Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ah..ja..gezien ja! alle namen btw.
Jij vast mij ook wel. Ik zet vaak de AH aan het dansen :P

We wilden eerst in Undutchablez. (we waren ex-misunderstood. Iedereen zit nu in andere guild.
Silva, Ik, Tarja en PAcifica)

Ja..bedoel ook Windseeker,.. al die namen :P
Naja..ik zag al die plaatjes bij dat zwaard staan. Erg jammer dat ie dan niet te krijgen is.

Ik geloof dat ze het na de patch hebben verslagen.
---

Nu moet ik dus een andere build uitzoeken ^_^

Waarom had je btw problemen met Quasar dan? (als ik vragen mag)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Viper2k1 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:30:
Hunters hebben het over het algemeen toch aardig moeilijk. Meestal omdat de rol van de hunter in een party niet duidelijk is en parties dan liever hebben dat de MT de pull doet zodat die meteen de aggro heeft. Mijn vraag nu: weet iemand een link naar een film van een hunter die dat pullen wel goed weet te doen? Kan ik misschien wat pointers uit halen!
Zelf pull ik meestal niet, maar 'peel' ik een mob van de groep adds die op de pullende warrior afstormen. Die komt dan dus op mij af rennen, m'n trap in. Ik ben van mening dat Hunters dankzei Feign Death en de tracker de beste pullers zijn, maar ik heb niet erg veel zin in die discussies elke keer.
jarnotjuh schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:43:
De enige met feign death wel, maar de enige die een whipe kan voorkomen niet.
Als een Hunter Feigned, en niemand heeft verder iets gecast ofzo, lopen die mobs gewoon terug naar hun spawnplek. Op die manier kun je een pull overnieuw doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 18-07-2005 10:38 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:37:
[...]

Zelf pull ik meestal niet, maar 'peel' ik een mob van de groep adds die op de pullende warrior afstormen. Die komt dan dus op mij af rennen, m'n trap in. Ik ben van mening dat Hunters dankzei Feign Death en de tracker de beste pullers zijn, maar ik heb niet erg veel zin in die discussies elke keer.

[...]

Als een Hunter Feigned, en niemand heeft verder iets gecast ofzo, lopen die mobs gewoon terug naar hun spawnplek. Op die manier kun je een pull overnieuw doen.
Hunters kunnen erg goed zijn..maar hun skill kunnen ze pas echt trainen in high level instances.
Het niveau merk je echt tussen 55 & 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Yellow|A schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:34:
Een druid uit onze guild heeft een dreadmist uit BRS ge-ninja'd. Eerst zij hij ongelukje. Iemand die al drie maanden level 60 is maakt geen echte foutjes meer met set items. Later schijnt hij tegen de guild leader het inderdaad toegegeven te hebben en hij is toen de guild uitgezet. Sommige mensen toch, je moet echt van sets van anderen afblijven. Arme warlock. Wel jammer ...
mjah :(
had ik laatst ook in URBS bij de general. Over het algemeen wil ik alleen elements set hebben voor de int/sta bonus. Maar we waren bij de general en ik loop nog rond met een 480 plate armortje met 12int/12sta. Best crap dus.

Dus wij killen de general, dropt LF breast plate, de andere pallie had hem al, dus ik blij erg mooie armor erbij :D wat doet een FSKING warrior, rollt hij op de LF armor..

zegt die: oops, i rolled on LF plate :D

en ik verlies natuurlijk..
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:35:
Ah..ja..gezien ja! alle namen btw.
Jij vast mij ook wel. Ik zet vaak de AH aan het dansen :P

We wilden eerst in Undutchablez. (we waren ex-misunderstood. Iedereen zit nu in andere guild.
Silva, Ik, Tarja en PAcifica)

Ja..bedoel ook Windseeker,.. al die namen :P
Naja..ik zag al die plaatjes bij dat zwaard staan. Erg jammer dat ie dan niet te krijgen is.

Ik geloof dat ze het na de patch hebben verslagen.
---

Nu moet ik dus een andere build uitzoeken ^_^

Waarom had je btw problemen met Quasar dan? (als ik vragen mag)
nou ja, het was meer een onenigheid ;)
Het ging over het gevecht in de Dire Maul pvp arena, wij waren daar bezig en zagen quasar die baas killen, maar aangezien het een pvp arena was... (het verhaal kan je wel raden daarna ;) heeft al eens een keer eerder gestaan hierzo) Het lame eraan was dat we daarna in IF gespammed werden met /spit, /slap en whispers voor 2 dagen ofzo :(

Volgens mij waren jullie de mensen die via Aiaky in de guild probeerde te komen? hebben we het nog uitvoerig over gehad :)

[ Voor 38% gewijzigd door Wiebbe op 18-07-2005 10:44 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:40:
Hunters kunnen erg goed zijn..maar hun skill kunnen ze pas echt trainen in high level instances.
Het niveau merk je echt tussen 55 & 60
Hoe bedoel je?
Ryceck schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:44:
Het enige alleen wat ik kon denken toen we klaar waren was "waarom gaat het in de meeste 10man raids nog slechter als dit? :/ ". Ik heb raids meegemaakt waar we gewoon 3-4 wipes hadden en we zelfs de baron niet eens neerkregen. En nu gaan we met de helft van dat aantal naar binnen en wandelen we ff in een walk through the park door die instance heen :X
Is stratholme dan echt zoveel makkelijker geworden? (heb UD side nooit gedaan in party voor 1.6patch) Ik vond het iig niet echt een uitdaging :P
Nee, maar in een 5 man party zijn mensen gewoon voorzichtig. In een 10-man raid wordt men nogal eens nonchalant, gaat een warrior de volgende pullen als er nog een undead geshackeld staat enzo :)
Wiebbe schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:41:

En natuurlijk gaat het alleen bij een boss drop mis. Prima, iedereen maakt foutjes. Ik heb zelf een keer de Stratholme key geninjaed (wist ik veel dat er van die witte BoP maar 1 was, had ook niemand me verteld), maar als het de hele instance goed gaat, en er dan bij een set item wel gerolled wordt, dan is die persoon wat mij betreft definitief exit.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 18-07-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Jammer Wiebbe ^_^

Ik grinde hem steeds.. geen LF Chest :(
heb nu maar Lawbringer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
kEv4h schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:18:
soms vraag je je weleens af waar blizzard EU in godsnaam mee bezig is..
Ragnaros is dus al sinds afgelopen woensdag gebugged en er is nog niets aan gedaan.. dit terwijl US een hotfix op de eerste dag kreeg al -_-
Omdat ze in Frankrijk donderdag feestdag hadden (14 juli) en ik de indruk hebben dat ze daarna sowieso geen ruk meer doen. Zeker niet in het weekend, behalve wanneer bijvoorbeeld de World Server voor Kalimdor al 3 uur down is (Bladefist gistermiddag).

En over die buglist : Ik kan 23, 43 en 56 confirmen. Vooral die Songflower Serenade is echt heel irritant. 5% crit chance die je niet kan gebruiken. Toch wel fijn als je ook nog Rallying Cry of the Dragonslayer hebt als warlock :) +15% crit chance terwijl ik gemiddeld al 13-14% crit met mn SB en Immolate.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:37:
[...]

[...]

Zeker in MC wordt Feign Death vaak geresist dus een erg betrouwbare manier om een foute pull te stoppen is het niet. Wel kun je als hunter je pull beter timen doordat je daar een instant shot voor kunt gebruiken. Zelf vind ik het geen probleem als de warrior pulled. Beide manieren hebben voors en tegens en zeker in MC valt er niet heel veel "fout" te pullen (meestal weet men al wat wel en niet kan).

Trap is leuk, maar kost relatief gezien meer tijd en vergt meer coordinatie dan sap/sheep, wordt in PvE dus weinig gebruikt (wel solo). In PvP wel erg handig.

Tracker idd handig, maar daarmee kun je ook de warrior van informatie voorzien via chat/TS. Bovendien vaak toch lastig door combinatie van beast/humanoids/elementals etc. (je ziet maar één soort tegelijk).

Nuttigheid van hunters in MC is relatief hoog, "damage done" zit tegen die van mages aan (vaak hoger) doordat mages daar weinig AoE kunnen gebruiken + hunters zijn veel minder snel dood (mail armor vs cloth, feign death, pet).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 18-07-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

[...]

nou ja, het was meer een onenigheid ;)
Het ging over het gevecht in de Dire Maul pvp arena, wij waren daar bezig en zagen quasar die baas killen, maar aangezien het een pvp arena was... (het verhaal kan je wel raden daarna ;) heeft al eens een keer eerder gestaan hierzo) Het lame eraan was dat we daarna in IF gespammed werden met /spit, /slap en whispers voor 2 dagen ofzo :(

Volgens mij waren jullie de mensen die via Aiaky in de guild probeerde te komen? hebben we het nog uitvoerig over gehad :)
Tja..persoonlijk vind ik dat je ze dan of helpt.. of ze laat gaan.
Wij helpen vaak ook (zelfs hrode gilds) met het killen van azuros enzo.
Staan erbij en healen.. verder niets ofzo.

Anyway..hoe dan ook is het lame om /spit etc te doen..dat is niet ok.

Ik weet verder niet wie het regelde. We praatte er alleen op school over. Tarja was guildleider. (classmate ;))
Simpel :)
Veel hunters gebruiken minder pulls in lage-mid instance levels. Althans valt mij op.
Een hunter vind ik beter om pulls te maken dan een warrior. Mits ze het goed doen. Tis een zeer ondergewardeerde class.. en je moet er ook niet teveel van hebben.

Op hoge level instances kunnen ze vaak belangrijk zijn.lagere levels stukken minder. Vandaar.
Maar dat is hoe ik het zie.

[ Voor 21% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Gisteren wij ook weer MC, niet al te beste drops maar gelukkig hebben onze priests weer wat loot na een maandje zonder drops en we hadden een Eye of Divinity uit de kist van Domo.

En voor mij lekker m'n 5de Earthfury set item (legs) en ook mijn Aurastone Hammer dropte van Garr. Ben weer helemaal gelukkig :D

Die 5-set item bonus van Earthfury is echt wreed. 25% kans om 35% van de manacost van mijn Lesser Healwave of Healwave terug te krijgen na cast. Krijg je gewoon even 133/215 mana terug, ik kan je vertellen dat scheelt heeeel erg in mana. Had eigenlijk niet eens een mana pot nodig bij Golemagg (wel gedaan voor de zekerheid) want ik had nog zo'n 1300 mana over, en dat terwijl ik 3 rogues moest healen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147288

Hey, zou de guild Dutch Elite ook op de lijst van Nederlandse guilds kunnen komen?

Guild naam: Dutch Elite
Server: Deathwing (PVP server)
Horde / alliance: Alliance
Hoeveelheid leden: 180+
Ledenstop: Geen
GM: Stiekel
Min lvl req: Level 20
Website: www.kizzarizz.com

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:48:
[...]

Zeker in MC wordt Feign Death vaak geresist dus een erg betrouwbare manier om een foute pull te stoppen is het niet. Wel kun je als hunter je pull beter timen doordat je daar een instant shot voor kunt gebruiken. Zelf vind ik het geen probleem als de warrior pulled. Beide manieren hebben voors en tegens en zeker in MC valt er niet heel veel "fout" te pullen (meestal weet men al wat wel en niet kan).

Trap is leuk, maar kost relatief gezien meer tijd en vergt meer coordinatie dan sap/sheep, wordt in PvE dus weinig gebruikt (wel solo). In PvP wel erg handig.

Tracker idd handig, maar daarmee kun je ook de warrior van informatie voorzien via chat/TS. Bovendien vaak toch lastig door combinatie van beast/humanoids/elementals etc. (je ziet maar één soort tegelijk).

Nuttigheid van hunters in MC is relatief hoog, "damage done" zit tegen die van mages aan (vaak hoger) doordat mages daar weinig AoE kunnen gebruiken + hunters zijn veel minder snel dood (mail armor vs cloth, feign death, pet).
Bij ons staan de hunters meestal hoog in de top10 van damage done. Ik met mn warlock zelfs een keer op de 11e plaats. Geen idee of dat goed of slecht is maar ik vond het wel impressive om tussen de rogues en warriors te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Yooo stiekel! :)

ik ken jou ^_^ (darkrider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

had ik laatst ook in URBS bij de general. Over het algemeen wil ik alleen elements set hebben voor de int/sta bonus. Maar we waren bij de general en ik loop nog rond met een 480 plate armortje met 12int/12sta. Best crap dus.
Dus wij killen de general, dropt LF breast plate, de andere pallie had hem al, dus ik blij erg mooie armor erbij :D wat doet een FSKING warrior, rollt hij op de LF armor..

zegt die: oops, i rolled on LF plate :D en ik verlies natuurlijk..
Warrior dit op LF rolt komt ook op een grote zwarte lijst. Echt ninja's kun je niet goed praten. Als iemand echt sorry is en een foutje maakt, kun je een keer vergeven, maarja. Had zelf een keer een paladin die perse mijn valor bracers wilde en een 90 rolde voordat iemand erwat van kon zeggen. Dit nadat hij corpseloote midden in combat met Ramstein. De mage en priest gingen meteen dood in de zee van skellies die verdekt opgesteld waren achter de loot windows.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Klachten kun je altijd mailen. En aangezien je nogal veel klachten over mij hebt, wordt het toch echt eens tijd dat je wat in mijn inbox werpt.

[ Voor 142% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-07-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:47:
Raid dungeon zijn generfed
erg jammer

Zelfs Molten Core is generfd

Gisteren waren wij bij Ghennas.. We deden hem slecht en kregen wipe op 1% (we hebben tot en met Shennaz in 1x zonder wipe tot nu toe gedaan hiervoor)
En zijn addz spawnde niet meer.

Dus.. :) Andere kant wel relaxed zometeen. FF snel nog 130 gold en een 4 stuks arcanite bars verzamelen. En dan mijn epic mount halen.

btw. Iemand op deadwing die mij 1 arcanite bar wilt verkopen voor 2 Azerothian diamonds?
Niets van gemerkt..
't Is wel gebuffed..
Ragnaros is zwaar gebuffed... SoF elke 30 secs woohoo (is een bug maargoed =P)
Niet te doen atm dus... US kreeg de hotfix dezelfde dag van de patch en wij hebben hem nog niet ;/
Altijd leuk om 2 uur trashmobs te slopen om er daarna achter te komen dat blizz-EU weer te lui is om ook maar wat te doen ;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:14
Is het waard om van horde naar alliance te switchen?

Ik heb op horde al lvl60 enzo, maar ik heb het idee dat alliance leuker is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

kEv4h schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:07:
[...]

Niets van gemerkt..
't Is wel gebuffed..
Ragnaros is zwaar gebuffed... SoF elke 30 secs woohoo (is een bug maargoed =P)
Niet te doen atm dus... US kreeg de hotfix dezelfde dag van de patch en wij hebben hem nog niet ;/
Altijd leuk om 2 uur trashmobs te slopen om er daarna achter te komen dat blizz-EU weer te lui is om ook maar wat te doen ;;
we hebben em nog niet geprobeerd..wel gaar.

Jammer van Blizz..ze zullen vast wel weken denk ik hoor..Soms alleen jammer dat hetl lang duurt.

@Pacino,..
Ga op een andere server.
Persoonlijk vind ik alliance leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

mjah :(

sorry hoor maar rollen jullie dan toch niet het N/G systeem voor rollen, dat doe je in ubrs niet meer.
Gewoon iedereen laten passen op bop dan kan ie mee doen met de random roll maar dan is het gewoon jammer voor hem!!
redfoxert schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:58:
[...]

Bij ons staan de hunters meestal hoog in de top10 van damage done. Ik met mn warlock zelfs een keer op de 11e plaats. Geen idee of dat goed of slecht is maar ik vond het wel impressive om tussen de rogues en warriors te staan :)
hunters en warrriors in jullie top 10 van damage?? hmmm dan gaat er echt iets goed mis volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Warrior moet agro houden.. dus die doet over het algemeen meer damage. Meer tijd ervoor ;) dat klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:14:
Warrior moet agro houden.. dus die doet over het algemeen meer damage. Meer tijd ervoor ;) dat klopt wel.
Een warrior houdt geen aggro met damage maar met abilities die heel veel aggro genereren.
Zo hebben we bv revenge (die iets van 79dmg doet ofzo, weet niet precies) en die ability genereert ongeveer de aggro van een crit ambush ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Even over de economie @ bloodscalp.
De prijzen zijn echt maar minimaal veranderd de laatste paar maanden, mijn wow onthoud de prijzen die in ooit voor een item heb gevraagd, na 2 maanden afwezig te zijn ben ik weer begonnen, alleen de iron bars hebben een andere prijs gekregen de andere items zijn nagenoeg onveranderd.
(Iron bars brachten veel meer op)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
hunters en warrriors in jullie top 10 van damage?? hmmm dan gaat er echt iets goed mis volgens mij.
De mages zijn ook goed vertegenwoordigt hoor :) Maar als Warlock kom je dr toch meestal niet zo erg aan te pas als damage dealer. Meestal ben je te druk bezig met het SS en +sta buffen met je imp. Zeker nu blizzard de Imp verneukt heeft door hem met Phase Shift niks meer te laten doen. Auto-casten van Blood Pact doet ie niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Jij bent de expert erin ^^

(al die termen die door elkaar word gebruikt.. zit ook in internationale guild)

Bij ons staat de warrior ook in de top 10 vaak (die dingen buggen wel btw..meters)
Maar bij een boss gaat ie eerst agro opbouwen. daarna gaat de rest pas. Hij heeft ongeveer 20% van de tijd.

Dat was eerst.. Hij is nu prot specced. (weet er het fijne niet van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 10-05 23:17
Hm, nee hoor.. ik ben MT geweest in instances tot en met UBRS, en ik kwa damage staan rogues/mages/hunters/etc allemaal boven mij.

Aggro opbouwen/houden != Damage doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mior op 18-07-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Phantom schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:22:
[...]

Hm, nee hoor.. ik ben MT geweest in instances tot en met UBRS, en ik kwa damage staan rogues/mages/hunters/etc allemaal boven mij.

Aggro houden != Damage doen.
Als een warrior in een instance boven mij staat doe ik SERIEUS iets verkeerd.
Warriors staan bovenaan in de Damage Taken lijst denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

i know..
misschien gewoon die gare stats meters.
Anders zou ik er ook wel tussen moeten staan.

of ja : damage taken O-)
Ik lees verkeerd denk ik. Zo kom ik te n00b over ;)

[ Voor 30% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50859

Ik ben Protection specced warrior, maar kwa dmg sta ik altijd net boven de priests... Ik houd nooit agro door dmg, maar door Sundering Armor, ShieldBash etc.

Ook welleens wat grappigs mee gemaakt, een Warrior ging mij vertellen dat ik agro moest houden met Taunt... Hem daarna uitgelegd, dat je met taunt agro krijgt maar echt niet kunt houden. En daarnaast bewaar ik taunt om de priest te redden, die hebben maastal geen tijd om op de 10sec cooldown te wachten..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50859 op 18-07-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nee, inderdaad. Sowieso zijn in end-game instances spawns altijd gelinked, en krijg je altijd evenveel mobs op je af. Wie er dan pulled maakt weinig uit. Zelf vind ik het prima als de Warrior pulled, kan ik me focussen op damage.
Daarom peel ik dus mobs, als de warrior pulled, pull ik er een naar m'n trap toe. *poof* bevroren voor 26 seconden, en er hoeft verder niks geoordineerd te worden.
Mwoa, op zich zijn er maar een beperkt aantal types mobs in een instance. Maar na een keer of twee die instance gedaan te hebben weet je wel welke mobs waar ongeveer lopen. Ik vind die tracker wel ideaal om patrols in de gaten te houden.
Nou, FD is een extra safeguard. Als het echt mis gaat, kun je altijd de Hunter nog dood laten gaan en 'em daarna ressen. FD wordt niet erg vaak geresist hoor, je moet alleen je huidige target even clearen voordat je 't probeert . 'Bugje' ;)
MantaMania schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:12:
Euh, Hunter is een ranged damage class, zou een beetje jammer zijn als die niet hoog zouden staan?

[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 18-07-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Anoniem: 50859 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:28:
[...]

Ik ben Protection specced warrior, maar kwa dmg sta ik altijd net boven de priests... Ik houd nooit agro door dmg, maar door Sundering Armor, ShieldBash etc.

Ook welleens wat grappigs mee gemaakt, een Warrior ging mij vertellen dat ik agro moest houden met Taunt... Hem daarna uitgelegd, dat je met taunt agro krijgt maar echt niet kunt houden. En dat het ik ze bewaar om de priest te redden..
Idd... ^^ taunten alleen als echt nodig is :)

druids is ook wel lache.. met improved Seal of Fury haal ik het zo weg.
Probleem was dat ik niet wist dat hij 2e tank was. Dus deed ik het voor de zekerheid. Hij achteraf "He.. hoe kwam het dat ik geen agro hield? " :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:12:
[...]

sorry hoor maar rollen jullie dan toch niet het N/G systeem voor rollen, dat doe je in ubrs niet meer.
Gewoon iedereen laten passen op bop dan kan ie mee doen met de random roll maar dan is het gewoon jammer voor hem!!

[...]

Pass on BoP is dus de meest achtelijke lootregel die er ooit in de historie van MMO's is gebruikt IMO.
Ten eerste neemt het veel tijd in beslag, veel meer dan dat er zou hoeven als je gewoon roll when need doet. (ik bedoel, kom op.. je kan zelf wel bedenken of je iets nodig hebt of niet)
Ten tweede hebben ninja's vrij spel met deze regel, of ze wachten tot iedereen gepassed heeft en rollen, of ze looten de shit nadat iedereen gepassed heeft.

Bij ons wordt de top3 eigenlijk ook vrij vaak bezet door rogues/hunters/warriors hoor :) Mages ook natuurlijk.. Afgelopen keer was 't op 1 een rogue, op 2 een arms/fury warrior en op 3 een hunter met Rok'Dhelar.
Hunters staan eigenlijk vrij vaak in de top dus daar is weinig raars aan :)

Misschien mis ik iets ofzo? Waarom wordt deze regel gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

doen wij ook Kev..
alleen met guild btw ;) voor disenchant.

BoP iedereen roll of pass en roll als je ndoig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Phantom schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:22:
[...]

Aggro opbouwen/houden != Damage doen.
Main tanks kunnen inderdaad behoorlijk schade doen. Gisteravond in gnomeregan (ik heb nu dmgmeters) was ik de hoogst gelevelde (37) en de MT was 34 warrior. Hij kwam steeds enorm dicht bij mij qua dmg output, terwijl ik toch echt voluit ging met SB/Wand (starfaller) en searing pain/dots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:34:
Pass on BoP is dus de meest achtelijke lootregel die er ooit in de historie van MMO's is gebruikt IMO.
Ten eerste neemt het veel tijd in beslag, veel meer dan dat er zou hoeven als je gewoon roll when need doet. (ik bedoel, kom op.. je kan zelf wel bedenken of je iets nodig hebt of niet)
Ten tweede hebben ninja's vrij spel met deze regel, of ze wachten tot iedereen gepassed heeft en rollen, of ze looten de shit nadat iedereen gepassed heeft.
Och, dat doen ze ook maar 1 keer. Zo wordt 't in onze UBRS raids altijd gedaan (meestal een mix van mijn guild en Insight), en dat werkt tot nu toe prima. Iedereen pass, en mensen met need doen een /random 100. Het is inderdaad ninja-gevoelig maar dat die je maar 1 keer en bovendien zou dat meteen een kick uit de betreffende guilds betekenen. De enige drops die er toe doen zijn boss drops, en dan maakt 't weinig uit dat je even 2 minuten met de rolls bezig bent.
HTT-Thalan schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:36:
Main tanks kunnen inderdaad behoorlijk schade doen. Gisteravond in gnomeregan (ik heb nu dmgmeters) was ik de hoogst gelevelde (37) en de MT was 34 warrior. Hij kwam steeds enorm dicht bij mij qua dmg output, terwijl ik toch echt voluit ging met SB/Wand (starfaller) en searing pain/dots.
Stond die knakker met een 2-hander te zwaaien, of deed jij gewoon weinig damage? Main tanks doen over het algemeen niet veel schade, daarvoor hebben ze een 2-hander nodig en je wilt niet dat je MT geen shield draagt. Gnomeregan okay, maar in end-game instances houdt je healer dat niet bij.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 18-07-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

De highlvl instance zijn anders dan Gnomeregan, Daar moeten de MT een shield dragen. Een warrior kan alleen in de buurt komen met een 2h, en dan zullen ze (als arms/fury specced). Hoog in die lijst komen.
Maar tanking warriors komen kwa dmg net boven de healers uit :-), Misschien dat Shieldslam de dps van Prot warriors iets verhoogd. Maar het is nogsteeds niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

kEv4h schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:34:
[...]

Bij ons wordt de top3 eigenlijk ook vrij vaak bezet door rogues/hunters/warriors hoor :) Mages ook natuurlijk.. Afgelopen keer was 't op 1 een rogue, op 2 een arms/fury warrior en op 3 een hunter met Rok'Dhelar.
Hunters staan eigenlijk vrij vaak in de top dus daar is weinig raars aan :)

Misschien mis ik iets ofzo? Waarom wordt deze regel gebruikt?
hoe vaak heb jij high lvl instances gedaan? dingen als palas die rollen op valor of warriors die rollen op lf gebeurt dus vaker als je die n/g regel hanteerd die is dus ook tijd gebonden dus je kan niet discuseren. Passed op bop is gewoon een must. BoE is gewooon idereen rollen altijd behalve plans ofzo maar vooor de rest gewoon rollen.
Ninja looten gebeurt inderdaad maar dan kan het dus alleen bewust en word je gekicked en zal je waarschijnlijk nooit meer fatsoenlijk een instances kunnen doen.
En over de damage top als daar de rogues en mages niet in de top boven aan staan klopt er iets niet kan best dat een hunter , warrior of iets eronder staat maar zeker neit erboven.
Uitzondering is palas in ud strat omdat ze zoveel hebben tegen undeath

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 18-07-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:37:
[...]

Och, dat doen ze ook maar 1 keer. Zo wordt 't in onze UBRS raids altijd gedaan (meestal een mix van mijn guild en Insight), en dat werkt tot nu toe prima. Iedereen pass, en mensen met need doen een /random 100. Het is inderdaad ninja-gevoelig maar dat die je maar 1 keer en bovendien zou dat meteen een kick uit de betreffende guilds betekenen. De enige drops die er toe doen zijn boss drops, en dan maakt 't weinig uit dat je even 2 minuten met de rolls bezig bent.

[...]

Stond die knakker met een 2-hander te zwaaien, of deed jij gewoon weinig damage? Main tanks doen over het algemeen niet veel schade, daarvoor hebben ze een 2-hander nodig en je wilt niet dat je MT geen shield draagt. Gnomeregan okay, maar in end-game instances houdt je healer dat niet bij.
Daar heb je ook wel gelijk in inderdaad. Ach ik weet niet wat 't is.. ik ben gewoon allergisch voor pass on BoP i guess en zal er dan ook alles aan doen deze methode uit te bannen! :P
Ik zit er aan te denken een verhaal te verspreiden dat er een roll-hack is die alleen op /roll en /random werkt, maar niet op gewoon rollen via het dice-schermpje. Maar misschien moet ik dat toch maar niet doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 10-05 23:17
[...]

Bij Gnomeregan kan dat nog, maar vanaf Zul'Farrak/Sunken Temple kan dat als MT niet meer. Dan heeft een MT al zijn rage nodig om aggro te houden (vaak op meerdere targets), en heb je geen rage over om damage te doen (hoeft ook niet, daar heb je mages/rogues/warlocks voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

De tijd van rollen op blauwe items is voorbij O-)
epics ftw! ^_^

ik had amper LF voordat ik met MC begon. LAwbringer is toch beter voor de instance dan LF.
de rest is toch cloth ^^.

in je nakie als level 60 is gnomeran lastig btw. Ik had 2 wipes :P

[ Voor 60% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:41:
hoe vaak heb jij high lvl instances gedaan? dingen als palas die rollen op valor of warriors die rollen op lf gebeurt dus vaker als je die n/g regel hanteerd die is dus ook tijd gebonden dus je kan niet discuseren. Passed op bop is gewoon een must. BoE is gewooon idereen rollen altijd behalve plans ofzo maar vooor de rest gewoon rollen.
Inderdaad. Als iemand dan 'need' roept kan de rest altijd nog gaan klagen. Hebben we meegemaakt in een Strat run dat een mage (semi-pickup raid, onze guild heeft niet genoeg level 60 spelers om iedere keer een 10 man raid te vullen) vond dat 'ie een bepaalde dagger kon gebruiken, terwijl het meer een priest wapen was (ofzo). En daar hebben we 'em dus uitgepraat. Over het algemeen kunnen dit soort dingen overlegd worden.

Als we het roll-for-need systeem hadden gebruikt, had 'ie gerolled op die dagger.
MantaMania schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:41:
En over de damage top als daar de rogues en mages niet in de top boven aan staan klopt er iets niet kan best dat een hunter , warrior of iets eronder staat maar zeker neit erboven.
Het is een beetje afhankelijk of de mage kan AoEen. Kwa single target staat een rogue boven de mage.

Probleem met die damage meters is alleen dat de meeste mensen 'vergeten' de damage van de Hunter z'n pet erbij te tellen, en dat die damage meters bovendien op een afstand van meer dan 40 yards niet werken, en laten wij nu al een range van 41 yards hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

kEv4h schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:42:
[...]

Daar heb je ook wel gelijk in inderdaad. Ach ik weet niet wat 't is.. ik ben gewoon allergisch voor pass on BoP i guess en zal er dan ook alles aan doen deze methode uit te bannen! :P
Ik zit er aan te denken een verhaal te verspreiden dat er een roll-hack is die alleen op /roll en /random werkt, maar niet op gewoon rollen via het dice-schermpje. Maar misschien moet ik dat toch maar niet doen :D
dat zijn wel meer mensen zeker in lagere lvls ik word ook gek van die prut regels met mn alt.
Mensen die dat N/G systeem willen en dan ff niet opletten dan N schreeuwen dan roep je nog niet doen jij hebt geen need en dan toch rollen. In high lvl instances is het heerlijk iedereen passed meteen en weet wat ie moet doen omdat bijna iedereen die regels hanteerd. Enige wat wel eens mis gaat is die frayed abdominated stiches omdat mensen niet weten wat het is. En die strat sleutel is irritant die heb ik ook per ongeluk geninja loot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Zaterdag nog eens een Deadmines run gedaan met 2 guild-membersd; een lvl40 Mage, een lvl30 Mage (ik) en een lvl14 Mage. Was in het begin even wennen, dat die lvl14 toch wel erg veel aggro kreeg steeds. Maar als die maar ver genoeg achter bleef ging het prima. Beetje frostbolt, CoC en AE en alle mobs waren dood. :) We deden het eigenlijk alleen om die lvl14 te hlepen, en ikzelf voor de green/blue items. Denk vanavond nog eens doen.. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:47:
[...]

Inderdaad. Als iemand dan 'need' roept kan de rest altijd nog gaan klagen. Hebben we meegemaakt in een Strat run dat een mage (semi-pickup raid, onze guild heeft niet genoeg level 60 spelers om iedere keer een 10 man raid te vullen) vond dat 'ie een bepaalde dagger kon gebruiken, terwijl het meer een priest wapen was (ofzo). En daar hebben we 'em dus uitgepraat. Over het algemeen kunnen dit soort dingen overlegd worden.

Als we het roll-for-need systeem hadden gebruikt, had 'ie gerolled op die dagger.
Wij hebben het zelfde een keer meegmaakt in UBRS. We waren met een guild Raid bezig, opgevult met wat gasten van buiten af. We hebben de General Gedoodt en dropt er Deathmist, Geen van de warlocks wilde hem en toen zij een mage van ons dat hij hem wel wilde omdat hij nog een groene , veel slechtere, chest had. En in een keer wilde een priest (met mooncloth robe...) hem ook.
Naar wat gezeur gewoon rollen en ja hoor de priest wint. Sinds dien op de blacklist van onze guild als Greedy.
Het probleem is dat je op dat moment geen ninja guild wild zijn, door hem gewoon aan een guildie te geven..
MantaMania schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:47:
[...]

dat zijn wel meer mensen zeker in lagere lvls ik word ook gek van die prut regels met mn alt.
Mensen die dat N/G systeem willen en dan ff niet opletten dan N schreeuwen dan roep je nog niet doen jij hebt geen need en dan toch rollen. In high lvl instances is het heerlijk iedereen passed meteen en weet wat ie moet doen omdat bijna iedereen die regels hanteerd. Enige wat wel eens mis gaat is die frayed abdominated stiches omdat mensen niet weten wat het is. En die strat sleutel is irritant die heb ik ook per ongeluk geninja loot ;)
yup, vooral over die stiches gaan ze lopen zeuren. De Key heeft waarschijnlijk iedereen al ;-)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 50859 op 18-07-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

daarom kinderen:
Pas op met een pickup raid.

Maar met stiekel wil ik wel in een raid. Hij is een coole gozer op WoW O+
OkkE schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:52:
Zaterdag nog eens een Deadmines run gedaan met 2 guild-membersd; een lvl40 Mage, een lvl30 Mage (ik) en een lvl14 Mage. Was in het begin even wennen, dat die lvl14 toch wel erg veel aggro kreeg steeds. Maar als die maar ver genoeg achter bleef ging het prima. Beetje frostbolt, CoC en AE en alle mobs waren dood. :) We deden het eigenlijk alleen om die lvl14 te hlepen, en ikzelf voor de green/blue items. Denk vanavond nog eens doen.. :D
Nostalgie! O+
Ik doe af en toe eens SM solo :) Erg leuk
(en dan mensen roepen dat alleen mages/rogues ivm vluchten, maar pallies hebben Seal of Judgement=anti flee ^^)

[ Voor 75% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Nou, tja.. ik ben eigenlijk gewoon roll on need gewend al vanaf closed beta, ik denk dat 't gewoon daar aan ligt (en heb eigenlijk nooit problemen gehad ermee, vaker problemen gehad met pass on BoP)
Dan moet ik er wel bij vertellen dat ik vrij regelmatig met guildies speel en we van elkaar weten voor watvoor items we zijn dus.. :)
In pug's doe ik dan well pass on BoP omdat dat de lootregels zijn, maar ik probeer mensen vaak wel over te halen gewoon roll on need te doen.

Overigens is /random op dingen als een strat key dus totaal nutteloos aangezien het al vrij random is wie dat ding uberhaupt te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 21:01
Ik ben gisteren voor het eerst met een pickup party naar Gnomeregan geweest. Maar we kwamen er niet doorheen... (ik ben lvl 36, er waren 2 lvl 34, een lvl 31 en een lvl 28). Weet iemand wat wij fout doen? Op een bepaald moment kom je bij een groep mobs die allemaal 'mijnen' laten vallen. Nadat ze dit hebben gedaan zijn binnen de kortste keren alle groepsleden dood, behalve ik en de priest die mee was (wij stonden op afstand).

En hebben jullie nog tips om snel naar de 90G te gaan voor mijn mount? Ik heb nu pas 30G en moet nog 'maar' 4 levels voordat ik mijn paardje kan gaan kopen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

redfoxert schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:58:
[...]

Ik stond 7e in het gevecht met Majordomo (gevecht hebben we niet gewonnen trouwens, vanavond weer een poging).
Hydra schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:29:
[...]
Nou, FD is een extra safeguard. Als het echt mis gaat, kun je altijd de Hunter nog dood laten gaan en 'em daarna ressen. FD wordt niet erg vaak geresist hoor, je moet alleen je huidige target even clearen voordat je 't probeert . 'Bugje' ;)
Grappig, dat wist ik dus niet... 8)7
Euh, Hunter is een ranged damage class, zou een beetje jammer zijn als die niet hoog zouden staan?
Klopt, maar mages staan meestal veel hoger door de AoE, dat is in Molten Core dus niet zo omdat daar weinig te AoE-en valt en bovendien werkt fire-damage niet/slecht en moeten ze het dus meestal doen met arcane.
Het is een beetje afhankelijk of de mage kan AoEen. Kwa single target staat een rogue boven de mage.

Probleem met die damage meters is alleen dat de meeste mensen 'vergeten' de damage van de Hunter z'n pet erbij te tellen, en dat die damage meters bovendien op een afstand van meer dan 40 yards niet werken, en laten wij nu al een range van 41 yards hebben.
/signed :)

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 18-07-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Als je MT bent doe je echt crap damage. Sunders, Revenge en Shieldblock hebben mij nog nooit in de top van een lijst gebracht qua damage. Sure als je met je twohander achter iemand staat die staat in te hakken op je MT en je doet elke 1.5 seconden slam met je langzame wapen, dan kun je redelijk hoog komen qua damage output.

Dreadmist kan trouwens best leuk zijn voor een Shadowpriest. Maarja als een mage nog groen aanheeft is het voor de mage. Arme jongen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Gebruiken jullie trouwens ook in hoge instances bij de bazen "out of combat ressers" ? ben wel benieuwd :)

* gitaarwerk draagt paars & groen ^^

[ Voor 18% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:24

m0nk

16-09-2003 15.15

Masch schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:57:
Ik ben gisteren voor het eerst met een pickup party naar Gnomeregan geweest. Maar we kwamen er niet doorheen... (ik ben lvl 36, er waren 2 lvl 34, een lvl 31 en een lvl 28). Weet iemand wat wij fout doen? Op een bepaald moment kom je bij een groep mobs die allemaal 'mijnen' laten vallen. Nadat ze dit hebben gedaan zijn binnen de kortste keren alle groepsleden dood, behalve ik en de priest die mee was (wij stonden op afstand).

En hebben jullie nog tips om snel naar de 90G te gaan voor mijn mount? Ik heb nu pas 30G en moet nog 'maar' 4 levels voordat ik mijn paardje kan gaan kopen.
Badlands elemetals farmen, SM farmen (graveyard), en hopen op phat loot en die verkopen in AH :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Masch schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:57:

Zodra de mijnen vallen een stukje terug vallen... mobs pullen... vechten tot de mijnen vallen, stuk terug gaan staan en door vechten tot ze dood zijn. En kort langs de rand blijven.
Heb al ooit eens een halve instance gepulled om daar over het randje naar beneden te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

m0nk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:00:
[...]

Badlands elemetals farmen, SM farmen (graveyard), en hopen op phat loot en die verkopen in AH :)
Ja.. een hoop reagents verkopen werkt ook (ik heb nog geen thorium nodig aangezien ik geswitched ben van BS naar Engeneering,..dus ik verkoop veel thorium)

Ik heb maar 300 gold nodig voor Epic mount ^^. en nog 4 arcanite bars -_-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

[...]

Wij doen zelf Groene items is gewoon roll, als je de item nodig heb dan vraag je het aan de gene die de item gewonnen heeft. Blauwe items gaan eerst op need dan Enchanting dan gewoon voor verkoop. Dit werk zeer goed in de guild waar ik in zit, het voordeel is dat bij groene items geen tijd verloren gaat met kijken hoe of wat. We kijken wel uit als er een BoP bij zit, hier heb ik wel eens last mee gehad drukte te snel alles door, gelukkig was het een kleine moeite om opnieuw te beginnen. Sinds dien kijk ik heel erg goed of het BoP is.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
Ik ben sinds gisteravond een beetje bezig geweest als WOW beginner, maar ik moet even zeggen dat ik totaal geen idee heb waar jullie het over hebben man, toen ik Diablo speelde kon ik de conversaties nog volgen :P

Mijn vriendin vraagt zich trouwens af of het mogelijk is zo min mogelijk op vechten derichten en je te richten op trades en bijvoorbeeld alchemist te wezen (dus zeg uurtje per dag spelen als alchemist of ander non-fighting). Ik vraag me dan af of de trades zo diep zijn uitgewerkt dat dit mogelijk is?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 19:41
Maegrim schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:28:
[...]
onyxia ging neer in de 2e poging :+ (wat is die nemisis skullcap lelijk zeg, nog erger dan de judgement crown :D)

de rechterhelft van bindings of the windseeker dropte vrijdag van garr trouwens, maar ik probeer quel'serrar wel te krijgen :)
hehe beter, over lullig helmpje gesproken. Had van een quest in Feralas deze Sentinel's Guard ziet er ook niet uit maar gelukkig gisteravond nog ff snel Razorfen Downs gedaan en daar deze geloot Icemetal Barbute ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:00:
Gebruiken jullie trouwens ook in hoge instances bij de bazen "out of combat ressers" ? ben wel benieuwd :)

* gitaarwerk draagt paars & groen ^^
Ik geloof dat we alleen bij Domo een OOC resser gebruiken, maar we beginnen nu ook op 't punt te komen waar dat eigenlijk niet meer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Je moet op een gegeven moment een bepaald level te halen om nieuwe beroep-skills te krijgen.
Ook heb je soms materialen nodig die in gebieden zijn waar je wel moet vechten.

Je kan natuurlijk alles ook naar je alternate(2e )character sturen. Die moet je denk ik wel levelen tot 40 heb ik het idee.
kEv4h schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Ik geloof dat we alleen bij Domo een OOC resser gebruiken, maar we beginnen nu ook op 't punt te komen waar dat eigenlijk niet meer nodig is.
Meer epics dan maar he. Helpt enorm. Wat getrainde mensen ook.

Wij hebben domo nog niet gedaan omdat het summonen bugged was. Wel jammer. Nu weer instance reset = nieuwe epics & punten :D

[ Voor 43% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb mn main dit weekend nog even 57 gemaakt, maar ik ben bang niet veel WoW meer te gaan spelen.. Ik blijf de chars wel houden... ik ben ook begonnen met Dark age of Camelot.. Ook een erg gaaf spel hoor... PvE wat minder maar PvP RvR beter :)

[ Voor 23% gewijzigd door ReCreator op 18-07-2005 12:20 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:00:
[...]

Zodra de mijnen vallen een stukje terug vallen... mobs pullen... vechten tot de mijnen vallen, stuk terug gaan staan en door vechten tot ze dood zijn. En kort langs de rand blijven.
Heb al ooit eens een halve instance gepulled om daar over het randje naar beneden te kijken :D
Ik AoE die mijnen gewoon. Krijg je wel een beetje aggro mee, maar wel zeker dat de mijnen weg zijn. Die aggro is op mijn level niet zo'n probleem meer in Gnom.

Gisteravond wel: We waren met een vrij melige party net buiten de safe zone, en de warrior klaagde dat zijn dps zo laag was, hij wilde meer hits zodat hij mij zou verslaan op de dmgmeter. Bij wijze van grapje stelde ik toen voor de hele kamer te aggro'en (ongeveer 18 mobs) en een 'brawl' te houden. De priest en warrior roepen gelijk " I'm in for it! " dus ik denk, dan krijg je hem ook! Ik ren langs alleen mobs in de hele room, gooi mijn shield aan en mijn hellfire.

Needless to say waren we nog geen 3 minuten later allemaal dood, maar wel lachen dat de volle laatste minuut aan mij besteed was, de anderen waren binnen 2 minuten al dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

Gisteren met de guild maar weer eens naar UBRS geweest. Alles ging goed tot en met de beast. Dat hondje ging snel op zijn knieeen en toen was het tijd om de loot te verdelen. Als eerste werd er een blauwe mace gedropt: http://www.thottbot.com/?i=19761

Niemand die het wapen kon gebruiken (dus ook geen dkp er aan uit wilde geven) en aangezien het BoP is, is het normaal gezien voor de enchanters. Maar daar is de loot master het niet mee eens en hij rolt 1-15 (makkelijk dan dat 15 man rollt) en geeft het wapen aan iemand die geen enchanting als proff heeft. Zijn reden: enchanters krijgen alles gratis om te dissen, maar geven geen gratis enchants aan guildies. Heel gezeik en alle enchanters pissed. Vervolgens gaat de LM skinnen en krijgt dan ook nog eens de pristine hide. Hij wilde er ook niet voor rollen, want zegt hij: 'hadden jullie maar skinning als profession moeten nemen'. Toen waren de poppen helemaal aan het dansen. Vervolgens deden 3 man hs en de raid was over. Nu is er een discussie aan de gang over het feit dat hij zomaar skinde. Probleem is, is dat hij ook nog eens de guildmaster is.

En zo is de zoveelste ruzie in onze guild geboren... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:00:
[...]

of gewoon de minenen targeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hehe.

Btw.. Agro krijgen doe je nog wel HTT..
als er iets moeilijk is, is het agro afhouden van een mage (zeker als paladin<-- tis geen tank, maar in noodgevallen kunnen ze wel iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 146357 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:24:
Gisteren met de guild maar weer eens naar UBRS geweest. Alles ging goed tot en met de beast. Dat hondje ging snel op zijn knieeen en toen was het tijd om de loot te verdelen. Als eerste werd er een blauwe mace gedropt: http://www.thottbot.com/?i=19761

Niemand die het wapen kon gebruiken (dus ook geen dkp er aan uit wilde geven) en aangezien het BoP is, is het normaal gezien voor de enchanters. Maar daar is de loot master het niet mee eens en hij rolt 1-15 (makkelijk dan dat 15 man rollt) en geeft het wapen aan iemand die geen enchanting als proff heeft. Zijn reden: enchanters krijgen alles gratis om te dissen, maar geven geen gratis enchants aan guildies. Heel gezeik en alle enchanters pissed. Vervolgens gaat de LM skinnen en krijgt dan ook nog eens de pristine hide. Hij wilde er ook niet voor rollen, want zegt hij: 'hadden jullie maar skinning als profession moeten nemen'. Toen waren de poppen helemaal aan het dansen. Vervolgens deden 3 man hs en de raid was over. Nu is er een discussie aan de gang over het feit dat hij zomaar skinde. Probleem is, is dat hij ook nog eens de guildmaster is.

pfff aan iemand geven om te verkopen lol. Laat dan iemand winnen maar geef het aan de encahnter dan kan die er een shard van maken voor je kan je die op de ah gooien!
Leuke guildmaster hebben jullie ;)

ps die mace gebruik ik nu best geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

UBRS rule #1: Allways set loot rules on skinning the beast BEFORE entering the instance :P

en hoezo discussie over het feit dat hij zomaar skinde? waren er nog meer skinners met finkle's skinner dan?

waren er mensen met de quest voor de cap of the scarlet savant?

btw volgens hebben nog maar heel weinig mensen die cap, gezien de mats die je ervoor nodig hebt :P

edit: die mace valt tegen, Fist of Omokk is beter :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 18-07-2005 12:33 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Een guildie van mij heeft die cap, en ik moet alleen nog de hide. Gelukkig heb ik een guild met heel wat duidelijkere regels. GM heeft trouwens deze week qualsallar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:24:
hehe.

Btw.. Agro krijgen doe je nog wel HTT..
als er iets moeilijk is, is het agro afhouden van een mage (zeker als paladin<-- tis geen tank, maar in noodgevallen kunnen ze wel iets)
Die aggro die ik als mage krijg door AoE in Gnomeregan kan ik idd wel hebben. Maar volgens mij werkt dat niet, want ik had dat geprobeerd en volgens mij (weet het niet 100% zeker) gingen de mijnen toen juist af, waardoor ik dood ging.

Ik denk dat we beter een stuk kunnen terugvallen als de mijnen vallen. Wel irritant dat je daar niet aan denkt terwijl je bezig bent met het spel.

De laatste tijd maak ik trouwens wel veel leuke dingen mee, het lijkt wel of hogere lvl's me sneller willen helpen als voorheen. Ik moest bijvoorbeeld een moeilijke quest doen, waarbij je een courier (met een aantal guards) moest killen. Ik zit op een bergje te wachten totdat ze voorbij komen lopen, komt er een lvl 40 warrior aan, die me whisperde; "need help with the courier ;)". Ik zeg dus /yes en even later ben ik blij dat hij me hielp want we haalden het net met zijn tweeën. Dit soort momenten maken WOW voor mij echt een topspel.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ik herken me wel in het verhaal, wij hebben onze enchanters ook even aan banden gelegd aangezien ze hun enchants verkochten met shards die ze mochten d/e uit de rommel die niemand wilde. We hebben nu een Guildbank waar alles naartoe gestuurd wordt, als je een enchant wilt logt er een Officer in op dat account en trade die shit met je (shards e.d. meestal gratis, righteous orbs en essences voor DKP). Dat scheelt wel enorm moet ik zeggen.

En sja, een Guildmaster die een Pristine Hide skinned en die niet met zijn guild deelt.... :X Ik zou het commando /gquit maar es gebruiken in zo'n geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Masch schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:41:
[...]

Die aggro die ik als mage krijg door AoE in Gnomeregan kan ik idd wel hebben. Maar volgens mij werkt dat niet, want ik had dat geprobeerd en volgens mij (weet het niet 100% zeker) gingen de mijnen toen juist af, waardoor ik dood ging.
Jawel, teruggaan moet je sowieso. De hele party trekt gewoon een paar meter terug, buiten bereik van de mijnen. Daarna AoE ik ze, omdat ik gewoon zeker wil dat ze er allemaal aangaan, dat weet je niet zeker als je met tab/shoot gaat werken.

Ik heb nu ook een account aangemaakt voor de WoW fora (lees: eindelijk een server gevonden die wel selectable is). Die fora zijn echt gortdroog af en toe :')

Iemand opent in CAPS een topic waarin hij een verklaring (statement) eist van blizzard aangaande het 'falen' van het honour systeem.

Aeus sluit het topic, met als enige tekst in zijn post: " Statement. "

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Bij mij in de guild zijn enchants gewoon gratis. Maar de "trash" rolls in raids gaan ook naar de enchanters. Ben ik het dan ook wel mee eens. Scheelt me nogal wat geld voor een +7 stam op schild of + 9 stam op bracers.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 114195 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:43:
En sja, een Guildmaster die een Pristine Hide skinned en die niet met zijn guild deelt.... :X Ik zou het commando /gquit maar es gebruiken in zo'n geval....
Inderdaad. Niet alleen is het ontzettend zuur als je eigen GM zulke streken uithaalt, bovendien wordt je als hele guild op zijn acties aangekeken. Lijk me weinig vervelenders dan te boek staan als een 'lamers guild', of erger.

Bij blues, al niemand 'em nodig heeft, disenchanten en de shard verloten. Skinnen van The Beast; iemand skinned en de hide wordt verloot. Die dingen zijn zo ontzettend standaard dat het me verbaast dat mensen er nog vanaf wijken, tenzij in goed overleg.
HTT-Thalan schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:52:
Jawel, teruggaan moet je sowieso. De hele party trekt gewoon een paar meter terug, buiten bereik van de mijnen. Daarna AoE ik ze, omdat ik gewoon zeker wil dat ze er allemaal aangaan, dat weet je niet zeker als je met tab/shoot gaat werken.
Als je die dwarves niet dood hebt voordat de mijnen afgaan doe je iets fout, dan pull je er waarschijnlijk meer dan nodig. Die mijnen doen bovendien niet bijzonder veel damage. Volgens mij staat er bovendien ook nog een countdown in je chatlog.

Het grootste probleem in Gnomeregan zijn die alarmbots, en dan vooral in dat stuk met die mijn-leggende dwarves. Als een dwarf beneden je spot, rent 'ie de halve instance door om bij je te komen, en neemt alles mee. Stonden we een keertje met een guild groep t eknokken, komt er opeens een deathtrain van 20+ van die dwarves e.d. aanzetten.

"Hmm, guys?"
"Crap..."

Nog nooit zo snel gewiped.

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 18-07-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Hehe, laatst een UBRS run gedaan met 15 man uit 9 guilds. Ging allemaal prima, totdat inderdaad die Prestine Hide of the Best dropte (1% dropchange ofzo?). We hebben de instance wel gecomplete, maar er was continue gezeik. Iedereen die het kon gebruiken mocht erop rollen (skinner was niet egoistisch, thank God), dus alle Cloth en Leather dragers rollen erop. Ik ben Shaman, dus verder weinig aandacht aan besteed, maar zelfs bij General waren ze er nog over aan het discusiëren.

Eigenlijk had ik ook erop moeten rollen, ding schijnt 1000 Gold op te leveren op de AH :D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-04 22:00

Binno

. .. ... ....

Muppet schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:53:
Bij mij in de guild zijn enchants gewoon gratis. Maar de "trash" rolls in raids gaan ook naar de enchanters. Ben ik het dan ook wel mee eens. Scheelt me nogal wat geld voor een +7 stam op schild of + 9 stam op bracers.
Yup dit blijft beste regeling imo, doen we bij ons in de guild ook ... we dumpen alle groene rotzooi op de enchanter hij disenchant en als we es een enchant nodig heben dat zet ie em er gratis op.

Geld trouwens bij ons voor alle professions

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
HTT-Thalan schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:52:
[...]

knip
Okay, duidelijk verhaal. Wat me dus opvalt aan dit verhaal is dat je in Gnomeregan dus al iets van tactiek moet gebruiken. Dit heb ik in de vorige instances nog niet nodig gehad. Eigenlijk denk ik nu dat een pick-up party voor deze instance dus geen goed idee is, want je hebt er altijd wat slechten bij (niet dat ik zelf zo goed ben, maar ik weet wel dat ik als mage niet tank moet gaan spelen bv.). Helaas is mijn guild erg klein met vaak maar 3 leden online ofzo. Misschien toch maar eens op zoek naar een andere/ betere guild.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Snappie88 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:55:
Hehe, laatst een UBRS run gedaan met 15 man uit 9 guilds. Ging allemaal prima, totdat inderdaad die Prestine Hide of the Best dropte (1% dropchange ofzo?). We hebben de instance wel gecomplete, maar er was continue gezeik. Iedereen die het kon gebruiken mocht erop rollen (skinner was niet egoistisch, thank God), dus alle Cloth en Leather dragers rollen erop. Ik ben Shaman, dus verder weinig aandacht aan besteed, maar zelfs bij General waren ze er nog over aan het discusiëren.

Eigenlijk had ik ook erop moeten rollen, ding schijnt 1000 Gold op te leveren op de AH :D
doe maar 0.1%

in PUG mag je hem van me kopen voor die prijs als ik em zou skinnen :P
op de ah gaat ie voor 1500 start 3K bo

en en erzijn gasten die dat ervoor betaald hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Masch schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:00:
Okay, duidelijk verhaal. Wat me dus opvalt aan dit verhaal is dat je in Gnomeregan dus al iets van tactiek moet gebruiken. Dit heb ik in de vorige instances nog niet nodig gehad. Eigenlijk denk ik nu dat een pick-up party voor deze instance dus geen goed idee is, want je hebt er altijd wat slechten bij (niet dat ik zelf zo goed ben, maar ik weet wel dat ik als mage niet tank moet gaan spelen bv.). Helaas is mijn guild erg klein met vaak maar 3 leden online ofzo. Misschien toch maar eens op zoek naar een andere/ betere guild.
Maar 3? Damn, dat is wel erg weinig.

Gnomeregan valt best mee hoor, het probleem is vooral dat er van die Alarm bots rondlopen, en die dingen moeten gewoon als eerste dood. Als je er een weg laat komen is het een wipe. Maar met een aimed shot zijn ze in een keer dood, zijn non-elites met heel weinig hitpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Gnomeregan is een hel. Je hebt niet eens perse taktiek nodig, alleen voor de eindbaas, maar het is wel de eerste instance waar je zo een wipe hebt als je niet oplet. Rond level 30 zijn pickupgroups een hel, omdat ze waarschijnlijk nog nooit echt als team hebben gewerkt en er altijd wel eentje tussenzit die een bot oid triggert zonder hem meteen dood te maken. Hetzelfde probleem zul je nog meer in Scarlet hebben en hopelijk zijn je PUG's rond Uldaman of Zul'Farrak iets beter. Hoop je ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 07-05 22:13
Snappie88 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:55:

Het erge is dat ik 315 skinnen heb en de hide nodig heb voor mijn epic chest quest:
http://www.thottbot.com/?i=22100

Maar ik toch al twee keer heb moeten rollen (niet guild only) en deze ook nog verloren :( Ik zit er hard over te denken om skinnen te gaan droppen, wat heb je er nu nog aan ? Het levert alleen een berg frustratie op.

[ Voor 4% gewijzigd door SiNisTrAD op 18-07-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Masch schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:00:
[...]

Er zijn bijna nergens fatsoenlijke guilds te vinden. Iron Legacy was een van de grotere, maar viel uit elkaar. Dus ging ik bij Fury, die waren maar al te blij met me, zo werd gezegd. Maar aan fatsoenlijke groep, daar kwam ik niet aan.

Zit nu bij specialunit. Die vroegen me omdat ze hard een warlock nodig hadden. Ik zeg goed, ik join. Blijkt dat de hele guild (19 leden) bijna nooit online is, behalve 2 level 60 gasten (pally en rogue) die altijd 'sorry, havent got time, doing instance number xxx' zeggen als ik eens om hulp vraag. Zelfs als ze middenin IF staan hebben ze nooit tijd.

Op de opmerking die ik maakte over hun 'dire need for a lock' kwam er 'ja, onze guild is nu eenmaal niet zo groot'.

Ik denk dat ik vanavond maar weer /gquit en een nieuwe zoek :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:23:
Ik denk dat ik vanavond maar weer /gquit en een nieuwe zoek :{
Check met /who <guildnaam> ook eerst eens hoeveel mensen er online zijn, en in welke range. Als je dan ook gewoon wat rond vraagt bij leden kom je er vrij aardig achter welke types er in dat guild zitten. Je wilt ook niet in die we-nemen-iedereen-aan-die-we-tegen-komen guilds. Een guild waarvan er alleen maar 2 level 60 spelers (waarschijnlijk RL vrienden, en ook niet bijzonder sociaal) online zijn, kun je gerust als doodgebloed beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 08:05
Pick-up groups zijn vaak heel ernstig ja. Gister met m'n alt Deadmines geprobeerd. We konden geen healer vinden, maar uiteindelijk wou er een lvl 44 priest wel met ons mee. Oh wat was die slecht. Hij was holy specced (niks mis mee) en dacht dat ie wel ff heel de instance zou kunnen solo'en. Loopt de hele instance door, pullt heleboel mobs, heeft er de grootste moeite mee, terwijl andere leden v/d groep gewoon aan het doodgaan zijn. Op het eind was ie bijna oom, met 3 teammembers dood. Vervolgens rest ie ons allemaal weer, en doet weer exact hetzelfde, de hele instance lang. Wij hem duidelijk maken dat dat vet irritant is, zegt ie: "I'm in a hurry". Wij hem nogmaals duidelijk maken dat het zo alleen maar langer duurt dan wanneer je iets meer aan healen doet en wat minder gaat lopen 'patsen' met je lvl 44, maar hij trok zich er niets van aan. Uiteindelijk hebben we wel VanCleef gehaald, maar wat een verschrikkelijk egoïst was het zeg, en dat voor een priest. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Priest kan niet anders dan teamspelen (heb ik gemerkt) dus hij moet wel kort of laat.

welke server zit je thalan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

instances doen met iemand die 3 x zo hoog is is geen reet aan, die gene doet al het werk en jij moet ver op de achtergrond blijven zodat je geen agro pult.
Ik ben nu met mn alt bij gnome en met een andere bij deathmines leuk is dat juist man gewoon met je eigen lvl lekker die instances doen je speelt toch voor de fun
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:39:
Priest kan niet anders dan teamspelen (heb ik gemerkt) dus hij moet wel kort of laat.

tuurlijk wel een priest van 44 kan best zonder team deadmines in hoor ;)

[ Voor 33% gewijzigd door MantaMania op 18-07-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MantaMania schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:42:
instances doen met iemand die 3 x zo hoog is is geen reet aan, die gene doet al het werk en jij moet ver op de achtergrond blijven zodat je geen agro pult.
Ik ben nu met mn alt bij gnome en met een andere bij deathmines leuk is dat juist man gewoon met je eigen lvl lekker die instances doen je speelt toch voor de fun
inderdaad :)

alleen voor item/geld runs moet je dat soort dingen solo/2 man doen.

eigen level bedoel ik he..
in het begin is het helemaal een ramp voor een priest

[ Voor 8% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:42:
[...]

inderdaad :)

alleen voor item/geld runs moet je dat soort dingen solo/2 man doen.

eigen level bedoel ik he..
in het begin is het helemaal een ramp voor een priest
Ik ben de alt-priest van mn vriendin aan het power levellen. Zoveel mogelijk quests binnen de beschikbare tijd doen. Mob kills leveren bijna niks op, behalve in instances, dan is het nog wel goed te doen. Een halve level op 22 in SFK zonder quests is zo gedaan :) In dr eentje doet ze daar toch wel een heel stuk langer over en alle items die we vinden kan ze disenchanten. De blue's houdt ze meestal voor zichzelf. We doen sowieso alleen instances die voor haar level zijn "gemaakt". Deze week zal BFD en SM-Lib wel aan de beurt komen :) Daarna kan ze zichzelf wel redden in normale groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hehe.. jep =) success

ik doe meestal langzaam levelen (voor het verhaal enzo) Maar das mijn manier. ^^
Wel tof dat je vriendin WoW speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:39:

Vashj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Je krijgt sowieso amper XP als er een high level mee is. Meestal is een instance run wel een half balkje oid waard, zonde als je dat niet doet. Als je iemand mee hebt en je gaat puur voor de loot is het wel leuk, maar in een groepje van vijf is het dan zonde van je tijd. SM runs doen voor de Illus. staff is wel leuk, elke priest wil die wel hebben. Elke caster trouwens :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Yellow|A schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:56:
Je krijgt sowieso amper XP als er een high level mee is. Meestal is een instance run wel een half balkje oid waard, zonde als je dat niet doet. Als je iemand mee hebt en je gaat puur voor de loot is het wel leuk, maar in een groepje van vijf is het dan zonde van je tijd. SM runs doen voor de Illus. staff is wel leuk, elke priest wil die wel hebben. Elke caster trouwens :)
Per Son of Arugal (zitten er bovenin de toren een aantal) kreeg ze iets van 109 exp. non-rested :)
De rest was tussen de 60 en 90 geloof ik. Arugal had ik binnen 10 seconden neer :P Hij kreeg niet eens de tijd om te teleporten. Ben gewoon voor zn neus gaan staan.

En een uurtje voor een half balkje is behoorlijk exp farmen in die tijd voor dat level. Als je dat 2 of 3 keer op een avond doet kom je dr wel.
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:54:
hehe.. jep =) success

ik doe meestal langzaam levelen (voor het verhaal enzo) Maar das mijn manier. ^^
Wel tof dat je vriendin WoW speelt :)
Ze heeft nog een 60 Warlock :) Same as me. Deze week doen we ook nog mijn alt-Warrior :) Tijdje terug in de entrance naar WC een rare elite night elf gemold die http://www.thottbot.com/?i=8625 dropte :) Leuk voor de +5 Racial op Axes.

[ Voor 22% gewijzigd door redfoxert op 18-07-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25

On_E

Housemusic

Als je je verveelt zijn die swines net buiten Orgrimmar erg handig...

Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/8840/dg8lw.th.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 08:05

[...]

tuurlijk wel een priest van 44 kan best zonder team deadmines in hoor ;)
Ja, tuurlijk is dat waar, maar we moesten wel, we stonden al vet lang te LFM'en naar een priest, maar niemand die reageerde... nou ja, toen was het dus OF geen Deadmines OF met die priest, dus kozen we voor het laatste.

En gek genoeg heb ik dus wel wat XP gekregen gister, ben zelfs een hele level up gegaan. :P Ik ga binnenkort nog een keer Deadmines doen, gezien ik er nog steeds quests heb en ik het sowieso een keer 'echt' wil proberen (als mage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Gisteren als lvl 33 Deadmines gedaan met een guildmember en wat pickups. Erg geinig om eens te doen. :p Alles ging goed tot Van Cleef zelf, toen gingen een priest (lvl 15, lol) en warrior onderuit omdat ze allebei uit m'n line of sight renden waardoor ik ze niet op tijd kon healen.

Later maar wat quests gedaan in Wetlands met twee andere guildies, druids van lvl 55 en 45. Heb in twee uur vrijwel alles daar gedaan. :p Toen ik nog alleen was de kracht van consecration en seal of light gezien, machtig wapen als je midden in een gnoll camp met zes, zeven lvl 24 vijanden gaat staan. ^^

Wil mezelf nu in het weekend op lvl 40 hebben, gaat nog een aardige klus worden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

redfoxert schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:59:
[...]

Ze heeft nog een 60 Warlock :) Same as me. Deze week doen we ook nog mijn alt-Warrior :) Tijdje terug in de entrance naar WC een rare elite night elf gemold die http://www.thottbot.com/?i=8625 dropte :) Leuk voor de +5 Racial op Axes.
Die instance ken ik helemaal niet. Horde instance?
ben alleen daar in razorfen downs gegaan.

Waar is dat precies? ff kijkje nemen vanaaf ^^

@Exitium : Veel plezier. Dan wordt het pas leuk!
Blessing of Kings, Seal of Command, Consencration, Holy Wrath ^^

maar die laatste krijg je pas een leuke dag in scholomance ;) priestt healen me dan daar, en ik neem ff tijdelijk werk van warrior over..
Mass holy damage (1000 per enemy) ... kom je toch snel aan 15 000 damage binnen 3 seconden :D
Daarna MOET je echt schild gebruiken :D

[ Voor 29% gewijzigd door gitaarwerk op 18-07-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:07

Ryceck

Constants and Variables

Heb je helemaal gelijk in :) Als ik nog met me eerste char zou spelen :P

Maar me huidige warlock alt heb ik helemaal geen zin in om al die instances mee te doen, me lock moet gewoon zsm op lvl60 komen zodattie Strat/Scholo/BRS kan doen en mee kan raggen in MC. De rest boeit me gewoon niet :P
Tis wel leuk spelen enzo en lekker rondhangen in al die gebieden, maar uiteindelijk is het toch lvl60 wat ik wil hebben, alles daaronder vink niet echt interessant zeg maar :)
Dus ik ga graag ff de stockades of Gnomeregan door met een lvl60 guildie. We raggen er ff doorheen, scoren alle loot, ik lever de quests in en heb dat gebied ook weer gehad. Krijg mss wel minder exp dan dattik het met een PUG of mensen van equal lvl zou doen, maar da boeit me niet zo. Ik grind de rest er wel bij :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:11:
[...]

Die instance ken ik helemaal niet. Horde instance?
ben alleen daar in razorfen downs gegaan.

Waar is dat precies? ff kijkje nemen vanaaf ^^
Ligt ergens tussen Camp Taurajo en Crossroads. Is inderdaad een Horde Instance in The Barrens.

Kheb er wel eens alliance zien rondhangen maar of ze daar quests hebben weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Gitaarwerk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:11:
[...]
@Exitium : Veel plezier. Dan wordt het pas leuk!
Blessing of Kings, Seal of Command, Consencration, Holy Wrath ^^
Als je puur kijkt naar dmg/power kan je dan beter Blessing of might gebruiken of toch BoK? BoK is natuurlijk wel wat ruimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Yellow|A schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:56:
mja ligt eraan met wie je de instance doet
Tijd is voor mij een belangrijker factor, zeker met mijn alts

dat halve balkje voor een instance ben je wel een paar uur mee zoet
dan doe ik liever een solo grind sessie voor de exp

instances doe ik voor drops en quest exp, voor de rest quest ik zo efficient mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hoe zit dat nou precies met die N/G regel ofzo.... zat gisteren samen met een paar anderen in WC en toen rollde ik een keer op een item en dan begonnen ze allemaal op mij te kankeren en werd ik gekicked :?

Toen ik vroeg waarom zaten ze ook wat vaag te zeuren over die regel.

Speel het spel net 5 dagen, weet ook nog niet alles ;)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
ScrooLoose schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:20:
Hoe zit dat nou precies met die N/G regel ofzo.... zat gisteren samen met een paar anderen in WC en toen rollde ik een keer op een item en dan begonnen ze allemaal op mij te kankeren en werd ik gekicked :?

Toen ik vroeg waarom zaten ze ook wat vaag te zeuren over die regel.

Speel het spel net 5 dagen, weet ook nog niet alles ;)
Daar had ik in het begin ook problemen mee hoor ;)

De V/N regel is als volgt;
N staat voor need, als je N typed mag je altijd rollen voor een item. V staat voor vendor, dus verkopen. Je mag alleen rollen als iedereen in de party v heeft gezegd. Dan heb je soms nog warriors/ rougues, etc die n zeggen op cloth, maar goed lamers hou je overal en ze zijn er zo uitgekicked.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

redfoxert schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:17:
[...]

Ligt ergens tussen Camp Taurajo en Crossroads. Is inderdaad een Horde Instance in The Barrens.

Kheb er wel eens alliance zien rondhangen maar of ze daar quests hebben weet ik niet :)
wel lache om ff te checken :)
TomSmit82 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:17:
[...]

Als je puur kijkt naar dmg/power kan je dan beter Blessing of might gebruiken of toch BoK? BoK is natuurlijk wel wat ruimer.
Yep.. maar BoK geeft ook weer hogere crit chance, meer armor, meer mana, meer hp, meer strength. (helaas geen resistance)

duss.. :) opzich altijd handig.
Op hogere levels moet je meer protection/holy specced. (ik weiger holy :P)
Handig voor Molten Core:

-Blessing van Sanctuary
-Improved blessig of Salvation
-Improved blessing of protection
-Blessing of Kings
-Improved blessing of wisdom
-Revelation

Retribution is over het algemeen meer voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
ScrooLoose schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:20:
Heb je het item nodig zeg N(eed) kan je het niet gebruiken maar puur voor geld G(reed). Zegt iemand N dan is het (meestal) zo dat diegene met G passen voor het item.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.