Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

nee dan ook niet :) en ook niet met je basis team trainees... lekker doortrainen :)
je hebt idd wel een heel goed elftal zo snel opgebouwd, maar dat is het voordeel van def trainen; veel trainees en dus meer geld en wellicht weinig fouten gemaakt begin.

bij mij is het ook verre van ideaal allemaal, maarja het gaat nog steeds prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136866

ff een vraagje :? .

Ik sta momenteel 2de in VII.227(39287)
Team Gespeeld Goals Punten
1. blauwe wigwam 10 48 - 3 27
2. C2_Strikers 10 45 - 5 27
3. MoeliTec 10 40 - 9 24
4. de kankerlijers 10 29 - 25 18
5. FC Pelske 10 0 - 30 4
6. Sporting Beringen 10 0 - 30 4
7. the doorslaar peopl 10 0 - 30 4
8. FC Orscamp
En volgende week speel ik tegen ''kankerlijers''
Mijn ploeg is op papier véél beter, maarja...heb thuis verloren tegen hen met 2-3 (waarschijnlijk door rode kaart, naja)

Ik haal normaal 26,5-27* (soms 28)

Kan je ff komen kijken :p... en jullie raad geven...
Ik zou willen ''wedstrijd van het seizoen'' doen, maar is dat het wel waard ?
Graag jullie mening :hmm:

én nog een vraagje ;D.

Welke coach raden jullie me aan om te kopen? Aangezien coaches effect hebben op hun vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Toch leuk deze discussie over trainingsmanieren. Zit nu al tijd bij de top 200-300 van Nederland en dan moet je idd anders trainen. Want met alleen amar solids aankopen kan niet altijd mee aankomen. Ik trainde (ben midden in een switch) 9 man in verdediging en had als laagste een outstanding trainee begin van seizoen. Maar de truuk om halverwege opkopen van een 18jarige speler die al wat getraind is nog steeds een duur geintje :( De winst die je uiteindelijk maakt is best laag in verhouding. Maar ik moet het wel op die manier doen omdat ik anders weer achter de feiten loop met klasse verschil... Dilemma dilemma :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij is af en toe wisselen van trainen ook wel lucratief. je hebt je eigen oude linie zelf getrained dus die hoef je niet meer te kopen en vervolgens ga je een andere linie trainen :) het levert msch niet heel veel op maar je team wordt wel erg goed denk ik. nouja... eerst nog ff seizoen of 2 pm dan msch spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Anoniem: 136866 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:05:

[...]

Mijn ploeg is op papier véél beter, maarja...heb thuis verloren tegen hen met 2-3 (waarschijnlijk door rode kaart, naja)

én nog een vraagje ;D.

Welke coach raden jullie me aan om te kopen? Aangezien coaches effect hebben op hun vorm :)
Zit je in de walkover eredivisie of zo? :P

Gewoon normaal spelen.

Tijdens jullie laatste wedstrijd haalde hij een waardeloos (laag) middenveld en jij een waardeloos (hoog). Ruim voldoende dus om te winnen van hem.
Maar Hattrick is onvoorspelbaar dus een voorspelling doen is altijd gevaarlijk ;)

En heeft een coach effect op de vorm? Assistenten wel en je speler natuurlijk min 1 wedstrijd per week laten spelen.

offtopic:
Belachelijk dat een team als de 'kankerlijers' wordt toegestaan, maar goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:33:
volgens mij is af en toe wisselen van trainen ook wel lucratief. je hebt je eigen oude linie zelf getrained dus die hoef je niet meer te kopen en vervolgens ga je een andere linie trainen :) het levert msch niet heel veel op maar je team wordt wel erg goed denk ik. nouja... eerst nog ff seizoen of 2 pm dan msch spitsen.
Heel goed! Daarom ga ik ook overstappen op PM na volgend seizoen...ik heb dan een verdediging die makkelijk mee kan naar de V en mijn middenveld kan ik zo mooi versterken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe beter je coach hoe beter de vorm. ook assistent trainers helpen erbij. daarom ook altijd 1 keepersass. voor je keepersvorm. en ik ken die nieuwe ratings niet zo maar tussen waardeloos hoog en laag zit toch niet zo'n verschil? | zeer laag | laag | hoog | zeer hoog | dat zijn toch de 4 variabelen? dus nagenoeg even goed middenveld? speel anders met wingertje twm die pm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 10:44

odan

The dark side is within all!

Mils schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:30:
GoT Cup

Wat een vreselijk Cup seizoen is dit. Veel teams spelen niet volgens het wedstrijdschema. Dit kan gebeuren, maar stuur dan even een prive berichtje naar mij met de reden. Nu weet ik niet aan wie ik de punten moet toekennen.

Ik heb in totaal voor deze ronde 1 pbtje gekregen. Maar kijk eens hoeveel poules er niet geupdate zijn..... Ik kan niet verder met updaten voordat ik de redenen weet!!
het is idd jammer dat er zo weinig echte wedstrijden gespeeld worden.

maar goed nu heb ik wel kans om uit de groepsfase te komen ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit inderdaad in een divisie met 4 bots :D...
Dus normaalgezien win ik ? :)...
Ok, dan lijkt de 2de plaats dichterbij, dan mots ik wel tegen de nr 3 ... die ietsje beter is ... maar ik speel thuis + mots...

Ik ga waarschijnlijk tegen de nr1 zwaar ten ondergaan, maarja...volgens men berekingen ben ik dan zeker van de 2de plaats :?

Trainingsintensiteit: 100%
Trainingstype: positiespel
Coach: Rémi Garin (sinds 24-07-2005)
Teamgeest: content
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Mils schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:30:
GoT Cup

Wat een vreselijk Cup seizoen is dit. Veel teams spelen niet volgens het wedstrijdschema. Dit kan gebeuren, maar stuur dan even een prive berichtje naar mij met de reden. Nu weet ik niet aan wie ik de punten moet toekennen.

Ik heb in totaal voor deze ronde 1 pbtje gekregen. Maar kijk eens hoeveel poules er niet geupdate zijn..... Ik kan niet verder met updaten voordat ik de redenen weet!!
Erg jammer dat het zo loopt inderdaad. Gooi er anders even een nieuwsbrief tegenaan met deze mededeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 136866 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:05:

[...]

én nog een vraagje ;D.

Jezus mina :X met dat niveau speel je in mijn Div. X.476 net aan in de top 4 ??? :S Met zoveel WO's kan ik ook in de Div.VII blijven |:( MOTSen heeft geen nut denk ik, degraderen doe je toch niet dus ga gewoon spelen en zien waar het schip strandt (of is dat nou met een d ipv dt :p ??

[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 05-08-2005 21:03 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je weet dat hij een Vlaming is en dus in België speelt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
De discussie over zware en minder zware competities is niet heel erg boeiend denk ik. Het is belangrijker wat je nu hebt in relatie tot wat je volgend seizoen nodig hebt om of te promoveren of iig niet te degraderen.

In zijn geval denk ik niet dat je moet willen promoveren, aangezien je je komend seizoen in deze competitie ook wel kunt handhaven, ook met je huidige team. Maar je hebt met een team van deze sterkte weinig tot geen kans om je volgend seizoen in de 6e klasse te kunnen handhaven.
Ik zou me daarom lekker richten op geldverdienen dit en komend seizoen. Misschien proberen volgend seizoen te promoveren, of anders een dusdanig team bijelkaar brengen dat je op de langere termijn wel hogerop meekomt.
Want je huidige team zou in heel veel 7e en 8e klassen geen kans op promotie maar op degradatie maken. Ook een bult 9e en 10e klassen weinig kans op promotie maken. Kortom dat moet sterk verbeteren om op de langere termijn geen vrije val te maken als team.
(vind ik)

[ Voor 6% gewijzigd door TheInsomniac op 05-08-2005 21:52 ]

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
TheInsomniac schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:41:
In zijn geval denk ik niet dat je moet willen promoveren, aangezien je je komend seizoen in deze competitie ook wel kunt handhaven, ook met je huidige team.
Da's logisch, 4-2 is nog altijd 2 WO teams over. Degraderen is dus ook volgend seizoen niet mogelijk in zijn competitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer worden die lege posities ingevuld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
In de laagste 2 divisies na 7 weken niet inloggen, in de andere divisies pas als de teams naar de één na laagste divisie gedegradeerd zijn. En daar kan dus wel een tijdje overheen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, misschien ben ik niet zo slim, maar wat is de gedachte hierachter?

de procedure in de X en XI lijkt me logisch, maar in de IX en lager :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat is om te zorgen dat je net als de rest de ruimte krijgt om je team op te bouwen en om geen scheve bekken te trekken geloof ik. In de VII beginnen met een team kneusjes is ook niet echt handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, misschien teams doorpromoveren die het wél aankunnen. Hier gaat natuurlijk enorm veel mensenwerk in zitten, maar het zou het wel waard zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:08:
Tja, misschien teams doorpromoveren die het wél aankunnen. Hier gaat natuurlijk enorm veel mensenwerk in zitten, maar het zou het wel waard zijn imo.
Tja of laten vervangen door de sterkste nummers drie (dat hoeft helemaal niet handmatig) van een lagere competitie. Al haalt dat wel de charme van het promoveren weg als je als derde ook al kunt promoveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 05-08-2005 23:22 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-05 13:24
Ik probeer gewoon altijd te promoveren, ookal is mn team er misschien nog niet helemaal klaar voor. Meestal heb je wel een walkover of 2 dus dan moet handhaving zeker kunnen!

Dit jaar begon ik als zwakste broeder, maar nu schat ik mezelf toch in als de sterkste, hoewel ik 3e sta vanwege het puntverlies aan het begin. Gewoon altijd promoveren zou ik zeggen!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:13
Dat wordt komende woensdag geen cup-wedstrijd voor mij... mijn tegenstander heeft blijkbaar al een friendly geregeld. Ik heb een berichtje gestuurd aan de cup-manager. Kan ik nu gelijk een friendly voor mezelf regelen, of moet ik wachten tot de cup-manager mijn bericht heeft kunnen controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:44
[quote]Homerius schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:52:
Dat wordt komende woensdag geen cup-wedstrijd voor mij... mijn tegenstander heeft blijkbaar al een friendly geregeld. Ik heb een berichtje gestuurd aan de cup-manager. Kan ik nu gelijk een friendly voor mezelf regelen, of moet ik wachten tot de cup-manager mijn bericht heeft kunnen controleren?[/quote]

Nee je mag nog geen friendley regelen...

Dit staat in de regelementen: "De tegenstander accepteert deze uitdaging voor zondag 22:00 uur"

Dus na zondag 22:00 uur mag je een andere friendley regelen

Foutje. Ik zat nog met een ander oordeel in m'n hoofd

[ Voor 6% gewijzigd door Mils op 06-08-2005 08:25 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n team promoveerde al in een zware VIII - reeks...
Ik speel meestal met men B-team...

edit : nu ik ff kijk, zie ik dat de nederlandse divisie een stuk zwaarder is :P .
naja, wij hebben het makkelijker dan ? ...

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 136866 op 06-08-2005 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ph4ge schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:39:
Ik probeer gewoon altijd te promoveren, ookal is mn team er misschien nog niet helemaal klaar voor. Meestal heb je wel een walkover of 2 dus dan moet handhaving zeker kunnen!

Dit jaar begon ik als zwakste broeder, maar nu schat ik mezelf toch in als de sterkste, hoewel ik 3e sta vanwege het puntverlies aan het begin. Gewoon altijd promoveren zou ik zeggen!
Als je begint wel ja. Ik ben ook van IX achter elkaar doorgepromoveerd naar VI, waar ik het nu ook prima doe en momenteel 2e sta in mijn competitie.

Ik ga echter volgend seizoen niet proberen te promoveren, al zou dat misschien best mogelijk zijn met wat aankopen (waar ik best geld voor heb), maar ik heb ook al gezien dat mijn team veel te slecht is voor V en ik dan nog meer aankopen zou moeten doen om me daar te handhaven waar ik geen geld voor heb. Promoveren lijkt me dus niet slim aangezien ik na een seizoen weer keihard naar VI terugdegradeer (en ik denk niet dat er veel WO's zijn in in V, dat is voornamelijk in VII en VIII).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 136866 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 08:28:
M'n team promoveerde al in een zware VIII - reeks...
Ik speel meestal met men B-team...

edit : nu ik ff kijk, zie ik dat de nederlandse divisie een stuk zwaarder is :P .
naja, wij hebben het makkelijker dan ? ...
De divisies worden steeds zwaarder omdat er divisies bijgekomen zijn. Ik denk niet dat je in belgie een XI'de divisie hebt?
offtopic:
sorry, had het in een edit moeten gooien

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 06-08-2005 08:42 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope ;).
Alleen een X - Divisie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 20:41

Ottooo

Vuurvlieg

Kijk, dat is mooi. Na 3 weken op vakantie te zijn geweest zien dat je niet hebt verloren (1x winst, 2x gelijk) en dus ook nog eens stevig op de 3de plaats staat (en dus ver van de degradatiestreep :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 08:40:
[...]

Als je begint wel ja. Ik ben ook van IX achter elkaar doorgepromoveerd naar VI, waar ik het nu ook prima doe en momenteel 2e sta in mijn competitie.

Ik ga echter volgend seizoen niet proberen te promoveren, al zou dat misschien best mogelijk zijn met wat aankopen (waar ik best geld voor heb), maar ik heb ook al gezien dat mijn team veel te slecht is voor V en ik dan nog meer aankopen zou moeten doen om me daar te handhaven waar ik geen geld voor heb. Promoveren lijkt me dus niet slim aangezien ik na een seizoen weer keihard naar VI terugdegradeer (en ik denk niet dat er veel WO's zijn in in V, dat is voornamelijk in VII en VIII).
ja ik ook. en zat ik in jouw VI dan 4x :P (geintje komop jongens! ik moet even in de stemming blijven voor DV zometeen!) Vriend van me zit nu ook in de V met een wel stukkie beter team dan ik, maar niet heel veel beter en die krijgt ze echt elke week om de oren. dus ik blijf voorlopig nog ff lekker in die VI snorkelen :)

maar het verschil VII>VI is al echt aanzienlijk. dat was best ff schrikken. nou moet ik zeggen dat ik in de IX/VIII ook steeds vaker best goeie competities zie met sterke teams. in mijn IX/VIII tijd waren al die teams nog best wel gaar. komt wellicht omdat die teams nu eindelijk een beetje fatsoenlijk team op de rails hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:08:
[...]

ja ik ook. en zat ik in jouw VI dan 4x :P (geintje komop jongens! ik moet even in de stemming blijven voor DV zometeen!) Vriend van me zit nu ook in de V met een wel stukkie beter team dan ik, maar niet heel veel beter en die krijgt ze echt elke week om de oren. dus ik blijf voorlopig nog ff lekker in die VI snorkelen :)

maar het verschil VII>VI is al echt aanzienlijk. dat was best ff schrikken. nou moet ik zeggen dat ik in de IX/VIII ook steeds vaker best goeie competities zie met sterke teams. in mijn IX/VIII tijd waren al die teams nog best wel gaar. komt wellicht omdat die teams nu eindelijk een beetje fatsoenlijk team op de rails hebben ofzo.
;)

anywayz :p

daar heb je wel gelijk in. de koploper in mijn competitie zal volgend jaar direct naar de VII promoveren. Hij heeft een onwijs sterk elftal. PICt elke week en 'handelt' in spelers. Nee, hij heeft het goed voor elkaar. Blij dat we daar vanaf zijn volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja als je aan het daytraden bent moet je ook wel piccen elke week. gaat je ts gigantisch van naar de klote.

nou veel plezier vandaag. ik ga met mijn badeend en zwemband richting dance valley... bah kutweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:34
Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:29:
ja als je aan het daytraden bent moet je ook wel piccen elke week. gaat je ts gigantisch van naar de klote.

nou veel plezier vandaag. ik ga met mijn badeend en zwemband richting dance valley... bah kutweer
Veel zwemplezier :|

Zelf gisteren eindelijk een mooie mid gekocht, mythisch 8) Kan een sterretje of 7.5 halen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Leuk keepertje gekocht net voor 149k...volgens de keeperstool V2 is hij zeer hoog goed...bijna uitstekend dus! :) beetje zwak in vorm alleen en slechte ervaring....maar moet mijn verdediging toch wel weer een boost geven dacht ik zo...:) (En ik had ook maar 1 keeper op het moment, dus had er wel 1 nodig!)

Boris Žigante (47189381)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Slovenian!

Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 2 860
Loon: 3 456 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: goed
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 06-08-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
volgens mij is hij 7.36, dus niet hoog goed. ik train al een tijd keepers en aan zn tsi te zien kan ik me niet voorstellen dat ie hoog/goed is, dan licht de tsi toch wel rond de 4000. Verder vind ik de prijs ook wel iets te hoog, ik koop ze voor de zelfde prijs, maar dan wel 4 of 5 jaar jonger.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 28-05 13:02

Flipm0de

geen

waar kan je die keeperstool vinden?

heb em al !!
zoek nog een goeie keepy

[ Voor 38% gewijzigd door Flipm0de op 06-08-2005 17:24 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

nou heb ik voor de 2de keer geen punten gehad terwijl ik wel gemeld heb dat mn tegenstander mn friendly niet geaccepteerd had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ph4ge schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:05:
volgens mij is hij 7.36, dus niet hoog goed. ik train al een tijd keepers en aan zn tsi te zien kan ik me niet voorstellen dat ie hoog/goed is, dan licht de tsi toch wel rond de 4000. Verder vind ik de prijs ook wel iets te hoog, ik koop ze voor de zelfde prijs, maar dan wel 4 of 5 jaar jonger.
Hmm volgens die keepertool (die dus naar het salaris kijkt ipv de TSI) is hij heel hoog goed zelfs...ach vond het een leuk prijsje en ik train toch geen keepers...heb nu tenminste een goede A keeper...volgende keeper wordt er een van 1,5mill of zo....dus deze nieuwe aankoop staat voorlopig wel even een tijdje onder de lat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb nog steeds een redelijk keeper met goddelijk spelhervatting rondlopen, en die vervang ik pas als ik een andere speler met goddelijk spelhervatting heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 06-08-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

yippie ben terug van vakantie en kzie kheb van de nummer 2 gewonnen met 3-0 sta nu met nog 3 wedstrijden en 1 WO 4pnt voor en 6 pnt op de 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:13
Mils schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 08:23:
<snip>

Foutje. Ik zat nog met een ander oordeel in m'n hoofd
En ik had gewoon over de regels heen gelezen, ongeduldig als ik ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik zat ook te kijken voor een goddelijk spelhervatter, die zijn nog best betaalbaar. Zijn er alleen niet zoveel te vinden. Heb je een erg groot voordeel met zo'n gozer? Ik hoop eigenlijk een goed scoren/goddelijk spelhervatten te kunnen kopen voor 1 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235

Gills in Disguise (56589) heeft er aardig wat te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
ph4ge schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:48:
Ik zat ook te kijken voor een goddelijk spelhervatter, die zijn nog best betaalbaar. Zijn er alleen niet zoveel te vinden. Heb je een erg groot voordeel met zo'n gozer? Ik hoop eigenlijk een goed scoren/goddelijk spelhervatten te kunnen kopen voor 1 miljoen.
Zoals het er bij mij uitziet wel. Hij is na een paar weken toscorer uit mijn team en gedeeld topscorer in de competitie. En hij heeft de eerste 3 wedstrijden niet eens gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik kijk ook nog uit naar een hele goede spelhervatter, maar die zijn heel moeikijk te krijgen maaet een ggeode hoofdstat. Jeugdpulll was helemaelllll nix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08
Nou over dat jeugd keepers trekken dus... ik dacht zolang het goed gaat, gaat het goed en dus presenteer ik u mijn nieuwe reserve keeper:

Micha Harmsma (72427949)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 560
Loon: 2 155 €/week

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Dat is keepen 7.38 volgens de keeperstool en volgens mijn transfervergelijk is dat toch wel weer minstens 100k-150k, ik heb aan keepers dit jaar (jeugdopleiding redelijk/goed) al voor 400k verkocht + 30k uit spelersgeld ontvangen. Volgens mij mag ik nergens over klagen ;) Met deze daarbij is dat iets van 560k, mijn jeugdopleiding is er voor komend seizoen uit :)

[ Voor 7% gewijzigd door Coca-Cola op 07-08-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Huh? volgens mij klopte de site van de GoT cup niet afgelopen week. Er stond namelijk dat ik een week vrij had in speelronde 3, heb dus logischerwijs ook geen GoT cup wedstrijd gespeeld. Nu staat er wél een wedstrijd, die dus in 0-0 is geëindigd :S best zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 07:37:
Ik kijk ook nog uit naar een hele goede spelhervatter, maar die zijn heel moeikijk te krijgen maaet een ggeode hoofdstat. Jeugdpulll was helemaelllll nix :(
Klopt, daarom ben ik naar een keeper gaan kijken met spelhervatten. Volgens mij zijn die er ook maar tot uitstekend/formidabel te vinden, maar dat is in ieder geval iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 24-05 13:30
hier kun je toch helemaal niks mee...gvd

Luud Antwerpen (72448293)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Leuke is als je bij Transfervergelijking kijkt krijg je dit :

70200945 07-08-2005 0 226 000 € 17 zwak
69787717 07-08-2005 0 25 000 € 17 slecht

Leeftijd = 17 & Scoren=slecht & Passen=waardeloos & Positiespel<=waardeloos & Vleugelspel<=waardeloos & Verdedigen<=slecht

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boris Žigante (47189381)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Slovenian!

Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 2 860
Loon: 3 456 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: goed
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
zeker leuk keepertje voor die prijs absoluut, maar zeker niet heel hoog goed. dan had ie toch nog wel 1000 tsi erbij moeten hebben en geen ervaring das jammer, maarja dat krijgt ie vanzelf wel :)

YP was zeer matig. als ik er 5 k voor kan vangen teken ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 07:37:
mooie teksten. had je een bakkie op sandy? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:48:
[...]

Het feit dat jij nu pas aan het reageren slaat betekent dat jij er ook niet vroeg inlag Hein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm zie nu pas dat ik de verkeerde keepertool gebruikt had! :(
Nu even in die van Hottrick gegooid en hij is 7.3 goalkeeping...beetje jammer maar goed, hij is best leuk, volgende keer maar de juiste tool gebruiken! :P
En mijn tot reservekeeper gedegradeerde keeper is 6.5...hmmm toch jammer...weer een leermoment! :P

[ Voor 20% gewijzigd door -TheNose- op 07-08-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:26
Ik speel vanavond 5-3-2, met voor het eerst 3 centrale middenvelders (bril 2x & world class). Bij gebrek aan wingers twijfel ik of ik AIM zal gaan spelen. Echter, de passing skills zijn nou niet zo geweldig van mijn spelers. Dit is wat de handleiding erover zegt:
When using AIM, your team attempts to make more of your attacks down the centre of the pitch, at the expense of your wing attack. In other words, you trade attacks on the wings for attacks in the centre. You get a straight one for one exchange, so the total number of attacks remains constant.

The disadvantage of this tactic is that your wing defence gets somewhat worse.

Your ability to turn wing attacks into attacks in the middle is influenced by the total passing skill of all your outfield players. When calculating your AIM skill, experience bonus is added for each involved player, as normal.

With an exceptional AIM skill, you will get something like 40% more attacks in the middle. To qualify for "exceptional", more is required of teams in a top level game than in a Divison IV meet, and the same relative"level is taken into account for the other tactic types as well. At a minimum you are guaranteed to get 20% more attack in the middle. Depending on your AIM skill, you will end up somewhere in between these two extremes.
Kortom, bij gebrek aan wingers zal ik ongeveer 20% meer aanvallen door het midden krijgen. Ten kost van een lagere defence winger rating (normaal excellend/outstanding). Wat zouden jullie doen? De tegenstander heeft een erg sterk middenveld en niet zo'n geweldige winger ratings. Match-id = 44465145.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
vargo schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:16:
Kortom, bij gebrek aan wingers zal ik ongeveer 20% meer aanvallen door het midden krijgen. Ten kost van een lagere defence winger rating (normaal excellend/outstanding). Wat zouden jullie doen? De tegenstander heeft een erg sterk middenveld en niet zo'n geweldige winger ratings. Match-id = 44465145.
Hangt er vanaf wat voor aanvalsratings je verwacht te krijgen.
Als je centrale aanval nu een stuk beter (meerdere levels) wordt dan je zij-aanvallen, dan zou ik wel AIM gaan spelen.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Leuke YP, jammer dat-ie al 18 is, maar blijft een leuke yp... :)

Zeger Swart
TSI = 1 320, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Ook maar een bovennatuurlijke spits te koop gezet waarmee ik weer een heerlijke middenvelder hoop te halen (reusachtig+).

Heb wel besloten om dit jaar niet te gaan promoveren naar de IV.Voor de lange termijn is het m.i. beter om nog een jaartje in de V te verblijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:55:
[...]

Het feit dat jij nu pas aan het reageren slaat betekent dat jij er ook niet vroeg inlag Hein ;)
nee nouja uurtje of 4 maar das relatief laat als je al vanaf 13:00 al op pad was (en ook behoorlijk van het pad :P)

@wub zeker leuk spelertje. zal nog wel goed zijn voor 200-300k denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:48:
[...]

Mwoah.... :X Als je je briljante teksten terug ziet als je weer nuchter bent zijn z'n een stuk minder briljant B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zit te twijfelen of ik een middenvelder die bij zijn volgende stijging (ik denk/hoop volgende week) briljant pm heeft meteen te koop zet. Ik wilde hem eigenlijk doortrainen tot zijn eerste stijging als hij 21 is, maar ik zou hem nu goed kunnen verkopen. Hij is nu uitstekend in vorm, en ik ben bang dat ik volgend seizoen zijn salaris niet meer kan betalen. Wat zouden jullie doen verkopen? Ik heb het geld dat hij opbrengt niet direct nodig.

Ik heb nog twee 19 jarige die over een paar weken ook briljant zijn maar die houdt ik denk ik wel nog minimaal een seizoen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
s_de_hoog schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:32:
[...]

Hangt er vanaf wat voor aanvalsratings je verwacht te krijgen.
Als je centrale aanval nu een stuk beter (meerdere levels) wordt dan je zij-aanvallen, dan zou ik wel AIM gaan spelen.
Ja dat verwacht ik wel. Ik ga gewoon AIM proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:30:
Ik zit te twijfelen of ik een middenvelder die bij zijn volgende stijging (ik denk/hoop volgende week) briljant pm heeft meteen te koop zet. Ik wilde hem eigenlijk doortrainen tot zijn eerste stijging als hij 21 is, maar ik zou hem nu goed kunnen verkopen. Hij is nu uitstekend in vorm, en ik ben bang dat ik volgend seizoen zijn salaris niet meer kan betalen. Wat zouden jullie doen verkopen? Ik heb het geld dat hij opbrengt niet direct nodig.

Ik heb nog twee 19 jarige die over een paar weken ook briljant zijn maar die houdt ik denk ik wel nog minimaal een seizoen.
21 en briljant zou ik verkopen. die begint oud te worden. aangezien je er nog een lichting van 2x19 achter hebt met briljant pm. die kan je nog makkelijk 2 seizoenen doortrainen tot bovennatuurlijk.
ik weet alleen niet of het slim om hem nu te verkopen. eind seizoen zakt de TL altijd weer in. beter begin seizoen en hopen dat ie dan nog lekker in vorm is. vang je een hoop meer. je kan hem er altijd opzetten voor een leuke prijs 1,8-2 mln (zonder bijstats anders uiteraard meer) en kijken of iemand hapt :)

ik verkoop mijn 21 jarigen ook als ze wonderbaarlijk zijn.. of msch zijn ze dan al 22 maar ze gaan eruit bij volgende stijging. ouwe bokken worden het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand vriendschapelijk wedstrijdje heb nog niemand ;( mijn teamID is 770951

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Volgens mij geeft hij aan, dat hij de speler eigenlijk door wilde trainen tot de eerste pop op 21-jarige leeftijd. Dus deze speler is nog geen 21. Weet niet wat hij wel is... Hij is bang dat hij het salaris niet kan betalen, en aangezien hij binnenkort gaat poppen terwijl hij in uitstekend vorm is, vraagt hij zich af of het slimmer is om hem nu vast te verkopen.

Uit zijn verhaal schat ik dat de speler nu 20 is, maar 19(18) zou natuurlijk ook nog wel kunnen. Als hij 20 is, zou je hem nog 4 week ofzo kunnen trainen als 20-jarige voor de salarisupdate, dus afhankelijk van je coach enzo, ongeveer nog een week of 6 zijn salaris als 21 jarige moeten betalen voordat hij weer popt. Dan is hij wonderbaarlijk.
Het salaris van een briljant PM is orde grootte 5.000/week max. Dus dat is niet heel erg eng veel ofzo.
Ik zou gewoon lekker doortrainen en in een betere fase van het transferseizoen verkopen.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja nouja 20/21 hij heeft er een goeie jonge lichting achter dus het maakt weinig uit. beter verkoop je deze bij de volgende pop en train je die anderen door tot 21e. deze is al best oud en niet bijzonder hoog.

uiteraard ligt het ook aan je compo. je middenveld zal een tikkie verslappen.

maarja dan moet ie het maar beter uitleggen :) het is voor mij ook zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Daar gaan we weer, moet vandaag tegen de nummer 1. Ik zou hem wel aankunnen, maar kheb nu 1 rode kaart voor mn beste mid, vleugelspeler uit vorm en 2 van mijn 3 spitsen uit vorm. Niet al te ideale omstandigheden dus, we zullen zien wat het ons brengt... Staat inmiddels 1-1 met zo'n 40.000 bezoeker :)

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 07-08-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TheInsomniac schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 18:05:
Volgens mij geeft hij aan, dat hij de speler eigenlijk door wilde trainen tot de eerste pop op 21-jarige leeftijd. Dus deze speler is nog geen 21. Weet niet wat hij wel is... Hij is bang dat hij het salaris niet kan betalen, en aangezien hij binnenkort gaat poppen terwijl hij in uitstekend vorm is, vraagt hij zich af of het slimmer is om hem nu vast te verkopen.

Uit zijn verhaal schat ik dat de speler nu 20 is, maar 19(18) zou natuurlijk ook nog wel kunnen. Als hij 20 is, zou je hem nog 4 week ofzo kunnen trainen als 20-jarige voor de salarisupdate, dus afhankelijk van je coach enzo, ongeveer nog een week of 6 zijn salaris als 21 jarige moeten betalen voordat hij weer popt. Dan is hij wonderbaarlijk.
Het salaris van een briljant PM is orde grootte 5.000/week max. Dus dat is niet heel erg eng veel ofzo.
Ik zou gewoon lekker doortrainen en in een betere fase van het transferseizoen verkopen.
Hij is nu 20 inderdaad, dat had ik er bij moeten zetten :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1-2 verloren van de nummer 1 dus... helaas, maar tis misschien maar beter :P

wel een sterrenrecord: 43.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Promotie is zo goed als zeker, mijn concurrent staat 0-3 achter, en met nog 2 wedstrijden te gaan sta ik na vandaag 9 punten los :) De rest van het seizoen speel ik dus met 5 verdedigers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Pewwy schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:01:
Promotie is zo goed als zeker, mijn concurrent staat 0-3 achter, en met nog 2 wedstrijden te gaan sta ik na vandaag 9 punten los :) De rest van het seizoen speel ik dus met 5 verdedigers...
3 wedstrijden nog Pewwy!
edit: maar dat bedoelde je ook ....

[ Voor 8% gewijzigd door sarinsarin op 07-08-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2-4 gewonnen

Wel spijtig dat mijn middenveld 2 niveaus is gedaald tov vorige week, 1 IM van me is van goed naar redelijk gegaan in vorm, maar dat het gelijk zoveel invloed had...

Ik ben nu vrijwel zeker verzekerd van handhaving. Sta nu 4e, hoger zal het ook niet worden. Onder mij woedt nog een vrij hevige degratiestrijd 8)

Volgende week thuis tegen de koploper. Zal verloren gaan, maar de uitwedstrijd ging niet zo makkelijk voor hem, dus misschien dat er een heel klein kansje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Eindelijk weer eens gewonnen. _/-\o_ Echter de twee ploegen boven me hebben ook gewonnen. Dus kom ik nog niet van die laatste plaats af. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

olee 2 belangrijke wedstrijden gewonnen in 2 weken sta nu 4 punten voor op nummer 2 en kheb 1 WO en speel 1keertje nog tegen nummer 2 en 6 moet makkelijk haalbaar zijn dan promoveer ik voor de 2de keer in 2 seizoenen :9 --> here i come VIII <---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:13
Ik heb eindelijk een leuke YP :)

Vind het alleen vreemd dat hij geen voor of achtenaam heeft... :?

Seth (72505064)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Krachtig

Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 637 €/week
Eigenaar: Oenus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

gelijk gespeeld tegn de nummer 2. hij had 62% balbezit en ik kreeg maar 1 kans dus ik ben wel blij.

val ik toch door de mand met men 442 tegen zijn 352.

Ik denk erom om ook over te stappen, koop ik allemaal redelijk/redelijk midds voor in de VIII, zal dan wel niet promoveren maarja, voor de toekomst is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Nice, 8e overwinning op rij alweer. 8) De #2 zelfs verloren uit tegen de #4 en nu sta ik 7 punten los met 3 wedstrijden te gaan. Volgende week nog uit tegen de (nieuwe) #2 en dat kan nog fout gaan als t tegen zit maar over 2 weken moet ik thuis tegen de #8 die me tot nu toe het enige puntverlies heeft veroorzaakt dit seizoen in de uitwedstrijd. In principe moet ik die wedstrijd gewoon kunnen winnen dus kampioen zou eigenlijk wel moeten kunnen, denk ik toch wel, misschien... ;)
Doelsaldo na 11 wedstrijden nu 31-4. :9 Enige waar ik voor vrees is als promotie naar de V. inderdaad het geval is of ik wel sterk genoeg ben om me daar een beetje te kunnen handhaven. :X Ik was van plan om een flinke spits te gaan halen begin volgend seizoen maar ik denk dat dat dan een IM gaat worden, anders gaat het mis vrees ik. Eerst genoeg kansen krijgen, dan ze ook af gaan maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Total Skill Index (TSI): 1 290
25 jaar, zwak in vorm

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: goddelijk
voor E277.500,-. Vind ik zelf wel netjes. Hopelijk presteerd hij zoals ik verwacht, elke vrijetrap een doelpunt :P. Ga nu shoppen voor een extra kopper.

Verder weer gewonnen, intressante competitie wordt het nog, die VII.898 van me. Ik win weer, met PIC van de nr6, en ik doe boven verwachting nog steeds mee voor de promotie plekken. Zal wel heel lastig worden... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mijn middenveld naar een ongekend hoogtepunt. Magisch om precies te zijn. Oftewel, mijn mythische middenvelder doet zijn werk uitstekend :P Ook nog met 5 - 0 gewonnen en sta nu gewoon 2e in mijn IV. Nadeel is dat ik in principe nog steeds gewoon rechtstreeks kan degraderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
sarinsarin schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:04:
[...]

3 wedstrijden nog Pewwy!
edit: maar dat bedoelde je ook ....
Volgende week WO ;) dus die telde ik niet mee..Anyway, promotie is zeker :) Pewwy gaat naar de VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
vargo schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:59:
[...]

Ja dat verwacht ik wel. Ik ga gewoon AIM proberen!
Helaas met 1-0 verloren, maar nog steeds 2e (nu 3 punten achterstand). Het is echter niet zo erg als ik geen kampioen wordt aangezien ik vorig seizoen nog VII speelde.
Wel goed nieuws voor de mensen die in de VIII spelen:
De VIII wordt op dit moment toegevoegd!

Na toevoeging zullen de stats voor zondag worden geupdated.
http://nl.alltidhattrick.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik ben nu ook officieel zeker van promotie! Met 2 - 4 van de nr3 gewonnen. Beetje raar trouwens: hij had meer middenveld, maar de kansen waren 2 - 6 in mijn voordeel verdeeld. Ik vermoed dat hij nog wel andere kansen heeft gehad, maar dat die niet in het verslag zijn gekomen omdat mijn verdediging te goed is?
Sta in ieder geval 8 op nr2 en 11 op nr3, dus gelijkspelletje in 3 wedstrijden en ik ben kampioen (ik heb nu de meeste doelpunten voor en de minste tegen ;)). Dat wordt idd de komende 3 wedstrijden gewoon 5 - 3 - 2 spelen, al moet ik zeggen dat ik dat dit seizoen maar 4 keer niet gedaan heb. Schade valt dus nog mee. Sta ook nog steeds eerste van Nederland met ongeslagen wedstrijden ;), waardschijnlijk gedeeld met een team of 100, maar dat makt niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 25-05 20:38
Ik had eindelijk me eerste klinkende overwinning.

Maar ik heb een heel klein probleempje waar ik me aan stoor.
Als je bij wedstrijden een opstelling gaat maken dan heb je scrollbars omdat het venster niet past. Deze heb ik dus niet.

Ik heb hier een plaatje waar mijn probleem zichtbaar is

Afbeeldingslocatie: http://xs41.xs.to/pics/05321/hat.jpg.xs.jpg

Ik vind dit dus heel irritant en ik heb al van alles geprobeerd, zelfs tot het opnieuw installeren van me pc (was toch nodig). Maar ik heb het dus nog steeds. De hattrick instellingen heb ik niet veranderd en staan nog default. Heeft iemand dit probleempje ook gehad en opgelost? Dan zou je hulp van harte welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150768

Ik gebruik het hulpprogramma Buddy en die berekend een aanvallende vleugelspeler als volgt:

48% vleugel
25% positie
10% conditie
14% passen
3% verdedigen
per vorm onder uitstekend 7,5% mindere prestatie

nu heb ik een speler lopen die in redelijke vorm 2,75 haalt in Buddy, maar in de wedstrijd dan 3 sterren, bij goede vorm 2,96; maar dan tot mijn stomme verbazing 3,5 sterren als hij staat te ballen(!)

Speler heeft geen specialiteit, dus daar kan het m.i. in zitten.
Zelfs als ik zijn stats hoog invul in mijn eigen exceltabelletje haalt hij de 3,50 niet.

Ik heb het idee dat Buddy een beetje achterloopt met e.e.a. (stadion verbouwing is toch al even terug aangepast...)
Iemand een suggestie voor wat betreft de juiste berekening voor een aanvallende vleugelspeler of een link naar een site waarop de sterkteberekening uit de doeken wordt gedaan?

greets
Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4-0 verloren helaas. had verwacht dat tegenstander ging piccen, maar heeft denk ik toch normaal gespeeld(na 2 weken piccen) dus zijn ts was te goed en mijn wonderbaarlijke middenveld heeft het niet gehaald helaas.

achja kon toch al niet meer degraderen of promoveren... komende 2 wedstrijden wordt ik ook even flink uitgewoond vrees ik :) de laatste wedstrijd is weer wel easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
tastingw schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 09:42:

Als je bij wedstrijden een opstelling gaat maken dan heb je scrollbars omdat het venster niet past. Deze heb ik dus niet.

[afbeelding]

Ik vind dit dus heel irritant en ik heb al van alles geprobeerd, zelfs tot het opnieuw installeren van me pc (was toch nodig). Maar ik heb het dus nog steeds. De hattrick instellingen heb ik niet veranderd en staan nog default. Heeft iemand dit probleempje ook gehad en opgelost? Dan zou je hulp van harte welkom zijn.
Euhmmmm, ik zie toch echt een dikke grote scrollbalk onderin het wedstrijdscherm hoor (helemaal tegen de "nieuwsbar" aan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:28:
[...]

Euhmmmm, ik zie toch echt een dikke grote scrollbalk onderin het wedstrijdscherm hoor (helemaal tegen de "nieuwsbar" aan...)
Ik dacht ook al, moet ik daar nou serieus op reageren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Sandyman538 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:35:
[...]

Ik dacht ook al, moet ik daar nou serieus op reageren? ;)
Je had ook minder serieus kunnen reageren ;) Iets in de trant van hou je beeldscherm op zijn kant dan zakt hij vanzelf op zij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

tastingw schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 09:42:

[afbeelding]

dan doe je toch 'openen in nieuw venster' dan heb je het menu aan de linkerkant niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoort niet niet onder de windows/os afdeling? of kan ik hier ook vragen hoe ik een infrarood afstandbediening moet solderen? ontopic!! (zei ik als koning offtopic geblaat hehe :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151524

Hey mensen, ik heb even een algemeen vraagje. Ik heb al heel veel topics over Hattrick doorgelezen, alsmede ook andere sites over Hattrick.

Weet iemand hoe de ervaring van spelers op te krikken is. En ja, ik weet dat ervaring komt met het aantal wedstrijden, maar na hoeveel wedstrijden kan je een verhoging in ervaring verwachten? Tellen de vriendschappelijke wedstrijden ook mee, en als je tegen tegenstanders speelt die hoger of veel hoger speelt, gaat dan de ervaring sneller vooruit?

Daarnaast het trainen van bepaalde systemen. Ik ben pas begonnen met deze game, dus heb nog geen ervaring kunnen ontwikkelen in andere speelstijlen. Als ik een nieuwe speelstijl wil oefenen, kan dit dan gewoon in vriendschappelijke wedstrijden, of gaat ervaring pas omhoog in een bepaalde speelstijl als je het in competitiewedstrijden speelt? Hoeveel wedstrijden moet je in een bepaald systeem spelen om een ervaringsverhoging te creeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 151524 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:11:
Hey mensen, ik heb even een algemeen vraagje. Ik heb al heel veel topics over Hattrick doorgelezen, alsmede ook andere sites over Hattrick.

Weet iemand hoe de ervaring van spelers op te krikken is. En ja, ik weet dat ervaring komt met het aantal wedstrijden, maar na hoeveel wedstrijden kan je een verhoging in ervaring verwachten? Tellen de vriendschappelijke wedstrijden ook mee, en als je tegen tegenstanders speelt die hoger of veel hoger speelt, gaat dan de ervaring sneller vooruit?

Daarnaast het trainen van bepaalde systemen. Ik ben pas begonnen met deze game, dus heb nog geen ervaring kunnen ontwikkelen in andere speelstijlen. Als ik een nieuwe speelstijl wil oefenen, kan dit dan gewoon in vriendschappelijke wedstrijden, of gaat ervaring pas omhoog in een bepaalde speelstijl als je het in competitiewedstrijden speelt? Hoeveel wedstrijden moet je in een bepaald systeem spelen om een ervaringsverhoging te creeren?
Zucht...je hebt al veel gelezen zeg je, maar ik zou toch onze openingspost eens doorlezen (blijft een terugkerend fenomeen :O ) Dit is echt heel simpel te vinden...en ja ik ben te lui om de linkjes te posten voor je :P

Lezen zal je lui zwijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151524

nee, je hebt gelijk, ik heb gelogen en heb nog niets gelezen. Ik zet alleen maar hier mijn vragen om jou te irriteren lijkt mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, voor de tweede keer pic gespeeld en uiteraard punten laten liggen :p 2-2 tegen de nummer 7..... nou jah, het was toch al duidelijk dat ik nog een seizoen in de div. X zou blijven (ondanks een erg goede competitiestart). Sta nu 4e en zal hooguit nog 3e kunnen worden.

offtopic:
we zijn alweer door de 1000 posts, op naar deeltje 39 ??

[ Voor 13% gewijzigd door lameeuw op 08-08-2005 11:54 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151524 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:28:
nee, je hebt gelijk, ik heb gelogen en heb nog niets gelezen.
inderdaad. dit staat letterlijk op de HT site, hattrix enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:55:
[...]

inderdaad. dit staat letterlijk op de HT site, hattrix enz enz...
With stupid....

wat een bullshit dat je alles al gelezen hebt, je hoeft maar één pagina op de officiele hattrick site door te lezen om al je vragen beantwoord te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Blijf eens lief voor elkaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:21:
[...]

With stupid....

wat een bullshit dat je alles al gelezen hebt, je hoeft maar één pagina op de officiele hattrick site door te lezen om al je vragen beantwoord te zien...
dat bedoelde ik dus... be-grij-pend le-zen :P

toch nog 3 supps ondanks verlies! woei! mijn kas puilt weer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Helaas, gelijkspel tegen nr. 2, dus nog geen kampioen. Slecht hoog middenveld. vs slecht heel laag van mij. Maar toch wel "eerlijke" uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 25-05 20:38
Joss schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:28:
[...]

Ik schaam me diep
Poep in me ogen, tijd voor een B)

anyway thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Thx for the support Hein en Jossssssss! ;) :P

btw met msn smilies irriteer je me wel ja! :P

[ Voor 42% gewijzigd door -TheNose- op 08-08-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik hoop dat dıt allemaal lukt :)

Zo niet ik ben vrijdag weer terug uit Turkye om het te fixen :)

Deel 39!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.