Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.697 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ryceck schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:13:
[...]

Heb je helemaal gelijk in :) Als ik nog met me eerste char zou spelen :P

Maar me huidige warlock alt heb ik helemaal geen zin in om al die instances mee te doen, me lock moet gewoon zsm op lvl60 komen zodattie Strat/Scholo/BRS kan doen en mee kan raggen in MC. De rest boeit me gewoon niet :P
Tis wel leuk spelen enzo en lekker rondhangen in al die gebieden, maar uiteindelijk is het toch lvl60 wat ik wil hebben, alles daaronder vink niet echt interessant zeg maar :)
Dus ik ga graag ff de stockades of Gnomeregan door met een lvl60 guildie. We raggen er ff doorheen, scoren alle loot, ik lever de quests in en heb dat gebied ook weer gehad. Krijg mss wel minder exp dan dattik het met een PUG of mensen van equal lvl zou doen, maar da boeit me niet zo. Ik grind de rest er wel bij :)
als jij alleen strat/schol/brs leuk vind ik heb ze nu een paar keer gedaan maar dan vind ik het leuker om deadmines nog een keer te doen en terwijl het echt lastig is dan voor de 10x in strat te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Je rollde op een BoP item zeker? In Deadmines gisteren hebben we zelfs bij groene loot gekeken wie wat kon gebruiken, leather ging naar rogue, mail naar de warrior, etc. Krijgen ze tenminste een leuke armorset. :p
@Exitium : Veel plezier. Dan wordt het pas leuk!
Blessing of Kings, Seal of Command, Consencration, Holy Wrath ^^
SoC en consecration heb ik al, BoK kan ik pas op lvl 42 hebben ofzo doordat ik twee talent points in spiritual focus gedaan heb. Samen met concentration aura is dat erg lekker om te healen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ScrooLoose schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:20:
Hoe zit dat nou precies met die N/G regel ofzo.... zat gisteren samen met een paar anderen in WC en toen rollde ik een keer op een item en dan begonnen ze allemaal op mij te kankeren en werd ik gekicked :?

Toen ik vroeg waarom zaten ze ook wat vaag te zeuren over die regel.

Speel het spel net 5 dagen, weet ook nog niet alles ;)
mja dat is denk ik iets nieuws :/ heb er ook last van met mijn alt

alle low lvl groups waarin ik nu isntance run hebben de regel als er wat dropt met een dobbelsteen, wordt de chat gespammed met N of G :/

en pas als iedereen G heeft gezegt mag je rollen en anders rollen alleen de N gasten

eerste keer WC werd ik ook gekickt omdat ik dus gewoon op alle greens rollde :D

mja later maar met een lvl 58 hunter en een 50 druid er even doorheen geraced voor mijn staff en quests binne 30 mins even isntance geruimd

tegenwoordig ram ik gewoon op alles G als ik in een pug zit met mijn alt

koop me shit wel op de AH met me main

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ScrooLoose schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:20:
Hoe zit dat nou precies met die N/G regel ofzo.... zat gisteren samen met een paar anderen in WC en toen rollde ik een keer op een item en dan begonnen ze allemaal op mij te kankeren en werd ik gekicked :?

Toen ik vroeg waarom zaten ze ook wat vaag te zeuren over die regel.

Speel het spel net 5 dagen, weet ook nog niet alles ;)
kijk ff op de wow site wat jou caracter kan dragen en gebruiken. Je kan met je char alleen bepaalde wapens gebruiken bevoorbeeld als je dan rolt op iets wat je niet kan gebruiken zullen ze je dat niet in dank afnemen. Net als armor soms kan je meerdere dingen dragen maar je moet uiteraard alleen rollen op de beste items.
Dan zijn er nog items die meer geschikt zijn voor bepaalde classes bv leather met veel intellect is meer voor een druid dan voor een rogue. Maar dat moet je maar ff ergens opzoeken
En iedereen die is begonnen heeft wel eens op iets gerolled dat ie niet nodig had. Dacht je dat ik in het begin ook maar een idee had waar die punten voor stonden lol
-=BoKKiE=- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:27:
[...]

tegenwoordig ram ik gewoon op alles G als ik in een pug zit met mijn alt

koop me shit wel op de AH met me main
je kan alleen niet alles kopen in de AH

[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 18-07-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:24:

Yep.. maar BoK geeft ook weer hogere crit chance, meer armor, meer mana, meer hp, meer strength. (helaas geen resistance)

duss.. :) opzich altijd handig.
Op hogere levels moet je meer protection/holy specced. (ik weiger holy :P)
Handig voor Molten Core:

-Blessing van Sanctuary
-Improved blessig of Salvation
-Improved blessing of protection
-Blessing of Kings
-Improved blessing of wisdom
-Revelation

Retribution is over het algemeen meer voor jezelf.
Ik ga voor een 10/10/31 build. :)

Holy Talents (10 points)

Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

Revelation - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Lay on Hands and Divine Intervention spells by 20 minutes.

Protection Talents (10 points)

Improved Devotion Aura - 5/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Retribution Talents (31 points)

Improved Blessing of Might - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.

Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.

Anticipation - 3/5 points
Increases your Defense skill by 6.

Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

Vengeance - 5/5 points
Gives you a 15% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.

Improved Retribution Aura - 5/5 points
Increases the damage done by your Retribution Aura by 20%.

Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.

Conviction - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Blessing of Kings - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, increasing total stats by 10% for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

Edit: Tenzij jullie natuurlijk nog goeie tips hebben natuurlijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Exitium schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:31:
[...]

jordyhoutman@hotmail.com

is makkelijker ;) (msn)
alleen ben nu op mijn werk.. != msn :Y)

[ Voor 80% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 14:38 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:29:
[...]

je kan alleen niet alles kopen in de AH
Alles wat de moeite waard is op dat lvl zijn is of te koop in AH of is een Quest reward
de blue bops van de bosses krijg ik toch wel als ik met guildies een instance rush en daar hoef ik dan ook niet eens voor te rollen

en de rest van de drops zijn dus gewoon te koop :) bovendien draag ik items toch maar max 5-7 lvls en dan koop ik weer beter spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:38:
[...]

jordyhoutman@hotmail.com

is makkelijker ;) (msn)
alleen ben nu op mijn werk.. != msn :Y)
Zit zelf ook op m'n werk, zal 'm even naar mezelf emailen zodat ik 'm niet vergeet toe te voegen. Sta wel online thuis, but who cares. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Exitium schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:31:
[...] .. talent toei...
Aangezien je niks op shields hebt gezet in protection kan ik er van uit gaan dat je 2H gaat? Zo ja dan zou ik in retribution nog wat punten in 2H specialization gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

TomSmit82 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:43:
[...]

Aangezien je niks op shields hebt gezet in protection kan ik er van uit gaan dat je 2H gaat? Zo ja dan zou ik in retribution nog wat punten in 2H specialization gooien.
zelfs met 1H zou ik niet in schild gaan met een pala. Liever improved fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
TomSmit82 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:43:
[...]

Dat is meer omdat ik door m'n punten heen ben, geef me eens een voorbeeldje over hoe ik die 20 punten dan beter in holy/prot kan stoppen. :)

Edit: Speel meestal 2h, maar heb ook een 1h set voor als ik meer moet healen, extra bescherming is dan wat beter IMO.

[ Voor 14% gewijzigd door Exitium op 18-07-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Gebruik pas schilden als je hoge level instances doet.
Of alleen solooen.. maar meer voor armor dan shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Exitium schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:45:
[...]
Dat is meer omdat ik door m'n punten heen ben, geef me eens een voorbeeldje over hoe ik die 20 punten dan beter in holy/prot kan stoppen. :)
Ik heb zelf, in holy 3/3 improved holy light.
en dan protection 5/5 imp devotion, 5/5 toughness, 2/2 improved Blessing of Protection, 5/5 shield spec.
Edit: Speel meestal 2h, maar heb ook een 1h set voor als ik meer moet healen, extra bescherming is dan wat beter IMO.
Daarom heb ik zelf ook 5/5 in shield spec gegooit zodat ik in die combi ook nog een bonus krijg :)

[ Voor 25% gewijzigd door TomSmit82 op 18-07-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

gooi liever +5 in defence, of improved fury. Althans.. op hogere levels.
Maar ik moet zeggen dat ik totaal anders speel als meeste pallies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
-=BoKKiE=- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:27:
alle low lvl groups waarin ik nu isntance run hebben de regel als er wat dropt met een dobbelsteen, wordt de chat gespammed met N of G :/

en pas als iedereen G heeft gezegt mag je rollen en anders rollen alleen de N gasten
High level instances wordt het iets anders gedaan. Alles wat BoE wordt gewoon op gerolled. Dat is over het algemeen toch vendor trash. BoP spul (meestal bossdrops) wordt op gepassed. Dan doet iedereen die need heeft een /random 100, en diegene die 't hoogst rolled mag 't dan pakken. Zlef probeer ik dat systeem ook in m'n low level groups te voeren, werkt veel sneller, en inderdaad heb ik met m'n alt over 't algemeen toch weinig aan de drops.
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:55:
gooi liever +5 in defence, of improved fury. Althans.. op hogere levels.
Maar ik moet zeggen dat ik totaal anders speel als meeste pallies
In high end instances speel je een heal/buff/cleanse slet, bereid je d'r maar vast op voor ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 18-07-2005 14:57 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

MantaMania schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:25:
[...]

als jij alleen strat/schol/brs leuk vind ik heb ze nu een paar keer gedaan maar dan vind ik het leuker om deadmines nog een keer te doen en terwijl het echt lastig is dan voor de 10x in strat te gaan.
10e keer? :X

Ik geloof dak gister me 50e jubileum in strat heb gevierd :P (scarlet + UD)
Scholo benk pas 4x geweest. Lbrs 3x, UBRS keertje of 20 ondertussen, BRD keertje of 5-6.
Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:56:
[...]

High level instances wordt het iets anders gedaan. Alles wat BoE wordt gewoon op gerolled. Dat is over het algemeen toch vendor trash. BoP spul (meestal bossdrops) wordt op gepassed. Dan doet iedereen die need heeft een /random 100, en diegene die 't hoogst rolled mag 't dan pakken. Zlef probeer ik dat systeem ook in m'n low level groups te voeren, werkt veel sneller, en inderdaad heb ik met m'n alt over 't algemeen toch weinig aan de drops.
Pass if greeded, roll if needed is the only working system ;)
Iedereen passed gewoon standaard behalve als ze het nodig hebben en kunnen gebruiken dan rollen ze. Nu werkt dit overigens alleen met guild en niet met pugs ivm ninja. Maar deze shizzle gaat wel heel hard.
En als iedereen passed doet de raidleader een /roll [#players] en geeft hem aan de player met corresponderend nummer. Klaar. Per lootdrop max 30secs zoet

[ Voor 50% gewijzigd door Ryceck op 18-07-2005 15:04 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:56:
[...]

i know daarom was ik dus ook verbaasd dat ik gekickt werd omdat ik dus gewoon lekker op greens rollde volgens het systeem BoE = roll, givey if need, BoP = Roll if need

heb eigenlijk altijd dat systeem gebruikt, waarom er nu inene n/g gebruikt wordt op low lvl is mij ook een raadsel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat dat zo is in low level instances :) let maar op in stockade enzo gebruike ze dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:02:
omdat dat zo is in low level instances :) let maar op in stockade enzo gebruike ze dat ook
Idd, op low-lvl is er ook veel vaker "need" op BoE greens dan op hoger-lvl, dan heb je daar nauwelijks nog iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:00:
i know daarom was ik dus ook verbaasd dat ik gekickt werd omdat ik dus gewoon lekker op greens rollde volgens het systeem BoE = roll, givey if need, BoP = Roll if need
Was het geen BoP? Greens zijn niet perse BoE nl., Blue items zijn niet perse BoP. Beaststalker bracers bijvoorbeeld heb ik van een guildy gekregen.
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:05:
Idd, op low-lvl is er ook veel vaker "need" op BoE greens dan op hoger-lvl, dan heb je daar nauwelijks nog iets aan.
Nou, ik ben pas de deadmines ingeweest met een groepje waarvan 3 van de 5 alts waren, 1 was een level 51 warrior (guildy) en 1 was een newbie mage. Die vertrok ook nog voor de eerste boss vreemd genoeg. "Moet gaan", ugh. Blij dat we die mage niet nodig hadden, zorg dat als je een instance ingaat je tenminste een beetje tijd hebt...

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 18-07-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja ik was ook gezellig door WC aan t wandelen met m'n warrior alt, iedereen need/greed schreeuwen in die chat. Ben mezelf toch aan t twinken (5 blue's op lvl 24, hoe doe ik t toch ;)) dus ik hoef eigenlijk niets behalve sommige bossdrops en de rewards, maar t was wel ff wennen. Ben gewoon gewend aan rollen op die hap en als iemand 't nodig heeft trade je wel ff. En bij BoP ff passen, discussie voeren indien nodig en /random voor degene met need.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:07:
Sja ik was ook gezellig door WC aan t wandelen met m'n warrior alt, iedereen need/greed schreeuwen in die chat. Ben mezelf toch aan t twinken (5 blue's op lvl 24, hoe doe ik t toch ;)) dus ik hoef eigenlijk niets behalve sommige bossdrops en de rewards, maar t was wel ff wennen. Ben gewoon gewend aan rollen op die hap en als iemand 't nodig heeft trade je wel ff. En bij BoP ff passen, discussie voeren indien nodig en /random voor degene met need.
Tja, wat let je dat systeem ook te hanteren in pickup groups? :) Ik probeer 't ook altijd, willen ze het niet, prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Alle bracers/belts van alle tiers zijn BoE.

alle greens die vallen van trashmobs zijn BoE
Greens van bosses zijn BoP

alle blue´s die vallen van trashmobs zijn BoE
Blue´s van bosses zijn BoP.

dudeluk noh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic niet echt goed gevolgd, maar zijn er nog veel active GoT members op WoW? En op welke server (ik wil deze middag een undead mage starten)? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:07:
Dat doen wij idd ook. Wij dobbelen in principe gewoon, als je het niet echt nodig hebt, pass je gewoon en als iemand het echt nodig heeft, trade je gewoon.

Overigens heb ik altijd problemen om need en greed uit elkaar te houden via Teamspeak :)
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:10:
Ik heb dit topic niet echt goed gevolgd, maar zijn er nog veel active GoT members op WoW? En op welke server (ik wil deze middag een undead mage starten)? :P
Wij zitten op stormrage

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:05:
[...]

Was het geen BoP? Greens zijn niet perse BoE nl., Blue items zijn niet perse BoP. Beaststalker bracers bijvoorbeeld heb ik van een guildy gekregen.
nee was geen bop

op bops roll ik nooit met mijn alt om de reden dat ik toch dusdanig rap lvl dat ik binnen no time weer beter spul nodig heb :)

was echt omdat ik niet volgens N/G werkte

om die reden doe ik dus ook geen pugs meer voor low lvl instances, bij zul farak zal ik er weer eens over nadenken :P
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:11:
[...]

Dat doen wij idd ook. Wij dobbelen in principe gewoon, als je het niet echt nodig hebt, pass je gewoon en als iemand het echt nodig heeft, trade je gewoon.

Overigens heb ik altijd problemen om need en greed uit elkaar te houden via Teamspeak :)
je bent gewoon een hebberige ninja kaas :P

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 18-07-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vraagje over de roll van de Loot Master, hoe weet ik welk nummer ik ben?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:11:
[...]
[...]

Wij zitten op stormrage
Wie ben jij dan op stormrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:11:
[...]
je bent gewoon een hebberige ninja kaas :P
ech wel !
Maar ik zal niet snel moeilijk doen als iemand iets nodig heeft, wij sturen heel veel troep naar elkaar op via de mail enzo... zo heeft iedereen een hoop spulletjes :)

BTW Bokmans, wanneer laat jij je kop es op stormrage zien?? Wij spelen veel met z'n allen.
Moet je d'r wel één met lang haar nemen, anders herken ik je nie :P
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:15:
[...]

Duckie (undead Warlock) lvl 32 en ik ben het laatste lvl van de "gang"

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:15:
[...]

Shit heb je hem ook weer :P

Genesis heb gister Ragnaros geprobeerd trouwens Sunar :) Ze hadden hem al wel tot 97% :P
En hoest met jullie in MC? Wij zijn nu dwarven priests aan het ronselen en Tranq-shots aan het farmen zodat we magmadar kennen schoppen :P

@ Wolvie: iid wie ben jij? (class/guild/lvl, tis net a/s/l maar dan anders btw :P )

[ Voor 10% gewijzigd door Ryceck op 18-07-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:18:
[...]

Shit heb je hem ook weer :P

Genesis heb gister Ragnaros geprobeerd trouwens Sunar :) Ze hadden hem al wel tot 97% :P
En hoest met jullie in MC? Wij zijn nu dwarven priests aan het ronselen en Tranq-shots aan het farmen zodat we magmadar kennen schoppen :P
I know. Wij hebben gister luci, magma, gehennas en garr gemolt, en wipeten op geddon op 1%. Gaan donderdag verder... met MC ;)

Magma trouwens zonder dwarf priest gekilled, onze MT deed stancedance en ik bleef buiten de fearrange om d'r te cleansen als ze gefeared werd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:22:
[...]

I know. Wij hebben gister luci, magma, gehennas en garr gemolt, en wipeten op geddon op 1%. Gaan donderdag verder... met MC ;)

Magma trouwens zonder dwarf priest gekilled, onze MT deed stancedance en ik bleef buiten de fearrange om d'r te cleansen als ze gefeared werd.
Dr is ook niet aan dwarf priests te komen btw :X Genesis heeft ze volgens mij allemaal uitgekocht ofzo :(

Maar stancedance as in zerker>defensive (ben niet bekend met warrior-techniques) maar kan je dat ff verder uitleggen? Maybe kennik dat wel aan onze warrior overbrengen zodat we dat ook s kennen proberen.
Gebruikten jullie fear-announce uit ctraid 1.22 of niet?
En hoeveel tranqshots hadden jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door Ryceck op 18-07-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Onze guild heeft op zaterdag: Lucifron / Magmadar / Gehennas / Garr / Shazzrah / Baron Geddon / Golemagg en Sulfuron plat gelegd :)
en gisteren ging onyxia in de eerste try neer. (deed niet mee mun pa werd gister 50 :)))

[ Voor 3% gewijzigd door Tpn op 18-07-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:28:
[...]

Dr is ook niet aan dwarf priests te komen btw :X Genesis heeft ze volgens mij allemaal uitgekocht ofzo :(

Maar stancedance as in zerker>defensive (ben niet bekend met warrior-techniques) maar kan je dat ff verder uitleggen? Maybe kennik dat wel aan onze warrior overbrengen zodat we dat ook s kennen proberen.
Gebruikten jullie fear-announce uit ctraid 1.22 of niet?
En hoeveel tranqshots hadden jullie?
Fear warning ja, 5 sec vantevoren. Dan switchte de tank naar berserker stance en deed berserker rage tegen de fear, de healers en ik stappen uit fear range en als iedereen gefeared is dispell ik er een paar en healen de healers de tank. zo ging dat het hele gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:22:
[...]

geddon moet je geen rogues laten hakken.

Paladin uit battle en laten ressen.

macro maken wie de bom is en die moet wegrennen.
Main tank continue blijven healen als hij bom heeft.
Iedereen op 30 yards range...

success ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:30:
[...]

Fear warning ja, 5 sec vantevoren. Dan switchte de tank naar berserker stance en deed berserker rage tegen de fear, de healers en ik stappen uit fear range en als iedereen gefeared is dispell ik er een paar en healen de healers de tank. zo ging dat het hele gevecht
mag je dat wel gebruiken, ben op zoek, want ik ben dus tank. Maar vind het niet de eerlijkste mod.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:34:
[...]

geddon moet je geen rogues laten hakken.

Paladin uit battle en laten ressen.

Main tank continue blijven healen als hij bom heeft.
Iedereen op 30 yards range...

success ;)
Weten we wel, we hebben em al es gekilled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

kevinp schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:35:
[...]

mag je dat wel gebruiken, ben op zoek, want ik ben dus tank. Maar vind het niet de eerlijkste mod.
Hangt er vanaf wat je eerlijk vindt...
Magma feared iedere 30seconden, en dit pakketje houdt gewoon de tijd bij en geeft op 25seconden een warning. Hetzelfde als je een stopwatch naast je pc zet die iedere 25seconden 5seconden gilt. Alleen is dit ingame :)

Sunar; hoeveel tranqs? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 18-07-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Heeft er iemand sinds de laatse patch ook last van rare kleuren aan de randen van het beeld. Bij mij zie je aan de onderkant en rechterkant na verloop van tijd over een breedte van een milimeter of 3 rare kleuren, beetje regenboog kleuren. Als ik het spel restart verdwijnt het, maar na verloop van tijd komt het weer terug. Bij andere spellen heb ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

-=BoKKiE=- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:11:
[...]

nee was geen bop

op bops roll ik nooit met mijn alt om de reden dat ik toch dusdanig rap lvl dat ik binnen no time weer beter spul nodig heb :)

was echt omdat ik niet volgens N/G werkte

om die reden doe ik dus ook geen pugs meer voor low lvl instances, bij zul farak zal ik er weer eens over nadenken :P
Wat zie jij als "dusdanig rap"? Meeste blauw spul kan je toch wel een level of 5 (of meer) gebruiken en groen (zeker bop spul) kan je zeker 3 levels gebruiken.
En als je zo belachelijk snel levelled, hoe? :P (kep nl een lvl 31 mage als alt en die wil ik snel high lvl krijgen)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

X-t-r-e-m-e schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:40:
Heeft er iemand sinds de laatse patch ook last van rare kleuren aan de randen van het beeld. Bij mij zie je aan de onderkant en rechterkant na verloop van tijd over een breedte van een milimeter of 3 rare kleuren, beetje regenboog kleuren. Als ik het spel restart verdwijnt het, maar na verloop van tijd komt het weer terug. Bij andere spellen heb ik hier geen last van.
Ik, :/

Ik dacht eerst dat het aan mijn TFT lag (Samsung 172x aangesloten via DVI op Hercules 9800pro). Maar inderdaad bij andere spellen en in windows zelf geen last van. Op de pc van mijn vriendin (CRT) volgens mij geen last.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***Zucht***, fiets ik naar de plaatselijke games/dvd/cd zaak, hebben ze alleen pre-paid kaarten op bestelling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Stond in de lijst van nieuwe bugs sinds patch 1.6.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hey, ik had gisteren dit gevonden:
http://www.thottbot.com/?i=40737

Eight of Beasts
Use: Combine the Ace through Eight of Beasts to complete the set.
3 sec cast
Sells for 1 Gold 25 Silver to vendors
Item Level 1
Source: Drop
Use: Reagent

enig idee wat ik hiermee moet / kan?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

FragNeck schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:46:

Eight of Beasts
3 sec cast
Item Level 1

als je ze alle 8 maakt kan je een trinklet krijgen(epic)

zoek even beter op thottbot.

Sommige zijn best de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Tpn schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:09:
Alle bracers/belts van alle tiers zijn BoE.

alle greens die vallen van trashmobs zijn BoE
Greens van bosses zijn BoP

alle blue´s die vallen van trashmobs zijn BoE
Blue´s van bosses zijn BoP.

dudeluk noh :P
Bracers en belts van de Tier2 epic set zijn gewoon BoP hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eight of Beasts
3 sec cast
Item Level 1

Je moet alle andere kaarten uit de set (8 in totaal) verzamelen, als je ze dan combineerd begin je een quest.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:34:
Tenzij het de imp van de warlock is, dan unsummon je 'em en summon je 'em in de AH ;)

(balen dat dat niet meer werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:38:
[...]

Hangt er vanaf wat je eerlijk vindt...
Magma feared iedere 30seconden, en dit pakketje houdt gewoon de tijd bij en geeft op 25seconden een warning. Hetzelfde als je een stopwatch naast je pc zet die iedere 25seconden 5seconden gilt. Alleen is dit ingame :)

Sunar; hoeveel tranqs? :)
5 of 6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

http://www.thottbot.com/?i=Darkmoon%20Card:%20Blue%20Dragon
dat is het trinketje.

Lawbringer items zijn iig nog boe. belt/bracers

[ Voor 6% gewijzigd door Tpn op 18-07-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ah ok bedankt :)

Er zijn inderdaad wel leuke trinkets.
Vooral die DMG dealer van de elemental cards is vetjes.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tpn schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:54:
http://www.thottbot.com/?i=Darkmoon%20Card:%20Blue%20Dragon
dat is het trinketje.

Lawbringer items zijn iig nog boe. belt/bracers
Lawbringer is dan ook tier1 epic =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze :
http://www.thottbot.com/?i=7836

Maar hij zit wel op slot, iemand met lockpicking onder de 225 kreeg hem niet open en ik heb nog niemand gevonden die boven de 225 is.

De grap is dat hij helemaal niet op slot zou moeten zijn

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

alleen de belt en bracers toch?
kEv4h schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:58:
[...]

Lawbringer is dan ook tier1 epic =P
lawbringer? neh..die zijn allemaal al te vinden. Tier1 is niet voor paladins:P

je bedoelt zeker judgement :)

btw.. als je goed kijkt is een lawbringer "in generaal" beter dan een judgement. voor support dan

[ Voor 44% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

- knip: fuck..weet hetzelfde.. delete

[ Voor 91% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:03:
[...]

alleen de belt en bracers toch?

[...]

lawbringer? neh..die zijn allemaal al te vinden. Tier1 is niet voor paladins:P

je bedoelt zeker judgement :)
Nah judgement is tier 2 :) En van alle tier 2 sets zijn de belts en bracers dus BoP (wrath/judgement/nemesis/stormrage etc)
Droppen allemaal van de 1e 2 bazen in BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tier1/tier2 ...ooh..ik dacht de naam van die dingen. O-) bah..
ik ben ook geen thottbot gebruiker eigenlijk.

Toch vind ik lawbringer beter voor mijn doel :)
bij set_bonus van 8, ben je uber supporter :)

judgement is leuker voor pvp :) (auras is meer support, maar de seals is meer pvp)

maar : Tis maar net hoe je je class wilt spelen. Frost resistance is nutteloos voor een paladin zelf :) Fire is een ander verhaal.

by the way:
check de nieuwe paladin trinklet :

25% casting/attack speed voor 20 sec: (5 min cooldown)
pala only dus :)

epic trinklet (plaatje van een pleerol)

[ Voor 36% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:59:
Ik heb deze :
http://www.thottbot.com/?i=7836

Maar hij zit wel op slot, iemand met lockpicking onder de 225 kreeg hem niet open en ik heb nog niemand gevonden die boven de 225 is.

De grap is dat hij helemaal niet op slot zou moeten zijn
Hoezo zou 'ie niet op slot moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

How rare.... wij hebben er nu 2 :X
Hebben we nog een hoop te sparen dus :P
Kom lekker bij Nightcrawlers raiden dan en neem een paar hunters mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Heb ik ook idd...... maar dat heb ik bij meerdere spellen, kan dus driver related zijn :?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Dat heb ik ook sinds de 1.6 patch.. daarvoor nooit.

Ati Radeon X800 Pro hier.. betwijfel of het een driver issue is, aangezien het pas sinds de laatste patch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

In principe is 2 wel genoeg :) Dan kan er eentje missen. De kans dat er twee missen lijkt me niet zo gigantisch groot. :)

Gister echt de hele dag bezig geweest met Onyxia key :X. Moest de 2 notes hebben van de generals. Die hadden we vrij snel. Jailbreak geprobeerd zonder te clearen --> Wipe :X

Later die avond wel goed gedaan. Nou, op naar Stormwind. Was wel gaaf :D Wij met 3 man op mount achter die dude aan lopen. En een hoop lowbies erachteraan :P Wordt Onyxia gesummoned. Al die guards komen enzo. Staat er een Lowbie te dicht bij :X "Cleave, Cleave" dood :D

Daarna, op naar Winterspring. Shortcut naar Haleh gepakt. Lukte vrij aardig, maar wat doe ik :X op het portal gaan staan. Dood + Spirit res.

2e poging, weer naar Haleh. Moest die quest van Breastplate of the Chromatic Flight nog doen, dus die maar eerst gedaan. :X En toen stond ik in WPL :/

3e poging.. weer terug :P En toen had ik hem wel ja.. zucht :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hehe.. naaktlopen daaro! :)
heb em zelf vrij vroeg gedaan.

Onyxia : Stormwind redezvous is verreweg de tofste en meest spectaculaire quest die er in het spel zit. ERRUG gaaf.

ik heb em 15 keer (mee) gedaan ^_^. Zelf uiteraard ook.

Btw.. die andere heb ik nog niet gedaan Hoe gaat ie?

Ik ben trouwens benieuwd of iemand hier ook "Essence of Eranikus" (inleveren van trinklet) doet?
Ik ben er mee bezig (gebruik em nu niet meer)

[ Voor 30% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:28:
In principe is 2 wel genoeg :) Dan kan er eentje missen. De kans dat er twee missen lijkt me niet zo gigantisch groot. :)

Gister echt de hele dag bezig geweest met Onyxia key :X. Moest de 2 notes hebben van de generals. Die hadden we vrij snel. Jailbreak geprobeerd zonder te clearen --> Wipe :X

Later die avond wel goed gedaan. Nou, op naar Stormwind. Was wel gaaf :D Wij met 3 man op mount achter die dude aan lopen. En een hoop lowbies erachteraan :P Wordt Onyxia gesummoned. Al die guards komen enzo. Staat er een Lowbie te dicht bij :X "Cleave, Cleave" dood :D

Daarna, op naar Winterspring. Shortcut naar Haleh gepakt. Lukte vrij aardig, maar wat doe ik :X op het portal gaan staan. Dood + Spirit res.

2e poging, weer naar Haleh. Moest die quest van Breastplate of the Chromatic Flight nog doen, dus die maar eerst gedaan. :X En toen stond ik in WPL :/

3e poging.. weer terug :P En toen had ik hem wel ja.. zucht :X
Damn, jij gebruikt veel smileys! Onduidelijk verhaal hoor :P

Reagents voor die breastplate zijn echt n bitch! 10 Stitchings uit stratholme, 10 van die chromatic scales uit UBRS, 10 blood of heroes en 1 uber ding ofzo :D Ik heb pas 5/10 blood en de rest nog nix.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

2 bloed meestal per keer van die elites in WPL. Ligt op de grond in andorhal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:38:
Hahah mjah, dat spul ja... ik wist wat het was, help ik een guildie mee die echt altijd alles als eerste loot/skinned en die zag dus dat je dit ook kon oppakken. Voordat ik NEEEEEEEEEEE! kon roepen hadden we dus die 2 elites in onze nek. Gierige rotvent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:38:
Blood of heroes ligt door heel EPL en WPL verspreid, dat kan je gewoon looten van de grond. Bedoel je dat de 1 of 2 elites die uit die blood of heroes spawnen wanneer je ze loot ook nog eens blood droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:36:
[...]

Damn, jij gebruikt veel smileys! Onduidelijk verhaal hoor :P

Reagents voor die breastplate zijn echt n bitch! 10 Stitchings uit stratholme, 10 van die chromatic scales uit UBRS, 10 blood of heroes en 1 uber ding ofzo :D Ik heb pas 5/10 blood en de rest nog nix.. :(
Ik weet het.. :) Iig, voor die breastplate ga ik geen reagents sparen. Dat doe ik wel als ik dat epic ding heb. Zonde van de moeite IMO :) Heb 2 blood alleen, maar dat komt omdat ik wilde weten wat zo een ding was wat daar toch op EPL op de grond lag.. zucht :X dood..

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:42:
[...]

Ik weet het.. :) Iig, voor die breastplate ga ik geen reagents sparen. Dat doe ik wel als ik dat epic ding heb. Zonde van de moeite IMO :) Heb 2 blood alleen, maar dat komt omdat ik wilde weten wat zo een ding was wat daar toch op EPL op de grond lag.. zucht :X dood..
Ik hoop ook stilletjes dat ik eerder mn Might breastplate vindt in MC :P Hoef ik geen reagents meer te sparen want dat is super irritant! Beetje jammer dat ik op de dagen dat ik savonds tijd heb meestal pas na 21:00u kan en onze guild om 19:00u MC al induikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:41:
Blood of heroes ligt door heel EPL en WPL verspreid, dat kan je gewoon looten van de grond. Bedoel je dat de 1 of 2 elites die uit die blood of heroes spawnen wanneer je ze loot ook nog eens blood droppen?
Ik ben ook met die quests bezig, maar vooralsnog niks kunnen vinden. Weinig zin om in m'n uppie heel Andorhal af te struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:16:
[...]

ech wel !
Maar ik zal niet snel moeilijk doen als iemand iets nodig heeft, wij sturen heel veel troep naar elkaar op via de mail enzo... zo heeft iedereen een hoop spulletjes :)

BTW Bokmans, wanneer laat jij je kop es op stormrage zien?? Wij spelen veel met z'n allen.
Moet je d'r wel één met lang haar nemen, anders herken ik je nie :P

[...]
Duckie (undead Warlock) lvl 32 en ik ben het laatste lvl van de "gang"
nooit

sorry ik heb 4 chars op Bloodscalp 60, 49, 32, 21

de 32 mage wordt mijn nieuwe main ik zin in Blackraven, wij zijn bijna Guild only MC Capable en gaan binnenkort ook Onyixa proberen, heb het prima naar mijn zin dus denk er niet over om van server te switchen :P
nhimf schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:40:
[...]

Wat zie jij als "dusdanig rap"? Meeste blauw spul kan je toch wel een level of 5 (of meer) gebruiken en groen (zeker bop spul) kan je zeker 3 levels gebruiken.
En als je zo belachelijk snel levelled, hoe? :P (kep nl een lvl 31 mage als alt en die wil ik snel high lvl krijgen)
ik loop al achter op 'schema' omdat ik het zelf ook lastig vind, maar the answer is grinding

fire specced, als je grind heb je maar 2 dingen nodig, sta en int ik camp met me main ah voor die spullen over het hele lvl spectrum tot aan 52/54 ongeveer

Instances rush ik voor snelle quest exp en de enige quests die ik pak zijn grind quests en dan move ik on

het antwoord is grinden grinden grinden grinden meestal doe ik dat in het weekend 's ochtends
gewoon bags leegmaken, stocken met conjured stuff (3 stacks van elk) muziek aan en grinden maar

ik grind volgens dit patroon

25-30 - Thousand Needles - Grimtotems
30-38 - Shimmering Flats - All monsters. *
38-40 - Dustswallow Swamp - Very North East Islands, Murlock Warriors/Oracles.
40-46 - Ferales - Woodpaws (stay away from the ones that disease for slow casting speeds) **
46-48 - Ferales - Frayfeather Skystormers *
48-50 - Ferales - Harpies
48-51 - Southwest of Gadgetzan - Thistleshrubs *
50-54 - Western Plaguelands - First 'field' to the left, assorted monsters.
54-60 - Western Plaguelands - Scarlet Lumberjacks

ja het is lang op gebied blijven en de exp is soms triest laag, maar bij grinden gaat het om de speed of the kill

non rested haal ik op dit moment in de flats 15-20k exp per uur

als je bags vol zitten naar gadgetstan repairen verkopen en weer terug boring as hell, maar wel de snelste manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nog Horde op Bloodscalp die mijn lijkje hebben ontdekt? Ik wilde gisteravond eindelijk Ogrimmar eens checken en na toch nog 10 seconden /dance te kunnen doen voordat iedereen zich op me stortte ben ik gequit. Mijn corpse (Sylva) moet er dus nog steeds liggen :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Je kan gewoon op je mount doorcrossen tot je bloed ziet, dan een cirkeltje rennen tot je treintje weg is en het dan oppakken. Wel snel vluchten voor de twee elite's. Meeste van die Andorhal mobs kunnen je toch niet echt demounten en die skellies met hun fireballs overleef je ook wel denk ik.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:53:
Je kan gewoon op je mount doorcrossen tot je bloed ziet, dan een cirkeltje rennen tot je treintje weg is en het dan oppakken. Wel snel vluchten voor de twee elite's. Meeste van die Andorhal mobs kunnen je toch niet echt demounten en die skellies met hun fireballs overleeg je ook wel denk ik.
De elites die in WPL en EPL (dus niet alleen andorhal, _overal_ in de plaguelands ligt blood of heroes) spawnen uit blood of heroes slowen je voor 1 minuut, als warrior kan je niets anders dan doodgaan of hopen op water in de buurt voor je dood bent :(
Een grind only char... ik vind het nog steeds ziek :D Ga je met Djengis nog wel mee naar MC etc..?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:48:
[...]

Ik ben ook met die quests bezig, maar vooralsnog niks kunnen vinden. Weinig zin om in m'n uppie heel Andorhal af te struinen.
ik ben er ook al een tijd mee bezig, heb nu 7 van die blood dingen en 2 stiches, de rest heb ik nog nooit gezien... :(

ik denk dat ik maar stop met zoeken, het zit er eerder in dat ik de might of wrath item heb op dit tempo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:55:
Een grind only char... ik vind het nog steeds ziek :D Ga je met Djengis nog wel mee naar MC etc..?
Met een Mage AoE grinden is wel extreem effectief. Als je dan ook nog een priest hebt die je kan shielden hebn je helemaal 't heertje :)
Cyrus-The-Virus schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:03:
ik ben er ook al een tijd mee bezig, heb nu 7 van die blood dingen en 2 stiches, de rest heb ik nog nooit gezien... :(

ik denk dat ik maar stop met zoeken, het zit er eerder in dat ik de might of wrath item heb op dit tempo :P
Net ook begonnen. Ik zie wel ff. Er zit ook anders spul tussen wat ik van weer andere undead moet zien te krijgen. Items die ik kan krijgen zijn wel weer erg goed, maar heb weinig zin om me suf te reizen. Ga ik liever eerst voor m'n mount grinden :) Zit nu op 220 gold ongeveer. Moet wel eerst noeg 2 x +15 agi enchants op m'n bijltjes hebben, en dat zal me ook aardig gaan kosten ben ik bang :)

[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 18-07-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:55:
[...]

afcourse :)

maar ik moet ook nog met djengis Strat/scholo 5 mannen en nog wat andere quests doen :)
Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:05:
[...]

Met een Mage AoE grinden is wel extreem effectief. Als je dan ook nog een priest hebt die je kan shielden hebn je helemaal 't heertje :)
aoe grinden of single target grinden is ongeveer even effectief

het probleem met aoe grinden is dat spots vinden heel moeilijk is, ivm mengelmoes van casters/melee

gewoon single pull grinden werkt voor mij beter heb ik gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:05:
True, maar ik vind het niet leuk ;)
-=BoKKiE=- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:08:
afcourse :)

maar ik moet ook nog met djengis Strat/scholo 5 mannen en nog wat andere quests doen :)
Ik moet voor een 800+ armor, +22 sta (kan ook str zijn :D), +15 def breastplate nog 5 mans strat scarlet doen... Moeilijk om daar animo voor te vinden :'(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:11:
[...]

Ik moet voor een 800+ armor, +22 sta (kan ook str zijn :D), +15 def breastplate nog 5 mans strat scarlet doen... Moeilijk om daar animo voor te vinden :'(
Gewoon vragen of er 4 guildies mee willen.. ik moet hem ook nog doen..

Met die breastplate zit ik straks op 417 defense :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mior op 18-07-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:23:
[...]

Gewoon vragen of er 4 guildies mee willen.. ik moet hem ook nog doen..

Met die breastplate zit ik straks op 417 defense :)
:o

Ik ben nog bezig al mn +def gear bij elkaar te sprokkelen! Hoeveel HP + armor heb je als je al je +def gear aan hebt? Zou je misschien je gear etc.. kunnen posten of gebruik je de tier 2 set ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:28:
[...]

Ik ben nog bezig al mn +def gear bij elkaar te sprokkelen! Hoeveel HP + armor heb je als je al je +def gear aan hebt? Zou je misschien je gear etc.. kunnen posten of gebruik je de teir 2 set ofzo? :D
Nee hoor.. gewoon blauwe zooi uit instances.
Heb niet echt een hp/ac nummer voor je, want ik heb nog niet alles, maar dit is het lijstje:

Base defense 300 + 10 van talents.

http://www.thottbot.com/?i=18989
Draconian Deflector shield 15+

http://www.thottbot.com/?i=35863
Force Imbued Gauntlets hands 10+

http://www.thottbot.com/?i=8477
Legplates of the Eternal Guardian legs 22+

http://www.thottbot.com/?i=19799
Stoneform Shoulders shoulders 10+

http://www.thottbot.com/?i=36081
Redoubt Cloak 10+

http://www.thottbot.com/?i=38597
Helm of the Mountain head 10+

http://www.thottbot.com/?i=10553
Medallion of Grand Marshal Morris 15+

http://www.thottbot.com/?i=5163
Force of Will 10+

412 Defense totaal (niet 417 dus ;)).

Je levert enorm veel stats in op de legplates, de shoulderpads en de helm, maar met volledige +hp/+sta enchants erop, en misschien wat van die librams, kom je ergens tussen de 4700/5000 hp terecht, unbuffed. En dat is erg nice (pre-mc gear eh) als lvl 62 elites je gewoon niet critten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:38:
[...]

Nee hoor.. gewoon blauwe zooi uit instances.
Heb niet echt een hp/ac nummer voor je, want ik heb nog niet alles, maar dit is het lijstje:

Base defense 300 + 10 van talents.

http://www.thottbot.com/?i=18989
Draconian Deflector shield 15+

http://www.thottbot.com/?i=35863
Force Imbued Gauntlets hands 10+

http://www.thottbot.com/?i=8477
Legplates of the Eternal Guardian legs 22+

http://www.thottbot.com/?i=19799
Stoneform Shoulders shoulders 10+

http://www.thottbot.com/?i=36081
Redoubt Cloak 10+

http://www.thottbot.com/?i=38597
Helm of the Mountain head 10+

http://www.thottbot.com/?i=10553
Medallion of Grand Marshal Morris 15+

http://www.thottbot.com/?i=5163
Force of Will 10+

412 Defense totaal (niet 417 dus ;)).

Je levert enorm veel stats in op de legplates, de shoulderpads en de helm, maar met volledige +hp/+sta enchants erop, en misschien wat van die librams, kom je ergens tussen de 4700/5000 hp terecht, unbuffed. En dat is erg nice (pre-mc gear eh) als lvl 62 elites je gewoon niet critten.
Danku, ik ga thuis eens kijken welke van bovenstaande items mij interessant lijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:55:
[...]

Danku, ik ga thuis eens kijken welke van bovenstaande items mij interessant lijken :D
Oja.. die breastplate komt daar natuurlijk nog bij.. maakt 427 defense :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Phantom schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:05:
[...]

Oja.. die breastplate komt daar natuurlijk nog bij.. maakt 427 defense :)
Vind alleen wel dat je hier en daar veel inlevert op stamina :( Dat is dan toch ook wel weer erg jammer. Maar toch een leuke set :9 Heb de gauntlets nu ook inderdaad. Zit zelf alleen te denken aan enchanted thorium voor legs en helm. En wellicht is valor shoulders ook wat makkelijker te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:33:
[...]

Vind alleen wel dat je hier en daar veel inlevert op stamina :( Dat is dan toch ook wel weer erg jammer. Maar toch een leuke set :9 Heb de gauntlets nu ook inderdaad. Zit zelf alleen te denken aan enchanted thorium voor legs en helm. En wellicht is valor shoulders ook wat makkelijker te krijgen :)
Die helm alleen al kost aan reagents tussen de 200 en 250g ;( Toch een beetje zonde hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Mojo schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:33:
[...]

Vind alleen wel dat je hier en daar veel inlevert op stamina :(
Dat is zeker zo. Daarom zei ik ook, pre-MC gear, maar het is erg goede gear voor een MT die relatief makkelijk te halen is.

Enchanted Thorium is inderdaad beter, maarja, daar betaal je de hoofdprijs voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
ik had nu die skin geinstalleerd, maar vind hem helemaal butt.. hoe zet ik mn standaardskin weer neer...? ik krijg het niet voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:55:
[...]

ik had nu die skin geinstalleerd, maar vind hem helemaal butt.. hoe zet ik mn standaardskin weer neer...? ik krijg het niet voor elkaar..
Ergens in de algemene wmp opties? Zo niet: Daar zijn andere topics voor in andere subfora ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, eindelijk in een fatsoenlijk guild. Ikke mee naar Sunken Temple (mn eerste keer daar) dropt Glowing Brightwood Staff en ik win de roll. :)
Op zondag ook nog even in MC mogen kijken (pas lvl55 :P ), hondjes bij Luficron geslacht, Luficron zelf net niet. Toch wel een stukkie leuker dan een guild van 4 man. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:38:
Woei, eindelijk in een fatsoenlijk guild. Ikke mee naar Sunken Temple (mn eerste keer daar) dropt Glowing Brightwood Staff en ik win de roll. :)
Op zondag ook nog even in MC mogen kijken (pas lvl55 :P ), hondjes bij Luficron geslacht, Luficron zelf net niet. Toch wel een stukkie leuker dan een guild van 4 man. :X
Goede shit, die staff :D Heeft mij ooit 570g opgeleverd toen ik m vond while solo-questing :D Veel plezier ermee!

Lucifron zal waarschijnlijk ook niet lukken zonder vrijwel allemaal lvl 60's, die kerel is erg _erg_ hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Heheh, net was ik wat questjes op aan het halen voor DM, deadmines. server restart in 15:00 mins
Ik doe /who molten, 49 people found. :+
Ghehe :)

Zometeen DM doen met lvl 17, lvl 60 doet het voor me, ik wil de emberstone staff zoiezo :), of die staff die cookie dropped.
Allebei wel leuke dingetjes. Ik denk niet dat dat vest van VC beter is dan wat ik nu heb, zo ff checken, als thottbot meewerkt :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:44:
[...]

Goede shit, die staff :D Heeft mij ooit 570g opgeleverd toen ik m vond while solo-questing :D Veel plezier ermee!

Lucifron zal waarschijnlijk ook niet lukken zonder vrijwel allemaal lvl 60's, die kerel is erg _erg_ hard :)
So we noticed :+

Ach, er waren nog geen 5 niet-lvl60's, en mijn enige taak daar was het decursen van anderen. Ach, iedere seconde MC die ik nu mee mag pakken is mooi meegenomen. Nu lvl56, nog maar 4 leveltjes, komt goed. :)
Sowieso al een erg gave ervaring om op die hondjes all out te kunnen AoE'en zonder Aggro te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

AAARGGH m'n playtime is over, was vergeten het te checken en kreeg de melding dat binnen 30 min het over zou zijn. morgen maar snel een paar kaartjes kopen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hier ligt de boel eruit, was net bezig met een run door brd :/
Hopelijk zometeen verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Yay, heb nu Brain Hacker gekocht voor m'n 60 Shaman, met Crusader enchant :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
heeft iemand deze topic(met de links naar de film erin) al gezien

http://forums.worldofwarc...445&p=1&tmp=1#post4007445

werkelijk ik lag helemaal deuk :D

vooral dat laaste "and you will make it on a pvp server" bwahaha

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Kun je op lvl 56 wel eens Luci's curses decursen? Lijkt me sterk.

Wij vandaag met de guild bij Garr in MC. Eerste keer whipe, 2e keer whipe maar vanwege problemen met de warlocks en banish dat niet goed ging hadden we 7 adds dood. Dus ressen daaro..verrek, de adds respawnen niet! Dus mochten we bij de 3e try Garr + zijn enkele add knakken, kassa!.

Dropped hij Obsidian edged blade, Cenarion helm (druid) en Prophecy helm (priest). Is trouwens al onze 3e obsidian.

Ben ook druk bezig met rep. farmen in AV (en honor). Ben nu honored met stormpike en hard op weg naar revered (en binnen een week ofzo epic dagger + ring). AV is trouwens echt goed voor je honor. Haal nu 15000-20000 honor per dag, dus snel ff rank 11 halen en een epic mount voor 90G. Moet zat te doen zijn aangezien een boel rank 11's regelmatig met minder honor rondlopen.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:02
Imodium schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 02:19:

Wij vandaag met de guild bij Garr in MC. Eerste keer whipe, 2e keer whipe maar vanwege problemen met de warlocks en banish dat niet goed ging hadden we 7 adds dood. Dus ressen daaro..verrek, de adds respawnen niet! Dus mochten we bij de 3e try Garr + zijn enkele add knakken, kassa!.

Dropped hij Obsidian edged blade, Cenarion helm (druid) en Prophecy helm (priest). Is trouwens al onze 3e obsidian.

Ben ook druk bezig met rep. farmen in AV (en honor). Ben nu honored met stormpike en hard op weg naar revered (en binnen een week ofzo epic dagger + ring). AV is trouwens echt goed voor je honor. Haal nu 15000-20000 honor per dag, dus snel ff rank 11 halen en een epic mount voor 90G. Moet zat te doen zijn aangezien een boel rank 11's regelmatig met minder honor rondlopen.
`

Weinig honor dan bij jou op de server :P, vorige week 181k nu zit ik op 218k en dinsdag moet nog komen. Ik probeer de 250k te halen deze week. En dan nog sta ik slechts 2de omdat een andere pino nog meer warsongs speelt. Zit krap in rank 11 nu ben benieuwd hoe ver ik woensdag zit,

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 02:19:

Da's mazzel hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:06
Gisteren nogmaals Gnomeregan geprobeerd met een pick-up group.

sigh.....
Ik zeg ze nog, na de mijnen terugvallen. Niemand die dat doet dus, met als gevolg dat ik als enige overblijf. Vervolgens stoppen er 2 met de party omdat het 'way too hard' is. Als je dan gewoon luisterd, dan is het ook niet zo moeilijk. Ik heb ook maar /gquit gedaan, want gisteren was er gewoon niemand online en hoger dan 3 mensen online komen we niet.
Wel lvl 37 geworden gisteren. Nog 3 lvl's tot mijn mount, helaas heb ik maar 35G, dus ik kan hem vast nog niet halen op lvl 40.

Weet iemand nog een goede guild op Warsong, waar mensen nog actief op zoek zijn naar members?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.