Het gebeurde PvE, bij het vechten tegen wat ravagers in desolace.MantaMania schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:12:
[...]
misschien dat je nu ook echt geintrupt wordt door een speciale slag (pummel van warrior of kick van rogue?)
Maar er zitten wel meer vage dingen in ik kan als warrior niet meer chargen in een duel en dat was juist zo belangrijk zeker tegen hunters.
Het klinkt stom, maar ik had hier gisteren bij het vechten tegen die Winterspring furbolgs ook last van. Heel regelmatig als mijn shield wegviel en ik nog probeerde te casten interrupte ze me. Zelfs als ik mijn wand gebruikte om het te beeindigen interrupte ze mijn autoshoot wel eensHTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:16:
[...]
Het gebeurde PvE, bij het vechten tegen wat ravagers in desolace.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Sorry hoor word niet goed van die mensen die lopen te piepen over horde. Zal eens een screenie maken van alle alliances die er staan als ik daar een quest moet inleveren. Dan is het net zo!!!HTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:15:
[...]
Dat dacht ik dus ook. Maar deze 'strategie' van onze groene vrienden kom ik dus 's ochtends én 's avonds tegen ... elke dag... doordeweeks... in weekenden ... er is geen enkel moment waarop je nog wél veilig door die gebieden heen kan.
En minstens zo frustrerend is dat je er niks aan kan doen. Een raid party met low levels begin niks tegen een raid party met high levels. Voor zergen hebben we bij lange na niet genoeg aantallen om uberhaupt een kans maken. En iedereen die een hoog genoeg level heeft om wél wat uit te kunnen halen, zit lekker in zijn eigen high level area (waar het nu stil is, want al die zakken zitten bij ons in stv e.d.) verder te levelen naar de 60, waarna ze lekker instances gaan draaien. En ze trekken allemaal een lange neus naar ons.
Ligt er niet aan wanneer je daar bent. Als er allemaal alliance staat loop je er langs en vergeet je het zo weer. Staat er horde moet er meteen een post gemaakt worden over gankers!
There is no art to find the minds construction in the face
Twaalfjarige gankers heb je op elke PVP server en kan net zo makkelijk een alliance zijn als een horde. STV is nou eenmaal het ergste gebied om te questen. Barrens/Hillsbrad daargelaten. STV is altijd te over populated en gevuld met lekkere mid dertig "vijanden" die je kan HK'en.
Warriors kunnen inderdaad niet meer chargen in een duel. Je moet dus bloodrage en intercept doen... moraal van het verhaal, geen duel's meer met je warrior want zonder charge begin je zonder rage en maak je weinig kans meer
Warriors kunnen inderdaad niet meer chargen in een duel. Je moet dus bloodrage en intercept doen... moraal van het verhaal, geen duel's meer met je warrior want zonder charge begin je zonder rage en maak je weinig kans meer
|{ brrr }] |
mighty rage potionYellow|A schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:35:
Twaalfjarige gankers heb je op elke PVP server en kan net zo makkelijk een alliance zijn als een horde. STV is nou eenmaal het ergste gebied om te questen. Barrens/Hillsbrad daargelaten. STV is altijd te over populated en gevuld met lekkere mid dertig "vijanden" die je kan HK'en.
sheep bug suckt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
voor een mage is het een bug voor een warrior is het volgens mij blijvend wat ik behoorlijk onzin vind want waarom moet een warrior generft worden in een duel zo goed zijn we niet in duel.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:40:
[...]
mighty rage potion
sheep bug sucktdus ook met mage geen duels meer
En ik ga voor een duel geen potions gebruiken dat vind ik echt verspilling. Daarbij komt dat ik dan gelijk de cooldown van mn intercept hebt die je vaak halverwege nog nodig hebt. En charge is niet alleen voor de rage ik wil ook graag lekker dichtbij mn tegenstander zijn
Ja laten we iets dat geld kost gebruiken elke keer wanneer iemand /duel tegen je doet. De sheepbug is nog minder leuk, maar het is een bug. Charge eruit is een "spelverbetering"-=BoKKiE=- schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:40:
mighty rage potion
sheep bug sucktdus ook met mage geen duels meer
|{ brrr }] |
mja voor de mage is Arcane missiles ook een bugMantaMania schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:47:
[...]
voor een mage is het een bug voor een warrior is het volgens mij blijvend wat ik behoorlijk onzin vind want waarom moet een warrior generft worden in een duel zo goed zijn we niet in duel.
En ik ga voor een duel geen potions gebruiken dat vind ik echt verspilling. Daarbij komt dat ik dan gelijk de cooldown van mn intercept hebt die je vaak halverwege nog nodig hebt. En charge is niet alleen voor de rage ik wil ook graag lekker dichtbij mn tegenstander zijn
hoef je denk niet te vertellen dat die er al sinds beta inzit
Ik vind het niet erg dat warriors niet meer kunnen chargenMantaMania schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:47:
[...]
voor een mage is het een bug voor een warrior is het volgens mij blijvend wat ik behoorlijk onzin vind want waarom moet een warrior generft worden in een duel zo goed zijn we niet in duel.
nog steeds niet ?Waarschuwing:
Wat mag je vandaag niet doen:
- Flamen op Blizzard omdat je nog geen patch hebt
- Flamen op je medegebruikers omdat ze vragen waar de patch is
vandaag is dan een relatief lange periode
verder lijkt desolace me dan nog wel een aardig gebied om te levelen. aangezien daar niet gigantisch veel horde zit elke keer.
Alsof de shaman nog meer pluspunten moet krijgen

Ik heb nog nooit van een shaman 1op1 gewonnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Tpn op 14-07-2005 10:02 ]
Ik kan gelukkig wel winnen van ShamansTpn schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:00:
[...]
nog steeds niet ?
vandaag is dan een relatief lange periode
verder lijkt desolace me dan nog wel een aardig gebied om te levelen. aangezien daar niet gigantisch veel horde zit elke keer.
Alsof de shaman nog meer pluspunten moet krijgen
Ik heb nog nooit van een shaman 1op1 gewonnen.
Ja, dat snap ik dat je dat niet erg vindt. Charge is zo ongeveer de warrior's belangrijkste aanval en deze niet kunnen gebruiken in een duel verminderd onze kansen in een gevecht aanzienlijk. Voor jou weer easy-mode dus, 't is maar waar je van houdt he.Arinen schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:58:
[...]
Ik vind het niet erg dat warriors niet meer kunnen chargen. krijgt ik tenminste niet meteen een hamstring op me. Denk dat dit het gevecht van shaman VS Warrior wel weer een heel stuk meer richting de shaman kant trekt.
Dat hele charge gebeuren is gewoon weer een grote fuck you richting de warrior community, gg blizz!!
Tot nu toe ook niet verloren van shamans (van gelijke lvl natuurlijk) ^_^
welke classes?
ik heb op mijn main een bubble boy. maar dat is geen pvp class in mijn ogen.
edit:
Gisteren nog wel gelachen met mijn lvl 16 und priest.
Kom op een gegeven moment in de crossroads. komt er zo´n hyper actief rogueje op mij af gelopen die gelijk wilde duellen enz.
naja ik accepten.
Duel start.
Ben een beetje bezig met dots en fear, maar op een gegeven moment heb ik geen mana meer, dus ik begin voor hem weg te lopen zodat de dot zou doorblijven werken. Uiteindelijk valt hij dus ook dood neer. Vond meneer dit niet eerlijk omdat ik van hem wegloop en eigenlijk maar een mietje ben
.
Oke nog een duel dan, zal ik het anders aanpakken.
In dit duel ben ik niet van mijn plaats gekomen. in het begin een beetje nuken, daarna dot met fear.
Ventje loopt de hele crossroads tegen gebouwen aan te snuffelen en weer terug. Uiteindelijk valt die weer dood neer.
Maar dit was volgens hem niet eerlijk omdat ik telkens fear gebruikte.
Sommige mensen snappen het volgens mij niet echt
Gisteren nog wel gelachen met mijn lvl 16 und priest.
Kom op een gegeven moment in de crossroads. komt er zo´n hyper actief rogueje op mij af gelopen die gelijk wilde duellen enz.
naja ik accepten.
Duel start.
Ben een beetje bezig met dots en fear, maar op een gegeven moment heb ik geen mana meer, dus ik begin voor hem weg te lopen zodat de dot zou doorblijven werken. Uiteindelijk valt hij dus ook dood neer. Vond meneer dit niet eerlijk omdat ik van hem wegloop en eigenlijk maar een mietje ben

Oke nog een duel dan, zal ik het anders aanpakken.
In dit duel ben ik niet van mijn plaats gekomen. in het begin een beetje nuken, daarna dot met fear.
Ventje loopt de hele crossroads tegen gebouwen aan te snuffelen en weer terug. Uiteindelijk valt die weer dood neer.
Maar dit was volgens hem niet eerlijk omdat ik telkens fear gebruikte.
Sommige mensen snappen het volgens mij niet echt
[ Voor 85% gewijzigd door Tpn op 14-07-2005 10:22 ]
Tis alleen maar in Duels dus het is nou niet echt dat ik daar super wakker van lig.kEv4h schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:09:
[...]
Ja, dat snap ik dat je dat niet erg vindt. Charge is zo ongeveer de warrior's belangrijkste aanval en deze niet kunnen gebruiken in een duel verminderd onze kansen in een gevecht aanzienlijk. Voor jou weer easy-mode dus, 't is maar waar je van houdt he.
Dat hele charge gebeuren is gewoon weer een grote fuck you richting de warrior community, gg blizz!!
met m'n pally, en de laaste keer zelfs zonder bubble PTpn schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:11:
welke classes?
TrueMuppet schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:25:
[...]
Tis alleen maar in Duels dus het is nou niet echt dat ik daar super wakker van lig.
BWL was niet beschikbaar in de public test.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:33:
nice
Black wing lair deels off limits
echt goed die public testrealm
yups dat kloptGoodspeeD schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:48:
[...]
BWL was niet beschikbaar in de public test.
dit is dus het resultaat van intern testen
echt goed man

Mmkay..While this is a bug, players currently should not be able to progress beyond the Vaelastraz encounter by any means, and anyone found in areas beyond the second door will be considered to be intended exploiting of the game.
Verwijderd
geef ik je gedeeltelijk gelijk in, maar het is momenteel op onze server wel heel erg gesteld met de horde. En dat zeggen ook mensen die een horde char hebben op een andere realm.Muppet schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:26:
[...]
Sorry hoor word niet goed van die mensen die lopen te piepen over horde. Zal eens een screenie maken van alle alliances die er staan als ik daar een quest moet inleveren. Dan is het net zo!!!
Ligt er niet aan wanneer je daar bent. Als er allemaal alliance staat loop je er langs en vergeet je het zo weer. Staat er horde moet er meteen een post gemaakt worden over gankers!
Ik vind het zelf niet erg om door 2 horde te worden afgemaakt. Dat hoort nu eenmaal bij het spel. Zelfs 3 man vind ik nog kunnen, maar 20 man die gewoon bij quest givers staan te wachten op alliance, dat vind ik te ver gaan.
En misschien dat de alliance het ook zou doen als ze in de meerderheid waren, maar momenteel zijn het de horde die dit doen.
Het hoort misschien allemaal bij pvp, maar ik snap niet precies wat de fun er van is.
Verwijderd
Klopt het dat een Tauren Shaman nadat ie gekilled is met PvP instant een res op 50% health kan doen op zichzelf?
Werden dus geganked in STV door een 45+ Tauren Shaman (Ben zelf lvl 34, en de rest van de party was ongeveer zelfde lvl).
Op een gegeven moment hadden we hem dus endelijk een keer dood, maar toen resde die meteen en hakte er gelijk weer op los.
Was zowieso gister weer lekker questen in STV, alle quest spots werden gecamped.. en niet voor een paar minuten ofzow, nee echt uren. Vraag je jezelf af of hun niets beter te doen hebben.
Als ik een enemy zie, dan kill ik em en ga ik verder waarmee ik bezig was..
Uiteindelijk heeft 1 van de party leden zn lvl 60 main even opgehaald en voor ons even alle quest spots gecleared
Werden dus geganked in STV door een 45+ Tauren Shaman (Ben zelf lvl 34, en de rest van de party was ongeveer zelfde lvl).
Op een gegeven moment hadden we hem dus endelijk een keer dood, maar toen resde die meteen en hakte er gelijk weer op los.
Was zowieso gister weer lekker questen in STV, alle quest spots werden gecamped.. en niet voor een paar minuten ofzow, nee echt uren. Vraag je jezelf af of hun niets beter te doen hebben.
Als ik een enemy zie, dan kill ik em en ga ik verder waarmee ik bezig was..
Uiteindelijk heeft 1 van de party leden zn lvl 60 main even opgehaald en voor ons even alle quest spots gecleared
LOL, een hele rel aan de gang in US.
't Schijnt dat een guild (Fury) het geluk had dat de poort naar de 3e kamer open was. 't Probleem was alleen dat er op de forums een blauw postje was dat _iedereen_ de voorbij die poort komt aan 't exploiten is, maakt niet uit hoe ze er gekomen zijn.
Maargoed, zij hadden dus een GM petition gemaakt en die GM zei dat ze gewoon door mochten gaan (als enige guild in US).. nu hebben ze alles tot aan Nerfarian(oid) al gecleared.. andere guilds zijn nogal pissig nu zoals jullie zullen begrijpen =P
't Schijnt dat een guild (Fury) het geluk had dat de poort naar de 3e kamer open was. 't Probleem was alleen dat er op de forums een blauw postje was dat _iedereen_ de voorbij die poort komt aan 't exploiten is, maakt niet uit hoe ze er gekomen zijn.
Maargoed, zij hadden dus een GM petition gemaakt en die GM zei dat ze gewoon door mochten gaan (als enige guild in US).. nu hebben ze alles tot aan Nerfarian(oid) al gecleared.. andere guilds zijn nogal pissig nu zoals jullie zullen begrijpen =P
Verwijderd
Hmm dat STV nogal uitnodigd tot ganken klopt idd, maar op mijn realm (Bloodscalp) vind ik het meevallen, oke het is nooit leuk, maar het is hier niet zodanig erg dat het mijn speelplezier vergalt, zoiezo, als je lvl 36 bent kun je veel beter SM gaan grinden voor de xp + loot.
Dan ga je toch twijfelen aan de integriteit van de GM's en het waarheidsgehalte van hun blauwe draadjes. Een beetje consistentie mag wel. Of allemaal of allemaal niet, maar niet 1 wel en de rest niet.kEv4h schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:02:
LOL, een hele rel aan de gang in US.
Daarnaast is het natuurlijk ongelooflijk dat Blizzard deze rotzooi "live" heeft durven laten gaan met alle bugs etc. die er nog in zaten.
Er schijnt trouwens ook een US guild door de poort gekomen te zijn door het eten van savory deviate delight
regel nr 1 na het killen van een shaman: niet met je rug naar zijn lijk staanVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:00:
Klopt het dat een Tauren Shaman nadat ie gekilled is met PvP instant een res op 50% health kan doen op zichzelf?
ja hij kan ankh ressen, indien op cooldown een NS+heal doen (als die heal crit kan hij meteen op 75% plus HP zitten)
en er vrolijk op los bashen
meerder keren al iemand verast op die manier, maar de laatste paar weken al niet meer eigenlijk, ze verwachten het nu namelijk al
wordt nu dus gewoon duel naast je tegenstander beginnenkEv4h schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:09:
[...]
Ja, dat snap ik dat je dat niet erg vindt. Charge is zo ongeveer de warrior's belangrijkste aanval en deze niet kunnen gebruiken in een duel verminderd onze kansen in een gevecht aanzienlijk. Voor jou weer easy-mode dus, 't is maar waar je van houdt he.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
@ HTT-Thalan
Je moet gewoon je rogue ook gewoon naar STV verhuizen en uitloggen op de plaats waar je met je andere char wil gaan grinden
Wraak nemen en een paar keer campen om het af te leren
Je moet gewoon je rogue ook gewoon naar STV verhuizen en uitloggen op de plaats waar je met je andere char wil gaan grinden
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Kan zijn, maar ik speel op vashj, ik hoop dat je snapt dat hiermee doel op de HORDE SPELERS op vashj, niet op de ingame-nietechtbestaande-getekende poppetjes.Muppet schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:26:
[...]
Sorry hoor word niet goed van die mensen die lopen te piepen over horde. Zal eens een screenie maken van alle alliances die er staan als ik daar een quest moet inleveren. Dan is het net zo!!!
De mensen die aan de horde kant spelen op vashj, vernaaien het voor ons. En ONZE high level alliance doet er geen ruk aan.
Alsof ik met die rogue in mijn eentje wél wat kan beginnen tegen 30 man. Get realOptical schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:19:
@ HTT-Thalan
Hoeveel lowlvl mensen heb jij geholpen met je rogue door af en toe eens in STV te komen?HTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:21:
[...]
Kan zijn, maar ik speel op vashj, ik hoop dat je snapt dat hiermee doel op de HORDE SPELERS op vashj, niet op de ingame-nietechtbestaande-getekende poppetjes.
De mensen die aan de horde kant spelen op vashj, vernaaien het voor ons. En ONZE high level alliance doet er geen ruk aan.
Juist, ook geen want je bent druk bezig met andere dingen en je denkt er niet eens aan.
Ganken hoort erbij, net zoals jij constant met je rogue deed (Zie Thalan's Rogue verhalen deel 2)
Dit is je straf gewoon
Verwijderd
wat moeten we dan doen? Met zijn allen naar stv, lvl 40 gastjes doden om vervolgens na een half uur weer een whisper te krijgen: 'ze zijn weer terug, kom ze doden?'HTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:21:
[...]
Ik heb echt geen zin om de hele dag in stv rond te hangen
Verwijderd
Het is natuurlijk al niet handig om in je eentje in SV te gaan questen (zelfs niet als rogue), je weet al hoe het er daar aan toegaat. En ik geloof best dat de alliance geen haar beter is...
Zoals al gesuggereerd, zet je rogue er neer, mooi in het midden en gank effe lekker terug, let wel op dat je ook zoveel mogelijk allen de gankers gankt (de echte grievers), anders ben je natuurlijk geen haar beter.
Zoals al gesuggereerd, zet je rogue er neer, mooi in het midden en gank effe lekker terug, let wel op dat je ook zoveel mogelijk allen de gankers gankt (de echte grievers), anders ben je natuurlijk geen haar beter.
nee de alliance is druk bij XR ;PHTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:21:
[...]
Kan zijn, maar ik speel op vashj, ik hoop dat je snapt dat hiermee doel op de HORDE SPELERS op vashj, niet op de ingame-nietechtbestaande-getekende poppetjes.
een keertje helpen als het de spuigaten uitloopt kan echt geen kwaad!
En het gebeurt aan beide kanten als je op sunstrider kwijt heb ik het idee dat de alliance vreselijk bezig is, maar ligt ook maar net aan wat je zelf bent denk ik.
Gegankt worden door een rogue / druid (stealth) terwijl je bezig bent met een mob meerdermalen vind ik echt super irritant.
En het gebeurt aan beide kanten als je op sunstrider kwijt heb ik het idee dat de alliance vreselijk bezig is, maar ligt ook maar net aan wat je zelf bent denk ik.
Gegankt worden door een rogue / druid (stealth) terwijl je bezig bent met een mob meerdermalen vind ik echt super irritant.
Ja, maar iemand die door STV heen wil komen en daarbij een escort nodig heeft (wat ik best vaak deed idd) vind ik iets anders dan 8 uur straight, een questsite campen.RaseriaN schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:23:
[...]
Hoeveel lowlvl mensen heb jij geholpen met je rogue door af en toe eens in STV te komen?
Juist, ook geen want je bent druk bezig met andere dingen en je denkt er niet eens aan.
Ganken hoort erbij, net zoals jij constant met je rogue deed (Zie Thalan's Rogue verhalen deel 2)
Dit is je straf gewoon
een lvl 60 druid critte mijn lvl51 mage vanuit stealth met 1332 dmg 
daarna lag ik ook snel op mijn ruggetje
daarna lag ik ook snel op mijn ruggetje
Als er ook maar 5 of 6 high levels zo nu en dan de ander high levels die stuk voor stuk zo'n gebied binnendruppelen, 'weg' zouden halen, dan zou de drempel een stuk lager liggen. Omdat die gebieden compleet verlaten zijn van alles boven de level 40, heeft de horde een compleet vrij pad naar darkshire toe. Want tot aan daar reikt het probleem dus nu.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:28:
[...]
wat moeten we dan doen? Met zijn allen naar stv, lvl 40 gastjes doden om vervolgens na een half uur weer een whisper te krijgen: 'ze zijn weer terug, kom ze doden?'
Ik heb echt geen zin om de hele dag in stv rond te hangen
Als de horde moeite heeft met door het gebied reizen, all the way naar level 30/25 gebied, zullen ze minder gauw doelloos ganken, omdat ze zelf ook gevaar lopen. Op het moment heeft de horde alleen maar level 30 gastjes als tegenstander.
ik doelde op het feit dat HTT zegt dat de alliance niet komt helpenMantaMania schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:55:
[...]
in xr kan je nog gewoon buiten de pvp blijven omdat dat horde gebied is.
ben miss een noob hoor maar wat betekend
?gankers gankt (de echte grievers)
Steam: CatBearCow
Eerlijk gezegd heb ik van de rogues nog het minst last. Wanneer ik een cheapshot of ambush krijg, ram ik op sacrifice en heb ik 30 seconden vrij spel om hem te dotten en te fearen. Meestal druipen ze af, of vallen 30 meter verder dood neer. Een enkele keer, als ik low hp heb en geen pet, dan winnen ze.MantaMania schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:54:
een keertje helpen als het de spuigaten uitloopt kan echt geen kwaad!
Ik erger me meer aan het feit dat ik wanneer ik een willekeurig gebied binnenloopt, door 10 man gecharged word, en dat ze daarna gezellig op de grond gaan zitten kletsen en wachten tot ik weer spawn. En zo houden ze dat dus blijkbaar uren vol.
Troost je met de gedachte dat ze hun tijd daarmee verdoen, zei eens een wijze gamemaster. Best, maar als zij ervoor kiezen om hun betaalde gametijd te vergooien met eikelig gedrag, hoeft dat mij toch niet te verplichten tot het spenderen van betaalde gametijd aan het continue terugrennen naar je lijk?
Ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen hoor, dat questen in stv (ja ik speel ook alliance op Vashj). Vaak zat op een questsite naast horde staan questen. Als je effe een wave doet vallen ze vaak niet aan.
En ach, af en toe omgelegd worden hoort er bij
gister nog wel wat leuks, stonden bij XR met een zooitje hode & alliance, iedereen had pvp aan maar niemand viel elkaar aan, beetje waven enzo....een aantal waren er aan het duellen... heb ook nog met de alliance geduelled.... het gekke was dat niemand elkaar aanviel, alsof ze pauze hadden ofzo
Verwijderd
ja, maar jij bent een paladin... er is volgens mij niks saaier dan een paladin aanvallenMadKow schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:06:
Ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen hoor, dat questen in stv (ja ik speel ook alliance op Vashj). Vaak zat op een questsite naast horde staan questen. Als je effe een wave doet vallen ze vaak niet aan.
geloof me niks is saaier dan MET die paladin te pvp´en
Gelukkig zijn pala´s ook niet voorspelbaar met pvp.
ram ram ram ram
bubble heal
ram ram ram ram
stun heal
ram ram ram ram
w/e er dan nog gebeurd
ram ram ram ram
bubble heal
ram ram ram ram
stun heal
ram ram ram ram
w/e er dan nog gebeurd
[ Voor 59% gewijzigd door Tpn op 14-07-2005 12:15 ]
Verwijderd
Ook gister weer zo mooi.. Horde die voor het eerst in Booty Bay was ofzow..
Ik liep daar in mn ééntje, ff wat quest afmelden.. valt ie me aan..
Word natuurlijk keihard genomen door die Booty Bruisers. Volgens mij had ie het niet echt door ook, want daarna probeerde hij het nog een keer.
Blijft leuk.. gewoon staan en niets doen, zien hoe die in een paar sec word omgelegd
Ik liep daar in mn ééntje, ff wat quest afmelden.. valt ie me aan..
Word natuurlijk keihard genomen door die Booty Bruisers. Volgens mij had ie het niet echt door ook, want daarna probeerde hij het nog een keer.
Blijft leuk.. gewoon staan en niets doen, zien hoe die in een paar sec word omgelegd
Weet je wat saai is? Als MC specced pallie trachten CP te verzamalen
Echt, ik zou zo tevree zijn als de rang niet werd bepaald aan de hand van je CP vergeleken met iedereen, maar aan de hand van je CP vergeleken met je class-genoten. Dan zou ik het nog steeds flink afleggen tegen alle retri specced pallies (bijna alle...), maar dan zou ik niet meer hoeven op te boxen tegen de 100en kills die mages & rogues in luttele minuten produceren

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Ik zou me er dood aan ergeren, denk ik. Waarom geen PvE? Je komt altijd nog wel aan je pvp trekken door te gaan raiden, of via de BG's. Aan de andere kant brengt een PvP server toch een stuk spanning met zich mee die je mist op PvE servers. Hoewel spanning...in Diablo 2 speelde ik ook Hardcore. Maar daar was dood is dood. Kun je je voorstellen dat je je char gewoon kwijt bent? Niks ressen, gewoon hardstikke dood. Maanden aan gewerkt en dan BAM, weg character. Kijk, dat was pas spannend. Ben benieuwd of WoW die optie ook nog eens gaat bieden. Beetje off-topic misschien, Diablo, toch zie ik een aantal elementen terug in WoW waarvan de basis (en de leerschool) duidelijk op Diablo gebaseerd is.HTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:02:
[...]
Troost je met de gedachte dat ze hun tijd daarmee verdoen, zei eens een wijze gamemaster. Best, maar als zij ervoor kiezen om hun betaalde gametijd te vergooien met eikelig gedrag, hoeft dat mij toch niet te verplichten tot het spenderen van betaalde gametijd aan het continue terugrennen naar je lijk?
Georganiseerde groep in WSG.Okyah schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:16:
Weet je wat saai is? Als MC specced pallie trachten CP te verzamalenEcht, ik zou zo tevree zijn als de rang niet werd bepaald aan de hand van je CP vergeleken met iedereen, maar aan de hand van je CP vergeleken met je class-genoten. Dan zou ik het nog steeds flink afleggen tegen alle retri specced pallies (bijna alle...), maar dan zou ik niet meer hoeven op te boxen tegen de 100en kills die mages & rogues in luttele minuten produceren
Werkt perfect.
wat wil je in hemelsnaam doen man? ze doodhealen?Okyah schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:16:
Weet je wat saai is? Als MC specced pallie trachten CP te verzamalenEcht, ik zou zo tevree zijn als de rang niet werd bepaald aan de hand van je CP vergeleken met iedereen, maar aan de hand van je CP vergeleken met je class-genoten. Dan zou ik het nog steeds flink afleggen tegen alle retri specced pallies (bijna alle...), maar dan zou ik niet meer hoeven op te boxen tegen de 100en kills die mages & rogues in luttele minuten produceren
ik val nooit pally's aan, gevecht duurt me te lang,
zoals tpn zegt
Pallyy: ram ram ram ram
Ik: purge ram ram ram
Pally: bubble heal
Ik: Fa totempje neerzetten, drinken pakken, afhankelijk van shield purge ik weer
Pally: ram ram ram ram
Ik: Purge ram ram ram
Pally: stun heal
ik: Trinket earthsock NS+CL ram ram ram
Pally: 2 shield mits nog niet gebruikt + hs
ik

als pally shield al had gebriukt gaat ie dan eindelijk dood

Verwijderd
Door zowat alle topics heen zie ik telkens hetzelfde geklaag terug komen van mensen die geganked worden door de andere faction op de pvp servers.
Dat Horde klaagt kan ik me nog wel wat bij voorstellen omdat de verhouding Alliance/Horde 2:1 is op zowat iedere server, maar Alliance die dan klaagt met zo'n overwicht
Magoe, ik snap best wel dat het vervelend is als je uren lang geganked word, je corspe word gecamped, er spelers je op staan te wachten als je een quest wilt ophalen, of gewoon simpelweg de quest wilt volbrengen.
Maar.....
Je hebt hier voor gekozen! Je weet van te voren dat dit gaat gebeuren als je een char aanmaakt op een pvp server, dat is toch de fun die je dan wilt!
Zelfs speel ik op een pve server en ik weet van te voren dat als ik mee ga helpen XR te verdedigen, een raid op Astranaar of Southshore dat ik dan voor een tijdje de l*l kan gaan zijn, daar kies ik dan ook voor op dat moment.
Dus ik begrijp niet zo goed waarom je dan erna gaat klagen dat het lastig en niet leuk is, je hoeft het niet te doen, je wou het zelf
Dat Horde klaagt kan ik me nog wel wat bij voorstellen omdat de verhouding Alliance/Horde 2:1 is op zowat iedere server, maar Alliance die dan klaagt met zo'n overwicht

Magoe, ik snap best wel dat het vervelend is als je uren lang geganked word, je corspe word gecamped, er spelers je op staan te wachten als je een quest wilt ophalen, of gewoon simpelweg de quest wilt volbrengen.
Maar.....
Je hebt hier voor gekozen! Je weet van te voren dat dit gaat gebeuren als je een char aanmaakt op een pvp server, dat is toch de fun die je dan wilt!
Zelfs speel ik op een pve server en ik weet van te voren dat als ik mee ga helpen XR te verdedigen, een raid op Astranaar of Southshore dat ik dan voor een tijdje de l*l kan gaan zijn, daar kies ik dan ook voor op dat moment.
Dus ik begrijp niet zo goed waarom je dan erna gaat klagen dat het lastig en niet leuk is, je hoeft het niet te doen, je wou het zelf
Helaas raken we nog steeds achter op veel andere classes omdat we weinig damage doen (nog steeds niet 100% zeker of dit uitmaakt, maar volgens mij wel, aangezien ik minder CP lijk te krijgen bij WSG dan een hunter guildie die er meestal ook bij is) en omdat we nooit de killing blow uitdelen. We zouden dus van het CTF gedeelte het meeste CP ontvangen. Maarja, we gaan dan nog steeds minder hard omhoog dan andere classes (uitgezonderd holy/disc priests misschien). Maar idd, via BG, of via gewoon wat raiden of groupen krijg je wel wat binnen.VinnieWeiss schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:19:Georganiseerde groep in WSG.
Werkt perfect.
En Alliance kant is over het algemeen niet zo georganiseerd he XD
Nee, maar als je rang bepaald wordt door je standing tov de andere paladins, dan maakt je damage tov de andere classes niet meer uit! Zo krijg je imo een wat eerlijker verdeling. Dit is echt niets. Heb je de uitslagen gezien van de euro & us pvp honor contests? XD Raad eens wie er onderaan stonden-=BoKKiE=- schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:24:
wat wil je in hemelsnaam doen man? ze doodhealen?
[ Voor 38% gewijzigd door Okyah op 14-07-2005 12:34 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:26:
zojuist even bezoek gebracht aan het gnome airportziet er wel geinig uit moet ik zeggen
hoe kom je daar?
Tja, 't zelfde bij ons eigenlijk, wij alliance zijn met meer dan de horde maar toch zijn we heel vaak outnumbered in WSG. Zie je toch maar weer dat info van warcraftrealms.com halen niet echt zegt hoe 't er op de servers aan toe gaat.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:26:
Door zowat alle topics heen zie ik telkens hetzelfde geklaag terug komen van mensen die geganked worden door de andere faction op de pvp servers.
Verwijderd
hier een paar plaatjes van het gnome airport:
http://img309.imageshack.us/img309/4674/wowa18ga.jpg
http://img309.imageshack.us/img309/8915/wowa26fq.jpg
Zijn hier nog wat Warlocks? ik ben op dit moment level 34 maar ik weet nog niet wat echt een goede taktiek is. ook weet ik nog niet welke richting ik op wil gaan met de talentpoints, op dit moment heb ik ze een beetje verdeeld tussen affliction en destruction
39
eh daar vlieg je altijd overheen als je naar wetlands gaat bijv...Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:35:
hier een paar plaatjes van het gnome airport:
maar wat is er zo speciaal aan?
jammer dat je nie kan vliege wel
Ik ben ook mc specced. heb zelfs geen een punt in retribution.
Zit nu op een build waar ik 25 mee in holy heb en 26 in prot.
Waar ik in prot mijn salvation op 15 minuten heb, en blessing of protection op 3
in holy improved wisdom en 10% meer mana.
Als ik nu dus met mijn 1 hander sla, doe ik alleen nog maar 120/160 per slag. en dan nog 50 dmg ofzo erbij voor seal of righteousness.
Ben dus totaal group specced, en begin niet eens meer aan pvp. ook al is het 1 tegen 1.
laatst gewoon voor een lvl 55 warrior weg gelopen. omdat ik me er al aan irriteerde.
gevecht begon.
145 dmg 120 dmg 98 dmg
dan maar weg rennen.
Zit nu op een build waar ik 25 mee in holy heb en 26 in prot.
Waar ik in prot mijn salvation op 15 minuten heb, en blessing of protection op 3
in holy improved wisdom en 10% meer mana.
Als ik nu dus met mijn 1 hander sla, doe ik alleen nog maar 120/160 per slag. en dan nog 50 dmg ofzo erbij voor seal of righteousness.
Ben dus totaal group specced, en begin niet eens meer aan pvp. ook al is het 1 tegen 1.
laatst gewoon voor een lvl 55 warrior weg gelopen. omdat ik me er al aan irriteerde.
gevecht begon.
145 dmg 120 dmg 98 dmg

Verwijderd
Ja, vindt ik ook. Gisteravond 2 partijtjes WSG en ik had 115 HK's, goed voor 4500 CP. Ok, ik had niet zoveel killing blows als anderen en waarschijnlijk hebben de andere classes meer CP gekregen maar ik ben er wel happy mee. Teamwork is wel vereist.VinnieWeiss schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:19:
[...]
Georganiseerde groep in WSG.
Werkt perfect.
Omg check deze staf uit BWL:
http://i3.photobucket.com/albums/y72/Kalahad/BWLStaff.jpg
Mss ff copy/paste doen als link het niet doet..
http://i3.photobucket.com/albums/y72/Kalahad/BWLStaff.jpg
[ Voor 15% gewijzigd door Cutthroat op 14-07-2005 13:18 ]
basicly is een paladin de corner stone van een flag runner. Blessing of Freedom en zijn dikke plate armor maken hem de beste support voor een flag carrierOkyah schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:29:
[...]
Helaas raken we nog steeds achter op veel andere classes omdat we weinig damage doen (nog steeds niet 100% zeker of dit uitmaakt, maar volgens mij wel, aangezien ik minder CP lijk te krijgen bij WSG dan een hunter guildie die er meestal ook bij is) en omdat we nooit de killing blow uitdelen. We zouden dus van het CTF gedeelte het meeste CP ontvangen. Maarja, we gaan dan nog steeds minder hard omhoog dan andere classes (uitgezonderd holy/disc priests misschien). Maar idd, via BG, of via gewoon wat raiden of groupen krijg je wel wat binnen.
En Alliance kant is over het algemeen niet zo georganiseerd he XD
[...]
Nee, maar als je rang bepaald wordt door je standing tov de andere paladins, dan maakt je damage tov de andere classes niet meer uit! Zo krijg je imo een wat eerlijker verdeling. Dit is echt niets. Heb je de uitslagen gezien van de euro & us pvp honor contests? XD Raad eens wie er onderaan stonden
Ik speel heel veel pvp met mijn pallie, en ja, we zijn niet zo imba als shamans in WSG maar kunnen nog steeds heel erg goed meekomen. Ik heb over het algemeen 0 killing blows, dus sta altijd onderaan, maar wel het beeste HK's van iedereen. En als je in een party zit en braaf bij de rest blijft lopen en ook echt alleen maar healt dan krijg je genoeg CP hoor
Enige wat ik doe is cleansen, healen, (als ik in flag groep zit) flag supporten + defenden, en 300x engineering bommen gooien met semi-stun en 10yard range ofzo
Als ik in attacking groep zit met bijv laatst 3 rogue's en 1 hunter. (is de flag return groep) dan leven de rogue's echt 10x langer als jij gewoon stil staat en chain healed. Focussen ze op jou, huppa shield aan
tis triest ik weet het, maar ik vind het hardstikke leuk
(wij spelen wel met een vaste groep dan, maar dan nog)
btw, voor 170 kills heb ik meestal 8000 CP. (dat is ongeveer 1 1/2 a 2 2 1/2 uurtjes WSG)
[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 14-07-2005 12:46 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
...? en wa moeten we met deze 10 regels tekst?Cutthroat schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:43:
Omg check deze staf uit BWL:
http://i18.photobucket.com/albums/b128/SpudsSpudsly/GM.jpg
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Een Gank is (zoals het op dit topic wordt aangehouden) iemand die ene easy-kill maakt, dus groot levelverschil of iemand die al met 2 mobs aan het vechten is oid.Bartjeuhz schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:02:
ben miss een noob hoor maar wat betekend
[...]
?
Een griever is iemand die constant dit gankgedrag vertoon, i.e. iemand die alleen speelt om het spelplezier van anderen opzettelijk te bederven.
Heeft iemand al een linkje voor die aangepaste AutoTravel gevonden? Deze zou moeten werken met WoW 1.6.
Yup en je hoeft helemaal geen damage te doen. Iedereen krijgt evenveel CP in de raid. Dus daarom ga ik altijd met vaste groepen van 10 man. Dat is bij ons ook de enige manier om van Horde te winnen. Random Alliance is meestal ggkkthxbye.Wiebbe schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:45:
[...]
basicly is een paladin de corner stone van een flag runner. Blessing of Freedom en zijn dikke plate armor maken hem de beste support voor een flag carrier
Ik speel heel veel pvp met mijn pallie, en ja, we zijn niet zo imba als shamans in WSG maar kunnen nog steeds heel erg goed meekomen. Ik heb over het algemeen 0 killing blows, dus sta altijd onderaan, maar wel het beeste HK's van iedereen. En als je in een party zit en braaf bij de rest blijft lopen en ook echt alleen maar healt dan krijg je genoeg CP hoor
Enige wat ik doe is cleansen, healen, (als ik in flag groep zit) flag supporten + defenden, en 300x engineering bommen gooien met semi-stun en 10yard range ofzo
Als ik in attacking groep zit met bijv laatst 3 rogue's en 1 hunter. (is de flag return groep) dan leven de rogue's echt 10x langer als jij gewoon stil staat en chain healed. Focussen ze op jou, huppa shield aan
tis triest ik weet het, maar ik vind het hardstikke leuk
(wij spelen wel met een vaste groep dan, maar dan nog)
btw, voor 170 kills heb ik meestal 8000 CP. (dat is ongeveer 1 1/2 a 2 2 1/2 uurtjes WSG)
En als je beetje goed speelt, haal je tegen random Horde wel 3-0 in een kwartier. Dat is ook weer 1660CP erbij.
Verwijderd
opzich is het niet speciaal maar eerik het voor elkaar had om er te komenBartjeuhz schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:40:
[...]
eh daar vlieg je altijd overheen als je naar wetlands gaat bijv...
maar wat is er zo speciaal aan?
jammer dat je nie kan vliege wel
Oeps verkeerde link, staat nu goed..Ryceck schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:51:
[...]
...? en wa moeten we met deze 10 regels tekst?
Verwijderd
Idd, +22 int enchant en je hebt gewoon een staff met +62 int.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:29:
[...]
Hehe, hier: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19355
om die gaat het
*drool*Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:29:
[...]
om die gaat het
Deze staff met die nieuwe +22 int enchant is goddelijk!
Verwijderd
Shadow Wing Focus StaffArinen schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:35:
Kan iemand de statts posten voor de mensen met niet volledig intenet toegang? ^^
Binds when picked up
Two-Hand Staff
142 - 237 Damage Speed 3.20
(59.2 damage per second)
+40 Intellect
+22 Stamina
+17 Spirit
Requires Level 60
Passive: Increases damage and healing done by magical spells
and effects by up to 56.
Zo, nog maar 2 leveltjes met mn mage, dan ben ik 56, heb ik mn sterkte frostbolt en CoC, heb ik eindelijk Frost Barrier en kan ik een Mooncloth Robe gaan gebruiken. 
Hier past maar 1 smilie bij:Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:29:
[...]
om die gaat het
Mmmm, wel leuk om te disenchantenVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:29:
[...]
om die gaat het
duidelijk een hunter wapenVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:36:
[...]
Shadow Wing Focus Staff
Binds when picked up
Two-Hand Staff
142 - 237 Damage Speed 3.20
(59.2 damage per second)
+40 Intellect
+22 Stamina
+17 Spirit
Requires Level 60
Passive: Increases damage and healing done by magical spells
and effects by up to 56.
Dropt deze staff van een van de eerste 2 bosses?
Verwijderd
hehe cool, daar heb ik je nog gezien gisteravondCyrus-The-Virus schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:10:
gister nog wel wat leuks, stonden bij XR met een zooitje hode & alliance, iedereen had pvp aan maar niemand viel elkaar aan, beetje waven enzo....een aantal waren er aan het duellen... heb ook nog met de alliance geduelled.... het gekke was dat niemand elkaar aanviel, alsof ze pauze hadden ofzo
ik /wave'de nog naar je, omdat ik je naam herkende van GoT. Ik denk dat iedereen rust nam omdat de echte pvp'ers of in WSG zaten, of meededen aan de raid op UC.
nee man, check die dps, das een hunterwapen
edit: bah te laat
zit nu wel te twijfelen
die nieuwe int op een staff, of spelpower

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 14-07-2005 13:51 ]
Verwijderd
Moet wel, je kan nog niet voorbij de poort na de 2de bossArinen schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:42:
[...]
duidelijk een hunter wapen![]()
Dropt deze staff van een van de eerste 2 bosses?
Als ik hem zou krijgen ( dat zie ik nog niet zo snel komen want der zijn tog altijd mages die em willen hebben) zou ik er + healing op laten casten.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:47:
[...]
edit: bah te laat![]()
zit nu wel te twijfelen
Ik ben echt een priest wanna be
echt wel, ik zou er zelfs mijn epic staff van de hunter epic quest voor inleveren-=BoKKiE=- schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:47:
[...]
edit: bah te laat![]()
zit nu wel te twijfelen
Er is een guild die alles al tot op de eindbaas heeft gecleared, die hebben dit ding gevonden.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:49:
[...]
Moet wel, je kan nog niet voorbij de poort na de 2de boss
Hij komt van een van de bazen na de 3e baas.
Bloodscalp is ook een tijd geweest dat Horde echt over Allies heen walsten (nog steeds, maar op lvl 60 heb je er niet zo last van).Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:06:
Hmm dat STV nogal uitnodigd tot ganken klopt idd, maar op mijn realm (Bloodscalp) vind ik het meevallen, oke het is nooit leuk, maar het is hier niet zodanig erg dat het mijn speelplezier vergalt, zoiezo, als je lvl 36 bent kun je veel beter SM gaan grinden voor de xp + loot.
In STV was BB en de quest inlever sites altijd 3/4 van de tijd in bezit van Horde. Wat ik dus deed, was gewoon effe wachten tot het even andersom was. Dat gebeurde altijd wel, al was het maar 10 minuten. Dan snel alles inleveren en weer verder. In de tussentijd ging ik gewoon instance binnen of mining of whatever skillpuntjes verzamelen.
Dit dus.
M'n alt is een druid, ben er alleen nog niet uit wat ik daar precies mee wil. Ik wil geen pure restoration-druid worden in ieder geval, zit meer aan balance te denken omdat feral nogal zwak schijnt te zijn. Iemand opmerkingen over de volgende optie?
Balance Talents (32 points)
Improved Wrath - 5/5 points
Reduces the cast time of your Wrath spell by 0.5 seconds.
Nature's Reach - 2/2 points
Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%.
Improved Moonfire - 5/5 points
Increases the damage and critical strike chance of your Moonfire spell by 10%.
Improved Starfire - 3/5 points
Gives your Starfire spell a 9% chance to stun the target for 3 seconds.
Moonglow - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Moonfire and Starfire spells by 10%.
Nature's Grace - 1/1 point
Your critical strikes with the Wrath, Starfire, and Moonfire spells grace you with a blessing of nature, reducing the casting time of your next Regrowth or Healing Touch spell by 1 second.
Moonfury - 5/5 points
Increases the damage done by your Starfire and Moonfire spells by 10%.
Vengeance - 5/5 points
Increases the critical strike damage of your Starfire, Moonfire, and Wrath spells by 100%.
Hurricane - 1/1 point
Creates a violent storm in the area surrounding the caster, causing 53 Nature damage to all nearby enemies every 1 second, and reducing the attack speed of all nearby enemies by 20%. Lasts 10 seconds. Druid must channel to maintain the spell.
Level 50: 75 damage every 1 second
Level 60: 101 damage every 1 second
Feral Combat Talents (0 points)
None
Restoration Talents (19 points)
Improved Mark of the Wild - 5/5 points
Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.
Nature's Focus - 5/5 points
Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.
Improved Healing Touch - 5/5 points
Reduces the mana cost of your Healing Touch spell by 15%.
Reflection - 4/5 points
Allows 12% of your Mana regeneration to continue while casting.
Balance Talents (32 points)
Improved Wrath - 5/5 points
Reduces the cast time of your Wrath spell by 0.5 seconds.
Nature's Reach - 2/2 points
Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%.
Improved Moonfire - 5/5 points
Increases the damage and critical strike chance of your Moonfire spell by 10%.
Improved Starfire - 3/5 points
Gives your Starfire spell a 9% chance to stun the target for 3 seconds.
Moonglow - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Moonfire and Starfire spells by 10%.
Nature's Grace - 1/1 point
Your critical strikes with the Wrath, Starfire, and Moonfire spells grace you with a blessing of nature, reducing the casting time of your next Regrowth or Healing Touch spell by 1 second.
Moonfury - 5/5 points
Increases the damage done by your Starfire and Moonfire spells by 10%.
Vengeance - 5/5 points
Increases the critical strike damage of your Starfire, Moonfire, and Wrath spells by 100%.
Hurricane - 1/1 point
Creates a violent storm in the area surrounding the caster, causing 53 Nature damage to all nearby enemies every 1 second, and reducing the attack speed of all nearby enemies by 20%. Lasts 10 seconds. Druid must channel to maintain the spell.
Level 50: 75 damage every 1 second
Level 60: 101 damage every 1 second
Feral Combat Talents (0 points)
None
Restoration Talents (19 points)
Improved Mark of the Wild - 5/5 points
Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.
Nature's Focus - 5/5 points
Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.
Improved Healing Touch - 5/5 points
Reduces the mana cost of your Healing Touch spell by 15%.
Reflection - 4/5 points
Allows 12% of your Mana regeneration to continue while casting.
Verwijderd
Ik zou twee puntjes uit Balance halen en in Restoration stoppen voor Nature Swiftness, da's echt een lifesaver op sommige momenten.Exitium schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:15:
M'n alt is een druid, ben er alleen nog niet uit wat ik daar precies mee wil. Ik wil geen pure restoration-druid worden in ieder geval, zit meer aan balance te denken omdat feral nogal zwak schijnt te zijn. Iemand opmerkingen over de volgende optie?
[knipperdeknipknip]
En in plaats van Reflection zou ik Improved Rejuvenation kiezen. Die paar mana die je erbij krijgt tijdens het casten is niet zo veel, tenzij je erg veel +SPI hebt, wat ik niet zou doen als ik geen resto druid zou spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 14:21 ]
Verwijderd
Ja, ik las het net op de US forums. Vreemd verhaal, vind ik.kEv4h schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:03:
[...]
Er is een guild die alles al tot op de eindbaas heeft gecleared, die hebben dit ding gevonden.
Balance klinkt leuk in theorie, maar het is niet echt je van het. Je verliest teveel healing in ruil voor relatief te weinig spell damage bonus. Vooral tijdens het levelen is Feral erg handig aangezien je mobs toch vaker met een mix van spells en feral bestrijden ipv alleen maar spells.
Anyhoo, is maar een mening, zou best wel leuk kunnen zijn balance druid je mist alleen de favorite druid spell van iedereen, Innervate.
Anyhoo, is maar een mening, zou best wel leuk kunnen zijn balance druid je mist alleen de favorite druid spell van iedereen, Innervate.
|{ brrr }] |
Hmm, probleem zou dan zijn dat ik Hurricane kwijtraak.
Wat ik gehoord heb is Feral juist de zwakste tree en gaat vrijwel iedereen voor Restoration. Een vriend van me speelt Balance en hem bevalt het erg. Ik wil ook geen pure healer zijn, als ik dat wil pak ik wel een priest ofzo. Een pally is ook geen pure healer, maar ik ga (waarschijnlijk mede door m'n armor buffs, heb als lvl 30 al 1542 hit points met m'n main
) zelden dood. Moet met de druid ook wel kunnen denk ik, mits je goeie armor hebt, en dan is wat extra ranged dmg nooit weg.
Wat ik gehoord heb is Feral juist de zwakste tree en gaat vrijwel iedereen voor Restoration. Een vriend van me speelt Balance en hem bevalt het erg. Ik wil ook geen pure healer zijn, als ik dat wil pak ik wel een priest ofzo. Een pally is ook geen pure healer, maar ik ga (waarschijnlijk mede door m'n armor buffs, heb als lvl 30 al 1542 hit points met m'n main
[ Voor 84% gewijzigd door Exitium op 14-07-2005 14:31 ]
Hurricane doet niet echt veel damage voor een AOE spell. Niet genoeg om je te helpen als je solo bent en in een party zal je hopelijk wel een mage hebben. Attack speed slowen is natuurlijk wel leuk, maar het is een keuze doe je moet maken. Je kan het altijd gewoon doen en later respeccen als je het niet zo handig vindt
|{ brrr }] |
ah lol, ja dat zag ik dat jij wavede, moest je eerst ff zoekenVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:45:
[...]
hehe cool, daar heb ik je nog gezien gisteravond![]()
ik /wave'de nog naar je, omdat ik je naam herkende van GoT. Ik denk dat iedereen rust nam omdat de echte pvp'ers of in WSG zaten, of meededen aan de raid op UC.
Even iets compleet anders: Performance.
Ik heb geen slechte specs, maar heb af en toe wel eens een lag hier en daar, vooral bij het openen van je mailbox, friendslist, na het inloggen, en bij het binnenlopen van drukke gebieden, of aankomen/vertrekken met de gryphons.
Nu las ik op de WoW Eu fora dat er mensen zijn die dit probleem als extra erg ervaren bij het gebruik van een realtek ac97 codec. Onboard sound, dus.
Ik heb sigmatel onboard sound in mijn laptop, en speel sinds de aanschaf van dit ding al met het idee er een Audigy ZS PCMCIA in te stoppen, voor betere geluidskwaliteit en 7.1 ondersteuning met THX.
Bijkomend voordeel is natuurlijk de aparte Sound processor om je cpu te ontlasten. De cpu is een centrino en dus al behoorlijk onderhevig aan bandbreedte tekort.
Deze kaar is nu in de aanbieding voor 107 euro en ik vind het een verleidelijk aanbod ...
Snijdt het volgens jullie hout om te proberen lag te verminderen met een hardwarematige cpu op je sound ipv die onboard softwarecodecshit? Ik wil de kaart natuurlijk ook hebben voor de geluidskwaliteit en de THX, maar als het in WoW helpt zou het extra fijn zijn, en een extra reden om misschien tot aanschaf over te gaan.
Ik heb geen slechte specs, maar heb af en toe wel eens een lag hier en daar, vooral bij het openen van je mailbox, friendslist, na het inloggen, en bij het binnenlopen van drukke gebieden, of aankomen/vertrekken met de gryphons.
Nu las ik op de WoW Eu fora dat er mensen zijn die dit probleem als extra erg ervaren bij het gebruik van een realtek ac97 codec. Onboard sound, dus.
Ik heb sigmatel onboard sound in mijn laptop, en speel sinds de aanschaf van dit ding al met het idee er een Audigy ZS PCMCIA in te stoppen, voor betere geluidskwaliteit en 7.1 ondersteuning met THX.
Bijkomend voordeel is natuurlijk de aparte Sound processor om je cpu te ontlasten. De cpu is een centrino en dus al behoorlijk onderhevig aan bandbreedte tekort.
Deze kaar is nu in de aanbieding voor 107 euro en ik vind het een verleidelijk aanbod ...
Snijdt het volgens jullie hout om te proberen lag te verminderen met een hardwarematige cpu op je sound ipv die onboard softwarecodecshit? Ik wil de kaart natuurlijk ook hebben voor de geluidskwaliteit en de THX, maar als het in WoW helpt zou het extra fijn zijn, en een extra reden om misschien tot aanschaf over te gaan.
Een leuke manier van AoE gebruiken als warlock:Yellow|A schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:32:
Hurricane doet niet echt veel damage voor een AOE spell. Niet genoeg om je te helpen als je solo bent en in een party zal je hopelijk wel een mage hebben. Attack speed slowen is natuurlijk wel leuk, maar het is een keuze doe je moet maken. Je kan het altijd gewoon doen en later respeccen als je het niet zo handig vindt
Je laat je void een aantal mobs taggen, zodat ze allen achter hem aankomen. Als ze allemaal om hem heen staan, een suffering voor extra aggro. Daarna 1 (of als je dan nog geen aggro hebt, 2) rain of fires eroverheen.
Zodra ze massaal naar jou komen sac je je void voor een shield en ramt op hellfire. Zodra dat schild of de hellfire bijna weg is, fel domination - halve seconde cast voor een nieuwe void - weer een sacrifice en weer een hellfire.
Is goed voor dik 2000 punten fire damage op al die mobs tegelijk.
Nadeel is wel dat het soulstones vréét natuurlijk.
In het geval van een slimme Hunter en een domme Paladin is het:Tpn schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:13:
geloof me niks is saaier dan MET die paladin te pvp´en
ram ram ram ram
bubble heal
ram ram ram ram
stun heal
ram ram ram ram
w/e er dan nog gebeurd
H: Viper sting
H: Kite 4 teh w1n
P: bubble heal
H: Viper sting
P ram ram (eventueel)
P: Stun he...crap, OOM!
Meeste Paladins weten niet dat Hunters A) een mana drain hebben en ze dat dan
Dat is mijn tekst! Maar volgens mij is het een rogue staff hoor...
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 14-07-2005 14:59 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Ja, ik heb het ook gelezen, nogal vaag iedereen blijft bij die 3e boss hangen en zij konden zo door omdat een GM hun fout ofzo ophiefkEv4h schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:03:
[...]
Er is een guild die alles al tot op de eindbaas heeft gecleared, die hebben dit ding gevonden.
In ieder geval zijn er al wilde discussies over BWL op gang gekomen. Nou ja dat word dus weer een kleine patch om die bug er uit te halen.

Dit topic is gesloten.
Let op: