Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
gelukkig had ik op frostwhisper nog een char... een lvl 5! hiep hoi wat een lol
Anoniem: 10822
Anoniem: 115636
Amen! Ik heb ze dit een tijdje geleden ook gemaild. Klopt dat de servers het meest van de tijd online zijn, maar als ik 's avond na mn werk wil gamen moet dat kunnen vind ik, ik betaal er tenslotte voor. Een dag extra oid zou een mooi gebaar zijn toch?Ik werk 10 - 11 uur per dag 2 banen nu in de vakantie en als ik om 20:00 thuis kom wil ik spelen, dan speel je ff en dan krijg je dit soort shit...
Vind het alleen maar normaal dat ze mij een extra gratis moeten dag geven voor dit soort crap ( geld boeid me niet het idee wel )
Kreeg zo'n standaard reactie..
Tja wat kan je ermee. Maar als zoveel mensen hun ongenoegen tonen over de schijnbare beta kwaliteit van de server software, zal er misschien wel wat veranderen.Hello,
We are sorry about the inconvenience but our servers were temporarily taken down for maintenance to update software or to make changes or enhancements to the hardware. You can track the status of the server on our WoW Server Status forum, at http://forums-fr.wow-euro...status-fr&t=62&p=1#post62.
If we find any problems that could contribute to server crashes or lag, we do take action in order to prevent this. When we are forced to take down a server, we will get it back up and running as soon as possible. We appreciate your understanding, and we will do everything we can to ensure that your World of Warcraft experience is enjoyable.
Don't hesitate to contact us if you have any further inquiries.
Enjoy your gaming, see you soon in Azeroth !
Pierre B.
Blizzard Europe Technical Support
www.wow-europe.com
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 115636 op 12-07-2005 22:51 ]
Ja, het is ook een grote samenzwering. Ze doen het erom!Anoniem: 115636 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:49:
Amen! Ik heb ze dit een tijdje geleden ook gemaild. Klopt dat de servers het meest van de tijd online zijn, maar als ik 's avond na mn werk wil gamen moet dat kunnen vind ik, ik betaal er tenslotte voor.
https://niels.nu
Anoniem: 115636
Ehh ja...Hydra schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:51:
[...]
Ja, het is ook een grote samenzwering. Ze doen het erom!
Anyway..
Ik snap dat ze hun best doen, en dat ze 10 a 20 miljoen euro per maand aan abonnementsgeld opstrijken, maar als de servers zo vaak down liggen zou een positief gebaar van Blizzard wel op zn plaats zijn.
Anoniem: 148864
Teveel mensen massaal op bepaalde tijdstippen erin komen en dan zo'n erge lag veroorzaken dat de boel hangt!
Lijkt onze mailcenter server wel van TpgPost! tussen 16:00 en 17:00 uur hebben we ook een ontzettende lag!
Nou ik moet zeggen dat ze erg hun best doen om de server optimaal online te krijgen ondanks zoveel spelende mensen die er zijn op de europese servers.
Maar het verotte geluk hebben dat je na een dag hard werken thuis komt en eindelijk je spel te kunnen spelen, de server eruit ligt!!

Maar goed hoorde net van een maatje dat ie ingelogt is!! mazzelaar want ik kom er nog steeds niet in!! Azjol-nerub server.
erg lelijk idd want je kijkt wel uit naar een lekker potje wow 's avondsAnoniem: 148864 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:57:
Ik denk echt dat de servers een beetje vol beginnen te raken!
Teveel mensen massaal op bepaalde tijdstippen erin komen en dan zo'n erge lag veroorzaken dat de boel hangt!
Lijkt onze mailcenter server wel van TpgPost! tussen 16:00 en 17:00 uur hebben we ook een ontzettende lag!
Nou ik moet zeggen dat ze erg hun best doen om de server optimaal online te krijgen ondanks zoveel spelende mensen die er zijn op de europese servers.
Maar het verotte geluk hebben dat je na een dag hard werken thuis komt en eindelijk je spel te kunnen spelen, de server eruit ligt!!is om te janken natuurlijk
![]()
Maar goed hoorde net van een maatje dat ie ingelogt is!! mazzelaar want ik kom er nog steeds niet in!! Azjol-nerub server.
maarehm ik zat net nog online...dacht ff restarten omdat ik cosmos er ff opgezet had.
nou mooi nie
Steam: CatBearCow
Dat bedoel! Maar hoorde dat er steeds meer mensen online komen....alleen zeg maar door een trechter heen zo langzaam.Bartjeuhz schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:00:
[...]
erg lelijk idd want je kijkt wel uit naar een lekker potje wow 's avonds
maarehm ik zat net nog online...dacht ff restarten omdat ik cosmos er ff opgezet had.
nou mooi nie
Dus effe af en toe proberen in te loggen om de 5 min denk ik!
He who controls the Spice, controls the Universe.
Alleen was al op de plek van bestemming om mijn quest in te leveren! nu ik inlog zat ik nog op de vogel erheen te vliegen
Wel een beetje jammer!

eerst kijken dan zeiken
(bewaar wel je wtf folder)
[ Voor 15% gewijzigd door Tjikoschutte op 12-07-2005 23:20 ]
Hmm, volgens mij heb ik wel eens wat Third Alliance members zien rondlopen. Met rooie letters uiteraard, want horde is veel leuker.Anoniem: 144474 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:19:
Ik zit in een guild op Bloodfeather genaamd The Thirth Alliance. (heel origineel al die alliance namen maar wij hadden deze naam als voor WOW)
Spreek me vanavond na tienen eens aan. Nightstalker heet ik daar inderdaad. En je bent van harte welkom in de guild. Geen trial periode ofzo en we willen je altijd wel helpen (behalve als je uldaman gaat doen) Het is een Europese guild. Engelse lui, nederlanders en nog wat gasten die niet op teamspeak zitten. (ow we gebruiken dus ook teamspeak:P)
Ben zelf een level 49 NE druid. We zijn nog niet zo heel erg groot maar we hebben zeker plannen om flink te groeien.
)
Anoniem: 143011
We waren dus bij Garr. Hadden al z'n adds op 3 na dood en Garr zelf op 5%. Opeens schiet 1 van die adds uit z'n banish en ontploft middenin het healercamp: alle healers dood. Kut. Nouja, dan maar blijven vechten, en toen uit alle macht toch nog Garr doodgekregen. 3 Warlocks, 1 druid met 25 min cooldown op zn res, 1 rogue en 2 hunters waren over. Wij hadden al iets van, ok, hoe de fuck gaan we dit oplossen? Dan maar de Jumper Cables gebruiken, ook al werken die bijna nooit bij ons. Wonder boven wonder werkten ze deze keer wel
Toevallig was er ook een GM in de raid, om lockoutproblemen te verhelpen. Hij vroeg of ie ook mocht rollen op de loot, maar toen bedacht ie zich dat ie ook kon cheaten en summonde dit:

Al met al een hele leuke avond gehad
Gewoon de dir verplaatsen, re-install van complete WoW is nergens voor nodig.bratos schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:16:
Ik wil gaan windows gaan herinstalleren, kan ik dan beter de map WoW kopiëren en daarna terugzetten op C:\ , of is het raadzaam om ook het spel opnieuw te installeren (en te patchen) ?
Hij summende dat uber wapen dus gewoon voor jullie? of voor zich zelf? wel leuk druid wapentjeAnoniem: 143011 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:35:
Hehe, grappig verhaal meegemaakt vanavond.
We waren dus bij Garr. Hadden al z'n adds op 3 na dood en Garr zelf op 5%. Opeens schiet 1 van die adds uit z'n banish en ontploft middenin het healercamp: alle healers dood. Kut. Nouja, dan maar blijven vechten, en toen uit alle macht toch nog Garr doodgekregen. 3 Warlocks, 1 druid met 25 min cooldown op zn res, 1 rogue en 2 hunters waren over. Wij hadden al iets van, ok, hoe de fuck gaan we dit oplossen? Dan maar de Jumper Cables gebruiken, ook al werken die bijna nooit bij ons. Wonder boven wonder werkten ze deze keer wel. Een priest gerezzed, die rezzde de rest van de raid en de 2 overgebleven adds afgemaakt. Needless to say dat we ons allemaal kapotgelachen hebben daar. Mooie verhalen zijn dat
Toevallig was er ook een GM in de raid, om lockoutproblemen te verhelpen. Hij vroeg of ie ook mocht rollen op de loot, maar toen bedacht ie zich dat ie ook kon cheaten en summonde dit:
[afbeelding]
Al met al een hele leuke avond gehad
Anoniem: 144474
Alleen op bloodfeather was de horde altijd veel beter georganiseerd.
Vanavond kickte alliance hun asses
Hele fijne avond.. binnen 2 uur 200 HK,
Was lekker aan het farmen in DM East for teh mnoey 4 teh epix muont & teh tarbard, maar helaas
Ik farm het wel echt VEEL trager dan een mage, maar heb geen downtime tussen resets, das dan wel weer handig. Maar toch had ik graag die mobs sneller platgekregen. Retri aura + Redoubt + Holy Shield + Thorium Spike helpt gelukkig wel, maar nog steeds. Als ik ze stuk voor stuk plat moest slaan zou het NOG langer duren, maarja
Iemand nog een goede paladin farming spot? DM is deels geluk, geen zekere cashflow ofzo. Maar toch, wel leuk als je een Glowing Brightwood Staff vindt oid
[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 13-07-2005 03:17 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
[ Voor 18% gewijzigd door Okyah op 13-07-2005 03:23 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 42323
Heb vandaag weer ongeveer 600 hk's erbij, gaat lekker.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 13-07-2005 03:54 ]
eindelijk flightpoitn in Camp Cow
ik snap trouwens niet waarom iedereen loopt te 'patsen' met HK's?
zet liever je CP's neer, dat zegt veel meer dan je HK's
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

De eerste 2 bazen zijn in US al gesloopt en dan kan je niet meer verder door een gate die open moet lol..
Ik kan niet wachten iig =P
*Ok nu werkt hij wel
[ Voor 19% gewijzigd door Boely op 13-07-2005 08:31 ]
|| AFCA || 35x Landskampioen || 20x KNVB Beker || 4x EC 1 || 1x EC 2 || 1x UEFA Cup ||
Ja en nee, je moet dan ook nog eens over dezelfde server praten want het is ook weer afhankelijk van het totale cp's van de server.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 07:12:
ik snap trouwens niet waarom iedereen loopt te 'patsen' met HK's?
zet liever je CP's neer, dat zegt veel meer dan je HK's
Anoniem: 135836
LOLOLOLOLOkyah schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 03:16:
...
Was lekker aan het farmen in DM East for teh mnoey 4 teh epix muont & teh tarbard, maar helaas
.
ik lig gewoon weer dubbel
nref paladin!
...nefr
...efnr
...
dus beter pats je gewoon met je huidige rankjevn schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 08:31:
[...]
Ja en nee, je moet dan ook nog eens over dezelfde server praten want het is ook weer afhankelijk van het totale cp's van de server.
vandaag lekker geen WoW
... ress pzlAnoniem: 135836 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 08:34:
[...]
LOLOLOLOL
ik lig gewoon weer dubbel
nref paladin!
...nefr
...efnr
...
Ik heb gisteren in mijn eentje @ 35 de deadmines leeggehaald, tot en met het canon, ik dacht dat ik die elites daar wel niet met 4 tegelijk aan zou kunnen, maar verder ging het goed, zonder wipe. Kostte me wel een grote zak soulstones aan het steeds rezzen van mijn void wanneer ik mijn schild weer eens nodig had voor een nood-hellfire.
Ik deed dat omdat ik groene items nodig had, heb enchanting opgepakt en moet natuurlijk levelen, dus disenchanting was hard nodig. Zit nu tegen de 100 enchanting skill, want daarna ben ik met een party nog even mee de stockade ingegegaan. We hadden toen een mage bij ons, dus het AoE feest kon beginnen
We hadden ook een rogue bij (hoe ironisch), alleen deze snapte het niet helemaal. Hij negeerde mana breaks, ook als er in caps expliciet om werd gevraagd, en bracht de party meermalen bijna tot een wipe door een mislukte sap of sneakactie.
Toch al met al flink kunnen disenchanten, en wat newbies blij gemaakt met gratis chest en bracers enchants.
Ik ben heel benieuwd hoe alles er na de patch uitziet! Een progress bar voor je honour points, en een nieuw stuk in de demo tree waar ik naar uitkijk
Anoniem: 117859
|| AFCA || 35x Landskampioen || 20x KNVB Beker || 4x EC 1 || 1x EC 2 || 1x UEFA Cup ||
Nope, daarom vroeg ik het hier even, omdat ik sowieso niet zo'n fan ben van die bittorrent downloader met mn 1mbit lijntje...Anoniem: 117859 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 08:56:
ik denk het niet, en zo te zien doet de downloader van blizzard het ook niet, of doet hij het bij jullie wel?
Anoniem: 130680
Oh! Hoe kom je BWL in dankEv4h schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 08:21:
Yay, Blackwing Lair vanavond.. Als de mensen snel genoeg attuned kunnen worden that is =P
De eerste 2 bazen zijn in US al gesloopt en dan kan je niet meer verder door een gate die open moet lol..
Ik kan niet wachten iig =P
Anoniem: 143011
Voor zichzelf dusSaURoN schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 02:38:
[...]
Hij summende dat uber wapen dus gewoon voor jullie? of voor zich zelf? wel leuk druid wapentje
Anoniem: 117859
Het heeft 2 uur geduurd voordat we bij The Beast waren en waren ondertussen al 4x gewiped..
En ondertussen zat er nog een heerlijke ninjalooter in..meteen maar gekicked en doorgegaan.. wipen we 2m van de General af en zit er op geen 1 rezzer een SoulStone... handig
Jepp, of je doet even de attunement quest, is wat handiger dan per 15 man naar binnen te gaan omdat UBRS op 15 man gecapped is en BWL 40mans isAnoniem: 117859 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:06:
je komt in BWL via UBRS, dan moet je nadat je rend net hebt gedaan, en op weg naar teh beast, bovenaan de trap naar links gaan ipv. rechts voor the beast. dan kom je bij groene portal, BWL
Quest begint bij de Quartermaster vlakbij de BRS ingang afaik.. deze dropt een item oid, daarna drakki slopen en je bent geattuned.
Anoniem: 134675
een ubrs run duurt ongeveer 1 uur... t snelste wat ik heb gedaan was 45 min

mr, iig, er is voor bwl een attuement quest een beetje zoals die voor MC
kill *vroegere* rarespawn buiten de instance, krijg quest, kill drakki en klaar ben je
mja, blizzie downloaders werken niet en op de blizzie mirrors staan alleen de us versies

lekker is dat, gogo blizzie
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
dit is de WoW-1.6.0-enUS-patch.exe << enUS niet de goede patch dusjoostve schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:17:
van www.fileplanet valt de nieuw patch te downloaden
Klinkt makkelijker dan dat 't is tho =PAnoniem: 134675 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:15:
wth, hoe krijg je dat voor elkaar?
kill *vroegere* rarespawn buiten de instance, krijg quest, kill drakki en klaar ben je
mja, blizzie downloaders werken niet en op de blizzie mirrors staan alleen de us versies

Die andere 15 man krijgt toch zijn eigen instance pannenkoekArinen schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:51:
Ik denk dat onze guild gewoon Oldskool in de instance gaat. Gewoon 15 man UBRS doen, clearen tot aan de BWL portal. Iedereen in BWL daarna weer een group van 15 die UBRS binnen loopt. Die kunnen gewoon doorlopen omdat het toch clear is en zo verder totdat iedereen binnen is.
[ Voor 59% gewijzigd door Muppet op 13-07-2005 09:55 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Nja, als je in een instance met een mage gaat AoE-en, is zo'n rogue niet bijster nuttig, ik had 'em gekickedHTT-Thalan schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 08:52:
We hadden ook een rogue bij (hoe ironisch), alleen deze snapte het niet helemaal. Hij negeerde mana breaks, ook als er in caps expliciet om werd gevraagd, en bracht de party meermalen bijna tot een wipe door een mislukte sap of sneakactie.
Ik heb maandag met een paar guildies de deadmines gedaan. We waren eerst op zoek naar een gewone groep, maar we konden geen tank + healer krijgen. Toen is een level 51 warrior meegeweest. Beetje een sit back 'n enjoy the show ervaring zegmaar
Anyway, die pulde dus steed iets van 10 mobs, welke ik dan ging AoE-en. De rest stond er bij en keek er naar eigenlijk. Nog wel een keertjes doodgegaan omdat die Warrior wat moeite had om op alle 10-15 (grootste pull) mobs aggro te houden. Wel lekkere DPS
"Them bones, them bones, them dry bones"kEv4h schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:22:
Klinkt makkelijker dan dat 't is tho =P
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 13-07-2005 09:59 ]
https://niels.nu
Tuurlijk niet ;DMuppet schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:54:
Zouden er wat mensen screenshots kunnen maken van de Raid UI en Honor Tab als ze de patch binnen hebben en er weer in kunnen. Ben wel benieuwd namelijk . . .
[...]
Die andere 15 man krijgt toch zijn eigen instance pannenkoek
Gewoon 40 man raid, er zin een 15 man kap op ubrs maar als ze in BWL zitten zijn ze niet meer in ubrs dus kunnen er weer nieuwe mensen in
There is no art to find the minds construction in the face
moet eerlijk zeggen dat ik dat liever doe dan voor de 4e keer met een pug anderhalf uur doen over een instance (4e char, vandaar)Hydra schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:55:
[...]
Nja, als je in een instance met een mage gaat AoE-en, is zo'n rogue niet bijster nuttig, ik had 'em gekicked
Ik heb maandag met een paar guildies de deadmines gedaan. We waren eerst op zoek naar een gewone groep, maar we konden geen tank + healer krijgen. Toen is een level 51 warrior meegeweest. Beetje een sit back 'n enjoy the show ervaring zegmaar
Anyway, die pulde dus steed iets van 10 mobs, welke ik dan ging AoE-en. De rest stond er bij en keek er naar eigenlijk. Nog wel een keertjes doodgegaan omdat die Warrior wat moeite had om op alle 10-15 (grootste pull) mobs aggro te houden. Wel lekkere DPS
nu is het ook een reroll om asap op 60 te komen hoor
hoewl ik het met instances minder erg vind om opnieuw te doen met een normale groep dan die rare drop quests

gisteren zowaar in 1k needles geholpen met Rok A Lim door een lvl ?? NE druid
helaas werd die goede daad nog geen half uur later teniet gedaan door een lvl ?? mage die het leuk vond om mensen van minimaal 10 lvls lager te 2 hit killen

maar weer een gewoonte van maken om mijn lvl 60 main te parkeren vlakbij mijn alt quest/grind plaats
je moest gewoon een raid aanmaken, met max 15 man brd in rennen tot het eind, daar molten core in, dan de volgende 15 man naar binnen totdat iedereen binnen in molten core was.
Ik neem die moeite niet eens, niet in de laatste plaats omdat ik altijd van hot naar her reis vanwege ganks, het is niet de moeite die main elke keer mee te laten reizen.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:09:
[...]
helaas werd die goede daad nog geen half uur later teniet gedaan door een lvl ?? mage die het leuk vond om mensen van minimaal 10 lvls lager te 2 hit killen![]()
![]()
maar weer een gewoonte van maken om mijn lvl 60 main te parkeren vlakbij mijn alt quest/grind plaats
Alle gankers komen op de KOS lijst, en die camp ik dan nog wel eens als ik eenmaal 60 ben
Vraagje. Hoe moeilijk is het om een paladin ervan te overtuigen dat je blessing of wisdom wilt.
Yellow: Blessing of Wisdom please, always handy for the boss
Paladin: [MIGHT]!
Yellow: ... I haven't hit a thing since level 18, wisdom please
Paladin: [SALVATION]!
Yellow: ... i'm not healing till i get wisdom
Beetje irritant om dat elke vijf minuten te doen. Salvation is echt niet nuttig, 30% minder agro klinkt leuk, maar dat werkt alleen als de losse mobs ook getankt worden. Als dat niet zo is rennen ze nog steeds met de eerste de beste heal op me af.
|{ brrr }] |
Anoniem: 69290
Anoniem: 23522
Gewoon, niet proberen. Salvation is een van de nuttigere blessings van een paladinYellow|A schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:23:
Was gisteren in Uldaman om twee mensen uit de guild te helpen. Komen we aan bij de laatste boss, bugged. Evade, evade evade. Hij sloeg niet, hij volgde alleen de warrior rond alof het zo'n stormwind orphan was. Toen tijdens de HS crashde de world server. Leuk
Vraagje. Hoe moeilijk is het om een paladin ervan te overtuigen dat je blessing of wisdom wilt.
Yellow: Blessing of Wisdom please, always handy for the boss
Paladin: [MIGHT]!
Yellow: ... I haven't hit a thing since level 18, wisdom please
Paladin: [SALVATION]!
Yellow: ... i'm not healing till i get wisdom
Beetje irritant om dat elke vijf minuten te doen. Salvation is echt niet nuttig, 30% minder agro klinkt leuk, maar dat werkt alleen als de losse mobs ook getankt worden. Als dat niet zo is rennen ze nog steeds met de eerste de beste heal op me af.
Als iemand de patch wel heeft, maar geen webspace, wil ik de mirror wel regelen hoor.Anoniem: 69290 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:27:
Omg, zijn er al mensen die de update binnen hebben, probeer nu al een uur die patch te downloaden. Niemand die een mirror weet ?
🌞🍃
dat doe ik ook hoorHTT-Thalan schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:21:
[...]
Ik neem die moeite niet eens, niet in de laatste plaats omdat ik altijd van hot naar her reis vanwege ganks, het is niet de moeite die main elke keer mee te laten reizen.
Alle gankers komen op de KOS lijst, en die camp ik dan nog wel eens als ik eenmaal 60 ben
af en toe ga ik op jacht met mijn lvl 60 naar arathi, desolace, badlands, searing, stv
gewoon even op zoek naar mensen op de koslist of gewoon guildleden van die gasten.
maar quickstrike retaliation werkt erg goed heb met het levelen van emiriya in arathi, flink wat verschillende lvl 40ers afgemaakt, omdat ze het leuk vonden mijn lvl 33 mage te corpsecampen

Anoniem: 127567
Ik weet spontaan niet meer wat ik moet doen vandaag, dan maar w88 op de update

Subtlety is meer dan genoeg. Salvation is prachtig, maar voor een boss fight heb ik duizend keer liever wisdom. Meer mana, krijg toch geen agro tegen een boss. Salvation schiet niet op als je de enige bent die agro krijgt op losse mobs. 30% betekend dat je nog steeds die andere 70% hebt elke keer wanneer je een heal doetAnoniem: 23522 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:28:
[...]
Gewoon, niet proberen. Salvation is een van de nuttigere blessings van een paladinHierdoor krijgt de persoon die aangewezen is op de mobs makkelijker de aggro en hoef je minder snel zelf te gaan rennen. Ik kan niet meer zonder salvation in Instances!
[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 13-07-2005 10:36 ]
|{ brrr }] |
Anoniem: 114195
"Vroegah" kon je nog gewoon met z'n 40-en door BRD banjeren hoorrobobeat schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:10:
dit werkt. Dit was namelijk vroeger ook zo met molten core. toen was er namelijk geen quest om je te attunen en je te porten via de lava.
je moest gewoon een raid aanmaken, met max 15 man brd in rennen tot het eind, daar molten core in, dan de volgende 15 man naar binnen totdat iedereen binnen in molten core was.
klopt ook weer, arinen zei het me net, die caps zijn geïntegreerd pas een paar patches geleden ^^Anoniem: 114195 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:35:
[...]
"Vroegah" kon je nog gewoon met z'n 40-en door BRD banjeren hoor
Wilde even mijn account checken op vervolg datum dat ik weer een nieuwe gamecard moet kopen, maar kom niet op de website!
Toevallig vanwege de nieuwe patch die idereen aan het downloaden is?
Rennen? Hangt natuurlijk af van je tank, maar als je een goede tank hebt, kun je beter blijven staan. Dan zijn de mobs een stuk makkelijker van je af te trekken dan wanneer je als warrior achter je priest aan moet rennen, taunt uitvoeren op de een en dan achter de ander aan te rennen omdat je priest blijft doorrennen. Waardoor je geen aggro kunt builden en je eerste mob alweer achter je priest aan zitAnoniem: 23522 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:28:
Hierdoor krijgt de persoon die aangewezen is op de mobs makkelijker de aggro en hoef je minder snel zelf te gaan rennen.

Dit is de reden dat ik gestopt ben op een PVP-server. Op PVE is het vrij normaal dat ik geholpen word door Horde. Was op een gegeven moment mijn Phantom Blade aan het trainen in een high-level gebied. Een Undead rogue in de buurt had dat door een hield een oogje in het zeil voor wanneer mijn health sneller omlaag ging dan mijn tegenstander. Toch erg prettig. En zelfs gisteren nog werden we geholpen bij Araj the Summoner door een Troll warrior. Op PVP liep ik als 25 (onwetende) priest door Ashenvale waarbij het voor mij op weg naar Zoram onmogelijk werd gemaakt. Door het bos was te gevaarlijk vanwege de mobs (ik was holy-specced) en over de weg was het onmogelijk vanwege de vele Alliance gankers.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:09:
gisteren zowaar in 1k needles geholpen met Rok A Lim door een lvl ?? NE druid
helaas werd die goede daad nog geen half uur later teniet gedaan door een lvl ?? mage die het leuk vond om mensen van minimaal 10 lvls lager te 2 hit killen![]()
Ahhh, vroegah ja.. En dan eenmaal binnen erachter komen dat je raid opgesplitst is in 2 verschillende instances omdat er een paar mensen zowaar 2 dagen eerder even binnen hadden gekeken =PAnoniem: 114195 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:35:
[...]
"Vroegah" kon je nog gewoon met z'n 40-en door BRD banjeren hoor
De website lijkt offline, probeer ook al steeds te connecten, enigste wat het doet is de site van Blizzard. Heb de poorten van mijn firewall al open gezet, maar nog steeds geen bitje binnen.Anoniem: 148864 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:45:
Hebben jullie ook problemen om op de website te komen van wow?
Wilde even mijn account checken op vervolg datum dat ik weer een nieuwe gamecard moet kopen, maar kom niet op de website!
Toevallig vanwege de nieuwe patch die idereen aan het downloaden is?
"Can't connect to server"
"Reconnect to server list succesfully"
"Can't connect to server"
.......Op zulke momenten denk ik: "waarom betaal je zoveel voor het spel, als je alleen kan spelen wanneer het hun uitkomt". Maar als het spel weer werkt dan ben ik dat snel vergeten.
|{ brrr }] |
Anoniem: 51661
het bok, toevallig vanmiddag al vrij? Ik ga met Rim een UBRS groupje zoeken en m meenemen op zijn eerste UBRS run-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:30:
[...]
dat doe ik ook hoor
af en toe ga ik op jacht met mijn lvl 60 naar arathi, desolace, badlands, searing, stv
gewoon even op zoek naar mensen op de koslist of gewoon guildleden van die gasten.
maar quickstrike retaliation werkt erg goed heb met het levelen van emiriya in arathi, flink wat verschillende lvl 40ers afgemaakt, omdat ze het leuk vonden mijn lvl 33 mage te corpsecampen
Mn Tauren Druid Raghen is al lvl 8
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 13-07-2005 10:59 ]
Anoniem: 73258
Ik heb hier precies hetzelfde poorten open maar geen connectie, is er misschien een mirror voor europa, kon alleen usa mirror vinden op blizzard.comAnoniem: 69290 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:51:
[...]
De website lijkt offline, probeer ook al steeds te connecten, enigste wat het doet is de site van Blizzard. Heb de poorten van mijn firewall al open gezet, maar nog steeds geen bitje binnen.
"Can't connect to server"![]()
"Reconnect to server list succesfully"![]()
.......Op zulke momenten denk ik: "waarom betaal je zoveel voor het spel, als je alleen kan spelen wanneer het hun uitkomt". Maar als het spel weer werkt dan ben ik dat snel vergeten.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Anoniem: 69290 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:51:
[...]
De website lijkt offline, probeer ook al steeds te connecten, enigste wat het doet is de site van Blizzard. Heb de poorten van mijn firewall al open gezet, maar nog steeds geen bitje binnen.
"Reconnect to server list succesfully"![]()
mag het eigenljikniet zeggen maar je weet dat het vandaag patchdag is en dan ga je nog zeuren dat het down is en dat je zoveel betaald.
Het lijkt wel alsof de download nog niet goed klaar staat ofzo. Ik wacht nog wel eventjes maar gelegen komt het zeker niet.
Even een vraag. Alsje een char wiltmaken dat eigenlijk alleen voor het geld gaat welke profs zou ik dan het beste kunnen nemen? Ik heb nu leatherworking/herbalism en datverdient nu voor mijn lvl best aardig (ik verkoop nog simpel gweoon aan de vendor.. wat moet je anders @ lvl 5
[ Voor 25% gewijzigd door Webgnome op 13-07-2005 11:01 ]
The pair of gryphons guarding the entrance to the Hinterlands have finally decided to stop staring at one another and will now wander around the entrance to the pass
En nu nog een plek vinden waar die patch te downloaden is ...Certain floating herbs, minerals, and chests should now be more down to earth

edit:
Op WorldofWar staan een aantal links naar de patch. Ik had em binnen een minuut binnen!
EDIT2: laat maar, ook US patches
[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 13-07-2005 11:06 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dit is precies dezelfde .torrent als die in de downloader .exe geïntegreerd is (alleen getest met azureus overigens, maar zou volgens mij in alle clients moeten werken). Uiteraard moet je wel even wachten tot dat blizzard de patch gaat seeden =]
Anoniem: 61283
daar staat de patch, maar die is de US versie, kweet niet of dat wel gaat werken.
Anoniem: 130680
Afgelopen week hebben wij UBRS in 47 minuten gedaan incl. eventAnoniem: 134675 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:15:
wth, hoe krijg je dat voor elkaar?
nopeAnoniem: 51661 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:57:
[...]
het bok, toevallig vanmiddag al vrij? Ik ga met Rim een UBRS groupje zoeken en m meenemen op zijn eerste UBRS run
Mn Tauren Druid Raghen is al lvl 8
ben wel om half 5 thuis ongeveer, maar dani is jarig vandaag dus vanavond uit eten
geen wow voor mij dus vnadaag, of iig maar heel kort
zou je niet eerst lbrs doen met rim?
en heeft hij brd al gedaan? doe ook even een 15 brd met hem voor atunement
hou je wel zijn handje vast
Anoniem: 51661
Gefeliciteerd-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:03:
[...]
nope
ben wel om half 5 thuis ongeveer, maar dani is jarig vandaag dus vanavond uit eten
geen wow voor mij dus vnadaag, of iig maar heel kort
zou je niet eerst lbrs doen met rim?
en heeft hij brd al gedaan? doe ook even een 15 brd met hem voor atunement
hou je wel zijn handje vast
We gaan niet echt UBRS in om te questen, maar ik moet de General nog doodmaken voor mn onyxia key en daarna heb ik ook sociale afspraken
Hij mag mn handje wel vasthouden, maar alleen als hij dicht bij de mobs durft te komen, dat moet namelijk als tank
Hans is oke ole ole!Aphax schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:01:
Als je de patch liever binnenhaalt met je eigen bittorrent client: http://www.aphax.nl/files...449-to-1.6.0-enGB.torrent
Dit is precies dezelfde .torrent als die in de downloader .exe geïntegreerd is (alleen getest met azureus overigens, maar zou volgens mij in alle clients moeten werken). Uiteraard moet je wel even wachten tot dat blizzard de patch gaat seeden =]
raMpage hier.. if you remember me!
Heh ik heb gister ook een UBRS run gehad - eerst duurde het n uur om een group te maken - staan we bijna allemaal voor de deur van BRS - crashRaseriaN schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:11:
Gisteren een 15 man run in UBRS gehad, dat was volgens mij DE slechtste group ever!
Het heeft 2 uur geduurd voordat we bij The Beast waren en waren ondertussen al 4x gewiped..
En ondertussen zat er nog een heerlijke ninjalooter in..meteen maar gekicked en doorgegaan.. wipen we 2m van de General af en zit er op geen 1 rezzer een SoulStone... handig
Toen de servers weer online waren wat het eigenlijk het tegenovergestelde van jouw run ....
binnen no time waren de 15 plaatsen bezet - een vriendelijke priest die niet meedeed summonden we ff naar binnen om te openen , daarna de hele zooi gecleard zonder wipes en bijna geen deaths
Alleen jammer dat finkles skinner en mn beasstalker chest niet dropte
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Anoniem: 88473
Ik heb op mijn alt voor het geld skinning/mining, dat gaat ook als een tierelier en het loopt echt goed, ben nu lvl 10 en heb al 8G zonder hulp van mijn hogere char (alleen bags). Light leathers verkopen voor een stapeltje voor 25s en 20 copper bars voor 45/50s op mijn server (Zenedar). Uiteraard op de AH en niet bij de vendor. Ook gaat het leuk met het omhoog brengen van de skill, skinning is al 120 en mining 70 ofzo.Webgnome schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:59:
[...]
offtopic:
mag het eigenljikniet zeggen maar je weet dat het vandaag patchdag is en dan ga je nog zeuren dat het down is en dat je zoveel betaald.
Het lijkt wel alsof de download nog niet goed klaar staat ofzo. Ik wacht nog wel eventjes maar gelegen komt het zeker niet.
Even een vraag. Alsje een char wiltmaken dat eigenlijk alleen voor het geld gaat welke profs zou ik dan het beste kunnen nemen? Ik heb nu leatherworking/herbalism en datverdient nu voor mijn lvl best aardig (ik verkoop nog simpel gweoon aan de vendor.. wat moet je anders @ lvl 5)
Lijkt me dus een ander probleem dan alleen het seeden van de patch.Hello,
We are currently looking into the problems regarding the patch download.
We will inform you when we have more information.
We are sorry for the inconvenience this is causing you.
Group was zo gemaakt dus dat viel weer me,ee maar duurde echt een half uur voor dat iedereen er was en we eindelijk begonnen... ook nog een prachtig Leeroy moment gehad daarbinnen met 1000 draken op onze kop... achja het kan ook met relaxte group dus merk ik alOptical schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:10:
[...]
Heh ik heb gister ook een UBRS run gehad - eerst duurde het n uur om een group te maken - staan we bijna allemaal voor de deur van BRS - crash
Toen de servers weer online waren wat het eigenlijk het tegenovergestelde van jouw run ....
binnen no time waren de 15 plaatsen bezet - een vriendelijke priest die niet meedeed summonden we ff naar binnen om te openen , daarna de hele zooi gecleard zonder wipes en bijna geen deaths
Alleen jammer dat finkles skinner en mn beasstalker chest niet dropte
Heb wel de quest voor Finkle's Skinner gekregen.. toch wel leuk dat +10 skinning
k kan namelijk nogsteeds niet op de site komen
hoop dat het snel gefixed is
edit:
ah thnx
http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=46542 << btw mijn n00b warlockje
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 134675 op 13-07-2005 11:22 ]
http://forums-en.wow-euro...h-support-en&T=114878&P=7Anoniem: 134675 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:17:
hm, ok, waar las je dat?
k kan namelijk nogsteeds niet op de site komen
hoop dat het snel gefixed is
ik heb mining laten vallen omdat iedereen @ doomhammer dat al doet. Nou ja iedereen.. laatst moest ik zelfs vechten met 3 andere gastjes voordat ik een vein kon minenAnoniem: 88473 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:11:
[...]
Ik heb op mijn alt voor het geld skinning/mining, dat gaat ook als een tierelier en het loopt echt goed, ben nu lvl 10 en heb al 8G zonder hulp van mijn hogere char (alleen bags). Light leathers verkopen voor een stapeltje voor 25s en 20 copper bars voor 45/50s op mijn server (Zenedar). Uiteraard op de AH en niet bij de vendor. Ook gaat het leuk met het omhoog brengen van de skill, skinning is al 120 en mining 70 ofzo.
Ik denk dat ik zoon beetje bijna alle profesions heb gedaan hahaAnoniem: 88473 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:11:
[...]
Ik heb op mijn alt voor het geld skinning/mining, dat gaat ook als een tierelier en het loopt echt goed, ben nu lvl 10 en heb al 8G zonder hulp van mijn hogere char (alleen bags). Light leathers verkopen voor een stapeltje voor 25s en 20 copper bars voor 45/50s op mijn server (Zenedar). Uiteraard op de AH en niet bij de vendor. Ook gaat het leuk met het omhoog brengen van de skill, skinning is al 120 en mining 70 ofzo.
Mining / Engenering ( verkopen van Deadly blunderbuss) daarna
Mining / Blacksmith ( verkopen van mithril spurs / wapens)
Mining / Skinning ( verkopen van Devilsaur Leather / Dragon scales)
Mining / Tailoring ( Verkopen van Mooncloth, grootste flop ooit Prijs gaat door de grond

Mining / Herbalism ( minen van potions voor de Main tank)
Herbalism / Alchemist ( Prijs van arcanite crystals is niet veel meer en prijs van Greater fire protection pots zijn echt niet normaal)
Ik heb me altij aangepast wat nodig was, alle skills stonden op 300 toen ik ze heb verwijderd. Mining heb ik bijna altijd gehad want arcane crystals verkochten altijd goed tot op heden. Nu heb ik weer alch omdat ik dat vragen aan guildmates voor potions te maken toch wel lastig is.
Ik heb nooit kunnen klagen als het om geld gaat want ik had me epic mount al 1 week nadat ik level 60 werd
Gaat over het farmen enzo. Zeer interessant.
Anoniem: 61283
http://forums.worldofwarc...wow-general&T=3995385&P=1
Maar op pagina 3 staat een oplossing, dus als je het zelf ook hebt moet je dit ff doen:
[quote] This bug has been confirmed. Unholy Legion took down Onyxia tonight but we don't have loot to master looter, we have it to FFA. We had some people who could loot and see items but others who could not.
What the people did to fix it was delete/rename/move their WTF and WDB folders and reload their UI. This fixed it and they were able to loot the corpse.
Also, we had people who had died and released able to loot the corpse as well so this is not the issue.[quote]
Anoniem: 6104
Pass hem ff en ik zet hem op een hele dikke verbinding, zodat iedereen hem kan downen
Interessant? Not really! Ziek? Ja!PacinoAllstars schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:38:
http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=0&cId=3141815
Gaat over het farmen enzo. Zeer interessant.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dit topic is gesloten.
Wat mag je vandaag niet doen:
- Flamen op Blizzard omdat je nog geen patch hebt
- Flamen op je medegebruikers omdat ze vragen waar de patch is