* * * GoT Cup * * *
Ten eerste wil ik beginnen te vertellen dat ik toch wel teleurgesteld ben. Ik had er vertrouwen in dat het deze ronde beter zou gaan. Alle wedstrijdschema's stonden ruim op tijd online. Vorige keer werden er 5 wedstrijden niet gespeeld (waarvan ik van 3 op de hoogte was voor het beginnen van de ronde). Deze keer was ik van te voren op de hoogte dat er 1 wedstrijd niet gespeeld zou worden. Erg jammer om dan te constateren als je alle teams weer langs gegaan bent voor de uitslagen, dat er dan maar liefst 7 van de 20 wedstrijden niet gespeeld zijn...

Dit is echt waardeloos mensen. Ik steek er op dit moment vrije tijd in, en in het verleden hebben mensen tijd gestoken in de website en de ontwikkeling daarvan!! Daar hoor je naar mijn idee niet op deze manier mee om te gaan.
Als je geen friendlycup wilt spelen, of niet zeker weet of je kunt accepten of uitdagen, schrijf je dan niet in! Ik speel veel liever een friendly cup met 20 teams die meedoen dan met 50 teams waarvan heel veel mensen niet actief meedenken, heel jammer
Op voorhand kan ik alvast zeggen dat de punten niet kloppen. Er is iets mis gegaan in het updaten (daar kijk ik morgen naar). Dus wilde ik alvast nog wat twijfelachtige awards uitreiken (ben een beetje pissig).
Kneusjespoule deze ronde -->
Poule B waar geen enkele wedstrijd werd gespeeld, hulde
Kneusjespoule over 2 rondes -->
Poule H waar tot nu toe 1 van de 4 wedstrijden werd gespeeld. In dit klassement staan Poule G en Poule B gedeeld 2e waarbij Poule B met stip dus binnenkomt.
Winnaarspoule over 2 rondes -->
Poule D en Poule E!! Dit waren de enige poules waar alle wedstrijden tot nu toe gewoon op de mat werden afgewerkt en niet op papier

* diepe kniebuiging *
Nou, ik heb de frustratie er wel weer uitgeschreven. En hoop toch echt dat dit de volgende ronde beter gaat. Dus nogmaals. Als je niet wordt uitgedaagd daag dan zelf uit. Wordt er niet geaccepteerd? Stuur mij even een HT-mail. Maar ik bedoel zo lastig is het toch niet om even een friendly te regelen? Kijk even op
http://gottrick.bitxs.com voor het schema van ronde 3. Nou verder kan ik het echt niet voorkauwen. Ook voor vragen gewoon HT-mailen
Ik wens u allen een fijne nachtrust toe of uiteraard een hele goede morgen
/temporary cupgeit
* * * GoT Cup * * *