|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
LookUp@LookUp * daves2hd slapes LookUp with a huge fish knul word een wakker DeeBee is een trieste humorloze zak stinkende afval. DeeBee is er niet alleen een bezig hij ript het atm wel van anderen. verder is het inderdaad illegaal tot zover ik weet. maar Iruja zegt dat het wel mag dus zou het niet weten.
iig prijs DeeBee de grond in en niet de hemel, want daar hoort hij niet. met z'n lame gehack en gekloot.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
/me Prose
Ik hou Prose denk ik geinstalleerd tot erose er is
Tot DeeBee de rekening krijgt van het gegenereerde dataverkeer...Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:48:
wat maakt het uit of het illigaal is als je bij hem gratis kan gamen dan op zijn server alleen maar lekkerer is weinig illigaal dat ik op me computer gebruik hoor hahaha
Ken die DeeBee verder niet zo, wil dat zo houden ook...
Maar weet wel, dat zo'n server runnen niet goedkoop is...
Weet niet hoe DeeBee dat wil financieren, met hacken kom je daar niet ver mee
Het lijkt mij, dat als ROSE P2P (Pay2Play) word, dat het dan wél illegaal is. Reden: Degenen die het mogelijk maken, zodat wij ROSE kunnen spelen, maken én onderhouden (Gravity, Triggersoft en Gamesrouter dus voor eROSE, waar wij te maken mee krijgen binnenkort) lopen dan inkomsten mis. Het is dan dus gewoon diefstal...Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:48:
wat maakt het uit of het illigaal is als je bij hem gratis kan gamen dan op zijn server alleen maar lekkerer is weinig illigaal dat ik op me computer gebruik hoor hahaha
[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 18-07-2005 02:14 ]
Ik dacht laat ik eens met mijn lv 15 katar maar die skill reset proberen,
1 woord geweldig, het kost je maar 1k om te laten doen en het kan zo vaak je wilt
je bent ALLE skills kwijt, maar ik had op lv 15 6 SP erna dus als ik me niet vergis krijg ik 2 sp voor de skills die ik al geleerd kreeg. lv 10 =2sp, lv 14 = 2sp, dus zal toch wel
verder vind ik dit een geweldig idee
;;^_^ ;^-^; ^_^;;
erg goed gezien van gravity, want als je second job neemt heb je meestal wel een of meer nutteloze skills. dit werkt ook lekker gezien de masrty's niet zo nuttig meer zijn (vind ik) want je krijgt minder bonus (als bower temisnte, katar meer atk speed met dat %en gedoe). en kun je dus snel een nieuwe skill voor je level maxen
Verwijderd

wat is nou irose, prose en erose..
ik speel het nou al een tijdje en voor de reset ook al maar
ik vat er de balle van wat daarmee bedoeld word..
kben nou de trotse eigenaar van een lvl 50 support muse en ik
hoop echt niet dat die verwijderd word door een of andere reset of
dat ik moet switchen naar prose of erose oid...
kan iemand ff duidelijk een keer zegge wat die dingen nou zijn?
tzal mss wel een keer allemaal gezegd zijn, zo ja, kan iemand me dan ff
daar naartoe verwijzen?
bij voorbaat dank.
later
Verwijderd
Staat in de startpost vrij bovenaan...Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:09:
sorry hoor maar ik snap er nix meer van..![]()
wat is nou irose, prose en erose..![]()
ik speel het nou al een tijdje en voor de reset ook al maar
ik vat er de balle van wat daarmee bedoeld word..
kben nou de trotse eigenaar van een lvl 50 support muse en ik
hoop echt niet dat die verwijderd word door een of andere reset of
dat ik moet switchen naar prose of erose oid...
kan iemand ff duidelijk een keer zegge wat die dingen nou zijn?
tzal mss wel een keer allemaal gezegd zijn, zo ja, kan iemand me dan ff
daar naartoe verwijzen?
bij voorbaat dank.
later
Verwijderd
bedankt! kweet ik kom nu over als een noob maar beter een noob die et snapt dan
een noob die et niet snapt he
Verwijderd
ff testje: [ME]*Irose[daves2hd] --> ok of ik kan niet lezen of ik vat er nix van.. das allebei hetzelfdeVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:17:
[...]
bedankt! kweet ik kom nu over als een noob maar beter een noob die et snapt dan
een noob die et niet snapt he

naja, kzal hier wel een zonnesteek opgelopen zijn denk ik
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 09:28 ]
Verwijderd
Opzich is het allemaal hetzelfde alleen Erose en Prose zijn regio gebonden en Irose is dan de internationale versie.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:22:
[...]
ff testje: [ME]*Irose[daves2hd] --> ok of ik kan niet lezen of ik vat er nix van.. das allebei hetzelfde
Wij zijn van Prose geblokt (dat is niet onze regio om het zo maar te zeggen)
Irose verdwijnt dus zeg maar dag tegen je muse
Erose word onze enige mogelijkheid om Rose te spelen (dat is onze regio, EUROPA)
maar voor erose kan je nog niks doen, niet spelen niet downloaden niet registreren
En daves2hd geef die start post nou is een andere kleur
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 11:27 ]
Verwijderd
Ik kan er namelijk nog in
Of zijn ze nog bezig met ip's te blocken?
mjah staan nog wel aardig wat foutjes in start postVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:22:
[...]
ff testje: [ME]*Irose[daves2hd] --> ok of ik kan niet lezen of ik vat er nix van.. das allebei hetzelfde
Bij Prose is de blok nogsteeds niet up en dat is echt wel met een reden
Over startpost grijs, ben ik nogsteeds tegen. grijs hoort nogsteeds niet bij rose, kijk maar eens anar de game en websites. rose = happy en kleurtjes
om een of andere reden lijkt hij auto haakjes te maken met text als je ME en / ME daarna erachter zet daarom kwam het fout in de startpost
[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 18-07-2005 13:42 ]
Verwijderd
@Rambozero -> ligt er aan, bow of katar
zelf doe ik bij rose niet aan 3/2 of 5/3 enz enz builds
makkenlijk gezegt:
--Dex: hier heb altijd een overvloed meer van
--Con: bij irose met hawkerspirit niet zo veel van met 30 zou je het tot lv 70+ mee kunnen redden, bij Prose daarintegen heet het Hit Support en is het in %en gedaan. dus hoemeer hit rate je hebt hoe meer je erbij krijgt, maar tot lv 45 met 25-35 te doen.
--Sen: crits zijn en blijven erg lekker, zelf heb ik een voorkeur naar een crit build als bow hawker. maar veel katars hebben ook graag wat extra sen
Str: als bower niet zo belangrijk je krijgt er iets meer hp,def voor en om de 5 str 1 atk meer. bij katar is dit wel iets meer, verder is katar melee dus vangt over het algemeen meer en eerder klappen en is extra hp en def wel handig (bij prose ook weer niet zo nodig, gezien je daar toch tonnen hp hebt xD)
[...]
ok thx he maar ik word met boog maar is het niet beter om een kruisboog te nemen en een schild???
Waar denk je dat ik nu mee bezig ben4th schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:05:
btw, stelletje gekke ga lekker opt strand ligge en wat meide versiere ipv hier op got hange
Hoe gaat ie mensen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik heb ff een kleurtje voor je gephotoshopt, het regend hier tochdaves2hd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:04:
[...]
Over startpost grijs, ben ik nogsteeds tegen. grijs hoort nogsteeds niet bij rose, kijk maar eens anar de game en websites. rose = happy en kleurtjesdeze kleur is ook niet alles maaar iig een begin
Hey man, lekker weer daar zekerRakkerzero schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:23:
[...]
Waar denk je dat ik nu mee bezig ben
Hoe gaat ie mensen?
Ik moet nog even wachten, zondag komt haan naar corsica
kruisboog heeft behoorlijk wat strength nodig. en als je voor schild gaat ga je toch meer voor def terwijl de kracht van hawker in dodge moet zittenVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:08:
ok thx he maar ik word met boog maar is het niet beter om een kruisboog te nemen en een schild???
ok dan nu is het jou kleurtje, hou je zonnenbril maar klaarVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:25:
[...]
Ik heb ff een kleurtje voor je gephotoshopt, het regend hier tochhad to do something, probeer deze dus is #84B6FF
misschien meer richting luna stijl kiezen en maar naar paars gaan
/me Prose
wie speelt er eigenlijk allemaal nog prose? want de 48u die ze nodig hadden om IP's van buiten te blokken is toch echt wel om nu
we kunnen met z'n allen opnieuw beginnen en een class nemen waar je nooit mee gepseelt of nooit serieus mee hebt gespeeld hebt
[ Voor 101% gewijzigd door daves2hd op 18-07-2005 15:25 ]
Verwijderd
Wel jammer dat mijn ip al op de blacklist staat
Naja weekendje lanparty was ook wel leuk.
Meer mense nal die er niet meer op kunne nwant ik heb er nog niemand over gehoord?
@Iruja, ik kon er nog op, alleen nu Uninstall gedaan, maybe dat ik vanaf vandaag gebanned ben
[ Voor 27% gewijzigd door Rooster op 18-07-2005 15:46 ]
en idd jeuk jeuk, vandaar ook het idee
een solo katar kan natuurlijk wel, ik weet precies wat ik moet hebben en heb eerder een katar build gemaakt

Beetje lvl-en en met bekende wat ouwehoeren.
Zijn de GoT clans eigenlijk nog een beetje actief ? Anders maak ik ff zelf een clan aan waar dan de mensen uit de 3 bekende clans inmogen ( eerste keus ) en is er plek vrij iedereen van GoT die erin wilt.
Verwijderd
Irose had ik inderdaad ook paar dagen geleden weeres geopend en idd beegjte met bekende praten is leuk maar ik heb echt geen zin meer om serieus te lvlen in Irose durut te lang
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 16:49 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 18-07-2005 16:54 ]
Verwijderd
thanxDutch-Hane schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:51:
Ja, de kleur is aangepast. Wel mooier zo [zeik]iets te licht nog imo, maar een hele verbetering
[/zeik]
als Irose online blijft na Erose zullen we misschien toch 2 topics moeten maken ? anders blijft eht verwarrend werken gezien nog niet idereen die Tags gebruikt xD
ik heb die skillbuilder site die erinstond verandert naar mijn heilige izuly want die heeft ook voor hawker een skill builder
Edit: keep it ontopic, ik verander commentaar voor startpost wel in mijn email adres ofzo
[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 18-07-2005 17:48 ]
Beetje offtopic, ik weet het maar ik vind het belangrijkdaves2hd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:44:
als Irose online blijft na Erose zullen we misschien toch 2 topics moeten maken ? anders blijft eht verwarrend werken gezien nog niet idereen die Tags gebruikt xD
Een moderator kan toch bij het scherm waar je je bericht intypt, een soort extra tekst maken. Geen idee hoe dat heet, maar ik heb het wel enkele keren gezien. Soort van modbreak schermpje was het
Mischien een ideetje
Voorbeeld:
/me Bedenk je voor je post om welke versie van het spel het gaat! Gebruik de

Verwijderd
Uhm, op het stand met je laptop en wifi rose spelen, en 'ingame' een paar meiden proberen op te pikken?Rakkerzero schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:23:
[...]
Waar denk je dat ik nu mee bezig ben
Hoe gaat ie mensen?
Volgens mij is bijna niemand in IRose meer actief. Van de BoT clan heb ik niemand meer gezien die keren dat ik online ben geweest. Moet toegeven dat ik het nu ook wat minder ben, maar toch nog wel paar x per week geweest.Local Host schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:14:
Zijn de GoT clans eigenlijk nog een beetje actief ? Anders maak ik ff zelf een clan aan waar dan de mensen uit de 3 bekende clans inmogen ( eerste keus ) en is er plek vrij iedereen van GoT die erin wilt.
Haha ik hoop dat hij af en toe in het internet café zit en de rest v/d tijd 'echte' meiden aan het playen isVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:36:
[...]
Uhm, op het stand met je laptop en wifi rose spelen, en 'ingame' een paar meiden proberen op te pikken?
Van de Legion zijn ik en vliegje (fly) nog alleen actief.Local Host schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:14:
Ik zit gewoon weer ff in irose
Beetje lvl-en en met bekende wat ouwehoeren.
Hoezo dat?
Ik wordt btw wel beetje moe van die hacker kids die de channels steeds laten crashen.. Tsstt get a life

[ Voor 27% gewijzigd door William/Ax3 op 18-07-2005 21:26 ]
Verwijderd
btw; dıe meıde hıer zıjn tegek
Verwijderd
Je gebruikt ook de turkse 'i' geloof ik. Veel plezier daar!Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:00:
Ja mense ık zıt ook ın me hotelletjekheb t naar me zın hıer maar he typen gaat lastıg want dat ıs turks
ık kan hıer nıet eens rose spelen!
btw; dıe meıde hıer zıjn tegek
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 21:02 ]
Verwijderd

ik wel iig, na een weekje, 2 weekjes geen rose te hebben gedaan jeuken m'n handjes altijd weer om eventjes rose te spelen. al is het starten en eventjes een rondje in junon lopen
Ik had 2 weken geleden een mailtje naar gamesrouter gestuurd of die interview echt was en alles klopte of niet. maar nooit iets terug gehad, aardige mensen
btw, genoeg offtopic over vakanties E.D.
Verwijderd
Tja.. eigenlijk zijn we de enigste 2 nog, cl zit er al lang niet meer in en is op vakantie, als mensen graag er in willen om lekker te kunnen lullen vind ik het prima hoor, zal ax3 wel effe dep maken dan kan hij ook mensen inviten.William/Ax3 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:49:
[...]
Van de Legion zijn ik en vliegje (fly) nog alleen actief.
Ik ga over 1.5 week wel 2 weken op vakantie, zonder ook maar enige internet mogelijkheid en denk niet veel internet cafe's tegen te komen dus dan horen jullie tijdje niet van me (lekkere roadtrip
Zal dan wel beetje missen
Als ik terug kom hoop ik dat erose al online is en dat ze niet die skillmanier van prose hebben, dan stap ik zeker over op erose wand ben er van overtuigt dat irose dan binnen no-time dicht is.
Greatz fly, Ps ign is tegenwoordig vliegje he wand flyingdutch gebruik ik niet meer zins die gehackt was
Verwijderd
Met andere woorden kun je je karakter later overzetten naar Erose en ook nog behouden als Erose pay2play word? Of moet je dan weer helemaal overnieuw beginnen, want dat lijkt me niet wat.
Verwijderd
Opzig is het wle fijn om nu alvats te beginnen, woord je bekend met het spel, weet je beetje hoe en wat en wat wat wqaart is en wat niet vooral. Je kan beetje je skills kiezen en stats en ondekken wat aan skills je fijn vind en wat slecht waardoor je dan darna bij Erose een bijna perfecte bilt kan maken wand je eerste is toch altijd beetje crappyVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:14:
Nu beginnen met Irose heeft dat zin?
Met andere woorden kun je je karakter later overzetten naar Erose en ook nog behouden als Erose pay2play word? Of moet je dan weer helemaal overnieuw beginnen, want dat lijkt me niet wat.
Als je de feeling leuk vind, zit het goed. iROSE vind ik niet leuk meer om te spelen, door de hacks, niet omdat ik rose niet leuk vind
Verwijderd
Verwijderd
.jpg[/url]
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 16:10 ]
Begin van de middag was er in Junon een party vage beesten gedropt ( paarse vliegjes ) ze waren echt supersterk en eigenlijk kon niemand ze aan ( zelfs hogere lvl's niet ) het scheen dat die beesten unieks zouden droppen
Maargoed ik ben voorlopig nog van de party in rose
Maak Magetest dan maar deputy daar speel ik toch alleen nog onderVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:56:
[...]
Tja.. eigenlijk zijn we de enigste 2 nog, cl zit er al lang niet meer in en is op vakantie, als mensen graag er in willen om lekker te kunnen lullen vind ik het prima hoor, zal ax3 wel effe dep maken dan kan hij ook mensen inviten.
je kan iig je char niet overzetten van Irose of Prose naar Erose.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:14:
Nu beginnen met Irose heeft dat zin?
Irose is opzich nogwel te doen maar als je wilt overleven moet je goede equip hebben en dat kost geld als elke class. en alles kost super veel geld in shopjes tegenwoordig door het stomme gehack, gescam en gedrop/duplicate. de echte rose feeling die het ooit gaf zal het niet meer hebben, weinig spelers helpen je nog als je een probleem hebt. want zij vinden dat shout voor scammen is en niet voor "noobs". er komen constand dingen als dat de channels weg vallen, een van de hackers (waaronder DeeBee 90% van de keren) lekker overal vanalles laat spawnen of je eerst 0% exp krijgt en daarna 300%.
maar rose zelf blijft een fantasische game
ik kan die ook niet vinden op m'n computerMhaona schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:46:
hallo ik heb een vraag ik heb geen rosepath.txt kan ik die ook aanmaken en zo ja wat moet ik er inzetten ?
[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 19-07-2005 19:00 ]
Heb zojuist 18 miljoen zullie en al me equip en een berg met garnets gedropt in de advetures plain. Het wat weer fantastisch. Ben level 60 geworden en ga nu lekker een echte game doen. Een game die me meer gaat bieden dan iedere dag weer 300 mobs killen zZzzzZzz.
Want hoe je het ook went of keert. R.O.S.E bezit niets naast het simpelweg mobs killen. Factionswars? Rofl lvl 30 en lvl 180 bij elkaar werkt niet. Clanfield? Nog slechter uitgewerkt.
Nee ik zal blij zijn als ik me WoW'tje morgen heb. Heerlijk.
Verwijderd
argh dit is egt TE balen..Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:22:
[...]
Opzich is het allemaal hetzelfde alleen Erose en Prose zijn regio gebonden en Irose is dan de internationale versie.
Wij zijn van Prose geblokt (dat is niet onze regio om het zo maar te zeggen)
Irose verdwijnt dus zeg maar dag tegen je muse
Erose word onze enige mogelijkheid om Rose te spelen (dat is onze regio, EUROPA)
maar voor erose kan je nog niks doen, niet spelen niet downloaden niet registreren
En daves2hd geef die start post nou is een andere kleurgrijs of zow
wat een flop.. denke die gasten van gravity en triggersoft nou egt dat al de mensen die rose nu spelen allemaal gaan betalen?
pff.. nou, mij niet gezien hoor..
ik blijf lekker gratis (nouja gratis) gamen nl guild wars, ha!
tenminste zonder bugs en constante resets..
mss is dit een beetje overdreven reactie voor een beta versie, maar ik vind het meer overdreven hoe zij dit spel publiceren..
mja wie ben ik?
edit: ohja starofhell, over die meiden in turkije geef ik je groot gelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 20:53 ]
Verwijderd

en Era voor wow betaal je ook 80 euro voor monster killen en lvlen, het clan feeling is er alleen meer.
Ach ja tis maar waar je voor kiest. Van wat ik gehoord heb ben je als je goed speelt binnen paar maanden dat max lvl en dan is er niet super veel meer te doen lijkt mij. En je betaald natuurlijk eerst voor het spel.. Dan nog is voor je abo.. En dan nog is voor uitbreidingen als die komen.ErA schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:08:
Dag ROSE, op naar w0w.
Heb zojuist 18 miljoen zullie en al me equip en een berg met garnets gedropt in de advetures plain. Het wat weer fantastisch. Ben level 60 geworden en ga nu lekker een echte game doen. Een game die me meer gaat bieden dan iedere dag weer 300 mobs killen zZzzzZzz.
Want hoe je het ook went of keert. R.O.S.E bezit niets naast het simpelweg mobs killen. Factionswars? Rofl lvl 30 en lvl 180 bij elkaar werkt niet. Clanfield? Nog slechter uitgewerkt.
Nee ik zal blij zijn als ik me WoW'tje morgen heb. Heerlijk.
Maar in ieder geval s6 daar.
mjah lekker @ GW meer bugs dan rose hoor xD en level cap van 20

maar ehm dit is het rose topic dus andere games horen hier niet
/me Prose
ik kan nogsteeds prosen
morgen porse patch? iig een server onderhoud
[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 20-07-2005 02:23 ]
Okay ik heb met een nieuw account toen ik lvl11 was ook al 150k bij elkaar gesprokkeld maar dat kwam omdat er 3x een zullie drop was en 1x 75k en 2x een stukje minder maar veel meer dan normaal..
Het is ook jammer dat de prijzen zo hoog zijn geworden.
Maarja ik ga voor iets buggerigs niet betalen!
Ik heb btw ook eens gegoogled naar iets van hacks of wat dan maar maar ik ben nooit verder gekomen dat hackers iets veranderen mbt hun "luck" waardoor ze snel lvl-en en veel zullie krijgen.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Channels zijn DC'ed komen wel weer terug.. Tot je raad het al.. Hackers weer de channels laten DC'en.Hope schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:15:
Vraagje, ik heb echt in geen maanden Rose meer gespeeld. En ik zie nu dat het alweer voorbij is. Dus probeerde daarnet te spelen. Maar ik kan geen server meer selecteren. Er staat nu Casio.. dus ik snap het even niet. Ik ben echt outdated...
Kan ik nog steeds spelen, moet ik wat anders doen wil ik nog even snel kunnen spelen?
[ Voor 51% gewijzigd door William/Ax3 op 20-07-2005 21:18 ]
Verwijderd
Als erose is moe tje inderdaad wel betalen maar dan heb je daar geen last meer van, ze starten gewoon netjes overnieuw en net als bij Prose komt er N protect op, hackproof zegmaar dus tot dat ze dat kunnen omzeilen kun je in ieder geval weer lekker gamen, mijn reden dat ik niet ga bateln is gewoon omdat het te duur isklaasbram schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:31:
Ik blijf het toch knap vinden hoest de meeste aan zoveel geld komen.
Okay ik heb met een nieuw account toen ik lvl11 was ook al 150k bij elkaar gesprokkeld maar dat kwam omdat er 3x een zullie drop was en 1x 75k en 2x een stukje minder maar veel meer dan normaal..
Het is ook jammer dat de prijzen zo hoog zijn geworden.
Maarja ik ga voor iets buggerigs niet betalen!
Ik heb btw ook eens gegoogled naar iets van hacks of wat dan maar maar ik ben nooit verder gekomen dat hackers iets veranderen mbt hun "luck" waardoor ze snel lvl-en en veel zullie krijgen.

Kan ik nog steeds spelen, moet ik wat anders doen wil ik nog even snel kunnen spelen?
Seen it all done it all can't remember most of it
Verwijderd
Irose heeft idd 1 server ik weet ook niet of dat ooit anders is gweest maar nu moe tje uit 1 van de 3 kanalen kiezenHope schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:15:
Vraagje, ik heb echt in geen maanden Rose meer gespeeld. En ik zie nu dat het alweer voorbij is. Dus probeerde daarnet te spelen. Maar ik kan geen server meer selecteren. Er staat nu Casio.. dus ik snap het even niet. Ik ben echt outdated...
International ROSE heeft altijd 1 server met 3 channels gehad.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:28:
[...]
Irose heeft idd 1 server ik weet ook niet of dat ooit anders is gweest maar nu moe tje uit 1 van de 3 kanalen kiezen
phillipine ROSE daarintegen heeft 2 servers met ieder weer 3 channels
maar phillipine rose krijgt binnenkort een grote IP block waardoor alleen fillipijnse mensen nog mogen spelen
en europe rose gaat gelookf ik 3/4 servers draaien ofzo, maar dat zien we tegen die tijd wel.
lijkt mij iig dat ze niet te veel moeten maken, want dan beperkt de markt zich erg klein
hoewel een keer een lagloze junon met weinig shopjes geen kwaad kan
Verwijderd
en hoe lang duurt et tot dat die erose er is???
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 11:25 ]
Ja, het punt is dat Rose gratis was omdat het nog in (open)Beta was. Het was dus een testfase. Nu het spel klaar is (al betwijfel ik het sterkVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:24:
maar ik snap et ff niet, komt er nou een nieuwe rose die op alle andere rosen lijkt alleen moet je ervoor betalen en er zijn meer servers???

Volgens een interview met Roseguru, zou het in augustus moeten gaan gebeuren.
(Btw, ik heb een programma draaien, een proxy, eerst gaf hij een Japans ip en nu een Filipijns
Hmm... als ik een site als mijnip.nl ofzo pak laat hij gewoon m'n normale ip zien

[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 21-07-2005 11:52 ]
Verwijderd
ja maar de werelden zijn toch nog niet af? er zijn er pas 3Dutch-Hane schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:32:
[...]
Ja, het punt is dat Rose gratis was omdat het nog in (open)Beta was. Het was dus een testfase. Nu het spel klaar is (al betwijfel ik het sterk) moet je er [net als bijna iedere, goede mmorpg] per maand voor gaan betalen. Er zal zeker meer dan 1 server komen, anders vraag ik me af waar ze dat geld in steken, hoeveel er komen is mij nog niet bekend.
Volgens een interview met Roseguru, zou het in augustus moeten gaan gebeuren
Ze kunnen dan beter ergens anders tijd in steken, die planeten komen wel op tijd af denk ik.
Je quote klopt niet helemaal, dit->

[ Voor 11% gewijzigd door Rooster op 21-07-2005 12:25 ]
Verwijderd
En Dutch-Hane , je ip word op internet gezet door je isp, dus alsje de ip van je computer verandert haalt alleen wat uit voor je thuis netwerk en hoe de switch/router het ziet
nee ik denk dat erose luna, main quest junon en second job af zullen hebben. we beginnen ZEKER niet met 7 planeten en 3 jobs
in de tussentijd maken ze meer en meer.
ik denk dat we over wat wel en niet zal zijn rustig moeten wachten.
ook over soloen en mobs kunnen we weinig zeggen, allemaal anders. zo kon ik bij irose met lv 24 katar easy aqua soloen terwijl prose rakkies nog pijn doen.
je hebt nu irose, de eerste beta test voor iedereen. wij hebben over Prose die 2 servers heeft, anders dan irose is en ook nog in beta is. strak komt erose die word het zelfde als de nu beta van prose.maar ik snap et ff niet, komt er nou een nieuwe rose die op alle andere rosen lijkt alleen moet je ervoor betalen en er zijn meer servers???
dus Erose zal niet zoals irose zijn, maar zoals Prose.
Verwijderd
wat is de website van Prose?
En lees aub de startpost eens door, daar staan veel antwoorden
Verwijderd
Alleen de spelers onder elkaar spreken een grappig taaltjeVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:19:
ff een vraagje dan, is die Prose dan niet volledig in onleesbare taal e.d.? of zijn er aanpassingen mogelijk om met je eigen rose er in te gaan?
wat is de website van Prose?
maar idd net als haantje zei lees de startpost, met dat mooie kleurjte
_____________________________________________________-__
je moet trowuens dit interview is lezen, en dan met de gedachte van Irose, nou je lacht je kapot:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/review/R84948.html
We deeply apologize about recent server downs. We will fix the problem as soon as possible.
Thank you for loving IROSE.
IROSE GM Team.
Wat zijn ze toch allemaal spraakzaam, gamesrouter kan alleen nog maar beter worden hoor
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 15:11 ]
die GM's hebben wel betere dingen te doen, zoals unbuggen, nieuwe rose (p/erose) verder afmaken enz. vergeet niet dat er meer mensen happy zijn met de irose van nu dan voor de reset (vreemd genoeg) maar er zijn meer hackers/scammers en mensen die blij zijn met ze.
Verwijderd
jk

anyways...beetje info..ben 16..rose lvl 9x wie het rose topic op tz wel eens heeft gelezen moet mij haast wel kenne
hier zijn er ook leukere smilies
oh ja, zit in despoextreem sames met desert
btw, de gms waar jij het over hebt kunnen niet veel doen, naar mijn weten zijn ze gebanned en ihet crashen is eindelijk afgelopen door een patch
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 20:37 ]
Verwijderd
/me ProseVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:25:
al is het crashen afgelopen ik vind dat er niks meer van het spel over is, dan kan je wel miljoenen hebben maja er is geen uitdaging meer je kan zo alles kopen wat je wilt, en om te wten dat mensen met lvlup hacks ineens van 1 naar 125 kunnen vind ik het ook niet meer leuk om zelf te levelen, ik begin pas lekekr weer in Erose en blijf voor nu oefenen in Prose om een perfecte manier te vinden om snel een soldier te creeeren
zat er vandaag ook weer over te denken prose op te starten. ik ga denk ik m'n bower katar maken, irose moet ik iig ook weinig van hebben nu.
Wat is je Prose nick? of heb ik je al in me lijst ?
dan zoek ik je wel op als ik weer spelen ga ^_^¥
kost me natuurlijk een aardige duit om van bow katar te maken, maar ach telt vast wel weer bij later.
en gezien er eindelijk de skill reset is die ooit werd aangekondigt als grap door een GM. en je zo vaak dan doen als je wilt vind ik het best
@GravityX waarom ben je gebanned dan
verder zijn de meeste nog echte irose spelers op vakantie op het moment. en praten we nogwel veel over rose hier maar de meeste spelen niet echt veel rose meer
[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 21-07-2005 22:29 ]
Verwijderd
en ik speel prose eik alleen overdag want savonds is er niemand
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 23:01 ]
Verwijderd

vond ie niet kunne, het stond niet in de faq helaas voor hem duss...
maar werd door een andere mod gebanned

ik maakt een cloon aan toen

die werkt ook gebanned, ik kreeg nog niet eens de kans om uit te leggen

smilies zijn hier leuk, dus ik gebruik ze lkker vaak
om op pRose je soldier te gaan voorbereiden lijkt me niet zon goed idee..
want je weet niet hoe eRose gaat worden als hetzelfde word heb je geluk anders heb je voor niets gedaan zowat....naja ik had pRose gespeeld tot lvl 24 ofzo met een groepje vrienden maar dat vonden we niets aan..potten kon niet..geen scrolls..vage skills..ik had ice bang op 20 etc je kent het wel...
verder is het bekend gemaakt datn Erose de latste versie van Prose pakt als ze gaan draaien
Soldier is verdomd sterk @ prose man, katar ookal. en bower is weakste van allemaal helaas. hoop alleen dat er een balance patch aankomt
Verwijderd
ok nu over rose:
als eRose er is, wil ik weer cleric worden omdat ik dat gewoon leuk vind, alleen is dat nu niet behoorlijkt slecht? aangezien max HP en MP op lvl 1 maar 1% erbij geven

maar de game is nogmaar 3 weker uit, dus ik hoop dat Gravity eens wakker word. heel leuk dat ze aan een tafel zijn gaan zitten en vanalles nieuws hebben bedacht zoals skill system, quest, unions. iig die dingen op de nieuwe manier, maar ze hebben niet veel na gedacht over de effecten, kracht en mp van skills gedacht. wat ik erg jammer vind
edit: tot nu toe nog niets gehoord over dat de skills gaan patchen, ik denk dat het ooknogwel eventjes duurt of misschien niet eens komt -_-;;
eerst willen ze de game verder af, er zijn nml al 70+ers maar geen luna of sec job.
[ Voor 17% gewijzigd door daves2hd op 22-07-2005 10:00 ]
Verwijderd
Maarja laat ze maar bouwen aan prose alles wat ze daar doen is ook gleijk klaar voor Erose, ALS ik ga betalen dan wel voor een spel waar ik vloeiend mee door kan.
P.S. soldier is echt machtig opgebwoud hoor en je krijgt tonnen hp, op lvl 30 had ik al 1200.
en daves ik zal vandaag niet in Prose zijn meot werken vanan 13 tot 21
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 11:25 ]
second job is idd lv 100, maar is nog niet ingame gebouwd bedoel ik.
ik denk idd ook dat eerst de game verder afmaken op het lijstje staat en darna balance. ik moet zo maar bug reporten, na skillreset wilt m'n sprint niet meer werken.
zei ik al, soldier is vet de sterkste class met muse. daarna katar daarna dealer en dan pas bow -_-;;
Verwijderd
das idd lastig asl je het al in je equip lijst heb maar dan moet je het gewoon even in je eigen shopje zetten endan kan je het wel lezen door muis eroverAlpha Suprime schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:04:
Ik ben er net mee begonnen, en merk wel dat het héél verslavend is. Ik kan er alleen niet achter komen wat die equipment strength en level is. Iemand enig idee?
Ik weet wel wat de waarden zijn van wapens enzo, ik vraag me alleen af hoe ik dat bij mezelf kan ophogen, zodat ik bepaalde dingen wel kan gebruiken?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:09:
[...]
das idd lastig asl je het al in je equip lijst heb maar dan moet je het gewoon even in je eigen shopje zetten endan kan je het wel lezen door muis erover
alt+s skills
hoewel tegenwoordig heb je gen alt+ meer nodig standaart insgesteld als A drukken gewoon. zelf vind ik de isntalleing alt+ fijner
Welkom in R.O.S.E.Alpha Suprime schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:12:
[...]
Ik weet wel wat de waarden zijn van wapens enzo, ik vraag me alleen af hoe ik dat bij mezelf kan ophogen, zodat ik bepaalde dingen wel kan gebruiken?
Je wilt weten hoe je je eq kan dragen, voor eq zijn er (voor zover ik weet) 3 requirements
Level: Hier hoeft niet veel aan uitgelegd te worden, je moet bij de meeste eq een bepaald level hebben om het te kunnen equippen, dit kan je bereiken door monsters(ook wel mob genoemd) te verslaan of quests op te lossen, daar krijg je expercience van, die je nodig hebt om een volgend level te halen
Stats:Voor bijvoorbeeld wapens heb je een bepaalde hoeveelheid Status van een bepaalde, tja ik noem het maar even dicipline.(ze staan in de start post uitgelegd) Je krijgt als je een level omhoog gaat een aantal punten, wat bij hogere levels meer is dan lagere levels. Die punten kan je dus in die verschillende dingen stoppen.
(2nd)Job:Je hebt kleren die alleen gedragen kunnen worden, waneer je een bepaalde job hebt, lvl 70 stuff (in pROSE lvl 100) heeft een 2nd job nodig om te kunnen worden equipped.
Snapje?

valt me wel op dat er op tz veel active hackers rondhangen

...nouja laten we het bug misbruikers noemen dan
[ Voor 25% gewijzigd door Rooster op 22-07-2005 13:15 ]
Dutch-Hane schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:54:
offtopic:
valt me wel op dat er op tz veel active hackers rondhangen
hackers of dupers ?
en idd op TZ hangt een hoop volk rond waar ik niets mee te maken wil hebben
edit:maakt het uit hackers of dupers? allebij even fout
bah kreeg server disconnect bij prose, hopenlijk niet door een GM die me ip zag
[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 22-07-2005 13:21 ]
Verwijderd
Praten en zo over echt hacken en zo is verboden op GOT, staat in het facq, dus zal hun een waarschuwing wie weet got ban opleveren dus daar hoeven we hier denk ik niet zo bang voor te zijn gelukkig. Leven GoT,.daves2hd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:21:
offtopic:
en idd op TZ hangt een hoop volk rond waar ik niets mee te maken wil hebbenen hopenlijk blijft het hier dus hacker post vrij, zorgt alleen voor geflame.
![]()
edit:maakt het uit hackers of dupers? allebij even fout
Speel gewoon eerlijk, blijft het leuk voor iedereen.
//edit, hier het stukje uit facq waar het wel ondervalt
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 13:45 ]
waarom denk je dat het rose forum daar zoveel waarschuwingen en zoveel bans en nog eens zoveel keer gesloten is
bah rose disconnect, crashed. en weet ik het wat
Verwijderd
Verwijderd
Cool, kijk er naar uitVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:08:
Offtopic: Ik weet dat dit niet het forum van ragnarok is, maar aangezien er veel reacties waren op dit forum op het nieuws dat ragnarok 2 in aankomst is, is dit wel leuk nieuws voor alle fans: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7073.
* Rooster wil best gratis beta testen hoor
Verwijderd
ouwe gotters
hoe gaat het
Heb me doel bereikt in Pristontale zit over te denken om weer in rose te komen als p2p is.
Maar mijn vraag is. Cl ax3 dave en de andere gaan jullie door en welke char. Fly natuurlijk jouw niet vergeten. Ik wil wel weer een cleric maken maar als door nieuwe skill systeem niks meer is dan doe ik dat niet en welke is dan goed?
Gerwin tot straks maybe
Verwijderd
Ik ga door zoals je weetgerwingood schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:02:
Goede dag allemaal
ouwe gottersen jonge natuurlijk
hoe gaat het
Heb me doel bereikt in Pristontale zit over te denken om weer in rose te komen als p2p is.
Maar mijn vraag is. Cl ax3 dave en de andere gaan jullie door en welke char. Fly natuurlijk jouw niet vergeten. Ik wil wel weer een cleric maken maar als door nieuwe skill systeem niks meer is dan doe ik dat niet en welke is dan goed?
Gerwin tot straks maybe
Verwijderd
En is er al een nederlandse clan ?
Ik kom namelijk nooit een andere hollander tegen.
Enu kan nergens meer een main quest vinden/
BornToHawker lv 43
Dit topic is gesloten.