Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.556 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 10:03
Arinen schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:38:
He het gaat om de stijl hoe je ze afmaakt he :P

Ik bedoel het moet wel cool uit zien. 8)
Ik ga soms met m'n mage even naar Northshire om wat newbies te buffen enzo (+7 int is ERG fijn als priest), en kan het dan ook niet laten even een paar van die Kobolds te AoEen ;) Het is ook erg leuk als je daar een mage tegenkomt die echt nieuw is, en je skills niet kent. Ook op level 22 even met een level 1 warlock geduelled omdat die wel eens gesheeped wou worden. Grappig hoe weinig z'n shadowbolts aan schade doen :)

Damn, 600 posts alweer!

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 20-07-2005 13:41 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:39:
[...]
Ook op level 22 even met een level 1 warlock geduelled omdat die wel eens gesheeped wou worden. Grappig hoe weinig z'n shadowbolts aan schade doen :)

Damn, 600 posts alweer!
Hehe, laatst voor de gein geduelled met een lvl9 mage (vriend van me): 3, 2, 1, start, Fireblast, finish. :P
Normaal duelleer ik eigenlijk nooit, maar ook eens tegen een andere vriend van me (hunter, lvl58, 2 hoger dan mij). Ik, als frostmage, Frozen Barrier gecast, hem gesheeped, Frostbolt derop (frostbite proc'de direct), Crit, 2e Frostbolt, Crit, 3e Frostbolt, ook Crit :X, hij niet meer frozen, dus frostnova en CoC eroverheen, hij resist de Coc, dus Fireblast en over en sluiten. Ik nog 80% HP en 70% MP over. :)
Afgezien van het geluk dat werkelijk alles critte viel me op hoe weinig damage hij deed, die Frostbarrier vangt een ca 600 damage op, dus hij heeft hooguit 1k damage gedaan, in de tijd dat ik ruim 3k damage deed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

northshire is inderdaad grappig vooral mensen die net begonnen zijn. Ik liep daar met mn priest ook iedereen te buffen. Ik buff een lvl 8 mage dus ik zeg can i have arc int buff?
Zegt ie die heb ik niet, kom ik erachter dat ie nog nooit getrained heeft lol hij stond ook lvl 5 beesten te killen lachen hoor. Zal die een sprong maken als ie gaat trainen.
Miles Teg schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:54:
[...]

Hehe, laatst voor de gein geduelled met een lvl9 mage (vriend van me): 3, 2, 1, start, Fireblast, finish. :P
Normaal duelleer ik eigenlijk nooit, maar ook eens tegen een andere vriend van me (hunter, lvl58, 2 hoger dan mij). Ik, als frostmage, Frozen Barrier gecast, hem gesheeped, Frostbolt derop (frostbite proc'de direct), Crit, 2e Frostbolt, Crit, 3e Frostbolt, ook Crit :X, hij niet meer frozen, dus frostnova en CoC eroverheen, hij resist de Coc, dus Fireblast en over en sluiten. Ik nog 80% HP en 70% MP over. :)
Afgezien van het geluk dat werkelijk alles critte viel me op hoe weinig damage hij deed, die Frostbarrier vangt een ca 600 damage op, dus hij heeft hooguit 1k damage gedaan, in de tijd dat ik ruim 3k damage deed. :P
das de kracht van een mage he iemand killen voor ie jou ook maar kan raken. Als ik duel met mn warrior tegen een mage (verlies altijd) ben ik soms al dood voor ik ook maar iets kon doen. Daarin tegen bv in WG loop je in een groep kom ik bij een mage raak hem 3 x en hij is dood ;)

[ Voor 62% gewijzigd door MantaMania op 20-07-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 11:37
Skeiron schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:20:
[...]

Je leest niet tussen de regels door.. zal het opnieuw formuleren..
Wil je snel levelen? dan eerst IAE en dan welke tree je ook wil..

Wil je 1 tree? pak de tree.. doe niet moeilijk.. je zal dingen tegenkomen die het op bepaalde levels lastig maken but so what.. je hebt er voor gekozen.. ken zelfs 1 mage die pas begonnen is met speccen op lvl 60.. daarvoor niks gebruikt aan talent points..

Je maakt je doel niet duidelijk waardoor ik niet kan beargumenteren waarom je iets zou moeten doen.. dus verduidelijk en anders hier je antwoord.. ;)
Ik lees wel tussen de regels door hoor, heb heel je tekst gelezen. Wat ik wil is het volgende. Gewoon normaal kunnen lvl'en, en vanaf 35(oid) de beuk erin gooien zodat je sneller lvled als anderen op dat lvl. Met mijn vorige mage had ik alles afwisselen gedaan, en dat beviel me ook wel hoor.
Maar de eerste paar talents in arcane zijn zoiezo niet boeiend, arcane missiles gebruikgen teveel mana...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:15

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Arinen schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:38:
[...]

He het gaat om de stijl hoe je ze afmaakt he :P

Ik bedoel het moet wel cool uit zien. 8)
Jij snapt het 8)

Het is rete on-efficient, maar het is wel de makkelijkste/snelste manier om van een irritante groep trashmobs af te komen. Ik heb een keer de deadmines solo gedaan toen ik enchanting koos, puur om even gauw wat groene items te farmen.

Nu ik skill 100 heb, zie ik dat ik eigenlijk geen reet aan die enchants heb, pas als je skill 275 of hoger hebt word het interessant. Dus ik disenchant gewoon alles wat ik in mijn klauwen krijg, dan gooi ik het op de ah, verdient tenminste goed geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Nou , enchanting wordt op lvl 215 wel redelijk gezellig. Dan krijg je een recipe : 2H Impact (geloof ik) +5 damage. Deze geeft een aardige blauwe glow.

En je weet hoe het werkt in de wereld van wow; its all about the looks baby!

Dus die glow verkoop ik voor 5 g p/s :-)

Eindelijk verdien ik wat op die zooi ( +/- 2 gold winst p/enchant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

mja, enchant gewoon je eigen gear keer op keer, en doe met je rogue die lage instances ofzo.
SM graveyard dropped denk ik wel leuk spul nu voor je enchanting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:57:
[...]

Ik lees wel tussen de regels door hoor, heb heel je tekst gelezen. Wat ik wil is het volgende. Gewoon normaal kunnen lvl'en, en vanaf 35(oid) de beuk erin gooien zodat je sneller lvled als anderen op dat lvl. Met mijn vorige mage had ik alles afwisselen gedaan, en dat beviel me ook wel hoor.
Maar de eerste paar talents in arcane zijn zoiezo niet boeiend, arcane missiles gebruikgen teveel mana...
mijn huidige powerlvl build ik doe single target grinding

Arcane tot aan evocation

dan alles in fire

Improved Fireball Rank 5
Ignite Rank 5
Incinerate Rank 2
Pyroblast Rank 1
Improved Flamestrike Rank 3
Improved Scorch Rank 5

Critical Mass Rank 3
Blast Wave Rank 1
Fire Power Rank 5

doel is om asap improced scorch 5 te krijgen om scorch spam nog effectiever te maken (cheap spell redelijke dmg dankzij ignite en stackende improved scorch)

bij en clearcast direct over naar AM

zoals ik al zei, op dit moment zit ik rond de 15k per uur, non rested

edit:
wel even een toevoeging, mijn lvl 33 mage wordt wel gesponsord met equipment van mijn 60 main en door potions van mijn lvl 49 mage alchemist ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 20-07-2005 14:25 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
over de paladins: zonder engineering zijn ze nogal crap, met engineering (gnomish) is het een stuk beter in pvp :D
de gnomish death ray is erg lekker icm vengeance, en iron grenades voor een extra 3 seconden stun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:14:
mja, enchant gewoon je eigen gear keer op keer, en doe met je rogue die lage instances ofzo.
SM graveyard dropped denk ik wel leuk spul nu voor je enchanting.
Er zit geen rooie rotcent meer op mijn rogue, misschien moet ik er maar een keer wat goud naar toe sturen voor het reizen inderdaad, en dan gewoon flink wat shamans en andere rogues ganken, puur om me af te reageren om het feit dat ze mijn warlock telkens willen vermoorden :(

Maar met level 51 is hij ook niet almighty. Ik zal idd eens flink SM gaan farmen met die rogue, en dan alles weer naar mijn lock mailen. Al wacht ik wel tot mijn lock 40 is, dan heeft hij zijn mount en dan schiet het wel op!

Meeste mensen verwachten geen gank van een caster, eerder van een rogue. Dat maakt het extra leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 02-06 07:35
Maegrim schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:20:
over de paladins: zonder engineering zijn ze nogal crap, met engineering (gnomish) is het een stuk beter in pvp :D
de gnomish death ray is erg lekker icm vengeance, en iron grenades voor een extra 3 seconden stun :)
zo die death ray aardig trinketje, zie op thottbot crits van 3k ~ 5k voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Maegrim schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:20:
yup zo speel ik ook mijn pally.. de enige manier om goed te pvpen..

Reactie op Jarnotjuh: Zoals ik al zei pak voor snel levelen op vroeg level IAE.. improved Arcane Missiles is voor PvP.. als ik een runner heb die op zijn laatst hptjes zit gooi ik die erin.. ik hoef niet te lopen en ze blijven vuren zelfs buiten range door latency.. In PvE is improved Arcane missiles ook extreem handig.. aangezien je ook Clearcasts gaat krijgen, scorch je tot je 1 clearcast krijgt en dan IAM erop aangezien deze geen mana kost maar wel veel damage doet en niet interuptable is..

btw ik heb 3 keer mijn mage opgebouwd en heb ietsje ervaring erin gekregen.. (US Stress, KO Beta en EU Beta) en dit is tot zover de snelst door mij geteste manier om te levelen.. vooral in Wetlands Gnolls AoE-en op lvl 24 helpt enorm..

[ Voor 12% gewijzigd door Skeiron462 op 20-07-2005 14:35 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

hehe, ik doe met mijn mage en samen met een maatje van mij ook niks anders meer.
alles we zien pakken we aan.

ik ben lvl 52 hij is 50. Mooiste is dan nog om de lvl 55 en hoger te pakken.
60 wil nog niet. die resisten teveel. :) en al hun attacks zagen aardig door mijn cloth heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:26

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 84216 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:12:
Nou , enchanting wordt op lvl 215 wel redelijk gezellig. Dan krijg je een recipe : 2H Impact (geloof ik) +5 damage. Deze geeft een aardige blauwe glow.

En je weet hoe het werkt in de wereld van wow; its all about the looks baby!

Dus die glow verkoop ik voor 5 g p/s :-)

Eindelijk verdien ik wat op die zooi ( +/- 2 gold winst p/enchant)
300 enchanting wordt het pas echt leuk :)

+9 intellect 2H
+9 spirit 2H
+9 dmg 2H (gister verkocht voor 50g :X )
+5 dmg 1H
+24 healing bracer
+4mana/5sec bracer
+9 stam boots
+100 hp/mana chest

Dat zijn de betere enchants :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 20-07-2005 14:38 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
mn hoogste deathray hit is 2347, en grootste crit is 2214...jammer dat die hit van 2347 niet critte :+

maar echt, met engineering kan een paladin van elke class winnen (al blijven de gevechten langer dan normaal duren), laatst versloeg ik de best equipde (equipte?) hunter van de server (Predatorian) in een 1on1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:37:
[...]

300 enchanting wordt het pas echt leuk :)

+9 intellect 2H
+9 spirit 2H
+9 dmg 2H (gister verkocht voor 50g :X )
+5 dmg 1H
+24 healing bracer
+4mana/5sec bracer
+9 stam boots
+100 hp/mana chest

Dat zijn de betere enchants :P
je vergeet

+30 Spellpower
+15 Agi 1H

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zijn idd de betere enchants. Eergisteren zag ik op de AH het recipe van Icy Chill (of zoiets) op 2 g. buyout staan :-) En dat terwijl de andere 3 op een buyout van 40g stonden.

Needles to say dat dat recipe al veilig is opgeborgen in me kluisje :D Moet alleen nog "ff" 275 halen met enchanting :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

HTT-Thalan schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:29:Maar met level 51 is hij ook niet almighty. Ik zal idd eens flink SM gaan farmen met die rogue, en dan alles weer naar mijn lock mailen. Al wacht ik wel tot mijn lock 40 is, dan heeft hij zijn mount en dan schiet het wel op!
Met lvl 40 kun je gemakkelijk de SM graveyard soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:40:
[...]

je vergeet

+30 Spellpower
+15 Agi 1H

^^
Die vergeet ik niet :) Die hebbik niet :P
Anoniem: 124693 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:42:
[...]

Je komt alleen niet voorbij de 3 elites die voor de deur van de graveyard staan te campen :/

[ Voor 39% gewijzigd door Ryceck op 20-07-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Maegrim schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:39:
mn hoogste deathray hit is 2347, en grootste crit is 2214...jammer dat die hit van 2347 niet critte :+
maar echt, met engineering kan een paladin van elke class winnen (al blijven de gevechten langer dan normaal duren), laatst versloeg ik de best equipde (equipte?) hunter van de server (Predatorian) in een 1on1 :)
Jmmr dat er niet van profession gewisseld kan worden :P
Gisteravond was ook wel weer ff leuk Horde die SW en IF binnen kwamen stormen. ^_^

[ Voor 8% gewijzigd door TomSmit82 op 20-07-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
hoe bedoel je? ik heb blacksmithing gedropt, had weaponsmithing op level 278 (geldverspilling zeg :'()
als je al goblin engineering hebt kan je idd geen gnomish meer nemen, maar voor de rest kan je de primairy professions altijd droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:44:
[...]

Die vergeet ik niet :) Die hebbik niet :P
[...]

Je komt alleen niet voorbij de 3 elites die voor de deur van de graveyard staan te campen :/
op bloodscalp loopt dacht ik al een hunter rond met 2x dawns edge + 15 agi

gedl teveel ofzo :X

heb zelf nog steeds geen enkele enchant, wel van de week een thorium spike op mijn Sacred Protector laten zetten

ben nog op jacht naar mijn Hand of edward the odd, daar gaat dan een enchant op ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Maegrim schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:46:
hoe bedoel je? ik heb blacksmithing gedropt, had weaponsmithing op level 278 (geldverspilling zeg :'()
als je al goblin engineering hebt kan je idd geen gnomish meer nemen, maar voor de rest kan je de primairy professions altijd droppen
ow dat wist ik dus niet :P maar ff kijken vanavond dan hoe dat moet. Drop ik blacksmithing aangezien die toch maar net op 59 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:44:
[...]

Jmmr dat er niet van profession gewisseld kan worden :P
Gisteravond was ook wel weer ff leuk Horde die SW en IF binnen kwamen stormen. ^_^
Je kan je huidige professions dumpen en er nieuwe voor in de plaats nemen! :o

Mijn hoogste crit (zonder professions ;) ) is 3560 met execute op n ongeveer gelijk lvl mob, dat was lijp 8)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 20-07-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:44:[...]

had ik als lvl 39 hunter al geen problemen mee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:42:
[...]

Enorme n00b vraag op komst :

Waar zit die graveyard dan ? In SM zelf? Naast Cath ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

je gaat het gebouw in, en je neemt de linkse portal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga ik daar ook eens in duiken!

Is er al meer duidelijkheid over dat "dupe exploit" verhaal? Is er een rollback geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Ryceck schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:44:
Invisibility potion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 84216 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:50:
[...]

Enorme n00b vraag op komst :

Waar zit die graveyard dan ? In SM zelf? Naast Cath ofzo ?
Is ook wel bekend onder de naam SM 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:40:
[...]

je vergeet

+30 Spellpower
+15 Agi 1H

^^
Een van de mooiste vind ik tog altijd nog + 22 int enchant op weapon :D

Die krijg je als je exhalted bent met thorium Bh

Edit: eerst moet je volgens mij 460 kingsblood hebben voor friendly, daarna 960 dark iron residue voor honored. en dan kan je over gaan naar dark iron. ( scheelt je heel wat MC drops :) )

[ Voor 25% gewijzigd door Arinen op 20-07-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Laatst online: 19-07-2024
Helaas moet je om revered te worden met Thorium brotherhood 55 fiery core inleveren of ongeveer 4500 Dark Iron Ore(Lachen als je geen miner bent)...........

Dus lekker vaak Molten core in...
Have fun with that :)

Edit: Volgens mij krijg je die +22 al bij Revered

[ Voor 20% gewijzigd door cWaVe1 op 20-07-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

die +15 agil enchant wil ik ook wel, gister gevraagd aan iemand hoe duur die is zegtie dood leuk, 100G...
die is gek!

Ben trouwens ook bezig om 2keer dawns edge te scoren met 15 agil enchant der op, maar met die prijzen :X

(bloodscalp trouwens.... Als iemand die dawns edge voor me wil bouwen, contact me, zie siggeh voor details )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

TepelStreeltje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:11:
die +15 agil enchant wil ik ook wel, gister gevraagd aan iemand hoe duur die is zegtie dood leuk, 100G...
die is gek!

Ben trouwens ook bezig om 2keer dawns edge te scoren met 15 agil enchant der op, maar met die prijzen :X

(bloodscalp trouwens.... Als iemand die dawns edge voor me wil bouwen, contact me, zie siggeh voor details )
Echt gekkenwerk ja die prijs...
6x Large Brilliant Shard, (a 4g elk)
6x Greater Eternal Essence, (a 4-5g elk)
4x Illusion Dust, (a 2g elk)
2x Essence of Air (a 10-15g elk)

Dat plus de formula voor 3g EN het feit dat je ook nog s revered met Timbermaw moet zijn (kost je maar een paar dagen grinden :/ ) maakt het echt een idiote prijs... ik zou 150g vragen namelijk.

Hier word tik dus zo moe van he :) Mensen die gillen van "aaarrghhh daasss veel te duur!!!!!11!!" terwijl ze niet eerst ff kiekken wat het geintje wel niet kost. :)

PS: totaalprijs aan ingredients @ Stormrage zou tussen de 60-80g liggen, afhankelijk van dagprijs. Hier is dus niet de moeite aan grinden voor je rep bijgeteld.

[.edit]
Bokkie: :P te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ryceck op 20-07-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:11:
die is gek!

uhh heb je gezien wat je voor die enchant nodig hebt?

Enchant Weapon: Agility
6x Large Brilliant Shard
6x Greater Eternal Essence
4x Illusion Dust
2x Essence of Air
Required: Runed Arcanite Rod

dan even vergelijken met andere top Enchants

enchant Weapon Crusader
4x Large Brilliant Shard
2x Righteous Orb

you do the math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hele uitleg, en ondertussen maar klagen dat ze hun enchants niet verkocht krijgen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:30:
zo die death ray aardig trinketje, zie op thottbot crits van 3k ~ 5k voorbij komen.
5k lijkt me wat overdreven, maar mijn max is inderdaad 3k. Gebeurt niet vaak overigens.
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:48:
op bloodscalp loopt dacht ik al een hunter rond met 2x dawns edge + 15 agi

gedl teveel ofzo :X
Zoveel kost dat nu ook al weer niet :) Ik ga voor dezelfde setup, ga morgen een guildy helpen furbolgs te grinden.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 20-07-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

iemand enig idee hoe je in WSG bij die Horde base (link boven achter) kan komen?

zoals in dit voorbeeld wordt er veel gebruik gemaakt van deze bug (mag niet!)
en het is erg vervelend voor de alliances zoals ik..

http://pt0x.mine.nu/pics/...crnShot_071705_155122.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah...

ik blijf het ziek veel vinden... :)

snap nu waar die prijs vandaan komt, bedankt voor de opheldering.
ik denk dat ik amar ff ga kijken of ik die stuff zelf kan regelen, guildies laten dissen enzo.
Gozer die ik sprak wou het wel doen voor 10G als ik zelf alle mats bracht (...)

en ryceck, als je zelf niet enchanter ben of met iemand samenwerkt die het wel is weet je der gewoon geen ruk vanaf :)
zal jij ook met mijn engineering hebben, hheb ook zat mensne horen klagen over mijn prijzen voor unstable triggers en hi-explosive bombs, setje voor die quest verkocht ik altijd voor 10G (maak ik ongeveer 1g winst...)

[ Voor 37% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-07-2005 15:28 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TepelStreeltje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:24:
Beetje belachelijk, 10 gold voor 5 sec werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Laatst online: 02-02-2023
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:48:
[...]

ben nog op jacht naar mijn Hand of edward the odd, daar gaat dan een enchant op ^^
Gelukkig heb ik die al :D

Ik heb der crusader op laten enchanten, maar ik zit er aan te denken voor + 22 intelect op te laten enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:27:
[...]

Hoe moeilijker aan de plans/recepies te komen, hoe duurder. Mn Arcanite Reaper kostte 50g + alle mats om in elkaar te laten zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Boeb0e schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:21:
[...]

hele uitleg, en ondertussen maar klagen dat ze hun enchants niet verkocht krijgen :p
Man, zoveel winst maakt M$ nog niet eens op zijn producten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 15:50
heb nu een Barbarous Blade met demonslaying, ga toch voor een hunter epic staff. 2x dawns edge is zeker leuk, maar voor mij niet meer interessant nu ik toch mijn epic quest heb (moet alleen nog ff 3 demons afslachten en onyxia sinew looten :) ) meer geld verspilling dan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:28:
Hoe moeilijker aan de plans/recepies te komen, hoe duurder. Mn Arcanite Reaper kostte 50g + alle mats om in elkaar te laten zetten :X
Ik vind een paar gold winst ook prima. Vergeet niet dat het grinden van die Furbolgs ook een hoop loot oplevert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Laatst online: 19-07-2024
pt0x schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:22:
iemand enig idee hoe je in WSG bij die Horde base (link boven achter) kan komen?

Deze bug(nouja bug, iedereen kon er komen) kan niet meer. De plek waar je op de richel erop kon lopen is nu in het bezit van een onzichbare muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:30:
[...]

Ik vind een paar gold winst ook prima. Vergeet niet dat het grinden van die Furbolgs ook een hoop loot oplevert!
Klopt, maar zoals jij zei: 10g voor 5 seconden werk, laat staan 50g voor 5 seconden werk vind ik een soort van misbruik maken van je positie. Helaas was mijn crafter de enige op mijn server die een AR kon maken op dat moment dus dan kan je moeilijk de concurrent opzoeken. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:27:
[...]

Maar daar ook wel een week aan kwijt zijn vanwege grinden enz, doodgaan/corpseruns, repairs, frustraties alom. Maar nee daar denkt niemand aan, want die enchant doe je toch ff? :)

@ TepelStreeltje: Engineering snappik wel want ik heb een alt mee engineering :P
Verder vraag ik als ik iets wil *altijd* naar de ingredients (kwaaltje omdat ik enchanter ben denk ik) waardoor ik vaak ook potions en dat soort meuk goedkoop kan laten maken. Kwestie van je verdiepen in wat je wil vind ik maarjah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Ik zit met een dilemma,

Heb op mijn paladin alchemy en herbalism op 300.
maar wil eigenlijk engineering nemen voor het pvp aspect.
Wanneer ik herbalism laat vallen heb ik dus eigenlijk weinig aan mijn alchemy, maar met mijn alchemy heb ik een aantal essence transmutes. waaronder essence of undead naar essence of water.

Iemand van jullie een goede oplossing voor me? of een heldere blik op de zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 11:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb 2300 crit gehaald op een player (horde shammy) en 3500 op een mob in BRD. Echt cool als dat gebeurt... meestal zie je het aankomen omdat er 4x250hp ofzo gedraind worden ipv de gebruikelijke 115.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ryceck schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:33:
Maar daar ook wel een week aan kwijt zijn vanwege grinden enz, doodgaan/corpseruns, repairs, frustraties alom. Maar nee daar denkt niemand aan, want die enchant doe je toch ff? :)
Euh, het grinden van die Furbolgs duurt geen dagen. En als je als level 60 doodgaat aan level 56 (ofzo) Furbolgs doe je toch echt iets fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:35:
[...]

Euh, het grinden van die Furbolgs duurt geen dagen. En als je als level 60 doodgaat aan level 56 (ofzo) Furbolgs doe je toch echt iets fout :)
je moet toch revered hebben voor die enchant of ben ik nu gek?

je begint op neutral > friendly > honored > revered.
Das toch al gauw een paar 100 furbolgjes slopen, en nu ga jij me vertellen dat je daar geen dagen mee bezig bent?
Ik maak morgen 10g naar je over als het je lukt in 1 dag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

klein vraagje, opwelke resolutie speel jij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ryceck schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:37:
je moet toch revered hebben voor die enchant of ben ik nu gek?

je begint op neutral > friendly > honored > revered.
Das toch al gauw een paar 100 furbolgjes slopen, en nu ga jij me vertellen dat je daar geen dagen mee bezig bent?
Nee, Honoured, niet revered AFAIK. Kan het mishebben overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 11:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tpn schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:35:
Ik zit met een dilemma,

Heb op mijn paladin alchemy en herbalism op 300.
maar wil eigenlijk engineering nemen voor het pvp aspect.
Wanneer ik herbalism laat vallen heb ik dus eigenlijk weinig aan mijn alchemy, maar met mijn alchemy heb ik een aantal essence transmutes. waaronder essence of undead naar essence of water.

Iemand van jullie een goede oplossing voor me? of een heldere blik op de zaak?
Alchemy potions kun je altijd kopen op de AH je hoeft geen alchemy te hebben om ze te kunnen gebruiken. Engineering trinkets kun je alleen gebruiken als engineer.... Duidelijk dus wat je moet kiezen ;)

Ik zou gaan voor mining+engineering. Engineer stuff heeft altijd veel mining resources nodig.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:48:
[...]

ow dat wist ik dus niet :P maar ff kijken vanavond dan hoe dat moet. Drop ik blacksmithing aangezien die toch maar net op 59 zit.
char venster tab skills dan op de skill gaan staan dan zie je onderaan drop of iets staan.

Ik ben nu 270 armorsmith en heb er aardig geld in gestoken maar ga er denk toch maar mee kappen wat een klote proffesion is dat kan echt nooit wat leuks maken. Imperial plate is geinig tijdelijk. Maar daarna kan je als je echt extreme dingen gaat doen misschien iets leuks maken maar dat gaat je zoveeel tijd en spullen kosten. (bv exalted worden bij de thorium brother hood 2000 dark iron ores lol)
Lekker engineer nemen voor de fun of een gather proffesion voor het geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

k ben ik wel een beetje met je eens.
vind het alleen een beetje jammer om die transmute van undead naar water weg te moeten gooien.
nah, ach jah, ik doe eigenlijk alleen nog maar transmutes voor anderen op het moment, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb het al :) kvond me ui nog al groot maar me reso vergroten hielp niet erg, blijkt dat er zon UI scale knopje zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Reactie op de wow europe forums van iemand van Blizzard:
We appreciate and share players' concerns about a possible dupe exploit, and we're continuing to investigate the matter thoroughly.
However, at this time, we do not show any legitimate evidence of duping currently taking place or having taken place for as far back as we've checked.
Should any actual duping methods be confirmed, we will take the appropriate action in regard to the game and to any characters and accounts found to have been used with such an exploit.

Concerning a possible rollback: This is just a rumour!

Aeus - Community Rep English

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:38:
[...]

1280*1024

en bedankt dat de vorige qouter mij vertelde dat er een muur is geplaats :) nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:38:
[...]

Ik gok 1600*1200. Maar zelfs dan is zijn UI enorm overzichtelijk en hij houd genoeg schermruimte over. Ik speel 1920*1200 and zelfs ik lijk minder ruimte te hebben.

Laat ik die hierboven genoemde UI-scale maar eens opzoeken vanavond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

HTT-Thalan schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:56:
[...]

Ik gok 1600*1200. Maar zelfs dan is zijn UI enorm overzichtelijk en hij houd genoeg schermruimte over. Ik speel 1920*1200 and zelfs ik lijk minder ruimte te hebben.

Laat ik die hierboven genoemde UI-scale maar eens opzoeken vanavond :9
Met titan pannel (balk boven in beeld) kan je je UI scale aanpassen, het is gewoon 1280*1024 :D
die ruimte is precies wat ik zo prettig vind:) en dat op een lage(re) resolutie.

[ Voor 9% gewijzigd door pt0x op 20-07-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die UI scale staat ook gwn bij video options :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 15:50
UI scale FTW!! ben blij dat het er is, anders zou mijn scherm VOL staan met zooi en zag ik niets meer van mijn char. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met zon reso te spelen?
Zit met een P4 2.4Ghz HT , 512MB (2x 256 dual channel) en een AOpen Aeolus 6600GT
Ik weet dat die 512 aan de krappe kant is, maar zou ik alleen daar door al een acceptabele framerate krijgen boven de 1024*768 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:08:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met zon reso te spelen?
Zit met een P4 2.4Ghz HT , 512MB (2x 256 dual channel) en een AOpen Aeolus 6600GT
Ik weet dat die 512 aan de krappe kant is, maar zou ik alleen daar door al een acceptabele framerate krijgen boven de 1024*768 ?
WoW gebruikt best een bak geheugen, ik neem aan dat je XP draait en die lust er ook de helftvan. WoW moet dus gebruik maken van je swap en dat komt helemaal niks ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind een fps van 35gem ofzo genoeg :) meer pomp ik er toch niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P4 3.2Ghz 2Gb ram Radeon 9700pro en geen problemen @ 1280x960 (behalve IF AH @ maintime)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
AMD 64 3200 1024MB PC3200 Geforce 6800GT en speel alles op max settings en 1280x1024..

Alleen IF heb ik af en toe last van opbouw.. Maar als ik wat minimale settings lager zet is het weg..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
35fps bij 1280x1024 en alle textures en shit op max. Op een p4 3ghz met 2gb mem en een leadtek 6600gt AGP.

Kmoet alleen mn harddisk waar WoW op staat vervangen voor een snellere want Orgrimmar en andere druk bevolkte delen laadt ie slecht. Ook zoning van bijv. instance naar normaal en terug duurt lang.

[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 20-07-2005 16:15 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 16:39

Met welke mod kan je HP van andere zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

redfoxert schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:15:
35fps bij 1280x1024 en alle textures en shit op max. Op een p4 3ghz met 2gb mem en een leadtek 6600gt AGP.

Kmoet alleen mn harddisk waar WoW op staat vervangen voor een snellere want Orgrimmar en andere druk bevolkte delen laadt ie slecht. Ook zoning van bijv. instance naar normaal en terug duurt lang.
Bij mij gaat alles vrij goed (heb alles op max en res natuurlijk native van mijn laptop 1920*1200) maar ik heb wel enorme lags (soms meer dan 20 seconden) wanneer ik IF binnenloop en dan mijn mailbox/friendslist/bags wil openen. Je krijgt een lag van heb ik jou daar, en zodra je beeld weer losschiet lig je 9 van de 10 keer ergens in een greppel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Skeiron schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:14:
AMD 64 3200 1024MB PC3200 Geforce 6800GT en speel alles op max settings en 1280x1024..

Alleen IF heb ik af en toe last van opbouw.. Maar als ik wat minimale settings lager zet is het weg..
zelfde hier met een radeon x800xl

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:21:
[...]

Bij mij gaat alles vrij goed (heb alles op max en res natuurlijk native van mijn laptop 1920*1200) maar ik heb wel enorme lags (soms meer dan 20 seconden) wanneer ik IF binnenloop en dan mijn mailbox/friendslist/bags wil openen. Je krijgt een lag van heb ik jou daar, en zodra je beeld weer losschiet lig je 9 van de 10 keer ergens in een greppel :(
Yep....precies hetzelfde, maar dan in Orgrimmar :)

Btw, moet je eens, als je net gezoned hebt, of van de zeppelin/boot oid afkomt een random player/npc/mob selecteren. Dan heb ik ook een lag van ca. 3 seconden voordat mn scherm weer verder gaat.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sbmuc schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:19:
[...]

Met welke mod kan je HP van andere zien ?
Dat zou ik ook erg graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 16:39
Anoniem: 84216 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:24:
[...]

Dat zou ik ook erg graag willen weten
ik heb hem gevonden denk ik

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=563
deze ziet er ook wel leuk uit dan kan je HP van mobs zien:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1087

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bij benadering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:24:
mjah...

ik blijf het ziek veel vinden... :)

snap nu waar die prijs vandaan komt, bedankt voor de opheldering.
ik denk dat ik amar ff ga kijken of ik die stuff zelf kan regelen, guildies laten dissen enzo.

en ryceck, als je zelf niet enchanter ben of met iemand samenwerkt die het wel is weet je der gewoon geen ruk vanaf :)
zal jij ook met mijn engineering hebben, hheb ook zat mensne horen klagen over mijn prijzen voor unstable triggers en hi-explosive bombs, setje voor die quest verkocht ik altijd voor 10G (maak ik ongeveer 1g winst...)
10g :X doe mij zon setje :D

damn reden dat ik die quest niet gedaan heb is omdat me dat omgerekend 25-30G zou gaan kosten :X

nu niet meer denk ik maar toen ik hem pas kreeg wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
We zakken af...
/offtopic

Nu zit ik toch weer met een redelijk probleem, ik kom niet aan me exp. Lvl 20.4 nu, en heb lochmodan al gedaan(ook de elite quests). RRM ben ik aan begonne, maar daar is de eerstvolgende nu lvl 23, gaat dus nog niet.
In wetlands heb ik 1 quest, die is lvl 24. En darkshire zie ik nog geen questgivers...

Dan maar ff door grinden tot de 21/22, en we zien wel verder. Dit is nu al me 4de char boven de 20, en WEER exp te kort, toch doe ik weinig in party...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:54
jarnotjuh schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:27:
We zakken af...
/offtopic

Nu zit ik toch weer met een redelijk probleem, ik kom niet aan me exp. Lvl 20.4 nu, en heb lochmodan al gedaan(ook de elite quests). RRM ben ik aan begonne, maar daar is de eerstvolgende nu lvl 23, gaat dus nog niet.
In wetlands heb ik 1 quest, die is lvl 24. En darkshire zie ik nog geen questgivers...

Dan maar ff door grinden tot de 21/22, en we zien wel verder. Dit is nu al me 4de char boven de 20, en WEER exp te kort, toch doe ik weinig in party...
ff questen in westfall? daar zitten nog een aantal quests die wel wat XP opleveren nog voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Dennism schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:33:
[...]

ff questen in westfall? daar zitten nog een aantal quests die wel wat XP opleveren nog voor je!
Westfall heb ik allang gehad :) Ik ben met DM ook al klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:36:
[...]

Westfall heb ik allang gehad :) Ik ben met DM ook al klaar...
Auberdine??Echt daar zit zat volgens mij :P
Redridge moet je wel kunnen doen denk ik toch? :)

[ Voor 8% gewijzigd door SaURoN op 20-07-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
potverdomme, heb ik ook weer vlak voordat ik op vakantie ga:

Afbeeldingslocatie: http://img311.imageshack.us/img311/5234/ragnarosdownb2dt.th.jpg

... eerste keer voor alliance op stormreaver, ikke apetrots 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:51

--MeAngry--

aka Qonstrukt

SaURoN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:07:
[...]

Auberdine??Echt daar zit zat volgens mij :P
Redridge moet je wel kunnen doen denk ik toch? :)
Idd, Redridge moet al wel kunnen, in een party evt, maar zie ook Darkshore en Ashenvale niet over het hoofd! Ik merk dat heel veel Humans, gnomes en dwarfs pas heel laat daar terecht komen en veel NE's gewoon heel Loch Modan en alles daaromheen over het hoofd zien. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hey even een vraagje, ik kan het antwoord helaas niet zo snel terugvinden. Als je spurs hebt en die carrot on a stick, heeft die carrot dan nog effect en is je speed dus +9% of werkt dan alleen die spur en is het +6% en ruimte voor een andere trinket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Carrot + Spurs + Gloves Enchant stacken. Werkt OOK met een epic mount :D VROOEEMMMMMM :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

Balkz schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:29:
potverdomme, heb ik ook weer vlak voordat ik op vakantie ga:

[afbeelding]

... eerste keer voor alliance op stormreaver, ikke apetrots 8)
Grats, Massive was jullie net een weekje voor :P.

Wat waren de drops bij jullie?

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 13:10

Mojo

The Power Within

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/gerenpieta/nc-girls.JPG

Nuff said :P

Ow en ik heb toch maar wat geld opzij gelegd voor mijn helm :9

http://wow.allakhazam.com/profile.html?147477 Morgen of vrijdag me breastplate een keer krijgen. En dan moet ik me valor schouders nog, een mooie ring en een fatsoenlijke belt :P

[ Voor 63% gewijzigd door Mojo op 21-07-2005 02:32 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
fw schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 02:11:
[...]

Grats, Massive was jullie net een weekje voor :P.

Wat waren de drops bij jullie?
Blue:
Staff of Hale Magefire
Direwing Legguards

Epic:
Nemesis Leggings
Dragon's Blood Cape
Netherwind Leggings
Band of Sulfaras
Shard of the Flame

Legendary:
Essence of the Firelord

... ben moe, niet echt zin om ze allemaal te gaan zitten linken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

Geen vervelende loot iig :).

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren Roll verloren op Earthfury legs :'( die van Mag dropte

vanavond gen, tenzij ik groups kan vinden voor Strat/Scholo/UBRS

Gen is bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:22:
[...]
5k lijkt me wat overdreven, maar mijn max is inderdaad 3k. Gebeurt niet vaak overigens.
Zag in ieder geval wat screenshots op thottbot van 4800, maarja kan natuurlijk altijd een fotosoep zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 27-05 12:50
Weet iemand misschien hoe ik een instance kan resetten die ik solo heb gedaan?
Ik doe regelmatig SM Graveyard in m'n eentje alleen is de pret voorbij als hij éénmaal leeg is.
Heb gisteren al geprobeert om in een party te gaan, uit de party, de instance uit en toen er weer in en toen was hij nog steeds leeg.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M@NIC schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 07:38:
Weet iemand misschien hoe ik een instance kan resetten die ik solo heb gedaan?
Ik doe regelmatig SM Graveyard in m'n eentje alleen is de pret voorbij als hij éénmaal leeg is.
Heb gisteren al geprobeert om in een party te gaan, uit de party, de instance uit en toen er weer in en toen was hij nog steeds leeg.

Iemand een idee?
maak een macro met de volgende text

/script LeaveParty()
/invite Person

aan een button binden klaar :)

instance uit, macro rammen, instance in

edit:

Verander Person in een naam van iemand die al in een party zit

doe /who Molten en pack een gast uit een molten core raid ofzo :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 21-07-2005 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vette shit, gister heeft iemand uit de guild deze set afgemaakt:
Spirit of Eskhandar

Er ging ook een nieuwe warrior mee, die had ook wel geluk.. Hij had nog geen DKP, eerst dropte Belt of Might.. wij (andere warrs hadden em al) dus die kreeg hij.
Toen gingen we naar Onyxia, dropt Helm of Wrath, ik had em vorige week gehad en de andere 2 warrs hadden ook al Wrath en Might helmen.. dus die ging ook weer naar de nieuwe warrior :P
Hij zal nu wel aardig in de min staan met DKP, maargoed ik wou dat mijn eerste avond zo was =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 07:16:
gisteren Roll verloren op Earthfury legs :'( die van Mag dropte

vanavond gen, tenzij ik groups kan vinden voor Strat/Scholo/UBRS

Gen is bah :(
:D

Earthfury Legguards waren mijn 5de EF stukje, ik won ze afgelopen zondag wel. Heb nu lekker die imba 5 set bonus, mooie 25% kans om 35% mana terug te krijgen als ik Healwave of Lesser Healwave cast :P

En als toetje dropte Garr ook nog es mijn Aurastone Hammer ;)

En sowieso, rollen? Dat doe je toch niet in MC!? Dan krijg je namelijk dit soort dingen:
Afbeeldingslocatie: http://www.allgunsblazing.net/penn/wow/EU_retail/nightslayer_roll.jpg

(twee mensen boden hetzelfde aantal punten, dus moesten ze rollen tegenover elkaar, squ en grd ;))

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 21-07-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:12:
[...]

:D

Earthfury Legguards waren mijn 5de EF stukje, ik won ze afgelopen zondag wel. Heb nu lekker die imba 5 set bonus, mooie 25% kans om 35% mana terug te krijgen als ik Healwave of Lesser Healwave cast :P

En als toetje dropte Garr ook nog es mijn Aurastone Hammer ;)
mja kans van 1 op 6 is naar, maarja beter dan vorige week toen het 1 op 8 was :/

hoeveel shammies zijn er bij jullie meestal?

edit:

mja nog geen DKP aangezien het nog steeds dutchpact raid is en geen BR :/

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 21-07-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Whieeeeeeeeeej :D

Het was hard werken om nog even 'snel' 60k xp erbij te werken binnen een paar uurtjes, maar het is gelukt :P

Eerst een SM run met sirdalord, plus nog een rogue, mage en druid, triune amulet met vette stats gewonnen, en daarna in mijn eentje eropuit. Flink wat quests inleveren voorzover nog aanwezig, en daarna hard aan het werk bij booty bay, buccaneers afmaken.

Ik kwam bij de buccaneers een 44 UD warlock tegen, welke ik vriendelijk toezwaaide. Hij viel een mob aan, en ik hielp hem even. Zo tag'den we om en om een mob en hebben zo samen die missie gedaan. Hij is daarbij wel 3x doodgegaan :D omdat hij kapotgeschoten werd door die buccaneer mage's fireballs. Ik had het wel lastig aangezien de meeste mobs daar 4 levels hoger waren maar het was niet ondoenbaar.

Toen ik uiteindelijk alles had ingeleverd moest ik nog maar 6000xp... dus ook al was het half 1, toen kon ik niet meer stoppen natuurlijk. Net toen ik nog 500 xp te gaan had (Was nu in sneltrein tempo met succy gorilla's in elkaar aant trimmen) werd ik geambusht ..... jawel, dezelfde UD, lv 42 rogue die ik al vaker tegenkwam als ik op low health zat.

En natuurlijk (zijn kos-tag las niet voor niks 'corpsecamper supreme' moest ik 3 of 4 corpseruns doen voor ik de 100yards naar de guards kon voltooien. Uiteindelijk (vanish dropt ook nog steeds aggro :r ) ben ik 7x door hem afgemaakt. Ik kreeg toen een klein beetje alliance dekking, kon mijn 500 xp nog even snel halen en ben toen naar stormwind gevlogen voor wat skills en grimoires, en toen direct naar Ratchet voor mijn vlammende paardje O+

Soullink, mount, nieuwe skills en een dikke geldvoorraad omdat mijn enchanting essences op de veiling allemaal verkocht waren :D

Nu begint het pas écht te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

beter man thalan :)

je gaat best hard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:14:
[...]

mja kans van 1 op 6 is naar, maarja beter dan vorige week toen het 1 op 8 was :/

hoeveel shammies zijn er bij jullie meestal?

edit:

mja nog geen DKP aangezien het nog steeds dutchpact raid is en geen BR :/
4 of 5 doorgaans.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.