|
[ Voor 29% gewijzigd door daves2hd op 14-08-2005 04:23 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 29% gewijzigd door daves2hd op 14-08-2005 04:23 ]
[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 21:18 ]
Europe Rose en Phillipine Rose dat ik weet. Voor verschillende regio`s dus. Men speelt op Prose omdat het daar nog niet al te verneukt is als het goed isW00fer schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:21:
Wat is Erose en Prose ?
Ik speel gewoon Rose Online sinds vanmiddag en heb nix anders gezien hoor dan die 3 servers?
Ben dus n00b dus forgive me plz...
Anoniem: 40554
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 22:43 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 23:59 ]
Anoniem: 54991
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Anoniem: 141799
Opnieuw beginnen is opzci hook niet zo'n punt ik dnek neit dat je al ver boven lvl 10 zit en het is tochmaar paar weken of denk je Prose echt te gaan doen zeg maar, en wie dan nog meer????daves2hd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:55:
Mjah ik hoor dat er spontaan veel mensen naar Polaris zijn overgestapt?
ik dacht dat we Sirius hadden afgesproken? vind dit eigenlijk geen leuk nieuws om straks weer overnieuw te beginnen. kan iemand eventjes duidelijkheid hierin werven wie er op polaris zitten, enz enz?
Characters van Polaris kunnen namenlijk NIET op Sirius, en ook niet andersom. idee was toch redelijk snel een clan werven maar met 2 apparte servers gaat het niet lukken?
[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 09-07-2005 00:55 ]
Zou je die dingen in het spel kunnen vinen johDutch-Hane schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:49:
Hier nog wat leuke extra's Prose is het helemaal![]()
Shop
Shop
Shop
Cart![]()
Cart
Cart
Rolce in 3 smaken 1 2 3en die oortjes dan![]()
Vu-ur-we-rk
Staat nog meer op het Prose forum waar ik het schaamteloos van af heb geript
Dit moet er nog ff bij hoor
1,2,3
Interface update![]()
Weer genoeg gespammed voor vandaag
hoe lang het nog free is weten we niet, ik ga iig pogen een GM te mailen hieroverOpnieuw beginnen is opzci hook niet zo'n punt ik dnek neit dat je al ver boven lvl 10 zit en het is tochmaar paar weken of denk je Prose echt te gaan doen zeg maar, en wie dan nog meer????
[ Voor 93% gewijzigd door een moderator op 25-06-2009 09:16 . Reden: op verzoek emailadres eruit gesloopt :Y) ]
(............)![]()
The citizens of the Akram Kingdom were too busy recovering and rebuilding after the war with Ikaness to notice them at first, but the influx of strange people to the Adventurer's Plains eventually
became a prominent issue.
![]()
Factions that were originally eternal rivals pooled their efforts to develop the Flying Vessel, the first form of transportation capable of flight. For the first time, people were now able to
travel to the other planets. Since monsters had suddenly begun to spawn in Junon, many brave adventurers decided to explore the other worlds for a possible explanation for the appearance of these
Ik zit ook tegen de 20 aan, een HAantje is meen ik 18 en een beetje.daves2hd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 01:47:
[...]
hoe lang het nog free is weten we niet, ik ga iig pogen een GM te mailen hierover
vrder ben ik lv 19 en een half @ sirius
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 09-07-2005 03:20 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Wel, ik kan me de naam niet meer herrinere maar hier hebbe clman, flyingdutch en ik en nog een paar wel gevochten voor de reset maar das schijt exp maar wel goed voor party lvlAnoniem: 54991 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 02:19:
[...]
Volgens mij is dit de nieuwe map waar gm kiki het met hisatsu het destijds over had want dit lijkt op geen van de huidige maps?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
[ Voor 27% gewijzigd door Volvados op 09-07-2005 12:31 ]
helemaal goed4th schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:09:
1ste server is toch sirius, polaris #2 ofnie?
Anoniem: 120020
[ Voor 63% gewijzigd door Local Host op 09-07-2005 13:26 ]
Kun je die even posten dan? bvdAnoniem: 120020 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:27:
Laat maar, heb al een mirror gevonden. was een beetje lui, ben net wakker
Groeten
Anoniem: 135095
[ Voor 30% gewijzigd door Volvados op 09-07-2005 17:42 ]
Anoniem: 102251
[ Voor 171% gewijzigd door Anoniem: 102251 op 09-07-2005 18:08 ]
Ja, het is in het engels, dan hebben meer mensen er iets aan. Als iemand het in het NL wilt hebben, ik hou je niet tegen om een vertaling te makenepisode quest
Part I
The episode quest starts automatically when you get a job, you get an incoming message from the Birth Island Fairy. Follow her instructions, and talk to Francis in Zant
1. Talk to francis, SW in Zant, she is in the Southwest of the city. After that you have three choices, Cornell, Lena or Keenu. The quest is the same, but you get a different item for each of them later in the quest. Cornell gives a +4 STR necklace, Lena a +4 DEX, and Keenu a +4 INT ring.
2. Go to Lampa, in the farm northwest of Zant. He tells you to look in an area around zant for the missing children. This is a bit different for each of the three NPCs you chose earlier. Lena's child is East of Zant, Cornell's in the northeast and Keenu's in the southeast.
3. Go to that area, and you will see a grey/green cloud. Wait around there, and within a couple of minutes the child you're looking for should spawn. Talk to it, and it will turn into a monster. Kill it, shouldn't be difficult. Now you get a Soul Crystal, take this to the NPC you chose earlier.
4. Talk to the NPC, and you get your first reward: 2500 XP & 500z.
5. Talk to the same NPC again, and you get the crystal back.
6. Go to Spero, north in Zant, talk to him.
7. Go to Tryteh, southwest in Zant, talk to him.
8. Killing time! Hunt mini bees for 5 Mini bee stingers (ranged weapon), HoneyBees for 10 honeybee wings, woopies for 10 woopy fangs. There are two kinds of Mini Bees, the ones in Zant and the ones around Zant. The ones in Zant are small, fly away and dont fight back, the ones outside Zant are a bit bigger, stay in one place and do fight back. Your choice, for the ones inside Zant you need a ranged weapon, but they are virtually free XP. Honeybees are around Zant & in Valley of Luxem tower, and Woopies are north of Zant. The quest items drop most of the time from the bees, and around half of the time from the Woopies.
9. When you're done, talk to Tryteh
10. Talk to her again.
11. Talk to the NPC you chose in step 1. More rewards! 1500z, 3000 XP and a jewel. The jewel is different for each NPC, Cornell gives a +4 STR necklace, Lena a +4 DEX earring, and Keenu a +4 INT ring. The quest items are non-sell/trade/droppable btw.
Part II
1. You get a new message from the Fairy, who sends you to Myad in Adventure plain.
2. Talk to Sayon, he sends you to the mushrooms near the harbor. Sayon says southwest, you reply with southeast. Don't listen to Sayon, the mushrooms are in the brown circle in the southeast of Adventure plain, just a short walk from where you are now. Go there.
3. At the mushrooms, walk to the circle sticking out of them directly in front of them. You get a popup, read through it and you will get een emblem. Take this back to Myad.
4. Talk to Myad, he sends you to Karitte in Valley of Luxem Tower.
5. Talk to Karitte, she is on top of the tower northwest in the Valley. Another reward, 3000 XP & 1000 Z. YayNow you have to hunt Elder Pumpkins for 10 pumpkin seeds.
6. Fight the Elder Pumpkins, you can find these directly south of the tower. Around 2 out of 3 Pumpkins drops a seed. When you have 10 of them, go back to Karitte.
7. Now comes a timed part, you have 30 minutes to go back to Adventure plain, drop the purification soil at the mushrooms (same spot as step 3), and talk to Myad again. Do so
8. Now you have 15 minute to give an antidote to Ronk & Pony, they are both around the Harbor.
9. Go back to Myad for the end of part II. You get 3.5k XP, 2.5k Z & 4 pieces of L14 equipment. When you're done talking you get a new message from the Fairy, who sends you to Sharlin in Zant.
Part III
1. Talk to Sharlin, who is in the west part of Zant, she sends you to Karitte.
2. Talk to Karitte in Luxem Tower, she tells you to "talk to" the Pomics. That means kill them
3. Kill around 10-15 Pomics, and eventually one will give you a letter. Take this back to karitte.
4. Talk to Karitte, and she tells you you have to kill the poisoined Pomics. These don't walk around normally, but if you kill a normal Pomic during this part of the quest, there is a around 50% chance one will spawn.
5. Kill Pomics, around 50% of them will spawn a Poisoned Pomic. Kill 5-10 of these, and you will get a message that there are no more poisoned Pomics. There is no quest item you get this time, so watch your chat screen of your quest screenGo back to Karitte.
6. Talk to Karitte, she sends you back to Myad. More walking!
7. Talk to Myad, he tells you too check out the mushrooms again, go there.
8. This time, go to the back of the mushrooms and walk through the circle there. You will get a symbolic necklace. Take this back to Myad.
9. Talk to Myad. He will give you 5k XP, 1.5k Z and send you to Mairard. Go there, he is also in the harbor.
10. Talk to Mairard. He will send you to Gortein in Junon. Take the boat next to him, you can go for free if you choose option 4. Go to Gortein, he is in the southwest corner of Junon city.
11. Talk to Gorthein, he will give you a box which you will have to take back to Mairard. Go back to where you entered Junon, and Itx will let you go on the boat for free if you choose option 4 again.
12. Talk to Mairaird to end part III. You will get 2.5k XP, 3k Z and a Junon Mask, a mask with 7 charm & 5 attack. The Fairy will contact you, and you're done with the quest for now. I don't know at what level the next part comes yet, I will update this guide when I'm further in the game.
To be continued...
[ Voor 60% gewijzigd door Chakotay op 10-07-2005 02:11 ]
Hoe dat je moet betalen is natuurlijk een beejte fouten vraag, want het is europese versie en iedereen zal op dezelfde manier moeten betalen. Wel vrees ik dat je met creditcard de goedkoopste optie hebt (Ik heb zelf geen creditcard :-S)Anoniem: 135095 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:50:
Mensjes ik heb ff een vraagje.
Ik ben van Belgie, hoe zal ik kunnen betalen om Erose te mogen spelen?
Zal ik verplicht zijn om te betale via men credit card ofzo?
En zulle mense dan niet beginne met spellen zoals WOW?
Ik zelf speel al een tijdje Irose en kzit al din episode 5 van de main questes.
en die Prose staat me niet echt aan met die servers daar enzo...
En wanneer gaat Irose offline?
Waar zal dan mijn golden gloria gun (2) dan wel niet in veranderenYv3z schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:59:
Mocht pROSE toch niet bevallen bij sommige mensen, kan je ook de pROSE client laten verbinden met iROSE door achter je doel van de snelkoppeling dit te zetten:
@TRIGGER_SOFT@ _server 211.115.125.172
Je krijgt dan wel problemen met je skills.
En mijn golden gloria gun(1) was verandert in een saint breakdown canon(1)
[afbeelding]
je moet wel lvl 170 zijn en 158 str hebben![]()
Maar als ik trade zal dit waarschijnlijk terug veranderen of zal de andere persoon dit zien als een gloria gun.
Hoezo veranderen?? Je maakt gewoon 2 snelkoppelingen aan. 1 voor Irose en 1 voor ProseEdit: Als je terug pROSE wilt spelen moet je de snelkoppeling verwijderen en er een nieuwe maken
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 09-07-2005 19:26 ]
Ja, dat had ik ook al gedaanRakkerzero schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:25:
Hoezo veranderen?? Je maakt gewoon 2 snelkoppelingen aan. 1 voor Irose en 1 voor Prose
[ Voor 6% gewijzigd door Volvados op 09-07-2005 19:44 ]
hierna is het bij alle jobs verschillend:Chakotay schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:11:
Ik ben een nieuwe episode quest guide aan het schrijven voor pRose nuDit is wat ik tot nu toe heb:
[...]
Ja, het is in het engels, dan hebben meer mensen er iets aan. Als iemand het in het NL wilt hebben, ik hou je niet tegen om een vertaling te maken
Weet iemand wat voor quest item Keenu geeft trouwens? Ik heb zelf alleen nog maar de quest voor Lena & Cornell gedaan.
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 09-07-2005 20:48 ]
Hm, okAnoniem: 54991 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:11:
[...]
hierna is het bij alle jobs verschillend:
muse:
naar keenu na sperro quests.
wat doen? 15 questitems van dalphings
reward: lvl 30 wand/staff of geld
hawker:
naar mina
wat doen? vraag een hawker en niet mij
[ Voor 6% gewijzigd door Chakotay op 09-07-2005 22:27 ]
Goed idee, done. Hier staat ie. Ik ben nog even te lui om er een fatsoenlijke opmaak aan te geven, dus dat komt nog wel. Hij is ook op roseguru gesubmit, dus met een beetje geluk istie binnenkort gewoon daar te bekijken.Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:38:
ey chakotay als je dit gewoon online zet in een aparte link en die ergens voor aan in het forum bij plaatst dan hoeven we straks niet meer terug te zoeken ook op welke pagina hij ookalweer stond
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 10-07-2005 05:22 ]
is is startpost dan al af? nou danps: Daves2hd, Moest je nu perse die kleur blauw in de start post gebruiken ><
Het is wel een beetje fel aan je ogen....HINT
dat is dus niet waar, die necklage kan je verkopen voor +3k (heb ik zelf gedaan).The quest items are non-sell/trade/droppable btw.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad, niet mooie kleur...Rakkerzero schreef op zondag 10 juli 2005 @ 02:18:
ps: Daves2hd, Moest je nu perse die kleur blauw in de start post gebruiken ><
Het is wel een beetje fel aan je ogen....HINT
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Anoniem: 38852
[ Voor 3% gewijzigd door Chakotay op 10-07-2005 11:31 ]
Door in menu bij skills te kiezen (alt-S) daar kies je vending je krijgt dan je Items lijst en een leeg vak, sleep dingen van je items lijst naar je lege shop vak, Geef je prijs op klik okay, dit kan je doen tot je shop vol is en klik op start (of open week ff neit zow snel meer)JSchut schreef op zondag 10 juli 2005 @ 09:35:
Ik zie mensen af en toe "vernaderen" in shops.
Hoe kan je dat doen?
En als ik met zo'n shop wil traden hoe werkt dat dan?
Ik heb er al opgeklikt en gekeken wat e wilden kopen maar ik begrijp niet hoe ik het dan kan verkopen... Slepen werkt niet
Zou iemand mij dit uit willen leggen?
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 10-07-2005 11:31 ]
Anoniem: 82384
Ik neem aan dat dat nog steeds WEL waar is. Het gaat nl. om de quest items die je moet verzamelen om de quest te doen, niet wat je als beloning krijgt.Sinergy schreef op zondag 10 juli 2005 @ 05:40:
btw
(quote)The quest items are non-sell/trade/droppable btw.(/quote)
dat is dus niet waar, die necklage kan je verkopen voor +3k (heb ik zelf gedaan).
Anoniem: 142611
Vooral dat cure zo langzaam recharged is irritant... Ik was gister een beetje support muse aan het spelen in een party met chakotay en een random filipijnse soldier, en toen we wat sterkere mobs gingen killen kon ik het healen ongeveer niet meer bijhouden omdat hun health sneller naar beneden ging dan mijn cure rechargedeSinergy schreef op zondag 10 juli 2005 @ 05:40:
Heb nu een 16 dealer, 17 muce en een 12 nog-niks, maar stop er weer tijdje mee, ks'ing wordt ik totaal schijtziek van in dat spel. Ook qua damage/skill zooi bevalt het me totaal weinig, muce hebben ze flink generfed atm (cure geeft maar 60 heal base, in Irose 226 ofzo) en waarom hebben ze zant scrolls weggehaald? o.0
[ Voor 47% gewijzigd door Chakotay op 10-07-2005 11:43 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 10-07-2005 12:03 ]
Ik zal wel iets fout doen maar ik krijg een leeg scherm te zien en als ik zoek op episode quest of chakotay vindt hij ook nietsChakotay schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:02:
Oe, m'n guide is geautorized op roseguru![]()
Vanaf nu update ik em alleen daar, scheelt op 3 plaatsen tegelijk bijwerken. Hier is hij te vinden. Hij hangt nu nog wat zielig onderaan, maar hopelijk krijg ik wat positieve votes op dat ding
Raar ik ben nu lvl 30 en geen quest bij LisaAnoniem: 54991 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 04:52:
omg dat taaltje wat ze spreken klinkt soms nog primitiever dan oerwoudgeluiden zeg...
mainquest @ lvl 30 gaat verder bij of Lisa (Designer) of Eva (guide) in junon
[ Voor 30% gewijzigd door Rooster op 10-07-2005 13:01 ]
Alleen bij de quest van missing childeren krijgje verschillende items die je neit kan verkopen, bij keanu krijg je bijvoorbeeld een ring maar die kan je neit verkopen niet traden of wat dan ookAnoniem: 82384 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:37:
[...]
Ik neem aan dat dat nog steeds WEL waar is. Het gaat nl. om de quest items die je moet verzamelen om de quest te doen, niet wat je als beloning krijgt.
Voorheen zag je dat noobs gescammed werden doordat ze dachten dat de 'flame seeds' die ze moesten verzamelen ook te koop waren (tegen absurde prijzen natuurlijk). Dat bleken dan echter 'plant seeds' te zijn; wel het zelfde icoontje.
Je belonging na een quest bestaat (naast geld en XP) in het algemeen inderdaad uit gewoon verkoopbare items. Meestal zijn het spullen die in het spel zelf ook voorkomen, alleen soms met een speciale bonus (+2 int, etc.)
[ Voor 28% gewijzigd door AirX op 10-07-2005 13:23 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 10-07-2005 14:18 ]
[ Voor 181% gewijzigd door Rooster op 10-07-2005 14:51 ]
Anoniem: 82384
Vanaf level 50 kun je een cart kopen wat ongeveer 2x zo snel gaat. Voor die tijd moet je je met scrolls behelpen. Deze kosten normaal 1200-1500 zuly en kunnen je naar zant en junon brengen. Je kunt ook voor 1500 zuly met de boot tussen adventure plain, junon en beach of genzi reizen.W00fer schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:20:
Ff een vraagje over Irose.
Als je level 10 hebt dan moet je naar Zant om een job te halen, als ik daar aankom mag ik lekker weer even teruglopen (klote eind) naar adventurus plain).
Hoe irritant. Kan dat niet anders ofzo ?
In deeltje 9 schreef ik dit:Rakkerzero schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:40:
Heeft een iemand een mirror van Prose client?
Heb hem per ongeluk verwijderd terwijl ik hem weer wil installen.
En de officele website is vrijwel offline/overbelast.
aan de post te zien zijn er nog 2 online (waarvan 1 weer 12 mirrors heeft)
[ Voor 19% gewijzigd door W00fer op 10-07-2005 15:04 ]
Nee kan niet anders tot lvl 50 moe tje heel veel lopen i kwee thet word je af en toe ziek van daarna kan je een cart kopenW00fer schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:20:
Ff een vraagje over Irose.
Als je level 10 hebt dan moet je naar Zant om een job te halen, als ik daar aankom mag ik lekker weer even teruglopen (klote eind) naar adventurus plain).
Hoe irritant. Kan dat niet anders ofzo ?
Klopt ja, die andere kids mogen weg blivjen schijnt, konden ze beter ook ff afgaan heb je al die drie de items gelijk ook weerDutch-Hane schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:42:
spoiler:vrij vooraan in de episode quest kon je toch 3 npc's kiezen waaronder de Guide lena? Ik heb dus die opdracht van haar gedaan (dat gemuteerde kind oid gekilled), maar die andere 2 npc's niets meer van gehoord. Of zit ik er met me koppie niet helemaal bij?
Ja je verliest alles.. Iedere Rose versie is anders dan de anderen en mede daarom zijn accounts niet uitwiselbaar.W00fer schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:03:
Owja en als ik over wil stappen van Irose naar Prose verlies ik dan alles ?
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Oh ja. Dat was waar ja. Die was ik alweer vergetenDutch-Hane schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:56:
[...]
In deeltje 9 schreef ik dit:
[...]
aan de post te zien zijn er nog 2 online (waarvan 1 weer 12 mirrors heeft)
[ Voor 3% gewijzigd door W00fer op 10-07-2005 17:25 ]
Tipje, lees eens de rose topics door.W00fer schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:25:
Da's lekker dan, dan moet ik helemaal opnieuw beginnen
Stopt Irose echt over een paar weken??
Ja want als dat zo is dan hoef ik niet verder te gaan met Irose.
uhm, als het topic een beetje gevolgd had, had je kunnen weten dat international ROSE (iRose) ongeveer rond augustus/september beeindigd zal worden. Een paar dagen later zal europe ROSE (eRose) online gaan. Echter zal je hiervoor moeten gaan betalen.W00fer schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:25:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En je was toch pas lvl 10 in IroseW00fer schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:25:
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 10-07-2005 17:58 ]
Anoniem: 123576
Dat is ook gelijk ver weg het enige dat ik een slechte verandering vind. verders vind ik het echt beter als Irose NU isAnoniem: 123576 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:35:
Jongens wat zuigt dat skill zooitje van prose zeg... kan niet eens zelf bepalen wat je wilt en welke sills je lvl't, kan weapon mastery niet een op lvl 10 nemen zo dat je wat sterker woord, en had hawkertje gemaakt, maar dodge echt niks..... serieus klote.
Wacht wel op erose...
[ Voor 17% gewijzigd door 4th op 10-07-2005 21:07 ]
Gebrek aan geld heb ik zeker niet, maar ik heb dan ook gelijk van toen ik aankwam in adventure tot ongeveer lvl 12/13 die 3 short material quests gedaan van gray en schiet het opzich wel op hoor bij lvl 22 waar ik nu zit had 15.000 en al een passend wapen gekocht4th schreef op zondag 10 juli 2005 @ 19:20:
vind prose eigenlijk best wel goed, skillsystem is aan te wennen, ook het gebrek aan geld maakt het dat het spel langer duurt en dus boeit
edit: weet iemand de queen bibis te zitte in prose?
Vergeet even niet dat het nog geruchten zijn die door Roseguru zijn verspreid vanwege een interview met het bedrijf dat ERose gaat starten.. Er is nog geen duidelijkheid ergens gegeven van Gravity zelf of door gamesrouter op de desbetreffende sites en forums. Ik denk zelf dat er wel een kern van waarheid inzit.. Maakt mij trouwens niet uit aangezien ik toch naar ERose ga.Rakkerzero schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:44:
[...]
uhm, als het topic een beetje gevolgd had, had je kunnen weten dat international ROSE (iRose) ongeveer rond augustus/september beeindigd zal worden. Een paar dagen later zal europe ROSE (eRose) online gaan. Echter zal je hiervoor moeten gaan betalen.
Veel tweakers zijn nu philippine ROSE (pRose) gaan spelen, omdat (volgens geruchten) de gameclient ongeveer dezelfde zal zijn als die van Erose. Zo kunnen we alvast een beetje wennen
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 142039
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 142039 op 10-07-2005 22:30 ]
Anoniem: 40554
Ik zou ook wel meer willen weten of eROSEAnoniem: 142039 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:21:
Waarom zegge ze niks over Erose :S:S:S
iets dat dan niet op roseguru staat ofzo dan he
ps: kben jariig
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 10-07-2005 23:09 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq