Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.707 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Tja betekend dus een WO voor je en automatisch 3 punten. Idd erg jammer maarja de GoTcup kwam ook wat laat op gang enzo was wel grappig om te zien trouwens dat als je binnen de Fed een team bekeek dat die allemaal nog uitgenodigd konden worden voor een friendly hehe normaal heeft iedereen dit zeker op donderdag al rond :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
Vorm: -9 :| / +1 (hier schrok ik me wel even dood van :X )
Verdedigen: +2 (18j formidabel, 17j goed (nu pas...))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Coca-Cola schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:00:

Dat hoeft dus niet als je thuis speelt, en de dubbele ervaring krijg je dan ook (+ meer toeschouwers dan normaal)
klinkt leuk hoor 'dubbele ervaring' 'meer toeschouwers' maar het gaat om zulke kleine minuscule verschillen dat ik me er niet druk om ga maken.

even een mededeling van technische aard. in firefox kan je op gottrick niet 'back' of het ligt aan mij kan ook. de back knop licht niet op en backspace werkt ook niet.

vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:35:
[...]

die opbrengsten van friendly's zijn echt te verwaarlozen. ik zou me daar niet al teveel op focussen. die paar k per week wordt je echt niet vrolijk van :)

all in all boeit het vrij weinig allemaal. ALS je maar speelt voor de training en hoe, wat en waar is niet interessant, maar dat is mijn mening :)
ik ga er vanaf nu een gewoonte van maken om teams uit hogere divisies uit te dagen om op hun terrein te spelen. idd, het levert maar ~2k op, maar ik kan het goed gebruiken in deze fase

ben nog niet van plan mijn gestegen trainees te verkopen en zit dus even krap met de inkomsten, alle beetjes helpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:22:
[...]

klinkt leuk hoor 'dubbele ervaring' 'meer toeschouwers' maar het gaat om zulke kleine minuscule verschillen dat ik me er niet druk om ga maken.

even een mededeling van technische aard. in firefox kan je op gottrick niet 'back' of het ligt aan mij kan ook. de back knop licht niet op en backspace werkt ook niet.

vaag
hmm, hier ook... maar als ik dan rmb doe doettie in eerste instantie ook niks in dat menu, tot je daadwerkelijk klikt, dan kan je ook weer refreshen/naar je homepage gaan en op back drukken...

en over die friendlies, ik laat ook altijd buitenlanders naar mij toe komen, levert me ongeveer 3* het normale op en dat vind ik dan toch wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:23:
[...]

ik ga er vanaf nu een gewoonte van maken om teams uit hogere divisies uit te dagen om op hun terrein te spelen. idd, het levert maar ~2k op, maar ik kan het goed gebruiken in deze fase

ben nog niet van plan mijn gestegen trainees te verkopen en zit dus even krap met de inkomsten, alle beetjes helpen 8)
Meeste wat ik tot nu toe heb gekregen voor een vriendschappelijk was tegen een 3de divisionist uit het buitenland in een wedstrijd op zijn terrein. Was 6000,- ongeveer dus was de winst nog niets hehehe.

Beste is denk ik een hoog geplaatst team uit het buitenland hierheen te lokken. Dat levert volgens mij het meeste op...

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Jep, maar die zijn ook niet gek ;) Die hopen uiteraard ook dat ze minstens hun reiskosten terugvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
als ze bij mij komen.... ik haal meestal zo'n 11/12k op bij friendly, dus dan houden degene die naar me toe komen toch al zo'n 5/6k over... maarja hun geld boeit me niet, ik krijg 3* meer dan een normale friendly :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, de TU zal er wel door zijn denk ik zo :p een van de beteren zo niet de beste sinds ik begonnen ben:

Vorm: +5/-2
TSI: +860/-100

Zeker de stijging in de TSI heb ik nog niet eerder zo hoog gehad :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben mij nu ook een beetje aan het verdiepen in Managerzone is een hele andere game dan Hattrick en met andere opties. Moet zeggen dat het wel even wennen is iedere dag kan je namelijk 2 wedstrijden (oefen) spelen en 1 competitie iedere week op zondag. De wedstrijden duren slechts 20 minuten ofzo dus de spanning is niet heel erg groot vind ik.

Heb nu 3 oefenpotjes gehad en heb nu het volgende doelsaldo: 0 voor 24 tegen :p

Er zit volgens mij geen limiet aan het aantal doelpunten wat je kan scoren dus je heb een hoop basketbal uitslagen volgens mij. Ohja het kost 2 eurie om te activeren via smsje.

Zijn er meer mensen die deze game al spelen? Misschien wel grappig om er naast te doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik hou het wel gewoon bij hattrick, kost me al genoeg tijd! ;)

Trainingsupdate was hier ook alweer dramatisch....wederom een aantal A spelers gezakt in vorm en een verdediger die had moeten poppen is niet gepopt! :( Mijn spits is zelfs gedaald naar rampzalig vorm terwijl hij elke week speeld (en elke wedstrijd scoort :P )

Ah well, we zien het volgende week wel weer...komende week nieuwe trainees kopen! :P Zondag gaat mijn verdediger eruit (net voor de wedstrijden, dus veel mensen online) en dan ga ik zelf tijdens mijn wedstrijd maar vast shoppen denk ik...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ik heb mijn tegenstanders al ht-mailtje gestuurd hier over maar ik zeg het hier ook maar even

ik ga 4 week naar polen. daarom probeer ik elke zaterdag een internet cafe op te zoeken, om mijn hattrick dingentjes te doen. daarom wil ik even vragen of iedereen die in mijn poule zit ook mij. wil uitdagen al speel IK thuis. en het liefste woensdag zodat ik evt. ook op andere dag naar internet cafe kan gaan alvast bedankt

FF H2opoloën

btw. iedereen nog een prettige vakantie 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 15-07-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

-CKY2K- schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:49:
Ik hou het wel gewoon bij hattrick, kost me al genoeg tijd! ;)

Trainingsupdate was hier ook alweer dramatisch....wederom een aantal A spelers gezakt in vorm en een verdediger die had moeten poppen is niet gepopt! :( Mijn spits is zelfs gedaald naar rampzalig vorm terwijl hij elke week speeld (en elke wedstrijd scoort :P )

Ah well, we zien het volgende week wel weer...komende week nieuwe trainees kopen! :P Zondag gaat mijn verdediger eruit (net voor de wedstrijden, dus veel mensen online) en dan ga ik zelf tijdens mijn wedstrijd maar vast shoppen denk ik...:)
ik denk dat je beter niet onder de wedstrijd kan shoppen want dan zijn er ook veel mensen online.
het beste is dacht ik 's morgens op maandag ofzo niet in het weekend want dan veel mensen vrij.
maarja je moet niet zitten met het werk of iets anders dat je niet kan

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 15-07-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
H2opoloër schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:50:
ik heb mijn tegenstanders al ht-mailtje gestuurd hier over maar ik zeg het hier ook maar even

ik ga 4 week naar polen. daarom probeer ik elke zaterdag een internet cafe op te zoeken, om mijn hattrick dingentjes te doen. daarom wil ik even vragen of iedereen die in mijn poule zit ook mij. wil uitdagen al speel IK thuis. en het liefste woensdag zodat ik evt. ook op andere dag naar internet cafe kan gaan alvast bedankt

FF H2opoloën

btw. iedereen nog een prettige vakantie 8)
Prettige vakantie! (misschien effe HT mail naar je poul genoten niet iedereen leest hier ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Volgens mij ben je niet helemaal wakker. Kijk eens bovenaan in je quote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:57:
Volgens mij ben je niet helemaal wakker. Kijk eens bovenaan in je quote ;)
:Z Idd ik ken maar beter mijn :X houden of een B) opzetten |:(

Voorlopig lees ik iedere post gewoon even 2 keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@H2O fijne vakantie! Ik moet 's maandags gewoon werken dus dan shoppen gaat niet lukken helaas, dus reken erop dat ik iets duurder uit ben... :(

Iemand die anders alvast een bod uit wil brengen op mijn verdediger? Staat op 700k, maar gaat zeker voor meer weg... 47271611 alvast bedankt, dan kan ik morgen al naar trainees shoppen, heb al wat goede langs zien komen namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb het ff niet, anders had ik je wel gematst :( Volgende keer gewoon voor weinig op de TL, dan heb je meestal al snel wat staan.

Anyway, waarom koop je ze niet op donderdag? Met een beetje zoekwerk hoef je ze dan zelf niet op te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
tsja heb van de week toch trainee plekjes over dus train ze dan liever zelf...weet ik dat het tenminste goed gebeurd ;)

Dus als iemand het geld heeft...please breng dan een bod uit? thx! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

@ Damien: Zal van het weekend eens kijken naar Managerzone, ziet er wel leuk uit. Vooral dat je de wedstrijden in 3d kan bekijken. Maar ben bang dat het ook weer veel tijd in beslag gaat nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:13:
@ Damien: Zal van het weekend eens kijken naar Managerzone, ziet er wel leuk uit. Vooral dat je de wedstrijden in 3d kan bekijken. Maar ben bang dat het ook weer veel tijd in beslag gaat nemen.
3D kost geld :), maarja kijk maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:12:
tsja heb van de week toch trainee plekjes over dus train ze dan liever zelf...weet ik dat het tenminste goed gebeurd ;)

Dus als iemand het geld heeft...please breng dan een bod uit? thx! :D
waarom moeten mensen een bod uit brengen? iemand die hem wilt kopen biedt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan kan hij weer wat uitgeven, waarschijnlijk heeft hij niet genoeg voor de aanschaf van nieuwe trainees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Idd geen geld om nu al naar trainees te kijken...vandaar...is dus vragen om een gunst en niet als transferad bedoeld... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan ga je toch morgen trainees shoppen? of vanavond? ik snap het niet zo goed volgens mij :)
zondag hoeven ze pas te spelen ruim 2,5 dag om te shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

-CKY2K- schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:28:
Idd geen geld om nu al naar trainees te kijken...vandaar...is dus vragen om een gunst en niet als transferad bedoeld... O-)
Als er op jouw speler wordt geboden heeft dat volgens mij geen enkel effect meer. Met ander woorden je krijgt je "geld" pas als de deadline verstreken. Dus kan je voor de DL geen nieuwe trainees kopen of op bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:37:
[...]

Als er op jouw speler wordt geboden heeft dat volgens mij geen enkel effect meer. Met ander woorden je krijgt je "geld" pas als de deadline verstreken. Dus kan je voor de DL geen nieuwe trainees kopen of op bieden...
je kan wel bieden met het geld dat je nog niet hebt ;)

heb er (SLECHTE!!) ervaring mee, ik deed het ook zo, stond toen ineens 600k in de min (omdat ik het geld helaas pas na de economische update daadwerkelijk kreeg) en kon maar 5* inloggen de week erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:45:
[...]

heb er (SLECHTE!!) ervaring mee, ik deed het ook zo, stond toen ineens 600k in de min (omdat ik het geld helaas pas na de economische update daadwerkelijk kreeg) en kon maar 5* inloggen de week erop
Ai, nou zoiets zou ik niet durven hoor hahaha veel te bang dat ik deze sterreploeg kwijt raak :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

correctie ster ploeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:45:
[...]

Volgens mij is dat dus afgeschaft..... Je kan max. 200K in de min staan. Ondanks dat er al op 1 van je spelers is geboden... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
volgens mij zag ik vanmorgen bij hattrick bij transfers, gewoon onderaan nog staan dat het wel kon.
nu op werk dus an niet checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:24:
[...]

Volgens mij is dat dus afgeschaft..... Je kan max. 200K in de min staan. Ondanks dat er al op 1 van je spelers is geboden... O-)
Hmm waar staat dat dan? Dat geld volgens mij alleen voor coaches kopen (kan niet met geld wat je nog tegoed hebt)...
En Heijn je snapt het idd niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:24:
[...]

niet teveel denken jij B)
cq. das bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:40:
[...]

niet teveel denken jij B)
cq. das bullshit
Zou zeggen, waag de gok, en biedt maar op een speler die normaal gesproken buiten je budget valt...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
heb nog geen geld tegoed dus kan het niet proberen (hint,hint) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:02:
heb nog geen geld tegoed dus kan het niet proberen (hint,hint) ;)
het kwartje valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37

odan

The dark side is within all!

mijn tegenstander heeft me nog niet uitgenodigd.

ik heb een ht mailtje naar mils85 gestuurd en ga nu de tegenstander zelf uitdagen, zoals in de regels staat. hopen dat die nog wel accept anders heb ik 3 punten 8)7

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
odan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:48:
mijn tegenstander heeft me nog niet uitgenodigd.

ik heb een ht mailtje naar mils85 gestuurd en ga nu de tegenstander zelf uitdagen, zoals in de regels staat. hopen dat die nog wel accept anders heb ik 3 punten 8)7
mils85 is op vakantie, SandstorM (zo heet zn HTteam) neemt het tijdelijk waar dus naar hem het HTmailtje sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ok doe ik dat :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik snap een ding niet van het finetunen van de tool ht-ratings (zie openingspost). Ze zeggen namelijk zelf dat je dit moet doen op woensdag (na je friendly/bekerwedstrijd), op vrijdag (na je training) en op zondag (na je wedstrijd).

De woensdag en zondag snap ik nog wel. Je kunt het programma dan zo instellen dat de sterren en ratings een beetje overeenkomen met wat gehaald is in de wedstrijd, maar hoe doe je dit dan op vrijdag? Je hebt dan geen vergelijkingsmateriaal en als je uitgaat van de waardes van de woensdag houdt je geen rekening met de veranderingen van de trainingsupdate en maak je hetgene je op zondag en woensdag gefinetuned hebt weer kapot. Dan zou je het programma net zo goed alleen op vrijdag na je training kunnen instellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 16-07-2005 00:01 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je pakt een wedstrijd en je opstelling zoals je hebt gespeeld en je stelt de ratings zodat ze kloppen met HT. voorkeur alleen je a-team. je b-team kan weer erg varieren. de weken erop ga je finetunen. de schuiven(bij HAM) kan je vrij precies zetten. alsmede alle variabelen van mots/pic enz enz. ook kan je bij opties de 'waardes' die (in dit geval HAM)je positie bepaald instellen. dus per speler. een verdedigende back of een wtm mid kan je precies instellen zoals jij denkt dat het klopt.

als je dit een beetje lekker hebt afgestemd kloppen de ratings 90% de vorm updates neemt het programma mee. de ervaring niet. de hoogte van een skill ook niet. goed is goed. het kent geen laag of hoog goed. daarom ook die finetuning.

bij mij klopt het nagenoeg altijd en is erg makkelijk bij het proberen van opstellingen wat je gaat halen. ik speel wel met oude ratings dus die zijn minder secuur en wijkt het nog soms eens af. de grensgevallen tussen bv briljant en uitmuntend pakt ie niet mee. maar aan de hand van de hatstats die je gaat halen(ongeveer) kan je zelf de hoogte inschatten.

[edit] oh en alle variabelen omtrend verdedigende coach/derby, zelfvertrouwen en zo kan je allemaal instellen. na een tijdje klopt het eigenlijk altijd

[edit2] ham bepaalt ook zelf welke positie het best is voor een speler. en pakt die waarde om de ratin te berekenen. ik heb een goed/goed pm trainee met redelijk wing en ham ziet hem als aanvallende wing (wat opzich ook wel kan, maar dus niet als aanvallende mid wat ie wel speelt). pas als de skills zo duidelijk zijn wat een speler is pakt ie die als hoofdpositie.

blaat lang verhaal... ff verder zuipen ben al vanaf half 6 aan de bak :P

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 16-07-2005 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat per positie vind ik nogal meevallen, je wings (verdedigend en aanvallend) kan je niet los van elkaar instellen, dus helemaal goed uitkomen doe ik daar nooit...op de centrale posities weer wel...maar bij benadering werkt het vrij aardig ja... ;)

Blijft trouwens altijd leuk dat shoppen naar nieuwe spelers! Ben nu een lijstje met gegadigden aan het samenstellen, altijd leuk... :) Ik wilde ook even kijken wat een briljante verdediger opbrengt, maar er staat er gewoon geeneen te koop! Ik ruik een gat in de markt :P

[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 16-07-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 09:44:
Dat per positie vind ik nogal meevallen, je wings (verdedigend en aanvallend) kan je niet los van elkaar instellen, dus helemaal goed uitkomen doe ik daar nooit...op de centrale posities weer wel...maar bij benadering werkt het vrij aardig ja... ;)

Blijft trouwens altijd leuk dat shoppen naar nieuwe spelers! Ben nu een lijstje met gegadigden aan het samenstellen, altijd leuk... :) Ik wilde ook even kijken wat een briljante verdediger opbrengt, maar er staat er gewoon geeneen te koop! Ik ruik een gat in de markt :P
Toch staan er genoeg (lees zeker paar honderd) te koop... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
2e week volgend jaar gaan er 3 op de tl ;) Ik verkoop er binnenkort maar één met uitmuntend. Dan kan ik volgend seizoen kijken waar ik moet aanvullen.

[ Voor 57% gewijzigd door Pewwy op 16-07-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 02:34:
je pakt een wedstrijd en je opstelling zoals je hebt gespeeld en je stelt de ratings zodat ze kloppen met HT. voorkeur alleen je a-team. je b-team kan weer erg varieren. de weken erop ga je finetunen. de schuiven(bij HAM) kan je vrij precies zetten. alsmede alle variabelen van mots/pic enz enz. ook kan je bij opties de 'waardes' die (in dit geval HAM)je positie bepaald instellen. dus per speler. een verdedigende back of een wtm mid kan je precies instellen zoals jij denkt dat het klopt.
Dat is duidelijk, maar dan kun je het toch het beste alleen op zondag na je wedstrijd doen?

Of zie ik iets over het hoofd, ik zou namelijk niet weten wat je met de ratings kan doen in zo'n progje na een training en toch staat dit op de site van ht-ratings. Je hebt geen vergelijkingsmateriaal toch?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148817

ik ben al een week aan het w88 op een plek voor mijn team :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

GoT Toto

Mensen vergeet de toto niet in te vullen!!

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 148817 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:44:
ik ben al een week aan het w88 op een plek voor mijn team :(
Een week maar? Dat is nog weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja ik moest een maand wachten en dat was zelfs kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:15:
Ja ik moest een maand wachten en dat was zelfs kort :P
volgens mij was het 4 a 5 maand bij mij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Anoniem: 112223 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:17:
[...]

Bij mij was het wel drie jaar bijna geloof ik...

* * * GoT Cup * * *

Ik snap er helemaal niks van, je schrijft je in voor een cup en dan ga je toch andere friendly's regelen. Er zijn nu geloof ik al 5 wedstrijden walk over, terwijl er 'maar' 20 wedstrijden worden gespeeld, das dus al een kwart van de wedstrijden die niet doorgaat.

Dus dringende oproep aan iedereen, hou je hoofd er even bij als je friendly's gaat accepteren!

* * * GoT Cup * * *

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 112223 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:17:
[...]

Ik wist niet eens meer dat ik me had ingeschreven toen ik mijn team kreeg 8)7
Sandyman538 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:14:
[...]
* * * GoT Cup * * *

Ik snap er helemaal niks van, je schrijft je in voor een cup en dan ga je toch andere friendly's regelen. Er zijn nu geloof ik al 5 wedstrijden walk over, terwijl er 'maar' 20 wedstrijden worden gespeeld, das dus al een kwart van de wedstrijden die niet doorgaat.

Dus dringende oproep aan iedereen, hou je hoofd er even bij als je friendly's gaat accepteren!

* * * GoT Cup * * *
Redelijk kansloos dit :+ Hoe kan je nou vergeten dat er cup is, er wordt al bijna 3 weken over niets anders gepraat op ongeveeer elke pagina.....

[ Voor 60% gewijzigd door Pewwy op 16-07-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:24:
[...]

Ik wist niet eens meer dat ik me had ingeschreven toen ik mijn team kreeg 8)7

[...]

Redelijk kansloos dit :+ Hoe kan je nou vergeten dat er cup is, er wordt al bijna 3 weken over niets anders gepraat op ongeveeer elke pagina.....
Denk dat het te maken heeft met het laat op gang komen van de cup indeling. Laten we de 2de ronde maar even kijken hoe dat gaat. Het is idd jammer maar gezien de omstandigheden en het belang van de trainingen kan ik het mij voorstellen dat er mensen zijn die het gewoon niet meer wisten en dus al een match hebben geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
offtopic:
Eindelijk je sig veranderd Damien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:14:
[...]

Bij mij was het wel drie jaar bijna geloof ik...

* * * GoT Cup * * *

* * * GoT Cup * * *
Als het onduidelijk is welk team nou verzaakt heeft ken dan bij de uitslagen een uitslag van 20-20 toe. Dan krijgen beide teams geen punten.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

mijn tegenstander is wel online geweest maar heeft nog steeds niet geaccept. heb hem zelfs een ht mailtje gestuurd.

maar goed als de wedstrijd doorgaat verlies ik hem. dus misschien zijn 3 punten toch wel welkom. :+

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 08:53
'k heb me eerste verdedigingstrainee te koop gezet. Eind van het seizoen ga ik overstappen naar positiespel, heb nu 1 wonderbaarlijk en 2 briljant die bijna wonderbaarlijk zijn, dan vindt ik het wel goed ;)

Dan de trainees allemaal verkopen en positiespel-trainees inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:46:
offtopic:
Eindelijk je sig veranderd Damien? ;)
offtopic:
Ja, was wel nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:48
Ik moet zeggen dat keepers pullen volgens mij verreweg het winstgevendst is, zeker als je opleiding nog niet op uitstekend staat. Ik heb nu al voor 300k aan keepers verkocht en pullde vandaag deze:

20 jaar
Total Skill Index (TSI): 3 410
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Helaas dus 20, maar zeker een ton waard. Dat maakt 400k en dus maak ik er nu al winst op. Ik heb het mijn vrienden ook maar aangeraden en die pullde ook maar meteen verkoopbare keepers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235

Moet ik ook maar eens proberen dan mijn keeper van het A-team is ook een yp met keepen goed en ik trek vandaag met al maanden uitstekende jeugdopleiding weer een ontslagkandidaat. TPE 2700 maar dat geloof ik niet.

TSI = 160, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik heb uberhaupt geen reserve keeper, ik pull op zondag een keeper en die wordt dan reserve keeper, dat scheelt toch weer iets van 2k loon per week en zelfs als ik een prutser met slecht keepen trek.. de kans dat je 'm nodig hebt is heel klein. Ik laat mijn nieuwe pull op woensdag spelen en verkoop 'm diezelfde avond.

[ Voor 3% gewijzigd door Coca-Cola op 17-07-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 24-05 13:30
Mijn jeugdspeler voor deze week

Sibrand Snel (70784721)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 664 €/week
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Hoop dat ik hiernog wat voor kan vangen :)

En even nog een vraagje over een coach. De hieronderstaande speler heb ik ongeveer een seizoen geleden gekocht
Kan ik deze speler dadelijk overzetten naar een , Goed coach Zwak leiderschap ?
thanks voor je reactie

Ulf Svensson 2
TSI = 0, 43 jaar, matig in vorm
Heeft briljant ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: formidabel

Ulf Svensson 2

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm ik denk dan zal ik ook eens een keeper pullen:
Rico Haarsma (70787583) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 523 €/week
Eigenaar: FC Oud-Beijerland

Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
haha, sorry hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach ik zie nu in HAM dat mijn jeugdopleiding leuk gaat. Paar x tsi 10-50 getrokken maar ook een paar leuke spelers nog steeds in het team. Ja als je niet verkoopt maak je geen winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Terrestra schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:26:
En even nog een vraagje over een coach. De hieronderstaande speler heb ik ongeveer een seizoen geleden gekocht
Kan ik deze speler dadelijk overzetten naar een , Goed coach Zwak leiderschap ?
thanks voor je reactie

Ulf Svensson 2

Hoe lang staat die speler al op die blessure van twee weken? :o

Wel opvallend dat al meerdere teams die speler gekocht hadden in het verleden om er waarschijnlijk een coach van te maken. Dat hebben ze dus uiteindelijk niet gedaan (aangezien hij is doorverkocht).
Anoniem: 107235 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:51:
Ach ik zie nu in HAM dat mijn jeugdopleiding leuk gaat. Paar x tsi 10-50 getrokken maar ook een paar leuke spelers nog steeds in het team. Ja als je niet verkoopt maak je geen winst :)
Mijn jeugdopleiding staat al een tijdje op uitstekend, maar het is dus helemaal niks dit seizoen met de jeugdpulls. Hoogste vaardigheid is volgens HAM zwak wat uit mijn jeugdpull komt. Zelfs toen mijn jeugdopleiding nog op zwak stond had ik meer geluk.

Ik ga het ook maar eens met keepers proberen vanaf volgende week. Was eigenlijk toch de bedoeling om de tweede helft van het seizoen keepers te gaan pullen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 17-07-2005 11:58 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Hmm, jammer van z'n conditie en passen maar verder gaat t wel dacht ik. Ik heb de laatste tijd redelijk veel 17 jarigen, hoop dat dat ff zo blijft. :)

Karsten Egas (70789839)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 551 €/week
Eigenaar: Metal_Heads

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zakt bij anderen het vertrouwen ook altijd een punt op zondag?

Twijfel over de opstelling. Moet ik niet doen! Vorige week uit gewonnen met 5-0 en wil nu thuis piccen in dezelfde 3-4-3 opstelling. Moet toch kunnen?

Vorige week MatchID: 44661032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 107235 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:58:
Zakt bij anderen het vertrouwen ook altijd een punt op zondag?

Twijfel over de opstelling. Moet ik niet doen! Vorige week uit gewonnen met 5-0 en wil nu thuis piccen in dezelfde 3-4-3 opstelling. Moet toch kunnen?

Vorige week MatchID: 44661032
Als je echt veel sterker dan je tegenstander bent is de kans aanwezig dat die ook gaat piccen en dan kun je het makkelijk doen :)

Als je middenveld veel sterker is als dat van hem kun je het trouwens ook makkelijk doen

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 17-07-2005 12:00 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 24-05 13:30
Marzman schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:52:
[...]

Hoe lang staat die speler al op die blessure van twee weken? :o

Wel opvallend dat al meerdere teams die speler gekocht hadden in het verleden om er waarschijnlijk een coach van te maken. Dat hebben ze dus uiteindelijk niet gedaan (aangezien hij is doorverkocht).

[...]
Toen ik de speler kocht stond ie al op 2 weken blessure , die wordt nooit beter :)

Maar even terugkomend op de goed coach zwak leiderschap ..zit dat erin ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MF 1 pt beter hij speelde 4-3-3. Hij heeft wat spelers ingekocht deze week maar daar kan ik ook niet bang van worden was allemaal >100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Terrestra schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Toen ik de speler kocht stond ie al op 2 weken blessure , die wordt nooit beter :)

Maar even terugkomend op de goed coach zwak leiderschap ..zit dat erin ?
Ja, je kunt er zelfs een uitstekend coach van maken. Dat bepaald namelijk de ervaring. Met goed ervaring kun je er een goed coach van maken met uitstekend ervaring of hoger kun je er een uitstekend coach van maken. Leiderschap verandert niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:16:
[...]

Ja, je kunt er zelfs een uitstekend coach van maken. Dat bepaald namelijk de ervaring. Met goed ervaring kun je er een goed coach van maken met uitstekend ervaring of hoger kun je er een uitstekend coach van maken. Leiderschap verandert niet :)
Wat kost dat je aan opleiding? Ik heb nl. ook uitzicht op een leuke coach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 107235 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:44:
[...]

Wat kost dat je aan opleiding? Ik heb nl. ook uitzicht op een leuke coach..
ongeveer 450k -> http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/coach.asp

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 107235 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:14:
[...]

Bedankt voor de link. 4.5M lees ik :(
ehm ja :), ik zat naar goed coach, briljant ervaring te kijken wat Terrestra wilde

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol ik heb nu pas door dat er ook een 11e divisie is :)
is die sinds dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:47:
lol ik heb nu pas door dat er ook een 11e divisie is :)
is die sinds dit seizoen?
die is er idd nog niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dit seizoen.

14-05-2005
Omdat er volgend seizoen een nieuwe divisie bijkomt in Nederland zijn de wedstrijdtijden licht gewijzigd. De divisies 9 en 10 beginnen 5 minuten vroeger dan we gewend waren, om ruimte te maken voor de uitbreiding. Dus: divisie 9 begint om 20:10 uur, divisie 10 om 21:10 uur en de nieuwe divisie 11 trapt af om 20:20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Anoniem: 107235 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:14:
[...]

Bedankt voor de link. 4.5M lees ik :(
Lekker sterk frits. Het kost je 4.5 ton geen miljoen om hem goed coach te maken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:19:
[...]

Lekker sterk frits. Het kost je 4.5 ton geen miljoen om hem goed coach te maken... 8)7
Hij wilde een uitstekend coach en heeft verder niet gemeld hoe veel ervaring zijn speler heeft. Het zal best enkele miljoenen kosten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Marzman schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:00:
[...]

Hij wilde een uitstekend coach en heeft verder niet gemeld hoe veel ervaring zijn speler heeft. Het zal best enkele miljoenen kosten.
Oh ik dacht dat het die gast was die een speler had met briljant ervaring...

Verder ben ik van mening dat als deze gedachte bij je opkomt " 8)7 " als je 4.5 miljoen hoort, je zeker nog niet toe bent aan een uitstekend coach ;)

En verder wens ik iedereen veel succes in de competitie vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euhh ik wilde idd ve uitmuntend erv een uitm. coach maken geloof ik. Maar dat gaat dus niet gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uitstekende coaches zie je sowieso niet veel. kijk maar eens in de ere divisie ofzo. ik vraag me ook af of het echt de investering waard is.

een 11e divisie alweer. gaat hard. toen ik net begon was de IX net nieuw :)

[edit] aah mooi. volle bak in eigen huis + een aantal spelertjes in op de TL moeten me toch weer rond de 200-300k in de plus zetten. en 1-0 voor.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 17-07-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam ook binnen in IX - duurde 4 maanden geloof ik. Was het iig helemaal vergeten toen ik de welkomstmail kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:12:
uitstekende coaches zie je sowieso niet veel. kijk maar eens in de ere divisie ofzo. ik vraag me ook af of het echt de investering waard is.

een 11e divisie alweer. gaat hard. toen ik net begon was de IX net nieuw :)

[edit] aah mooi. volle bak in eigen huis + een aantal spelertjes in op de TL moeten me toch weer rond de 200-300k in de plus zetten. en 1-0 voor.
Kun je wel lekker 5 seizoenen achter elkaar doorpromoveren als je in XI begint ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, zelfvertrouwen op goed en dan dit bericht: "Bij aanvang dacht Metal_Heads de wedstrijd al op zak te hebben." :(

Daarna in de 9e minuut n goal tegen dus t begin is niet echt lekker. Speel overigens thuis en t regent behoorlijk, maar ruim 20K bezoekers...

{edit} Nu net binnen 2 minuten 2 doelpunten dus ik sta alweer voor. :) Vorige week met0-3 gewonnen dus eigenlijk moet ik deze gewoon kunnen hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 17-07-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:22:
[...]

Kun je wel lekker 5 seizoenen achter elkaar doorpromoveren als je in XI begint ;)
staat altijd leuk die medailles :)

23 minuten: Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Benjamin Jacobsen wurmde zich in de 23e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 2 - 0. Hierna verlaagde United het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken.

waarom nou in godsnaam weer terug trekken? maak eerst die 4-0 dan. niet al met 2-0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb al drie kansen tegen (en een tegendoelpunt) gehad, terwijl ik vorige week vrij gemakkelijk won van dezelfde tegenstander met 5-2. Zelf heb ik natuurlijk nog geen kans gehad, ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De IX wacht nog op verbinding.......

Had ik laatst ook onderschatting bij zelfvertrouwen goed. 9-0 gewonnen.

Shit verbinding en 0-2 achter. Had misschien niet moeten piccen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
weet je wat erg is? Een beter team hebben, maar alleen omdat je middenveld iets slechter is heel de wedstrijd verliezen. Puur omdat ik 3-4-3 speel word ik gewoon weer ge...piepelt, ik vind het ronduit belachelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je niet counteren?

Inmiddels 1-2 en mijn topspits is eruit geschopt.. Maar de tegenstander heeft 10 man staan ivm rode kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
counteren met 3 verdedigers en beter team? ik had gehoopt dat de hattrick-engine de vorige keer een enorme blunder had gemaakt door mij te laten verliezen, maar de zaken staan er nu hetzelfde voor, of slechter zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je WEET toch dat het middenveld het belangrijkst is? handel daar dan naar en koop goeie middenvelders :) kan je wel gaan piepen, maar het is alom bekend.

van mij mag dat middenveld nog belangrijker worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:49:
counteren met 3 verdedigers en beter team? ik had gehoopt dat de hattrick-engine de vorige keer een enorme blunder had gemaakt door mij te laten verliezen, maar de zaken staan er nu hetzelfde voor, of slechter zelfs
Middenveld is gewoon het belangrijkste in HT, soms kun je het halen met een minder middenveld maar meestal haal je het gewoon niet. Je kunt een superaanval hebben met de 3-4-3 maar als je geen kansen krijgt door je middenveld red je het niet. Ik heb hetzelfde met 4-4-2 als verdedigingstrainer maar met een of twee leuke aankopen op de goeie plek kun je veel doen. Daarnaast is HT een lange termijn "spel" dus..... Je traint geloof ik pas aanvallers vanaf dit seizoen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook de balen hoor. 1-2 achter met 3-4-3 tegen 4-3-3. Ik heb een beter team - vorige week 0-5 uit en nu dus maar PIC. Inmiddels speelt hij 4-3-2 en ik heb 59% balbezit. Hopen op de 2e helft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:57:
Ik heb ook de balen hoor. 1-2 achter met 3-4-3 tegen 4-3-3. Ik heb een beter team - vorige week 0-5 uit en nu dus maar PIC. Inmiddels speelt hij 4-3-2 en ik heb 59% balbezit. Hopen op de 2e helft...
teamid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

504604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, thx. Verder no offence maar waarom speel je PIC met een coach met slecht LS. Is je TS niet alweer teruggezakt naar bedaard als het volgende week is of heb ik het hier mis?? Misschien heb ik iets niet door of...

Ook nog iets vreemds bij een club in m'n divisie, hij speelt 4-4-2 maar ik zie wel al meerdere meldingen van slechte organisatie. Met 4-4-2 is de ervaring toch altijd uitstekend, of niet? Hij heeft de afgelopen dagen ook geen spelers verkocht behalve n trainee vorige week. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil zoveel mogelijk PIC om over 3 weken tegen de #2 te spelen. TS staat op 5. Piccen geen zin?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.