Ik baal toch wel een beetje dat ik verdedigen ben gaan trainen aan het begin van het seizoen. Met PM training wordt je middenveld alleen maar beter. Toch met afstand de belangrijkste linie in je elftal.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:01:
ik heb juist het gevoel dat pm aan het afnemen is. ben volgens mij hier een van de weinigen. ik stap ook over naar scoren over een x aantal seizoenen.
Verwijderd
correct, maar je traint minder trainees dus het levert minder op. je team wint waarschijnlijk wel een stuk meer met pm trainen. tenzij je een goeie counter ploeg heb, maar daar heb je echt goeie aanvallers voor nodig en die zijn vaak niet te betalen als je net begint.
traint minder, ik weet niet of dat wel zo is... ik bedoel het lijkt me sterk dat alle verdedigingtrainers elke wedstrijd met 5 verdedigers spelen... (ik doe 3 en 5, maakt 8 trainees)Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:51:
correct, maar je traint minder trainees dus het levert minder op. je team wint waarschijnlijk wel een stuk meer met pm trainen. tenzij je een goeie counter ploeg heb, maar daar heb je echt goeie aanvallers voor nodig en die zijn vaak niet te betalen als je net begint.
Bij middenvelder train je 4 man per wedstrijd (aannemende dat de 2 vleugels bij elkaar 100% is) en dus ook 8 man per week
maarja, das mijn visie
Ik train er 9, 5-3-2 en 4-4-2....win je ook redelijk wat mee...ach het is maar wat je voorkeur heeft. Als je veel verdedigers wilt trainen dan speel je wel altijd defencief...
Ik train er op dit moment meestal 9. De rest van het seizoen waarschijnlijk 10, omdat ik zo goed als zeker gepromoveerd ben. Als dat nog niet zo is speel ik zeker nog 1 wedstrijd 4-4-2.
Verwijderd
Vergeet niet dat voor je middenveld ervaring erg belangrijk is, en voor verdedigers niet (als ze nog redelijk zijn wel een beetje). Dus lever je met die jonge trainees wel behoorlijk wat in in het begin. Ik haal bijv. met 2 goed middenvelder en 1 redelijk middenvelder een zwak middenveld (nieuwVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:25:
[...]
Ik baal toch wel een beetje dat ik verdedigen ben gaan trainen aan het begin van het seizoen. Met PM training wordt je middenveld alleen maar beter. Toch met afstand de belangrijkste linie in je elftal.
ik wil ook wel overstappen naar PM trainen, merk wel dat mijn midd niet echt goed is.
Aan de andere kant, volgend seizoen speel ik warschijnlijk in de VIII, dan kan ik geen redelijk/redelijk trainees gaan kopen, dan wordt ik dik weggespeeld. Goed/redelijk is wel minimaal en dan wordt het wel een dure grap om over te stappen.
Heb nu allemaal goeie trainees en 2 gaan er deze of volgende week naar uitstekend. Als ze allemaal uitstekend zijn stap ik denk ik over. Hou er zelf 5 en de rest verkoop ik. 4x Uitstekende def is toch best wat geld om te investeren in goed/matig positiespel
Aan de andere kant, volgend seizoen speel ik warschijnlijk in de VIII, dan kan ik geen redelijk/redelijk trainees gaan kopen, dan wordt ik dik weggespeeld. Goed/redelijk is wel minimaal en dan wordt het wel een dure grap om over te stappen.
Heb nu allemaal goeie trainees en 2 gaan er deze of volgende week naar uitstekend. Als ze allemaal uitstekend zijn stap ik denk ik over. Hou er zelf 5 en de rest verkoop ik. 4x Uitstekende def is toch best wat geld om te investeren in goed/matig positiespel
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Jullie zien het al. Geen spitsen trainen. Je kunt er maar 6 trainen, en das ook echt het maximum. En een bovennatuurlijke middenvelder is nog steeds duurder dan een bovennatuurlijke spits. Dus keep to the defense and the midfield
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
je hebt me zojuist overgehaald om spitsen te gaan trainenSandyman538 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:08:
Jullie zien het al. Geen spitsen trainen. Je kunt er maar 6 trainen, en das ook echt het maximum. En een bovennatuurlijke middenvelder is nog steeds duurder dan een bovennatuurlijke spits. Dus keep to the defense and the midfield
Verwijderd
ja ik vind die training op de wing een beetje te verwaarlozen. tenzij je er 18 jarige formidabele wingers neerknalt die nog pm meetrainen, maar dat is slechts te betalen als je al veel geld hebt. dus zeker in het begin niet. en je wilt toch fatsoenlijke ratings halen dus kies je voor oudere wingers met ervaring enzo en die trainen 1 skill per 2 seizoenen ofzo dus ik reken het niet echt mee.Joss schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:37:
[...]
traint minder, ik weet niet of dat wel zo is... ik bedoel het lijkt me sterk dat alle verdedigingtrainers elke wedstrijd met 5 verdedigers spelen... (ik doe 3 en 5, maakt 8 trainees)
Bij middenvelder train je 4 man per wedstrijd (aannemende dat de 2 vleugels bij elkaar 100% is) en dus ook 8 man per week
maarja, das mijn visie
maar mijn plan is idd om volgend seizoen die wing ook eens goed te gaan benutten met jongw wingers. tegen die tijd heb ik hopelijk een paar knaken over
Verwijderd
Vooral doen..Joss schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:16:
[...]
je hebt me zojuist overgehaald om spitsen te gaan trainen
Kon me weer niet inhouden.. ik hebal 11 trainees voor mijn 10 verdedigingsplekken, maar ik dacht ach misschien nog een aanvallende verdediger erbij kan geen kwaad...
wat denken jullie?
Ulf Falkskär (68530918)
18 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 450 <- komt wel een stuk hoger met een normale vorm denk ik
Conditie:zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Kostte 75000 euri, maar dat vang je toch zowiezo wel voor een goed positiespel leek mij toch?
wat denken jullie?
Ulf Falkskär (68530918)
Total Skill Index (TSI): 450 <- komt wel een stuk hoger met een normale vorm denk ik
Kostte 75000 euri, maar dat vang je toch zowiezo wel voor een goed positiespel leek mij toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Coca-Cola op 04-08-2005 18:42 ]
Verwijderd
uiteraard zorgt die kutvorm ook voor een lage prijs. voor dat 'ie redelijk vorm is ben je al minstens eind seizoen en is ie 19...
dan ga je begin seizoen 19 jaar een redelijk verdedigen trainee trainen...
tsja... ik zou hem als ie in vorm in en wellicht goed verdedigen is weer weg doen. veels te oud. is ie 250k waard gok ik. maar meer ook niet imo.
dan ga je begin seizoen 19 jaar een redelijk verdedigen trainee trainen...
tsja... ik zou hem als ie in vorm in en wellicht goed verdedigen is weer weg doen. veels te oud. is ie 250k waard gok ik. maar meer ook niet imo.
mijn teamgeest is nu bedaard, als ik zondag MOTS en de week daarop PIC wat is dan de nieuwe teamgeest.
Bij MOTS wordt ie gehalveerd en bij PIC?
Verwijderd
Voordat je weer wordt belaagdFlipm0de schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:23:
mijn teamgeest is nu bedaard, als ik zondag MOTS en de week daarop PIC wat is dan de nieuwe teamgeest.
Bij PIC gaat ie 1 omhoog, maar hangt van trainer af. En of je een clown/semi-clown hebt.. of die weer naar beneden gaat.
En lees de OP!
GoT Cup
Wat een vreselijk Cup seizoen is dit. Veel teams spelen niet volgens het wedstrijdschema. Dit kan gebeuren, maar stuur dan even een prive berichtje naar mij met de reden. Nu weet ik niet aan wie ik de punten moet toekennen.
Ik heb in totaal voor deze ronde 1 pbtje gekregen. Maar kijk eens hoeveel poules er niet geupdate zijn..... Ik kan niet verder met updaten voordat ik de redenen weet!!
Wat een vreselijk Cup seizoen is dit. Veel teams spelen niet volgens het wedstrijdschema. Dit kan gebeuren, maar stuur dan even een prive berichtje naar mij met de reden. Nu weet ik niet aan wie ik de punten moet toekennen.
Ik heb in totaal voor deze ronde 1 pbtje gekregen. Maar kijk eens hoeveel poules er niet geupdate zijn..... Ik kan niet verder met updaten voordat ik de redenen weet!!
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
Ik zeg weg met die WO poules..Mils schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:30:
GoT Cup
Verwijderd
ik zou in deze fase van het seizoen nooit meer iemand kopen van 18, volgend seizoen 19 en dat kost je weer een kostbare trainingsweek.Coca-Cola schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:41:
Kon me weer niet inhouden.. ik hebal 11 trainees voor mijn 10 verdedigingsplekken, maar ik dacht ach misschien nog een aanvallende verdediger erbij kan geen kwaad...
wat denken jullie?
Ulf Falkskär (68530918)
Verwijderd
ja kut is dat. animo is erg matig dit seizoen. volgend seizoen maar eens kijken of dat niet anders kan. jij steekt er ook tijd en energy in... zonde.Mils schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:30:
GoT Cup
ach ik sta iig in de volgende ronde
Nounou, het verschil tussen 18 en 19 is niet 1 week hoorVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:51:
[...]
ik zou in deze fase van het seizoen nooit meer iemand kopen van 18, volgend seizoen 19 en dat kost je weer een kostbare trainingsweek.
Verwijderd
1 Jaar leeftijdsverschil kost een week bij elke skill omhoog. Stel je wilt van redelijk naar uitmuntend, dan kost dat je dat 4 weken.Coca-Cola schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:49:
[...]
Nounou, het verschil tussen 18 en 19 is niet 1 week hoorEn bovendien ga ik 'm gewoon tot goed trainen en dan verkopen, dus dat haalt 'ie met wat mazel dit seizoen/begin volgend seizoen. Bovendien train ik dan in het tussenseizoen ook meteen zijn conditie naar een acceptable niveau en dat scheelt ook weer in de prijs.
Mjah, het ziet er dit seizoen een beetje belabberd uit jahMils schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:30:
GoT Cup
De GoT cup is natuurlijk bedoeld voor de lol (hoewel met 1-7 verliezen niet alles is

ow jah, ook ik ben me te buiten gegaan aan een (achteraf) misschien niet zo slimme aankoop:
Joris Faassen (71370543)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 582 €/week
Eigenaar: FC Railrunner Lupo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Ik heb geloof ik bij deze mid iets teveel naar de bijstat gekeken... nou is het wel de bedoeling deze speler minimaal 2 seizoenen te trainen op positiespel..... majah, heeft dat eigenlijk nog wel zin met de huidige transfermarkt ?? Heb 15000 voor deze neergelegd.....en ik stond al onder nul
[ Voor 29% gewijzigd door lameeuw op 05-08-2005 00:18 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
je trained pm? en je koopt in op zwak pm? mijn god... zijn al bejaard voordat ze ergerns in de buurt van uitmuntend komen
en wat te denken van je slechte mid ratings op zondag? ja je aanval zal iets beter zijn
ik vind toch wel minimaal redelijk hoofdstat als je trainees koopt. en dat is eigenlijk al te laag.
Goede TU: Vorm +7-3 en mijn 17 jarige goed verdediger zonder bijstats met een TSI van 780 is inderdaad zoals ik had verwacht na 1 week trainen naar uitstekend gegaan! Is die 300k wat ik voor hem heb betaald niet voor niets geweest! 
* -TheNose- is een blij man.
Btw wel weer triest dat ik in de week voor een WO zo'n goede vorm heb in mijn A-team!
* -TheNose- is een blij man.
Btw wel weer triest dat ik in de week voor een WO zo'n goede vorm heb in mijn A-team!

Ik heb het ook. Twee WO's nu, nog nooit zo'n vormstijging gehad:
Vorm +9/-2
Verdedigen +1
Vorm +9/-2
Verdedigen +1
[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 05-08-2005 07:32 ]
Verwijderd
hmm.. volgens mij is de tu nog niet helemaal klaar of het is gewoon een kut tu 
Vorm +6/-4
TSI 2.900/-2.140
bah...
Vorm +6/-4
TSI 2.900/-2.140
bah...
Bij mij is het echt helemaal niks:
Vorm: +5/-6 (+2/-5 voor mijn A-selectie, waarvan 3 middenveld)
TSI: +920/-440
Verdedigen: +2 (18 jaar naar formidable! en een 30 jarige spits naar waardeloos)
Dat is natuurlijk dramatisch, laagste gem vorm in 5 weken!! Zeker voor mijn A-selectie.
Hoe zit het trouwens met een derby? dan heeft er toch niemand thuisvoordeel bij de wedstrijd? (of allebei thuisvoordeel?)
Vorm: +5/-6 (+2/-5 voor mijn A-selectie, waarvan 3 middenveld)
TSI: +920/-440
Verdedigen: +2 (18 jaar naar formidable! en een 30 jarige spits naar waardeloos)
Dat is natuurlijk dramatisch, laagste gem vorm in 5 weken!! Zeker voor mijn A-selectie.
Hoe zit het trouwens met een derby? dan heeft er toch niemand thuisvoordeel bij de wedstrijd? (of allebei thuisvoordeel?)
Verwijderd
beide geen penalty. en dan niet die van 11 meter 
mijn vorm viel erg tegen helaas. 1 van de mooiste wedstrijden van dit seizoen zondag
het zit heel ingewikkeld in onze compo en wie wie laat winnen en wilt voorgaan en principe wedstrijden die koste wat eht kost gewonnen moeten worden de een gaat motsen en die weer piccen om dan volgende week weer te motsen enz enz...
te lang om te vertellen. check compo forum maar
wel lachen iig.
mijn vorm viel erg tegen helaas. 1 van de mooiste wedstrijden van dit seizoen zondag
na 3 zeer leuke update's nu een wat mindere t.a.v. de vorm... nou jah, je kunt niet alles hebben 
Vorm: +2 / -6
TSI: +370 / -270
en een mid +1 naar uitstekend PM.... me eerste
en er zitten er nog een stuk of 2 a drie aan te komen
Enige nadeel van deze gast is dat zodra ie popt zijn vorm naar beneden gaat... was namelijk ook al zo toen ie van redelijk naar goed ging, toen zakte z'n vorm -2.
Vorm: +2 / -6
TSI: +370 / -270
en een mid +1 naar uitstekend PM.... me eerste
Bij mij mijn 20 jarige spits gepopt naar wereldklasse scoren (met redelijk passen), weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen, nog een leveltje verder trainen of toch maar gewoon nu verpatsen voor 3.5 miljoen
transfervergelijking doet tussen de 3.5 en 3.7 ongeveer, maar alles daarboven is meegenomen natuurlijk
Vorm: +6 / -5 ( gelukkig bijna allemaal mijn b-spelers )
TSI: +2690 / -390
Verder is er een trainee (19jr) van mijn gestegen naar uitstekend scoren ( passen goed )
Die gaat denk ik van de week ff op de transferlijst
Edit :.........
Na nader inzien wordt deze speler toch nog even doorgetraind
( zal advies toch moeten opvolgen anders wordt ik afgemaakt hiero....)
Verder is er een trainee (19jr) van mijn gestegen naar uitstekend scoren ( passen goed )
Edit :.........
Na nader inzien wordt deze speler toch nog even doorgetraind
[ Voor 27% gewijzigd door Terrestra op 05-08-2005 13:10 ]
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Ik zou die toch nog even een leveltje of twee doortrainen hoor, brengt die veel meer op...of ben ik nou gek? Heijn zeg er eens wat van! Hij verkoopt iemand op uitstekend!Terrestra schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:32:
Vorm: +6 / -5 ( gelukkig bijna allemaal mijn b-spelers )
Train dan in ieder geval nog een paar weken door, dan verkoop je hem behalve aan het begin van het nieuwe seizoen ook nog eens met een skill hoger.
Verwijderd
iedereen moet lekker zelf doen wat ie wilt 
maar mijn tip is doortrainen tot je het geld echt nodig hebt... ik heb mijn trainees nog van het eerste uur
waarom verkopen als je zo ook wel wint? ja dit seizoen dan niet maar voorgaande wel en trainees verkopen als je toch kansloos bent in je compo is ook niet slim(en je niet degradeert).
dan verkoop je ze als je denkt echt een kans te maken op kampioenschap ofzo. betere spelers kopen terwijl je al wint is toch gewoon zonde van je geld. naarmate je trainees hoger worden, worden ze ook relatief meer waard dus kan je in 1x echt je slag slaan op de TL
maar mijn tip is doortrainen tot je het geld echt nodig hebt... ik heb mijn trainees nog van het eerste uur
dan verkoop je ze als je denkt echt een kans te maken op kampioenschap ofzo. betere spelers kopen terwijl je al wint is toch gewoon zonde van je geld. naarmate je trainees hoger worden, worden ze ook relatief meer waard dus kan je in 1x echt je slag slaan op de TL
Jammer Heijn is gematigd vandaag...Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:55:
iedereen moet lekker zelf doen wat ie wilt
maar mijn tip is doortrainen tot je het geld echt nodig hebt... ik heb mijn trainees nog van het eerste uurwaarom verkopen als je zo ook wel wint? ja dit seizoen dan niet maar voorgaande wel en trainees verkopen als je toch kansloos bent in je compo is ook niet slim(en je niet degradeert).
Hmm ik zag van de week bij ons in de def trainers fed dat er vanaf Formidable verdedigen eigenlijk altijd ongeveer 500k/600k per level hoger bijkomt aan waarde. Dus als dat zo is dan kan je ze het best op formidable/outstanding verkopen en weer een jongere terugkopen op uitstekend en die weer omhoog trainen, omdat je zo met de minste investering de snelste + meest lucratieve training doet. Verder omhoog trainen kost dan alleen maar meer salaris en als ze ouder worden train je ook nog langzamer.
Weet iemand trouwens hoe het zit met een derby qua midenveld voordeel? ik dacht dat je beide (geen) voordeel had itt thuisvoordeel normaal.
Weet iemand trouwens hoe het zit met een derby qua midenveld voordeel? ik dacht dat je beide (geen) voordeel had itt thuisvoordeel normaal.
Verwijderd
als je goed tussen de regels doorleest kom je op een 'niet doen het is dom' reply uit
wat het uiteraard ook is.
Verwijderd
lezen sletCoca-Cola schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:09:
Hmm ik zag van de week bij ons in de def trainers fed dat er vanaf Formidable verdedigen eigenlijk altijd ongeveer 500k/600k per level hoger bijkomt aan waarde. Dus als dat zo is dan kan je ze het best op formidable/outstanding verkopen en weer een jongere terugkopen op uitstekend en die weer omhoog trainen, omdat je zo met de minste investering de snelste + meest lucratieve training doet. Verder omhoog trainen kost dan alleen maar meer salaris en als ze ouder worden train je ook nog langzamer.
en als je altijd verkoopt op uitmuntend verdien je nooit echt geld. altijd maar max 1 mln ofzo en daar moet je dan ook weer trainees van halen dus blijft er niks of weinig over. maak je nooit echt een stap naar voren.
Verwijderd
Hij wacht gewoon zijn kans af om dan ineens weer uit de hoek te kunnen komen. Elke keer fel reageren word zo voorspelbaar.
Hahaha hoe zit jij in je economie Hein? Als ik van uitstekend naar outstanding train en ik maar op die 2 stappen 1 miljoen winst (let op! WINST dus daar is het aankoop bedrag al vanaf en ik kan dan dus zonder aan die WINST te komen weer een uitstekend kopen) Dan verdien ik natuurlijk net zoveel als jij met een speler die 2 miljoen winst maakt met 4 stappen omhoog. Alleen heb ik de helft van die winst eerder! Bovendien kan ik dan bv een uitstekend verdediger + bijstats kopen en die met meer dan 1 miljoen voor de volgende 2 stappen verkopen en dan maak ik misschien wel 1.3 miloen winst en heb ik dan dus 2.3 miljoen tegen die 2 miljoen van jou + ik heb salaris kosten bespaard. (enige waar ik meer aan kwijt ben is 2x makelaarskosten, dus dat heft het misschien wel op).
-Edit-
Die makelaarskosten vallen trouwens ook wel mee. Ik betaal 10% over bv 1.3 en 1.6 miljoen en jij 10% over 2.3 miljoen, dus dat is ook ongeveer gelijk
-Edit-
Die makelaarskosten vallen trouwens ook wel mee. Ik betaal 10% over bv 1.3 en 1.6 miljoen en jij 10% over 2.3 miljoen, dus dat is ook ongeveer gelijk
[ Voor 10% gewijzigd door Coca-Cola op 05-08-2005 14:22 ]
Ik heb er zelf ook over zitten denken om spelers met "hoog" goed verdedigen te kopen en die twee levels te laten stijgen. Op die manier kan je inderdaad veel winst maken. Na mijn vormdip dit seizoen ben ik echter blij dat ik een aantal spelers niet op die manier heb verkocht. Zonder die spelers had ik namelijk zwak in vorm zijnde verdedigers op moeten stellen. NOFI, maar ik denk dat die visie meer korte dan lange termijn is. Daarom heb ik er zelf ook niets meer mee gedaan.
Het is natuurlijk ook afhankelijk van het niveau waar je op voetbalt... Je kan in de V/VI gewoon niet alleen maar uitstekends/hoog goeds hebben, want dan verlies je alles, dus een aantal spelers naar een echt hoog niveau trainen is altijd nodig. Die kan je dan houden. Zeker als je bv van training gaat switchen, dan is het wel handig als je een aantal spelers hebt op die linie die 'te hoog' zijn voor je huidige niveau, en die dus een tijdje mee kunnen.
Verwijderd
denk ook eens aan ratings die stijgen als je trainees beter worden? en dat de spelers relatief steeds meer waard worden. als jouw theorie ook maar voor 1% zou kloppen zouden dan niet meer (hogere)teams het zo aanpakken? en doen ze dat? 
en als je hogerop wilt komen moeten ook je trainees beter worden(en dus duurder) en als je altijd maar tot uitmuntend traint kan je ze niet eens kopen
maar het heeft wel 1 voordeel deze taktiek. rond 2010 zit je nog in die IX en een beetje stabiliteit is altijd erg lekker
en als je hogerop wilt komen moeten ook je trainees beter worden(en dus duurder) en als je altijd maar tot uitmuntend traint kan je ze niet eens kopen
maar het heeft wel 1 voordeel deze taktiek. rond 2010 zit je nog in die IX en een beetje stabiliteit is altijd erg lekker
Op een gegeven moment moet je wel spelers verder dan uitmuntend doortrainen, omdat je die hogere stats dan simpelweg nodig hebt voor in je basiselftalCoca-Cola schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:18:
Hahaha hoe zit jij in je economie Hein? Als ik van uitstekend naar outstanding train en ik maar op die 2 stappen 1 miljoen winst (let op! WINST dus daar is het aankoop bedrag al vanaf en ik kan dan dus zonder aan die WINST te komen weer een uitstekend kopen) Dan verdien ik natuurlijk net zoveel als jij met een speler die 2 miljoen winst maakt met 4 stappen omhoog. Alleen heb ik de helft van die winst eerder! Bovendien kan ik dan bv een uitstekend verdediger + bijstats kopen en die met meer dan 1 miljoen voor de volgende 2 stappen verkopen en dan maak ik misschien wel 1.3 miloen winst en heb ik dan dus 2.3 miljoen tegen die 2 miljoen van jou + ik heb salaris kosten bespaard. (enige waar ik meer aan kwijt ben is 2x makelaarskosten, dus dat heft het misschien wel op).
-Edit-
Jongens wel even lezen wat ik net schreef!
Ik zeg ook niet dat je dit moet doen voor AL je trainees, maar wel dat het waarschijnlijk het meest winstgevend is als je dit doet met de trainees van je B-elftal. Bovendien in de XI tot de VII kan je dit ook wel met je basis 11 doen. Ik doe het namelijk en ik heb en geld en een extreem goed elftal (zeker voor de IX) waar ik zonder veranderingen wel mee naar de VII promoveer hoor
Ik zeg ook niet dat je dit moet doen voor AL je trainees, maar wel dat het waarschijnlijk het meest winstgevend is als je dit doet met de trainees van je B-elftal. Bovendien in de XI tot de VII kan je dit ook wel met je basis 11 doen. Ik doe het namelijk en ik heb en geld en een extreem goed elftal (zeker voor de IX) waar ik zonder veranderingen wel mee naar de VII promoveer hoor
Verwijderd
nee dan ook niet
en ook niet met je basis team trainees... lekker doortrainen
je hebt idd wel een heel goed elftal zo snel opgebouwd, maar dat is het voordeel van def trainen; veel trainees en dus meer geld en wellicht weinig fouten gemaakt begin.
bij mij is het ook verre van ideaal allemaal, maarja het gaat nog steeds prima
je hebt idd wel een heel goed elftal zo snel opgebouwd, maar dat is het voordeel van def trainen; veel trainees en dus meer geld en wellicht weinig fouten gemaakt begin.
bij mij is het ook verre van ideaal allemaal, maarja het gaat nog steeds prima
Verwijderd
ff een vraagje
.
Ik sta momenteel 2de in VII.227(39287)
Mijn ploeg is op papier véél beter, maarja...heb thuis verloren tegen hen met 2-3 (waarschijnlijk door rode kaart, naja)
Ik haal normaal 26,5-27* (soms 28)
Kan je ff komen kijken
... en jullie raad geven...
Ik zou willen ''wedstrijd van het seizoen'' doen, maar is dat het wel waard ?
Graag jullie mening :hmm:
én nog een vraagje ;D.
Welke coach raden jullie me aan om te kopen? Aangezien coaches effect hebben op hun vorm
En volgende week speel ik tegen ''kankerlijers''Team Gespeeld Goals Punten
1. blauwe wigwam 10 48 - 3 27
2. C2_Strikers 10 45 - 5 27
3. MoeliTec 10 40 - 9 24
4. de kankerlijers 10 29 - 25 18
5. FC Pelske 10 0 - 30 4
6. Sporting Beringen 10 0 - 30 4
7. the doorslaar peopl 10 0 - 30 4
8. FC Orscamp
Mijn ploeg is op papier véél beter, maarja...heb thuis verloren tegen hen met 2-3 (waarschijnlijk door rode kaart, naja)
Kan je ff komen kijken
én nog een vraagje ;D.
Welke coach raden jullie me aan om te kopen? Aangezien coaches effect hebben op hun vorm
Verwijderd
Toch leuk deze discussie over trainingsmanieren. Zit nu al tijd bij de top 200-300 van Nederland en dan moet je idd anders trainen. Want met alleen amar solids aankopen kan niet altijd mee aankomen. Ik trainde (ben midden in een switch) 9 man in verdediging en had als laagste een outstanding trainee begin van seizoen. Maar de truuk om halverwege opkopen van een 18jarige speler die al wat getraind is nog steeds een duur geintje
De winst die je uiteindelijk maakt is best laag in verhouding. Maar ik moet het wel op die manier doen omdat ik anders weer achter de feiten loop met klasse verschil... Dilemma dilemma

Verwijderd
volgens mij is af en toe wisselen van trainen ook wel lucratief. je hebt je eigen oude linie zelf getrained dus die hoef je niet meer te kopen en vervolgens ga je een andere linie trainen
het levert msch niet heel veel op maar je team wordt wel erg goed denk ik. nouja... eerst nog ff seizoen of 2 pm dan msch spitsen.
Verwijderd
Zit je in de walkover eredivisie of zo?Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:05:
ff een vraagje.
[...]
En volgende week speel ik tegen ''kankerlijers''
Kan je ff komen kijken... en jullie raad geven...
én nog een vraagje ;D.
Gewoon normaal spelen.
Tijdens jullie laatste wedstrijd haalde hij een waardeloos (laag) middenveld en jij een waardeloos (hoog). Ruim voldoende dus om te winnen van hem.
Maar Hattrick is onvoorspelbaar dus een voorspelling doen is altijd gevaarlijk
En heeft een coach effect op de vorm? Assistenten wel en je speler natuurlijk min 1 wedstrijd per week laten spelen.
offtopic:
Belachelijk dat een team als de 'kankerlijers' wordt toegestaan, maar goed ...
Belachelijk dat een team als de 'kankerlijers' wordt toegestaan, maar goed ...
Heel goed! Daarom ga ik ook overstappen op PM na volgend seizoen...ik heb dan een verdediging die makkelijk mee kan naar de V en mijn middenveld kan ik zo mooi versterkenVerwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:33:
volgens mij is af en toe wisselen van trainen ook wel lucratief. je hebt je eigen oude linie zelf getrained dus die hoef je niet meer te kopen en vervolgens ga je een andere linie trainenhet levert msch niet heel veel op maar je team wordt wel erg goed denk ik. nouja... eerst nog ff seizoen of 2 pm dan msch spitsen.
Verwijderd
hoe beter je coach hoe beter de vorm. ook assistent trainers helpen erbij. daarom ook altijd 1 keepersass. voor je keepersvorm. en ik ken die nieuwe ratings niet zo maar tussen waardeloos hoog en laag zit toch niet zo'n verschil? | zeer laag | laag | hoog | zeer hoog | dat zijn toch de 4 variabelen? dus nagenoeg even goed middenveld? speel anders met wingertje twm die pm heeft.
het is idd jammer dat er zo weinig echte wedstrijden gespeeld worden.Mils schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:30:
GoT Cup
maar goed nu heb ik wel kans om uit de groepsfase te komen
Verwijderd
Ik zit inderdaad in een divisie met 4 bots
...
Dus normaalgezien win ik ?
...
Ok, dan lijkt de 2de plaats dichterbij, dan mots ik wel tegen de nr 3 ... die ietsje beter is ... maar ik speel thuis + mots...
Ik ga waarschijnlijk tegen de nr1 zwaar ten ondergaan, maarja...volgens men berekingen ben ik dan zeker van de 2de plaats
Trainingsintensiteit: 100%
Trainingstype: positiespel
Coach: Rémi Garin (sinds 24-07-2005)
Teamgeest: content
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Dus normaalgezien win ik ?
Ok, dan lijkt de 2de plaats dichterbij, dan mots ik wel tegen de nr 3 ... die ietsje beter is ... maar ik speel thuis + mots...
Ik ga waarschijnlijk tegen de nr1 zwaar ten ondergaan, maarja...volgens men berekingen ben ik dan zeker van de 2de plaats
Trainingsintensiteit: 100%
Trainingstype: positiespel
Coach: Rémi Garin (sinds 24-07-2005)
Teamgeest: content
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Verwijderd
Erg jammer dat het zo loopt inderdaad. Gooi er anders even een nieuwsbrief tegenaan met deze mededeling.Mils schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:30:
GoT Cup
Jezus minaVerwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:05:
ff een vraagje.
[...]
En volgende week speel ik tegen ''kankerlijers''
Kan je ff komen kijken... en jullie raad geven...
én nog een vraagje ;D.

[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 05-08-2005 21:03 ]
De discussie over zware en minder zware competities is niet heel erg boeiend denk ik. Het is belangrijker wat je nu hebt in relatie tot wat je volgend seizoen nodig hebt om of te promoveren of iig niet te degraderen.
In zijn geval denk ik niet dat je moet willen promoveren, aangezien je je komend seizoen in deze competitie ook wel kunt handhaven, ook met je huidige team. Maar je hebt met een team van deze sterkte weinig tot geen kans om je volgend seizoen in de 6e klasse te kunnen handhaven.
Ik zou me daarom lekker richten op geldverdienen dit en komend seizoen. Misschien proberen volgend seizoen te promoveren, of anders een dusdanig team bijelkaar brengen dat je op de langere termijn wel hogerop meekomt.
Want je huidige team zou in heel veel 7e en 8e klassen geen kans op promotie maar op degradatie maken. Ook een bult 9e en 10e klassen weinig kans op promotie maken. Kortom dat moet sterk verbeteren om op de langere termijn geen vrije val te maken als team.
(vind ik)
In zijn geval denk ik niet dat je moet willen promoveren, aangezien je je komend seizoen in deze competitie ook wel kunt handhaven, ook met je huidige team. Maar je hebt met een team van deze sterkte weinig tot geen kans om je volgend seizoen in de 6e klasse te kunnen handhaven.
Ik zou me daarom lekker richten op geldverdienen dit en komend seizoen. Misschien proberen volgend seizoen te promoveren, of anders een dusdanig team bijelkaar brengen dat je op de langere termijn wel hogerop meekomt.
Want je huidige team zou in heel veel 7e en 8e klassen geen kans op promotie maar op degradatie maken. Ook een bult 9e en 10e klassen weinig kans op promotie maken. Kortom dat moet sterk verbeteren om op de langere termijn geen vrije val te maken als team.
(vind ik)
[ Voor 6% gewijzigd door TheInsomniac op 05-08-2005 21:52 ]
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Da's logisch, 4-2 is nog altijd 2 WO teams over. Degraderen is dus ook volgend seizoen niet mogelijk in zijn competitieTheInsomniac schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:41:
In zijn geval denk ik niet dat je moet willen promoveren, aangezien je je komend seizoen in deze competitie ook wel kunt handhaven, ook met je huidige team.
In de laagste 2 divisies na 7 weken niet inloggen, in de andere divisies pas als de teams naar de één na laagste divisie gedegradeerd zijn. En daar kan dus wel een tijdje overheen gaan
Verwijderd
ok, misschien ben ik niet zo slim, maar wat is de gedachte hierachter?
de procedure in de X en XI lijkt me logisch, maar in de IX en lager
de procedure in de X en XI lijkt me logisch, maar in de IX en lager
Dat is om te zorgen dat je net als de rest de ruimte krijgt om je team op te bouwen en om geen scheve bekken te trekken geloof ik. In de VII beginnen met een team kneusjes is ook niet echt handig
Verwijderd
Tja, misschien teams doorpromoveren die het wél aankunnen. Hier gaat natuurlijk enorm veel mensenwerk in zitten, maar het zou het wel waard zijn imo.
Tja of laten vervangen door de sterkste nummers drie (dat hoeft helemaal niet handmatig) van een lagere competitie. Al haalt dat wel de charme van het promoveren weg als je als derde ook al kunt promoveren.Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:08:
Tja, misschien teams doorpromoveren die het wél aankunnen. Hier gaat natuurlijk enorm veel mensenwerk in zitten, maar het zou het wel waard zijn imo.
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 05-08-2005 23:22 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik probeer gewoon altijd te promoveren, ookal is mn team er misschien nog niet helemaal klaar voor. Meestal heb je wel een walkover of 2 dus dan moet handhaving zeker kunnen!
Dit jaar begon ik als zwakste broeder, maar nu schat ik mezelf toch in als de sterkste, hoewel ik 3e sta vanwege het puntverlies aan het begin. Gewoon altijd promoveren zou ik zeggen!
Dit jaar begon ik als zwakste broeder, maar nu schat ik mezelf toch in als de sterkste, hoewel ik 3e sta vanwege het puntverlies aan het begin. Gewoon altijd promoveren zou ik zeggen!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat wordt komende woensdag geen cup-wedstrijd voor mij... mijn tegenstander heeft blijkbaar al een friendly geregeld. Ik heb een berichtje gestuurd aan de cup-manager. Kan ik nu gelijk een friendly voor mezelf regelen, of moet ik wachten tot de cup-manager mijn bericht heeft kunnen controleren?
[quote]Homerius schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:52:
Dat wordt komende woensdag geen cup-wedstrijd voor mij... mijn tegenstander heeft blijkbaar al een friendly geregeld. Ik heb een berichtje gestuurd aan de cup-manager. Kan ik nu gelijk een friendly voor mezelf regelen, of moet ik wachten tot de cup-manager mijn bericht heeft kunnen controleren?[/quote]
Nee je mag nog geen friendley regelen...
Dit staat in de regelementen: "De tegenstander accepteert deze uitdaging voor zondag 22:00 uur"
Dus na zondag 22:00 uur mag je een andere friendley regelen
Foutje. Ik zat nog met een ander oordeel in m'n hoofd
Dat wordt komende woensdag geen cup-wedstrijd voor mij... mijn tegenstander heeft blijkbaar al een friendly geregeld. Ik heb een berichtje gestuurd aan de cup-manager. Kan ik nu gelijk een friendly voor mezelf regelen, of moet ik wachten tot de cup-manager mijn bericht heeft kunnen controleren?[/quote]
Nee je mag nog geen friendley regelen...
Dit staat in de regelementen: "De tegenstander accepteert deze uitdaging voor zondag 22:00 uur"
Dus na zondag 22:00 uur mag je een andere friendley regelen
[ Voor 6% gewijzigd door Mils op 06-08-2005 08:25 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
M'n team promoveerde al in een zware VIII - reeks...
Ik speel meestal met men B-team...
edit : nu ik ff kijk, zie ik dat de nederlandse divisie een stuk zwaarder is
.
naja, wij hebben het makkelijker dan ? ...
edit : nu ik ff kijk, zie ik dat de nederlandse divisie een stuk zwaarder is
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 08:32 ]
Als je begint wel ja. Ik ben ook van IX achter elkaar doorgepromoveerd naar VI, waar ik het nu ook prima doe en momenteel 2e sta in mijn competitie.ph4ge schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:39:
Ik probeer gewoon altijd te promoveren, ookal is mn team er misschien nog niet helemaal klaar voor. Meestal heb je wel een walkover of 2 dus dan moet handhaving zeker kunnen!
Ik ga echter volgend seizoen niet proberen te promoveren, al zou dat misschien best mogelijk zijn met wat aankopen (waar ik best geld voor heb), maar ik heb ook al gezien dat mijn team veel te slecht is voor V en ik dan nog meer aankopen zou moeten doen om me daar te handhaven waar ik geen geld voor heb. Promoveren lijkt me dus niet slim aangezien ik na een seizoen weer keihard naar VI terugdegradeer (en ik denk niet dat er veel WO's zijn in in V, dat is voornamelijk in VII en VIII).
/▌
De divisies worden steeds zwaarder omdat er divisies bijgekomen zijn. Ik denk niet dat je in belgie een XI'de divisie hebt?Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 08:28:
M'n team promoveerde al in een zware VIII - reeks...
edit : nu ik ff kijk, zie ik dat de nederlandse divisie een stuk zwaarder is.
offtopic:
sorry, had het in een edit moeten gooien
sorry, had het in een edit moeten gooien
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 06-08-2005 08:42 ]
/▌
Kijk, dat is mooi. Na 3 weken op vakantie te zijn geweest zien dat je niet hebt verloren (1x winst, 2x gelijk) en dus ook nog eens stevig op de 3de plaats staat (en dus ver van de degradatiestreep
)
Verwijderd
ja ik ook. en zat ik in jouw VI dan 4xMarzman schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 08:40:
[...]
Als je begint wel ja. Ik ben ook van IX achter elkaar doorgepromoveerd naar VI, waar ik het nu ook prima doe en momenteel 2e sta in mijn competitie.
Ik ga echter volgend seizoen niet proberen te promoveren, al zou dat misschien best mogelijk zijn met wat aankopen (waar ik best geld voor heb), maar ik heb ook al gezien dat mijn team veel te slecht is voor V en ik dan nog meer aankopen zou moeten doen om me daar te handhaven waar ik geen geld voor heb. Promoveren lijkt me dus niet slim aangezien ik na een seizoen weer keihard naar VI terugdegradeer (en ik denk niet dat er veel WO's zijn in in V, dat is voornamelijk in VII en VIII).
maar het verschil VII>VI is al echt aanzienlijk. dat was best ff schrikken. nou moet ik zeggen dat ik in de IX/VIII ook steeds vaker best goeie competities zie met sterke teams. in mijn IX/VIII tijd waren al die teams nog best wel gaar. komt wellicht omdat die teams nu eindelijk een beetje fatsoenlijk team op de rails hebben ofzo.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:08:
[...]
ja ik ook. en zat ik in jouw VI dan 4x(geintje komop jongens! ik moet even in de stemming blijven voor DV zometeen!) Vriend van me zit nu ook in de V met een wel stukkie beter team dan ik, maar niet heel veel beter en die krijgt ze echt elke week om de oren. dus ik blijf voorlopig nog ff lekker in die VI snorkelen
maar het verschil VII>VI is al echt aanzienlijk. dat was best ff schrikken. nou moet ik zeggen dat ik in de IX/VIII ook steeds vaker best goeie competities zie met sterke teams. in mijn IX/VIII tijd waren al die teams nog best wel gaar. komt wellicht omdat die teams nu eindelijk een beetje fatsoenlijk team op de rails hebben ofzo.
anywayz
daar heb je wel gelijk in. de koploper in mijn competitie zal volgend jaar direct naar de VII promoveren. Hij heeft een onwijs sterk elftal. PICt elke week en 'handelt' in spelers. Nee, hij heeft het goed voor elkaar. Blij dat we daar vanaf zijn volgend seizoen
Verwijderd
ja als je aan het daytraden bent moet je ook wel piccen elke week. gaat je ts gigantisch van naar de klote.
nou veel plezier vandaag. ik ga met mijn badeend en zwemband richting dance valley... bah kutweer
nou veel plezier vandaag. ik ga met mijn badeend en zwemband richting dance valley... bah kutweer
Veel zwemplezierVerwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:29:
ja als je aan het daytraden bent moet je ook wel piccen elke week. gaat je ts gigantisch van naar de klote.
Zelf gisteren eindelijk een mooie mid gekocht, mythisch
Leuk keepertje gekocht net voor 149k...volgens de keeperstool V2 is hij zeer hoog goed...bijna uitstekend dus!
beetje zwak in vorm alleen en slechte ervaring....maar moet mijn verdediging toch wel weer een boost geven dacht ik zo...:) (En ik had ook maar 1 keeper op het moment, dus had er wel 1 nodig!)
Boris Žigante (47189381)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Slovenian!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Nationaliteit: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 2 860
Loon: 3 456 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: goed
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Boris Žigante (47189381)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Slovenian!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Nationaliteit: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 2 860
Loon: 3 456 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: goed
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 06-08-2005 14:25 ]
volgens mij is hij 7.36, dus niet hoog goed. ik train al een tijd keepers en aan zn tsi te zien kan ik me niet voorstellen dat ie hoog/goed is, dan licht de tsi toch wel rond de 4000. Verder vind ik de prijs ook wel iets te hoog, ik koop ze voor de zelfde prijs, maar dan wel 4 of 5 jaar jonger.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
waar kan je die keeperstool vinden?
heb em al !!
zoek nog een goeie keepy
heb em al !!
zoek nog een goeie keepy
[ Voor 38% gewijzigd door Flipm0de op 06-08-2005 17:24 ]
Verwijderd
nou heb ik voor de 2de keer geen punten gehad terwijl ik wel gemeld heb dat mn tegenstander mn friendly niet geaccepteerd had
Hmm volgens die keepertool (die dus naar het salaris kijkt ipv de TSI) is hij heel hoog goed zelfs...ach vond het een leuk prijsje en ik train toch geen keepers...heb nu tenminste een goede A keeper...volgende keeper wordt er een van 1,5mill of zo....dus deze nieuwe aankoop staat voorlopig wel even een tijdje onder de latph4ge schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:05:
volgens mij is hij 7.36, dus niet hoog goed. ik train al een tijd keepers en aan zn tsi te zien kan ik me niet voorstellen dat ie hoog/goed is, dan licht de tsi toch wel rond de 4000. Verder vind ik de prijs ook wel iets te hoog, ik koop ze voor de zelfde prijs, maar dan wel 4 of 5 jaar jonger.
Ik heb nog steeds een redelijk keeper met goddelijk spelhervatting rondlopen, en die vervang ik pas als ik een andere speler met goddelijk spelhervatting heb.
[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 06-08-2005 19:02 ]
Verwijderd
yippie ben terug van vakantie en kzie kheb van de nummer 2 gewonnen met 3-0 sta nu met nog 3 wedstrijden en 1 WO 4pnt voor en 6 pnt op de 2 en 3
En ik had gewoon over de regels heen gelezen, ongeduldig als ik benMils schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 08:23:
<snip>
Ik zat ook te kijken voor een goddelijk spelhervatter, die zijn nog best betaalbaar. Zijn er alleen niet zoveel te vinden. Heb je een erg groot voordeel met zo'n gozer? Ik hoop eigenlijk een goed scoren/goddelijk spelhervatten te kunnen kopen voor 1 miljoen.
Zoals het er bij mij uitziet wel. Hij is na een paar weken toscorer uit mijn team en gedeeld topscorer in de competitie. En hij heeft de eerste 3 wedstrijden niet eens gespeeldph4ge schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:48:
Ik zat ook te kijken voor een goddelijk spelhervatter, die zijn nog best betaalbaar. Zijn er alleen niet zoveel te vinden. Heb je een erg groot voordeel met zo'n gozer? Ik hoop eigenlijk een goed scoren/goddelijk spelhervatten te kunnen kopen voor 1 miljoen.
Ik kijk ook nog uit naar een hele goede spelhervatter, maar die zijn heel moeikijk te krijgen maaet een ggeode hoofdstat. Jeugdpulll was helemaelllll nix
Nou over dat jeugd keepers trekken dus... ik dacht zolang het goed gaat, gaat het goed en dus presenteer ik u mijn nieuwe reserve keeper:
Micha Harmsma (72427949)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 3 560
Loon: 2 155 €/week
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Dat is keepen 7.38 volgens de keeperstool en volgens mijn transfervergelijk is dat toch wel weer minstens 100k-150k, ik heb aan keepers dit jaar (jeugdopleiding redelijk/goed) al voor 400k verkocht + 30k uit spelersgeld ontvangen. Volgens mij mag ik nergens over klagen
Met deze daarbij is dat iets van 560k, mijn jeugdopleiding is er voor komend seizoen uit
Micha Harmsma (72427949)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 3 560
Loon: 2 155 €/week
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Dat is keepen 7.38 volgens de keeperstool en volgens mijn transfervergelijk is dat toch wel weer minstens 100k-150k, ik heb aan keepers dit jaar (jeugdopleiding redelijk/goed) al voor 400k verkocht + 30k uit spelersgeld ontvangen. Volgens mij mag ik nergens over klagen
[ Voor 7% gewijzigd door Coca-Cola op 07-08-2005 13:53 ]
Verwijderd
Huh? volgens mij klopte de site van de GoT cup niet afgelopen week. Er stond namelijk dat ik een week vrij had in speelronde 3, heb dus logischerwijs ook geen GoT cup wedstrijd gespeeld. Nu staat er wél een wedstrijd, die dus in 0-0 is geëindigd
best zonde...
Klopt, daarom ben ik naar een keeper gaan kijken met spelhervatten. Volgens mij zijn die er ook maar tot uitstekend/formidabel te vinden, maar dat is in ieder geval iets.Sandyman538 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 07:37:
Ik kijk ook nog uit naar een hele goede spelhervatter, maar die zijn heel moeikijk te krijgen maaet een ggeode hoofdstat. Jeugdpulll was helemaelllll nix
hier kun je toch helemaal niks mee...gvd
Luud Antwerpen (72448293)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Losers United
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Leuke is als je bij Transfervergelijking kijkt krijg je dit :
70200945 07-08-2005 0 226 000 € 17 zwak
69787717 07-08-2005 0 25 000 € 17 slecht
Leeftijd = 17 & Scoren=slecht & Passen=waardeloos & Positiespel<=waardeloos & Vleugelspel<=waardeloos & Verdedigen<=slecht
Luud Antwerpen (72448293)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Losers United
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Leuke is als je bij Transfervergelijking kijkt krijg je dit :
70200945 07-08-2005 0 226 000 € 17 zwak
69787717 07-08-2005 0 25 000 € 17 slecht
Leeftijd = 17 & Scoren=slecht & Passen=waardeloos & Positiespel<=waardeloos & Vleugelspel<=waardeloos & Verdedigen<=slecht
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Dit topic is gesloten.