Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.886 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:56:
[...]

dan moet je wel verdomd hoge counterskills hebben en een bijzonder hoge def. want met een wonderbaarlijke verdediging ofzo kom je er dan echt niet :)
Ik zeg ook niet dat ik direct wil promoveren, maar behoud moet te doen zijn denk ik.

Wonderbaarlijk (oud) neem ik aan :P

Dit haalt mijn b-team met 5 verdedigers in de oude ratings:

Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: bovennatuurlijk (oud)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud)

Deze krijgen dus nog minimaal 7 weken training voordat ze naar de VIe gaan. Ik ben benieuwd of ik potten kan breken :)

[ Voor 39% gewijzigd door Pewwy op 27-07-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach maat van me in de VI won van een counter team met 3x goddelijke ratings in de def en uitmuntend counteren... dus het zal nog echt beter moeten wil je een kans maken. wel slechts met 0-1 maarja tegen zon verdediging scoor je ook niet zo soepel :)

en uiteraard ligt het er ook helemaal in wat voor VI je komt. sommige zijn echt te brak om te poepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat geloof ik graag ja. Als ik bij Older kijk wat de laagste ratings daar in de VI zijn dan lach ik me helemaal blauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar het 'probleem' van een hele makkelijke VI is dat je dan kampioen kan worden en je in de V met 10-0 af gaat elke week(als je uberhaupt dat P/D duel wint). das ook niet echt leuk. gelukkuig heb ik dat probleem niet zo :) voordat ik ooit kampioen in mijn compo wordt gaat het nog wel even duren. moeten eerst de bovenste 3 teams uit de compo verdwijnen en slechte V'ers ervoor terug komen....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:36
Fuck, heb per ongeluk 1 van mijn trainees op het middenveld gezet tijdens mijn friendly! :( Geen training voor hem dus helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12
Hmmm, tamelijk zuur, mijn A-keeper er voor 3 weekjes uitgeschopt in de friendly. Gelukkig had ik nog 10 doktoren in dienst die net mijn middenvelder beter hadden gemaakt. Hebben ze mazzel, anders hadden ze morgen ontslag gekregen ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ok eerste van de twee beoogde trainees is binnen:

Tommy Swillens (70382996)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 918 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Voor 302k, nette prijs denk ik voor een speler die net een paar weekjes uitstekend is (of die twee zwakke skills zijn hoog zwak), blijft een nette prijs :P

Heb nu nog 450k over voor mijn tweede trainee...kijken of ik daar een beetje hoog uitstekende voor kan krijgen :P

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 27-07-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeet je niet dat ie over 5 weken al 19 is ofzo? ik zou voor 17 jarigen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nee wil ze juist allemaal van dezelfde leeftijd hebben (dus allemaal 18 jarigen) die kan ik dan allemaal tot hun 21ste doortrainen (of 20ste als ik erg ongeduldig ben). Die 17 jarige gaat er dan weer op een rare leeftijd uit....een leeftijd alleen interessant voor mensen die hem door willen trainen. Vandaar dat ik voor 18 jarigen ga...is dit een erg rare redenering? :?

Spelers worden pas over 7 weken een jaartje ouder toch? is 5 weken tot einde competitie en dan nog 2 weken tussenseizoen, dan een jaartje ouder en dan de eerste bekerwedstrijd? :?

[ Voor 20% gewijzigd door -TheNose- op 27-07-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ja, nu traint hij sneller, en als je hem er op zijn 19e uit knalt is hij bijzonder interessant voor def trainers.

Tip: Koop iemand die al in de verdediging gespeeld heeft zondag of vandaag, is namelijk weer een gratis training ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja maar een uitstekend verdedigen 17 jarige is niet te betalen voor mij hoor...moet ik hem op goed gaan kopen...schiet ook niet erg op toch? Is de aanschafprijs wel lager, maar opbrengst wordt ook niet geweldig dan vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hoog goed is best leuk te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
rond welke TSI moet ik dan gaan kijken? Zit nu op mijn werk en kan in HAM niet kijken wanneer mijn spelers overgingen van goed-->uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat geeft men op de TM idioot veel voor 17j spitsen... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:52:
Wat geeft men op de TM idioot veel voor 17j spitsen... :-(
Zulke quotes zijn prachtig, maar misschien handig om er een voorbeeld bij te doen? ;) Dan kunnen wij meer zeggen. Nou... dat valt wel mee hoor, die gasten kunnen nog 7 weken op 17-jarige leeftijd getraind worden, worden dan pas 18 en zijn dan voor hun 19e nog ruim uitmuntend dus zo gek zijn die prijzen niet.

Of natuurlijk. Ja, dat is echt niet te geloven dat ze voor zulke waardeloze spelers dik 2 ton neerleggen. Maar ach, die mensen moeten het natuurlijk zelf weten. En als ze ze door gaan trainen tot hun 20e dan halen ze het er wel dubbel en dwars uit denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was wat gefrustreerd wil graag een 17j scoren goed binnenhengelen onder de 100k en dat wil niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En scoren redelijk heb ik ze 30-40k voor zien neertellen... Vind ik veel. Maar ik heb al een redelijk TSI 240 gekocht voor 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:00:
Was wat gefrustreerd wil graag een 17j scoren goed binnenhengelen onder de 100k en dat wil niet lukken..
Dat had ik je van te voren ook wel kunnen verklappen ;) Moet je nog een paar weekjes wachten, gaat het denk ik wel ook niet lukken.... Ik heb seizoen geleden 2 17-jarige goed/redelijk gehaald in de laatste of 1 na laatste week van het seizoen (dus bijna 18 jaar oud). 170k en 195k Dus ben bang dat onder de 100k niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:47:
rond welke TSI moet ik dan gaan kijken? Zit nu op mijn werk en kan in HAM niet kijken wanneer mijn spelers overgingen van goed-->uitstekend
Geen idee, koop alleen nog spelers met minimaal redelijk passen erbij nu. Moet toch een mooie countertactiek neerzetten ;) Anyway, kijk bij je huidige spelers wanneer ze naar uitstekend gingen en probeer een speler te vinden zonder al te veel bijstats die in de buurt komt. Met een beetje geluk stijgt hij al zonder dat je hem op hoeft te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
goede tip, ben nu klaar met werken dus zal thuis eens kijken :P Wel lekker, eindelijk uit de schulden en ook weer 9 trainees, over twee seizoenen kan ik een mooie trainingsswitch maken met gelijk goede PM trainees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen ik ga heerlijk 2 weken op vakantie!

Ik hoop dat een ieder niet flink gaat spammen hier en dat we het redden eer de 40 pagina's worden bereikt :) Denk het wel :)

Succes iedereen de komende 2 weken met zijn of haar matches! Mogen jullie allemaal maar zegen vieren tijdens mijn afwezigheid :+

Greetz Damien

ps. ben naar Alanya voor de nieuwsgierige onder ons :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:00:
hehe yea right. succes met zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wonderbaarlijk?

Nieuwe ratings please :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb in december nog een gekocht voor 60k maar ik ben er al af hoor ik train 'm wel van redelijk af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah joh heb je toch nog niet mee te maken ;)

schipma wellicht had je zelf ook al begrepen dat de TL inmiddels flink tekeer gaat en dergelijke prijzen dus niet meer aan de orde zijn. of roep je in de winkel ook nog 'vroeger kosste dat maat 5 gulden!' :P

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet verontwaardigd over de prijzen hoor. Wel openlijk verbaasd. Maar die discussie hadden we idd al gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

De wedstrijden van ronde 3 staan ook alweer online om het gemiep van:"Tegen wie moet ik spelen" alsvast even een slagje voor te zijn. O ja, mocht iemand de 'echte' cupgeit ergens tegenkomen, dan mag hij hem wel even een zetje mijn kant opgeven. Waarschijnlijk geniet ie stilletjes van zijn vakantie ofzo, maar ach.

En verder iedereen succes natuurlijk vanmiddag/vanavond in de cup!

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die een PSP met firmware 2.0 heeft en kan kijken of HT-live het op de PSP doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:06:
Ben niet verontwaardigd over de prijzen hoor. Wel openlijk verbaasd. Maar die discussie hadden we idd al gehad....
hehe :) ja ach mooie tijden om spelers te verkopen. kopen is inderdaad erg duur. prijzen dalen ook wel weer ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus inmiddels toch maar alvast 1 trainee voor volgend seizoen gehaald. voor 5m een Extra terrestial van 21 jr gehaald om iig te zorgen dat me middenveld straks meteen voor de competitie van waarde kan zijn. De prijs was overigens bijzonder gunstig. Ik heb ze voor veel meer zien weg gaan ook. Nu op zoek voor een aantal opvullingen hierbij.

ook nog bedankt voor jullie reacties van maandag nog over of ik eerder trainees zou halen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:13:
Is er iemand die een PSP met firmware 2.0 heeft en kan kijken of HT-live het op de PSP doet?
PSP is toch nog niet uit?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

import

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Leon Hassel (71343970)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 731 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Beetje mee laten slepen met bieden en ben daardoor op 322k uitgekomen, wat denken jullie? Goed koop? Geen bijstats dus moet goed(hoog) zijn volgens de tsi's van mijn eigen spelers van toen ze van goed naar uitstekend gingen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
Ik ben bang dat 'ie niet heel hoog in verdedigen zit hoor... hij heeft conditie matig en dat telt flink. Ik zal even tussen mij spelers kijken of ik iets vergelijkbaars heb (gehad)

-=Edit=-
TSI = 690, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Positiespel: zwak Passen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Deze is bij mij vorige week gepopt naar goed, en als hij redelijk in vorm zou zijn dan zou hij nog wat hoger in zijn TSI zitten... Maar voor 300k mag je 'm van me afnemen hoor ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Coca-Cola op 27-07-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:13:
Heb dus inmiddels toch maar alvast 1 trainee voor volgend seizoen gehaald. voor 5m een Extra terrestial van 21 jr gehaald om iig te zorgen dat me middenveld straks meteen voor de competitie van waarde kan zijn. De prijs was overigens bijzonder gunstig. Ik heb ze voor veel meer zien weg gaan ook. Nu op zoek voor een aantal opvullingen hierbij.

ook nog bedankt voor jullie reacties van maandag nog over of ik eerder trainees zou halen of niet.
Ik zag ook dat de middenvelders tamelijk goedkoop zijn op het moment. Hoop dat 1 van mijn spitsen zo naar bovennatuurlijk popt zodat ik daar ook nog even van kan profiteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fc dolf speelt 2-5-2 :? zal wel een foutje zijn neem ik aan. iig 2-0 voor mij :)

[edit]dolf met 10 man en ik 70% bb die is is de pocket denk ik :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sta gewoon kansloos achter tegen een team uit de IX. Dacht een minder middenveld te hebben en te gaan counteren, was geloof ik geen goede optie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Krijg ik eigenlijk training bij een 1-5-2 opstelling? Er staat 9 man in het veld, dus dat is voldoende :)
Ik train middenveld, en er staan 5 MV's in het veld, dus dat is ook goed :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol pewwy voor straf in de hoek en de ballen uit je broek schamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:23:
Krijg ik eigenlijk training bij een 1-5-2 opstelling? Er staat 9 man in het veld, dus dat is voldoende :)
Ik train middenveld, en er staan 5 MV's in het veld, dus dat is ook goed :)
minimaal 9 man opstellen dacht ik. maar als er zometeen 1 uitvalt zonder wissels en je maar met 8 man speelt bv dan weet ik niet of je training krijgt. en __NOOIT__ meer dan 3 spelers op dezelfde positie(CA/IM/CD). dus als je 5 centrale middenvelders hebt opgesteld is je training naar de klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:38:
Nee wil ze juist allemaal van dezelfde leeftijd hebben (dus allemaal 18 jarigen) die kan ik dan allemaal tot hun 21ste doortrainen (of 20ste als ik erg ongeduldig ben). Die 17 jarige gaat er dan weer op een rare leeftijd uit....een leeftijd alleen interessant voor mensen die hem door willen trainen. Vandaar dat ik voor 18 jarigen ga...is dit een erg rare redenering? :?
Dit zou ik persoonlijk dus echt nooit doen, deze spelers train je door tot hun 21e (doe ik ook) maar als je dan ineens alle 4 eruit gooit ben je wel een superverdediging in 1 klap kwijt. Dan val je terug naar je complete b-elftal wat op dat moment in de VI (want ik neem aan dat je wel 1x promoveert de komende 3 seizoenen) echt niet voldoende zal zijn.

Zelf train ik vast 9 man, 4-4-2 op zondag (met 1 winger towards middle) en 5-3-2 op woensdag. Gewoon een soort van vaste roulatie erop loslaten en je valt niet ver terug na een verkoop. Ik heb nu 2x20jr, 2x19jr, 2x18jr, 2x17jr en een 9e man die er altijd wat tussenzwemt ongeacht de rest. Volgend seizoen worden mijn 2 oudste trainees 21 en die gaan er dan uit en worden vervangen door 2x17jr. Zo heb ik vanaf volgend seizoen (want die 2 van 20jr zijn m'n 2 eerste "hoge" trainees die eruit gaan) een vaste inkomst van 2 trainees die verkocht worden met eens in de 4 jaar die 9e man die als 21jarige eruit gaat als bonus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:25:
[...]

minimaal 9 man opstellen dacht ik. maar als er zometeen 1 uitvalt zonder wissels en je maar met 8 man speelt bv dan weet ik niet of je training krijgt. en __NOOIT__ meer dan 3 spelers op dezelfde positie(CA/IM/CD). dus als je 5 centrale middenvelders hebt opgesteld is je training naar de klote.
Nee, ok, dat staat goed, maar ik vreesde een beetje dat mijn training naar de klote zou zijn voor die spelers, omdat ik 9 man ipv 11 heb opgesteld :)
Iig: partij is afgelopen, niemand is geblesseerd geraakt... alleen 7-1 verloren :P

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
League genoot van me is gewoon door in de beker. Wint van een #1 in de II :) (Demons VF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:23:
lol pewwy voor straf in de hoek en de ballen uit je broek schamen :)
Het is nog 2-2 geworden, maar mede door mijn gelijkspel vorige week is het denk ik klaar nu :(

Moet er overigens bij vertellen dat mijn poule niet echt leuk speelt, ik moest achter mijn tegenstander aan hobbelen om deze wedstrijd te spelen, en wub moest tegen mils, maar die is weg :?

[ Voor 28% gewijzigd door Pewwy op 27-07-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn spits die eindelijk uit zijn vormcrisis raakt heb ik afgelopen zondag opgesteld en toen vloog ie eruit met rood. Zodoende wist ik nog steeds niet hoeveel sterren die haalt. Daarom heb ik em deze woensdag maar weer opgesteld om dat te zien, krijgt ie weer rood!
grr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-0 gewonnen met een legio aan kansen, maar zijn (gok wereldklasse) keeper hield er een boel tegen helaas.18 jr trainee haalde 4,5* woei! wel WE maar dan nog... altijd leuk ;)

2e ronde is binnen handbereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:39:
[...]

Dit zou ik persoonlijk dus echt nooit doen, deze spelers train je door tot hun 21e (doe ik ook) maar als je dan ineens alle 4 eruit gooit ben je wel een superverdediging in 1 klap kwijt. Dan val je terug naar je complete b-elftal wat op dat moment in de VI (want ik neem aan dat je wel 1x promoveert de komende 3 seizoenen) echt niet voldoende zal zijn.

Zelf train ik vast 9 man, 4-4-2 op zondag (met 1 winger towards middle) en 5-3-2 op woensdag. Gewoon een soort van vaste roulatie erop loslaten en je valt niet ver terug na een verkoop. Ik heb nu 2x20jr, 2x19jr, 2x18jr, 2x17jr en een 9e man die er altijd wat tussenzwemt ongeacht de rest. Volgend seizoen worden mijn 2 oudste trainees 21 en die gaan er dan uit en worden vervangen door 2x17jr. Zo heb ik vanaf volgend seizoen (want die 2 van 20jr zijn m'n 2 eerste "hoge" trainees die eruit gaan) een vaste inkomst van 2 trainees die verkocht worden met eens in de 4 jaar die 9e man die als 21jarige eruit gaat als bonus. ;)
Als je mijn eerdere posts gelezen had wist je dat ik na deze lichting trainees overstap op PM trainen, hou straks gewoon 4 verdedigers zelf...verkoop de rest en koop voor dat geld PM trainees... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:46:
Ik ben bang dat 'ie niet heel hoog in verdedigen zit hoor... hij heeft conditie matig en dat telt flink. Ik zal even tussen mij spelers kijken of ik iets vergelijkbaars heb (gehad)

-=Edit=-
TSI = 690, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Positiespel: zwak Passen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Deze is bij mij vorige week gepopt naar goed, en als hij redelijk in vorm zou zijn dan zou hij nog wat hoger in zijn TSI zitten... Maar voor 300k mag je 'm van me afnemen hoor ;)
Vreemd! Want deze speler van mij:

Manuel Moreno
TSI = 1 370, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Popte van goed naar uitstekend @ TSI 770 :) Misschien heeft jouw speler 2x hoog zwak als bij skills...zou het kunnen verklaren?

En ach, ik heb weer 9 trainees en ben ruim uit de schulden...ik ben happy. Helemaal als deze jongens allemaal 21 zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 27-07-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

Ten eerste wil ik beginnen te vertellen dat ik toch wel teleurgesteld ben. Ik had er vertrouwen in dat het deze ronde beter zou gaan. Alle wedstrijdschema's stonden ruim op tijd online. Vorige keer werden er 5 wedstrijden niet gespeeld (waarvan ik van 3 op de hoogte was voor het beginnen van de ronde). Deze keer was ik van te voren op de hoogte dat er 1 wedstrijd niet gespeeld zou worden. Erg jammer om dan te constateren als je alle teams weer langs gegaan bent voor de uitslagen, dat er dan maar liefst 7 van de 20 wedstrijden niet gespeeld zijn... :( :( :( Dit is echt waardeloos mensen. Ik steek er op dit moment vrije tijd in, en in het verleden hebben mensen tijd gestoken in de website en de ontwikkeling daarvan!! Daar hoor je naar mijn idee niet op deze manier mee om te gaan.

Als je geen friendlycup wilt spelen, of niet zeker weet of je kunt accepten of uitdagen, schrijf je dan niet in! Ik speel veel liever een friendly cup met 20 teams die meedoen dan met 50 teams waarvan heel veel mensen niet actief meedenken, heel jammer :(

Op voorhand kan ik alvast zeggen dat de punten niet kloppen. Er is iets mis gegaan in het updaten (daar kijk ik morgen naar). Dus wilde ik alvast nog wat twijfelachtige awards uitreiken (ben een beetje pissig).

Kneusjespoule deze ronde --> Poule B waar geen enkele wedstrijd werd gespeeld, hulde :+
Kneusjespoule over 2 rondes --> Poule H waar tot nu toe 1 van de 4 wedstrijden werd gespeeld. In dit klassement staan Poule G en Poule B gedeeld 2e waarbij Poule B met stip dus binnenkomt. :+
Winnaarspoule over 2 rondes --> Poule D en Poule E!! Dit waren de enige poules waar alle wedstrijden tot nu toe gewoon op de mat werden afgewerkt en niet op papier _/-\o_ * diepe kniebuiging *

Nou, ik heb de frustratie er wel weer uitgeschreven. En hoop toch echt dat dit de volgende ronde beter gaat. Dus nogmaals. Als je niet wordt uitgedaagd daag dan zelf uit. Wordt er niet geaccepteerd? Stuur mij even een HT-mail. Maar ik bedoel zo lastig is het toch niet om even een friendly te regelen? Kijk even op http://gottrick.bitxs.com voor het schema van ronde 3. Nou verder kan ik het echt niet voorkauwen. Ook voor vragen gewoon HT-mailen :)

Ik wens u allen een fijne nachtrust toe of uiteraard een hele goede morgen :*)

/temporary cupgeit

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poule E poule E!! ;)

ja beetje jammer idd. ik snap het ook niet. je moet toch trainen? of zijn het allemaal net beginnende IX teams die er geen kut van snappen? 7 is wel erg veel... komop mensen!

[edit]ik vind het wel knap overigens dat swanfield united 6 punten heeft terwijl ie vandaag vrij was voor de cup. en he wat zien we daar! dat is de eigenaar van de GoT federatie.

mensen dit riekt naar onraad en muiterij. ik ga een motie van wantrouwen indienen. dit kan echt niet!

[edit2] hehe en fc dolf heeft ook 6 punten teriwjl ik daar van won vanavond :P

gaat lekker! :P

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:49:
[edit]ik vind het wel knap overigens dat swanfield united 6 punten heeft terwijl ie vandaag vrij was voor de cup. en he wat zien we daar! dat is de eigenaar van de GoT federatie.

mensen dit riekt naar onraad en muiterij. ik ga een motie van wantrouwen indienen. dit kan echt niet!

[edit2] hehe en fc dolf heeft ook 6 punten teriwjl ik daar van won vanavond :P

gaat lekker! :P
lezen hein ;)
Sandyman538 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:39:
* * * GoT Cup * * *

Op voorhand kan ik alvast zeggen dat de punten niet kloppen. Er is iets mis gegaan in het updaten (daar kijk ik morgen naar).

* * * GoT Cup * * *

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 28-07-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Sandyman538 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:39:
Op voorhand kan ik alvast zeggen dat de punten niet kloppen. Er is iets mis gegaan in het updaten (daar kijk ik morgen naar).
H3!N je bent ook zo'n klein leeswondertje he ;)

Maar ach, aangezien ik toch nog even de moed kon vinden om alle poulestanden handmatig aan te passen heb ik dat ook nog maar even gedaan. Mochten er nu dus nog fouten in zitten B) , dan hoor ik het wel graag even O-)

/edit

bedankt joss :>

[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 28-07-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:49:
poule E poule E!! ;)

ja beetje jammer idd. ik snap het ook niet. je moet toch trainen? of zijn het allemaal net beginnende IX teams die er geen kut van snappen? 7 is wel erg veel... komop mensen!
Beginnende IX teams?? Ik zit in XI, en maak deel uit van de geroemde poule E. Dus niet alle(en) beginnelingen bashen :( :P

bij dat: "komop mensen" sluit ik me overigens aan;-)

edit: overigens denk ik dat de vakantieperiode er wel iets mee te maken zal hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Homerius op 28-07-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops ik had mills gemaild dat mn tegenstander mn friendly niet accepteerde had niet helemaal door dat ik dat bij jou moest doen sand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
speel 3-4-3 en speelde deze oefenwedstrijd voor het eerst met aanvallende CD, mn verdediging ging iets achteruit, maar mn middenveld werd een enorm stuk sterker. heeft iemand anders hier ook ervaring mee? ik heb in 1x mn middenveld 50% sterker gemaakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:48

odan

The dark side is within all!

de standen kloppen nog niet helemaal.

E.V.V. Phenix 1 1 0 1 5 7 3

en ik was de enigste die doorhad gegeven dat me game niet gespeeld zou worden :X

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Onoverwinnelijkheid 2 (4)
Pewwy United 2 (2)
Wubmastert 2 (4)
FC Railrunner Lupo 1 (0)
AFC Argon 1 (0)

Wedstrijden
Ronde 1
FC Railrunner Lupo 0-0 Onoverwinnelijkheid (WO onoverwinnelijkheid, schaam je lameeuw ;))
Pewwy United 2-2 Wubmastert
AFC Argon - VRIJ
Ronde 2
Onoverwinnelijkheid 2-2 Pewwy United
Wubmastert 0-0 AFC Argon (WO wub :?)
FC Railrunner Lupo - VRIJ

Volgens mij heef onoverwinnelijkheid in de eerste wedstrijd 3 punten gekregen voor een WO.

In de tweede ronde kon Wub niet spelen door de mysterieuze verdwijning van Mils, waarschijnlijk verdient die dus de punten voor die wedstrijd :?

Overigens moet ik nu tegen Mils, en waar hij is :? Vorige wedstrijd zat ik, nadat ik zelf had uitgedaagd, ook tot zondag te wachten voordat hij geaccepteerd werd :( Ben benieuwd wat dat voor komende week gaat betekenen.

Ik heb de punten zoals ze volgens mij moeten zijn tussen haakjes gezet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 28-07-2005 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:00:
[...]

H3!N je bent ook zo'n klein leeswondertje he ;)
duh! zucht.... je moet me nog even beter leren kennen sandyman :)

iig top dat de uitslagen al zo vroeg online zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is heel simpel te controlen. stuur maar een screenshot van het bericht dat je aan de cupgeit stuurde om te melden dat je wedstrijd niet geaccepteerd was. gestuurd=3 punten niet gestuurd=0 punten. simpel lijkt me. die staat in je outbox inclusief datum en tijd.

(of ben ik nou weer te streng? :) )

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ja daaag, ik ben zo lief om dit te melden. De WO's zijn niet mijn ding. Daar mogen de mensen uit mijn poule moeite voor doen. Ik heb daar nooit wat over gemeld, want ik heb twee keer gelijk gespeeld |:(

Hmm, als ze allemaal geen punten krijgen dan maak ik nog kans :)

[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 28-07-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doelde ook op de mensen die dus een WO hadden. ik sprak in het algemeen :)

ik ben komende woensdag vrij in de Cup. wie wilt tegen mij spelen? daag me maar uit(hoogst genoteerde team thuis aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik wil wel weer een keertje tegen je spelen Hein, was vorige keer ook zo'n lekkere saaie pot :P
Daag je wel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap alleen even 1 ding niet. je speelt zondag en woensdag 3-5-2 terwijl je verdedigen traint? of is dit een geheime taktiek om te verbloemen wat je traint ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hahaha zoals je had kunnen lezen stond er per ongeluk een verdediger op het middenveld gisteren en sinds gisteren heb ik pas weer 9 verdediger trainees...dus 4-4-2 zondag en 5-3-2 woensdag...alleen gisteren een foutje dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah niet gelezen nog :) wel lekkere actie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ach ja de een zet verdedigers op het middenveld, de ander middenvelders op doel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat deed HT voor mij :P mij valt niks te verwijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hein, ligt het aan mij of zit jij dit topic als een dolle te refreshen om maar wat te doen te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
odan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 06:53:
de standen kloppen nog niet helemaal.

E.V.V. Phenix 1 1 0 1 5 7 3

en ik was de enigste die doorhad gegeven dat me game niet gespeeld zou worden :X
Maar dat klopt toch? Je hebt de 1e wedstrijd verloren met 7 - 0 en de 2e wedstrijd doormede van een walk over met 5 - 0 gewonnen. Dus 1 gespeeld 1 gewonnen 0 gelijk 1 verloren 5 voor 7 tegen 3 punten. Of zit ik scheel te kijken?
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:15:
oops ik had mills gemaild dat mn tegenstander mn friendly niet accepteerde had niet helemaal door dat ik dat bij jou moest doen sand ;)
Sorry, je snapt dat ik dat nu niet meer kan controleren.
Pewwy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 07:20:
Volgens mij heef onoverwinnelijkheid in de eerste wedstrijd 3 punten gekregen voor een WO.

In de tweede ronde kon Wub niet spelen door de mysterieuze verdwijning van Mils, waarschijnlijk verdient die dus de punten voor die wedstrijd :?
Aangepast naar mijn inziens (een stukje controle kan natuurlijk nooit kwaad ;) ).

Nog meer dingen die niet kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja weinig lust deze week dus zit ik maar veel te i-netten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:45:
ja weinig lust deze week dus zit ik maar veel te i-netten :)
Jij ook al? Is hier echt komkommertijd bij ons op de praktijk...steeds een paar patienten en dan weer een half uur niks...wordt je enorm lui van! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb een paar dagen (weken) echt helemaal niets te doen gehad, behalve te lang bezig zijn met mijn weg zoeken in een IT organisatie, en nu lijkt hier de bom wel gebarst te zijn. Vanavond zelfs te lang door. Hoe bedoel je tijdverspilling :?

Edit:

Gisteren wel voor het eerst sinds tijden een briljante CA rating. Niet dat ik er iets aan had, maar het lukt dus toch :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 28-07-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och genoeg te doen hoor. ik doe ook wel genoeg, maar alt tabben naar i-net is verlijdelijk :)

en een post maken op het forum duurt ook maar 10 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mils is terug, en zoals een echte verslaafde logins vanaf het moment dat hij thuis is :)
Welkom terug cupgeit ;) Bedankt temporary cupgeit :D

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 28-07-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de zogenaamde tempgeit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:45:
[...]

Maar dat klopt toch? Je hebt de 1e wedstrijd verloren met 7 - 0 en de 2e wedstrijd doormede van een walk over met 5 - 0 gewonnen. Dus 1 gespeeld 1 gewonnen 0 gelijk 1 verloren 5 voor 7 tegen 3 punten. Of zit ik scheel te kijken?

[...]

Sorry, je snapt dat ik dat nu niet meer kan controleren.

[...]

Aangepast naar mijn inziens (een stukje controle kan natuurlijk nooit kwaad ;) ).

Nog meer dingen die niet kloppen?
\

euhm kan je een screenshot geven van mn bericht aan mills staat ook datum en tijd bij :P als ik die WO krijg sta ik eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:30
Pewwy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:43:
Mils is terug, en zoals een echte verslaafde logins vanaf het moment dat hij thuis is :)
Welkom terug cupgeit ;) Bedankt temporary cupgeit :D
Heel ernstig eigelijk. Strax wordt dit spel nog opgenomen bij de alcoholverslavings cursussen :P

Ze zouden vakantie eigelijk moeten verbieden. Hattrick is 365 dagen per jaar ;)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mils jij snapt het... is er al een winnaar X speelt tegen nummer 2 Y constructie bekend? kan ik alvast gaan spieken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in dat geval hoop ik dat ik alsnog mn WO krijg :P

had je mijn pm gehad mils ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:03:
in dat geval hoop ik dat ik alsnog mn WO krijg :P

had je mijn pm gehad mils ???
Kijk maar even wie dit afhandelt. Als jij het kunt laten zien dan krijg je gewoon je WO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
ik ga het morgen ff allemaal rustig op m'n gemakje bekijken.

Ben net vanacht terug gekomen, dus heb weinig zin om dat nu allemaal te gaan doen.

Er moet namelijk veel gewassen worden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOETBIKKELS OP WEG NAAR DE EREDIVISIE!

heb het team van me broertje overgenomen alleen de naam vind ik niet zo mooi, ga het zeker veranderen in Atlético Banaan en niet Ananas :D

Beste Speler : Carlo Maeran (10 goals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:36:

heb het team van me broertje overgenomen alleen de naam vind ik niet zo mooi, ga het zeker veranderen in Atlético Banaan en niet Ananas :D

En ik denk dat je zulke dingen beter stil kunt houden aangezien het officieel niet mag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:36:

Ik moet woensdag tegen Atlético Meloen, het schijnt een populaire naam te zijn dat Atlético <insert favorite fruit here>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets met slapende honden en een wekker ofzo.. weet niet meer hoe die ging... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Staat er iets in de regels dan over het overnemen van een team??

ps. lijkt me ook niet fun om een team over te nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
H25. Je gedrag
Let er ook op dat je maar één team per persoon mag hebben. Het is ook verboden om een team van een vriend te besturen. De eigenaar van het team moet het team zelf besturen. Onthoud: diegene die inlogt bij een team is ook de persoon die het team moet besturen. Het komt erop neer dat je geen vrienden of familie op je account mag laten inloggen, dat is privé. Het is ook verboden om spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs, zelfs als je probeert om aardig te doen! Als laatste is het ook nog eens verboden om je team aan een ander te geven. Dat zou oneerlijk zijn voor die mensen die nu op een team aan het wachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, net een reusachtige positiespel gekocht voor maar 3.9M (25y)

/me is happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
ok ok beetje over de regels heen gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:56:

/me is happy
damn das echt niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:56:

/me is happy
dat is dus 2.145.000.000.000 ytl

sorry zit nog steeds met m'n ged8te in turkije :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:35:
[...]

dat is dus 2.145.000.000.000 ytl

sorry zit nog steeds met m'n ged8te in turkije :P
ja, dat leverde mij dus 1 ipv 3 puntjes op in de GoT cup.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je hebt er 3 toch nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm +7 (+7/-0)
Tsi +760 ( +790/-30)

Lekkere vormupdate dus, al had ik wel gehoopt dat een verdediger van me zou gaan poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm 3/-5
PM +2 18yr formidabel, 19yr briljant
TSI 2.730/-720

lol die 18 jarige is volgens de tpe 1mln meer waard geworden door die pop(met bijstats) :P de 19 jarige 800k meer...

$$ketjing!$$ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Huh? 3 spelers omhoog in scoren. Totaal niet verwacht 8)7 Speler van 21 jaar werd in speelronde twee wereldklasse en nu in speelronde 9 bovennatuurlijk. Dat zijn maar 7 weken 8)7 Verder nog een 20 jarige naar bovennatuurlijk en nog een 19 jarige naar briljant. Eens kijken of ik die 21 jarige kan verkopen en er zo'n mooie mid voor terug kan halen net als wubmaster. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

vorm +5/-3
tsi +580/-130

en een verdediger die +1 op positiespel heeft.... Ik had eerder een van m'n mids verwacht die naar uitstekend had moeten gaan, nou jah, zal volgende week wel komen :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:16:
[...]

ja, dat leverde mij dus 1 ipv 3 puntjes op in de GoT cup.... ;)
W8 jij maar. Ik wilde het even spannend maken. Hier komt m'n come back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja altijd lekker is dat he :) mijn 2 pops had ik ook (nog) niet helemaal verwacht dacht nog 1-2 weken later. binnenkort gaan mijn 2 oudste mids eruit, dan wonderbaarlijk. eens een fatsoenljike aanval aanschaffen :)

verdedigers komen later wel. aanval eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mils schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:08:
[...]

W8 jij maar. Ik wilde het even spannend maken. Hier komt m'n come back.
Ga je dat ff niet doen, wordt ik helemaal hopeloos laatste 8)7

Update vandaag:
verdedigen +4 8)7
vorm +4/-3
tsi+2190/-400

Die speler moeten toch wat minder tegelijk gaan poppen. Heb ik in 2 weken 4 uitmuntende rondlopen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 29-07-2005 10:15 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.