http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1109411Anoniem: 152193 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 18:05:
Nog een klein psje (ja ik lul me in het rond hier): charrel, ik mag hopen dat je die GF7800GTX zwaar hebt ge-oc`ed met zon score. Ken je me dan ook ff zeggen welke core en mem clocks je hebt, en of je dit allemaal doet met originele koeler, extra fans, wat de temp dan is, ect..
bvd
Core is 567 en mem op 1410, mem kan nog wel iets hoger. Vanaf ongeveer 1422mhz gaat ie artifacts geven. Dit is wel met m'n case open maar verder met de stock cooler.
Op de achterkant heb ik nog wel wat kleine koelblokjes erop geplakt op de zwarte standaard coolplate zodat deze wat meer mee gekoelt worden door de processor cooler.
Verder vind ik het wel irritant werken met coolbits dat ie de waardes eerst moet checken, heeft ie dat met rivatuner ook?
Nu zegt ie dat de core niet hoger kan terwijl er nog geen artifacts zijn en hij maximaal iets van 82c wordt. Dit dan gekeken tijdens het overspringen van de testen in 3dmark2005.
Gewoon de temp. meter open laten staan.
Met case dicht kan de core wel net zo hoog, maar krijg ik wat eerder artifacts op het mem.
Core wordt dan iets van 86c ofzo.