Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.888 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Vorm: -6/+3 (zucht...)
Verdedigen: +0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:14:
[...]

Ga je dat ff niet doen, wordt ik helemaal hopeloos laatste 8)7
en terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25
En ik zie dat er ook nog een klaverjasser naar goed scoren is gegaan. Dat maakt scoren:+4 :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
En bedankt weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en je weet ook dondersgoed waarom ik dat vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ik zit met een probleem,

welke speler kan ik het beste als wisselspeler op het midd gebruiken.

20 jaar, redelijk in vorm, gezond

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

of

25 jaar, uitstekend in vorm, gezond

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

2e is duidelijk beter maar heeft een zwakke conditie, maar ik gebruik em alleen als invaller. Toch voor de 1e gaan anders?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Flipm0de schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:41:
ik zit met een probleem,

welke speler kan ik het beste als wisselspeler op het midd gebruiken.

20 jaar, redelijk in vorm, gezond

Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

of

25 jaar, uitstekend in vorm, gezond

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

2e is duidelijk beter maar heeft een zwakke conditie, maar ik gebruik em alleen als invaller. Toch voor de 1e gaan anders?
De 2e als mid en de eerste als verdediger? :?

Aangezien het toch maar een invaller is, zou ik me er trouwens niet druk over maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je gaat nu vragen wie een betere WISSELspeler is? hehe jezus... ik zou voor de 2e gaan. uitstekende vorm, goed pm en redelijk passen en kan je hem aanvallend zetten. aangezien je verdedigen traint lijkt het me overbodig een middenvelder ook nog verdedigend (1e speler) te zetten.

maar je moet geen middenvelders kopen met conditie onder uitstekend. tenzij het een trainee is uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

de 1e is idd een trainee. Ik kon de 2e zo goedkoop kopen dat ik em niet kon laten schieten. Volgend jaar gaat ie 1 van mijn huidige midds vervangen. Die is nu 32. Hopelijk vang ik er nog wat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n vleugelverdediger /counter/centrum/vleugel vaardigheid is naar uitstekend verdedigen gegaan. Met z'n 20 jaar is dat al wel vrij oud (o.a. door blessures minder getraind). Maar door zijn goede stats, goed passen en redelijk vleugelspel, is het toch wel een leuke speler. Heb wel eens gelezen dat een bepaald iemand dat hele passen niet belangrijk vond, en alleen verdedigers zonder passen wil hebben. Alleen hiermee mis je dus wel die counter/centrum/vleugelvaardigheid ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrij oud? stokoud. weg ermee... 20yr en nu pas uitstekend. verkopen en jongere terug halen.

en als je normaal speelt altijd heb je die passing niet nodig. normaal blijft de beste taktiek aangezien je nergens een penalty op krijgt. wordt trouwens de AIM/AOW vaardigheid bepaald adhv passing? ik dacht dat je gewoon een 20% verdedigingspenalty kreeg in de linie die je dus 'overslaat'

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Flipm0de schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:50:
de 1e is idd een trainee. Ik kon de 2e zo goedkoop kopen dat ik em niet kon laten schieten. Volgend jaar gaat ie 1 van mijn huidige midds vervangen. Die is nu 32. Hopelijk vang ik er nog wat voor.
En dan gaan er geen belletjes rinkelen en lampjes branden?

De reden dat je die tweede zo goedkoop kon krijgen is omdat zijn conditie zwak is. Dat betekent dat hij nog 4 stappen af is van uitstekend conditie. Met een beetje geluk train je dat in zo'n 4 weken bij elkaar. Het nadeel is dan natuurlijk dat je de hele training van je hele team verneukt om 1 speler op een goede conditie te krijgen. Wat toch echt nodig is bij de middenvelders. Vandaar het koopje waarschijnlijk zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een briljante 37 jarige verdediger met +8 voor maar 400k gekocht! koopje! ;)

ok flauw kon het niet laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:46:
ik heb een briljante 37 jarige verdediger met +8 voor maar 400k gekocht! koopje! ;)

ok flauw kon het niet laten...
je hebt echt niks te doen he :9 zulke grapjes hoor je normaal alleen in je hoofd te maken en dan moet je een beetje in jezelf zitten gniffelen }:O :P

Ik vraag me trouwens af wat een goede vleugelspeler(aanvallend) nou precies voor stats heeft... Iemand die een 4-4.5* vleugelspeler-aanvallend heeft en zijn stats wil openbaren?
Ik weet dat passen/positiespel/vleugelspel/conditie belangrijk zijn, maar welke meer dan de ander... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mils schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:35:
[...]

dat is dus 2.145.000.000.000 ytl

sorry zit nog steeds met m'n ged8te in turkije :P
Help ik je wel ff vanaf:
ALANYA - Een schietpartij op een strand in de Turkse toeristenplaats Alanya heeft donderdag het leven gekost aan vier personen. Er vielen zes gewonden, onder wie twee Russische toeristen, aldus de lokale autoriteiten vrijdag. Alanya wordt elke zomer door veel Nederlandse vakantiegangers bezocht.
Damien was toch ook naar Alanya :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:24:
vrij oud? stokoud. weg ermee... 20yr en nu pas uitstekend. verkopen en jongere terug halen.

en als je normaal speelt altijd heb je die passing niet nodig. normaal blijft de beste taktiek aangezien je nergens een penalty op krijgt. wordt trouwens de AIM/AOW vaardigheid bepaald adhv passing? ik dacht dat je gewoon een 20% verdedigingspenalty kreeg in de linie die je dus 'overslaat'
Als ik em doortrain tot formidabel krijg ik er aan het begin van volgend seizoen +- een miljoen voor (wellicht meer ivm bekerinkomsten etc etc..). Daar komt bij dat ie net naar waardeloos vorm is gegaan, en dat zal de prijs aardig wat naar beneden helpen. Bij AIM en AOW wordt dacht ik naar de totale passingsvaardigheid gekeken van je team. Als je normaal speelt heb je die passing idd niet nodig. Alleen heb je wel eens tegenstanders met een erg sterke centrale verdediging en veel zwakkere vleugelverdedigers... dan is die passing dus wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:33:
[...]

je hebt echt niks te doen he :9 zulke grapjes hoor je normaal alleen in je hoofd te maken en dan moet je een beetje in jezelf zitten gniffelen }:O :P

Ik vraag me trouwens af wat een goede vleugelspeler(aanvallend) nou precies voor stats heeft... Iemand die een 4-4.5* vleugelspeler-aanvallend heeft en zijn stats wil openbaren?
Ik weet dat passen/positiespel/vleugelspel/conditie belangrijk zijn, maar welke meer dan de ander... :)
hehe nee heb een off week. halve afdeling op vakantie/ziek en de week ervoor een hele drukke week waardoor ik even iets meer ontspan nu :) ook al de hele week soort melige bui :)

formidabel wing/redelijk pm/goed passen/uitstekend conditie. zoeits haalt wel 4,5* denk ik.
pm hoeft eigenlijk niet eens echt volgens mij als je hem altjid aanvallend zet, maar een beetje pm is wel lekker krijgt je middenveld toch een mini boost en je kan hem wtm zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
[...]

PM is niet nodig als je hem altijd aanvallend wilt zetten en niet towards middle wilt laten spelen. Ik had (vroeger ;) ) een uitmuntend vleugel matig passen geen positiespel die de job redelijk klaarde (4/4.5*). Die heb je al voor rond het miljoen volgens mij, en het boost je aanval aan 1 zijde behoorlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb er 1...

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Haalt eigenlijk altijd 4.5* (ervaring slecht, nog jong).

Hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:13:
en je weet ook dondersgoed waarom ik dat vind :)
Misschien omdat pewwy altijd zo "aanvallend" speel? Zomaar een gokje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Sandyman538 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:29:
[...]

En dan gaan er geen belletjes rinkelen en lampjes branden?

De reden dat je die tweede zo goedkoop kon krijgen is omdat zijn conditie zwak is. Dat betekent dat hij nog 4 stappen af is van uitstekend conditie. Met een beetje geluk train je dat in zo'n 4 weken bij elkaar. Het nadeel is dan natuurlijk dat je de hele training van je hele team verneukt om 1 speler op een goede conditie te krijgen. Wat toch echt nodig is bij de middenvelders. Vandaar het koopje waarschijnlijk zeker...
Ik kan em toch in het tussenseizoen op conditie trainen? heb je 3 weken geloof ik. Ik heb nog een uitstekend matig midd met redelijke conditie, die kan dan ook weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:48:
[...]

Heb er 1...

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Haalt eigenlijk altijd 4.5* (ervaring slecht, nog jong).

Hopelijk heb je er wat aan.
en wat kost zo'n geintje? maar aangezien ik pm trainer ben zou ik liever een winger met matig pm hebben bv die is dan na 2 seizoenen goed pm en levert toch weer een boel extra op. ik ga volgend seizoen ook 2 jonge (19-21)wingers halen. zal wel geen wonderbaarlijk zijn :) uitmuntend hooguit ofzo.

speedy: jij begrijpt het :)

flipmode: train je pm dan? ik hoop het niet voor je met 25 jarige middenvelders :P en conditie trainen als je geen pm trainer bent is gewoon zonde. doortrainen in tussenseizoen of SP of passen ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik train verdedigen. Bij conditie traint toch iedereen, en omdat je maar 1 wedstrijd per week speelt in het tussenseizoen is dit de beste mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, vandaag m'n eerste wereldklasse verdediger. :9 Nu nog een pop, dan is hij 21 en begin volgend seizoen gaat hij er dan uit als bovennatuurlijk samen met trainee #2 die dan wereldklasse bereikt. Daarna gaan we eens shoppen voor een leuke aanvaller met een bak aan spelhervatting, die gemiste strafschoppen enzo begin ik behoorlijk beu te worden. ;)

Totale TU:
Vorm: +6/-3 (allebei m'n beste IM's naar uitstekende vorm :P )
Verdedigen: +1
TSI: +3070/-360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALANYA - Een schietpartij op een strand in de Turkse toeristenplaats Alanya heeft donderdag het leven gekost aan vier personen. Er vielen zes gewonden, onder wie twee Russische toeristen, aldus de lokale autoriteiten vrijdag. Alanya wordt elke zomer door veel Nederlandse vakantiegangers bezocht.
Pewwy schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:39:
[...]

Damien was toch ook naar Alanya :?
Ah, heb weer kansen in de GoT cup ;) :P

* ontkent sarcasme
* kruipt weg in een hoekje

mag niet spotten, mag niet spotten, mag niet spotten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die tim toch... en ik dacht dat ik kut opmerkingen kon maken :)

/me erkent zijn meerdere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
ben ik de enige die niet kan inloggen? :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:30:
ben ik de enige die niet kan inloggen? :(
Boeie, wie is er dan ook zo laat nog wakker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ook nog, net mijn fam van Schiphol gehaald, en nu, net als 24 uur geleden na overwerk...klaarwakker. Lekker weer dit :)

Anyway, ik blijf geloven in mijn "aanvallende" spel :) Zoals der Johan ooit zei: De beste aanval is de verdediging... :X Of was het nu juist andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:36
Nee Johan dacht meer als Hein: f*ck de verdediging als ik er maar 1 meer in schop dan de tegenstander... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meldde ik gisteren nog geen 17j scoren goed onder de ton te kunnen krijgen. Maar het is me vandaag wél gelukt er 1 te VERkopen voor 59k

:( :( :( :(

Oké, armzalige 300TSI maar dan nog ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:03:
Meldde ik gisteren nog geen 17j scoren goed onder de ton te kunnen krijgen. Maar het is me vandaag wél gelukt er 1 te VERkopen voor 59k

:( :( :( :(

Oké, armzalige 300TSI maar dan nog ......
zeur niet, daytrader :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:09:
Nee Johan dacht meer als Hein: f*ck de verdediging als ik er maar 1 meer in schop dan de tegenstander... ;)
precies. en vooralsnog heb ik gelijk. alleen zal ik dit jaar helaas geen kampioen worden :(
ik een gemiddelde VI had ik best een kansje gehad, maar nu niet. volgend jaar gaan we ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
als je maar weer niet aan het begin van het seizoen gaat zitten janken :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

eindelijk een keer zonnig in amsterdam morgen !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk het net na TSI was toch 590.. Weinig centjes hoor.... Maar ik klaag niet. Heb alweer een boven verwachting bod staan op een andere speler die over een uurtje vertrekt :*) :P

We sparen voor een uitmuntende keep...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:16:
eindelijk een keer zonnig in amsterdam morgen !!! _/-\o_
wat nou morgen? hele middag op het terras gezeten hoor hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik kan nog steeds niet inloggen :/

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vast wel. wellicht heb je een server gebookmarked die er nu uit ligt. had ik laatst ook.

gewoon via www.hattrick.org inloggen. en dus niet een deel server(wwwX.hattrick.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ph4ge schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:36:
Ik kan nog steeds niet inloggen :/
en ander (nogmaals) http://extra.hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lekkere YP,

Hilbrand Martin (71877937)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 970

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Vanavond op de TL, zodat hij woensdag netjes mee kan spelen in de spits.

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 31-07-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ok ik kan weer inloggen, bedankt voor de hulp

Ik zie dat mn opleiding eindelijk naar uitstekend is gegaag :). Dit vier ik samen met mn nieuwe pull, een zwak (zeer hoog) keep van 21 :/

EDIT: Kreeg net antwoord van een GM dat ik iets te vaak heb geprobeerd inteloggen met een fout password. Dit vind ik heel raar, omdat ik het wachtwoord gewoon opgeslagen heb in Firefox.

[ Voor 35% gewijzigd door ph4ge op 31-07-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan idd slechter: Elias Drietelaar (71872652) TSI 0

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:30:
Kan idd slechter:

Volledige spelerstats
Dit wordt niet echt gewaardeerd op dit forum. Als namelijk iedereen dat gaat doen, dan krijg je pagina's vol met spelerstats. Alleen als je bijvoorbeeld een superpull hebt ofzo. Maar dan wordt nog op prijs gesteld om even de stats in het kort te posten, zoals:"Echt een goede pull, uistekend scoren en goed passen en net 17 jaar". Doet het leesplezier wat ten goede :)

Zelf had ik een waardeloze pull. Ach, zoals altijd eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn YP kan een tennisbal door een tuinslang zuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:16:
mijn YP kan een tennisbal door een tuinslang zuigen...
filmpje! :P

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na twee weken vakantie ben ik er ook weer. Helaas waren er op de schotse hooglanden weinig internetcafes te vinden. Maar tot mijn verbazing toch nog 1 punt gehaald in de Cup zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen.

Maar we zijn weer terug en gaan eens kijken of we de degradatie nog kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 16:40:
Na twee weken vakantie ben ik er ook weer. Helaas waren er op de schotse hooglanden weinig internetcafes te vinden. Maar tot mijn verbazing toch nog 1 punt gehaald in de Cup zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen.
Nee hoor :) Het is even tijdelijk ingevoerd als een 0 - 0 (als beide partijen niks aan de cupgeit hebben gemeld en de wedstrijd niet heeft plaatsgevonden). De temporary cupgeit (moi) wist niet hoe ik dit anders in kon vullen. Dus de punten die je gekregen hebt van de 0 - 0 die zullen er aan het eind nog worden afgetrokken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je spelers ook ervaringspunten krijgen bij een WO?

Ik heb zojuist 2 goede leiders gekocht met matig ervaring 33 en 34 jaar oud voor weinig. Vorm op moment is slecht en ze kunnen eigenlijk alleen vanaf matige vorm ingezet worden. Vandaag een WO en ik vraag me dus af of het zinvol is om ze te op te stellen voor de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wel gewoon hoor. anders zou jij gestraft worden omdat iemand anders zijn team heeft verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:29:
volgens mij wel gewoon hoor. anders zou jij gestraft worden omdat iemand anders zijn team heeft verneukt.
Precies. Dus ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi nieuws, aangezien ze dan volgens mij geen kans lopen om geblesseerd te raken.
Deze oudjes kunnen niet iedere week spelen, maar met bekerwedstrijden die ik toch op zeker verlies, competitiewedstrijden die ik op zeker win of verlies en voornamelijk WO's wil ik ze toch inzetten.
Het kan op deze manier wel heel erg lang gaan duren, maar als het meezit heb ik ooit 2 toekomstig coaches. Als dit geen lange-termijnvisie is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja... visie...

koop een fatsoenlijke jongere speler met goed/redelijk leiderschap en matig/redelijk ervaring die wel gewoon goed genoeg is en elke week kan spelen. heb je en een goeie speler en een toekomstig coach na een tijdje.

nu ga je 2 brakke harry's tot in 2010 friendly's laten spelen tot ze ooit 'goed' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik ze alleen friendly's laat spelen gaat het idd errug lang duren, vandaar dus de inzet in de competitie, mits in fatsoenlijke vorm. Een goede speler die wat jonger is kopen is natuurlijk een betere optie. Ben pas met m'n eerste seizoen in de 9e divisie bezig en hoewel de trainingsresultaten erg goed zijn heb ik zo 1,2,3 nog niet ff een ton of 6 tot 8 liggen voor zo'n speler. Daar ben ik nu hard voor aan het sparen en hoop over een week of 3 er wel 1 te kunnen kopen.
Tsja en die oudjes kunnen bij goede vorm gewoon meeballen, vreten geen brood en hebben geen drol gekost. Misschien mislukt het en worden ze tot in het oneindige geblesseerd getrapt als ze 36 zijn maar ik vind het de moeite van het proberen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jij denkt dat je wel een goed/goed coach intern kan betalen dan? die zijn ook niet gratis hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ervan uit dat dat tegen die tijd moet lukken :)
Duurt als het tegen zit 4 seizoenen voordat ze goed/goed zijn.
Kost wel wat, maar stel dat ze het allebei halen kan ik er ook nog 1 te koop zetten.
Wat die spelers doen is volgens mij wel bekend, ik heb genoeg op de transferlijst gekeken om te zien dat zelfs als ze helemaal niets meer kunnen ze er gewoon voor 850.000 € uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:51:
Ik ga ervan uit dat dat tegen die tijd moet lukken :)
Duurt als het tegen zit 4 seizoenen voordat ze goed/goed zijn.
Kost wel wat, maar stel dat ze het allebei halen kan ik er ook nog 1 te koop zetten.
Wat die spelers doen is volgens mij wel bekend, ik heb genoeg op de transferlijst gekeken om te zien dat zelfs als ze helemaal niets meer kunnen ze er gewoon voor 850.000 € uitgaan.
Een speler moet bij mij ongeveer een heel seizoen (competitie en enkele bekerwedstrijden) spelen om een niveau te stijgen in ervaring. Dan zijn ze volgend seizoen nog slechter in voetballen (hun skills dalen door de hoge leeftijd), 35 jaar en redelijk in ervaring. Dat schiet niet op denk ik als die spelers nu al te slecht zijn voor je a-team en je veel zal verbeteren de komende twee seizoenen (er van uitgaande dat je dan in VII speelt).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja het zou mijn keuze niet zijn :)

nou de verslagen laten weer op zich wachten... 17 minutes and counting... begint wel erg ittitant te worden zondag. vroeger was het 5 minuten hoguit. nu makkelijk 20-30 minuten. belachelijk.

ik blijf bij mijn idee dat supporters een eigen server(s) moeten krijgen die altijd wel gewoon werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:17:
nou de verslagen laten weer op zich wachten... 17 minutes and counting... begint wel erg ittitant te worden zondag. vroeger was het 5 minuten hoguit. nu makkelijk 20-30 minuten. belachelijk.

ik blijf bij mijn idee dat supporters een eigen server(s) moeten krijgen die altijd wel gewoon werkt
Meer performance voor supporters zou inderdaad wel een mooie optie zijn, maar mijn reporter komt net uit de kleedkamer dus ik heb mijn verslag :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ook 1-0 inmiddels maar wel al 2 gele kaarten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
0-1 voor :)

edit: 0-2 :) :)

[ Voor 49% gewijzigd door Joss op 31-07-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, verslag na 29 min ;(

wel 1-0 voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag niet klagen 3-0 voor met rust, en vlak voor de rust tegenstander z'n keeper uit de wedstrijd geschopt (in uitstekende vorm en haalde vorige match 3 sterren). En heeft ook nog eens geen reserve keeper :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En na een half uur weer geen verslag, lekker triest weer dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n Opa m'n Opa m'n Opaaaaaa!
van 31 jaar ligt er uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zucht, wederom onterecht, 2-2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Wederom geen verslag , div 7 wedstrijd is nu alweer 45 min aan de gang. Fijn man suppporter zijn....

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja vorige week pas na 90 minuten en nu alweer de eerste helft voorbij, leuk daar betaal je voor :( Had het vorig jaar nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het wordt echt tijd om te promoveren. Dan maar knokken tegen degradatie volgend jaar. Tegen de tijd dat ik nu wat te zien krijg lig ik vaak al op bed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:50:
Het wordt echt tijd om te promoveren. Dan maar knokken tegen degradatie volgend jaar. Tegen de tijd dat ik nu wat te zien krijg lig ik vaak al op bed :(
Hehehe idd! ;)

Woei verslag 1-0 voor... :P

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 31-07-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-0 in een uiterst saaie pot. sterren record van 42*, maar dat kan nog wel een stukkie beter. denk dat mijn max nu 45* is

tegenstander had (let op joss!) een veel hogere aanval en verdediging dan mij ik(en ook hoger dan ik had verwacht) maarja 2x 75% bb daar kon ie niet tegen op :)

ik ga altijd een beetje turks praten op zondag :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterrenrecord met 28,5*
Hatstats record met 111
Voor het eerst een Slecht-- middenveld

Geresulteerd in een 5-1 winst.
Gestegen naar de 4e plek in de competitie

Ik ben een gelukkig man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:45
Hier ook een sterrenrecord: 35!!! en 137 Hatstats met een zwak (hoog) middenveld! En dat in de IX. Ik mag hopen dat ik daar volgend jaar in de VIII gewoon mee door kan ;) Wel gemotst, dus die Hatstats zijn een beetje vertekend, maar mijn sterren zijn 1.5 hoger!
3 - 2 gewonnen van de nr2, wat een beetje tegenviel... Dat zijn mijn 2e en 3e tegengoal, maar mij hoor je verder niet klagen ;) ook blijf ik nu 24 wedstrijden ongeslagen! Bovendien volle bak (15000) dus ook financieel gaat het prima. Helaas was mijn YP weer prut, maar die mijn jeugdopleiding heb ik er dit seizoen al uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
HatStats 121
LoddarStats 9.47

31 sterren, 18 wedstrijden op rij gewonnen, maar nog zeker van helemaal niks. Volgende week te topper tegen de nummer 2. Heel spannend, hoop op een goeie training.

edit:

wat betekent griggle bij HTratings

[ Voor 6% gewijzigd door Flipm0de op 31-07-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wedstrijd hangt.. Heb m (walkover) als 5-0 bij de gespeelde staan en ook bij de nog te spelen met geblokkeerde "orders" link. Hierdoor komt de volgende opstelling niet inn HAM.

Komt dit vanzelf goed of moet ik de gm mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wachten tot de hele berekening is afgerond ;)

Vandaag 3-0 gewonnen en nog 1 concurrent over voor de 2e plaats. Met nog 2 WO's en twee reguliere wedstrijden te gaan 6 punten los en een veel beter doelasaldo. Het moet wel raar gaan lopen wil ik volgend seizoen weer tot laat moet wachten voordat mijn wedstrijden beginnen :)

[ Voor 76% gewijzigd door Pewwy op 31-07-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
5-0 gewonnen tegen nr 3, sta nu 1 punt achter hem. 33,5 ster, evenaring record en 146 hatstats is een nieuw record. Geen blessures, geen 1 kans tegen, ik ben een blij man. Jammer dat ik aan het begin van het seisoen zoveel pech had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n 31 jarige speler ligt er voor 6 week uit! Dus ik gooi em maar in de verkoop en hopelijk klikt iemand dan niet op z'n naam maar denkt ie gewoon hey een goed middenvelder, uitstekend conditie voor 10 K! ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Las pas overigens op een forum dat mensen hun speler in de verkoop zetten tijdens wedstrijden (dan zie je blessures niet). Naar mijn mening één van de laagste vormen van cheaten die je kan bedenken. Hoe denkt iedereen hier daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:02:
Las pas overigens op een forum dat mensen hun speler in de verkoop zetten tijdens wedstrijden (dan zie je blessures niet). Naar mijn mening één van de laagste vormen van cheaten die je kan bedenken. Hoe denkt iedereen hier daar over?
cheaten is het niet echt natuurlijk, maar netjes is het niet nee.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt wél direct zien dat de speler speelt op dat moment want waarschuwingen en doelpunten worden niet getoond. Dan weet je dat dit aan de hand kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:05:
Je kunt wél direct zien dat de speler speelt op dat moment want waarschuwingen en doelpunten worden niet getoond. Dan weet je dat dit aan de hand kan zijn.
en er staat een tekst dat kaarten en blessures niet getoond worden omdat er wedstrijden worden gespeeld ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Klopt, maar toch blijft het een smerige streek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook niet netjes en bedank u voor de tip. Hierbij bedoel ik dat ik oplet bij aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

31 jarige verdediger vanavond verkocht voor 47k (= hele nette prijs voor mij) in het kader van oudjes eruit, jongelingen erin. Zo is er ook weer een plekje vrij voor een trainee. Ja ik weet dat je optimaal moet bezetten, maar ik ben nog wat aan schaven en verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:07:
Klopt, maar toch blijft het een smerige streek.
.

Idd, maar nergens staat dat het niet mag. Maja wat boeit mij het als een "rijke" daytrader denkt dat ie een koopje heeft. Gaat zo iemand ook eens een keer op z'n bek. Maja moet zeggen dat als een X klasser em uiteindelijk koopt tja dan voel ik me wel lullig. We zullen zien ;) ;).
Wat denken jullie dat beter is em te koop zetten tijdens de wedstrijd van woensdag of tijdens de wedstrijd van zondag }) >:) }).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheaten? creatief zijn heet dat. maar een deadline kan nooit tijdens de wedstrijd zijn(anders gaat ie halverwege de wedstrijd naar een andere club). dus na de wedstrijd zie je wel eventuele blessures en kaarten. en ervoor zie je ze ook. dus ik zie het probleem niet...

en bieden op een speler die aan het spelen is het domste wat je kan doen. hij kan geblesseerd raken.

dus imo absoluut niks aan de hand. wellicht een n00b die erin trapt. maarja daar trek je vervolgens lering uit :)

[edit] bovendien kijk je altijd bij supporterstatistieken, laatste en beste wedstrijd en dan zie je gauw genoeg of ie geblesseerd geraakt is. al met al moet je wel heel dom zijn om erin te trappen dus :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Je hoeft niet heel dom te zijn om er in te trappen hoor (nee H3!N het is mij nog nooit gebeurd :B). En de deadline kan om de drommel wel aflopen tijdens de wedstrijd. De speler speelt de wedstrijd wel gewoon uit bij zijn club, maar het bieden is dan wel geëindigd.

En om nou te zeggen dat het wel heel dom is om op een speler te bieden die aan het spelen is omdat hij geblesseerd 'zou kunnen raken' vind ik wel heel erg ver gaan. Die kans is statistisch gezien natuurlijk niet heel erg groot :/

Ach, ik zou tegen iedereen willen zeggen. Let goed op bij het bieden. Het is gewoon zonde om er achter te komen dat iemand fors geblesseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 01:28:
Je hoeft niet heel dom te zijn om er in te trappen hoor (nee H3!N het is mij nog nooit gebeurd :B). En de deadline kan om de drommel wel aflopen tijdens de wedstrijd. De speler speelt de wedstrijd wel gewoon uit bij zijn club, maar het bieden is dan wel geëindigd.

En om nou te zeggen dat het wel heel dom is om op een speler te bieden die aan het spelen is omdat hij geblesseerd 'zou kunnen raken' vind ik wel heel erg ver gaan. Die kans is statistisch gezien natuurlijk niet heel erg groot :/

Ach, ik zou tegen iedereen willen zeggen. Let goed op bij het bieden. Het is gewoon zonde om er achter te komen dat iemand fors geblesseerd is.
Dat kun je wel zeggen met 31 jaar en "6" "blessureweken" aan de broek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 01:28:

voor zover ik weet kunnen deadlines niet tijdens de wedstrijd aflopen. dat had ik dacht ik ergens gelezen. maar als jij zegt van wel geloof ik je, ik vind het wel heel erg vreemd en ook niet logisch. ik dacht dat als je deadline tijdens de wedstrijd was er standaard 2 uur erbij werd opgeteld ofzo...

nouja iig goed kijken mensen :)

@speedy: rond kerst is ie weer zo fit als een hoentje :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 08:49
Sta nu 2e met 3 punten voor op de nr 3.
Had een wo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:45
Nee hoor, deadlines kunnen zeker weten tijdens de wedstrijd aflopen. Je kan dan dus idd niet zien of iemand geblesseerd is (behalve door naar zijn wedstrijden te kijken, of misschien aan zijn TSI, maar dat is bij oudjes altijd lastig) en is een veel gebruikte truk om van je geblesseerde bejaarden af te komen. Daarom is het ook heel onhandig om je eigen spelers tijdens een wedstrijd af te laten lopen (als ze fit zijn), want er zullen zeker minder mensen op bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Lekkere wedstrijd weer :( met 3-5 verloren van de nummer 1. Nou had ik verlies ook wel verwacht, maar door een rode kaart en een blessure (6 week grmbl) kan ik nu het seizoen verder ook wel vergeten. Promotie is niet meer haalbaar met 6 punten achter de nummer 2 en degradatie hoef ik me niet zo druk over te maken met 10 punten voor op de nummer 7. Waar het in het begin van het seizoen zo goed liep gaat het nu _he_le_maal_ niet meer. Uit de laatste 4 wedstrijden 1 punt gehaald.... en in de eerste 6 had ik er al 15 te pakken. Nou jah, end of season, volgend seizoen meer geluk :p

Ow jah, iig 2 3 links in de OP doen het niet. Wordt daar op termijn nog naar gekeken ?? Het linkje naar " Altidhattrick " waar heel dik Tip achter staat lijkt nogal d00d evenals " Hoe veel dagen zijn dat dan nog? " aangaande geblesseerde spelers en dus ook nog " Seasoncalculator " .

[ Voor 23% gewijzigd door lameeuw op 01-08-2005 10:21 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:55:
2-0 in een uiterst saaie pot. sterren record van 42*, maar dat kan nog wel een stukkie beter. denk dat mijn max nu 45* is

tegenstander had (let op joss!) een veel hogere aanval en verdediging dan mij ik(en ook hoger dan ik had verwacht) maarja 2x 75% bb daar kon ie niet tegen op :)

ik ga altijd een beetje turks praten op zondag :)
You just can't stop, can you? :9

ik heb btw nooit minder dan 45% bbzit hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok wel deadlines tijdens wedstrijden. ik dacht van niet. zou er toch nooit op bieden dus ach...

zo bedoel ik het niet hoor joss :) ik bedoel dat je gewoon met een goed mid kan winnen van betere teams. oftewel investeren in je mid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@ lameeuw: OP wordt weer naar gekeken als Damien2004 (topicstarter) terug is van vakantie. En we zijn nog niet aan een nieuw deeltje toe.

@ H3!N: helemaal mee eens. Ik investeer alleen in middenveld, en aanval train ik zelf. Verdedigers die staan bij mij door de week in een snackbar, die trainen niet eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:35:
ok wel deadlines tijdens wedstrijden. ik dacht van niet. zou er toch nooit op bieden dus ach...

zo bedoel ik het niet hoor joss :) ik bedoel dat je gewoon met een goed mid kan winnen van betere teams. oftewel investeren in je mid :)
en toch is mijn middenveld mn beste linie (nogmaals), met 2* briljant en 1* formidabel+passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister opnieuw verloren. Ook nog eens tegen de nummer laatst :( Geloof dat ik al 4 keer achter elkaar verloren heb. gaat lekkker :( Wel voor het eerst 3* divine in de verdediging met een aanvallende coach :) Counter werkt laatste tijd niet zo geweldig meer. En kan helaas niet anders meer spelen nu me toppertje op middenveld geblesseerd is en de ander zwaar uit vorm is :S

Vandaag verkoop ik hopelijk mijn thais international voor een mooi prijsje. Kan ik weer gaan inkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:43:
[...]

en toch is mijn middenveld mn beste linie (nogmaals), met 2* briljant en 1* formidabel+passen
ja dan heb je gewoon pech :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
soms wel helaas :( maarja, zoals ik al vaker heb gezegd is het seizoen toch al voorbij, kan immers geen kampioen meer worden (nouja, statistisch nog wel) en heb nu al zoveel punten laten liggen...

Volgende week tegen de huidige nummer 1 en als ik geen 3 blessures+1 rode kaart voor mn basisspelers had, had ik daar zeker een kans gehad, maar nu... nee dus

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 01-08-2005 11:12 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.