Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.699 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:32:
Gisteravond heb ik voor het eerst alliance toegevoegd op mijn KOS mod.

Waarom? Je kan ze toch niet vermoorden. Neen. Ik zal toelichten.

SM, ik word uitgenodigd door iemand die ik toen hij nog een level 10 was, gratis armor heb gegeven, omdat hij er lastig aan kwam en ik was toch leatherworker (rogue toen nog)

Hij wilde me nu meenemen op een SM run voor loot. Ik blij. Hij 41 druid, ik warlock, en we hadden nog een 42 priest bij (vriend van me) en 2 warriors, levels 42 en 40.

Onderweg naar SM vraagt de druid nog of ze wel een schild bij hebben. Beiden bleken een mooi, stevig, blauw schild te hebben. Goed dus. We buffen, gaan naar binnen, en beginnen.

Meteen valt op dat warrior 1 met een 2h axe zwaait, en warrior 2 met dual wield. Ze nemen enorme schade (mede omdat ze niet op aggro letten en als een idioot pullen) en de priest krijgt het bijna niet aangeheald.

Ik vraag dus netjes of ze wat voorzichtiger willen pullen, en, vooral, ook een 1h plus shield willen dragen. Warrior met de axe doet alsof hij dom is en reageert gewoon nergens op, gaat stug door. Warrior 2 met de dual wield zegt: 'dit vind ik fijner spelen' . Ik zeg, dat kan wel zijn, maar zowel de teamleader, als ik, en de priest, vragen jullie om te shielden, dat vreet minder hp. We hebben het een kwartier lang gevraagt of hij alstublieft 1h+shield wil gaan maar hij weigert gewoon.

Uiteindelijk zijn we weggegaan. Heartstone - ironforge en de priest en ik besluiten samen te gaan questen. We komen in stromgarde terecht. Net begonnen met de badges quest, komen we een party van 3 tegen, we mergen, missie word makkelijker.

Nu zit er in die party een lvl 40 warlock, genaamd SOZ, die ik al vaker heb gezien. Die gast is echt niet te geloven. We hebben beide void bij, maar liever neemt eentje zijn imp natuurlijk, voor de stamina buff. Logischerwijs vragen zowel de priest als ik of hij zijn imp wil pakken, omdat hij een affliction lock was, en ik een demo lock. Mijn void is dus veel sterker dan de zijne, maar onze imps waren beide net zo sterk.

Dat weigerde hij. Reden? Hij wil zijn 30sec schild hebben voor als het foutgaat :{

Ik zeg, dat schild gaat je echt niet helpen middenin een instance bij een wipe, en bovendien, je eigen defense kiezen boven die van het team is behoorlijk lame en egoistisch. Hij beweert dat hij nooit gevraagd word zijn imp te gebruiken, imp is slecht en void is goed. Teamleader vond ook dat hij een imp moest nemen maar arathi was dunbezaaid en hij was blij dat hij uberhaupt een party had.

Die gozer word met pure logica om zijn oren geslagen en wij laten zien dat het echt beter voor het team is als hij zijn imp pakt (Wat ik dus uiteindelijk zelf maar deed) maar hij blijft stug doorgaan :{

Zulke mensen gaan dus op de koscounter.... kijken of hij nog zo hard lacht als hij dat geintje probeert uit te halen bij een instance raid party.
Nou Thalan, er is veel over je geluld maar hier laat je toch duidelijk zien dat je toch verstand hebt van het spel. Ik moet je helemaal gelijk geven dat dit soort mensen (2H warriors tegen elites, e.d.) dat zijn echt mensen die voor mij liever maar Pokemon gaan spelen ofzo, want die hebben het spel gewoon niet helemaal door.
Had ook een stom event in Gnomeregan met mijn Alliance alt, warlock loopt gewoon in 4 Dark Irons. 'Ojee ik krijg aggro en sterf', doet ie het nog een keer na de wipe, kick en /ignore. Als gewoon advies zoals je dus gaf aan die warriors en die lock in de wind word geslagen ook nadat het geen advies meer is maar een vraag/eis dan zijn ze wel zo stom. :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SiNisTrAD schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:25:
Tja ik de US zijn servers waar ineens 9 kroll blades op de ah staan van dezelfde gast (staat ergens in topic) :) ik vindt t altijd wel knap zulke dingen, we zullen wel zien
Joh, die dingen zijn ZO makkelijk te fotosoepen!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:20:
[...]

Ja, laten we hier ook compleet in paniek raken vanwege een paar screenshots.

/zucht
Idd, mass hysteria ftw!

Een rollback is echt het allerlaatste wat ze zouden doen als het echt zo erg zou zijn.

(kunnen ze dat trouwens per server afzonderlijk doen of worden dan alle servers een paar dagen/week teruggezet?)

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:23:
[...]

Goeie kerel. Dat is de MT van mijn guild. Warrior om van te houden. Als ik met hem speel ben ik nooit OOM.
Phoenix.. wie ben jij dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
robbertinho schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:32:
Idd, mass hysteria ftw!

Een rollback is echt het allerlaatste wat ze zouden doen als het echt zo erg zou zijn.

(kunnen ze dat trouwens per server afzonderlijk doen of worden dan alle servers een paar dagen/week teruggezet?)
Ik neem aan dat ze van elke server afzonderlijk een backup terug kunnen zetten. Zo veel data is het bovendien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:59:
btw zijn hier shamans hun quest gedaan hebben en hun Helm of Latent Crap in ontcangst hebben mogen nemen?

is de quest een beetje te doen? want ik heb al een azerothian diamond en hoop op een pristine drop (echt neit dat ik er 100+G voor ga betalen)

want ik hoop eigenlijk dat ze de reward nog aanpassen :/ want die help vind ik niets
Over Azerothian diamonds gesproken, zijn die over het algemeen veel waard of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier toevallig waar je als horde zijnde de quest kunt krijgen voor het Argent Dawn Commission trinket? Ik ben alle bekende sites langsgeweest maar kon verder geen info vinden hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Crowmeister schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:30:
[...]

Nou Thalan, er is veel over je geluld maar hier laat je toch duidelijk zien dat je toch verstand hebt van het spel. Ik moet je helemaal gelijk geven dat dit soort mensen (2H warriors tegen elites, e.d.) dat zijn echt mensen die voor mij liever maar Pokemon gaan spelen ofzo, want die hebben het spel gewoon niet helemaal door.
Had ook een stom event in Gnomeregan met mijn Alliance alt, warlock loopt gewoon in 4 Dark Irons. 'Ojee ik krijg aggro en sterf', doet ie het nog een keer na de wipe, kick en /ignore. Als gewoon advies zoals je dus gaf aan die warriors en die lock in de wind word geslagen ook nadat het geen advies meer is maar een vraag/eis dan zijn ze wel zo stom. :(
lol in sm heb je toch geen schild nodig man pas in maruadon ben ik pas echt serieus gaan kijken naar een schild enzo, daarvoor gewoon lekker damage doen. Of je moet echt op het randje die instances kunnen redden maar dan ben je veel te lang bezig. Maar oke ik ben ook wel liever van een klein beetje doorgaan sommige groepen zijn zo traag. (nee ik ben geen continue chargende warrior 8)7 )
Maar er zijn wel vervelende mensen bij wat dacht je van meerdere palas in de groep die allemaal het devotion aura willen gebruiken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 19-07-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:33:
[...]

Phoenix.. wie ben jij dan? :)
Talmaril. Nice to meet you! And you are? ;)

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:42:
[...]

Over Azerothian diamonds gesproken, zijn die over het algemeen veel waard of niet? :)
Zo'n 10G @ bloodscalp geloof ik. Heb er 1 in mn bank en ga wachten tot de markt wat aantrekt, moet meer kunnen vangen ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Mass hysteria is een goede term :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:01

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Crowmeister schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:30:
[...]

Nou, ik weet dat het op zich wel te doen is, maar dan moet de gehele party wel zoveel schade doen dat de (elite) mob in kwestie heel snel dood is.

Ik had namelijk wél een verdomd goeie party toen ik in alterac bezig was, wel grotendeels cloth/leather dragers. Allemaal 40 en 39 elites daar. Die slaan wel hard, maar omdat we met zijn 5en telkens maar 1 mob tegelijk pakten en daar helemaal op los gingen, was hij zo snel dood dat het met de schade wel meeviel. In de party die ik zojuist beschreef, in SM dus, was ik de enige DD. 2 Warriors, een priest en een druid. En ik vermoord een elite nu eenmaal niet zo snel omdat ik demo spec heb. En met de wenige schade die die 2 warriors blijkbaar deden, ondanks hun dual wield, kregen we de mobs gewoon niet zo heel snel dood. En dan ga je zelfs als plate wearer snel achteruit met je hp. Bovendien pullden ze er meestal een stuk of 4 tegelijk :P

Ik kan zelf meestal wel all-out gaan zonder gevaarlijke aggro, omdat mijn dps sowieso minder dan gemiddeld is in de demo tree, maar het vreet zoveel mana, vooral die shadowbolts zijn waardeloos bij mij, 3 sec casting time voor een gemiddle van 250dmg per hit, tegen 200-en-nog-wat magie.

De meeste damage doe ik nog met Curse of the Elements, gevolgd door Imolate, SP en fire wand spammen, maar dan nog is het niet om over naar huis te schrijven. Vaak gaan de mobs zo snel dood krijg dat ik niet de tijd heb om 3 volledige dots te casten, dus dan maar de snelle manier :P

In pvp is het heerlijk om zoveel hp te hebben, maar in instances is een dmg build toch wel handig. Helaas word ik zo ontzettend vaak op de korrel genomen door rogues en ander gespuis, dat ik het risico van een dmg respec niet wil nemen. Dan liever defense.

- edit -

Owja, en natuurlijk bedankt voor het compliment! Die krijg ik hier niet vaak :D

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-07-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
MantaMania schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:43:
[...]

lol in sm heb je toch geen schild nodig man pas in maruadon ben ik pas echt serieus gaan kijken naar een schild enzo, daarvoor gewoon lekker damage doen. Of je moet echt op het randje die instances kunnen redden maar dan ben je veel te lang bezig. Maar oke ik ben ook wel liever van een klein beetje doorgaan sommige groepen zijn zo traag. (nee ik ben geen continue chargende warrior 8)7 )
Maar er zijn wel vervelende mensen bij wat dacht je van meerdere palas in de groep die allemaal het devotion aura willen gebruiken ;)
Da's een kwestie van overleggen, heb ik nog nooit last mee gehad. Heb ooit een instance (weet niet meer welke) gedaan met vier pally's. Ik had de beste retri, een ander de beste dev. Andere twee hebben we concentration en shadow laten nemen, meer hadden we niet beschikbaar. Geen enkel probleem. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:42:
Weet iemand hier toevallig waar je als horde zijnde de quest kunt krijgen voor het Argent Dawn Commission trinket? Ik ben alle bekende sites langsgeweest maar kon verder geen info vinden hierover :)
Chillwind Point, in het zuiden van Western Plaguelands. Het enige nut van dat ding is trouwens dat je die scourgestones kunt krijgen.
MantaMania schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:43:
lol in sm heb je toch geen schild nodig man pas in maruadon ben ik pas echt serieus gaan kijken naar een schild enzo, daarvoor gewoon lekker damage doen.
Een Warrior die 'lekker damage' wil doen, is niet aan het tanken. Als je tanked is het de bedoeling dat je weinig damage ontvang, weinig doet, maar dankzei Sunder e.d. veel aggro opbouwt op alle mobs zodat de damage dealers hun werk kunnen doen. Warriors houden gewoon geen aggro dankzei hun damage, op level 30 niet, en op level 60 niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:42:
die krijg je in de bulwark, het kamp wat grenst aan western plaguelands als je van undercity afkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:57:
[...]

Chillwind Point, in het zuiden van Western Plaguelands. Het enige nut van dat ding is trouwens dat je die scourgestones kunt krijgen.
Als Horde :P
Voor Horde moet je zijn in de Bullwark op de grens van Trisfal en WPL

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Even iets anders:

Banishen en enslaven. Ik heb gevonden dat banish echt onmisbaar is in PvP en PvE. Ik gebruikte het nooit, was bijna vergeten dat ik het had.

Als je in pvp een andere warlock tegenkomt, lees ik vooral op de WoW fora heel vaak dat het een kwestie is van 'wie het eerste de ander zijn pet kan fearen'

Maar je kan hem ook banishen :D Fearen kan namelijk breken, banish breekt niet voorzover ik kan beoordelen, ik heb dat gisteren gebruikt in stromgarde en dat werkte als een droom. Ik kon echter niet een demon van 1 van die npc warlocks enslaven. Hij maakt de cast wel af, maar daarna krijg je de melding 'Target cannot be charmed'

Bug? Het lijkt me vrij logisch als je geen pet's van een npc (of zelfs andere speler) zou mogen/kunnen enslaven (als zou het wel té lollig zijn) maar charmen is natuurlijk heel wat anders.

Verder schijnt het dus ook een soulshard te kosten als je een demoon wilt enslaven die grijs voor jou is, te ver onder je level dus. Ik vind dat dat niet nodig is, want je zal die demon nooit nuttig kunnen gebruiken. Maar dat terzijde :P

[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-07-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Crowmeister schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:58:
Als Horde :P
Voor Horde moet je zijn in de Bullwark op de grens van Trisfal en WPL
Overheen gelezen, Scuzes :D
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:59:
Maar je kan hem ook banishen :D Ik heb dat gisteren gebruikt in stromgarde en dat werkte als een droom. Ik kon echter niet een demon van 1 van die npc warlocks enslaven. Hij maakt de cast wel af, maar daarna krijg je de melding 'Target cannot be charmed'

Bug? Het lijkt me vrij logisch als je geen pet's van een npc (of zelfs andere speler) zou mogen/kunnen enslaven (als zou het wel té lollig zijn) maar charmen is natuurlijk heel wat anders.
Het zal wel onder de categorie 'charms' vallen ofzo voor het spel. Lijkt me er ook niet echt toe doen.

[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:57:
[

Een Warrior die 'lekker damage' wil doen, is niet aan het tanken. Als je tanked is het de bedoeling dat je weinig damage ontvang, weinig doet, maar dankzei Sunder e.d. veel aggro opbouwt op alle mobs zodat de damage dealers hun werk kunnen doen. Warriors houden gewoon geen aggro dankzei hun damage, op level 30 niet, en op level 60 niet.
dat weet ik maar in sm moet je ook niet serieus willen tanken, net als je dan nog geen complete holy priests nodig hebt shadow is goed genoeg. Zeker in de groep van talan die zei al dat er geen echte damage dealers waren als je dan ook nog de 2 warriors wilt laten tanken ben je uren bezig. En fury/arms warrior kan best lekker damage dealen.

ps je hoeft mij niet uit te leggen hoe een warrior werkt hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 19-07-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:46:
Ik had namelijk wél een verdomd goeie party toen ik in alterac bezig was, wel grotendeels cloth/leather dragers. Allemaal 40 en 39 elites daar. Die slaan wel hard, maar omdat we met zijn 5en telkens maar 1 mob tegelijk pakten en daar helemaal op los gingen, was hij zo snel dood dat het met de schade wel meeviel. In de party die ik zojuist beschreef, in SM dus, was ik de enige DD. 2 Warriors, een priest en een druid. En ik vermoord een elite nu eenmaal niet zo snel omdat ik demo spec heb. En met de wenige schade die die 2 warriors blijkbaar deden, ondanks hun dual wield, kregen we de mobs gewoon niet zo heel snel dood. En dan ga je zelfs als plate wearer snel achteruit met je hp. Bovendien pullden ze er meestal een stuk of 4 tegelijk :P
Was iedereen zeker een andere mob aan het bevechten ...
En dat je daar als warlock alle mobs in je eentje aan het doden was geloofd je hier denk ik niemand - of was de rest van de group low lvl 30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:10
dupe confirmed helaas.

Guildie heeft geporbeerd en is gelukt :(

(uiteraard wel op een andere account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:07:
[...]

Was iedereen zeker een andere mob aan het bevechten ...
En dat je daar als warlock alle mobs in je eentje aan het doden was geloofd je hier denk ik niemand - of was de rest van de group low lvl 30 ?
In die alterac party hadden we allen zo ongeveer level 40 (mij uitgezonderd natuurlijk).

In de SM party met die 2 warriors in kwestie, waren we ook rond de 40, maar pullden zoals ik zei die 2 warriors elke keer 4 of 5 mobs tegelijk. En omdat ze alleen maar voor schade gingen en geen aggro opbouwden (ik zag bij geen enkele mob bv sunder armor verschijnen) kreeg je als je 1 van de adds probeerde aan te vallen direct de aggro.

Waarom val je dan de adds aan? Nou, ik kan op zich nog wel wat hebben aan schade, en ik zag de hp van beide warriors dramatisch snel zakken, dus ik besloot dat ik er dan beter eentje overpakte. Maar omdat de priest elke keer probeerde keihard die warriors te healen, hadden ze zelf blijkbaar het idee dat het wel goed ging zo.

Ze hadden lak aan de vraag van de rest om het rustiger aan te doen en te shielden, en gingen ook direct door naar de volgende mob zonder op mana breaks te wachten.

Dus nee, ik killde natuurlijk niet in mijn eentje alle mobs. Maar mits de groep een beetje samenwerkt is het meestal de warlock/rogue/mage die voor het leeuwendeel van de schade moet zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

PacinoAllstars schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:16:
dupe confirmed helaas.

Guildie heeft geporbeerd en is gelukt :(

(uiteraard wel op een andere account)
Damn :{

Ik hoop maar dat ze die bug er dan snel uittrekken, anders stort te markt hier straks in omdat je voor een paar goud allemaal met een epic of blue rondloopt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Gaat zo in ze werk.

Je gaat naar een bepaalde instance en locatie in de game. Voert een bepaalde handeling uit. Geef je spullen en gold etc aan iemand anders. 5 minuten later word je gerollbackt dus alles is dan verdubbeld.

100g word 200g etc etc. Daarom dat je op een bepaalde locatie opeens ook opvallend veel lvl30 hunters en rogues ziet staan die gemaakt zijn op fake accounts omdat die classes makkelijk te lvlen zijn. Ik voorspel major rollback :(

Ik zal daarom ook geen wow spelen effe.

Ken trouwens al mensen die 10k aan gold hebben :S

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 19-07-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Vooral lullig als jij de hele dag sm zit te farmen en opeens gerollbackt wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:04:
Zeker in de groep van talan die zei al dat er geen echte damage dealers waren als je dan ook nog de 2 warriors wilt laten tanken ben je uren bezig. En fury/arms warrior kan best lekker damage dealen.
Juist omdat die warriors hun werk niet deden konden de damage dealers niet voluit gaan. Dat is het hele probleem!

Case 1:
Warrior: 10 hate / second
Mage: 10 hate / second
Hunter 10 hate / second
Warlock 10 hate / second

Case 2:
Warrior: 20 hate / second
Mage: 20 hate / second
Hunter 20 hate / second
Warlock 20 hate / second

Wat denk je dat sneller gaat, case 1 of case 2? Warriors doen leuk damage ja, maar het is niets vergeleken met wat een rogue bijvoorbeeld kan doen single target.
PacinoAllstars schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:25:
Ken trouwens al mensen die 10k aan gold hebben :S
Zeggen ze...

Zou kunnen, maar ik wacht nog even met in paniek raken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:28:
[...]

Zou kunnen, maar ik wacht nog even met in paniek raken ;)
Als het 2 guildies gelukt is. Moet je niet in paniek raken?

Gelukkig de laatste week niet veel gespeeld enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 14-09 22:41
PacinoAllstars schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:26:
Vooral lullig als jij de hele dag sm zit te farmen en opeens gerollbackt wordt :(
ik ben net weer met mijn alt aan t spelen :( paar lvls erbij gedaan gelukkig nauwelijks loot gehad, doet me echt zwaar denken aan diablo 2 tijd. Met veel gold is t inderdaad snel verziekt op de ah. Ben blij dat mijn nightslayer loot al weer 2 weken geleden is :P

[ Voor 8% gewijzigd door SiNisTrAD op 19-07-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, heb deze week mijn mount gekocht + 3 rares die uit drops heb gerolled :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PacinoAllstars schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:31:
Als het 2 guildies gelukt is. Moet je niet in paniek raken?
.
Het zijn jouw guildies, niet de mijne. Jij kunt wat verzinnen, of die guildies kunnen wat verzinnen. Ik ben niet zo van de 3e hands verhalen.

(Ik beweer niet dat jij liegt overigens, maar ik wil graag wat meer bewijs zien voordat ik m'n chars aan de wilgen hang :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:20:
Ze hadden lak aan de vraag van de rest om het rustiger aan te doen en te shielden, en gingen ook direct door naar de volgende mob zonder op mana breaks te wachten.
Meteen als rest van het team uit de instance gaan - als ze dan nog niet door hebben hoe het balletje rolt /kick en iemand anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 16-09 11:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Snap sowieso niet dat je in een guild zit met mensen die van exploits misbruik maken ;)

Anyhoo als het wel waar is ben ik geloof ik drie levels kwijt vanaf donderdag. Drie blauwe items en een codex prayer of fortitude. Niet dat ik in paniek raak ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 16-09 11:47
Ik ben afgelopen zaterdag een druid begonnen. Level 17 inmiddels, die is dus ook helemaal weg dan als ze een rollback doen :(

Heel dat newbie gebied weer over doen.. bah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:28:
[...]

Juist omdat die warriors hun werk niet deden konden de damage dealers niet voluit gaan. Dat is het hele probleem!

Case 1:
Warrior: 10 hate / second
Mage: 10 hate / second
Hunter 10 hate / second
Warlock 10 hate / second

Case 2:
Warrior: 20 hate / second
Mage: 20 hate / second
Hunter 20 hate / second
Warlock 20 hate / second

Wat denk je dat sneller gaat, case 1 of case 2? Warriors doen leuk damage ja, maar het is niets vergeleken met wat een rogue bijvoorbeeld kan doen single target.
ik snap niet helemaal wat jij met je cases bedoelt maar oke wat is 20 hate / seconden??
ik snap ook wel dat een rogue of mage meer damage doet maar je moet eens leren lezen ik zei toch ook in zijn groep zaten geen damage dealers op hem (warlock) na dan moet je niet ook nog eens 2 wariors laten tanken. Er zaten dus 2 warrior, priest druid en warlock in de groep!! Dan is er dus bijna niemand die de agro over kan niemand van de warriors want dat zijn dan dus ook de main damage dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een warrior laten tanken is ruim voldoende ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:40:
[...]

ik snap niet helemaal wat jij met je cases bedoelt maar oke wat is 20 hate / seconden??
ik snap ook wel dat een rogue of mage meer damage doet maar je moet eens leren lezen ik zei toch ook in zijn groep zaten geen damage dealers op hem (warlock) na dan moet je niet ook nog eens 2 wariors laten tanken. Er zaten dus 2 warrior, priest druid en warlock in de groep!! Dan is er dus bijna niemand die de agro over kan niemand van de warriors want dat zijn dan dus ook de main damage dealers.
Neuh, ik kan geen aggro overnemen van een warrior B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Yellow|A schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:39:
Snap sowieso niet dat je in een guild zit met mensen die van exploits misbruik maken ;)

Anyhoo als het wel waar is ben ik geloof ik drie levels kwijt vanaf donderdag. Drie blauwe items en een codex prayer of fortitude. Niet dat ik in paniek raak ;)
Hadden ze geprobeerd op zo een guest key. niet op eigen character. Verder alleen gekeken of het werkt, omdat ik net als hyrda ook geen fan ben van die spookverhalen.

Ben blij dat ik gta san andreas heb gespeeld de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aggro overnemen van een niet tanking warrior is geen probleem

de aggro van je healer afhalen als dat nodig is kan wel eens moeilijker worden en dan > whipe ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

AoE van die 2 warriors afpakken die wij gisteren bij hadden is makkelijk dan konijnen AoE grinden in Elwynn forest.

Als hij de moeite had genomen om wat te sunderen en shieldbash enzo (er waren een caster enemy's natuurlijk) dan had ik tenminste flink wand + shadowbolts kunnen spammen, dan dan waren de mobs veel sneller dood geweest, en de combo shield + sneller killen maakt dat de warrior minder schade hoeft te nemen.

Tuurlijk, we hadden er 2 bij en eentje moet genoeg zijn, dan kan de andere voor dmg gaan. Maar ze weigerden beide, en dan word het lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arinen schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:59:
[...]

Ga gewoon voor exalted met Frost Wolf en koop je een wolf voor 640G (?). Imho zijn die echt stoer, ik vind het jammer dat ik al een epic mount heb anders was ik zeker voor die gegaan.
Wij hebben 2 wolfjes in de guild nu :D
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:59:
btw zijn hier shamans hun quest gedaan hebben en hun Helm of Latent Crap in ontcangst hebben mogen nemen?

is de quest een beetje te doen? want ik heb al een azerothian diamond en hoop op een pristine drop (echt neit dat ik er 100+G voor ga betalen)

want ik hoop eigenlijk dat ze de reward nog aanpassen :/ want die help vind ik niets
Waardeloze helm die je in 2 levels weer verpatst voor 2g, of 150-200g in gadgetzan voor de pristine diamond.....

HMMMMM das moeilijk!

:D

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vanmiddag met mn priest alt aan het spelen, en ineens kreeg ik het gevoel dat ik een beetje genoeg aan het krijgen ben van WoW! Ik heb voor het eerst sinds 11 februari mn WoW uitgezet en ben gaan CSS-en!

Vreemd.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:06:
Ik was vanmiddag met mn priest alt aan het spelen, en ineens kreeg ik het gevoel dat ik een beetje genoeg aan het krijgen ben van WoW! Ik heb voor het eerst sinds 11 februari mn WoW uitgezet en ben gaan CSS-en!

Vreemd.... :o
Ja, ik speel sinds 2 dagen ook weer een beetje Doom 3 en draai weer wat vaker muziek.

Maar dat kan ook zijn omdat ik net een nieuwe audigy 2 zs heb gekocht voor mijn lieve notebookje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Speel nu voorlopig san andreas, omdat ik eerst effe van blizz wil horen wat ze van plan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:11:
Speel nu voorlopig san andreas, omdat ik eerst effe van blizz wil horen wat ze van plan zijn.
Wat mijn voornaamste probleem met WoW is, is dat je op een gegeven moment nieuwe chars beginnen wel gezien hebt, je wordt gek van het gedaze van mobs wanneer je even snel bekende quests wil doen, je bent verschrikkelijk lang bezig met het bij elkaar sprokkelen van jou gear / wapens om er vervolgens identiek uit te zien als een andere speler uit jou class. Daarnaast gaan instances zoals MC vaak aan me voorbij omdat ik 2 tot 3 dagen per week tot 21:00u werk waarna ik niet meer mee kan, na mn werkdagen heb ik vaak andere dingen te doen en ben ik dan een keer mee dan is het in ons geval zo dat er geen lol aan is want veel te serieus.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:15:
[...]

Wat mijn voornaamste probleem met WoW is, is dat je op een gegeven moment nieuwe chars beginnen wel gezien hebt, je wordt gek van het gedaze van mobs wanneer je even snel bekende quests wil doen, je bent verschrikkelijk lang bezig met het bij elkaar sprokkelen van jou gear / wapens om er vervolgens identiek uit te zien als een andere speler uit jou class. Daarnaast gaan instances zoals MC vaak aan me voorbij omdat ik 2 tot 3 dagen per week tot 21:00u werk waarna ik niet meer mee kan, na mn werkdagen heb ik vaak andere dingen te doen en ben ik dan een keer mee dan is het in ons geval zo dat er geen lol aan is want veel te serieus.
Ik doelde eigenlijk nu op al het gedupe enzo, maar wat jij zegt is ook waar.

Ik heb hier nu nog wel effe de tijd voor af en toe, maar je bent al gauw 4 uur bezig met een simpele instance.

Daar komt nogeens bij kijken dat ik guild master ben en nota bene 200 mannetjes in me guild heb. Merendeel is lvl60 geworden of al bijna aan het worden. Gelukkig heb ik dan een paar officiertjes die alles regelen, maar je moet soms toch nog wel effe langskomen en een beetje huishouden.

Verder irriteer ik me een beetje aan het vaste ritme dat erin aan het sluipen is. Je bent 60, je checkt je mail. Dan LFG high lvl instance of iets en dan ga je spelen.

Vind zelf dat de end game content nog te schaars is, maar toch zal ik dit spel nog zeker blijven spelen.

Ik haal mij meeste fun toch aan het townraiden etc en ganken (hoe lame sommige het oook vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
battlegrounds :)

Geert organiseer eens een groepje voor battlegrounds :) hardstikke leuk man of inderdaad gankage :P

maar inderdaad verandering van spijs doet eten

pauze nemen kan geen kwaad af en toe

had ik ook met EQ, regelmatig maandje pauze genomen van EQ om vervolgens weer dik hard erin te gaan ^^ grinden, raiden (DKP inhalen van maand achterstand :X )

[ Voor 52% gewijzigd door Bokkie op 19-07-2005 18:03 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:02:
battlegrounds :)

Geert organiseer eens een groepje voor battlegrounds :) hardstikke leuk man of inderdaad gankage :P

maar inderdaad verandering van spijs doet eten

pauze nemen kan geen kwaad af en toe

had ik ook met EQ, regelmatig maandje pauze genomen van EQ om vervolgens weer dik hard erin te gaan ^^ grinden, raiden (DKP inhalen van maand achterstand :X )
Ik kijk het nog wel even aan, maar als mn idee over WoW zo blijft denk ik niet dat ik mn abonnement aanhoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:06:
[...]

Ik kijk het nog wel even aan, maar als mn idee over WoW zo blijft denk ik niet dat ik mn abonnement aanhoud..
can i have your stuff :P

jammer geert ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:38:
[...]

can i have your stuff :P

jammer geert ;(
lol :D Ik ga mn geld wel verdelen onder Semi nice leden wanneer het zo ver komt, maar wanneer dat gebeurt en OF het gebeurt weet ik nog niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:43

DinX

Motormuis

De dupe bug heeft zelfs /. gehaald http://games.slashdot.org...19/1644250&tid=209&tid=10

http://www.tokyo-web.org/duppe1qa.gif

De comments erbij zijn ook weer geweldig:

" China's unemployment rate raised 50% this morning due to this bug." :D

Ook in dit topic dient er netjes geresized te worden ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Crash op 19-07-2005 22:21 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Is er al een officiele Blizz reply op het hele Dupe verhaal gepost ergens?!

@ hieronder, thankx
The weekly maintenance has been extended while we investigate the validity of the claims regarding a possible exploit in the game. We remind our players that discussing possible exploits on the official forums is a violation of the Code of Conduct, and such threads will be deleted without prior notice.
Goed, lijkt me toch al BEETJE duidelijk dat er een sploit is :X
go blizz? \o?

[ Voor 118% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-07-2005 20:53 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.worldofwarc...298&p=1&tmp=1#post4095298

ik ben trouwens van plan om toch echt mijn 33frost 18 arcane build te gaan nemen, is dit volgens jullie ook de beste ??

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:50:
http://forums.worldofwarc...298&p=1&tmp=1#post4095298

ik ben trouwens van plan om toch echt mijn 33frost 18 arcane build te gaan nemen, is dit volgens jullie ook de beste ??
welke build is dit precies? heb mage alt en zit nog te rommelen met wat voor build...
33 frost en 18 arc is duidelijk, maar welke talens precies ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ugh, alles hangt vast op Argent Dawn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:50:
Ugh, alles hangt vast op Argent Dawn :(
Heel EU precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ding! Eindelijk level 60! Benieuwd hoe de gameplay nu word :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hoe bedoel je, dat alle servers offline zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:00:
[...]

Hoe bedoel je, dat alle servers offline zijn?
Burning Legion ook, en heb het ook al van een andere server gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik mag toch hopen dat er geen rollback komt :P

Eindelijk mn tailoring op 300 gekregen, gelijk mn Mooncloth Robe gemaakt. Guildie spulletjes gestuurd, als het een beetje meezit zit er dan morgen Mooncloth Boots in mn mail. Nu mn enchanting gaan boosten en lvl60 (nu 57) bereiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Het staat dan wel voor op de wow europe page, maar voor de mensen die daar niet komen:

http://www.wow-europe.com.../pvpminisite/en/index.htm

Daar staan leuke (nieuwe) screenshots van de pvp rewards. Ik moet zeggen die full sets zien er :9~ uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

DinX schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:04:
[...]

Burning Legion ook, en heb het ook al van een andere server gehoord.
Doomhammer ook, ondanks dat de EU serverpage nog groen aangaf net.

Lees op de Amerikaanse forums, waar de servers ook down waren en nu weer up, dat er geen roll back is geweest. (Er is overigens geen blauwe post op de forums, waarin wordt gesproken over rollback.)

Afwachten maar.. :7 .

Edit 1 :
Ragnaros hotfix is zojuist uitgevoerd voor EU:
Zie http://forums-en.wow-euro...3597&p=1&tmp=1#post403597

[ Voor 17% gewijzigd door Azqi op 19-07-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Leuk dat ze het aankondigen :X :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orion op Stormrage heeft zojuist Onyxia neergehaald, een server-first.

Mojo, hoe wist jij het zo snel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Joe
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 15:22
Kan het zijn dat na een force reboot in het spel je character verwijderd word? Want nu ben ik m'n main character kwijt op dunemaul en heb hem niet zelf verwijderd. M'n pc zat in WoW muurvast, vandaar dat deze reboot nodig was.

[ Voor 22% gewijzigd door Big Joe op 19-07-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big Joe schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:25:
Kan het zijn dat na een force reboot in het spel je character verwijderd word? Want nu ben ik m'n main character kwijt op dunemaul en heb hem niet zelf verwijderd. M'n pc zat in WoW muurvast, vandaar dat deze reboot nodig was.
Nee, onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:25:
Orion op Stormrage heeft zojuist Onyxia neergehaald, een server-first.

Mojo, hoe wist jij het zo snel? :D
Werd gezegd in NC kanaal. Ik denk dat Orion wat meer vriendjes heeft behalve ik ;)

Grats natuurlijk! :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:40:
[...]

Werd gezegd in NC kanaal. Ik denk dat Orion wat meer vriendjes heeft behalve ik ;)

Grats natuurlijk! :D
Nogmaals bedankt ;)

Die buff die SW krijgt is trouwens wel een superbuff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
als post over de dunemaul server er zijn denk ik nu wat problemen
ik kan bij geen van mn poppetjes komen momenteel
ik denk dat er daar wat flink fout gaat want vanaf 9 uur ofzo begonnen er mega
lag problemen mensen konden niet eens uitloggen
(ik heb zelf maar alt tab gedaan CTRL ALT DEL en taak beeindiggen)
anders kom je er gewoon niet vanaf
sindsdien kon ik niet meer inloggen net zag ik de server heel even
geen 1 van mn chars was er nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Hydra, als je denkt dat een warrior geen DPS kan dealen heb je het mis. Als je goed gespecde warrior hebt met AR of Obsidian oid kan die prima meekomen met de rogues.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DinX schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:41:
Leuk dat ze het aankondigen :X :p
Een aangekondigde crash...Hmm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
http://ggblizz.ytmnd.com/
http://woweconcrash.ytmnd.com/

Tja wat zal ik zeggen. Zelfs windows wordt dagelijks gepatched. Dat wow ook onder vuur ligt is logisch.

[ Voor 11% gewijzigd door PacinoAllstars op 20-07-2005 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:47:
[...]

Nogmaals bedankt ;)

Die buff die SW krijgt is trouwens wel een superbuff!
Welke buff is dat eigenlijk? :9

Zie hem al :9 Die is inderdaad niet verkeerd :D
("Rallying Cry of the Dragonslayer". 10% spell crit, 5% melee crit, 140 melee attack power, for 2 hours.)

offtopic:
Wat zijn mensen altijd zo vriendelijk op thottbot :/ jezus

[ Voor 38% gewijzigd door Mojo op 20-07-2005 00:45 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:52
FF vraagje, ga is naar die minisite van WoW over die pvp shizzle en ga naar de Druid epic gear.

Vervolgens zie ik Skrad (LVL 60 rogue op bloodscalp) en die heeft DAT uiterlijk en die is rank 13 met full epic set dus, er klopt iets niet helemaal heb ik het idee? Ik heb er nog een screenshot van dat ik je kan laten zien hoe skrad eruit ziet maar die staat op andere hardeschijf en die komt nog ff niet in me pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met het overzetten van je CD-key (nog niet in gebruik) naar de Amerikaanse Blizz servers? Ik wil op de US versie van Azjol spelen maar dat gaat niet echt. Heb al een webform ticket gestuurd maarja, hoe lang dat gaat duren..? Dus als je je aangesproken voelt :P, hoe heb jij het gedaan, en hoelang duurde het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie alliance spelers ook altijd zo'n last van altijw winnende horde in alterac valley op de server? Ik weet niet hoe het komt, maar elke keer als ik Alterac Valley speel, wint de horde. 1 keer hadden we de iceblood en frostwolf graveyards beiden verloren in maar 1 kwartier, dan denk ik da we iets serieus verkeerd doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toevallig op Bloodscalp eindelijk een gelijk opgaande partij gehad.

Maar normaal verliezen we hier ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Komt omdat over het algemeen de MMORPG, en met name de PVP, ervaring hoger is op horde. Vooral veel skilled DAOC spelers spelen graag underdog factions. Je ziet bij Alliance toch een trend dat newbies in dit genre sneller daar naar toe trekken omdat Alliance humanlike is en dus sneller geassocieerd wordt met de goeden, en ervaren RPG's zullen vaak dat willen vermijden en kiezen voor een minder populated faction.

* JeroenNietDoen wacht op aantal reacties over dat ik uit mijn nek lul :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
je lult uit je nek kaap :P

maarre, ik denk dat de horde ook wel een aantal voordelen heeft op AV:

1: opbouw slagveld (geen zin om uit te leggen :P )
2: shamans, die veel betere ranged damage dealers zijn en veel betere healers in vergelijking met paladins die alleen een beetje chargen, shielden en corpses looten (no offence)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Cutthroat schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 07:19:
je lult uit je nek kaap :P

maarre, ik denk dat de horde ook wel een aantal voordelen heeft op AV:

1: opbouw slagveld (geen zin om uit te leggen :P )
2: shamans, die veel betere ranged damage dealers zijn en veel betere healers in vergelijking met paladins die alleen een beetje chargen, shielden en corpses looten (no offence)
nofi

als je je door een shaman laat snipen op AV zuigt je team

nu zuigt het teamwork op AV uberhaupt naar mijn ervaring, gezien 40 man prandom av gewoon zowat niet te coordineren is
meestal als ik er ben is het een horde/alliance zergfest

probeer ook altijd minimaal met 4 a 5 guildies samen te gaan om iig iets voor elkaar te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 02:46:
hebben jullie alliance spelers ook altijd zo'n last van altijw winnende horde in alterac valley op de server? Ik weet niet hoe het komt, maar elke keer als ik Alterac Valley speel, wint de horde. 1 keer hadden we de iceblood en frostwolf graveyards beiden verloren in maar 1 kwartier, dan denk ik da we iets serieus verkeerd doen of niet?
't zelfde inderdaad, alleen dan in WSG (AV is nooit up bij ons). De meeste alliance spelers zijn gewoon ultieme noobs die zich niet aan strategieën kunnen houden etc.
De laatste tijd beginnen we ook steeds meer met gewoon spelers van de guild te gaan pvp-en omdat we toch net iets lekkerder op elkaar ingespeeld zijn en ook kunnen luisteren naar de leader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
reply over de BG

Ik speel zelf op Dunemaul en ik moet ook zeggen de enigste BG die ik
ooit verloren heb is omdat we 10 tegen 6 speelden of 10 tegen 5
gelukkig speel ik horde :)
wat me alleen wel opvalt is dat alliance ganken op maps wat lastiger
is want er schijn 66% alliance te zijn 33% horde want overal
waar je loopt loopt alliance in groepen van minimaal 2
gister kilde ik een mage met 1 ambush
(ben een rogue) leuke crit 1009 damage enigste nadeel was hij kwam meteen terug met
2 vrienden om me terug te pakken
dus alliance verliest meesal de BG's als het eerlijke partijen
zijn alleen ff een raid op ze gooien is wat lastiger omdat er
iets teveel zijn daarvoor :)

en ik wil absoluut niks horen over "maar alliance hebben shamans"
die paladins zijn ook redelijk irri met hun lets go imune and heal.
iedereen heeft zo zn voor en nadelen ik als rogue hoef het ook niet
op te nemen tegen een warrior met shield want dan doe ik
praktisch geen damage meer

[ Voor 20% gewijzigd door HADES2001 op 20-07-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Laatst online: 16-09 13:32

altec

Plop

even een domme vraag tussendoor.. als ik addons wil verwijderen kan ik ze toch gewoon uit de addon dir weggooien?

mijn bags staan namelijk kris kras door het scherm na het laatste updatje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

HADES2001 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 08:57:en ik wil absoluut niks horen over "maar alliance hebben shamans"
die paladins zijn ook redelijk irri met hun lets go imune and heal.
iedereen heeft zo zn voor en nadelen ik als rogue hoef het ook niet
op te nemen tegen een warrior met shield want dan doe ik
praktisch geen damage meer
Nee, wee de gene die gaat zeiken over die alliance shamans, want die zijn me een partij overpowered B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
altec schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:12:
even een domme vraag tussendoor.. als ik addons wil verwijderen kan ik ze toch gewoon uit de addon dir weggooien?

mijn bags staan namelijk kris kras door het scherm na het laatste updatje :S
positie wordt opgeslagen in variablenblablabla.LUA bestand

welke addons heb je?

als je mobile frames gebruikt kan je je bags resetten met het command

/mfreset bags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

Neej :S
dom he ;)
maar ik zal het proberen.. anders heb ik vette pech en moet ik die update opnieuw vinden.. had zon cosmos all in one pack zeg maar..
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:15:
[...]

welke addons heb je?

/mfreset bags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Thalan, jij noemde de shaman een mage in het begin :P
of een koe-mage :) zoiets was dat iig :P

sorry, dit is geen flame vond het even grappig om te herhalen ;)
Ik heb een eerste eerzame poging gedaan tot het halen van een HK

Ik liep zielig alleen door de hillsbrad foothills enzo, en ik besloot een lvl 27 Orc Druid aan te vallen die daar liep. Helaas kon ik het nét niet winnen, dus nog net op tijd kon ik vanish gebruiken, maar door onbekende reden was ik 3 seconden later alweer zichtbaar. Ik besloot maar weg te rennen, maar toen werd hij bijgestaan door een lvl ?? orc op een grote dino, een stormlizard ofzo. Dag met het handje ....

Overigens zag ik later dat er nog ongeveer 35 andere orcs rondrenden tegen over 15 humans ofzo, er was blijkbaar een dikke veldslag aan de gang
The good old days :p

[ Voor 68% gewijzigd door Tpn op 20-07-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg vraagje,

Heeft iemand ooit gespeelt in Alterac Valley BG?

We wilde gisteren met een groep in raid vorm spelen maar blijkt dat het niet kan zonder Horde erin. :|

Iemand ooit erin geweest? want het blijkt ook gewoon Quests te zijn in juist die Raid BG.

Ik ben zelf Hunter lvl 57 :Y) mijn eerste Char op hoog lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:17:
Thalan, jij noemde de shaman een mage in het begin :P
of een koe-mage :) zoiets was dat iig :P

sorry, dit is geen flame vond het even grappig om te herhalen ;)
Nou, of het alliance of horde was, daar heb ik nooit geen moeite mee gehad, de naam is rood dus kill kill kill :P

Maar in het begin haalde ik nog wel eens de classes door elkaar ja. Ik zag iets magisch door de lucht vliegen, dus ik dacht dan, ah, een caster, maar de volgende dag was ik de helft al weer vergeten en welke het was al helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

hahaha :D

zo vol van het spel dat je van alles ervan vergeet en er o zo graag over wil vertellen. :D
ik ken het ;)

btw heb je post erbij gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:18:
Zeg vraagje,

Heeft iemand ooit gespeelt in Alterac Valley BG?

We wilde gisteren met een groep in raid vorm spelen maar blijkt dat het niet kan zonder Horde erin. :|

Iemand ooit erin geweest? want het blijkt ook gewoon Quests te zijn in juist die Raid BG.

Ik ben zelf Hunter lvl 57 :Y) mijn eerste Char op hoog lvl
ik nog niet volgens mij is ie bij ons al een tijdje niet up geweest helaas. Dan maar warsong ;)
Weet iemand waarom als je je voor de eerste keer aanmeld je vaak wel 20 min moet wachten maar daarna vaak maar 2 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dit word overigens mijn build, ik heb er een tijdje over nagedacht en de nieuwe talents afgewacht natuurlijk:

Destruction Mastery

Improved Shadow Bolt Rank 5
Bane Rank 5

Destruction Total: 10

Affliction Mastery

Improved Corruption Rank 5

Affliction Total: 5

Demonology Mastery

Improved Imp Rank 3
Demonic Embrace Rank 5
Improved Voidwalker Rank 3
Fel Intellect Rank 5
Fel Domination Rank 1
Fel Stamina Rank 5
Master Summoner Rank 2
Unholy Power Rank 5
Demonic Sacrifice Rank 1
Master Demonologist Rank 5
Soul Link Rank 1

Demonology Total: 36

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Dit geeft mij een sterke imp voor instance runs, een zeer sterke void om ivm soullink bergen hp te hebben in pvp, een ietwat verbeterde shadowbolt (en iets kortere castingtijd) en 2 instadots.

Ik hoop zo een redelijk gebalanceerde build te hebben voor zowel pvp alswel instance runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

Wat kan ik nu doen nu... ik erachter ben.. dat dat commando niet werkt...

I need help :P Kan ik gewoon dat bestand deleten??

Tnx
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:15:
[...]

welke addons heb je?

/mfreset bags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
altec schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:50:
Wat kan ik nu doen nu... ik erachter ben.. dat dat commando niet werkt...

I need help :P Kan ik gewoon dat bestand deleten??

Tnx

[...]
Savedvariables.lua is AL je instellingen :P

standaard GM antwoord = delete all addons, delete your WTF folder and start all over with your addons :)

en om die reden ben ik van kant en klare pakketten afgestapt :) gewoon losse addons waarvan ik weet welke wat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Imodium schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:20:
Hydra, als je denkt dat een warrior geen DPS kan dealen heb je het mis. Als je goed gespecde warrior hebt met AR of Obsidian oid kan die prima meekomen met de rogues.
Warriors kunnen prima damage doen, maar er zijn vele classes die dat kunnen en er is maar een echte tank class (okee, je hebt ook nog feral druids) en dat is de warrior. In een party vind ik (mening) dat je als warrior met een schild moet rondlopen. Een warrior met een twohander is een priest die mindblasts doet inplaats van flashheals.

Als je twee warriors in een party hebt en eentje is goed genoeg als tank om alle agro te hebben, dan zou de tweede warrior best in beserker stance kunnen gaan slammen met z'n twohander. Ook altijd leuk qua damage, maar als je een rogue of mage meeneemt heb je betere CC en dezelfde damage. Heb liever dat dan eigenlijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Yellow|A op 20-07-2005 10:13 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

Grappige build op 2 dingen na in mijn ogen (ik blijf het zeggen :P ):
* Sterkere imp.... waarvoor nodig? Straks in instances hangt je imp er alleen maar bij voor blood-pact en fire shield. De dmg die hij kan taken is irrelevant (passive/phase shift, dus invulnerable imo) en de dmg die hij kan dealen is te verwaarlozen (70-80dps max op lvl60 gok ik). Dus 10-15% extra dmg maakt ook geen drol uit :P
* Je soul-link en master demonology is ook allemaal grappig en hardstikke leuke voor solo play. Maar zodra je instances ingaat pak je je imp en ist over. En gezien het feit dat (bij mij iig) vanaf lvl54-55 instances de boventoon gaan voeren is deze setup vanaf dan imo nutteloos...

Doe mij maar gewoon SM/Ruin en lekker raggen. Hoe meer dmg hoe beter :P
Binnenkort amplify curse, en toe gaan werken naar me +dmg/+crit gear. En dan doe ik zo uberveel dmg dat het niet grappig meer is (ja ik geil op hoge getalletjes boven de hoofdden van die mobs :P )

Nu kan je uiteraard deze setup houden tot lvl55-56 en dan respeccen zodat je alsnog instance-based top kan raggen (goed mogelijk ;) ) maar ik ben te lam om te respeccen B)
Uiteindelijk zal je zien dat ik op lvl60 gelijk hebt, en jij nu maar ach, hebbik iig weer ff me zegje gedaan :P
Yellow|A schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:12:
[...]

Warriors kunnen prima damage doen, maar er zijn vele classes die dat kunnen en er is maar een echte tank class (okee, je hebt ook nog feral druids) en dat is de warrior. In een party vind ik (mening) dat je als warrior met een schild moet rondlopen. Een warrior met een twohander is een priest die mindblasts doet inplaats van flashheals.

Als je twee warriors in een party hebt en eentje is goed genoeg als tank om alle agro te hebben, dan zou de tweede warrior best in beserker stance kunnen gaan slammen met z'n twohander. Ook altijd leuk qua damage, maar als je een rogue of mage meeneemt heb je betere CC en dezelfde damage. Heb liever dat dan eigenlijk :)
Eensch :)
Enig voordeel alleen van een 2e warrior die voor DPS gaat is dattie toch (ook zonder schild) heel snel als goede off-tank kan fungeren. Beter dan een pala (of een rogue :P ) waardoor je CC toch meestal wat vloeiender loopt tegen grotere groepen mobs :)
MAAR!: MT == SCHILD! (en zo niet dan ist exit-MT)

[ Voor 48% gewijzigd door Ryceck op 20-07-2005 10:16 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ging MC raid niet door i.v.m. te weinig hunters met Tranq.shot, dus ik dacht weetje wat ik ga verder met die questline voor Onyxia key, niet dus :( de animo was weer ver te zoeken om even een 4 man te ritselen voor die draken te killen. :X Soms word ik zo moe van het moeten bedelen voor een gunst om mij even te helpen :Z

Toen ben ik maar even op mijn Rogue alt verder gaan spelen, ik merk dat ik daar de laatste tijd meer plezier in heb dan in High LvL endgame shit met mijn Druid :)

Nou maar hopen dat ik vanavond die 5 man bij elkaar krijg voor die draakjes te killen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:52:
[...]

Savedvariables.lua is AL je instellingen :P

standaard GM antwoord = delete all addons, delete your WTF folder and start all over with your addons :)

en om die reden ben ik van kant en klare pakketten afgestapt :) gewoon losse addons waarvan ik weet welke wat doet
losse addons for teh win!! :P

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.