tot lvl 50 is het juist leuker dan kan je nog lvlup gaan per dag en dan ist kwestie van je goede wapens vinden etc. dan ist een uitdaging op latere lvls is het alleen mobs hakken en dat 6 uur lang voor je een lvl hoger bent.
Juist op hogere levels is je eq belangrijk, je kan heel leuk 5k meer uitgeven voor een Saint Gloria gun of iets dergelijks, maar daar ben je na een paar uur spelen toch weer vanaf. Hoe hoger je level hoe langer je me je eq moet doen(joh echt)Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:25:
tot lvl 50 is het juist leuker dan kan je nog lvlup gaan per dag en dan ist kwestie van je goede wapens vinden etc. dan ist een uitdaging op latere lvls is het alleen mobs hakken en dat 6 uur lang voor je een lvl hoger bent.
JA ok, maar het is leuk om ff zo'n hack uit te proberen. Ik zeg niet dat ik daadwerkelijk ga gebruiken. Alleen de hack testen op wat "nieuwe" spelers.daves2hd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:33:
btw rakker, lil angel wings waren 75k eerder100k = ook veelste duur. en waag het niet die PvP hack te downloaden
we zijn anti hack hier weet je nogwel
verder zou je geen noobs @ adventure plain moeten gaan mollen want je verpest voor hun de game. maar juist dupers/droppers/hackers
Inmiddels heb ik de hack getest en ik moet zeggen dat het spel er niet veranderd. Echt veel plezier heb ik niet met die hack. Die is dus ook weer van me comp verdwenen. De enige hack die ik nu nog heb, is de hack die auto me char health. Hij gebruikt hierbij de potions/fruit die ik bezit heb. Lijkt mij niet zo'n punt in dat geval.
Maar kortom die hacks vind ik niet zo boeiend op de laatste na dan. En daarnaast gaan me echt niet vertellen dat jij nooit zo'n hack ff-tjes geprobeerd hebt, ofwel?
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 23-08-2005 19:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ben nieuw met dit spel, maar ik kom niet in die servers, ook niet met die programmatjes in de startpost =[ iemand tips?
Uhm... nou kijk die programma's zijn niet heel revolutionair(wel handigXfix schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:30:
Ben nieuw met dit spel, maar ik kom niet in die servers, ook niet met die programmatjes in de startpost =[ iemand tips?
Met als antwoord op je vraag, je moet eventjes wachten totdat de server vrijkomt. Je kan als een gek klikken todat je erin komt of the easy way, door dat progje te draaien. Dat is niets anders dan een mouse script. Ik ging altijd wat te zuipen halen, als je terug komt zit je er meestal wel in
Btw @FnF, heb jij die aangepaste versie van 3.0, was het dacht ik, nog(was nog aangepast door een gast van GoT)? Die was heel snel met het klikken
[ Voor 16% gewijzigd door Rooster op 23-08-2005 20:08 ]
ik speelde pas irose toen de prijzen al een stuk hoger of lager lagen. als ik weer zou opnieuw zou beginnen in erose dan heb ik nog een aantal guides waar je ongeveer de goede prijzen kan krijgen.
toen de prijzen zoals de la wings voor 75/100k waren, was de zuly ervoor toen makkelijker te maken dan nu?
toen de prijzen zoals de la wings voor 75/100k waren, was de zuly ervoor toen makkelijker te maken dan nu?
Oke, die 2e zin is dus toch geen vraagnightwishXXX schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:11:
ik speelde pas irose toen de prijzen al een stuk hoger of lager lagen. als ik weer zou opnieuw zou beginnen in erose dan heb ik nog een aantal guides waar je ongeveer de goede prijzen kan krijgen.
Ik denk dat je met je vraag doelt op het legaal 'maken' van geld?
Volgens mij is de droprate* niet zo gek veel veranderd als die al veranderd is. M.a.w. Het is hetzelfde als nu, als je de hacks niet meetelt
*Meer drops = meer geld, maar das logish
[ Voor 12% gewijzigd door Rooster op 23-08-2005 20:54 ]
de tweede zin was eigenlijk geen vraagDutch-Hane schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:18:
[...]
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij moet je 2e zin een vraag zijn. Je zegt zo dat je nog een aantal guides hebt waar [...] krijgen.
Ik denk dat je met je vraag doelt op het legaal 'maken' van geld?
Volgens mij is de droprate* niet zo gek veel veranderd als die al veranderd is. M.a.w. Het is hetzelfde als nu, als je de hacks niet meetelt
*Meer drops = meer geld, maar das logish
nooit, ik ben anti hackRakkerzero schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:21:
[...]
JA ok, maar het is leuk om ff zo'n hack uit te proberen. Ik zeg niet dat ik daadwerkelijk ga gebruiken. Alleen de hack testen op wat "nieuwe" spelers.
Inmiddels heb ik de hack getest en ik moet zeggen dat het spel er niet veranderd. Echt veel plezier heb ik niet met die hack. Die is dus ook weer van me comp verdwenen. De enige hack die ik nu nog heb, is de hack die auto me char health. Hij gebruikt hierbij de potions/fruit die ik bezit heb. Lijkt mij niet zo'n punt in dat geval.
Maar kortom die hacks vind ik niet zo boeiend op de laatste na dan. En daarnaast gaan me echt niet vertellen dat jij nooit zo'n hack ff-tjes geprobeerd hebt, ofwel?
verder vind ik hack&cheats best. zolang mensen ze voor singleplayer gebruiken, maar online horen ze zeker niet.
Xfix, als de servers exceeded zijn gewoon een van de exceeded helpers downloaden en als het goed is ben je in 5 min toch echt wel in een channel. anders is er iets bij jou mis
bij Prose werkte de exceeded helpers idd niet, maar dit had te maken met N-protect als ik me niet vergis
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 141799
Ik denk wel dat je hier al van op de hoogte bent:Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:39:
Is er nog steeds niks bekend over erose??
duurt wel errug lang zeg
http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=181
en echt het laaste nieuws is wat ax3 laatst zei, dat ze de servers ook ver aan de praat hebben, maar dat staat ook allemaal op de gr forums
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 23-08-2005 23:59 ]
niet allemaal, en verder is exceeded helper geen hack. want ik krijg geen voordeel op me char die andere niet kunnen hebbenAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:33:
onze brave dave hoorje weet toch wel dat exceedhelpers ook van hackers afkomen he
als iedereen en dan ook echt alle spelers van Irose allemaal alle hacks gaan gebruiken is hacken inneens niet meer stoer voor mensen als DeeBee of Diaz, misschien een leuk idee als counter tegen ze
mjah Erose, is gewoon geen datum over bekend. en zoals het er nu voor staat is er ook geen officieel bericht over te vinden. ik zou zeggen, geen vragen meer over wanneer
Die krijg je wel.niet allemaal, en verder is exceeded helper geen hack. want ik krijg geen voordeel op me char die andere niet kunnen hebben
Door het inlog proces te versnellen indien server exceeded is, eis je jezelf meer speeltijd toe. Dit kan in het voordeel werken op je character.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
nee hoor, ik kan net zo snel en goed inloggen als een exceeded helperRakkerzero schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 01:32:
[...]
Die krijg je wel.
Door het inlog proces te versnellen indien server exceeded is, eis je jezelf meer speeltijd toe. Dit kan in het voordeel werken op je character.
verder vind ik best had je ff een hack wilt testen
als je van Tz was geweest had ik wel geflamed
[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 24-08-2005 05:52 ]
Nou onze LoCaLHoST is inmiddels ook champ geworden
Anoniem: 123576
Gister gewoon 5 LoT members Online
w00t wat een recor tijden niet zo druk geweest
Maar heb LoT beetje gepimp met wat mana yams, dus nu zijn we wat sterker allemaal
, Denk dat ik me nu maar ga richten op zo snel mogelijk 104 woorden en LoT grade 2 maken.

Maar heb LoT beetje gepimp met wat mana yams, dus nu zijn we wat sterker allemaal
Zat net effe gamrouters te lezen en alles klink wel positive, Ze hebben 24/7 GM support, het gene wat we nu zo missen en na tuurlijk de anti cheat. Als er dan een item dropping is kan je teminste het support nummer bellen en komt de GM er volgens hun binnen enkele minuten daar.
hun zeggen het zo
Q1 - How will cheaters be dealt with? There is ALOT of cheating happening in iROSE and NOTHING has been done.
A1 - GameGuard / NProtect and round the clock GM monitoring, we will do everything in our power to keep ERose free from cheats, we will also have in place a 24/7 support system (phone and email) with which you can contact us, if you suspect any form of foul play a GM will be there in minutes to investigate!
Als ze waar kunnen maken wat ze zeggen moet het geweldig zijn, verder hoop ik dat ze al die andere kapsels en zo meteen in het spel gooien bij het creeren van een char, dan krijg je wat meer afwisseling en zo
hun zeggen het zo
Q1 - How will cheaters be dealt with? There is ALOT of cheating happening in iROSE and NOTHING has been done.
A1 - GameGuard / NProtect and round the clock GM monitoring, we will do everything in our power to keep ERose free from cheats, we will also have in place a 24/7 support system (phone and email) with which you can contact us, if you suspect any form of foul play a GM will be there in minutes to investigate!
Als ze waar kunnen maken wat ze zeggen moet het geweldig zijn, verder hoop ik dat ze al die andere kapsels en zo meteen in het spel gooien bij het creeren van een char, dan krijg je wat meer afwisseling en zo
dat is het nou juist KUNNEN ZE HET WAAR MAKEN, al moet ik wel zeggen het gaat de goeie kant op ze hebben de GR forums nu een beejte geordend en wa extra mensen op de forums gezet, en het Erose forum komt ook al binnen een paar dagen online. Wie weet komt er nog een Erose in september :-D
Dan ben ik de eerste die zich aanmeldt ...
Ik heb het nu niet zo heel erg naar m'n zin en ik merk echt dat het te maken heeft met het ontbreken van een commercieel karakter bij de exploitant.
Het moment dat het echt om geld draait zal het zeker beter worden ...
En het spel zelf : Leuk !
Is het eerste spel wat me langer dan 2 maanden kan boeien....
Ik heb het nu niet zo heel erg naar m'n zin en ik merk echt dat het te maken heeft met het ontbreken van een commercieel karakter bij de exploitant.
Het moment dat het echt om geld draait zal het zeker beter worden ...
En het spel zelf : Leuk !
Is het eerste spel wat me langer dan 2 maanden kan boeien....
Anoniem: 149397
ey mensen ben ik weer met een vraagje, misschien weer een kans voor Dutch-Hane om 1 van z'n gedetaileerde verhalen te vertellen
maar mijn vraag dus:
Wat betekent het als mensen een 7/7 of */15 of zow hebben ik hoor het vaak bij kleding volgens mij of kan dit ook bij wapens hier om gaan. maar okay mijn hoofdvraag is dus wat is het??
Wat betekent het als mensen een 7/7 of */15 of zow hebben ik hoor het vaak bij kleding volgens mij of kan dit ook bij wapens hier om gaan. maar okay mijn hoofdvraag is dus wat is het??
Kleding heeft eigenschappen zo als def (defens) en dodge (ondwijking), maar kan ook extra stats hebben, de meeste krachtige extra stats zijn 7 str/7dex en 15 atk/3str en 15 atk/2con en 6con/5senAnoniem: 149397 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:07:
ey mensen ben ik weer met een vraagje, misschien weer een kans voor Dutch-Hane om 1 van z'n gedetaileerde verhalen te vertellenmaar mijn vraag dus:
als iemand dus 7/7 heeft is het extra 7str en 7 dex in dat kledingstuk
Lijstje van wie (vrij) actief speelt:
Flyingdutch a.k.a. vliegje
clmann a.k.a. clman
Localhost
Ax3 a.k.a. Magetest
Meneer domm
Mannymo
@Tweaker86: net te laat
Het is al uitgelegd, heb er weinig aan toe te voegen 
Edit: Het is idd dat die nummers vast zijn, het is niet zo maar willekeurig, die nummers horen bij bepaalde stats. Als iemand 7/7 bedoelt gaat het dus om 7 extra strengh en 7 extra dodge punten.
P.S. ik heb hiet hier over de stats die er na appraisal opzitten, bij bijvoorbeeld masks zit er een bepaald aantal Charm al automatisch op, dat wordt (als je eerlijk bent) niet meegeteld.
clmann a.k.a. clman
Localhost
Ax3 a.k.a. Magetest
Meneer domm
Mannymo
@Tweaker86: net te laat
Edit: Het is idd dat die nummers vast zijn, het is niet zo maar willekeurig, die nummers horen bij bepaalde stats. Als iemand 7/7 bedoelt gaat het dus om 7 extra strengh en 7 extra dodge punten.
P.S. ik heb hiet hier over de stats die er na appraisal opzitten, bij bijvoorbeeld masks zit er een bepaald aantal Charm al automatisch op, dat wordt (als je eerlijk bent) niet meegeteld.
[ Voor 61% gewijzigd door Rooster op 24-08-2005 18:08 ]
Anoniem: 149397
okay thanx mensen, en 7/7 is dan str/dex niet str/com dan he dutch haan 
en ik neem aan dat die extra stats op kleding niet bij NPC's te koop zijn maar echt door dealer/artisan gecraft moeten worden.
en ik neem aan dat die extra stats op kleding niet bij NPC's te koop zijn maar echt door dealer/artisan gecraft moeten worden.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 149397 op 24-08-2005 12:26 ]
Anoniem: 54991
Sterkste voor mage/cleric is 7str/7dex, 5-7 int, en vooral 3int/15 attack, daarbij is mp decrease tot een lvl 120 erg aardig en ik zou geen geld uitgeven aan pre 2nd job equip, ook al is dat vooral bij pure support cleric wel aanlokkelijkAnoniem: 123576 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:54:
[...]
Kleding heeft eigenschappen zo als def (defens) en dodge (ondwijking), maar kan ook extra stats hebben, de meeste krachtige extra stats zijn 7 str/7dex en 15 atk/3str en 15 atk/2con en 6con/5sen
als iemand dus 7/7 heeft is het extra 7str en 7 dex in dat kledingstuk, hoop dat je het snapt
Verder was het zo dat con en sen erg weinig invloed heeft op cleric, en dat je beter je eigen buffs kan gebruiken, maar voor een mage is het wel weer handig om een beetje ervan te hebben.
Over charm ben ik het nog niet eens, ben van mening dat het erg weinig met de drop rate te maken heeft, meer of je betere drops krijgt, van meer sen, of was het nou con, dunno vergeten, kreeg je wel meer drops op een gegeven moment.
Bepaalde bourgois skills waren meen ik wel weer cha afhankelijk, maar voor andere jobs kan ik het niet echt adviseren.
Ach, als iRose niet vlug op schiet dan speel ik binnenkort gratis, datgene wat hier niet over gesproken mag worden is in vergevorderd stadium waarbij binnenkort de eerste release verwacht wordt.
ja maar zo'n ding waar hier niet over gesproken mag worden zal nooit up to date zijn omdat ze voortaan wel opletten denk ik met openbaarheid van files omdat het commercieël word. Dus ik hou het toch echt bij betalen voor Erose.
En trouwens als er een beejte een grapjas zo'n ding host, wie weet hoe lollig hij probeerte zijn zal nooit lekker spelen denk.
En trouwens als er een beejte een grapjas zo'n ding host, wie weet hoe lollig hij probeerte zijn zal nooit lekker spelen denk.
Lol zal nog lang duren voordat ze zoiets hebben. Van wat ik links en rechts door het geblaat van velen die zeggen het kan al. Zal het nog lang duren voordat het up en running is aangezien ze een heel team met goede mensen nodig hebben om het voor elkaar te boksen. Zie andere games maar hoe lang ze daar wel niet bezig zijn geweest. Als ze nu beginnen (of al begonnen zijn) met een team dat weet wat ze doen zal het nog zo maar meer als een jaar duren. En tja de meeste van die dingen zijn nou niet echt druk bezocht. Dat zorgt toch voor minder fun vind ik dan.Anoniem: 54991 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:25:
[...]
Ach, als iRose niet vlug op schiet dan speel ik binnenkort gratis, datgene wat hier niet over gesproken mag worden is in vergevorderd stadium waarbij binnenkort de eerste release verwacht wordt.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:31:
ja maar zo'n ding waar hier niet over gesproken mag worden zal nooit up to date zijn omdat ze voortaan wel opletten denk ik met openbaarheid van files omdat het commercieël word. Dus ik hou het toch echt bij betalen voor Erose.

meneer domm is vrij actief en ax3 alias magetest is er ook weerDutch-Hane schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:03:
Wie spelen er nou eigenlijk nog actief iROSE? Van 3 weet ik het zeker:
clmann a.k.a. clman
Localhost
@Tweaker86: net te laatHet is al uitgelegd, heb er weinig aan toe te voegen
P.S. ik heb hiet hier over de stats die er na appraisal opzitten, bij bijvoorbeeld masks zit er een bepaald aantal Charm al automatisch op, dat wordt (als je eerlijk bent) niet meegeteld.![]()
offtopic:
wie o wie is meneer domm?
wie o wie is meneer domm?
Heb er maar even een lijstje van gemaakt wie actief spelen
Wat is je in game name?Anoniem: 141799 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:21:
ik ben ook opzich wel redelijk actief ,maar niet echt serieus met me lvl 40
[ Voor 51% gewijzigd door Rooster op 24-08-2005 13:23 ]
ik ben ook opzich wel redelijk actief ,maar niet echt serieus met me lvl 40
P.S. ove kan je eik wel uit Legionoftweakers halen hoor ik speel daar nooit meer mee.
P.S. ove kan je eik wel uit Legionoftweakers halen hoor ik speel daar nooit meer mee.
Anoniem: 121348
kben ook actief ...alleen niet in LoT
, kzie wel eens wat bekende mensen van het forum hiero (localhost,clman,magetest, luckyjan.. waarschijnlijk nog meer ). Tsja kortsamengevat over het spel voor de nieuwere mensen. Het is spel is dus aan alle kanten gehacked: dupe/pk/trade hack/scam, ik zie grade7 clans lvl250. Mensen die hun lvls kopen 3th armor gear en laatst weer iets nieuws gezien: clanpoint jams +30.. haha kdacht dat het niet gekker kon na vital jam +20 en manajams +20. Kort over de markt hierzo, mensen bezitten ongelooflijk veel geld (sommige dan) waardoor de prijzen ook de pan uit rijzen. De markt is niet gek geworden, het is gewoon pure inflatie...de markt doet gewoon zijn werk
. Ik geef eerlijk toe dat ik ook gebruik heb gemaakt van de dupe, hoewel ik daar geen verzieking van de markt wilde veroorzaken. Alles puur voor eigen gebruik (en in mijn clan). Het is gewoon leuk om een modeshow te kunnen lopen
en er shiny uit te zien.
En ondanks al dit gedoe kan ik gewoon zeggen dat ik het spel nog steeds leuk vind, en dat dat allemaal komt door de aardige mensen in het spel. Ik speel het spel nog steeds met plezier. Ik bedoel het heeft het chatten en lvlen enzo er niet minder gezellig op gemaakt. Het verschil zit em in dat ik nu op andere plaatsen lvl (en dat is echt niet sneller hoor, aangezien je bergen exp nodig heb om lvl up te kunnen gaan).
@iruja je bedoelt btw toch 15/4int
..en vergeet niet dat de andere ook bestaan zoals: 20hit/3str 20att/5str 7def/14magdef en de wat minder legale variant: 15att/15hit of 15att/15crit
En ondanks al dit gedoe kan ik gewoon zeggen dat ik het spel nog steeds leuk vind, en dat dat allemaal komt door de aardige mensen in het spel. Ik speel het spel nog steeds met plezier. Ik bedoel het heeft het chatten en lvlen enzo er niet minder gezellig op gemaakt. Het verschil zit em in dat ik nu op andere plaatsen lvl (en dat is echt niet sneller hoor, aangezien je bergen exp nodig heb om lvl up te kunnen gaan).
@iruja je bedoelt btw toch 15/4int
ten tijde dat ik speelde was het meeste wat je nog kon krijgen 3/15, nooit 4/15 gezien, anders had ik daar ook wel een set van gehad 
Iig ik had nog top spul zonder te scammen ofzo, en kon gewoon trots zijn op mijn 5 g7's die ik had, en de miljoenen, allemaal eerlijk verkregen.
Snap niet dat je van dat gehack enzo gebruik wilt maken, je kunt dan toch niet trots zijn op wat je bereikt hebt?
Hoop echt dat ik binnenkort als vanouds kan rose spelen aangezien ik het toch wel een beetje mis...
Ik weet wel dat later er stats zijn bijgekomen (want eerst had je al helemaal geen +int met +attack power beschikbaar, en later wel.
Ook met hogere items had je kans op betere stats, die natuurlijk wel weer minder voor kwamen, zo heb ik wel eens mp decrease met attack power gezien en nog meer van die gein, of later zelfs mp decrease met +int
Iig ik had nog top spul zonder te scammen ofzo, en kon gewoon trots zijn op mijn 5 g7's die ik had, en de miljoenen, allemaal eerlijk verkregen.
Snap niet dat je van dat gehack enzo gebruik wilt maken, je kunt dan toch niet trots zijn op wat je bereikt hebt?
Hoop echt dat ik binnenkort als vanouds kan rose spelen aangezien ik het toch wel een beetje mis...
Ik weet wel dat later er stats zijn bijgekomen (want eerst had je al helemaal geen +int met +attack power beschikbaar, en later wel.
Ook met hogere items had je kans op betere stats, die natuurlijk wel weer minder voor kwamen, zo heb ik wel eens mp decrease met attack power gezien en nog meer van die gein, of later zelfs mp decrease met +int
Ff een simpel vraagje, zit er ook iets als een bank in het spel? Net als bij Knight online, en Runescape(
) mijn invetory raakt al snel vol, en ik ben nog niet helemaal bekent met de prijzen om ze te verkopen. Wil dus eerst ff doorspelen en dan mijn ouwe zooi doorverkopen. Als dat zou kunnen?
Ja er is en storage, In zant zit deze Links boven in de stad in junon rechts boven.Xfix schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:09:
Ff een simpel vraagje, zit er ook iets als een bank in het spel? Net als bij Knight online, en Runescape() mijn invetory raakt al snel vol, en ik ben nog niet helemaal bekent met de prijzen om ze te verkopen. Wil dus eerst ff doorspelen en dan mijn ouwe zooi doorverkopen. Als dat zou kunnen?
Ik zal ze even gaan zoeken, bedanktAnoniem: 123576 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:26:
[...]
Ja er is en storage, In zant zit deze Links boven in de stad in junon rechts boven.
*zucht* Ik liep paar dagen geleden zo te jammeren dat ik die error kreeg, toch maar een keer ook de software matige firewall doorgekeken, en ja hoor ROSE stond geblokt 
Maarja laten we het positief inzien,
* Anoniem: 100045 kan nu weer spelen!
[slijm]Ik ben zo altruïstisch (=niet-egoistisch, stond op vandale.nl, had er ook nog nooit van gehoord hoor
) geweest om alles weg te geven toen het dupen echt te erg werd.. Ik wil het nu dus weer even spelen, verslaving he
. Maare zou ik wat donaties kunnen krijgen, alles is welkom (ben dealer-bourg)
[/slijm]

Maarja laten we het positief inzien,

[slijm]Ik ben zo altruïstisch (=niet-egoistisch, stond op vandale.nl, had er ook nog nooit van gehoord hoor
[ Voor 37% gewijzigd door Rooster op 24-08-2005 19:37 . Reden: verzoek om donatie ]
Anoniem: 133390
Nou haantje
Deze vraag had ik ook min of meer gesteld. Toen bood Fly (ign Vliegje) aan dat hij wel voor mij standaard(npc) stuff voor je wou halen mocht het nodig zijn. Hij zal vast ook wel zo lief voor jou zijn
Dus probeer hem eens in rose te contacten
Bah, je voelt je zo achtergesteld in vergelijking met die mensen die van je beeldscherm glimmen en schitteren door alle gems en (9) spul...
Mischien dat we het nog leuk kunnen maken, ik zou daarom graag in de gezamelijke clan willen (waarom ik uit OoT ben snap ik ook niet helemaal
) In wie van de 3 zitten nu nog de meeste lui? LoT was het dacht ik
Mischien dat we het nog leuk kunnen maken, ik zou daarom graag in de gezamelijke clan willen (waarom ik uit OoT ben snap ik ook niet helemaal
zolang je zelf maar weet dat het meeste toch maar deduped is.. en je kan het zelf ook altijd nog leuk maken en niet op de anderen letten =)Dutch-Hane schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:09:
Bah, je voelt je zo achtergesteld in vergelijking met die mensen die van je beeldscherm glimmen en schitteren door alle gems en (9) spul...![]()
Mischien dat we het nog leuk kunnen maken, ik zou daarom graag in de gezamelijke clan willen (waarom ik uit OoT ben snap ik ook niet helemaal) In wie van de 3 zitten nu nog de meeste lui? LoT was het dacht ik
btw: welk soort lvls zitten bij jullie in de clan?
Ik weet niet precies wie allemaal in de clan zitten, maar kijk eens op de site van OkkE zou ik zeggen.
Daar vanuitgaand is fly (vliegje) lvl 97(!).
Ik ben lvl 57 btw
Ik ben lvl 57 btw
offtopic:
knaklul, ik bedoel knalknul: stakker je kan maximaal lvl 250 halen in rose

knaklul, ik bedoel knalknul: stakker je kan maximaal lvl 250 halen in rose

[ Voor 25% gewijzigd door Rooster op 24-08-2005 21:26 ]
Volgens mij spelen er alleen nog lui die in LOT zitten. De rest van de clans zijn leeg gestroomd of getopte spelers voor zover ik weet. Als je wil kan ik je ook wel beetje op weg helpen met wat NPC zooi ect. Speel onder de naam Magetest.Dutch-Hane schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:22:
Ik weet niet precies wie allemaal in de clan zitten, maar kijk eens op de site van OkkE zou ik zeggen.Daar vanuitgaand is fly (vliegje) lvl 97(!).
Ik ben lvl 57 btw
offtopic:
knaklul, ik bedoel knalknul: stakker je kan maximaal lvl 250 halen in rose![]()
In LoT is vast wel ruimte voor je ik zit er zelf ook. 
en LoT is volgens mij de enigste Tweakers clan die nog actief is ja.
en LoT is volgens mij de enigste Tweakers clan die nog actief is ja.
Ik vind opzich dat jullie hier allemaal gewoon mee gaan naar Erose
en opzich is LoT er alleen nog voor de gezzeligheid eik er is veel lvl verschil, maar ja wat moet je tegenwooridg ook nog in rose zoeken behalve gezzeligheid met mensen die het spel waarderen.
Ik heb vanmiddag mn character uit BandofTweakers gedelete. Ik wilde een nieuwe char om sneller VJ +5 te gaan verzamelen. Int begin krijg je die veel snellerWilliam/Ax3 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:40:
[...]
Volgens mij spelen er alleen nog lui die in LOT zitten. De rest van de clans zijn leeg gestroomd of getopte spelers voor zover ik weet. Als je wil kan ik je ook wel beetje op weg helpen met wat NPC zooi ect. Speel onder de naam Magetest.
Verder ben nu weer actief bezig met iROSE. Onder de nick: Whitebuster. Momenteel ben ik lvl 39. Ik ben lekker chill aant lvlen. Ik wil lvl 50 nog halen voor iROSE uit de lucht gaat
Welkom terug aan alle mensen die weer spelen.
Ik speel ook nog en mijn ign is dubsstar(scout lvl 73).
kan jullie ook wel een beetje helpen denk ik
Ik speel ook nog en mijn ign is dubsstar(scout lvl 73).
kan jullie ook wel een beetje helpen denk ik
Ben vooral de laatste weken flink aktief geweest. Nu lvl 102 scout zonder ook maar 1 hack/cheat/bot te gebruiken. Wel heb ik gebruik gemaakt van de idiote ecomomie in rose waardoor ik nu een hoop zullies heb en mooie gear, niet dat 15/15 spul maar goed genoeg. Verder sinds een paar dagen ook nog een saggitarius bow(9)
Volgende week weer werken dus dan zal het een stuk minder worden
Bijna 100
moet voor het weekend nog wel lukken, alleen met fulltime baantje schiet het nu niet echt op.
Maar effe over de clan's, LoT is de enigste nog actiefe Tweakers clan, De meesten zijn tussen de 50 en 70, maar LvL maakt mij geen ruk uit, ik heb de clan instand gehouden puur voor gezelligheid van dclanchat is altijd gezellig toch
, Op zig zitten er nu 14 mensen in de clan maar een paar er van zijn non actief dus er kan altijd wel nog iemand bij, dus wil je er in geef een gil (i am the master).
Maar effe over de clan's, LoT is de enigste nog actiefe Tweakers clan, De meesten zijn tussen de 50 en 70, maar LvL maakt mij geen ruk uit, ik heb de clan instand gehouden puur voor gezelligheid van dclanchat is altijd gezellig toch
Wat is niet gebruik maken van hack's ?? Ik heb me lvl ook niet gehackt en zo maar heb wel uniek wapon en zo, dit heb ik wel allemaal gekregen zo, maar als ik kijk waar ik lvl heeft iedereen unieke wapons. Mijn wonder tot snel lvllen is gewoon 2pc's hebben, ene pc een crelic andere pc je gewone char en lekker je zelf buffeluckyjan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:49:
Ben vooral de laatste weken flink aktief geweest. Nu lvl 102 scout zonder ook maar 1 hack/cheat/bot te gebruiken. Wel heb ik gebruik gemaakt van de idiote ecomomie in rose waardoor ik nu een hoop zullies heb en mooie gear, niet dat 15/15 spul maar goed genoeg. Verder sinds een paar dagen ook nog een saggitarius bow(9)Volgende week weer werken dus dan zal het een stuk minder worden
ik wilde weer rose proberen, vannacht/vanmorgen 5u/half6. heb een lv 46 en een lv 8 staan, ik dacht ik speel eerst eventjes met me lvl 8, misschien vind ik nogwat vitals of what ever en kan ik nog een beetje iets doen met me lv 46...
dus ik sta vol actief jelly beans te hakken en te porren.... tot ik spontaan dood lig,.... ik kijk rond en zie in de chat "huahahahahahahah". vervolgends rent er een scout vrolijk verder naar de volgende -_-;; toen had ik het wel gezien daar. ik ging naar een andere channel maakte een nieuwe char. lekker op birth island bezig, tot lv 6 toen dacht ik ff naar adventure plain... meer en betere drops, vol actief weer aan het hakken.... tot ik weer spontaan dood lig, rent er weer een bower voorbij.....
toen had ik het wel weer gezien met rose
snap de lol niet om mensen neer te maaien als high lvl
je wint er niets mee, zelfs geen respect. mensen gaan je eerder haten, je overtreed de regels en kan dus zelfs worden aangeklaagd door gravity wegends hacks (de regels die erbij zitten als je een account aanmaakt).
verder zijn er zat mensen te vinden op de PvP plekken?
ik hoop eigenlijk dat Erose nog 3 maanden wacht. en Irose een PRACHTIGE reset doet met een update waar gameguard bij zit en dat als beta voor Erose gebruikt. en met spontaan 50 GM's erbij die alle accounts in de gaten houden op hacks, moet je eens zien hoe erg Gravity word uitgeflamed op hun boards dan...
dus ik sta vol actief jelly beans te hakken en te porren.... tot ik spontaan dood lig,.... ik kijk rond en zie in de chat "huahahahahahahah". vervolgends rent er een scout vrolijk verder naar de volgende -_-;; toen had ik het wel gezien daar. ik ging naar een andere channel maakte een nieuwe char. lekker op birth island bezig, tot lv 6 toen dacht ik ff naar adventure plain... meer en betere drops, vol actief weer aan het hakken.... tot ik weer spontaan dood lig, rent er weer een bower voorbij.....

snap de lol niet om mensen neer te maaien als high lvl
verder zijn er zat mensen te vinden op de PvP plekken?
ik hoop eigenlijk dat Erose nog 3 maanden wacht. en Irose een PRACHTIGE reset doet met een update waar gameguard bij zit en dat als beta voor Erose gebruikt. en met spontaan 50 GM's erbij die alle accounts in de gaten houden op hacks, moet je eens zien hoe erg Gravity word uitgeflamed op hun boards dan...
PK bug is wel wat triest jadaves2hd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:27:
Heel Pk verhaal

Ook een paar keer meegemaakt. Maar een lvl 100+ hawker killen valt niet mee heheAnoniem: 123576 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:36:
[...]
PK bug is wel wat triest ja, ik heb zelf ook puur om me te kunnen verdeliggen tegen dit zoort trieste mensen. Is wel jammer ja maar ag er van uit dat ze het wel weer fixen, en ik heb er zelf uigenlijk zo wat nooit last van nog maar 3x mee gemaakt, of zo
Ik heb het 1 keer gehad met 125+ knight en die ging echt wel neer hoorluckyjan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:15:
[...]
Ook een paar keer meegemaakt. Maar een lvl 100+ hawker killen valt niet mee heheJouw idee van een extra cleric om je zelf te buffen via 2 computers is super. Jammer dat de 2 muses uit mijn clan maar tegen de lvl 50 zijn. Heb ze manajams gegeven om snel 70 te worden
Dan kan ik ze daarna lenen
Ja, ik werd ook uitgescholden toen ik ff de pkhack wilde uitproberen. 
Maargoed ik gebruikt het nu alleen nog maar om een beetje verdediging te hebben.
Gister zag ik iemand die was shopjes aant killen. Hij ging tussen de shopjes area-attacks doen.

Maargoed ik gebruikt het nu alleen nog maar om een beetje verdediging te hebben.
Gister zag ik iemand die was shopjes aant killen. Hij ging tussen de shopjes area-attacks doen.

is 50 GM's niet een beetje veel. 5 GM's per channel lijkt mij genoeg.daves2hd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:27:
Elke grote stad in Rose moet een gm post hebben of zo, een zort npc waar je een GM kan contacten.Rakkerzero schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:08:
is 50 GM's niet een beetje veel. 5 GM's per channel lijkt mij genoeg.
Dus in zant junon en eucar 1 of zo, verder moeten ze gewoon beetje rond wandellen (onopvalent) om boel beetje in de gate te houden.
Je zou dan bijvoorbeeld bij de NPC die info geeft over de stad (bij de ingang van elke stad) een extra optie kunnen geven als "Send letter to GM team". Vervolgens krijg je een mail venster waar je bericht kunt typen.
Verder zou je als oplossing een soort politie(steden), veldwachter(buiten de steden) NPC kunnen laten rondlopen. GM's kunnen via die NPC zien wat er gebeurd (denk aan wandelende bewakingscamera).
En zodra er iets aan de hand is kunnen de GM's zelf ingame komen het vervolgens op te lossen.
Verder zou je als oplossing een soort politie(steden), veldwachter(buiten de steden) NPC kunnen laten rondlopen. GM's kunnen via die NPC zien wat er gebeurd (denk aan wandelende bewakingscamera).
En zodra er iets aan de hand is kunnen de GM's zelf ingame komen het vervolgens op te lossen.
[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 25-08-2005 12:40 ]
Ik zou er wel in willenAnoniem: 123576 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 08:47:
Bijna 100moet voor het weekend nog wel lukken, alleen met fulltime baantje schiet het nu niet echt op.
Maar effe over de clan's, LoT is de enigste nog actiefe Tweakers clan, De meesten zijn tussen de 50 en 70, maar LvL maakt mij geen ruk uit, ik heb de clan instand gehouden puur voor gezelligheid van dclanchat is altijd gezellig toch, Op zig zitten er nu 14 mensen in de clan maar een paar er van zijn non actief dus er kan altijd wel nog iemand bij, dus wil je er in geef een gil (i am the master).
Mijn 2 chars zijn bowhawker moonlightxxx lvl 34, dex muse nightwishxxx lvl 27
Toen ik met mijn 2de char begon had ik daar ook erg veel last van, maar als je eenmaal in zant bent is het een stuk minder. Ik denk dat ik nadat ik naar zant ging 1 tot 3 keer gepked ben en in aventure plains was het niet meer te tellen.ik wilde weer rose proberen, vannacht/vanmorgen 5u/half6. heb een lv 46 en een lv 8 staan, ik dacht ik speel eerst eventjes met me lvl 8, misschien vind ik nogwat vitals of what ever en kan ik nog een beetje iets doen met me lv 46...
Anoniem: 133390
pff al die berichten van die hacks
Daardoor krijg ik nog net geen zin om weer te gaan lvlen eigenlijk. Ik wacht nog wel ff tot Erose komt dan maar. Misschien dat ik vandaag alsnog ff langs kom buurten, verveel me toch
ik was eventjes vanalles over PK hack aan het opzoeken. en ik meld amar eventjes dat 9 van de 10 van de hacks een keylogger heeft. dus gebruik geen zelfde account name&password combo als je die ookal ergends anders hebt...
hoe makkenlijk kan het zijn rijk te worden btw? ik lees allerlij moeilijke manierenn waar je 10k per keer je geld kan verdubbelen. maar als je 1 vital+5 koopt. die tegenwoordig wat waard zijn? 850k? en gewoon 20x duped. reken maar eens uit 850,000x20=17,000,000 dup die 20 nog eens 20 keer en je hebt ... u get the point? erg lame al dat spul. ook de manier enz hoe hacks gebracht worden, mensen die accountnaam+w8woord vragen en dan zeggen voor je geld op te halen of je ineens lv 80 te brengen. of mensen die bedelen voor een hack...
hoe makkenlijk kan het zijn rijk te worden btw? ik lees allerlij moeilijke manierenn waar je 10k per keer je geld kan verdubbelen. maar als je 1 vital+5 koopt. die tegenwoordig wat waard zijn? 850k? en gewoon 20x duped. reken maar eens uit 850,000x20=17,000,000 dup die 20 nog eens 20 keer en je hebt ... u get the point? erg lame al dat spul. ook de manier enz hoe hacks gebracht worden, mensen die accountnaam+w8woord vragen en dan zeggen voor je geld op te halen of je ineens lv 80 te brengen. of mensen die bedelen voor een hack...
Die keyloggers zijn vaak alleen maar hotkeyloggers.. Wat dus betekend dat ze alleen bekijken of je de sneltoetsen aanraakt om de boel aan of uit te zetten. Deze zitten vaak ook in singleplayer games trainers. Daar hoef je je niet al te druk om te maken. De echte keyloggers maken namelijk vaak een dll bestand in je windows aan en registreren vaak dan bepaalde acties. De betere virusscanners herkennen deze wel.daves2hd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:35:
ik was eventjes vanalles over PK hack aan het opzoeken. en ik meld amar eventjes dat 9 van de 10 van de hacks een keylogger heeft. dus gebruik geen zelfde account name&password combo als je die ookal ergends anders hebt...
Voor zover ik weet zijn alle dupe methodes gefixed. En ja tuurlijk zijn er scammers in alle maten en soorten daar is weinig aan te doen aangezien die lui toch niet aangepakt worden door gravity.
Zoals ik al zei. Somigge scanners zien een hotkeylogger als een keylogger. Maak maar is zelf een trainer voor een of ander spel met een trainer making kit. Wat ik dus gedaan heb om de proef op de som te nemen lol. Je zal zien dat dan pcies dezelfde "key"logger door de programma's worden gevonden. Hoe denk je anders dat ze snelkoppelingen op het keybord in de gaten kunnen houden lol.daves2hd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:24:
dat had ik idd ook gelezen, maar veel van de PK hacks hebben echte keyloggers om ook accounts te kunnen stelen. alsnog blijft de kans klein als 1 persoon ze houd dat die toevallig iemand hier die de hack heeft uitkiest. maar toch, dat forum had aardig overtuigende scanners van trojans en loggers.
[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 25-08-2005 14:51 ]
Ik zal even een boekje open doen over de hack, wand die is toch gefixt en ik wist hoe die werkte (voor ik er gebruik van kon maken was hij al gefixt), Punt 1 het is gefixt dus nu over, punt 2 HET IS GEEN FUCKING HACK. het dupen in rose was geen hack, iedereen heeft het over die kut hackers dit en die kut hackers dat.
Enigste gehackte in het spel zijn de GM acount die nier normale items weg geven die anderen dan weer dupen.
De dupe in rose is geen hack maar gewoon een stomme ondertussen al gefixte Bug. Het was mogelijk op een acount een roll-back te crieeren door op een rare manier te diconecten waar bij je items terug kreeg die je net aan een andere char had gegeven en dus had je het dubbel.
Dus de mensen die het over AL die hackers hebben moeten even na gaan denken. Nee ROSE IS NIET VOL HACKERS !!!!!, er zat gewoon een bug in die een beetje heeeel erg uitgebuit is.
Ik zag dit omdat ik echt schijt ziek word van al dat gezijk, of ga lekker spelen geniet van alle leuke items of hou effe lekker je mond of ga lekker ergens anders zijken. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enigste gehackte in het spel zijn de GM acount die nier normale items weg geven die anderen dan weer dupen.
De dupe in rose is geen hack maar gewoon een stomme ondertussen al gefixte Bug. Het was mogelijk op een acount een roll-back te crieeren door op een rare manier te diconecten waar bij je items terug kreeg die je net aan een andere char had gegeven en dus had je het dubbel.
Dus de mensen die het over AL die hackers hebben moeten even na gaan denken. Nee ROSE IS NIET VOL HACKERS !!!!!, er zat gewoon een bug in die een beetje heeeel erg uitgebuit is.
Ik zag dit omdat ik echt schijt ziek word van al dat gezijk, of ga lekker spelen geniet van alle leuke items of hou effe lekker je mond of ga lekker ergens anders zijken. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat had ik idd ook gelezen, maar veel van de PK hacks hebben echte keyloggers om ook accounts te kunnen stelen. alsnog blijft de kans klein als 1 persoon ze houd dat die toevallig iemand hier die de hack heeft uitkiest. maar toch, dat forum had aardig overtuigende scanners van trojans en loggers
.
er is nog een manier van dupen, zelfde manier als een van de money "hacks". maar kun je bv 10k vitals +5 dupen. dan ben je pas rijk, kun je na gaan als je een leuke mana jam te pakken krijgt -_-;;
gravity had zoiezo geen kans, zo snel als de hacks inneens kwamen ed en vlak na een reset. de enige manier zou weer resetten zijn, maar de hadden amper een kwart van de spelers die ze hadden van voor de reset over, en het zou helemaal een slechte naam krijgen met nog een reset
verder zou het geen nut hebben, want moet N-guard die ze gaan gebruiken eerst een anti iets maken wat oo ktijd kost. voor de deal rond is en contract getekend duurt misschien al een maand
ik hoop nogsteeds op een stiekeme menging van Irose/Prose en een vleugje Jrose en dat dat dan Erose gaat heten
anders moet Erose de oude Irose worden, zonder dat slomer lvlen, minder exp van beesten en constand geverander ervan.
er is nog een manier van dupen, zelfde manier als een van de money "hacks". maar kun je bv 10k vitals +5 dupen. dan ben je pas rijk, kun je na gaan als je een leuke mana jam te pakken krijgt -_-;;
gravity had zoiezo geen kans, zo snel als de hacks inneens kwamen ed en vlak na een reset. de enige manier zou weer resetten zijn, maar de hadden amper een kwart van de spelers die ze hadden van voor de reset over, en het zou helemaal een slechte naam krijgen met nog een reset
verder zou het geen nut hebben, want moet N-guard die ze gaan gebruiken eerst een anti iets maken wat oo ktijd kost. voor de deal rond is en contract getekend duurt misschien al een maand
ik hoop nogsteeds op een stiekeme menging van Irose/Prose en een vleugje Jrose en dat dat dan Erose gaat heten
Nog maar een keer dan...daves2hd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:24:
Heel verhaal
Money hack bestaat niet

PK is ook een bug, meer niet. Het is mogelijk om te hunten om bobs terweil je pc denk dat hij zeg maar in pvp area zit.
Al dit zijn buggs geen hacks dus zijn al die rose mensen geen hackers !!!!!!!
En we spelen met ze alle een BETA we zijn dus BETA TESTERS, en waar voor is een beta...
Om bugs er uit te halen.
Je speelt een open beta die is gemaakt om bugs er uit te halen voor de compleet versie (erose)
Dus hou op met klagen, het is een beta en het vinden van bug is de reden dat die beta er is.
Ga maar klagen als je er voor betaalt dan heb je recht van klagen nu zijn mensen alleen maar de bugs aan het zoeken en uitbuiten.
Als je niks zinnigs te melden heb over het spel hou dan je mond, iedereen weet nu wel dat er gedupet en gePKt woord hoeft niet nog 100 gezecht gewoorde, kunnen we nu AUB over al dit gezijk op houden en lekker spelen!
PS sry van al dit geblaas, ik wil gewoon lekker met ze alle gamen, help mensen die weer beginnen op weg met geld en mana yams iedereen blijft maar door gaan, jongen hou het vrolijk anders voor ik niet vrolijk zoals in bovenstaande bericht
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 25-08-2005 14:46 ]
Hehe vandale zegt dit erover:
hac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die inbreekt in een computer om gegevens te achterhalen of te wijzigen, meestal met het doel de zwakke plekken aan te tonen => computerkraker
bug (de ~ (m.), ~s)
1 [comp.] fout in een computerprogramma
Zo duidelijk?
Op verzoek van fly:
crac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 droge biscuit van bladerdeeg

En lucky denk dat het woord cheats beter past bij je verhaal
ze gebruiken immers bugs om vals te spelen niet om in te breken.
hac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die inbreekt in een computer om gegevens te achterhalen of te wijzigen, meestal met het doel de zwakke plekken aan te tonen => computerkraker
bug (de ~ (m.), ~s)
Zo duidelijk?
Op verzoek van fly:
crac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 droge biscuit van bladerdeeg
En lucky denk dat het woord cheats beter past bij je verhaal
[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 25-08-2005 15:13 ]
HEHEWilliam/Ax3 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:50:
Hehe vandale zegt dit erover:
hac·ker (de ~ (m.), ~s)
bug (de ~ (m.), ~s)
Zo duidelijk?
mooie toevoeging
mis het woord cracker alleen een beetje, ook we toepasselijk hier bij rose.
Er zijn heel veel hacks maar zoals flyingdutch zei, deze hacks gebruiken bestaande bugs. Ook zijn er een stel bots waarmee je door muren heen kan wandelen en die je automatisch healen enzo. Ook bots die automatisch aanvallen. Ik denk dat gravity het meeste toestaat zodat ze veel leren om het te voorkomen als het pvp wordt. Alleen als het echt uit de hand loopt, net zoals de cf dupe die bijna iedereen aan het doen was, grijpen ze in. Gisteren reed er eentje rond in een sporty car met gatling gun te shouten dat ie spullen verkocht voor echt geld. Ik zei tegen hem van welke idioot betaald nu veel geld om spullen van een beta spel te kopen dat iedere dag afgelopen kan zijn. Hij had dus al meer dan 1000 dollars met verkopen in reallife binnengehaalt!! Geeft maar aan hoeveel mensen er voor over hebben om een beetje beter te zijn dan de rest. Gasten die een hoop echt geld betalen voor lvl 250 karakters snap ik al helemaal niet. Wat moet je dan nog verder doen in het spel?. Alleen maar een beetje rondlopen om de laten zien hoe geweldig je niet bent??? Gaat ook snel vervelen denk ik
Het domste wat je kan doen is voor items of accounts betalen. In het spel Pristontale wat ik hiervoor speelde verkochten ze ook accounts omdat de kopers te lui waren om zelf te lvlen. Ik denk dat ze er 100 tot 500 dollar mee verdienden per account. Iedereen die spullen van online games koopt heeft zeker geld teveel en dan geven ze het daar maar aan uit,
Geen wonder dat mensen begonnen te dupen hehe aangezien ze er echt geld mee konden verdienen
Het enigste wat er nu nog in Rose te doen is, is om het zelf leuk te maken en niet naar de rest om te kijken
Het enigste wat er nu nog in Rose te doen is, is om het zelf leuk te maken en niet naar de rest om te kijken
moet je maar eens op ebay.com zoeken. daar heb je pas veel spullen te koop 
en een bug is iets in de game gebruiken wat er standaart in zit. om al die andere dingen te kunnen moet je een prgramma toevoegen. en dat maakt het een hack
er zitten idd fouten in het spel, maar die had gravity zelf ookwel door. anders zou je niets moeten downloaden of adden
mensen die C&C- zero hour hebben gespeeld kennen de "scud bug" wel (duitsers zagen het als een feature, de lame asses). dat is een manier van een bepaalde combo de scud in aanbouw selecteren en dan een aantal units en force fire gebruiken.
maar laten we idd maar ophouden, wilde m'n punt eventjes maken dat je voor de meeste dingen hier een programma moet hebben of moet inpluggen om het werkend te kunnen krijgen
dus is het niet helemaal deel van het spel zelf (zo kun je bij C&C-zero hour ook alle general skills gebruiken vanaf begin game met een bug, alleen moet je eerst iets downloaden en adden ervoor. en dat noemde EA een hack)
en je zult versteld staan hoeveel mensen echt accounts, geld ed kopen. ze zeggen wel met gamen kun je geen brood op de plank brengen. maar op die manieren worden ook bots gebruikt om te harvesten bij MMORPG's en de winst word dik verkocht voor aardige duit
laast was er nog een topic van iemand die gearresteerd werd hierom, zwerft ergend een topic over.
ik schat de uiteindelijke max lvl op 6xx, tenzij third job voor lv 125 komt uiteindelijk
maar als lv max al op eldeon te halen is en er nog 4 planeten moeten komen
. da's DeeBee door heel de database van roseonline te hacken
en een bug is iets in de game gebruiken wat er standaart in zit. om al die andere dingen te kunnen moet je een prgramma toevoegen. en dat maakt het een hack
er zitten idd fouten in het spel, maar die had gravity zelf ookwel door. anders zou je niets moeten downloaden of adden
maar laten we idd maar ophouden, wilde m'n punt eventjes maken dat je voor de meeste dingen hier een programma moet hebben of moet inpluggen om het werkend te kunnen krijgen
dus is het niet helemaal deel van het spel zelf (zo kun je bij C&C-zero hour ook alle general skills gebruiken vanaf begin game met een bug, alleen moet je eerst iets downloaden en adden ervoor. en dat noemde EA een hack)
en je zult versteld staan hoeveel mensen echt accounts, geld ed kopen. ze zeggen wel met gamen kun je geen brood op de plank brengen. maar op die manieren worden ook bots gebruikt om te harvesten bij MMORPG's en de winst word dik verkocht voor aardige duit
ik schat de uiteindelijke max lvl op 6xx, tenzij third job voor lv 125 komt uiteindelijk
maar als lv max al op eldeon te halen is en er nog 4 planeten moeten komen
maar het gaat hier om een hack, niet een hackerhac·ker (de ~ (m.), ~s)
hehe een bid van 10 euro lol, je kan je char zo hoog krijgen in een paar dagen spelen en veel meer geld hebben wat hij heeft.
ik heb vandaag flink wat geld verdiend door te kopen en dan te resellen
ik kan misschien ook met 2 pc's gaan werken
. een dealer voor cash of een muse voor buff 
2e computer zou dan in me pa's kamer zijn, dus moet ik heel de tijd op en neer als ik voor buffs ga xD
ik mis de clan naam nogwel boven me hoofd
2e computer zou dan in me pa's kamer zijn, dus moet ik heel de tijd op en neer als ik voor buffs ga xD
ik mis de clan naam nogwel boven me hoofd
Haha 10 euro voor een lvl 40 ventje met 8 miljoen
.
Fly reken jezelf maar alvast rijk
Je eq is echt 100x beter durf ik te wedden

Fly reken jezelf maar alvast rijk
Je eq is echt 100x beter durf ik te wedden
Ik heb weer een vraagje (de zoveelste) Quipment Conditions, is dat ook te trainen? Want wapens en armor, wil dat hebben maar volgens mij kan ik daar geen punten bij doen als ik een lvl omhoog ga :\
Ik weet niet of ik je vraag 100% snap maar toch:
Je wapens kan je niet upgraden naarmate je level omhoog gaat, wat je wel kan doen is:
1. Refinen, slimpel gezegt 'schaaf je je eq dan bij'. De stats groeien dus. Hiervoor heb je Een aantal chemical materials (powders, flesjes) en een refinement ( (low) essence, (low) ether and so on).
2. Als je wapen slotted is kan je er een gem in douwen, de waarde van het gem bepaalt hoeveel status punten erbij gaan.
Succes
Je wapens kan je niet upgraden naarmate je level omhoog gaat, wat je wel kan doen is:
1. Refinen, slimpel gezegt 'schaaf je je eq dan bij'. De stats groeien dus. Hiervoor heb je Een aantal chemical materials (powders, flesjes) en een refinement ( (low) essence, (low) ether and so on).
2. Als je wapen slotted is kan je er een gem in douwen, de waarde van het gem bepaalt hoeveel status punten erbij gaan.
Succes
Ik heb het al begrepen, er staat: Equipment Condititions: Skill lvl, ik had er overheen gekeken, toch bedankt!
Ik heb ze even getipt aan de webmaster van Marktplaats
Aan de webmaster van marktplaats:
De spullen die hier verkocht worden zijn van een online rollenspel genaamd ROSE Online. Volgens mij is het verkopen van deze spullen, welke tevens ook nog eens gehackte spullen zijn (hacken is illegaal), verboden te verkopen via een veilingsite als deze. Dit staat tevens in voorwaarden van het spel zelf.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 25-08-2005 20:11 ]
Anoniem: 84254
Je ze kan ook via ebay verkopen, volgens mij is mijn account 130 a 150 USD waard, met een wat geld en weapons.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 25-08-2005 21:43 ]
Anoniem: 151011
omdat Irose toch gaat stoppen zou ik graag op Krose willen spelen maar hebben ze ook een ip-block of kan je gewoon spelen??
krose heeft ip block jaAnoniem: 151011 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:09:
omdat Irose toch gaat stoppen zou ik graag op Krose willen spelen maar hebben ze ook een ip-block of kan je gewoon spelen??
1 september aanstaande gaat pRose p2p, ben benieuwd of ook eRose start, het zou er toch onderhand wel aan moeten komen.
Iig heb ik besloten zeer waarschijnlijk niet meer verder te spelen, wegens de interesse die lager ligt nu en het werk.
Info van pRose over dat p2p kun je op hun site vinden, maybe kan iemand er wat conclusies uit trekken maar atm ben ik nu veel te gaar na een dag werken om er verder naar te kijken.
Iig heb ik besloten zeer waarschijnlijk niet meer verder te spelen, wegens de interesse die lager ligt nu en het werk.
Info van pRose over dat p2p kun je op hun site vinden, maybe kan iemand er wat conclusies uit trekken maar atm ben ik nu veel te gaar na een dag werken om er verder naar te kijken.
mijn conslusie,.. ff kijken..... komtie "alles op z'n tijd"
meer kan ik er niet van maken
Prose is gewoon dik betaal waardig, goed GM'sa actief, humor. half goed uitgewerkt skill systeem. heeft naar mijn mening nog wat balance fixes nodig
maar gewoon top?
was btw al langer bekend van Prose, alleen was het maar 80% zeke van de september
snap alleen niet wrm gravity zichzelf gewoon dubbel/trippel werk geeft straks. J/Krose, Prose en Erose zijn verschillende versie op elkaar. zo heb je wel erg veel man nodig om pachtes bij te kunnen houden
m'n computer is half up and running again. morgen maar kijken of ik nu wel rose en andere games die 3d zijn kan spelen op een normale manier. ben helaas eeen berg vergeten te backuppen, erg brak en kan het ook net niet recoveren lijkt het. ach time will heal the woonds. kost nogwel eventjes voor ik weer games kan. minstends morgen middag denk ik
Prose is gewoon dik betaal waardig, goed GM'sa actief, humor. half goed uitgewerkt skill systeem. heeft naar mijn mening nog wat balance fixes nodig
was btw al langer bekend van Prose, alleen was het maar 80% zeke van de september
snap alleen niet wrm gravity zichzelf gewoon dubbel/trippel werk geeft straks. J/Krose, Prose en Erose zijn verschillende versie op elkaar. zo heb je wel erg veel man nodig om pachtes bij te kunnen houden
alle andere rose hebben IP block. enige waar je nu op kan op een normale manier is Irose en daarna Erose, meer komt er helaas niet.omdat Irose toch gaat stoppen zou ik graag op Krose willen spelen maar hebben ze ook een ip-block of kan je gewoon spelen??
m'n computer is half up and running again. morgen maar kijken of ik nu wel rose en andere games die 3d zijn kan spelen op een normale manier. ben helaas eeen berg vergeten te backuppen, erg brak en kan het ook net niet recoveren lijkt het. ach time will heal the woonds. kost nogwel eventjes voor ik weer games kan. minstends morgen middag denk ik
Klote werk, lvl echt niet door, en zal hele weekend ook niet veel online zijn (ga naar dtm races enzo)
Maar ja gister avond nog effe 99 gewoorde
Loop nu lekker met me legent marine had (9) rond
beste had voor hawker uit het spel
. Vanavond effe 100 woorde en dan de kroeg maar in met me vrienden.
Hoop van het weekend nog 104 te halen maar denk dat het lastig gaat woorde.
Maar ja gister avond nog effe 99 gewoorde
Hoop van het weekend nog 104 te halen maar denk dat het lastig gaat woorde.
ik ben nu level 57 en ik vraag me nu af waar ik het beste kan lvlen.. van welke beesten ik de meeste exp krijg
Ik denk dat je gweoon beste naar beach of genzi kan gaan en doongas kan gaan huntenShockers schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:13:
ik ben nu level 57 en ik vraag me nu af waar ik het beste kan lvlen.. van welke beesten ik de meeste exp krijg
Idd beach is goed, als je het aankan is crawfi ook wel lekker. Krijg ik ongeveer 1000 exp van (lvl 57). Als ik 2 knapen (ben dealer) erop af stuur die de klappen voor me opvangen is er geen probleemShockers schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:13:
Was ook naar gorge geweest, had daar wat golooms geprobeerd. Miss miss en dan af en toe wel damage maar het duurt zo lang daar, uiteindelijk ook rond de 1000 exp (door de warriors denk ik)
Zo'n master goloom (met die groene baard

offtopic:
Daves2hd moet je nog toestemming vragen voor deeltje 11? Het is 11 posts verwijderd
Daves2hd moet je nog toestemming vragen voor deeltje 11? Het is 11 posts verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Rooster op 26-08-2005 11:22 ]
Die summons van jou vreten wel exp dan zeg, normaal voor master 11K exp , jij maar 8/9Dutch-Hane schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:21:
[...]
Idd beach is goed, als je het aankan is crawfi ook wel lekker. Krijg ik ongeveer 1000 exp van (lvl 57). Als ik 2 knapen (ben dealer) erop af stuur die de klappen voor me opvangen is er geen probleem![]()
Was ook naar gorge geweest, had daar wat golooms geprobeerd. Miss miss en dan af en toe wel damage maar het duurt zo lang daar, uiteindelijk ook rond de 1000 exp (door de warriors denk ik)
Zo'n master goloom (met die groene baard) geeft 8 a 9k exp maar dat duur lang voor dat je hem dood hebt, niet normaal
Mamouts dan toch leuker, krijg ik nu 38K exp van. en zijn echt zo dood, ze spawnen alleen beetje te zeinig en is druk bij die beesten
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 26-08-2005 11:23 ]
Achja, denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt. Ik bedoel je bent er een stuk korter mee bezig, (okee voor jou maakt dat op dat lvl geen F*ck uit, maar als die dingen oranje zijn zeg maar) dus exp per uur zal ik het maar noemen, is denk ik redelijk hetzelfde
Voor de mensen die het intreseert. Je kan je nu op het forum van gamesrouter inschrijven voor de closed beta test. Dit houd in dat je een korte periode met een besloten groep kan gaan proeven van eROSE. Na deze periode zullen de chars worden gewiped en zal de open beta starten zodat iedereen gelijk begint.
1. Closed beta (accounts worden van deze dus gewiped).Anoniem: 150485 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:39:
komt er eerst een open beta (grartis uit van eRose) ?????
en daarna pas betalen?
2. Open Beta (accounts worden alleen bij serieuze problemen gewiped)
3. p2p
ik zou zeggen lv 57 gelijk naar crwafi rennen en daar blijven tot je lv 70 bent! is de enige manier. en een party zoeken daar, als daar tegenwoordig nog aan gedaan word in rose -_-;;Dutch-Hane schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:21:
[...]
Idd beach is goed, als je het aankan is crawfi ook wel lekker. Krijg ik ongeveer 1000 exp van (lvl 57). Als ik 2 knapen (ben dealer) erop af stuur die de klappen voor me opvangen is er geen probleem![]()
Zo'n master goloom (met die groene baard) geeft 8 a 9k exp maar dat duur lang voor dat je hem dood hebt, niet normaal
offtopic:
ik denk dat er geen probleem is nu een nieuw deeltje te openen als je netjes vraagt of ze deze sluiten. wel eerst vragen dan openen. of bedoelde je niet dat je deeltje 11 wilt maken ?
Anoniem: 118082
Ik weet dat het niet mag, maar kan iemand ALSJEBLIEFT even een mirror PM'en naar me? Ik kan het echt niet vinden en ben al de hele middag op zoek, alles lijkt wel offline.. De officiele gaat maar met 23 kb/s..
Dit lijkt me trouwens echt een leuk spel! Perfect voor mijn ex-verslaving WoW
Dit lijkt me trouwens echt een leuk spel! Perfect voor mijn ex-verslaving WoW
[/me]kijk Horned_Devil heel boos aan, hoe vaak is die vraag alwel niet gesteld..... als we er een hadden en hij zou zijn gepost zou het in de startpost staan[/me]
hmz, closed beta. vraag me af, toch maar eventjes proberen dan. en die open beta is ook geen tijd dus
ik hoop echt net als Prose 2 maanden open beta!
mar dat zal er niet in zitten
hmz, closed beta. vraag me af, toch maar eventjes proberen dan. en die open beta is ook geen tijd dus
Nee, ik wilde je helpen herinneren.daves2hd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:49:ik denk dat er geen probleem is nu een nieuw deeltje te openen als je netjes vraagt of ze deze sluiten. wel eerst vragen dan openen. of bedoelde je niet dat je deeltje 11 wilt maken ?
Ik ga denk ik maar niet meedoen aan die beta, wacht wel tot de open beta komt. Volgende week woensdag begint school weer en m'n rooster is niet al te best op het eerste gezicht. Eerst even afwachten die 2e fase
offtopic:
@woutertje: heb je nog niet eerder in het ROSE topic gezien, ook begonnen aan het avontuur?
@woutertje: heb je nog niet eerder in het ROSE topic gezien, ook begonnen aan het avontuur?
Volgens mij werkt een programma als download accelerator plus (dap) ook, lijkt mij ongeveer hetzelfde als flashget.
[ Voor 20% gewijzigd door Rooster op 26-08-2005 20:38 ]
Met FlashGet kun je hem door het gebruik van iets als 10 draadjes gewoon snel binnen halen
Post 1000 ^^
Ps ben eindelijk 100
en heb lvl 120 15/2 shoes (7) 43 dodge 
Maar effe door lvllen zo dat ik ze aan kan
Ps ben eindelijk 100
Maar effe door lvllen zo dat ik ze aan kan
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 26-08-2005 22:38 ]
ik heb me ook is ingeschreven voor die beta is kijken hoe het er uit ziet
echt alleen rondlopen uds maar kep ook gelijk die lisjt is snel doorgeken en staan dus ook zulk vol:
Current character class: Raider
Current level: 146
Hours played each week (approximately):50~60hrs
Your PC specs: Dual P4 3.0Ghz / 2Gb Dual RAM / nVIDIA GeForce 7800 GTX 256 Mb / Win XP Pro SP2 French
Your internet speed: DSL 20Mb (16Mb real)
The country you play from: France
Zou het echt joh
hoe bedoel je ik overdrijf en dan heb ik het niet over zijn char eik
Current character class: Raider
Current level: 146
Hours played each week (approximately):50~60hrs
Your PC specs: Dual P4 3.0Ghz / 2Gb Dual RAM / nVIDIA GeForce 7800 GTX 256 Mb / Win XP Pro SP2 French
Your internet speed: DSL 20Mb (16Mb real)
The country you play from: France
Zou het echt joh
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 26-08-2005 22:42 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.