Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kans groot dat ik iets niet doorheb hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:16:
Ik wil zoveel mogelijk PIC om over 3 weken tegen de #2 te spelen. TS staat op 5. Piccen geen zin?
Tot content is met slecht leiderschap nog wel vast te houden hoor als je elke week picced.

Mijn beste middenvelder wordt het veld afgedragen, hoop dat het meevalt :(

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 17-07-2005 21:19 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

content heb ik een paar dagen gehad. wil ik weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat weet ik dus niet zeker. Misschien dat je TS "achter de komma" wel hoger komt te liggen. Mijn coach heeft waardeloos LS dus dat heeft echt geen zin. PIC heeft bij mij nooit echt lekker gewerkt, ik had naderhand altijd zoiets van; "had ik toch maar...." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:16:
Ik wil zoveel mogelijk PIC om over 3 weken tegen de #2 te spelen. TS staat op 5. Piccen geen zin?
Heb ook een slecht leiderschap coach en een sem-clown. Mijn TS (na pic gaat die weer terug naar kalm) stijgt en daalt niet meer en blijft constant op kalm staan, (win wel elke wedstrijd, alhoewel ik nu thuis 1-1 sta |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Ik heb volgende week een belangerijke wedstrijd tegen nr2 ik wil misschien mots inzetten. Maar 3 weken daarna heb ik een wedstrijd tegen nr 1.

Mijn vraag kan ik mots hiervoor twee keer gebruiken met een positief effect. Ik speel dan natuurlijk de twee andere wedstrijden er tussen met pic.

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-2

justice for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:55:
je WEET toch dat het middenveld het belangrijkst is? handel daar dan naar en koop goeie middenvelders :) kan je wel gaan piepen, maar het is alom bekend.

van mij mag dat middenveld nog belangrijker worden :P
briljant, formidabel, uitstekend en op de vleugel uitstekend
mn middenvelders zijn de besten van mn team (op 1 verdediger na), dus kijk eerst voor je lult :)

edit:
hij
HatStats 148
Verdediging 45
Middenveld 57
Aanval 46

ik
HatStats 172
Verdediging 70
Middenveld 48
Aanval 54

3-2 verloren, geen middenveldvoordeel voor hem noch mij (derby)

[ Voor 29% gewijzigd door Joss op 17-07-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kan het zijn dat het na de wedstrijd nog even duurt voor de blessures zichtbaar zijn? Bij mij is Jimi Halbertsma van het veld geschopt (MatchID: 44490168), de wedstrijd is afgelopen en ik zie helemaal geen blessure bij deze speler.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-0 gewonnen zonder 1 kans tegen. zelfs nog paar kansjes gemist. 4e plek staat zo goed als vast voor mij en dat is veel meer dan verwacht. middenveld was zoals voorspeld wonderbaarlijk :) en hatstats record(165). en zoals vermeld uitverkocht stadion. kan tevreden zijn. prima zondag :)

zo nu eens een flinke spliff opsteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:49:
Kan het zijn dat het na de wedstrijd nog even duurt voor de blessures zichtbaar zijn? Bij mij is Jimi Halbertsma van het veld geschopt (MatchID: 44490168), de wedstrijd is afgelopen en ik zie helemaal geen blessure bij deze speler.
heb ik ook. HT heeft geen gele kaart bij 1 van mijn spelers genoteerd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het oog vd naald #2 in de laatste minuut ook gelijk. Ik sta #1 op doelsaldo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net gaan posten dat ik nooit blessures heb, moeten er in de laatste 10 minuten 2 spelers af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, 3-1 gewonnen uiteindelijk. Geen averij opgelopen behalve een gele kaart dus dat valt mee. Wel ook nog een nieuw sterrecord van 47*. Topverdedigingstrainee na vorige week voor t eerst, voor de tweede keer op rij 6,5*, gaat heerlijk zo. Volgend seizoen is hij 21 en gaat hij eruit als bovennatuurlijk. :9

Ik heb ook nog geen entreegeld ontvangen terwijl dat normaal al tijdens de wedstrijd te zien is. Zal wel wat met n update aan de hand zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-3 verloren (stond nog 2-2 in de 87e minutt). 6e plaats zal het hoogst haalbare dit seizoen, voor volgend seizoen maar gaan shoppen naar middenvelders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:49:
De updates zijn allemaal wat traag.
In Engeland (die om 18:00 al spelen) duurde het tot ruim een uur na de wedstrijd voordat alles verwerkt was, dus het zal bij ons nog wel even duren. Waarschijnlijk nog langer dan daar omdat we veel meer wedstrijden hebben.

*edit: ik zie net een bericht verschijnen dat iemand daar nog steeds geen stadioninkomsten heeft, dus het verschilt blijkbaar per club.

[ Voor 11% gewijzigd door s_de_hoog op 17-07-2005 22:04 ]

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de blessure paar minuten later verwerkt... IX dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 kansen vs 2 van mijn tegenstander.. 2 minuten geleden maakt m'n team de 3-2.... denk dat mijn kansen wel op zijn nu en zie de gelijkmaker nog wel komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: nog een rooie kaart voor mijn enigste centrale verdediger in de wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:03:
[...]

De updates zijn allemaal wat traag.
In Engeland (die om 18:00 al spelen) duurde het tot ruim een uur na de wedstrijd voordat alles verwerkt was, dus het zal bij ons nog wel even duren. Waarschijnlijk nog langer dan daar omdat we veel meer wedstrijden hebben.

*edit: ik zie net een bericht verschijnen dat iemand daar nog steeds geen stadioninkomsten heeft, dus het verschilt blijkbaar per club.
ja en het heeft ook geen haast. alleen bij blessures is het vervelend als je wilt weten hoeveel weken iemand weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:12:
[...]

ja en het heeft ook geen haast. alleen bij blessures is het vervelend als je wilt weten hoeveel weken iemand weg is.
Tja, ik wil inderdaad best wel weten of het handig is om doctoren in te gaan huren (en hoeveel) :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Waarom staat nog steeds o.a. Foxtrick niet in de TopicStart? Erg jammer, vind ik :/

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Dikke shit, ik als ongeslagen nummer 1 speel uit tegen nr 2, MOTS ook nog, ik heb middenveld waardeloos zeer hoog en hij waardeloos hoog dus ik beter middenveld, ik had 28,5 sterren en hij 26, balbezit was 55% en 59%, beide in mijn voordeel.
Dus alles goed voor mij, wat denk je... kansenverhouding 7-4 voor hem, en ik sta 3e :'(

edit: zijn totale spelerservaring waardeloos, mijne slecht, dus echt alles was in mijn voordeel, zo balen dit.

[ Voor 16% gewijzigd door sarinsarin op 17-07-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
1-0 in de 30 minuut, rood in de 57 en een blessure in de 70ste en toch nog even die 2-0 in tikken tegen de nummer 2 (zelf 3de op 3 punten achter nu maar 0 :) )

Dus ben zeer tevreden! Slecht (Zeer Hoog) gescoord zonder mots :) Toppie!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
5-0 gewonnen d.m.v een walk-over. :(

Had toch liever een serieuze wedstrijd gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
The league table is currently unavailable, probably becuase of some delay. If most other tables in you league are OK, please report this to a GM. If most of the tables in your league are unavailable like this, it is probably just a delay and will be fixed within a day or two. If it doesn't please report to a GM.

Competitie: VII.898 (26186)
iemand anders dit ook? :/

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
sarinsarin schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:00:
Dikke shit, ik als ongeslagen nummer 1 speel uit tegen nr 2, MOTS ook nog, ik heb middenveld waardeloos zeer hoog en hij waardeloos hoog dus ik beter middenveld, ik had 28,5 sterren en hij 26, balbezit was 55% en 59%, beide in mijn voordeel.
Dus alles goed voor mij, wat denk je... kansenverhouding 7-4 voor hem, en ik sta 3e :'(

edit: zijn totale spelerservaring waardeloos, mijne slecht, dus echt alles was in mijn voordeel, zo balen dit.
Je was idd wel beter, maar niet zo extreem veel beter dat dat niet makkelijk gecompenseert kan worden door de matchengine. Daarin zit een behoorlijk portie random, wat ook wel zo leuk is anders kun je zelf de uitslag van iedere wedstrijd ook wel invullen. Houd het spannend zeg maar.
Ik trouwens zo niet zien of die kansen normale kansen zijn of SE(special events) die dus los staan van de middenveldratings.

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zelf nog een vraag in verband met counteren, waar het vanaf hangt of een gecreerde counterkans(dus countertactiek -> gemiste kans-> countervaardigheid-> counterkans) leidt tot een doelpunt?

In de regels staat:
"Als je een counter weet te plaatsen, wordt deze in het verslag gemeld als een gemiste kans of als een doelpunt."

Waar hangt het vanaf of het een doelpunt wordt?
- Countervaardigheid?
- Som aanvalsratings counterteam/som verdedigingsratings verdedigingsteam
- Centrum aanval counterteam/centrumverdediging verdedigende team
- Passings skills counterteam/verdedigende team?
- Anders namelijk....?

Kan iemand zijn licht hierover laten schijnen?

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:09:
[...]

iemand anders dit ook? :/
Ja. :)

Je moet gewoon geduld hebben. De competitietabellen worden geupdate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mij WO cyclus is weer even voorbij. Komende twee weken zijn de belangrijkste weken die er zijn. Mocht ik beide wedstrijden winnen dan is promotie een feit. Helaas heeft één van mijn tegenstanders intussen al een paar leuke aankopen gedaan waardoor zijn middenveld beter is geworden. Waarschijnlijk ga ik het dus proberen met 5-4-1 op de counter. Kijken of dat in deze wedstrijd wat oplevert. Mocht dat niet het geval zijn dan rest me de andere competitiewedstrijden te winnen om nog te promoveren.

En als dat niet lukt dan moet het volgend jaar lukken, maar alleen al om de tijden van de wedstrijden hoop ik te promoveren. De tijd waarop VII speelt vind ik echt verschrikkelijk. Meestal kijk ik het niet eens af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:17: De tijd waarop VII speelt vind ik echt verschrikkelijk. Meestal kijk ik het niet eens af :(
Idd wat een bagger tijd. Om 11 uur s'avonds is de match pas gespeeld en dan ben ik al redelijk moe :O

Ben trouwens bezig met de OP (Openings Post) en ik wilde een lijstje maken met afkortingen maar ik wilde ook graag weten of er nog links, nieuwe items, veranderingen, ect bij moesten of misschien dingen er af?

Let me know :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik kijk de match altijd vanuit mijn bed af via mijn pda :D En dan snel slapen...promotie zit er voor mij toch niet in, maar ja dat wist ik van te voren...middenveld is van middenmoter kwaliteit helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn middenveld is iets beter geworden door een aantal aankopen, maar het is zeker niet goed genoeg. Toch speel ik liever in de VI volgend jaar. Zal wel knokken worden tegen degradatie, maar so be it. De VII biedt me gewoon te weinig (zeker omdat ik voor het tweede jaar in successie 3 WO teams tegenkom). Ik hoop dat dat in mijn volgende competitie wat minder is. Echte sfeer is er nu namelijk niet, en iedereen heeft een hoge TS door alle WO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima pewwy kom maar in mijn compo. is goed voor mijn doelsaldo ;)

@insomniac. dat is het volgens mij wel zo'n beetje. maar er zijn hier een hoop counter teams en die weten het, neem ik aan, wel precies.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Bring it on ;)

Tegen de tijd dat ik in VI zit heb ik als het meezit een iets beter middenveld. Misschien kan ik dan wat potten breken. Bovendien heb ik minimaal briljant counter volgend seizoen, en ik verwacht daar leuke dingen mee te kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik verwacht volgend jaar nog niet te promoveren...geen ruimte voor aankopen op het middenveld aangezien ik het seizoen erna PM ga trainen...dus ga dan geen dure middenvelders kopen voor 1 seizoen. dus hierna nog minimaal 2 seizoenen in de VII en dan met een sterke ploeg proberen gelijk in de VI mee te kunnen doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:56:
Bring it on ;)

Tegen de tijd dat ik in VI zit heb ik als het meezit een iets beter middenveld. Misschien kan ik dan wat potten breken. Bovendien heb ik minimaal briljant counter volgend seizoen, en ik verwacht daar leuke dingen mee te kunnen doen :)
mja...counteren... ach merk je vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik blijf erin geloven zolang Asako Pako in Spanje niet degradeert uit de Primera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
Ik ga dit jaar wel gewoon promoveren (woei wat een kunst... alhoewel in mijn IX zelfs de nr6 >100 hatstats haalt). Maar ik haal nog niet echt een goed middenveld (waardeloos zeer hoog/slecht laag of max slecht hoog maar dan moet ik 4-4-2 spelen of wat gepict hebben). Wat haalt het gemiddelde VIII team? Ik wil eigenlijk gewoon 3 keer op rij promoveren ;) Dat wordt met verdedigers trainen en 5-3-2 spelen misschien lastig, dus ik denk dat ik begin volgend seizoen overstap op middenveld trainen (koop ik mijn trainees wel voor de seizoensovergang, kan ik en conditie trainen en ze kosten geen klap). Ik heb dan wel wat formidable en misschien 2 uitmuttend verdedigers die ik kan verkopen...

[ Voor 3% gewijzigd door Coca-Cola op 18-07-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Speel je thuis met 118 hatstats tegen iemand met 110 hatstats... verlies je met 1-3 :(

Ik stond 1e, 2 weken geleden, nu 4e, met 5 punten achterstand op de nummer 1 :(

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:20:
Ik ga dit jaar wel gewoon promoveren (woei wat een kunst... alhoewel in mijn IX zelfs de nr6 >100 hatstats haalt). Maar ik haal nog niet echt een goed middenveld (waardeloos zeer hoog/slecht laag of max slecht hoog maar dan moet ik 4-4-2 spelen of wat gepict hebben). Wat haalt het gemiddelde VIII team? Ik wil eigenlijk gewoon 3 keer op rij promoveren ;) Dat wordt met verdedigers trainen en 5-3-2 spelen misschien lastig, dus ik denk dat ik begin volgend seizoen overstap op middenveld trainen (koop ik mijn trainees wel voor de seizoensovergang, kan ik en conditie trainen en ze kosten geen klap). Ik heb dan wel wat formidable en misschien 2 uitmuttend verdedigers die ik kan verkopen...
ik denk matig tot redelijk (oud) gemiddeld.

@CIS die 8 hatstat puntjes meer zeggen echt niks. het ligt eraan waar je die extra puntjes hebt. heeft je tegenstander een beter middenveld en de ratings liggen zo dicht bij elkaar ja dan is de kans groot dat je verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:42:
[...]

ik denk matig tot redelijk (oud) gemiddeld.
En voor de mensen onder ons die nooit met de oude ratings hebben gespeeld (of de mensen die wel zijn overgestapt ;)) wat voor nieuwe ratings zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben effe met de nieuwe OP bezig en wil het eigenlijk geheel in simpele hattrick style maken :) Misschien wel saai maarja zal eens kijken hoe het eruit ziet in een totaal plaatje :) Het gaat tenslotte om de inhoud van de OP :)

Heb nu een banner gemaakt en vroeg mij af wat jullie er van vinden :)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/banner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
Coca-Cola schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:52:
[...]

En voor de mensen onder ons die nooit met de oude ratings hebben gespeeld (of de mensen die wel zijn overgestapt ;)) wat voor nieuwe ratings zijn dat?
Globaal moet je het door 2 doen. Maar dan kom je er niet precies op zeg maar, maar wel bijna ;) Dus redelijk (oud) komt dan overeen met bijvoorbeeld slecht (zeer hoog). En Goed (oud) komt overeen met Zwak (heel laag). (dit zijn eigen ratings van mij van een oefenwedstrijd). Maar je kunt ook gewoon je ratings van een wedstrijd opschrijven en dan bij configuratie de ratings op oude stijl zetten. Kun je het zelf een beetje vergelijken :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, gister weer verloren :( en dat terwijl het seizoen zo goed begon :'(

In HO ziet ik dat mijn mid sterker was (waardeloos hoog tegen waardeloos laag), maar mijn verdediging een aardig stuk zwakker. Mijn verdediging komt niet verder dan slecht (heel laag) tot slecht (hoog). De tegenstander had verdediging tussen zwak (erg hoog) en matig (heel laag). Bij de aanval was mijn team weer iets beter.... De gezamenlijke sterkte hadden we allebei slecht (hoog).

Magoei, dus weer verloren, nu staat ik derde op 4 punten achter de nummer 2 en 6 achter de nummer 1 :( Promoveren kan alleen nog als ik de nummer 1 waar ik al met 5-1 van verloren heb weet in te maken en dat die de huidige nummer 2 op z'n broek geeft :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik zit ook altijd op een slecht heel laag middenveld en ik speel als middenmoter in de VII. (En heb als enige punten gepakt tegen de nummer 1! :P )

Gisteren leuke nieuwe trainee gekocht (mijn trainee had overigens 806k opgebracht)

Gregers Hansson
TSI = 1 300, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Voor 305k, best netjes dacht ik zo...net bijna een hoog uitstekend voor 400k te pakken, brak er toch nog een bidwar uit...helaas.. :)

Edit2:
Inmiddels ook mijn tweede trainee binnen:

Juha Björklund (64023584)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Voor 344k iets teveel maar ja, ik had er 350k voor gereserveerd dus lang niet slecht...:)

* -TheNose- is weer blij met de nieuwe spelers!

Hmmm wel mijn teamgeest gezakt naar geirriteerd, met slecht leiderschap gaat dat wel weer even duren vrees ik voor hij weer op bedaard staat! :( Over twee weken pas een WO.

[ Voor 103% gewijzigd door -TheNose- op 18-07-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 1e is hoog uitstekend en een goeie koop die 2e geef je geen tsi mee maar heeft veel bijstats dus daar is het niet van te zeggen. 3x zwak en 1 x matig hakt er wel in uiteraard(en om die reden ook een mindere koop imo)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tweede heeft een tsi van 1500 en is denk ik laag uitstekend. Die zwakke bijstats maken niet zoveel uit, maar dat matige wel ja...maar ja zonder bijstats waren er de afgelopen dagen niet veel te vinden. Als ze er al waren hadden ze vaak een startprijs van ruim 400k... 8)7
Maar ben tevreden over deze twee nieuwe trainees! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:51:
Die zwakke bijstats maken niet zoveel uit
nee? en als ze nou alle 3 zeer hoog zwak zijn? moet je eens opletten of het uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:45:
die 1e is hoog uitstekend en een goeie koop die 2e geef je geen tsi mee maar heeft veel bijstats dus daar is het niet van te zeggen. 3x zwak en 1 x matig hakt er wel in uiteraard(en om die reden ook een mindere koop imo)
Die is niet hoog uitstekend denk ik:

Datum TSI toen
17-07-2005 FC Oud-Beijerlan 1 300
06-07-2005 Blast Me 1 070

03-07-2005 Afkomstig uit de jeugdopleiding van "Dranker".

Ik denk zelfs dat hij met "goed" verdedigen is gekocht de eerste keer.

Denk dat die andere ook net is gestegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 18-07-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah ja dat wist ik niet, niet naar gekeken. zowieso nooit trainees kopen die al eens verkocht zijn. altijd alleen maar pulls(tenzij je trainees wilt die hoger zijn dan uitstekend). die zijn dan niet net over en is de kans groter dan ze sneller stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ach ja, als ik de prijzen vergelijk met andere transfers die ik de laatste week gevolgd heb en ook al zijn ze beiden laag uitstekend, dan nog zijn het twee nette aankopen, ook kwa prijs! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Check, dat denk ik ook... niemand verkoopt een trainee met hoog uitstekend, tenzij misschien bij een training switch... maar dan zet je het erbij en een jeugdpull met uitstekend is altijd laag uitstekend. Ik train ook verdedigers en mijn hoog uitstekends hebben 1600+ zonder bijstats (althans met max 1 matig en een lage conditie) en ik heb goeds die TSI 1300 hebben en die vorige week gestegen zijn (wel redelijk conditie en matig scoren).
Maar prima trainees verder.. ik verkoop echt geen uitstekends onder de 350k hoor, tijdje geleden nog een 19 jarige voor die prijs verkocht, dus prima prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Maakt het ook nog uit hoeveel geld je in je jeugdopleiding stopt ? Ik ben nu nog maar net begonnen heb ff gezocht in GoT maar kreeg geen results. Ik stop er nu 5.000 in maar gaat het sneller als ik er 20.000 instop of maakt dit in het begin nog niet uit ? De jeugdopleiding is nu nog zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En ik had nu ook laag uitstekende spelers nodig aangezien de rest van mijn 18 jarigen ook pas gepopt zijn naar uitstekend...kunnen ze allemaal mooi tegelijk in de verkoop over 2 seizoenen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik speel hattrick pas 3 maandjes maar ik kom sinds gister niet meer op de website het lijkt wel of de server down is is dat ook bij jullie??
want dit is egt irri er staan op dit moment 4 spelers op de transferlijst van mij team:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:14:
En ik had nu ook laag uitstekende spelers nodig aangezien de rest van mijn 18 jarigen ook pas gepopt zijn naar uitstekend...kunnen ze allemaal mooi tegelijk in de verkoop over 2 seizoenen! :)
Tja, wat zou dat anders vervelend geweest zijn! Stel je voor dat ze eerder zouden poppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik probeer (tot nu toe dan) voor hoog goed met minimaal redelijk passen te gaan. Best lekker als ze direct naar uitstekend poppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:16:
hey ik speel hattrick pas 3 maandjes maar ik kom sinds gister niet meer op de website het lijkt wel of de server down is is dat ook bij jullie??
want dit is egt irri er staan op dit moment 4 spelers op de transferlijst van mij team:D
Bij mij werkt het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit man wat kan het anders zijn ik kan naar alle websites die ik wil behalve hattrick :| :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
ipconfig /flushdns ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuh kan je meschien ietsje breeder uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ip ban :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej he shit man is dat dan voor altijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
IP Ban zou kunnen. Probeer eens via een command promt een ping te doen naar hattrick. Probeer ook ipconfig /flushdns te typen in je command prompt. Gevolgd door enter uiteraard ;)

Kijk daarna of de site het doet...

edit: Moet ik het wel goed typen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 18-07-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben niet egt zal maar zeggen een computerfreak :P dus ik weet niet waar ik command kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Niks illegaals gedaan toevallig? Dan misschien idd ip ban! :P
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:28:
ik ben niet egt zal maar zeggen een computerfreak :P dus ik weet niet waar ik command kan vinden :)
start>run>cmd :O

[ Voor 67% gewijzigd door -TheNose- op 18-07-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen meschien gevraagd voor hoeveel ik een speler kon verkopen 1 keertje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
start --> uitvoeren (of run in de Engelse Windows) en dan cmd invullen. Dan Enter....

:X Je zit me hier toch geen freak te noemen hoop ik ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 18-07-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:30:
start --> uitvoeren (of run in de Engelse Windows) en dan cmd invullen. Dan Enter....

:X Je zit me hier toch geen freak te noemen hoop ik ;)
Too slow! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

start>run>cmd :O

ik weet wat ik nu ga zeggen is heel erg dom maarja :P waar staat run O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh kzie het al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gedaan en ik zie16 bits mc-dos :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:33:
Dan typ je in ping www.hattrick.org

Oh en dan enter natuurlijk :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 18-07-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie niks :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit je op je werk/school? HT is soms geblocked door de admin. in dat geval kan je er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:33:
Lol, is dat net zoiets als Mc Donalds?
In je command prompt (MS-DOS) moet je dit invoeren...

je hoeft geen reactie te krijgen, maar door middel van het ping commando krijg je achter www.hattrick.org een ip adres te staan (nummers ;))

[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 18-07-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat dan ben ik dan voor 1 week geblockt ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Geef je teamid anders even, of je teamnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

look my name ;)

btw kan het niet meschien iets met me internet opties te maken hebben ?????????

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wel een beetje offtopic allemaal dit he... 8)
En ook speciaal voor dit probleem geregistreerd op GoT? :P

[ Voor 40% gewijzigd door -TheNose- op 18-07-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een emailadres van een mod ofzo waar ik dit aan kan vertellen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:54:
weet iemand een emailadres van een mod ofzo waar ik dit aan kan vertellen :O
Zie de hattrick site! ;)

sorry verveel me...

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 18-07-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry verveel me...[/quote]

ik ook :O kan je meschien ff kijken op hattrick of mijn team nog wel bestaat O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Bestaat nog, je staat zelfs nog steeds eerste. Heb je überhaupt iets gedaan met wat we net aangeraden hebben?

Ik wil je eigenlijk niet wijzen op de regels van GoT, maar vertellen wat je al gedaan hebt en antwoord geven op vragen of je wel/niet thuis zit zijn best handig. Op die manier kunnen we namelijk helpen. Anders wordt het een beetje met een kanon op een mug schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ik ook :O kan je meschien ff kijken op hattrick of mijn team nog wel bestaat O-)[/quote]

nederland@hattrick.org

Misschien een domme opmerking maar staat je capslock aan bij het inloggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep ik zit thuis maar wat jullie hebben gezegd er gebeurt niks ik zie ook geen ip voor de website nu staan :S

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh ok thx ;)

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
:+
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:06:
ik kom niet op de site ik kan wel denk ik me aanmelden maarja dan moet ik eerst op de site komen ;)
Kan je misschien even je bovenste post editen zodat er geen honder 1 regel posts komen. Ik zal je proberen te helpen.
---
Ok dan denk ik dat als je gewoon de rest van internet wel kan benaderen dat er idd sprake is van een IP ban. Waarom? Geen idee maar ik zou maar eens een mailtje sturen naar nederland@hattrick.org. Binnen korte tijd geven ze je een antwoord. (+/- 2 dagen)
--
Dat ligt er dus aan. Weet niet waarvoor de IP ban is. Dat zullen ze je wel vertellen en hoe of wat verder weet ik echt niet. Misschien zeggen ze wel dat er niets aan de hand is dunno. Moet je even afwachten.

[ Voor 118% gewijzigd door Swanfield op 18-07-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb jullie allemaal heel l33t g3h4x0rT

muahahah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:17:
ik heb jullie allemaal heel l33t g3h4x0rT

muahahah!
:? Ergens een l33t3n voor dummy's boek gelezen :p

Ok, even weer ontopic :)

Ligt het aan mij of zijn spelers steeds duurder geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mijn gevoel ook ja. dat komt omdat de markt weer aantrekt doordat alle besparingen voor stadions weer over zijn. vraag en aanbod. je kan er hele macro(of was het nou micro :)) modellen op los laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik was juist goedkoop uit voor mijn trainees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:57:
Ik was juist goedkoop uit voor mijn trainees :P
we hadden het ook over goede spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
ff 2e poging na al het offtopic gepraat :)

Maakt het ook nog uit hoeveel geld je in je jeugdopleiding stopt ? Ik ben nu nog maar net begonnen heb ff gezocht in GoT maar kreeg geen results. Ik stop er nu 5.000 in maar gaat het sneller als ik er 20.000 instop of maakt dit in het begin nog niet uit ? De jeugdopleiding is nu nog zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 08:54:
Om Tim nog ff te quoten:

[...]

Ik kon me al niet vooorstellen dat Tim een wedstrijd wilde missen, dus ik ben maar ff door het vorige topic gaan spitten 8)7
_/-\o_ _/-\o_ thanks!! :)
Damien2004 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:41:
Ben effe met de nieuwe OP bezig en wil het eigenlijk geheel in simpele hattrick style maken :) Misschien wel saai maarja zal eens kijken hoe het eruit ziet in een totaal plaatje :) Het gaat tenslotte om de inhoud van de OP :)

Heb nu een banner gemaakt en vroeg mij af wat jullie er van vinden :)

[afbeelding]
in één woord: GAAF :)

en inderdaad, ik ben weer terug van Malta en heb zoals beloofd direct de uitdaging van de GoT cup aangenomen :) ik ga m´n hattrick leventje na 8 stille dagen weer even oppakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WB :)

kep de tegenstander even bekeken. elfde divisie lol... dus moet niet echt een probleem zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:46:
[...]
_/-\o_ _/-\o_ thanks!! :)

[...]

in één woord: GAAF :)

en inderdaad, ik ben weer terug van Malta en heb zoals beloofd direct de uitdaging van de GoT cup aangenomen :) ik ga m´n hattrick leventje na 8 stille dagen weer even oppakken :)
Ah geweldig! Mijn tegenstander is eindelijk terug van zijn buitenlandse trip hehe Ik zou even terug bladeren naar mijn posts kan je lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:25:
[...]

we hadden het ook over goede spelers ;)
Oh sorry niet goed gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
blackraid3r schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:07:
ff 2e poging na al het offtopic gepraat :)

Dan kan je waarschijnlijk absoluut niet zoeken!!! :O

Van onze vriend R Koeman:
Vraag:
Hoeveel moet ik in m'n jeugdopleiding investeren en hoelang duurt het voordat ik op het hoogste niveau zit?
Antwoord:
Afhankelijk van wat je te besteden hebt wordt aangeraden zoveel mogelijk in je jeugdopleiding te investeren. Als je vanaf het begin 20.000 per week in je jeugdopleiding stopt, zul je na ongeveer 2 seizoen een uitstekende jeugdopleiding hebben. De jeugdopleiding kan dan nog hoog-uitstekend worden, dat duurt nog ongeveer 1 seizoen.
en
Vraag:
Ik wil minder in m'n jeugd gaan investeren. Is dat verstandig?
Antwooord:
Nee, dat is onverstandig. Het zal hierdoor namelijk veel langer duren totdat je jeugdopleiding op het maximale niveau is. Het niveau van je jeugdopleiding zal zelfs zakken als je minder investeerd dan je altijd gedaan hebt! Daarom kun je, als je weinig geld hebt, beter met een kleine investering in je jeugdopleiding beginnen en later als je rijker bent de investering opvoeren. Nog mooier is het natuurlijk als je vanaf het begin maximaal in je jeugd kan investeren.
en
Vraag:
Ik investeer 10.000 per week in m'n jeugdopleiding en m'n jeugdopleiding staat al heel lang op redelijk. Zou het kunnen dat m'n jeugdopleiding niet meer beter wordt?
Antwoord:
Niet alleen de snelheid waarmee je jeugdopleiding beter wordt wordt door de investering bepaald, ook het maximale niveau. Bij 10.000/week investering is het maximale niveau jeugdopleiding ongeveer goed en bij 5.000/week ongeveer redelijk.
Ik weet het ik ben te goed voor deze wereld...Damien wanneer gaan we onze lees de OP eens goed campagne beginnen?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om toch even antwoord te geven, terwijl onze beginnende vriend druk de OP aan het opsnorkelen is, ik zou beginnen met 5k per week. dan staat ie al best snel op matig. als je het kan missen opvoeren naar 10k waardoor ie stijgt naar hoog redelijk.

dan als je je financien in orde hebt na 1,2 of 3 seizoenen kan je er 20k insteken waardoor ie al vrij snel naar goed zal stjigen. vervolgens duurt het minimaal 1 seizoen voordat ie op uitstekend staat.

of het rendabel is? tsja dat is de vraag... voor mij niet. kosten/baten verhouding liggen ergens rond de 1 mln uit / 200k in. dus voorlopig nog niet. maar mocht je rond begin seizoen iets trekken van 17 met een goed hoofdskill heb je in 1x 3 seizoenen terug verdiend.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.