Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 12:07
Anoniem: 4479 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:21:
Heeft er iemand misschien tips voor het vinden van een groep? Na anderhalf uur zoeken naar een groep voor maraudon, voor een princess run met mijn level 49 warlock, heb ik dat maar opgegeven.

Ik had me aangemeld voor de "meeting stone" :'), en periodiek een bericht geplaatst "LFG/LFM maraudon princess run" (in Ironforge). (Tja, als ze erin geinteresseerd zijn, dan sturen ze wel een wisper/tell).

In mijn guild was er niemand aanwezig die een run kon/wilde doen. Ik wil wel eens wat anders dan de groene/verouderde zooi die ik momenteel draag op mijn lock :(.

Nu opperde iemand uit mijn guild dat level 49 te laag was voor maraudon, wat een grapjas, de princess is level 51. Maar goed, misschien op level 50 nog maar eens proberen.
als warlock heb je een beetje pech dat je vulling bent. Als priest an warrior(tank) zit je voor instances gewoon gebeiteld. Ik ben zelfs een alt begonnen omdat ik genoeg had van maraudon. heb nu een lvl 53 warrior. En die wordt zeker 'savonds al 3 lvl's lang veel gevraagd. Ik persoonlijk vin zull'farak leuker.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Weet iemand behalve sm nog meer goede grind places?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

BladePHQ schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:39:
Fucking great !

Droppen eindelijk de Beast Stalker schouders, ninjaad een paladin ze zo voor me neus weg.

Heb het nu echt gehad met de standaard instances (strat/scholo/spire)

Ga nu alleen nog maar voor MC/BWL en PvP
gewoon rondroepen in IF dat hij een ninja is, ook paar keer gedaan bij een ninjalooter, gozer nooit meer in het spel gezien :)

is heeeel simpel, als iemand ninja'd weet binnen een week iedereen het, en kan hij beter zen char weggooien, niemand die em nog mee neemt.

(Whoa op Bloodscalp, meeste kennen em denk ik wel, heb (oa) ik dus openlijk aan de schandpaal gehangen in if)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110563

Krijg je er rested bij als je account freezed is? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Zo lekker avondje gehad:

Eerst voor het eerst met de guild Magmadar neergelegd, en vervolgens nog ff horde ge-owned op Alterac. We hadden een party met 2 mages en 3 priests, en als het goed ging vielen ze bij bosjes neer.
AoE ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Okyah schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:46:

Ik vraag me af hoe het modified kan worden. Kijk, hij is onzichtbaar, of hij is het niet :P Waarom krijgen alle andere classes niet ook stealth? Ik zou btw ook graag willen vliegen. En fireballs en SW:P lijken me ook wel koel :+
Welke class vliegt er volgens jou dan?
Omdat je ook zegt, dus dan veronderstel ik dat het een andere class wel kan...

@raserian paar pagina's terug. Dit keer ben ik het wel met je eens ;). Over dat stacken van die soulshards, dat kost enorm veel bagspace. Hoe farm je die dingen eigelijk? Nog nooit geweten :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-04 12:34

Upke dupke

Oompa Loompa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

jarnotjuh schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:30:
[...]
Welke class vliegt er volgens jou dan?
Omdat je ook zegt, dus dan veronderstel ik dat het een andere class wel kan...
Anders interpreteer je het even verkeerd? :+ Herlees nog eens wat ik zeg :P
Waarom krijgen alle andere classes niet ook stealth? Ik zou btw ook graag willen vliegen. En fireballs en SW:P lijken me ook wel koel
Kijk, als alle andere classes ook stealth krijgen, krijgt elke andere class dus iets :P Pallies ook :+ En IK als PALLIE wil dan graag ook nog kunnen vliegen, fireballs af schieten en een leuke DoT kunnen doen :P Zo moeilijk was dat toch niet te begrijpen? :+ Beetje weinig int-gear aan? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ragnaros neer op Bloodscalp aan de Alliance kant door de Nightwatchers :*).

Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/1887/wowscrnshot0722050015593xc.th.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Temraakle op 22-07-2005 01:12 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Onroptemraakle schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:47:
[afbeelding]
Grats! :D Ik hoorde op de chat toen jullie nog op de 50 procent ofzo zaten. Maar wij waren al een uurtje geleden gestopt, sommigen gingen er vandoor om de quest met die handen ed in te leveren, maar anderen dachten dat dat het sein van het end van de raid was :+ Tja :P

Maar had NA hem nu al eerder down? Het kon ook niet anders dan dat jullie het eerst zouden zijn met Ragnaros wat Alliance betreft :D De meeste MC-doende guilds zijn misschien net bij Ragnaros :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Okyah schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:45:
[...]

Anders interpreteer je het even verkeerd? :+ Herlees nog eens wat ik zeg :P
[...]
Kijk, als alle andere classes ook stealth krijgen, krijgt elke andere class dus iets :P Pallies ook :+ En IK als PALLIE wil dan graag ook nog kunnen vliegen, fireballs af schieten en een leuke DoT kunnen doen :P Zo moeilijk was dat toch niet te begrijpen? :+ Beetje weinig int-gear aan? :P
Ik snap em nogsteeds niet ;( , mijn woordspeling is niet zo groot denk ik ;)

Anyway, ragnaros down on bloodscalp, gratz! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

jarnotjuh schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:11:
Ik snap em nogsteeds niet ;( , mijn woordspeling is niet zo groot denk ik ;)
lol :D
Twas geen woordspeling :P Maar ik bedoelde gewoon te zeggen dat als iedereen maar stealth krijgt (lees: mages), dat dat niet zo prettig zou zijn :+ En verder vind ik dat paladins alles behalve imba zijn, dus dat wij wel wat buffs mogen hebben, itt mages die de vloer met ons aanvegen :+ Stealth vind ik wel een goede :D

Tja, jij bent ook mage, maar bekijk het eens vanuit je palaladin ;) Wat zou jij er van vinden om 5 mages vanuit stealth op je te krijgen? :+ Ik gee je een hint, je overleeft het niet 8)7

Zie je het al voor je btw, een paladin met stealth? Inene verschijnt vanuit het niets een grote in plate gecoverde holy warrior achter je, hij stunt je en doet een verbazingwekkende 450 damage in de 6 seconden die daarop volgen. Vervolgens rent de ander weg en lacht de pallie uit :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:51
Okyah schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:51:
[...]
Grats! :D Ik hoorde op de chat toen jullie nog op de 50 procent ofzo zaten. Maar wij waren al een uurtje geleden gestopt, sommigen gingen er vandoor om de quest met die handen ed in te leveren, maar anderen dachten dat dat het sein van het end van de raid was :+ Tja :P

Maar had NA hem nu al eerder down? Het kon ook niet anders dan dat jullie het eerst zouden zijn met Ragnaros wat Alliance betreft :D De meeste MC-doende guilds zijn misschien net bij Ragnaros :D
NA was eerder, één dagje (of twee, clock stond op 12:03 bij de kill). Op 8% kregen we NOG een sons wave, die hebben we nog afgeslagen, de laatste 8% gaven een flinke adrenalinestoot _/-\o_ Ventrilo was ook geweldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:09
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:26:
[...]

mja inderdaad geen idee waarom warriors 600g aan een AR geven, want ze kunnen er toch geen critter mee doodslaan :O

sorry hoor, ja als je in een instance zit en je bent tank, dan doe je geen dmg nee, maar als je lekker aan eht solo' en bent of je doet een 15 man ubrs heb je echt niet maar 1 warrior bij je, die andere warrior gaat lekker 2h zerker stance met zijn ice barbed/AR en doet gewoon lekker harde damage
Ik ga ook zeker proberen in UBRS en Strat om als MA te functioneren. Laat iemand anders maar defensive spelen met shield+sword. Ik vind mijn Ice Barbed Spear echt te vet gewoon.

Kom er natuurlijk niet onderuit om in 5 man instance te gaan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Gratz met ragnarok, nog speciale drops?

Lol @ dat NE filmpje :)

[ Voor 28% gewijzigd door Cutthroat op 22-07-2005 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Okyah schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:33:
[...]
....
Zie je het al voor je btw, een paladin met stealth? Inene verschijnt vanuit het niets een grote in plate gecoverde holy warrior achter je, hij stunt je en doet een verbazingwekkende 450 damage in de 6 seconden die daarop volgen. Vervolgens rent de ander weg en lacht de pallie uit :+
ik wil Tauren rogues }>

600 kilo uit steatlh komend beef, met een dagger zo groot als volledige ruggegraat van een NE en daar dan een backstab van krijgen }> :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Onroptemraakle schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:47:

[afbeelding]
Grats :)
Hoe lang heeft 't bij jullie geduurd vanaf de 1e keer tegen Ragnaros en dan nu hem verslaan?
Vorige week hadden we eindelijk genoeg moed bij elkaar gespaard om 'm te proberen en toen hadden we om de 30 secs SoF, niet echt leuk dus :P

Hoeveel SoF waves heb je gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Okyah schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:46:
Stel je voor, een groepje van 5 mages, in stealth, waar dan ook. Komt een nietsvermoedende warrior/paladin/hunter/ALLES langsrijden/langsrennen... BOEM dood :/
:+
Een niets vermoedende hunter? dat lijkt me sterk...dan speel je je class echt niet goed. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:58:
[...]

Iedereen heeft klachten op dat forum. Ben gestopt met lezen/posten daar omdat t me depressief maakte :'(

:P
We krijgen een love patch he?! ik hoop maar dat ze de talent tree gaan omgooien. Het is nu allemaal net niet..

maar het klopt wel, ons hunter forum is een depressief zooitje gezeur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 24-04 18:03
Gisteren lvl 39 geworden, nog 1 lvl tot mijn mount. Helaas heb ik maar 45G op dit moment. Ik heb gisteren dus al mijn herbalism loot op de AH gezet. Daarna werkte de AH ineens niet meer, irritant, want nu moet ik ze allemaal weer opnieuw op de AH zetten.

Verkoopt Kingsblood, Fadeleaf, etc trouwens goed? Verder had ik ook nog 8 mageweave cloth. Wat kan ik daar voor vragen?

Gisteren heb ik alle missies in Stormgarde in één run gedaan, was echt met een goede party. Eens een keer wat anders ;)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 08:01
mwah dat verkoopt niet echt geweldig hoor, je kan beter gewoon SM instance runs doen ofzo om items te krijgen... als je met guild doet krijg je het meeste zo mee en dus meeste geld ;)

ps. 8 mw levert praktisch ook niks op

[ Voor 11% gewijzigd door reddevil op 22-07-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:19
Anoniem: 61797 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:27:
[...]

hmm ja was ook niet van plan om het nu te gaa doe maar wil gewoon enorm graag zon tijger :D
Je hebt om van honored naar revered te gaan 12000rep points nodig en om van revered naar exalted 21000. Per stack van 20 krijg je 50 rep points. In totaal heb je dus 660 stacks van 20 nodig om exalted te worden als je 0 honored bent.

Ik zit overigens al op 4000 revered. Nog maar 17000 te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Masch schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:36:
Gisteren lvl 39 geworden, nog 1 lvl tot mijn mount. Helaas heb ik maar 45G op dit moment. Ik heb gisteren dus al mijn herbalism loot op de AH gezet. Daarna werkte de AH ineens niet meer, irritant, want nu moet ik ze allemaal weer opnieuw op de AH zetten.

Verkoopt Kingsblood, Fadeleaf, etc trouwens goed? Verder had ik ook nog 8 mageweave cloth. Wat kan ik daar voor vragen?

Gisteren heb ik alle missies in Stormgarde in één run gedaan, was echt met een goede party. Eens een keer wat anders ;)
Kingsblood 8g per stack

NIET op de AH gooien

gewoon in orgri/if roepen wts kingsblood

geen prijs geven nog, alleen zeggen dat je het verkoopt

reden waarom je dat ervoor krijgt :P rep bji thorium brotherhood heb dikke winst gemaakt op mijn 160 kingsblood die ik achter hand hield voor alch pots :D

edit:

je bent een mage, ga naar badlands, en farm rock elementals, phat loot en easy te te killen ivm je magic dmg (rock elementasl hebben hoge ac) maar hou range, want ze slaan hard :)

paar topics terug ook al gezegd :P rock elementals farmen, 60g in 3 dagen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 22-07-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 11:53
Nou gisteren wel leuk dagje
Was voor me laatste Quests in Uldaman,Dropt en win ik deze ^_^ Nightblade me eerste Epic. En vervolgens nog Archaedic Stone of the Gorilla

Iets later was er op Al'Akir ook een 2 x 50 man raid naar undercity, ik zat toen nog in Uldaman maar het ging in ieder geval helemaal mis. Daarna regroup met 20 man en in crossroads lopen ouwehoeren.
Ook maar gelijk een allakazam account aangemaakt Sylvar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Cutthroat schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:15:
Zo lekker avondje gehad:

Eerst voor het eerst met de guild Magmadar neergelegd, en vervolgens nog ff horde ge-owned op Alterac. We hadden een party met 2 mages en 3 priests, en als het goed ging vielen ze bij bosjes neer.
AoE ftw!
Ja dat was zeker fun.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 00:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wel leuk, die discussie over het feit of mages nou wel of niet Invisibilty zouden moeten hebben. Ik speel zelf een mage en ik moet zeggen dat Invisibilty volgens mij niet zo gek veel zou toevoegen. Kenmerken van de mage zijn natuurlijk wel de grote hoeveelheid damage die ze in korte tijd kunnen doen, en hun escape trucjes (Frost Nova, Blink, Sheep).
Invisibilty zou hier dan nog bij kunnen. Het zou dan wel goed zijn voor de balancing als ze Invisibilty niet te krachtig maken. Ze zouden het kunnen doen volgens het AD&D model... Korte tijd onzichtbaarheid, en bij elke actie die je doet (behalve lopen) word je weer zichtbaar (met een felle flits ofzo, om het surprise element te beperken). En een flinke cooldown erop...

Het lijkt mij wel leuk dus, maar niet noodzakelijk ;)
En eigenlijk gaan Mage en Invisibility wel hand in hand (mijn AD&D geest spreekt :P )

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:35

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:12:
[...]

Kingsblood 8g per stack

NIET op de AH gooien

reden waarom je dat ervoor krijgt :P rep bji thorium brotherhood heb dikke winst gemaakt op mijn 160 kingsblood die ik achter hand hield voor alch pots :D

edit:

je bent een mage, ga naar badlands, en farm rock elementals, phat loot en easy te te killen ivm je magic dmg (rock elementasl hebben hoge ac) maar hou range, want ze slaan hard :)

Dat duurt mij te lang :P

Ik disenchant liever drops. Large Glowing shard - 4g op de ah. Verkoopt al-tijd.

Binnenkort maar weer eens wat instance runs doen. Gisteren ben ik ook meegevraagd naar uldaman maar had helaas geen tijd, was mijn vriendin aan het helpen :9 Die heb ik eerst naar BB gebracht voor een flightpoint, en daarna naar ratchet om haar felhunter en bloodrobe quest op te pikken. En toen op de AH nog wat nieuwe spulletjes voor haar gekocht. Ze is level 31 warlock maar zit nog heel erg met gear van 10 levels geleden. We hebben haar nu een kleine sta, flinke int en nog wat firedmg bonus gegeven en een nieuwe wand. Dat scheelt een hoop denk ik in-fight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Based upon the feedback we've received concerning the patch 1.6 change which places players in combat the entire duration of a duel, we've decided to restore the system of dueling to the way it was previous to the patch. This change is slated to be hotfixed in the near future, and we'll be sure to provide an update once it's live on all realms. As always, your feedback concerning patch changes was appreciated.

http://forums.worldofwarc...595&p=1&tmp=1#post4012595

Afbeeldingslocatie: http://img345.imageshack.us/img345/7761/wowscrnshot0711051635296rb.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 22-07-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Wij hebben gister een paar Felheart Shoulder Pads gedisenchant. Hadden maar 1 warlock bij ons en die had ze al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

pfff wat een onzin die stealthing mages net alsof mages nog niet sterk genoeg zijn, er zijn maar weinig classes die winnen van een mage imho maar oke.
Doe dan wat met de hunter of warrior.

En waarom zijn dwarf priests zo gewild wat is er speciaal aan? ze hebben stoneform maar das toch niet zo spannend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:44:
Wij hebben gister een paar Felheart Shoulder Pads gedisenchant. Hadden maar 1 warlock bij ons en die had ze al :/
Leuk is dat ja...
Onze drops worden een beetje beheerst met GS/FH/LB drops...
en ja, 't begint na zo'n lange tijd MC met ongeveer 70% drops van 1 van die drie sets een beetje irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:50:
pfff wat een onzin die stealthing mages net alsof mages nog niet sterk genoeg zijn, er zijn maar weinig classes die winnen van een mage imho maar oke.

En waarom zijn dwarf priests zo gewild wat is er speciaal aan? ze hebben stoneform maar das toch niet zo spannend?
Fear Ward
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Fearward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
BladePHQ schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:39:
Droppen eindelijk de Beast Stalker schouders, ninjaad een paladin ze zo voor me neus weg.
WTF moet een Pala met die shoulders? Het heeft crappy stats, en is mail armour! Neem aan dat 'ie heel erg geblacklist is?
Anoniem: 149865 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:28:
Een niets vermoedende hunter? dat lijkt me sterk...dan speel je je class echt niet goed. ;-)
Een Hunter ziet een gestealthe rogue op afstand ook niet hoor :)
Anoniem: 149865 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:35:
maar het klopt wel, ons hunter forum is een depressief zooitje gezeur..
Ik probeer dat danook hard te compenseren ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 22-07-2005 10:03 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

wohoo, gisteren voor de eerste keer major domo op zijn knieen gekregen omdat hij geen vriendjes meer had die hem wilde helpen :D

Drops:

http://www.thottbot.com/?i=37331
http://www.thottbot.com/?i=37300
http://www.thottbot.com/?i=37602

[ Voor 37% gewijzigd door Tpn op 22-07-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Tpn schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:21:
wohoo, gisteren voor de eerste keer major domo op zijn knieen gekregen omdat hij geen vriendjes meer had die hem wilde helpen :D
Vanmorgen nog een klein stukje gegrind in WPL rond Hearthglen voor laatste stukje naar 60. Wat een goede drops van die elites daar zeg. (of ik had gewoon mazzel) Elke drop 1g of meer.

Dropt deze dagger ook nog even.

http://www.thottbot.com/?i=4822

Mijn dag is erg goed begonnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Azqi schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:30:
Vanmorgen nog een klein stukje gegrind in WPL rond Hearthglen voor laatste stukje naar 60. Wat een goede drops van die elites daar zeg. (of ik had gewoon mazzel) Elke drop 1g of meer.
WTF? :D 1g of meer? Weet je dat zeker? :D Dat zou wel heel makkelijk verdienen zijn, zeker als je met een goed tweetal gaat. Maar je bedoelt dat ze allemaal een groen item dropten oid? Nja, klinkt goed :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Okyah schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:39:
[...]
WTF? :D 1g of meer? Weet je dat zeker? :D Dat zou wel heel makkelijk verdienen zijn, zeker als je met een goed tweetal gaat. Maar je bedoelt dat ze allemaal een groen item dropten oid? Nja, klinkt goed :D
Als lvl 59 mage kun je die lvl 55/56 elites soloen en hoef je dus niet te delen. Ik had daar achter elkaar groene items(sash 1,5 g en een breastplate van 5g), major health potions, of de dure vendor trash grijze items (twill etc.)

Eerste keer dat ik daar was, maar ga vanavond weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Mage vs Priest: priest wint
Mage vs Druid: druid wint
Mage vs Rogue: rogue wint 90% als deze duel kan beginnen
Mage vs Shaman: shaman wint, maar shaman wint van bijna alles ;)
Mage vs Warrior: mage wint in principe
Mage vs Hunter: mage wint in principe
Mage vs Paladin: mage wint in principe
Mage vs Warlock: mage wint in principe

Valt nog best mee hoor overpowered.... tis wel zo dat een mage DIK verliest van een priest/druid/shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:35

RaseriaN

So much choices..

Gisteren voor het eerst naar MC gegaan met een coalitie van 5 Alliance guilds op Dragonmaw.
Damn wat was dat vet zeg! Ook al hebben we gewoon minstens 5 keer gewiped voor we bij Lucifron waren het was het zeker waard. Je merkt wel dat je gewoon moet leren hoe je die instance moet spelen voordat je hem door kan 'lopen'!

Meteen 2 vragen : Hoe komen jullie langs die godsonmogelijke fire imps? De Hounds/Firelords/Surgers lukken nu gewoon goed en geven geen problemen meer :P
En dan meteen hoe krijg je die Lucifron nou plat, in 2 attempts heb ik zijn adds niet onder de 50 zien droppen en hij onder 98% :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:48:
Gisteren voor het eerst naar MC gegaan met een coalitie van 5 Alliance guilds op Dragonmaw.
Damn wat was dat vet zeg! Ook al hebben we gewoon minstens 5 keer gewiped voor we bij Lucifron waren het was het zeker waard. Je merkt wel dat je gewoon moet leren hoe je die instance moet spelen voordat je hem door kan 'lopen'!

Meteen 2 vragen : Hoe komen jullie langs die godsonmogelijke fire imps? De Hounds/Firelords/Surgers lukken nu gewoon goed en geven geen problemen meer :P
En dan meteen hoe krijg je die Lucifron nou plat, in 2 attempts heb ik zijn adds niet onder de 50 zien droppen en hij onder 98% :9
imps => aoe

Lucifron => zelfde tactics als bij drakkisath (en elke andere boss met 2 adds) alleen geen chainfear :P

komt erop neer, eerst adds 1 voor 1 killen dan luci

en zorg dat luci en adds uit elkaar staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:48:

http://conquest.teamgbu.com/strats/moltencore/lucifron.php
Conquest strategy, de meest gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 21:47
www.wowwiki.com

aanrader om een keer te kijken. Hier staat namlijk precies hoe iedere soort mob in Molten core behandeld moet worden. Surgers zijn namelijk weer anders dan de annilihators. Hetzelfde als de Firelords en de Lava elementals.
Dacht je dat de Giants makkelijk waren? Het wordt nog leuker met de Destroyers die je verderop kan tegen komen. Dacht je dat Lucifron moeilijk was? Get a hold on then, hij is een van de makkelijkste in Molten core. Dit is niet om je af te schrikken, maar om je een indicatie te gaven wat je kan verwachten in mc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

reddevil schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:46:
[...]
Mage vs Priest: priest wint
Mage vs Druid: druid wint
agreed
Mage vs Rogue: rogue wint 90% als deze duel kan beginnen
In duel win je dat meestal wel als mage hoor.
Mage vs Shaman: shaman wint, maar shaman wint van bijna alles ;)
Mage vs Warrior: mage wint in principe
Mage vs Hunter: mage wint in principe
agreed
Mage vs Paladin: mage wint in principe
Ik ben geloof ik de enige die altijd verliest van paladins dan? Heb het woensdag nog geprobeerd na wat opmerkingen in dit topic. Ging roemloos ten onder.
Mage vs Warlock: mage wint in principe
Volgens mij 50/50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 21:47
Azqi schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:04:
[...]

agreed

[...]

[...]

agreed

[...]

Ik ben geloof ik de enige die altijd verliest van paladins dan? Heb het woensdag nog geprobeerd na wat opmerkingen in dit topic. Ging roemloos ten onder.

[...]

Volgens mij 50/50
let ook op: waarom verlies je van die classes, ze kunnen healen. En vooral met een shaman word het dan al heel moeilijk om te winnen (shaman = dodelijk met arcanite reaper tegen een mage in combi met windfury)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

agreed

[...]

[...]

agreed

[...]

[...]

Volgens mij 50/50
De meeste mages blinken er vandoor zodra ik de aanval open. Gisteren probeerde ik een gelijkgelevelde hunter, die speerde er ook vandoor. Shaman, zelfde laken een pak. Mage, *blink* foetsie.

Ik keek even achter me, het leek me sterk dat ze bij het aanzicht van een gnome warlock zeven kleuren sch*ten van angst, dus misschien dat ik toevallig nog een infernal bij me had ofzo, maar dat bleek niet het geval :')

Misschien ben ik naam aan het maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Mage vs Rogue: In duel win je dat meestal wel als mage hoor.
Niet wanneer een rogue nog 2 keer kan vanishen, dat kost je enorm veel mana
Mage vs Paladins:

Een pala met full mana is inderdaad erg vervelend, maar belangrijkst is dat wanneer hij z'n shield aanzet, je gewoon wegrent, hij rent in principe evensnel en kan je dus niet inhalen... na 10 secs is hij z'n voordeel kwijt.
Een goed getimede CS werkt ook ;)
Mage vs Warlock:
Volgens mij 50/50
Ligt een beetje aan de warlock hoe goed die is, maar aangezien een mage enorm veel burst dam kan geven aan het begin van de match en een warlock niet al te veel hp heeft, kan je hem snel naar weinig hp krijgen.
BV, frost specced mage: frost bolt, fn, pom frost bolt, coc is meestal zo'n 2.5-3k dam. Een CS erbij en je warlock kan even niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:11:
Lijkt me eerder de sheepbug in 1.6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
robobeat schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:09:
let ook op: waarom verlies je van die classes, ze kunnen healen. En vooral met een shaman word het dan al heel moeilijk om te winnen (shaman = dodelijk met arcanite reaper tegen een mage in combi met windfury)
Waarom verlies je van een shaman??? omdat idd heal vervelend is, maar een shock elke 6 secs nog veel meer. Shaman = tha pvper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:53
Gisteren lekker gesolood (schrijf ik dat goed ;) ) en ook mooie pvp fights gedaan, voornamelijk in winterspring. Uiteindelijk 200k xp bij elkaar gesprokkeld en nu bijna lvl58.

1 pvp fight zat me wel erg dwars, ik speelde tegen een lvl55 priest nadat hij me gaganked had, maar dit was dus een gevecht dat ik goed zag aankomen. Nu kon het misschien allemaal wel beter, maar ik stuurde mn pet op hem af, had een trap liggen, waar hij niet in kwam (hijz ook ranged). En deed aimed shot op hem en vervolgens nog een lading shots., Ik kon alleen net zn shield wegkrijgen en nog iets damage doen en toen was ik hardstikke dood. Nu besef ik dat dit niet het ideale gevecht was, maar ik zag hoe dan ook geen manier om echt van hem te winnen... Dus mijn vraag is, hoe win je als hunter van een priest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

reddevil schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:12:
[...]
Niet wanneer een rogue nog 2 keer kan vanishen, dat kost je enorm veel mana
Ik zie ze altijd heel snel weer hoor... IAE en human racial skill.
Een pala met full mana is inderdaad erg vervelend, maar belangrijkst is dat wanneer hij z'n shield aanzet, je gewoon wegrent, hij rent in principe evensnel en kan je dus niet inhalen... na 10 secs is hij z'n voordeel kwijt.
Een goed getimede CS werkt ook ;)
Ik ga het vanavond gewoon weer proberen. Die CS probeer ik meestal op een poging tot heal van hem te planten.
Ligt een beetje aan de warlock hoe goed die is, maar aangezien een mage enorm veel burst dam kan geven aan het begin van de match en een warlock niet al te veel hp heeft, kan je hem snel naar weinig hp krijgen.
BV, frost specced mage: frost bolt, fn, pom frost bolt, coc is meestal zo'n 2.5-3k dam. Een CS erbij en je warlock kan even niks.
Ik ben frost, maar heb ice barrier en dus geen POM helaas. Vind ze erg lastig, zeker met die aanhang van ze die je niet kan sheepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
hoe win je als hunter van een priest?
heel simpel: niet

[ Voor 64% gewijzigd door reddevil op 22-07-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ligt er natuurlijk aan wat voor priest je battled en of het een duel of een pvp gevecht is. Een shadowbuild priest is erg lastig, zeker in duels. maar duels zijn totaal niet te vergelijken met pvp. Daar kun je als hunter veel voordelen krijgen als je je skills goed gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:31

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 146357 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:49:
ja en wij warriors moeten...

eh... wij moeten plaats hebben voor...

eh....

owja, voor alle loot die wij krijgen omdat wij constant mee moeten met instances...

Ik durf als pally al helemaal niks meer te zeggen :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

das inderdaad het grote verschil eigenlijk beoordelen we vaak op duels maar als je kijkt naar pvp gewoon ergens onverwacht ligt het er maar aan wie de ander "besluipt".
En pvp als in een raid 2 grote groepen tegen over elkaar. of in de bg.
Tis allemaal anders in de raid 2 grote groepen wil ik wel graag een hunter zijn hoor heerlijk die vette rang, maar in een duel is het weer niet veel.
Gewoon als je ergens loopt en een rogue heeft de opener kan je het vaak wel vergeten.
Maar in de bg doen weer andere groepen het goed een warrior gaat best lekker in de bg omdat die het vaak wat langer vol houden en dan is er weer hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
reddevil schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:12:
[...]

Sorry? :P
Onze warlocks, zitten eigenlijk allemaal wel ergens tussen de 4000-5000 HP.
Dit is duidelijk best wel een behoorlijk aantal hitpoints ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Heeft iemand wat tips voor mij betreffende de laatste quest voor het behalen van mijn epic mount in Scholomance, nu heb ik me laten vertellen dat een hele palladingroep het beste is voor die ongein.
Alhoewel ik deze suggestie ook heb gekregen. Wat zijn jullie ervaringen?

1. Pala
2. Pala
3. Pala
4. Pala (of warrior/rogue)
5. Pala (of priest/druid)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

kEv4h schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:48:
[...]

Zelf ben ik ook een warlock, level 35, heb je nog wat tips voor mij? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 22:59

RMYuma

The disguise is complete!

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 146357 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:49:
ja en wij warriors moeten...

eh... wij moeten plaats hebben voor...

eh....

owja, voor alle loot die wij krijgen omdat wij constant mee moeten met instances...

wij moeten continue repair bills betalen omdat wij alle damage moeten nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

SkyStreaker schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:51:
Heeft iemand wat tips voor mij betreffende de laatste quest voor het behalen van mijn epic mount in Scholomance, nu heb ik me laten vertellen dat een hele palladingroep het beste is voor die ongein.
Alhoewel ik deze suggestie ook heb gekregen. Wat zijn jullie ervaringen?

1. Pala
2. Pala
3. Pala
4. Pala (of warrior/rogue)
5. Pala (of priest/druid)
ik hoorde dat je dit alleen moet doen met 4 palas en een priest geen andere combis en je moet ff vantevoren weten welke seals enzo je moet gebruiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
kEv4h schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:48:
[...]

't gaat wel hard als een frost mage een spellcombo van 3k dam doet hoor ;)

Als die dan nog coldsnap overheeft doet ie zo nog is 1k dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Homedisc schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:51:
[...]

Zelf ben ik ook een warlock, level 35, heb je nog wat tips voor mij? :)
Hehe ik speel zelf geen warlock :)
MantaMania schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:52:
[...]

wij moeten continue repair bills betalen omdat wij alle damage moeten nemen ;)
Zo is 't.
We hebben de hoogste repair-costs van alle classes (pala's misschien even veel, maar die gaan toch minder dood)
Als er iemand doodgaat in een PvE raid is 't vrijwel altijd de warrior die als eerst gaat.

Niet eerlijk :(

[ Voor 52% gewijzigd door bcd87 op 22-07-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:47

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:12:
[...]

Kingsblood 8g per stack

NIET op de AH gooien

edit:

Als mage samen met een healer SM graveyard doen (met 2). Daar die blauwe spirits mollen. Die droppen 5s per stuk, veel silk en veel groene items.
Voor de shamans onder ons, ik deed het op lvl 41 alleen boss inclusief.

5-6g per run krijg je daar binnen (als je alleen bent)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 17-02 11:20
Vraagje over mage vs palladin
Als de paladin zijn shield heeft gebruikt en daarna ook zijn lay on hand gebruikt. Dan zit ik meestal zonder mana.. Als je hem dan sheept, gaat zijn mana dan ook snel naar 100% ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Janspj schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:59:
Als de paladin zijn shield heeft gebruikt en daarna ook zijn lay on hand gebruikt. Dan zit ik meestal zonder mana.. Als je hem dan sheept, gaat zijn mana dan ook snel naar 100% ??
Was het maar waar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nope Sheep is alleen herstel van HP, niet van mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

reddevil schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:53:
[...]

't gaat wel hard als een frost mage een spellcombo van 3k dam doet hoor ;)

Als die dan nog coldsnap overheeft doet ie zo nog is 1k dam
Ja, maar dan ga je uit van een ideaal geval -> een critical hit. In het ideale geval heeft de warlock dus zijn felhunter uit, waarmee de resistances maken dat die ijsbal van hem word gereduceerd tot een vlokje :P

Of zelfs een totale resist. Dan moet je als mage balen zeg, dikke frost aanval, geen dmg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Een frostmage heeft 50% kans op crits wanneer een persoon frozen is... dat gebeurt dus behoorlijk vaak. Kijk een aantal video's van frostmages die gaan AOE-en. Bij een COC zie je enorm veel crits... natuurlijk gebeurt dat niet altijd, maar echt veel wel.

Daarnaast heb je het over 4-5k hp, dat betekent met behoorlijk veel end-game gear. Mijn 'berekeningen' zijn gebaseerd op redelijk normale equipment. Als je end-game gear voor een mage erbij neemt, doen crits ongeveer 1400+ dam.

Uiteindelijk komt het neer op wie de opening, beste combo en beste skills heeft. Natuurlijk kan je als mage ook eenvoudig van een shaman/priest winnen als die gewoon een noob is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 20:46

Mojo

The Power Within

Janspj schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:59:
Ik vind paladins met mijn mage ook verrekte vervelend :/ Ze zijn met fire wel beter te doen dan met frost. Want je hebt die burst damage gewoon nodig na een schield of een counterspell :9 Dan zijn ze wel te doen. En je moet ze ook altijd sheepen, wanneer ze gehealed hebben en ~90%+ HP hebben.. geeft je weer wat tijd om op afstand te komen :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:11:
[...]

ja, legerity zweet peentjes bij de naam darian, lvl 40 gnome warlock :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Warlocks zijn best wel imba, bij ons staan ze altijd bovenaan op de damagemeters.
En met warlock kan je ook best wel veel damage doen als je voldoende shards hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 20:46

Mojo

The Power Within

Gister trouwens een mooie dag voor mijn warrior :) Heb eindelijk mijn Ornate Adamantium Breastplate en mijn Spaulders of Valor :9 En bij de run met 5 man naar Scarlet Stratholme dropten gewoon 5 (!) Righteous orbs. Waarvan de eerste 2 van de eerste 3 dode scarlet mensen :P Had er zelf 2 weten te bemachtigen, dus heb mijn blacksmithing gelevelled met 2 punten, door twee keer een Girdle of the Dawn te maken. Eentje draag ik nu zelf, bij gebrek aan beter. (Niet echt mooi tank spul) En de ander op AH gezet voor 25G.

Nu maar hopen dat ik MT2 (of 1) ben vanavond in Molten Core. Mijn gear is er klaar voor :9

Moonsword

[ Voor 6% gewijzigd door Mojo op 22-07-2005 12:35 . Reden: typo ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Mojo schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:27:
[..]
Had er zelf 2 weten te bemachtigen, dus heb mijn blacksmithing gelevelled met 2 punten, door twee keer een Girdle of the Dawn te maken. Eentje draag ik nu zelf, bij gebrek aan beter. (Niet echt mooi tank spul) En de ander op AH gezet voor 25G.

Nu maar hopen dat ik MT2 (of 1) ben vanavond in Molten Core. Mijn gear is er klaar voor :9

Moonsword
zonde :/ beter had je ze gebruikt voor crusader enchant op je mt wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82623

Jumpiefox schreef op zondag 17 juli 2005 @ 02:20:
Net niet op de screen XD logde net uit :P * Jumpiefox is Jihan ingame
hahah tering jihan <---- iwubjoe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 82623 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:39:
[...]

hahah tering jihan <---- iwubjoe :D
Wij dan in MC:

Afbeeldingslocatie: http://www.underground.grybow.net.pl/pc_ftw.jpg
klik voor full size

Vincentio trouwens op BL

[ Voor 7% gewijzigd door Vincentio op 22-07-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:47

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62856/full.jpg

lol :D

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 61797 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:42:
Van het WOW us forum:

Mage Invisibility was removed as it provided the player an opportunity to unleash a great deal of damage while unseen, similar to what the Rogue can do in stealth, except from a much greater distance. We do plan to restore invisibility to the Mage, in a slightly modified form. Some of the ideas I've heard discussed from the development team seem rather promising. When I have more information on the subject, I'll be sure to share it with you.
Heb je misschien een linkje hiernaar toe?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Eehm ik ga voor je zoeken, ik edit het zo

http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 22-07-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ah geen apart topic, dacht dat het een announcement was dus eigen Moderater topic
Helemaal mooi, dank u

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Nee dat niet, het kan ook nog wel even duren voordat het terug komt denk ik zo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:54:
[...]

[...]

Zo is 't.
We hebben de hoogste repair-costs van alle classes (pala's misschien even veel, maar die gaan toch minder dood)
Als er iemand doodgaat in een PvE raid is 't vrijwel altijd de warrior die als eerst gaat.

Niet eerlijk :(
Tja, Hunters betalen zich blauw aan bullets/arrows, pet feeden etc. Zo heeft elke classe wel wat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:09
Volgens mij kan je projectiles craften en kun je cooking doen voor pet food. Armorsmithing laat geen reperaties toe however.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:03
Gisteravond sinds een tijdje weer eens even een potje Warsong gespeeld. Sinds de laatste keer ben ik van lvl 29 naar lvl 31 gegaan, dus ik moet een hoger lvl Warsong gaan spelen.

Maakt me niet uit. Na lang wachten kon ik eindelijk gaan knokken. Lopen er allemaal lvl 35+ horde spelers rond, en wij waren met veelal lvl 31 - 35 mages en priests. En uiteindelijk toch nog met 3-1 gewonnen >:)

Maar wat ik eigenlijk wil vertellen;

Op een moment kom ik een lvl 39 Tauren Warrior tegen. Als eerste een fireball op z'n donder direct gevolgd door een flametorch. Zijn HP al gelijk voor de helft weg. Daarna een frost nova erop en een serie arcane missiles. Heel de tijd vecht-ie niet terug, maar loopt zichzelf maar te healen en van allerlei dingen te roepen in het orcish, wat ik niet lezen kan.
En ineens staan daar drie andere warriors op me in te hakken.... dat was dus heel gauw einde verhaal voor mijn human mage :'( STELLETJE WATJES.. kunnen jullie het niet man tegen man van me winnen :9

Wel een voordeel van het verhaal is dus dat ik de helft van de horde side aantrok en op me in liet beuken, terwijl onze flag carries snel over kon steken zonder problemen tegen te komen en de 3-1 kon scoren ! >:)

Daarna ben ik nog maar wat quests in Ashenvale gaan doen (Reane's Cleansing). Moet ik deze rod bij elkaar gaan halen en opladen: http://www.thottbot.com/?i=8941

ONTZETTEND COOL ! Die doe ik dus nooit meer weg! Gelijk maar de quest verlaten en een beetje gaan rond lopen. Wat een reacties dat ik kreeg, ik lag gewoon in een deuk !

Als je dus niks te doen hebt en je bent toevallig in de buurt van Ashenvale, zou ik zeer zeker deze quest gaan doen. Je bent weer een uurtje bezig, maar de lol achteraf is groot genoeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82623

haha vincent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
VinnieWeiss schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:23:
Warlocks zijn best wel imba, bij ons staan ze altijd bovenaan op de damagemeters.
En met warlock kan je ook best wel veel damage doen als je voldoende shards hebt.
Uhuh, omdat een class in paper armour veel damage doet, zijn ze imbalanced. Pff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:47:
Volgens mij kan je projectiles craften en kun je cooking doen voor pet food. Armorsmithing laat geen reperaties toe however.
Voor 1 stack arrows heb je 2 thorium en 2 dense stone nodig. Reken maar uit wat dat kost. En niet zeggen dat 't gratis is, want een stack Thorium kun je ook op de AH kwijt voor 5 gold ofzo. Een stack arrows kost me dus 60 silver.
nextware schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:51:
Daarna ben ik nog maar wat quests in Ashenvale gaan doen (Reane's Cleansing). Moet ik deze rod bij elkaar gaan halen en opladen: http://www.thottbot.com/?i=8941
Cool! Die ga ik ook even halen. We zijn net gisteren een hele zooi Deadwoods aan het afslachten geweest om faction te krijgen bij de Timbermaws (stel je voor, 5 level 60s in een camp met level 54 mobs...), hier kan ik dus een leuk curse-of-the-Deadwoods RP verhaaltje mee breien :)

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 22-07-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:21

On_E

Housemusic

Voor mensen die het misschien nog niet ingame gezien hebben, links een shaman in warlord PvP armor, rechts een rogue in warlord PvP armor :

Afbeeldingslocatie: http://img343.imageshack.us/img343/9915/warlords0vp.th.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:21:
Voor mensen die het misschien nog niet ingame gezien hebben, links een shaman in warlord PvP armor, rechts een rogue in warlord PvP armor :

[afbeelding]
Warlords Earthshaker O+

mja voor mij niet haalbaar :P ga wel voor "Ten Storms" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
On_E schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:21:

[afbeelding]
Die mensen hebben echt geen leven, die zitten 24/7 op WS of AV. Op bloodscalp is er een rogue die rank 13 was, en droeg wel al allemaal epics...
Er was ook nog een lvl 60 mage, oohm heet ie, die ook heel sneel rank 10 of 11 was, die zal nu ook wel rank 13 ofzo zijn...

Wat ik dus niet snap, als je dan toch een andere class duelled waar je normaal van verliest, dan kan je met deze equip er toch niet van verliezen? Je bent bijna onsterfelijk man!
Hetzelde met tier 1 of tier 2 armor sets, mocht een warrior volledige tier 2 hebben, dan kan je toch haast niet meer verliezen in PVP?
Als iemand met een tier 0(of gewone blue's zonder set) heb je daar toch niets tegen in te brengen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:28:
[...]

Warlords Earthshaker O+

mja voor mij niet haalbaar :P ga wel voor "Ten Storms" :P
hehehe Ten Storms zet is wel lekker haalbaar op 't moment wou je zeggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Op een moment kom ik een lvl 39 Tauren Warrior tegen. Als eerste een fireball op z'n donder direct gevolgd door een flametorch. Zijn HP al gelijk voor de helft weg. Daarna een frost nova erop en een serie arcane missiles. Heel de tijd vecht-ie niet terug, maar loopt zichzelf maar te healen en van allerlei dingen te roepen in het orcish, wat ik niet lezen kan.
En ineens staan daar drie andere warriors op me in te hakken.... dat was dus heel gauw einde verhaal voor mijn human mage :'( STELLETJE WATJES.. kunnen jullie het niet man tegen man van me winnen :9

Wel een voordeel van het verhaal is dus dat ik de helft van de horde side aantrok en op me in liet beuken, terwijl onze flag carries snel over kon steken zonder problemen tegen te komen en de 3-1 kon scoren ! >:) _
wat een onzin verhaal jij als lvl 31 mage vecht tegen een 39 warrior (resist) hij vecht niet terug maar wacht op zijn maatjes (hij had dus zoveel tijd om te wachten terwijl jij aanviel?? zoveel kan een warrior niet healen).

En jij liet dus een halve bg groep (5 man) op jou inbeuken (lol een mage met cloth en weinig hp laat minimaal 3 warrior waaronder een 39 opzich inbeuken) dus de flag carrier had 0,5 seconden extra??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:31:
[...]

Hetzelde met tier 1 of tier 2 armor sets, mocht een warrior volledige tier 2 hebben, dan kan je toch haast niet meer verliezen in PVP?
Als iemand met een tier 0(of gewone blue's zonder set) heb je daar toch niets tegen in te brengen??
Warrior.. tja daar noem je dan ook wel de enige Epic set die totaal ongeschikt is voor PvP ;)
Je kan best wel wat slopen ja.. 't duurt alleen een aantal minuutjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:31:
[...]

Die mensen hebben echt geen leven, die zitten 24/7 op WS of AV. Op bloodscalp is er een rogue die rank 13 was, en droeg wel al allemaal epics...
Er was ook nog een lvl 60 mage, oohm heet ie, die ook heel sneel rank 10 of 11 was, die zal nu ook wel rank 13 ofzo zijn...

Wat ik dus niet snap, als je dan toch een andere class duelled waar je normaal van verliest, dan kan je met deze equip er toch niet van verliezen? Je bent bijna onsterfelijk man!
dat klopt :)

daarom is het ook niet makkelijk om die sets bij elkaar te krijgen ;)

wel interesant trouwens om die sets eens naast elkaar te leggen

Warlords Earthshaker vs The Ten Storms

Warlords Earthshaker
Set bonus
2 pieces: +15 Stamina.
3 pieces: Improves your chance to get a critical strike with all Shock spells by 2%.
6 pieces: +40 Attack Power.

Total Stats:
Agility: 23
Armor: 1976
Intellect: 99
Stamina: 146
Strength: 32

The Ten Storms
Set Bonus:
3 pieces: Increases the amount healed to targets beyond the first by 30%.
5 pieces: Improves your chance to get a critical strike with Nature spells by 2%.
8 pieces: When you cast a Healing Wave with a casting time of at least 2.5 seconds, there is a 25% chance the target also receives a free Lightning Shield that causes 50 Nature damage to attacker on hit.

Total Stats:
Armor: 2773
Intellect: 140
Spirit: 121
Stamina: 126
Strength: 28
Arcane: 10
Fire: 26
Frost: 16
Shadow: 32

hmmz Ten Storms > Earthshaker :/

even ter vergelijking de Earthfury erbij doen

The Earthfury
Set Bonus:
3 pieces: The radius of your totems that affect friendly targets is increased by 10 yd.
5 pieces: After casting your Healing Wave or Lesser Healing Wave spell, gives you a 25% chance to gain Mana equal to 35% of the base cost of the spell.
8 pieces: Your Healing Wave will now jump to additional nearby targets. Each jump reduces the effectiveness of the heal by 80%, and the spell will jump to up to two additional targets.

Total Stats:
Armor: 2427
Intellect: 148
Spirit: 112
Stamina: 127
Fire: 34
Shadow: 24

hmmz snap niet waarom mensen zoveel heisa maken over Earthshaker?

ook voor pvp zou ik eerder elemental gaan dan enhencement denk ik, dus

imho Tier set > pvp set

in geval van shaman iig (en dan zijn de losse bonussen van de items nog niet eens meegeteld )
kEv4h schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:37:
[...]

hehehe Ten Storms zet is wel lekker haalbaar op 't moment wou je zeggen? :P
tss elke shaman solo'd BWL toch, gewoon al Grounding totem Frostshock spammend gewoon naar de eindbaas lopen en ff onderweg al me Ten Storms items oppakken :P doe ik zaterdag ff voor het ontbijt

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 22-07-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

ONTZETTEND COOL ! Die doe ik dus nooit meer weg! Gelijk maar de quest verlaten en een beetje gaan rond lopen. Wat een reacties dat ik kreeg, ik lag gewoon in een deuk !

Als je dus niks te doen hebt en je bent toevallig in de buurt van Ashenvale, zou ik zeer zeker deze quest gaan doen. Je bent weer een uurtje bezig, maar de lol achteraf is groot genoeg _/-\o_
Vieze imba Alliance quests :( Jullie krijgen een speciale pet uit Feralas en nu ook nog es de mogelijkheid om als Furbolg rond te lopen.

(jaloerse blik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:40:
[...]

Warrior.. tja daar noem je dan ook wel de enige Epic set die totaal ongeschikt is voor PvP ;)
Je kan best wel wat slopen ja.. 't duurt alleen een aantal minuutjes :D
Ja maar toch, je hebt superarmor. Je mag dan wel neit superveel dmg doen, maar levend blijf je zoiezo..
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:47:
[...]
dat klopt :)

daarom is het ook niet makkelijk om die sets bij elkaar te krijgen ;)
Nou, op bloodscalp heb ik al 1 paladin gezien met 5/8 lawbringer, is wel tier 1, maar dan nog...
En nog wel 2 warriors met 6/8ste might, in sommige wrath...
Part 42 soon... :)

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 22-07-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:54:
[...]

Vieze imba Alliance quests :( Jullie krijgen een speciale pet uit Feralas en nu ook nog es de mogelijkheid om als Furbolg rond te lopen.

(jaloerse blik)
gewoon in ashenvale alles ganken :+ lucht vast op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira

Acties: