[PC MMORPG] ROSE Online - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
idd de strsstest vond ik we lgrappig gewoon 5 min stil staan en dan weeer 2 meter moven xD

over de beloning. er is natuurlijk een log gemaakt van die wie er allemaal ingelogd was op channel 1.
Natuurlijk moet iedereen tegelijk de beloning ontvangen. dus moet eerst opgezet worden, en het worden nogal wat mensen :D volgende patch waarschijnlijk idd. en ik verwacht vanaaf een patch (hoop op wat fixes in skills enz)
Iedereen op Prose ook maar net begonnen dus? Of zou ik al mijlenver achter liggen?

En is alles daadwerkelijk echt weer eerlijk?
mjah als je vandaag begint lig je wat achter amar geen mijlen. isp,Haantje en ik zijn hoogste denk ik. lv 40-42 zijn we.
en die eerlijkheid, mjah voor zo lang eht duurt. we weten ook niet wanneer de ip blok komt. ik veracht als we erose krijgen ongeveer.

[ Voor 33% gewijzigd door daves2hd op 12-07-2005 12:25 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen op Prose ook maar net begonnen dus? Of zou ik al mijlenver achter liggen?

En is alles daadwerkelijk echt weer eerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

tot zover alles eerlijk, op het gebruiken van de irose client na :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed. maar erose wordt dus meteen een betaalde versie als goed begrijp? En zullen jullie van Prose gekickt worden en kun je daar weer beginnnen op Erose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

dat hopen we, is iig wel leuk, kun je vast nieuwe erose versie uitprobere

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk het niet xP

lol evo

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ven 2 lvls gepartyd met wa phillipijnen, die zijn echt hebberig na je een monsters hebt gelschat met z'n alle op die drop af :S, aangezien ik vaak dichtbij stond met me bijltje had ik hem vaak, ben daarom ook voglens mij vak uitgescholden, :S denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:33:
net ven 2 lvls gepartyd met wa phillipijnen, die zijn echt hebberig na je een monsters hebt gelschat met z'n alle op die drop af :S, aangezien ik vaak dichtbij stond met me bijltje had ik hem vaak, ben daarom ook voglens mij vak uitgescholden, :S denk ik
Zet de items op aquisition order en je bent van het probleem af :) Dan worden de drops namelijk gewoon eerlijk verdeeld tussen alle party-members, onafhankelijk van wie het oppakt.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Nou de stresstest was een succes hoor :7

Er komt dus voor de mensen die op Polaris zitten ook een stresstest, morgen welteverstaan ;) . Kijk maar :)

Iemand nog naar de Philipijnen dit jaar, want er is een lijst van waar je de cd's gratis kan halen, zou hem wel willen :P . Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:02:
Nou de stresstest was een succes hoor :7

Er komt dus voor de mensen die op Polaris zitten ook een stresstest, morgen welteverstaan ;) . Kijk maar :)

Iemand nog naar de Philipijnen dit jaar, want er is een lijst van waar je de cd's gratis kan halen, zou hem wel willen :P . Link
Nou was dat het dan van die test dat ik ene kwartier heb stilgestaan dat hun de servers kunnen testen :S, en wat moet je towruensmet zo'n cd :S staat die install file van rose op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien helpen?
Altijd, altijd! Als ik ingelogd ben zie ik gewoon wat andere mannetjes staan en shops enzo.
Na ongeveer 1-2 seconden verdwijnt alles en krijg ik een 'Server Disconnected'. Op allebei de servers.
Al ongeveer een week :? :O
Ligt dit aan mij of is dit een probleem aan hun kant of ben ik geblockt ofzo?
Ik sta in zant btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:08:
[...]

Nou was dat het dan van die test dat ik ene kwartier heb stilgestaan dat hun de servers kunnen testen :S, en wat moet je towruensmet zo'n cd :S staat die install file van rose op
Uhm, het was een stresstest, de server onder z'n maximale belasting laten draaien. Ik weet niet wat je ervan verwacht had? 8)7 Ohja en nog iets, je moet blij wezen om dit spel te mógen spelen, het is namelijk (nog) gratis. Lijkt me logisch dat je wel even een beetje van je tijd over hebt om het spel beter te maken, het is overigens nog beta.

En ja ik wil die cd das toch vet om te hebben, ben je nou een Rose speler of niet _/-\o_. Het was ook meer grappig bedoeld, maarja.

@scheit_02

Het ligt denk ik helaas aan jou ja, ik heb niet genoeg verstand van connectie related dingen om je een goede oplossing te kunnen geven :'( . Ik weet hoe het voelt, ik kreeg in januari toen iROSE open beta werd de bekende 'korean error' en die guide die het op zal moeten lossen wel 7x door gelopen. Een punt was je landinstellingen veranderen, hoewel ik een goede maand later het gewoon met NL landinstellingen kon spelen. Onverklaarbaar :?

[ Voor 48% gewijzigd door Rooster op 12-07-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nederlanders en de 40 filipijnen :-P ff screenie tussen door moet kunnen

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat valt er te zien?
lal
post op 22:22 :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal nyx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik gooi er ook even wat kijkvoer in. Leuk dat je je pakjes op lager lvl kan dragen als het "blue named" is >:)
Afbeeldingslocatie: http://img311.imageshack.us/img311/2952/screen0625qo.th.jpg
How cute O+
Afbeeldingslocatie: http://img323.imageshack.us/img323/1705/screen0646fe.th.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Rooster op 13-07-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
OMdat ik de bestande wallpapers van rose bagger vind heb ik er zelf maar een gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosewallpaper.jpg

Liefhebbers mogen hem gebruiken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 13-07-2005 00:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik em :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
zijn drop rates inneens verhoogd ofzo, heb een nieuwe char gemaakt. wil ff katar hawker gaan testen, maar elke mob @ adventure plain dropt iets. maar dan ook echt ELKE en de map ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/screen034.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/screen035.jpg

veel drops? bah is niet leuk :+ was juist lekker met weinig drops. als dit echt zo hoog is als bij irose gaat het geld binnen stromen op een te snelle manier ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net een GM Prophet tegen bij de Aqua king en heb 'm wat vragen gesteld, gelukkig was 't niet zo druk.
Het was soms wat onduidelijk om te zien op wat voor vragen hij antwoord gaf maar dit waren de antwoorden:
___________________________________________________________________________________
Wat zal er in de volgende update komen?
Dealer skills worden toegevoegd, zodat zij hun eigen spullen kunnen maken.
En er worden later waarschijnlijk nog quests toegevoegd.

Wanneer komt er een nieuwe planeet?
We hopen voor het einde van juli

Wanneer kunnen we naar Luna?
Op lvl 100

Worden de stress testers nog beloond?
>.< (was zijn antwoord)

Is de drop-rate opgewaardeerd?
Jazeker

Zullen er nog skill trees komen?
Ja, heel snel

Wanneer wordt pRose p2p?
Waarschijnlijk niet deze maand (vaag antwoord)

Wat is jou level?
100+++

Kan je me buffen :P?
Ik kreeg cri increase, dodge increase, hp, mp en ga nog maar even door :) 15 minuten lang...
________________________________________________________________________________
Het hoogste level wat je kunt bereiken is 250, maar dit wisten de meesten van jullie waarschijnlijk al.

De GM is 15 minuten gebleven en ging er toen in zn sporty vandoor.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat screenies:

http://img332.imageshack.us/img332/9489/18aj.jpg

Dit vond ik ook wel grappig, iemand werd een beetje ongeduldig omdat hij/zij geen zuly of items kreeg van de GM's:

http://img332.imageshack.us/img332/2139/23wn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

[img]Hmff check deze screens dan.. 1e iemand met groen haar en ander gezicht. 2e iemand zonder gezicht.. Weird was dat :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/groen.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/hoofd.JPG
Haan schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:28:
En jezelf dan ook headlessgod noemen _o_ Is in Irose zeker?
Ja in IRose .. Je ziet met de dag meer mensen in santa pakken ect.

Nog 1 lvl en dan ben ik 70.. tot 80+ ben ik nog ff bezig om wat dingen te proberen met mijn mage en dan zal Erose al zo'n beetje beginnen.. Zou graag willen weten of er al iemand Mage build heeft in PRose en hoe dat daar bevalt.. Zo als ik bij de skills kijkt is daar niet zo'n superverschil in nu..
Dutch-Hane schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:03:
[...]

Jep je ziet nog net het laatste stukje van OrderOfTweakers, en er is nog geen tweakers clan in pROSE ;)
Je bedoeld LegionOfTweakers XD ;)

[ Voor 71% gewijzigd door William/Ax3 op 13-07-2005 12:32 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

hey jongens, ik zie alleen maar 1 server en dat ik de casio?? server. is dat normaal? ik ben nog een visitor.
Haan schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:56:
Als je iRose speelt is dat normaal ja, die heeft 1 server en 3 kanalen.
hoe krijg je de andere servers dan?
Haan schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:56:

Niet, het heeft gewoon 1 server
owwkee, sorry, maar ben heel erg noob. die andere servers, moet je daarvoor een andere client d/l of maakt hetniet uit op welke server je speelt? op de website van rose word ik er ook niet wijzer op.

[ Voor 87% gewijzigd door vigilante888 op 13-07-2005 12:07 ]

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Als je iRose speelt is dat normaal ja, die heeft 1 server en 3 kanalen.
vigilante888 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:31:

Niet, het heeft gewoon 1 server

[ Voor 58% gewijzigd door Haan op 13-07-2005 12:04 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Haan schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:28:
Jep je ziet nog net het laatste stukje van OrderOfTweakers, en er is nog geen tweakers clan in pROSE ;)

Edit: mooie background hoor Rakkerzero ik doe het je niet zomaar na :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Rooster op 13-07-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per server mo etjeje eigen character maan je inderdaad neit uitwisselen tussen servers, en om op sirius of polaris te kunnen spelen (filipijnse rose, waar het grotendeels al deze Deel 10 over gaat ) mo etje hun client downloaden, en waar je die kan downloadne staat ergens hier op het 2 sheet of zow denk misschien derde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
vigilante888 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:31:
hey jongens, ik zie alleen maar 1 server en dat ik de casio?? server. is dat normaal? ik ben nog een visitor.

[...]

[...]

owwkee, sorry, maar ben heel erg noob. die andere servers, moet je daarvoor een andere client d/l of maakt hetniet uit op welke server je speelt? op de website van rose word ik er ook niet wijzer op.
Irose heeft amar 1 server.
Prose heeft 2 servers, Polaris en siruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff nog een vraagje aan de hawkers op pRose. Ik heb voor 't eerst gekozen om hawker te worden maar de skills ken ik nog niet zo goed. Welke zijn aan te raden en welke juist niet? Ik heb iig gekozen voor bow mastery, sharpen sense, hawk shot. Maar twijfel nog over stealth.
Oja double shot heb ik op level 1 staan, verder upgraden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Het is nu nog niet verstandig om bow hawker te nemen op pROSE, vraag maar aan daves. Je moet het dan echt van Hawk shot (dacht ik dat die zo heete) hebben. De pijlen kosten je klauwen vol geld, ga zo maar door. Mischien dat er na een update wat meer balans in zit maar het is dus niet aan te raden atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:10:
Ff nog een vraagje aan de hawkers op pRose. Ik heb voor 't eerst gekozen om hawker te worden maar de skills ken ik nog niet zo goed. Welke zijn aan te raden en welke juist niet? Ik heb iig gekozen voor bow mastery, sharpen sense, hawk shot. Maar twijfel nog over stealth.
Oja double shot heb ik op level 1 staan, verder upgraden of niet?
zoals je aan mijn klaag posts hier en daar wel heb kunnen merken is bower niet erg sterk helaas. maar word vast nogwel gepatched een keer.
iig ik heb @ lv 43

Hit support - 4
Bow masrty - 10
Hawk shot -> Eagle shot - 10 ( dit is een must hebber)
Double shot - 2 ( net genomen gaat 5 lvl's up als ik lv 46 word)
Hawker spirit - 1 ( wel handig maar 10 sec, snel maxen als je hem echt wilt gaan gebruiken)
Thougness&rousing - 1 (leuk, iets meer hp en iets meer laden per keer. zou hier eventjes mee wachten tot je het echt nodig hebnt, tot nu toe niet nuttig geweest)
Sharpen sense - 4
Move masrty -1
Weaken & sprint ook nog steeds lv 1, gebruik ze amper.

het enige wat ik nog mis is holding arrow(lv60) en speed shot(lv80 -_-)
over Stealth, het kan handig zijn omdat je lekker door mobs kan lopen zonder er eentje in je rug te krijgen, of 6 in je rug te krijgen :p

alle skills die ik heb zijn opzich wel aan te raden. de volg oorde van maxen moet je denk ik alleen nog eventjes uitwerken. zou eagle shot en bow masrty boven aanzetten, daarna sharpen sense&double.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx hier heb ik wat aan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
als je nog vragen of iets hebt hoor ik het wel :p ik ga van de week iig nu ook een katar opbouwen.
zal stuk sneller gaan gezien katar pure ownage solo is (haantje wrm party je nog met mij xD je had lv 50+ kunnen zijn ;) )

iig, mocht ik lv 60 nog eerder halen laat ik je wel weten hoe holding arrow is. iniedergeval dodge+movement down. wat erg handig is in pvp tegen andere hawker ;)

pas op voor katar skills, want ik dacht bijvoorbeeld dat magical knive nu een bijde was gezien er stond "attack enemy's nearby you". maar nee :P is katar skill, voor katars een zekere aanraders.

mochten de bowers dreigen lv 80 te halen, max speedshot+hawker's spirit. ooit een machine gun gezien? dat word erger :p

van mij mag die patch mer dealer skills nogwel wachten. grote kansdat er een ip block mee komt :p

had polaris stresstest vandaag? zo ja, rond 12u-12:20u? want sirius had nogal wat lag momenten daar, gelukkig niet zo zwaar dat hte onspeelbaar werd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ok ik was dus na jullie advies opnieuw begonnen en ben nu lvl 13 Muse.
Maar eigenlijk doe ik iets fout ofzo want zo leuk vind ik het spel nou ook weer niet meer.
Alles is superduur en ik heb 300 zulies :s
Hoe kom ik dus aan geld. Ook zie ik anderen rondlopen met alleen een bamboo spear en ze slopen elder pumpkins 3x zo snel als ik :o

Ook moet ik naar the breezy hills, maar word de hele tijd aangevallen en dus haal ik het niet.

Ook is het bijna onmogelijk om je concentration op te krikken om zo'n staf te kunnen gaan gebruiken, want al je punten heb je bijna nodig voor je strength.

Hoe kun je je heal skill upgraden. Als je level 1 hebt dan moet je 800 zulie hebben en 1 skill point, maar hoe kom je daaraan ?

Om kort te gaan dus, hoe krijg je geld en hoe word ik net zo sterk als hen ? Hoe kom ik aan die skill points en hoe overleef ik breezyhills. Hoe krijg je concentration zo goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een leuk action shotje tussen door Just for Fun :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/action.jpg

Maare deze soldier heeft wat hulp nodig, i kheb nou elke Skill die je op lvl 30 kan hebben en welke kan ik nou het beste upgraden, waarbij het echt zin heeft, ik zal me lijstje ff hieronder zetten

Melee double attack: lvl 2
Light attack lvl 3
Battle how lvl 3
Vampiric attack lvl 1
leep attack lvl 1
taunt lvl 1
battle roar lvl 1

Defence training lvl 1
Phisycal training lvl 3
melee weapon mastery lvl 2
quick step lvl 1
spiritual training lvl 1

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook benieuwd naar dit spel en heb em net geinstalleerd.
Ik kan alleen niet spelen, want hij zegt dat mn account niet bestaat.

Had bij het registreren al de hele tijd fouten met Firefox, kreeg iedere keer "Wrong approach" bij het aanmelden. Met IE lukt het wel, en kan ook met op de site inloggen met mn id.
Echter in het spel zelf krijg ik steeds "User account doesn't exist".

Heb ook nog een andere ID geregistreerd, maar ook met die kan ik wel op de site inloggen, maar niet in het spel zelf. Heel erg vaag, dus laat dit spel maar zitten dan.

Het lijkt gigantisch veel op Gunbound qua stijl (en Gameguard) en dat zit ook al vol fouten en bugs.
Jammer, leek me een leuk spel, maar kom er niet in 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:20:
Ben ook benieuwd naar dit spel en heb em net geinstalleerd.
Ik kan alleen niet spelen, want hij zegt dat mn account niet bestaat.

Had bij het registreren al de hele tijd fouten met Firefox, kreeg iedere keer "Wrong approach" bij het aanmelden. Met IE lukt het wel, en kan ook met op de site inloggen met mn id.
Echter in het spel zelf krijg ik steeds "User account doesn't exist".

Heb ook nog een andere ID geregistreerd, maar ook met die kan ik wel op de site inloggen, maar niet in het spel zelf. Heel erg vaag, dus laat dit spel maar zitten dan.

Het lijkt gigantisch veel op Gunbound qua stijl (en Gameguard) en dat zit ook al vol fouten en bugs.
Jammer, leek me een leuk spel, maar kom er niet in 8)7
Heb je irose account gemaakt denk ik en wil je op Prose inloggen of andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:35:
[...]

Heb je irose account gemaakt denk ik en wil je op Prose inloggen of andersom
Dat zou kunnen ja. Heb pRose gedownload maar de Register link uit de OP gevolgd.
Ff zoeken naar de pRose registerknop dan, bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:39:
[...]

Dat zou kunnen ja. Heb pRose gedownload maar de Register link uit de OP gevolgd.
Ff zoeken naar de pRose registerknop dan, bedankt iig!
Ergens in dit forum staat hij ook hoor denk zelfs wel zelfde pagina als dowalod link,tweed eof derde pagina

en voor de rest ik zag net dat er ook een junion aqua tussen wandelt bij de aquas in el veroon desert, das een neon aqau king :P wel lachen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
iROSE: register: www.roseon.com download: http://www.roseon.com/Pds/Down.asp
pROse: register:https://register.levelupgames.ph/rose/ download:http://roseboards.yehey.c...owtopic=85025&hl=download

Maar je had ook even zelf kunnen lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In filipino, it's: "Please Wag Sawsaw", or just plain "Wag Po", "Wag Sana"( Sawsaw is the common filipino term for Ksing)
-----------
Dus als je gekst word zeg dan Please Wag Sawsaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, 2x goed nieuws gehad vandaag...

blijkt dat ik week extra heb om rose te spele omdat me vakantiewerk pas maandag over een week begint ipv maandag.. komt ik thuis, check ff later me mail en blijkt dat me nieuwe comp vandaag is verzonden. dat wordt dus lekker weekje relaxed rose spele met 7800gtx, 19" tft, san diego 4000+, 2gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, die hackers gaan echt te ver.

Ze kunnen nu al channels laten crashen, NPCs van plaats laten veranderen (om zombies te spawnen of de delivery quest te faken), de woordfilters weghalen en [GM] in de naam plaatsen, ... (GzP & TEA Team)

Niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:40:
Jezus, die hackers gaan echt te ver.

Ze kunnen nu al channels laten crashen, NPCs van plaats laten veranderen (om zombies te spawnen of de delivery quest te faken), de woordfilters weghalen en [GM] in de naam plaatsen, ... (GzP & TEA Team)

Niet normaal.
Heb ik een ding op te zeggen LOVE PROSE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:42:
FF een leuk action shotje tussen door Just for Fun :P

[afbeelding]

Maare deze soldier heeft wat hulp nodig, i kheb nou elke Skill die je op lvl 30 kan hebben en welke kan ik nou het beste upgraden, waarbij het echt zin heeft, ik zal me lijstje ff hieronder zetten

Melee double attack: lvl 2
Light attack lvl 3
Battle how lvl 3
Vampiric attack lvl 1
leep attack lvl 1
taunt lvl 1
battle roar lvl 1

Defence training lvl 1
Phisycal training lvl 3
melee weapon mastery lvl 2
quick step lvl 1
spiritual training lvl 1
Irose zou het
Vampiric attack
leep attack
Defence training
Phisycal training
melee weapon mastery

Zijn. Ligt er btw ook beetje aan of je knight of champ wordt.. Bij Knight is endure een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:18:
[...]

Heb ik een ding op te zeggen LOVE PROSE :P
Ik ga kappen met ROSE Online, levelen duur te lang en ik zie er ook geen doel niet meer in (= niet uitspeelbaar + saai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Kan er iemand mijn bovenstaande vragen beantwoorden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Tja, je moet ook hier even met geld leren omgaan, mischien de eerste keer wat lastig. Er zijn wel wat dingen om kosten te besparen en geld te verdienen. Zo kan je tot lvl 8 ofzo, elk lvl gratis eten bij Mayad krijgen, ook op Birth Island (waar je begint) krijg je wat food van de fairy. Hierdoor hoef je daar een hele tijd geen geld aan uit te geven.
Verder krijg je natuurlijk drops van de mobs die je hunt. Het meeste Etc kan je aan de npc verkopen, sommige dingen (zoals bird feather) zou ik even bewaren tot de patch. Dan komen de craft skills, en die feathers zijn erg gewild (1k toch wel voor te vangen minimaal).
Je Equipment wat je vind kan je het beste voor de prijs die hij aangeeft, soms meer, soms minder (ligt aan de hit rate, dodge rate en eventueel stats die erop zitten). Die zogenaamde auto price is ik dacht ongeveer de helfd groter dan de prijs die de npc er voor geeft. Dus laat je shopje even een paar uurtjes aanstaan :).

Ik hoop dat je weer wat wijzer bent, ik heb m'n best gedaan iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:10:
Tja, je moet ook hier even met geld leren omgaan, mischien de eerste keer wat lastig. Er zijn wel wat dingen om kosten te besparen en geld te verdienen. Zo kan je tot lvl 8 ofzo, elk lvl gratis eten bij Mayad krijgen, ook op Birth Island (waar je begint) krijg je wat food van de fairy. Hierdoor hoef je daar een hele tijd geen geld aan uit te geven.
Verder krijg je natuurlijk drops van de mobs die je hunt. Het meeste Etc kan je aan de npc verkopen, sommige dingen (zoals bird feather) zou ik even bewaren tot de patch. Dan komen de craft skills, en die feathers zijn erg gewild (1k toch wel voor te vangen minimaal).
Je Equipment wat je vind kan je het beste voor de prijs die hij aangeeft, soms meer, soms minder (ligt aan de hit rate, dodge rate en eventueel stats die erop zitten). Die zogenaamde auto price is ik dacht ongeveer de helfd groter dan de prijs die de npc er voor geeft. Dus laat je shopje even een paar uurtjes aanstaan :).

Vooral dat gratis voedsel tot lvl 8 moe tje van profiteren, het is wel vaak op en neer lopen maar moet je toch ff 8 lvls probren vol te houden, en ik verkoop wapens altijd voor 1500 meer :P in de npc shops liggen ze voor vaak 2000 meer dan je standaard prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hmm, je had nog meer vragen :+
Om kort te gaan dus: hoe krijg je geld
Staat hierboven
hoe word ik net zo sterk als hen ?
Als ik het goed begrepen hebt ben je muse, dan moet je vooral in INT punten stoppen, niet in CON. Je CON mag lager zijn dan je lvl zeg ik altijd maar :9 . Str kan geen kwaad als je een beetje de build van Iruja gaat volgen, dus voor het tanken (=klappen opvangen) gaat.
Hoe kom ik aan die skill points
Je krijgt vanaf level 10 elke vier levels een aantal skill points, eerst 2, op geen gegeven moment 3 etc.
hoe overleef ik breezyhills.
Ik zou nog even in een makkelijkere map wat levels omhoog gaan (Canyon City of Zant bijvoorbeeld), die quest kan wel wachten, denk ik ;)
Hoe krijg je concentration zo goed ?
Con is niet zo belangrijk zoals ik al zei, als muse gaat je attack power omhoog door int (en maybe ook str, weet ik niet). iig INT geeft atack power wanneer je een Wand of staff gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, ik ben voor de reset lvl 48 muse geweest maar dat levelde traag.
En die patch na de reset die verhelpt dat totaal niet, nu gaat het nog trager!!!

Nou, ik heb ook gewoon geen geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik ga m'n Katar Hawker denk ik even koud zetten. Met zicht op eROSE wil ik dealer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier vast wel, wat doet dat taunt skill nou want ik heb hem en gebruik hem :S maar je krijgt niet meer dan een leuke licht show :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss wel een hele domme vraag maar waar kan ik pRose downloaden ? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Dutch-Hane schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:31:

[...]
Als ik het goed begrepen hebt ben je muse, dan moet je vooral in INT punten stoppen, niet in CON. Je CON mag lager zijn dan je lvl zeg ik altijd maar :9 . Str kan geen kwaad als je een beetje de build van Iruja gaat volgen, dus voor het tanken (=klappen opvangen) gaat.
[...]

Con is niet zo belangrijk zoals ik al zei, als muse gaat je attack power omhoog door int (en maybe ook str, weet ik niet). iig INT geeft atack power wanneer je een Wand of staff gebruikt :)
Staff Atk power komt van INT en een beetje van STR. Ik hou 2:1 verhouding INT: STR aan voor hp def en staff atk die staff atk wordt hoe hoger je wordt hoe onbelanrijker aangezien je toch gaat skill spawen. Voor CON hou ik normaal gesproken lvl + 10 aan om wat beter te zijn in PVP.. Nu in IRose met al die hawkers ben ik is 2:1:1 INT:STR:CON we hebeben toch topaz g7. Kep een beetje een hybrid mage aangezien ik zowel voor atk spells ga en lvl 1 ice bang voor area atk kost veel sp maar ik vind dat lekker om te hebben om te lvl'en.

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 14-07-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:23:
Mss wel een hele domme vraag maar waar kan ik pRose downloaden ? :$
Ga nou eens het topic lezen voordat je een "domme" vraag stelt.
Deze vraag is al zo vaak voorbij geweest.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
eventje aankondeging
start post is weer klein beetje aangepast. waaronder een nieuw hoofdstuk toegevoegd. hij staat als 2e genaamd:--> Ik lees ROSE, maar allemaal Irose,Prose,Erose ? ROSE is toch gewoon rose?
bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ehm, hoop op het beste maar is best huge update die ik nu aant downloade ben op prose, hoop dat we niet geblockt zijn mense

krijg nu hele tijd cannot connect to server, please try again later....

nu de volgende vraag, iemand goed idee voor proxies? :P

[ Voor 47% gewijzigd door 4th op 14-07-2005 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Non-Phillipine Connections are now blocked.

En ja ik kom er echt niet op :P
Wel lekkere speed trouwens van update daar, haal tegen de 600 kb/sec, en zonder crashes :D
Kon dat maar bij iRose/eRose.

http://www.roseonline.ph/noticepatch.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Het updaten van de servers gaat blijkbaar ook niet zosnel dan verwacht (stond 2 uur voor en ze zijn er al 2.5 meer bezig.)
Ik doe tot nu toe alleen nog irose want ik heb zwaar tijd te kort om te lvlen..
Je zou bijna zelf opzoek gaan naar een hack om sneller te lvlen.. :D
Het is ook jammer dat er zo'n overschot aan zuly in het spel is gekomen.. voor de grote update .. fairy wings a 50k nu 350k - 500k

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Kan hier nog steeds pRose spelen _/-\o_ , update ging vrij vlot en gewoon ingelogd.
Ben sinds 2dagen weer begonnen met "verkennen"

sommigen zullen mij nog wel kennen.

over het proxy gedeelte hierboven: ik denk dat je dan heel veel geluk moet hebben, heel veel mensen zullen hetzelfde denken en de kans dat jij dan een proxy hebt/vind die niemand anders gebruikt is heel klein

op alletwee een char staan-----\/

[ Voor 11% gewijzigd door DJrDJ666 op 14-07-2005 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

lol, net weer kleine update geweest en kan nu weer wel inlogge :D zeker leuk zo :D

edit: dj, leuk dat je trug bent !! :) maareh, toch wel op de sirius server begonne hoop ik ;)

[ Voor 38% gewijzigd door 4th op 14-07-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had ff an phage gevraagt ofie nl wou unblocke :P
Edit:
Server disconnected
Edit2:
Zit er al weer in :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sirius Nl is weer helemaal terug :P

maar wat is er nou verandert sinds de update van vanochtend, gaat nu de main queset wee rergens verder of zow???

spel werkt nu wel zow traag als hele dikke stront

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens opnieuw begonnen met hawker omdat dealer niet leuk was.
ik ga gewoon beetje voorberijden voor Erose

Bij mij lijkt het spel soepeler te lopen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i kben opzich wel blij met soldier, die skills hebben ze wel mooi opgepoetst.

ben er trowuens ook achter wat taunt nou precies doet, het zorgt er voor dat een monster de aandacht op jou richt, dus da thij jou aanvalt.

Dus alleen leuk in party of clan als een van je members bijna dood is en word aangevallen, dat je ff dat monster bij hem weg kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
DJrDJ666 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:56:
sommigen zullen mij nog wel kennen.
Leuk dat je weer Rose speelt :D , als ik bekijk hoeveel er weg zijn gegaan ;( .
Je moet idd wel op sirius spelen he wil je ons tegen kunnen komen, ik ben nu net wakker en patchen is nog bezig :Y)

Is dit nou "de grote patch" die eraan zat te komen :?. Lijkt me dat er snel nog een patch voor oa de Craft skills komt. Raar hoor wij kunnen er nog allemaal op. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Rooster op 14-07-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:35:
[...]

Leuk dat je weer Rose speelt :D , als ik bekijk hoeveel er weg zijn gegaan ;( .
Je moet idd wel op sirius spelen he wil je ons tegen kunnen komen, ik ben nu net wakker en patchen is nog bezig :Y)

Is dit nou "de grote patch" die eraan zat te komen :?. Lijkt me dat er snel nog een patch voor oa de Craft skills komt. Raar hoor wij kunnen er nog allemaal op. :+
esrt konden we er ook niet meer in, maar daarna kwam nog een kleine update en toen weer wel :S dus weet ook niet wat ze willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Deze flippo's kunnen er nog niet in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL Ik verveel me en add zo'n flipo op xfire en zeg dat ik gm lillith ben en dat ik het probleem voor hem ga fixen, een tijdje later vraag ik of hij opnieuw wil proberen in te loggen en hij kan opeens inloggen xP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Afbeeldingslocatie: http://img327.imageshack.us/img327/2397/screen0746he.th.jpg
Hoe lang kunne ze achter je aan lopen 8)7 . Begon bij dat bruggetje in +/- midden van de map haha. Dan maar neerhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:10:

Gratis eten :S
Ik doe gewoon altijd Sit Down voor health terug krijgen. Apples pak ik op en die eet ik dan.
Equipment is duur, en met de verkoop van liquid shell en insect leg krijg je geen bal voor terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:31:
Je krijgt vanaf level 10 elke vier levels een aantal skill points, eerst 2, op geen gegeven moment 3 etc.
Dus bij level 14 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
W00fer schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:53:
[...]
Gratis eten :S
Ik doe gewoon altijd Sit Down voor health terug krijgen. Apples pak ik op en die eet ik dan.
Equipment is duur, en met de verkoop van liquid shell en insect leg krijg je geen bal voor terug :'(
Mja, voor dat eten ben je nu al te laat helaas, het is iig lager dan lvl 10. Van dat Sit Down, is natuurlijk goed te gebruiken, als geen geld hebt, maar het levellen schiet zo niet erg op. In party zullen ze ook niet blij zijn als je dat elke keer doet ;)
Juist ja :7
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:39:
LOL Ik verveel me en add zo'n flipo op xfire en zeg dat ik gm lillith ben en dat ik het probleem voor hem ga fixen, een tijdje later vraag ik of hij opnieuw wil proberen in te loggen en hij kan opeens inloggen xP
Hmm, het zit er dik in dat nu al die IP's die gebanned zijn, weer unbanned zijn. Dit omdat er dus een stel die daar wonen, er ook niet meer inkunnen. Ik ben bijna zeker dat we voor het einde van de week niet meer kunnen spelen ;(.

[ Voor 28% gewijzigd door Rooster op 14-07-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, jammer dat de IPblock zonder aankondiging gekomen is, ik wou m'n items en geld nog weggeven voordat ik er zelf niet meer in kon :)

Even kijken of ik er niet toevallig toch nog in kan, zoniet word het wachten op eRose...

Edit: Yay, ik kan er nog gewoon in :p

[ Voor 10% gewijzigd door Chakotay op 14-07-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je las zag je dat iedereen er nog gewoon in kon....
Action shot :P
Trouwens: als jullie op de link klikken krijgen jullie em dan wel?

[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik kwam net even GM Avatar tegen, hij wist nog niet wanneer de IP Block weer teruggeplakt word. Nog even snel spelen allemaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem nu aan downen en patchen. Even kijken of alles wat beter is nu :)

Is van de mensen in prose ergens een lijst dat ik ze kan toevoegen?
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:20:
Er staan een paar op de clan lijst
eh.. welke clanlijst?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan een paar op de clan lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor LoT op Prose, even een check op hoeveel spelers we zitten en dan heb ik het over Sirius server

1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6.LocalHost
7.CyberFist - katar-hawker
8. ...
vul maar in mensen

deze clan lijst :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:22:
Voor LoT op Prose, even een check op hoeveel spelers we zitten en dan heb ik het over Sirius server

1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6.LocalHost
8. ...
vul maar in mensen

deze clan lijst :P
1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6.LocalHost
8.StarTech - katar-hawker (got naam Starofhell)
9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Is die clanlijst bijhouden nog nuttig, nu we nog maar een paar dagen te gaan hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Chakotay op 14-07-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 15:11:
Is die clanlijst bijhouden nog nuttig, nu we nog maar een paar dagen te gaan hebben?
je weet de reden niet waarom ze de blok er vanochtend hebben afgehaald dus wie weet hoe lang het nog duurt

In de start page waar je op play moet drukken staat trwoeuns nog steeds non philipian connection are now blocked, maja ik speel nog steeds

pff net weer op irsoe geweest, en i kzie hoe kut ik die character had opgebouwd en toen was i kweer weg, ik denk naar prose helemaal geen rose meer, want voor Erose heb ik toch geen creditcard en ook niemand in mijn omgeving dus kan ik toch niet betalen

Okay OVE is officeel uit Irose :P kep al me spul weggegeven haha

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan tog aan iemand hier vragen? tis wat meer moeite maarja als je eg een rose fan bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 15:26:
[...]
je weet de reden niet waarom ze de blok er vanochtend hebben afgehaald dus wie weet hoe lang het nog duurt
Dutch-Hane schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:30:
Hmm, het zit er dik in dat nu al die IP's die gebanned zijn, weer unbanned zijn. Dit omdat er dus een stel die daar wonen, er ook niet meer inkunnen. Ik ben bijna zeker dat we voor het einde van de week niet meer kunnen spelen ;(.
Daarom denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:53:
Je kan tog aan iemand hier vragen? tis wat meer moeite maarja als je eg een rose fan bent :)
Ja opzich maja kweet niet,

en hoe wist haantje die reden dan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
mensen,
Ik ben de komende 3 weken niet ingame met ROSE.
ik ben op vakantie. Ik zal afentoe via een internetcafe ff kijken hoe het hier aan toe gaat ;)

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Fijne vakantie Rakkerzero :Y) Hehe das een echte, af en toe nog GoT bijhouden in een internet café :*)

Evo ik denk dat ik ook wel antwoord mag geven (ook al spreek je me niet direct aan)
Ik lees af en toe eens een topic op de forums van levelupgames.ph, en dan de rose sectie. Daar viel me een topic op dat er een stel filipijnen er niet op konden, vandaar ;) De link van dat topic staat hier ook nog ergens, even zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:25:
Fijne vakantie Rakkerzero :Y) Hehe das een echte, af en toe nog GoT bijhouden in een internet café :*)

Evo ik denk dat ik ook wel antwoord mag geven (ook al spreek je me niet direct aan)
Ik lees af en toe eens een topic op de forums van levelupgames.ph, en dan de rose sectie. Daar viel me een topic op dat er een stel filipijnen er niet op konden, vandaar ;) De link van dat topic staat hier ook nog ergens, even zoeken :P
ow okay, en ag pas naar mijn quote van wie het bericht eingleijk geplatst had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:17:
mensen,
Ik ben de komende 3 weken niet ingame met ROSE.
ik ben op vakantie. Ik zal afentoe via een internetcafe ff kijken hoe het hier aan toe gaat ;)

mzzl
haha ben nu ook 3 weken op vakantie ben nu ff toevallig bij het internetcaffee :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:39:
[...]

1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6.LocalHost
9...
1.HAantje
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6.LocalHost
9. 4th

btw, stelletje gekke ga lekker opt strand ligge en wat meide versiere ipv hier op got hange :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw spel tactiek :P zet je pc aan ga in een party met philipijnen zitten bij de riunes in el veroon desert ga ergens achter staan apk en ebeirjte en ga in de zon zitten :P, wel af en toe kijken of je nog in party zit, zoniet zoek je gewoon een ander :P ze voegen je daar toch altijd wel in party toe als je maar vraagt NEED PARTY PLEASE :P

vandaag ander half lvl omhoog door niet eens te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:32:
nieuw spel tactiek :P zet je pc aan ga in een party met philipijnen zitten bij de riunes in el veroon desert ga ergens achter staan apk en ebeirjte en ga in de zon zitten :P, wel af en toe kijken of je nog in party zit, zoniet zoek je gewoon een ander :P ze voegen je daar toch altijd wel in party toe als je maar vraagt NEED PARTY PLEASE :P

Leechen is lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg evo dat is echt zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das neit zwak das slim beken en bij jullie zalk het niet zow done in partys hoor , het zijn maar filipijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Mja ik vind het ook zwak hoor, de uitspraak het zijn maar filipijnen :X. Ze zullen het niet zo breed hebben daar, en moeten blij zijn met de tijd die ze op het internet kunnen zijn (dial up vaak). En om dan een beetje gaan zitten leechen. Filipijnen zijn dat geen mensen dan? Ohja en wat was die uitspraak ookalweer, ja hier istie: alle mensen zijn gelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn niet zow serieus allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt gewoon een racistische opmerking man
dan is het toch niet erg dat wij daar iets van zeggen?
Edit: Rakker als je dit nog leest: Ik heb je wallpaper aan een paar vrienden gegeven die hebbe hem nu ook :*)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter

met zulke acties kom je nooit in een GoT clan. wij hier houden nml niet van leechters :+ als je hoger wilt en iets wilt werk je ervoor anders gewoon niet :p
Dutch-Hane schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:34:
blaat.... ja hier istie: alle mensen zijn gelijk |:(
dat zegt miss Amerika idd elk jaar opnieuw :+ maar die uitpsraak is niet om die manier te zien hier ;)
verder word het filipijnse geld alleen geaccepteerd :P geen dollars, eruo's of zullies :p

en Gravity rekend zeker aan alle mensen zijn gelijk daarom ook Erose soon, nu alleen nog iets tegen amerika want ik vind het dan weer te druk worden :p

[ Voor 29% gewijzigd door daves2hd op 14-07-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit hier niet om in een clan te komen hoor maar om de info diei klees, en je bent zelf nl dus zeg niet dat het te rasistisch is, en het is maar een spel iedereen speelt het om zijn eigen manier.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.