VinnieWeiss schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:41:
a. Waarom raak je nooit een mob aan? Niet gespecced op damage, dan kan ik het begrijpen. Maar SoCom + een goed wapen en je doet nog redelijk wat damage in MC.
b. Zoek dan liever een 1h met int en sta, das belangrijker, dat in combinatie met bijv sacred protecter is redelijk nice.
Ik heb zelf Aurorastone Hammer + Sacred Protector
Om op je a-vraag antwoord te geven > Nja, om te beginnen heb ik geen Command, aangezien ik geen enkel punt in retri heb

Verder hebben de meeste mobs/bosses in MC wel een zekere vorm van AoE, waardoor ik in verhouding meer health verlies door op ze in te slaan dan dat ik ze damage doe. Daarmee help ik de groep dus niet, want dan heb ik m'n mana voor mezelf nodig, of heb ik mana van andere healers nodig. Ik laat het slaan (wat pallies betreft) wel aan de retri figuren over met hun ARs
Ik blijf dus vrij ver weg van mobs/bosses en ik doe enkel cleanse + heal + buff (refreshes & BoP). En ik heb momenteel veel int/mana-regen/+ healing gear en zit hoog in de ranglijsten wat healen betreft. En die Aurastone Hammer lijkt me wel wat, maar de
Azuresong Mageblade lijkt me ook wel wat

Weer 1 op de 100 heals extra een gratis crit heal ieg

Maarja, ik vind mana-regen ook wel lievv

Decisions, decisions
Ik heb dus liever een +healing wapen als 1h (met een +healing enchant erop ook), aangezien ik voornamelijk flash of light spam en ik van de +int op de meeste 1h weaps misschien 1 flash of light extra spammen kan. Dan heb ik meer aan een +healing weap. Sacred Protector heb ik ook en buiten MC gebruik ik die dan ook zeker, maar voor MC gebruik ik nog steeds m'n Hypertech Buckler, omdat die mana-regen op dat moment beter is dan 100 health extra. Armor maakt weinig uit, aangezien ik als het goed is toch geen hits krijg.
En voordat ik te horen krijg van mensen dat ik m'n rol moet kennen, dat ik melee ben, dus dat ik mobs moet hitten

Nee, ik ben eik een soort cleric en ik heal op druid-niveau momenteel.
DRaakje schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:43:
+healing/dmg is altijd dat bedreag erbij uitgaande van een 3,5 sec durende cast. (korter is minder effect. Cast reduces van talentpoints hebben geen effect hierop).
Verder is +healing het zelfde als "Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 31."
Geen verschil tussen dus. Er zijn items waarbij er wel een radom getal word genomen maar dan staat er iets van "Equip: Increases healing done by spells and effects by 1 up to 31."
Ja, ik ben bekend met hoe de +healing werkt

Helaas, want die volledige bonus bij flash of light zou me een soort healing-god maken
Maar m'n vraag was dus idd dat 2e, of die 2 soorten +healing hetzelfde waren. Nja, dat blijkt dus idd zo te zijn

Nice

Dan is deze mace van 3 g gewoon beter dan de Hammer of Grace, want die heeft gemiddeld geen +29

Nja, leuk
[
Voor 19% gewijzigd door
Okyah op 13-07-2005 12:58
]