Persieze rest is er niet echt, ze zeggen mid august, maar met alles dat uit komt loopt vertraging op. en betalen word het zoiezo ja. ongeveer 50 euro voor het spel en een abbo van 12 euro per maandBoB_HenK schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:27:
[...]
Wat is de precieze reset date? En het is dan 100% zeker dat een pay to play wordt?
/me iROSE
LOL zag net een character die een half castlegear/half cart had
Heb er helaas geen screenshot van.
LOL zag net een character die een half castlegear/half cart had

Heb er helaas geen screenshot van.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 07-08-2005 23:07 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
heb ze wel vaker gezien idd, werkt geloof ik het zelfde als de cart dance, heel snel activeren dus. weet het niet zeker
rijdende castlegears zijn dan ook ziek snel, zeker iets om bang voor te zijn als er iemand inzit met een berg g7 peri's en een beetje con heeft.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
je kan toch gewoon een CG hebben met in plaats van benen cartweels, of was het echt gewoon een volledige cart met daarop een CG body
misschien leuk idee om vanaaf om een uur of 8 ergens te verzamelen voor een Tweaker meet in R.O.S.E. ?
Ik weet uit ervaring dat die meetings erg leuk zijn
Ik weet uit ervaring dat die meetings erg leuk zijn
Verwijderd
ik vind het best maar aangezien ik alleen mijn nieuwe char nog heb (lvl 26) moe thet wel ergens zijn waar ook ik het overleef hahaha 
edit: kep ook nog een lvl 42 maar daarvan had ik alles weggegeven maar ik koop wel wat gear. met geld van me andere char.
edit: kep ook nog een lvl 42 maar daarvan had ik alles weggegeven maar ik koop wel wat gear. met geld van me andere char.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 12:46 ]
Same hereVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:42:
ik vind het best maar aangezien ik alleen mijn nieuwe char nog heb (lvl 26) moe thet wel ergens zijn waar ook ik het overleef hahaha
ik ben nu een lvl 18 hawker en ik vraag me af hoe vaak kun je die price chart quest doen, het geeft best wel veel exp nog steeds ook al moet je lang lopen
Verwijderd
tot lvl 20 maar als je zorg dat je zegmaar met het afgeven van de kaart lvl 21 word kan je het nog een lvl langer volhouden.
dacht altijd dat je vanaf lvl 50 trowuens pas op luna kon komen, maar ik sta er toch met me lvl 41
, (kep me aller eerste char ff laten herijzen
khad alles weggegeven toen de hacks kwamen
)
dacht altijd dat je vanaf lvl 50 trowuens pas op luna kon komen, maar ik sta er toch met me lvl 41
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 14:45 ]
Laten we dan voor iedereen die zin heeft in de meet afspreken rond een uur of 8 in Zant ?
ik ben nu niet online maar mijn ign = localhost
owja dit keer gaan we niet weer alles droppen wat we hebben
( zie prose-meeting )
Plek in Zant waar we afspreken komt nog.
ik ben nu niet online maar mijn ign = localhost
owja dit keer gaan we niet weer alles droppen wat we hebben
Plek in Zant waar we afspreken komt nog.
Ik denk dat ik dan wel ff langskom.
Ff pimpen met mijn lvl 8 terrorknights.:P
Verwijderd
Als je het tot zant haaltDubst4r schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:19:
Ik denk dat ik dan wel ff langskom.
Maar ik den kdat ik wel kom maar dan maar voor hoi te zeggen en jullie in friends lijst zetten. want half 9 moet ik gaan trainen
Me guide is weer geupdate troweuns het is nu tot lvl 28
Ut zag er zo uit ongeveer:Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:53:
je kan toch gewoon een CG hebben met in plaats van benen cartweels, of was het echt gewoon een volledige cart met daarop een CG body

Met de body zwevend boven de wielen
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 08-08-2005 18:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ik rij zometeen al richting zant zie iedereen daar wel
CHANNEL 1 uiteraard
CHANNEL 1 uiteraard
[ Voor 22% gewijzigd door Local Host op 08-08-2005 19:02 ]
Verwijderd
ik ga ook onderweg, ik kom met 1ste creatie maar denk, kep vanmiddag ontdekt dat hij nog niet in het stof is gestikt
.
IGN van dat manneke is ove
ik ben er trowuens
IGN van dat manneke is ove
ik ben er trowuens
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 20:03 ]
Hebben jullie meeting in pROSE???
Die heb ik bij mij namelijk van de pc afgegooid en die komt niet meer op ook.
Ik blijf niet constant een andere rose client installen.....
Ik speel nu gewoon iROSE tot eROSE komt.
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 08-08-2005 20:21 ]
we zitten in irose en gaan nu op het moment naar CF het is wel gezellig
Niemand kan meer op Prose, dus daar gaat het niet over. ze hebben het over een meeting in IroseRakkerzero schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:20:
Hebben jullie meeting in pROSE???
ik heb zelf ook eens 20 sec in een castlegear mogen zitten, en toen probeerde ik ook een combi met me cart te maken, maar dit is niet zo makkenlijk als het lijkt
ik heb nogwel wat screenies van'cart&GC combo's staan. zal ze straks posten als ik eraan denk.
Verwijderd
ik help je wel herinner kep da eik nog nooit gezien
en door dat little get togehter spijt het me wel dat ik toen gesopt ben hoor met rose
iedereen ziet er ineens zo machtig uit hahaha.
en door dat little get togehter spijt het me wel dat ik toen gesopt ben hoor met rose
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 21:01 ]
Ik heb een beetje hetzelfde, lvl 75 is lager dan ik voor de reset heb gehaalt
.
Ik had al lang lvl 120 kunnen zijn met redfield chairman suit (lvl 120 dealer gear) + asthorothwings (lvl 120 dacht ik) en een legend particle cannon en alle skills die ik graag wil gemaxt.
Ik had al lang lvl 120 kunnen zijn met redfield chairman suit (lvl 120 dealer gear) + asthorothwings (lvl 120 dacht ik) en een legend particle cannon en alle skills die ik graag wil gemaxt.
hier dan ff 3 screenies van een cart&GC combo. had er meer maar deze zijn wel duidelijk genoeg 

nu lees ik in de starttopic:
Erose is Europe ROSE, deze word alleen beschikbaar voor europa en amerika
Maar ik kan mij een interview herinneren over Erose waar werd aangegeven dat heel de wereld op Erose kon spelen? wat klopt nu?
Maar ik kan mij een interview herinneren over Erose waar werd aangegeven dat heel de wereld op Erose kon spelen? wat klopt nu?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Dat heel de wereld kan spelne is waar, dat het alleen voor Europa en america is is uit geruchten onstaan omdat de rest van de wereld al een eigen rose heeft en waarschijnlijk toch niet op Erose komt spelen.Sinergy schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:40:
nu lees ik in de starttopic:
Maar heel de wereld kan er in princiepe op
De eerste twee pics zijn gewoon maf maar die laatste ziet er gewoon ook echt masterlijk uit
heel het verre oosten heeft eigen Rose, dus blijven amerika en europa zo een beetje nog over. nog nooit een speler uit afrika tegengekomen ofzo, maar die zullen ookwel op Erose moeten.
maar zoals de zogenaamde A&Q lijsten zeggen raden ze aan naar je local rose server te gaan als die er is.
mjah ik kreeg die 2 CG op wielen achter me kont, helaas voor hun waren mijn driving skills beter dan die van hun
reed de muren op daar en hun elke keer amar tegen randjes knallen, noobs xD
maar zoals de zogenaamde A&Q lijsten zeggen raden ze aan naar je local rose server te gaan als die er is.
mjah ik kreeg die 2 CG op wielen achter me kont, helaas voor hun waren mijn driving skills beter dan die van hun
Zo gisteren kleine meeting dus gehad... Gelijk weer ff wat mensen in de Legion geadd zodat we weer beetje gezelligheid hebben
. Mensen die er nu bij zijn:
Localhost;
Evo;
theonenl;
Edit Dubstar nu ook met zijn nieuwe char.
Daarna nog wat zitten rommelen in clanfield en training fields. Altijd leuk natuurlijk.
Valt mij wel op dat je nu steeds meer mensen ziet die kunnen springen lol.
Localhost;
Evo;
theonenl;
Daarna nog wat zitten rommelen in clanfield en training fields. Altijd leuk natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 09-08-2005 12:06 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
tis nu 9 aug. Een reset zoals eerder in Irose bijvoorbeeld werd al ruim van te voren aangegeven wanneer. Maar nu nog steeds geen bericht van Erose
. Wordt toch wel beetje ongeduldig haha.
Maar mensen die springen? Hoe bedoel je dat?
Maar mensen die springen? Hoe bedoel je dat?
Verwijderd
Opzich zat ik er alleen voor die dag in hoor, want met ove speel ik eik nooit die had ik gister ook weer uit het stof gehaald sinds een maand of drie:P dat was me allereerste char dus totaal verneukte stats en dat speelt niet echt lekker.William/Ax3 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:40:
Zo gisteren kleine meeting dus gehad... Gelijk weer ff wat mensen in de Legion geadd zodat we weer beetje gezelligheid hebben. Mensen die er nu bij zijn:
Localhost;
Evo;
theonenl;
Maar ja Erose zelfs GR scijnt niet de echte data te weten voglens mij, maar zal wel leuk zijn om daar genoeg mensen tegen die tijd in te krigjen om een Lot te vormen of zow
zo als ik het lees, weet GR dus niet precies wanneer en hoe Erose nu begint?Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:53:
[...]
Opzich zat ik er alleen voor die dag in hoor, want met ove speel ik eik nooit die had ik gister ook weer uit het stof gehaald sinds een maand of drie:P dat was me allereerste char dus totaal verneukte stats en dat speelt niet echt lekker.
Maar ja Erose zelfs GR scijnt niet de echte data te weten voglens mij, maar zal wel leuk zijn om daar genoeg mensen tegen die tijd in te krigjen om een Lot te vormen of zow
ik neem aan dat ze een contract hebben getekend die voor een bepaalde data ingaat met bepaalde regels? een pro bedrijf 8)Y
ik vind nog erg veel onduidelijkheid over heel Erose, dat je de datum mid augustes noemt in juni kan ik nog begrijpen. maar als je bijna bij mid augustes bent en je het nog niet weet,...... klopt iets niet als je het mij vraagt
offtopic:
woah, Space shuttle geland. go go go nasa&astronauten 
GR heeft nog niks van zich laten horen meer niet. Gewoon nog ff afwachten volgende week is half augustus dus denk dat we binnen nu en 2 weken wel duidelijkheid hebben. Tot ze zelf wat laten zien/horen is het allemaal gewoon gebakken lucht. Lijkt wel alsof niemand hedendaags meer geduld heeftVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:53:
Wie kan er hier Hongaars lezen? Want ik kwam tijdens een beetje internetten deze pagina tegen: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1022865037.
Zo te zien en topic over Ragnarok, maar daarin post iemand een Rose plaatje van mij
(zoek op 'hantheman'). Ben wel benieuwd naar de context
Zo te zien en topic over Ragnarok, maar daarin post iemand een Rose plaatje van mij
[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 09-08-2005 15:51 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Intertran kan hetHaan schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:51:
Wie kan er hier Hongaars lezen? Want ik kwam tijdens een beetje internetten deze pagina tegen: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1022865037.
Zo te zien en topic over Ragnarok, maar daarin post iemand een Rose plaatje van mij(zoek op 'hantheman'). Ben wel benieuwd naar de context
Het is wel gebrekkig, maar goed.
Klik hier voor vertaalmachine
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 09-08-2005 17:20 ]
OK we wisten al dat je lvl's kon kopen voor geld maar zie dit dan.. Pffttt.
Had jij al gekeken? Bij mij zegt ie de hele tijd dat het te druk is..Rakkerzero schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:16:
[...]
Intertran kan het
Het is wel gebrekkig, maar goed.
Klik hier voor vertaalmachine
'servers are currently being inspected'
[ Voor 22% gewijzigd door Haan op 09-08-2005 21:14 ]
Verwijderd
Ik kwam erdoor met die vertaalmachine, maar hij vertaald maar de helft, hier de eerste 2 regels...
közbe go after and since ugyis alone with myself interviewed...
soviet the R.O.S.E. Online the ragnarok 2nek respond plus uj ring 3dben
Ik snap d'r geen hol van.
Edit:
Kijk nu pas naar de tijd, beetje laat zie ik
közbe go after and since ugyis alone with myself interviewed...
soviet the R.O.S.E. Online the ragnarok 2nek respond plus uj ring 3dben
Ik snap d'r geen hol van.
Edit:
Kijk nu pas naar de tijd, beetje laat zie ik

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 21:50 ]
Verwijderd
jDie roseseller gaat ook steeds ver hoor, dat wist ik idd ook nog niet van dat hij ook lans kon upgraden.
pff dacht ik nu ook ff lekker rose te kunnen spelen trowuens
vanmiddag was wlel ff 1000 exp, kep ff lekker nieuw mannetje gemaakt tot lvl 12 in flink tempo om nieuw skill combi te testen. als soldier,.
pff dacht ik nu ook ff lekker rose te kunnen spelen trowuens
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 22:02 ]
Verwijderd
ey toen ik net begon met rose werd ik hier ook door aantal mensen geholpen dus ik stel me vragen nu ook hier maar weer:
Ik weet dat je in wapens met zo'n kuiltje in de afbeelding een steen kan stoppen (gemet, parodiet etc) maar als je bij een NPC een wapen koopt is dat (nog) niet mogelijk, hoe kan je zorgen dat je in een wapen gekocht bij een NPC zo'n steen kan stoppen??
En heeft het nu om berserk als soldier skill up te graden naar lvl 2 en hoger (word dan de kracht ook meer of blijft hij dan alleen langer aan zeg maar).
Ik weet dat je in wapens met zo'n kuiltje in de afbeelding een steen kan stoppen (gemet, parodiet etc) maar als je bij een NPC een wapen koopt is dat (nog) niet mogelijk, hoe kan je zorgen dat je in een wapen gekocht bij een NPC zo'n steen kan stoppen??
En heeft het nu om berserk als soldier skill up te graden naar lvl 2 en hoger (word dan de kracht ook meer of blijft hij dan alleen langer aan zeg maar).
Kan niet, zo'n soort wapen (slotted) wordt alleen door mobs gedropt (op een enkele quest beloning na).Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:26:
Lol das al de zoveelsteVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:00:
ff lekker nieuw mannetje gemaakt tot lvl 12 in flink tempo om nieuw skill combi te testen. als soldier,.
Ooh ja aangezien de verveling ff toesloeg dis dus waarom de inspecties zo lang duren. Ze hebben een nieuwe inspector.

Verwijderd
hey mense ik ben roseon nu ook aan het spelen zit lvl 14 nog steeds een visitor maar als ik class change wil doen zegt die dat ik een indentiteit moet krijgen en heb ik ook gedaan ben ik trg geweest en vraagt die het nog steeds
iemand hier die mij kan helpen (ingame) zou wel mooizijn dus is er iemand hier ook met een low lvl popetje en die mij wilt helpen zeg het maar alvast bedankt
JIj bent je identitteitsbewijs van het begin kwijt. Nu moet je bij Maihrad in adventue plain een nnieuwe halen. Dan kun je weer verder.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:11:
hey mense ik ben roseon nu ook aan het spelen zit lvl 14 nog steeds een visitor maar als ik class change wil doen zegt die dat ik een indentiteit moet krijgen en heb ik ook gedaan ben ik trg geweest en vraagt die het nog steedsiemand hier die mij kan helpen (ingame) zou wel mooizijn dus is er iemand hier ook met een low lvl popetje en die mij wilt helpen zeg het maar alvast bedankt
Verwijderd
heb ik ook gedaan maar toen ging ik spulln ook verkopen ook bij mn equip die monsterdrops spulllen en ik had daar veel van verkocht maar kan dat zijn dat die ID bewijs daar tussen zit?Rakkerzero schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:22:
[...]
JIj bent je identitteitsbewijs van het begin kwijt. Nu moet je bij Maihrad in adventue plain een nnieuwe halen. Dan kun je weer verder.
Verwijderd
nog een vraagje ": speel ik iRose als ik van www.roseon.com heb gedownload?
EDIT:// ligt het aan mij of zijn de servers nu down?
EDIT:// ligt het aan mij of zijn de servers nu down?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 00:22 ]
Verwijderd
idd servers zijn nogsteeds down
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 01:01 ]
Verwijderd
haha ja ik weet het ik ga goed door me chars heen, maar ik heb nu indd een goeie build gevonden, ik koop me eerste skills pas op lvl 16 rond die tijd heb ik flink wat geld en dan ook natuurlijk de soldier job en het is geworden:William/Ax3 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:05:
[...]
Lol das al de zoveelste. Ben je der nou btw al uit wat je gaat doen ect.. En ga je nog steeds voor champ of nu toch maar voor knight?
Ooh ja aangezien de verveling ff toesloeg dis dus waarom de inspecties zo lang duren. Ze hebben een nieuwe inspector.
[afbeelding]
Melee wepon mastery lvl 3
Fysical training lvl 3
Spritual training lvl 1
Armor mastery lvl 3
Berserk lvl 1
heavy attack lvl 2
Leep attack zal hier ook heel snel opvolgen, maar met deze build kom je al vrij snel sterkere mobs aan.
owja Ax3 jij zei ook ergens om blood vrij snel te nemen, die vraagt voor mij doen toch iets te veel skill point dus voor lvl 30 zal ik die neit aanschaffen
En ik vrees dat jullie me overtuigd hebben van de knight kwaliteiten, zoals je wl aan de build kan zien
@iliass Je kunt je ID niet verkopen, je vind hem onder je quest menu als je hem hebt (alt + Q)
je mag me toevoegen als kampasa, het ventje waarmee ik nu die walkthrough maak, volgens mij was hij 27 of zow, ik denk dat ik morgen (als de server draait) rond een uur of 11 sochtends wel in game zit, mag je vragen wat je wilt.
Ok. Houd er wel rekening mee dat als je gaat party'en met de rest van GOT met een FS dus dan kan je beserk achterwege laten. Muse heeft immers al atk up die dus niet je def omlaag haalt. Hou er verder wel rekening mee dat endure ietsjes duurder is maar wel veel nutiger voor knight. Maar tis verder jouw build dus je mag natuurlijk zelf weten wat je doet.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 01:07:
[...]
Melee wepon mastery lvl 3
Fysical training lvl 3
Spritual training lvl 1
Armor mastery lvl 3
Berserk lvl 1
heavy attack lvl 2
Leep attack zal hier ook heel snel opvolgen, maar met deze build kom je al vrij snel sterkere mobs aan.
owja Ax3 jij zei ook ergens om blood vrij snel te nemen, die vraagt voor mij doen toch iets te veel skill point dus voor lvl 30 zal ik die neit aanschaffen
En ik vrees dat jullie me overtuigd hebben van de knight kwaliteiten, zoals je wl aan de build kan zien
Verwijderd
indd bij partyen heb je geen berserk nodig maar als je solo gaat (wat ckers in het begin veel zal zijn om een goede start te hebben) is berserk echt in je voordeel.
En endure kan je nog niet zo snel nemen die heeft een vrij hoog vereiste en daar bovenop is dat endure je alleen defense geeft en opzich heb je dat met deze build al wel genoeg voorlopig
En endure kan je nog niet zo snel nemen die heeft een vrij hoog vereiste en daar bovenop is dat endure je alleen defense geeft en opzich heb je dat met deze build al wel genoeg voorlopig
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 10:31 ]
Nouja in het begin veel solo? Kan best meevallen na lvl 10 kan je al behoorlijk gaan party'en. Dat lvl'ed namelijk in mijn optiek nog sneller zeker omdat je de party lvl gewoon de dag erna meeneemt.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:23:
indd bij partyen heb je geen berserk nodig maar als je solo gaat (wat ckers in het begin veel zal zijn om een goede start te hebben) is berserk echt in je voordeel.
Ik bekijk een build het liefste zo van wat wil ik aan het einde hebben en wat zijn daarbei de skills die ik absoluut moet hebben en welke niet. Maar maakt verder natuurlijk niet uit iedereen heeft zijn eigen manier en dat maakt het leuk. Ik had als champ bijvoorbeeld ook divince 1 lvl en spin atk wat de meeste dus eigenlijk niet met me eens waren. Maar toch deed ik het
Verwijderd
Weet iemand wat voor schild dit is die die gast naast mij heeft???

hier is tie van voren

hier is tie van voren

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 14:04 ]
Verwijderd
Jawel, deze shield heet Vivor shield, voor low level heb je een g7 ruby om het te dragen omdat je minimaal 262 str nodig hebt.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:00:
Weet iemand wat voor schild dit is die die gast naast mij heeft???
[afbeelding]
hier is tie van voren
[afbeelding]
Verwijderd
Best grappig ff weer. Had op werk ff niks te doen zo'n beetje hele dag en dacht... Laten we eens de eerste topic van Rose nog eens lezen.
Leuk om te zien waar iedereen in begin nog tegen aan loopt. Ook wel grappig dat in de eerste topic bijna niemand te zien is die nu nog Rose speelt. Alleen Gerwingood, Clman en Rakkerzero zaten er zo te zien vanaf begin op het forum. Ik iets later op 4 januari en stelde toen best stomme vragen
Kan weer niet wachten tot we opnieuw kunnen beginnen
Leuk om te zien waar iedereen in begin nog tegen aan loopt. Ook wel grappig dat in de eerste topic bijna niemand te zien is die nu nog Rose speelt. Alleen Gerwingood, Clman en Rakkerzero zaten er zo te zien vanaf begin op het forum. Ik iets later op 4 januari en stelde toen best stomme vragen
Kan weer niet wachten tot we opnieuw kunnen beginnen
hehe ja dat is leuk. Heb ik eent ijdje terug eens gedaan. Alles moest nog ontdekt worden en alles werd toen gewoon gevraagd. Als zo'n vraag nu zou komen reageren we alsof de vrager een noob is. Nu kennen we vrijwel alles(high-lvl items niet meegerekend) in het spel.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:32:
Best grappig ff weer. Had op werk ff niks te doen zo'n beetje hele dag en dacht... Laten we eens de eerste topic van Rose nog eens lezen.
Ja ik zat er idd vanaf het begin bij. ROSE is gewoon een leuk spel en ik kan er gewoon niet vanaf blijven. ROSE was voor mij btw de eerste MMORPG die ik speel. WOW volgde, maar die vin ik niet zo super.Leuk om te zien waar iedereen in begin nog tegen aan loopt. Ook wel grappig dat in de eerste topic bijna niemand te zien is die nu nog Rose speelt. Alleen Gerwingood, Clman en Rakkerzero zaten er zo te zien vanaf begin op het forum. Ik iets later op 4 januari en stelde toen best stomme vragen
Was het maar zoals begin januari. Dat was een mooie tijd.Kan weer niet wachten tot we opnieuw kunnen beginnen
Verwijderd
i kben redleijk nieuw met het spel, maa rik heb ook nog een rustige tijd van rose meegemaakt zeg maar, en hoop echt dat Erose weer hetzelfde verslavende game gevoel kan geven als toen. heerlijk echt, overdag school gehad, savonds nog vakken gevuld en dan vanaf 11 uur lekekr rose spelen.
Eingelijk zijn al me maten er al mee gestopt maar als Erose er is, begin ik ckers wel over nieuw als het gevoel weer zichtbaar is in de 14 day trial.
Eingelijk zijn al me maten er al mee gestopt maar als Erose er is, begin ik ckers wel over nieuw als het gevoel weer zichtbaar is in de 14 day trial.
Het was 100 keer en duurde heel erg kortVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:00:
jDie roseseller gaat ook steeds ver hoor, dat wist ik idd ook nog niet van dat hij ook lans kon upgraden.
pff dacht ik nu ook ff lekker rose te kunnen spelen trowuensvanmiddag was wlel ff 1000 exp, kep ff lekker nieuw mannetje gemaakt tot lvl 12 in flink tempo om nieuw skill combi te testen. als soldier,.
Verwijderd
Ik had gsiter ook wat vaags trowuens ik was aan partyen tegen een aqua king op lvl 28, toen hij dood was was ik ineens lvl 31
, en hoorde dat meer mesnen dit hadden het schijnt ff enorm veel exp te geven.
Verwijderd
dat viel nog mee hoor alleen gister en mensen maar verkeerd:P me toetsenbord leert het wel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 14:58 ]
maar tot zover ik hoor is er een 400% exp iets geweest. DeeBee zal wel weer lame bezig zijn geweest met een hoop flauwekul, te triest gewoon -_-;;
ik vind het jammer dat GR nog niets officeels van zich heeft laten horen, alleen een paar forum modjes vonden het nodig geruchten rond te verspreiden. wat elkaar tegenspreekt over vanalles en nog wat. ik had eerst het idee dat GR er wel wat van zou bakken, niet top zoals Prose maar iig iets. maar lijkt erop alsof dat contract nooit getekend is en dit gewoon een flauwe grap is ondertussen
Verwijderd
je weet niet hoe lang Prose vertraagd is geweest he en ze hebben nog tot voglende week om zich te bewijzen dus ja wachten maar.
Lol tis bij dit soort dingen niet meer als normaal dat er vertraging is. Wees blij dat het geen HL2 isdaves2hd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:26:
ik vind het jammer dat GR nog niets officeels van zich heeft laten horen, alleen een paar forum modjes vonden het nodig geruchten rond te verspreiden. wat elkaar tegenspreekt over vanalles en nog wat. ik had eerst het idee dat GR er wel wat van zou bakken, niet top zoals Prose maar iig iets. maar lijkt erop alsof dat contract nooit getekend is en dit gewoon een flauwe grap is ondertussen
Ik denk zelf niet dat we deze maand e-rose gaan krijgen.
Voorlopig zullen we het nog even met deze beta moeten doen
.
sow nog ff een klein uurtje werken , naar huis eten en dan weer lekker een avondje R.O.S.E. gaan doen.
Ik ben er ff een maandje uit geweest, maar ik krijg het rose-gevoel nu al weer een beetje terug.
( maar dat zal ook wel liggen doordat ik weer een hoop oude bekenden tegenkom )
owja dave en ik bezitten het irc kanaal inmiddels
we willen dat het daar ook weer wat gezelliger word, dus als je gaat rose-en join meteen het irc kanaal op irc://irc.tweakers.net/rose
je bent uiteraard ook welkom als je niet aan het rose-en bent en de hele dag AFK wilt staan
EDIT ->
Mirc is een chatprog wat je kunt downloaden bij mirc.com
als je die geinstalleerd hebt kun je op die link drukken die ik gaf voor channel en dan logt ie daarop in
Voorlopig zullen we het nog even met deze beta moeten doen
sow nog ff een klein uurtje werken , naar huis eten en dan weer lekker een avondje R.O.S.E. gaan doen.
Ik ben er ff een maandje uit geweest, maar ik krijg het rose-gevoel nu al weer een beetje terug.
( maar dat zal ook wel liggen doordat ik weer een hoop oude bekenden tegenkom )
owja dave en ik bezitten het irc kanaal inmiddels
we willen dat het daar ook weer wat gezelliger word, dus als je gaat rose-en join meteen het irc kanaal op irc://irc.tweakers.net/rose
je bent uiteraard ook welkom als je niet aan het rose-en bent en de hele dag AFK wilt staan
EDIT ->
Mirc is een chatprog wat je kunt downloaden bij mirc.com
als je die geinstalleerd hebt kun je op die link drukken die ik gaf voor channel en dan logt ie daarop in
[ Voor 23% gewijzigd door Local Host op 11-08-2005 18:50 ]
Verwijderd
hoe werkt dat irc dan, moe tje die link in rose plaken of zow, als je er hier op klikt vind hij niks.
En op zich verveel ik me voorlopig nu niet meer met Irose, alleen de drukte is irri de rest kan je negeren..
Ik heb geduld gekregen in Erose
En op zich verveel ik me voorlopig nu niet meer met Irose, alleen de drukte is irri de rest kan je negeren..
mirc is heel simpelVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:21:
hoe werkt dat irc dan, moe tje die link in rose plaken of zow, als je er hier op klikt vind hij niks.
Je download hem van mirc.com
steld in opties je nickname enz in
sluit opties scherm
ga naarhoofd scherm dan zie je onderin een type balk
type daar /server irc.tweakers.net
dan word je ingelogd als je dat bent doe je /j rose
OPties
name invoeren
/server irc.tweakers.net
/j rose
Btw was eerst x3 en later x9 exp in rose
[ Voor 5% gewijzigd door gerwingood op 11-08-2005 19:29 ]
ook maar ff chan gejoind
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ok de chaos is compleet PK bug is public.
Verwijderd
De lag in Junion is nu echt erg al die mensen die daar respawnenWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:50:
Verwijderd
Was ie al lang, als je maar wist waar je moest zoekenWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:50:
Ik meen zelfs dat ik hier eens heb verteld hoe die werkte.
nope, nog niet
maareh, als we dalijk meerdere servers hebben (net zoals prose) welke server pakken we dan zodat we later niet met het probleem zitten dat de helft van de clan op 1 server vastzit (chars alleen op 1 server te gebruiken) en helft op de andere...
server 1 of 2?
maareh, als we dalijk meerdere servers hebben (net zoals prose) welke server pakken we dan zodat we later niet met het probleem zitten dat de helft van de clan op 1 server vastzit (chars alleen op 1 server te gebruiken) en helft op de andere...
server 1 of 2?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ach ja zal best wel.. Maar kuck kuch nu is die op de site waar alle wannabees ook zijn. Je weet wel waar ze 100.000 keer per dag vragen PLZ GIVE ME DUPE OMG I REALLY NEED PLZZZZZ. Breeza jeugd tegenwoordig ook xD.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:00:
[...]
Was ie al lang, als je maar wist waar je moest zoeken
Ik meen zelfs dat ik hier eens heb verteld hoe die werkte.
En Fly welkom terug.
Lag was omdat mensen weer aan het droppen waren. 1'tje daarvan was weer is zo'n gast van de syndicate order (ja ja altijd die gekken weer). Zou zelf op een gegeven moment 1 bil per doosje hebben gedropt O_O.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:05:
[...]
De lag in Junion is nu echt erg al die mensen die daar respawnen
[ Voor 48% gewijzigd door William/Ax3 op 12-08-2005 22:27 ]
Zie je ook meteen aan de prijzen, unieks kosten 2,1-2,5 bill:P
En ik heb nog niet eens een miljoen.:P tsss
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 12-08-2005 23:24 ]
laten we rustig wachten tot de servers er uberaupt zijn4th schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:07:
nope, nog niet
server 1 of 2?
verder als er nog iets klopt van die Q&A lijst (weinig tot geen vertrouwen in) heten de servers casio en sirius
zelf 2 weken vol genoten van Prose op Sirius. en vind Sirius ookwel een mooie server naam, dus stem ik daarop
Ik hoop eigenlijk dat DeeBee op vakantie gaat, en dattie het vliegtuig en als enige in de omtrek naast een nood deur komt die onderweg eventjes 5 sec open vliegt na dattie z'n gordel heeft los gemaakt
PK bug is er idd alwel langer, geloof dattie een van de eerdere deeltjes tevoorschijn kwam, het ergste vind ik dat mensen ipv gewoon te spelen bezig zijn dat soort dingen uit een game te halen
Verwijderd
eeej ik heb een probleempje, kben net lvl 50 en kweet niet hoe ik die cart quest moet doen, veel mensen zeggen dat ik goblin miners moet doden maar dat heb ik al 1000 x gedaan dus wat moet ik doen?
Eerst de quest ophalen. Dan met die NPC'ers lullen. Dan weer terug naar de 1e NPC dan zegt die dat je naar de caves moet. Ga daarheen. Kill in b1 coalmine goblins net zo lang dat je de 3 scrolls kwijt bent. Ga dan weer naar de NPC toe waar je de quest hebt gekregen en je krijgt de skill.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:25:
eeej ik heb een probleempje, kben net lvl 50 en kweet niet hoe ik die cart quest moet doen, veel mensen zeggen dat ik goblin miners moet doden maar dat heb ik al 1000 x gedaan dus wat moet ik doen?
zoals Ax3 het zegt, Cart/cannon&bulles seller lullen. je moet dan coalminers hunten, andere krijgt je toch niets mee. dan een paar uren door gaan, ligt aan je geluk & cha. en als je alles kwijt bent de quest afronden en karren maar 
verder als je een regel wilt toevoegen, gebruik de
knop
wel zo handig.
denk niet dat mensen hier nog echt iets kopen, het is een grote scam market dus die items zijn overal voor de zelfde prijs te vinden.
verder als je een regel wilt toevoegen, gebruik de

denk niet dat mensen hier nog echt iets kopen, het is een grote scam market dus die items zijn overal voor de zelfde prijs te vinden.
Hey mannen, ik ben ook weer terug,
welke type rose spelen jullie nu?
Greetz
NLPOWER
welke type rose spelen jullie nu?
Greetz
NLPOWER
(--=) Peace For Everybody (=--)
Verwijderd
Welkom voor iedereen die terug zijn van vakantie 
Je kunt alleen Irose nog spelen... Zijn sommige nog die daar wel spelen tot Erose. Prose is dus gesloten boel
Maar server lijkt me handig dat we die kort van te voren bekend maken...
ps. Dub (Billie) hebbie msn? of kom us op Irc
Je kunt alleen Irose nog spelen... Zijn sommige nog die daar wel spelen tot Erose. Prose is dus gesloten boel
Maar server lijkt me handig dat we die kort van te voren bekend maken...
ps. Dub (Billie) hebbie msn? of kom us op Irc
ik ben nu bijna lvl 29 en ik snap nog steeds niet hoe de lvl up party helpen en ik heb ook een spark charm gevonden is het beter om dat te bebruiken nu / te bewaren of om te verkopen?
Verwijderd
nightwishXXX schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:29:
ik ben nu bijna lvl 29 en ik snap nog steeds niet hoe de lvl up party helpen en ik heb ook een spark charm gevonden is het beter om dat te bebruiken nu / te bewaren of om te verkopen?
Als ik een party maak dan hunten we meestal de eerste 1 a 2 uurtjes in eldeon, dan krijg je binnen no-time party 50, dus 200% exp. Nu er amper maintaince is kan je partylvl 50 meer dan 2 a 3 weken campen. Dus is het levelen wat makkelijker . En als je nog sneller wilt levelen join een party met mensen die lagerere levels dan jou zijn.
Maar op level 1 t/m 70 kan je beter solo'en in junon in luna is het een must om te partyen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 21:07 ]
Verwijderd
Nou dat denk ik niet, uit mijn ervaring is het zo dat de meeste parties meestal zo ingesteld zijn dat exp by level is , dan krijgt de hoogste level meeste exp.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:27:
in een party moe tje juist met hogere lvls zitten wil je sneller kunnen lvlen.
Meestal is het zo dat de partyleader op equal zet, maar als er meer mensen bij komen , worden de levels verdeelt, dan wordt de party meestal exp by level.
De exp van de laagste level naar hoogste level variareerd van 20k exp tot 80k exp, dus hoogste level krijgt 60k exp meer dan de laagste level
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 00:52 ]
vind ik meer een vorm van leechenVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:27:
in een party moe tje juist met hogere lvls zitten wil je sneller kunnen lvlen.

ben nu gestopt op lvl35, mn vriendin bijna 35. Tot Erose maar eens komt, word echt nie goed van die shops in de steden (met extreme belachelijke prijzen).. je kan nie normaal meer rondlopen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb Prose weer uit de start post gehaald, gezien het niet meer werkt voor ons
tot mijn grote spijt en verdriet
hopenlijk kan Erose weer tranen in m'n ogen laten staan voor een lange tijd.
heb net comp reinstalled, maar ik moet gewoon rose installeren zo niet om te spelen. maar om de muziekjes
heerlijk ontspannend en terug denken aan good old times voor scam&hack.
blijf er van vesteld staan hoe erg de spelers nu zijn. zelf 10tallen mensen naar Zant geholpen of met quests voor jobs ed, waar is de vriendelijkheid van iedereen heen
btw laaste week voor Erose en GR om zich te bewijzen, deze week valt precies midden in augustes.
we want rose!
heb net comp reinstalled, maar ik moet gewoon rose installeren zo niet om te spelen. maar om de muziekjes
blijf er van vesteld staan hoe erg de spelers nu zijn. zelf 10tallen mensen naar Zant geholpen of met quests voor jobs ed, waar is de vriendelijkheid van iedereen heen
btw laaste week voor Erose en GR om zich te bewijzen, deze week valt precies midden in augustes.
we want rose!
[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 14-08-2005 04:34 ]
Verwijderd
Damn dan heb ik al die tijd nooit in de gaten gehad hoe een party nou werktVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:47:
[...]
Nou dat denk ik niet, uit mijn ervaring is het zo dat de meeste parties meestal zo ingesteld zijn dat exp by level is , dan krijgt de hoogste level meeste exp.
Meestal is het zo dat de partyleader op equal zet, maar als er meer mensen bij komen , worden de levels verdeelt, dan wordt de party meestal exp by level.
De exp van de laagste level naar hoogste level variareerd van 20k exp tot 80k exp, dus hoogste level krijgt 60k exp meer dan de laagste level
En de hulp is indd verleden tijd, high lvls staan alleen nog in de buurt van low lvls om flink te patsen.
Best Regards
GamesRouter Support Team
GamesRouter Limited.
URL: http://www.gamesrouter.com
Tel: +44 1274 841 319
Fax: +44 1274 841 397
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 12:51 ]
leuk, net 1 dag voor de helft van augustus komt de melding, het wordt nog een halve maand (iets meer) uitgesteld...
krijg erg weinig vertrouwen in gamesrouter...
Der staat dat dan de open beta begint.. Ze hadden het er eerst over dat ze eerst een closed beta wouden doen. Daarna open beta en dan p2p. Is dus best mogelijk dat ze voor 5 september dus de closed beta al hebben draaien. Maar tis nog allemaal speculatie natuurlijk totdat het op de echte site staat.4th schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:02:
leuk, net 1 dag voor de helft van augustus komt de melding, het wordt nog een halve maand (iets meer) uitgesteld...
Gewoon afwachten dus. En ik zou het geeneens gek vinden als het inderdaad toch pas begin september begint.
Ik hoop eigenlijk meer dat ie in het vliegtuig zat die nu is gecrasht in griekenlanddaves2hd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:06:
Ik hoop eigenlijk dat DeeBee op vakantie gaat, en dattie het vliegtuig en als enige in de omtrek naast een nood deur komt die onderweg eventjes 5 sec open vliegt na dattie z'n gordel heeft los gemaakt
Of dat zn provider besluit zn hele internet verbinding weg te nemen vanwege het hacken.
Hij zal het namelijk niet alleen bij games doen, maar waarschijnlijk ook bij bedrijven en dergelijke.
Jammer dat ik in Irose ook alles heb gegeven aan mensen
. Om nu wéér helemaal naar een beetje normaal level te trainen zie ik nu ff niet zitten
. Heb er toch wel erg zin in. Vooral die muziekjes herinneren me aan die goede (niet heel erg) oude tijd
Leuk dat je het teminste nog 14 dagen kan proberen
, denk dat er voor mij niet meer inzit als arme tiener.
Leuk dat je het teminste nog 14 dagen kan proberen
offtopic:
Was best lekker weer de afgelopen 3 weken Corsica
Was best lekker weer de afgelopen 3 weken Corsica
voor mij heeft die Q&A lijst zich nu mooi bewezen, september. dus heel de beta was nep, de pijzen, de closed beta, alles. zo zie ik het nu iig
. het blijven allemaal geruchten, er is een contract opgesteld en getekend door zowel Graven GR. en daar staat in vanaf waneer wat zal gebeuren en het p2p word. een closed beta geloof ik zoiezo niets van, want Graity wilt altijd open beta's doen. wrm closed als je servers open aan kunnen.
al die geruchten is gewoon de beta tijd van WoW en de andere game die GR draait Mir3, gemixt in een rose Q&A in mijn ogen
we w8en dus nog maar een half maandje
-_-;;
al die geruchten is gewoon de beta tijd van WoW en de andere game die GR draait Mir3, gemixt in een rose Q&A in mijn ogen
Nee niet officeel.. Het komt uit een email die men naar een aantal mensen heeft verstuurd.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:11:
Maar die datum is dus wel officieel nu??? Kan ik beetje me dagen inplannen![]()
Dit topic is gesloten.