Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.582 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11-2024

altec

Plop

Als ik WTF verwijder verlies ik dan niet meer dan alleen mijn instellingen :P

tnx
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:52:
[...]

Savedvariables.lua is AL je instellingen :P

standaard GM antwoord = delete all addons, delete your WTF folder and start all over with your addons :)

en om die reden ben ik van kant en klare pakketten afgestapt :) gewoon losse addons waarvan ik weet welke wat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 130680 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:15:
Gisteren ging MC raid niet door i.v.m. te weinig hunters met Tranq.shot, dus ik dacht weetje wat ik ga verder met die questline voor Onyxia key, niet dus :( de animo was weer ver te zoeken om even een 4 man te ritselen voor die draken te killen. :X Soms word ik zo moe van het moeten bedelen voor een gunst om mij even te helpen :Z

Toen ben ik maar even op mijn Rogue alt verder gaan spelen, ik merk dat ik daar de laatste tijd meer plezier in heb dan in High LvL endgame shit met mijn Druid :)

Nou maar hopen dat ik vanavond die 5 man bij elkaar krijg voor die draakjes te killen :/
Je zit in blackraven, zo'n grote guild en er is niemand die je kan/wil helpen.. klinkt fijn ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Anoniem: 130680 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:15:
Gisteren ging MC raid niet door i.v.m. te weinig hunters met Tranq.shot, dus ik dacht weetje wat ik ga verder met die questline voor Onyxia key, niet dus :( de animo was weer ver te zoeken om even een 4 man te ritselen voor die draken te killen. :X Soms word ik zo moe van het moeten bedelen voor een gunst om mij even te helpen :Z

Toen ben ik maar even op mijn Rogue alt verder gaan spelen, ik merk dat ik daar de laatste tijd meer plezier in heb dan in High LvL endgame shit met mijn Druid :)

Nou maar hopen dat ik vanavond die 5 man bij elkaar krijg voor die draakjes te killen :/
Als je die draakjes in SW bedoeld, die kunnen solo? Ik heb al een paladin, warrior, druid en mage het solo zien doen... :)

Maar aangezien dat je horde bent, zal dat wel niet in SW zijn.
Maintainance is vroeg afgelopen dit keer, kan al 1 uur inloggen :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:19:
[...]

Je zit in blackraven, zo'n grote guild en er is niemand die je kan/wil helpen.. klinkt fijn ;)
vakantieperiode :)

merk het heel hard en niet alleen binnen BR

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Alliance Horde verhaal weer.. imho is het verschil tussen alliance en horde nihil.. Misschien zitten er meer ervaren mmorpg spelers bij de horde maar als je dus underdog wil zijn moet je alliance kiezen.. (speel je in die redenering tegen betere spelers).. Dit was mijn redenering voor Alliance te kiezen.. zag in de Beta al de meer mensen de horde gingen kiezen en de gezellige mensen van mijn guild kozen alliance dus dat was simpel..

Daarnaast zie je op dit moment de n00bs allemaal een nieuw account maken op de horde servers omdat ze willen roelen.. En aan de alliance kant meer ervaren gamers begint te krijgen die blijven en mensen die een horde account hadden en wat lastigers willen een account maken aan de alliance kant.. Door deze verschuivingen begint alles stabieler te worden..

Zelf heb ik in het begin 2 accounts gecreeerd na de Beta om toch nog wat mee te snoepen van de Horde kant.. geloof mij dat daar voldoende n00bs zitten en niet iedereen een pro is daar..

Voor de mensen die alliance spelen en lvl 60 zijn.. ga eens na hoeveel horde je gekilled hebt in de tussentijd.. gaat toch net zo makkelijk.. de Horde kant is niks beter dan jij zelf bent.. ;)

Andere reden: Meer Team Play? Team Play zorg je zelf voor.. There is no "I" in Team Play.. Dus als er geen Team Play is komt omdat je er zelf niet voor zorgt..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148864

Weten jullie wat Shamans dragen qua kleding?

Mail of cloths? Want omg ik kreeg een lvl 54 Shaman gewoon weg niet DOOD! :( Ik werdt er beroerd van gisteren tijdens PVP
Ik kom hem wel persoonlijk schieten :(

Mijn pet erop af ik knal hem elke keer en toch krijg ie mij eerder dood! Ben ik nou zo'n erge noob 8)7

By the way ik heb al mijn talantes op beast mastery gezet! leek me logisch omdat ik hunter ben en wat op survival talents.

Is dat een beetje een juiste keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Shamans dragen mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Imodium schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:20:
Hydra, als je denkt dat een warrior geen DPS kan dealen heb je het mis. Als je goed gespecde warrior hebt met AR of Obsidian oid kan die prima meekomen met de rogues.
Ik zeg niet dat Warriors geen damage kunnen dealen. Ik zeg dat het nuttiger is als ze een groep mobs gaan zitten sunderen in een instance. En dat een Warrior met een goed wapen flinke damage doet klopt ook wel, maar een rogue met een goed weapon doet meer, en een Hunter of Mage ga je ook niet bijhouden.
Anoniem: 148864 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:31:
By the way ik heb al mijn talantes op beast mastery gezet! leek me logisch omdat ik hunter ben en wat op survival talents.

IMHO is de enige optie Marks/Survival. Ik vind Spirit Bond een nutteloze talent.

Wat betreft die shaman: 1op1 kun je dat meestal wel vergeten. Ze hebben mail, kunnen zichzelf healen en doen VEEL damage.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 20-07-2005 10:36 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

Anoniem: 148864 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:31:By the way ik heb al mijn talantes op beast mastery gezet! leek me logisch omdat ik hunter ben en wat op survival talents.
PvP hunter build is marksman / survival 31 / 20 (AS, scattershot, improved conc, improved wingclip, ... zo uit mijn blote hoofd)

Zelf ben ik een PvEer en toch ben ik voor marksman gegaan. lvl 50 nu en heb 5 punten beastmaster (improved aspect of the hawk en de rest in marskman (laatste levels heb ik de reduce manacost of shots en ervoor de damageimprovements incl trueshotaura)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 124693 op 20-07-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Mail of cloths? Want omg ik kreeg een lvl 54 Shaman gewoon weg niet DOOD! :( Ik werdt er beroerd van gisteren tijdens PVP

Mijn pet erop af ik knal hem elke keer en toch krijg ie mij eerder dood! Ben ik nou zo'n erge noob 8)7

wij dragen mail ^^

Hunter met Beast Mastery?? vind je het gek dat je hem niet dood krijgt? je kracht ligt in de tree die je niet gebruikt hebt :) (niet dat ik vaak door hunters gekilled wordt)

reden waarom je hem niet kon schieten was omdat je geen marksman talents hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:49

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ryceck schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:12:
[...]

Grappige build op 2 dingen na in mijn ogen (ik blijf het zeggen :P ):
* Sterkere imp.... waarvoor nodig? Straks in instances hangt je imp er alleen maar bij voor blood-pact en fire shield. De dmg die hij kan taken is irrelevant (passive/phase shift, dus invulnerable imo) en de dmg die hij kan dealen is te verwaarlozen (70-80dps max op lvl60 gok ik). Dus 10-15% extra dmg maakt ook geen drol uit :P
* Je soul-link en master demonology is ook allemaal grappig en hardstikke leuke voor solo play. Maar zodra je instances ingaat pak je je imp en ist over. En gezien het feit dat (bij mij iig) vanaf lvl54-55 instances de boventoon gaan voeren is deze setup vanaf dan imo nutteloos...
Master Demo maakt dat ik 20% minder aggro genereer wanneer ik mijn imp uit heb, dus ik kan veel harder raggen zonder aggro te krijgen, dan dat ik dat normaal zou kunnen. De 30% bonus op de reeds aanwezige bloodpact buff zal welkom zijn in menige party denk ik.
Doe mij maar gewoon SM/Ruin en lekker raggen. Hoe meer dmg hoe beter :P
Binnenkort amplify curse, en toe gaan werken naar me +dmg/+crit gear. En dan doe ik zo uberveel dmg dat het niet grappig meer is (ja ik geil op hoge getalletjes boven de hoofdden van die mobs :P )

Nu kan je uiteraard deze setup houden tot lvl55-56 en dan respeccen zodat je alsnog instance-based top kan raggen (goed mogelijk ;) ) maar ik ben te lam om te respeccen B)
Uiteindelijk zal je zien dat ik op lvl60 gelijk hebt, en jij nu maar ach, hebbik iig weer ff me zegje gedaan :P
Ik hou ook van grote getalletjes maar niet van elite mobs die op mijn hoofd staan te raggen met een dps hoger dan mijn huidig aantal hit points B)

Daarom wil ik minder aggro hebben, en daar is de master demo imp perfect voor. Ik ga wel voor imp shadow bolt en voor snellere imolate, ik gebruik firestones en spellstones om mijn crit rate en fire dmg te boosten. Als ik wil kan ik een succy of imp offeren, om daarmee 30 minuten lang zelfs een 15% bonus te krijgen op shadow of fire damage :P
Eensch :)
Enig voordeel alleen van een 2e warrior die voor DPS gaat is dattie toch (ook zonder schild) heel snel als goede off-tank kan fungeren. Beter dan een pala (of een rogue :P ) waardoor je CC toch meestal wat vloeiender loopt tegen grotere groepen mobs :)
MAAR!: MT == SCHILD! (en zo niet dan ist exit-MT)
Eensch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 124693 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:34:
PvP hunter build is marksman / survival 31 / 20 (AS, scattershot, improved conc, improved wingclip, ... zo uit mijn blote hoofd)
Ik ben 33/18. Glass cannon ;) Ook we de beste end-game instance setup als je 't mij vraagt. Max ranged damage + 26 second traps.

Oh, en vergeet Scattershot en Hawk Eye niet! Scattershot is onze enige shot die binnen de deadzone werkt, en die 6 yard range increase is ook ontzettend fijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 20-07-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462

Markmanship is de talent tree voor damage die je nodig hebt tegen een healer.. daarnaast moet je gaan kiten en buiten de range van zijn totems blijven (en hem) want op afstand hoor je het te kunnen winnen.. (shaman is wel de lastigste allrounder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:37:
[...]

Ik ben 33/18. Glass cannon ;) Ook we de beste end-game instance setup als je 't mij vraagt. Max ranged damage + 26 second traps.
traps zijn vies :(

bah moest laatst zelfs een NS+heal gebruiken tegen een hunter omdat ik zo dom was om in haar Freezing trap te lopen :'(

naja heb wel /mourn gedaan en haar een /kiss gegeven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ik zou ook bijgod niet weten hoe ik van een shaman moet winnen.

iemand ideeen?
op mijn pala ben ik fragvoer. en word gekite door totems/frostshocks

met mijn mage doen die instant frostbolts nog meer au :S
alhoewel ik wel denk dat ik meer kans maak met mijn mage. mits mijn counterspel op tijd komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus al met al....ik heb mijn talant points verknalt.

Zou wel een leuke optie zijn geweest als je je talant points gewoon ergens kon afnemen en ergens anders plaatsen... vinden jullie niet?

Nu zit het erin en ben je er toch niet mee eens later, dan heb je pech....wel jammer :( had een leuke optie zijn geweest als die open zou zijn om je talants points te verplaatsen wanneer je wilt.

Maar goed shamans dragen dus mail ok lolz.

Ik dacht neem spririt bond omdat een hunters zichzelf tijdens battle niet kan healen! Uit pvp dan! en je pet alle aggro op zich neemt en bij elke hit krijg ik healt points om weer bij te komen.
Tenminste zo dacht ik, maar bleek dus een hele foute manier van denken te zijn...Gatver :'(

Sorry ben nog een beetje noob op dit gebied

Baal er wel van heb erg mijn best gedaan om mijn char zo hoog mogelijk te krijgen en al mijn talant points vernagelt bah! :r

Maar heb een kleine char aangemaakt, wilde dit keer paladin! vond het wel een vette char en gratis mount ook nog :D en plate armor!
Waar kun je het beste met paladin je talant points inzetten! hehe om mijn fout niet nogmaals te maken!

Bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 148864 op 20-07-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Tpn schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:46:

iemand ideeen?

alhoewel ik wel denk dat ik meer kans maak met mijn mage. mits mijn counterspel op tijd komt :)
Roll een Warrior?? :D
Anoniem: 148864 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:50:

Zou wel een leuke optie zijn geweest als je je talant points gewoon ergens kon afnemen en ergens anders plaatsen... vinden jullie niet?

Nu zit het erin en ben je er toch niet mee eens later, dan heb je pech....wel jammer :( had een leuke optie zijn geweest als die open zou zijn om je talants points te verplaatsen wanneer je wilt.
Hmm pannenkoek, je kan gewoon bij je trainer je talent points "resetten". Kan je ze weer allemaal opnieuw indelen. Kost je wel gold, elke keer meer met een max van 50g.

[ Voor 135% gewijzigd door Muppet op 20-07-2005 10:52 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

valt me wel op dat iedereen alleen kijk naar lvl 60 situaties.
BV beast mastery is zo slecht nog niet als je low lvl bent, net als dat een warrior niet perse hoeft te tanken in low lvl instances hoog uit ff bij de boss. Maar tot aan zul zeg maar heb je echt geen serieuze tank nodig. En een warrior kan zonder schild ook behoorlijk tanken net alsof die 500 armor op lvl 30 zo een verschil maakt. En warrior kan nog steeds taunt, sunder armor, revenge, demo shout met een 2 hander. Je kan met dual wield en met 2 handig meer agro op bouwen dan met een schild hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:29:
[...]

vakantieperiode :)

merk het heel hard en niet alleen binnen BR
Lol :) zit hier nu aan een lekker gebakje, ja dat heb je soms wel eens als collega's jarig zijn, maar goed too the point. Je merkt idd dat het vakantie is want een van onze belangrijke hunters is met vakantie. En om met 1 hunter met tranq.shot. Magmaddar te doen schiet niet echt op, het kan in theorie wel, maar de whipe kans is groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:37:
[...]

Oh, en vergeet Scattershot en Hawk Eye niet! Scattershot is onze enige shot die binnen de deadzone werkt, en die 6 yard range increase is ook ontzettend fijn.
Ik heb 5 (aspect of the hawk buff) /31/15

Laat dit zo denk ik, het is een PvE build en dodgen hoef je niet te doen in MC (dan is het meestal toch al te laat ^^), dan liever de AotH-bonus. Wellicht ook nog de HM-bonus eens bekijken.

Als ik AV inga zal ik de build zeker veranderen (naar 31/20 waarschijnlijk). Ook zal ik zal mijn peacekeeper omruilen voor 2 dawn's edges, enige echt effectieve manier om een mage te verslaan is met dual wield + pet zoveel mogelijk te disrupten mi.

Wat bedoel je met glass canon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Ik dacht neem spririt bond omdat een hunters zichzelf tijdens battle niet kan healen! Uit pvp dan! en je pet alle aggro op zich neemt en bij elke hit krijg ik healt points om weer bij te komen.
Tenminste zo dacht ik, maar bleek dus een hele foute manier van denken te zijn...Gatver :'(

Baal er wel van heb erg mijn best gedaan om mijn char zo hoog mogelijk te krijgen en al mijn talant points vernagelt bah! :r

Maar heb een kleine char aangemaakt, wilde dit keer paladin! vond het wel een vette char en gratis mount ook nog :D en plate armor!
Waar kun je het beste met paladin je talant points inzetten! hehe om mijn fout niet nogmaals te maken!

Bedankt!
lol nooit gehoord van een talent point reset bij je trainer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Ik dacht neem spririt bond omdat een hunetr zichzelf tijdens battle niet kan healen! Uit pvp dan! en je pet alle aggro op zich neemt en bij elke hit krijg ik healt points om weer bij te komen.

Bedankt!
ga naar je trainer :)

kies "I want to unlearn my talents"

kost je 1g de eerste keer, wat dit blijkelijk is gezien je reactie :)

dit reset al je talent points :)

elke keer wordt het duurder 1g 5g 10g 15g enz tot 50g dan kost het elke keer 50g ^^

endless respec zolang je betaald :)

edit:

Glass canon: dikke dmg dealer die zelf alleen weinig kan hebben en dus snel dood is :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 20-07-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Bedankt!
Je kan je talent points wél opnieuw indelen mn beste :)
Ga maar naar je naar trainer in een grote stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt!
Je kunt je talent points resetten en alles opnieuw indelen, kun je doen bij je trainer ;)

Damn, net te laat, 3 x 10:53 en eentje 10:52. We zijn wel behulpzaam vandaag ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 20-07-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:53:
[...]

ga naar je trainer :)

kies "I want to unlearn my talents"

kost je 1g de eerste keer, wat dit blijkelijk is gezien je reactie :)

dit reset al je talent points :)

elke keer wordt het duurder 1g 5g 10g 15g enz tot 50g dan kost het elke keer 50g ^^

endless respec zolang je betaald :)
Owww ik ben jullie oneindig dankbaar!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik wist het inderdaad niet dat het mogelijk was!

maar ik unlearn mijn talant points en die kan ik ergens anders plaatsen?
Lijkt me wel logisch want nog 3 lvls en ik ben 60 lol

Dank u nogmaals, geweldige tip! :D

edit: Was ik maar eerder lid bij tweakers.net
Verrekte handige mensen hier Toppie :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 148864 op 20-07-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

vertel mij eens hoe een warrior wint van een shaman dan, met een dikke AR en mooie spullen kom je eeen heel eind maar dan nog en onder de 60 verlies je het zowieso. Alleen rogues zijn goed tegen een shaman imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij was het al een keer langs gekomen, maar je kan je talentpoints resetten. Bij je trainer.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:52:
Als ik AV inga zal ik de build zeker veranderen (naar 31/20 waarschijnlijk). Ook zal ik zal mijn peacekeeper omruilen voor 2 dawn's edges, enige echt effectieve manier om een mage te verslaan is met dual wield + pet zoveel mogelijk te disrupten mi.
Idd. Vooral frost mages zijn gewoon niet op afstand te houden, die gaan lekker je deadzone staan misbruiken ;) Ik heb als mage wel gemerkt dat melee ontzettend vervelend is, en aangezien m'n twee dawn's edges aardig wat damage doen, is melee gaan tegen een mage geen verkeerde optie. Agi/sta gear is hier een uitkomst.
Glass cannon is een term voor Hunters (bijvoorbeeld) die zwaar in Marks gespecced zijn. Reteveel damage, maar aardig fragiel.
Anoniem: 148864 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:55:
Die 56 keer dat je bij je trainer geweest bent nog nooit dat "I want to unlearn my talents" stukje opgevallen? :D

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 20-07-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 148864 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:55:
[...]

Owww ik ben jullie oneindig dankbaar!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik wist het inderdaad niet dat het mogelijk was!

maar ik unlearn mijn talant points en die kan ik ergens anders plaatsen?
Lijkt me wel logisch want nog 3 lvls en ik ben 60 lol

Dank u nogmaals, geweldige tip! :D

lol je moet nog veel leren dus zo te zien ;)
maar das juist leuk.
Als je je talent gaat resetten kijk dan eerst even op www.thottbot.com dan bij hunter en dan talents en ga eens wat uitproberen hoe je het zou willen dan zie je gelijk wat haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:55:
[...]

vertel mij eens hoe een warrior wint van een shaman dan, met een dikke AR en mooie spullen kom je eeen heel eind maar dan nog en onder de 60 verlies je het zowieso. Alleen rogues zijn goed tegen een shaman imho
Als het een Tauren is dan wordt het moeilijk vanwege War Stomp. Maar is elke keer heel close tegen een shaman.

Hamstring, Mortal Strike, Disarm daarmee kom je een heel eind. Pummel goed timen!

Als je health te kort komt. Intimidating shout (als er geen dot actief is) eind wegrennen en even bandagen. Serker stance Intercept en weer gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:53:
[...]

Je kunt je talent points resetten en alles opnieuw indelen, kun je doen bij je trainer ;)

Damn, net te laat, 3 x 10:53 en eentje 10:52. We zijn wel behulpzaam vandaag ^^
en eentje op 10:51 :D *fluit*

edit:
oeps moest edit zijn :P

[ Voor 6% gewijzigd door Muppet op 20-07-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:58:
[...]

lol je moet nog veel leren dus zo te zien ;)
maar das juist leuk.
Als je je talent gaat resetten kijk dan eerst even op www.thottbot.com dan bij hunter en dan talents en ga eens wat uitproberen hoe je het zou willen dan zie je gelijk wat haalbaar is.
Zal ik zekers doen, Hartelijk bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Tpn schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:46:

iemand ideeen?

Pala.. tja elke goedspelende speler wint van een pally.. Dit is het idee.. Ben je aan het verliezen gooi een kite spell op die elke class heeft en ren weg.. doe dit wel nadat je hebt gezorgd dat de pally 1 bubble heeft gebruikt.. en dit herhalen tegen een goede pally.. tegen een slecht spelende pally.. kiten en een paar instant spells achter de hand houden.. burst damage je instants als ie op 20% zit.. en je hebt een dode pally..

Je mage is wat anders.. blijf tussen de 20 en 30 yards van hem vandaan.. dit moet heel makkelijk zijn voor een frostmage.. ben zelf een fire mage en dat lukt ook aardig.. Zelfde idee als tegen een pally probeer hem op 20% te krijgen.. en burst.. als frostmage bedoel ik dus frostnova+CoC dus ff dichtbij komen voor de kill.. ;) Deze tactiek gebruik je het liefst tegen alle healers.. alleen pallys zijn een iets ander verhaal door hun bubbles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:55:
[...]

niet veel tegen warriors gevochten laatst een gevecht tegen een guildie van me, enige reden waarom hij won was omdat we op de zpe tower vochten en ik niet genoeg kite ruimte had, anders had ik gewonnen ^^

scheelde niet veel moet ik wel eerlijk zeggen :/ reden was dat ik te laat uit range was omdat ik om hem heen moest lopen om uit bereik van zijn execute te komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 14:48

RaseriaN

So much choices..

Hahahah 5x een antwoord op de vraag :)
Wat een liefde hier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Skeiron schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:59:
[...]

Pala.. tja elke goedspelende speler wint van een pally.. Dit is het idee.. Ben je aan het verliezen gooi een kite spell op die elke class heeft en ren weg.. doe dit wel nadat je hebt gezorgd dat de pally 1 bubble heeft gebruikt.. en dit herhalen tegen een goede pally.. tegen een slecht spelende pally.. kiten en een paar instant spells achter de hand houden.. burst damage je instants als ie op 20% zit.. en je hebt een dode pally..

Je mage is wat anders.. blijf tussen de 20 en 30 yards van hem vandaan.. dit moet heel makkelijk zijn voor een frostmage.. ben zelf een fire mage en dat lukt ook aardig.. Zelfde idee als tegen een pally probeer hem op 20% te krijgen.. en burst.. als frostmage bedoel ik dus frostnova+CoC dus ff dichtbij komen voor de kill.. ;) Deze tactiek gebruik je het liefst tegen alle healers.. alleen pallys zijn een iets ander verhaal door hun bubbles..
echt niet dus he dan ben jij nooit een goeie pala tegen gekomen ik heb nog niet veel mensen zien winnen van een pala. Leuk die kite spell maar denk je dat een pala niks heeft? (stun bv)

En ik heb ook nog niet veel mages zien winnen van shamans maar oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:02:
Hahahah 5x een antwoord op de vraag :)
Wat een liefde hier :>
En dat op woensdag "patchdag". Meestal is het hier op woensdag "gehaktdag" ;)
MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:04:
[...]

echt niet dus he dan ben jij nooit een goeie pala tegen gekomen ik heb nog niet veel mensen zien winnen van een pala. Leuk die kite spell maar denk je dat een pala niks heeft? (stun bv)

Van een shaman heb ik nog nooit gewonnen en van een pala ook niet. Probeer het overigens ook al heel lang niet meer.

[ Voor 52% gewijzigd door Azqi op 20-07-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:57:

Idd. Vooral frost mages zijn gewoon niet op afstand te houden, die gaan lekker je deadzone staan misbruiken ;) Ik heb als mage wel gemerkt dat melee ontzettend vervelend is, en aangezien m'n twee dawn's edges aardig wat damage doen, is melee gaan tegen een mage geen verkeerde optie. Agi/sta gear is hier een uitkomst.
Dannog wil je ze niet op afstand houden, ze doen meer ranged damage namelijk, het geldt ook voor fire/arcane mages. Ook ik kwam hierachter trouwens met mijn mage ^^ (lvl21 nu). Casten van sheep alleen al duurt tijden :S
Glass cannon is een term voor Hunters (bijvoorbeeld) die zwaar in Marks gespecced zijn. Reteveel damage, maar aardig fragiel.
hmm, leek me meer een benaming voor mages, wij hebben nog steeds mail armor namelijk 8)

In MC etc heb je overigens nagenoeg niets aan beast/survival. Beiden zijn mi alleen in PvP echt handig, ook op lager lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
[...]

Ahum stun.. ahum trinket.. ahum het is er maar 1.. met talent 2 maar dan heeft de palla geen burst damage.. sorry vergat te vermelden dat ik ook een lvl 44 pala heb en er een heb op de testserver.. beter zo ;)

btw als een mage niet tussen de 20 en de 30 blijft dat krijgt ie al die instants voor zijn kiezen... ;) nee dat helpt niet echt nee.. maar heb ook een lvl 60 mage om dit te weten..

[ Voor 14% gewijzigd door Skeiron462 op 20-07-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:57:

Die 56 keer dat je bij je trainer geweest bent nog nooit dat "I want to unlearn my talents" stukje opgevallen? :D
hahaha nee niet echt, ja ik kwam alleen bij hem/haar om mijn hunter abilities te verhogen in rank wanneer ik weer 2 lvl's hoger was. Maar dat je ook daar talants kan unlearnen zeg maar....nee nooit opgevallen.
Hahaha misschien dat ik het wel gezien heb maar gedacht....klik er maar niet op voordat ik iets verkeerd doe en straks wat kwijt ben! :P

Maar ik ben toch bij IF momenteel en heb gisteren bij BRD instance een leuke drop gewonnen met rollen.
Was een enchant recipe blue versie. Was een trinket met 150armor en alle resistance +7 erbij. was super happy :D Alleen jammer dat mij nooit een epic weapon of armor is gevallen :'( terwijl ik onwijs veel geloot heb laatste 5 lvl's

Heb alleen zelf blacksmith met mining dus zal de recipe moeten verkopen op AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 02-06 07:35
[...]

En niet te vergeten blessing of freedom ^_^
Skeiron schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:07:
[...]

Ahum stun.. ahum trinket.. ahum het is er maar 1.. met talent 2 maar dan heeft de palla geen burst damage.. sorry vergat te vermelden dat ik ook een lvl 44 pala heb en er een heb op de testserver.. beter zo ;)
Eigenlijk heeft pally oneindig stuns, icm Seal of Justice. :P niet dat ik die ooit gebruik, gebruik alleen de jugdement er van voor wegrennende NPC's

[ Voor 37% gewijzigd door TomSmit82 op 20-07-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Cutthroat schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 07:19:
je lult uit je nek kaap :P

maarre, ik denk dat de horde ook wel een aantal voordelen heeft op AV:

1: opbouw slagveld (geen zin om uit te leggen :P )
2: shamans, die veel betere ranged damage dealers zijn en veel betere healers in vergelijking met paladins die alleen een beetje chargen, shielden en corpses looten (no offence)
Dus jij denkt dat, omdat Paladins gespeeld worden door idioten, de Shamans veel sterker zijn als class?

Riiiiiiight.

Dat is nou de reden dat al die babies op de forums om Shaman nerfs lopen te zeuren.... ;/

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 20-07-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]

Als rogue moet je een pala in zn 1e health bar zo hard mogelijk raken dat hij zo snel mogelijk in zn healing routine komt.. daarna gaat hij healen en raakt zn mana bar leeg. Eventueel op die talent passen dat ze een crit heal krijgen voor een paar mana (geen idee hoe die heet ;))

Dat is volgens mij een van de weinige manier dat je van ze kan winnen... ze niet niet sterk.. ze leven alleen zo godsonmogelijk lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:08:
[...]
Dat is volgens mij een van de weinige manier dat je van ze kan winnen... ze niet niet sterk.. ze leven alleen zo godsonmogelijk lang ;)
En in het uiterste geval Lay on Hands (met improved 30% armor bonus) nog net iets taaier dan normaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:14:
[...]

En in het uiterste geval Lay on Hands (met improved 30% armor bonus) nog net iets taaier dan normaal :9
Maar dan is je mana bar toch compleet leeg? Leuk moment om dan je preperation in te zetten voor een 2e ColdBlood , Vanish en Blind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:07:
[...]

En niet te vergeten blessing of freedom ^_^

[...]

Eigenlijk heeft pally oneindig stuns, icm Seal of Justice. :P niet dat ik die ooit gebruik, gebruik alleen de jugdement er van voor wegrennende NPC's
maximum van 4 stuns.. hiermee wordt ook hammer of justice mee gerekend.. daarom is de talent zo gaar.. daarna is je target immune.. meegerekend ook dat de stuns korter duren.. Voor de seal moet je al dichtbij zijn om te werken.. dus.. kite en ren.. Hammer of Justice.. trinket en verder rennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:08:
[...]

Dus jij denkt dat, omdat Paladins gespeeld worden door idioten, de Shamans veel sterker zijn als class?

Riiiiiiight.
No offence maar een pala trekt het gewoon niet van een shaman 1 on 1. Ik zech niet dat Pala slecht is of wat dan ook, maar een "duel" verlies je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:15:
[...]
Maar dan is je mana bar toch compleet leeg? Leuk moment om dan je preperation in te zetten voor een 2e ColdBlood , Vanish en Blind :)
Nope op rank 1 wel maar daarna krijg je per hogere rank ook meer mana terug ;) rank 2 250, rank 3 550 mana. Tegen die tijd is meestal de stun weer up en kan je bandagen eventueel.
Arinen schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:18:
[...]No offence maar een pala trekt het gewoon niet van een shaman 1 on 1. Ik zech niet dat Pala slecht is of wat dan ook, maar een "duel" verlies je gewoon.
Dan ben ik alleen slechte shamans tegen gekomen van me eigen lvl want tot nu toe daar niet van verloren.

[ Voor 31% gewijzigd door TomSmit82 op 20-07-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:19:
[...]

Nope op rank 1 wel maar daarna krijg je per hogere rank ook meer mana terug ;) rank 2 250, rank 3 550 mana. Tegen die tijd is meestal de stun weer up en kan je bandagen eventueel.
Nouja 550 mana is ook niet erg veel volgens mij, trek je ook maar 1 heal meer mee.. en niet iedereen heeft bandages en hoe wil je bandagen met een DoT op je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:19:

Dan ben ik alleen slechte shamans tegen gekomen van me eigen lvl want tot nu toe daar niet van verloren.
Geloof ik graag, er zijn veel shamans die hun char niet 100 % kunnen beheersen en alleen maar op de shock knop kunnen drukken :p.

Imho is de overwinning is te vinden in de purge ( remove 2 buffs van target ). Geen seals / buffs meer op pala maakt het een stuk makkelijker :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

vergeet ff die bubbles van de pala (evt 2 x) je kan wel proberen bandage te gebruiken maar ze kunnen nog gewoon slaan hoor dus een goeie pala wacht ff tot jij begint met bandage en hit je dan gaat dan nog snel healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Arinen schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:25:
[...]

Geloof ik graag, er zijn veel shamans die hun char niet 100 % kunnen beheersen en alleen maar op de shock knop kunnen drukken :p.

Imho is de overwinning is te vinden in de purge ( remove 2 buffs van target ). Geen seals / buffs meer op pala maakt het een stuk makkelijker :D.
en hoeveel kost het om een nieuwe buff erop te zetten? netzoveel als jou mana kost van je purge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:23:
[...]
Nouja 550 mana is ook niet erg veel volgens mij, trek je ook maar 1 heal meer mee.. en niet iedereen heeft bandages en hoe wil je bandagen met een DoT op je? ;)
hehe dat wel, maar daar hebben we nog potions voor :P. En tja wachten totdat de DoT is uitgewerkt? Geen idee of cleanse er tegen werkt dacht het niet. Achja goed of slecht we blijven taai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:28:
[...]

en hoeveel kost het om een nieuwe buff erop te zetten? netzoveel als jou mana kost van je purge?
purge is 50 mana

Edit: Purge is ook instant ;)

tweede edit: Nee, geen cool down. Alleen general cooldown van 1 sec

[ Voor 19% gewijzigd door Arinen op 20-07-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Arinen schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:25:
[...]
Geloof ik gra ag, er zijn veel shamans die hun char niet 100 % kunnen beheersen en alleen maar op de shock knop kunnen drukken :p.
Tja, blessings en seals zijn instant dus dat boeit vrij weinig. En zit er op purge geen downtime? En totems meppen is ook een bezigheid.

[ Voor 6% gewijzigd door TomSmit82 op 20-07-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Arinen schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:29:
[...]

purge is 50 mana

Edit: Purge is ook instant ;)
Rank 1 = 45
Rank 2 = 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:28:
[...]

hehe dat wel, maar daar hebben we nog potions voor :P. En tja wachten totdat de DoT is uitgewerkt? Geen idee of cleanse er tegen werkt dacht het niet. Achja goed of slecht we blijven taai :P
Weet niet of je een rupture kunt cleansen.. dat is het enige nadeel van die pala's.. healen en die bubbles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
yea 75 mana, ik krijg nog meer mana per tick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Arinen schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:18:
[...]

No offence maar een pala trekt het gewoon niet van een shaman 1 on 1. Ik zech niet dat Pala slecht is of wat dan ook, maar een "duel" verlies je gewoon.
Weet je waarom dat zo is? Omdat al die idioten met een 2h-er en SoC op autocast op een Shaman gaan inrammen, ipv die Sham uit te putten. Een Paladin zijn sterkte is uithoudingsvermogen, zelfs met een Retribution spec doe je gewoon niet genoeg damage om het puur in dps te winnen.

Wat jij doet tegen een Shaman is lvl 1 seals gebruiken zodat hij 75 mana verspilt met het purgen ervan, je gaat bij voorkeur 1h/shield zodat hij voor geen meter op je dikke armour mept en als je laag bent in health -> HoJ en heal, tweede keer shield en heal, als je nog een 3de keer moet healen is waarschijnlijk je HoJ timer weer up. Wees voorzichtig dat ie geen Grounding Totem uit heeft want die absorberen een HoJ, en dat ie zijn Horde trinket niet gebruikt want daarmee komt ie uit een stun. Zodra die Shaman zonder mana zit (en de meeste Shamans lvl 1-59 zijn Enhancement specced dus vooral stamina/agility build en weinig mana) kun je hem rustig healthpuntje voor healthpuntje afbreken. Ja, hij kan inderdaad van je weg rennen in Ghost Wolf, maar dan heb je eigenlijk toch wel gewonnen lijkt mij :)

Uiteraard is een Shaman 1-1 erg moeilijk, en ik heb een voornamelijk Resto build met 6k mana unbuffed dus bij mij werkt dat truukje niet, maar je moet er ook niet van uitgaan dat je alle duels vs alle classes kunt winnen. Ik verlies namelijk hopeloos van MS Warriors en de meeste Rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:27:
vergeet ff die bubbles van de pala (evt 2 x) je kan wel proberen bandage te gebruiken maar ze kunnen nog gewoon slaan hoor dus een goeie pala wacht ff tot jij begint met bandage en hit je dan gaat dan nog snel healen
Ja ik sta stil natuurlijk als jij gaat bubbelen en healen.. en ik doe niks als jij me raakt als ik probeer te healen ;) En btw met die 2e bubbel kan een pala niet meer bewegen, dus word lastig slaan dan he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:27:
Met bubbel valt hij wel 50% minder snel aan, als hij ook nog een langzame 2h gebruikt. Kan je denk ik toch wel een aardig aantal seconden je first aid gebruiken.. Of je moet een slimme Pally hebben die wacht totdat jij first aid gebruikt en dan snel consecration rank1 gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Janspj schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:35:
[...]

Met bubbel valt hij wel 50% minder snel aan, als hij ook nog een langzame 2h gebruikt. Kan je denk ik toch wel een aardig aantal seconden je first aid gebruiken.. Of je moet een slimme Pally hebben die wacht totdat jij first aid gebruikt en dan snel consecration rank1 gebruikt
3.80 wpn speed wapen + 50% is bijna 7 secs, wat dus een healing bij een Heavy Runecloth toch 1750 HP is :)

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 20-07-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Met een warrior van een shaman winnen is lastig, maar het kan wel als je timing beter is. Met een paladin komt het toch neer op wie het meeste geduld heeft? Als je als paladin het langer weet vol te houden qua mana en health dan de shaman hoor je wel te kunnen winnen? Lijkt me alleen erg saai, net zoals alle gevechten tegen paladins :p

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hmm, ik heb het weer voor de 2e keer, dat ik weer geen notification krijg wanneer mijn gamecards expired zijn.
Beetje lastig. Zijn er meer met dit probleem?
Voorheen kreeg ik dus 3 dagen vooraf, dat mijn account expired over 3 dagen.
Dan kon ik op tijd een CG halen, maar nu moet het allemaal weer achteraf.

Daar baal ik een beetje van.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Hoe zit het nu btw met de dupe bug?? Is er wat aan gedaan ??

Nog een vraagje, zoals ik eerder had verteld ben ik bezig mijn talents ff goed te vredelen maar ik zit met een aantal dingen in mijn maag.

Ik heb de 18/33 frost spec, en nu zag ik op het wow forum dat er een manier zou moeten zijn om 10-15 mobs tegelijk te grinden, hier had je wil improved blizzard voor nodig (3/3) Mijn talents zijn nu:

Standaard 18 in arcane:
Frost:

Im Frostbolt 5/5
Ice Chards 5/5
Winters Chill 3/3
Im Frost nova 2/2
Piercing Ice 3/3
Cold Snap 1/1
Improved Blizzard ??
Frost Channeling ??
Artic Reach 2/2
Chatter 5/5
Ice Block 1/1
Im Cone of Cold 3/3
Ice Barrier 1/1

Op het moment ben ik lvl 41 maar dit was de Talent Build zoals ik hem voor ogen had, maar misschien dat iemand tips heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Janspj schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:35:
[...]Met bubbel valt hij wel 50% minder snel aan, als hij ook nog een langzame 2h gebruikt. Kan je denk ik toch wel een aardig aantal seconden je first aid gebruiken.. Of je moet een slimme Pally hebben die wacht totdat jij first aid gebruikt en dan snel consecration rank1 gebruikt
Als een beetje pally besluit met divine shield aan te vallen (wat me sterk lijkt) zal ie dat sowieso icm seal of the crusader doen, aangezien dat +40% attack speed geeft.

[ Voor 2% gewijzigd door TomSmit82 op 20-07-2005 11:43 . Reden: brak abn's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:34:
[...]
Ja ik sta stil natuurlijk als jij gaat bubbelen en healen.. en ik doe niks als jij me raakt als ik probeer te healen ;) En btw met die 2e bubbel kan een pala niet meer bewegen, dus word lastig slaan dan he :9
wat wilde je doen dan rennen hij kan ook rennen in zijn bubbel? en met die 2e bubbel kan jij niet meer healen he cooldown na bandage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:41:
[...]

Als een beetje pally besluit met divine shield aan te vallen (wat me sterk lijkt) zal ie dat sowieso icm seal of the crusader doen, aangezien dat +40% attack speed geeft.
Is een optie inderdaad(stopwoord van me...)
Maarja, als jij in je divine shield staat, dan ga je toch eerst wel eens 2 heals doen lijkt me?

Van shamans heb ik maar 1x gewonnen, en die gebruikte gewoon geen totems of wat, hij ramde puur op me in, en dat verloor ie. Met mijn mage heb ik wel een keer in STV een 3 lvl's hogere shaman afgemaakt, maar die stond een quest in te leveren, en was al hlaf dood toen ie doorhad dat ik aanviel.
Die ghostwolf form is wel zo lame he, denk je eindelijk te gaan winnen, peert ie eruit.

Anyway,ik probeer vandaag de 21 te halen, nog 1.5 lvl, moet te doen zijn met een beetje geluk.
Ik heb van kev4h hier de tip meegekregen om eerst een hele talenttree vol te speccen, en dan pas een andere tree. Ik heb dat nooit gesnapt en ook niet gedaan, maar nu ben ik er wel mee bezig, is het wel degelijk beter?

Ik heb nu 10 points in Fire zitten, maar als ik die tree eerst vol wil hebben, dan kan ik voor me 35ste niet IAE grinden... Wat vinden jullie nou beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:37:
[...]

3.80 wpn speed wapen + 50% is bijna 7 secs, wat dus een healing bij een Heavy Runecloth toch 1750 HP is :)
lol ja in het uiterste geval ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:52:
[...]

wat wilde je doen dan rennen hij kan ook rennen in zijn bubbel? en met die 2e bubbel kan jij niet meer healen he cooldown na bandage ;)
Ja een bandage cooldown duurt 2 minuten, met een pala ben ik heus wel 2 minuten bezig hoor en je hebt ook nog healing pots.. die gebruik ik meestal als laatste redmiddel.. en volgens mij je ook nog eten terwijl jij in je 2e bubbel zit te niksen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
jarnotjuh schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:52:
[...]
Is een optie inderdaad(stopwoord van me...)
Maarja, als jij in je divine shield staat, dan ga je toch eerst wel eens 2 heals doen lijkt me?
Ja, zou ik ook doen, daarom staat er ook tussen haakjes, wat me sterk lijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:53:
[...]
Ja een bandage cooldown duurt 2 minuten, met een pala ben ik heus wel 2 minuten bezig hoor en je hebt ook nog healing pots.. die gebruik ik meestal als laatste redmiddel.. en volgens mij je ook nog eten terwijl jij in je 2e bubbel zit te niksen ;)
healing pots heeft een pala ook en eten kan niet he in combat volgens mij doe je niet zovaak duel.
En in je 2 bubbel ff 2 x healen zit je weer zo is lekker hoor.
[...]

Anyway,ik probeer vandaag de 21 te halen, nog 1.5 lvl, moet te doen zijn met een beetje geluk.
Ik heb van kev4h hier de tip meegekregen om eerst een hele talenttree vol te speccen, en dan pas een andere tree. Ik heb dat nooit gesnapt en ook niet gedaan, maar nu ben ik er wel mee bezig, is het wel degelijk beter?
kan als je snel iets goeds wil halen maar meestal begin ik toch met wat verschillende dingen.

[ Voor 34% gewijzigd door MantaMania op 20-07-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:49
Ik las net dit: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5510

Had er zelf echter nog niets van gemerkt, in ieder geval wel gigantisch klote :(

Ik ben sowieso toe aan nieuwe uitdagingen... de battlegrounds zijn wel leuk, maar op een gegeven moment heb je alterac ook wel gezien met elke keer dezelfde oorlog, het zou leuk zijn als er op de lange termijn eens wat vorderingen gemaakt konden worden en als de pvp wat minder individueel zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:55:
[...]
healing pots heeft een pala ook en eten kan niet he in combat volgens mij doe je niet zovaak duel.
En in je 2 bubbel ff 2 x healen zit je weer zo is lekker hoor.
Ik duel genoeg hoor... maar lees ff de smiley erachtig, zit je te pesten hoor! En dan heal je lekker in je 2e bubbel.. als jij denkt dat ik stil ga zitten wachten op jou heb je het mis.. maar laat maar verder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 11:43

DinX

Motormuis

Anoniem: 114195 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:08:
[...]

Riiiiiiight.

Dat is nou de reden dat al die babies op de forums om Shaman nerfs lopen te zeuren.... ;/
Precies, gewoon je class leren. Ik heb vanelke claas wel eens eenwat moeilijkere battle gehad. Met pala's heb ik zelfs nog het meeste moeite omdat het daar gewoon een mana wedstrjjid is. Wie het langse z'n mana kan behouden wint. Gaat meestal ook gelijk op vor zover ik er ervaring mee heb.

Pittige classes voor mij tot nu toe: pala, warrior, shadow priest, rogue (indien hij de opening doet, wanneer hij niet kan openen is het meestal een eitje).

En met het wow shaman forum is het erg triestig gesteld ja :{

[ Voor 5% gewijzigd door DinX op 20-07-2005 12:00 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
RaseriaN schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:53:
[...]
Ja een bandage cooldown duurt 2 minuten,
Bij mij toch echt 1 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
[...]
Ik heb nu 10 points in Fire zitten, maar als ik die tree eerst vol wil hebben, dan kan ik voor me 35ste niet IAE grinden... Wat vinden jullie nou beter?
Simpel talent trees vol pompen is natuurlijk een goede manier om te kijken of de speelstijl je bevalt.. maar voor snel levelen zou ik voor arcane gaan aangezien je vanaf lvl 24 kan AoE grinden.. dit is met frost later.. en fire gaat altijd ervanuit dat je IAE hebt.. Ik heb een volle tree arcane nu omdat ik snel mijn laatste leveltjes wou pakken en als een hoger level mij aanviel ik hem makkelijk kan slachten.. Arcane Power + Fireblast daarna PoM+Pyro of iets dergelijks.. na zo'n aanval rennen ze of je kan ze makkelijk afmaken.. Nogmaals je hoeft niet te AoE grinden.. Op level 40 kan je pas een volledig volle tree hebben.. misschien ook iets om rekening mee te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Forgive me typo, RDP geeft een heerlijke lag als je ook nog aan het uploaden thuis.. dus dan typ je fout herstel je je eigen *denk je* maar de lag zegt van niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 11:43

DinX

Motormuis

TomSmit82 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:30:
[...]

Tja, blessings en seals zijn instant dus dat boeit vrij weinig. En zit er op purge geen downtime? En totems meppen is ook een bezigheid.
En op purge zit inderdaad geen downtime :p
En die kost 75 mana en doet 2 buffs weg.
Zeker als we "decoys" (rank 1 totems, kosten toch bijna geen mana) zetten. Leuk als ze met een trage 2h die gaan wegwerken voor niks :p

[ Voor 18% gewijzigd door DinX op 20-07-2005 12:11 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Skeiron schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:00:
[...]

Simpel talent trees vol pompen is natuurlijk een goede manier om te kijken of de speelstijl je bevalt.. maar voor snel levelen zou ik voor arcane gaan aangezien je vanaf lvl 24 kan AoE grinden.. dit is met frost later.. en fire gaat altijd ervanuit dat je IAE hebt.. Ik heb een volle tree arcane nu omdat ik snel mijn laatste leveltjes wou pakken en als een hoger level mij aanviel ik hem makkelijk kan slachten.. Arcane Power + Fireblast daarna PoM+Pyro of iets dergelijks.. na zo'n aanval rennen ze of je kan ze makkelijk afmaken.. Nogmaals je hoeft niet te AoE grinden.. Op level 40 kan je pas een volledig volle tree hebben.. misschien ook iets om rekening mee te houden..
Uhuh, dat weet ik allemaal wel. Ik wil gaan voor een fire/arcan build. Ik heb zelf al een 39 mage, en nu weer lvl 19. Over dat AoE grinden hoef je me niets meer te vertellen, weeti k allemaal wel.

Maar mijn vraag was dus of het slim is. AoE grinden hoef ik pas te doen op lvl 35/40. Is 1 build speccen slim? meteen in het begin naar 1 build, of toch maar verdelen?
We zien wel wat het wordt, tot nu toe valt het niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

laat daar nou cleanse voor zijn :P

true ik kan een hele tijd tegen een shaman vechten.
alleen word ik zo gaar van mijn damage dat ik dan besluit om um dan maar af te taaien.

Ben ook nog nooit in de battlegrounds geweest. puur omdat ik pvp niet wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een goede uitleg hoe je met een arc/frost build as mage kunt aoe grinden ? Mij lukt het totaal niet namenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
jarnotjuh schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:15:
[...]
Uhuh, dat weet ik allemaal wel. Ik wil gaan voor een fire/arcan build. Ik heb zelf al een 39 mage, en nu weer lvl 19. Over dat AoE grinden hoef je me niets meer te vertellen, weeti k allemaal wel.

Maar mijn vraag was dus of het slim is. AoE grinden hoef ik pas te doen op lvl 35/40. Is 1 build speccen slim? meteen in het begin naar 1 build, of toch maar verdelen?
We zien wel wat het wordt, tot nu toe valt het niet tegen.
Je leest niet tussen de regels door.. zal het opnieuw formuleren..

Wil je snel levelen? dan eerst IAE en dan welke tree je ook wil..

Wil je 1 tree? pak de tree.. doe niet moeilijk.. je zal dingen tegenkomen die het op bepaalde levels lastig maken but so what.. je hebt er voor gekozen.. ken zelfs 1 mage die pas begonnen is met speccen op lvl 60.. daarvoor niks gebruikt aan talent points..

Je maakt je doel niet duidelijk waardoor ik niet kan beargumenteren waarom je iets zou moeten doen.. dus verduidelijk en anders hier je antwoord.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:18:
Heeft iemand een goede uitleg hoe je met een arc/frost build as mage kunt aoe grinden ? Mij lukt het totaal niet namenlijk
de key tot aoe grinden is goede spots vinden :)

afhankelijk van je build zijn er meerdere manieren

de Blizard aoe en de Instant Arcane Explosion AOE

de 1 zweert bij blizzard, de ander bij IAE

bij blizzard gebruik je 2 a 3 chain blizzards om de mobs te killen en bij iae gebruik het liefst Flamestrike, frost nova, coc IAE tot mobs dood zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat volg ik tot nu toe :) maar bij mij lukt het gewoon niet (opde iae manier) Ik ben zelf lvl 41 en redt het niet eens tegen lvl 33 mobs :| Snap niet hoe het komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:38:
Dat volg ik tot nu toe :) maar bij mij lukt het gewoon niet (opde iae manier) Ik ben zelf lvl 41 en redt het niet eens tegen lvl 33 mobs :| Snap niet hoe het komt
Vaker en harder op je AoE AE knop rammen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Misschien latency? of pak je caster mobs erbij die buiten je bereik zijn waardoor als jij oom bent je geraakt wordt door hun? of heb je slechte +int/+sta gear.. kijk naar de levels die erbij staan en als ze 4 of 5 lager zijn dan jezelf moet je upgraden..

Probeer anders deze truuk met IAE.. pull ze.. frostnova beetje weglopen en dan Cone of Cold.. (lopen ze langzamer) en dan rondjes eromheen rennen met IAE.. werkt altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

meer intellect gear hebben?
voor de rest moet flamestrike frostnova flamestrike coc iae voor genoeg damage gaan.

Die extra flamestrike zeg ik omdat je waarschijnlijk nog geen 50% crit chance hebt op coc.

heb je dat wel, dan laat die 2e flamestrike er maar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En tegen mobs van wel lvl zou ik dat moet redden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:23

Mojo

The Power Within

Met blizzard kiten is erg moeilijk vind ik zelf. Wat ik het beste vindt werken is op 5 mobs van 5 lvls lager ongeveer, pullen met een flamestrike. Vervolgens op ze af lopen en Frost Nova. Dan nog een flamestrike (ook al heb je 50% crit chance met CoC, gewoon doen :9 Want vaak zijn ze nog niet meteen unfrozen) met meteen een CoC erachteraan. Daarna afmaken met instant Arcane Explosion. :)

Werkt perfect.

Spuit 11 :/

[ Voor 17% gewijzigd door Mojo op 20-07-2005 12:52 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
heb je een mount?

goede plek om te oefenen is de hillsbrad farms (als je horde bent :P) allemaal melee en laag genoeg dat je niet meteen dood bent :P

rij mounted door de mobs heen zodat je ze agroed (rond een stukf o6)

loop in een spiraal rond zodat ze gepackt zijn, unmount doe frost nova

loop achteruit met je gezicht naar de mobs en gebruik CoC, loop naar voren de mobs in en spam IAE tot ze dood zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik doe het nu met een stuk of 10 mobs tegelijk (melee lvl 33 ik ben lvl 41) en nog ga ik gwn dood, al scheelt het niet veel meer, en ikm oetzeggen dat ik de blizzard methode beter vind omdat ik ze dan beter op afstand kan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:01:
Hmm ik doe het nu met een stuk of 10 mobs tegelijk (melee lvl 33 ik ben lvl 41) en nog ga ik gwn dood, al scheelt het niet veel meer, en ikm oetzeggen dat ik de blizzard methode beter vind omdat ik ze dan beter op afstand kan houden
10 mobs op lvl 41 is kantje boord qua dmg die je ontvangt nameljik, mana shield?

probeer het eens met wat minder mobs rond de 6 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

SiNisTrAD laat ons eens ff genieten van die lekkere blade die je gisteren hebt gewonnen in MC :) :9~

( graag volle post met specs ( zit achter proxy op werk ) :)

Nogmaals GrAtZ

Yuo giev teh epix !!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou het nuttig

[ Voor 103% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-07-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:49

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Mijn AoE doet veel minder damage dan die van een mage, en ik kan ook niet mass slowen ofzo, dus AoE grinden gaat bij mij als volgt:

Ik laat mijn voidwalker een stuk of wat mobs aggo'en door ze allemaal een keer te slaan. Daarna, als ze allemaal minimaal 1 mep hebben uitgedeeld, een suffering, om allemaal nog een extra aggro te trekken.

Daarna rain of fire, net zo lang tot ik ook aggro krijgt. Lukt dat niet direct, dan nog een RoF.

Zodra er 1 of meerdere mijn kant op komen, Sac ik mijn voidwalker voor shield en dan hellfire. Is dat niet genoeg, dan nog een insta-summon-sac voidwalker voor een 2e shield en een 2e hellfire.

Leven ze dan nog, doe je iets fout B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-06 11:47
Anoniem: 134151 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:13:
SiNisTrAD laat ons eens ff genieten van die lekkere blade die je gisteren hebt gewonnen in MC :) :9~

( graag volle post met specs ( zit achter proxy op werk ) :)

Nogmaals GrAtZ

Yuo giev teh epix !!1
hehe mijn nieuwe speelgoedje:
Brutality Blade
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
90 - 168 Damage Speed 2.50
(51.6 damage per second)
+9 Strength
+9 Agility
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
link:
http://www.thottbot.com/?i=37423 in main
in mijn off : http://www.thottbot.com/?i=25618

grr :)

[ Voor 3% gewijzigd door SiNisTrAD op 20-07-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Excuses voor mijn niet nuttige post, was meer zo van: collega's onder elkaar. Dat terzijde.

Ik heb mijn mijn priest alt(lvl 39) de illusionary rod en de hypnotic blade + prophetic cane combo uit SM gehaald, mijn priest guildie(s) adviseerden deze beide te halen, staff voor instances, daggercombo voor solo-ing. Ik vraag me eigelijk af waarom ik die rod zou behouden aangezien de stats van de dagger + offhand beter zijn (dagger ziet er nog toffer uit ook :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:24:
Zodra er 1 of meerdere mijn kant op komen, Sac ik mijn voidwalker voor shield en dan hellfire. Is dat niet genoeg, dan nog een insta-summon-sac voidwalker voor een 2e shield en een 2e hellfire.

Leven ze dan nog, doe je iets fout B)
Lijkt me, dankzei je enorme downtime, niet heel erg efficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Hydra schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:36:
[...]

Lijkt me, dankzei je enorme downtime, niet heel erg efficient.
He het gaat om de stijl hoe je ze afmaakt he :P

Ik bedoel het moet wel cool uit zien. 8)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.