Kerel verveelde zich zekerHTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:16: Uiteindelijk (vanish dropt ook nog steeds aggro) ben ik 7x door hem afgemaakt. Ik kreeg toen een klein beetje alliance dekking

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kerel verveelde zich zekerHTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:16: Uiteindelijk (vanish dropt ook nog steeds aggro) ben ik 7x door hem afgemaakt. Ik kreeg toen een klein beetje alliance dekking
Het beste wat werkt imo is 2 macro's:M@NIC schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 07:38:
Weet iemand misschien hoe ik een instance kan resetten die ik solo heb gedaan?
Ik doe regelmatig SM Graveyard in m'n eentje alleen is de pret voorbij als hij éénmaal leeg is.
Heb gisteren al geprobeert om in een party te gaan, uit de party, de instance uit en toen er weer in en toen was hij nog steeds leeg.
Iemand een idee?
wij hebben dus echt teveel shamans mee elke keer
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je begin hoogst waarschijnlijk in unfriendly of zelfs in Hostile als je ze een keer hebt aangevallen in de tunnel onderweg naar Winterspring of hun familie hebt gekilled in Ashara.Ryceck schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:37:
[...]
je moet toch revered hebben voor die enchant of ben ik nu gek?
je begint op neutral > friendly > honored > revered.
Das toch al gauw een paar 100 furbolgjes slopen, en nu ga jij me vertellen dat je daar geen dagen mee bezig bent?
Ik maak morgen 10g naar je over als het je lukt in 1 dag.....
ik neem je aan dat je WS (winterspring) bedoelt?Galahad schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:38:
[...]
Je begin hoogst waarschijnlijk in unfriendly of zelfs in Hostile als je ze een keer hebt aangevallen in de tunnel onderweg naar WP of hun familie hebt gekilled in Ashara.
Nee aszherarobobeat schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:49:
[...]
ik neem je aan dat je WS (winterspring) bedoelt?
WP moet idd WS (Winterspring) zijn.robobeat schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:49:
[...]
ik neem je aan dat je WS (winterspring) bedoelt?
10 uur werk, topsGalahad schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:38:
Maar laten we even van 5 punten per kill uitgaan: 9000/5 = 1800 dode Furbolgs.
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 10:22 ]
https://niels.nu
Southshore/Aarathi? Zorgen dat je 38 wordt en dan ASAP naar SM.Exitium schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:14:
Ik ben nu lvl 36 *gaat sig aanpassen* en wil zondag 40 worden. Wat is de beste plek om te levelen voor me? Heb al aardig wat quests in SV gedaan, zit daar nu tussen de 37 en 45. Zoek een plek waar veel XP te halen is voor mijn lvl.
je krijgt nog steeds 5 punten.Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:21:
[...]
10 uur werk, topsMaar ik ben op dit moment al niet meer KoS voor ze, en heb zeker niet geprobeerd me vechtend een weg door die tunnel te banen
Edit; hmm, ik ziet niet op Neutral. Nouja, ik zie wel. Als je met 2 man 1 furbolg killed, krijg je dan beiden 5 punten of wordt dat verdeeld?
Met 2 man krijg je ook allebei 5 punten, met 3 ook. Er zit trouwens een boss in het camp, die geeft 25 rep.Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:21:
[...]
10 uur werk, topsMaar ik ben op dit moment al niet meer KoS voor ze, en heb zeker niet geprobeerd me vechtend een weg door die tunnel te banen
Edit; hmm, ik ziet niet op Neutral. Nouja, ik zie wel. Als je met 2 man 1 furbolg killed, krijg je dan beiden 5 punten of wordt dat verdeeld?
Anoniem: 146357
Kan je me mooi die 10g terugbetalenHTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:16:
Soullink, mount, nieuwe skills en een dikke geldvoorraad omdat mijn enchanting essences op de veiling allemaal verkocht waren
Nu begint het pas écht te komen
Surfin' paradise!
Heb ook al wat Southshore gedaan.Kaap schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:23:
[...]
Southshore/Aarathi? Zorgen dat je 38 wordt en dan ASAP naar SM.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Heel fijnJaded schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:40:
Met 2 man krijg je ook allebei 5 punten, met 3 ook. Er zit trouwens een boss in het camp, die geeft 25 rep.
Bij ons is het meer andersom, ik krijg geen mensen mee naar WSGAnoniem: 146357 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:41:
Even een vraagje tussendoor. Mijn guild is klaarblijkelijk verslaafd aan WSG. Het is zelfs zo erg dat ik geen instance meer kan doen met guildies. Op zich geen probbleem, want ik ben 1 van de weinig lvl 60 warriors momenteel, maar komt dit bij meer guilds voor?
[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 10:50 ]
Was dat geen humanitaire gift dan?'Anoniem: 146357 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:41:
[...]
Kan je me mooi die 10g terugbetalen
Schijnbaar wel anders had ie er wel +3g rente bij gedaan
[ Voor 32% gewijzigd door TomSmit82 op 21-07-2005 11:21 ]
- Moo, there you happy now?HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:23:
Wie kent er trouwens alle /silly geintjes? Omdat ik een ud rogue op bloofhoof heb aangemaakt om op de WoW fora te kunnen posten, heb ik daar ook even een paar keer /silly gedaan:
- Roses are grey, violets are grey, i'm dead, and colourblind
Of night elves:
- Frankly, i'm more of a morning elf
Gnome:
- I think that last vendor short-changed me! Oh, that was a bad one
Human:
- I'm a Tipi! I'm a Wigwam! I'm a Tipi! I'm a Wigwam! Relax! You're two tents! (doordenkertje)
- A duck walks in to an apothecary. He says: Give me some chapstick, and put in on my bill!
Ze hebben wel humor bij blizzard
Volgens mij is dit niet toegestaan, een guildy heeft hier wel eens een waarschuwing voor gehad.robobeat schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:32:
[...]
Het beste wat werkt imo is 2 macro's:
1 > zet erin /invite Character (<- naam van persoon die je wilt inviten)
2 > /promote Character
/script LeaveParty()
je runt de instance, als je buiten komt klik je button 1, als hij in de party zit klik je button 2 en je instance is gereset.
Dit werkt niet als:
dezelfde persoon ook alleen aan het runnen is, invite alleen dan als hij in de instance zit. Je kunt elkaar gebruiken voor reset, maar als je invite als je beide buiten staat, krijgt 1 van jullie 2 elkaars instance (geeft leuke gevolgen). wat je dan wel kan doen als beide buiten staat. een invite de ander. klikt button 2, dan geet hij naar binnen. dan kan de tweede die nog buiten staat de ander inviten.
deze wijze werd door mij en vele anderen op mijn server gebruikt. Er zijn nog 2 andere mogelijkheden maar deze vind ik persoonlijk gezien de makkelijkste.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Wat ik 't makkelijkst vond was gewoon de meest goedkope reagents die nog oranje/geel waren gebruiken om te levelen.Tpn schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:33:
Btw, wie heeft er zo een lvl guide voor engineering?
dus hoe ik hem met de minste kosten zo snel mogelijk omhoog kan krijgen?
mooiste zou zijn iets van
250 copper bars
200 tin bars
zoveel cloth
zoveel steen enz
wat zou hier niet aan toegstaan zijn? we maken gebruik van de mogelijkheden die blizzard zelf aanlevert.FragNeck schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:43:
[...]
Volgens mij is dit niet toegestaan, een guildy heeft hier wel eens een waarschuwing voor gehad.
ow, je deed toen niet mee met het gevecht?HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:47:
Als warlock kun je best leuke geintjes uithalen.
Als je bijvoorbeeld met een PUG quest, en die roepen vol verontwaardiging naar je dat je ze moet healen, gewoon mid-battle een trade openen en hem een healthstone aanbieden
En gisteren in SM was sirdalord met een fire elemental minion aan het vechten, en gaf ik even snel een banish'immune-immune-immune'
Daarna, bij de cathedral, moesten wij steeds buiten wachten van dalord, hij zou de mobs wel naar buiten brengen.
Toen met ik samen met de mage buiten op het richeltje bij het water gaan zitten fluiten
/bored
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 21-07-2005 11:56 ]
Exploits zitten ook in de game...robobeat schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:50:
[...]
wat zou hier niet aan toegstaan zijn? we maken gebruik van de mogelijkheden die blizzard zelf aanlevert.![]()
ik heb er anders (en zover ik weet andere ook nog nooit) nog niets over gehoord.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Anoniem: 146357 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:52:
[...]
ow, je deed toen niet mee met het gevecht?
Ik had die zielige dmg die jij doet niet echt gemist blijkbaar![]()
om vervolgens heel verontwaardigd te zijn dat je een roll van een
Uhuh, je hebt me pas halverwege de eerste instance ingehaald qua totaal gedane damage, en aan het eind van de run had ik precies 50% zoveel schade gedaan als jij, terwijl met 1 of andere grote 2h axe rondlooptAnoniem: 146357 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:52:
[...]
ow, je deed toen niet mee met het gevecht?
Ik had die zielige dmg die jij doet niet echt gemist blijkbaar![]()
om vervolgens heel verontwaardigd te zijn dat je een roll van een
ik weet het. locks hebben een spell waarbij na 1 min 3k schade wordt gedaan. Lijkt me niet bepaald handig in pvp, maar het is toch zieke schadekEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:55:
[...]
Warlocks doen echt geen zielige damage hoor
Gister stond de Max Hit in MC weer op de naam van een lock die met een of andere aanval in de 3300 damage had gedaan, wij moeten blij zijn als we dat met een 100rage crit execute redden
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:56:
[...]
Uhuh, je hebt me pas halverwege de eerste instance ingehaald qua totaal gedane damage, en aan het eind van de run had ik precies 50% zoveel schade gedaan als jij, terwijl met 1 of andere grote 2h axe rondloopt
Niet slecht voor een toen nog 39 warlock tegen een 60 warrior lijkt me
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 21-07-2005 11:59 ]
Curse of Doom inderdaad, werkt echter niet in PvP. En ook in PvE maar matig vind ik. Die 50 dps is maar zo-zo, en een Curse of Shadows/Elements zorgt voor veel meer extra damage. Ook lijkt het me niet ideaal als je tijdens een gevecht opeens een Doomguard als add krijgtAnoniem: 146357 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:57:
ik weet het. locks hebben een spell waarbij na 1 min 3k schade wordt gedaan. Lijkt me niet bepaald handig in pvp, maar het is toch zieke schade
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
Volgens mij deed deze lock 't met een andere aanval, kan het zijn dat dit met gewoon een shadowbolt crit was?_Squatt_ schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:09:
[...]
Curse of Doom inderdaad, werkt echter niet in PvP. En ook in PvE maar matig vind ik. Die 50 dps is maar zo-zo, en een Curse of Shadows/Elements zorgt voor veel meer extra damage. Ook lijkt het me niet ideaal als je tijdens een gevecht opeens een Doomguard als add krijgt.
Het kan met (eventueel) Curse of Shadows en een shadowbolt. Maar die warlock zal dan wel destruction gespecced zijn en wellicht nog wat speciale spulletjes dragen.kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:20:
[...]
Volgens mij deed deze lock 't met een andere aanval, kan het zijn dat dit met gewoon een shadowbolt crit was?
Anyway 't kan ook die Curse of Doom zijn hoor, ben niet echt bekend met Warlocks hoger dan lv6
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Anoniem: 130680
Nog even en ik haal je in met mijn Rogue is ook al bijna 32-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:33:
[...]
wij hebben dus echt teveel shamans mee elke keer
dus maar even snel mijn mage levellen 34 nu, nog flink wat te gaan
mwah kan ook me lvl 49 frostmage respeccenAnoniem: 130680 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:34:
[...]
Nog even en ik haal je in met mijn Rogue is ook al bijna 32
voor lootlink is een backup progje te krijgen (zie curse-gaming of ui.worldofwar.net)-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:54:
hmmz had alleen gisteren last van een buggende add on en ik heb geen idee welke
tijdens de MC run tijdens gevechten werdt mijn chat venster constant volgespammed met
here
here
here
here
en dat was alleen tijdens combaterg vaag, vanmiddag maar even all mijn addons wegflikkeren
de WTF folder verwijderen en alles opnieuw installeren en instellen qua addons
wel een klote klushele gatherer informatie weg en ook me lootlink weer helemaal leeg
naja mooi moment om weer opnieuw te beginnen echt clean, zonder resten van addons die ik coth niet meer gebruik ^^
Anoniem: 86671
Ja, sureAnoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:14:
Ik lees nu al een paar posts over de damage van characters en hetgeen mij hetmeest opvalt is dat mensen denken dat warriors damage monsters zijn.
Ik heb daar zelf nog nooit van gemerkt en ik wil ook nooit een instance in met een warrior die wel even denkt wat damage te gaan doen. Ze zijn er om te tanken en ik (mage) doe zelf de damage wel...Als hij de aggro maar houdt. En daar is een warrior voor.
Het warlock verhaal is helemaal appart..ze kunnen zelf dikke damage doen, en ze kunnen ook nog leuke buffs meebrengen (denk aan de IMP Blood Pact).
De enige 2 classes echter waaar ik damage van verwacht zijn van Rogues en Mages.
Een dps van 400 is voor een mage niet zeldzaam (fire specced is het zelf meer gewoonte dan uitzondering)...en een rogue kan er met de poisons en de juiste mainhand dagger best aan tippen dan niet overtreffen (hangt van de kwaliteit mage af)...
Ik zwijg over de hunter, maar die neem ik dan ook niet graag mee een instance in (persoonlijke mening, hoewel ik weet dat die class heel veel damage kan doen).
Veel plezier bij Magmadar zonder hunters!Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:14:
Ik lees nu al een paar posts over de damage van characters en hetgeen mij hetmeest opvalt is dat mensen denken dat warriors damage monsters zijn.
Ik heb daar zelf nog nooit van gemerkt en ik wil ook nooit een instance in met een warrior die wel even denkt wat damage te gaan doen. Ze zijn er om te tanken en ik (mage) doe zelf de damage wel...Als hij de aggro maar houdt. En daar is een warrior voor.
Het warlock verhaal is helemaal appart..ze kunnen zelf dikke damage doen, en ze kunnen ook nog leuke buffs meebrengen (denk aan de IMP Blood Pact).
De enige 2 classes echter waaar ik damage van verwacht zijn van Rogues en Mages.
Een dps van 400 is voor een mage niet zeldzaam (fire specced is het zelf meer gewoonte dan uitzondering)...en een rogue kan er met de poisons en de juiste mainhand dagger best aan tippen dan niet overtreffen (hangt van de kwaliteit mage af)...
Ik zwijg over de hunter, maar die neem ik dan ook niet graag mee een instance in (persoonlijke mening, hoewel ik weet dat die class heel veel damage kan doen).
Warlocks zijn een beetje hybride wat dmg betreft. Ik weet dat er warlocks zijn (somewhere, out thereAnoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:14:
mja inderdaad geen idee waarom warriors 600g aan een AR geven, want ze kunnen er toch geen critter mee doodslaanAnoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:14:
Ja en een mage met de juiste equipment....bla bla...Ja, sure
En jij bent er alleen om vreten voor me te maken...
Dat een warrior goed kan tanken wil niet zeggen dat dat hun enige taak is.
Een warrior is betrouwbaarder dan een mage voor damage omdat wij een bron van constante dmg-output zijn terwijl jij om de zoveel tijd je mana moet regennen.
Dat is dan ook de reden dat warriors over een bepaalde tijd of op een boss-gevecht van meerdere minuten vrij vaak in de top staan terwijl we op 1 single target trashmob gewoon totaal geowned worden door mages wat damage betreft.
Een warrior met de goede talentbuild en de juiste equipment kan elke class outdamagen, dat jij ze nog niet tegen ben gekomen wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
Right, heb je ooit wel eens een andere class gespeeld.. niet onaardig!Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:27:
[...]
Mages zijn Uber als het gaat om damage (rogues zijn ook niet onaardig)
Warriors zijn uber in het beschermen van de rest van de groep.
over welke tijdspanne hebben we het hier?Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:27:
[...]
zet ze allebei maar naakt neer, maar allebei hun wapen wel aan en ga dan maar een damage competitie aan. Ik hoop dat je dan tegen je verlies kunt want je zult uitkomen op minder dan 25% van de totale damage.
Helemaal mee eens, maar ik heb ook in mijn vorige post al gezegd dat rogues echt zieke damage kunnen doen.RaseriaN schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:34:
[...]
Right, heb je ooit wel eens een andere class gespeeld.. niet onaardig!
Rogues hebben de hoogste single target dmg output van de game
Warriors KUNNEN veel dmg doen.. maar hun taak ligt @ tanken in normale groups..
Misschien bedoelt ie wel, dat als een mage en warrior level 60, en ze vechten tegen een 62 elite, dat je dan gaat kijken wat de damage output is tot aan de dood, denk ik toch dat een warrior wint, qua damage. Mages doen ook meer damage offcourse, maar ze zijn wel in 2 slagen dood, of 3. warrior toch wel 7 a 8 denk ik. Ik heb dit niet ondervonden ben zelf een priest, maar goed doe dit met alleen logisch denken misschien vergeet ik wel wat.Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:27:
[...]
Ja en een mage met de juiste equipment....bla bla...
zo blijf je bezig, het is gewoon een feit dat een warrior aggro moet houden. En dit is niet door beserk te gaan of in battle stance...dit is in defensive stance (10% minder damage ding weet je weer?)
ik heb het hier ook over 5 man runs....bij 40 man raids is de warrior eerst 5 minuten aan het hakken voor de rest erop klimt (om aggro te voorkomen)...
Als je bij deze 5 man runs dus de aggro verliest is het vaak afgelopen met de cloth dragers omdat de aggro niet zo makkelijk terug komt met Beserker stance of battle stance...
De warriors waar ik dungeon runs mee doe die zijn zich er allemaal van bewust dat ik een veel hogere damage output heb dan zij hebben. (ik heb alleen maar +xx damage on fire of spells gear)...
En als je echt denkt dat warriors een dikkere damage output kunnen hebben dan mages dan moet je je toch maar eens verdiepen in een mage.
zet ze allebei maar naakt neer, maar allebei hun wapen wel aan en ga dan maar een damage competitie aan. Ik hoop dat je dan tegen je verlies kunt want je zult uitkomen op minder dan 25% van de totale damage.
Een mage is er om mensen snel neer te krijgen. Een warrior is er om hem vast te houden.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:36:
[...]
over welke tijdspanne hebben we het hier?
30 seconden of 30 minuten?
Mage = burst
Rogue/hunter/warior = sustained
appel en peer dusAnoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:40:
[...]
Een mage is er om mensen snel neer te krijgen. Een warrior is er om hem vast te houden.
Een rogue ben ik trouwens neit mee eens dat het sustained is....het is en blijf een leather class, dat betekend dat hij niet veel klappen kan vangen. Ik zie rogue dus meer als hybride tussen sustained en burst.
De basis armor ligt voor allebei op verwaarloosbaar als je naakt bent. Dus geloof me maar als ik zeg dat de warrior ook meteen neer isSpeedy55 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:38:
[...]
Misschien bedoelt ie wel, dat als een mage en warrior level 60, en ze vechten tegen een 62 elite, dat je dan gaat kijken wat de damage output is tot aan de dood, denk ik toch dat een warrior wint, qua damage. Mages doen ook meer damage offcourse, maar ze zijn wel in 2 slagen dood, of 3. warrior toch wel 7 a 8 denk ik. Ik heb dit niet ondervonden ben zelf een priest, maar goed doe dit met alleen logisch denken misschien vergeet ik wel wat.
valt me ook op dat het meestal roque's zijn die de dmg meter laat zien, of een andere class die bovenaan of bijna boven aan staat. zal wel een competie voor hun zijn..-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:26:
[...]
mja inderdaad geen idee waarom warriors 600g aan een AR geven, want ze kunnen er toch geen critter mee doodslaan![]()
sorry hoor, ja als je in een instance zit en je bent tank, dan doe je geen dmg nee, maar als je lekker aan eht solo' en bent of je doet een 15 man ubrs heb je echt niet maar 1 warrior bij je, die andere warrior gaat lekker 2h zerker stance met zijn ice barbed/AR en doet gewoon lekker harde damage
een goede specced en geared hunter outranged elke mage en kan met de juiste gear ook een mage outdamagen
Mage = burst dmg
Hunter = sustained dmg
ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo dmg geil is? ook in MC constant mensen die vragen of de dmg meters geswisperd kunnen worden
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Normaal gesproken doen we lekkere dmg en dankzij een hoog crit gehalte doen we redelijke sustained dmg.. als we dus skills gaan gebruiken verkrachten we onze energy waardoor we burst krijgen op onze dmgAnoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:40:
[...]
Een mage is er om mensen snel neer te krijgen. Een warrior is er om hem vast te houden.
Een rogue ben ik trouwens neit mee eens dat het sustained is....het is en blijf een leather class, dat betekend dat hij niet veel klappen kan vangen. Ik zie rogue dus meer als hybride tussen sustained en burst.
Nee, slechts 300 dps sustained ofzo, zonder mana te spenderen.Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:14:
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 13:57 ]
de bursts van rogues is redelijk sustained imhoRaseriaN schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:47:
[...]
Normaal gesproken doen we lekkere dmg en dankzij een hoog crit gehalte doen we redelijke sustained dmg.. als we dus skills gaan gebruiken verkrachten we onze energy waardoor we burst krijgen op onze dmg
Anoniem: 61797
De sustained damage van elke willekeurige rogue is minder waard dan een level 5 bracer enchant manAnoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:40:
Ik zie rogue dus meer als hybride tussen sustained en burst.
[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 21-07-2005 13:59 ]
In 5-man groepen als enige warrior is de taak van een warrior om te tanken, dat ben ik met je eens en dat is dan ook gewoon de rol van een warrior in een 5 man groep.Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:27:
[...]
Ja en een mage met de juiste equipment....bla bla...
zo blijf je bezig, het is gewoon een feit dat een warrior aggro moet houden. En dit is niet door beserk te gaan of in battle stance...dit is in defensive stance (10% minder damage ding weet je weer?)
ik heb het hier ook over 5 man runs....bij 40 man raids is de warrior eerst 5 minuten aan het hakken voor de rest erop klimt (om aggro te voorkomen)...
Als je bij deze 5 man runs dus de aggro verliest is het vaak afgelopen met de cloth dragers omdat de aggro niet zo makkelijk terug komt met Beserker stance of battle stance...
De warriors waar ik dungeon runs mee doe die zijn zich er allemaal van bewust dat ik een veel hogere damage output heb dan zij hebben. (ik heb alleen maar +xx damage on fire of spells gear)...
En als je echt denkt dat warriors een dikkere damage output kunnen hebben dan mages dan moet je je toch maar eens verdiepen in een mage.
Die kan ik ook naar je teruggooien natuurlijk. Als jij denkt dat het niet zo is moet jij je misschien maar eens in de warrior-class gaan verdiepenEn als je echt denkt dat warriors een dikkere damage output kunnen hebben dan mages dan moet je je toch maar eens verdiepen in een mage.
Mwah vind het persoonlijk wel meevallen.. ik heb dus echt bergen energy nodig wil ik op hoge DPS blijven .. kijk die ColdBlood talent + Preperation maakt het leuk om een leuke burst erin te gooien terwijl we sustained bezig zijn. Achja tis maar net hoe je het interperteert denk ik zo!-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:54:
[...]
de bursts van rogues is redelijk sustained imho
Energy komt er sneller bij dan mana van een caster
als rogue kan je in een bepaald ritme je specials blijven doen, combo points winnen, dumpen met een finnishing move
als caster kan dat niet ivm de verhouding mana verbruik/mana regen en de 5 seconden regel
dus rogues zijn wel degelijk sustained dmg
Sorry Thalan, maar je hebt nu werkelijk waar geen idee waarover gepraat wordt. We hebben het hier niet over mobs die in een 15 seconden dood zijn, maar over lange bossfights. Geen enkele mage gaat lopen wanden. Daarnaast is aggro in een end-game instance vaak niet een heel erg groot issue dankzei BoS en tanks die weten wat ze doen. In end-game instances zijn boss monsters vooral vervelend vanwege hun abilities en hun damage, niet omdat een mage een warrior out-aggroed.HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:56:
De sustained damage van elke willekeurige rogue is minder waard dan een level 5 bracer enchant man![]()
De enige manier waarop ik uberhaupt nuttige dmg kon doen met mn rogue was door continue combopoint op te bouwen voor een rupture, en veel Hem. en SS spammen.
Burst dmg wil je als rogue niet hebben want dan krijg je aggro, en met sustained dmg ligt je dps zo laag dat elke willekeurige class je bijhoud. Met een ambush ga je vaak hard (maar niet tegen de in grote getale aanwezig zwaar ge-armorde mobs in veel runs) en cheapshot+kidneyshot is leuk om je tank even 10 seconden dmg te besparen maar nerfed je eigen dps nóg verder.
Ik denk dat je voor sustained dps beter een hunter (lekker met zijn bow knallen + pet) kan hebben, of een warlock met zijn dots.
Mages zijn gevaarlijk, maar soms ook onmisbaar. Ik kan bij lange na niet zo goed AoE grinden als een mage, maar samen mét een mage zijn we halfgoden. Dan vallen ze als dooie vliegen. Probleem is dat ze zo inmens veel aggro trekken. Ik krijg ook langzaam het idee dat firebased spells sowieso meer threat genereren dan shadow/arcane/frost based magic.
Sustained dmg voor een mage betekent meestal wand op autoshoot, terwijl ik naast die wand toch weer 3 dots en een pet in te brengen heb.
standaard hate wordt gegenereerd per dmg point, tenzij anders aangegeven in tooltipHTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:56:
[...]
De sustained damage van elke willekeurige rogue is minder waard dan een level 5 bracer enchant man![]()
De enige manier waarop ik uberhaupt nuttige dmg kon doen met mn rogue was door continue combopoint op te bouwen voor een rupture, en veel Hem. en SS spammen.
Burst dmg wil je als rogue niet hebben want dan krijg je aggro, en met sustained dmg ligt je dps zo laag dat elke willekeurige class je bijhoud. Met een ambush ga je vaak hard (maar niet tegen de in grote getale aanwezig zwaar ge-armorde mobs in veel runs) en cheapshot+kidneyshot is leuk om je tank even 10 seconden dmg te besparen maar nerfed je eigen dps nóg verder.
Ik denk dat je voor sustained dps beter een hunter (lekker met zijn bow knallen + pet) kan hebben, of een warlock met zijn dots.
Mages zijn gevaarlijk, maar soms ook onmisbaar. Ik kan bij lange na niet zo goed AoE grinden als een mage, maar samen mét een mage zijn we halfgoden. Dan vallen ze als dooie vliegen. Probleem is dat ze zo inmens veel aggro trekken. Ik krijg ook langzaam het idee dat firebased spells sowieso meer threat genereren dan shadow/arcane/frost based magic.
Sustained dmg voor een mage betekent meestal wand op autoshoot, terwijl ik naast die wand toch weer 3 dots en een pet in te brengen heb.
Begrijp me niet verkeerd, ik neem niets liever mee dan een mage, naast de gebruikelijke tank en healer, maar voor gestage, controleerbare dps moet je een hunter of warlock hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 21-07-2005 14:07 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Skeiron462 op 21-07-2005 14:06 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Ik hoor niks anders dan mages die teveel critten in raid/instance runs-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:00:
[...]
standaard hate wordt gegenereerd per dmg point, tenzij anders aangegeven in tooltip
fire = meer dmg dus meer hate => meer aggro
Arcane is terug te brengen met talent, maar volgens mij heeft geen enkele mage dat
sustained dmg met mage = scorch
Je bedoelt Frost NovaHTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:07:
[...]
Ik hoor niks anders dan mages die teveel critten in raid/instance runsIk denk dat de kans op crits hoger is bij ze. Wat ik ook vreemd vind, ze doen enorme dmg, maar hebben voor veel spells een enorm lange castingtijd. Langer dan mij, vaak. In de tijd dat zij 2 fireballs casten, heb ik er 2 dots af. Die doen uiteindelijk dezelfde schade, maar die ene fireball is vaak al genoeg om ze naar de mage te jagen.
Ik vind het altijd wel heel fijn om met mages samen te spelen, vooral vet als ze (naam vergeten) die spell doen waarmee alle mobs aan de vloer vastvriezen. RoF time
Sorry, maar volgens mij klopt dit niet. Crit% wordt beinvloed door het level, niet door je armour. Armour helpt wel omdat een percentage van de totale damage geabsorbeerd wordt, maar het beinvloed je crit chance niet.Skeiron schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:04:
Opmerking dat een warrior zonder gear 7 klappen kan hebben van een elite is niet waar.. Hier de uitleg: Een warrior kan meerdere klappen hebben van een elite omdat deze door hoge ARMOR crits tegen houden.. een squishy heeft bijna geen ARMOR door cloth dus is in 2 crits dood.. Sla maar eens tegen een level 1 critter.. gegarandeerd dat je een crit hebt door geen armor.. niet omdat hij zo laag is (helpt wel mee natuurlijk)
Warriors bouwen dus typisch geen hate op dankzei damage, ze lopen ook nooit met een 2-hander rond in instances als ze tanken. Sunder is een, voor een mob, hele ernstige debuff. Debuffs leveren altijd veel hate op.Skeiron schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:04:
Warrior kan hoge damage doen maar geen hoge dps houden.. hun damage output in een raid is hoog omdat ze hate moeten opbouwen..
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 14:12 ]
een fire mage heeft meerdere talents om crits te verhogenHTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:07:
[...]
Ik hoor niks anders dan mages die teveel critten in raid/instance runsIk denk dat de kans op crits hoger is bij ze. Wat ik ook vreemd vind, ze doen enorme dmg, maar hebben voor veel spells een enorm lange castingtijd. Langer dan mij, vaak. In de tijd dat zij 2 fireballs casten, heb ik er 2 dots af. Die doen uiteindelijk dezelfde schade, maar die ene fireball is vaak al genoeg om ze naar de mage te jagen.
Ik vind het altijd wel heel fijn om met mages samen te spelen, vooral vet als ze (naam vergeten) die spell doen waarmee alle mobs aan de vloer vastvriezen. RoF time
Crits van mages komt doordat ze spells casten en zijn dus niet armor afhankelijk.. Hierdoor heb je zonder resistance je volle spell damage.. Als de tank dus niet genoeg hate heeft opgebouwd heb je de mob op je.. melee crits worden verlaagd door armor waardoor het effect veel minder is..HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:07:
[...]
Ja, ik heb me altijd al afgevraagd in hoeverre spelldmg beinvloed word door armor. De logica zegt natuurlijk dat het niet beinvloed word, en je dus altijd full dmg doet. Dat zou verklaren waarom een warrior toch redelijk veel schade krijgt in gevecht met een caster.Skeiron schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:13:
[...]
Crits van mages komt doordat ze spells casten en zijn dus niet armor afhankelijk.. Hierdoor heb je zonder resistance je volle spell damage.. Als de tank dus niet genoeg hate heeft opgebouwd heb je de mob op je.. melee crits worden verlaagd door armor waardoor het effect veel minder is..
Arcane missiles roelen! Echt heel vet om te zien en te horen wanneer ze dat doen.Nyarlathotep schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:15:
Vandaar dat je als mage ook niet gelijk huge damage moet gaan lopen spammen (Pyroblast / Frost Bolt / Fireball)... Scorch is goed om mee te beginnen, maar wacht natuurlijk altijd totdat de warrior wat klappen heeft uitgedeeld. En dan is die mana inefficiente Arcane Missiles handig, want die doet zijn schade over een langere periode.
Doe dat maar niet als de mage die Frost Nova cast om weg te komen. Damage breakt die root namelijk.HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:07:
AM is erg fijn na een clearcast. Het is niet erg efficient damage / mana wise, maar wel flinke damage en bovendien gebruik je die CC meteen en kun je dus weer een CC krijgen.Nyarlathotep schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:15:
Vandaar dat je als mage ook niet gelijk huge damage moet gaan lopen spammen (Pyroblast / Frost Bolt / Fireball)... Scorch is goed om mee te beginnen, maar wacht natuurlijk altijd totdat de warrior wat klappen heeft uitgedeeld. En dan is die mana inefficiente Arcane Missiles handig, want die doet zijn schade over een langere periode.
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 14:19 ]
Dat klopt volgens mij niet... Ze hebben dan OF resistances, of een of andere buff... Ik doe iig altijd full damage voor zover ik weet... Tenzij dus de buffs of resistances.HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:15:
[...]
Maar het gebeurt vaak genoeg dat mobs die in principe geen resistances zouden moeten hebben (helaas kun je dat niet checken) toch redelijk veel spelldmg blokkeren. Vooral de zwaardere mobs.
Anoniem: 97943
Volgens mij is het zo dat armor damage reductie geeft. Hoe meer armor hoe meer damage reductie.Skeiron schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:04:
Opmerking dat een warrior zonder gear 7 klappen kan hebben van een elite is niet waar.. Hier de uitleg: Een warrior kan meerdere klappen hebben van een elite omdat deze door hoge ARMOR crits tegen houden.. een squishy heeft bijna geen ARMOR door cloth dus is in 2 crits dood.. Sla maar eens tegen een level 1 critter.. gegarandeerd dat je een crit hebt door geen armor.. niet omdat hij zo laag is (helpt wel mee natuurlijk)
K de crits komen wel aan maar zijn verlaagd omdat bosses melee damage doen.. dus 7 verlaagde crits op warrior of 2 volle crits op mage.. om maar wat op te noemen.. tegen mobs is de regel wel dat minder crits gemaakt tegen je worden als je hogere armor hebt.. en PvP is dat weer niet zo.. hebben ze 1 keer getest op de US.. volgens mij stond het bij de Warrior topics.. En net zo'n topic bij de rogue kant..Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:10:
[...]
Sorry, maar volgens mij klopt dit niet. Crit% wordt beinvloed door het level, niet door je armour. Armour helpt wel omdat een percentage van de totale damage geabsorbeerd wordt, maar het beinvloed je crit chance niet.
Hunters doen ook physical damage, en ik zie geen verschil in critrate tussen caster mobs (laag armour, die per hit meer damage) en melee mobs. Crit % wordt bepaald door je native crit % + gear + level verschil. + Defence zou ook mee kunnen tellen, armour doet dit volgens mij niet.
[...]
Warriors bouwen dus typisch geen hate op dankzei damage, ze lopen ook nooit met een 2-hander rond in instances als ze tanken. Sunder is een, voor een mob, hele ernstige debuff. Debuffs leveren altijd veel hate op.
[ Voor 3% gewijzigd door Skeiron462 op 21-07-2005 14:22 ]
Damage breekt de root niet altijd. Het percentage weet ik niet precies, maar in PvE gebruik ik ALTIJD Frost Nova voor de 50% extra crit chance, of om hard weg te rennen...Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:17:
[...]
Doe dat maar niet als de mage die Frost Nova cast om weg te komen. Damage breakt die root namelijk.
Frost mages hebben een talent waarmee ze een verhoogde crit chance hebben op bevroren mobs. Als een mage 3 mobs FN-ed doet 'ie dat OF om weg te komen OF om ze met Cone of Cold veel schade toe te brenngen. Een Warlock die ze dan ff bevrijd is bijzonder vervelend.
Anoniem: 27963
Damage _kan_ die root breken, het hoeft niet, het is niet zo "fragiel" als sheep oid.Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:17:
[...]
Doe dat maar niet als de mage die Frost Nova cast om weg te komen. Damage breakt die root namelijk.
Frost mages hebben een talent waarmee ze een verhoogde crit chance hebben op bevroren mobs. Als een mage 3 mobs FN-ed doet 'ie dat OF om weg te komen OF om ze met Cone of Cold veel schade toe te brenngen. Een Warlock die ze dan ff bevrijd is bijzonder vervelend.
[...]
AM is erg fijn na een clearcast. Het is niet erg efficient damage / mana wise, maar wel flinke damage en bovendien gebruik je die CC meteen en kun je dus weer een CC krijgen.
Crap, krijg meteen weer zin met m'n mage op stap te gaan
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 21-07-2005 14:23 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Cutthroat op 21-07-2005 14:23 ]
Armour beinvloed magic damage niet. Dat is het verneukeratieve als je als Warrior tegen casters moet vechten. Vergeet niet dat een goeie tank niet alleen veel armour heeft, maar ook veel hitpoints. Een mage heeft in verhouding van beiden erg weinig.HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:15:
Ja, ik heb me altijd al afgevraagd in hoeverre spelldmg beinvloed word door armor. De logica zegt natuurlijk dat het niet beinvloed word, en je dus altijd full dmg doet. Dat zou verklaren waarom een warrior toch redelijk veel schade krijgt in gevecht met een caster.
Nee, maar de kans is evenredig aan de hoeveelheid damage. Een AoE bovenop de FN-de mobs breekt de FN meestal wel. DoTs hebben elke tick een kans een dergelijke root te breken, maar die kans is VEEL lager dan bijvoorbeeld een CoC.Nyarlathotep schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:19:
Damage breekt de root niet altijd.
De mijne ook
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 14:26 ]
Anoniem: 27963
Bij conncussive shot en serpent sting krijg je op hoger lvl idd steeds vake "immune" te zienHydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:23:
[...]
Armour beinvloed magic damage niet. Dat is het verneukeratieve als je als Warrior tegen casters moet vechten. Vergeet niet dat een goeie tank niet alleen veel armour heeft, maar ook veel hitpoints. Een mage heeft in verhouding van beiden erg weinig.
Spell resists wordt beinvloed door level verschil vooral. Spell absorbs komen van buffs of resistancies voor zover ik weet, ik geloof dat mobs standaard geen resist hebben, maar end-game wil het nogal eens voorkomen dat monsters zelfs compleet immune zijn voor bepaalde dingen.
En bepaalde typen monsters zijn immune tegen bepaalde effecten. Elementals zijn vaak immune tegen poisons (stings), en mechanicals trekken zich niks aan van de growl van m'n pet om een of andere reden
acrcane misseles breekt hem vaak pas na de 2e of 3e shot. Fireball maakt vrijwel zeker meteen een einde aan de frost nova idd (smelt waarschijnlijk meteen ^^)Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:25:
Nee, maar de kans is evenredig aan de hoeveelheid damage. Een AoE bovenop de FN-de mobs breekt de FN meestal wel. DoTs hebben elke tick een kans een dergelijke root te breken, maar die kans is VEEL lager dan bijvoorbeeld een CoC.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 21-07-2005 14:29 ]
Anoniem: 149865
Crit chance word tevens beinvloed door agility....dus als het daar om gaat zal een warrior meer kunnen hebben dan een squishy.Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:10:
[...]
Sorry, maar volgens mij klopt dit niet. Crit% wordt beinvloed door het level, niet door je armour. Armour helpt wel omdat een percentage van de totale damage geabsorbeerd wordt, maar het beinvloed je crit chance niet.
Hunters doen ook physical damage, en ik zie geen verschil in critrate tussen caster mobs (laag armour, die per hit meer damage) en melee mobs. Crit % wordt bepaald door je native crit % + gear + level verschil. + Defence zou ook mee kunnen tellen, armour doet dit volgens mij niet.
[...]
Warriors bouwen dus typisch geen hate op dankzei damage, ze lopen ook nooit met een 2-hander rond in instances als ze tanken. Sunder is een, voor een mob, hele ernstige debuff. Debuffs leveren altijd veel hate op.
Hmm... mijn frostbolt crit nu voor zo'n 700 dmg, en ik kan er regelmatig 2 op een mob gooien voordat hij loskomt. Wellicht dat die damage beperking afhangt van jouw lvl en evt die van de mob?Cutthroat schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:21:
Meestal breekt frost nova na zo'n 400-500 dmg bij mij, het is dus nauwelijks mogelijk om twee spells erop te gooien (frostbolt of coc) voordat FN breekt. Zou wel relax zijn, 2 keer een 1k crit achter elkaar
idd, eerst opzoeken voordat je wat uitkraamt.Skeiron schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:19:
[...]
K de crits komen wel aan maar zijn verlaagd omdat bosses melee damage doen.. dus 7 verlaagde crits op warrior of 2 volle crits op mage.. om maar wat op te noemen.. tegen mobs is de regel wel dat minder crits gemaakt tegen je worden als je hogere armor hebt.. en PvP is dat weer niet zo.. hebben ze 1 keer getest op de US.. volgens mij stond het bij de Warrior topics.. En net zo'n topic bij de rogue kant..
Nee maar je start het gevecht wel.. als mage ga je niet bij de eerste hit van de warrior al je damage spammen.. tenminste dat doe ik niet.. wacht 1 a 2 secs en dan spam ik..(ik bedoel dus als ik minimaal een hit zie op de balk van de mob)
Zal de topics nogmaals opzoeken en ff speuren of ik het mis heb..![]()
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Bij spells gaat het om +int.. bij melee gaat het in +agi.. dus wat is je punt? 100 int op mijn mage is 1% crit erbij..Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:29:
[...]
Crit chance word tevens beinvloed door agility....dus als het daar om gaat zal een warrior meer kunnen hebben dan een squishy.
ik bedoel het ontwijken sorry. Hoe hoger je agility is hoe hoger de kans is dat je een melee crit kunt ontwijkenSkeiron schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:33:
[...]
Bij spells gaat het om +int.. bij melee gaat het in +agi.. dus wat is je punt? 100 int op mijn mage is 1% crit erbij..
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 86671 op 21-07-2005 14:37 ]
Dat bedoelde ik met 'native crit %'Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:29:
Crit chance word tevens beinvloed door agility....dus als het daar om gaat zal een warrior meer kunnen hebben dan een squishy.
+defense compenseert het level verschil. Er wordt niet naar het daadwerkelijke level gekeken, maar naar de defence skil. Een level 60 heeft 300 defence, een level 50 250. Een level 50 met +50 defence heeft ook 300, en zal kwa crits vergelijkbaar zijn met een level 60. Chance-to-hit wordt daar ook door bepaald. Ook telt weapon skill mee.evilpin0 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:32:
De reden dat je vaak crit tegen low lvls is dus gewoon dat hun defense skill laag is
Kan ook zijn dat die Frostbolt de mob opnieuw bevriest natuurlijk, als je daar de talents voor hebt. vergeet niet, het is een kansberekening. Die frostbolt heeft gewoon een hoge kans de FN te breken, het is niet gegarandeerd.Nyarlathotep schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:30:
Hmm... mijn frostbolt crit nu voor zo'n 700 dmg, en ik kan er regelmatig 2 op een mob gooien voordat hij loskomt. Wellicht dat die damage beperking afhangt van jouw lvl en evt die van de mob?
Refresh 4 teh w1n, ik begreep er al weinig meer vanAnoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:36:
ik bedoel het ontwijken sorry. Hoe hoger je agility is hoe hoger de kans is dat je een melee crit kunt ontwijken
EDIT: gadverdamme, ik bedoelde defense....laat mijn posts over die agility maar zitten want het was pure kolder...sorry!!
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 14:39 ]
Hehe.. ik ben ook bezig om ff de topics op de US te vinden met duidelijke tests en uitleg.. Heb alles ook maar van lezen en niet van zelf testen.. dus ervanuit gaan dat het klopt wat je leest..Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:36:
[...]
ik bedoel het ontwijken sorry. Hoe hoger je agility is hoe hoger de kans is dat je een melee crit kunt ontwijken
EDIT: gadverdamme, ik bedoelde defense....laat mijn posts over die agility maar zitten want het was pure kolder...sorry!!
Nu haal je twee dingen door de war afaik.Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:39:
[...]
+defense compenseert het level verschil. Er wordt niet naar het daadwerkelijke level gekeken, maar naar de defence skil. Een level 60 heeft 300 defence, een level 50 250. Een level 50 met +50 defence heeft ook 300, en zal kwa crits vergelijkbaar zijn met een level 60. Chance-to-hit wordt daar ook door bepaald. Ook telt weapon skill mee.
Armour doet niks anders dan damage absorberen.
Nee, ik bedoelde danook dat de weapon skill van de tegenstander meeteltkEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:49:
Nu haal je twee dingen door de war afaik.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq