Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:11:
[...]

Ik heb op mijn alt voor het geld skinning/mining, dat gaat ook als een tierelier en het loopt echt goed, ben nu lvl 10 en heb al 8G zonder hulp van mijn hogere char (alleen bags). Light leathers verkopen voor een stapeltje voor 25s en 20 copper bars voor 45/50s op mijn server (Zenedar). Uiteraard op de AH en niet bij de vendor. Ook gaat het leuk met het omhoog brengen van de skill, skinning is al 120 en mining 70 ofzo.
Zenedar is inderdaad een achterlijk dure server de laatste tijd.
20 Iron Bars kostten eerst (2-3 weken gelede) nog 0.80-1g, nu al 1.5g.
Mithril is ook van 3 naar 4g gegaan voor 20 bars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Sjah, de groter de vraag, de hoger de prijzen zijn.

Zo heb ik 2 x 15 arthas´ tears verkocht voor 15 goud per 15.

er was een vrij grote vraag toen naar op onze server vanwege de paladin quest. :) toch leuk wat cash met mee gepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerden, we houden momenteel een BWL verzamelingspost bij:

http://www.affliction.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1432

Waarschijnlijk moet je je wel eerst even registreren, maar dat is het natuurlijk hardstikke waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddie schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:47:
[...]

Zenedar is inderdaad een achterlijk dure server de laatste tijd.
20 Iron Bars kostten eerst (2-3 weken gelede) nog 0.80-1g, nu al 1.5g.
Mithril is ook van 3 naar 4g gegaan voor 20 bars.
Heb je volkomen gelijk in, maar ik profiteer er wel van (zou gek zijn om dat niet te doen). Toen ik begon (in februari) had ik herbalism en kon ik rustig 20 Kadgar's Whisker kopen voor 80s en wat Wintersbite voor het maken van Frost Oils voor de guildies. Die plantjes moeten nu al 3 a 4G opleveren en de oils gaan al voor meer dan 2G soms de deur uit terwijl dat in de 'goeie' dagen net rond de 1G lag. Soms is het inderdaad te gek voor woorden.

Gisteravond was iemand nog met de Glowing Brightwood Staff aan het leuren in de trade in IF. Vroeg er constant 1200G voor, ok het is een een goeie, zo niet de beste staff, maar 1200G...en ook gewoon stug volhouden. Had hem al een paar keer op de AH zien staan voor dat bedrag, dus zakken doet ie ook niet.

Misschien dat de prijzen met een paar weken weer zakken, je weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:52:
Voor de geinteresseerden, we houden momenteel een BWL verzamelingspost bij:

http://www.affliction.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1432

Waarschijnlijk moet je je wel eerst even registreren, maar dat is het natuurlijk hardstikke waard. :)
Als je dan ook ff vertelt wat er precies instaat promote je het verhaal misschien wat beter :)
Ik ben niet zo'n fan van nutteloos registeren namelijk (en met mij nog wel wat meer mensen denk ik) dus deze post is aan mij op deze manier totaal niet besteed.... :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand mischien een mirror voor de nieuwe patch, ik kan hem maar niet binnenhalen :( krijg alleen maar errors dat hij niet kan connecten en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:47
Datis nou economie. Ook wel leuk eigenlijk dat zich dat in WOW ook zo ontwikkeld al zal er nooit een echte beurskrag (hoe schrijf je dat? ) komen omdat dat gewoon niet kan met de vele money sinks in het spel.

Echter vraag ik me altijd af wat is nou voor bijvoorbeeld mithril een goede prijs of voor thorium ofzo. Voor thorium , 20 bars, wil ik best 6g betalen omdat ik weet dat die meuk lastig te krijgen is. Echter voor mithril misschien net 2g per 20 bars.

Hoe het met herbalism zit weet ik niet maar ik ga ervanuit dat daar ook wel lastige en minder lastige soorten platnjes bij zitten.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gisteren een Icy Chill enchant op mn mainhand laten doen... ziet er wel stoer uit moet ik zeggen :)
Afbeeldingslocatie: http://img334.imageshack.us/img334/8775/rasicychill0lg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen lvl60 is dan is er heel veel thorium en niemand gaat dan mithril minen waardoor dat dan duurder word. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Laatst online: 09-09 16:47
Zo te zien is de tracker weer online jongens! Azureus begint opeens heel veel connecties te maken hier, en zegt ook dat ie online is. Downloaden is nog niet gestart, maar dat zal wel snel genoeg komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Yellow|A schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:23:
Beetje irritant om dat elke vijf minuten te doen. Salvation is echt niet nuttig, 30% minder agro klinkt leuk, maar dat werkt alleen als de losse mobs ook getankt worden. Als dat niet zo is rennen ze nog steeds met de eerste de beste heal op me af.
Ik vraag zelf altijd om BoS omdat ik single target damage doe. Die 30% minder aggro is super, dan kan ik bijna altijd voluit gaan zonder aggro van de warrior te trekken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

M1lamb3r schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:46:
toch leuk: zit je in MC pull je garr, blijken de healers niet te kunnen casten...
twas geddon beste sikklebell :)

vond het leuker dat ik em moest pullen met men boog, ipv met men pet :/
2 dooie dmg dealers voordat de fight echt begon :/

vervolgens nog als ghost door MC gelopen om te scouten...

wel klote dat het nu zo bugged is... weet niet of Ony vanavond een goed idee is :X (als ik hoor hoe bugged ze is, en hoe bugged de game zowieso is....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ruuddie schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:02:
Zo te zien is de tracker weer online jongens! Azureus begint opeens heel veel connecties te maken hier, en zegt ook dat ie online is. Downloaden is nog niet gestart, maar dat zal wel snel genoeg komen :)
De downloader zat bij mij een uur geleden ook al tig connecties te maken. Het zegt niet zo veel blijkbaar...
Of ik heb een verborgen server draaien :+

[ Voor 5% gewijzigd door kamerplant op 13-07-2005 12:06 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
Bwahaha, echt wat voor die jappen, voor 0,56 per uur een beetje lopen WoWen 12uur per dag, en dan ook nog supersaai WoWen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff tussendoor...

weet iemand waar ik die extra bars ( die ervoor zorgen dat ik extra ruimte heb om spells te plaatsen)kan downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:06:
ff tussendoor...

weet iemand waar ik die extra bars ( die ervoor zorgen dat ik extra ruimte heb om spells te plaatsen)kan downen?
Die kan je "downloaden" vanuit je interface options, druk tijdens het spelen maar eens op ESC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:00:
Als iedereen lvl60 is dan is er heel veel thorium en niemand gaat dan mithril minen waardoor dat dan duurder word. Denk ik.
daar zit wat in . Echter ik vraag me steeds af waar die mensen dat thorium allemaal vandaan halen. Ik ben nu @ burning steppes, searing gorge, tanaris, eastern plageluelands, felwood en winterspring die meuk tegen gekomen maar steeds van die 'small thorium vein'. Dat schiet natuurlijk niet op!

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:09:
[...]

daar zit wat in . Echter ik vraag me steeds af waar die mensen dat thorium allemaal vandaan halen. Ik ben nu @ burning steppes, searing gorge, tanaris, eastern plageluelands, felwood en winterspring die meuk tegen gekomen maar steeds van die 'small thorium vein'. Dat schiet natuurlijk niet op!
Silithus zitten echt veel thorium veins (wel veel small maar toch) en ook in Winterspring (helemaal in t noord-oosten en zuid-oosten) zitten er genoeg. Wel lastige beestjes daar natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SCIxX schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:05:
[...]

Bwahaha, echt wat voor die jappen, voor 0,56 per uur een beetje lopen WoWen 12uur per dag, en dan ook nog supersaai WoWen....
1. het zijn geen jappen, maar chinezen
2. al zouden het japanners zijn hoef je ze nog geen jappen te noemen
3. dat jij nou een kast vol kleding heb hangen en elke dag goed te vrete heb wil nog niet zeggen dat iedereen dat heeft.

verder standaard uitbuitings methode dus, toch jammer dat dat nog steeds bestaat in deze tijd :/

zit even het us board te lezen

en het aantal nieuwe bugs si neit misselijk zeg :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Silithus had ik er gevonden echter het aantal mithril veins is echt _VEEL_ meer dan thorium. Als ze nou eens van alle gold veins thorium veins maakte :P . Goud komt je overal tegen onderhand en kwijt raak je het niet .. althans niet op doomhammer.

@bokkie >> hebjewat links voor de bug? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 13-07-2005 12:13 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude ik vind wel dat er veel geflamed word woensdags....... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Silithus zitten echt veel thorium veins (wel veel small maar toch) en ook in Winterspring (helemaal in t noord-oosten en zuid-oosten) zitten er genoeg. Wel lastige beestjes daar natuurlijk :)
In Aszahara, het zuidoostelijke gedeelte zit ook rich Thorium.(richting de beruchte helipad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Dan zijn er denk ik veel andere miners want ik vind in Burning steppes altijd veel rich thorium veins, maar ik laat die small veins vaak staan wat er zitten geen Acane Crystals in en daar gaat het allemaal om. Probeer anders eens in Un'Goro in het midden bij die Fire Elementals. Die droppen Essence of Fire en er zijn Rich veins.

edit: ik zoek een addon zodat je de health/mana bar van jezelf en je target midde in je scherm kan laten zien. zoals ik hier ff heb getekend: Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v614/Wiejt/jaditwilikdus.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kap ff alletwee. Heb geen zin in een slotje.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolvie schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:12:
[...]

Wil jij je oordelen welles voor je houden?
Je bent zelf triest.... Als iemand hem al wel heeft, dan kan hij de file passen, zodat ik hem op een Gbit site kan zetten, zodat iedereen hem kan downloaden.

Dus hou jij je waarde oordelen maar voor je... Ik probeer al vanaf vanmorgen 7 uur de patch te pakken te krijgen.... dus dat is nu niet precies 15 minuten...

Aangezien ik mensen dingen hoor zeggen, wat aangeeft dat ze de patch hebben....

dank u !
Beetje overdreven om vanaf 7u al de patch proberen te pakken he :) Het is maintenance + patch, en de ervaring heeft geleerd dat je dan echt niet voor 1u hoeft te verwachten dat je kunt gaan spelen. Dus het heeft echt geen nut om vanaf 7u de patch proberen te pakken. Daarnaast heeft Blizzard aangegeven dat er downloadproblemen zijn en dat er nog geen seeds zijn, dus niemand heeft de patch nog (de EU versie dan). Geduld is een schone zaak! Ga lekker naar buiten, mooi weer, en probeer t rond 2u gewoon nog eens.

[edit] Ik zal deze post ook even nuttig maken :P. Mijn mage alt is inmiddels al even lvl 60 (net als haar broertje, de paladin) en heeft ook haar epic kip binnen :) Tot nu toe alles gedaan met een vast team van 2 mages, 1 priest en 1 warrior, en dat ging super eigenlijk. We hebben alle instances samen gedaan (4 man, niet 5 man dus) tot en met BRD. Alleen de emporer hebben we een 5th bjigenomen om de dochter van de koning van IF te tanken. Weet iemand trouwens of er voor de warrior qua aggro-management veel veranderd is met de patch? Anders zou het wel eens oppassen kunnen worden vanavond in de raids :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:14:
[...]

Dan zijn er denk ik veel andere miners want ik vind in Burning steppes altijd veel rich thorium veins, maar ik laat die small veins vaak staan wat er zitten geen Acane Crystals in en daar gaat het allemaal om. Probeer anders eens in Un'Goro in het midden bij die Fire Elementals. Die droppen Essence of Fire en er zijn Rich veins.
Droppen essence of fire? Heb er 1x eentje gevonden na 50 van die elementals te hebben geslacht. Voor rich thorium veins moet je in EPL zijn. Altijd leuk de "thorium route" te lopen. Ik weet 9 rich veins te vinden, weet niet of er nog meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik ben ook ff die bugs aan het doorlezen en ik hoop toch niet dat die sheep-bug waar is?

Die komt erop neer dat als je iemand 2x sheept deze persoon zijn abilities enzo weer terug heeft maar dan alleen in sheep vorm zit. Hij/zij kan je dus wel aanvallen en alles met je doen wat hij/zij maar wilt..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:13:
Silithus had ik er gevonden echter het aantal mithril veins is echt _VEEL_ meer dan thorium. Als ze nou eens van alle gold veins thorium veins maakte :P . Goud komt je overal tegen onderhand en kwijt raak je het niet .. althans niet op doomhammer.

@bokkie >> hebjewat links voor de bug? :P
mja verschillende draadjes en ze gaan hard

Sheep bug:
1x sheep -> trinket, 2e keer sheep Sheeped speler heeft FULL control en kan gewoon al zijn skills en talents gebruiken in sheepform

Boss loot bugs
Onyxia niet lootable na een kill
rag niet lootable na kill

niet gefixte bestaande bugs :/ (instance warps, AM, enz)

ik zag ook een topic met iets over fear langskomen, maar die heb ik nog neit doorgelezen

zal mij benieuwen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:19:
Dudes, get a grip on your testosteron level!

doe ff normaal ofzo. dat je geirriteerd bent omdat je niet kunt spelen/de patch kunt downloaden geeft je geen enkele reden om de ander de grond in te boren.

En hou opmerkingen over iemands persoonlijk leven gewoon voor je. nergens voor nodig imo.
Ga anders ff naar buiten, pak een ijsje uit de koelkast en ga braaf in een hoek je ijsje opsabbelen.

Wie weet.
misschien is de patch er wel na het ijsje ;)
Hahaha! Eensch, we willen niet weer flames cq trolls (mooie term, die vind ik hier boven mn reactieform :P ) jegens 1 persoon zoals we eerder hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
RaseriaN schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:21:
[...]

Ook al zeik je mij er mee af ik blijf het een sterke post vinden :9
@Ontopic, een rogue hier die wel al wat shadowcraft heeft? het wil maar niet droppen in de groups waar ik bij ben :/
Heb 7 parts SC :)

Chest heeft me meeste tijd gekost, hij wilde maar niet droppen maar nu issie 4x achter elkaar gedropt.. Rogues op me server zijn happy, verder zijn shoulders ook wel een pain, meeste mensen willen niet snel naar strat light :(

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoipoip schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:19:
[...]

Droppen essence of fire? Heb er 1x eentje gevonden na 50 van die elementals te hebben geslacht. Voor rich thorium veins moet je in EPL zijn. Altijd leuk de "thorium route" te lopen. Ik weet 9 rich veins te vinden, weet niet of er nog meer zijn.
Mja ik vind epl enzo maar niks, ze ressisten fear enzo. Ik gebruik het normaal nooit maar in de plaguelands krijg ik altijd 10 mobs op me en wil ik weg komen dmv fear maar dan lukt het niet en ga ik dood... In burning steppes kan ik gewoon die Elites die bij een chest staan fearen zodat ik die phat loot thick leather +lvl21 healing potion kan looten :*) En altijd meer alliance dan horde in burnig steppes. dus lekker veel honor halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Keesr schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:24:
[...]

Heb 7 parts SC :)

Chest heeft me meeste tijd gekost, hij wilde maar niet droppen maar nu issie 4x achter elkaar gedropt.. Rogues op me server zijn happy, verder zijn shoulders ook wel een pain, meeste mensen willen niet snel naar strat light :(
Ik ben jaloers op je :9

Denk dat ik gewoon maar door moet blijven gaan en blijven hopen op een drop.
Voordeel is dat ik de enige rogue ben die high lvl genoeg is om mee te gaan... scheelt alvast weer met rollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
RaseriaN schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:26:
[...]

Ik ben jaloers op je :9

Denk dat ik gewoon maar door moet blijven gaan en blijven hopen op een drop.
Voordeel is dat ik de enige rogue ben die high lvl genoeg is om mee te gaan... scheelt alvast weer met rollen ;)
Mjah, ik zat in guild die alle runs kon doen met guild only... Dus we runnen, krijgen punten voor runs etc.. Laatst dropte ook full rend, ik had aardig wat punten dus de helft ingezet op main hand en die toen gewonnen :9

Zorg gewoon dat je ~2 rogues meeneemt @ max en dan ff deals maken op items wil ook wel eens werken :D

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gaat hard dus geen edit

http://forums.worldofwarc...46578&p=1&tmp=1#post46578

list met de reeds ontdekte 1.6 bugs :/

en die is dus niet compleet omdat deze nog uit de testrealms komt :/

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 13-07-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junks worden agressief wanneer ze niet aan een shot kunnen komen. Blizzard dealt langzaam vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
BIj mij dropte SC ook niet echt snel , Gingen heel wat wat runs aan vooraf, Bij me warrior had ik precies het zelfde probleem met me Valor set, Maar goed je ken ook gewoon pech hebben zeg maar. Ben nu met een mage bezig , en heb nog stel char's da wel mooiste aan dit spel vind ik je kan dingen blijven doen. Heb nu 7 chars ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:48

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Ik wordt scheitziek van de SC, er zijn teveel rogues en na 30+ ubrs runs is de tunic nog nooit gedropt, zelfde met Scholo waar de boots en de Head dropt. Maar op een of andere manier dropt het nooit waar ik bij ben. Maargoed tegenwoordig gaan we elke avond naar Molten Core en de Nightslayer set is toch echt wel beter. En omdat we een rolatie systeem gebruiken bij de rogues en mages en er maximaal 4 rogues per keer meegaan, heb je best wat kans op een van de items... Helaas heb ik al 2x verloren met rollen. Maar het is 10x leuker om MC in te gaan dan voor de 36e x naar UBRS voor piet snot

[ Voor 3% gewijzigd door Boely op 13-07-2005 12:32 ]

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
UBRS = saai

gelukkig ben ik daar klaar :P Heb alle items die usable zijn voor rogue, mis allen de felstriker nog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
'There's this old Chinese saying: Never play on patch-day'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
[...]

edit: ik zoek een addon zodat je de health/mana bar van jezelf en je target midde in je scherm kan laten zien. zoals ik hier ff heb getekend: [afbeelding]
Nurfed doet dit heel netjes :). Hij lijkt heel klein in het begin, geef het tijd om te wennen en je kan niet meer zonder. Weet iemand trouwens hoe je hp/mana bars van nurfed kan sizen? Iemand zei dat het kon maar het lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

edit: ik zoek een addon zodat je de health/mana bar van jezelf en je target midde in je scherm kan laten zien. zoals ik hier ff heb getekend: [afbeelding]
Met CTMod is het mogelijk alle windowtjes movable te maken, dus dan kun je ze gewoon in het midden plaatsen. Zo doet iedereen het.

Nurfed verwijdert die character icoontjes en maakt er strakke hp barretjes van.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het zo niet vinden; is er misschien een directe download link naar de 1.6 patch?

Die bagger downloader van Blizzard werkt eens weer niet :( (kan geen verbinding maken met de tracker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 17:22
OMG! Dat over die onyxia niet loot-able vind ik dus wel zeer interessant aangezien onyxia weer op de planning staat vanavond. (Na onze vorige Onyxia wipe @ 1% :X)

DoT spells are breaking fear effects. <-- Oftewel, priests kunnen niet meer dotten als ze ook nog willen fearen :P

[ Voor 27% gewijzigd door sn0x0r op 13-07-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al onze posts zijn alweer verwijderd :P

Ik ben benieuwd hoe mn talent tree van mn Warrior er straks uit ziet. Ik kon wel een gratis respec gebruiken omdat ik per ongeluk een 31 / 3 / 17 build had gemaakt ipv een 31 / 5 / 15 :D
Mag ik alles fijn opnieuw indelen!

Ik ben gisteravond ook aan mijn Druid begonnen, wel n hippe class, alleen die rank 1 wrath aanval ziet er veel te cute uit voor de naam... "Wrath".
Past beter bij de gelijknamige Warrior epic tier 2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
UBRS is idd aardig saai aan het worden, vandaar dat ik nu ff met 1 van me 2 mages aan lvlen ben even wat afleiding. Ik houd van lvlen dat blijkt wel weer :) na tijdje instance runs heb ik het wel gezien eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:22:
[...]

ik heb mining laten vallen omdat iedereen @ doomhammer dat al doet. Nou ja iedereen.. laatst moest ik zelfs vechten met 3 andere gastjes voordat ik een vein kon minen ;( Nee dan hoeft het van mij niet meer :P
Waarom zijn op Doomhammer (zit ik ook) dan de prijzen van bijv. Mithril zo schrikbarend gestegen? BO van 4 tot 6G voor een stack, ze zijn niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:27:
gaat hard dus geen edit

http://forums.worldofwarc...46578&p=1&tmp=1#post46578

list met de reeds ontdekte 1.6 bugs :/

en die is dus niet compleet omdat deze nog uit de testrealms komt :/
Ze moeten warriors en warlocks wel hebben zeg :/ Nouja, de gratis respec maakt veel goed :) Lekker protection gaan voor MC.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar gaan de warlocks:\

DoT spells are breaking fear effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, de forums van wow-europe zijn zo traag als ****, de klotedownloader heeft na 20 minuten nog steeds 0.00 gedownload en ik kan geen rechtstreekse links vinden :(. Waarom kan Blizzard niet gewoon directe downloads aanbieden ipv gare niet werkende torrents :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Zijn dit bugs die ook op de live realms gelden? Want dan hebben ze de patch te gehaast naar buiten gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:35:
Daar gaan de warlocks:\

DoT spells are breaking fear effects.
Strikes fear in the enemy, causing it to run in fear for up to 20 sec. Damage caused may interrupt the effect. Only 1 target can be feared at a time.

Is altijd zo geweest voor warlocks, ik neem aan dat ze het hier over de priest's "Physic Scream" hebben, die niet gebroken word door DoT's (SW: P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat een artikel, nooit geweten dat daar zo'n business in zat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb een vraagje over +healing items :)

Ik was eerst van plan voorlopig de Hammer of Grace te gebruiken.
Specs:
Main Hand Mace
71 - 132 Damage Speed 2.70
(37.6 damage per second)
Durability 90 / 90
Requires Level 52
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 31.

Maar toen zag ik inene gisteren in de AH - terwijl ik prijzen aan het bekijken was van een paar items die ik gevonden had - de Smashing Star of Healing.
Specs:
One-Hand Mace
62 - 115 Damage Speed 2.80
(31.6 damage per second)
+29 Healing Spells
Requires Level 48

Hier is de +healing dus niet bij equip en is het niet up to 31, maar gewoon altijd 29. Hij werd verkocht voor 3g. Is dit ding dan niet gewoon beter dan de Hammer of Grace voor dingen als MC? Ik (als paladin) raak eigenlijk nooit meer een mob aan, dus de damage boeit niet echt. Voor andere instances heb ik wel andere gear. Of zie ik het dus helemaal verkeerd en is die Hammer of Grace toch veel beter. Betekent die "+29 Healing Spells" gewoon heel iets anders en ben ik dom? :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Ik heb een beetje hetzelfde probleem met SC. De legs heb ik al van Baron maar voor dagger rogues vind ik de devilsaur legs/gloves set toch echt beter. Verder heb ik zelf de belt, en op de boots rollde ik laatst 1 :X

Headpiece en chest heb ik ook nog nooit zien droppen en van UBRS en scholo begin ik idd ook beetje ziek te worden. Gelukkig doen we regelmatig MC dus eigenlijk zit nightslayer er nog eerder in dan SC.

Wel raar, bijna elke run weer zie ik beaststalker, wildheart, magisters, dreadmist en lightforge. Echt niet normaal.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:31:
[...]

Nurfed doet dit heel netjes :). Hij lijkt heel klein in het begin, geef het tijd om te wennen en je kan niet meer zonder. Weet iemand trouwens hoe je hp/mana bars van nurfed kan sizen? Iemand zei dat het kon maar het lukt me niet.
Ik heb net ff gezien hoe nerfed eruit ziet maar dat is net als Minigroup en dat vond ik niks.
MoveAnything heb ik en je kan daarmee alles weghalen en volgens mij ook rezisen. echt handig :)
FunkyTrip schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:32:
[...]

Met CTMod is het mogelijk alle windowtjes movable te maken, dus dan kun je ze gewoon in het midden plaatsen. Zo doet iedereen het.

Nurfed verwijdert die character icoontjes en maakt er strakke hp barretjes van.
Maar die windows zijn dan zo groot met die portret erbij. ik heb een filmpje gezien van een warrior met die addon zoals het in mijn plaatje eruit ziet. als een bar (behalve rage bar) bijna leeg is gaat die knipperen enzo. Ik wil gewoon die mod en hij moet er zijn.
Mojo schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:33:
[...]

Ze moeten warriors en warlocks wel hebben zeg :/ Nouja, de gratis respec maakt veel goed :) Lekker protection gaan voor MC.
Handig die gratis respec, kan ik Mortal Strike weer opnieuw kopen bij warrior trainer.... Kheb al zo weinig geld :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:33:
[...]

Waarom zijn op Doomhammer (zit ik ook) dan de prijzen van bijv. Mithril zo schrikbarend gestegen? BO van 4 tot 6G voor een stack, ze zijn niet lekker.
gister waren de prijzen anders duidelijjk lager. Buyout voor mithril van 2 g ofzo? Weet hetverderook nietmeer maar was in ieder geval een stuk lager.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:37:
Bah, de forums van wow-europe zijn zo traag als ****, de klotedownloader heeft na 20 minuten nog steeds 0.00 gedownload en ik kan geen rechtstreekse links vinden :(. Waarom kan Blizzard niet gewoon directe downloads aanbieden ipv gare niet werkende torrents :(.
In plaats van dat je even het topic leest en erachter komt dat blizard problemen heeft met de seeds... niemand heeft de patch nog...

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56
pas 20 min, tssssss

Ik probeer al vanaf 9 uur. Nogsteeds 0,0% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
a. Waarom raak je nooit een mob aan? Niet gespecced op damage, dan kan ik het begrijpen. Maar SoCom + een goed wapen en je doet nog redelijk wat damage in MC.
b. Zoek dan liever een 1h met int en sta, das belangrijker, dat in combinatie met bijv sacred protecter is redelijk nice.
Ik heb zelf Aurorastone Hammer + Sacred Protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DeepSeven schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:37:
Zijn dit bugs die ook op de live realms gelden? Want dan hebben ze de patch te gehaast naar buiten gebracht.
ja zeker de helft is nog op live terug te vinden

patch is te vroeg live gegaan, en daar klaagt iedereen dus ook over
Okyah schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:38:

Specs:
Main Hand Mace
(37.6 damage per second)
Durability 90 / 90
Requires Level 52

Maar toen zag ik inene gisteren in de AH - terwijl ik prijzen aan het bekijken was van een paar items die ik gevonden had - de Smashing Star of Healing.
Specs:
One-Hand Mace
(31.6 damage per second)
+29 Healing Spells
Requires Level 48

Hier is de +healing dus niet bij equip en is het niet up to 31, maar gewoon altijd 29. Hij werd verkocht voor 3g. Is dit ding dan niet gewoon beter dan de Hammer of Grace voor dingen als MC? Ik (als paladin) raak eigenlijk nooit meer een mob aan, dus de damage boeit niet echt. Voor andere instances heb ik wel andere gear. Of zie ik het dus helemaal verkeerd en is die Hammer of Grace toch veel beter. Betekent die "+29 Healing Spells" gewoon heel iets anders en ben ik dom? :+
eduit: fout gelezen

sorry

volgens mij is het beide hetzelfde, op US forums staat een topic waarin dit dacht ik goed wordt uitgelegd

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 13-07-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:40:
[...]
Handig die gratis respec, kan ik Mortal Strike weer opnieuw kopen bij warrior trainer.... Kheb al zo weinig geld :(
Ik neem aan dat niet alles automatisch is ge-reset hoor :) Alleen als je bij de trainer kiest voor een reset zal het nu gratis zijn de eerste keer. Handig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Okyah schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:38:

Specs:
Main Hand Mace
(37.6 damage per second)
Durability 90 / 90
Requires Level 52

Specs:
One-Hand Mace
(31.6 damage per second)
+29 Healing Spells
Requires Level 48

+healing/dmg is altijd dat bedreag erbij uitgaande van een 3,5 sec durende cast. (korter is minder effect. Cast reduces van talentpoints hebben geen effect hierop).

Verder is +healing het zelfde als "Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 31."
Geen verschil tussen dus. Er zijn items waarbij er wel een radom getal word genomen maar dan staat er iets van "Equip: Increases healing done by spells and effects by 1 up to 31."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

[...]

Strikes fear in the enemy, causing it to run in fear for up to 20 sec. Damage caused may interrupt the effect. Only 1 target can be feared at a time.

Is altijd zo geweest voor warlocks, ik neem aan dat ze het hier over de priest's "Physic Scream" hebben, die niet gebroken word door DoT's (SW: P)
Ik heb tot nu toe nog altijd met een dot het bos in kunnen sturen, alleen bij schade boven een bepaalde treshhold brak de fear. Heel vaak rent een mob of player de volle 15 seconden uit voor hij terugkomt, met de helft minder hp als waarmee hij vertrok :P

Maar als dot nu altijd fear breakt, zijn we wel genaaid, dat is een van de weinige nog overgebleven manieren waarop ik een gank kan ontkomen :{

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-07-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een mod die laat zien wie agro heeft van het beest die je zelf getarget hebt? Of wordt dat gezien als een hax? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
als die bug's waar zijn zoals ze zeggen dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze de patch expres niet naar buiten brengen. Of iig nog ff een paar eruit proberen te halen. Vooral die AV bug is erg grof. Krijg je straks een lvl 20 speler mee terwijl het minimun eigenlijk lvl 51 is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

here's a slight delay on getting the realms back up. We're running final tests on the realms now and hope to have them up very soon The patch should be available when the realms are opened up. Note that there might be heavy traffic on the download at first -Thundgot
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:44:
Bestaat er een mod die laat zien wie agro heeft van het beest die je zelf getarget hebt? Of wordt dat gezien als een hax? :o
Maak een macro met /assist en druk deze wanneer je dat beest heb getarget =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
dus ff hier een linkje posten als je server ruimte hebt, en hem hebt gedownload ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:46:
[...]

Maak een macro met /assist en druk deze wanneer je dat beest heb getarget =P
lol! optie!

Alleen dan moet ik zelf dingen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:41:
a. Waarom raak je nooit een mob aan? Niet gespecced op damage, dan kan ik het begrijpen. Maar SoCom + een goed wapen en je doet nog redelijk wat damage in MC.
b. Zoek dan liever een 1h met int en sta, das belangrijker, dat in combinatie met bijv sacred protecter is redelijk nice.
Ik ben dan geen paladin, maar ik neem aan dat we ongeveer dezelfde taak hebben in mc. En daar versta ik melee niet echt onder. In principe melee ik alleen wanneer ik in healing rotatie zit en op non-aoe mobs. Anders kost het de healers alleen maar mana of ik moet mezelf healen en doorbreek daarmee mn regeneration :P

Ik gebruik Hand of Edward the Odd + Sacred Protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Als het goed is zit dat in de laatste versie can Ctraidassist 1.17 :). Misschien in versies daarvoor ook maar ik ging van 1.07 naar 1.17 geloof ik. Iig zie je de mob die je hebt getarget en degene die wordt aangevallen ernaast in je MT window.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:43:
[...]

Ik neem aan dat niet alles automatisch is ge-reset hoor :) Alleen als je bij de trainer kiest voor een reset zal het nu gratis zijn de eerste keer. Handig toch?
Het stond op het US forum dat je gedwongen word om te respeccen. :) maarja ik moet ook mn 15 punten in protection wat beter verdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dat wordt beschouwd als een hack en is een bannable offense

als argument is gegeven door Fangtooth:

Aggro control is one of the key aspecs in teamplay inside instances and in party's
thus having this visible would alter gameplay in such a way, it would remove a big part of strategic gameplay and teamwork

iets in die strekking was het, meen ik mij te herinneren

edit:
alleen huidige target kan op de assist manier inderdaad

echter met lava surges in MC heb je daar weinig aan, omdat die wel eens random iemand pakken :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 13-07-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Blijf je met deze patch nu ook je pvp honor rewards houden ?

Ik heb ergens gehoord/gelezen dat bij een volgende patch je je rewards houdt,ookal zak je weer wat ranks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Un-X-PecteD schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:49:

Ik heb ergens gehoord/gelezen dat bij een volgende patch je je rewards houdt,ookal zak je weer wat ranks.
Rewards houd je altijd, of je ze kan gebruiken is een tweede... je moet het bijpassende rang of hoger hebben namelij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Un-X-PecteD schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:49:

Ja, dat klopt..
ben het er niet echt mee eens, je kunt "Gewoon" in 2 maanden "even" high warlord worden, alle rewards kopen en vervolgens nooit meer PvPen. Niet echt stimulerend om je current rank te houden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

euhm, waarom SoComm speccen als je MC runned?

enige waar jij voor nodig bent in MC is cleanse spammen en fire aura. En dan nog mee draaien in de healerrotation..

Een pala die goed gespecced voor MC is in mijn ogen holy/prot specced. Die 11 puntjes in retri kan je een stuk beter gebruiken hoor :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=835

Zelf gebruik ik ^^ icm http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=817 zodat ik altijd kan zien we de target is en hoe die het aan het doen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jevn schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:50:
[...]

Rewards houd je altijd, of je ze kan gebruiken is een tweede... je moet het bijpassende rang of hoger hebben namelij.
nu dus niet meer :/

erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
[...]

Nu niet meer dus als je die rank al een keer hebt gehaald :
Honor system reward items with a rank requirement will now require a lifetime "highest rank" of that rank, rather than requiring the character to currently have the required rank.
Hoogste lifetime rank geldt dus. Als je rank 14 bent dan zul je voor altijd alle epic wapens kunnen blijven gebruiken etc. zelfs als je terugvalt naar scout :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:48:
[...]
als argument is gegeven door Fangtooth:

Aggro control is one of the key aspecs in teamplay inside instances and in party's
thus having this visible would alter gameplay in such a way, it would remove a big part of strategic gameplay and teamwork

iets in die strekking was het, meen ik mij te herinneren

edit:
alleen huidige target kan op de assist manier inderdaad

echter met lava surges in MC heb je daar weinig aan, omdat die wel eens random iemand pakken :P
Nee, dat ging over iemand die vroeg of ze er een zichtbare aggro meter in wouden bouwen. Dat zou zaken natuurlijk veeeel te simpel maken voor warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:51:
[...]

erg jammer
Ja, ik bedoelde ook, dat je ze kan blijven gebruiken (net wakker, sorry:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Als je een mob geselecteerd hebt kun je door op F te drukken zien wie hij aan het slaan is. /assist kan ook natuurlijk :)

Een zichtbare agrometer haalt alle uitdaging eruit voor een warrior. Heb niet voor niks 60 levels lang agro zitten leren om het nu via een metertje te kunnen zien. Warriors zouden dan net zo goed een bot kunnen worden.

[ Voor 48% gewijzigd door Yellow|A op 13-07-2005 12:56 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Tr!gger schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:51:
[...]

Hoogste lifetime rank geldt dus. Als je rank 14 bent dan zul je voor altijd alle epic wapens kunnen blijven gebruiken etc. zelfs als je terugvalt naar scout :)
WTF? Dus je hoeft nu opeens niet meer die rank te behouden om items te behouden? omg pvpen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:51:
[...]

Nu niet meer dus als je die rank al een keer hebt gehaald :

[...]

Dus over een jaar ofzo heeft de halve server al die epic armor en wapens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Om op je a-vraag antwoord te geven > Nja, om te beginnen heb ik geen Command, aangezien ik geen enkel punt in retri heb ;) Verder hebben de meeste mobs/bosses in MC wel een zekere vorm van AoE, waardoor ik in verhouding meer health verlies door op ze in te slaan dan dat ik ze damage doe. Daarmee help ik de groep dus niet, want dan heb ik m'n mana voor mezelf nodig, of heb ik mana van andere healers nodig. Ik laat het slaan (wat pallies betreft) wel aan de retri figuren over met hun ARs :P

Ik blijf dus vrij ver weg van mobs/bosses en ik doe enkel cleanse + heal + buff (refreshes & BoP). En ik heb momenteel veel int/mana-regen/+ healing gear en zit hoog in de ranglijsten wat healen betreft. En die Aurastone Hammer lijkt me wel wat, maar de Azuresong Mageblade lijkt me ook wel wat :+ Weer 1 op de 100 heals extra een gratis crit heal ieg ;) Maarja, ik vind mana-regen ook wel lievv :'( Decisions, decisions :+

Ik heb dus liever een +healing wapen als 1h (met een +healing enchant erop ook), aangezien ik voornamelijk flash of light spam en ik van de +int op de meeste 1h weaps misschien 1 flash of light extra spammen kan. Dan heb ik meer aan een +healing weap. Sacred Protector heb ik ook en buiten MC gebruik ik die dan ook zeker, maar voor MC gebruik ik nog steeds m'n Hypertech Buckler, omdat die mana-regen op dat moment beter is dan 100 health extra. Armor maakt weinig uit, aangezien ik als het goed is toch geen hits krijg.

En voordat ik te horen krijg van mensen dat ik m'n rol moet kennen, dat ik melee ben, dus dat ik mobs moet hitten :P Nee, ik ben eik een soort cleric en ik heal op druid-niveau momenteel.
DRaakje schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:43:
+healing/dmg is altijd dat bedreag erbij uitgaande van een 3,5 sec durende cast. (korter is minder effect. Cast reduces van talentpoints hebben geen effect hierop).

Verder is +healing het zelfde als "Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 31."
Geen verschil tussen dus. Er zijn items waarbij er wel een radom getal word genomen maar dan staat er iets van "Equip: Increases healing done by spells and effects by 1 up to 31."
Ja, ik ben bekend met hoe de +healing werkt :) Helaas, want die volledige bonus bij flash of light zou me een soort healing-god maken :+

Maar m'n vraag was dus idd dat 2e, of die 2 soorten +healing hetzelfde waren. Nja, dat blijkt dus idd zo te zijn :) Nice :D Dan is deze mace van 3 g gewoon beter dan de Hammer of Grace, want die heeft gemiddeld geen +29 :D Nja, leuk :)

[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 13-07-2005 12:58 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Statusbars

Even op curse-gaming.com zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:51:
[...]

erg jammer
Dat laatste zou je achter wegen laten als je wist hoeveel uur je moet PVPen om een rank up te gaan, na rank 11. Dan praatte je écht wel anders.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig zijn de meeste items niet eens meer zo goed vergeleken met de loot in BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Vanaf deze patch niet meer dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paladin met Azuresong Mageblade? :'( Arme alliance Warlocks/Mages...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Un-X-PecteD schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:52:
[...]

Ja, ik bedoelde ook, dat je ze kan blijven gebruiken (net wakker, sorry:))
damnit, waar is die bitchslap smile als je hem nodig hebt }> :P

damn wordt natuurlijk weer een paar uur wachten tot ik al me addon updates binnen heb :D
PromWarMachine schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:55:
[...]

Dat laatste zou je achter wegen laten als je wist hoeveel uur je moet PVPen om een rank up te gaan, na rank 11. Dan praatte je écht wel anders.
ware het niet dat het grootste deel van de non hardcore pvp'ers alleen even snel de trinket wil halen en low lvl spul

ik geloof ook niet dat iemand zo makkelijk high rank pvp haalt, maar egwoon het feit dat er een paar zeer handige dingen, betrekkelijk makkelijk te krijgen zijn maakt het gewoon niet leuk.

Plus de hele opzet van PvP in beginnen was dat je moest werken om je spul te behouden.

Eerst 'loonde' niet echt om te gaan PvP'en omdat je bezig moest blijven. Nu zullen er namelijk heel veel mensen 'even snel' proberen een rank te halen voor stuff en dan klaar zijn. alleen de echte hardcore PvP rankers zullen proberen hun rank te blijven behouden.

Tuurlijk zal het daardoor ook moeilijker worden om in rang te stijgen, meer PvP'ers = meer CP's in totaal, = meer CP's nodig om te stijgen in rang.

ik had het beter gevonden als ze het hadden opgedeeld in 2en

Officers equipment alleen als je officer bent en lager alleen als je lager bent

op die manier heb je imho best of both worlds, je wordt gedwongen officer te blijven wil je het betere spul blijven gebruiken.

[ Voor 67% gewijzigd door Bokkie op 13-07-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 17:22
Waarschuwing:
Wat mag je vandaag niet doen:
- Flamen op Blizzard omdat je nog geen patch hebt
- Flamen op je medegebruikers omdat ze vragen waar de patch is
bwhahaha! (Sorry, moest ff lachen staat er zo droog :P)

Anyways, ik zit is te lezen over de amerikaanse guilds, en die heben zowat allemaal al de eerste 2 bosses in BWL dood en hebben daar wat mooie loot vandaag getoverd. 2 daggers die mij zeer interesseren iig!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm das wel aparte verandering
Honor system reward items with a rank requirement will now require a lifetime "highest rank" of that rank, rather than requiring the character to currently have the required rank.
Dit staat er dus bij de patch notes. Wel vreemd idd dat je als je ooit rank 11 geworden bent je op rank 5 je epic mount kan gebruiken. Maar goed aan andere kant denk ik dat ze dat gedaan hebben zodat je beetje kan pvpen en instance kan doen. En niet dat je dag in dag uit moet pvpen om je rank te behouden.

Maar goed we zien wel hoe het uit pakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:55:
[...]

Statusbars

Even op curse-gaming.com zoeken ;)
/hug

ff kijken als ik er weer op kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
sn0x0r schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:57:
[...]

bwhahaha! (Sorry, moest ff lachen staat er zo droog :P)

Anyways, ik zit is te lezen over de amerikaanse guilds, en die heben zowat allemaal al de eerste 2 bosses in BWL dood en hebben daar wat mooie loot vandaag getoverd. 2 daggers die mij zeer interesseren iig!! :)
Link?

Ps: site is up!

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 13-07-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Vaag dat je bij elke patch akkoord moet gaan met nieuwe voorwaarden. Net alsof ze die steeds veranderen. Volgens mij mag dat nog niet eens, ik ben akkoord gegaan met de originele voorwaarden die bij het aangeschafte spel zaten. Ik kan zonder te patchen het spel niet spelen en dan gooien ze vrolijk elke keer nieuwe voorwaarden in. Behalve dat het uitermate irritant is vind ik dit ook geen nette manier van zaken doen.

Nog geen 3 uur kunnen spelen of er is weer een patch. Krijg ik downtime ook terug via mijn account ? Patch zegt steeds dat er iets mis is met de netwerksettings :? en breekt dus gewoon af.

Ik ben nu Level 6 warrior en een beetje aan het questen, gaat verders wel lekker :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:56:
Een paladin met Azuresong Mageblade? :'( Arme alliance Warlocks/Mages...
Eh, paladins hebben er best veel aan, hoor :P Paladins worden in MC gewoon in het heal/cleanse/buff-hokje gepropt, dat is niet hetgene waar de meeste paladins hun paladin voor gerolld hebben! Maar als ik heal wil ik dat wel op de beste manier doen. En die extra crit-kans en +healing (jaja, ook +damage) is erg prettig. Verder nog intellect en stamina. Waarom een paladin daar niet net zoveel aan zou hebben als een warlock of mage is mij niet geheel duidelijk :P En als het een grotere verbetering is voor iemand anders dan dat het voor mij is, zal ik heus niet mee bieden.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:02:
[...]

Eh, paladins hebben er best veel aan, hoor :P Paladins worden in MC gewoon in het heal/cleanse/buff-hokje gepropt, dat is niet hetgene waar de meeste paladins hun paladin voor gerolld hebben! Maar als ik heal wil ik dat wel op de beste manier doen. Maar die extra crit-kans en +healing (jaja, ook +damage) is erg prettig. Verder nog intellect en stamina. Waarom een paladin daar niet net zoveel aan zou hebben als een warlock of mage is mij niet geheel duidelijk :P En als het een grotere verbetering is voor iemand anders dan dat het voor mij is, zal ik heus niet mee bieden.
Hehe, ik zeg niet dat paladins er geen recht op hebben =P Maar shamans kunnen geen swords gebruiken en paladins wel.. daarom .. arme alliance :).

Al die discussie voor wie een item nou bedoeld is vind ik zo nutteloos, als je er dkp voor spaart heb je er gewoon recht op. Simple as tha }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:05:
Hehe, ik zeg niet dat paladins er geen recht op hebben =P Maar shamans kunnen geen swords gebruiken en paladins wel.. daarom .. arme alliance :).
Ah :D Ja, daar heb je een punt :+
Al die discussie voor wie een item nou bedoeld is vind ik zo nutteloos, als je er dkp voor spaart heb je er gewoon recht op. Simple as tha }:O
Nja, als een warrior er op will rollen... Nee, sorry, maar dat mag gewoon niet :P Spijt me! :D Rogue hetzelfde :P Kijk, de gehele guild moet er wel op vooruit gaan natuurlijk. Maarja, ik denk dat iedereen mijn mening deelt eik :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat mag je vandaag niet doen:
- Flamen op Blizzard omdat je nog geen patch hebt
- Flamen op je medegebruikers omdat ze vragen waar de patch is