There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Welke versie verkopen ze in HK? Is dit de JAP versie of een eigen HK versie?
Zover ik weet hebben ze in HK regio 3. JAP en EURO is regio 2
Betekend dit als ik in HK een PSP koop, ik hier geen EURO UMD movies kan afspelen?
[ Voor 4% gewijzigd door ken op 09-08-2005 18:22 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
en nog een 1 gig memorystick voor 1000hkd , en een dvdtje met 1000 games
shyt moet nog ff wachten want ik krijg hem pas de 18e
Verwijderd
meen je dit of was het sarcastisch bedoeld ? indien je dit meend , hoeveel kosten deze dan ?Royal schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:57:
Hooray ! Gelukkig is zon 4GB kaartje spot goedkoop !
kiddyl je hebt mail![]()
Weet iemand waar je deze "watergoederen" in HK kan kopen? Adresje misschien?kiddyl schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:26:
De officiele winkels verkopen regio 3. De winkeltjes die niet zo officieel zijn verkopen 'water' goederen en dat zijn de Japanse PSP's en die zijn Regio 2. Het staat ook vrij duidelijk aangegeven op de doos. Alleen de garantie is in beide gevallen anders, maar daar heb jij weinig mee te maken.
Verwijderd
sham sui po, golden centre hallken schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:42:
[...]
Weet iemand waar je deze "watergoederen" in HK kan kopen? Adresje misschien?
Goedkoopste wat ik gezien heb is €465,00 excl btwVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:21:
[...]
meen je dit of was het sarcastisch bedoeld ? indien je dit meend , hoeveel kosten deze dan ?
http://www.acesdirect.nl/...2&opties=k=yes&ref=kelkoo
Een PSP uit Hong Kong kan naar Sony HK en een 'natte' PSP niet en moet naar Sony Japan en daarom geven veel winkeltjes garantie tot aan de deur. Maar aangezien jij in NL bent boeit het niet.Mr.Qips schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:33:
Ik heb net een officieele psp binnen uit HongKong (gekocht in de Sony-winkel). Deze is inderdaad van een andere regio dus kan ik geen UMD-films afspelen. Doet het verder goed enzo, maar @kiddy; wat is er dan anders aan de garantie? Ik probeer deze nu in te voeren maar www.sceh.com.hk is vrezelijk sloom
thanx, morgen mijn broertje erheen sturen
Misschien ook een adres? Is wat makkelijker vinden denk ik
Verwijderd
wat voor addres..ken schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:10:
[...]
thanx, morgen mijn broertje erheen sturen
Misschien ook een adres? Is wat makkelijker vinden denk ik
sham sui po = stad
winkelcentrum = golden centre hall
verdieping = kelder
Ok duidelijk. Ben niet zo bekend daarVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:20:
[...]
wat voor addres..
sham sui po = stad
verdieping = kelder
Welke versie heb jij gekocht? De JAP of HK versie?Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:20:
[...]
wat voor addres..
sham sui po = stad
verdieping = kelder
Wouw, als Sony daar achter komt. Maar ik denk dat ik morgen wel even 150km rij om naar oostburg te gaan.Rocco schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:22:
Vandaag een PSP valuepack gescoord bij Intertoys in ons dorp voor 249 euro. Er stond een groot bord buiten 'wij hebben 'm al'. Ik naar binnen en ja hoor het was echt waar. Ze hebben zelfs al een schap met psp games staan, zo'n 10 titels. Het is wel de JAP versie, maar de regiocode is hetzelfde en gewoon 1 jaar garantie, ook netjes een engelstalige manual erbij. Yeeehaa!
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
woei, gefeli!Rocco schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:22:
Vandaag een PSP valuepack gescoord bij Intertoys in ons dorp voor 249 euro. Er stond een groot bord buiten 'wij hebben 'm al'. Ik naar binnen en ja hoor het was echt waar. Ze hebben zelfs al een schap met psp games staan, zo'n 10 titels. Het is wel de JAP versie, maar de regiocode is hetzelfde en gewoon 1 jaar garantie, ook netjes een engelstalige manual erbij. Yeeehaa!
maar idd, Sony zal er niet blij mee zijn
en vreemd dat Intertoys import verkoopt...
Ik heb daar trouwens vorig jaar mijn GBA SP gekocht
Rocco schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:50:
Ik denk dat het een solo actie is van de filiaalleider want ik weet dat het een fanatieke gamer is. Dus *respect* for da man en ssst tegen sony.
PSN: TDBtje
Zal ik doen, bedankt voor het meedenken.Rocco schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:50:
Hey marco899 ik zou wel eerst ff bellen ofzo, ik denk dat ze er nog maar 1 of 2 hebben liggen. Ik denk dat het een solo actie is van de filiaalleider want ik weet dat het een fanatieke gamer is. Dus *respect* for da man en ssst tegen sony.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
natte psp 1.50 jap versieken schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:11:
[...]
Welke versie heb jij gekocht? De JAP of HK versie?
Ik laad mijn PSP toch wel 1 a 2 keer per week op en ik heb niet het idee dat ik meer dan 4 to 5 uur speel per laadbeurt. Wat zijn de ervaringen van de PSP-users hier?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Gelukkig komen er steeds meer goedkope batterijen op de markt.
Mijn broertje gaat er morgen na toe. Hopen dat ze op vooraad zijn
Thnx for de tip
Verwijderd
hey de 1.50 kost 1600hkd = 165 euroken schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:22:
[...]
Mijn broertje gaat er morgen na toe. Hopen dat ze op vooraad zijn
Thnx for de tip
en de 1.51 of hoger kost 1300 hkd = 132 euro
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 12:55 ]
En welke firmware krijg je dan?
Kun je ook downgraden? Bijv 1.52 naar 1.50?
Thnx
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
de intertoys hier in Gouda heeft em ook al zo lang als dat hij uit is ,ook de JAP versie. Dus er zijn er meer die het doenRocco schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:22:
Thnx voor de info!DoctorV64 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:39:
Uh lees de thread eens door zou ik zeggen. De info is al een aantal keren langs geweest.
3 simpele vraagjes!
Jammer!

Het is niet om je te ontmoedigen of zoiets, maar je wordt op GoT geacht ook de moeite te nemen om iets te vinden en de thread doornemen zal waarschijnlijk je meer info geven dan je dacht te vragen.
De antwoorden op je vragen:
- buitenland
- 1.50 wordt steeds schaarser om te kunnen krijgen. Europese PSP krijgt zoals ernaar uit ziet 2.0
- downgraden is niet mogelijk
[ Voor 30% gewijzigd door DoctorV64 op 10-08-2005 13:20 ]
ipv alleen maar al dat geleuter over wie m waar gaat kopen of heeft gekocht... ?
Want t topic dwaalt wel een beetje af van de psp opzich zo...
to die andere gast:
Ik laad m zeker ook wel 2 keer per week gemiddeld op, soms wel meer.
Ik probeer m alleen wel eerst helemaal leeg te maken voor dat ik m oplaad,
tis wel een li-ion batt. maar toch.
Beter komen ze met een batterij die wat langer mee gaat over een poosje.
Ik las dat de PSP standaard 1.52 erop heeft staan en op UMD de 2.00 om je PSP up te daten.DoctorV64 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:18:
Henkyyy,
Het is niet om je te ontmoedigen of zoiets, maar je wordt op GoT geacht ook de moeite te nemen om iets te vinden en de thread doornemen zal waarschijnlijk je meer info geven dan je dacht te vragen.
- buitenland
- 1.50 wordt steeds schaarser om te kunnen krijgen. Europese PSP krijgt zoals ernaar uit ziet 2.0
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als dat zou is, bij dan een fout van mijn kant.Xrenity schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:36:
[...]
Ik las dat de PSP standaard 1.52 erop heeft staan en op UMD de 2.00 om je PSP up te daten.
De witte PSP komt eerst uit in Japan, dus je moet hem zelf importeren of bij iemand anders kopen die hem eerst heeft geimporteerd
[ Voor 21% gewijzigd door DoctorV64 op 10-08-2005 13:39 ]
Dat weet ik wel alleen omdat de prijs telkens schommelt er mischien ergens een aanbieding was.DoctorV64 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:18:
Henkyyy,
- buitenland
Ik lees al bijna deze hele thread mee en weet dus ook van kiddyl die ze kan leveren enz.
Ik ben echt aan het twijfelen ofdat ik hem zal kopen, omdat ik hier ook een gba heb liggen met flash waar ik heel erg weinig op speel.
Bedankt voor je antwoorden !
Verwijderd
Ik heb ook een andere Sony stick van een vriend mogen testen en die doet het ook aardig goed maar de Sandisk is in mijn optiek net sneller.
Bij ons op de hotelkamer was ingebroken en de kluis was opengebroken... en wat laat meneer de inbreker liggen, onze 2 PSP's! Hij wist zeker niet wat ie ermee aanmoest... of wat het was...
Was wel ff schrikken zeg... ze waren eerst ook weg, maar ze lagen onder wat kleren op bed...
Mja... we hebben dus nog Ridgeracer en Lumines kunnen spelen...
(helaas waren geld camera en telefoon wel verdwenen
[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 10-08-2005 17:36 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Ik heb een wereldstekker thuis dus opladen zit wel goed, nou zit ik te twijfelen over de aanschaf van een car charger en een screenprotector. Is dit het geld waard, de screenprotector dan?! En hoe lang kan ik ongeveer gamen en films checken op 1 batterij. Ik hoop op wat gebruikers ervaringen
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Ik ga trouwens de Hori Screenprotector kopen, de car charger laat ik dan wel achterwege
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 17:45 ]

Verwijderd
ja voor onderwaterOMX2000 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:36:
Vraagje... zijn de witte PSP's die rond 15 sept uitkomen water psp's?
Zie je ik wist dat ze bestonden
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Water psp's, daarmee doelt hij ws op PSP's vanuit de 'water' import in china.TranceSetter schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:27:
Water PSP'sDenk dat je een typfoutje hebt gemaakt, want ik snap dus niet wat je bedoeld...
Verwijderd
weg ...
weg umd cases
weg oordopjes
weg afstantsbediening
weg 32 mn memstick
en al helemaal weg mijn RIDGE RACER !!! AAHH .....( heb nog 3 games maar toch )
( word kiddyl weer stoken met e-mails .. of ff langs de games R fun )
ik haat barcelona en ik haat de bussen nog meer daar ....ze jatten gewoon onder je vandaan ....sneaky bastards
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 00:31 ]
En idd, het zijn daar sneaky bastards ja. ze probeerden ook de digicam van m'n pa te jatten. ook in een bus en gewoon onder de stoelen door zitten ze gewoon de spullen te jatten...
ff @ pimp mode (sorry, maar kon t niet laten om ff te laten zien

Staat echt gruwelijk in de auto die psp!
Fastloader 0.6A is zojuist uitgebracht
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is Akihabara het best om te slagen? Is het goedkoper in een gewone winkel in Tokyo te kopen of in een Tax-free winkel zoals LOAX?
Tevens heb ik nog een vraag: Welke games uit Japan zijn goed te spelen zonder kennis te hebben van de japanse taal?
Is er trouwens veel controle op schiphol als je als jongere op reis uit Japan komt?
Wat is het probleem hiervan? Ik vind het nou niet bepaald een grote moeite om even het klepje open en weer dicht te doen.amd187 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 02:07:
helaas is die fastloader nog steeds niet zonder de UMD insert zover ik kon zien
Verder ben ik wel blij met de overclock-functie (0.6b). Je merkt wel dat alles net iets soepeler loopt.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Is het voordeliger om het tax-free kopen? Je krijgt dan een document in je paspoort toch. Moet je dat dan weer aangeven bij de de douane.kiddyl schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:09:
De PSP kost bijna overal hetzelfde in Japan. Het prijsverschil is hoogstends 500 yen. Je kan ze echt overal vinden. In Akihabara kan je ook 2dehandse kopen.
Kun als je daar in een winkel als je een psp koopt vragen of ze het aan willen doen om te controleren of er geen dode pixels zitten?
THANX
Voor wat betreft een document in je paspoort: ik heb 2 maanden geleden mijn PSP in Canada gekocht, op het vliegveld de BTW teruggekregen maar hier werd geen aantekening van gemaakt in mijn paspoort [ik moest wel mijn psp laten zien voor het terugkrijgen van de BTW, ze checken de serienummer van de psp met die op de bon]Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:43:
[...]
Is het voordeliger om het tax-free kopen? Je krijgt dan een document in je paspoort toch. Moet je dat dan weer aangeven bij de de douane.
Kun als je daar in een winkel als je een psp koopt vragen of ze het aan willen doen om te controleren of er geen dode pixels zitten?
THANX
En op schiphol heel onschuldig kijken !!

PSN: TDBtje
Open doen en aanzetten doen ze niet snel. Dat doen ze hier in NL ook niet. Tax-Free moet je altijd aangeven, maar in Japan is de BTW slechts 5% en is de moeite niet echt.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:43:
[...]
Is het voordeliger om het tax-free kopen? Je krijgt dan een document in je paspoort toch. Moet je dat dan weer aangeven bij de de douane.
THANX

Besteld
Het is niet zo zeer een probleem, maar ik vind het wel een achteruitgang ten opzichte van de vorige loaders, waarmee je alle bestanden gewoon los op je memstick gooide. ik ben niet echt een voorstander van het steeds open en dicht doen van dat klepje. Ik vond het ook niet echt een leuk idee van die swaploit toen, het voelde gewoon niet goed zo vaak memstick er in en er uit. mischien ben ik gewoon te zuinig wat dat betreftShiver23 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:14:
[...]
Wat is het probleem hiervan? Ik vind het nou niet bepaald een grote moeite om even het klepje open en weer dicht te doen.
Verder ben ik wel blij met de overclock-functie (0.6b). Je merkt wel dat alles net iets soepeler loopt.
Op ebay kan je trouwens wel meer spellen voor een in verhouding redelijk lage prijs bestellen
Anders misschien Untold Legends kopen lijkt me ook wel een leuk spel
Vandaag heeft mijn broertje de PSP gekocht met versie 1.50Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:42:
Mijn nicht heeft een psp 1.50 gekocht in HongKong voor 1600hkd
en nog een 1 gig memorystick voor 1000hkd , en een dvdtje met 1000 games![]()
shyt moet nog ff wachten want ik krijg hem pas de 18e
Alles bij elkaar toch zo'n 320 euro
- PSP Value Pack
- 1GB mem
- DVD met games
- Screen protector
- Kabels
Stuk meer dan wat jij betaald hebt, maar das maak me niet zoveel uit. Toch nog goedkoper dan in NL kopen
[ Voor 6% gewijzigd door ken op 11-08-2005 15:08 ]
Verwijderd
en alles vanmiddag al weer aangevuld .. op kosten van me tante ...moest ik wel weer me mond houden .....lol ( ff voor de context .. ik ben 21 jaar oud en zie mijn tante 2 keer per jaar LOL )Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:29:
ik ook net terug uit spanje en drie keer raden ......mijn tas gestolen met mijn psp stuff er in ...
weg ...
weg umd cases
weg oordopjes
weg afstantsbediening
weg 32 mn memstick
![]()
ik haat barcelona en ik haat de bussen nog meer daar ....ze jatten gewoon onder je vandaan ....sneaky bastards
Dan gebruik je toch fijn de andere loaders? Ik zie het probleem hier niet echt. Als je wilt mag je ook gaan coden. De maker heeft in ieder geval al aangegeven dat met zijn methode altijd het klepje open moet met een spel er in.amd187 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:33:
[...]
Het is niet zo zeer een probleem, maar ik vind het wel een achteruitgang ten opzichte van de vorige loaders, waarmee je alle bestanden gewoon los op je memstick gooide. ik ben niet echt een voorstander van het steeds open en dicht doen van dat klepje. Ik vond het ook niet echt een leuk idee van die swaploit toen, het voelde gewoon niet goed zo vaak memstick er in en er uit. mischien ben ik gewoon te zuinig wat dat betreft
Als je de psp-spot fora bijhoudt waar humma.kavula (droge nickname trouwens, zeker als je hitchhikersguide to the galaxy kentamd187 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:33:
[...]
Het is niet zo zeer een probleem, maar ik vind het wel een achteruitgang ten opzichte van de vorige loaders, waarmee je alle bestanden gewoon los op je memstick gooide. ik ben niet echt een voorstander van het steeds open en dicht doen van dat klepje. Ik vond het ook niet echt een leuk idee van die swaploit toen, het voelde gewoon niet goed zo vaak memstick er in en er uit. mischien ben ik gewoon te zuinig wat dat betreft
Maar misschien ben je idd te zuinig
Om je een beetje indruk te geven waarom er redelijk negatief op jou commentaar wordt gereageert hier een " What`s hot & not " lijstje samengestelt .
Swaploit Methode ( a.k.a via patch , zonder open tray )
Teh Hot
- Je kan games spelen zonder die aan te schaffen
- Teh ultimate in lazyness : Geen tray open , swap of whatever
Teh Not

- Je moet games patchen
- Er is niet voor elke game een patch
- Sommige patches vereisen het feit dat je een legale & of specifieke UMD in je PSP hebt
( wat secundair betekent dat je bij sommige cases alsnog je PSP open had moeten doen en / of zelfs een game moet switchen / een bepaalde UMD in bezit hebben)
- Clocksnelheid change is per keer een aanpassing nodig van je eboot ( a.k.a externe middel voor nodig )
ISO Loader
Teh Hot
- Games hoeven niet gepatched te worden
- Spellen kunnen in 1 bestand (.iso ) blijven , i.p.v per game 1 map + meerdere sub dirs en losse bestanden . Mja persoonelijk wat beter managebaar
- Er zijn heel veel games supported al in dit vroege stadium incl games waar nog geen patch voor is (alhoewel dit over het algemeen niet populaire games zijn )
- Elke UMD is geschikt zolang je maar de tray trick doet , je hebt geen specifieke UMD nodig dus je kan eventueel de demo UMD gebruiken zonder dat je een legale UMD koopt voor de patched versies die bij sommige games gewoon een X UMD nodig hebben
- Clockspeed kan per game , per boot aangepast worden zonder externe editors voor je eboot .
Teh Not

- Tray open / dicht doen per game boot
- Nog niet alle games worden op dit moment gesupport (maar wel meer als patched) + het is echter de bedoeling dat bij 1.0 alles gedraait kan worden .
Ik maak er toch ook geen probleem vankiddyl schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:49:
[...]
Dan gebruik je toch fijn de andere loaders? Ik zie het probleem hier niet echt. Als je wilt mag je ook gaan coden. De maker heeft in ieder geval al aangegeven dat met zijn methode altijd het klepje open moet met een spel er in.
@ lithiumangel :
Thnx, weer wat wijzer geworden
[ Voor 4% gewijzigd door amd187 op 11-08-2005 17:54 ]
Reisverzekering?Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:29:
ik ook net terug uit spanje en drie keer raden ......mijn tas gestolen met mijn psp stuff er in ...
weg ...
weg umd cases
weg oordopjes
weg afstantsbediening
weg 32 mn memstick
![]()
Verwijderd
moet je niet op rekenen
alleen als je psp in je wagen lag en die verzekerd was en dan nog ms niet
Verwijderd
het leuke is dat ik nergens bonnetjes van had
en ik het had moeten aangeven bij de politie aldaar ......heb al een keer eerder wat proberen aan te geven daar ......in spanje wilen ze gewoon geen engels verstaan
Waar heb je die playgear case gehaald?
En wat kostte die?
Ben ook op zoek naar zon ding, maar nog nergens gevonden...
Ja bij lik sang, maar kwil gewoon naar een winkel kunnen gaan en meteen meenemen.
(utrecht, heerlen en maastricht)
heb ik in 4 weken tijd ze aangetroffen. Of ze er nog zijn...
Of ze in elke mediamarkt zijn...
ik ga volgende week zaterdag op vakantie, maar dan wil ik hem wel al hebben
Etuuuuuh!
Verwijderd
Waarschijnlijk geen invoerrechten en ik dacht dat ze ook nog eens sneller zijn
* DarkChylde is ook geïnteresseerdVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:38:
Neem dan vgp.ca
Waarschijnlijk geen invoerrechten en ik dacht dat ze ook nog eens sneller zijn
is dat ook nu lik-sang die express shipping gratis heeft?
hoeveel tijd moet je ongeveer rekenen?
Verwijderd
ik had hem dinsdag besteld, donderdagmiddag in huis. Helaas wel douanekostenCrypter schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:59:
Hoe lang duurt het voordat ik de psp binnenheb als ik hem via JAP bestel? (lik-sang.com)?
ik ga volgende week zaterdag op vakantie, maar dan wil ik hem wel al hebben
Verwijderd
maar ik heb even gekeken of de nieuwe 2.0 firmware uitwas in de US omdat ik dan zo mijn psp kan updaten zodat ik kan gotten
maar heeft eimand nog info over deze update voor de US? want ik heb even gekeken op de grote 'main' gamer site's en daar wordt nix vermeld.
Maar is er misschien iemand die intresse heeft in originele USA NFSU:Rivals UMD?
Tis niet echt een spel voor mij ben ik achter gekomen dus speel t nooit, eigenlijk best zonde, dus als iemand m over wil nemen hoor ik het graag. (of ruilen voor een ander spel?)
Helaas is de US firmware uitgesteld tot de 15e. Kijk maar eens op gamespot.kenny89 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 03:10:
vandaag net terug uit san fransisco , ben nu even 15 mins op de pc ,
maar ik heb even gekeken of de nieuwe 2.0 firmware uitwas in de US omdat ik dan zo mijn psp kan updaten zodat ik kan gotten*nu staat er toch 1.51 op waar ik niks meer mee kan *
maar heeft eimand nog info over deze update voor de US? want ik heb even gekeken op de grote 'main' gamer site's en daar wordt nix vermeld.
ik weet dat de btw in NewYork 8% is, en dat er niet zoiets bestaat als taxfree (volgens mij kun je die ook niet op t vliegveld terugkrijgen, en als t wel zo is, dan krijg je 8% terug maar moet je 19% betalen)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
breda nog volop!Faust schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:37:
in elke mediamarkt waar ik geweest ben
(utrecht, heerlen en maastricht)
heb ik in 4 weken tijd ze aangetroffen. Of ze er nog zijn...
Of ze in elke mediamarkt zijn...
in antwerpen daar in tegen wist die kerel nie eens wat een PSP was....toen ik zei sony dat ie t wel ongeveer te weten maar nee hoor...nog niets in die mediamarkt te vinden!
Verwijderd
ooh..;het is niet zozeer iets wat ik niet begrijp...dat komt later wel..het is meer iets dat ik niet weet...kiddyl schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:15:
Zeg dan eerst waar je zelf hebt gekeken. Als je de goede sites leest is alles vrij eenvoudig te begrijpen.
Waar ik overal al wat gekeken heb...hier en ook hier en hier natuurlijk en en uiteraard hier ook
Maar zoals aangegeven, kon ik geen concrete antwoorden vinden op mijn antwoorden...Dit filmpje heb ik ook al bekeken maar, daarin zeggen ze niet wat ik wil weten...
Daarom dat ik graag van iemand onder jullie het antwoord wil weten...mischien is het onmiddellijk opgelost omdat het niet kan, maar ik wil er zeker van zijn...
Bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 09:38 ]
Kiddyl ,kiddyl schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:15:
Zeg dan eerst waar je zelf hebt gekeken. Als je de goede sites leest is alles vrij eenvoudig te begrijpen.
Ik heb je een mailtje gestuurd over de Psp, heb je die nog?
En welke versie ?
En hoe duur natuurlijk!
Niet zo cryptisch joh. Wat is je probleem dan?Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:37:
[...]
ooh..;het is niet zozeer iets wat ik niet begrijp...dat komt later wel..het is meer iets dat ik niet weet...
Waar ik overal al wat gekeken heb...hier en ook hier en hier natuurlijk en en uiteraard hier ook
Maar zoals aangegeven, kon ik geen concrete antwoorden vinden op mijn antwoorden...Dit filmpje heb ik ook al bekeken maar, daarin zeggen ze niet wat ik wil weten...
Daarom dat ik graag van iemand onder jullie het antwoord wil weten...mischien is het onmiddellijk opgelost omdat het niet kan, maar ik wil er zeker van zijn...
Bedankt
Verwijderd
Ruilen tegen:ElayZ schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 03:49:
Ik weet niet of het is toegestaan hier... (excuus anders.)
Maar is er misschien iemand die intresse heeft in originele USA NFSU:Rivals UMD?
Tis niet echt een spel voor mij ben ik achter gekomen dus speel t nooit, eigenlijk best zonde, dus als iemand m over wil nemen hoor ik het graag. (of ruilen voor een ander spel?)
NFSU: Rivals (Jap)
Spider-Man 2 (US)
Metal Gear Acid (Jap)?
Sorry voor offtopic, maar m'n broertje wil graag NFSU: R in 't Engels spelen.
Verwijderd
Wel, ik ga mij nen EU psp aanschaffen in september...(waarschijnlijk met firmware2.0)en ik heb een klein pc spelletje ( 8 Mb ) die ik er echt heel graag op zou willen laten werken.( dat spelletje heb ik legaal aangekocht) Ik vind overal wel console emu's, maar geen voor pc en hoe moet ik dan dat spelletje werkend op de psp krijgen? En hoe zit dat dan met de controls, daar het vooral met de muis bediend wordt?Shiver23 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:53:
[...]
Niet zo cryptisch joh. Wat is je probleem dan?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Met de EU PSP kan je voorlopig geen "homebrew" spelen, vanwege deze nieuwe firmware.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:02:
[...]
Wel, ik ga mij nen EU psp aanschaffen in september...(waarschijnlijk met firmware2.0)en ik heb een klein pc spelletje ( 8 Mb ) die ik er echt heel graag op zou willen laten werken.( dat spelletje heb ik legaal aangekocht) Ik vind overal wel console emu's, maar geen voor pc en hoe moet ik dan dat spelletje werkend op de psp krijgen? En hoe zit dat dan met de controls, daar het vooral met de muis bediend wordt?
En daarbij zijn er bij mijn weten geen PC-emulators voor de PSP, dus kan je dit niet werkend krijgen op je PSP.
Al mijn PSP's zijn weg. Tot op heden alleen versies 1.50 binnen gehad (en 1.0 in het begin natuurlijk). De volgende PSP's die ik zal binnen krijgen zijn de witte PSP's. Veel suc6 met het vinden van een 1.50 PSP. Importeren van Lik-Sang of VGA+ of andere webshops zal resulteren in een 1.51 PSP. Dan kan je beter wachten op de EU release.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:27:
[...]
Kiddyl ,
Ik heb je een mailtje gestuurd over de Psp, heb je die nog?
En welke versie ?
En hoe duur natuurlijk!
Oke bedankt!kiddyl schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:23:
[...]
Al mijn PSP's zijn weg. Tot op heden alleen versies 1.50 binnen gehad (en 1.0 in het begin natuurlijk). De volgende PSP's die ik zal binnen krijgen zijn de witte PSP's. Veel suc6 met het vinden van een 1.50 PSP. Importeren van Lik-Sang of VGA+ of andere webshops zal resulteren in een 1.51 PSP. Dan kan je beter wachten op de EU release.
Hmm op marktplaats bieden ze nog wel aan alleen hou ik niet echt van 2ehands spul!
Er is geen win32/x86 emu en het is praktisch uitgesloten dat ie er komt. Wat wel kan gebeuren is dat je spel gepoort word. Als het voor (een emuleerbare) console ooit is uitgebracht dan is de gemakkelijkste manier om het nu te spelen de emu+rom proberen te vinden.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:02:
[...]
Wel, ik ga mij nen EU psp aanschaffen in september...(waarschijnlijk met firmware2.0)en ik heb een klein pc spelletje ( 8 Mb ) die ik er echt heel graag op zou willen laten werken.( dat spelletje heb ik legaal aangekocht) Ik vind overal wel console emu's, maar geen voor pc en hoe moet ik dan dat spelletje werkend op de psp krijgen? En hoe zit dat dan met de controls, daar het vooral met de muis bediend wordt?
[ Voor 3% gewijzigd door Count op 13-08-2005 13:49 ]
Great minds think in parallel gutters.
kzou alleen graag nog weten wat ie daar kost... want als je m bij lik sang besteld is ie dus 20 euro, maar als ie bij mediamarkt ook ongeveer zoiets kost haal ik m daar wel....
Heel ff offtopic nog;
ik ruil NFSU USA alleen voor een ander USA spel (ridge racers ofzo lijkt me wel wat)
of ik verkoop m gewoon. Als iemand uberhaupt intresse heeft in dit spel, mail me dan even.
Komen we dr wel uit.
Dit topic is gesloten.