Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.908 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hoeveel mensen zijn er overigens al zeker van promotie? Normaal zie je rond deze tijd al veel mensen helemaal happy zijn, maar ik vind het nog wat rustig wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

ook ik heb vandaag een team gekregen. Nu heb ik ooit in het verleden op hattrick.org wat interviews gelezen van wat ervaren gebruikers. Alleen kan ik het nu niet meer vinden.. weet iemand toevallig wat ik bedoel..? (en zou je dan een linkje willen posten: edit)

hier worden ondermeer tips voor beginners gegeven... wil nl eerst ff wat leesvoer hebben voordat ik straks een domme actie uit haal..

[ Voor 7% gewijzigd door LyxKyo op 01-08-2005 12:02 ]

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lees de OpeningsPost, word je serieus wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Pewwy schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:57:
Hoeveel mensen zijn er overigens al zeker van promotie? Normaal zie je rond deze tijd al veel mensen helemaal happy zijn, maar ik vind het nog wat rustig wat dat betreft.
Ik wil best melden dat ik al zeker ben van promotie, maar promoveren vanuit de X tjsa het kan indrukwekkender.

De strijd om de titel is wel vrij spannend, alhoewel ik afgelopen zondag goede zaken heb gedaan door van de nummer 3 uit te winnen. Dat lukte de nummer 2 niet, vandaar. Ik sta nu 5 punten los van de nummer 2(14 los van de nummer 3), maar ik moet nog uit tegen hem, wat ik normaalgesproken verlies. Zelfs dan zou ik met 2 punten voorsprong kampioen worden. Lijkt me wel lekker. Bijna net zo leuk als op doelsaldo >:)

De nummer 2 haalde 31,5 ster in zijn laatste wedstrijd:P, mijn record staat nog op 31. FF als indicatie van mijn X-sterkte:P.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Joss schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:10:
[...]

soms wel helaas :( maarja, zoals ik al vaker heb gezegd is het seizoen toch al voorbij, kan immers geen kampioen meer worden (nouja, statistisch nog wel) en heb nu al zoveel punten laten liggen...

Volgende week tegen de huidige nummer 1 en als ik geen 3 blessures+1 rode kaart voor mn basisspelers had, had ik daar zeker een kans gehad, maar nu... nee dus
Pech achtervolgd je wel een beetje de laatste twee seizoenen he :(

Mijn beste trainee zit trouwens bijna op 5k TSI...record voor mijn ploegie! :)

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 01-08-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 12:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TheInsomniac schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:53:
[...]
De nummer 2 haalde 31,5 ster in zijn laatste wedstrijd:P, mijn record staat nog op 31. FF als indicatie van mijn X-sterkte:P.
Pff, mijn max * is nu 25,5 en speel in de 9e. Ben dit seizoen ook pas begonnen, dus mn team is nog aan t aansterken. Maar hoop niet dat je nu naar mij gaat promoveren ;)

Ps. Kan me dus nog maar net handhaven in mij poul. Sta nu 7e, moet de laatste 3 wedstrijden tegen de 4e, 5e en 6e. En die kan ik met mn huidige formatie wel verslaan denk ik, alleen jammer dat mn net aangekochte goed PM in zn eerste wedstrijd een rode kaart heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TheInsomniac schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:53:
[...]

Ik wil best melden dat ik al zeker ben van promotie, maar promoveren vanuit de X tjsa het kan indrukwekkender.
Neemt niet weg dat je blij mag zijn met promotie lijkt me. Tuurlijk kan het indrukwekkender, maar ik was ook trots toen ik kampioen werd in de IX. Minstens zo blij was ik met mijn promotie naar de VII in het seizoen daarna, nog veel blijer ben ik met mijn aanstaande promotie naar VI, al heb ik daar weinig te zoeken op dit moment.

Anyway, succes aan iedereen de komende wedstrijden, ik kan weer twee weken vroeg naar bed op zondag. 3 WO teams in mijn compo, en mijn enige overgebleven concurrent voor promotie logt ook al niet meer in vanaf eind juni, dus die is ook foetsie. Zondag moet hij tegen de nummer 1, dus dan is mijn promotie een feit. Die gast verliest namelijk niets :(, behalve van mij over drie weken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:22:
[...]

Neemt niet weg dat je blij mag zijn met promotie lijkt me. Tuurlijk kan het indrukwekkender, maar ik was ook trots toen ik kampioen werd in de IX. Minstens zo blij was ik met mijn promotie naar de VII in het seizoen daarna, nog veel blijer ben ik met mijn aanstaande promotie naar VI, al heb ik daar weinig te zoeken op dit moment.
ligt eraan. je kan het treffen of niet. ik kom weleens langs VI's waar ik echt makkelijk kampioen zou kunnen worden en zo goed ben ik ook echt niet hoor. teampje is ook nog pas een jaar oud. dus je moet een beetje mazzel hebben...

je bent in principe ook al best wel goed dus handhaving moet zeker lukken, tenzij je in een echte sterke poule komt. [edit] zo die def is al best netjes :)

kom gezellig bij mij. heb ik iig 6 punten })

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:53:
[...]
je bent in principe ook al best wel goed dus handhaving moet zeker lukken, tenzij je in een echte sterke poule komt. [edit] zo die def is al best netjes :)

kom gezellig bij mij. heb ik iig 6 punten })
Verdediging gaat wel de goede kant op. Zoals ik al eerder heb gezegd.... Bring it on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dan ga ik ook counteren :)

mijn team wordt begin volgend seizoen flink versterkt nadat ik mijn 2 wonderbaarlijke mids in de verkoop doe. 2 uitmuntende spitsen komen ervoor terug en 2 jonge denk formidabele(heel msch uitmuntend) wingers die nog meetrainen. dan is het wel weer op het geld denk ik :) dan haal ik wel dikke aanvalsratings met een degelijk mid voor de ballen aanvoer :)

althans dat zijn de plannen nu. je weet nooit hoe het loopt... ok weer even aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20
Tja helemaal zeker van promotie ben ik nog niet, maar ik sta 8 punten op de nr 2 en 9 op de nummer 3 voor en heb tot nu toe al mijn wedstrijden gewonnen en pas 3 tegendoelpunten gehad (waarvan 2 gister tegen de nr2, gewonnen met 3-2). Als ik volgende week uit bij de nr3 niet verlies ben ik zowiezo zeker van promotie, maar ik durf wel te zeggen dat ik gewoon kampioen wordt en ga promoveren naar de VIII ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mensen zijn er overigens al zeker van promotie?
Behoorlijk zeker in de IX met 8 punten voorsprong op de #3. Zondag a.s. tegen de #2 waar ik 2 punten op voor sta.

Ik overweeg daarom deze week op vorm te trainen maar wilde toch even hier vragen of men daar hele goede ervaringen mee heeft in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zonde van je training. Ik zou het in ieder geval nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 20:51

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

Behoorlijk zeker in de IX met 8 punten voorsprong op de #3. Zondag a.s. tegen de #2 waar ik 2 punten op voor sta.

Ik overweeg daarom deze week op vorm te trainen maar wilde toch even hier vragen of men daar hele goede ervaringen mee heeft in de praktijk.
ik overweeg ook op 1 week op vorm te trainen. Moet zondag tegen de nummer 2 die iets beter dan mij is. Als ik win kom ik 6punten voor en ben ik kampioen met nog 1 WO. Dat is 1 week training wel waard. Maar je conditie gaat toch ook omlaag als je vorm traint?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vorm gaat omlaag als je conditie traint. Das andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ja idd,

soort training Verbetert ...voor... Verzwakt
Algemeen (Vorm)
(Keepen) ((Keepers))
Conditie Conditie Iedereen Vorm

Dan doe ik dat een keertje, kan dus geen kwaad voor de conditie.

Gaat de conditie van spelers eigenlijk wel eens omlaag tijdens een seizoen? Volgens mij niet he? Omhoog trouwens ook niet. Alleen de vorm schommelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algemeen trainen is een tonnetje of 4 door je eigen neus boren...

dus kijk zelf maar of je dat wilt of niet :)

conditie kan wel zakken als ie formidabel is. anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vorm neemt iedere week al wat toe en zit nu gemiddeld op 6.5 in het a-team. Vind het niet nodig dus. Had gehoopt dat iemand direct zou zeggen "dat heb ik vorige week gedaan en de vorm nam 2 pt toe per speler" ja dan had ik wel een weekje op vorm gewild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik train verdedigen en vrijwel al mijn spelers zitten op redelijk/goed vorm. een leuguegenoot van me traint algemeen en zijn spelers hebben vorm goed/uitstekend.
DIt is volgens mij het verschil ertussen. Elke speler heeft ~1 vormpunt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb vorig jaar 2 cruciale wedstrijden verloren van een tegenstander die algemeen trainde. Daarmee werd hij kampioen (4 weken algemeen getraind |:() en streek hij iets meer geld op dan ik. Nu zijn al mijn spelers van vorig jaar formidabel en uitmuntend, en binnenkort gaan ze een boel geld opleveren, terwijl hij nog wat loopt aan te klooien (staat overigens wel weer eerste in zijn comp, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:31
Stilstand = achteruitgang zei mijn o zo wijze economie docent (8>

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liever geen kampioen en volle training dan met een halfbakken gaar team kampoen worden door goeie vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat is inderdaad wat mij toen werd geadviseerd (waarschijnlijk ook nog door h3!n ;)). En binnenkort heb ik daar profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy je hebt gelijk ik kan ook als #2 naar de VIII promoveren. Alle andere matches zijn nagenoeg in de pocket dus misschien ga ik zelfs niet MOTSen. Ik heb de vorige keer uit 4-4 gelijk gespeeld tegen hem terwijl ik PICte. Met een verlies kom ik 1 punt achter hem en 5 punten voor op de #3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:42:
liever geen kampioen en volle training dan met een halfbakken gaar team kampoen worden door goeie vorm :)
Kan wel zijn, alleen degene die vorig seizoen kampioen werd in de league van pewwy wordt wel weer vrolijk opnieuw kampioen. :*).

Overigens was ik al zeker van promotie geweest, alleen heb een wedstrijd vergooid door een normale wedstijd als WO te zien. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:32:
[...]

Kan wel zijn, alleen degene die vorig seizoen kampioen werd in de league van pewwy wordt wel weer vrolijk opnieuw kampioen. :*).

Overigens was ik al zeker van promotie geweest, alleen heb een wedstrijd vergooid door een normale wedstijd als WO te zien. |:(
Inderdaad wordt hij weer kampioen, maar wel met een team dat zo goed als niet veranderd is. Daar gaat hij het volgend seizoen niet meer mee redden denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:32:
[...]

korte termijn visie...

in de IX/X kan je 3x kampioen worden door bejaarde opa's met ervaring te kopen. daarna kom je in divisies waar er echt gevoetbald wordt en ga je eraf met 8-0 elke week als je niet goed hebt getrained en geen kapitaal hebt opgebouwd(je spelers dus)

beter een seizoen hangen en aan je team bouwen dan slecht trainen en promoveren om vervolgens keihard weer eruit geknikkerd te gaan worden.

promoveren lijkt leuk voor de bonus en de 10% supps maar een seizoen lang verliezen + degraderen hakt er keihard in bij je supps. er komt geen hond naar je thuiswedstrijden. iedereen rent weg...

en zo zijn er nog wel een aantal redenen om niet alleen naar kampioenschap te kijken, maar ook naar de seizoenen die volgen.

maar ik geef toe de medailles staan leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een hele fijne wedstrijd gisteren uit tegen de degradant uit de V. Thuis had ik met 3-0 gewonnen en tot gisteren waren dat zijn enige verliespunten. Ik had al een gelijk spel gehad tegen de nummer laatst!! als enig puntverlies dus ik stond 1 punt voor. Eigenlijk hoopte ik op een gelijk spelletje maar ik heb zelfs met 0-2 gewonnen ondanks 2 geschorsten en een IM met n pleistertje. 4 punten los nu en volgende week moet hij uit tegen de #4 die stevig ingekocht heeft als ik thuis tegen de #7 moet. Laatste wedstrijd van het seizoen moet ik ook nog uit naar die #4 maar als alles een beetje normaal verloopt zou t kampioenschap dan al beslist moeten kunnen zijn, misschien, als, indien, wanneer. toch?? :) En dat terwijl ik eigenlijk nog 1 of 2 seizoenen in de VI wilde aansterken.... Als ik kampioen kan worden zal ik het zeker niet laten door opzettelijk iets te verliezen ofzo maar de bedoeling was het eigenlijk niet helemaal. ;) ;)

P.S.: doelsaldo na 10 wedstrijden is nu 28-4, wie zei dat verdedigers trainen niet werkt?? B) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:56:
[...]

korte termijn visie...

in de IX/X kan je 3x kampioen worden door bejaarde opa's met ervaring te kopen. daarna kom je in divisies waar er echt gevoetbald wordt en ga je eraf met 8-0 elke week als je niet goed hebt getrained en geen kapitaal hebt opgebouwd(je spelers dus)

beter een seizoen hangen en aan je team bouwen dan slecht trainen en promoveren om vervolgens keihard weer eruit geknikkerd te gaan worden.

promoveren lijkt leuk voor de bonus en de 10% supps maar een seizoen lang verliezen + degraderen hakt er keihard in bij je supps. er komt geen hond naar je thuiswedstrijden. iedereen rent weg...

en zo zijn er nog wel een aantal redenen om niet alleen naar kampioenschap te kijken, maar ook naar de seizoenen die volgen.

maar ik geef toe de medailles staan leuk :)
Kan wel zijn alleen opa's zijn echt niet zo duur. 3 ster heb je al voor onder de 10 K als je een beetje zoekt. En als je kampioen kan worden door 2x door algemeen te trainen, waarom niet.. als je het een beetje serieus aanpakt knal je zo door naar de VI a VII klasse. En als je nou net de pech hebt dat je in een wat sterkere IX (geloof me ze bestaan echt :) ) komt en door 2x algemeen te trainen kan promoveren dan wist ik het wel. Voorlopig doen mijn opa's het nog prima, ehm op 1 na dan ;). En weet ook wel dat ik niet eeuwig met die lui door kan spelen, en voer langzaaaam wat verjonging door. (Zelfs voor het eerst een 24 jarige middenvelder met 3.5 ster gehad O-)). Bij mij gaan de korte termijn en de lange termijn dus hand in hand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken training is 2x6x80 rond de 8-9 ton. hoeveel was die kampioensbonus ook alweer? 40k? :)

maareuh doe wat je niet laten kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hoe zit het ook alweer met de subs bij een friendly?
Je hoeft daar maar 1 reservespeler neer te zetten ofzo? En deze kan ook gewoon je coach zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:20:
2 weken training is 2x6x80 rond de 8-9 ton. hoeveel was die kampioensbonus ook alweer? 40k? :)

maareuh doe wat je niet laten kan :)
80 k per speler lijkt me wel errug veel, ach iedereen zijn rekenmethodes.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt aan je spelers he :) mijn trainee is vorige week +/- 1 mln meer waard geworden afgelopen skill stijging en doet daar 8 weken over

dus reken zelf maar uit :)

die anderen wellicht minder. maar toch wel 70k per week hoor. dus gemiddeld zit je rond de 80. het blijft schatten, maar het is iig meer dan die bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 opa's (30 en 38) die van 38 gaat coach worden en die van 30 mag vertrekken na dit seizoen. Ik heb wél gemerkt dat het helpt als je captain goed ervaring en leiderschap heeft. Die staan bij opa van 38 ook goed en redelijk. Was een dure jongen trouwens voor 450k maar dat was een beetje onervarenheid op de TM en hij voetbalt ook nog lekker op de vleugel naast zijn eerdergenoemde kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Over 1 week heb ik ongeveer 1,5 milj tebesteden. Mijn vraag is aan de wat lange spelende hattrickers.
Moet ik met dit geld 1 speler kopen (middenvelder) of 2 speler van een wat minder calieber (middenvelder en een centrale verdedinger)

Teamnaam is Losers United (149080) , div VII

Kan iemand misschien hier even nakijken wat het verstandigste is, ik hoor het graag.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulp met een taktiek in een belangrijke (kampioens)wedstrijd ofzo ok, maar als we hier ook van iedereen de aankopen moet gaan bespreken wordt het wel erg suf imo.

ik zou zeggen kijk eerst zelf een goed naar de zwakke punten van je team cq hoe je team verschilt van de rest van je compo en als je er echt niet uitkomt, vraag het dan nog eens.

de charme is ook om het allemaal zelf uit te pluizen, os ik denk er zo alleen over dat kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik denk er ook wel zo over. Belangrijk is of je gaat promoveren. Zo niet dan kan je twee mindere goden kopen, spreid je je risico. Als je ze niet te oud koopt raak je ze, mocht je het seizoen daarna promoveren dan kan je ze nog kwijt voor ongeveer hetzelfde en dan kan je voor ongeveer dat geld 1 nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:51:
hulp met een taktiek in een belangrijke (kampioens)wedstrijd ofzo ok, maar als we hier ook van iedereen de aankopen moet gaan bespreken wordt het wel erg suf imo.

ik zou zeggen kijk eerst zelf een goed naar de zwakke punten van je team cq hoe je team verschilt van de rest van je compo en als je er echt niet uitkomt, vraag het dan nog eens.

de charme is ook om het allemaal zelf uit te pluizen, os ik denk er zo alleen over dat kan ook :)
Je hebt op zich wel een punt, maar zo veel wordt er momenteel ook niet gevraagd, dat ik me hieraan kan storen ;)
Terrestra schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:14:
Over 1 week heb ik ongeveer 1,5 milj tebesteden. Mijn vraag is aan de wat lange spelende hattrickers.
Moet ik met dit geld 1 speler kopen (middenvelder) of 2 speler van een wat minder calieber (middenvelder en een centrale verdedinger)

Teamnaam is Losers United (149080) , div VII

Kan iemand misschien hier even nakijken wat het verstandigste is, ik hoor het graag.
Ik zou niet al je geld in een middenvelder stoppen. Als zo'n speler geblesseerd raakt valt je hele team uit elkaar. Je kunt (zoals H3IN ook aangeeft het beste zelf kijken wat je team nodig heeft. Wij kunnen niet alle factoren zien die van invloed zijn op je middenveld (teamspirit/pic,mots/trainingsvorm). Verder kun je kijken wat voor invloed aanvallende verdedigers of vleugelspelers naar het midden op je middenveld en overige ratings hebben. Als je zelf wel het idee hebt dat je betere spelers op het middenveld nodig hebt, zou ik het geld minimaal over twee spelers verdelen (ik ga er dan even vanuit dat je geen pm traint).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

kan een speler die alleen in friendly's speelt een redelijk/goed ervaring krijgen? Hij staat nu pas op zwak en is al 26. Hij is populair en een goed leider, dus een perfect coach over een paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de startpost Newbie FAQ

Hoe krijgen m'n spelers ervaring?

Door wedstrijden te spelen. Bekerwedstrijden leveren het meeste ervaring op, dan competitiewedstrijden en dan pas oefenwedstrijden. De verhouding is hierbij ongeveer 2:1:0,1. Internationale oefenwedstrijden leveren meer ervaring op dan gewone oefenwedstrijden. Het is onbekend hoeveel punten er nodig zijn voor een speler om een level in ervaring te stijgen.
Dit lijkt per speler te verschillen. Hierbij speelt geluk een grote rol.

Lijkt me niet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat je letterlijk jaren kosten :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wel tof, heb je op een gegeven moment een 100-jarige coach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hij kan nog wel 10 seizoenen mee. + - 120 wedstrijden, 3 levels in ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

Wel tof, heb je op een gegeven moment een 100-jarige coach :)
Ja maar dan moet je hem toch wel tot zijn 80e laten spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat wordt elke friendly bidden dat hij niet geblesseerd raakt. Ik zou niet zoveel tijd in zo'n man steken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de oudste active speler? compogenoot heeft een 37 jarige spits die 4* haalt met uitmuntend ervaring :) maar er zijn vast oudere spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de transerlijst ben ik er een van 42 tegengekomen die nog vriendschappelijk speelt en daar 3* haalt (1488434)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 12:32
Ik zoek nog een friendly, dus daag me maar uit als je ook nog niet voorzien bent. Teamid = 148147.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:53
vargo schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:10:
Ik zoek nog een friendly, dus daag me maar uit als je ook nog niet voorzien bent. Teamid = 148147.
Vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 12:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen weer zijn opstelling voor de buitenlandse friendly's vergeten? Ik trap een balletje in Italië en daar is het alweer bijna afgelopen... Dit met de goeie opstelling of course :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En verdorie loopt mijn spits die vrijdag zou poppen naar 9 tegen zijn 2e gele kaart aan. Geen training neem ik aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:34:
En verdorie loopt mijn spits die vrijdag zou poppen naar 9 tegen zijn 2e gele kaart aan. Geen training neem ik aan....
waarom dan wel niet? :9

kaarten hebben niks met wel/geen training te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wedstrijd uit gestuurd met rood. geen trainingsmanneke erachter in ham. zie t wel vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar herinner me ook nu dat paar weken geleden een popte die er voor een week uitgeschopt werd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tis wel duidelijk dat je je nog ff moet verdiepen in de (kleine) dingen van Hattrick. Ook van het forum trouwens want 2* achter elkaar (binnen een minuut nog wel) posten is een beetje... uit den boze, er bestaat namelijk zoiets als een edit-knop.

Spelers met rood krijgen gewoon training
Spelers die op de dag van de training 1 week geblesseerd zijn krijgen gewoon training

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pak ze joss!

en kan iemand mij aub nbog even een keer dat hele 'vlaggetjes verzamelen' verhaal uitleggen en wat er leuk aan is? ik kan het maar niet bevatten. het zal me toch aan mijn anus oxideren? als er maar getrained wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:50:
en kan iemand mij aub nbog even een keer dat hele 'vlaggetjes verzamelen' verhaal uitleggen en wat er leuk aan is? ik kan het maar niet bevatten. het zal me toch aan mijn anus oxideren? als er maar getrained wordt :)
ik doe alleen internationale friendlies, ieder beetje extra ervaring helpt en die 6k of ik thuis of uit speel boeit me dan ook zeer weinig en het kost je veel minder moeite uit te spelen. dat is nog geen 100k / seizoen en waarom zou je dan steeds hetzelfde land nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53
Ik zoek nog een uitdaging voor vandaag. Omdat al mijn vrienden die dit ook spelen op vakantie zijn ken ik dus niet tegen hun spelen.

Equal (815343)
Competitie: # 6 in XI.616

en als t hier niet mag moet ik zelf maar zoeken :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:14:
wedstrijd uit gestuurd met rood. geen trainingsmanneke erachter in ham. zie t wel vrijdag
Klopt, hij staat er niet in omdat hij de wedstrijd niet heeft uitgespeeld. Dat is iets van Ham. Wil je hem er wel inhebben, ga dan in Ham naar bekijken --> wedstrijden en rechtsklik op de betreffende wedstrijd. Klik op wedstrijd aanpassen. Nu krijg je en scherm waarin je een speler op een positie toe kan voegen. Voeg je speler toe en voila. Dit kan je overigens ook doen bij een speler die licht geblesseerd is geraakt, maar die wel kan trainen.

Crap, 5.43 en ik kan niet meer slapen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 03-08-2005 05:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hahaha Pewwy jij bent echt verslaafd! Dat zijn toch geen tijden om op dit forum rond te hangen man! ;)

* -TheNose- vergeet maar even dat hij al 2x van zijn toetsenbord is wakker geschrokken op dit soort tijdstippen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik lag al een half uur in mijn bed te woelen, en om de kids niet wakker te maken ben ik maar naar beneden gegaan om achter de computer te kruipen. Effe kijken wat ik gemist had gisteravond :)

Wel verslaafd dus, maar daar doe je weinig aan. Zit nu weer op mijn werk, mag weer de hele dag achter software gaan aanhobbelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker dagje vrij vandaag :) ff de kater wegdrinken met koffie :P

ben ff aan het kijken of ik nog een leuke reserve spits/verdediger kan aantrekken. mijn b-team reserves zijn wel erg brak. gelukkig heb ik weinig blessures maar anders flikkert het team aardig in elkaar :)

top friendly duel vanavond! BeerZ United - FC Oud Beierland :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTO

Uitslag week 10:
s_de_hoog 9
MaestroTim 7
P_odan 5
jjharssema 5
_spyro_ 5
snowbo 5
Ripkill 4
lameeuw 4
cquintus 4
Chaimpie 1

Stand:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
MaestroTim
53
8
2
s_de_hoog
47
7
3
Brainpower
46
7
4
cquintus
45
8
5
Thije
31
4

(krijg ik nog concurrentie? :X)

en de nieuwe toto:
FC Nyana - Hoog boys
FC Utrecht forever - A2 United
FC de Oelewappers - Hoedjevanpapier's XI tal
Gompie88 - Tha Groove's
AFC Argon - Nieuwerkerk City
F.C. HCP - De Kromme
SandstorM - R.F.C. Keenenburg
The Hague Hellas - Knallers
De Sneijders - Elftal
Ajax Lelystad - Team Arnold
Milsbeek - Eibergse Boys

surf naar http://gottrick.bitxs.com voor de volledige tussenstand en de nieuwe toto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:51:

Stand:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
MaestroTim
53
8
2
s_de_hoog
47
7
3
Brainpower
46
7
4
cquintus
45
8
5
Thije
31
4

surf naar http://gottrick.bitxs.com voor de volledige tussenstand en de nieuwe toto
De nummers 2, 3 en 4 zijn toch nog niet zover weg ?? als jij nou een keer een weekje niet meedoet of gewoon ff verprutst heeft iemand anders ook nog een kans :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:51:

telt het gemiddelde ook mee ;).

Wat ik nog wilde vragen, en ik sla drie kruisjes dat het niet in de OP staat (staat er toch niet in he Joss ;)..). Als ik zondag tijdens de wedstrijd mijn speler te koop wil aanbieden op welke dag moet ik dat dan doen? Is dat vandaag, donderdag of vrijdag...

Verder ga ik vanmiddag nog een trainee kopen. Want ik heb zondag een trainee extra kunnen laten spelen (door blessure), en kan dus nu ook een extra speler erbij doen. Zondag kan ik kampioen worden tegen de nr. 2 (uit). Sta nu nog 3 punten voor. Maar heb ook besloten om vanaf zondag 4-4-2 te spelen om zo 9 spelers te kunnen spelen. Dus ipv 3-5-2 en 5-3-2 wordt het nu 4-4-2 en 5-3-2. Want het blijkt dat kampioen worden niet belangrijk is ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tssss, dat staat idd in de OP...zelfs in de regels van Hattrick als ik me niet vergis! Lui zwijn lezen jij! :P

Enne Hein: Oud-Beijerland schrijf je dus wel met een lange IJ he! Wat een respectloze spelvaut! Dit zet de toon voor vanavond! :P

Ja ja ik weet het ik verveel me :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:09:
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:51:

telt het gemiddelde ook mee ;).

Wat ik nog wilde vragen, en ik sla drie kruisjes dat het niet in de OP staat (staat er toch niet in he Joss ;)..). Als ik zondag tijdens de wedstrijd mijn speler te koop wil aanbieden op welke dag moet ik dat dan doen? Is dat vandaag, donderdag of vrijdag...

Verder ga ik vanmiddag nog een trainee kopen. Want ik heb zondag een trainee extra kunnen laten spelen (door blessure), en kan dus nu ook een extra speler erbij doen. Zondag kan ik kampioen worden tegen de nr. 2 (uit). Sta nu nog 3 punten voor. Maar heb ook besloten om vanaf zondag 4-4-2 te spelen om zo 9 spelers te kunnen spelen. Dus ipv 3-5-2 en 5-3-2 wordt het nu 4-4-2 en 5-3-2. Want het blijkt dat kampioen worden niet belangrijk is ;)...
Donderdagavond uiteraard... (ps. ben geen boeman geworden ineens toch? :P )

Verder veel succes met je wedstrijd ;) nee laat maar, heb je niet nodig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de laatste,

Mikael Hedling (71895385)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 746 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Doesburg
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Met 60500 misschien wat aan de hoge kant. Maar ik denk met deze week training dat ie wel naar goed gaat. En ik mag natuurlijk zometeen niet van een IX klasser verliezen voor de got-cup ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 60k niet zo heel veel voor de speler. Redelijk zonder bijstat gaan er uit voor 20-30k. En voor 30k redelijk passen erbij. Ik zou hem ook wel willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:15:
Tssss, dat staat idd in de OP...zelfs in de regels van Hattrick als ik me niet vergis! Lui zwijn lezen jij! :P

Enne Hein: Oud-Beijerland schrijf je dus wel met een lange IJ he! Wat een respectloze spelvaut! Dit zet de toon voor vanavond! :P

Ja ja ik weet het ik verveel me :X
ja weet ik veel. ik kom daar nooit :)

trouwens nog even een nieuwe spits aangetrokken. ik ga begin volgend seizoen nieuwe halen van kaliber uitmuntend, maar deze is prima als reserve en nu voor de basis

Josef Neidhart (49094178) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
28 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 1 500
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

met matig ervaring altijd lekker. wellicht 4* in goeie vorm? wie weet. maar voor 225k een zeer aardige koop imo.

hij mag meteen laten zien wat ie kan tegen FC-OB :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwak ik vorm :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
* s_de_hoog hijgt nog maar eens even in tim's nek

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja so what? 1500 tsi zwak in vorm geeft dus aan dat ie wrsch vrij hoog goed passen/scoren is. weet je nooit helemaal zeker uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:59:
[...]

* s_de_hoog hijgt nog maar eens even in tim's nek
hete knoflookadem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, m'n basisspits speelt vanavond, omdat-ie afgelopen zondag rood had...
En, hij heeft er al 5 inliggen... toch netjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hmm mn middenvelder staat op doel nu, kdacht toch echt dak een reserve-keeper had opgestelt :P

maarja, verder geen gevolgen ofzo gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trainee geblesseerd :( bah ben bang voor een +4 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:05:
trainee geblesseerd :( bah ben bang voor een +4 ofzo.
i know how you're feeling, kzit te hopen dat mijn "pleister-trainee" er maar niet afgetrapt wordt want dan zijn de rapen gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das nog linker :)

wel mijn slechtste trainee dus valt het mee. mijn beste mid valt nu in en die moet ZEKER niet geblesseerd raken. dan is het over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnit! +4 dus inderdaad... wel een uitstekend middenveld met mijn b-team hehe... nouja wel a-team mid maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03
Eerste puntje binnen in de cup :)

Ik ben alleen bang dat binnenkort niemand meer vriendschappelijke wedstrijden met mij wil spelen: in 3 wedstrijden 3 man van het veld afgeschopt (totaal 10 weken blessures). Kan het zijn dat spelers agressiever worden als ze tegen sterkere tegenstanders spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:01:
Mmm, m'n basisspits speelt vanavond, omdat-ie afgelopen zondag rood had...
En, hij heeft er al 5 inliggen... toch netjes :P
Dat heb ik gemerkt jah :( eierhoofd :p

feli met je 1-7 overwinning overigens :p ;)

en dat terwijl mijn team toch echt een goeie rating heeft gehaald.... nou jah, ik hoop dat de 300 toeschouwers tevreden zijn :p

[ Voor 3% gewijzigd door lameeuw op 03-08-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk: een leuguegenoot die 3-2-5 speelt.
Het was aangenaam weer, wat 409 fans naar eckie1990 Arena lokte. eckie1990 speelde in een interessante onbegrijpelijke 3-2-5-formatie
Dit nadat ik hem had geadviseerd nu al te beginnen met spitsen trainen en niet te wachten tot het volgende seizoen. Ik heb hem overigens niet geadviseerd om 5 centrale aanvallers op te stellen^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Mijn spelers dalen nu in tsi en vorm en ik weet niet echt hoe. train nu positiespel (100%)
Dus ik wil nu algemeen even trainen zodat mijn vorm omhoog gaat. Maar hoe snel gebeurd dat. Is het ongeveer hetzelfde tempo bij conditie trainen?

En ik wil een sportpsychologen in te huren om mijn teamgeest omhoog te krikken. Maar weet niet hoe snel dat gaat? Weet iemand hier een schatting mijn teamgeest staat op geïrriteerd.

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
DFC-Neo schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:13:
Hi

Mijn spelers dalen nu in tsi en vorm en ik weet niet echt hoe.
Dit zijn gewoon dingen die gebeuren. Je TSI schommelt gewoon zo nu en dan. Niks aan doen.
train nu positiespel (100%)
Dus ik wil nu algemeen even trainen zodat mijn vorm omhoog gaat. Maar hoe snel gebeurd dat. Is het ongeveer hetzelfde tempo bij conditie trainen?
Algemeen trainen is het domste wat je kunt doen. De vorm gaat vanzelf wel weer omhoog. Het kost veel te veel geld om algemeen te trainen. Blijf gewoon positiespel trainen. Verdien je veel meer mee.
En ik wil een sportpsychologen in te huren om mijn teamgeest omhoog te krikken. Maar weet niet hoe snel dat gaat? Weet iemand hier een schatting mijn teamgeest staat op geïrriteerd.
Ik heb standaard 1 psycholoog in dienst. Maar hoe snel zoiets stijgt geen idee. Als het maar niet te hoog wordt. Mijn advies: 1 sportpsycholoog als je er toch wat wilt aannemen.

/edit

Oh ja, ik heb toevalligerwijs nog een mooi spitsje te koop staan 6* 4.05 miljoen, bovennatuurlijk scoren en matig passen, iemand interesse? :/

[ Voor 8% gewijzigd door Sandyman538 op 03-08-2005 21:52 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ehm Hein je mid was slechts zwak zeer hoog hoor! ;)
Btw een 17 jarige redelijk in vorm zijnde goed verdediger zonder bijstats die 3 sterren haalt moet toch wel tegen uitstekend aan zitten of niet? :?

[ Voor 60% gewijzigd door -TheNose- op 03-08-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandy toch..... sportspychologen verhogen je zelfvertrouwen niet maar je teamgeest :)

ts kan je opkrikken door pic te spelen op zondag of een clown, maar ik geloof geen flikker van die clown mythe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:38:
Ehm Hein je mid was slechts zwak zeer hoog hoor! ;)
Btw een 17 jarige redelijk in vorm zijnde goed verdediger zonder bijstats die 3 sterren haalt moet toch wel tegen uitstekend aan zitten of niet? :?
Hoeft niet, bijstats zijn niet belangrijk dacht ik voor verdedigers. Heb er eentje die goed in vorm is en 3.5 ster haalt. Maar nog steeds goed verdedigen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:19:
Sandy toch..... sportspychologen verhogen je zelfvertrouwen niet maar je teamgeest :)

ts kan je opkrikken door pic te spelen op zondag of een clown, maar ik geloof geen flikker van die clown mythe
Hoofdstuk 5:
Sports psychologist - Increases self-confidence and, to a degree, the team spirit.

Kom op Hein, we zijn toch beter van je gewend :)

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

s_de_hoog schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:22:
[...]

Hoofdstuk 5:
Sports psychologist - Increases self-confidence and, to a degree, the team spirit.

Goh, H3IN uit vorm ?? wat krijgen we nou ??? :p

Nog last van je kater ??

[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 03-08-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteravond gewonnen van Mils :)

Enige frustratie op dit moment is dat ik geen reserve-middenvelders heb. Binnenkort toch maar ff gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 11:36
Mensen, ik ga morgen 3 weken met vakantie. Ik zal dus de nodige wedstrijden moeten missen ...

Niet dat ik uberhaupt kans maak om de volgende ronde te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tuurlijk zijn bijstats ook voor verdedigers belangrijk....ik heb tot nu toe nog nooit een goed verdediger gehad met slechts redelijk vorm die 3 sterren haalde...met bijstats wel...hmmmm? We wachten wel af! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:31
Pewwy schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:08:
Gisteravond gewonnen van Mils :)

Enige frustratie op dit moment is dat ik geen reserve-middenvelders heb. Binnenkort toch maar ff gaan shoppen.
Ik stop ermee. Vind het niet meer leuk ;( Mamaaa

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Iemand nog zin in een friendly? Zit nu zo vastgeroest in GoT tegenstanders dat ik woensdag ook nog wel een friendly tegen een GoT-ter wil spelen.

Geen van mijn verdedigers is overigens verkocht nadat ik ze voor de HAM TPE had aangeboden. Wordt dus wachten tot ze allemaal briljant zijn :) Met een beetje geluk ga ik mijn team rond week 4 helemaal omgooien. Nog even kijken wat ik met mijn training ga doen, maar in mijn tegendraadsheid moet het of verdedigen of scoren worden, aangezien iedereen al positiespel traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:22:
[...]

Hoofdstuk 5:

JAAAAAAAA! dat bedoelde ik dus ook. gvd zelf nog verkeerd opgeschreven ook haha :)
argh ;)

het woordje 'maar' moet weg :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Pewwy schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:04:
Iemand nog zin in een friendly? Zit nu zo vastgeroest in GoT tegenstanders dat ik woensdag ook nog wel een friendly tegen een GoT-ter wil spelen.

Geen van mijn verdedigers is overigens verkocht nadat ik ze voor de HAM TPE had aangeboden. Wordt dus wachten tot ze allemaal briljant zijn :) Met een beetje geluk ga ik mijn team rond week 4 helemaal omgooien. Nog even kijken wat ik met mijn training ga doen, maar in mijn tegendraadsheid moet het of verdedigen of scoren worden, aangezien iedereen al positiespel traint.
Als je echt tegendraads wilt doen dan kun je beter 'openingen maken' of 'controlerend spel' gaan trainen. Dan zit je echt bij de 1 a 2 % mensen die dat trainen, geeft dat geen goed gevoel? :+

/edit

En jullie moeten niet allemaal scoren gaan trainen, want dan zijn mijn spitsen straks helemaal niks meer waard!! Gelukkig wel vandaag mijn bovennatuurlijk spits voor dik 4 miljoen verkocht. Heerlijk. Nu op zoek naar een buitenaardse mid O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Sandyman538 op 04-08-2005 12:04 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb juist het gevoel dat pm aan het afnemen is. ben volgens mij hier een van de weinigen. ik stap ook over naar scoren over een x aantal seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Als je echt tegendraads wilt doen dan kun je beter 'openingen maken' of 'controlerend spel' gaan trainen. Dan zit je echt bij de 1 a 2 % mensen die dat trainen, geeft dat geen goed gevoel? :+

/edit

En jullie moeten niet allemaal scoren gaan trainen, want dan zijn mijn spitsen straks helemaal niks meer waard!! Gelukkig wel vandaag mijn bovennatuurlijk spits voor dik 4 miljoen verkocht. Heerlijk. Nu op zoek naar een buitenaardse mid O-)
Openingen maken is volgens mij ideaal voor countervoetbal, maar de wedstrijdrapporten worden daar zo saai van. Toch is dat nu niet echt iets waar ik vrolijk van wordt, dus ik ga kiezen tussen blijven verdedigen of overstappen op de aanval.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.