idd de strsstest vond ik we lgrappig gewoon 5 min stil staan en dan weeer 2 meter moven xD
over de beloning. er is natuurlijk een log gemaakt van die wie er allemaal ingelogd was op channel 1.
Natuurlijk moet iedereen tegelijk de beloning ontvangen. dus moet eerst opgezet worden, en het worden nogal wat mensen
volgende patch waarschijnlijk idd. en ik verwacht vanaaf een patch (hoop op wat fixes in skills enz)
en die eerlijkheid, mjah voor zo lang eht duurt. we weten ook niet wanneer de ip blok komt. ik veracht als we erose krijgen ongeveer.
over de beloning. er is natuurlijk een log gemaakt van die wie er allemaal ingelogd was op channel 1.
Natuurlijk moet iedereen tegelijk de beloning ontvangen. dus moet eerst opgezet worden, en het worden nogal wat mensen
mjah als je vandaag begint lig je wat achter amar geen mijlen. isp,Haantje en ik zijn hoogste denk ik. lv 40-42 zijn we.Iedereen op Prose ook maar net begonnen dus? Of zou ik al mijlenver achter liggen?
En is alles daadwerkelijk echt weer eerlijk?
en die eerlijkheid, mjah voor zo lang eht duurt. we weten ook niet wanneer de ip blok komt. ik veracht als we erose krijgen ongeveer.
[ Voor 33% gewijzigd door daves2hd op 12-07-2005 12:25 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials