Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.487 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
evilpin0 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:32:
[...]

idd, eerst opzoeken voordat je wat uitkraamt.
+defense geeft meer kans op parry, dodge (block?) en verlaagt de kans dat je critted wordt. Met 400+ defense krijg je amper crits op je. De reden dat je vaak crit tegen low lvls is dus gewoon dat hun defense skill laag is
Kan nog nergens vinden dat +defense je crits verlaagt.. wel dat in PvP +defense niks uitmaakt op crits omdat in PvP alle crits aankomen qua percentage.. (Rogue topic) Alleen zorgt dat je sommige aanvallen blokkeerd/parried maar het percentage blijft hetzelfde qua crits.. Dus klopt niet helemaal.. in PvE is het een ander verhaal.. de test waar ik het over heb van de warrior was in PvE zonder schild en gear.. alleen wapen en healer op hem.. (sunderen) Daarna hebben ze de resultaten van heals en damage vergeleken.. Graag topic posten als iemand hem ook gevonden heeft.. Daar staat namelijk dit gedeelte gedetaileerd uitgelegd..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86671

Volgens mij weten die jongens van Blizz zelf niet eens wat de crit nou eigenlijk van de man houdt ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Skeiron schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:52:
[...]

Kan nog nergens vinden dat +defense je crits verlaagt.. wel dat in PvP +defense niks uitmaakt op crits omdat in PvP alle crits aankomen qua percentage.. (Rogue topic) Alleen zorgt dat je sommige aanvallen blokkeerd/parried maar het percentage blijft hetzelfde qua crits.. Dus klopt niet helemaal.. in PvE is het een ander verhaal.. de test waar ik het over heb van de warrior was in PvE zonder schild en gear.. alleen wapen en healer op hem.. (sunderen) Daarna hebben ze de resultaten van heals en damage vergeleken.. Graag topic posten als iemand hem ook gevonden heeft.. Daar staat namelijk dit gedeelte gedetaileerd uitgelegd..
Dat is zeker wel waar (in PvE dan).
Ik heb nu aardig wat defense erbij en kan dan ook na een MC run van een aantal uur de keren dat er een crit op me landde op een hand tellen, dus dit is zeker waar :)

offtopic:
Mogelijk weer aanslagen in Londen o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
Anoniem: 86671 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:54:
Volgens mij weten die jongens van Blizz zelf niet eens wat de crit nou eigenlijk van de man houdt ;)..
Ih, ze weten 't best, ze gaan het alleen niet allemaal precies vertellen :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:56:
[...]

Dat is zeker wel waar (in PvE dan).
Ik heb nu aardig wat defense erbij en kan dan ook na een MC run van een aantal uur de keren dat er een crit op me landde op een hand tellen, dus dit is zeker waar :)
PvE hanteert sowieso andere regels. Probeer in PvE maar eens een mob 10 levels hoger te raken, in PvP is dat geen probleem.
offtopic:
Mogelijk weer aanslagen in Londen o_O
Ik hoorde het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik ben nu lvl 41 human, en wil graag een tijger als mount nu heb ik gehoord dat je dan runecloth naar darnassus moet brengen, weet iemand precies waar dat is, en wat de beste manier is om aan runecloth te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 61797 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:08:
Ik ben nu lvl 41 human, en wil graag een tijger als mount nu heb ik gehoord dat je dan runecloth naar darnassus moet brengen, weet iemand precies waar dat is, en wat de beste manier is om aan runecloth te komen ?
runecloth drotp van lvl 50+ humanoid/undead mobs

lever je in bij de tailor in de buurt denk

reken er maar op dat je veel runecloth moet inleveren voor je exhalted bent (2400+ dacht ik ofzo afhnkelijk van je huidige status)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:12:
runecloth drotp van lvl 50+ humanoid/undead mobs

lever je in bij de tailor in de buurt denk

reken er maar op dat je veel runecloth moet inleveren voor je exhalted bent (2400+ dacht ik ofzo afhnkelijk van je huidige status)
Ik geloof dat de quartermaster inderdaad bij de tailor zit. Ik zou je niet aanraden dat te doen als je nog geen level 60 bent overigens.

Ik heb gehoord dat je 10000 runecloth nodig hebt. Gezien hoeveel het kost om bij bijvoorbeeld the Thorium Brotherhood op Exalted te komen, lijkt me dat aannemelijker.

Ik vind het wel grappig trouwens, hoezo money sink :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Is er hier iemand trouwens ook bezig kaarten te verzamelen van de verschillende decks?
Ik ben bezig het Warlords en Elements deck te verzamelen (voor de heal-proc trinket en 200-300dmg proc-trinket)
Heb alleen nog maar 2 kaarten van de Warlords set tho, gaat echt traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:15:
[...]

Ik geloof dat de quartermaster inderdaad bij de tailor zit. Ik zou je niet aanraden dat te doen als je nog geen level 60 bent overigens.

Ik heb gehoord dat je 10000 runecloth nodig hebt. Gezien hoeveel het kost om bij bijvoorbeeld the Thorium Brotherhood op Exalted te komen, lijkt me dat aannemelijker.

Ik vind het wel grappig trouwens, hoezo money sink :P
hmm ja was ook niet van plan om het nu te gaa doe maar wil gewoon enorm graag zon tijger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vind ik een Thorium Lockbox, zit er een Travelers Backpack in, 16slot :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 17:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik vond laatst een 14 slotter, van een simpele flutmob :)
Ik heb eens gehoord dat er nog grotere bags zijn, met meer dan 16 slots... bottomless bag ofzo? Kan iemand dit bevestigen?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:18:
Is er hier iemand trouwens ook bezig kaarten te verzamelen van de verschillende decks?
Ik ben bezig het Warlords en Elements deck te verzamelen (voor de heal-proc trinket en 200-300dmg proc-trinket)
Heb alleen nog maar 2 kaarten van de Warlords set tho, gaat echt traag :(
ik heb er nog geen 1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Nyarlathotep schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:40:
Ik heb eens gehoord dat er nog grotere bags zijn, met meer dan 16 slots... bottomless bag ofzo? Kan iemand dit bevestigen?
Is een recipe geloof ik

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

onyxia hide backpack is 18 slots :)

recipe dropped van azeregos of kazzak. 0.9 en 2.6% dropchance

8x Bolt of Runecloth
12x Mooncloth
2x Large Brilliant Shard
2x Core Leather
2x Rune Thread

dure tasjes :P

[ Voor 73% gewijzigd door Tpn op 21-07-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nyarlathotep schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:40:
14 slotters zijn ook veel meer common. Zijn ook geen green items.

Bottomless bag is 18 slot geloof ik, en je hebt d'r VEEL Mooncloth voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heh, kijk toch maar eens hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:43:
onyxia hide backpack is 18 slots :)

recipe dropped van azeregos of kazzak. 0.9 en 2.6% dropchance

8x Bolt of Runecloth
12x Mooncloth
2x Large Brilliant Shard
2x Core Leather
2x Rune Thread

dure tasjes :P
Onyxia Hide Backpack is gewoon een gegarandeerde drop van Onyxia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:22
kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:51:
[...]

Onyxia Hide Backpack is gewoon een gegarandeerde drop van Onyxia.
Hmm, leuk ja, 1 18slotter looten onder 40 mensen.
Iedereen rollen, of gaat dit ook voor dkp?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:54:
[...]

Hmm, leuk ja, 1 18slotter looten onder 40 mensen.
Iedereen rollen, of gaat dit ook voor dkp?
Eerst gingen ze naar de warlocks omdat deze altijd shards met zich mee moeten dragen, nu rollen we er gewoon met z'n allen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

doelde op 2 verschillende dingen.

eerste de onyxia bagpack, en ten tweede de recipe van de bottomless back.

(Was niet echt duidelijk zie ik nu ook :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:57:
Eerst gingen ze naar de warlocks omdat deze altijd shards met zich mee moeten dragen, nu rollen we er gewoon met z'n allen op.
Dus? Hunters hebben net zo goed een bag slot minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:57:
[...]

Tijd dat blizzard de shard-bag gaat maken :) Wel 1 bagslot in gebruik maar er kunnen veel meer shards in. Natuurlijk is dit maar gissen, blizzard laat er niks over los, maar wat zou het anders voor zin hebben ? Ze willen shards niet laten stacken. Ik zou al blij zijn met stacks van 5 in mn 16 slot bags :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:04:
[...]

Dus? Hunters hebben net zo goed een bag slot minder.
Das waar, maar hunters gebruiken hun shards ook om andere mensen van dienst te zijn, hierdoor hebben ze er IMO meer recht op :)

[ Voor 204% gewijzigd door bcd87 op 21-07-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:08:
Tijd dat blizzard de shard-bag gaat maken :) Wel 1 bagslot in gebruik maar er kunnen veel meer shards in. Natuurlijk is dit maar gissen, blizzard laat er niks over los, maar wat zou het anders voor zin hebben ? Ze willen shards niet laten stacken. Ik zou al blij zijn met stacks van 5 in mn 16 slot bags :)
Of gewoon een 20-slot shardbag ofzo :)
kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:14:
Das waar, maar hunters gebruiken hun shards ook om andere mensen van dienst te zijn, hierdoor hebben ze er IMO meer recht op :)
Wat een onzin. En ik neem aan dat je warlocks bedoelt.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:18:
[...]

Of gewoon een 20-slot shardbag ofzo :)

[...]

Wat een onzin. En ik neem aan dat je warlocks bedoelt.
Ik bedoelde inderdaad warlocks.
En waarom is dit onzin dan? :)
Ik moet de eerste hunter die 10 minuten moet farmen om een aantal mensen van dienst te zijn met een summon of healthstone nog tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:21:
[...]

Ik bedoelde inderdaad warlocks.
En waarom is dit onzin dan? :)
Ik moet de eerste hunter die 10 minuten moet farmen om een aantal mensen van dienst te zijn met een summon of healthstone nog tegenkomen.
Maar dan nog blijft het onzin. Alsof het voor de hunter optioneel is ofzo...

Dacht je dat die pijlen gratis waren dan? (+ kattevoer, als we toch bezig zijn..)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 21-07-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:21:
[...]

Dacht je dat die pijlen gratis waren dan? (+ kattevoer, als we toch bezig zijn..)
Nee dat zijn ze niet, maar daar gaat 't niet om.
Een warlock heeft over het algemeen z'n bags volzitten met shards waarvan toch al gauw de helft gebruikt wordt aan summons en healthstones, dit zijn dingen waar de warlock zelf niets aan heeft.

Met andere worden: er worden een hoop bagslots gevuld voor dingen waar de warlock zelf niets aan heeft, het minste wat hiervoor teruggedaan kan worden is ze een 18-slottertje toe te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:21:
[...]

Ja! ik wil ook een eigen bag voor mijn poisons (4 verschillende soorten) mijn blind en flash powders!
Hunters hebben al een 'eigen' bag en geeft zelfs nog snellere attack speed meen ik.
Warlocks zijn al behoorlijk gimped met hun shards dat ze niet stacken en dat ze gewoon dus gefarmed moeten worden ipv. netjes gekocht @ een vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:51

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:27:
[...]

Een warlock heeft over het algemeen z'n bags volzitten met shards waarvan toch al gauw de helft gebruikt wordt aan summons en healthstones, dit zijn dingen waar de warlock zelf niets aan heeft.

Met andere worden: er worden een hoop bagslots gevuld voor dingen waar de warlock zelf niets aan heeft, het minste wat hiervoor teruggedaan kan worden is ze een 18-slottertje toe te schuiven.
Ik zou er geen moeite mee hebben als ik idd gewoon een dikke shardbag van 50 slots kon hebben ofzo :{

Dan doe ik gewoon even een instance run met wat andere mensen, en mieter er bij elke mob een souldrain op. Dan heb ik én loot, én shards.

Doe ik nu ook, maar ik kan maar maximaal 3 van de 5 bags aan shards wijden, anders word het te vol. Meestal probeer ik te farmen tot ik zo'n 40 shards bij heb. En die gaan er binnen een goeie dag spelen (of 2 avonden) allemaal doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:27:
[...]

Hmm, ik snap je punt maar zie dat toch iets anders. De "services" die die warlock verleent zijn "eigen" aan die class, net zoals er van een mage verwacht mag worden die ie een portal maakt na een instance run. Van een hunter mag verwacht worden dat ie genoeg pijlen heeft etc.

De twee classes die dan het meest aan ruimte inboeten zijn de hunter en warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:29:
[...]

Ja! ik wil ook een eigen bag voor mijn poisons (4 verschillende soorten) mijn blind en flash powders!
Hunters hebben al een 'eigen' bag en geeft zelfs nog snellere attack speed meen ik.
Warlocks zijn al behoorlijk gimped met hun shards dat ze niet stacken en dat ze gewoon dus gefarmed moeten worden ipv. netjes gekocht @ een vendor.
Prima, koop je toch een felrode bag voor je poisons? De "eigen" bag van de hunter kost je dus wel een bagslot he... ;)

edit: +13% ranged attackspeed idd

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 21-07-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:26

DinX

Motormuis

[...]

Precies, zo kan iedereen beginnen. Ik wil een bag voorm'n totems en m'n ankhs. Die nemen ook bagspace in en daar kan ik ook niet zonder.

De Warlocks zijn degenen die het echt nodig hebben imho.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

DinX schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:41:
[...]

Precies, zo kan iedereen beginnen. Ik wil een bag voorm'n totems en m'n ankhs. Die nemen ook bagspace in en daar kan ik ook niet zonder.

De Warlocks zijn degenen die het echt nodig hebben imho.
Priests moetn bags voor hun holy candles, druids voor hun seeds. Zo heeft iedereen wel wat ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff en mages willen een bag voor al dat water en brood waar jullie om zeiken :P

en voor de runes om jullie tekunnen teleporten :p

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 21-07-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Anoniem: 143011 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:45:
[...]
Priests moetn bags voor hun holy candles, druids voor hun seeds. Zo heeft iedereen wel wat ja.
Maar warlocks toch net ietsje meer :p
Ik heb maar tot lvl 18 Warlock gespeeld, en het viel me toen al op dat je toch vrij vaak een shard nodig hebt. Wanneer je pet doodgaat, wanneer je wilt wisselen van pet, om een healthstone te maken, voor een soulstone,...
Ik kan me geen enkele class inbeelden die zoveel inventory space nodig heeft om simpelweg te kunnen spelen.

En dan moeten ze nog loot kunnen houden ook.

[ Voor 5% gewijzigd door DinX op 21-07-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vergeet niet dat Hunters gebalanceerd zijn op die bag. Die 13% attackspeed is gewoon onmisbaar. Daarnaast heb je gewoon die ruimte nodig.

Bovendien: een stack Thorium shells kost me 2 thorium en 2 dense stone, niet bepaald gratis. 1 soulstone kun je sneller farmen dan 2 thorium, en dan kun je als je wil ondertussen eventueel geminede Thorium altijd nog verkopen.
Pff, wat een bullshit zeg. Ten eerste kosten die pijlen dus gewoon geld, helemaal als je top-level ammo wilt. Dat 'kost' dus fijn 50 silver / stack. Doe mij dan die gratis soulshards hoor, ik zou met plezier 20 mobs afmaken om m'n bags vol te krijgen. Zelfs jagged arows kosten 9 silver / stack. Da's meer dan ik per mob terugkrijg. Ook hier was ik met plezier 20 mobs af gaan maken. 'T is niet alsof 20 green mobs veel tijd kosten.

Daarnaast kun je als Warlock prima in de instance je voorraad shards aanvullen. Ik zie altijd in instance groups dat Warlock hun voorraad weer aanvullen na het uitdelen van healthstones e.d. Niks farmen VOOR een instance dus. Als dat moet, doe je als 'lock echt iets fout.
DinX schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:41:
Ik heb het niet over bag space. Ik heb het over een BAG SLOTS. Of nemen al die 4 totems + anks opeens 1 heel slots in beslag?

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

ja en wij warriors moeten...

eh... wij moeten plaats hebben voor...

eh....

owja, voor alle loot die wij krijgen omdat wij constant mee moeten met instances...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:51

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Als ik shards zou mogen kopen ipv farmen, zou ik dat echt ontzettend vaak doen en zou ik nooit meer farmen. Mobs killen gaat zo veel sneller zonder elke keer die laatste tik van soul drain af te wachten. Dan is het gewoon succy op autocast, dotten en hakken maar.

Hunters moeten hun pijlen dan wel kopen, maar die kunnen gelijk 4000 pijlen inslaan, ik mag blij zijn als ik ruimte heb voor 40 shards ... en hij doet langer met zijn pijlen dan ik met mijn shards!

[ Voor 28% gewijzigd door HTT-Thalan op 21-07-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mensen moeten eens een Hunter naar level 60 gaan brengen voordat ze claimen dat Warlocks meer recht hebben op een 18-slotter. Als warlock heb je tenminste de keuze een paar van je shards te dumpen om ruimte te maken voor extra loot. Probeer maar eens een drop in je quiver te stoppen.
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:52:
Als ik shards zou mogen kopen ipv farmen, zou ik dat echt ontzettend vaak doen en zou ik nooit meer farmen.
Ik spreek je wel weer als jouw shards 2 thorium kosten.

En ik zeg niet dat het niet vervelend is dat warlock een bag kwijt zijn, het gaat me erom dat Warlocks meer recht hebben. Dikke onzin.
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:52:
Hunters moeten hun pijlen dan wel kopen, maar die kunnen gelijk 4000 pijlen inslaan, ik mag blij zijn als ik ruimte heb voor 40 shards ... en hij doet langer met zijn pijlen dan ik met mijn shards!
Als jij zonder shards raakt doe je iets fout. Jij kunt op elke mob in die instance en shard terugkrijgen. Ik moet 't met mijn 4000 arrows doen. En als ik als Hunter een keer vergeet nieuwe arrows te maken voordat ik een instance inga ben ik dus het bokje, het zal je verbazen hoeveel arrows er doorheen gaan.

[ Voor 74% gewijzigd door Hydra op 21-07-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apex
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-07-2023
Als ze die stomme shards nou gewoon eens stackable maakten, een grotere bag heb ik niet nodig, maar shards stackable tot 5 ofzo zou echt geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

lijkt mij trouwens niet noodzakelijk om shards te stacken. imo lijkt me dit gewoon iets dat bij de warlock class hoort en zorgt het er ook voor dat het spel redelijk gebalanceerd blijft. En als een warlock iemand voor mij moet sumonnen, help ik hem/haar altijd met een killen van een beest. Is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:49:
Pff, wat een bullshit zeg. Ten eerste kosten die pijlen dus gewoon geld, helemaal als je top-level ammo wilt. Dat 'kost' dus fijn 50 silver / stack. Doe mij dan die gratis soulshards hoor, ik zou met plezier 20 mobs afmaken om m'n bags vol te krijgen. Zelfs jagged arows kosten 9 silver / stack. Da's meer dan ik per mob terugkrijg. Ook hier was ik met plezier 20 mobs af gaan maken. 'T is niet alsof 20 green mobs veel tijd kosten.
Wil je leren een beetje beter te nuanceren? Ik noem jouw praatjes toch ook geen bullshit?
Weetje wel wat een stack blindpowder en flashpowder en poisons (hoogste rank) kost?
Ik heb ook liever farmable dingen voor mn rogue dan dat ik spullen @ vendor moet gaan halen (en niet eens goedkoop kan krijgen @ AH zoals jouw spullen voor je bullets)

Het gaat erom dat al onze items WEL stacken en die van Warlocks niet waardoor hun enorm veel bagspace nodig hebben en dus IETS meer recht hebben op een grote bag dan de rest.
Waarom? Poisons stacken, Bullets stacken, Arrows stacken, Shards NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 146357 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:55:
lijkt mij trouwens niet noodzakelijk om shards te stacken. imo lijkt me dit gewoon iets dat bij de warlock class hoort en zorgt het er ook voor dat het spel redelijk gebalanceerd blijft. En als een warlock iemand voor mij moet sumonnen, help ik hem/haar altijd met een killen van een beest. Is een kleine moeite.
Inderdaad. Blizzard heeft ook al gezegd dat het stacken van shards geen optie is, omdat shard management een onderdeel is van het warlock-zijn. Persoonlijk vind ik dat een beetje onzin, en ook in de battlegrounds moet er gewoon een goed alternatief voor zijn, want dan is shards terugkrijgen gewoon lastig. In instances daarentegen is het geen enkel probleem. Zolang er mobs die green zijn gekilled worden, is shard terugkrijgen geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:57:
Wil je leren een beetje beter te nuanceren? Ik noem jouw praatjes toch ook geen bullshit?
Weetje wel wat een stack blindpowder en flashpowder en poisons (hoogste rank) kost?
Ik heb ook liever farmable dingen voor mn rogue dan dat ik spullen @ vendor moet gaan halen (en niet eens goedkoop kan krijgen @ AH zoals jouw spullen voor je bullets)
Ik vind je redenering volslagen onzin. Simpel. Warlocks zijn een bagslot kwijt, hunters ook. Daarnaast zijn shards gratis, en kun je je voorraad in een instance opnieuw aanvullen. Dat dingen zoals blinding powder enzo stacken doet er niet toe, iedereen is verder ook nog ongeveer een bag kwijt aan potions, voedsel, bandages en andere meuk. Dat is voor iedere class hetzelfde. Er zijn alleen maar 2 classes die een bagslot op moeten offeren; Hunters en Warlocks.
Het gaat erom dat al onze items WEL stacken en die van Warlocks niet waardoor hun enorm veel bagspace nodig hebben en dus IETS meer recht hebben op een grote bag dan de rest.
Aan poisons ben je voor 1 instance geen hele bag kwijt. Voor shards en ammo wel. Die 2 extra spaces zijn voor een Hunter net zo gewild als voor een Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, een warlock heeft ook geen 2000+ (minstens) shards nodig voor een instance run he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:18:
[...]

Tja, een warlock heeft ook geen 2000+ (minstens) shards nodig voor een instance run he... ;)
Dat kan nog vies tegenvallen hoor. Als jij bij een goede boss bent dan kan het zo zijn dat je elke 8 seconden een shard verliest (voor de instant dmg spell die je hebt) en dan ook nog shards voor de soulfire spell. Dan vraagt iedereen nog van te voren of je wat healtstones kan maken ofzo en kosten ook 1 shard per healtstone en dan moet je nog iemand soulstonen en dat kost ook een shards. Soulstones maken doe je zo 4 a 5 keer per run bij een goede intance. En stel je nou eens voor dat je in een instance zit waar je meerdere goede bosses hebt, dan ben je nog veel meer kwijt. Komt ook nog eens bij dat het wel eens gebeurt dat je pet dood gaat en dan moet je weer een nieuwe summonen.

Kan dus zo zijn dat als je een instance in gaat met 30 shards dat je er zo weer uitkomt met maar 10 stuks of minder. Het is wel zo dat je al die spells niet hoeft te gebruiken tijden een instance, maar dan willen mensen je waarschijnlijk ook niet in de party hebben.

Ben zelf een lvl 54 warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:29:
[...]

Dat kan nog vies tegenvallen hoor. Als jij bij een goede boss bent dan kan het zo zijn dat je elke 8 seconden een shard verliest (voor de instant dmg spell die je hebt) en dan ook nog shards voor de soulfire spell. Dan vraagt iedereen nog van te voren of je wat healtstones kan maken ofzo en kosten ook 1 shard per healtstone en dan moet je nog iemand soulstonen en dat kost ook een shards. Soulstones maken doe je zo 4 a 5 keer per run bij een goede intance. En stel je nou eens voor dat je in een instance zit waar je meerdere goede bosses hebt, dan ben je nog veel meer kwijt. Komt ook nog eens bij dat het wel eens gebeurt dat je pet dood gaat en dan moet je weer een nieuwe summonen.

Kan dus zo zijn dat als je een instance in gaat met 30 shards dat je er zo weer uitkomt met maar 10 stuks of minder. Het is wel zo dat je al die spells niet hoeft te gebruiken tijden een instance, maar dan willen mensen je waarschijnlijk ook niet in de party hebben.

Ben zelf een lvl 54 warlock.
Kijk, naarmate je minder shards hebt in zo'n instance kun je wel meer loot meenemen. Met een beetje bagmanagement valt er dus wat te regelen (desnoods kun je shards dumpen om echt goede loot mee te kunnen nemen). Hoe weinig pijlen ik ook heb, ik kan geen andere spullen in mijn quiver stoppen...

Maar goed, ik wil niet zeggen dat een hunter het slecht heeft of slechter dan een warlock, ik vind het alleen niet terecht dat de warlock per definitie voorgaat op de 18 slotters.

Edit: Een hunter schiet zo'n 2 pijlen per 3 a 4 seconden af, afhankelijk van boog en gebruik van special shots. En dit gaat op voor elke mob, niet alleen de boss.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 21-07-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:39:
Maar goed, ik wil niet zeggen dat een hunter het slecht heeft of slechter dan een warlock, ik vind het alleen niet terecht dat de warlock per definitie voorgaat op de 18 slotters.

Edit: Een hunter schiet zo'n 2 pijlen per 3 a 4 seconden afschiet, afhankelijk van boog en gebruik van special shots. En dit gaat op voor elke mob, niet alleen de boss.
Precies. Op bosses, met rapid fire, gaat er nog veel meer doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Enige horde van Bloodscalp hier die vandaag Warsong hebben gespeeld?

We waren flink aan het ownen met guild group ( = Offspring ) , stuk of 6 potjes op rij gewonnen, ook van de horde guilds die daar bezig waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Offspring is toch niet nederlands? Ik ken ieg non-nederlanders die er bij zitten. Of haal ik nu guilds door elkaar?

Ik vind het btw een wat ...storende naam, want het doet me steeds denken aan die fikkende rot-schedel die prijkt op de voorkant van Conspiracy of One :P Niet echt fan van de meeste The Offspring CDs :+ Nja, nu denk/hoop ik dat jullie niet je naam van de band hebben, maar van de betekenis van het woord, maar dan vind ik het nog steeds een mindere keuze, vanwege de asociaties die de meeste mensen er mee hebben :P

Ik zou m'n guild ook geen Bassie noemen, dat doet direct denken aan Bassie & Adriaan :P Of Adolf :+ Ik bedoel maar ;) Of Queens of the Stone :+

Maar wie heeft de naam bedacht en waarom hiervoor gekozen? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van het WOW us forum:

Mage Invisibility was removed as it provided the player an opportunity to unleash a great deal of damage while unseen, similar to what the Rogue can do in stealth, except from a much greater distance. We do plan to restore invisibility to the Mage, in a slightly modified form. Some of the ideas I've heard discussed from the development team seem rather promising. When I have more information on the subject, I'll be sure to share it with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

NEEEEEEEEEEEEEEE :/ Rogues mogen wat mij betreft stealthen en me backstabben wat ze willen, ze komen toch niet door m'n plate heen en m'n retri aura, thorium spike en holy shield zorgen ervoor dat zij zichzelf stukslaan. Maar mages? :|

Stel je voor, een groepje van 5 mages, in stealth, waar dan ook. Komt een nietsvermoedende warrior/paladin/hunter/ALLES langsrijden/langsrennen... BOEM dood :/

Ik vraag me af hoe het modified kan worden. Kijk, hij is onzichtbaar, of hij is het niet :P Waarom krijgen alle andere classes niet ook stealth? Ik zou btw ook graag willen vliegen. En fireballs en SW:P lijken me ook wel koel :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mages hadden dat al in de beta :) ze krijgen het terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Okyah schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:33:
Offspring is toch niet nederlands? Ik ken ieg non-nederlanders die er bij zitten. Of haal ik nu guilds door elkaar?

Ik vind het btw een wat ...storende naam, want het doet me steeds denken aan die fikkende rot-schedel die prijkt op de voorkant van Conspiracy of One :P Niet echt fan van de meeste The Offspring CDs :+ Nja, nu denk/hoop ik dat jullie niet je naam van de band hebben, maar van de betekenis van het woord, maar dan vind ik het nog steeds een mindere keuze, vanwege de asociaties die de meeste mensen er mee hebben :P

Ik zou m'n guild ook geen Bassie noemen, dat doet direct denken aan Bassie & Adriaan :P Of Adolf :+ Ik bedoel maar ;) Of Queens of the Stone :+

Maar wie heeft de naam bedacht en waarom hiervoor gekozen? :)
Nee ik zit ook bij offspring en die zijn lang niet nederlands allemaal, wel een leuke guild btw.
Vanavond gaan ze weer naar Molten Core, alleen ik moet nog werken tot 8 uur dus dat ga ik waarschijnlijk niet halen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
Weet niet wie de naam Offspring heeft verzonnen, maar het is geloof ik niet van de band.
Het is overigens een internationale / engelse guild met ongeveer 80 lvl60s. [recruit-mode] We zijn echter nog op zoek naar dwarf priests...[/recruitmode]

[edit] he missdivine ik weest niet dat jij got-er was? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Cutthroat op 21-07-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Dan weet je het nu he!!! Misschien zie ik je vanavond nog na 8en, kan meestal toch wel mee, ze zitten meestal toch niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Xeo

Nou dan moeten ze de hunter black arrow ook maar eens terug zetten.... Dat ze GVD nou onderhand de hunter classe eens fixen ipv die hele class waardeloos te maken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 61797 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:49:
Mages hadden dat al in de beta :) ze krijgen het terug
Ik know, maar ik wil niet dat ze het terug krijgen :( Mages zijn al rottig genoeg, zeker in groups ;(
Maar groepjes van 5 lvl 60 mages in stealth.. enig idee hoe hels dat zou zijn :( Wil je net MC inlopen BAM!! :'(

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ze verzinnen er iets op dat het nite teveel voordeel opleverd dus iets al mega mana drain ofzo, wees niet ongerust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144474

Was van de week weer lekker aan het spelen (promoted tot sergeant :D) kreeg ik ineens een whisper van iemand die ik wel vaak in ironforge haar sets zie showen :P Blijkt het trutje van GoT te zijn .. Echt ik zie die naam al tijdenlang rondlopen maar wist ik veel dat ze ook op GoT zat... hoop als ik level 60 ben dat ik dan eens mee mag naar MC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:03

xiD

12345

Anoniem: 61797 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:42:
Van het WOW us forum:

Mage Invisibility was removed as it provided the player an opportunity to unleash a great deal of damage while unseen, similar to what the Rogue can do in stealth, except from a much greater distance. We do plan to restore invisibility to the Mage, in a slightly modified form. Some of the ideas I've heard discussed from the development team seem rather promising. When I have more information on the subject, I'll be sure to share it with you.
waarschijlijk wordt het dan zo dat mages niet kunnen casten in stealth ofzo.. want mages komen gewoon tekort endgame nu

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
Black arrow? Leg uit...

@missdivine: 38 man in raid nu dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x1dje schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:38:
[...]

waarschijlijk wordt het dan zo dat mages niet kunnen casten in stealth ofzo.. want mages komen gewoon tekort endgame nu
jup zoiets wordt het, maar ben er zoiezo blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Nu online

Xeo

Cutthroat schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:43:
Black arrow? Leg uit...

@missdivine: 38 man in raid nu dus... :P
Zoek maar eens op thottbot naar Black arrow.... dan zie je wat voor uber attack het is ;)

Hier dus

Ben ik BTW de enige die denkt dat de hunter een beetje underpowerd en underrated is? Want Hunters hebben niet echt een functie in het spel, en het is enorm moeilijk aan endgame party's te komen....

[ Voor 24% gewijzigd door Xeo op 21-07-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeo schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:48:
[...]

Zoek maar eens op thottbot naar Black arrow.... dan zie je wat voor uber attack het is ;)

Hier dus

Ben ik BTW de enige die denkt dat de hunter een beetje underpowerd en underrated is? Want Hunters hebben niet echt een functie in het spel, en het is enorm moeilijk aan endgame party's te komen....
Ben je de enige ja. Hunters zijn goeie DPS'ers, en met traps en FD kunnen ze goed pullen CC'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Nu online

Xeo

Hmm ik mag nooit Feign Death gebruiken in instances omdat dan de casters alle agro krijgen, verder mag ik als hunter nooit pullen, dat moet de warrior doen om alle agro te krijgen...

BTW ik wil dit alleen weten om een beter hunter te worden, en omdat ik wil weten of alle hunters op t Wow-forum dan wel of geen gelijk hebben, ze hebben namelijk nogal klachten...

[ Voor 34% gewijzigd door Xeo op 21-07-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeo schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:54:
Hmm ik mag nooit Feign Death gebruiken in instances omdat dan de casters alle agro krijgen, verder mag ik als hunter nooit pullen, dat moet de warrior doen om alle agro te krijgen...

BTW ik wil dit alleen weten om een beter hunter te worden, en omdat ik wil weten of alle hunters op t Wow-forum dan wel of geen gelijk hebben, ze hebben namelijk nogal klachten...
Iedereen heeft klachten op dat forum. Ben gestopt met lezen/posten daar omdat t me depressief maakte :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Xeo schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:54:
Kom eens op ons shaman forum kijken, is niet echt gezelliger daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Fucking great !

Droppen eindelijk de Beast Stalker schouders, ninjaad een paladin ze zo voor me neus weg.

Heb het nu echt gehad met de standaard instances (strat/scholo/spire)

Ga nu alleen nog maar voor MC/BWL en PvP

[ Voor 30% gewijzigd door BladePHQ op 21-07-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Xeo schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:48:
[...]

Hier dus

Hunters hebben inderdaad niet echt een functie , kunnen niet tanken, kunnen niet healen, doen niet de hoogste dmg (in de meeste gevallen), heb zelf een 60 hunter en heb tot ragnaros alles in mc gecleared en begin de class wat saai te vinden :/ , ben momenteel bezig met een warrior (lvl 37 nu) denk dat me dat wat beter zal bevallen omdat die een actiefere roll in groups/raids heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Heeft er iemand misschien tips voor het vinden van een groep? Na anderhalf uur zoeken naar een groep voor maraudon, voor een princess run met mijn level 49 warlock, heb ik dat maar opgegeven.

Ik had me aangemeld voor de "meeting stone" :'), en periodiek een bericht geplaatst "LFG/LFM maraudon princess run" (in Ironforge). (Tja, als ze erin geinteresseerd zijn, dan sturen ze wel een wisper/tell).

In mijn guild was er niemand aanwezig die een run kon/wilde doen. Ik wil wel eens wat anders dan de groene/verouderde zooi die ik momenteel draag op mijn lock :(.

Nu opperde iemand uit mijn guild dat level 49 te laag was voor maraudon, wat een grapjas, de princess is level 51. Maar goed, misschien op level 50 nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
http://www.thottbot.com/?i=26925
Plans voor deze dropte net in onze MC raid! woooooot =P
Morgen heb ik deze heerlijke helm dus! nog 2 arcanite en de wicked claws =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 08-05 11:48
Azuregos vandaag gedaan, 1e try > 50%.
Nou, is best ok voor een 1e try.
Daarna iets van 85 % en 3e keer iets van 82%...
Gewoon slecht dus. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Anoniem: 4479 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:21:
Heeft er iemand misschien tips voor het vinden van een groep? Na anderhalf uur zoeken naar een groep voor maraudon, voor een princess run met mijn level 49 warlock, heb ik dat maar opgegeven.

Ik had me aangemeld voor de "meeting stone" :'), en periodiek een bericht geplaatst "LFG/LFM maraudon princess run" (in Ironforge). (Tja, als ze erin geinteresseerd zijn, dan sturen ze wel een wisper/tell).

In mijn guild was er niemand aanwezig die een run kon/wilde doen. Ik wil wel eens wat anders dan de groene/verouderde zooi die ik momenteel draag op mijn lock :(.

Nu opperde iemand uit mijn guild dat level 49 te laag was voor maraudon, wat een grapjas, de princess is level 51. Maar goed, misschien op level 50 nog maar eens proberen.
als warlock heb je een beetje pech dat je vulling bent. Als priest an warrior(tank) zit je voor instances gewoon gebeiteld. Ik ben zelfs een alt begonnen omdat ik genoeg had van maraudon. heb nu een lvl 53 warrior. En die wordt zeker 'savonds al 3 lvl's lang veel gevraagd. Ik persoonlijk vin zull'farak leuker.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Weet iemand behalve sm nog meer goede grind places?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:43

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

BladePHQ schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:39:
Fucking great !

Droppen eindelijk de Beast Stalker schouders, ninjaad een paladin ze zo voor me neus weg.

Heb het nu echt gehad met de standaard instances (strat/scholo/spire)

Ga nu alleen nog maar voor MC/BWL en PvP
gewoon rondroepen in IF dat hij een ninja is, ook paar keer gedaan bij een ninjalooter, gozer nooit meer in het spel gezien :)

is heeeel simpel, als iemand ninja'd weet binnen een week iedereen het, en kan hij beter zen char weggooien, niemand die em nog mee neemt.

(Whoa op Bloodscalp, meeste kennen em denk ik wel, heb (oa) ik dus openlijk aan de schandpaal gehangen in if)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110563

Krijg je er rested bij als je account freezed is? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
Zo lekker avondje gehad:

Eerst voor het eerst met de guild Magmadar neergelegd, en vervolgens nog ff horde ge-owned op Alterac. We hadden een party met 2 mages en 3 priests, en als het goed ging vielen ze bij bosjes neer.
AoE ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Okyah schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:46:

Ik vraag me af hoe het modified kan worden. Kijk, hij is onzichtbaar, of hij is het niet :P Waarom krijgen alle andere classes niet ook stealth? Ik zou btw ook graag willen vliegen. En fireballs en SW:P lijken me ook wel koel :+
Welke class vliegt er volgens jou dan?
Omdat je ook zegt, dus dan veronderstel ik dat het een andere class wel kan...

@raserian paar pagina's terug. Dit keer ben ik het wel met je eens ;). Over dat stacken van die soulshards, dat kost enorm veel bagspace. Hoe farm je die dingen eigelijk? Nog nooit geweten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 14:39

Upke dupke

Oompa Loompa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

jarnotjuh schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:30:
[...]
Welke class vliegt er volgens jou dan?
Omdat je ook zegt, dus dan veronderstel ik dat het een andere class wel kan...
Anders interpreteer je het even verkeerd? :+ Herlees nog eens wat ik zeg :P
Waarom krijgen alle andere classes niet ook stealth? Ik zou btw ook graag willen vliegen. En fireballs en SW:P lijken me ook wel koel
Kijk, als alle andere classes ook stealth krijgen, krijgt elke andere class dus iets :P Pallies ook :+ En IK als PALLIE wil dan graag ook nog kunnen vliegen, fireballs af schieten en een leuke DoT kunnen doen :P Zo moeilijk was dat toch niet te begrijpen? :+ Beetje weinig int-gear aan? :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ragnaros neer op Bloodscalp aan de Alliance kant door de Nightwatchers :*).

Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/1887/wowscrnshot0722050015593xc.th.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Temraakle op 22-07-2005 01:12 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Onroptemraakle schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:47:
[afbeelding]
Grats! :D Ik hoorde op de chat toen jullie nog op de 50 procent ofzo zaten. Maar wij waren al een uurtje geleden gestopt, sommigen gingen er vandoor om de quest met die handen ed in te leveren, maar anderen dachten dat dat het sein van het end van de raid was :+ Tja :P

Maar had NA hem nu al eerder down? Het kon ook niet anders dan dat jullie het eerst zouden zijn met Ragnaros wat Alliance betreft :D De meeste MC-doende guilds zijn misschien net bij Ragnaros :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Okyah schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:45:
[...]

Anders interpreteer je het even verkeerd? :+ Herlees nog eens wat ik zeg :P
[...]
Kijk, als alle andere classes ook stealth krijgen, krijgt elke andere class dus iets :P Pallies ook :+ En IK als PALLIE wil dan graag ook nog kunnen vliegen, fireballs af schieten en een leuke DoT kunnen doen :P Zo moeilijk was dat toch niet te begrijpen? :+ Beetje weinig int-gear aan? :P
Ik snap em nogsteeds niet ;( , mijn woordspeling is niet zo groot denk ik ;)

Anyway, ragnaros down on bloodscalp, gratz! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

jarnotjuh schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:11:
Ik snap em nogsteeds niet ;( , mijn woordspeling is niet zo groot denk ik ;)
lol :D
Twas geen woordspeling :P Maar ik bedoelde gewoon te zeggen dat als iedereen maar stealth krijgt (lees: mages), dat dat niet zo prettig zou zijn :+ En verder vind ik dat paladins alles behalve imba zijn, dus dat wij wel wat buffs mogen hebben, itt mages die de vloer met ons aanvegen :+ Stealth vind ik wel een goede :D

Tja, jij bent ook mage, maar bekijk het eens vanuit je palaladin ;) Wat zou jij er van vinden om 5 mages vanuit stealth op je te krijgen? :+ Ik gee je een hint, je overleeft het niet 8)7

Zie je het al voor je btw, een paladin met stealth? Inene verschijnt vanuit het niets een grote in plate gecoverde holy warrior achter je, hij stunt je en doet een verbazingwekkende 450 damage in de 6 seconden die daarop volgen. Vervolgens rent de ander weg en lacht de pallie uit :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:36
Okyah schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:51:
[...]
Grats! :D Ik hoorde op de chat toen jullie nog op de 50 procent ofzo zaten. Maar wij waren al een uurtje geleden gestopt, sommigen gingen er vandoor om de quest met die handen ed in te leveren, maar anderen dachten dat dat het sein van het end van de raid was :+ Tja :P

Maar had NA hem nu al eerder down? Het kon ook niet anders dan dat jullie het eerst zouden zijn met Ragnaros wat Alliance betreft :D De meeste MC-doende guilds zijn misschien net bij Ragnaros :D
NA was eerder, één dagje (of twee, clock stond op 12:03 bij de kill). Op 8% kregen we NOG een sons wave, die hebben we nog afgeslagen, de laatste 8% gaven een flinke adrenalinestoot _/-\o_ Ventrilo was ook geweldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:26:
[...]

mja inderdaad geen idee waarom warriors 600g aan een AR geven, want ze kunnen er toch geen critter mee doodslaan :O

sorry hoor, ja als je in een instance zit en je bent tank, dan doe je geen dmg nee, maar als je lekker aan eht solo' en bent of je doet een 15 man ubrs heb je echt niet maar 1 warrior bij je, die andere warrior gaat lekker 2h zerker stance met zijn ice barbed/AR en doet gewoon lekker harde damage
Ik ga ook zeker proberen in UBRS en Strat om als MA te functioneren. Laat iemand anders maar defensive spelen met shield+sword. Ik vind mijn Ice Barbed Spear echt te vet gewoon.

Kom er natuurlijk niet onderuit om in 5 man instance te gaan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
Gratz met ragnarok, nog speciale drops?

Lol @ dat NE filmpje :)

[ Voor 28% gewijzigd door Cutthroat op 22-07-2005 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Okyah schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:33:
[...]
....
Zie je het al voor je btw, een paladin met stealth? Inene verschijnt vanuit het niets een grote in plate gecoverde holy warrior achter je, hij stunt je en doet een verbazingwekkende 450 damage in de 6 seconden die daarop volgen. Vervolgens rent de ander weg en lacht de pallie uit :+
ik wil Tauren rogues }>

600 kilo uit steatlh komend beef, met een dagger zo groot als volledige ruggegraat van een NE en daar dan een backstab van krijgen }> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Onroptemraakle schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:47:

[afbeelding]
Grats :)
Hoe lang heeft 't bij jullie geduurd vanaf de 1e keer tegen Ragnaros en dan nu hem verslaan?
Vorige week hadden we eindelijk genoeg moed bij elkaar gespaard om 'm te proberen en toen hadden we om de 30 secs SoF, niet echt leuk dus :P

Hoeveel SoF waves heb je gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Okyah schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:46:
Stel je voor, een groepje van 5 mages, in stealth, waar dan ook. Komt een nietsvermoedende warrior/paladin/hunter/ALLES langsrijden/langsrennen... BOEM dood :/
:+
Een niets vermoedende hunter? dat lijkt me sterk...dan speel je je class echt niet goed. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Anoniem: 143011 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:58:
[...]

Iedereen heeft klachten op dat forum. Ben gestopt met lezen/posten daar omdat t me depressief maakte :'(

We krijgen een love patch he?! ik hoop maar dat ze de talent tree gaan omgooien. Het is nu allemaal net niet..

maar het klopt wel, ons hunter forum is een depressief zooitje gezeur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 16:42
Gisteren lvl 39 geworden, nog 1 lvl tot mijn mount. Helaas heb ik maar 45G op dit moment. Ik heb gisteren dus al mijn herbalism loot op de AH gezet. Daarna werkte de AH ineens niet meer, irritant, want nu moet ik ze allemaal weer opnieuw op de AH zetten.

Verkoopt Kingsblood, Fadeleaf, etc trouwens goed? Verder had ik ook nog 8 mageweave cloth. Wat kan ik daar voor vragen?

Gisteren heb ik alle missies in Stormgarde in één run gedaan, was echt met een goede party. Eens een keer wat anders ;)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:50
mwah dat verkoopt niet echt geweldig hoor, je kan beter gewoon SM instance runs doen ofzo om items te krijgen... als je met guild doet krijg je het meeste zo mee en dus meeste geld ;)

ps. 8 mw levert praktisch ook niks op

[ Voor 11% gewijzigd door reddevil op 22-07-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 15:34
Anoniem: 61797 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:27:
[...]

hmm ja was ook niet van plan om het nu te gaa doe maar wil gewoon enorm graag zon tijger :D
Je hebt om van honored naar revered te gaan 12000rep points nodig en om van revered naar exalted 21000. Per stack van 20 krijg je 50 rep points. In totaal heb je dus 660 stacks van 20 nodig om exalted te worden als je 0 honored bent.

Ik zit overigens al op 4000 revered. Nog maar 17000 te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Masch schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:36:
Gisteren lvl 39 geworden, nog 1 lvl tot mijn mount. Helaas heb ik maar 45G op dit moment. Ik heb gisteren dus al mijn herbalism loot op de AH gezet. Daarna werkte de AH ineens niet meer, irritant, want nu moet ik ze allemaal weer opnieuw op de AH zetten.

Verkoopt Kingsblood, Fadeleaf, etc trouwens goed? Verder had ik ook nog 8 mageweave cloth. Wat kan ik daar voor vragen?

Gisteren heb ik alle missies in Stormgarde in één run gedaan, was echt met een goede party. Eens een keer wat anders ;)
Kingsblood 8g per stack

NIET op de AH gooien

gewoon in orgri/if roepen wts kingsblood

geen prijs geven nog, alleen zeggen dat je het verkoopt

reden waarom je dat ervoor krijgt :P rep bji thorium brotherhood heb dikke winst gemaakt op mijn 160 kingsblood die ik achter hand hield voor alch pots :D

edit:

je bent een mage, ga naar badlands, en farm rock elementals, phat loot en easy te te killen ivm je magic dmg (rock elementasl hebben hoge ac) maar hou range, want ze slaan hard :)

paar topics terug ook al gezegd :P rock elementals farmen, 60g in 3 dagen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 22-07-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
Nou gisteren wel leuk dagje
Was voor me laatste Quests in Uldaman,Dropt en win ik deze ^_^ Nightblade me eerste Epic. En vervolgens nog Archaedic Stone of the Gorilla

Iets later was er op Al'Akir ook een 2 x 50 man raid naar undercity, ik zat toen nog in Uldaman maar het ging in ieder geval helemaal mis. Daarna regroup met 20 man en in crossroads lopen ouwehoeren.
Ook maar gelijk een allakazam account aangemaakt Sylvar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Cutthroat schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:15:
Zo lekker avondje gehad:

Eerst voor het eerst met de guild Magmadar neergelegd, en vervolgens nog ff horde ge-owned op Alterac. We hadden een party met 2 mages en 3 priests, en als het goed ging vielen ze bij bosjes neer.
AoE ftw!
Ja dat was zeker fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wel leuk, die discussie over het feit of mages nou wel of niet Invisibilty zouden moeten hebben. Ik speel zelf een mage en ik moet zeggen dat Invisibilty volgens mij niet zo gek veel zou toevoegen. Kenmerken van de mage zijn natuurlijk wel de grote hoeveelheid damage die ze in korte tijd kunnen doen, en hun escape trucjes (Frost Nova, Blink, Sheep).
Invisibilty zou hier dan nog bij kunnen. Het zou dan wel goed zijn voor de balancing als ze Invisibilty niet te krachtig maken. Ze zouden het kunnen doen volgens het AD&D model... Korte tijd onzichtbaarheid, en bij elke actie die je doet (behalve lopen) word je weer zichtbaar (met een felle flits ofzo, om het surprise element te beperken). En een flinke cooldown erop...

Het lijkt mij wel leuk dus, maar niet noodzakelijk ;)
En eigenlijk gaan Mage en Invisibility wel hand in hand (mijn AD&D geest spreekt :P )

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.