Nou Thalan, er is veel over je geluld maar hier laat je toch duidelijk zien dat je toch verstand hebt van het spel. Ik moet je helemaal gelijk geven dat dit soort mensen (2H warriors tegen elites, e.d.) dat zijn echt mensen die voor mij liever maar Pokemon gaan spelen ofzo, want die hebben het spel gewoon niet helemaal door.HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:32:
Gisteravond heb ik voor het eerst alliance toegevoegd op mijn KOS mod.
Waarom? Je kan ze toch niet vermoorden. Neen. Ik zal toelichten.
SM, ik word uitgenodigd door iemand die ik toen hij nog een level 10 was, gratis armor heb gegeven, omdat hij er lastig aan kwam en ik was toch leatherworker (rogue toen nog)
Hij wilde me nu meenemen op een SM run voor loot. Ik blij. Hij 41 druid, ik warlock, en we hadden nog een 42 priest bij (vriend van me) en 2 warriors, levels 42 en 40.
Onderweg naar SM vraagt de druid nog of ze wel een schild bij hebben. Beiden bleken een mooi, stevig, blauw schild te hebben. Goed dus. We buffen, gaan naar binnen, en beginnen.
Meteen valt op dat warrior 1 met een 2h axe zwaait, en warrior 2 met dual wield. Ze nemen enorme schade (mede omdat ze niet op aggro letten en als een idioot pullen) en de priest krijgt het bijna niet aangeheald.
Ik vraag dus netjes of ze wat voorzichtiger willen pullen, en, vooral, ook een 1h plus shield willen dragen. Warrior met de axe doet alsof hij dom is en reageert gewoon nergens op, gaat stug door. Warrior 2 met de dual wield zegt: 'dit vind ik fijner spelen' . Ik zeg, dat kan wel zijn, maar zowel de teamleader, als ik, en de priest, vragen jullie om te shielden, dat vreet minder hp. We hebben het een kwartier lang gevraagt of hij alstublieft 1h+shield wil gaan maar hij weigert gewoon.
Uiteindelijk zijn we weggegaan. Heartstone - ironforge en de priest en ik besluiten samen te gaan questen. We komen in stromgarde terecht. Net begonnen met de badges quest, komen we een party van 3 tegen, we mergen, missie word makkelijker.
Nu zit er in die party een lvl 40 warlock, genaamd SOZ, die ik al vaker heb gezien. Die gast is echt niet te geloven. We hebben beide void bij, maar liever neemt eentje zijn imp natuurlijk, voor de stamina buff. Logischerwijs vragen zowel de priest als ik of hij zijn imp wil pakken, omdat hij een affliction lock was, en ik een demo lock. Mijn void is dus veel sterker dan de zijne, maar onze imps waren beide net zo sterk.
Dat weigerde hij. Reden? Hij wil zijn 30sec schild hebben voor als het foutgaat
Ik zeg, dat schild gaat je echt niet helpen middenin een instance bij een wipe, en bovendien, je eigen defense kiezen boven die van het team is behoorlijk lame en egoistisch. Hij beweert dat hij nooit gevraagd word zijn imp te gebruiken, imp is slecht en void is goed. Teamleader vond ook dat hij een imp moest nemen maar arathi was dunbezaaid en hij was blij dat hij uberhaupt een party had.
Die gozer word met pure logica om zijn oren geslagen en wij laten zien dat het echt beter voor het team is als hij zijn imp pakt (Wat ik dus uiteindelijk zelf maar deed) maar hij blijft stug doorgaan
Zulke mensen gaan dus op de koscounter.... kijken of hij nog zo hard lacht als hij dat geintje probeert uit te halen bij een instance raid party.
Had ook een stom event in Gnomeregan met mijn Alliance alt, warlock loopt gewoon in 4 Dark Irons. 'Ojee ik krijg aggro en sterf', doet ie het nog een keer na de wipe, kick en /ignore. Als gewoon advies zoals je dus gaf aan die warriors en die lock in de wind word geslagen ook nadat het geen advies meer is maar een vraag/eis dan zijn ze wel zo stom.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad