Het is de beste firma ter wereld!
Lig toch niet zo te zeuren over die homebrew-shit! Niemand dwingt je om up te graden.
Zeg tegen jezelf, wat wil ik? video kijken fullframe (de homebrew app voor zogenaamd video te kijken doet alles via software, en met de psp processor kan je die 264 op softwarerender wel vergeten. Maarja, als je liever divx3 kijkt, be my guest), internetten bij elke hotspot ter wereld, of alleen via een spel en dan moet je een pc instellen zodat hij 1 site per keer kan weergeven? laat me niet lachen man! Foto's oversturen naar andere mensen?
nieuwe thema's ipv een plaatje van 360 bij nog wat als achtergrond zetten?
Dat zijn keuzes.
De homebrew mensen zien liever dat er geen nieuwe firmware komt, zij willen niet dat iemand de mogelijkheid heeft om te internetten op zijn psp. Dat moet iemand anders maar voor hun programeren. Sony heeft ieder recht om de PSP te beveiligen. Geen enkel bedrijf wil dat zijn spellen gratis te spelen zijn.
Btw, de mensen die zo hard zeuren profiteren alleen van de homebrew scene, ze dragen er zelf helemaal niks aan toe.
Als je zo graag simpele 2d spelletje wil spelen zonder firmware te hoeven upgraden, koop een gameboy. Dan heb je die problemen niet, en kan je je druk maken over echte problemen, bijv. waarom alleen meteos 20 euro waard is, etc.
EDIT: wat je zegt over
"De PSP slikt dus maximaal 368*208... of 320*240... Dit is in de PSP decoder software zo vastgezet."
is random bullshit, dit is 2 maanden geleden al ontkracht. Geloof je me niet? download PSP video 9 en kijk een wat je daar allemaal kan kiezen.
Je hebt volgens mij niet eens een psp, anders had je dit wel geweten.
Naja, veel plezier, tegen de tijd dat jij een gaat kopen, kan je geen met 1.5 meer vinden, dus...
[
Voor 15% gewijzigd door
Faust op 21-07-2005 16:04
]