Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bij mij ook. bij mij zakt de vorm altijd een beetje in de 2e helft van de compo.

btw waar moet een aanvallende back aan voldoen? def, wing, pm, cond, pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lijkt wel of ik dit seizoen geen vorm mag hebben. Weer een daling van 12 spelers.

Wel twee spelers van 21 een stapje hoger in PM (titanic en outstanding). Volgende week maar eens op de TL zetten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:35:
ja bij mij ook. bij mij zakt de vorm altijd een beetje in de 2e helft van de compo.

btw waar moet een aanvallende back aan voldoen? def, wing, pm, cond, pas?
Aanvallende wingback:
1) winger
2) defending
3) playmaking + stamina
4) passing(nog steeds een verdediger dus passing kan soms handig zijn)

Zoiets zou ik zeggen. Kan er geen percentages aan hangen, maar wingattack merk je verschil behoorlijk, en verdediging ook behoorlijk dat hij op offensief staat. Middenveld verbeterd wel, maar minder sterk, en nogal duur om al die skills hoog te hebben.
Passing is voor tactieken nuttig, en als je offensieve wingbacks gebruikt, gaat dat alleen om AOW/AIM.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel namelijk 3-5-2 en wellicht is het een optie om de kant waar 2 deffers staan(1 cd en 1 back) de back aanvallend te zetten. je levert wel iets in op def, maar volgens mij niet zo vreselijk veel(als een cd aanvallend bv) scheelt een hoop in de wingattack rating

uiteraard moet je tegenstander het wel toe laten (bv 1 zwakke wing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
lameeuw schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:56:
[...]

Euhmm ?? als je kampioen wordt dan promoveer je toch ?? hoef je je toch niet meer te kwalificeren om te promoveren ?? of interpreteer ik het nou verkeerd ??
Hmm idd zal die tekst eens aanpassen. Moet alle tekst zowiezo nog eens goed doorlezen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:33:
speel namelijk 3-5-2 en wellicht is het een optie om de kant waar 2 deffers staan(1 cd en 1 back) de back aanvallend te zetten. je levert wel iets in op def, maar volgens mij niet zo vreselijk veel(als een cd aanvallend bv) scheelt een hoop in de wingattack rating

uiteraard moet je tegenstander het wel toe laten (bv 1 zwakke wing)
Bij dit soort dingen hangt het met name af van de speler die je daarvoor gebruikt. Ik train wingers, dus mijn spelers hebben een veel hogere winger skill dan defending skill. Dat soort wingbacks scoren natuurlijk offensive een stuk beter dan defensive. Maar de verdedigingsratings die ik daarmee haal word je niet echt blij van. Maar gelukkig heb ik dat tot nu toe ook nog niet nodig >:) . Heeft zo zijn voordelen om in een lage klasse te spelen.

Mijn wingbacks zitten nu op hoog solid, winger skill(nu 2 op excellent) met daarvoor een offensive winger die hoog excellent/formidable wingerskill heeft. De laatste wedstrijd haalde ik laag passable wingattack.
De verdediging skill van mijn wingbacks/CD is inadequate(ga ze ook verkopen als offensive wingers, dus dat boeit niet heel veel). En ik speel meestal met een offensive CD en een passable keeper. Dus mijn verdediging is een grote grap, ik haal slechts poor-low/high als defense ratings. Ik speel soms 3-4-3 soms 3-5-2 afhankelijk van de tegenstander.

Voor de X, boeit die defense nog niet echt, maar misschien dat je hiermee een beetje een inschatting kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi verhaal, maar door die nieuwe ratings heb ik echt geen idee waar je het over hebt :) maar ik snap de essentie.

ik zal er eens mee experimenteren. wellicht zondag. dat moet uberhaupt niet zon probleem worden denk ik. gok dat mijn nieuwe winger hoog goed def en hoog redelijk wing is. althans met 1700 tsi matig in vorm ga ik daar wel van uit eigenlijk :)

[edit]

hoe komt HAM eigenlijk aan zijn TPE? berekent ie het gemiddelde van de transferprijs van een speler met die skills? want het klopt vaak voor geen meter. zit er altijd standaard ver onder als je vergelijkt met de vergelijk transfer optie in ht zelf.

ham geeft een tpe aan voor mijn speler van 500k terwijl ht met prijzen komt van rond de 1.1 mln.
toch een aardig verschil :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:26:
mooi verhaal, maar door die nieuwe ratings heb ik echt geen idee waar je het over hebt :) maar ik snap de essentie.
Dan wordt het toch echt tijd om over te gaan op de nieuwe ratings :+
hoe komt HAM eigenlijk aan zijn TPE? berekent ie het gemiddelde van de transferprijs van een speler met die skills? want het klopt vaak voor geen meter. zit er altijd standaard ver onder als je vergelijkt met de vergelijk transfer optie in ht zelf.

ham geeft een tpe aan voor mijn speler van 500k terwijl ht met prijzen komt van rond de 1.1 mln.
toch een aardig verschil :)
Het is een gemiddelde over een aantal weken dacht ik, als je het echt wilt weten, ham cuncurrent HB heeft er wat info over -> http://www.hattrickbuddy.de/abouteval.htm (zal op de hamsite ook wel ergens staan ;))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja buddy is ook eigenlijk beter. dat gebruikte ik toen het nog shareware was. en tsja die ratings... paar x geprobeerd, maar ik kan er niet aan wennen. hoog zwak uitmuntend laag

het zegt me nooit zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig overspannen TM inderdaad. Volgende week maar wat overtollige spelertjes verkopen. 2x WO voor de boeg kan dus wel even zonder keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het is wel verklaarbaar. iedereen heeft 2 seizoenen lang zitten sparen voor nieuw stadion. nu moet er weer van alles gekocht worden. prijzen zijn echt booming. mooie tijd om spelers te verkopen, maarja dan moet je ze wel kunnen missen. aangezien ik promotie of degradatie wel kan vergeten is doortrainen het enige wat zinvol is. versterking is niet nodig en nu spelers verkopen is zonde.

heel misschien volgend jaar een gooi doen naar kampioenschap, maar kans is wel erg klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:02
Ik zit erover te denken om een 19 jarige speler die vrijdag naar formidabel verdedigen gepopt is te verkopen nu de prijzen zo hoog liggen...nadeel is dat ik er dan weer 1 of twee 18 jarigen (uitstekend) voor terug moet kopen en ik daar waarschijnlijk ook teveel voor moet gaan betalen! Dilemma's dilemma's! ;)

Wat denken jullie? Vorige week is het me ook gelukt om 1 formidabele verdediger te "ruilen" voor 2 uitstekend (laag) verdedigers...dan heb ik weer 9 defenders op de loonlijst staan! :P

[ Voor 22% gewijzigd door -TheNose- op 23-07-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou nu zo'n 50k winst ermee maken volgens HT Buddy als je het doet.

Voor mij persoonlijk wel de moeite waard, maar of het dat voor jou is moet je zelf bedenken, daar kan ik niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik wil zoon centrale verdediger gaan kopen maar wat moet een verdediger zoiets aan voldoen om 3,5 ster te halen :D

ok thx

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitstekend verdedigen met goed vorm zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Huh? 50k overhouden als ik 1 formidabele verkoop en er twee uitstekende voor terugkoop? Hmmm ik waag de gok maar denk ik, heb ik er volgend jaar meer te verkopen en een beetje op de transferlijst rondhangen is ook altijd leuk :P

Dit is hem dus, bieden mag natuurlijk altijd ;) (Ja Hein volgend seizoen heb ik ook een paar mooie verdedigers voor je ;) )

Siemen Dikmans (49337240)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 000

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:57:
uitstekend verdedigen met goed vorm zou ik zeggen
Plus ervaring denk ik hoor. Mijn uitstekend (ondertussen +9) verdedigers halen ook niet altijd 3.5 sterren, maar ondertussen vaker wel dan niet gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:50:
Ik zit erover te denken om een 19 jarige speler die vrijdag naar formidabel verdedigen gepopt is te verkopen nu de prijzen zo hoog liggen...nadeel is dat ik er dan weer 1 of twee 18 jarigen (uitstekend) voor terug moet kopen en ik daar waarschijnlijk ook teveel voor moet gaan betalen! Dilemma's dilemma's! ;)

Wat denken jullie? Vorige week is het me ook gelukt om 1 formidabele verdediger te "ruilen" voor 2 uitstekend (laag) verdedigers...dan heb ik weer 9 defenders op de loonlijst staan! :P
doortrainen man. formidabel is niks... je kan wel trainees blijven verruilen, maar op lange termijn verdient het niet. gewoon doortrainen tot briljant ofzo.

een 3,5* speler.... dit zegt natuurlijk helemaal niks. mijn redelijk verdedigen speler haalt dat zelfs(uitstekend in vorm). minder focussen op sterren en meer op ratings :)

ik zou een verdediger kopen met minimaal matig ervaring niet ouder dan 26/27 geen bijstats en gewoon goed verdedigen. die haalt makkelijk 3,5* CD of verdedigend wingback, kost je 100k max en kan best paar seizoenen mee. in de VI/V lopen ook nog veel goed verdedigers rond maar met ervaring uiteraard dus hij kan wel een tijdje mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ik speel nu voor mijn 2e seizoen HT. Doe het best goed, 3 punten los vd nummer 2. Volgende week speel ik echter tegen hem en dan wint ie waarschijnlijk.

Ik zit er nu over te denken of 2/3 trainies te verkopen (goeie defs) om daar een superspits voor te halen. OF is dat echt zonde? want de verschillen tussen goed en uitstekend def. is wel errug hoog.

Ik sta btw 6punten van de nummer 3 dus ik zou een verlies tegen de nummer 2 kunnen incasseren.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou vooral voor versterking van je middenveld gaan, maar goed ik weet niet hoe dat is natuurlijk

wat is je team-id?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

mijn team heet fcwinningeleven

769777

[ Voor 46% gewijzigd door Flipm0de op 23-07-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe naar aanleiding van een TE suffe PB van mijn compogenoot over een wereldklasse trainee die op de TL ging(who gives a fuck?) mijn reactie erop :)

22-07-2005 om 07:07 Wereld Klasse
Vandaag werd bekend gemaakt dat Thomas Pålsson zijn diploma 'Wereld Klasse' scoren heeft gehaald.

In het bijzijn van zijn trotse ouders en vrienden werd in een VIP box bij de D&C arena tot diep in de nacht feest gevierd, waarna hij stomdronken werd afgevoerd naar Israel.

23-07-2005 Matig
Vandaag werd bekend dat Alfredo 'waar ligt mijn kunstgebit?' Nascimento wederom aan skills heeft moeten inboeten.

Zijn voetbaldiploma werd in de schredder geflikkerd en kwam terug met een lullig papiertje met koffievlekken waarop stond 'matige verdediger'.

Grappig detail was het feit dat ie de ganze middag strompelend door de catacombes op zoek was naar zijn wandelstok. Koning onderbroekenlol Xavio had hem in het materiaalhok verstopt en er 10 centimeter afgezaagd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:31:
Grappig detail was het feit dat ie de ganze middag strompelend door de catacombes op zoek was naar zijn wandelstok. Koning onderbroekenlol Xavio had hem in het materiaalhok verstopt en er 10 centimeter afgezaagd.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:20:
ik speel nu voor mijn 2e seizoen HT. Doe het best goed, 3 punten los vd nummer 2. Volgende week speel ik echter tegen hem en dan wint ie waarschijnlijk.

Ik zit er nu over te denken of 2/3 trainies te verkopen (goeie defs) om daar een superspits voor te halen. OF is dat echt zonde? want de verschillen tussen goed en uitstekend def. is wel errug hoog.

Ik sta btw 6punten van de nummer 3 dus ik zou een verlies tegen de nummer 2 kunnen incasseren.
doortrainen tot formidabel zou ik doen. het heeft niet zoveel zin in jouw compo nog verder door te trainen. krijg je overkill aan skills.

en een 'superspits' is relatief :) maar voor 3 goede verdedigers kan je wellicht 1 uitstekende kopen met wat passing maar meer ook niet. ik zou het ook absoluut niet doen. ik zou eerder in je mid gaan investeren. zwak(oud) is wel erg laag. als je zometeen wellicht promoveert krijg je het er moeilijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

zou ik dan het beste een uitstekend/matig kunnen halen? Of Uitstekend/ goed? dan praat je ook al over de 4 of 5 ton. Dat is echt flink voor voor een 9e klasser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitstekend/goed ga je denk ik al richting de 700-800k. zeker nu.
ik zou 2 middenvelders kopen als ik zou was. 30+ zijn ze niet zo duur en hebben vaak ervaring. nadeel is als ze geblesseerd raken ben je ze lang kwijt, maarja zo vreselijk vaak raken speler sook weer niet geblesseerd. een uitstekende mid met zwak ervaring van 30 is denk ik 300k en versterkt je team echt. zeker als je er 2 van koopt.

die spits komt later wel zou ik denken. je zwakke punt is middenveld(HET belangrijkste deel van je team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:10:
uitstekend/goed ga je denk ik al richting de 700-800k. zeker nu.
ik zou 2 middenvelders kopen als ik zou was. 30+ zijn ze niet zo duur en hebben vaak ervaring. nadeel is als ze geblesseerd raken ben je ze lang kwijt, maarja zo vreselijk vaak raken speler sook weer niet geblesseerd. een uitstekende mid met zwak ervaring van 30 is denk ik 300k en versterkt je team echt. zeker als je er 2 van koopt.

die spits komt later wel zou ik denken. je zwakke punt is middenveld(HET belangrijkste deel van je team)
Idd, als je goed zoekt kan je zo 30+ middenvelders vinden die 3 sterren halen. (prijs onder de 10 K )
Moet je wel letten op ervaring natuurlijk... pos. redelijk-->conditie, uitstekend-->ervaring, matig of hoger ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

aarghhh, ik wordt helemaal niet goed van die ratings :p hoog/laag/goed/uitstekend/bagger/ whatever..... :X

* lameeuw denkt met heimwee terug aan Ultimate Soccer Manager 98/99, kijkt in de kast en zet "the old games pc"aan en gaat lekker USM spelen :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom gebruik ik ook oude ratings. veel duidelijker :)

enneuh speedy ik had het over oude mids met goed pm. met redelijk schiet het alsnog totaal niet. je moet gewoon investeren in je middenveld. je kan wel goeie def en aanval hebben als je mid zuigt vlieg je eraf met 8-0 :)

vraag maar aan joss :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Hein, deze formidabel verdediger verkoop ik zodat ik straks weer 9 18 jarige trainees heb die allemaal rond dezelfde sterkte liggen en er volgend seizoen aan het einde allemaal tegelijk uit gaan en ik met veel poen op zak van training kan veranderen! :P Anders had ik hem wel doorgetraind! Andere trainees gaan allemaal door tot briljant don't worry! ;)
Die is onder de gordel :P

[ Voor 20% gewijzigd door -TheNose- op 23-07-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:57:

enneuh speedy ik had het over oude mids met goed pm. met redelijk schiet het alsnog totaal niet. je moet gewoon investeren in je middenveld. je kan wel goeie def en aanval hebben als je mid zuigt vlieg je eraf met 8-0 :)

De oude ratings zijn gewoon "veren in je reet-ings". Heb net ff gekeken en ik haal spontaan briljant wingattack... Das dus inplaats van die passable(low).
Maaruh misschien slimmer om gewoon matchID's te noemen dan, dan kan iedereen ze op zijn eigen manier bekijken:P.

(mocht je het nog willen bekijken H3!N, matchID is 44747506, waarbij ik dan Quachan ben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
idd een beetje onder de gordel

tsja euhm nou, tis leuk dat je het zegt, net 2 minuten geleden deze gekocht (heb me echt kapot moeten zoeken ieder moment dak online was naar een goeie mid, dus dan maar één met blessure)

offtopic:
Karel ten Damme (16871819)
23 jaar, goed in vorm, geblesseerd (3 weken)

Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 10 270
Loon: 6 648 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FCModer
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 3 we(e)k(en) geblesseerd

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

maareuhm, niks tegen mijn middenveld he :9 de 4 die er staan zijn de beste spelers van mn team onderhand, tis alleen dak er 4 heb en geen 5 :P

ps. voor het eerst in heel mn hattrick-carriere dat ie gemeen/controversieel is en géén aanslag geeft op mn TS :P net of ik er iets aan heb nu mn seizoen toch al naar de knoppen is...

[ Voor 28% gewijzigd door Joss op 24-07-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

offtopic:
Humbert Heertje (71327019)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 561 €/week
Eigenaar: De qwerties
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Kan iemand me zeggen of deze hoog positiespel kan hebben of dat ie laag is? Ik vind het nog steeds lastig om in te schatten of tsi 520 hoog genoeg is om die hoofdstats te verantwoorden :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:56:
offtopic:

Kan iemand me zeggen of deze hoog positiespel kan hebben of dat ie laag is? Ik vind het nog steeds lastig om in te schatten of tsi 520 hoog genoeg is om die hoofdstats te verantwoorden :)
Dat kun je voor spelers anders dan keepers niet bepalen. Aangezien bij een keeper maar 1 hoofdstat zijn TSI beinvloedt. Het is daarom meer gokken voor dit soort spelers.

En als je me vraagt te gokken, dan gok ik laag redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Lol, ik pull gewoon een clown, had hem al bijna ontslagen toen ik het zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:56:
offtopic:

vorig seizoen identieke speler gekocht alleen had ie zwak conditie en een tsi van 900. die ging na 1 week al over naar goed :)

maarja je kan niet zien of ie bv hoog redelijk passen heeft en laag redelijk pm. het is altijd een gokje met aankopen doen. ik denk wel dat ie 250-300k oplevert dus dat is altijd lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:33:
[...]

idd een beetje onder de gordel
is er ook een boven de gordel dan? :P

BTW 1.6 mln leuke prijs :) maarja wel geblesseerd dus dat scheelt wel een boel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:44:
[...]

is er ook een boven de gordel dan? :P
Ligt eraan hoe hoog je gordel hangt :P

"Helaas" train ik positiespel, dus mijn jeugdspeler behoud ik. Over 3 seizoenen zal ie ongetwijfeld meer opbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo helaas? prima trainee toch? dat redelijk passen ga je na een aantal skill stijgingen echt hard merken aan de prijs :)

ik ga zelf vanaf nu geen trainees meer onder goed pm kopen. dat schiet niet op. misschien wel uitstekend. of lage pm maar dan wel uitstekend passen/verdedigen ofzo anders is het niet te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:57:

Weet ik, maar dacht dat het over iemand in de Xe v XIe ging. Daar zijn redelijke middenvelders met matig ervaring zeker voldoende. Haal je ongeveer een slecht middenveld mee... ((omgerekend x2 +de wortel van 2+ 1 = ongeveer goed middenveld (oud) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:26:
hoezo helaas? prima trainee toch? dat redelijk passen ga je na een aantal skill stijgingen echt hard merken aan de prijs :)

ik ga zelf vanaf nu geen trainees meer onder goed pm kopen. dat schiet niet op. misschien wel uitstekend. of lage pm maar dan wel uitstekend passen/verdedigen ofzo anders is het niet te betalen :)
Yep, dat wel. Maar ik had liever een goed verdediger gehad, zodat ik die "durfde" te verkopen. Nu zit ik met 11 trainees :)

Nouja, misschien wel goed. Mijn oudste trainee is nu 21 (te oud) en die moet er dus hoognodig uit met (net) formidabel pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hoe kan je zien of een speler hoog verdedigen of laag verdedigen is? Ik weet dat er in Ht rating zo'n tooltje zit maar die is totaal niet betrouwbaar, spelers die op 30% zaten popte opeens.

Is het toch gewoon inzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:50:
hoe kan je zien of een speler hoog verdedigen of laag verdedigen is? Ik weet dat er in Ht rating zo'n tooltje zit maar die is totaal niet betrouwbaar, spelers die op 30% zaten popte opeens.

jep, is inzicht..anders zou iedereen wachten totdat een speler hoog zit in een skill. Het heeft te maken met hoogte TSI, vaak is het gewoon hopen dat speler hoog zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:06:
[...]

Yep, dat wel. Maar ik had liever een goed verdediger gehad, zodat ik die "durfde" te verkopen. Nu zit ik met 11 trainees :)

Nouja, misschien wel goed. Mijn oudste trainee is nu 21 (te oud) en die moet er dus hoognodig uit met (net) formidabel pm :)
21 en nu pas formidabel? HEEL snel weg doen die gast... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12
Flipm0de schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:50:

Ja en dan is het nog steeds giswerk omdat het heel erg moeilijk te voorspellen is. Alleen bij een keeper (zoals hierboven al door thije vermeld) is het redelijk accuraat te schatten omdat het daar maar om 1 stat gaat (keepen, red.) ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:58:
[...]

21 en nu pas formidabel? HEEL snel weg doen die gast... :)
Ik vergeet / vergat af en toe te trainen :)
Ik heb helaas nog meer 21jarigen met uitstekend pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 is niet zo erg, maar wel als ze pas uitstekend zijn. die gasten zijn ook geen reet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:14:
21 is niet zo erg, maar wel als ze pas uitstekend zijn. die gasten zijn ook geen reet waard
Voor mij wel :)
Ik zit in Divisie VIII.785 :)

Ik zal het binnenkort wel even in mijn signature zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg het even benauwd toen het verslag eindelijk online was en ik 1-0 achter stond, maar het is inmiddels alweer 1-4.

die jongens van mij komen altijd wat trager op gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang duurde het bij jou H3!N?

28 minuten gespeeld en geen verslag hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof 15 minuten ofzo...

btw 1-5 wedstrijd gespeeld. op naar volgende week. nu hopen dat er geen blessures vallen. ben benieuwd of ik een */rating record haal.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 20:55
Zit nu alweer bijna aan het einde van de rust (in de IX) en nog steeds geen verslag .. ze moeten het niet veel gekker maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze doen het toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Is het nu helemaal plat? ik kan niet meer inloggen in ieder geval... Wel vaag trouwens.. ik zag net dat ik op www46.hattrick.org zat.. vroeger (lees gister) ging het toch maar tot 14 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

REKVV - De qwerties (45 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
WTF. Ik raad Hattrick toch aan om wat betere apparatuur aan te schaffen :( Na 45 min. nog steeds geen contact... zelfs SBS6 doet dat beter!! :+

[ Voor 10% gewijzigd door Cis op 24-07-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 20:55
Het kan erger ;)
Artifixus United - Team_maassluis (62 minute(s) played) 0 - 0
The match is currently being played, but no reports have arrived. We are trying to establish contact with our reporter at the stadium, so please try again soon.
[edit]
Ah, het is nu eindelijk begonnen :D Had blijkbaar een walkover, saai :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Terranca op 24-07-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ja volgens mij heb ik zelfs eens een keer gehad dat het verslag 5 minuten voor het einde kwam ofzo...

achja ben toch niet echt aan het kijken beetje huis opruimen :) met schuin oog stand in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Log net in, 45 min. gespeeld en nog niks te zien. Maar ik had ook een WO dus echt spannend zal het wel niet worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-7 inmiddels. grootste uitslag ooit van 8-1 dacht ik dus wellicht een record qua goaltjes. toch speel ik in de top 10 zwaarste VI's van nederland. heb ik dan toch mijn eigen teampje onderschat begin seizoen? toen zag ik het allemaal niet zitten en zat ik als een wijf te piepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:36:
1-7 inmiddels. grootste uitslag ooit van 8-1 dacht ik dus wellicht een record qua goaltjes. toch speel ik in de top 10 zwaarste VI's van nederland. heb ik dan toch mijn eigen teampje onderschat begin seizoen? toen zag ik het allemaal niet zitten en zat ik als een wijf te piepen...
Is dat zo? Kan ik me helemaal niets meer van herinneren! :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
na 2 keer onterecht verloren, nu terecht met 5-1 gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

mjah.... 44 minuten gespeeld en nog steeds geen verslag :( nou jah, ik ga maar van het beste uit want het team zou een nieuw * record van wel 29* kunnen halen :p

valt me ineens nog wat op... ik heb een speler van H3!N gekocht :X een vleugelaar van 29 jaar ofzow :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

1-0 gewonnen van de nr1 die tot nu op 0 tegendoelpunten stond. Ik heb een kans gehad en gescoord, waarna hij 5 kansen verprutst heeft.

Ik heb best mazzel gehad als ik de ratings bekijk

Sheepproductions (ik)
HatStats 120
Verdediging 50
Middenveld 30
Aanval 40

FC Wolfske (tegenstander)
HatStats 151
Verdediging 74
Middenveld 39
Aanval 38

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:47:
[...]

Is dat zo? Kan ik me helemaal niets meer van herinneren! :X ;)
hehe nou zo erg was het ook niet, maar ik geef toe dat het wat voorbarig was allemaal ;)

1-7 gebleven. beetje geflatteerd, maarja boeiend. 4e plek staat eigenlijk nu al zo goed als vast voor me en dat durfte ik begin seizoen zeker niet te hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatstats 101-78 in mijn voordeel
MF: Waardeloos+-waardeloos++ in mijn nadeel
Hoe zijn middenveld beter kon zijn dan het mijne snap ik ook niet, maar goed.

Bah :(

Bah 1-1 gelijk gespeeld, terwijl ik verwacht had de wedstrijd te kunnen winnen. Handhaving komt niet in gevaar als ik volgende week wél gewoon win.

Owja, en een blessure voor 6 weken... Op te vangen maar toch

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff khad WO :'( ben nu wel 19 wedstrijden ongeslagen :D alleen nu volgende week en de week daarna wanneer ik op vakantie zit tegen de nummer 2 en 3 spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 09:16

odan

The dark side is within all!

ik zoek nog een tegenstander voor een friendly aangezien mijn tegenstander in de got cup. MIA is.

E.V.V. Phenix (508039)

ook al 50 minuten gespeeld en nog steeds geen bericht. hoop dat ik win want ik heb nog kans op promotie.

0-1 voor dat is tenminste wat.

[ Voor 39% gewijzigd door odan op 24-07-2005 22:21 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
0-4 gewonnen van een pruts team, wel een sterrenrecord van mijn kant: 33.5* dat lijkt me prima voor een IX. Ik speelde 5-3-2 en pic, maar toch een waardeloos (zeer hoog) middenveld met maar 2 middenvelders (maar wel content TS), dus dat gaat ook nog wel en ben nu 23 wedstrijden (al mijn wedstrijden dus) ongeslagen met 9 winst op rij. Zag alleen net dat mijn tegenstander voor volgende week (ik speel thuis) een zwak (heel laag) haalde. Dat haal ik van mijn lang zal ik leven nooit. Als ik 4-4-2 speel haal ik max slecht (hoog).. zal ik nu volgende week motsen? Ik heb nu ook gepict en heb dus volgende week weer content TS, wordt dat dan woedend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC De Jaapies - Da Quasi Crew (79 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

leuk hoor, wedstrijdje volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-4-2 met 3 im's en winger naar het midden? nu motsen kan grote gevolgen hebben voor de rest van de compo tenzij je de week erop week makkelijk kan winnen met een pic. als dat niet het geval is zal je een aantal weken een heel brak middenveld halen(en dus grote kans op verlies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan erger.

Je hebt 1 wedstrijd(en) gekozen
firmamateriaal - Corleone NL (88 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pewwy United - FC Hennekes (88 minuten gespeeld) 0 - 0

Heb ik nu het record :?

Edit: Twee man die zich er tegelijk aan ergeren :)
Edit 2: Hij staat nu op 91 minuten, ik ga tukken. Dit kan nog wel ff gaan duren ben ik bang.

[ Voor 23% gewijzigd door Pewwy op 24-07-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
4-4-2 met 3 'goede' middenvelders met wat ervaring en een ervaren vleugelspeler met goed vleugel en goed pm naar het midden. Ik heb ook nog een redelijk pm met uitstekend verdedigen en die zet ik altijd aanvallend (ik train verdedigen en dit leek mij een prima aankoop, 22k voor een 17 jaar redelijk pm, redelijk ver ;)). Maar dan nog haal ik denk ik niet meer dan slecht (hoog)... De week erna heb ik een andere lastige wedstrijd, maar aanzienlijk minder lastig dan deze. De rest van de weken win ik met 3 vingers in mijn neus, ronde MatchEngines daargelaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC De Jaapies - Da Quasi Crew (91 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

dacht je van deze??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:57
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:46:
FC De Jaapies - Da Quasi Crew (91 minuten gespeeld) 0 - 0

dacht je van deze??
En wat dacht je van deze :P

Oenus - Ron's superboys (94 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden

[ Voor 15% gewijzigd door Valkje op 24-07-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes verslag!

gewonnen met 5-0....ga metteen lekker slapen hehe, laters!

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Valkje schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:49:
[...]

En wat dacht je van deze :P

Oenus - Ron's superboys (94 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden
zo is de verslaggever er niet en zo heb je gewonnen met 5-3 (overigens niet geheel terecht ;) ), das nog eens een leuke avond hattrick dan he?

gelukkig mijn wedstrijdje vanaf de 20e minuut kunnen volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Na 94 minuten nagelbijtend naar de zelfde tekst te hebben gekeken (tegenstander bleek een slechte verbinding te hebben in dat niemandsdal waar hij zijn stadion heeft) had ik uit eindelijk toch gewonnen!

Helaas loop ik geen doelpunten uit om mijn gedeeld 2de tegenstander en zal het denk ik wel weer op doelsaldo uitlopen waardoor ik naar allerwaarschijnlijkheid voor de 2de keer op rij niet promoveer door doelsaldo! Als dat gebeurt dan verkoop ik de zooi en degradeer ik expres om op nieuw te beginnen hehe

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ja jongens het kan gebeuren dat het wedstrijdverslag op zich laat wachten... Misschien de volgende keer geen hele pagina volstampen met hoe lang mensen al zitten te wachten? ;)

Ik heb in ieder geval heerlijk verloren met 2 - 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei gewonnen van de tweede plaats en voor het eerst een slecht (hoog) middenveld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:00
omg moet je deze westrijd zien: 44709258

ligt het aan mij of heb ik deze echt zwaar onverdiend verloren ?!?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
floffert schreef op maandag 25 juli 2005 @ 01:56:
omg moet je deze westrijd zien: 44709258

ligt het aan mij of heb ik deze echt zwaar onverdiend verloren ?!?! :(
Volgens mij is het een terechte uitslag...jou middenveld is zwaar slechter dan die van hem. Ik zou als ik jou was gewoon 3-5-2 spelen of anders 3-4-3 ofzo ik neem aan dat je middenveld traind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
2-0 gewonnen :D Promotie lonkt voor mijn team. Nog 3 officiële wedstrijden te spelen en 6 punten los van de nummer 3. Beetje jammer dat mijn veel scorende keeper waarschijnlijk een stapje te slecht is voor de VI, maar op dit moment is hij gedeeld topscorer in mijn compo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enig idee wat dit over je compo zegt pewwy? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nee, vertel :X

Enige dat ik me kan bedenken is dat er veel geschopt wordt ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Pewwy op 25-07-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:46:
enig idee wat dit over je compo zegt pewwy? :P
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje met dilemma. Zit nu wel redelijk relax in III maar ga switchen van training komende weken. Er moeten nog 4 spelers poppen (dat gebeurd binnen 2 weken) Dan kan ik die verkopen. Train nu verdedigers en ga naar middenvelders. Maar zit nu beetje met idee om nu vast al een paar Middenvelders te halen. Tis alleen zonde dat ze dus zeker 2 weken zonder training zitten wat dus een verlies is... Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zou het ff niet doen, tranfermarkt is een beetje raar nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:57
Joss schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:09:
[...]

zo is de verslaggever er niet en zo heb je gewonnen met 5-3 (overigens niet geheel terecht ;) ), das nog eens een leuke avond hattrick dan he?

gelukkig mijn wedstrijdje vanaf de 20e minuut kunnen volgen :)
Nee, echt terecht heb ik niet gewonnen. Tegenstander was een stuk sterker dan mij! Maargoed, toen een leuke uitslag voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:15:
Zou het ff niet doen, tranfermarkt is een beetje raar nu..
Maarja over 2 weken zal transfermarkt niet veel anders wezen lijkt me... En afgezien van dat... Wat kan ik beste doen. Nu vast inkopen of straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:13:
Beetje met dilemma. Zit nu wel redelijk relax in III maar ga switchen van training komende weken. Er moeten nog 4 spelers poppen (dat gebeurd binnen 2 weken) Dan kan ik die verkopen. Train nu verdedigers en ga naar middenvelders. Maar zit nu beetje met idee om nu vast al een paar Middenvelders te halen. Tis alleen zonde dat ze dus zeker 2 weken zonder training zitten wat dus een verlies is... Wat vinden jullie?
Imo als je nu verkoop en 17 jarige spelers koopt is het zonde ze missen een half jaar. De transfermarkt is idd op zijn kop dus je betaald al gauw het dubbelen :) Ik zou nog maar even wachten met kopen en tot het eind van het seizoen wachten ofzo en dan begin seizoen kopen?
Dunno maar wachten tot einde seizoen zowiezo lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verleden jaar in de 10de klasse werd ik kampioen toen kreeg ik 100.000
nu word ik waarschijnlijk in de 9de klasse kampioen hoeveel krijg ik dan? :D en hoeveel geld krijg ik als ik 2de word:D??

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:13:
inherent aan het trainingswitchen dat je een aantal weken trainingverliest lijkt me. tenzij alles en iedereen tegelijk overgaat, maarja dat is natuurlijk niet zo. je kan die middenveld trainees op plekken in je defensie zetten die nu leeg zijn. wellicht gaat er nog eentje over. dat is het enige wat zin heeft lijkt me. maarja haal je weer lage defense ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wachten tot einde seizoen is niet echt een optie. Gaat nu echt puur om de keuze van Nu of over 2 weken aanschaffen. Ik heb iig wel geld om een paar spelers al te halen. Maar kan nu alvast wellicht dan koopjes halen dan maar die paar weken verlies voor de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:40:
Het wachten tot einde seizoen is niet echt een optie. Gaat nu echt puur om de keuze van Nu of over 2 weken aanschaffen. Ik heb iig wel geld om een paar spelers al te halen. Maar kan nu alvast wellicht dan koopjes halen dan maar die paar weken verlies voor de speler.
Als je koopjes tegenkomt zou ik er gewoon op bieden idd als je toch over twee weken overgaat. Het lukt je toch niet om in een week 6 middenvelders aan te schaffen waar je tevreden mee bent en dan kost het ook geld als je niet al je trainingsplaatsen kan benutten of enkele spelers (te) duur koopt..

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:45:
[...]

Als je koopjes tegenkomt zou ik er gewoon op bieden idd als je toch over twee weken overgaat. Het lukt je toch niet om in een week 6 middenvelders aan te schaffen waar je tevreden mee bent en dan kost het ook geld als je niet al je trainingsplaatsen kan benutten of enkele spelers (te) duur koopt..
Daar heb je wel een punt. Aangezien ik een sterke voorkeur heb voor Nederlanders ook. Dan ga ik deze weken maar eens aan de slag. Ben nooit zo snel tevreden ook. Dan maar die paar weekjes verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor trainees ga je kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:51:
[...]

Daar heb je wel een punt. Aangezien ik een sterke voorkeur heb voor Nederlanders ook. Dan ga ik deze weken maar eens aan de slag. Ben nooit zo snel tevreden ook. Dan maar die paar weekjes verlies.
Ja denk dat dat het verstandigst is. Aangezien je waarschijnlijk nooit 6 trainee's van jou keuze kan vinden in 1 week tijd (of je moet heel ruim in je vrije tijd zitten). En aangezien je in de III speelt zul je ook niet voor alleen 17-jarige uitstekends gaan lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan wel in je b-team, maar lijtk me niet handig op zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:00
Damien2004 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:05:
[...]

Volgens mij is het een terechte uitslag...jou middenveld is zwaar slechter dan die van hem. Ik zou als ik jou was gewoon 3-5-2 spelen of anders 3-4-3 ofzo ik neem aan dat je middenveld traind?
nee train verdedigen maar hij had maar 60% balbezit dus dat was niet echt veel meer maar snap ook niet waarom mijn middenveld zo slecht was als je naar de hoeveelheid sterren kijkt zitten we ong gelijk op het middenveld... en het is toch een beetje raar dat hij zo vaak scoort terwijl ik een veel betere verdediging dan zijn aanval?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.