[PC MMORPG] ROSE Online - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.156 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:23:
als allereerste gefeli aan de personen die jarig zijn vandaag :)
euhm mijn vraag ^^ er komt dus een clan van tweakers :) maar is er nog plaats voor mij :P
IGN: ph4nt0m
Job: Dealer
LVL: 24
Server: Polaris
Channel: mogen jullie bepalen ;)
Ik denk dat ik dan slecht nieuws voor je heb want ik denk dat er weinig mensen op polaris zitten, iedereen zit bijna op sirius volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet op sirius spelen dus zit ook op Polaris..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/8074/screen0081de.jpg

Woei! pRose :D
Nu nog de clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Die clan gaat er komen, maarja als je op polaris zit B)
Anyway weer lekker geleveld vandaag in de bekende party :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171ikwBuCF0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
WHoei,
Net part 1 en 2 van episode quest gedaan.
Morgen weer verder :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Main quest: muse

lvl 30 quest:

Begint bij de designer in Junon.
Je moet een paar keer op en neer lopen tussen zant, junon, en lake anima.
Verder nog moet je 20 porkies en 5 hooligan porkies killen.
Reward is een lvl 40 wand of staff of jewelry waar ik de stats niet van ken.
En als je terug gaat naar de designer krijg je nog een rapid potion van 250hp.

Zal nu als ik lvl 40 ben uitzoeken waar de main quest verder gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ph4nt0m schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:23:
als allereerste gefeli aan de personen die jarig zijn vandaag :)
euhm mijn vraag ^^ er komt dus een clan van tweakers :) maar is er nog plaats voor mij :P
IGN: ph4nt0m
Job: Dealer
LVL: 24
Server: Polaris
Channel: mogen jullie bepalen ;)
mjah op P-rose komt er een tweakers clan maar wel Sirius. :? misschien GM vragen je account te transferen, wie weet zijn ze zo lief. denk dat de meeste prose toch op sirius zitten, en een mil is moeilijk met 2/3 mensen te verzamelen in prose, erg genoeg :/

iruja pas je screens eens wat modemvriendelijker aan plzz :+

[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 11-07-2005 10:18 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 19:50
ik zag chackotay op de polaris server :D dus ik d8 O-) dat ie daaro kwam tbh :)
nou ik zie t wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je 2nd job kiezen op lvl 100, zegt meneer Darren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:04:
Je kan je 2nd job kiezen op lvl 100, zegt meneer Darren
lvl 100 8)7 Das wel weer een heel groot stuk verder dan lvl 70 :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
FnF schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:42:
[...]

lvl 100 8)7 Das wel weer een heel groot stuk verder dan lvl 70 :'(
Ja idd. Ik zag ook dat ze met de level requirements van wapens en kleren enzo gespeeld hebben. Islamic dress pas op lvl 80, die kan ik dus nooit aan :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:22

JSchut

.....

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:18:
[...]

Door in menu bij skills te kiezen (alt-S) daar kies je vending je krijgt dan je Items lijst en een leeg vak, sleep dingen van je items lijst naar je lege shop vak, Geef je prijs op klik okay, dit kan je doen tot je shop vol is en klik op start (of open week ff neit zow snel meer)
En hoe kan ik iets kopen uit de shop van iemand anders?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
JSchut schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:55:
[...]

Gewoon slepen. (je moet wel op de sell tab staan omdat dat is wat de andere verkoopt en niet wat jij verkoopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:55:
[...]

Door op zijn of haar shop te klikken (of dubbelklikken) krijgje zijn shop venster in beeld en dan door je muis over de spullen te schuiven zie je de prijzen en gegevens als je genoeg geld heb kun je een product naar jou items lijst slepen en op OK drukken dat je het met de prijs eens bent (Soms ook eerst aantal kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:12:
[...]

Door op zijn of haar shop te klikken (of dubbelklikken) krijgje zijn shop venster in beeld en dan door je muis over de spullen te schuiven zie je de prijzen en gegevens als je genoeg geld heb kun je een product naar jou items lijst slepen en op OK drukken dat je het met de prijs eens bent (Soms ook eerst aantal kiezen)
Oeps tikfoutje sorry... Ik bedoelde iets verkopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja Iruja, HAantje en Daves2hd, Wanneer spelen jullie, denk dat ik ook wel keertje kom partyen schiet wel lekker op bij jullie zow te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:15:
[...]

Oeps tikfoutje sorry... Ik bedoelde iets verkopen |:(
Als jeje winkel hebt ingericht en op start hebt gedrukt licht het aan de mesnen of ze wat van je WILLEN kopen

Eeyz JSchut kom gewoon naar Prose sierius we kunnen nog wel wat nedelranders gebruiken

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:16:
[...]

Als jeje winkel hebt ingericht en op start hebt gedrukt licht het aan de mesnen of ze wat van je WILLEN kopen

Eeyz JSchut kom gewoon naar Prose sierius we kunnen nog wel wat nedelranders gebruiken
Ik bedoel iets verkopen aan iemand z'n shop.... Dus dingen die die mensen in hun buy gedeelte hebben staan....

Ik heb nog niet veel gekeken naar prose maar wat is precies het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
Dutch-Hane schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:17:
Die clan gaat er komen, maarja als je op polaris zit B)
Anyway weer lekker geleveld vandaag in de bekende party :)
Goed om te weten, heeft Prose trouwens het zelfde level systeem als de laatste Irose, of het eerste level systeem. Vond de eerste lekkerder spelen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:20:
[...]

Goed om te weten, heeft Prose trouwens het zelfde level systeem als de laatste Erose, of het eerste level systeem. Vond de eerste lekkerder spelen namelijk.
Als eerste Irose bedoel, weet ik neit ik niet het gaat wel lekker snel tot nu toe en i kben nu 23, en het verschil ja eingelijk een beetje Opgepoetst ten opzichte van Irose en het isniet zow hektisch en gezzelig druk voor de verandering, dus ik zou zeggen als je toch pas aan een rose begint neem dan Prose, binnen 1 aaf gamen van uurtje of 2,5 A 3 zit je alweer op lvl 15 wel hoger denk ik ook wel,

En Prose blifjt nog een stukje langer gratis natuurlijk :P terwijl Irose zow weg is (naja mocht het geurcht waar zijn)

En was iets in iemand anders buy gedeelte zetten ook neit gewoon slepen :S da week ff niet meer zeker dan

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:30:
[...]
Als eerste Irose bedoel, weet ik neit ik niet het gaat wel lekker snel tot nu toe en i kben nu 23, en het verschil ja eingelijk een beetje Opgepoetst ten opzichte van Irose en het isniet zow hektisch en gezzelig druk voor de verandering, dus ik zou zeggen als je toch pas aan een rose begint neem dan Prose, binnen 1 aaf gamen van uurtje of 2,5 A 3 zit je alweer op lvl 15 wel hoger denk ik ook wel,
Ik bedoelde inderdaad Irose, vroeger kon je idd makkelijk level 15 halen in 3 uur spelen, maar na de laatste reset hebben ze dat op Irose aangepast. Ik ben benieuwd of dat ook het geval is bij Prose. Anders ga ik er namelijk niet aan beginnen, maar wacht ik lekker op Erose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Prose vind ik sowieso toch lekkerder spelen als Irose. Dit omdat je vrijwl constant quests aan het doen bent die ook nog eens leuk zijn om te doen. (poisened pormics :D hoe komen ze erop, die zien er zo funny uit.)
En was iets in iemand anders buy gedeelte zetten ook niet gewoon slepen :S da week ff niet meer zeker dan
dat was idd slepen. OF dubbelklik ook werkt weet ik ff niet meer

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 11-07-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En was iets in iemand anders buy gedeelte zetten ook neit gewoon slepen :S da week ff niet meer zeker dan
Het is wel slepen, maar als je al jouw items aan die shop wilt verkopen kun je niet gewoon op max drukken in het aantal schermpje, dan worden ze namelijk niet verkocht... je moet met de hand het aantal intikken en op ok drukken. Ik gok dat het bij JSchut hier fout gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:45:
Prose vind ik sowieso toch lekkerder spelen als Irose. Dit omdat je vrijwl constant quests aan het doen bent die ook nog eens leuk zijn om te doen. (poisened pormics :D hoe komen ze erop, die zien er zo funny uit.)

[...]
dat was idd slepen. OF dubbelklik ook werkt weet ik ff niet meer
Dat is inderdaad zow, het gaat echt lekker en zit mee verhaal in de quests, Ookal word de delphin hunt vrij irri in Irose zat altijd heel dat strand vol rechtsboven in hill of wind nu zit er geen een meer en moet je met 20 man gaan hunten in dat stukje bij de poort naar el veroon desert

En i kdnek dat het lvl systeem weer als oud is dan want levelen gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

prose heeft geen helllvls dus oude irose verder stopt main quest ergens bij lvl25-30, rest moet nog worden toegevoegd lijkt het

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Idd de qeust is veel leuker in pROSE, maar na het lvl 20 stuk houdt het voorlopig op.(krijg je zo'n rugzak, met geldkistje) Verder lijkt het levelen langzamer te gaan, maarja ik ben die gems wel gewend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:46:
[...]

Het is wel slepen, maar als je al jouw items aan die shop wilt verkopen kun je niet gewoon op max drukken in het aantal schermpje, dan worden ze namelijk niet verkocht... je moet met de hand het aantal intikken en op ok drukken. Ik gok dat het bij JSchut hier fout gaat :)
Daar ging het idd fout :)
Met het invullen van het aantal gaat het wel goed.. :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 100 post's daar over verveel ik me een beetje... heeft iemand nog rare/spannende/leuke of mooie screenshot's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het engie rare van deze rose is dat ze nog steeds dat level nummer van party nog niet goed zichtbaar hebben gezet, das toch wel iets opvallends je zou zeggen dat ze daar wel achter aan zouden kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn i kben net voor het eerst in Prose bij Junion polis geweest :O het is er gewoon rustig, LOVE IT

voor d emensen die trowens net zow slim zijn als ik en het ook nog niet hadden bedacht, als je ver moet lopen doe je wapen af loopt wa sneller, zeker als je een axe of zow vast heb 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:54:
Damn i kben net voor het eerst in Prose bij Junion polis geweest :O het is er gewoon rustig, LOVE IT

voor d emensen die trowens net zow slim zijn als ik en het ook nog niet hadden bedacht, als je ver moet lopen doe je wapen af loopt wa sneller, zeker als je een axe of zow vast heb 8)7
Welke wapens hebben dan letterlijk een negatieve movingspeed? Dat heb ik nog niet gezien geloof ik :)

BTW, na wat navraag het op pRose forum heb ik een verklaring voor het gebrek aan shops: Heel veel mensen spelen daar in internetcafés, daar is het wat lastig om al AFK zijnde een shopje open te laten :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOu ik heb een small axe en als ik die weglaat bij lopen merk je het zeker wel hoor, wat me trowuens wel opvalt ikzit nou al tijdje in zant te vechten voor die spero quest maar geen woopie king gezien :S waar zullen ze die hebben gelaten

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:29:
NOu ik heb een small axe en als ik die weglaat bij lopen merk je het zeker wel hoor, wat me trowuens wel opvalt ikzit nou al tijdje in zant te vechten voor die spero quest maar geen woopie king gezien :S waar zullen ze die hebben gelaten
Lijkt het alleen zo of heb je letterlijk minder moving speed? Kijk eens bij je stats (alt+a)? Ik vraag heb me nu wel af :)

In de paar dagen dat ik nu pRose speel heb ik één hele Woopie King gezien. Het stuk van de episode quest waar je de Woopie King voor moet hakken bestaat echter niet meer, dus dit is verder geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me verbeelding speeld een rol denk want m-spd blijft 500, wat is torwuensje game nam chakotay??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ook Chakotay :)

Er was net trouwens en annoucement dat er morgen een stresstest is op chan1, met een "surprise" voor de mensen die meedoen:

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/stresstest.jpg

Stond geen tijd bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is da bij jullie ook dat als wilt wegrennen uit een gevecht dat hij zeer traag reageer en nog gewoon doorgaat met vechten, VAAK TE LAAT WEG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

yep, vandaag en gister erg laggy

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Chakotay schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:53:

Er was net trouwens en annoucement dat er morgen een stresstest is op chan1, met een "surprise" voor de mensen die meedoen:

[afbeelding]

En hoe laat is dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kut servers zeg, ik kom er niet eens normaal op :(
Altijd als ik net in de game ben 'Server disconnected' Word er nu een beetje gek van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:32:
Wat een kut servers zeg, ik kom er niet eens normaal op :(
Altijd als ik net in de game ben 'Server disconnected' Word er nu een beetje gek van :X
Echt waar, die van sirius :S nog nooit last van gehad, en rakkerzero tijd was neit bekend :P zei chakotay ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nu ook de hele tijd bij Polaris :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Iemand zegt net dit op de pRose forums:
Skills are still being tweaked also not all skills can be bought in shops there are certain rare job skills that are only dropped by monsters.
Kan iemand dat bevestigen? Dat lijkt me wel erg storend... Dan kan je doodleuk een paarhonderd k voor sommige skills gaan betalen als het tegenzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ergens vind het wel leuk verzonnen dat je sommige skills als drop krijgt.
Maar:
Ik zou het leuker dat je bijvoorbeeld een quest krijgt waarbij je de keuze krijgt 2 richtingen ofzo te kiezen. En als je dan die quest voltooid hebt krijg je afhankelijk van welke richting je gekozen hebt een skill die gratis aangeleerd wordt. Een skillquest dus. En dan per job verschillende skills.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 11-07-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:35:
Iemand zegt net dit op de pRose forums:

[...]

Kan iemand dat bevestigen? Dat lijkt me wel erg storend... Dan kan je doodleuk een paarhonderd k voor sommige skills gaan betalen als het tegenzit.
In Irose moet je toch ook al skills kopen hier is nyx veranderd hoor, en nog neit alle skills waren beschikbaar daar ging dat forum stukje over, en dat er skills gedropped worden, en als dat dan zelde gebeurd vel jeje zelf echt wel machtig alsje zo'n skill te pakken hebt hoor

Maar ik zal weeres gaan spelen trowuens in de filipijnen is het nou een uurtje of 4 snachts dus tis lekker rustig in t spel

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Chakotay schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:53:

[afbeelding]

klopt ik sta morgen redelijk vroeg op als ik het red en ga anar serv 1. als je mee mag doe nword je vanzelf opgeroepen door de GM's. iig wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Er hobbelt op het moment een GM rond in Zant op sirius chan 1. Ze zijn hier een stuk spraakzamer en vriendelijker dan op iRose :p

Ik heb hem even gevraagd wat ze er eigenlijk van vinden dat er ook buitenlanders aan pRose spelen. Opzich is het geen probleem, maar hij is er minder blij mee dat blijkbaar op roseguru een stel mensen het nieuwe systeem aan het afzeiken zijn, en binnenkort komt er wel iets van een block. Hij heeft me iig niet spontaan een ban gegeven :p

Nuttigere info: eRose (en tRose, thailand) gaan dezelfde versie van rose krijgen op pRose. Als mensen het skillsysteem hier dus kut vinden, wen er maar aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter illustratie :p
Chakotay schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:25:
Er hobbelt op het moment een GM rond in Zant op sirius chan 1. Ze zijn hier een stuk spraakzamer en vriendelijker dan op iRose :p
Afbeeldingslocatie: http://www.laura-design.nl/stuff/rose/prose3.jpg
GM Phage
Ik heb hem even gevraagd wat ze er eigenlijk van vinden dat er ook buitenlanders aan pRose spelen. Opzich is het geen probleem, maar hij is er minder blij mee dat blijkbaar op roseguru een stel mensen het nieuwe systeem aan het afzeiken zijn, en binnenkort komt er wel iets van een block. Hij heeft me iig niet spontaan een ban gegeven :p
Afbeeldingslocatie: http://www.laura-design.nl/stuff/rose/prose1.jpg
Nuttigere info: eRose (en tRose, thailand) gaan dezelfde versie van rose krijgen op pRose. Als mensen het skillsysteem hier dus kut vinden, wen er maar aan :p
Afbeeldingslocatie: http://www.laura-design.nl/stuff/rose/prose2.jpg
eRose heeft dus pas op lv100 second job, net als pRose. Vergeten een screenshot te maken waar ie letterlijk zegt dat het dezelfde versie van Rose is, maar dat is dus idd zo... Ik vind het wel best, deze mainquest is leuker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Deze versie vind ik opzich wel leuker idd, alleen jammer van de lage item-droprate. Het nieuwe skillsysteem is even wennen, maar tegen de tijd dat eRose online gaat weet ik vast al niet meer beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yv3z schreef iets over een launcher voor lvl 170

Nu heb die launcher dus ook, maar dan zelfs geequipped :P

kijk maar eens hoe hij eruit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/i_whitebuster_nicelauncher.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

leuk om te hore dat erose hetzelfde wordt :) zeker leuk

lage droprates en geldhoeveelheid zorgt alleen maar dat het juist langer boeit, erose wordt leuk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:25:
blablabla...
Neeeeeee!!! heb je dat uit een goede bron of gewoon van een forum?
Rakkerzero schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:52:
Yv3z schreef iets over een launcher voor lvl 170

Nu heb die launcher dus ook, maar dan zelfs geequipped :P

kijk maar eens hoe hij eruit ziet:

[afbeelding]
Kun je em dan ook gebruiken? dat zou fun zijn

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:07:
[...]

Lees de rest van m'n post eens? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Kun je em dan ook gebruiken? dat zou fun zijn
Ga ik nu uittesten.
Maar ik denk dat ik te vroeg gejuicht heb :'(

EDIT: te vroeg gejuicht dus. Ik kon geen canonballs vinden.
Alle canonballs die ik kocht veranderden in bullets en dat werkt niet met een laucher. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 11-07-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
Rakkerzero schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:18:
[...]

Ga ik nu uittesten.
Maar ik denk dat ik te vroeg gejuicht heb :'(
Hoe heb je het kunnen equippen?
waarschijnlijk werkt ie nog als een golden gloria gun, het is gewoon de pROSE client die een andere id heeft voor de gloria gun.

[ Voor 2% gewijzigd door Volvados op 11-07-2005 23:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

btw, zei die gm ook wanner die event is morge? smiddags smorgens savonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yv3z schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:28:
[...]

Hoe heb je het kunnen equippen?
waarschijnlijk werkt ie nog als een golden gloria gun, het is gewoon de pROSE client die een andere id heeft voor de gloria gun.
Nou mn gloria gun equippen in de Irose client. Vervolgens de prose cleint erop knallen en weer Irose ermee spelen. Dan heb je hem gequipped. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

4th schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:35:
btw, zei die gm ook wanner die event is morge? smiddags smorgens savonds?
Waarschijnlijk rond het middaguur in hun tijdzone, ergens heel erg vroeg in de ochtend hier dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat was al vanaf het begin bekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze er nu al aan bezig zijn om butienlanders te bannen, maar ff goed veel gaan spelen dan dat je vele opties hebt gezien want hij word toch als Erose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ze zijn er niet actief mee bezig nu, die GM Phage wist dat ik een buitenlander ben, maar bleef gewoon vrolijk met me praten. Over een tijdje komt er waarschijnlijk gewoon een grote ip-range block net als bij jRose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
mjah is niet leuk. want erose is gewoon super korte beta. die europeanen denken niet aan testen, maar aan binnenhalen. terwijl rose gewoon nog veel grove bugs heeft.
ik denk dat als de andere rose er zijn dat we geblokt worden. maar nu haalt grav er teminste nog iets uit. meer spelers die waren gestopt en deze systeem fijner vinden enz.

iig hard lvlen en dan kun je voor je erose char al je skills al weten :+ btw niets mis met deze rose. alleen nog een paar balance fixjes voor skills enz, komt wel goed denk ik.

event morge :+ eens kijken hoe vroeg ik wakker kan worden. of heel de aaf door gaan -_- en 's middags na even m'n bed in. nu ffkes snel lv 40 halen xD

[b] Voor LoT op Prose, even een check op hoeveel spelers we zitten en dan heb ik het over Sirius server

1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
vul maar in mensen :p

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 12-07-2005 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet DeHollander er ook maar tussen, ff zoveel mogelijk uit de rose halen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb me net bij Iruja ook aangemeld voor LoT, even wat geld bij elkaar schrapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
eerst maar kijken met hoeveel peeps we zijn om de rekensom eruit te halen.

pff maar anar ebd hopenlijk kan i kwat vroeg opstaan voor event :+
lv 40, hawekr spirit genomen krijg er atk up van
lv 1 = 7% meer atk speed. lv 2 = 14% meer
betekend dus lv 10 = 70% meer atk speed :D en dna is er nog speed shot later xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
daves2hd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 03:26:
eerst maar kijken met hoeveel peeps we zijn om de rekensom eruit te halen.

pff maar anar ebd hopenlijk kan i kwat vroeg opstaan voor event :+
lv 40, hawekr spirit genomen krijg er atk up van
lv 1 = 7% meer atk speed. lv 2 = 14% meer
betekend dus lv 10 = 70% meer atk speed :D en dna is er nog speed shot later xD
Oldskool opwinding bij pRose, zo te zien! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het skillsysteem dan op pRO? kan iemand het uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

daves2hd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:14:

1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6. LoCaLHoST ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste: Je krijgt om de paar lvl's skill point's. Om een skill te leren kost dat 1 skill point, en voor alle lvl's daarna volgens mij ook. Alleen voor lvl 2 van een skill heb je een hoger lvl nodig. En dan is het ook nog zo dat je soms bij een quest of zoiets ook nog skills leert
-----------------------------------
Iemand zegt hier dat het stress event om 2:30 pm is

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dus het is verstandig om zoveel mogelijk questen te doen?

mischien moet er maar een lijst komen met alle questen die er zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Voor LoT op Prose, even een check op hoeveel spelers we zitten en dan heb ik het over Sirius server

1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6.LocalHost
7.,,,,
2:30, hun tijd :/ da's half 8 's ochtends onze tijd ? dan zou hij al geweest zijn?
ik hoop dat ze ip block voortijdig aankondigen
wil nml wat sp sparen dan
en alle skills lv 1 nemen
en een screenshot ervan maken wat ze lv 1+2 doen. kan ik een soort skilltree voor hier maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sprak net Gm prophet en hij weet nog niet hoelaat het is :) maar het is dus nog niet geweest.
Trouwens: Ik werd helemaal vol gebufft door hem en die buff's duurden een kwartier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
WOAH, disconnect patch, en daarna event dus :+ ghehe kan nit w8en :P
Dutch-Hane schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:13:
Volgens mij is de stresstest een beetje gelukt in de zin van dat de server eruit ligt :+
Krijg een d/c en updaten doet hij ook niet meer aan >:)
ze moeten eerst servsers off halen, dan patchen klaar zetten, dan event klaar zetten. dus heel channel 1 klaar stormen voor heel veel mensen enz :p
ph4nt0m schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:13:
hier ook :\ omg ze hebben vast ip's geblocked :s
ik denk dat ip blok pas gebeurd klar voor erose enz, gezien grav er nu ook voordeel uithaalt qua bug testen enz ;) lvl up site ook down

[ Voor 104% gewijzigd door daves2hd op 12-07-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Volgens mij is de stresstest een beetje gelukt in de zin van dat de server eruit ligt :+
Krijg een d/c en updaten doet hij ook niet meer aan >:)

JIJ hebt gelijk denk ik :+

[ Voor 13% gewijzigd door Rooster op 12-07-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
daves2hd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:12:
WOAH, disconnect patch, en daarna event dus :+ ghehe kan nit w8en :P

[...]

ze moeten eerst servsers off halen, dan patchen klaar zetten, dan event klaar zetten. dus heel channel 1 klaar stormen voor heel veel mensen enz :p
i hope so :D

edit:

hij doet t weer :D

[ Voor 5% gewijzigd door ph4nt0m op 12-07-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
GOGOGO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:13:
Laten we maar gewoon hopen dat het voor het event is :P

ja chan 1 ik ben binnen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Enig idee hoe lang dat normaal duurt? De pROSE message boards zijn online, maar heb er nog niets bijzonders gelezen.

Oke hij is dus al weer Online :+
Offline.. pff net weer channel 1

[ Voor 36% gewijzigd door Rooster op 12-07-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm okay wat is er nou dan met dat event :S

Server disconnected, damn chan 1 is zelfs weg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ze hebben een fout gemaakt, server nml verkeerd aangepast :+

het even is in chan 1 en die is weg xD

[ Voor 26% gewijzigd door daves2hd op 12-07-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH 1 down
Nope ik niet :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al wat het event moet inhouden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik denk niet dat het veel voor zal stellen, eerder dat ze kijken hoe de server reageert op veel man op 1 map oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

heel ch1 is weg :(

ik doe ook wel mee met de clan

[ Voor 49% gewijzigd door 4th op 12-07-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Jammer dat ik pas eind augustus weer tijd heb, anders zou ik ook komen meedoen ;(
Maar ik zie jullie wel in eRose denk ik :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voor LoT op Prose, even een check op hoeveel spelers we zitten en dan heb ik het over Sirius server

1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6.LocalHost
7.CyberFist - katar-hawker
8. ...

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 12-07-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet meer wie de begin post beheert maar misschien is dit ook wel lachen om erin te zetten: :)

Heres the info on each stat:

Strength
-Increases Damage of Melee Attacks
-Increases Defense Against Physical Damage
-Increases Max HP
-Increases Weight Capacity

Dexterity
-Increases Damage of Bows/Crossbows and Dual Weild Weapons
-Increases Avoid/Dodge Rate
-Increases Moving Speed

Intelligence
-Increases Max MP
-Increases Magic Defense
-Increases Magic Damage

Concentration
-Increases Gun, Launcher, and Magic damage
-Increases Hit Rate
-Increases Crafting Success
-Increases HP and MP Recovery Rate

Charm
-Increases Rewards of Guests
-Increases Drop Rate of Certain Items

Sensibility
-Increases Critical Hits
-Increases Quality of Crafted Items

Training Grounds
From 11-16, train in Valey of Luxem Tower.
From 16-28, train in Hill of Wind.
From 28-32, train in Elverloon Desert.
From 32-42, train in Lake of Anima.
From 42-58, train in Forest of Wisdom.
From 58-72, train in Beach of Genzi.
From 72-82, train in City of Selvar.

En dat word maar wachten tot chan 1 weer open is denk he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Als je in de start post kijkt staat het er in, zelfs in het nederlands ;) . Ja die training grounds zou er bij kunnen, maar hij is eigenlijk al te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:29:
Ik weet niet meer wie de begin post beheert maar misschien is dit ook wel lachen om erin te zetten: :)
Uhm startpost bekijken dan zie je wie die doet. Daves2hd is de gelukkige ;)
En er staat als iets van stats in, maar nog niet zoals dit. verder is die training plaatsen ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry was ff te lui om naar de start post te kijken, :PLaat dat evetn ook maar trowuens ik ga lekker in chan 2 feesten

Laat maar chan 1 is er weer

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
GM phage: Stress test of channel 1 will start in a few minutes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hij is nu vollop bezig, en er is me een partij lag :+ . Maarja dat was de bedoeling om te kijken hoe de server zich zou houden, better for the game and the community zeiden ze nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:04:
Hij is nu vollop bezig, en er is me een partij lag :+ . Maarja dat was de bedoeling om te kijken hoe de server zich zou houden, better for the game and the community zeiden ze nog :)
Idd wat ben ik blij dat ik er tussen zit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
Ik hoop dat we nog iets krijgen :P
dat hadden ze toch gezegd (mss wel alleen maar om mensen te lokken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morguh mensen :)

Tijdje geleden dat ik hier langs ben geweest. Ik zie dat het weer cheatvrij is? Dat er nu weer eerlijk centjes verdiend kunnen worden? Zoja dan ga ik eens overwegen om weer eens te lvlen.

eh Tom (4th? zo was het toch?) Voeg me anders een keer op msn toe... praat iets makkelijker. weet niet of hier me adres mag geven zo 123..

greetz BP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

we zitte in prose, zelfde versie als erose strax wordt :)

btw, weet iemand waar de lvl30 soldier quest begint? begint niet bij weapon seller in zant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yv3z schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:19:
Ik hoop dat we nog iets krijgen :P
dat hadden ze toch gezegd (mss wel alleen maar om mensen te lokken)
Ja dat was dus de Junon Kingkong's die gespawnt werden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou vonk dan niet eg de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

legend iron armor van 37/11 met dodge 14, hit rate+10 dex+5 kan ik kopen voor 30k, doen? zal ik toch zeker weer voor een 40k kunne verkope right?

edit: holy shit!! net vampiric attack lvl2 gedaan... meteen 700hp en fainted zon beestje... 100% succes rate !!!

[ Voor 29% gewijzigd door 4th op 12-07-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik denk wel dat we een beloning krijgen, na een server reset of update. Eerst even de resultaten van de stress test bekijken :9 .
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.