Whieeeeeeeeeej
Het was hard werken om nog even 'snel' 60k xp erbij te werken binnen een paar uurtjes, maar het is gelukt
Eerst een SM run met sirdalord, plus nog een rogue, mage en druid, triune amulet met vette stats gewonnen, en daarna in mijn eentje eropuit. Flink wat quests inleveren voorzover nog aanwezig, en daarna hard aan het werk bij booty bay, buccaneers afmaken.
Ik kwam bij de buccaneers een 44 UD warlock tegen, welke ik vriendelijk toezwaaide. Hij viel een mob aan, en ik hielp hem even. Zo tag'den we om en om een mob en hebben zo samen die missie gedaan. Hij is daarbij wel 3x doodgegaan

omdat hij kapotgeschoten werd door die buccaneer mage's fireballs. Ik had het wel lastig aangezien de meeste mobs daar 4 levels hoger waren maar het was niet ondoenbaar.
Toen ik uiteindelijk alles had ingeleverd moest ik nog maar 6000xp... dus ook al was het half 1, toen kon ik niet meer stoppen natuurlijk. Net toen ik nog 500 xp te gaan had (Was nu in sneltrein tempo met succy gorilla's in elkaar aant trimmen) werd ik geambusht ..... jawel, dezelfde UD, lv 42 rogue die ik al vaker tegenkwam als ik op low health zat.
En natuurlijk (zijn kos-tag las niet voor niks 'corpsecamper supreme' moest ik 3 of 4 corpseruns doen voor ik de 100yards naar de guards kon voltooien. Uiteindelijk (vanish dropt ook nog steeds aggro

) ben ik 7x door hem afgemaakt. Ik kreeg toen een klein beetje alliance dekking, kon mijn 500 xp nog even snel halen en ben toen naar stormwind gevlogen voor wat skills en grimoires, en toen direct naar Ratchet voor mijn vlammende paardje
Soullink, mount, nieuwe skills en een dikke geldvoorraad omdat mijn enchanting essences op de veiling allemaal verkocht waren
Nu begint het pas écht te komen