Het Playstation Portable topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
met Firmware 2.00 krijg je oa:

* Web browser added (no Flash support at the moment)
* Compatible with Sonicstage 3.2 release and ATRAC3 plus.
* Wallpaper/Themes added
* TIFF, GIF, PNG and BMP support added
* Korean option added to the menus
* WPA-SPK (security) support for WiFi
* 4x3 support for video, repeat A-B and more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

addictive schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:34:

* Wallpaper/Themes added
En je kan de ISO loaders vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

ja en de rest van je homebrew

enige interessante is de browser

ik wacht wel tot het online netwerk online is en je dus daadwerkelijk wat hebt aan een browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 14:28

Aidix

Geluidspietlut

Zodra de spellen een 2.0 firmware gaan 'eisen' stappen een hoop mensen gewoon helemaal over op iso's en updaten hun firmware niet meer. Dan ben je 100% aangewezen op iso versies en koop je dus geen legale spellen meer.
In ieder geval ga ik dit ook doen, ik laat me niet voorschrijven wat ik met mijn PSP moet doen door zo'n kl*te firma. Jammer Sony, maar hiermee maak je geen vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Just for your information: ik ben nu in Hong Kong en heb net vanmiddag de PSP gehaald (geen valuepack) voor omgerekend 130 euro. + 80 euro voor een 1GB sandisk msduokaartje. Wipeout, Ridge Racer en Untold legends voor 29 euro each. (valuepack is trouwens 160 euro)

Ook gelijk een screen protector gehaald voor 10 euro dat de hele bovenkant bedekt(dus inclusief buttons).
En een protective case voor 8 euro. En een 4-umd holder en USB-kabel gratis erbij gekregen

[ Voor 4% gewijzigd door kmf op 21-07-2005 13:08 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
WTF! Dat is een mooie prijs!

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 14:48
Aidix schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:03:
Zodra de spellen een 2.0 firmware gaan 'eisen' stappen een hoop mensen gewoon helemaal over op iso's en updaten hun firmware niet meer. Dan ben je 100% aangewezen op iso versies en koop je dus geen legale spellen meer.
In ieder geval ga ik dit ook doen, ik laat me niet voorschrijven wat ik met mijn PSP moet doen door zo'n kl*te firma. Jammer Sony, maar hiermee maak je geen vrienden.
Wat zit je nou te zeiken man! Sony maakt hiermee geen vrienden :S Ten eerste is het geen klote firma. Ze kunnen er zelf ook niks aan doen dat hun PSP zo goed verkoopt in Japan en US, zodat ze hem hier niet eerder kunnen releasen. Ben juist blij voor hen dat hij zo goed verkoopt. Beter als een systeem dat overal uitkomt, maar door de slechte verkopen geen fatsoenlijke games meer krijgt of de support brak is.

En wat jij gaat doen met je illegale spellen moet je zelf weten, maar ik weet toch zeker dat ik de originele spellen blijf spelen. Ik importeer ze lekker uit de US voor 45 Euro incl. verzendkosten, en dan heb ik tenminste goedwerkende spellen zonder moeilijk te doen. Nu zit je allemaal met je loaders te kloten die weer eens niet allemaal werken.

Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die gewoon hun firmware updaten voor meer mogelijkheden.
Zo ga ik dus meteen versie 2.0 installeren, dan heb ik tenminste een web-browser en bmp ondersteuning.

ps. wanneer komt die 2.0 update eigenlijk uit voor de Jap. PSP's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Weet ik, alleen voelt het zo duur aan als je in een keer 400 euro had uitgegeven.

Ik heb namelijk ook nog een slim modded PS2+extra controller+memcard erbij gehaald....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
En hoe ga je dat de grens over brengen :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Aidix schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:03:
haha, grapjas;
Het enige dat straks niet meer zal met de nieuwe firmware is illegale games draaien en homebrew zal ook niet meer werken en daarom is sony een klote firma?

Ik ga iig zeker weten naar 2.0 upgraden voor de webbrowser, lijkt me echt relaxt en van de homebrew programma's vond ik toch alleen PSP kick wel leuk (alleen vrij beperkt).
Volgens mij is er ook maar een klein percentage die de 1.0-1.5 firmware exploits voor legale dingen gebruikt, dus ik vind het ook niet zo vreemd dat sony het illegale gebruik van de andere 90% probeert tegen te gaan =)

edit: en damn wat ziet die witte PSP er lekker uit; misschien dat ik mijn huidige doorverkoop aan een van mijn vrienden en zelf even de witte importeer in september ^_^

[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 21-07-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

TranceSetter schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:51:
Wat zit je nou te zeiken man! Sony maakt hiermee geen vrienden :S Ten eerste is het geen klote firma. Ze kunnen er zelf ook niks aan doen dat hun PSP zo goed verkoopt in Japan en US, zodat ze hem hier niet eerder kunnen releasen. Ben juist blij voor hen dat hij zo goed verkoopt. Beter als een systeem dat overal uitkomt, maar door de slechte verkopen geen fatsoenlijke games meer krijgt of de support brak is.[/small]
Zeik ik? Heb ik het over de NL releasedate? Fanboy alert :)
Ik meldt alleen dat ik (net als complete volksstammen) niet van plan ben te upgraden aangezien ik graag homebrew draai. Dat ik dan geen officiele releases kan spelen is bijzaak voor mij, ik speel/koop weinig spellen aangezien die toch vaak zuigen.

Ik wacht persoonlijk op de release van de PSP XVID player, dan kan je (goede) fullscreen video vanaf je MS draaien. De player die standaard in je PSP zit is onnodig gehandicapt (stel je voor dat het concurreert met de UMD!!! Dat kan natuurlijk niet.)

[ Voor 18% gewijzigd door Aidix op 21-07-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:47

TDB

Aidix schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:20:
Ik meldt alleen dat ik (net als complete volksstammen) niet van plan ben te upgraden aangezien ik graag homebrew draai.
Dat is een kwestie van tijd eer er voor v2.0 weer een hack is.
Dat ik dan geen officiele releases kan spelen is bijzaak voor mij, ik speel/koop weinig spellen aangezien die toch vaak zuigen.
:/ Snap ik niet: "ik koop weinig spellen aangezien die toch vaak zuigen". Waarom zou je dan sowieso een PSP willen kopen ?!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Wipeout browser werkend!

Een leuk begin :)

edit:

Afbeeldingslocatie: http://img315.imageshack.us/img315/8017/fok9or.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 131484 op 21-07-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Dat is een kwestie van tijd eer er voor v2.0 weer een hack is.
Dan wacht ik daar wel op met updaten, maar voorlopig is voor 1.51/52 ook geen hack dus dat zal zo'n vaart niet lopen.

Waarom ik een PSP heb? Voor de homebrew en als portable video player...
Ik kan straks perfecte SNES/NES/GBA/NeoGeo/Genesis roms etc... spelen onderweg, en als ik het spelen zat ben dan zet ik 5 uur film op in fullscreen xvid kwaliteit.

Tegen de tijd dat er 'must haves' uit komen haal ik wel een 2e PSP, die wordt ook wel goedkoper en beter na een tijdje (zie PS2) of ik zet er een modchip in want daar wordt ook wel aan gewerkt.

[ Voor 31% gewijzigd door Aidix op 21-07-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Er ontbrak nog een interessant nieuwtje:

* Wallpaper/Themes added
* H.264/MPEG-4 AVC from MemoryStick :)
H.264 is de codec die ook voor UMD video gebruikt wordt. Niet te vroeg juichen, er kunnen beperkingen op zitten. De MP4 SP codec in de PSP was immers ook 'begrensd' tot 3/4 van de scherm resolutie die de standaard normaal ondersteunt.

[ Voor 5% gewijzigd door Aidix op 21-07-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Doe niet zo negatief allemaal, stelletje...

-ahum-

gegroet, mede psp fanaten!

de 264 AVC was er nu in zodat je voortaal alle filmpjes die je met je digitale camera opgenomen had kan afspelen in je PSP.

Ik weet uit eigen ervaring dat je in 640*480 kan opnemen, dus aub geen gezeik over dat ie maar op het halve scherm past eh?

Ik ben gisteren begonnen aan "die leiden des jungen Werter", op mijn psp ebook lezer, en dat zou wel zonde zijn, als ik die niet meer heb, aangezien ik volgende week op vakantie ga.

Maar then again, als ik voortaan overal waar hotspots zijn kan internetten... tough choice.
En de Genesis emulator draait nagenoeg op 100%, en ik was voornemens om al mijn favo Sega games uit te gaan spelen.

Tsjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Damn die nieuwe firmware wordt wel erg interessant zo met een browser (al hoewel die vast kut is door het gebrek aan Java(script), Flash etc. support) + WPA, alleen niet interessant genoeg om m'n JAP 1.50 te upgraden.

:)

[ Voor 24% gewijzigd door MaZo op 21-07-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Wat heb je nu aan firmware 2.0 als je een homebrew "fan" bent. Niets dus. Bijna alle opties die in de 2.0 versie zitten kunnen al gebruikt worden op een 1.00/1.50 doormiddel van hacks. Achtergronden konden al langer en ook browsen via wipe out pure. Die browser ondersteunt geen flash en geen java en dat surft niet fijn als je bij de helft van de websites geen plaatjes en dergelijke krijgt. Voor het surfen gebruik ik portable VNC werkt perfect ook om te surfen. Je kan dan wel geen gebruik maken van hotspots maar ze zijn bezig met een browser voor homebrew doeleinden.

Maar voor de mensen die hun psp "origineel" willen houden en niet met isos en homebrew aan de gang willen is dit WEL de juiste update. Dus don't get me wrong. Ik kraak niets van sony af alleen voor de homebrew scene gebruikers is dit niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ik ben het enigzins eens met Aidix als hij zegt dat het niet klopt dat Sony je dwingt om te updaten. Ok, je kiest er zelf voor omdat je zelf het spel wilt spelen wat een update vereist, maar toch is het niet helemaal in de haak.

Maar om het nou een klote firma te noemen, mwa. :)

Oh btw, de homebrew PSP's worden wel meer waard, de Europese PSP krijgt namelijk al meteen > 2.0 aan boord. :)

[ Voor 17% gewijzigd door MaZo op 21-07-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Faust schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:22:
de 264 AVC was er nu in zodat je voortaal alle filmpjes die je met je digitale camera opgenomen had kan afspelen in je PSP.
Ik weet uit eigen ervaring dat je in 640*480 kan opnemen, dus aub geen gezeik over dat ie maar op het halve scherm past eh?
Wat probeer je nu duidelijk te maken, dat jij een MP4 AVC in 640*480 af kan spelen op je PSP? Of dat jij dat kan opnemen met je camera?

Met MP4 SP, de codec die je nu in je PSP hebt zitten voor memorystick filmpjes, kan je namelijk 368*275 of 320*316 encoden.

Echter kan de PSP geen filmpjes afspelen die meer dan 76800 pixels per beeld hebben. De PSP slikt dus maximaal 368*208... of 320*240... Dit is in de PSP decoder software zo vastgezet. Je kan dus niet zulke gedetailleerde filmpjes afspelen op je PSP.

De AVC bestanden op een UMD zijn echter opgenomen 720*480!!! Veel groter dan de LCD van de PSP. De PSP kan dus makkelijk enorme bestanden decoden, maar van meneer Sony mag jij geen al te fraaie MP4 SP bestanden afspelen vanaf memorystick omdat je dan geen peperdure UMD filmpjes meer gaat kopen :) Ik verwacht niet dat die memorystick MP4 AVC decoder dus fullscreen 480*272 gaat worden...

[ Voor 6% gewijzigd door Aidix op 21-07-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Het is de beste firma ter wereld!

Lig toch niet zo te zeuren over die homebrew-shit! Niemand dwingt je om up te graden.
Zeg tegen jezelf, wat wil ik? video kijken fullframe (de homebrew app voor zogenaamd video te kijken doet alles via software, en met de psp processor kan je die 264 op softwarerender wel vergeten. Maarja, als je liever divx3 kijkt, be my guest), internetten bij elke hotspot ter wereld, of alleen via een spel en dan moet je een pc instellen zodat hij 1 site per keer kan weergeven? laat me niet lachen man! Foto's oversturen naar andere mensen?
nieuwe thema's ipv een plaatje van 360 bij nog wat als achtergrond zetten?

Dat zijn keuzes.

De homebrew mensen zien liever dat er geen nieuwe firmware komt, zij willen niet dat iemand de mogelijkheid heeft om te internetten op zijn psp. Dat moet iemand anders maar voor hun programeren. Sony heeft ieder recht om de PSP te beveiligen. Geen enkel bedrijf wil dat zijn spellen gratis te spelen zijn.

Btw, de mensen die zo hard zeuren profiteren alleen van de homebrew scene, ze dragen er zelf helemaal niks aan toe.

Als je zo graag simpele 2d spelletje wil spelen zonder firmware te hoeven upgraden, koop een gameboy. Dan heb je die problemen niet, en kan je je druk maken over echte problemen, bijv. waarom alleen meteos 20 euro waard is, etc.

EDIT: wat je zegt over
"De PSP slikt dus maximaal 368*208... of 320*240... Dit is in de PSP decoder software zo vastgezet."
is random bullshit, dit is 2 maanden geleden al ontkracht. Geloof je me niet? download PSP video 9 en kijk een wat je daar allemaal kan kiezen.

Je hebt volgens mij niet eens een psp, anders had je dit wel geweten.
Naja, veel plezier, tegen de tijd dat jij een gaat kopen, kan je geen met 1.5 meer vinden, dus...

[ Voor 15% gewijzigd door Faust op 21-07-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Je zal maar heel erg pro sony en anti homebrew zijn :X
Moet je op een DS forum een vertellen dat hun 3d zuigt, dan krijg je ook dit soort overdreven reacties :)

Fijn dat jij graag een webbrowser hebt, maar dat kan ook zonder 'verplichte updates'.

Anyway, snel terug naar het PSP h4xx0rz forum... daar kan je tenminste nog normaal praten over dit soort dingen zonder dat de Sony _/-\o_aanbidders_/-\o_ je in de haren vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 11:42

codeneos

[...]

Wat mij nog niet duidelijk is geworden, krijg je nu bij het bestellen van een PSP wel of niet douane toeslag. En maakt het ook uit waar je je PSP dan koopt, bij lik-sang of VGP. Dat is het enige wat mij er nog van weer houdt om te bestellen :)

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Faust schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:00:

EDIT: wat je zegt over
"De PSP slikt dus maximaal 368*208... of 320*240... Dit is in de PSP decoder software zo vastgezet."
is random bullshit, dit is 2 maanden geleden al ontkracht. Geloof je me niet? download PSP video 9 en kijk een wat je daar allemaal kan kiezen.

Je hebt volgens mij niet eens een psp, anders had je dit wel geweten.
Naja, veel plezier, tegen de tijd dat jij een gaat kopen, kan je geen met 1.5 meer vinden, dus...
Ik heb PSPVideo9...
Gast het gaat niet over de resolutie an sich maar over het aantal macroblocks (16*16 pixel blokken) op het scherm. Je mag elke resolutie nemen die je maar wilt maar het maximaal aantal beeldpunten kan je niet veranderen. En nu we het toch hebben over PSPVideo9, op het forum van PSPvideo9 staat een mooi topic dat precies uitlegt waarom dat is, dus doe jezelf een lol en ga dat lezen. Als je de resoluties uit PSPVid9 neemt en ze vermedigvuldigt kom je elke keer op 76800 uit. hoe zou dat toch komen }:O

Wel vreemd dat gisteren nog door een van de mods werd aangekaart dat er nog geen hack is om die limiet te omzeilen, terwijl jij al 2 maanden een supergeheime PSPVideo9 hebt die daar geen last van heeft. Dus maak even een 480*272 filmpje voor ons... Ik ben benieuwd.

Weet je wat nu zo zielig is... ik heb inderdaad geen PSP (zit nog in het vliegtuig) maar toch weet ik beter hoe hij werkt dan jij. Schaam je je nu niet? }) Jammer dat mensen als ik altijd als 'negatief' worden afgeschilderd door fanatici die niet weten waar het over gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door Aidix op 21-07-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

codeneos schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:23:
Wat mij nog niet duidelijk is geworden, krijg je nu bij het bestellen van een PSP wel of niet douane toeslag. En maakt het ook uit waar je je PSP dan koopt, bij lik-sang of VGP. Dat is het enige wat mij er nog van weer houdt om te bestellen :)
Bij Lik-sang hebben veel mensen douane toeslag gekregen. Bij VGP minder (ze zetten op je pakje: "Value 20$", maar als 'ie dan stuk gaat, krijg je 20$). Tis maar wat je wilt.. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Nou, lik-sang.com heeft zn belofte waargemaakt. Dinsdag avond mn PSP besteld, vandaag zijn ze aan de deur geweest! Gaat lekker snel!

Enige nadeel is dat ik vandaag niet thuis ben... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Je hebt wel een grote mond voor iemand die niet eens een psp heeft eh?

Voordat ik Sonic2 en FF VI heb uitsgespeeld komt er geen 2.0 bij mij op, en bovendien zit ik nog in een eBook.

macrovision etc dat zal best, ik wilde zeggen dat
368*208... of 320*240
bullshit is omdat ik zelf mijn anime op 412 bij nog iets deed encoden. Maar dat zal wel met die 700.000 pixels te maken hebben. Anyway.

Veel plezier met je psp.
Ik hoop dat je 1.52 hebt, dan MOET je wel updaten, whahaha!

(haha, nee hoor, ik gun je alles hoor, voor mij part heb je 1.0, dat zou nog beter voor jou zijn. Serieus, iedereen zijn plezier met zijn psp. Ik had gisteren nog op het ds topic gezegd dat FF VI het beste spel op mijn psp is, dus ik ga ook nog niet upgraden hoor, je moet alleen niet denken dat de 2.0 functies al beschikbaar zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faust schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:44:
Je hebt wel een grote mond voor iemand die niet eens een psp heeft eh?

Voordat ik Sonic2 en FF VI heb uitsgespeeld komt er geen 2.0 bij mij op, en bovendien zit ik nog in een eBook.

macrovision etc dat zal best, ik wilde zeggen dat
368*208... of 320*240
bullshit is omdat ik zelf mijn anime op 412 bij nog iets deed encoden. Maar dat zal wel met die 700.000 pixels te maken hebben. Anyway.

Veel plezier met je psp.
Ik hoop dat je 1.52 hebt, dan MOET je wel updaten, whahaha!

(haha, nee hoor, ik gun je alles hoor, voor mij part heb je 1.0, dat zou nog beter voor jou zijn. Serieus, iedereen zijn plezier met zijn psp. Ik had gisteren nog op het ds topic gezegd dat FF VI het beste spel op mijn psp is, dus ik ga ook nog niet upgraden hoor, je moet alleen niet denken dat de 2.0 functies al beschikbaar zijn.)
Misschien moet je de persoon quoten tegen wie je het hebt, want het lijkt nu alsof je op mijn bericht reageerd terwijl ik niet echt vind dat ik n grote mond opzet :o

FF VI is geen officiele titel op de psp voor zover ik weet, heb je deze via een omweg op je PSP gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Laatst online: 24-05 11:42

codeneos

[...]

-Daniël- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:26:
[...]
Bij Lik-sang hebben veel mensen douane toeslag gekregen. Bij VGP minder (ze zetten op je pakje: "Value 20$", maar als 'ie dan stuk gaat, krijg je 20$). Tis maar wat je wilt.. :).
Hoeveel is zo'n toeslag ongeveer, dan kan ik er rekening mee houden :)
Anoniem: 51661 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:39:
Nou, lik-sang.com heeft zn belofte waargemaakt. Dinsdag avond mn PSP besteld, vandaag zijn ze aan de deur geweest! Gaat lekker snel!

Enige nadeel is dat ik vandaag niet thuis ben... :/
Moest je er ook toeslag over heen betalen?

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Anoniem: 51661 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:47:
[...]

Misschien moet je de persoon quoten tegen wie je het hebt, want het lijkt nu alsof je op mijn bericht reageerd terwijl ik niet echt vind dat ik n grote mond opzet :o

FF VI is geen officiele titel op de psp voor zover ik weet, heb je deze via een omweg op je PSP gekregen?
Hehe :+
mijn excuses. Maarja, om precies te zijn gebruik ik snes9x verie y28 of zoiets. Helaas kan je SA1 spellen zoals FF VI alleen met een frameskip spelen, maar omdat het turnbased is etc is gaat dat wel, bovendien hebben de sprites geen 60 frames, dus het valt wel mee. Ik zet de emulator erop met de Sei PSP tool, die is maar 80 Kb of zo.

Ik heb echt wel veel illegale shit op mijn psp staan, in principe is alles wat je via de memorystick exploit doet illegaal. Ik heb ook Sega emulators, en een ebook reader en elke keer als iets nieuws op pspupdates staat dan probeer ik het.

Alleen vind ik het stom als mensen roepen, ja ik kan al die functies al, nou, zeur dan niet en upgrade niet.

Ik zou het ook handig vinden om te internetten op mijn psp, dus ik moet een keus maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

codeneos schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:51:
Moest je er ook toeslag over heen betalen?
Geen idee, ik ben nog niet thuis geweest dus ik denk dat ik m morgen pas in ontvangst kan nemen :(
Er staat bij de UPS verzending wel iets over brokery gegevens, maar ik weet niet of dat onder de gratis verzendingsactie van lik-sang.com valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
Die PSP Browser dat klinkt goed, maar hoe zal dat in z'n werk gaan? Net als die van wipeout dat je veel te grote websites krijgt zeg maar? Want daar heb ik weinig zin in lol..

Zit eigenlijk ook met smart te wachten op een soort messenger voor de psp, via internet kan niet vanwege het ontbreken van JAVA..mmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Ach, JAVA heb je op 99% van de sites toch niet nodig. Een messenger valt ook nog wel te maken met JavaScript (wat naar ik aanneem wel ondersteunt zal worden, itt wat sommige anderen zeggen). Hopelijk is de browser wel sneller dan die van Wipeout Pure, wat een sloom ding was dat zeg!

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 11:35

H3llSiNG

Meh.

Als ik een PC to PSP kabel heb, kan ik dan ook op mn MS komen? Aangezien ik geen MS poort op mn PC heb.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
H3llsing schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:11:
Als ik een PC to PSP kabel heb, kan ik dan ook op mn MS komen? Aangezien ik geen MS poort op mn PC heb.
ja.

waarvoor wilde je de kabel anders gebruiken :?

en een MS poort :?

[ Voor 4% gewijzigd door addictive op 21-07-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Hij bedoeld een MC-reader op zijn pc, dan heb je geen kabel nodig

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

codeneos schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:51:
Hoeveel is zo'n toeslag ongeveer, dan kan ik er rekening mee houden :)
In ieder geval 19% van het bedrag inclusief verzendkosten, soms komt daar nog 6% bovenop, weet niet alleen waarneer dit komt though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Tsjah, als iedereen een sony vaio had, dan had niemand een extra usb kabel hoeven te kopen :z

(hehe, om eerlijk te zijn: de memorystick duo past in geen enkele vaio zonder 'vergootstukje')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Er zitten geen invoerrechten op hard- en software, ook niet op PSP's. :)

Wel komt er zoiezo 19% BTW op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49447

Ik zou graag wat ervaringen willen uitwisselen voor wat betreft de memorystick.

Ik heb nu een sony pro duo 1gb memorystick, maar ik vind de data overdracht ontiegelijk traag. het duurt vrij zeker 3 uur om ongeveer 500 MB aan muziek over te hevelen :'( , is dit normaal.

Ik doe dit doormiddel van de PSP via een kabel aan de pc te hangen. Ik heb hier ook 3 cardreaders liggen waarvan er maar 1 de 1gig stick herkend en als ik daarmee iets overhevel geeft hij na 10% aan dat de disk full is. erg vaag allemaal.

Ik heb ook een 256Mb sony stick liggen en die doet het kwa snelheid iets beter maar dan nog.
Zijn er mensen die een sandisk 1 gig gamer edition al hebben getest en hoe zijn de ervaringen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Anoniem: 49447 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:55:
Ik zou graag wat ervaringen willen uitwisselen voor wat betreft de memorystick.

Ik heb nu een sony pro duo 1gb memorystick, maar ik vind de data overdracht ontiegelijk traag. het duurt vrij zeker 3 uur om ongeveer 500 MB aan muziek over te hevelen :'( , is dit normaal.
3 uur? :(

Ik heb de tijd nog nooit bijgehouden, maar met mijn sandisk 512mb kaartje doe ik er volgens mij 5 tot 10minuten over om hem vol te gooien. (ik heb overigens wel USB2.0 op mijn PC)
Zoals ik al zei, ik heb het nog nooit echt bijgehouden, maar ik weet in ieder geval wel zeker dat ik er geen 3uur over doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou het aan het kaartje kunnen liggen want ik kan me niet voorstellen dat er zo veel verschil zit in beide merken. buiten het feit dat 3 recent gekochte cardreaders er ook heel moeilijk mee doen waarvan er 1 een 21 in 1 reader is en ook allemaal usb 2.0.

het is alleen erg jammer dat de winkel waar ik hem vandaan heb gesloten is vanwege vakantie. kan ik deze dan nog wel terug sturen. want als de internetwinkel weer open is zijn we al weer eem aantal weken verder.

Ik heb ook een 512MB SD card getest met de verschillen de readers en daar gaat het wel heel snel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die witte PSP komt naar mij toe zodra die uit komt in Japan :P. Dan heb ik 3 PSP's. 1 Japanse, 1 US en dan een witte Japanse. Misschien tegen die tijd ook een Europese PSP, maar dat weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

Aidix schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:25:
[...]
Weet je wat nu zo zielig is... ik heb inderdaad geen PSP (zit nog in het vliegtuig) maar toch weet ik beter hoe hij werkt dan jij. Schaam je je nu niet? }) Jammer dat mensen als ik altijd als 'negatief' worden afgeschilderd door fanatici die niet weten waar het over gaat.
Fanboys maken meer kapot dan je lief is ;)

Trouwens, weet iemand eigenlijk waarom in de media markt die memory sticks ontiechelijk duur zijn, dat is echt niet meer normaal 100 euro voor 512 geloof ik, of zelfs 150, zullen wel achter liggen.

Wel kon je daar voor 19,99 een PSP beschermhoesje kopen. Extra bescherming, lijkt me wel handig :)
Ook met bescherming van je screen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen, maar er is geen enkele memorystickreader die NIET compatible is met memorysticks.

Lees het 2e gedeelte van bovenstaande zin een paar keer, en breng de defecte cardreaders terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Aight! schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:59:
[...]

Trouwens, weet iemand eigenlijk waarom in de media markt die memory sticks ontiechelijk duur zijn, dat is echt niet meer normaal 100 euro voor 512 geloof ik, of zelfs 150, zullen wel achter liggen.
In utrecht liggen de 512mb sandisk kaartjes voor ongeveer 75euro en de 1gb kaartjes voor 150euro bij de Media Markt. Nog steeds een redelijk verschil als je naar de prijzen voor sandisk kaartjes kijkt bij de tweakers pricewatch, maar niet zo extreem als de prijzen die jij noemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 10:01
Anoniem: 49447 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:12:
Zou het aan het kaartje kunnen liggen want ik kan me niet voorstellen dat er zo veel verschil zit in beide merken. buiten het feit dat 3 recent gekochte cardreaders er ook heel moeilijk mee doen waarvan er 1 een 21 in 1 reader is en ook allemaal usb 2.0.

het is alleen erg jammer dat de winkel waar ik hem vandaan heb gesloten is vanwege vakantie. kan ik deze dan nog wel terug sturen. want als de internetwinkel weer open is zijn we al weer eem aantal weken verder.

Ik heb ook een 512MB SD card getest met de verschillen de readers en daar gaat het wel heel snel mee
ik heb een 1gb duo pro van sony, vanaf me pc een bestand van 100mb kopieren via psp duurt ongeveer 30 sec. ik heb ook een sony cardreader daarmee haal ik ook ongeveer 5mb/sec. verder niks speciaals gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
yo de_godfater,

waar* heb je hem gekocht? en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
aan alle player-haters, check http://media.psp.ign.com/articles/635/635577/vids_1.html

full screen full quality advanced .264 AVC in actie!
(en de webrowser natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

De witte PSP, omg, daar zat ik dus al vanaf het begin op te wachten. Dat wordt dan dus maar een extra PSP halen... 1 voor homebrew en 1 voor browsen/pimpen etc... ;)
De nieuwe NeoGeo CD emulator OWNED gigantisch, snelheid is echt super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
prototype schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:12:
De witte PSP, omg, daar zat ik dus al vanaf het begin op te wachten. Dat wordt dan dus maar een extra PSP halen... 1 voor homebrew en 1 voor browsen/pimpen etc... ;)
* addictive seconds that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Boeiende discussies...

Magoed, die browser die komt... IS leuk natuurlijk... maar voorlopig weegt het voor mij niet echt op tegen alles wat je er nu mee kunt via de exploit. (emu games van tig platforms, e-book, homebrew games/appz naja noem t maar op)

Want wanneer wou je die browser gaan gebruiken??
Ik bedoel, tis vet klein (denk ik) of veel te grote pagina's. 't werkt niet zoals een pc dus je kunt alleen sites bezoeken, verder niks.
(soort veredelde wap/ gprs - telefoon bende?)

En je kan het ook nog eens alleen binnenshuis bij je wifi gebruiken... en daar heb ik nou net toevallig mn gewone pc & laptop staan ;)

Ja of je moet buiten gaan lopen kutten om een connectie te pakken te krijgen, en dan? ga je op straat ff staan googlen ofzo?

Tis leuk, maar niet erg nuttig is mijn mening voor alsnog... tis misschien een vooroordeel, want kheb t natuurlijk nog niet echt zelf kunnen beleven dat browsen, maar is er iemand die me kan vertellen , behalve puur voor de kick van 'dat het kan' wat er dan zo nuttig is aan die browser om je 1.50 momenteel op te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Faust schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:21:
aan alle player-haters, check http://media.psp.ign.com/articles/635/635577/vids_1.html

full screen full quality advanced .264 AVC in actie!
(en de webrowser natuurlijk)
OMG! :9 What am I gonna do? Met zulke video kwaliteit wordt upaten wel erg aantrekkelijk (die mensen bij Sony zijn best wel slim!)
Nu nog even wachten tot PSPVideo10 die het ondersteund o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

ik wou ff alleen kwijt dat ik het raar vindt dat velen ( sommigen ) in het begin de PSP wilden voor de fantastische specs, sublieme grafix, enz... en nu dan alleen maar oude games op willen spelen.... 8)7 |:( maar zoals gezegd...ieder doet ermee wat hij wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Anoniem: 118345 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:01:
ik wou ff alleen kwijt dat ik het raar vindt dat velen ( sommigen ) in het begin de PSP wilden voor de fantastische specs, sublieme grafix, enz... en nu dan alleen maar oude games op willen spelen.... 8)7 |:( maar zoals gezegd...ieder doet ermee wat hij wil...
Voor wat mijzelf betreft: het merendeel nieuwe spellen, af en toe een retro spelletje zoals Rick Dangerous bijvoorbeeld: http://kaillera.com/psprick/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Aidix schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:19:
[...]

OMG! :9 What am I gonna do? Met zulke video kwaliteit wordt upaten wel erg aantrekkelijk (die mensen bij Sony zijn best wel slim!)
Nu nog even wachten tot PSPVideo10 die het ondersteund o.i.d.
Volgens mij hadden ze het speciaal eruit gehaald, zodat de 2.0 beter 'lijkt'. Slimme zet idd.

Maar wat PSP Video9 of 10 betreft, het is brakke software. Hij is erop gebouwd files zo snel mogelijk om te zetten, wat wil zeggen dat hoe hoog je de kwaliteit ook zet, het zal nooit geweldig, of umd niveau zijn. Een veel beter idee is om de VirtualDub te gebruiken, met een 264 AVC compressor, hier kan je namelijk zelf de kwaliteit instellen, en hoe je het plaatje wil resizen. Het encoden duurt dan wat langer, maar de kwaliteit is echt stukken beter.

Tegen de tijd dat de update uit is, zal ik wel een mini guide voor .264 encoden met de virtualdub schrijven.

Er zullen mensen zijn die wat je proberen wijs te maken dat je met een homebrew app ook die fullscreen 264 AVC kan draaien. Laat me je vertellen dat dit dikke onzin is. De PSP kan het decoden omdat hij een hardware decoder ervoor aan boord heeft. Binnen 1 jaar tijd zal geen enkele hobbyist door hebben hoe je die moet aanspreken. (als dat wel zo was, dan hebben ze een dusdanige kennis over het systeem dat ze met nog minder moeite tig andere exploits hadden gevonden). Anyway, de enige manier waarop de homebrew apps video doen decoden is via software, en hiervoor is .264 te zwaar, althans voor de 333Mhz processor van onze geliefde psp. Wat ik wil zeggen is: je kan echt alleen die kwaliteit krijgen door te upgraden.

Als de hackers etc aan officieele tools weten te komen, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

EDIT:

even tussendoor, er zijn er ook die denken, "whahaha Sony; sukkels dat jullie zijn, nie-mand gaat updaten, dus dan zitten jullie met je stomme nieuwe firmware!"

Een logische gedachte... mijn complimentjes, vergeet echter niet dat de huidige PSP user base geen reet voorstelt (niet negatief bedoeld). Hoeveel zijn er nu verkocht? 4 miljoen of wat? Iedereen weet wat een PlayStation 'console' altijd verkoopt (iig meer dan 80 miljoen), en ga er maar van uit dat naast de mensen die wel upgraden, over 1 maand iedere playstation die gefabriceerd wordt de 2.0 firmware heeft. Dus binnen 1 jaar na vandaag is het een hele kleine minderheid die de oude firmware heeft. Er is trouwens ook al maanden de 1.51 en 1.52 firmware uit, en die kunnen ook geen illegale shit en homebrew apps draaien.

[ Voor 19% gewijzigd door Faust op 22-07-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Playstation is wel wat langer uit dan een PSP, oneerlijke vergelijking.

Die witte psp ziet er stukken mooier uit dan die zwarte.Als hij hier in europa gereleased word, is hij van mij.

Samen met zo een horny Jenifer Lopez hoesje :P

[ Voor 4% gewijzigd door Aight! op 22-07-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
prototype schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:12:
De nieuwe NeoGeo CD emulator OWNED gigantisch, snelheid is echt super goed.
Hoe groot zijn die ROM's gemiddeld? Die emu lijkt me super, maar voordat ik me ga oriënteren op de ROM's ben ik benieuwd hoe groot ze ongeveer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
edit: @ mikal

WTf ben jij al vroeg op? heb je geen leven? _/-\o_

Btw, het is geen vergelijking, het is een statement.

(even tussendoor, sorry, maar je moet love hina niet branden, ik heb het per ongeluk verneukt, nu is vanaf file 13, iedere file tot 25 file 13 ;( sorry, maar het is zo).

wat de roms betreft:
ik geloof tussen de 200 en 600 MB.
veel roms hebben echter audiotracks, en die schijn je nu ook te kunnen mp3-en, hiermee zouden ze aanzienlijk kleiner worden, maar dat moet je even aan een pro vragen.

http://media.psp.ign.com/media/687/687933/img_2928880.html << hehe, dit ziet er lekker uit

[ Voor 11% gewijzigd door Faust op 22-07-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

@Elia, jij komt nooit meer op mijn pc!En sommige mensen moeten werken, c.q verantwoordelijkheid.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1121963949.jpg

VS

Afbeeldingslocatie: http://www.theregister.co.uk/2004/10/27/psp_1.jpg

Duidelijk is de witte het mooist, een mooie Ipod ernaast, en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

MaZo schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:58:
[...]
Hoe groot zijn die ROM's gemiddeld? Die emu lijkt me super, maar voordat ik me ga oriënteren op de ROM's ben ik benieuwd hoe groot ze ongeveer zijn.
Neo Geo iso's staan erom bekend dat ze redelijk groot zijn, maar neo geo cd iso's worden alleen maar aangesproken wanneer er data nodig is en dus ideaal voor de PSP :)
Een iso weegt al gauw zo'n 60-70mb (metal slug etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Aight! schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:21:
@Elia, jij komt nooit meer op mijn pc!En sommige mensen moeten werken, c.q verantwoordelijkheid.

[afbeelding]

VS

[afbeelding]

Duidelijk is de witte het mooist, een mooie Ipod ernaast, en gaan met die banaan!
"een mooie Ipod ernaast" << huh? cool! is er een nieuwe iPod!! Want zover ik wist was er nog geen ipod die mooi te noemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Faust schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:34:
[...]

"een mooie Ipod ernaast" << huh? cool! is er een nieuwe iPod!! Want zover ik wist was er nog geen ipod die mooi te noemen is.
Dan vrees ik dat je een van de weinigen bent die de ipod niet mooi vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
het is niet het design, het is de filosofie erachter.

Om maddox te citeren:

"iPod: This is one of those inventions that makes people say: "why didn't I think of that?" On news shows anyway. One of the anchors on FOX News said "now the music industry is waiting for someone to come along and invent the next iPod." Wow, if only I had thought of the bright idea of putting an mp3 player on a portable hard drive. Damn that's brilliant. I had that idea years ago. I also have another idea: a car that can fly. I will sue anyone who makes it.

iPodder: A pompous ass who thinks he's eclectic. Wake up asshole: you're not living in an iPod commercial. You can't dance. Everything you listen to sucks. Get a job. "

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=banish

nu we toch bezig zijn; lees het stuk over bloggers (bovenaan de pagina)

Net als de mensen die zeggen "huh? wil je fotobewerken? dan moet je een mac hebben!"
Ze denken dat ze iets zijn en ze vinden zichzelf heel creatief en cool, kijk het "beroemde apple gebruikers"-topic er maar eens op na. Echt om te lachen dit.

edit: "hey! maar beroemde mensen en DJ's hebben ook een iMac (/book)!!" << flikker op man, je bent niet beroemd, en je bent ook geen DJ.

Check IGN.com voor de Crisis Core Trailer. Het ziet er bijzonder gelikt uit!

[ Voor 14% gewijzigd door Faust op 22-07-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay! Ik heb mn PSP vanochtend bezorgd gekregen! Wat een gaaf ding! Lumines is inderdaad echt super tof!
Moet zo even de stad in om n memstickie te kopen, iemand aanbevelingen waar dit te doen?

Ohja, voor een eerder gestelde vraag: Ik heb m bij lik-sang.com gekocht, het duurde drie dagen en k heb €75,- bij moeten betalen bij aflevering... Onderschept waarschijnlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dat je bij Lik-Sang import moet betalen is al langer bekent. Ze zetten namelijk gewoon de daadwerkelijke waarde op je pakket. Had je bijv de spellen apart besteld dan had je over de spellen geen BTW hoeven betalen, omdat die via een andere weg worden opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ok niemand heeft dus een antwoord op mijn post over de browser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ElayZ schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:46:
Ok niemand heeft dus een antwoord op mijn post over de browser...
Ik ben in het algemeen een beetje tegen pc's, waarom? ze zijn niet handig, gebruiken teveel stroom en zien 9 van de 10 keer bout uit. Dit terzijde.

Je geeft aan dat je in je huis, op je pc en laptop internet hebt.

Een toepassing van de PSP zou kunnen zijn dat je even op het vliegveld bij een wifi spot je email controlleerd. Binnenkort zijn ook in winkelcentra en dergelijke accespoints (al dan niet betaald), je bent dan niet meer gebonden aan een lompe stronbaggertrage personal computer (of een mooie, slanke zuinige laptop) om je email te controlleren, en je kan het bij wijze van spreken overal doen waar je bent.

Volledige briefen typen ed kan je beter met een toetsenbord(je) doen, dus dat is wel nog een probleem.

Het coole is dat het html is, niks van die wap, mobile html-shit, maar echte sites.

Of overal waar wifi is internet hebben voor jou zwaarder weegd dan met emulators spelen (dat is samen met illegale spellen het hoofddoel van de 1.50 momenteel), dat is geheel aan jou.

Je moet verder kijken dan de browser, je kan nu umd-quality video kijken, AAC (iTunes) muziek, files oversturen, en je kan andere thema's kiezen, in plaats van een andere bitmapo gestrechted proberen te weergeven.

2.0 is echt vooruitgang.

Ik ben echter het met iedeen eens dat 1.51 en 1.52 geen ruk waard is.

btw, je zou ook overal tweakers kunnen checken, als dat je ding is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

kiddyl schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:45:
Dat je bij Lik-Sang import moet betalen is al langer bekent. Ze zetten namelijk gewoon de daadwerkelijke waarde op je pakket. Had je bijv de spellen apart besteld dan had je over de spellen geen BTW hoeven betalen, omdat die via een andere weg worden opgestuurd.
Maar je moest 1 spel erbij nemen, dus je hebt weinig keus :)
Ik was vandaag ook aan de beurt:

standardpack + RidgeRacer

€245
€60,40 import
=€305

Al met al vind ik het wel meevallen, als je straks in NL zo'n ding gaat halen ben je hetzelfde kwijt...
In zo'n geval verkies ik altijd import, ik betaal liever 60 euro invoerrechten dan dat ik 60 euro 'teveel' betaal bij aan een nederlandse winkelier&Sony badhoevedorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Even iets anders:

Naast het spelen van nieuwe psp games, vind ik sommige oude retro games ook bijzonder leuk. Dan niet diegene waarbij een emu proggie voor benodigd is, maar een gewone download welke je zonder al te veel moeite op je stick kunt zetten.
Voorbeeldje: Rick dangerous http://kaillera.com/psprick/

Zijn er mensen die nog meer leuke voorbeelden kennen (sites als pspupdates.com ken ik overigens al).

Hmmm, laat maar. Inmiddels http://psp-news.dcemu.co.uk/ gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door TDB op 22-07-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Aidix schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Maar je moest 1 spel erbij nemen, dus je hebt weinig keus :)
Ik was vandaag ook aan de beurt:

standardpack + RidgeRacer

€245
€60,40 import
=€305

Al met al vind ik het wel meevallen, als je straks in NL zo'n ding gaat halen ben je hetzelfde kwijt...
In zo'n geval verkies ik altijd import, ik betaal liever 60 euro invoerrechten dan dat ik 60 euro 'teveel' betaal bij aan een nederlandse winkelier&Sony badhoevedorp.
Je was iets goedkoper geweest bij mij ;), maar je hebt je PSP en veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Aidix, welke firmware heb je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn vandaag aangekomen PSP heeft firmware versie 1.51 for the record :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ok bedankt voor je antwoord elia!

Je email kunnen checken is idd wel handig ja, ik gebruik gewoon outlook en geen hotmail of een andere web based mail maar het idee van mail kunnen checken en evt sturen is natuurlijk wel erg handig opzich.

Momenteel vind ik persoonlijk het spelen van die emu's en alles nog even zinvoller dan een webbrowser, ieder zn voorkeur natuurlijk.

Die UMD quality video is wel echt een pré om te updaten, maar kvind de filmpjes die je nu op je psp zet met pspvideo9 o.i.d er ook zeker niet slecht uitzien! Ik kijk regelmatig in bed nog ff afleveringetje CSI ofzo.

Maargoed ook ik zal ongetwijfeld gaan updaten, zeker als ie hier uit is, en de spellen eisen 2.0 (of hoger) inmiddels dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Er zijn ook mensen die bijv. ctrl-alt-del leuk vinden;
(ik vind het meestal stom en afgezaagd, maar dit is slechts mijn mening)

je psp zou dankzij de internet functie kunnen fungeren als een digitaal stripboek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Anoniem: 51661 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:35:
mijn vandaag aangekomen PSP heeft firmware versie 1.51 for the record :P
Die van mij is ook 1.51 }:O
Aan de ene kant jammer van de homebrew... aan de andere kant hoef ik nu niet te twijfelen om meteen firmware 2.0 te installeren voor MP4 AVC.

Mijn ervaring met de GBA is dat je gedownloade spellen toch bijna niet serieus speelt, dus of je er echt gelukkiger van wordt als je alles op iso kan spelen dat is nog maar de vraag.

For the record: ik heb 0 dode pixels, dus dat maakt mij wel weer erg blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Faust schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:03:
Er zijn ook mensen die bijv. ctrl-alt-del leuk vinden;
(ik vind het meestal stom en afgezaagd, maar dit is slechts mijn mening)

je psp zou dankzij de internet functie kunnen fungeren als een digitaal stripboek!
ctrl alt del leuk vinden.... ? oke... don't get that i guess

maar digitaal stripboek is wel cool ja, nieuwste comics op je psp lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:41
Weet iemand of Lik-Sang met pre-orders direct van je creditcard afschrijft of dat ze dit pas bij verzenden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aidix schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:21:
[...]

Die van mij is ook 1.51 }:O
Aan de ene kant jammer van de homebrew... aan de andere kant hoef ik nu niet te twijfelen om meteen firmware 2.0 te installeren voor MP4 AVC.

Mijn ervaring met de GBA is dat je gedownloade spellen toch bijna niet serieus speelt, dus of je er echt gelukkiger van wordt als je alles op iso kan spelen dat is nog maar de vraag.

For the record: ik heb 0 dode pixels, dus dat maakt mij wel weer erg blij :)
Ik ook 0 dode pixels! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
Pr0n @school!

Afgezaagd en kinderachtig
maar wel erg leuk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ctrl-alt-del is een online comic.

ik heb ook 0 dode pixels. Dankzij de foutieve verslaggeving van tweakers.net ging iedereen ervanuit dat elke psp massa's dode pixels had... In de praktijk blijkt dit wel mee te vallen, zoals iedereen die er een heeft kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Mijn psp had in het begin ook geen dooie pixels, echter na 3 dagen ofso had ik er ineens vier. Maar er valt wel mee te leven, tijdens spelletjes en filmpjes merk je der eigenlijk niets van :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

kaspur schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:25:
Mijn psp had in het begin ook geen dooie pixels, echter na 3 dagen ofso had ik er ineens vier. Maar er valt wel mee te leven, tijdens spelletjes en filmpjes merk je der eigenlijk niets van :)
Ik heb er ook maar 2...

Je merkt er niks van nee.. je hebt wel wat beters aan je hoofd...
Zou er bij moetn komen:
Rennen!!! Links!! ow Spring! Schieten maar!!! -huh dode pixel?- dood... lekker hoor...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faust schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:48:
yo de_godfater,

waar* heb je hem gekocht? en voor hoeveel?
Ik wil de winkel zelf niet in diskrediet brengen. Ik heb met hun alle goede afspraken gemaakt via de mail en ze kunnen voor een oplossing zorgen. Ik heb er 99 euro voor betaald

Ik wilde eerst nog wat harde feiten hebben voordat ik ga blaten dat hij te langzaam is, maar ik kan er vanuitgaan dat er echt iets mis is met deze stick. de ander stick die ik heb van 256MB gaat wel snel.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 49447 op 22-07-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik had er een " * "bijgezet, omdat ik al wist dat je een vage plaats op zou geven. Zolang je niet zegt bij welke webshop (met adres dus) je hem gekocht hebt, geloof ik niks van de onzin die je hier zit uit te spuien.

Ik ben die jongetjes als jou echt kotsbeu! Jullie proberen Sony zwart te maken.
Wat lul je nou man? je hebt niet eens het geld om een 1 GB memorystick van Sony te kopen, dus schei uit met die domme anti-Sony talk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:44:
Ik ben die jongetjes als jou echt kotsbeu! Jullie proberen Sony zwart te maken.
Wat lul je nou man? je hebt niet eens het geld om een 1 GB memorystick van Sony te kopen, dus schei uit met die domme anti-Sony talk!!
Het prijsverschil tussen de sony en sandisc is maar een paar euro, daar ligt het niet aan. Zelf zou ik liever een sandisc kopen dan een sony.
Het heeft lijkt me dus niks met het geld te maken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Vandaag Tony Hawk Underground 2 Remix binnen gekregen (thanks kiddyl!) Het valt me echt op dat hij weinig onder doet voor zn grotere console broertjes :)

Ik heb tot nu toe weinig spijt van mn aankoop (ondanks dat ik een Nintendo Mannetje ben :P) sterker nog ik heb nog een PSP besteld (de witte versie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Jij bent dus degene waardoor ik nog een Standard Pack heb liggen op mijn kamer :p !Veel plezier er mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
kiddyl schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:15:
Jij bent dus degene waardoor ik nog een Standard Pack heb liggen op mijn kamer :p !Veel plezier er mee :D
Haha maar ja dat maak ik goed met je door die witte bij je te bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
TheEvilCuber schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:03:
[...]

Het prijsverschil tussen de sony en sandisc is maar een paar euro, daar ligt het niet aan. Zelf zou ik liever een sandisc kopen dan een sony.
Het heeft lijkt me dus niks met het geld te maken.
tss, Sandisk Fanboy, je zegt dus dat je liever meer betaald voor hetzelfde... I pity you fool

Hier, ongelovige Thomas: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/48/top

(de psp haalt nooit die theoretische snelheid, en dan nog)

edit: er bestaat maar 1 site met die gegevens. Maarja, een goede journalist controlleerd zijn bronnen eh? (whaha, dit heeft niks met journalistiek te maken maar ja :+ )

[ Voor 15% gewijzigd door Faust op 22-07-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Faust schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:18:
[...]

tss, Sandisk Fanboy, je zegt dus dat je liever meer betaald voor hetzelfde... I pity you fool

Hier, ongelovige Thomas: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/48/top

(de psp haalt nooit die theoretische snelheid, en dan nog)
Grappig, eerst noem je hem een fanboy omdat hij "meer betaald voor hetzelfde" en daarna impliceer je tussen haakjes dat er eigenlijk wel verschil is, maar dat je daar niets van zou merken.
Waar is jouw bron?
Hier is die van mij:
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x

Probeer je post de volgende keer wat normaler te houden aub in plaats van direct met 'stoere' woorden te gooien; het is onnodig en staat dom, zeker als je het nog fout hebt ook.

nog een leuk weetje voor iedereen die denkt dat Sandisk cheape kloontjes maakt:
The Memory Stick PRO media format was developed jointly by SanDisk and Sony Corporation
http://www.memorystick.com/en/support/faq_contents01.html

[ Voor 15% gewijzigd door nioz op 22-07-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

Nou uit die kaartjes review van gamespot kan je zien dat je toch beter een sandisk kan hebben dan een sony, Elia zoek eerst ff uit wat je post :X
Leuk trouwens die witte psp maar, ik vind imo de zwarte mooier.
hehe bij de witte heb je wel het voordeel dat je de vingerafdrukken er niet op ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
edit: er bestaat maar 1 site met die gegevens

en als je links op de site kijkt zie je een link voor het kopen van, en extra reclame voor de sandisk

[ Voor 54% gewijzigd door Faust op 23-07-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

is mss al langsgeweest, maar is er echt geen hoop dat ze in EU ooit een standard pack zullen verkopen? Die value pack interessert me niet echt...ik koop liever apart een case en memstick en oortjes...Ik kan nergens vinden dat ze het zouden doen maar ja...hoop doet leven... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er trouwens al een releasedatum voor Virtua Tennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Faust schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:59:
edit: er bestaat maar 1 site met die gegevens

en als je links op de site kijkt zie je een link voor het kopen van, en extra reclame voor de sandisk
Ja dat is waar, geen bron is natuurlijk altijd een betere onderbouwing dan 1 bron :Z

Ik zie overigens links op de site, naast de tekst, niets staan: ik zie maar 1 ad. en die staat rechts.
Die heb ik 20keer gerefreshed en er kwam maar een advertentie langs die er vaag iets mee te maken heeft; namelijk van een Sony produkt: de E500 network walkman.
Die links daaronder "related links", als je die soms bedoelde, zijn gewoon interne links en linken ook naar de sony kaartjes.
Dus waar die extra reclame staat, dat moet je nog maar even duidelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Donnie Darko schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:10:
Ik heb tot nu toe weinig spijt van mn aankoop (ondanks dat ik een Nintendo Mannetje ben :P) sterker nog ik heb nog een PSP besteld (de witte versie :P)
Je bedoelt gereserveerd, hij komt pas (eind) september uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Anoniem: 134162 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:05:
Leuk trouwens die witte psp maar, ik vind imo de zwarte mooier.
hehe bij de witte heb je wel het voordeel dat je de vingerafdrukken er niet op ziet :D
Het is nu nog bijzonder om een PSP te hebben. Echter na 1 september kan je hem overal kopen en is het ineens heel wat minder bijzonder. Een witte PSP is daarentegen weer wel iets aparts, omdat je die dus niet zomaar overal kan kopen. (ik weet dat heel veel hem ook hebben vanwege de patsfactor ;-) , het blijft een mooi ding om er mee te spelen, ongeacht de kleur)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.