HT ligt er trouwens uit of iig HEEL traag en flikkert er elke keer uit...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 10:00 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 10:00 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Verwijderd
Hmm ook leuk als je na al dat gez**r van gisteren even verteld wat er aan de hand was?Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:39:
OLEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan weer op de site
btw
Jacob Ahlflod (68403506)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Passen: goed
Scoren: redelijk
Spelhervatting: redelijk
is 140.000 genoeg ??
Verwijderd
Verwijderd
Nou welkom terugVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:08:
ik denk een tijdelijke ban verder kank me niks anders bedenken
Hahaha ja dat is dan weer het nadeel maarja je bent wel rijk en als je het 1 seizoen doet maakt het niet uit
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 15:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
ja, en omdat je spelers allemaal 20+ zijn. Elke jaar dat ze boven de 17 zijn kost dat een week bij het levelen. Ga dus eens shoppen voor redelijk PM van 18 jaar.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:36:
ik train pas 1 maandje op positiespel maar er zijn pas maar 6 mensen 1 stage gestegenmaar komt ook ik heb maar een trainer van matig
Nogmaals, het is al eens eerder gezegd! Lees eerst eens de openingspost. En weet je wat, doe het dan meteen een 2e keer. Lees de links allemaal eens goed door, en ga dan hier vragen stellen. We zijn echt niet te beroerd om vragen te beantwoorden, maar wel vragen die je zelf op kunt zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:36:
ik train pas 1 maandje op positiespel maar er zijn pas maar 6 mensen 1 stage gestegenmaar komt ook ik heb maar een trainer van matig
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Lange teentjes vandaagSandyman538 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:49:
[...]
Nogmaals, het is al eens eerder gezegd! Lees eerst eens de openingspost. En weet je wat, doe het dan meteen een 2e keer. Lees de links allemaal eens goed door, en ga dan hier vragen stellen. We zijn echt niet te beroerd om vragen te beantwoorden, maar wel vragen die je zelf op kunt zoeken.
Op dinsdag altijd
Klopt, maar hij is al redelijk aanwezig in dit topic met vragen. En daarom raad ik hem aan om de openingspost nog eens door te lezen, aangezien het me redelijk ergert dat er elke paar weken weer newbie's komen (geen enkel probleem mee), die maar vragen blijven stellen die gewoon makkelijk in de openingspost te vinden zijn.
Verwijderd
Je bent in je 1'tje 4-letterig lingo aan het spelen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is niet precies te zeggen, maar het heeft mij nogal verbaasd hoeveelph4ge schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:06:
Ik heb een vraagje, hoe groot is de invloed van je team spirit en waaraan kan je het het best merken?
Ik begreep dat je middenveld sterker wordt met een hogere TS, maar hoeveel dan?
Naam Hattrick Nick Score
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 22:36 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Coca-Cola op 20-07-2005 19:18 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Pewwy op 20-07-2005 19:10 ]
Verwijderd
Succes zal ik nodig hebben, ik sta al met 0-4 achterCoca-Cola schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:02:
Iedereen trouwens succes vandaag in de GoTcup! Ik zag net even snel dat Heintje alweer 0-4 voorstaat, dus die is in de pocket. <knip>
[ Voor 3% gewijzigd door Homerius op 20-07-2005 18:14 ]
Wie het laatst lacht is traag van begrip
alleen is in groep h. de wedstrijd phenix tegen pauper niet in de ranglijst opgenomen.
Deze mag je mij (FC Railrunner Lupo) aanrekenen, vlak nadat de eerste 2 ronden bekend waren heb ik door te snel kijken / niet goed lezen een andere friendly geaccepteerd. Dat heb ik hier ook al eerder vermeld, maar ik heb verder geen actie ondernomen naar de tegenstander en / of de mensen die de cup inelkaar hebben gedraait.Sandyman538 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:43:
* * * GoT Cup * * *
2 wedstrijden zijn niet gespeeld waar ik niks over gehoord heb. (Alive and kicking – junior stars en FC Railrunner lupo – onoverwinnelijkheid). Bij deze laatste 2 wedstrijden heb ik overigens de uitslag maar op 0 - 0 gezet aangezien dat programmeer technisch het makkelijkst is. Het moge duidelijk zijn dat mochten die teams alsnog om de bovenste plaatsen meedoen dat het punt wat ze nu dus krijgen dan uiteraard wordt weggestreept.
* * * GoT Cup * * *
Dit is aangepastodan schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:08:
[...]
alleen is in groep h. de wedstrijd phenix tegen pauper niet in de ranglijst opgenomen.
En dit is ook aangepast in de stand.lameeuw schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:26:
[...]
Deze mag je mij (FC Railrunner Lupo) aanrekenen, vlak nadat de eerste 2 ronden bekend waren heb ik door te snel kijken / niet goed lezen een andere friendly geaccepteerd. Dat heb ik hier ook al eerder vermeld, maar ik heb verder geen actie ondernomen naar de tegenstander en / of de mensen die de cup inelkaar hebben gedraait.
[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 20-07-2005 22:28 ]
Verwijderd
Ik hoop het! Ik heb er voor vanavond een jeugdpullkeeper (20 jaar) opstaan, met vrij hoog goed keepen die ook gister heeft gespeeld. Van mij mag 'ie voor zoveel wel weg hoordoodindegoot schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:53:
Zijn de stoppen bij sommige mensen een beetje doorgebrand?
Mijn jeugdpull is net de deur uitgegaan voor 383 000
...
We zitten halverwege het seizoen en ze bieden alsof dit de eerste week van het seizoen is
Hij is anders net naar 5 weken gegaanDamien2004 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 08:23:
Ik merk dat de transfermarkt op dit moment overuren maakt. Een uitstekend keeper aan het begin van het seizoen gekocht voor 3 ton nu al 8 ton waard volgens transfervergelijking.
Als je nu spelers wilt kopen kan je beter tot het einde van het seizoen wachten imo of je moet het echt nodig hebben.
Vraagje: Ik heb nu 3 spelers geblesseerd, 2 weken, 6 weken en 5 weken. Die van 6 weken wil maar niet dalen maar heb toch 9 doktoren....hoe kan dat?
Verwijderd
Ik zit zelfs te twijvelen om mijn enige keeper proberen te verkopen voor die 8 tonJoss schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:32:
damn dis niet normaal man 2.4mil voor een briljante mid zonder bijstats.... da hebbik niet (heb 1.7mil) dus dat wordt dan maar een uitmuntend met stats...)
Verwijderd
hmm misschien toch mijn briljante mid verkopen dan over 2 weken als ie popt. hoewel hij is pas 19 en kan dus nog lekker doortrainen. maar als de markt zo tekeer gaat...Joss schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:32:
damn dis niet normaal man 2.4mil voor een briljante mid zonder bijstats.... da hebbik niet (heb 1.7mil) dus dat wordt dan maar een uitmuntend met stats...)
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 11:20 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 11:13 ]
Ik heb mijn eigen speler wel weer eens gekocht zelfsVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:41:
Ik ontdek net dat je op je eigen speler kunt bieden... Vreemd
Verwijderd
mwah, ik let niet op wie er biedt, enige wat interessant is is de prijsSandyman538 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:06:
[...]
Ik heb mijn eigen speler wel weer eens gekocht zelfsMeestal stoppen mensen wel met bieden als de eigenaar meebiedt hoor
Als de eigenaar bewust de prijs omhoogdrijft dan ga ik niet meer bieden. Ik bedoel als je op een veiling bent en de eigenaar van het schilderij gaat de prijs opdrijven dan stop je toch ook met bieden?Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:07:
[...]
mwah, ik let niet op wie er biedt, enige wat interessant is is de prijs
Verwijderd
Ben ik nu de enige of.... Gay-Lord!!! hahaha wat een naam man, die zou er bij mijn team niet in komen hoor!Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:05:
mensen deze gaat toch bijna poppen over 2 weekies ofzo want hij zit toch al hoog in positiespel?
Gaylord Ross
TSI = 1 070, 22 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
helaasdat gaat nog lang duren
Verwijderd
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Brainpower | 46 | 7 |
2 | cquintus | 37 | 6 |
3 | MaestroTim | 37 | 6 |
4 | s_de_hoog | 33 | 5 |
5 | Marcel_Meessen | 31 | 5 |
Verwijderd
omg, niet eens op gelet-CKY2K- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:19:
[...]
Ben ik nu de enige of.... Gay-Lord!!! hahaha wat een naam man, die zou er bij mijn team niet in komen hoor!
Verwijderd
gezellig toch na de wedstrjid ff lekker douchen...-CKY2K- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:19:
[...]
Ben ik nu de enige of.... Gay-Lord!!! hahaha wat een naam man, die zou er bij mijn team niet in komen hoor!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:37:
[...]
gezellig toch na de wedstrjid ff lekker douchen...
whoopsie mijn zeepje!
[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 21-07-2005 13:49 ]
Verwijderd
want daar lig je op hem te wachten?-CKY2K- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:48:
[...]
Die zou bij mijn club gewoon met zijn washandje en zijn rozebadslippers naar de dichtsbijzijnde sloot verwezen worden!
Verwijderd
Verwijderd
H3!N Regelt het voor jeVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:47:
als je ze aanvallend zet versterkt het je aanval(en verslapt je def) maar ik zou geen passen gaan trainen. gewoon trainees kopen met al een hoge passing skill. maarja die zijn duur dus eerst gewoon deze lichting optrainen.
Die zijn al klaarDamien2004 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:48:
Hoelaat begonnen die nieuwe TU's nu ook alweer?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 29% gewijzigd door Pewwy op 22-07-2005 09:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als ik het me goed herinner worden alleen teams uit de laagte divisie (XI dus) toegewezen aan nieuwe spelers. Teams zonder eigenaar uit hogere divisies moeten dus langzaam via degradatie afzakken voordat ze een nieuwe eigenaar kunnen krijgen.ak47rulez schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:58:
Bij mij in de competitie IX.655 (62974) zitten drie teams die gereset zijn, en 1 wordt binnenkort gereset. Is het zo dat het nogal lang kan gaan duren voor deze teams een nieuwe eigenaar krijgen vanwege de nieuwe 11e comp? er staan nu constant maar 11 personen op de wachtlijst, dus de kans dat 1 van de teams in mijn comp een nieuwe eigenaar krijgt, lijkt me behoorlijk klein.
[ Voor 0% gewijzigd door Homerius op 22-07-2005 13:07 . Reden: sneller leren typen ]
Laagste 2 divisie's worden vervangen.Homerius schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:06:
[...]
Als ik het me goed herinner worden alleen teams uit de laagte divisie (XI dus) toegewezen aan nieuwe spelers. Teams zonder eigenaar uit hogere divisies moeten dus langzaam via degradatie afzakken voordat ze een nieuwe eigenaar kunnen krijgen.
Verwijderd
![]() |
Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 500.000 teams wereldwijd! Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers. | ![]() |
Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem? Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor drie maanden tot twintig euro voor een heel jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! HATTRICK de website |
[ Voor 200% gewijzigd door Swanfield op 22-07-2005 15:24 ]
Euhmm ?? als je kampioen wordt dan promoveer je toch ?? hoef je je toch niet meer te kwalificeren om te promoveren ?? of interpreteer ik het nou verkeerd ??Damien2004 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:48:
Stiekeme preview
Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie.
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq