You don't say

Ik doe anders maar liefst 75d/s! Als een mage stil zou staan zonder armor, kost het mij nog steeds wel een halve minuut om hem om te leggen ofzo

Tja en toch hoor ik nog steeds dingen als "palas are the most imba class", zelfs van mage guildies die me omleggen alsof het niets is > *molyporph* > !@#$ing grote blast > counterspell > afmaken. Tja.... Probeer daar maar iets tegen te doen

Divine Shield net voor die counterspell is een optie en dan je free crit heal gebruiken. Vervolgens Conc-aura aan en continu heal spammen totdat de mage z'n mana op is. Dan z'n invocation stoppen en dan proberen hem te outlasten. Enige optie voor mij

Als iemand nog goede tips heeft voor mij (holy/prot), wat mages betreft > graag

Engineering is natuurlijk een goede optie, kga me daar maar eens in verdiepen.
Als ik moet kiezen tussen een compleet retri/prot specced paladin en een mage dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Een cleanse/healbot paladin is wel ontzettend handig want dit houd de priests vrij om gewoon te healen ipv dispell te spammen. De Dmg van een retri paladin is helaas gewoon kut vergeleken met andere true DPS classes.
Hehe, de dmg van een retri pallie is heaven vergeleken met die van een prot of holy paladin I'm afraid
[
Voor 3% gewijzigd door
Okyah op 13-07-2005 13:55
]