Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
robbertinho schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:24:
Gisteren was een mooie dag: Eerste epic drop voor mij sinds ik WoW speel.

Dit mooie speeltje heb ik maar voor 200g op de AH gezet. Op naar het geld voor mijn epic mount!

P.S. is 200g een goede prijs? Ik heb geen flauw idee eigenlijk en heb dus maar wat gegokt.
ik heb helaas geen vol internet :'( wat voor item is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Warden Staff
Binds when equipped
Two-Hand Staff
89 - 134 Damage Speed 2.40
(46.5 damage per second)
260 Armor
+11 Stamina
Durability 120 / 120
Requires Level 43
Equip: Increased Defense +15.
Sells for 4 Gold 28 Silver 63 Copper to vendors
Item Level 48
Source: Drop

Imo geen 200g waard maarjah :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik ga nu echt geen epic mount meer kopen he, zolang je die pvp punten houdt, kan ik dalijk voor veel minder zo'n beest aanschaffen.

Ik ga gewoon elke dag 2uur pvp'en op lvl60.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arinen schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:26:
[...]

ik heb helaas geen vol internet :'( wat voor item is het?
Ik ook niet! En ik wil m ook zien! Postpostpostpospost!

offtopic:
Sorry, spam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Ryceck schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:28:
Warden Staff
Binds when equipped
Two-Hand Staff
89 - 134 Damage Speed 2.40
(46.5 damage per second)
260 Armor
+11 Stamina
Durability 120 / 120
Requires Level 43
Equip: Increased Defense +15.
Sells for 4 Gold 28 Silver 63 Copper to vendors
Item Level 48
Source: Drop

Imo geen 200g waard maarjah :)
best leuke staff, onze druid gebruikt hem als hij moet tanken :D. Maar om echt te zeggen het is een uber staff voor een caster, niet echt. Maar voor een druid die ook wel eens tankt is het een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

Dit mooie speeltje heb ik maar voor 200g op de AH gezet. Op naar het geld voor mijn epic mount!

P.S. is 200g een goede prijs? Ik heb geen flauw idee eigenlijk en heb dus maar wat gegokt.
lijkt wel een war item die staff :P denk dat er zeer weinig mages zijn die hier 200 g voor gaan betalen tenzij ze melee willen gaan. Je kan beter eerst kijken naar de stats en daarop je prijs baseren. Maargoed ik speel geen mage dus kan het niet helemaal beoordelen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veeels teveel .. niemand zal er 200 voor betalen .. zeker niet @ lvl 43 ... die hebben net een mount ed gekocht ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:32:
[...]

veeels teveel .. niemand zal er 200 voor betalen .. zeker niet @ lvl 43 ... die hebben net een mount ed gekocht ..
Ja, waarom vindt je dan ook geen Glowing Brightwood Staff? (heb ik ooit gevonden :P) Die leveren tenminste 500 tot 700g op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]

Volgens Allakazam is ie 300 g waard.

Het is een druid staff, mages moeten er niet mee rond willen lopen.
Lekkere armor erop ook, mooi voor bear form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
FragNeck schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:29:
Ik ga nu echt geen epic mount meer kopen he, zolang je die pvp punten houdt, kan ik dalijk voor veel minder zo'n beest aanschaffen.

Ik ga gewoon elke dag 2uur pvp'en op lvl60.
Huh? Wie zegt dat je die punten blijft houden?
't Enige wat afaik is veranderd aan de PvP shit is dat je items kan blijven gebruiken die een hogere rank-requirement hebben dan je current rank omdat er naar je highest rank ever wordt gekeken.

Voor de rest wordt er gewoon zoals normal berekend of je wel een rank omhoog gaat of niet elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
kEv4h schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:42:
[...]

't Enige wat afaik is veranderd aan de PvP shit is dat je items kan blijven gebruiken die een hogere rank-requirement hebben dan je current rank omdat er naar je highest rank ever wordt gekeken.

Voor de rest wordt er gewoon zoals normal berekend of je wel een rank omhoog gaat of niet elke week.
Dus ga ik non stop pvpen tot ik Grand Marshall ben, en dan koop ik alle epic troep die ik nodig heb, om deze vervolgens altijd bij me te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
kEv4h schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:42:
[...]

Als je rank 6 bent en je hebt toegang tot de combat mana / healing potions en je verliest rank op dit moment kan je dan nog steeds de officer barraks in om ze te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:44:
[...]

Dus ga ik non stop pvpen tot ik Grand Marshall ben, en dan koop ik alle epic troep die ik nodig heb, om deze vervolgens altijd bij me te hebben :)
Dat mag. Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
thx! :)

Het kost me in totaal:

schild: 7 gold
2h sword 16 Gold
1h mace 22 Gold
chest 7 Gold
helm 5 Gold
shoulders 5 Gold
feet 5 Gold
hands 3 Gold
legs 7 Gold

77 gold in totaal voor de complete epic stuff... en 90 gold voor de mount.
duss......

Alleen al 20 runs voor MC kosten me dit al voor reparatie kosten.

[ Voor 53% gewijzigd door FragNeck op 13-07-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

[...]

Om even 1 van de vele berichten te quoten..

Ik dacht eigenlijk dat dit het beste wapen voor een druid in bearform zou zijn. Volgens mij krijgt een druid in bearform 1000+ AC van alleen dit wapen. Verder is de extra defense en stamina dan ook mooi meegenomen. Dit is idd niet een hele goede staff voor mages, priests en warlocks.

Ach verkoop ik hem niet, relist ik hem wel voor 100g. Moet lukken.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:50:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat dit het beste wapen voor een druid in bearform zou zijn. Volgens mij krijgt een druid in bearform 1000+ AC van alleen dit wapen. Verder is de extra defense en stamina dan ook mooi meegenomen. Dit is idd niet een hele goede staff voor mages, priests en warlocks.

Inderdaad, de auctionkosten wegen niet op tegen de uiteindelijke winst, gewoon ff kijken voor hoeveel je m kwijt kan op jou server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Zal vast wel een alt van iemand zijn die 200 gold ervoor over heeft. Het is een "leuke" lowlevel epic voor druids en aangezien er altijd een druid tekort is zullen er vast wel een zooi mensen bezig zijn met een ALT druid levelen. Denk ik zo. Epic is en blijft epic en de paarse kleur is meestal al 100 gold waard.

[ Voor 16% gewijzigd door Yellow|A op 13-07-2005 15:59 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ben ik de enige die vind dat dit niet kan?

* Unholy Power - No longer requires the Fel Stamina talent. Is now a tier 4 talent and is a prerequisite for the new Master Demonologist talent.
* Master Conjuror - Talent replaced with a new talent called Master Demonlogist.
* New Talent (Demonology): Master Demonologist - Grants both the Warlock and the summoned demon an effect as long as that demon is active. The effect granted depends on the type of demon summoned.
* Unholy Power - No longer requires the Fel Stamina talent. It now requires the Master Demonologist talent.

Hoe kan dat nou? hoe kan je unholy power alleen maar hebben als je master demonologist hebt, en master demonologist alleen maar als je unholy power hebt?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

wtf? 1H wapens (dagger zelfs!) die meer dps doen dan een 2H reaper... Als level 60s hier rond mee gaan lopen kan ik mijn druid wel in de kast gooien aangezien mijn feral dps nog steeds is gebaseerd op het uitkomen van de game en toen al dramatisch te laag is. Ik sla nog steeds met 50 in catform ook als is dmg speed 1sec en ik sla hooguit met 200 in beervorm op 2.5sec.

Hele balans is zoek. 20 seconden gratis shapeshiften... woohoo! druid fights duren minuten, dan maken die paar seconden geen flikker uit.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:02:
[...]

wtf? 1H wapens (dagger zelfs!) die meer dps doen dan een 2H reaper... Als level 60s hier rond mee gaan lopen kan ik mijn druid wel in de kast gooien aangezien mijn feral dps nog steeds is gebaseerd op het uitkomen van de game en toen al dramatisch te laag is. Ik sla nog steeds met 50 in catform ook als is dmg speed 1sec en ik sla hooguit met 200 in beervorm op 2.5sec.

Hele balans is zoek. 20 seconden gratis shapeshiften... woohoo! druid fights duren minuten, dan maken die paar seconden geen flikker uit.
Net alsof dat nieuw is. Quel'Serrar bv die nu al een hele tijd ingame zit heeft 52.5DPS, dit is net iets minder dan de gemiddelde high-end blue 2handers. Dit was dus best wel te verwachten, en je moet niet vergeten dat de 2handers in BWL weer een stuk hoger zitten wat DPS betreft dan de 1h BWL items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
[...]

Bij de reaper is het niet echt dat hij zoon hoge DPS heeft maar dat hij zo sloom is als dikke *beep* door een trechter. Zijn max damage en life + atack power maken hem gewoon super.

Ik bedoel ik ben een shaman die hier gebruik van maakt en als een Windfury met dit wapen maakt en gaat mijn damage over 1k ( als ik crit dan wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Jaaaahhh en natuurlijk heeft ook iedereen die items straks joh :) (*sarcasme*)
Bij ons op Stormrage zitten er mensen die net 1 of 2 items van de Tier 1 MoltenCore set hebben, laat staan dat zulke dikke dingen gemeengoed worden.
Vergeet even niet dat dit spul in BWL dropt he, een 40man end-game tactical niet voor-noobies instance. Tis niet dat deze dagger gefarmed kan worden bij de Lash Raptor om de hoek :?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ryceck schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:19:
[...]

Jaaaahhh en natuurlijk heeft ook iedereen die items straks joh :) (*sarcasme*)
Bij ons op Stormrage zitten er mensen die net 1 of 2 items van de Tier 1 MoltenCore set hebben, laat staan dat zulke dikke dingen gemeengoed worden.
Vergeet even niet dat dit spul in BWL dropt he, een 40man end-game tactical niet voor-noobies instance. Tis niet dat deze dagger gefarmed kan worden bij de Lash Raptor om de hoek :?
Nope, wel vanaf een van de eerste pulls in BWL =P
6 dagen reset tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Mensen ik kan het wederom nergens terugvinden... Welke .toc versie is het nu na deze patch?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:35

BrZ

[...]

Vergeet niet dat deze staff op lvl 60 nog steeds het allerbeste wapen is voor een druid in beer vorm. Voor pvp en tanken een must om te hebben.

200 is misschien te veel, maar zeker meer dan 100 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
als je nou gewoon de game opent en links onder in de hoek kijkt bij het inlog scherm, staat daar heel fijn een 4-cijferig nummer vermeld. btw, het is niet eens nodig om je toc files aan te passen, je addons kunnen toch gewoon geladen worden.

[ Voor 4% gewijzigd door robobeat op 13-07-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:13:
[...]

eigenlijk moet je astral recall een andere loc kunnen geven :D maarja, dan zouden we weer Nerf shamans threads krijgen

o wacht die zijn er al :+ dsu dat maakt niet uit
op zich ben ik wel blij met astral recall

de teleports zijn ook handig inderdaad, en je hebt er alleen een reagent voor nodig en geen cooldown
dus ik vind ze powerfull genoeg

HS op kargath en voor de rest gewoon lekker rond teleporten
Kan je met je astral recall alleen naar de locatie waar je heartstone ligt?? ik ben nu 28 dus ik kan hem bijna ik hoopte altijd dat het zou werken als een 2e heartstone die je overal kon neerleggen maar als ik dit zo lees vergis ik me dus helaas.
Ik hoef niet meerdere keren in een uur mn heartstone te gebruiken normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
MantaMania schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:29:
[...]

Kan je met je astral recall alleen naar de locatie waar je heartstone ligt?? ik ben nu 28 dus ik kan hem bijna ik hoopte altijd dat het zou werken als een 2e heartstone die je overal kon neerleggen maar als ik dit zo lees vergis ik me dus helaas.
Ik hoef niet meerdere keren in een uur mn heartstone te gebruiken normaal.
Je hebt helaas gelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

robobeat schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:28:
als je nou gewoon de game opent en links onder in de hoek kijkt bij het inlog scherm, staat daar heel fijn een 4-cijferig nummer vermeld. btw, het is niet eens nodig om je toc files aan te passen, je addons kunnen toch gewoon geladen worden.
en dat nummer komt niet overeen met het nummer wat je in de toc files neerzet maar toch bedankt :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

robobeat schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:28:
Erg fijn maar dat numme rheeft er niets mee te maken.

Ik weet dat het toch wel werkt maar ik hou een UI bij voor meerdere mensen en zij hoeven ook niet "out of date" te zien. Als je dus niet weet welk nummer er ingevoerd moet worden bij de .toc files zeg dan gewoon niks ipv heel betweterig over te komen terwijl je het fout hebt. (sorry als ik het verkeerd zie, dan bied ik meteen mijn excuses aan).

Dus nogmaals: weet iemand het nummer die je bij de .toc files moet invullen om alles weer up to date te krijgen? Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

ViRaX schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:47:
[...]

Erg fijn maar dat numme rheeft er niets mee te maken.

Ik weet dat het toch wel werkt maar ik hou een UI bij voor meerdere mensen en zij hoeven ook niet "out of date" te zien. Als je dus niet weet welk nummer er ingevoerd moet worden bij de .toc files zeg dan gewoon niks ipv heel betweterig over te komen terwijl je het fout hebt. (sorry als ik het verkeerd zie, dan bied ik meteen mijn excuses aan).

Dus nogmaals: weet iemand het nummer die je bij de .toc files moet invullen om alles weer up to date te krijgen? Thnx
Current EU .toc version: 1600
Patched: 13/7(EU)

als je op ui.worldofwar.net kijkt (in het kadertje linksboven), staat daar altijd de actuele toc vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik zou zeggen zoek eens op US forums voordat iedereen nummers begint te noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Thxn azqi :) kben blij dat er toch nog mensen zijn die er niet zo'n probleem van maken en gewoon het nummer geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ViRaX schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:54:
Thxn azqi :) kben blij dat er toch nog mensen zijn die er niet zo'n probleem van maken en gewoon het nummer geven :)
Je had ook even zelf kunnen zoeken he ;)
@Ontopic, en bevalt de patch al bij iemand?

[ Voor 11% gewijzigd door RaseriaN op 13-07-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Volgens zeggen kan je de 1ste boss in BWL slopen met 15 man zonder key!! We gaan het vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
FragNeck schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:47:
[...]

thx! :)

Het kost me in totaal:

schild: 7 gold
2h sword 16 Gold
1h mace 22 Gold
chest 7 Gold
helm 5 Gold
shoulders 5 Gold
feet 5 Gold
hands 3 Gold
legs 7 Gold

77 gold in totaal voor de complete epic stuff... en 90 gold voor de mount.
duss......

Alleen al 20 runs voor MC kosten me dit al voor reparatie kosten.
En 3 maanden van je leven om rank 14 te bereiken..
Het is niet zo dat je er met 2 uur PVP per dag komt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:45
robbertinho schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:50:
[...]

Mwah, niet verkoopbaar...

Ik had pasgeleden http://www.thottbot.com/?i=5958 (kang the decapitator) voor 200/300 starting/buy out gezet en dat verkocht inderdaad niet. Kreeg van guildies te horen dat ik mazzel zou hebben als ik het voor 100g kon verkopen omdat er pasgeleden al een tweetal kangs op de AH stonden.

Heb het daarna voor 150/250 weggezet in de AH. Uiteindelijk bood een lvl 39 warrior 150g voor deze item. Als je al 2 lvl 60's hebt en dit is je 3e char dan maakt die 150g ook niet meer uit. Of hij heeft geld bijgekocht via E-bay.

BTW, welke guild zit je op je PvE server en welke nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:17
Ik heb WoW geinstalleerd met een verkeerd Credit Card nummer, ik was van plan om Prepaidkaarten te gaan kopen, maar ik vind het nogal waanzin om meteen al bij aankoop van het spel zelf nog eens 30 euro extra te moeten neertellen voor een Prepaidcard om gebruik te kunnen maken van de gratis 30 dagen die al bij het spel zelf zit.

Maar da's mijn vraag niet. Ik heb het nu een week of 2, en kan ik nu mijn "credit card subscription" stopzetten en dan nog steeds doorgaan met de rest van mijn 30 gratis dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm steeds betere daggers/sword etc etc, Maar worden de spells ook beter?. dacht het niet :\ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
DeepSeven schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:01:
Volgens zeggen kan je de 1ste boss in BWL slopen met 15 man zonder key!! We gaan het vanavond proberen.
Wij hebben hem net met z'n 2tjes gemold :P

Afbeeldingslocatie: http://quantumkitten.com/lj/bwlbossdead.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door DeadKennedy op 13-07-2005 17:40 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
WizZie- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:07:
Ik heb WoW geinstalleerd met een verkeerd Credit Card nummer, ik was van plan om Prepaidkaarten te gaan kopen, maar ik vind het nogal waanzin om meteen al bij aankoop van het spel zelf nog eens 30 euro extra te moeten neertellen voor een Prepaidcard om gebruik te kunnen maken van de gratis 30 dagen die al bij het spel zelf zit.

Maar da's mijn vraag niet. Ik heb het nu een week of 2, en kan ik nu mijn "credit card subscription" stopzetten en dan nog steeds doorgaan met de rest van mijn 30 gratis dagen?
ondanks dat blizard het gebruik van valse cc nummers eigenlijk niet goed vind, kan het wel(als je nummer hebt gevonden dus). Je kan nu gewoon je account cancelen, en als je verder wil spelen een gc toevoegen. Je kan als je je account opzecht gewoon de tijd uitmaken waar je recht op hebt, in jou geval dus 30 dagen.

eigenlijk een vraagje, wat is de beste verdeling voor een defense build warrior??
ik weet dat de verdeling 31 15 5 is, maar dat is bijna altijd zo. kan iemand mij ook een lijstje geven van hoe precies(zeker nu je lekker opnieuw mag beginnne).

[ Voor 13% gewijzigd door Kevinp op 13-07-2005 17:33 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

ViRaX schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:54:
Kijk het gaat niet om 1 vraagje. (en deze post gaat in principe ook niet over jouw vraag) Heb er ook bijgezet hoe ik het heb opgezocht, dus ik hoop dat je de vraag bij de volgende patch niet hoeft te stellen ;)

Het probleem is in het algemeen dat, vooral in deel 40 helaas, sommige vragen/opmerkingen tig keer terug komen. Dat komt voor de mensen, die al heel veel delen van dit topic lurken of posten, soms vervelend over.

Mede daarom liep het vanmorgen ook bijna fout. De waarschuwing, die in de startpost staat en die
ook een tijd in het reactievenster heeft gestaan, doet daar niks aan af. Aan de moderators: Waarom is die overigens verwijderd? Was een behoorlijk afdoende oplossing, vond ik persoonlijk.

Het is niet dat de mensen elkaar niet willen helpen, maar sommige vragen al 10 x beantwoord hebben. Het ontbreekt vaak aan zin om dan weer het antwoord te geven. De "verse" lezers van dit topic kijken op tegen het doorlezen van 40 delen en nemen ook helaas soms niet de moeite om wat op te zoeken.

Dit leidt tot een vorm van topicvervuiling. Veel vragen en reakties die ook al in deel 1, 5, 9, 14, 16, 16, 16, 23, 25, 29, etc hebben gestaan.

Persoonlijk heb ik me vandaag behoorlijk geërgerd aan de opmerkingen over het niet bereikbaar zijn van de site etc... Ik dacht dat we daar een beetje vanaf waren en we zijn met het topic toch teruggevallen, qua niveau. Wat heb je aan 1000 posts in een topic als er 100 over hetzelfde gaan?
Dat laatste vind ik persoonlijk jammer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
Bah ik zit nog steeds te wachten tot die accountpage weer eens werkt...hele dag al down ofzo. Credit was op, nieuwe key en kan ik nog niet die laatste 3 levels halen. Naja gelukkig was het goed weer! 8)

OT: Ik gebruik de Gatherer-addon. En omdat de kans erin zit dat ik binnenkort eens mijn PC een frisse install ga geven moet ik dus ook alle addons opnieuw erop zetten. Nou zou ik graag weten waar Gatherer die info opslaat die het zo langzamerhand verzameld heeft. Dan ben ik niet alles kwijt. Is dat gewoon in de dir van de addon zelf of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als ik me niet vergis moet je het bestand SavedVariables.lua saven. Deze vind je in de WTF\Account\(nickname)

Dat zou alles op moeten slaan. Deze file is over het algemeen redelijk groot vooral als je gatherer voor lange tijd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 14:57
The Realone schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:42:
Bah ik zit nog steeds te wachten tot die accountpage weer eens werkt...hele dag al down ofzo. Credit was op, nieuwe key en kan ik nog niet die laatste 3 levels halen. Naja gelukkig was het goed weer! 8)

OT: Ik gebruik de Gatherer-addon. En omdat de kans erin zit dat ik binnenkort eens mijn PC een frisse install ga geven moet ik dus ook alle addons opnieuw erop zetten. Nou zou ik graag weten waar Gatherer die info opslaat die het zo langzamerhand verzameld heeft. Dan ben ik niet alles kwijt. Is dat gewoon in de dir van de addon zelf of ergens anders?
in de savedvariables.lua

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
DeadKennedy schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:25:
[...]

Wij hebben hem net met z'n 2tjes gemold :P

[afbeelding]
Hoe krijg je die cijfers bij de health en mana? En hoe krijg je dat Heal Drone ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Azqi schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:39:
[...]
verhaal over topicvervuiling etc
Ik snap je helemaal. Ik probeer ook zoveel mogelijk te lezen maar deze topics gaan zo ontzettend hard dat het gewoonweg onmogelijk is. Ik heb 5 alt chars en ben met geen 1 level 60, dan zie ik dat er een paar pagina's gaan over raids en high end instances en daar interesseer ik me gewoon totaal niet voor en dan lees je een paar pagina's niet.

Ik heb op de website van WoW gekeken, ik heb op de WoW fora gekeken EN ik heb van dit topic de laatste 5 pagina's door gekeken. Helaas zonder succes, vandaar dat ik het dus vroeg. Ik snap best dat er heel veel mensen vragen terwijl ze uberhaubt niet eens zoeken, maar vergeet niet dat er ook mensen vragen die WEL zoeken, en tsja sorry dat ik niet op "third party" sites kijk voor die informatie, misschien een nadeel van mij maar het is wel een beetje naief om dat van iedere forumbezoeker te verwachten. Desalniettemin snap ik de reacties wel, maar op een vraag van het .toc nummer kan men beter gewoon het nummer geven dan daar ook nog moeilijk over doen (tenzij het in de laatste 5 pagina's al eerder is gevraagd maar dat was niet eens het geval).

Nu even een ander probleem:

Ik heb alle mods geupgrade naar 1600 en het werkt prima, alleen de mod "equipcompare" geeft nog steeds een out of date error (terwijl hij echt op 1600 staat). Ik neem aan dat er hier veel meer mensen zijn die deze mod gebruiken en dus waarschijnlijk ook deze foutmelding hebben. Hebben jullie enig idee hoe dit is op te lossen? Curse gaming is ook al down vandaar dat ik het hier vraag.

Sommigen denken vast: hij zegt out of date maar het werkt wel dus wat zeikt die gast. Nou ik maak mn UI voor meer mensen en ik wil gewoon dat er zo weinig mogelijk gezeik is met out of date dingen ;)

Alvast bedankt voor het antwoord (of ben ik de enige die dit probleem heeft met equip compare?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Probleem alleen met dat nummer verhogen is dat hij wel kan zeggen dat hij "up to date" is maar er nog fouten inzitten omdat er niks aangepast is naar de laatste patch. Daarom laat ik ze lekker "out of date" en wacht op de autheur totdat hij ze update. 9/10 keer weet je dan tenminste dat de eventuele fouten er wel uit zijn.

Jij maakt dus eigenlijk geen ui jij pleurt een zooi mods in een rar file en mailed die naar anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
ik moet dus m'n punten opnieuw indelen(ben lvl 51) en ik vond dit wel een goede. Ik wil dus vooral een build zijn voor instances enzo:

Fury Mastery
Cruelty Rank 5
Improved Demoralizing Shout Rank 5
Improved Cleave Rank 1
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Fury Total: 15

Protection Mastery
Shield Specialization Rank 5
Anticipation Rank 5
Toughness Rank 5
Improved Shield Block Rank 3
Improved Sunder Armor Rank 3
Improved Taunt Rank 2
Improved Shield Bash Rank 2
One-Handed Weapon Specialization Rank 5
Shield Discipline Rank 1
Protection Total: 31

Arms Mastery
Deflection Rank 5
Arms Total: 5
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 13-07-2005 18:07 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Muppet schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:04:
Probleem alleen met dat nummer verhogen is dat hij wel kan zeggen dat hij "up to date" is maar er nog fouten inzitten omdat er niks aangepast is naar de laatste patch. Daarom laat ik ze lekker "out of date" en wacht op de autheur totdat hij ze update. 9/10 keer weet je dan tenminste dat de eventuele fouten er wel uit zijn.

Jij maakt dus eigenlijk geen ui jij pleurt een zooi mods in een rar file en mailed die naar anderen.
UI compilatie dan, verder nog iets te zeiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Niet doen hou gewoon mortal strike. De 31/5/15 doet het goed. Je levert gewoon teveel in anders en het gaat prima met die 15 punten. Ik tank zelfs prima met 31/20 als je weet wat je doet.
ViRaX schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:11:
[...]

UI compilatie dan, verder nog iets te zeiken?
Ja hoor wil best nog wel even beginnen over die file op de A2

[ Voor 38% gewijzigd door Muppet op 13-07-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Netjes, in anderhalf uur iedereen geattuned, en we gaan nu beginnen =P
't Ziet er vet uit iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:03:
[...]

Ik had pasgeleden http://www.thottbot.com/?i=5958 (kang the decapitator) voor 200/300 starting/buy out gezet en dat verkocht inderdaad niet. Kreeg van guildies te horen dat ik mazzel zou hebben als ik het voor 100g kon verkopen omdat er pasgeleden al een tweetal kangs op de AH stonden.

Heb het daarna voor 150/250 weggezet in de AH. Uiteindelijk bood een lvl 39 warrior 150g voor deze item. Als je al 2 lvl 60's hebt en dit is je 3e char dan maakt die 150g ook niet meer uit. Of hij heeft geld bijgekocht via E-bay.

Als ik het geld atm had zou ik er zeker 100-150g op willen bieden als druid...Die staff is gewoon de shit voor bearform en encounters in pvp...geeft mij dan in totaal rond de 7,3k armor ofzo....Zeker wel waard voor een druid voor andere classes niks waard...
Maar druids hebben meestal niet veel geld omdat ze verschillende equips moeten updaten steeds , caster met INT/SPI/STA
cat/bear met STR/STA hoofdzakelijk
ja en dan nog staff of een mace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Nou, eerste try op razorgore: 8 eggs over
minuutje langer en alle eggs zouden weg geweest zijn..
Denk dat we razorgore wel neerkrijgen vanavond :D

edit: wat een UBERGEVECHT zeg... 2e try gehad net, ging al iets beter.. laten we hopen dat we in de goede richting denken wat tactics betreft :)

[ Voor 34% gewijzigd door bcd87 op 13-07-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

jongens graag meer info over BLACKWING LAIR!!
en hoe zijn jullie binnen gekomen zonder key en die eerste boss met 15 man?

ik dacht dat BWL moeilijke zou worden dan MC ....??

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
bwl heeft geen key nodig, alleen atunement en das 1 questje pakken, drakk killen en klaar

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke waar haal ik die quest for drakk killen?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook performance problemen? Het schokt en doet allemaal maar, ook al zet ik AA en AF uit (heb 9800pro) blijf ik rond de 20fps hangen terwijl ik voor de patch makkelijk op 40a50fps had. Morgen maar eens ff een reinstall doen, want dit is toch wel erg vervelend en niet leuk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

kEv4h schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:27:
Nou, eerste try op razorgore: 8 eggs over
minuutje langer en alle eggs zouden weg geweest zijn..
Denk dat we razorgore wel neerkrijgen vanavond :D

edit: wat een UBERGEVECHT zeg... 2e try gehad net, ging al iets beter.. laten we hopen dat we in de goede richting denken wat tactics betreft :)
als het goed is kan je razorgore MC'en :>

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wiebbe schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:57:
[...]

als het goed is kan je razorgore MC'en :>
Mjah, no shit.. hoe denk je dat we die eggs kapot hebben gekregen?
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ach, jullie zullen niet de eerste zijn die het de hard way proberen ;)

maaruh, hoeveel man hebben jullie hem geprobeerd/gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wiebbe schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:59:
ach, jullie zullen niet de eerste zijn die het de hard way proberen ;)

maaruh, hoeveel man hebben jullie hem geprobeerd/gedaan?
40..
maar ik begin 't toch somber in te zien, we worden gewoon totaal geraped door die fucking adds, echt niet leuk.. al verschillende dingen geprobeerd, maar nog niet 't goede blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand problemen met inloggen? Ik blijf hangen op 'Retrieving Character list' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

FOR THE LOVE OF GOD.... WHY??? :'( We waren Onyxia aan het asskicken.... server down XD
Ja, best wel problemen dus met inloggen nu :+

Heb alleen momenteel geen DKP, dus ook al dropt Judgement helm, kan ik em niet krijgen ;(

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Mensen mag ik jullie aub vragen om tacktieken voor BWL in [spoiler][/spoiler] te zetten? en er bij te zetten dat het daar een spoiler voor is :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:44:
Hebben jullie ook performance problemen? Het schokt en doet allemaal maar, ook al zet ik AA en AF uit (heb 9800pro) blijf ik rond de 20fps hangen terwijl ik voor de patch makkelijk op 40a50fps had. Morgen maar eens ff een reinstall doen, want dit is toch wel erg vervelend en niet leuk spelen.
Hier no problems. Heb ook Sapphire 9800 Pro met Zalman koeling. AA op 6x en AF op het middelste schuifbalkje. Ook na de patch werkt het gewoon goed. Misschien is er bij jou iets anders aan het handje dan de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Yay! Heb nu fijn m'n 2x Dawn's Edge:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/dawnsedge.JPG

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Wannaer en wat moet je er voor doen om 2 wapens te gebruiken in cbm een hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
GG85 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:02:
Wannaer en wat moet je er voor doen om 2 wapens te gebruiken in cbm een hunter?
Dual wield trainen bij de weapon trainer (volgens mij was het woo-ping is SW waar je dat kunt leren).

Dan vervolgens 2 wapens kopen:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:44:
Ikweet niet waar het aan ligt maar ik heb inderdaad ook performance problemen. Niet zozeer laage fps amar gewoon schokken enzo tijdens het laden van dingen in if terwijl ik toch 1gb ram heb :S

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:44:
[...]

Ikweet niet waar het aan ligt maar ik heb inderdaad ook performance problemen. Niet zozeer laage fps amar gewoon schokken enzo tijdens het laden van dingen in if terwijl ik toch 1gb ram heb :S
Het is nu weer over, na dat vele gelag de afgelopen uren (wat tot een aantal whipes heeft geleid in BRD) loopt het nu weer met 50fps. Heel vreemd, maar geloof toch dat er iets niet helemaal in orde is...dat rare geschok en lag, latencies van 2000+ waren niet uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

kEv4h schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:12:
[...]

40..
maar ik begin 't toch somber in te zien, we worden gewoon totaal geraped door die fucking adds, echt niet leuk.. al verschillende dingen geprobeerd, maar nog niet 't goede blijkbaar :(
spoiler:
wat is nou precies de bedoeling denk je?

Als je die draak (the untamed) dood laat gaan dan gaat iedereen dood, dus dat was niet de bedoeling.

Moet je met die draak die eieren open maken en die beesten daaruit slopen ?
Wij kwamen niet ver, maar door die dikke lag vanaaf op de server zijn we maar ook niet verder gegaan :)

Btw, die controller zijn arcane bolts en de DoT daarvan zijn eng :P, 500 damage per seconde ;)

btw, dit eerste gevecht is al cooler dan alle boss fights in MC bij elkaar :D
hier heb je echt het idee dat je met iets cools bezig bent, ipv een technisch gevecht herhalen!!

[ Voor 31% gewijzigd door Wiebbe op 14-07-2005 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 02:07:
[...]

spoiler:
wat is nou precies de bedoeling denk je?

Als je die draak (the untamed) dood laat gaan dan gaat iedereen dood, dus dat was niet de bedoeling.
Zal je hem zo lang mogelijk in leven moeten houden tot de adds stoppen met spawnen? of moet je alleen die controller slopen?

Btw, die controller zijn arcane bolts en de DoT daarvan zijn eng :P, 500 damage per seconde ;)

Of moet je met die draak die eieren open maken en die beesten daaruit slopen ?

btw, dit eerste gevecht is al cooler dan alle boss fights in MC bij elkaar :D
hier heb je echt het idee dat je met iets cools bezig bent, ipv een technisch gevecht herhalen!!
spoiler:
Je moet de draak controllen en dan alle eggs choppen, als je dat gedaan hebt, is hij vrij en dan moet je hem nog effe lens choppen. Nadeel is alleen dat op dit moment in us hij telkens een kamikaze aanval deed als ie vrij kwam met weinig leven, dus heal hem eerst voor je het laatste ei sloopt.
http://img317.imageshack.us/img317/7248/newstrats7gm.jpg

Yeah, ik hou er van om een van de drukste PvP (PvE) realms te zitten. Hele server lagte zich weer dood. Iets van 7 guilds ofzo in BWL, allemaal opgegeven, casts in BWL duurde 20sec ipv instant. Gelukkig was MC wel normaal en Onyxia ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ach, wees blij dat jij een PVE zit. Ik merkte vanavond toch wel weer het nadeel van PVP.

Wij ff met guild de attunement quest halen bij die quartermaster. Staat er toch een stoot horde te campen :P Zijn 2 uur bezig geweest om voor iedereen die item te halen man.. :(

was echt een slachtveld daarzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Heb niet echt problem kwa fps, maar bij mij schokt het spel nu even als ik een char aanklik (zowel npc als pc). Alsof hij extra info moet laden. Meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 02:28:
ach, wees blij dat jij een PVE zit. Ik merkte vanavond toch wel weer het nadeel van PVP.

Wij ff met guild de attunement quest halen bij die quartermaster. Staat er toch een stoot horde te campen :P Zijn 2 uur bezig geweest om voor iedereen die item te halen man.. :(

was echt een slachtveld daarzo.
Ik zit PvP, maar bij ons word ook mega veel ge PvE'ed en ligt het PvE niveau ook redelijk hoog.
En quartermaster hadden we geen last van. Ik was de 2e op de server die hem killde, gewoon op tijd inloggen op de juiste plaats :+
Daarna stond er een tijd gewoon meer dan 100 alliance te campen, toen gingen die allemaal de quest doen en stond er een tijd horde en zo wisselde zich dat af tot ongeveer 1700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Nou mijn laatste post hier dan. Ik heb sinds gisteravond mijn level 60 rogue en alle alts verkocht. Het spel werd erg saai toen ik 60 werd. Sure, er is veel endgame content maar gezien het feit dat ik uit Dark Age of Camelot kom speel ik voornamelijk voor de PVP.

En ook die valt me erg tegen. Battlegrounds met queue's? In DAOC kom je met ongelimiteerd veel mensen matten in de warzones. Dat mis ik hier. De gewone PVP in contested area's is ook niet te super. Het is gewoon niets vergeleken met DAOC.

En het levelen van alts vereist dus dat je weer alles doet. Geen powerlevel mogelijkheid of een x aantal free levels. Saai...

Kan je nagaan, ik heb dus vanaf november gespeeld, pas in juni had ik mijn eerste 60.

Nou, veel plezier nog allemaal. Ik ben terug naar DAOC en met die 80 Euro laat ik een nieuwe char daar erbij powerlevelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/addsO_O.jpg

Leukkk =P

[ Voor 28% gewijzigd door bcd87 op 14-07-2005 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 07:11:
Nou mijn laatste post hier dan. Ik heb sinds gisteravond mijn level 60 rogue en alle alts verkocht. Het spel werd erg saai toen ik 60 werd. Sure, er is veel endgame content maar gezien het feit dat ik uit Dark Age of Camelot kom speel ik voornamelijk voor de PVP.

En ook die valt me erg tegen. Battlegrounds met queue's? In DAOC kom je met ongelimiteerd veel mensen matten in de warzones. Dat mis ik hier. De gewone PVP in contested area's is ook niet te super. Het is gewoon niets vergeleken met DAOC.

En het levelen van alts vereist dus dat je weer alles doet. Geen powerlevel mogelijkheid of een x aantal free levels. Saai...

Kan je nagaan, ik heb dus vanaf november gespeeld, pas in juni had ik mijn eerste 60.

Nou, veel plezier nog allemaal. Ik ben terug naar DAOC en met die 80 Euro laat ik een nieuwe char daar erbij powerlevelen. ;)
succes terug in DOAC

mja ik vind dat je redelijk kan powerlevellen trouwens hoor, ik doe met mijn mage niet anders :?

vind zelf wow juist een uitkomst, ik kom weg met veel minder speeltijd dan dat ik nodig had in EQ

maar het PVP gebeuren mag beter inderdaad, daar mogen ze wel meer naar kijken

anyway ik vermaak me voorlopig nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:14
Tr!gger schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:37:
Goed weekje gedraait Pvp wise :P, rank 10 naar rank 11 en #1 positie >:)

[afbeelding]
is dat op Turalyon ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 07:28:
[...]

succes terug in DOAC

mja ik vind dat je redelijk kan powerlevellen trouwens hoor, ik doe met mijn mage niet anders :
Hmm volgens mij krijg jij met je mage een alt niet naar 60 in 3 a 4 dagen. Dat bedoel ik met powerlevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:15:
[...]
Hmm volgens mij krijg jij met je mage een alt niet naar 60 in 3 a 4 dagen. Dat bedoel ik met powerlevelen.
dat krijg ik in EQ ook niet :)

in 7 dagen played time kan ik een mage op lvl 60 krijgen,
als ik niet hoef te werken, en 10 uur per dag speel haal ik dat in anderhalve week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DeepSeven schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:47:
edit: En kan je btw 2 ranks in 1 week stijgen?
Yup :)
FragNeck schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:29:
Je houdt je punten dus niet he, als je een week op vakantie gaat zak je terug. Je rank hou je ook niet. Het verschil is dat of je een reward kunt gebruiken nu afhankelijk is van je hoogst behaalde rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:37
Waar kan ik een overzicht zien van alle ranken?

Ik ben gisteren 'private' geworden, maar ik heb geen idee wat dit inhoudt.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Masch schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:40:
Waar kan ik een overzicht zien van alle ranken?

Ik ben gisteren 'private' geworden, maar ik heb geen idee wat dit inhoudt.
Da's rank 1, nu kan je een private tabard kopen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Routed schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:36:
Dual wield trainen bij de weapon trainer (volgens mij was het woo-ping is SW waar je dat kunt leren).

Dan vervolgens 2 wapens kopen:)
Hoezo misinformed. Bij weapon trainers kun je alleen verschillende typen wapens leten. Dual Wield is een skill die je van je trainer kunt leren op level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:08

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hydra schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:37:
[...]

Yup :)

[...]

Je houdt je punten dus niet he, als je een week op vakantie gaat zak je terug. Je rank hou je ook niet. Het verschil is dat of je een reward kunt gebruiken nu afhankelijk is van je hoogst behaalde rank.
Nope. PvP Rewards zijn permanent gemaakt sinds vorige week. Eens behaald blijft behaald. Je zakt wel terug, maar dat betekent niet meer dat je die spullen niet meer kan gebruiken/dragen.

Even over het teamwork bij de alliance: Ik weet niet hoe het er op andere server aan toe gaat, maar bij ons is het vrijwel non-existent.

Zowel STV als Arathi worden gecampt door letterlijk do-zij-nen horde spelers. waarvan het meerendeel dik boven de level 40. Met als gevolg dat ik al 2 dagen niet meer in staat ben in vrede te levelen in die gebieden, terwijl ik nog zat quests heb daar. Overal waar je komt word je door 10 man in elkaar getremd en urenlang gecorpsecamped.

Een beetje pvp is leuk, maar als mensen bereid zijn uren van hun tijd op te offeren om jou een paar uur betaald spelplezier te ontnemen, dan vind ik dat onder harassment vallen en niet een eerlijk pvp fight. Blizzard roept doodleuk, vraag hulp aan een guild of high level.

Resultaat: De high levels zeggen: Dikke neus, ik ga lekker een instance doen, de lowbies zoeken het maar uit. Met als gevolg dat levelen nu praktisch onmogelijk is geworden.

Ik zie een zorgbarende ontwikkeling, en dat is dat horde blijkbaar een onderlinge afspraak heeft om pertinent alle alliance quest area's te campen, om te zorgen dat er steeds minder alliance in staat is fatsoenlijk omhoog te levelen. En om zeker te weten dat ze dat lukt, maken ze elk alliance member af met een minimale verhouding van 1 op 5 , en dan liefst nog minimaal 5 levels hoger.

Stromgarde, nesingwary's, refuge pointe, southshore (maar dat was altijd al zo), gisteravond zelfs auberdine! Er is werkelijk geen plek op de kaart meer waar ik met mijn level 36 heen kan.

Jazeker, ik ben dus level 36 geworden. Om daar te komen heb ik 3 keer zo veel tijd nodig gehad als normaal, alleen maar om een gebied/plekje te vinden waar ik niet elke 3 minuten gecorpsecamped werd. Ik heb om 15duizend f*kin xp te halen dik 4 uur nodig gehad. Nou, dat is me echt te gortig.

Ik zou willen dat al die nietsnutten en zieligaards die er gewoon uren aan besteden andere mensen te jennen, een leven krijgen en het spel weer gewoon gaan spelen ipv dit zielige gedrag :{

Want hoeveel kans heb ik (zelfs met een full party van rond mijn level) om de stromgarde missie's te doen als stromgarde compleet leeggehaald is en word bewaakt door 10+ horde spelers boven de level 45?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:51:
[...]

Nope. PvP Rewards zijn permanent gemaakt sinds vorige week. Eens behaald blijft behaald. Je zakt wel terug, maar dat betekent niet meer dat je die spullen niet meer kan gebruiken/dragen.

Even over het teamwork bij de alliance: Ik weet niet hoe het er op andere server aan toe gaat, maar bij ons is het vrijwel non-existent.

Zowel STV als Arathi worden gecampt door letterlijk do-zij-nen horde spelers. waarvan het meerendeel dik boven de level 40. Met als gevolg dat ik al 2 dagen niet meer in staat ben in vrede te levelen in die gebieden, terwijl ik nog zat quests heb daar. Overal waar je komt word je door 10 man in elkaar getremd en urenlang gecorpsecamped.

Een beetje pvp is leuk, maar als mensen bereid zijn uren van hun tijd op te offeren om jou een paar uur betaald spelplezier te ontnemen, dan vind ik dat onder harassment vallen en niet een eerlijk pvp fight. Blizzard roept doodleuk, vraag hulp aan een guild of high level.

Resultaat: De high levels zeggen: Dikke neus, ik ga lekker een instance doen, de lowbies zoeken het maar uit. Met als gevolg dat levelen nu praktisch onmogelijk is geworden.

Ik zie een zorgbarende ontwikkeling, en dat is dat horde blijkbaar een onderlinge afspraak heeft om pertinent alle alliance quest area's te campen, om te zorgen dat er steeds minder alliance in staat is fatsoenlijk omhoog te levelen. En om zeker te weten dat ze dat lukt, maken ze elk alliance member af met een minimale verhouding van 1 op 5 , en dan liefst nog minimaal 5 levels hoger.

Stromgarde, nesingwary's, refuge pointe, southshore (maar dat was altijd al zo), gisteravond zelfs auberdine! Er is werkelijk geen plek op de kaart meer waar ik met mijn level 36 heen kan.

Jazeker, ik ben dus level 36 geworden. Om daar te komen heb ik 3 keer zo veel tijd nodig gehad als normaal, alleen maar om een gebied/plekje te vinden waar ik niet elke 3 minuten gecorpsecamped werd. Ik heb om 15duizend f*kin xp te halen dik 4 uur nodig gehad. Nou, dat is me echt te gortig.

Ik zou willen dat al die nietsnutten en zieligaards die er gewoon uren aan besteden andere mensen te jennen, een leven krijgen en het spel weer gewoon gaan spelen ipv dit zielige gedrag :{

Want hoeveel kans heb ik (zelfs met een full party van rond mijn level) om de stromgarde missie's te doen als stromgarde compleet leeggehaald is en word bewaakt door 10+ horde spelers boven de level 45?
->PvE.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, dat is idd klote. Maar ik heb precies hetzelfde(Horde). Lvl 32-38 is gewoon een klote stuk om te lvlen.
Veel gedeelde gebieden en het is net een lekker lvl om te beginnen met pvp... gewoon even doorbijten denk ik..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vandaag begint de Classic server van DaoC. Ik heb 3 platinum packs gekocht en we gaan met een stel mensen beginnen aan DaoC USA. We hebben waarschijnlijk al een guild daar van 16 mensen. genoeg schijnt.

WoW wil ik ook wel blijven spelen. Ik heb nu een 56 rogue en een 40 warrior. Een beetje zonde om die tijd zomaar weg te gooien.
Als ik mn betaling stop zet, hoe lang blijven mn chars dan nog bestaan?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Waarom ben je niet gewoon op een PvE server gaan spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Oh, en nog iets, hebben er toevallig ook andere warlocks iets gemerkt sinds de laatste patch, mbt het casten van spells? Als ik een tik krijg tijdens het casten, word het casten verlangzaamd. Dat is normaal, en altijd al zo geweest, geen moeite mee.

Maar sinds ik gisteravond die patch heb geinstalleerd, kom ik iets heel nieuws tegen! 70% van de keren dat ik cast, word ik onderbroken, en is de cooldown op die spells 5 tot 6x zo lang! En mijn combat log laat niets zien! Tis gewoon 'interrupted' en klaar :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
ReCreator schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:02:
Vandaag begint de Classic server van DaoC. Ik heb 3 platinum packs gekocht en we gaan met een stel mensen beginnen aan DaoC USA. We hebben waarschijnlijk al een guild daar van 16 mensen. genoeg schijnt.

WoW wil ik ook wel blijven spelen. Ik heb nu een 56 rogue en een 40 warrior. Een beetje zonde om die tijd zomaar weg te gooien.
Als ik mn betaling stop zet, hoe lang blijven mn chars dan nog bestaan?
nadat jij niet meer betaald heb je afaik nog een half jaar voordat je gehele account zal verdwijnen. Dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

precies neem een pve char erbij (turalyon is erg leuk) ik heb ook chars op pvp en pve als ik even geen zin hebt in dat pvp gedoe ga ik lekker pve en. Als ik wil levelen op mn pvp char en geen zin heb in gegankt worden ga ik altijd sochtends, zowieso ben ik altijd erg vroeg dus dan slapen de meeste nog en ochtend mensen zijn ook vriendelijker denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

ImdaMned schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:03:
[...]

The Phoenix Order op Aggramar, nick: Talmaril (lvl 56 priest atm).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:12:
[...]

40..
Ja, het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat je de 1e keer direct de 1e boss down hebt :), dat noem ik nu een uitdaging :Y) Maar in de USA hebben ze die baas ook al down gehad, dan zal het jullie ook wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:08:
Oh, en nog iets, hebben er toevallig ook andere warlocks iets gemerkt sinds de laatste patch, mbt het casten van spells? Als ik een tik krijg tijdens het casten, word het casten verlangzaamd. Dat is normaal, en altijd al zo geweest, geen moeite mee.

Maar sinds ik gisteravond die patch heb geinstalleerd, kom ik iets heel nieuws tegen! 70% van de keren dat ik cast, word ik onderbroken, en is de cooldown op die spells 5 tot 6x zo lang! En mijn combat log laat niets zien! Tis gewoon 'interrupted' en klaar :{
misschien dat je nu ook echt geintrupt wordt door een speciale slag (pummel van warrior of kick van rogue?)
Maar er zitten wel meer vage dingen in ik kan als warrior niet meer chargen in een duel en dat was juist zo belangrijk zeker tegen hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:04:
[...]

Waarom ben je niet gewoon op een PvE server gaan spelen dan?
Ik heb van het begin al op vashj (pvp) gezeten, en nooit geen moeite mee gehad. Het is ook pas een ontwikkeling van de laatste week. Er staan echt meer dan 30 horde spelers nesingwary's in turns te bewaken, alles wat in de buurt komt gaat dood.

Ik heb echt helemaal niks tegen pvp. In desolace werd ik door een 37 warlock aangevallen, op het nippertje gewonnen (hij was affliction, ik demo, dus had meer hp en een schild) en kom zo af en toe wel es een stray rogue of shaman tegen. Helemaal geen moeite mee, want 1v1 is het een fair fight en mits een beetje geluk en wat skills kan ik het vaak óf winnen, of de rogue is het zat dat hij niet door dat schild heenkomt terwijl de dots blijven vreten en zet het op een lopen. Dat is leuke pvp.

Door 30 man opgewacht worden en uur na uur in elkaar getremd worden is geen pvp, en zal het ook nooit zijn. Zeker niet als die personen al dermate hoog level zijn dat ze al lang niet meer in nesingwary's thuishoren, en niet eens honour punten krijgen als ze jou afmaken.

En true, als dit lame gedrag nog langer aanhoudt dan 1 a 2 weken, dan vraag ik transfer aan. Want dit verpest gewoon een spel waar ik geld voor betaal. Ik vind de spanning van aangevallen kunnen worden best leuk, het voegt echt een flink element van spanning toe. Maar dit gedrag, dat zij vertonen, is geen spanning, het wekt alleen maar hopen frustratie, irritatie en aggrevatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:08:

Wat dacht je dan van de Dark Pact spell die niet meer werkt wanneer je imp Phase Shifted is. Of de Blood Pact van je Imp (+42 sta op lvl 60) die ook niet meer fatsoenlijk werkt als hij Phase Shifted is. Om maar niet te spreken van de "nerf" van Blizzard om pet actions ook button clicks van te maken. Voorheen kon je nog met Servitude leuke dingen doen. Ik moet de nieuwe servitude nog bekijken maar het zal wel wat aanpassingen in mn speelstijl vereisen.

Ik heb overigens mn build wel verandert van 5/2/44 naar 20/31 (Met Ruin en Siphon Life dus).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:10:
[...]

precies neem een pve char erbij (turalyon is erg leuk) ik heb ook chars op pvp en pve als ik even geen zin hebt in dat pvp gedoe ga ik lekker pve en. Als ik wil levelen op mn pvp char en geen zin heb in gegankt worden ga ik altijd sochtends, zowieso ben ik altijd erg vroeg dus dan slapen de meeste nog en ochtend mensen zijn ook vriendelijker denk ik ;)
Dat dacht ik dus ook. Maar deze 'strategie' van onze groene vrienden kom ik dus 's ochtends én 's avonds tegen ... elke dag... doordeweeks... in weekenden ... er is geen enkel moment waarop je nog wél veilig door die gebieden heen kan.

En minstens zo frustrerend is dat je er niks aan kan doen. Een raid party met low levels begin niks tegen een raid party met high levels. Voor zergen hebben we bij lange na niet genoeg aantallen om uberhaupt een kans maken. En iedereen die een hoog genoeg level heeft om wél wat uit te kunnen halen, zit lekker in zijn eigen high level area (waar het nu stil is, want al die zakken zitten bij ons in stv e.d.) verder te levelen naar de 60, waarna ze lekker instances gaan draaien. En ze trekken allemaal een lange neus naar ons.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat mag je vandaag niet doen:
- Flamen op Blizzard omdat je nog geen patch hebt
- Flamen op je medegebruikers omdat ze vragen waar de patch is