Vorm: -6/+3 (zucht...)
Verdedigen: +0
Verdedigen: +0
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
en terecht...Pewwy schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:14:
[...]
Ga je dat ff niet doen, wordt ik helemaal hopeloos laatste
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
De 2e als mid en de eerste als verdediger?Flipm0de schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:41:
ik zit met een probleem,
welke speler kan ik het beste als wisselspeler op het midd gebruiken.
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
of
25 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
2e is duidelijk beter maar heeft een zwakke conditie, maar ik gebruik em alleen als invaller. Toch voor de 1e gaan anders?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 12:25 ]
En dan gaan er geen belletjes rinkelen en lampjes branden?Flipm0de schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:50:
de 1e is idd een trainee. Ik kon de 2e zo goedkoop kopen dat ik em niet kon laten schieten. Volgend jaar gaat ie 1 van mijn huidige midds vervangen. Die is nu 32. Hopelijk vang ik er nog wat voor.
Verwijderd
je hebt echt niks te doen heVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:46:
ik heb een briljante 37 jarige verdediger met +8 voor maar 400k gekocht! koopje!
ok flauw kon het niet laten...
Help ik je wel ff vanaf:Mils schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:35:
[...]
dat is dus 2.145.000.000.000 ytl
sorry zit nog steeds met m'n ged8te in turkije
Damien was toch ook naar AlanyaALANYA - Een schietpartij op een strand in de Turkse toeristenplaats Alanya heeft donderdag het leven gekost aan vier personen. Er vielen zes gewonden, onder wie twee Russische toeristen, aldus de lokale autoriteiten vrijdag. Alanya wordt elke zomer door veel Nederlandse vakantiegangers bezocht.
Verwijderd
Als ik em doortrain tot formidabel krijg ik er aan het begin van volgend seizoen +- een miljoen voor (wellicht meer ivm bekerinkomsten etc etc..). Daar komt bij dat ie net naar waardeloos vorm is gegaan, en dat zal de prijs aardig wat naar beneden helpen. Bij AIM en AOW wordt dacht ik naar de totale passingsvaardigheid gekeken van je team. Als je normaal speelt heb je die passing idd niet nodig. Alleen heb je wel eens tegenstanders met een erg sterke centrale verdediging en veel zwakkere vleugelverdedigers... dan is die passing dus wel nuttig.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:24:
vrij oud? stokoud. weg ermee... 20yr en nu pas uitstekend. verkopen en jongere terug halen.
en als je normaal speelt altijd heb je die passing niet nodig. normaal blijft de beste taktiek aangezien je nergens een penalty op krijgt. wordt trouwens de AIM/AOW vaardigheid bepaald adhv passing? ik dacht dat je gewoon een 20% verdedigingspenalty kreeg in de linie die je dus 'overslaat'
Verwijderd
hehe nee heb een off week. halve afdeling op vakantie/ziek en de week ervoor een hele drukke week waardoor ik even iets meer ontspan nuJoss schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:33:
[...]
je hebt echt niks te doen hezulke grapjes hoor je normaal alleen in je hoofd te maken en dan moet je een beetje in jezelf zitten gniffelen
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af wat een goede vleugelspeler(aanvallend) nou precies voor stats heeft... Iemand die een 4-4.5* vleugelspeler-aanvallend heeft en zijn stats wil openbaren?
Ik weet dat passen/positiespel/vleugelspel/conditie belangrijk zijn, maar welke meer dan de ander...
PM is niet nodig als je hem altijd aanvallend wilt zetten en niet towards middle wilt laten spelen. Ik had (vroegerJoss schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:33:
[...]
je hebt echt niks te doen hezulke grapjes hoor je normaal alleen in je hoofd te maken en dan moet je een beetje in jezelf zitten gniffelen
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af wat een goede vleugelspeler(aanvallend) nou precies voor stats heeft... Iemand die een 4-4.5* vleugelspeler-aanvallend heeft en zijn stats wil openbaren?
Ik weet dat passen/positiespel/vleugelspel/conditie belangrijk zijn, maar welke meer dan de ander...
Verwijderd
Heb er 1...Joss schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:33:
[...]
![]()
![]()
Ik kan em toch in het tussenseizoen op conditie trainen? heb je 3 weken geloof ik. Ik heb nog een uitstekend matig midd met redelijke conditie, die kan dan ook weer stijgen.Sandyman538 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:29:
[...]
En dan gaan er geen belletjes rinkelen en lampjes branden?
De reden dat je die tweede zo goedkoop kon krijgen is omdat zijn conditie zwak is. Dat betekent dat hij nog 4 stappen af is van uitstekend conditie. Met een beetje geluk train je dat in zo'n 4 weken bij elkaar. Het nadeel is dan natuurlijk dat je de hele training van je hele team verneukt om 1 speler op een goede conditie te krijgen. Wat toch echt nodig is bij de middenvelders. Vandaar het koopje waarschijnlijk zeker...
Verwijderd
en wat kost zo'n geintje? maar aangezien ik pm trainer ben zou ik liever een winger met matig pm hebben bv die is dan na 2 seizoenen goed pm en levert toch weer een boel extra op. ik ga volgend seizoen ook 2 jonge (19-21)wingers halen. zal wel geen wonderbaarlijk zijnVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:48:
[...]
Heb er 1...
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Haalt eigenlijk altijd 4.5* (ervaring slecht, nog jong).
Hopelijk heb je er wat aan.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 16:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
ALANYA - Een schietpartij op een strand in de Turkse toeristenplaats Alanya heeft donderdag het leven gekost aan vier personen. Er vielen zes gewonden, onder wie twee Russische toeristen, aldus de lokale autoriteiten vrijdag. Alanya wordt elke zomer door veel Nederlandse vakantiegangers bezocht.
Ah, heb weer kansen in de GoT cup
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
zeur niet, daytraderVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:03:
Meldde ik gisteren nog geen 17j scoren goed onder de ton te kunnen krijgen. Maar het is me vandaag wél gelukt er 1 te VERkopen voor 59k
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké, armzalige 300TSI maar dan nog ......
Verwijderd
precies. en vooralsnog heb ik gelijk. alleen zal ik dit jaar helaas geen kampioen worden-CKY2K- schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:09:
Nee Johan dacht meer als Hein: f*ck de verdediging als ik er maar 1 meer in schop dan de tegenstander...
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 15:49 ]
Verwijderd
wat nou morgen? hele middag op het terras gezeten hoor hierFlipm0de schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:16:
eindelijk een keer zonnig in amsterdam morgen !!!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
en ander (nogmaals) http://extra.hattrick.org
[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 31-07-2005 13:41 ]
[ Voor 35% gewijzigd door ph4ge op 31-07-2005 11:12 ]
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 13:03 ]
Dit wordt niet echt gewaardeerd op dit forum. Als namelijk iedereen dat gaat doen, dan krijg je pagina's vol met spelerstats. Alleen als je bijvoorbeeld een superpull hebt ofzo. Maar dan wordt nog op prijs gesteld om even de stats in het kort te posten, zoals:"Echt een goede pull, uistekend scoren en goed passen en net 17 jaar". Doet het leesplezier wat ten goede
filmpje!Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:16:
mijn YP kan een tennisbal door een tuinslang zuigen...
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
Nee hoorVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 16:40:
Na twee weken vakantie ben ik er ook weer. Helaas waren er op de schotse hooglanden weinig internetcafes te vinden. Maar tot mijn verbazing toch nog 1 punt gehaald in de Cup zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen.
Verwijderd
Verwijderd
Precies. Dus jaVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:29:
volgens mij wel gewoon hoor. anders zou jij gestraft worden omdat iemand anders zijn team heeft verneukt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Een speler moet bij mij ongeveer een heel seizoen (competitie en enkele bekerwedstrijden) spelen om een niveau te stijgen in ervaring. Dan zijn ze volgend seizoen nog slechter in voetballen (hun skills dalen door de hoge leeftijd), 35 jaar en redelijk in ervaring. Dat schiet niet op denk ik als die spelers nu al te slecht zijn voor je a-team en je veel zal verbeteren de komende twee seizoenen (er van uitgaande dat je dan in VII speelt).Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:51:
Ik ga ervan uit dat dat tegen die tijd moet lukken![]()
Duurt als het tegen zit 4 seizoenen voordat ze goed/goed zijn.
Kost wel wat, maar stel dat ze het allebei halen kan ik er ook nog 1 te koop zetten.
Wat die spelers doen is volgens mij wel bekend, ik heb genoeg op de transferlijst gekeken om te zien dat zelfs als ze helemaal niets meer kunnen ze er gewoon voor 850.000 € uitgaan.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Meer performance voor supporters zou inderdaad wel een mooie optie zijn, maar mijn reporter komt net uit de kleedkamer dus ik heb mijn verslagVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:17:
nou de verslagen laten weer op zich wachten... 17 minutes and counting... begint wel erg ittitant te worden zondag. vroeger was het 5 minuten hoguit. nu makkelijk 20-30 minuten. belachelijk.
ik blijf bij mijn idee dat supporters een eigen server(s) moeten krijgen die altijd wel gewoon werkt
/▌
Verwijderd
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Hehehe idd!Pewwy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:50:
Het wordt echt tijd om te promoveren. Dan maar knokken tegen degradatie volgend jaar. Tegen de tijd dat ik nu wat te zien krijg lig ik vaak al op bed
[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 31-07-2005 21:54 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 22:08 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Flipm0de op 31-07-2005 22:38 ]
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Pewwy op 31-07-2005 22:52 ]
Verwijderd
cheaten is het niet echt natuurlijk, maar netjes is het niet nee.Pewwy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:02:
Las pas overigens op een forum dat mensen hun speler in de verkoop zetten tijdens wedstrijden (dan zie je blessures niet). Naar mijn mening één van de laagste vormen van cheaten die je kan bedenken. Hoe denkt iedereen hier daar over?
/▌
Verwijderd
en er staat een tekst dat kaarten en blessures niet getoond worden omdat er wedstrijden worden gespeeldVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:05:
Je kunt wél direct zien dat de speler speelt op dat moment want waarschuwingen en doelpunten worden niet getoond. Dan weet je dat dit aan de hand kan zijn.
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
.Pewwy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:07:
Klopt, maar toch blijft het een smerige streek.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 01:03 ]
Verwijderd
Dat kun je wel zeggen met 31 jaar en "6" "blessureweken" aan de broek..Sandyman538 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 01:28:
Je hoeft niet heel dom te zijn om er in te trappen hoor (nee H3!N het is mij nog nooit gebeurd :B). En de deadline kan om de drommel wel aflopen tijdens de wedstrijd. De speler speelt de wedstrijd wel gewoon uit bij zijn club, maar het bieden is dan wel geëindigd.
En om nou te zeggen dat het wel heel dom is om op een speler te bieden die aan het spelen is omdat hij geblesseerd 'zou kunnen raken' vind ik wel heel erg ver gaan. Die kans is statistisch gezien natuurlijk niet heel erg groot
Ach, ik zou tegen iedereen willen zeggen. Let goed op bij het bieden. Het is gewoon zonde om er achter te komen dat iemand fors geblesseerd is.
Verwijderd
voor zover ik weet kunnen deadlines niet tijdens de wedstrijd aflopen. dat had ik dacht ik ergens gelezen. maar als jij zegt van wel geloof ik je, ik vind het wel heel erg vreemd en ook niet logisch. ik dacht dat als je deadline tijdens de wedstrijd was er standaard 2 uur erbij werd opgeteld ofzo...Sandyman538 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 01:28:
Je hoeft niet heel dom te zijn om er in te trappen hoor (nee H3!N het is mij nog nooit gebeurd :B). En de deadline kan om de drommel wel aflopen tijdens de wedstrijd. De speler speelt de wedstrijd wel gewoon uit bij zijn club, maar het bieden is dan wel geëindigd.
En om nou te zeggen dat het wel heel dom is om op een speler te bieden die aan het spelen is omdat hij geblesseerd 'zou kunnen raken' vind ik wel heel erg ver gaan. Die kans is statistisch gezien natuurlijk niet heel erg groot
Ach, ik zou tegen iedereen willen zeggen. Let goed op bij het bieden. Het is gewoon zonde om er achter te komen dat iemand fors geblesseerd is.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 09:26 ]
[ Voor 23% gewijzigd door lameeuw op 01-08-2005 10:21 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
You just can't stop, can you?Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:55:
2-0 in een uiterst saaie pot. sterren record van 42*, maar dat kan nog wel een stukkie beter. denk dat mijn max nu 45* is
tegenstander had (let op joss!) een veel hogere aanval en verdediging dan mij ik(en ook hoger dan ik had verwacht) maarja 2x 75% bb daar kon ie niet tegen op
ik ga altijd een beetje turks praten op zondag
Verwijderd
en toch is mijn middenveld mn beste linie (nogmaals), met 2* briljant en 1* formidabel+passenVerwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:35:
ok wel deadlines tijdens wedstrijden. ik dacht van niet. zou er toch nooit op bieden dus ach...
zo bedoel ik het niet hoor jossik bedoel dat je gewoon met een goed mid kan winnen van betere teams. oftewel investeren in je mid
Verwijderd
Verwijderd
ja dan heb je gewoon pechJoss schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:43:
[...]
en toch is mijn middenveld mn beste linie (nogmaals), met 2* briljant en 1* formidabel+passen
soms wel helaas
[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 01-08-2005 11:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq