Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.843 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:19:
[...]

Die 'meerdere targets' kunnen imo beter dmg krijgen van een offtank, pala/rogue dus. Mocht de tank nog geen of niet genoeg aggro op die mobs hebben is er nog geen hek van de dam.

Als ik de aggro krijg word het al lastiger. Daarom heb ik me tot nu toe altijd op de MTmob gericht om zeker te weten dat ik geen aggro kreeg, en dat vond sirdalord (die best vaak MT is geweest voor mij) altijd wel een fijne manier van werken.
Tja, op 't moment dat ik 3 mobs om me heb staan switch ik na elke sunder/revenge/shieldbash weer naar de volgende.. hf om dan alleen mijn target te nuken =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:19:
[...]

een offtank, pala/rogue dus.
rogue???

als offtank heb ik dan liever een shaman, die kan toch iets meer klappen hebben dan een rogue

[ Voor 39% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 15-07-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Muppet schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:11:
[...]

Of een tank met maar 1 target is een slechte tank :P
ja dat klopt ik ben tank, en kan als ik goede healer bij heb de healer vrij houden en zo'n 3-5 mobs bijhouden. Dit ligt dus wel aan het lvl van de mobs, want 3x 50 elite(als lvl 50 toen nog) is wel erg lastig :P. dan ga je hard af.

In maraudoren hadden we een druid bij en ik pakte 1 mob die de rest niet aanviel, terwijl de andere 4 de andere 50 elite kilde. als ze daarmee klaar waren kilde ze mijn mob waarvan ik dus al een deel af was, omdat ik me na een slag of 3 gewoom met die andere ging bemoeien(hoe eerder die af is hoe eerder ik van die andere af ben ;)) en dat ging behoorlijk goed.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:29

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:24:
[...]

rogue???

als offtank heb ik dan liever een shaman, die kan toch iets meer klappen hebben dan een rogue
Ja, je hebt gelijk, ik reroll een gnome shaman, nou goed?

- edit -

Ok, misschien dat je er even niet bij nadacht. Kan gebeuren :')

FYI: Alliance heeft geen shamans :9

Dus nogmaals: Pala of rogue als offtank :P

- edit 2 -

Zou wel een stunt zijn om in een alliance 40 man raid een tauren shaman mee te nemen als offtank :D :D :D

[ Voor 36% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-07-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 09:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

M@NIC schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:11:
Kent iemand nog leuke guilds op Bloodscalp EU?
The Lowlanders is toen uit elkaar gevallen en heb een tijdje niet meer gespeelt maar ik ben momenteel weer druk bezig!

Als iemand nog een leuke guild weet, laat het me weten! (In dit topic of /w Victus)
Als je straks 55 bent kun je Nesferatus in voor de raids. Bovendien heb je je naam mee, want zoals het er nu uitziet gaat Nesferatus straks Invictus heten.... ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

kEv4h schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Daar is wel wat mis mee imo. De enige reden dat de casual-players MC niet doen is omdat ze _denken_ dat ze 't niet kunnen. Of ze zeggen dat ze in een te kleine guild zitten.
Allemaal dingen die op te lossen zijn. Maak een alliance aan met meerdere guilds die ook bestaan uit casual-players. Kan je elke avond 2 of 3 uur MC doen, en met die 2 of 3 uur kom je na een x aantal keer proberen ook ver genoeg hoor. Dit gebeurd alleen niet, nope..
Volgens mij lees ik hier in dit deel van het topic regelmatig dat jouw oplossing ook niet tot ieders tevredenheid werkt. (Het Dutchpact verhaal.) Leden van Blackraven zouden graag guild only gaan en niet via hun "alliance".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:00:
nee, maar het draait me juist om die eerste keer.

Ik heb 2x een baron run gedaan en de 2e keer is het al gelukt. Dat vind ik gewoon te snel.
Euh, het lijkt me eerlijk gezegd de bedoeling dat als je een goeie groep hebt, het de eerste keer goed gaat. Maargoed, kennelijk vinden sommige mensen het leuk zich een weg te hakken door een hele instance om een boss encounter over te doen.
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:04:
Stratholm Holy Water O+ wel shit dat ik daarna die quest nog een keer moest doen :+
Dat spul is me echt iets te zeldzaam daarvoor.

Cyrus: Als die Hunter een engineer is, kan 'ie gewoon what Thorium grenades ofzo meenemen, die doen een hoop damage.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 15-07-2005 13:33 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

Bij een gevecht met meerder mobs is het gewoon > iedereen op de mob die de MT als eerste getarget heeft en waar hij dus aggro opgebouwd heeft. Dat die tank gedurende het gevecht van aggro wisseld maakt voor de damage dealers niks uit > die blijven gewoon op de eerste mob tot die dood is.
Als die dan het loodje gelegt heeft dan /assist MT en volgende mob killen
...

niet zo erg moeilijk als iedereen zich eraan houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Heh, Strath en Scholo 5 man zo moeilijk :D

Hier even een logje van wat een baas in Blackwing Lair allemaal kan doen met je teammaatjes (uit een wow.com forum post, niet mijn maatjes ;))

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Elariel for 7393. (942 absorbed) -Warrior

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Mightyal for 7103. -Warrior

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Ewoc for 8352. -Warrior

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Vivi for 8132. -Mage

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Vesta for 8882. (114 blocked) -Warrior

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Aryae for 7828. -Priest

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Benumbed for 9517. -Priest

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Benjamin for 8795. -Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:24:
Joh, als je in SM een add kan tanken als rogue, moet dat in Strat toch ook lukken? ;)
Anoniem: 124693 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:31:
Bij een gevecht met meerder mobs is het gewoon > iedereen op de mob die de MT als eerste getarget heeft en waar hij dus aggro opgebouwd heeft. Dat die tank gedurende het gevecht van aggro wisseld maakt voor de damage dealers niks uit > die blijven gewoon op de eerste mob tot die dood is.
Opvallend hoeveel mensen het concept Main Assist niet kennen.

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 15-07-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Zo nog ff wat vraagjes, ik ben nu lvl 40 (bijna dan) en wil over een lvl of 15 toch een serieuze high lvl guild gaan joinen, nlers of niet (liever wel natuurlijk). Waar ik vooral op zoek naar ben is raids en dan dus ook endgame (beetje hardcore gamers dus). Ik ben nu lvl 40 dus het is nog vroeg maar ik dacht ik orienteer mezelf alvast :) Ben nmlijk niet van plan om tot lvl 50 a 55 een andere guild te joinen. Iemand ideen van high level guilds die nog mensen aannemen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als je je server ook even meldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Homedisc schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:39:
Zijn hier nog wat Warlocks? ik ben op dit moment level 34 maar ik weet nog niet wat echt een goede taktiek is. ook weet ik nog niet welke richting ik op wil gaan met de talentpoints, op dit moment heb ik ze een beetje verdeeld tussen affliction en destruction
Kick :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:32:
Heh, Strath en Scholo 5 man zo moeilijk :D

Hier even een logje van wat een baas in Blackwing Lair allemaal kan doen met je teammaatjes (uit een wow.com forum post, niet mijn maatjes ;))

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Vivi for 8132. -Mage

Broodlord Lashlayer's Mortal Strike hits Aryae for 7828. -Priest

}> clothies? welke clothies? :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 124693 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:31:
...

niet zo erg moeilijk als iedereen zich eraan houdt
Idd, dit is gewoon zoals het moet. Zo spaart de priest ook de meeste mana omdat een goede MT aggro kan houden van 5 mobs. De MA (main assist) pakt na een paar sec. de eerste target van de MT en alle dmg dealers richten zich op die mob. Als die dood is, pak je de volgende target van de MT (welke dat is, is te bepalen door de MA). Mocht de MT niet alles kunnen handelen, heb je altijd nog de OT om een mob van hem over te pakken.

De MH hoeft met deze tactiek zich bijna altijd alleen maar te focussen op de MT in 5 man runs.

In 1 van de mogelijke ideale groepen (Priest, warrior, pally, mage en rogue) is de warrior dan MT, de rogue MA, de pally OT en de priest MH. De mage (en pally wanneer hij niet hoeft te off tanken) assisten dan de rogue. Daarnaast heb je met een pally ook nog een prima backup healer.

Mage mag ook een warlock/hunter zijn (maar liever mage) en de pally mag ook een druid zijn (OT in bearform en backuphealing kan ook).

Ideale tactiek. In raids zal de tactiek vergelijkbaar zijn, maar heb je waarschijnlijk wat meer OT's, MA's en misschien een backup MT.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:28:
[...]

Ja, je hebt gelijk, ik reroll een gnome shaman, nou goed?

- edit -

Ok, misschien dat je er even niet bij nadacht. Kan gebeuren :')

FYI: Alliance heeft geen shamans :9

Dus nogmaals: Pala of rogue als offtank :P

- edit 2 -

Zou wel een stunt zijn om in een alliance 40 man raid een tauren shaman mee te nemen als offtank :D :D :D
FYI: ik zit bij horde, rogue is geen offtank .

als ik dan bij ally's zou zitten zou ik een pala als oftank nemen....

en 40man raid neem je geen shaman als oftank, dan heb je genoeg warriors bij je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Idd, wat een damage. Kennelijk is BWL erop ontworpen dat je met flink wat repair kosten naar buiten gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Azqi schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:28:
[...]

Volgens mij lees ik hier in dit deel van het topic regelmatig dat jouw oplossing ook niet tot ieders tevredenheid werkt. (Het Dutchpact verhaal.) Leden van Blackraven zouden graag guild only gaan en niet via hun "alliance".
Mjah, als je genoeg mensen hebt om guild-only runs te doen, waarom niet?
Dat doet er nog niets aan af dat je als casual speler in een casual guild ook best MC runs als je wat moeite ervoor doet.
Dat de Dutchpact alliance blijkbaar niet uitpakt zoals gehoopt werd (of whatever de reden is dat BR eruit stapt, ik zit niet meer op bloodscalp dus zou 't niet weten) betekent nog niet dat alle guild-alliances gedoemt zijn te mislukken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:35:
[...]

Opvallend hoeveel mensen het concept Main Assist niet kennen.
of je nu je MT of iemand anders je caller (MA) maakt is uiteindelijk in de meeste instances (en vooral met pickup teams) niet erg relevant :)

ik heb daar geen zin om eerst een half uur te gaan zeuren over wie main assist is ... (ook al ben ik als hunter daarvoor noormaal gesproken het beste geschikt :Y) )

sure iemand anders als MA werkt beter en zal in de high lvl instances ook nodig zijn maar totdan wil ik alleen die instance in en whacken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
lijkt me dat die instant dead is.... ik weet niet wat de gemiddelde HP van een priest is....

als ik zo'n crit krijg ben ik al direct weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:42:
[...]

Mjah, als je genoeg mensen hebt om guild-only runs te doen, waarom niet?
Dat doet er nog niets aan af dat je als casual speler in een casual guild ook best MC runs als je wat moeite ervoor doet.
Dat de Dutchpact alliance blijkbaar niet uitpakt zoals gehoopt werd (of whatever de reden is dat BR eruit stapt, ik zit niet meer op bloodscalp dus zou 't niet weten) betekent nog niet dat alle guild-alliances gedoemt zijn te mislukken natuurlijk.
mja de reden waarom dutchpact "mislukt"

is denk ik omdat BR dusdanig snel groeit en re dusdanig veel mensen ook bij willen komen, Meerder dutchpact guilds zijn nu ook samen gegaan tot nieuwe guilds, waardoor er eigenlijk minder guilds in Dutchpact zitten

het merendeel van de dutchpact raids bestaat nog steeds uit BR leden, dit na het mergen van 3 guilds, dit mede omdat degene die ze vaak organiseerd ook uit onze guild komt

de explosieve groe heeft intern als gevolg gekregen dat er wordt gevonden dat we guild only 'moeten' gaan omdat we dan een DKP kunnen invoeren, omdat zogezegt sommige mensen balen van de manier waarop loot nu verdeeld wordt.

zelf sla ik regelmatig MC runs over omdat ik ook nog andere quests wil doen en ook nog meerdere chars hebt

DKP of niet ik vermaak me wel :) af en toe even slikken als je ziet wat andere voor uberloot krijgen, maar dan ben ik onderhand wel gewen (ook na EQ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
M@NIC schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:11:
Kent iemand nog leuke guilds op Bloodscalp EU?
The Lowlanders is toen uit elkaar gevallen en heb een tijdje niet meer gespeelt maar ik ben momenteel weer druk bezig!

Als iemand nog een leuke guild weet, laat het me weten! (In dit topic of /w Victus)
De meeste Lowlanders zijn na de split in WoG (wrath of god) gekomen.
Lekker casual gamen is wel het devies, je zit dat 55+ ppl dus ook veelal overstappen naar andere endgame guilds (maar voornamelijk NEsf).
Tevens heeft een aantal Nesf lui hier hun alts ondergebracht waarmee ze nu driftig aan het lvlen zijn als ze niet in MC oid zitten (kunnen ze daarna weer NEsf joinen met die alt ;) )...

Sfeer is best goed te noemen, aantal peeps online varieert wel per avond (zo zit er 10 man online zo 40).
Best een hoop mensen rond de lvl40

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:45:
[...]

lijkt me dat die instant dead is.... ik weet niet wat de gemiddelde HP van een priest is....

een gemiddelde MT heeft ongeveeer 6.5k tot 7.5k Hp. Dus ik denk dat je dat niet gaat halen voor een Priest ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:37:
Als je je server ook even meldt...
Ow sorry, ik zoek dus voor over een tijdje een high end endgame raids guild op Bloodscalp :)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 15-07-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:53:
[...]

een gemiddelde MT heeft ongeveeer 6.5k tot 7.5k Hp. Dus ik denk dat je dat niet gaat halen voor een Priest ;)
inderdaad
deze klap had wel 3 priests kunnen slopen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:58:
[...]

inderdaad

[...]

deze klap had wel 3 priests kunnen slopen denk ik :D
Moet je je voorstellen als die crit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 11:53
Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:00:
[...]
Moet je je voorstellen als die crit :X
nfer.. nfer!! rezz pls :P volgens mij heb je dan ook bar weinig aan ee MT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daarom heet die ook "Mortal strike" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 124693 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:07:
daarom heet die ook "Mortal strike" :Y)
Ach, als hij shieldwall aan had staan dan red hij wel een klapje :P
alleen die Heal debuff heeft niet zoveel nut op een moment als deze ;0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:45:
[...]

het is geen CRIT. het is een HIT. Even voor de duidelijkheid, on ze MT heeft net 7500 hp fully buffed. Maar om eerlijk te zijn, hier zet ik liever onze tank met 450 def op en 20% parry/dodge kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:16:
[...]

het is geen CRIT. het is een HIT. Even voor de duidelijkheid, on ze MT heeft net 7500 hp fully buffed. Maar om eerlijk te zijn, hier zet ik liever onze tank met 450 def op en 20% parry/dodge kansen.
pfff, jullie laten niet eens je priests voor staan bij deze man? :)
Maar ja, ik hoor veel verhalen dat alle bosses heel moeilijk zijn om aggro te houden dus misschien is dat bij deze dan ook wel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Point is dat ik me dan afvraag waarom ik het ooit met 40man heb gedaan en niet ff heb gewacht tot de instance in n00b-mode werd gezet.
Omdat je als eerste was en nu al door kan naar het volgende terwijl de "laag" van mensen onder jou nog niet eens in de buurt van de volgende laag raid content kunnen komen. Als je je "genaaid" voelt omdat anderen iets nu "makkelijker" krijgen dan jou.... tja kunnen we geen van beiden iets aan doen helaas.
Beetje het effect van nu bijvoorbeeld (hypothetisch dus anders krijgen we dat weer) een wedstrijd win waarbij ik individueel van 10 man heb moeten winnen, ik win een dikke prijs met een leuk geldbedrag. Volgend jaar wordt dezelfde wedstrijd gehouden maar mag ik niet meedoen en is het nog maar tegen 5 man, en wint iemand anders: zelfde prijs, zelfde geldbedrag. Mijn idee is dan: "dan had ik net zo goed een jaar kennen wachten en dan meedoen in de n00b-mode" Het speciale wordt er op die manier vanaf gehaald in mijn ogen en dat vindt ik behoorlijk jammer.
Het Bigbrother effect. Degene die het eerste jaar won kreeg iets van 250.000 en de winnaar van het tweede jaar kreeg 1.000.000. Als je zo erover denkt waarom zou je ooit iets doen. Anyhoo, het speciale is er al af want MC is niet meer het einde zoals het was. Het is nu gewoon iets dat je moet doen om bij het einde te komen. Wat is er nog speciaal aan iets doen als je het hoofd van dat beest al elke dag ziet? :)

Zelfde discussie als altijd geloof ik, ga nu weer terug naar Un'Goro ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Yellow|A op 15-07-2005 14:21 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 01-05 15:56
Damn.. 7500hp..

Mijn hoogste ooit was 6309hp... maar ik ben dan ook net pas een maandje 60, en geen enkele epic nog ;) (hoogste wat m'n guild kan doen op het moment is ubrs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-04 22:00

Binno

. .. ... ....

Phantom schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:21:
Damn.. 7500hp..

Mijn hoogste ooit was 6309hp... maar ik ben dan ook net pas een maandje 60, en geen enkele epic nog ;) (hoogste wat m'n guild kan doen op het moment is ubrs)
zit met men warrior standaard op 6800 hp ongeveer (iets meer) .. dit is uiteraard wel gebuffed.. maar ga wel meer hp verliezen doordat ik +200 fire resist moet hebben om redelijk te kunnen tanken (als MT zijnde dan)

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Heb je toevallig een profiel ergens? Ben wel benieuwd wat voor gear je dan hebt :)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?173315 is de mijne.. heb wel wat andere gear voor het tanken (345 defense pas, wordt nog aan gewerkt)

Edit: Doh.. staat in je sig..

[ Voor 7% gewijzigd door Mior op 15-07-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 124693 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:45:
of je nu je MT of iemand anders je caller (MA) maakt is uiteindelijk in de meeste instances (en vooral met pickup teams) niet erg relevant :)
Euh. Tuurlijk wel. De MT switched steeds van target. Je wil dat de DPS op de main target gefocussed wordt. Je wil mobs zo snel mogelijk dood hebben, een mob blijft tot 'ie dood is damage doen, en door te focussen verlaag je die damage steeds verder. Als je je DPS over alle mobs uitsmeert moet de priest meer healen, en heb je een probleem als 'ie OOM gaat.
Anoniem: 124693 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:45:
sure iemand anders als MA werkt beter en zal in de high lvl instances ook nodig zijn maar totdan wil ik alleen die instance in en whacken :+
Ik heb het over end game instances. Hou jij SM doet moet je zelf weten. Ik doe instances liever zo efficient mogelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 15-07-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:16:
Ik neem aan dat er voor die Mortal Strike een broadcast komt? 7000+ HP is voor een Hunter wat moeilijk bij mekaar te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:50
Die patch heeft me wel geluk gebracht!

Drops gisteren in UBRS :
Pristine Hide of the Beast - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12731
Finkle's Skinner - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12709
Band of the Hierophant - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13096

en vandaag Wildheart Cowl gedropt in Scholomance, waarmee ik m'n wildheart set compleet maak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Azqi schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:14:
[...]

Nee, zie mijn sig. :Y)

Welke guild zit jij dan? Ik zit bij de Blood Flowers.(Iers) Wij bloeden langzaam dood helaas... Nog maar 7 man over. (Wel allemaal 60 en ik dus 58) Gelukkig veel online , dus alle 5 man instances zijn te doen.
Clan Destine. Bestaat nog maar een dag of 10. We hebben 5 lvl 60's, stuk of 5 lvl 50-59 en de rest zit daaronder. Bijelkaar 24 leden, nu. Meestal net niet genoeg man online om 5 man's guild strat, scholo runs te doen. Maar dat komt wel goed. Mocht je eens over willen stappen we kunnen nog wel wat spelers gebruiken. Gemixed guild van nederlanders, engelsen en wat scandinavische spelers. En als hier nog wat spelers zijn die willen overstappen uit een leeglopend guild, (was ook mijn lot), van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 17:02
na lvl 60 priest en hunter en nu aan het kijken wat ik nu weer ga lvlen

lvl 14 warrior
lvl 24 rogue
lvl 25 paladin

de paladin had ik al heel lang en vind ze niet veel aan lvlen heel langzaam

werk nu aan de warrior maar damn was zijn die booring ok ben nog niet zo ver maar de rogue lvlen was toch wat geiniger

nadat ik mijn hunter in de kast heb gezet(eerste lvl 60 en goed solo maar bijna nooit gevraagt in groepen gaf ik het maar op en ben een priest gaan lvlen) heb ik tegen mezelf gezegt dat ik alleen nog maar char lvl waar vraag naar is op lvl 60.

een warrior lvl lag dus in mijn gedachten maar ik weet niet of ik dat volhou val haast in slaap met een rogue heb ik dat niet die zijn wel geinig maar ook weer iets minder gewild.

help ik ben een alt-o-holic :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik zelf zit op 5.1K health unbuffed :)
Onze maintank heeft vorige week over de 6k unbuffed bereikt eindelijk, best nice hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had ik het over target switchen onder het gevecht ?
ik heb zover ik het weet gezegt dat iedereen aan het begin een /assist uitvoerd en dan op die mob blijft!

in kleine teams maakt het niks uit of nu je warrior of iemand anders je main assist is - als de warrior in de tijd die je voor de eerste mob nodig hebt niet genoeg aggro opgebouwd heeft om als die dood gaat 30 seconden op de volgende mob te blijven hacken zodat iedereen kan assisteren dan heeft hij nog niet door hoe ie zijn werk moet doen.

(en meestal heb je toch een of andere idioot die niet weet hoe die een assist macro moet maken)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 19:19

Ryceck

Constants and Variables

Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:34:
[...]

Euh. Tuurlijk wel. De MT switched steeds van target. Je wil dat de DPS op de main target gefocussed wordt. Je wil mobs zo snel mogelijk dood hebben, een mob blijft tot 'ie dood is damage doen, en door te focussen verlaag je die damage steeds verder. Als je je DPS over alle mobs uitsmeert moet de priest meer healen, en heb je een probleem als 'ie OOM gaat.
En als je tank zich focused op 1 van 4 mobs dan komen de overige 3 de priest in stukjes choppen zodra die ook maar 1 flash heal gooit.... Laat in godsnaam die warrior gewoon aggro van alles houden :) Die priest redt zich wel (heb dik 7k mana dus kom op zeg :P )

Ennuuhh... de warrior is er niet voor de DPS hoor. De warrior staat daar meatshield te spelen en ervoor te zorgen dat de mobs bij elkaar blijven en op hem blijven hakken. Rogues, mages, warlocks, hunters zijn degenen die de mobs af moeten maken. Pallies zijn er voor als de tank de aggro niet goed kan houden op alles, dan gaat de Pally off-tanken. Druids en Priests staan achteraan om de MT en OT in leven te houden.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:45:
Ik zelf zit op 5.1K health unbuffed :)
Onze maintank heeft vorige week over de 6k unbuffed bereikt eindelijk, best nice hehe :P
Kom ik aan als rogue met 3.1k unbuffed ;) Maar dan heb je wel al je gear naar stm toegespitst denk ik ? Ik 90% AGI en 10% dus stm... paar stm buffs doen wonderen op je gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Anoniem: 124693 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:47:
ik heb zover ik het weet gezegt dat iedereen aan het begin een /assist uitvoerd en dan op die mob blijft!

in kleine teams maakt het niks uit of nu je warrior of iemand anders je main assist is - als de warrior in de tijd die je voor de eerste mob nodig hebt niet genoeg aggro opgebouwd heeft om als die dood gaat 30 seconden op de volgende mob te blijven hacken zodat iedereen kan assisteren dan heeft hij nog niet door hoe ie zijn werk moet doen.

(en meestal heb je toch een of andere idioot die niet weet hoe die een assist macro moet maken)

.
Ram F4 in (was afgelopen keer de MT in ST)
Ram op F
Ram op 6 (arcaansche raketten)

ben nog te lui om verder uit te zoeken hoe dat macro/script gebeuren werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Phantom schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:21:
Damn.. 7500hp..

Welke mod is dat? (as in: waar kan ik 'm vinden? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
hhhhmmmm wat ik me nou afvraag he ik heb maar 3789HP en 7260 armor (me profile op allakhazam is niet echt goed nu, aangezien ik uitgelogd ben met rez sicknes :P)

ik heb volgens mij veel te weinig hp, nu moet ik nog andere chest, pads, girdle en shoes

maar ik denk niet dat die items mij een veel hogere HP geven.....

wat is nou een beetje een richtlijn voor beginnend MC enzo, qua HP/armor unbuffed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:55:
[...]

Ram op F

druk op dat computer symbol > is een knopje waar op staat macros
klik op > add < en kun je een nieuw macro maken
gewoon
- naam geven (assist XXX is wel duidelijk)
- selecteer ene icoon
- geef als tekst /assist <insertnameofteammember>
- plaats het ikoon in je balk

hoef je daarna alleen maar op die knop te drukken om te assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82623

"Tikt al lekker aan he meeste mensen vergissen zich in de armor van een priest, maar dan nog vind ik het verhaal over een super priest wel wat overdreven. Je kan best met je survival priest tegen een shadow proberen maar dat leg je toch af hoor. En een priest is niet voor survival dat moet je dus helemaal niet willen. houdt dus ook in dat je waarschijnlijk minimaal mana hebt."

maak een priest en ga pvpen op 60 90% van de tijd krijg je 1/2 rogues en 1/2 warriors op je met minimaal reaper of erger en rogues met ragnaros daggers. de tegenstanders van me zijn dan 75% of meer full met epics zelfs warriors toen dan te zieke crits. self buffed heb ik dus 3000 armor dit komt door warden staff (260 armor en +22 int enchant) cloak of the warding ( 230 + 70 ar van enchant) en door mijn epic priest set items. dit samen met inner fire 1500 AR , motw 260 ar, 2x libram armor enchant 2 x 125 AR , mogelijk een stoneskin pot 2000 AR , inspiration bijna altijd door de crits van heals +25% extra armor van je base armor en dovotion aura en nog me armor trinket en mogelijk ringen als onze warriors ze niet meer willen. ik loop qua reduction nu hoger als onze warriors die ragnaros tanken en horde vind me zeker niet leuk meer als ze me tegenkomen.

nogmaals t lijkt erg slecht maar 4500 HP 8000 Mana en 50% damage reduction vind je als melee zijnde niet cool. in pvp scheeld dit zo erg veel dat onze melee niet te druk hoeft te zijn met mij helpen maar gewoon de mages/priests van de tegenstander eerst neerbeukt.

ik geef toe ik ben de meest fucked up priest van onze server (burning legion) maar op het moment zijn er al 2 priests uit de guild die ook deze build nemen en de horde gaat ook al over. dit is dan ook de build die bij de grootste guild op US gebruikt word (Bv door vhell van nurfed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:54:
[...]

Kom ik aan als rogue met 3.1k unbuffed ;) Maar dan heb je wel al je gear naar stm toegespitst denk ik ? Ik 90% AGI en 10% dus stm... paar stm buffs doen wonderen op je gear ;)
In principe alles op sta/def ja, maar in m'n pvp-setje verlies ik net 200HP maar zit ik wel op de 21% crit (wat dus 24% wordt in zerker stance)
Maar daar moet ik wel bij zeggen dat mn PvP set op 't moment ook meer een mix is van m'n tank-spulletjes met wat +%crit en agi stuff erbij en dan moet ik ook nog behoorlijk wat items waar ik maar niet aan toekom om ze te halen (blackhands breadth bv, en magni's will+painweaver band etc) :)

M'n profiel staat in m'n sig btw voor de geinteresseerden, da's m'n tank-setje die erop staat :)

[ Voor 13% gewijzigd door bcd87 op 15-07-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 124693 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:47:
.
DPS1: /assist MT
MT: /switch
DPS2: /assit MT

Terwijl een rogue en een Hunter meteen gaan damagen, gaat een mage vaak eerst een add sheepen. Als die mage dan de MT assist terwijl deze al geswitched is, zit 'ie iemand anders te targetten. Daarom wordt dus een MA gebruikt.

Je kunt ook gewoon kijken welke mobs de andere mensen aan het targetten zijn (eigenlijk is dat dan het gebruik van een MA zonder dat af te spreken), maar het maken van een dergelijke afsrpaak is gewoon efficienter.
Ryceck schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:50:
En als je tank zich focused op 1 van 4 mobs dan komen de overige 3 de priest in stukjes choppen zodra die ook maar 1 flash heal gooit.... Laat in godsnaam die warrior gewoon aggro van alles houden :) Die priest redt zich wel (heb dik 7k mana dus kom op zeg :P )
Ik snap je raectie niet helemaal. Ik zeg toch dat de MT steeds van target switched om aggro te houden op alle targets?
ImdaMned schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:55:
Ram op F

*zucht*

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan dat het beter is DPS te focussen op 1 mob?

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 15-07-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:03:
hhhhmmmm wat ik me nou afvraag he ik heb maar 3789HP en 7260 armor (me profile op allakhazam is niet echt goed nu, aangezien ik uitgelogd ben met rez sicknes :P)

ik heb volgens mij veel te weinig hp, nu moet ik nog andere chest, pads, girdle en shoes

wat is nou een beetje een richtlijn voor beginnend MC enzo, qua HP/armor unbuffed?
je hp klopt wel hoor 3789 hp kan best als je dat bufft schiet je nog behoorlijk omhoog.
Ik heb 4300 unbuffed maar met buffs ga ik ook over de 6000 maar ja 10% van bok 51 stamina (of meer met talents) van een priest en dan ook nog die buff (bloodpact) van een warlock.
Ik vond hem niet meer bij thott ze hebben deze buff toch niet verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

*waarom reageer ik ook nog....*

Anyways: MT, DPS whatever :)

Speel gewoon zoals je zelf het beste vindt en als dat werkt: wie zijn wij hier om daarover te zeiken :)
Have fun, play the game and forget all the useless comments here :)

[ Voor 73% gewijzigd door Ryceck op 15-07-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 82623 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:07:

nogmaals t lijkt erg slecht maar 4500 HP 8000 Mana en 50% damage reduction vind je als melee zijnde niet cool. in pvp scheeld dit zo erg veel dat onze melee niet te druk hoeft te zijn met mij helpen maar gewoon de mages/priests van de tegenstander eerst neerbeukt.

)
ik heb niet eens 39% dmg reduction met 3500 armor 8)7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Sorry? Ik heb zelf Attention Deficit Hyperactivity Disorder, maar ik zie niet helemaal in waar dit nu weer op slaat? alsof alle ADHD'ers er meteen maar op los slaan, en hersenloze aso's zijn?

Beetje jammer van het vooroordeel weer, en het [nieuwe hippe benaming modus] demoniseren [/nieuwe hippe benaming modus] van een groep mensen die een duidelijk aantoonbare, en aangeboren, fysiologische afwijking hebben.

/golfclap

@Coca-Cola: je hebt gelijk, fixed

[ Voor 6% gewijzigd door zion op 15-07-2005 15:39 . Reden: foutje in ADHD rechtgezet ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

zion schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:21:
[...]
Sorry? Ik heb zelf Attention Deficit Hypertension Disorder, maar ik zie niet helemaal in waar dit nu weer op slaat? alsof alle ADHD'ers er meteen maar op los slaan, en hersenloze aso's zijn?

Beetje jammer van het vooroordeel weer, en het [nieuwe hippe benaming modus] demoniseren [/nieuwe hippe benaming modus] van een groep mensen die een duidelijk aantoonbare, en aangeboren, fysiologische afwijking hebben.

/golfclap
Tsjah.... je hebt van die mensen :)
Lees overigens de rest van ze reacties ff, dan valt deze generalistie niet eens tegen :) geheel in het patroon der verwachtingen ;)

Wat me wel opvalt btw ff zo tussendoor: Thalan wordt iedere keer afgezeken om zijn posts, maar Hydra laten jullie allemaal gewoon lopen.
Nu zet ik de posts van Thalan en Hydra s naast elkaar en ik denk dat ik het verschil al heb gevonden. Daar waar Thalan zeer irriterend is (poeheej) is Hydra slechts "gematigd" flamend. Zal wel binnen de policy vallen ofzo, of heet dit nu maatschappelijk geaccepteerd?

[ Voor 24% gewijzigd door Ryceck op 15-07-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:03:

Pre-MC moet je toch wel 4600health kunnen halen, aim daarbij ook richting de ~370defense. Met die stats kan je best tanken in MC eigenlijk.
Fire resistance maakt geen flikker uit tot Ragnaros eigenlijk, sure 't helpt je met lava-packs en Geddon, maar 't is niet alsof je 't niet red zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net rollde ik en een gast allebei 66 :| ik kreeg het item hoe komt dat ??? Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 61797 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:25:
net rollde ik en een gast allebei 66 :| ik kreeg het item hoe komt dat ??? Iemand enig idee ?
Je tied in een roll waarna de server @ random het item aan één van de winnende rollers geeft. In dit geval jou dus, volgende keer kan het de andere zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

*zucht*

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan dat het beter is DPS te focussen op 1 mob?
8)

[ Voor 42% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-07-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 82623 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:07:
"
self buffed heb ik dus 3000 armor dit komt door warden staff (260 armor en +22 int enchant) cloak of the warding ( 230 + 70 ar van enchant) en door mijn epic priest set items. dit samen met inner fire 1500 AR , motw 260 ar, 2x libram armor enchant 2 x 125 AR , mogelijk een stoneskin pot 2000 AR ,

ik geef toe ik ben de meest fucked up priest van onze server (burning legion) maar op het moment zijn er al 2 priests uit de guild die ook deze build nemen en de horde gaat ook al over. dit is dan ook de build die bij de grootste guild op US gebruikt word (Bv door vhell van nurfed)
ten eerste waar heb je die oude reply gevonden ;) en je moet mijn bericht wel quoten nu lijkt het alsof je zelf ook het eerst stuk schreef.
En tis leuk hoor met al je buffs enzo een beetje armor te hebben en een pot maar dat kan een warrior dus ook allemaal hebben dan moet je het daar wel mee vergelijken. Dan heb je dus nog steeds weinig.
Ik heb liever een priest die kan healen in mn groep dan een priest die denkt dat ie kan tanken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:30
ik denk dat je bedoelt: Attention Deficit Hyperactivity Disorder

[ Voor 15% gewijzigd door Coca-Cola op 15-07-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Exitium schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:01:
[...]

Welke mod is dat? (as in: waar kan ik 'm vinden? ;))
Het is niet echt 1 mod.. ik gebruik allemaal losse mods, aangezien ik bij een pakket de helft niet gebruik.

Maar ik denk dat je het bovenste balkje (dat is Titan), of het raid overzicht aan de rechterkant bedoelt (en dat is ct_raidassist) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet slecht voor 20 mins sm run

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Coca-Cola schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:29:
ik denk dat je bedoelt: Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Attention Deficit Hyperactive Disorder

Zo issie juist :P

- edit -

En, kort uitgelegd, het heeft grotendeels te maken met een onbalans in het dopaminegehalte in je hersenen, wat 1 van de vele neurotransmitters is die je hoofd rijk is.

De onbalans in die transmitter maakt je overgevoelig voor prikkels, waardoor het letterlijk en figuurlijk een chaos is in je hoofd. Pepmiddelen zoals cafeine en ritalin maken je rustig, wat dus de omgekeerde werking is van die middelen op non-adhd'ers.

Ikzelf gebruik ze niet omdat ik allang gewend ben aan die chaos en het ergens wel fijn vind een hyperactieve gedachtengang te hebben. Ik stil die honger naar prikkels liever met een snelle game of comedyfilm dan dat ik ze uitschakel met een medicijn, ik kan niet tegen die stilte :P

[ Voor 60% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-07-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Ryceck schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:24:
[...]
Wat me wel opvalt btw ff zo tussendoor: Thalan wordt iedere keer afgezeken om zijn posts, maar Hydra laten jullie allemaal gewoon lopen.
Nu zet ik de posts van Thalan en Hydra s naast elkaar en ik denk dat ik het verschil al heb gevonden. Daar waar Thalan zeer irriterend is (poeheej) is Hydra slechts "gematigd" flamend. Zal wel binnen de policy vallen ofzo, of heet dit nu maatschappelijk geaccepteerd?
Mij valt hier niks meer op, ik scroll langs alle bullcrap, reageer af en toe eens.. ben blij als ik een normale reply heb op mn post en dat was het :)
Thalan kan irritant zijn, maar hij heeft opzich wel humor in de thread gebracht (no offence maar af en toe beetje plezier enzo mag wel) en Hydra vlamt het liefst alles meteen af wat niet in zijn straatje past... soms terecht soms niet..

En ik? Ik ben melig, zit in een te warm kantoor, te wachten dat ik naar huis kan en eindelijk wow kan spelen en mn vriendin zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Laatst online: 23:30
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:31:
[...]

Attention Deficit Hyperactive Disorder

Zo issie juist :P
Helaas:
http://en.wikipedia.org/wiki/ADHD
en http://www.adhd.nl/indexorigineel.html

gewoon activity hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

zion schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:21:
[...]
Sorry? Ik heb zelf Attention Deficit Hypertension Disorder, maar ik zie niet helemaal in waar dit nu weer op slaat? alsof alle ADHD'ers er meteen maar op los slaan, en hersenloze aso's zijn?

/golfclap
Ik kon me ook nog net inhouden om erop te reageren ....

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:38:
[...]

èèhh. Fout.

Ik voel me niet superieur, ik voel me machtig. Het is enorm gaaf om je in te kunnen leven in een sprookjesfiguur en allemaal powers te hebben die je in het echt nooit zal hebben. Ik mocht wensen dat ik reallife een warlock was :9

Mijn speelstijl is de juiste, in zoverre dat hij mij het meeste plezier geeft :P
Jij speelt 't spel ook echt omdat je er plezier aan beleeft?

Pff ik wou dat 't bij mij zo was.. Ik ben gewoon een slaaf van WoW en of ik 't nou leuk vind of niet ik moet terug blijven komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:21

SkyStreaker

Move on up!

Kan ik mijn eentje eigenlijk Stratholme Holy water vergaren???

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ryceck schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:18:
Speel gewoon zoals je zelf het beste vindt en als dat werkt: wie zijn wij hier om daarover te zeiken :)
Speel het spel zoals de *groep* het beste vindt. En als je eenmaal eindelijk in die grote stoere raidgroepen opgenomen wordt, zul je merken dat er een hoop van dergelijke afspraken gemaakt worden. Gewoon maar 'wat doen' levert simpelweg een whipe op. Als je alvast in makkelijkere instances als Strat begint met na te denken over taktieken, heb je daar in de echte raid instances heel veel aan.

Dat vind ik wel het nadeel aan WoW, te veel mensen die maar 'wat doen' en vinden dat anderen zich niet mogen 'bemoeien' met hun 'speelstijl'. Als ik met iemand in een groep zit, en we een moeilijk gevecht plannen, mag ik dat weldegelijk ja.
tranztaz schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:49:
Kan ik mijn eentje eigenlijk Stratholme Holy water vergaren???
Nee. Te veel mobs die door invisibility heen kunnen kijken, en de chests zijn vaak trapped.
Boeb0e schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:36:
Hydra en Talan hebben 1 ding gemeen: ze voelen zich beiden superieur en zijn ervan overtuigd dat enkel HUN speelstijl de juiste is.
Nee hoor. Als je de MT wilt assisten, be my guest. Ik heb d'r geen last van :) Ik weet wel dat ik een betere speler ben dan mensen die hier zeggen dat je net zo goed de MT kunt assisten ja, ik heb ook al uitgelegd waarom het efficienter is een MA te hebben. Als je te veel 'gedoe' vindt, prima. Nogmaals; ik probeer uit te leggen waarom het beter is. Ben je het er niet mee eens, dan doe je het in jouw groep toch op jouw manier?

Oh, en kunnen jullie die ADHD discussie aub in een ander topic houden? Lijkt me een beetje offtopic.

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 15-07-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:13:
[...]

*zucht*

*zucht*

Waar zeg ik dat ik dat niet doe?

**EDIT**

Hmmm, volgens mij heb ik het verkeerd begrepen en zie jij liever dat ik DPS doe bij de off tank (shamen/pala bijv.)

[ Voor 21% gewijzigd door ImdaMned op 15-07-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:53:
[...]

Speel het spel zoals de *groep* het beste vindt. En als je eenmaal eindelijk in die grote stoere raidgroepen opgenomen wordt, zul je merken dat er een hoop van dergelijke afspraken gemaakt worden. Gewoon maar 'wat doen' levert simpelweg een whipe op. Als je alvast in makkelijkere instances als Strat begint met na te denken over taktieken, heb je daar in de echte raid instances heel veel aan.

Dat vind ik wel het nadeel aan WoW, te veel mensen die maar 'wat doen' en vinden dat anderen zich niet mogen 'bemoeien' met hun 'speelstijl'. Als ik met iemand in een groep zit, en we een moeilijk gevecht plannen, mag ik dat weldegelijk ja.

[...]

Nee. Te veel mobs die door invisibility heen kunnen kijken, en de chests zijn vaak trapped.
Gelukkig heb jij dan ook alle classes tot 60 gespeeld en weet je dus hoe mensen het beste hun class spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Phantom schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:29:
[...]

Het is niet echt 1 mod.. ik gebruik allemaal losse mods, aangezien ik bij een pakket de helft niet gebruik.

Maar ik denk dat je het bovenste balkje (dat is Titan), of het raid overzicht aan de rechterkant bedoelt (en dat is ct_raidassist) :)
Ik bedoel inderdaad de bovenste balk, en verder de tijd bij buffs en waarden in de health bar en second bar. Zit het raidoverzicht niet voor de action bars aan de rechterkant, of ontwijkt 'ie die ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
kEv4h schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:55:
Gelukkig heb jij dan ook alle classes tot 60 gespeeld en weet je dus hoe mensen het beste hun class spelen.
Dat is niet noodzakelijk, hoewel ik het met meerdere opmerkingen van Hydra niet eens ben is deze wel degelijk terecht, je hebt namelijk (naar alle waarschijnlijkheid) wel al vaker samen gespeeld met alle classes tot 60, en daarbij dus tacktieken opgemerkt die werken, en tactieken die dat niet doen.

bepaalde classes werken dus gewoon het best als je het volgens een bepaalde manier speelt enals 90% het er mee eens is dat dat het beste werkt is het dom en arrogant als je dat als L60 <noem een class> dat vervolgens weigert te doen en daarmee een whipe uitlokt.

Iets anders, heeft iemand anders opgemerkt dat de FPS behoorlijk achteruit is gegaan sinds laatste patch of hebben ze stiekem de settings veranderd ofzo? ik ben van 20-30 FPS in crowded AH naar 10-12 FPS gegaan (heb een antieke TI4200)

[ Voor 16% gewijzigd door zion op 15-07-2005 16:04 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:55:
Die MT discussie heeft niks met classes te maken. Mij hoor je niet zeggen hoe iemand een warlock moet spelen nee. Ik heb daarentegen wel weer zo veel ervaring in end-game instances dat ik weet hoe andere classes op level 60 ongeveer functioneren.

Ik weet dan weer wel het e.e.a. af van groepstaktieken, ook dankzei m'n ervaring in DAoC. Een 100+ Caer Sidi raid doe je niet 'even'. En dan ga je niet maar 'wat doen'. Zelfde geldt ook voor WoW. Als je een instance aanpakt met je hersentjes i.p.v. met je l33t CS SkiLLz zul je zien dat efficientie ook snelheid is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82623

MantaMania schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:28:
[...]

ten eerste waar heb je die oude reply gevonden ;) en je moet mijn bericht wel quoten nu lijkt het alsof je zelf ook het eerst stuk schreef.
En tis leuk hoor met al je buffs enzo een beetje armor te hebben en een pot maar dat kan een warrior dus ook allemaal hebben dan moet je het daar wel mee vergelijken. Dan heb je dus nog steeds weinig.
Ik heb liever een priest die kan healen in mn groep dan een priest die denkt dat ie kan tanken ;)
daar is die build dus ook voor om de warriors/mages te healen terwijl 2 man je in elkaar proberen te tikken :) tis voor de rest een max healing specced priest hoor :) tis gewoon leuk om een unique build te hebben die mensen niet verwachten en waar ze zich lelijk op verkijken. :) terwijl ik me hele party makkelijk up hou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:53:
[...]

Ik had hier een verhaal staan maar het is duidelijk niet aan jou besteed dat je ook gewoon leest en replied ipv nutteloze assumpties te maken. Jammer.

Succes met je speelstijl in WoW, ik hoop dat je ooit mensen vindt waar je mee kan samenspelen ipv ze te verbeteren. Want jah... als je met een paar duizend man op een server zit komt in mijn ogen samenspel eerder bovendrijven dan dwingelaar spelen zodat iedereen doet wat jij goed vindt.

*Hier stonden dingen die niet relevant waren *

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-07-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zion schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:02:
bepaalde classes werken dus gewoon het best als je het volgens een bepaalde manier speelt enals 90% het er mee eens is dat dat het beste werkt is het dom en arrogant als je dat als L60 <noem een class> dat vervolgens weigert te doen en daarmee een whipe uitlokt.
Inderdaad. In een instance heb je een bepaalde verantwoordelijkheid. Iedere persoon kan zonder problemen 2 uur werk teniet doen.Pull tijdens een gevecht nog even 6+ adds, en je hebt een whipe. Als je dezelfde instance keer op keer moet doen om je class sets te krijgen, doe je niet 'maar gewoon wat' op je 'eigen manier'. Je wil die instance zo snel mogelijk achter de kiezen hebben.

Thalan: dit is m'n eerste en laatste reactie op jou: kun je aub ophouden mij persoonlijk te targetten? Het is offtopic, oninteressant, en zal er alleen toe leiden dat dit topic dichtgaat. Laten we het gewoon ontopic houden. We hebben discussies over WoW, niet over mij.
Ryceck schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:07:
Succes met je speelstijl in WoW, ik hoop dat je ooit mensen vindt waar je mee kan samenspelen ipv ze te verbeteren.
:)

Maak je om mij maar geen zorgen. Ik speel met mensen uit m'n oude DAoC guild, die hebben me die dingen geleerd ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 15-07-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:06:
Heb je de patch notes niet gelezen dan?

:+
Ah, dat verklaart het!, maar ff snel mijn TNT2 kaartje opzoeken dan, die is blijkbaar niet generfed :P

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:09:
[...]
Thalan: dit is m'n eerste en laatste reactie op jou: kun je aub ophouden mij persoonlijk te targetten? Het is offtopic, oninteressant, en zal er alleen toe leiden dat dit topic dichtgaat. Laten we het gewoon ontopic houden. We hebben discussies over WoW, niet over mij.
goed gezien, dit is geen topic over hoe interessant je wel bent en hoe slecht de rest wel is. Je bent saai en oninteressant, dus stop met je elitist crap voor de topic dichtgaat.
edit: I'm talking about you, Hydra

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 15-07-2005 16:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

In feite heeft hij wel gewoon gelijk. Het probleem is dat hij het af en toe op een wat verkeerder manier brengt.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:44:
[...]

Whehehe. Ik bedoel aan te geven dat ik me dermate inleef dat dat effect niet verdwijnt bij het uitloggen. Je moet iets hebben om je hersenactiviteiten te voeden als je niet veel anders te doen hebt dan bellen, teksten vertalen en domme klanten terechtwijzen. En zelfs als ik het druk heb, is er altijd 'gedachtenruimte' over om te fantaseren wat je die avond weer wil gaan doen met je character.

Dagdromen ftw!
dagdromen of verandert de werkelijkheid soms in wow.
Als ik af en toe te lang heb zitten spelen haal ik wel eens dingen door elkaar heen hoor.
Als mn vrouw vraag of ik nog een paar euro voor dr heb voor boodschappen dan zeg ik meteen: stfu u stupid begger.
In de tuin sta ik bloemen te plukken. En in de winkel vraag ik naar de buyout price. Op mn werk zie ik een dikke grote gozer voor me lopen maar hij is niet half naakt maar toch lijkt het een ogre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 00:09
Aan mensen die "zomaar wat doen" in instances heb ik vaak ongeveer net zo'n hekel als aan de arrogante lui die menen overal commentaar op te moeten geven. Het grote verschil is dat de "zomaar wat doen" categorie mensen nog wel eens openstaat om wat te leren, terwijl de arroganten daar uiteraard niet aan moet denken omdat ze alles al veel beter weten..

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen als je op ene low population iedere team naar je meest efficiente manier wilt gaan vormen dan ben je eerst 4 uur bezig voordat je dan b.v. RFD of zul'farrak binnengaat.

Op mijn niet efficiente manier ben ik dan allang klaar en kan ik andere dingen gaan doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
zion schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:02:
Iets anders, heeft iemand anders opgemerkt dat de FPS behoorlijk achteruit is gegaan sinds laatste patch of hebben ze stiekem de settings veranderd ofzo? ik ben van 20-30 FPS in crowded AH naar 10-12 FPS gegaan (heb een antieke TI4200)
nu je het zegt, ik heb een fx5950 en had voorheen rond de 50fps (op vogeltje van ogg naar ws) nu maar 28, ik ga vanavond maar eens ff de setting nalopen, maybe is er iets gereset naar default...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

om maar weer een nieuw onderwerp in de lange vrijdag middag te gooien.
Wat zijn jullie ideeen over strategie bij de CTF warsong gulch?
Ik heb het idee dat er altijd redelijk weinig verdedigt word en dat dus ook geen nut heeft dan omdat de aanval altijd met een stuk of 6 is. Ik zie dan ook er vaak dat beide vlaggen gestolen zijn.
In mijn ogen kan je beter half half doen ofzo.
En als vlagstealer kan je volgens mij altijd het best een warrior of pala gebruiken ipv een rogue met sprint. Een warrior in defensive stances kan best wel een aardige tijd doorlopen.

Dan nog 2 vragen kan een shaman in travel form de vlag blijven dragen?
En hoe kan je de vlag verliezen naast dood gaan ik was gister de vlag kwijt terwijl ik nog leefde kan wel zijn dat ik shielded wall gebruikte en dat ik een shield kreeg van de priest maar is dat een reden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:33:
[...]

Er heel ver vandaan blijven. Tot ik hoog genoeg geleveld ben om mee te doen. :P .
je kan ook al op lager lvl mee doen tegen je eigen lvl das juist leuk!!
maar is de warlock buff (bloodpact) verwijdert? omdat ie niet op thot te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
MantaMania schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:33:
Ik heb het idee dat er altijd redelijk weinig verdedigt word en dat dus ook geen nut heeft dan omdat de aanval altijd met een stuk of 6 is. Ik zie dan ook er vaak dat beide vlaggen gestolen zijn.
En als vlagstealer kan je volgens mij altijd het best een warrior of pala gebruiken ipv een rogue met sprint. Een warrior in defensive stances kan best wel een aardige tijd doorlopen.

En hoe kan je de vlag verliezen naast dood gaan ik was gister de vlag kwijt terwijl ik nog leefde kan wel zijn dat ik shielded wall gebruikte en dat ik een shield kreeg van de priest maar is dat een reden??
ik heb nog niet zoveel wsg gedaan, maar de keren dat ik daar ben geweest bleef een rogue bij de vlag staan en de rest als groep de vlag halen en ook weer als groep terug, 3-0 in 10 minuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wij delen het meestal op in 1 groep def, 1 groep off. Ik speel altijd Def (mijn ding, speel bij hockey rechts achter ;)), ook omdat Hunters daar met hun traps en radar erg goed in zijn. Een paar Hunters op je Def team is ERG handig, omdat ze precies kunnen zien waar de tegenstanders binnen gaan komen. Freezing trap op de flag en de rogue gaat er ook niet met dat ding vandoor.
Travel forum wel, en blinken ermee kan ook. Mounten niet, en iceblock kan ook niet geloof ik. Op de WoW site staat beschreven wat wel en niet kan. Zelf ben ik, zoals al gezegd, meestal met defence bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:13
Zou de TS nog een nederlands guild kunnen toevoegen:

Naam: The Dutch Council
Server: Aggramar
Aantal leden: +/- 130
GM: BizKit, Alemcbooze, Mcscotch
Side: Alliance
Levels: tussen lvl 20 en 60
Raids: Komen geregeld voor

[ Voor 27% gewijzigd door nextware op 15-07-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:47:
[...]

Ik ga vannavond met m'n vriendin een paar flessen rose legen aan het water. Met mijn mate van relaxatie zit het wel goed.

Zou je, nogmaals, een keer op kunnen houden met deze offtopic reacties? Dit topic gaat over WoW, remember?
Het spel is bedoel om plezier te maken. Dit topic moet je dus niet alleen zien als zomaar een verzamelplek om taktieken te bespreken (Want dan kan online ook) maar ook als een verzamelplek voor fans. Fans van dit spel kunnen hier een gezellig gesprek hebben, en dat kan dan wel eens een beetje offtopic zijn, daar is ook helemaal niks mis mee.

Het zijn in ieder geval gesprekken door, over en tussen spelers onderling. Dát moet de leidraad zijn, en niet een soort van handleiding/vereiste dat je hier alleen mag posten als het WoW gehalte van je teksten minimaal 80% bedraagt.

Ik wil ook een leuk gesprek met deze groep mede-warcrafters, maar daar is een leuke sfeer voor nodig. En iedereen heeft zijn eigen versie van een leuke sfeer, maar jouw instelling komt mij over als puur zakelijk. En dat is het niet, het is een spelletje. Geen SAP-Database.

Daarom reageer ik dus altijd zo ludiek (of, in jouw ogen, storend) op sommige posts. Je moet niet proberen het te negeren of je eraan te ergeren, want serieus, als je je aan mij al ergert, word het vast nog veel erger later in je leven. Probeer te begrijpen dat alles wat ik zeg of doe met een leuke insteek bedoeld is, zelfs als ik iemand een geintje toewerp wat jij dan als flame opvat, is het leuk bedoeld.

Tis niet voor niks dat ik de hele tijd :') en :P roep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:55:
Daarom reageer ik dus altijd zo ludiek (of, in jouw ogen, storend) op sommige posts. Je moet niet proberen het te negeren of je eraan te ergeren, want serieus, als je je aan mij al ergert, word het vast nog veel erger later in je leven. Probeer te begrijpen dat alles wat ik zeg of doe met een leuke insteek bedoeld is, zelfs als ik iemand een geintje toewerp wat jij dan als flame opvat, is het leuk bedoeld.
Hou er rekening mee dat jouw humor die van een ander niet kan zijn. Die vergelijking met Mohammed B was gewoon grof, en beledigend. Ik trek me er natuurlijk niks van aan (het is maar internet, ik trek me alleen wat aan van vrienden e.d.), maar mensen die dit topic lezen vanwege het onderwerp hebben misschien geen zin om door pagina's bagger te waden.

Wat betreft mijn manier van spelen; ik zie het niet als 'werk' ofzo, maar ik hou wel van efficientie. Ik snap ook niet waarom mensen denken dat ik ze op wil dragen hoe ze moeten spelen ofzo, ik zeg gewoon dat DPS focussen op 1 mob efficienter is dan het te verdelen. Mob dood = minder damage = minder healing = priest die kan wanden = minder downtime. Volgens mij is juist een van de bestaansredenen van dit topic het bespreken van strategieen ofniet? Ik weet vrij aardig wat werkt en wat niet werkt. Als iemand dan met een "speel zoals je zelf wil" opmerking komt, welke echt niks toevoegt, krijgt 'ie een "ja whatever" reactie terug. Waarom zou je je daar wat van aantrekken?

Nog een voorbeeld zijn die DKP discussies een tijdje terug. "Maar casual players hebben evenveel recht op items" hoor je mensen roepen. Tja, kun je vinden, zo werkt het alleen eigenlijk nooit. Er zijn hele guilds tenonder gegaan aan het niet hebben van een DKP systeem. Kun je me wel 'hard', 'koel' of 'arrogant' vinden, ik weet in veel gevallen wel hoe het werkt. Als ik he tfout heb, kom dan met tegenargumenten, lijkt me niet moeilijk als ik het fout heb toch?

Anyho, laten we het gewoon ontopic houden. Deze threads vullen zich al snel genoeg zonder geruzie over posts en geneuzel over cola light e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik als 53 druid was toen tegen allemaal lvl 60 :D
nou mijn tactiek was iedereen blijft bij onze vlag..Ik ga als stealthed cat bij flag van horde wachten... kijk wat er gebeurd, dan pak ik die vlag, shift ik terug, pleur ik dash aan ren ik naar buiten een stukje switch ik snel naar travelform en tegen die tijd weet team wel dat ik er aan kom en verwacht ik een blokkade van hun om horde tegen te houden :P
Werkt als een eitje :P
en een shammy die weg wil komen krijgt een root op zijn kadaver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
nextware schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:52:
Zou de TS nog een nederlands guild kunnen toevoegen:

...
Ook iets van een website toevallig?

Als jullie nog websites over het DKP principe hebben, post ze dan nu, ik zet ze dan meteen in de TS van deel 41.
Je kan ze natuurlijk ook mailen, is eigelijk wel beter. Aangezien ik ook niet 24/7 op GoT zit...
Alvast bedankt voor je input!
Adres staat in me profiel.

edit, hier even verzamelen

DKP
DKP staat voor dragon kill points. Dit systeem houd in dat de loot in highlvl instances/dungeons een beetje "eerlijk" verdeeld wordt. Je spaart punten op, dit wordt bijgehouden. Als er een item dropped dat meerdere mensen willen, dan geef je je DKP punten uit, en zo wordt de loot dan verdeeld. Een aantal handige links vind je hier:

EQDKP, Een site waar je het DKP systeem kan downloaden, en naar eigen wens aan kan passen.
Klik hier voor wat voorbeeldjes op sites die het al gebruiken.

DKP voorbeelden:
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2, Zou je even de "bron" hiervan willen neerzetten?

[ Voor 73% gewijzigd door enira op 15-07-2005 18:09 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

trouwens, raken druids met shapeshiften nou ook hun slowings effects kwijt? Want ik deed gisteren een paar keer hamstring en toen hij shapeshifte, was dat wel erg snel afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:37:
trouwens, raken druids met shapeshiften nou ook hun slowings effects kwijt? Want ik deed gisteren een paar keer hamstring en toen hij shapeshifte, was dat wel erg snel afgelopen.
Druids raken inderdaad ongeveer alle 'movement impairing effects' kwijt als ze shiften. Fear werkt danook een stuk beter :) Als Hunter kun je druids fearen in beest vorm, en met een beetje geluk reageert 'ie daar niet snel genoeg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09-2024
Hebben jullie er ook last van de Realms en in het bijzonder Warsong vaak offline is terwijl er niet gepacht word waar wij iets aan merken (1.6.1)?

Off-Topic

Hoe krijg ik een nieuwe regel in mijn signature?

[ Voor 19% gewijzigd door Captein op 15-07-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:39:
[...]

Druids raken inderdaad ongeveer alle 'movement impairing effects' kwijt als ze shiften. Fear werkt danook een stuk beter :) Als Hunter kun je druids fearen in beest vorm, en met een beetje geluk reageert 'ie daar niet snel genoeg op.
inderdaad ja :P Maar er zijn ook bar weinig hunters die er gebruik van maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

-> Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 41

[ Voor 132% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-07-2005 21:12 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat mag je vandaag niet doen:
- Flamen op Blizzard omdat je nog geen patch hebt
- Flamen op je medegebruikers omdat ze vragen waar de patch is