Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Waar slaat dat nou weer op?Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:36:
.....en je bent zelf nl dus zeg niet dat het te rasistisch is....
Trouwes tege wie praat je?
Chakotay je link werkt niet (lick here to continue)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 22:04 ]
Verwijderd
Maa ris goed dag dan van dit forum als jullie alles zow opvatten jullie zijn duidleijk niet mijn soort game mensen
2.Iruja
3.Daves2hd
4.DeHollander
5.Chakotay
6.LocalHost
7.CyberFist - katar-hawker
8.StarTech - katar-hawker (got naam Starofhell)
9. 4th
10. Cobraz (got naam W00fer)
[ Voor 35% gewijzigd door W00fer op 14-07-2005 22:19 ]
Dan is er geen probleem, vraag me toch wel af wat jou soort game mensen dan moeten zijnVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:15:
hoe ist mensen hoe oud zijn jullie nou maka er nog een grotere olifant van, i kbedoel dat je als nl wel wat gewent ben aan rasisme (waar dit overigens amper mee te maken heeft) ik zei dit is niet TE rasisties in vergelijken tot wat je hoort om je heen.
Maa ris goed dag dan van dit forum als jullie alles zow opvatten jullie zijn duidleijk niet mijn soort game mensen
En ik kan niet voor mezelf spreken, jij bent ouder, maar als volwassen mens weet je toch wel wat goed en fout is, zo ook in games. Het is juist kinderachtig om mensen voor je te laten spelen, jij doet of wij kinderachtig zijn door het af te keuren.
Dit zijn m'n laatste woorden erover.
[ Voor 14% gewijzigd door Rooster op 14-07-2005 23:36 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 23:40 ]
Leuk idee welVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:38:
Zullen we met z'n alle een tijd afspreken om een afscheid'sfoto te maken van Prose?
Verwijderd
edit: Morgen om 8 uur?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 23:53 ]
dus dat rechtvaardigt rasisme in jou ogen? elke vorm en manier van rasisme is toch fout of ligt dat nou aan mij ? "net als van die mensen, ahhh ik steel maar een bugetbak spel. toch geen hele xbox ofzo." ook zo iets waar ik bij denk,... en dus is het goed om te doen?Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:15:
hoe ist mensen hoe oud zijn jullie nou maka er nog een grotere olifant van, i kbedoel dat je als nl wel wat gewent ben aan rasisme (waar dit overigens amper mee te maken heeft) ik zei dit is niet TE rasisties in vergelijken tot wat je hoort om je heen.
iig een aantal zijn al geblokt
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
ps: wie zijn er geblockt?
Oh je bedoelt andere landen?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 09:47 ]
Land -> Nederland
ISP -> XS4ALL
ign -> LoCaLHoST
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Je kan je ook gewoon van de ROSE Site downloaden met een downloadmanager, en dan handmatig even op UpdatesROSE.exe oid klikken4th schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:33:
ben hem aant installe op me nieuwe comp, maar updates gaan traag... hoop dat ik het nog haal
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
ik zoek al een tijd lang LA wings en ze zijn of te duur of niet te vinden..
ik zou dus willen vragen of iemand voor mij die dingen kan maken..
ik heb zelf 4.1 mil zuly, 2 butterfly wings, 6 fairy wings en een redfield green suit.
dat zijn een beetje mijn "goede" equipmenten. verder heb ik nog 1 LA feather,
2 platinum thread en 1 t7..
je kan me hier antwoorden, liever niet ingame..
m.v.g
ps: ik wil liever niet TEveel uitgeven dus ik hoef geen gerefinde wings, tenzij iemand
ze natuurlijk voor weinig kwijt wilt
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 11:05 ]
Verwijderd
Edit: Kerstman bedoel k
ik moet eerlijk zegge dat ik wel 1 seconden een beetje jaloers was
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 12:45 ]
Verwijderd
w00t kan jij zoon kerstt pakje regellen, 1 van de weinige dingen die ik echt nog graag wil hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:34:
Moe je der ook nog een sinterklaas pakkie bij?
Edit: Kerstman bedoel k
ik moet eerlijk zegge dat ik wel 1 seconden een beetje jaloers was
Verwijderd

maar OK Ik heb tijdje flyff gespeeld en aan de screens te zien is dit ver wel zelfde opzet of zit ik hier fout??
Ik wil ook rose gaan spelen, ik heb me ook aangemeld bij Roseon.com en daar gedownload, Irose is dit volgens mij en opzich speelt het wel lekker maar is het echt waar dat ik eingelijk maar paar weken kan spelen en dan is hij offline??
Volgens de meeste van jullie post is Prose beter maar daar ben ik al helemaal te laat voor of niet??
Kan ik nou opzcih gewoon gelijk stoppen met dit spel of hij zit dat precies, en wat is Erose trowuens wat ik af en toe in dit forum opvang, (gewoon zelfde versie maar dan alleen voor europa of zow)
zou iemand dit kunnen beantwoorden voordat ik me een verslaving op de nek haal
Verwijderd
Tja.. is wel te vergelijken met flyff alleen is dit stuk beterVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:06:
hallo rose mensen, ik kom even als noob op dit forum en dus heb vele vragen, ik heb de start post beetje gelzen maar ik werd gewoon gek van dat blauw![]()
maar OK Ik heb tijdje flyff gespeeld en aan de screens te zien is dit ver wel zelfde opzet of zit ik hier fout??
Ik wil ook rose gaan spelen, ik heb me ook aangemeld bij Roseon.com en daar gedownload, Irose is dit volgens mij en opzich speelt het wel lekker maar is het echt waar dat ik eingelijk maar paar weken kan spelen en dan is hij offline??
Volgens de meeste van jullie post is Prose beter maar daar ben ik al helemaal te laat voor of niet??
Kan ik nou opzcih gewoon gelijk stoppen met dit spel of hij zit dat precies, en wat is Erose trowuens wat ik af en toe in dit forum opvang, (gewoon zelfde versie maar dan alleen voor europa of zow)
zou iemand dit kunnen beantwoorden voordat ik me een verslaving op de nek haalopzich hou ik wel van dit soort spellen, alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
eehm twas een grapje hoor ^^Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:52:
[...]
w00t kan jij zoon kerstt pakje regellen, 1 van de weinige dingen die ik echt nog graag wil hebben.
Verwijderd
Vind zoon kert pakej wel leuk en daar woord jij nou niet echt sterker als andere van dus wou er wel 1 hebbe ^^
Er zijn op het moment 2 versies waar wij bij kunnen, pRose en iRose.
pRose is Phillipine-Rose, voor de Philipijnen. Hier kan elk moment een IP block voor niet-Philipijnse mensen komen, hier nog beginnen is niet zo nuttig meer dus, of je moet een IP in de Phillipijnen hebben
iRose is international Rose, hier kan iedereen bij. Deze versie is echter compleet verziekt door allerlei hacks, en er gaan geruchten dat hij binnenkort met de launch van eRose maar gewoon gesloten word. Hier kan je dus nog wel beginnen, maar om een normale manier spelen kan je wel vergeten met al die hacks.
Binnenkort komt echter eRose uit, speciaal voor Europa. Deze versie heeft het zelfde tot nu toe hackvrije systeem als pRose, en hier zullen we geen IP block krijgen. Om te wennen aan het spel kan je het beste pRose gaan spelen zolang het nog kan. iRose heeft een aantal verschillen met de versie die eRose krijgt, maar erg nuttig is die niet meer.
Verder zijn er nog kRose voor Korea en jRose voor Japan, dezen hebben beide al IP blocks. Binnenkort komt ook nog tRose voor Thailand, maar die zal zeer waarschijnlijk ook een block krijgen, en tegen die tijd is eRose met een beetje geluk al uit.
Verwijderd
ik geloof nogsteeds weinig van dat interview
nogsteeds moet amerika/canada hun eigen rose krijgen, amerika en europe mixen gewoon niet goed. verder zal 3kwart van de lag dan van hun kant komen
Ik zit er iig al in
Waar spreken we af? Op de brug bij voor Junon? Das wel een mooi plekje, en daar zie je toch geen hond tegenwoordig
+/-
Verwijderd
Eerst moest je 100 keer van Zant naar Adventure plains ofzo (namen weet ik niet meer precies) en nu zit die hele begin-quest erop. Maar wat nu?
Beetje doelloos levelen enzo gaat vervelen, ben bijna lvl 19 nu.
Ik ben al naar Anime en Junor geweest maar ook daar kan ik met niemand praten die een quest voor mij heeft. Het enige wat ik wel kan doen is voor iemand in Zant Iron of Bronze fragments halen, maar dat lijkt me niet echt een quest met een storyline.
Verwijderd
Yo, wat heb jij gedronkenVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:22:
[...]
Vind zoon kert pakej wel leuk en daar woord jij nou niet echt sterker als andere van dus wou er wel 1 hebbe ^^, zie ook steets meer shakrams, die moet ik ook eens ergens van daan zine te toveren

Ik wil geen nerd lijken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 20:43 ]
Verwijderd
Ja dat is dus kut. Ik was dus al zover als de laatste regel in die guide, maar toen liep mn pc vast, net toen ik met die Belz aan het praten was. Na het opnieuw inloggen kan ik niet meer met em praten, nouja, kan 1 zin zeggen en dan is het gesprek afgelopen. Maar ik heb dus geen quest staan, die is weg uit dat quest menu. Ben bang dat ik dus niet verder kan gaan.Chakotay schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 20:25:
Zie mijn guide, daar staan nog een paar dingen in.
Loopt mn pc net vast (althans, het spel loopt soms vast) op zo'n moment

Waar zijn die Dalphing te vinden dan? Misschien pakt het spel de quest weer op als ik die dingen aan Belz geef.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 20:44 ]
Verwijderd
ik maakte echter geen geintje en als er een dealer/artisan is
die zich aangesproken voelt op mijn bericht deze morgen zou ik graag
antwoord horen via hiero
fijne avond nog mensen.
Dalphing's kun je vinden in de breezie hills (voormalig hill of wind
Wel een mooie tijd gehad, ik hoop dat eROSE ook zo gaat worden(op wat schoonheidsfoutjes na dan
Er komen nog screenies, maar niet van mij
enne, mark: geniet er nog maar even van, het is zo over. Dan kan je je richten op eROSE
[ Voor 26% gewijzigd door Rooster op 15-07-2005 21:31 ]
Verwijderd
Ps: RESPECT voor de flippo's
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 21:33 ]
Ik heb van m'n laatste geld een Golden Senior Look gekocht die opeens voor 50k in een shopje hing, daar is iemand nu erg blij mee denk ik
Screenshots komen er straks aan, even uitzoeken en uploaden... Het zijn er nogal veel namelijk
Maargoed, screens staan dus online, niet geresized want dat is moeite, en ik heb toch onbeperkte bandwith daar
[ Voor 4% gewijzigd door Chakotay op 15-07-2005 21:47 ]
Verwijderd
Bergbeklimmen
Op de berg
Uhm... zoeken op de berg :?
Op de muur van junon
Uitzicht!
Star er ook bij
Op de boot
Net terug van het apen slachten (geen screenshots van het hakken zelf... maar die heeft chako wel als het goed is)
Veel troep :p
Dansen in Zant
Met zooi gooien in Zant trekt mensen aan
Meer troep
Met z'n allen achter het spoor van drops aan
En tot slot, *zwaai* :)
Sta er 2x ofzo verkeerd om op

[ Voor 52% gewijzigd door Rooster op 15-07-2005 21:54 ]
Jammer dat we niet met nog meer man waren ik heb echt helemaal dubbel gelegen afentoe.
Verwijderd
EN een mooi afscheid
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 21:59 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 22:04 ]
Muur(HAantje @ wel de goede kant opkijkend
Voor degenen die niet geloofden dat de aap ook dood is gegaan
Zoals Localhost daar zegt: Missie volbracht
Rose Online: Wat een spel
Hm, ik zie net dat ik in totaal 21% XP ben kwijtgeraakt van dat beest & de Golem
[ Voor 44% gewijzigd door Chakotay op 15-07-2005 22:28 ]
En 21%... oh das maar 7 keer dood
hoe komt irose zo stil dan?
ik denk dat ik voorlopig gewoon stop met rose, en ik kijk wel wat ik ga doen
/me Prose
Ik kan nogsteeds in prose. ze hadden 48u nodig iedereen eruit te filteren. hopenlijk vergeten ze NL en kunnen we verder als ze stoppen met IP screenen
zou het iig wel leuk vinden prose verder te spelen
[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 16-07-2005 02:34 ]
Verwijderd
In de chat staat dat de server net weer up was van een disconnectdaves2hd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 02:31:
hoe komt irose zo stil dan?
Verwijderd
volgende keer wil ik ook wel meedoen als dat mag
ik heb alleen wat vraagjes..
hoe kunnen jullie (of iig Haantje) al die basic skills hebben
die wil ik ook
btw, hoe kan je, Haantje, lvl 50 kleren aanhebben op lvl 44?? of heb je de
foto bewerkt?
mss beetje gezeur allemaal maar ben gwoon nieuwschierig
kben zaterdag(volgende week) weer trug dus als er nog een fotosessie gepland word
daarna, doe ik graag mee
Mzzl
Edit: ohja mijn ign is Phoebe.. mss ook wel handig, hoewel zoals eerder gezegd ik pas zaterdag weer trug dus..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 09:32 ]
/me pROSEdaves2hd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 02:31:
/me Prose
Ik kan nogsteeds in prose. ze hadden 48u nodig iedereen eruit te filteren. hopenlijk vergeten ze NL en kunnen we verder als ze stoppen met IP screenen
zou het iig wel leuk vinden prose verder te spelennieuwe skills werkte veel beter dan irose
hoewel skills nogsteeds mastry bound moeten zijn vind ik
Dat ze NL vergeten lijkt me sterk, ze zijn nu de IP ranges aan het uitzoeken van die Filipijnse IP's die er toch van gebanned zijn. Maar aangezien we voor de laatste update wel van gebanned waren
Verwijderd
Ik hoorde van iemand dat je dan naar Junor moet om met die Historian te praten over die mosters. Ik ben er nu, maar moet 's avonds terugkomen. Dat zei hij eerder ook al, dus ik weet niet of dit de volgende quest is. Weet iemand dat?
Verwijderd
maare zelf speel ik nu voor het eerst dan rose het opzich wel grappig ik dnek ook wel dat ALS er een gratis proef periode van Erose komt en het me dan nog bevalt ik er ook wel voor ga betalen
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 14:37 ]
dalijk ook ff ventje zoeke om 115K cash en equip aan te geve
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Servers zijn weer lekker aant disconnecten de hele tijd dus hier weer een vraagje van mij..(je meot toch wat doen als rose t niet doet
Dit is me eerste dealer maar hoe ik kan ik nou een gem uit een socket halen?
Ik hoop dat iemand me daar een antwoord op kan geven
Lekker spelen zo met zulke buffs

Verwijderd
Een dealer/artisan heeft hier een skill voor. In Junon is er een NPC (weet z'n naam ffies niet meer)Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:30:
*Irose
Dit is me eerste dealer maar hoe ik kan ik nou een gem uit een socket halen?
Ik hoop dat iemand me daar een antwoord op kan geven![]()
[afbeelding]
die dit ook kan. Hij staat vlakbij de boten. In het rijtje van 3 NPC's is het de meest linkse.
klopt in junon daar. met die 3 NPC's
sheit_02 speelt op reso 860x600?
Als je als dealer items ungemmed, is er toch geen kans op Gem verlies?
Ooh ja ook ff een pic van mijn mage hoe die nu is..
Dit is echt erg.. Steeds DC.. Dan weer 1 channel up dan weer geen ect.. Zijn dus mooi hackers bezig lijkt mij. Erg irritant.
Hmm ok dis dus duidelijk:
At 2pm PST to 12 AM PST. The DSN crew will be be shutting down servers 1 by 1. For every half hour the servers redeem themselves we will be crashing the servers over and over. Basically where taking away your power Deebee.. IF there is no rose.. then you got no power.. so if you wanna stop this then come talk to me.. if you think this is a hoax then just remember what happened yesterday..
Ban us again and we do this again.. this is the result of your selfishness..
NO ROSE = NO POWER
~DSN
AND to others sorry about this.. dont blame us.. blame deebee..
NOTE: Deebee is a leecher off the true hackers, DIAZ and GLOV, which are not ones to blame. If you want to contact me, you know how to reach me.
============================================================
there you go guys. btw.. dont use the modified hair (p2p hair) deebee likes to ban ppl with it. and he wont even hesitate. hell strait up ban you.
Ff een update erbij..
Het schijnt dat die server crash gedoe tijdelijk verspreid is geweest naar anderen toe.. Hmm als dat zo is lekker dan zal veel overlast veroorzaken dan.. Hopen dat ze of het fizen of dat Erose nu snel gaat starten want zo is ut ook niks.
[ Voor 93% gewijzigd door William/Ax3 op 17-07-2005 15:30 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Da's een magic cubic. Een tas voor lvl 100, en heeft iets van 1100 capicityWilliam/Ax3 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:45:
Hmm weer is wat vaags gezien.. WTF is dit voor iets lol?
[afbeelding]
Ooh ja ook ff een pic van mijn mage hoe die nu is..
[afbeelding]
Dit is echt erg.. Steeds DC.. Dan weer 1 channel up dan weer geen ect.. Zijn dus mooi hackers bezig lijkt mij. Erg irritant.
Hmm ok dis dus duidelijk:
At 2pm PST to 12 AM PST. The DSN crew will be be shutting down servers 1 by 1. For every half hour the servers redeem themselves we will be crashing the servers over and over. Basically where taking away your power Deebee.. IF there is no rose.. then you got no power.. so if you wanna stop this then come talk to me.. if you think this is a hoax then just remember what happened yesterday..
Ban us again and we do this again.. this is the result of your selfishness..
NO ROSE = NO POWER
~DSN
AND to others sorry about this.. dont blame us.. blame deebee..
NOTE: Deebee is a leecher off the true hackers, DIAZ and GLOV, which are not ones to blame. If you want to contact me, you know how to reach me.
============================================================
there you go guys. btw.. dont use the modified hair (p2p hair) deebee likes to ban ppl with it. and he wont even hesitate. hell strait up ban you.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
tot zover ik weet was het andersom.NOTE: Deebee is a leecher off the true hackers, DIAZ and GLOV, which are not ones to blame. If you want to contact me, you know how to reach me.
verder is zijn hun net zo erg als DeeBee dan in mijn ogen, DeeBee valt mensen lastig en verneukt het spel door iedereen te vervelen, maar hun doen dat ook.
ik denk dat irose idd wel gaat sluiten als dat zo bezig blijft. gewoon omdat ze geen zin meer erin hebben dat nog op te houden en om er nog moeite in te steken. en dan alle hackers en EXdupers maar klagen en janken.
ik hoop dat N-protect z'n best beter doet voor de e/prose, mijn ervaring met N-protcect is meestal dat ze pas na een hele lange tijd iets doen tegen een hack. Omdat niemand het naar de mailt dat er een hack is vertrouwend erop dat ze zelf toch alwel op de hoogste zijn
dit maakt DeeBee nml ook geen flikker uit, boeit hem wat hij vind eht allang kicken dat hij zo een reactie uitlokt bij mensen.
Verwijderd
Hmm ok, bedankt voor je reactie.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:35:
Volgens mi jwaren ze in Prose nog niet verder, ndat jeje tas hebt opgehaald bij spero komt er geen vervolg missie daarvan, wel kan je bij lvl 30 als je soldier ben nog een missie doen van de wapen dealer in junion voor restanten van de soldier hovert te vinden maar das ook echt het laatste dat ik weet maar dat heb ik ook alleen van horen zeggen va iemand die had al tijdje speeld
maare zelf speel ik nu voor het eerst dan rose het opzich wel grappig ik dnek ook wel dat ALS er een gratis proef periode van Erose komt en het me dan nog bevalt ik er ook wel voor ga betalen
Beetje jammer dan dat ik al zo goed als klaar ben. Ben nu level 21 geloof ik, weet niet of ik
nog wel zin heb om door te gaan tot lvl 30 om nog een klein questje te doen.
Dacht dat het verhaal nog wel een stuk verder zou gaan
Vond het wel een tof spel.
Als ik naar warren in zant ga en er mee praat moet ik naar een van de mensen gaan voor een job. Ik kies voor Tryteh om een Muse te worden. Zij heeft hele andere opdrachten als jij zegt
Ik hoef helemaal geen kinderen te zoeken ofzo

Als ik een muse ben geworden weet ik verder niet echt wat ik moet doen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het was vooral handig om te kijken wat je moet doen als je ff niet meer weet waar je heen moet ofzo, en om ff te checken of je niks per ongeluk hebt overgeslagen.
Zit met smart op het vervolg te wachten, maar die kan er dus niet komen las ik net omdat het afgelopen is dan
Ben benieuwd naar E-Rose die er nu nog niet is. (@ Kevin-D)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 14:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja precies.Chakotay schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:02:
Het vervolg komt er wel, gaat alleen nog even duren... Afhankelijk van wanneer eRose begonnen is, en hoe snel ik daar level
Ik snap alleen niet waarom sommige spelers op pRose blijven doorlevelen. Is dat gewoon om side-quests te doen? Want de gehele verhaallijn is toch afgelopen na jouw guide?
Verwijderd
En voor de rest Yeah i'm back:P
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 18:40 ]
je kan nog Prose proberen, ze zijn bezig met een IP blok op te zetten voor niet filipijnse IP's. maar als het goed is word Erose bijna het zelfde, dus heb je een soort voorproefjeVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:08:
Hey ik wil dit spel ook miss gaan spelen, en ik ben lui, heb alleen eerste posts gelezen, maar is dat Erose er dus nu al? (zal wel
)
@Rambozero -> ligt er aan, bow of katar
zelf doe ik bij rose niet aan 3/2 of 5/3 enz enz builds
makkenlijk gezegt:
--Dex: hier heb altijd een overvloed meer van
--Con: bij irose met hawkerspirit niet zo veel van met 30 zou je het tot lv 70+ mee kunnen redden, bij Prose daarintegen heet het Hit Support en is het in %en gedaan. dus hoemeer hit rate je hebt hoe meer je erbij krijgt, maar tot lv 45 met 25-35 te doen.
--Sen: crits zijn en blijven erg lekker, zelf heb ik een voorkeur naar een crit build als bow hawker. maar veel katars hebben ook graag wat extra sen
Str: als bower niet zo belangrijk je krijgt er iets meer hp,def voor en om de 5 str 1 atk meer. bij katar is dit wel iets meer, verder is katar melee dus vangt over het algemeen meer en eerder klappen en is extra hp en def wel handig (bij prose ook weer niet zo nodig, gezien je daar toch tonnen hp hebt xD)
augustes is het gerucht, met een HELE KORTE betaVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:10:
Ik wil dit spel ook weer eens oppikkenalleen irose schijnt verpest te zijn en prose wordt straks onmogelijk dus erose wordt dus het wachten op. Ik ben verder niet zo into deze scene iemand die de laatste roddels/geruchten/verwachtingen/schatting/whatever heeft over wanneer erose van start gaat
Dit word gezegd dan
Gamesrouter -> klik
Europerose -> klik
[ Voor 19% gewijzigd door daves2hd op 17-07-2005 19:03 ]
Ik ben een soldier op IROSE, level 12 nu, en ik heb iets van 47 skill points. Als ik bij skills kijk, kan ik wel de soldier skill-tree bekijken, maar ik kan nergens iets aanklikken ofzo. Hoe kan ik in vredernaam skills kiezen, kopen of whatever. Met andere woorden: Wat kan ik met al die skillpoints en hoe geef ik ze uit?
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Verwijderd
Ga naar Leonard in Canyon city of Zant die heeft skills voor soldiers.SrFr schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:39:
Ik heb even een vraagje: Ik heb al op google gezocht, en door de ROSE topics op GoT gebladerd, maar ik kan het niet echt vinden:
Ik ben een soldier op IROSE, level 12 nu, en ik heb iets van 47 skill points. Als ik bij skills kijk, kan ik wel de soldier skill-tree bekijken, maar ik kan nergens iets aanklikken ofzo. Hoe kan ik in vredernaam skills kiezen, kopen of whatever. Met andere woorden: Wat kan ik met al die skillpoints en hoe geef ik ze uit?
Ja maar daar moet je inderdaad Artisian voor zijn en dat ben ik nog lang niet.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:50:
[...]
Een dealer/artisan heeft hier een skill voor. In Junon is er een NPC (weet z'n naam ffies niet meer)
die dit ook kan. Hij staat vlakbij de boten. In het rijtje van 3 NPC's is het de meest linkse.
En als ik het bij die NPC doe is er dan een kans op verlies?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 20:00 ]
Praat in Zant is met die NPC van de righteous order daar kan je skills kopen. En Junon kan het ook bij de burgemeester..SrFr schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:39:
Ik heb even een vraagje: Ik heb al op google gezocht, en door de ROSE topics op GoT gebladerd, maar ik kan het niet echt vinden:
hehe lol 2 reacties in dezelfde minuut lol
[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 17-07-2005 19:59 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Je kan e skills kopen bij de soldier in het midden van zant, degene bij wie je ook de soldier test moest doen, weet even niet zijn naam en als je de skills geleerd heb kan je ze wel upgradenSrFr schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:39:
En over release data en of er een trial/beta komt heb ik een mail gestuurd ik zal het antwoord posten als ik antwoord heb.
wat zei zeidenSrFr schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:39:
In Zant, die Leonard
[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 17-07-2005 20:03 ]
Verwijderd
ah die roseeurope.com stond niet in de startpost toen ik het lezen deeddaves2hd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:56:
[...]
[...]
augustes is het gerucht, met een HELE KORTE betaen het zou 8euro per maand gaan kosten.
Dit word gezegd danZelf wacht ik op officieel niets van gamesrouter of europe rosesite
Gamesrouter -> klik
Europerose -> klik
Thanks allemaal, ik ga zo gelijk ff kijken.
“I'd give an arm to be ambidextrous!"

De site is al 1 keer aangepast in al die tijd
Oke, dat zegt natuurlijk niet alles, maar de 'frisheid' die die GM's in de filipijnse versie hadden. Lekker betrokken zijn bij het spel enzo, lijkt hier een stuk minder te zijn, teminste als je van de site uitgaat.
[ Voor 57% gewijzigd door Rooster op 17-07-2005 20:37 ]
Verwijderd
En de buffs van mijn broer (lvl 60 Muse) helpen we sterk op weg.
Verder is Deebee helemaal niet slecht, hij werkt aan een Private Server. (Ik heb me aangemeld om mee te werken aan dat project.)
Private servers zijn illegaal voor zover ik weet..Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:37:
Verder is Deebee helemaal niet slecht, hij werkt aan een Private Server. (Ik heb me aangemeld om mee te werken aan dat project.)
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dit topic is gesloten.