IK HEB 'M BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE VIEWSONIC 191B
Wat betalingsproblemen gehad maar die waren m'n eigen schuld, verder alle lof voor 3-co.
Ik ben er nu 3 uurtjes mee aan het stoeien en ben met m'n foto's bezig geweest, call of duty en
BF2 gespeeld, natuurlijk met de instellingen gerotzooid, en een stukje dvd gekeken.
Hier volgt dus mijn "eerste indruk userrevieuw" :
1. Het vorige scherm is een IIyama 19" Vision master Pro 450.
Het eerste wat me direct opvalt is de helderheid van het scherm, m'n foto's knallen wat meer van het
scherm af maar dat is een kwestie van instellen neem ik aan. Verder natuurlijk de ruimte op m'n bureau.
2. Gelukkig een pixelperfect scherm, en de doos was opnieuw dichtgeplakt dus ik denk dat 3-co er wel degelijk naar kijkt.(anders doen ze wel moeite om het zo te laten lijken)
3. De kleurweergave is nog wat knallerig, maar ik weet niet of dat de instellingen zijn of het verschil tussen een tft en crt. Verder schitterende kleuren en super helder.
4. Bij call of duty (wat ik heel wat uurtjes speel) geen ghosting. Bij BF2 is het toch wel degelijk aanwezig, niet zodanig dat het irritant is maar het is er wel dus voor die-hard gamers is het scherm denk ik wat minder geschikt. Dvd daarintegen was perfect om naar te kijken, zelfs als je er redelijk schuin voor zit.
5. Het wit is super wit, zwart toch wel minder als m'n iiyama, maar bij de 191b is de rand ook zwart en dat telt denk ik ook mee.
6. Ik heb geen backlight leakage kunnen ontdekken, ook al krijg ik het niet 100% donker hier.
wit is overal even wit, alleen als je er schuin voor zit nemen de hoeken/randen wat af.
7. Kijkhoek is perfect, hier was ik bang voor bij het overstappen naar een tft, maar de vieuwsonic is op dit gebied echt een aanrader.
8. Kwalitatief is het een mooi scherm, als je hem uit de doos haalt voel je al dat het geen rotzooi is,
simpel maar perfect afgewerkt.
9. Ik vind het een mooi simpel vormgegeven scherm, zelfs de voet vind ik mooi maar dat is een kwestie van smaak. Verder werkt de hoogteverstelbaarheid heel soepel.
10. Voor : Mooi design
Hoogte verstelbaarheid en kwaliteit hiervan
Makkelijk te bedienen menu
Mooie kleuren, super scherp en helder
Na : Prijs
Toch wel last van lichte Ghosting
Korte DVI-kabel