Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.698 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik ben in het bezit van de 'Helm of the Mountain'. Deze heeft on equip +10 defense skill. Nu is mijn defense skill op dit moment tot ik level 55 ben maximaal. Ik geloof 280 van max. 280. Heeft die +10 dan nog zin, dus wordt het dan 290 defence skill?

Heb inmiddels ook de Avenguard Helm maar ben er nog niet uit welke ik als warrior ga gebruiken.

Helm of the Mountan 684 armor +10 nature resistance +10 defence skill
Avenguard Helm 476 armor +5 strength +25 stamina an +10 spirit (geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Masch schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 08:02:
Gisteren nogmaals Gnomeregan geprobeerd met een pick-up group.

sigh.....
Ik zeg ze nog, na de mijnen terugvallen. Niemand die dat doet dus, met als gevolg dat ik als enige overblijf. Vervolgens stoppen er 2 met de party omdat het 'way too hard' is. Als je dan gewoon luisterd, dan is het ook niet zo moeilijk. Ik heb ook maar /gquit gedaan, want gisteren was er gewoon niemand online en hoger dan 3 mensen online komen we niet.
Wel lvl 37 geworden gisteren. Nog 3 lvl's tot mijn mount, helaas heb ik maar 35G, dus ik kan hem vast nog niet halen op lvl 40.

Weet iemand nog een goede guild op Warsong, waar mensen nog actief op zoek zijn naar members?
Ik ken geen leuke guilds maar wel een aardige manier voor geld, zelf heb ik op dat level veel schilpadden "gegrind" in de shimering flats. Deze schilpadden laten vendor trash vallen wat voor 9s de stuk verkoopt. Als je dit voor een paar uur doet is het oke voor je exp en ook nog eens lekker voor je geld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Yay, gisteren de imp in scholo (5 man) kunnen vrijlaten bij de alchemy lab voor de epic warlock mount. Ging weer bijna mis, omdat de priest een connectie probleem had en niet meer trug kwam. Daarna maar verder met een druid wat perfect werkte.
Alles gedaan bahalve de laatste lord Bralov. Wordt een beetje lastig na een aantal whipes en iedereen in een rood/geel clowns pak. De warrior had nog 1770 armor over =|.

Anyway, op naar DM voor het laatste stuk =)

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Arinen schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 08:15:
[...]

Ik ken geen leuke guilds maar wel een aardige manier voor geld, zelf heb ik op dat level veel schilpadden "gegrind" in de shimering flats. Deze schilpadden laten vendor trash vallen wat voor 9s de stuk verkoopt. Als je dit voor een paar uur doet is het oke voor je exp en ook nog eens lekker voor je geld :).
Shimmering flats ownage

vanuit tanaris de hevel over naar de flats
daar bij dat kleine watertjes en kapotte huisjes van die krokodil achtige dinge grinden :)

ben nu lvl 33 en ik ga dat doen tot lvl 38 en dan naar mijn volgende grindspot :)

dik cashen en dikke exp ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:43

DinX

Motormuis

Arinen schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 08:15:
[...]

Perfecte grindplaats daar. Heb er lopen grniden tot lvl 37 ofzo. Van toen af SM gedaan tot lvl 41. Ik ben nu pur voor het geld SM graveyard in m'n eentje aant farmen. Gaat perfect met een healnig potion bijde boss. Je krijgt er geen XP, maar wel bakken met geld. 5-6g op 1 run van een half uur.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:06:
Zometeen DM doen met lvl 17, lvl 60 doet het voor me, ik wil de emberstone staff zoiezo :), of die staff die cookie dropped.
Allebei wel leuke dingetjes. Ik denk niet dat dat vest van VC beter is dan wat ik nu heb, zo ff checken, als thottbot meewerkt :P
Ik ben helemaal geen LvL60 ik ben nog maar LvL59 ;) en nog maar 180k exp ofzo...
Ging opzich wel lekker, rond de 40-50 minuten over de hele DM gedaan, solo met een LvL17 aggro magneet.. toch wel leuk VC in een paar rammen dood.. zo te zien heeft hij wel een compleet Stormshroud armor pak aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
tja, wat is snel. voor de patch was het grinden van fairbanks nogal leuk als lvl 60. Je loopt heel cathedral door zonder enige aggro van een mob. je slacht hem af, en je krijgt 1 tot 4 groene items die tussen de 30 silver en 1 goud konden worden verkocht. in 1 uur 15 tot 20 goud verdient. Helaas gaat dat niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik ben weer begonnen met WoW. Eind mei gestopt toen mijn rogue 60 was. Rogues zuigen en was het spel en vooral mijn char beu. Ik heb dus vorige week mijn rogue verkocht en daarvoor een level 54 NE male warrior gekocht. 4 imperial plate items op hem en die Ice Barbed Spear. Tevens 120G erop. Meteen voor 10G Imperial Plate Belt gekocht. Level 55 gedinged en Imperial Plate Chest gekocht voor 20G. Nice, nu 4000HP.

Die Ice Barbed Spear slaat echt zo verschrikkelijk hard. Dit is hem: http://www.thottbot.org/?i=40261

Maar goed, ik speelde voorheen een warrior tot 24, deze is 30 levels hoger, en de tactiek is iets wennen maar het gaat al aardig. Over paar daagjes kan ik vast al goed meekomen met andere warriors van mijn level. Vooral het tanken zal ik effies goed moeten oefenen. Gewone beuken is geen probleem.

Ik speel trouwens op Dunemaul (PVP), meer mensen hier?

@Hydra: heb weekje DAOC gespeeld, NF still sucks! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:23:

Eindelijk iemand op dunemaul (van tweakers dan he:P)! Wat is je ingame naam? Kan je een keer mee met ons, ff oefenen met tanken enzo!

edit:
je kan me natuurlijk ff door SM: Cathedral heen sleuren voor dat sexie maceje :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ik ben weer begonnen met WoW. Eind mei gestopt toen mijn rogue 60 was. Rogues zuigen en was het spel en vooral mijn char beu. Ik heb dus vorige week mijn rogue verkocht en daarvoor een level 54 NE male warrior gekocht. 4 imperial plate items op hem en die Ice Barbed Spear. Tevens 120G erop. Meteen voor 10G Imperial Plate Belt gekocht. Level 55 gedinged en Imperial Plate Chest gekocht voor 20G. Nice, nu 4000HP.

Die Ice Barbed Spear slaat echt zo verschrikkelijk hard. Dit is hem: http://www.thottbot.org/?i=40261

Maar goed, ik speelde voorheen een warrior tot 24, deze is 30 levels hoger, en de tactiek is iets wennen maar het gaat al aardig. Over paar daagjes kan ik vast al goed meekomen met andere warriors van mijn level. Vooral het tanken zal ik effies goed moeten oefenen. Gewone beuken is geen probleem.

Your'e addicted maar dat weet je wel he :P je lbijft terugkomen ^^ toch best wel leuk he dat wow :+

Zoals 'The Eagles' al zongen: you can check out any time you like, but you can never leave. }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

Kan het niet nalaten maarrrruuhhh "gekocht"? "verkocht"? Heb je gewoon serieus via een Ebay achtig iets je char verkocht om daar zelf een char aan te kopen?
Nu vertrouw ik wel dat jij ermee om kan gaan hoor... maar figuren zoals jou houden wel de markt levend. Dezelfde markt die het speelplezier vergalt door foutieve instroom van prutsers.
Dus ik kan niet anders zeggen dan dak vindt dat je fout bezig bent..

Maarjah... zal he wel weer verkeerd zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryceck op 19-07-2005 09:32 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 11:47
Zijn er hier nog meer paladins die ook veel problemen hebben met mages? Als ik een mage tegen kom kan ik er vrij weinig tegen doen. De mage schaapt me, cast wat zooi, zodra ik in de buurt kom blinktie me, waarna hij me freezed (blessing of freedom kan daar wel wat tegen doen maar het vertraagt toch aardig) waarna hij rond rent/blinkt tot hij weer veilig op me kan casten. Stunnen helpt niet want daar blinkt de mage gewoon weer uit. Ranged attack heb je als pally niet. En als de mage het dreigt te verliezen, dan polymorpht hij je tot hij in veilig gebied is aangezien er praktisch geen cooldown op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Wat is er in godsnaam leuk aan om een char te kopen/verkopen? Als je dan een warrior wilt, wees dan een vent en lvl hem gewoon vanaf het nulpunt. Kost je een paar weken extra, maar geeft veel meer voldoening volgens mij.

Maar zoals Ryceck zegt: het zal wel aan mij liggen.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
:D

I know. Een collega van me die ik nota bene aan die verslaving geholpen heb speelt ook nog DAoC, en die vindt NF ook weinig aan, helemaal met de introductie van Warlocks. Ik keek erg uit naar NF maar vond het echt ontzettend tegen vallen. Het is veel te groots opgezet voor een spel dat heel erg leeg aan 't lopen is.
Ryceck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:31:
Ben het op zich wel met je eens. Een warrior op (bijna) level 60 gekocht hebben, is nogal vervelend voor je teamleden lijkt me.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 09:37 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren [53] Saving Sharpbeak in Hinterlands gedaan met lvl 50 + 56 warriors en lvl 59 priest.
Vreemdt genoeg kreeg ik als lvl 49 hunter bijna altijd aggro. Was altijd op hetzelfde target als die warriors (weinig adds daar), pet was passive en ik gebruikte alleen arcane shot (AS crit = gegarandeerde aggro dus na een paar mobs in het begin maar mee gestopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, mn credit-card betaling is gelukt, iemand nog een level 1 undead mage nodig in zn guild ? ;)

Verwacht eind van de middag wel lvl 15 te zijn ofzo (weet de weg ;))

Edit:
Of zal ik gewoon met mn eind-40 mage verder spelen, ik weet het niet eigenlijk :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Skerekrow schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:34:
Zijn er hier nog meer paladins die ook veel problemen hebben met mages? Als ik een mage tegen kom kan ik er vrij weinig tegen doen. De mage schaapt me, cast wat zooi, zodra ik in de buurt kom blinktie me, waarna hij me freezed (blessing of freedom kan daar wel wat tegen doen maar het vertraagt toch aardig) waarna hij rond rent/blinkt tot hij weer veilig op me kan casten. Stunnen helpt niet want daar blinkt de mage gewoon weer uit. Ranged attack heb je als pally niet. En als de mage het dreigt te verliezen, dan polymorpht hij je tot hij in veilig gebied is aangezien er praktisch geen cooldown op zit.
Eerlijk gezegt nog geen problemen mee gehad, eergisteren lvl 44 undead mage.Hij sheept gelijk, hop Divine shield ga je gelijk uit polymorph. *ram* *squishy cloth* 50% er af ^_^ zodra divine shield uit gewerkt is, blessing of freedom. Beetje voorspelbare mage frost gelijk om weer afstand te maken. *ram* *ram* einde verhaal. Waar ik wel problemen mee heb zijn die verrekte hunters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:43:
gisteren [53] Saving Sharpbeak in Hinterlands gedaan met lvl 50 + 56 warriors en lvl 59 priest.
Vreemdt genoeg kreeg ik als lvl 49 hunter bijna altijd aggro. Was altijd op hetzelfde target als die warriors (weinig adds daar), pet was passive en ik gebruikte alleen arcane shot (AS crit = gegarandeerde aggro dus na een paar mobs in het begin maar mee gestopt)
Je lvl genereert al aggro op zich :)
Je bent lager lvl dan de rest, dus een makkelijker target dus trek je sneller meer aggro :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:44:
Oké, mn credit-card betaling is gelukt, iemand nog een level 1 undead mage nodig in zn guild ? ;)

Edit:
Of zal ik gewoon met mn eind-40 mage verder spelen, ik weet het niet eigenlijk :P
mja ik had dus een lvl 49 female Troll mage

maar tijdens het levellen van mijn undead priest zag ik een female undead mage en dat vond ik er toch wel erg gaaf uitzien, dus mijn 49 trolletje staat stof te vangen en af en toe Arcanite te transmuten, terwijl ik mijn lvl 33 female undead mage aan het powergrinden ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

een beetje mage eet elke paladin voor het ontbijt.

groetjes Jyuken (lvl 60 paladin) en Tapion (LVL 52 mage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tpn schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:59:
een beetje mage eet elke paladin voor het ontbijt.

groetjes Jyuken (lvl 60 paladin) en Tapion (LVL 52 mage)
ligt zwaar op de maag hoor al dat plate zo vroeg op de morgen ^^

maar inderdaad warriors en palladins ontwijken mij meestal in contested gebied.

Fire mage is hard trouwens voor grinden heb veel snellere killspeed en voor mijn gevoel minder downtime dan met mijn frostmage toen ik die levellde rond de 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ryceck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:56:
Je bent lager lvl dan de rest, dus een makkelijker target dus trek je sneller meer aggro :)
Euh? Nee hoor, je hebt als je een relatief laag level hebt een grotere aggro radius. Voor de rest is het in 't geval van een Hunter gewoon op de hoeveelheid damage gebaseerd. Klinkt als een Warrior die stond te dual-wielden.

Gisteren met een guild groepje de Sunken Temple ingegaan. Met z'n 4tjes, erg gezellig. Helaas een wipe bij de dragon (E-nogwat) omdat een andere draak (Weaver geloof ik ) binnen kwam vliegen met een grote deathtrain achter zich aan. Toen onze warrior releasde stond hij opeens in Southshore 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:56:
[...]

ja - maar ik bleef dus altijd verder achter en wachte totdat die warriors een beetje aggro opgebouwd hadden ...
En lvl 50 warrior is ook niet zo veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:03:
[...]
Fire mage is hard trouwens voor grinden heb veel snellere killspeed en voor mijn gevoel minder downtime dan met mijn frostmage toen ik die levellde rond de 30
Ik ben rond lvl 20 van Fire naar Frost over gegaan, ben nu lvl 30, maar moet zeggen dat Frost me nogsteeds erg goed bevalt. :) Vind vooral die slow-down ontzettend fijn.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
robbertinho schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:34:
[...]

Wat is er in godsnaam leuk aan om een char te kopen/verkopen? Als je dan een warrior wilt, wees dan een vent en lvl hem gewoon vanaf het nulpunt. Kost je een paar weken extra, maar geeft veel meer voldoening volgens mij.

Maar zoals Ryceck zegt: het zal wel aan mij liggen.
Ryceck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:31:
[...]

Kan het niet nalaten maarrrruuhhh "gekocht"? "verkocht"? Heb je gewoon serieus via een Ebay achtig iets je char verkocht om daar zelf een char aan te kopen?
Nu vertrouw ik wel dat jij ermee om kan gaan hoor... maar figuren zoals jou houden wel de markt levend. Dezelfde markt die het speelplezier vergalt door foutieve instroom van prutsers.
Dus ik kan niet anders zeggen dan dak vindt dat je fout bezig bent..

Ik zal het even toelichten. Ik was WoW helemaal zat en verkocht dus mijn rogue. Ik zat nog wat na te babbellen met die knaap en toen zei ik dat een warrior me altijd wel leuk leek. Ik ben er ook zelf 1 gaan levelen alleen toen direct zo na mijn rogue was ik WoW gewoon beu.

Hij gaf toen aan eigenlijk hetzelfde te hebben over zijn warrior en zodoende heb ik die van hem gekocht voor het bedrag dat hij al betaald had voor mijn rogue. Min of meer hebben we dus gewoon geruild. Ik begrijp ook inderdaad dat er op die manier mensen een class gaan spelen op hoog level maar de class niet kennen. Gelukkig ken ik de warrior al redelijk goed.

Ik begrijp dat sommige mensen het traden/sellen/buyen van accounts niet goedkeuren. Ik heb daar zelf geen problemen mee. Ieder zijn mening toch? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Denk er serieus over om mn lvl 59 rogue te parkeren en een nieuwe char te rollen. Buiten de guild om is bijna niet aan een fatsoenlijke group te komen. En de mensen/friends die ik heb gemaakt, willen wel rogues meenemen.. maarja wat kies je? Lvl59 rogue buiten guild of die lvl60 rogue van in de guild.. juist ja :)

Denk dat ik een Warrior ga rollen, want een squishy zijn trekt me totaal niet. Irritante casttime en hele tijd oom zijn is ook niks natuurlijk :) Shaman kan ook wel maarja die hebben we niet in de alliance kant zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Iedereen mag een mening hebben ja. Vraagje alleen, wat doe je met vrienden van de oude warrior die jou nu zitten te messagen? Zeg je dan dat j een "ebay" account bent en zeg je dat je hem bent?

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Als je graag die instances in witl op hogere lvls zou ik juist een squishy rollen (vooral priest). Sinds ik lvl 58 ben geworden kan ik de hele dag in Strat, Scholo, BRD, LBRS en UBRS rondwandelen als ik zou willen. Ik heb al een macro gemaakt voor als ik in IF wandel (/r really sorry, but am busy doing other things atm. GL!) :D

Af en toe wordt het zelfs gewoon irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:05:
[...]

Euh? Nee hoor, je hebt als je een relatief laag level hebt een grotere aggro radius. Voor de rest is het in 't geval van een Hunter gewoon op de hoeveelheid damage gebaseerd. Klinkt als een Warrior die stond te dual-wielden.

Gisteren met een guild groepje de Sunken Temple ingegaan. Met z'n 4tjes, erg gezellig. Helaas een wipe bij de dragon (E-nogwat) omdat een andere draak (Weaver geloof ik ) binnen kwam vliegen met een grote deathtrain achter zich aan. Toen onze warrior releasde stond hij opeens in Southshore 8)7
Eranikus O+

eerste keer ST ??

altijd alle dragon kin clearen voor je naar Eranikus gaat :) anders krijg je het Mograine SM Cathedral effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
robbertinho schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:16:
Als je graag die instances in witl op hogere lvls zou ik juist een squishy rollen (vooral priest). Sinds ik lvl 58 ben geworden kan ik de hele dag in Strat, Scholo, BRD, LBRS en UBRS rondwandelen als ik zou willen. Ik heb al een macro gemaakt voor als ik in IF wandel (/r really sorry, but am busy doing other things atm. GL!) :D
Ik begrijp best dat het irritant is af en toe, maar voor deregelijke instances heb je gewoon een goeie priest enzo nodig. Ik ben ook wel eens bezig geweest een raid groep compleet te krijgen, en dan ben je dus inderdaad bezig alle level 60 priests in WPL, EPL en tenslotte IF aan te spreken. Ik kan je garanderen dat 10 keer achter mekaar een "No thanks" reactie nog veel vervelender is, vooral als voor Strat je staat te wachten :)

M'n mage is nu level 22, en ik ga m'n level 9 priest eens onder 't stof vandaan halen en kijken hoe dat speelt. Met m'n priest op level 20 (ga natuurlijk shadow) kan ik een aardige afweging maken wat m'n volgende char wordt.

NE priests zie je niet veel vanwege die crappy race-specific spell die je krijgt. Maargoed, daar ga ik het niet om laten ;)
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:16:
eerste keer ST ??

altijd alle dragon kin clearen voor je naar Eranikus gaat :) anders krijg je het Mograine SM Cathedral effect :)
Yup, nooit eerder geweest, voor een Hunter niet de meest boeiende instance ook. Ik was daar om een guildy te helpen, maar die moest eerder weg (de prutser, waren we nog met z'n 4en) en de rest had nog nooit ST gedaan. Maargoed, wat wel een gezellige groep, ook lekker georganiseerd. Heb wel dat hoofd van Jubawahoppanogwat te pakken gekregen, levert me een blauwe helm op. Jammer dat het nogal veel +spi heeft.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Yellow|A schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:14:
Iedereen mag een mening hebben ja. Vraagje alleen, wat doe je met vrienden van de oude warrior die jou nu zitten te messagen? Zeg je dan dat j een "ebay" account bent en zeg je dat je hem bent?
Nee, zeg dan dat account geruild is. Ga niet zeggen dat het een ebayaccount is, trouwens, niet via ebay gedaan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Eranikus is eentje van mijn lieveling bosses. Al die draken die je moet doodmaken voordat je bij hem bent, erg leuk. Duurt alleen altijd zolang om alle draakjes te slayen en daarna dat gehele Jammal gebeuren te doen. Wel een leuke instance vind ik :)

Kaap: Bedoelde niks negatiefs. Ebay stond tussen " " was gewoon de beste term die ik eventjes kon verzinnen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:16:

Af en toe wordt het zelfs gewoon irritant..
Heel herkenbaar ;)
Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:22:
[...]

Ik begrijp best dat het irritant is af en toe, maar voor deregelijke instances heb je gewoon een goeie priest enzo nodig. Ik ben ook wel eens bezig geweest een raid groep compleet te krijgen, en dan ben je dus inderdaad bezig alle level 60 priests in WPL, EPL en tenslotte IF aan te spreken. Ik kan je garanderen dat 10 keer achter mekaar een "No thanks" reactie nog veel vervelender is, vooral als voor Strat je staat te wachten :)
Soms wil ik ook best wel mee, maar echt, je krijgt elke 5 min een whisper. Kom je net uit Strat vandaan en ben je in IF, kun je weer op pad. Het is best leuk voor de items hoor, maar soms kunnen de whispers ook wel teveel worden. Zelfs zo gek meegemaakt, loop je in Strat en toen kreeg ik een whisp of ik die groep uit wilde en met de anderen mee, dan kreeg ik wel wat geld toe. Hoezo desperate om priests :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:38

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Gisteravond heb ik voor het eerst alliance toegevoegd op mijn KOS mod.

Waarom? Je kan ze toch niet vermoorden. Neen. Ik zal toelichten.

SM, ik word uitgenodigd door iemand die ik toen hij nog een level 10 was, gratis armor heb gegeven, omdat hij er lastig aan kwam en ik was toch leatherworker (rogue toen nog)

Hij wilde me nu meenemen op een SM run voor loot. Ik blij. Hij 41 druid, ik warlock, en we hadden nog een 42 priest bij (vriend van me) en 2 warriors, levels 42 en 40.

Onderweg naar SM vraagt de druid nog of ze wel een schild bij hebben. Beiden bleken een mooi, stevig, blauw schild te hebben. Goed dus. We buffen, gaan naar binnen, en beginnen.

Meteen valt op dat warrior 1 met een 2h axe zwaait, en warrior 2 met dual wield. Ze nemen enorme schade (mede omdat ze niet op aggro letten en als een idioot pullen) en de priest krijgt het bijna niet aangeheald.

Ik vraag dus netjes of ze wat voorzichtiger willen pullen, en, vooral, ook een 1h plus shield willen dragen. Warrior met de axe doet alsof hij dom is en reageert gewoon nergens op, gaat stug door. Warrior 2 met de dual wield zegt: 'dit vind ik fijner spelen' . Ik zeg, dat kan wel zijn, maar zowel de teamleader, als ik, en de priest, vragen jullie om te shielden, dat vreet minder hp. We hebben het een kwartier lang gevraagt of hij alstublieft 1h+shield wil gaan maar hij weigert gewoon.

Uiteindelijk zijn we weggegaan. Heartstone - ironforge en de priest en ik besluiten samen te gaan questen. We komen in stromgarde terecht. Net begonnen met de badges quest, komen we een party van 3 tegen, we mergen, missie word makkelijker.

Nu zit er in die party een lvl 40 warlock, genaamd SOZ, die ik al vaker heb gezien. Die gast is echt niet te geloven. We hebben beide void bij, maar liever neemt eentje zijn imp natuurlijk, voor de stamina buff. Logischerwijs vragen zowel de priest als ik of hij zijn imp wil pakken, omdat hij een affliction lock was, en ik een demo lock. Mijn void is dus veel sterker dan de zijne, maar onze imps waren beide net zo sterk.

Dat weigerde hij. Reden? Hij wil zijn 30sec schild hebben voor als het foutgaat :{

Ik zeg, dat schild gaat je echt niet helpen middenin een instance bij een wipe, en bovendien, je eigen defense kiezen boven die van het team is behoorlijk lame en egoistisch. Hij beweert dat hij nooit gevraagd word zijn imp te gebruiken, imp is slecht en void is goed. Teamleader vond ook dat hij een imp moest nemen maar arathi was dunbezaaid en hij was blij dat hij uberhaupt een party had.

Die gozer word met pure logica om zijn oren geslagen en wij laten zien dat het echt beter voor het team is als hij zijn imp pakt (Wat ik dus uiteindelijk zelf maar deed) maar hij blijft stug doorgaan :{

Zulke mensen gaan dus op de koscounter.... kijken of hij nog zo hard lacht als hij dat geintje probeert uit te halen bij een instance raid party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Meer info over de Darkmoon Faire komt van de US forums en gezien niet iedereen die leest, mischien wel leuk om te weten
This info was gathered from various places. Here you go. Enjoy

This is all I have been able to find so far.

Finding the Faire
The faire moves back and forth between Mulgore and Elwynn Forest each calendar month. It will begin Aug 1st (tentitive)

Darkmoon Cards
There are four sets of card decks which can be turned in for trinket rewards. To collect a set you must find cards 1-8 for each deck. The cards are BOE blue (rare) drops.

http://img110.imageshack.us/img110/2370/darkmoon5kq.jpg

Warlords: Greater Darkmoon card of Heroism - occasionally heals you while you are engaged in melee combat. [Sometimes heals bearer of 120 - 180 damage when attacking an enemy]

Elementals: Greater Darkmoon card of Maelstrom - occasionally impact an enemy you are fighting with for heavy damage. [Chace to strike your melee target with lighting for 200 to 300 Nature damage]

Portals: Greater Darkmoon card of the Twisting Nether - occasionally pull your spirit back into your body after death and restore you. [Gives the wearer a 10% chance of being able to resurrect wiht 20 health and mana]

Beasts: Greater Darkmoon card of the Blue Dragon - estores mana [2% chance on successful spellcast to allow 100% of your Mana regueneration to continue while casting for 15 sec]

Cards and Trinkets
Elementals = Maelstrom
Warlords = Heroism
Beasts = Blue Dragon
Portals = Twisting Nether

Additional Info from Cold Arm
2: When you combine the deck you get a quest item. The quest tells you to take the completed deck to the Darkmoon Faire. I just completed my Elementals Deck.

3: Unless you ARE of the stated professions that can hand in crafted items, you CANNOT hand them in. You will be forced to rely purely on the beast-type vendor trash collecting. Only Engineers can hand in Green Fireworks, that means.

4: The Heroism Card is actually procced when you take damage, like a Truesilver Breastplate. The Maelstrom Card is an on-hit proc, on a melee attack. (Really wanna see that type of thing apply to ranged. Hunter Love FTW!)

5: The ticket gap is rather big, it goes from 50 straight to 1200 (the 2 Epic Necklaces). And, for those wondering and not wanting to do the math: Hand in 60 of the 20-ticket handins you can do, to get exactly 1200 tickets. I can see the high-grade random item ticket purchase being popular for Enchanters, since it seems to be generally green items.

Darkmoon Faire Prize Tickets
There are two epic necklaces, and a handful of lesser rewards that you can earn from the faire by turning in animal parts and some tradeskill goods. These are repeatable quests, but as your faction with Darkmoon Faire increases, you are no longer able to turn in the lesser ones.

There are no turn in quests for enchanting, alchemy, herbalism.

Tickets are not soulbound, so you can trade them, or turn in items on an alt.

Darkmoon Prize Ticket Gathering Quests # What Reward
Animal Parts:

(x5) Small Furry Paw 1 Ticket

(x5) Torn Bear Pelt 4 Tickets

(x5) Soft Bushy Tail 8 Tickets

(x5) Vibrant Plumes 12 Tickets

(x10) Evil Bat Eyes 20 Tickets, 100 Faction
Blacksmithing:

(x10) Coarse Weight Stone 1 Ticket

(x7) Heavy Grinding Stone 4 Tickets

(x3) Green Iron Bracer 8 Tickets

(x1) Big Black Mace 12 Tickets

(x8) Dense Grinding Stone 20 Tickets, 100 Faction
Engineering:

(x5) Copper Modulator 1 Ticket

(x7) Whirring Bronze Gizmo 4 Tickets

(x3) Green Firework 8 Tickets

(x6) Mechanical Repair Kit 12 Tickets

(x6) Thorium Widget 20 Tickets, 100 Faction
Leatherworking:

(x3) Embossed Leather Boots 1 Ticket

(x3) Toughened Leather Armor 4 Tickets

(x3) Barbaric Harness 8 Tickets

(x3) Turtle Scale Leggings 12 Tickets

(x8) Rugged Armor Kit 20 Tickets, 100 Faction

PRIZES
Prize Ticket Rewards 1,200 Tickets

Orb of the Darkmoon (epic necklace)
+19 Stamina
+8 Spirit
Equip: +12 damage/healing
Requires Level 57

Amulet of the Darkmoon (epic necklace)
+10 Strength
+19 Agility
+8 Stamina
Requires level 57

50 Tickets

Darkmoon Storage Box
Unique
14 Slot Container

40 Tickets

Greater Darkmoon Prize
Requires Level 45
"Guaranteed to contain an item of value!"

Various Rewards from this Prize:
-Level 50 Cape
-Traveler's Backpack

12 Tickets
Lesser Darkmoon Prize
Requires Level 30

10 Tickets
Last Months Mutton
One-Hand Mace
29-54 Damage Speed 2.50
(16.6 damage per second)
Requires Level 29

5 Tickets Darkmoon Flower
Held in Off-Hand

Minor Darkmoon Prize
Requires Level 15

If you really want to know, this is what I can gather so far.

Elementals
Eight of Elementals 0 Dropped By: Blackhand Summoner, Blackhand Veteran
Six of Elementals 0 Dropped By: Scholomance Necromancer, Spirestone Enforcer
Seven of Elementals 0 Dropped By: Smolderthorn Witch Doctor
Two of Elementals 0 Dropped By: Thauris Balgarr
Three of Elementals 0 Dropped By: Blighted Zombie, Shadowmage, ...
Five of Elementals 0 Dropped By: Mangled Cadaver, Plague Ghoul
Four of Elementals 0
Ace of Elementals 0

Beasts
Eight of Beasts 0 Dropped By: Blackhand Incarcerator, Eldreth Spectre
Four of Beasts 0 Dropped By: Eyeless Watcher, Scourge Champion
Five of Beasts 0 Dropped By: Scarshield Legionnaire
Three of Beasts 0 Dropped By: Deadwood Avenger
Ace of Beasts 0 Dropped By: The Beast
Seven of Beasts 0 Dropped By: Blackhand Elite
Two of Beasts 0 Dropped By: Blighted Zombie, Cursed Mage, ...
Six of Beasts 0 Dropped By: Blackhand Iron Guard, Crimson Elite

Warlords
Two of Warlords 0
Four of Warlords 0 Dropped By: Diseased Flayer, Weapon Technician
Five of Warlords 0 Dropped By: Blackhand Veteran, Crimson Initiate, ...
Seven of Warlords 0 Dropped By: Anvilrage Overseer, Firebrand Grunt
Six of Warlords 0
Eight of Warlords 0 Dropped By: Blackhand Veteran, Scholomance Necromancer, ...
Three of Warlords 0 Dropped By: Deadwind Brute, Shadowforge Peasant, ...
Ace of Warlords 0 Dropped By: King Gordok

Portals
Six of Portals 0 Dropped By: Blackhand Iron Guard, Diseased Ghoul, ...
Three of Portals 0 Dropped By: Mossflayer Zombie, Unstable Corpse
Two of Portals 0 Dropped By: Salia
Seven of Portals 0 Dropped By: Anvilrage Guardsman, Blackhand Elite, ...
Four of Portals 0 Dropped By: Abomination, Blackrock Warlock, ...
Eight of Portals 0 Dropped By: Blackhand Iron Guard, Bloodaxe Warmonger, ...
Five of Portals 0 Dropped By: Scholomance Necrolyte, Spirestone Mystic
Ace of Portals 0 Dropped By: Darkmaster Gandling
ik ga denk ik maar eens rugged leather farmen in winterpsring :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:22:

M'n mage is nu level 22, en ik ga m'n level 9 priest eens onder 't stof vandaan halen en kijken hoe dat speelt. Met m'n priest op level 20 (ga natuurlijk shadow) kan ik een aardige afweging maken wat m'n volgende char wordt.

NE priests zie je niet veel vanwege die crappy race-specific spell die je krijgt. Maargoed, daar ga ik het niet om laten ;)
Ach, ik besloot ook om NE priest te worden voordat ik me goed had ingelezen. Had achteraf ook beter een dwerg kunnen kiezen, maar mijn NE priest voldoet prima hoor. Heb wat critgear verzameld en momenteel crit 21% van mijn heals. Ben gisteren ook maar naar holy/disc 25/26 gespecced, omdat ik merkte dat ik shadowspecced gewoon net ff tekort kwam bij lange gevechten.

Hebben gisteren de hele dag in avond in strat rondgehangen met zijn 8'en. Was wel humor. We gingen erg smooth door alle mobs. Baron Rivendare was in minder dan 60 sec down. Erg fijn als je 2 mages bij je hebt die al die irri adds AoE'en. Het enige irritante van die 4,5 uur in strat was dat ik in de hele run geen enkele devout piece heb zien droppen en dat nog wel in de instance met de meeste drops voor mijn set :(.

Ik zit momenteel in een guild met ong. 30 a 35 lvl 60's en daarvan zijn er maar 3 een priest en 2 druids. Ik zit dus in de luxe positie dat als ik wil raiden of 5-man Scholo/Strat'en er altijd wel wat te vinden is guild-only. Elke avond zijn er wel 2 of 3 raids aan de gang. LIfe is good as a priest 8).

[ Voor 38% gewijzigd door robbertinho op 19-07-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

OPROEP PLEASE HELP

Om een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang verhaal kort te maken. Ik had 3 problemen tijdens het spelen die met elkaar te maken hebben. Dit heb ik in een ticket naar een GM verstuurd maar je kan oneindig veel typen en zij ontvangen maar een klein deel, 511 TEKENS om precies te zijn. IMO kun je bij ingewikkelde problemen nooit een normale ticket maken als je maar 511 tekens tot je beschikking hebt. Ik heb daarom even een topic aangemaakt op het WoW board maar binnen 5 minuten is deze ontzettend hard naar onder gezakt.

Nu heb ik nog helemaal niemand gehoord die het normaal vind dat je maar 511 tekens hebt en daarom is mijn vriendelijke verzoek of jullie pleeeeeeeease please please please pleaaaaase ook even je mening kunnen geven in het topic op het WoW board zodat er serieus naar gekeken wordt.

klik hier voor het topic

Daar staat ook een iets langere versie van het verhaal, als jullie echt de uberlange versie willen hebben hoor ik het wel :p, maar pleease geef even je mening zodat het topic niet net zoals heel veel topics daar in het niets verdwijnen. Thnx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Heb zelf een LvL16 Dwarf Priest maar ik moet gewoon even doorbijten qua lvlen. Zit nu in Westfall te spelen omdat ik dat fijner vind spelen dan Loch Modan eigenlijk. Tis een leuke class maar erg lastig solo te spelen (ben zelf dus een rogue gewend en dat grind toch lekker aardig weg!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

ViRaX schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:44:
OPROEP PLEASE HELP

Om een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang verhaal kort te maken. Ik had 3 problemen tijdens het spelen die met elkaar te maken hebben. Dit heb ik in een ticket naar een GM verstuurd maar je kan oneindig veel typen en zij ontvangen maar een klein deel, 511 TEKENS om precies te zijn. IMO kun je bij ingewikkelde problemen nooit een normale ticket maken als je maar 511 tekens tot je beschikking hebt. Ik heb daarom even een topic aangemaakt op het WoW board maar binnen 5 minuten is deze ontzettend hard naar onder gezakt.

Nu heb ik nog helemaal niemand gehoord die het normaal vind dat je maar 511 tekens hebt en daarom is mijn vriendelijke verzoek of jullie pleeeeeeeease please please please pleaaaaase ook even je mening kunnen geven in het topic op het WoW board zodat er serieus naar gekeken wordt.

klik hier voor het topic

Daar staat ook een iets langere versie van het verhaal, als jullie echt de uberlange versie willen hebben hoor ik het wel :p, maar pleease geef even je mening zodat het topic niet net zoals heel veel topics daar in het niets verdwijnen. Thnx alvast.
Misschien had je het eigenlijke probleem waarvoor je het ticket in de eerste plaats aanmaakte ook even moeten vermelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-eagle schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:54:
Yay, heb nu Brain Hacker gekocht voor m'n 60 Shaman, met Crusader enchant :*)
Waardeloos wapen. Had je beter voor een Gravestone War Axe of Malown's Slam kunnen gaan, of een Arcanite Reaper als je toch voor geld uitgeven kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:31:
Soms wil ik ook best wel mee, maar echt, je krijgt elke 5 min een whisper. Kom je net uit Strat vandaan en ben je in IF, kun je weer op pad. Het is best leuk voor de items hoor, maar soms kunnen de whispers ook wel teveel worden. Zelfs zo gek meegemaakt, loop je in Strat en toen kreeg ik een whisp of ik die groep uit wilde en met de anderen mee, dan kreeg ik wel wat geld toe. Hoezo desperate om priests :P
Ja, nou, ik ga zelf geen geld bieden, maar soms is het erg vervelend als je 8 van de 10 mensen hebt, maar alleen nog twee healers mist :D Ik heb zelf wel eens de vraag gehad, als Hunter (jaja), of ik m'n huidige groep in Zul wou verlaten en een andere groep wou joinen. Persoonlijk vind ik dat nogal lomp. Iemand in mijn groep die dat doet, komt d'r ook nooit meer in.]
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:44:
Nja, ik ga maar even zien wat ik doe. Heeft het krijgen van Faction veel nut? Ik kan wel Thorium gaan farmen nl., maar dat spul heb ik zelf nodig voor m'n ammo :)
robbertinho schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:44:
Ik zit momenteel in een guild met ong. 30 a 35 lvl 60's en daarvan zijn er maar 3 een priest en 2 druids. Ik zit dus in de luxe positie dat als ik wil raiden of 5-man Scholo/Strat'en er altijd wel wat te vinden is guild-only. Elke avond zijn er wel 2 of 3 raids aan de gang. LIfe is good as a priest 8).
Uhuh, daarom ga ik ook nu eerst een priest proberen. Mage is ook erg leuk, maar een priest is natuurlijk weer net iets meer gewild. Een goeie priest is altijd nodig. Ik heb ook een druid op level 14, en de eerste keer dat ik in een groep bezig ging, vergat ik steeds te healen 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:44:
Heb zelf een LvL16 Dwarf Priest maar ik moet gewoon even doorbijten qua lvlen. Zit nu in Westfall te spelen omdat ik dat fijner vind spelen dan Loch Modan eigenlijk. Tis een leuke class maar erg lastig solo te spelen (ben zelf dus een rogue gewend en dat grind toch lekker aardig weg!)
Het lijkt me dat je als priest al gauw afhankelijk bent van anderen. Ik zie ze wel eens solo een mob pakken, ik help ze altijd wanneer ik kan. Ze moeten een mob afmaken door hem te pullen met een spell en dan erop te rammen met een melee wapen, dat schiet niet op natuurlijk.

Toch vond ik het grinden van een rogue ook niet ideaal vergeleken met het grinden met een lock.
Met mijn rogue was ik de hele tijd met potions en bandages in de weer, en met mijn lock heb ik daar geen last van. Ik kan mezelf healen met life drain en stones, en mana aanvullen met drain en life tap.

Mijn pet heeft een hoge mana regen en kan zichzelf voor 1000hp healen met een simpele spell. Paar seconden werk en je bent weer onderweg. De rogue wint misschien tijd met snelle kills, maar verliest weer wat tijd met zijn downtime.

Ik denk daarom dat het nog niet eens zoveel uitmaakt qua tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:04:
Het lijkt me dat je als priest al gauw afhankelijk bent van anderen. Ik zie ze wel eens solo een mob pakken, ik help ze altijd wanneer ik kan. Ze moeten een mob afmaken door hem te pullen met een spell en dan erop te rammen met een melee wapen, dat schiet niet op natuurlijk.
Shadow spec priests doen niet bepaald weinig damage hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken :) Holy priests zijn meer afhankelijk, maar de meeste mensen gaan voor een shadow spec en respeccen op level 56 ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:04:
[...]

Afmaken met melee wapen? Tot aan het moment dat je MF krijgt is het shield, PW:S, MB en smiten. Als je als priest gaat melee'en spoort je niet. Vanaf lvl 20 kan je trouwens prima solo'en als priest hoor. Ik heb er zelden problemen mee gehad. Elites van hetzelfde lvl krijg je in principe gewoon neer. Alleen heb je dan wel een lege mana balk en wat minder HP dan aan het begin :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:01:
[...]

Nja, ik ga maar even zien wat ik doe. Heeft het krijgen van Faction veel nut? Ik kan wel Thorium gaan farmen nl., maar dat spul heb ik zelf nodig voor m'n ammo :)
nah ik doe het meer voor de tickets dan voor de rep

denk dat je met betere rep weer van die patterns/formula's etc kan krijgen

maar rugged leather farmen is easy in winterspring/aszhara/felwood

even kijken of ik op die manier makkelijk aan 16 slotters kan komen ^^

Priest solo:

PW:S
die armor spell voor extra armor
SW:P
Mindblast
Mindlfay/smite

move to next

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 19-07-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:54:
[...]
Misschien had je het eigenlijke probleem waarvoor je het ticket in de eerste plaats aanmaakte ook even moeten vermelden :P
Oke speciaal voor jou de langere versie maar ik wil niet hier dit topic wijden aan alleen GM problemen en mensen lezen lange verhalen over het algemeen toch niet. Maar hier komt ie:

Ik was aan het questen in de WP, ik ging dood en mn spirit spawnde in de wetlands. Ik was het hele stuk teruggelopen en 10 min later werd ik weer gekillt. Mn spirit spawnde toen in het chillwind camp maar mn corpse werd niet weergegeven op de minimap. Toen liep ik toch maar naar de plek waar ik dood ging (helemaal in het noorden) en ik kon dus niet spawnen. Ik uitloggen en toen weer inloggen en mn corpse was weer op de minimap MAAR mn spirit was nu weer naar het chillwind camp DUS moest ik WEEEER dat hele stuk lopen.

Ik maak dus een GM ticket, gewoon aardig, netjes, met mn beste engels en toch IETSJE uitgebreider (echt geen 10 pagina's) met mn probleem omschrijving. Toen drukte ik op edit ticket en ik zag dat er maar 1/3e deel stond. Het blijkt dus dat alles dat over de limit is niet werd weer gegeven.

De dag erna stond mn ticket nog open en toen ik aan het gamen was werd hij gesloten en kreeg ik mail met de melding dat ik te weinig info had gegeven en dat ik een nieuwe ticket moet maken. Waarom /wde die gm me niet gewoon? Dan kon hij het vragen aangezien ik deze 3 dingen niet in een nette ticket kon zetten vanwege de character limitation.

Ik heb dus toen gekeken hoelang je ticket kon zijn en het blijkt dat het maar 511 tekens kan zijn en vandaar dat ik het topic heb gemaakt op het WoW board. Dus nogmaals, please reply ook ff in het topic zodat hij niet naar beneden zakt want het lijkt me dat ieder normaal persoon 511 tekens een beetje weinig vind. (nogmaals 10000000 tekens limit hoeft ook niet van mij maar 1500/2000 tekens lijkt me een stuk redelijker).

*knip*

Heel erg bedankt voor je mening en het "bumpen" van het topic. Er moet toch wel iets aan te doen zijn lijkt me als zoveel mensen het onredelijk vinden dat je maar zo weinig tekens hebt voor een ticket toch? En om 3 verschillende tickets te maken slaat ook nergens op aangezien ze alle 3 met elkaar te maken hebben en je maar 1 ticket per keer open kan hebben, dus dat zou me gewoon 3 dagen duren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

unstuck/spirit healer???

(je kan wel een deftig stukje klagen zeg (8> )

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 19-07-2005 11:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:10:
[...]

nah ik doe het meer voor de tickets dan voor de rep

denk dat je met betere rep weer van die patterns/formula's etc kan krijgen

maar rugged leather farmen is easy in winterspring/aszhara/felwood

Priest solo:

PW:S
die armor spell voor extra armor
Mindblast
Mindlfay/smite

move to next
Ter info: Priest solo is

Inner Fire (als die niet geactiveerd is)
MB
MF
PW:S (als mob inmiddels bij je is, anders nog een keer MF)
MF
autoshoot wand

Veel mana efficienter (en shielden heeft geen zin als de mob nog op 30 yard staat), zeker icm met spirit tap.

[ Voor 10% gewijzigd door robbertinho op 19-07-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb je de unstuck feature al geprobeerd? Als je erg ver van je corpse spawned, of niet kunt respawnen (omdat je corpse in de lava in IF ligt ofzo ;)), kun je in princiepe de unstuck featere (Rood vraagteken -> Issues GMs can assist with -> I'm stuck -> Auto Unstuck ofzo) gebruiken.

Trouwens, terugkomend op het Main Assist verhaal; ik zag toevallig een leuke guide op de WoW fora:
http://forums-en.wow-euro...36758&p=1&tmp=1#post36758

Interessant leesvoer.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:10:
Ja, daar gaat m'n interesse ook vooral naar uit. Maar dan ga ik die fireworks wel maken, kost me alleen solid stone (geloof ik) en daar heb ik genoeg van. Als die backpacks een beetje goed droppen zou het aardig lucratief kunnen zijn :) Zelf kan ik nog 2 16 slotters voor m'n main gebruiken ook.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:22:
[...]

Heb je de unstuck feature al geprobeerd? Als je erg ver van je corpse spawned, of niet kunt respawnen (omdat je corpse in de lava in IF ligt ofzo ;)), kun je in princiepe de unstuck featere (Rood vraagteken -> Issues GMs can assist with -> I'm stuck -> Auto Unstuck ofzo) gebruiken.

Trouwens, terugkomend op het Main Assist verhaal; ik zag toevallig een leuke guide op de WoW fora:
http://forums-en.wow-euro...36758&p=1&tmp=1#post36758

Interessant leesvoer.
Goeie kerel. Dat is de MT van mijn guild. Warrior om van te houden. Als ik met hem speel ben ik nooit OOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:22:
[...]
[...]
Nee heb ik niet geprobeerd, maar het gaat er gewoon om dat ik verder nooit klachten over wow heb, ik op problemen ben gestuit en ik ging er al niet vanuit dat de GM het binnen 5 min kon oplossen maar ik dacht: ik meld het evengoed in de ticket zodat ze weer een bugmelding gesignaleerd hebben. Als verbetering voor de community zeg maar (misschien een domme gedachte). En toen kwamen dus de GM character limitations naar voren dussss pleeease reply even in het topic ;), tis een kleine moeite en je helpt me er erg veel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViRaX schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:16:

Ik was aan het questen in de WP, ik ging dood en mn spirit spawnde in de wetlands. Ik was het hele stuk teruggelopen en 10 min later werd ik weer gekillt. Mn spirit spawnde toen in het chillwind camp maar mn corpse werd niet weergegeven op de minimap. Toen liep ik toch maar naar de plek waar ik dood ging (helemaal in het noorden) en ik kon dus niet spawnen. Ik uitloggen en toen weer inloggen en mn corpse was weer op de minimap MAAR mn spirit was nu weer naar het chillwind camp DUS moest ik WEEEER dat hele stuk lopen.
Bekennt probleem afaik - gewoon als je je corpse niet op je minimap kunt zien even uitloggen en weer inloggen en problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ja dat probleem is bekend ja, maar er zijn nog 2 andere problemen als je goed leest en dat is NIET mijn doel van de post. Mijn doel is dat GM tickets uitgebreider mogen dan 511 TEKENS! THATS ALL!

Jammer dat niemand het hier zo erg mee eens is dat ze even de moeite nemen om te replyen... Tis een kleine moeite toch? ;(

Verder hou ik er nu over op, wil dit topic niet teveel vervuilen maar het leek me een normale vraag ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:44:
Meer info over de Darkmoon Faire komt van de US forums en gezien niet iedereen die leest, mischien wel leuk om te weten

[...]

Ik vond gisteren de Two of Portals. Viel van een Satyr in Felwood :)

Eens kijken waar ik de rest kan vinden. Wel leuk om te hebben die trinket :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
robbertinho schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:23:
Goeie kerel. Dat is de MT van mijn guild. Warrior om van te houden. Als ik met hem speel ben ik nooit OOM.
Tof. Kerel weet duidelijk waar 'ie het over heeft :) Zou bijzonder fijn zijn als dit soort leesvoer gewoon bij iedereen boven de level 50 ofzo verplicht gemaakt werd. Je dinged 50, en krijgt dan dit toegemailed (samen met ander spul) en krijgt later een examen in-game ;)

Het is op zich niet so moeilijk te snappen. Je hebt X mobs met elk Y HP. Totaal HP = X * Y. Daarnaast heb je een totaal aan 'vrije' DPS (DPS van classes zoals Rogues en Hunters die primair bedoeld is om mobs te vermoorden), Z. De tijd die het kost om de monsters allemaal te vermoorden = X * Y / Z.

Mobs doen ook damage, dit noemen we A. Totale damage die ze doen als iedereen de mobs gaat soloen is X * A * (X * Y / Z). Focus je je DPS op 1 mob, dan doet alleen de laatste mob over de volledige tijd damage. Is ook in een formule te vatten, maar dan moet ik plaatjes gaan tekenen :P
ViRaX schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:30:
Ja dat probleem is bekend ja, maar er zijn nog 2 andere problemen als je goed leest en dat is NIET mijn doel van de post. Mijn doel is dat GM tickets uitgebreider mogen dan 511 TEKENS! THATS ALL!
Ach, ik vind het niet zo'n probleem. Je wil ook niet dat mensen hele epistels gaan schrijven, dit dwingt mensen kort en bondig te blijven.

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 19-07-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:34:
[...]

Ach, ik vind het niet zo'n probleem. Je wil ook niet dat mensen hele epistels gaan schrijven, dit dwingt mensen kort en bondig te blijven.
Maar dat moeten ze dan wel duidelijk maken. Laat ze dan gewoon niet verder kunnen typen.

Nu is het zo dat je oneindig kan typen, maar er worden maar 511 tekens van de text opgenomen in de database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:40:
[...]

Maar dat moeten ze dan wel duidelijk maken. Laat ze dan gewoon niet verder kunnen typen.

Nu is het zo dat je oneindig kan typen, maar er worden maar 511 tekens van de text opgenomen in de database.
Euh, daar heb ik nooit last van gehad hoor. Ik kon op een gegeven moment niet meer typen. Was even lullig omdat ik toen overal flink moest inkorten maar die GMs hebben ook maar erg weinig tijd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Phantom schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:40:
[...]

Hate to bust your bubble, maar ik heb nooit verder kunnen typen dan die character limiet :{

Het stopt gewoon, waarbij elke laatste letter die je intypt te vorige laatste letter vervangt. Ik denk dus eerder aan een bug dan een gemist item op de developlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:34:
[...]

Tof. Kerel weet duidelijk waar 'ie het over heeft :) Zou bijzonder fijn zijn als dit soort leesvoer gewoon bij iedereen boven de level 50 ofzo verplicht gemaakt werd. Je dinged 50, en krijgt dan dit toegemailed (samen met ander spul) en krijgt later een examen in-game ;)

Het is op zich niet so moeilijk te snappen. Je hebt X mobs met elk Y HP. Totaal HP = X * Y. Daarnaast heb je een totaal aan 'vrije' DPS (DPS van classes zoals Rogues en Hunters die primair bedoeld is om mobs te vermoorden), Z. De tijd die het kost om de monsters allemaal te vermoorden = X * Y / Z.

Mobs doen ook damage, dit noemen we A. Totale damage die ze doen als iedereen de mobs gaat soloen is X * A * (X * Y / Z). Focus je je DPS op 1 mob, dan doet alleen de laatste mob over de volledige tijd damage. Is ook in een formule te vatten, maar dan moet ik plaatjes gaan tekenen :P
Dat is idd het hele idee erachter. Bij ons in raids moet je verplicht 2 mods geinstalled hebben, Assisthelper en CTRA en als het even kan moet je min. meeluisteren op TS.

Sino is zo'n goede MT dat hij tot een mob of 6-8 moeiteloos kan tanken (ik weet niet of dit goed is, maar ik vind het "pretty impressive"). Onze MA is bijna altijd de beste rogue in de guild (hij is er bijna altijd, dus dat probleem is ook opgelost). MA focust in het begin op healer/casters (als ze er zijn) er worden er een paar geCC't en als het gevecht over is liggen er 8 tot 10 dode mobs in een cirkel rond de MT en ik heb nog mana over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:50:
[...]

Hate to bust your bubble, maar ik heb nooit verder kunnen typen dan die character limiet :{

Het stopt gewoon, waarbij elke laatste letter die je intypt te vorige laatste letter vervangt. Ik denk dus eerder aan een bug dan een gemist item op de developlist.
ViRaX schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:16:
[...]

Ik maak dus een GM ticket, gewoon aardig, netjes, met mn beste engels en toch IETSJE uitgebreider (echt geen 10 pagina's) met mn probleem omschrijving. Toen drukte ik op edit ticket en ik zag dat er maar 1/3e deel stond. Het blijkt dus dat alles dat over de limit is niet werd weer gegeven.
Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Bij mij stopte het ook altijd maar sinds de nieuwe patch kan je oneindig doortypen.

Voor mensen die denken dat ik hele verslagen report: nee... Jullie overdrijven.

Je hebt ook nog een tussenweg tussen 511 tekens en 1000000000000 tekens. Ik zou het veel redelijker vinden als ze een ticket 1500 tekens maken (mischien 2000), maar 1500 is echt niet veel hoor en in sommige gevallen kan je echt niet duidelijk zijn met 500 tekens.

Ik snap dat de GM het druk heeft maar nu moeten ze replyen dat er te weinig info is en dan krijgen ze weer een nieuwe ticket, als ze gewoon 1500 tekens doen zouden ze niet meer hoeven replyen omdat ze te weinig info hebben en ook niet een nieuwe ticket hoeven te beantwoorden... het bespaart ze dus zelfs tijd!

*knip*

Edit: Waarom maken ze uberhaubt zo'n groot GM textblok als je maar 25% daarvan kan gebruiken om iets in te typen, ook zoiets doms, maar laat die discussie maar achtwege ;)

Edit 2: Thnx mior for the reply :), ben blij dat er toch mensen zijn die mn verhaal snappen en even willen helpen met een kleine reply in dat topic O+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar een nieuw char. begonnen, ben nu een level 7 undead mage :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:07
ViRaX schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:30:
<knip>
Voor simpele problemen is 511 karakters meer dan genoeg, maar als het wat complexer wordt, is het veel te weinig. Ik wil graag kunnen aangeven dat ik standaard zaken als WDB en WTF folders verwijderen, UI-mods uitschakelen, etc. al geprobeerd heb. Als de GMs snel zouden reageren via de chat, zou het nog te doen zijn, maar vaak gaan er uren overheen zodat je via tickets en ingame-mail moet communiceren.

Daar komt bij dat ik het gevoel heb dat de GMs je eerdere tickets niet lezen (of helemaal niet beschikbaar hebben) als je een nieuw ticket aanmaakt. Dat heeft tot gevolg dat, als er via de ingame-mail om aanvullende info wordt gevraagd, je bijna genoodzaakt bent om ook de info uit je eerste ticket samen te vatten. En dat schiet dus niet op met 511 karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Wat hij meemaakt, is dat hij het hele verhaal netjes word weergegeven en ook (zo lijkt het) opgeslagen. Als hij edit drukt is echter een heel stuk 'verdwenen'...

Het verschil met hoe het er bij mij uitziet is dat tijdens het invoeren de cursor al blijft 'hangen' op 511, waar die bij hem gewoon doorloopt maar het teveel aan text pas later wegknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Gisteren eindelijk mijn mageje naar 52. en zal vanavond is even kijken of we een paar princess runs gaan doen op de mage, of dat de pala een aantal malen met zijn gezicht naar beneden voor de voeten van major domo gaat liggen.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:44:

Edit:
Dat ligt aan de server waar je op speelt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik dacht trouwens dat de respectkosten veranderd zouden worden? Of dat ik dat in ieder geval gehoord zou hebben.

Gister 2 maal gerespecced door misklik, geintje van totaal 35G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:50:
Ik dacht trouwens dat de respectkosten veranderd zouden worden? Of dat ik dat in ieder geval gehoord zou hebben.

Je krijgt toch de vraag 'are you sure' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

hehe, dat heb ik met mijn pala toen gehad.

gewoon talent kiezen/bouwen naar buiten gaan en duellen.
Beviel die niet hoppa respec :)

dat heeft me toen alle stappen zowat gekost iig die van 5/10/15/20/25 hoppa weg 65 gold :P

zit inmiddels als ik respec nu denk ik op de 40.
Only way wanneer ik nu respec is wanneer ik een epic/legendary 2hander win.

edit:
Thalan, hij kan ook een verkeerd puntje hebben ingevuld :P

[ Voor 10% gewijzigd door Tpn op 19-07-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:52:
[...]

Je krijgt toch de vraag 'are you sure' :?
Misklik als in verkeerde talent aanklikken, gooide 5 punten in axe spec terwijl ik polearm ben ;) Kon daarna dus direct weer respeccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Tpn schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:54:
hehe, dat heb ik met mijn pala toen gehad.

gewoon talent kiezen/bouwen naar buiten gaan en duellen.
Beviel die niet hoppa respec :)

dat heeft me toen alle stappen zowat gekost iig die van 5/10/15/20/25 hoppa weg 65 gold :P

zit inmiddels als ik respec nu denk ik op de 40.
Only way wanneer ik nu respec is wanneer ik een epic/legendary 2hander win.
Vraag me dus af of het een keer ophoudt. Vind het maar erg dure grappen. Even respeccen voor Molten Core kan je dus duur komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:55:
[...]
Vraag me dus af of het een keer ophoudt. Vind het maar erg dure grappen. Even respeccen voor Molten Core kan je dus duur komen te staan.
bij 50g stopt het stijgen :)

dus vanaf dan elke respec 50g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:59:
[...]

bij 50g stopt het stijgen :)

dus vanaf dan elke respec 50g :)
Het is een duur geintje maar ik ben blij dat het bestaat en dat je dus niet een nieuwe char moet aanmaken :p

[ Voor 24% gewijzigd door Arinen op 19-07-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb 1x gerespecced op lvl 20, van Fire Mage naar Frost Mage. Verder heb ik een Mage op een EU Test Realm, daar kan ik gratis respeccen tot ik blij ben en deze dan toepassen op mijn eigen Mage op Stormrage (gewone Realm). :) Erg handig.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 19-07-2005 13:10 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:54:
[...]

Waardeloos wapen. Had je beter voor een Gravestone War Axe of Malown's Slam kunnen gaan, of een Arcanite Reaper als je toch voor geld uitgeven kiest.
Ik heb een Arcanite Reaper, maar ik vind m'n Brain Hacker veel beter voor PVP en PVE. Met m'n reaper moest ik gewoon ~4 seconden wachten om iets te raken, en dan ook nog eens hopen op Windfury... Nee, dan attack ik liever 2x zo snel voor minder damage per hit. Maar mijn DPS is wel veel hoger, en veel betrouwbaarder.

Daar komt bij dat de proc nog regelmatig afgaat (2x achterelkaar altijd.. ~400 damage) dus dat maakt het verschil met AR wel weer goed.

Trage wapens (3.x seconden of meer) vind ik eigenlijk best wel rot om mee te werken als Shaman.
Geef mij maar een snel wapen.

Daarbij, ik heb 3 procs - Windfury, Crusader en de proc die al op het wapen zit. Als ik meer attacks uitvoer heb ik meer -MOGELIJKHEDEN- om een van de 3 te proccen. Met m'n AR zou ik veel minder kansen hebben.

Verder nog.. ooit weleens gehad dat je iemand aanvalt met je AR en dat diegene parried, dodged of blocked? Dan doe je zo'n 7 seconden helemaal -niks- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Gisteren konden bij ons 5 mensen MC niet enteren. GM erbij gehaald, die kon het niet fixen, maar hij bleef wel bij ons in de raid :D
Afbeeldingslocatie: http://hapsnap.e-dentify.nl/images/WoW/thumb.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Aspje op 19-07-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Blue-eagle schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:14:

Daarbij, ik heb 3 procs - Windfury, Crusader en de proc die al op het wapen zit. Als ik meer attacks uitvoer heb ik meer -MOGELIJKHEDEN- om een van de 3 te proccen. Met m'n AR zou ik veel minder kansen hebben.

Verder nog.. ooit weleens gehad dat je iemand aanvalt met je AR en dat diegene parried, dodged of blocked? Dan doe je zo'n 7 seconden helemaal -niks- :D
daarom hebben warriors overpower lekker hoor een instant crit met je AR ;)
Maar ik hoorde pas van iemand dat procs niet op snelheid van het wapen gaan (ik dacht altijd van wel) maar zeg 1 x per minuten maar dan gebaseerd op het aantal slagen van het wapen dus bv bij een AR 1 x per 4 slagen en bij een hanzo bv 1 x 10 slagen. Nu is het voordeel met je AR dat je dus bepaalde extra slagen hebt (als warrior) zoals mortal strik, sunder armor, slam, rend. Dan heb je dus ook weer eerder die proc te pakken. Weet iemand of dit echt zo werkt. De gene die het mij vertelde was redelijk ervaren volledig paars en in de beste guild van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:33:
[...]

Maar ik hoorde pas van iemand dat procs niet op snelheid van het wapen gaan (ik dacht altijd van wel) maar zeg 1 x per minuten maar dan gebaseerd op het aantal slagen van het wapen dus bv bij een AR 1 x per 4 slagen en bij een hanzo bv 1 x 10 slagen. Nu is het voordeel met je AR dat je dus bepaalde extra slagen hebt (als warrior) zoals mortal strik, sunder armor, slam, rend. Dan heb je dus ook weer eerder die proc te pakken. Weet iemand of dit echt zo werkt. De gene die het mij vertelde was redelijk ervaren volledig paars en in de beste guild van de server.
geen idee hoe het met enchants en andere procs is, engie wat ik kan vertellen is over mijn shaman weapon buffs

Frostbrand: Procced rete vaak op een snel wapen en ook vaak op trage wapens, feti dat hij vaak procced is erg lekker op snelle wapens omdat het solid extra dmg is, hebn gevechten gehad dat hij echt elke hit procte terwijl ik mijn Finkle's skinner gebruikte (1.30 speed)

Flametongoe: doe ik alleen op een traag wapen, procced niet heel vaak, denk 1 a 2x per gevecht gemiddeld

Windfury: veel mythes en hearsay, mijn ervarign is puur random, nog nooit een dmg meter op losgelaten, maar ik heb geveechten dat hij nooit porcced en momenten dat hij 3x achter elkaar procced, merl weinig verschil met slow en fast wapens, record is op Balnazzar 4x achter elkaar geprocced met twig of the world tree

Guildie van mij heeft dal rend's set op beide heeft hij crusader zitten en ik zie bij hem echt om de 4 a 5 hits dat er 1 procced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Voor zover ik van mijn high lvl guildies begrepen heb, gaan procs zeker niet op snelheid van het wapen. Dat zou snellere wapens een gigantisch voordeel geven tov langzamere wapens.

Het is volgens mij gerelateerd aan tijd of een percentage tov de snelheid. Dus óf hij proct 1x per zoveel tijd óf hij heeft zoveel procent kans op te proccen waarbij het percentage afhankelijk is van de snelheid van het wapen (dit "percentage kans" verhaal zorgt er dan dus ook voor dat je soms een hele tijd niet proct en dan opeens 2 of 3x achter elkaar).

[ Voor 22% gewijzigd door robbertinho op 19-07-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Blue-eagle schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:14:
[...]
Ik heb een Arcanite Reaper, maar ik vind m'n Brain Hacker veel beter voor PVP en PVE. Met m'n reaper moest ik gewoon ~4 seconden wachten om iets te raken, en dan ook nog eens hopen op Windfury... Nee, dan attack ik liever 2x zo snel voor minder damage per hit. Maar mijn DPS is wel veel hoger, en veel betrouwbaarder.

Daar komt bij dat de proc nog regelmatig afgaat (2x achterelkaar altijd.. ~400 damage) dus dat maakt het verschil met AR wel weer goed.

Trage wapens (3.x seconden of meer) vind ik eigenlijk best wel rot om mee te werken als Shaman.
Geef mij maar een snel wapen.

Dit is gekeken puur pvp perspectief dan :)

Geef je er wel gelijk dat een AR langsaam ismaar als je een keer windfury gooit met een AR krijgt je extreme burst damage, 600 - 1000 damage per slag. Dit is geweldig in duels.

Ik denk niet dat een mage / priest / rest van cloth users parry heeft dus dat gaat ook niet op :p. Tegen warriors / rogues gebruik ik liever "Hand of edward + Draconian"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:50:

Hee, was jij niet gestopt? Weer verder aan het spelen op Burning Legion aan de goeie kant? Of Alliance? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arinen schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:41:
[...]

Geef je er wel gelijk dat een AR langsaam ismaar als je een keer windfury gooit met een AR krijgt je extreme burst damage, 600 - 1000 damage per slag. Dit is geweldig in duels.

Ik denk niet dat een mage / priest / rest van cloth users parry heeft dus dat gaat ook niet op :p. Tegen warriors / rogues gebruik ik liever "Hand of edward + Draconian"
Inderdaad. Een 2-hander draag je voor de damage. Met Windfury heb jij enorm veel damage potentiaal als het proc'd, en 20% is een gigantische proc kans in vergelijking. Natuurlijk heb je wel eens een zgn. dry spell waarin niks proc'd maar aan de andere kant kun je soms clothwearers in een paar meppen dood hebben.

Aangezien WF dus 3 meppen met verhoogd AP zijn, wil je dat jouw wapen zo veel mogelijk van die AP gebruikt maakt. Dat doe je met trage, high max damage wapens zoals een Reaper of een Slam, of een van die Epic wapens uit MC of BWL.

Ik had hiervoor een 1.6 spd Gift of Elven of zo, dat ding mepte voor 120 max damage per wf hit met evt crits ertussen van 270-ish. Nu heb ik een 2.7 spd Aurastone Hammer en mijn normale unbuffed hits doen al 150-175 damage, en crits voor 550. 3x critten op een WF = 1500 damage weg bij een caster, en dat is dan met m'n 1h-er. Wacht maar tot ik een Deathbringer axe krijg met 211 max damage. Als je je dan voorstelt dat ik met een 2h-er (ik heb een Malown's Slam totdat er iets beters dropt) voor 250-300 mep op cloth, dan kun je vast wel nagaan hoe hard die Windfuries gaan.

Sowieso is het nooit de bedoeling dat Shaman full-on melee gaan. Je bent letterlijk binnen 10 seconden dood tegenover als je omsingelt wordt. Wat jouw taak is je team ondersteunen met snelle heals, je tegenstander irriteren met interrupts, snares of dots en runners tegenhouden vanuit Ghost Wolf. Mages, Priests en Warlocks zijn jouw targets, die moeten snel dood of bezig gehouden worden. Met mijn uithoudingsvermogen kan ik rustig 4 man bezighouden terwijl de rest de vlag pakt of een afgezonderd iemand afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

"Nefr teh sjeeman!!11"
"Nferf"
"Nref"

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:33:
[...]

Maar ik hoo... [ .. cutout .. ] ...sunder armor, slam, rend. Dan heb je dus ook weer eerder die proc te pakken. Weet iemand of dit echt zo werkt. De gene die het mij vertelde was redelijk ervaren volledig paars en in de beste guild van de server.
Dat klopt wel, maar dan nog duurt het me te lang. Mensen staan ook niet stil in gevechten. Was net nog aan het matten met een Warrior, rent 'ie door me heen, val ik dus niet aan, etc. Met een traag wapen duurt het te lang voordat ik weer aanval. Met een snel wapen bijna onmiddelijk :)
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:40:
[...]

Flametongoe: doe ik alleen op een traag wapen, procced niet heel vaak, denk 1 a 2x per gevecht gemiddeld
Flametongue procced iedere hit, het voegt gewoon magic-damage toe aan je melee, waar Rockbiter bijvoorbeeld melee-damage toevoegt.
Arinen schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:41:
[...]

Duels leveren geen CP's op ;) En ik heb veel gevechten gehad waar Windfury gewoon niet procced, of helaas pas als de vijand nog maar een paar hitpoints heeft :+ Tja... dan heb ik er niks meer aan.
Uiteraard 1H/shield tegen melees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Blue-eagle schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:51:

[...]
Flametongue procced iedere hit, het voegt gewoon magic-damage toe aan je melee, waar Rockbiter bijvoorbeeld melee-damage toevoegt.
doh |:(

ben in de war, sorry inderdaad :/ kun je nagaan hoe vaak ik die gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zeg, wanneer je Commander bent in PVP, en je kunt een epic mount kopen.
Kun je dan als human zijnde ook een Epic Sabletooth kopen?
Of alleen een Epic horse?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
FragNeck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:55:
Zeg, wanneer je Commander bent in PVP, en je kunt een epic mount kopen.
Kun je dan als human zijnde ook een Epic Sabletooth kopen?
Of alleen een Epic horse?
Ga gewoon voor exalted met Frost Wolf en koop je een wolf voor 640G (?). Imho zijn die echt stoer, ik vind het jammer dat ik al een epic mount heb anders was ik zeker voor die gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
btw zijn hier shamans hun quest gedaan hebben en hun Helm of Latent Crap in ontcangst hebben mogen nemen?

is de quest een beetje te doen? want ik heb al een azerothian diamond en hoop op een pristine drop (echt neit dat ik er 100+G voor ga betalen)

want ik hoop eigenlijk dat ze de reward nog aanpassen :/ want die help vind ik niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Arinen schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:59:
[...]

Ga gewoon voor exalted met Frost Wolf en koop je een wolf voor 640G (?). Imho zijn die echt stoer, ik vind het jammer dat ik al een epic mount heb anders was ik zeker voor die gegaan.
Is er een snelle manier om hiermee exhalted te geraken dan'?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:59:
btw zijn hier shamans hun quest gedaan hebben en hun Helm of Latent Crap in ontcangst hebben mogen nemen?

is de quest een beetje te doen? want ik heb al een azerothian diamond en hoop op een pristine drop (echt neit dat ik er 100+G voor ga betalen)

want ik hoop eigenlijk dat ze de reward nog aanpassen :/ want die help vind ik niets
Ik moet er niet eens aan denken, ik pak noch liever de cloth variant ( crown of ogre king). Die diamond kost zoon 100G is het niet waard als je het mij vraagt.

Ik denk dat wij ook nog wel een epic quest krijgen ooit, net zo als hunter / priest. Wel heb ik gehoord dat we nog een keer een wapen gaan krijgen die we ranged kunnen gaan gebruiken.

Shamy needs more love >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Blue-eagle schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:51:
[...]
Dat klopt wel, maar dan nog duurt het me te lang. Mensen staan ook niet stil in gevechten. Was net nog aan het matten met een Warrior, rent 'ie door me heen, val ik dus niet aan, etc. Met een traag wapen duurt het te lang voordat ik weer aanval. Met een snel wapen bijna onmiddelijk :)
mensen staan inderdaad niet stil daarom kan je beter een traag wapen nemen op het moment dat je dan een hit kan geven is ie goed raak ook. Zeker met dingen als execute of mortal strike wil je gewoon een lekker zwaar wapen ;)

Ik was/ben ook altijd van de snelheid geweest hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat traag toch beter werkt. Alhoewel ik mn lifeforcedirk met fist weapons dual wield erg leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FragNeck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:00:
UPDATE player_factions SET status="Exhalted" WHERE faction="Frostwolf" AND player="FragNeck" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

FragNeck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:00:
[...]

Ik weet maar twee manieren om je eigen op te werken naar exhalted.

1. Quests doen, zodat je omhoog gaat naar exhalted.
2. Wool en ???? doneren deze staan vlakbij de taliors in Darnassus, Ironforge en StormWind.

Hoe dan ook je bent even bezig.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

if you ask me.

Pally´s need more love then shammy´s

waarom denk je dat de sketches op de shield + hs zijn dan?
omdat dat onze ENIGE manier is om weg te komen van een gevecht.

daarom is het ook zo´n but class.

edit:
Dammit ik weet dat het enige is en nog sluipt enigste er soms in :S

[ Voor 18% gewijzigd door Tpn op 19-07-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 14-09 22:41
OMG duping is terug, doet mij denken aan de oude Diablo2 tijd, er is een duping bug in maraudon ? en een rollback van week in de US (tenminste geruchten gaan):
http://forums.worldofwarc...wow-general&t=4094902&p=1
http://forums.worldofwarc...wow-general&t=4094943&p=1
http://forums.worldofwarc...wow-general&t=4094170&p=1

tja gewoon bijna alle topics hier: http://forums.worldofwarcraft.com/board.aspx?fn=wow-general

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:15:
if you ask me.

Pally´s need more love then shammy´s

waarom denk je dat de sketches op de shield + hs zijn dan?
omdat dat onze ENIGSTE manier is om weg te komen van een gevecht.

daarom is het ook zo´n but class.
ENIGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SiNisTrAD schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:15:
OMG duping is terug, doet mij denken aan de oude Diablo2 tijd, er is een duping bug in maraudon ? en een rollback van week in de US (tenminste geruchten gaan):
Ja, laten we hier ook compleet in paniek raken vanwege een paar screenshots.

/zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Hydra schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:20:
[...]

Ja, laten we hier ook compleet in paniek raken vanwege een paar screenshots.

/zucht
Tja ik de US zijn servers waar ineens 9 kroll blades op de ah staan van dezelfde gast (staat ergens in topic) :) ik vindt t altijd wel knap zulke dingen, we zullen wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

trouwens, dat verklaart wel het aantal lvl 30´s die ik elke keer voor de instance zag staan.
Maar was is nou precies "dupen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Tpn schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:26:
trouwens, dat verklaart wel het aantal lvl 30´s die ik elke keer voor de instance zag staan.
Maar was is nou precies "dupen" ?
Het schijnt dat door een bepaalde actie bij maraudon al je items worden verdubbeld die je bij hebt. Dus bv een BOE Kroll blade en al je goud.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.