[PC MMORPG] ROSE Online - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.159 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Haan schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:43:
[...]

Private servers zijn illegaal voor zover ik weet..
Jep volgens mij ook.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
@Dutch-Hane idd die flippo's hebben ook een eigen site gemaakt enz, gamesrouter heeft ctrl c-v gedaan

LookUp@LookUp * daves2hd slapes LookUp with a huge fish knul word een wakker DeeBee is een trieste humorloze zak stinkende afval. DeeBee is er niet alleen een bezig hij ript het atm wel van anderen. verder is het inderdaad illegaal tot zover ik weet. maar Iruja zegt dat het wel mag dus zou het niet weten.
iig prijs DeeBee de grond in en niet de hemel, want daar hoort hij niet. met z'n lame gehack en gekloot.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat maakt het uit of het illigaal is als je bij hem gratis kan gamen dan op zijn server alleen maar lekker :P er is weinig illigaal dat ik op me computer gebruik hoor hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ja dat maakt uit, want ik wil niets met DeeBee te maken hebben :+

/me Prose

Ik hou Prose denk ik geinstalleerd tot erose er is :p om de updates ed te volgen :p want ik denk dat erose de nieuwste varsie van prose overneemt als ze starten :? lijkt me iig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:48:
wat maakt het uit of het illigaal is als je bij hem gratis kan gamen dan op zijn server alleen maar lekker :P er is weinig illigaal dat ik op me computer gebruik hoor hahaha
Tot DeeBee de rekening krijgt van het gegenereerde dataverkeer... ;)
Ken die DeeBee verder niet zo, wil dat zo houden ook... :)
Maar weet wel, dat zo'n server runnen niet goedkoop is... ;)
Weet niet hoe DeeBee dat wil financieren, met hacken kom je daar niet ver mee ;) :)
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:48:
Het lijkt mij, dat als ROSE P2P (Pay2Play) word, dat het dan wél illegaal is. Reden: Degenen die het mogelijk maken, zodat wij ROSE kunnen spelen, maken én onderhouden (Gravity, Triggersoft en Gamesrouter dus voor eROSE, waar wij te maken mee krijgen binnenkort) lopen dan inkomsten mis. Het is dan dus gewoon diefstal... :)

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 18-07-2005 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
/me Prose

Ik dacht laat ik eens met mijn lv 15 katar maar die skill reset proberen,
1 woord geweldig, het kost je maar 1k om te laten doen en het kan zo vaak je wilt
je bent ALLE skills kwijt, maar ik had op lv 15 6 SP erna dus als ik me niet vergis krijg ik 2 sp voor de skills die ik al geleerd kreeg. lv 10 =2sp, lv 14 = 2sp, dus zal toch wel :?

verder vind ik dit een geweldig idee :p nu kan ik als Erose bow hawker nogsteeds een zwak begin heeft katar doen xD. je krijgt GEEN geld voor wat skill je gekost hadden, voor te lvlen en de boeken.
;;^_^ ;^-^; ^_^;;

erg goed gezien van gravity, want als je second job neemt heb je meestal wel een of meer nutteloze skills. dit werkt ook lekker gezien de masrty's niet zo nuttig meer zijn (vind ik) want je krijgt minder bonus (als bower temisnte, katar meer atk speed met dat %en gedoe). en kun je dus snel een nieuwe skill voor je level maxen :D of juist dingen zoals stealth nemen als je later voor cloak gaat enz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry hoor maar ik snap er nix meer van.. 8)7
wat is nou irose, prose en erose.. :?
ik speel het nou al een tijdje en voor de reset ook al maar
ik vat er de balle van wat daarmee bedoeld word..
kben nou de trotse eigenaar van een lvl 50 support muse en ik
hoop echt niet dat die verwijderd word door een of andere reset of
dat ik moet switchen naar prose of erose oid...
kan iemand ff duidelijk een keer zegge wat die dingen nou zijn?
tzal mss wel een keer allemaal gezegd zijn, zo ja, kan iemand me dan ff
daar naartoe verwijzen?
bij voorbaat dank.

later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:09:
sorry hoor maar ik snap er nix meer van.. 8)7
wat is nou irose, prose en erose.. :?
ik speel het nou al een tijdje en voor de reset ook al maar
ik vat er de balle van wat daarmee bedoeld word..
kben nou de trotse eigenaar van een lvl 50 support muse en ik
hoop echt niet dat die verwijderd word door een of andere reset of
dat ik moet switchen naar prose of erose oid...
kan iemand ff duidelijk een keer zegge wat die dingen nou zijn?
tzal mss wel een keer allemaal gezegd zijn, zo ja, kan iemand me dan ff
daar naartoe verwijzen?
bij voorbaat dank.

later
Staat in de startpost vrij bovenaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:13:
[...]

Staat in de startpost vrij bovenaan...
bedankt! kweet ik kom nu over als een noob maar beter een noob die et snapt dan
een noob die et niet snapt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:17:
[...]

bedankt! kweet ik kom nu over als een noob maar beter een noob die et snapt dan
een noob die et niet snapt he ;)
ff testje: [ME]*Irose[daves2hd] --> ok of ik kan niet lezen of ik vat er nix van.. das allebei hetzelfde 8)7
naja, kzal hier wel een zonnesteek opgelopen zijn denk ik ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:22:
[...]

ff testje: [ME]*Irose[daves2hd] --> ok of ik kan niet lezen of ik vat er nix van.. das allebei hetzelfde 8)7
Opzich is het allemaal hetzelfde alleen Erose en Prose zijn regio gebonden en Irose is dan de internationale versie.

Wij zijn van Prose geblokt (dat is niet onze regio om het zo maar te zeggen)
Irose verdwijnt dus zeg maar dag tegen je muse
Erose word onze enige mogelijkheid om Rose te spelen (dat is onze regio, EUROPA)

maar voor erose kan je nog niks doen, niet spelen niet downloaden niet registreren

En daves2hd geef die start post nou is een andere kleur :P grijs of zow

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de rest van jullie net als evo18 ook geblockt op Prose?
Ik kan er namelijk nog in :)

Of zijn ze nog bezig met ip's te blocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:22:
[...]

mjah staan nog wel aardig wat foutjes in start post :P maar het is eerst ME en dan / ME (/ aan de ME natuurlijk) tussen de [] haakjes :p met tekst er tussen natuurlijk(kijk anders naar view, of bij quote bij een van de poasts waar iemand het gedaan heeft.Over dat irose word gesloten niet te veel naar luisteren hier is nog niets officieels over bekend gemaakt, ik wacht rustig op officieel bericht op de sites van rose of gamesrouter.
Bij Prose is de blok nogsteeds niet up en dat is echt wel met een reden :p ik denk dat ze gewoon rustig afwachten tot Erose of iets er is.

Over startpost grijs, ben ik nogsteeds tegen. grijs hoort nogsteeds niet bij rose, kijk maar eens anar de game en websites. rose = happy en kleurtjes :p deze kleur is ook niet alles maaar iig een begin :P

om een of andere reden lijkt hij auto haakjes te maken met text als je ME en / ME daarna erachter zet daarom kwam het fout in de startpost

[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 18-07-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]daves2hd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:56:

@Rambozero -> ligt er aan, bow of katar :p zit toch aardig verschil in. bijvoorbeeld. krijgt katar meer atk van strength dan een bow. je kan iniedergeval geen bijde. ZEKER niet bij irose, want met die masrty's die je ervoor nodighebt verpruts je gewoon veel sp :p. bij Prose zou ik het ook niet doen om bijde skills te nemen :p
zelf doe ik bij rose niet aan 3/2 of 5/3 enz enz builds :p
makkenlijk gezegt:
--Dex: hier heb altijd een overvloed meer van
--Con: bij irose met hawkerspirit niet zo veel van met 30 zou je het tot lv 70+ mee kunnen redden, bij Prose daarintegen heet het Hit Support en is het in %en gedaan. dus hoemeer hit rate je hebt hoe meer je erbij krijgt, maar tot lv 45 met 25-35 te doen.
--Sen: crits zijn en blijven erg lekker, zelf heb ik een voorkeur naar een crit build als bow hawker. maar veel katars hebben ook graag wat extra sen
Str: als bower niet zo belangrijk je krijgt er iets meer hp,def voor en om de 5 str 1 atk meer. bij katar is dit wel iets meer, verder is katar melee dus vangt over het algemeen meer en eerder klappen en is extra hp en def wel handig (bij prose ook weer niet zo nodig, gezien je daar toch tonnen hp hebt xD)

[...]

ok thx he maar ik word met boog maar is het niet beter om een kruisboog te nemen en een schild???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
4th schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:05:
btw, stelletje gekke ga lekker opt strand ligge en wat meide versiere ipv hier op got hange :P
Waar denk je dat ik nu mee bezig ben :P
Hoe gaat ie mensen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:04:
[...]

Over startpost grijs, ben ik nogsteeds tegen. grijs hoort nogsteeds niet bij rose, kijk maar eens anar de game en websites. rose = happy en kleurtjes :p deze kleur is ook niet alles maaar iig een begin :P
Ik heb ff een kleurtje voor je gephotoshopt, het regend hier toch :P had to do something, probeer deze dus is #84B6FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Rakkerzero schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:23:
[...]

Hoe gaat ie mensen?
Hey man, lekker weer daar zeker :*) .
Ik moet nog even wachten, zondag komt haan naar corsica :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff een screen van de junion aqua voor de gene diehem nog neit waren tegegekomen

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:08:

ok thx he maar ik word met boog maar is het niet beter om een kruisboog te nemen en een schild???
kruisboog heeft behoorlijk wat strength nodig. en als je voor schild gaat ga je toch meer voor def terwijl de kracht van hawker in dodge moet zitten ;)
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:25:
[...]

Ik heb ff een kleurtje voor je gephotoshopt, het regend hier toch :P had to do something, probeer deze dus is #84B6FF
ok dan nu is het jou kleurtje, hou je zonnenbril maar klaar :p op een of andere manier lijkt de kleur altijd lelijker uit te komen dan je toch dacht dat je hem had gemaakt merk ik elke keer bij kleuren.
misschien meer richting luna stijl kiezen en maar naar paars gaan :?

/me Prose
wie speelt er eigenlijk allemaal nog prose? want de 48u die ze nodig hadden om IP's van buiten te blokken is toch echt wel om nu :p misschien was het "goodbye" feestje iets te snel?
we kunnen met z'n allen opnieuw beginnen en een class nemen waar je nooit mee gepseelt of nooit serieus mee hebt gespeeld hebt :p

[ Voor 101% gewijzigd door daves2hd op 18-07-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuk jeuk ik wil spelen :P
Wel jammer dat mijn ip al op de blacklist staat :P
Naja weekendje lanparty was ook wel leuk.
Meer mense nal die er niet meer op kunne nwant ik heb er nog niemand over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Mja, ik ga niet meer aan pROSE beginnen nudenk ik. Zondag ben ik 3 weken weg, en daarna zullen de IP's wel geblockt zijn. Als we gewoon met minimaal 4 man een beetje voor de lol spelen vind ik het wel goed :) . Geen zin om te veel tijd in Rose te steken nu

@Iruja, ik kon er nog op, alleen nu Uninstall gedaan, maybe dat ik vanaf vandaag gebanned ben :P

[ Voor 27% gewijzigd door Rooster op 18-07-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ik kan er ook nog gewoon op ^^
en idd jeuk jeuk, vandaar ook het idee :p

een solo katar kan natuurlijk wel, ik weet precies wat ik moet hebben en heb eerder een katar build gemaakt :9 maar bower wil ik niet eens solo proberen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik zit gewoon weer ff in irose

Beetje lvl-en en met bekende wat ouwehoeren.

Zijn de GoT clans eigenlijk nog een beetje actief ? Anders maak ik ff zelf een clan aan waar dan de mensen uit de 3 bekende clans inmogen ( eerste keus ) en is er plek vrij iedereen van GoT die erin wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog wel is af en toe Prose, gewoon met me soldier nogsteeds maar zit eingleijk te wachten op de update van de episode quest

Irose had ik inderdaad ook paar dagen geleden weeres geopend en idd beegjte met bekende praten is leuk maar ik heb echt geen zin meer om serieus te lvlen in Irose durut te lang :P kep al me spl ook al weggegeven aan de rest van mijn clan

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ja, de kleur is aangepast :+. Wel mooier zo [zeik]iets te licht nog imo, maar een hele verbetering :Y) [/zeik] :P

[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 18-07-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:51:
Ja, de kleur is aangepast :+. Wel mooier zo [zeik]iets te licht nog imo, maar een hele verbetering :Y) [/zeik] :P
thanx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ik had het eerder ook zo licht, maar toen maar donkerder gemaakt. en later nog donkerder tot wat het eerst was. toen werd het maar erger en erger :p daarna eventjes geen zin meer in kleuren gekloot.

als Irose online blijft na Erose zullen we misschien toch 2 topics moeten maken ? anders blijft eht verwarrend werken gezien nog niet idereen die Tags gebruikt xD

ik heb die skillbuilder site die erinstond verandert naar mijn heilige izuly want die heeft ook voor hawker een skill builder :+ en verder nog BERGEN en andere heuvelachtige dingen met info.

Edit: keep it ontopic, ik verander commentaar voor startpost wel in mijn email adres ofzo :p scheelt weer nutteloze posts, of naar het IRC kanaal ;) (Hint, Hint maak het net zo druk als de dag van en voor de reset! even druk als #spielerij :9 daarna starte bijna niemand het ooit meer op :'(

[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 18-07-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
daves2hd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:44:
als Irose online blijft na Erose zullen we misschien toch 2 topics moeten maken ? anders blijft eht verwarrend werken gezien nog niet idereen die Tags gebruikt xD
Beetje offtopic, ik weet het maar ik vind het belangrijk

Een moderator kan toch bij het scherm waar je je bericht intypt, een soort extra tekst maken. Geen idee hoe dat heet, maar ik heb het wel enkele keren gezien. Soort van modbreak schermpje was het :) Zoiets helpt wel denk ik, in de Topic Start kijk je maar af en toe, en ja je kan het makkelijk vergeten te doen. Als er met Rood en blauw boven staat dat je de tags moet gebruiken, is die kans kleiner
Mischien een ideetje :)

Voorbeeld:
/me Bedenk je voor je post om welke versie van het spel het gaat! Gebruik de Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/7417/metags7sy.gif tags en zet er de ROSE versie(s), waar je het over wilt hebben tussen de tags :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:23:
[...]

Hoe gaat ie mensen?
Uhm, op het stand met je laptop en wifi rose spelen, en 'ingame' een paar meiden proberen op te pikken? :)
Local Host schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:14:
Zijn de GoT clans eigenlijk nog een beetje actief ? Anders maak ik ff zelf een clan aan waar dan de mensen uit de 3 bekende clans inmogen ( eerste keus ) en is er plek vrij iedereen van GoT die erin wilt.
Volgens mij is bijna niemand in IRose meer actief. Van de BoT clan heb ik niemand meer gezien die keren dat ik online ben geweest. Moet toegeven dat ik het nu ook wat minder ben, maar toch nog wel paar x per week geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:36:
[...]

Uhm, op het stand met je laptop en wifi rose spelen, en 'ingame' een paar meiden proberen op te pikken? :)
Haha ik hoop dat hij af en toe in het internet café zit en de rest v/d tijd 'echte' meiden aan het playen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:14:
Ik zit gewoon weer ff in irose

Beetje lvl-en en met bekende wat ouwehoeren.

Van de Legion zijn ik en vliegje (fly) nog alleen actief.
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:00:
btw; dıe meıde hıer zıjn tegek :*)
Hoezo dat? :P

Ik wordt btw wel beetje moe van die hacker kids die de channels steeds laten crashen.. Tsstt get a life |:(

[ Voor 27% gewijzigd door William/Ax3 op 18-07-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mense ık zıt ook ın me hotelletje :9 kheb t naar me zın hıer maar he typen gaat lastıg want dat ıs turks :P ık kan hıer nıet eens rose spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:00:
Ja mense ık zıt ook ın me hotelletje :9 kheb t naar me zın hıer maar he typen gaat lastıg want dat ıs turks :P ık kan hıer nıet eens rose spelen!

Je gebruikt ook de turkse 'i' geloof ik. Veel plezier daar!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ty >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starofhell je meent toch niet serieus da tje hebt geprobeerd rose te spelen in je vakantie he :O, dat gaat echt verkeerd met je hoor hahaha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
in de ban van R.O.S.E xD
ik wel iig, na een weekje, 2 weekjes geen rose te hebben gedaan jeuken m'n handjes altijd weer om eventjes rose te spelen. al is het starten en eventjes een rondje in junon lopen :9. (tot er een lame hackers komt en heel junon vol spawend met mobs en dan kun je weer alt+f4'e

Ik had 2 weken geleden een mailtje naar gamesrouter gestuurd of die interview echt was en alles klopte of niet. maar nooit iets terug gehad, aardige mensen :P

btw, genoeg offtopic over vakanties E.D. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:49:
[...]

Van de Legion zijn ik en vliegje (fly) nog alleen actief.
Tja.. eigenlijk zijn we de enigste 2 nog, cl zit er al lang niet meer in en is op vakantie, als mensen graag er in willen om lekker te kunnen lullen vind ik het prima hoor, zal ax3 wel effe dep maken dan kan hij ook mensen inviten.
Ik ga over 1.5 week wel 2 weken op vakantie, zonder ook maar enige internet mogelijkheid en denk niet veel internet cafe's tegen te komen dus dan horen jullie tijdje niet van me (lekkere roadtrip :)
Zal dan wel beetje missen :P, maar ja, leuke vakantie met goede vrienden is toch wle stuk leuker :P
Als ik terug kom hoop ik dat erose al online is en dat ze niet die skillmanier van prose hebben, dan stap ik zeker over op erose wand ben er van overtuigt dat irose dan binnen no-time dicht is.

Greatz fly, Ps ign is tegenwoordig vliegje he wand flyingdutch gebruik ik niet meer zins die gehackt was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu beginnen met Irose heeft dat zin?

Met andere woorden kun je je karakter later overzetten naar Erose en ook nog behouden als Erose pay2play word? Of moet je dan weer helemaal overnieuw beginnen, want dat lijkt me niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Nee, voor zover ik weet verlies je alles van iROSE. Om nu te beginnen is nog slechter om te doen, ik weet niet hoe het er precies voorstaat, maar de economie is flink overhoop (geweest?). Je moet absurt veel geld betalen voor items die in de shops van andere mensen staan. Dit komt omdat er veel geld in het spel terrecht is gekomen door hacken(duplicate) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:14:

Met andere woorden kun je je karakter later overzetten naar Erose en ook nog behouden als Erose pay2play word? Of moet je dan weer helemaal overnieuw beginnen, want dat lijkt me niet wat.
Opzig is het wle fijn om nu alvats te beginnen, woord je bekend met het spel, weet je beetje hoe en wat en wat wat wqaart is en wat niet vooral. Je kan beetje je skills kiezen en stats en ondekken wat aan skills je fijn vind en wat slecht waardoor je dan darna bij Erose een bijna perfecte bilt kan maken wand je eerste is toch altijd beetje crappy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Klopt, je kan zo een beetje de feeling krijgen. Alleen zou ik niet serieus gaan trainen, gewoon beetje met de 4 jobs spelen en kijken wat je (als je het spel leuk vindt) later bij de europese versie gaat nemen.
Als je de feeling leuk vind, zit het goed. iROSE vind ik niet leuk meer om te spelen, door de hacks, niet omdat ik rose niet leuk vind :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blıj doet t op een van dıe andere computers...sluıtıe na 5 mınutjes af en krıjg em nıet meer aan de praat ;( (Rose, nıet de comuter :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irose is inderdaad voor veel mensen hier afgelopen denk, i kvind het oko veel te druk in het spel, ik hou het nog lekker op Prose even proberen zoveel mogelijk skills te testen, en waar alles precies zit qua quests
.jpg[/url]

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik ben gewoon nog lekker aan het lvl-en in I-Rose en maak er gewoon het beste van :)

Begin van de middag was er in Junon een party vage beesten gedropt ( paarse vliegjes ) ze waren echt supersterk en eigenlijk kon niemand ze aan ( zelfs hogere lvl's niet ) het scheen dat die beesten unieks zouden droppen :)

Maargoed ik ben voorlopig nog van de party in rose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:56:
[...]

Tja.. eigenlijk zijn we de enigste 2 nog, cl zit er al lang niet meer in en is op vakantie, als mensen graag er in willen om lekker te kunnen lullen vind ik het prima hoor, zal ax3 wel effe dep maken dan kan hij ook mensen inviten.
Maak Magetest dan maar deputy daar speel ik toch alleen nog onder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25

Mhaona

hehe

hallo ik heb een vraag ik heb geen rosepath.txt kan ik die ook aanmaken en zo ja wat moet ik er inzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:14:

je kan iig je char niet overzetten van Irose of Prose naar Erose.

Irose is opzich nogwel te doen maar als je wilt overleven moet je goede equip hebben en dat kost geld als elke class. en alles kost super veel geld in shopjes tegenwoordig door het stomme gehack, gescam en gedrop/duplicate. de echte rose feeling die het ooit gaf zal het niet meer hebben, weinig spelers helpen je nog als je een probleem hebt. want zij vinden dat shout voor scammen is en niet voor "noobs". er komen constand dingen als dat de channels weg vallen, een van de hackers (waaronder DeeBee 90% van de keren) lekker overal vanalles laat spawnen of je eerst 0% exp krijgt en daarna 300%.
maar rose zelf blijft een fantasische game :Y)
Mhaona schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:46:
hallo ik heb een vraag ik heb geen rosepath.txt kan ik die ook aanmaken en zo ja wat moet ik er inzetten ?
ik kan die ook niet vinden op m'n computer :? niet nodig denk ik :?

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 19-07-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25

Mhaona

hehe

ok bedankt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Dag ROSE, op naar w0w.

Heb zojuist 18 miljoen zullie en al me equip en een berg met garnets gedropt in de advetures plain. Het wat weer fantastisch. Ben level 60 geworden en ga nu lekker een echte game doen. Een game die me meer gaat bieden dan iedere dag weer 300 mobs killen zZzzzZzz.

Want hoe je het ook went of keert. R.O.S.E bezit niets naast het simpelweg mobs killen. Factionswars? Rofl lvl 30 en lvl 180 bij elkaar werkt niet. Clanfield? Nog slechter uitgewerkt.

Nee ik zal blij zijn als ik me WoW'tje morgen heb. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:22:
[...]

Opzich is het allemaal hetzelfde alleen Erose en Prose zijn regio gebonden en Irose is dan de internationale versie.

Wij zijn van Prose geblokt (dat is niet onze regio om het zo maar te zeggen)
Irose verdwijnt dus zeg maar dag tegen je muse
Erose word onze enige mogelijkheid om Rose te spelen (dat is onze regio, EUROPA)

maar voor erose kan je nog niks doen, niet spelen niet downloaden niet registreren

En daves2hd geef die start post nou is een andere kleur :P grijs of zow
argh dit is egt TE balen..
wat een flop.. denke die gasten van gravity en triggersoft nou egt dat al de mensen die rose nu spelen allemaal gaan betalen?
pff.. nou, mij niet gezien hoor..

ik blijf lekker gratis (nouja gratis) gamen nl guild wars, ha!
tenminste zonder bugs en constante resets..

mss is dit een beetje overdreven reactie voor een beta versie, maar ik vind het meer overdreven hoe zij dit spel publiceren..

mja wie ben ik? :+

edit: ohja starofhell, over die meiden in turkije geef ik je groot gelijk >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook alleen verder als de prijzen dalen :O 12 euro per maand is gweoon niet normaal, maarja ik heb Gt4 nog liggen en UT natuurlijk, (never trow that to the side) maar i kzie het dus allemaal wel,

en Era voor wow betaal je ook 80 euro voor monster killen en lvlen, het clan feeling is er alleen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ErA schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:08:
Dag ROSE, op naar w0w.

Heb zojuist 18 miljoen zullie en al me equip en een berg met garnets gedropt in de advetures plain. Het wat weer fantastisch. Ben level 60 geworden en ga nu lekker een echte game doen. Een game die me meer gaat bieden dan iedere dag weer 300 mobs killen zZzzzZzz.

Want hoe je het ook went of keert. R.O.S.E bezit niets naast het simpelweg mobs killen. Factionswars? Rofl lvl 30 en lvl 180 bij elkaar werkt niet. Clanfield? Nog slechter uitgewerkt.

Nee ik zal blij zijn als ik me WoW'tje morgen heb. Heerlijk.
Ach ja tis maar waar je voor kiest. Van wat ik gehoord heb ben je als je goed speelt binnen paar maanden dat max lvl en dan is er niet super veel meer te doen lijkt mij. En je betaald natuurlijk eerst voor het spel.. Dan nog is voor je abo.. En dan nog is voor uitbreidingen als die komen.

Maar in ieder geval s6 daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
mjah lekker @ WoW als je daar als lv 7 noobje op een vrij veld loopt te hakken als horde member en er een leuk groepje van allince langs komt en je kop in komt hakken want ze zijn lv 60 xD (wat de max is en is makkenlijk binnen 2 maanden te behalen)

mjah lekker @ GW meer bugs dan rose hoor xD en level cap van 20 :z. verdr is er geen solo mogenlijk later in de game. no chance dat je dat zou kunnen redden :D

maar ehm dit is het rose topic dus andere games horen hier niet :+?

/me Prose
ik kan nogsteeds prosen :p misschien toch maar weer meer gaan spelen :P jeukt toch wel xD
morgen porse patch? iig een server onderhoud :p benieuwd naar de update als die er is en of ik nog kan spelen natuurlijk :+

[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 20-07-2005 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Ik blijf het toch knap vinden hoest de meeste aan zoveel geld komen.
Okay ik heb met een nieuw account toen ik lvl11 was ook al 150k bij elkaar gesprokkeld maar dat kwam omdat er 3x een zullie drop was en 1x 75k en 2x een stukje minder maar veel meer dan normaal..

Het is ook jammer dat de prijzen zo hoog zijn geworden.
Maarja ik ga voor iets buggerigs niet betalen!
Ik heb btw ook eens gegoogled naar iets van hacks of wat dan maar maar ik ben nooit verder gekomen dat hackers iets veranderen mbt hun "luck" waardoor ze snel lvl-en en veel zullie krijgen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Dit wordt echt te gek.. Vandaag weer 3 DC's gehad door die lamers.. Schijnt dat DSN het niet meer doet maar anderen die dankzij die exploit (die tijdje te dowen was) weer kunnen dupen. Word er echt moe van nu.. Nouja nu maar hopen dat ERose echt snel gaat starten. Dan is het dag dag IRose.
Hope schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:15:
Vraagje, ik heb echt in geen maanden Rose meer gespeeld. En ik zie nu dat het alweer voorbij is. Dus probeerde daarnet te spelen. Maar ik kan geen server meer selecteren. Er staat nu Casio.. dus ik snap het even niet. Ik ben echt outdated... 8)7
Kan ik nog steeds spelen, moet ik wat anders doen wil ik nog even snel kunnen spelen?
Channels zijn DC'ed komen wel weer terug.. Tot je raad het al.. Hackers weer de channels laten DC'en.

[ Voor 51% gewijzigd door William/Ax3 op 20-07-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:31:
Ik blijf het toch knap vinden hoest de meeste aan zoveel geld komen.
Okay ik heb met een nieuw account toen ik lvl11 was ook al 150k bij elkaar gesprokkeld maar dat kwam omdat er 3x een zullie drop was en 1x 75k en 2x een stukje minder maar veel meer dan normaal..

Het is ook jammer dat de prijzen zo hoog zijn geworden.
Maarja ik ga voor iets buggerigs niet betalen!
Ik heb btw ook eens gegoogled naar iets van hacks of wat dan maar maar ik ben nooit verder gekomen dat hackers iets veranderen mbt hun "luck" waardoor ze snel lvl-en en veel zullie krijgen.
Als erose is moe tje inderdaad wel betalen maar dan heb je daar geen last meer van, ze starten gewoon netjes overnieuw en net als bij Prose komt er N protect op, hackproof zegmaar dus tot dat ze dat kunnen omzeilen kun je in ieder geval weer lekker gamen, mijn reden dat ik niet ga bateln is gewoon omdat het te duur is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Vraagje, ik heb echt in geen maanden Rose meer gespeeld. En ik zie nu dat het alweer voorbij is. Dus probeerde daarnet te spelen. Maar ik kan geen server meer selecteren. Er staat nu Casio.. dus ik snap het even niet. Ik ben echt outdated... 8)7
Kan ik nog steeds spelen, moet ik wat anders doen wil ik nog even snel kunnen spelen?

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hope schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:15:
Irose heeft idd 1 server ik weet ook niet of dat ooit anders is gweest maar nu moe tje uit 1 van de 3 kanalen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:28:
[...]

Irose heeft idd 1 server ik weet ook niet of dat ooit anders is gweest maar nu moe tje uit 1 van de 3 kanalen kiezen
International ROSE heeft altijd 1 server met 3 channels gehad.

phillipine ROSE daarintegen heeft 2 servers met ieder weer 3 channels :p
maar phillipine rose krijgt binnenkort een grote IP block waardoor alleen fillipijnse mensen nog mogen spelen :p

en europe rose gaat gelookf ik 3/4 servers draaien ofzo, maar dat zien we tegen die tijd wel.
lijkt mij iig dat ze niet te veel moeten maken, want dan beperkt de markt zich erg klein :9
hoewel een keer een lagloze junon met weinig shopjes geen kwaad kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik snap et ff niet, komt er nou een nieuwe rose die op alle andere rosen lijkt alleen moet je ervoor betalen en er zijn meer servers???
en hoe lang duurt et tot dat die erose er is???

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:24:
maar ik snap et ff niet, komt er nou een nieuwe rose die op alle andere rosen lijkt alleen moet je ervoor betalen en er zijn meer servers???
Ja, het punt is dat Rose gratis was omdat het nog in (open)Beta was. Het was dus een testfase. Nu het spel klaar is (al betwijfel ik het sterk :X ) moet je er [net als bijna iedere, goede mmorpg] per maand voor gaan betalen. Er zal zeker meer dan 1 server komen, anders vraag ik me af waar ze dat geld in steken, hoeveel er komen is mij nog niet bekend.
Volgens een interview met Roseguru, zou het in augustus moeten gaan gebeuren.

(Btw, ik heb een programma draaien, een proxy, eerst gaf hij een Japans ip en nu een Filipijns :Y), ik zou dus kunnen spelen na de IP block denk ik >:) )
Hmm... als ik een site als mijnip.nl ofzo pak laat hij gewoon m'n normale ip zien 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 21-07-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:32:
[...]

Ja, het punt is dat Rose gratis was omdat het nog in (open)Beta was. Het was dus een testfase. Nu het spel klaar is (al betwijfel ik het sterk :X ) moet je er [net als bijna iedere, goede mmorpg] per maand voor gaan betalen. Er zal zeker meer dan 1 server komen, anders vraag ik me af waar ze dat geld in steken, hoeveel er komen is mij nog niet bekend.
Volgens een interview met Roseguru, zou het in augustus moeten gaan gebeuren 8)7
ja maar de werelden zijn toch nog niet af? er zijn er pas 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
eh, weet je welk level je nodig hebt om op Eldeon (no3) te kunnen soloen, dat is echt 140+ ofzo. Voordat er lui zijn die het daar te makkelijk vinden, is er wel een 4e planeet lijkt me :)
Ze kunnen dan beter ergens anders tijd in steken, die planeten komen wel op tijd af denk ik.

Je quote klopt niet helemaal, dit-> 8)7 hoofdje staat pas later :+

[ Voor 11% gewijzigd door Rooster op 21-07-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze zeker nietmet 7 planeten van start gaan, ook omdat erose vanaf een reset begint duurt het toch wel een paar maanden 1 of 2 voordat iemand een hoog genoeg lvl heeft om naar een 4eplaneet te kunnen, en aangezien er bij Prose werd vermeld dat je dezelfde versie van rose hier krijgt en je dus lvl 100 moet hebben wil je zelfs naar de tweede planeet gaan. maarja das opzich best dom want als 250 het hoogste is betekent dat dat je naar lvl 100 om de 25 lvls alweer naar een andere planeet zou moeten kunnen (zo ongeveer)

En Dutch-Hane , je ip word op internet gezet door je isp, dus alsje de ip van je computer verandert haalt alleen wat uit voor je thuis netwerk en hoe de switch/router het ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Tja ik heb er erg weinig verstand van, maar toch snap ik iets niet, mijn ip binnen het netwerk is 192.168.1.34 en daar is niets aan veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
de level max was 250 omdat hoger niet nodig of nuttig was. verder was voor GM's lv 250 en spelers 200 max :P dit word echt nogwel hoger.

nee ik denk dat erose luna, main quest junon en second job af zullen hebben. we beginnen ZEKER niet met 7 planeten en 3 jobs ;) maar we betalen omdat de game alsnog ver genoeg af is. niemand zal zomaar lv 100 zijn gezien het levelen slomer is en je nog geen second job hebt voor die tijd.
in de tussentijd maken ze meer en meer.
ik denk dat we over wat wel en niet zal zijn rustig moeten wachten.

ook over soloen en mobs kunnen we weinig zeggen, allemaal anders. zo kon ik bij irose met lv 24 katar easy aqua soloen terwijl prose rakkies nog pijn doen.
je hebt nu irose, de eerste beta test voor iedereen. wij hebben over Prose die 2 servers heeft, anders dan irose is en ook nog in beta is. strak komt erose die word het zelfde als de nu beta van prose.

dus Erose zal niet zoals irose zijn, maar zoals Prose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje dan, is die Prose dan niet volledig in onleesbare taal e.d.? of zijn er aanpassingen mogelijk om met je eigen rose er in te gaan?

wat is de website van Prose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Prose is in het engels, dat is voor hun ook een soort moedertaal ;)
En lees aub de startpost eens door, daar staan veel antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:19:
ff een vraagje dan, is die Prose dan niet volledig in onleesbare taal e.d.? of zijn er aanpassingen mogelijk om met je eigen rose er in te gaan?

wat is de website van Prose?
Alleen de spelers onder elkaar spreken een grappig taaltje :P maar het spel is geheel engels en i kvind Prose echt slordig gepubliceerd zelfs de main quest is maar tot lvl 30 af en dat is toch wel de hoofdlijn van het spel

maar idd net als haantje zei lees de startpost, met dat mooie kleurjte :D kep gene eigendunk :P

_____________________________________________________-__

je moet trowuens dit interview is lezen, en dan met de gedachte van Irose, nou je lacht je kapot:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/review/R84948.html

133 [Notice]About recent server downs. 7/19/2005 18639

Dear, IROSE users,
We deeply apologize about recent server downs. We will fix the problem as soon as possible.
Thank you for loving IROSE.
IROSE GM Team.

Wat zijn ze toch allemaal spraakzaam, gamesrouter kan alleen nog maar beter worden hoor

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
mjah ik begrijp de GM's ondertussen wel van Irose. amper spelers zijn nog geinterreseerd in wat de GM's te melden hebben, als ze met spelers willen praten krijgen ze alleen gezeik tegen hun kop waarom mensen als DeeBee nog niet geblokt zijn enz. terwijl het geen nut heeft want hij kanzichzelf unblocken enz.

die GM's hebben wel betere dingen te doen, zoals unbuggen, nieuwe rose (p/erose) verder afmaken enz. vergeet niet dat er meer mensen happy zijn met de irose van nu dan voor de reset (vreemd genoeg) maar er zijn meer hackers/scammers en mensen die blij zijn met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik ben gebanned van tweakzone >_< dan maar hier heen >:)

jk :X

anyways...beetje info..ben 16..rose lvl 9x wie het rose topic op tz wel eens heeft gelezen moet mij haast wel kenne 8)

hier zijn er ook leukere smilies :Y) <---- Lol

oh ja, zit in despoextreem sames met desert ;)

btw, de gms waar jij het over hebt kunnen niet veel doen, naar mijn weten zijn ze gebanned en ihet crashen is eindelijk afgelopen door een patch :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al is het crashen afgelopen ik vind dat er niks meer van het spel over is, dan kan je wel miljoenen hebben maja er is geen uitdaging meer je kan zo alles kopen wat je wilt, en om te wten dat mensen met lvlup hacks ineens van 1 naar 125 kunnen vind ik het ook niet meer leuk om zelf te levelen, ik begin pas lekekr weer in Erose en blijf voor nu oefenen in Prose om een perfecte manier te vinden om snel een soldier te creeeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:25:
al is het crashen afgelopen ik vind dat er niks meer van het spel over is, dan kan je wel miljoenen hebben maja er is geen uitdaging meer je kan zo alles kopen wat je wilt, en om te wten dat mensen met lvlup hacks ineens van 1 naar 125 kunnen vind ik het ook niet meer leuk om zelf te levelen, ik begin pas lekekr weer in Erose en blijf voor nu oefenen in Prose om een perfecte manier te vinden om snel een soldier te creeeren
/me Prose
zat er vandaag ook weer over te denken prose op te starten. ik ga denk ik m'n bower katar maken, irose moet ik iig ook weinig van hebben nu.

Wat is je Prose nick? of heb ik je al in me lijst ? }:O
dan zoek ik je wel op als ik weer spelen ga ^_^¥

kost me natuurlijk een aardige duit om van bow katar te maken, maar ach telt vast wel weer bij later.
en gezien er eindelijk de skill reset is die ooit werd aangekondigt als grap door een GM. en je zo vaak dan doen als je wilt vind ik het best :P

@GravityX waarom ben je gebanned dan :?
verder zijn de meeste nog echte irose spelers op vakantie op het moment. en praten we nogwel veel over rose hier maar de meeste spelen niet echt veel rose meer

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 21-07-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben DeHollander je hebt me al, en grav wawt een lamme acties hoor op tweakzone om jullie te bannen hahaha LOL

en ik speel prose eik alleen overdag want savonds is er niemand

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben gebanned omdat ik smilies gebruikte van andere sites 8)7

vond ie niet kunne, het stond niet in de faq helaas voor hem duss...
maar werd door een andere mod gebanned :/
ik maakt een cloon aan toen }) voor meer uitleg btw..want kreeg geen banmail |:(

die werkt ook gebanned, ik kreeg nog niet eens de kans om uit te leggen :/
smilies zijn hier leuk, dus ik gebruik ze lkker vaak :P

om op pRose je soldier te gaan voorbereiden lijkt me niet zon goed idee..
want je weet niet hoe eRose gaat worden als hetzelfde word heb je geluk anders heb je voor niets gedaan zowat....naja ik had pRose gespeeld tot lvl 24 ofzo met een groepje vrienden maar dat vonden we niets aan..potten kon niet..geen scrolls..vage skills..ik had ice bang op 20 etc je kent het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
het spel is nog net uit, natuurlijk zijn al die dingen er nog niet, maar komen allemaal nogwel.
verder is het bekend gemaakt datn Erose de latste versie van Prose pakt als ze gaan draaien ;)

Soldier is verdomd sterk @ prose man, katar ookal. en bower is weakste van allemaal helaas. hoop alleen dat er een balance patch aankomt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedenacht :P ik ben stillejongen van tweakzone en ook gebanned. Wel voor maar 2 dagen maar ik registreer me toch even hier want een paar active members hebben daar een ip ban :S

ok nu over rose:
als eRose er is, wil ik weer cleric worden omdat ik dat gewoon leuk vind, alleen is dat nu niet behoorlijkt slecht? aangezien max HP en MP op lvl 1 maar 1% erbij geven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ik denk (hoop) dat er een hoop skills nog worden aangepoast, zo heeft hawker een skill masrty dat je hp/mp sneller recharged maar met 40hp en 10 mp per meer valt dat natuurlijk reuze mee. gezien je op lv 40 al 1k hp hebt en lv 100 dus dik 2k+.

maar de game is nogmaar 3 weker uit, dus ik hoop dat Gravity eens wakker word. heel leuk dat ze aan een tafel zijn gaan zitten en vanalles nieuws hebben bedacht zoals skill system, quest, unions. iig die dingen op de nieuwe manier, maar ze hebben niet veel na gedacht over de effecten, kracht en mp van skills gedacht. wat ik erg jammer vind :9

edit: tot nu toe nog niets gehoord over dat de skills gaan patchen, ik denk dat het ooknogwel eventjes duurt of misschien niet eens komt -_-;;
eerst willen ze de game verder af, er zijn nml al 70+ers maar geen luna of sec job.

[ Voor 17% gewijzigd door daves2hd op 22-07-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met die uithoudings test had er toch iemand met een gm gepraat die zei dat 2nd job er al wel was maar alles nu opgeschoven is naar lvl 100, van 2nd job behalen en toegang tot luna, maar het is wel dnek ik dat de skills niet in de top 3 staat van dingen te doen als eerste toch denk ik die main quest en dan minstends een tweede planeet.

Maarja laat ze maar bouwen aan prose alles wat ze daar doen is ook gleijk klaar voor Erose, ALS ik ga betalen dan wel voor een spel waar ik vloeiend mee door kan.

P.S. soldier is echt machtig opgebwoud hoor en je krijgt tonnen hp, op lvl 30 had ik al 1200.
en daves ik zal vandaag niet in Prose zijn meot werken vanan 13 tot 21 :S

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
okz, net gespeeld en naar katar omgebouwd xD nog 11 sp over amar nu al sneller soloen dan m'n bow.

second job is idd lv 100, maar is nog niet ingame gebouwd bedoel ik.
ik denk idd ook dat eerst de game verder afmaken op het lijstje staat en darna balance. ik moet zo maar bug reporten, na skillreset wilt m'n sprint niet meer werken.

zei ik al, soldier is vet de sterkste class met muse. daarna katar daarna dealer en dan pas bow -_-;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik ben er net mee begonnen, en merk wel dat het héél verslavend is. Ik kan er alleen niet achter komen wat die equipment strength en level is. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha Suprime schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:04:
Ik ben er net mee begonnen, en merk wel dat het héél verslavend is. Ik kan er alleen niet achter komen wat die equipment strength en level is. Iemand enig idee?
das idd lastig asl je het al in je equip lijst heb maar dan moet je het gewoon even in je eigen shopje zetten endan kan je het wel lezen door muis erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:09:
[...]

das idd lastig asl je het al in je equip lijst heb maar dan moet je het gewoon even in je eigen shopje zetten endan kan je het wel lezen door muis erover
Ik weet wel wat de waarden zijn van wapens enzo, ik vraag me alleen af hoe ik dat bij mezelf kan ophogen, zodat ik bepaalde dingen wel kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
alt+A kun je je stats verhogen
alt+s skills

hoewel tegenwoordig heb je gen alt+ meer nodig standaart insgesteld als A drukken gewoon. zelf vind ik de isntalleing alt+ fijner :p bij opties nog te veranderen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Alpha Suprime schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:12:
[...]
Ik weet wel wat de waarden zijn van wapens enzo, ik vraag me alleen af hoe ik dat bij mezelf kan ophogen, zodat ik bepaalde dingen wel kan gebruiken?
Welkom in R.O.S.E. ;)

Je wilt weten hoe je je eq kan dragen, voor eq zijn er (voor zover ik weet) 3 requirements

Level: Hier hoeft niet veel aan uitgelegd te worden, je moet bij de meeste eq een bepaald level hebben om het te kunnen equippen, dit kan je bereiken door monsters(ook wel mob genoemd) te verslaan of quests op te lossen, daar krijg je expercience van, die je nodig hebt om een volgend level te halen
Stats:Voor bijvoorbeeld wapens heb je een bepaalde hoeveelheid Status van een bepaalde, tja ik noem het maar even dicipline.(ze staan in de start post uitgelegd) Je krijgt als je een level omhoog gaat een aantal punten, wat bij hogere levels meer is dan lagere levels. Die punten kan je dus in die verschillende dingen stoppen.
(2nd)Job:Je hebt kleren die alleen gedragen kunnen worden, waneer je een bepaalde job hebt, lvl 70 stuff (in pROSE lvl 100) heeft een 2nd job nodig om te kunnen worden equipped.

Snapje? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
Thnx voor de uitleg, er is ineens een lampje gaan branden 8)7 sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
offtopic:
valt me wel op dat er op tz veel active hackers rondhangen :X
...nouja laten we het bug misbruikers noemen dan

[ Voor 25% gewijzigd door Rooster op 22-07-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Dutch-Hane schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:54:
offtopic:
valt me wel op dat er op tz veel active hackers rondhangen :X
offtopic:
hackers of dupers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
je kan voor equip op de rechtermuisknop drukken om te zien wat voor stats hij heeft en wat je ervoor nodig hebt. in het geval je het nog niet wist :7

offtopic:
en idd op TZ hangt een hoop volk rond waar ik niets mee te maken wil hebben ;) en hopenlijk blijft het hier dus hacker post vrij, zorgt alleen voor geflame. :(
edit:maakt het uit hackers of dupers? allebij even fout ;)

bah kreeg server disconnect bij prose, hopenlijk niet door een GM die me ip zag :9

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 22-07-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:21:
offtopic:
en idd op TZ hangt een hoop volk rond waar ik niets mee te maken wil hebben ;) en hopenlijk blijft het hier dus hacker post vrij, zorgt alleen voor geflame. :(
edit:maakt het uit hackers of dupers? allebij even fout ;)
Praten en zo over echt hacken en zo is verboden op GOT, staat in het facq, dus zal hun een waarschuwing wie weet got ban opleveren dus daar hoeven we hier denk ik niet zo bang voor te zijn gelukkig. Leven GoT,.
Speel gewoon eerlijk, blijft het leuk voor iedereen.

//edit, hier het stukje uit facq waar het wel ondervalt

Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
offtopic:
waarom denk je dat het rose forum daar zoveel waarschuwingen en zoveel bans en nog eens zoveel keer gesloten is ;)

bah rose disconnect, crashed. en weet ik het wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: Ik weet dat dit niet het forum van ragnarok is, maar aangezien er veel reacties waren op dit forum op het nieuws dat ragnarok 2 in aankomst is, is dit wel leuk nieuws voor alle fans: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7073.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:08:
Offtopic: Ik weet dat dit niet het forum van ragnarok is, maar aangezien er veel reacties waren op dit forum op het nieuws dat ragnarok 2 in aankomst is, is dit wel leuk nieuws voor alle fans: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7073.
Cool, kijk er naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Totaal geen ervaring met Ragnarok, ziet er ook niet heel mooi uit. Maar deel 2 is in 3d dus
* Rooster wil best gratis beta testen hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm hoop dat Erose snel komt dan. Ga ik toch een overwegen om daarmee te beginnen weer. Toch leuk als wat oud Gotters weer meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd lekker allemaal gaan Erosen hier en laat da nieuwe spel maar zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Goede dag allemaal

ouwe gotters :) en jonge natuurlijk

hoe gaat het

Heb me doel bereikt in Pristontale zit over te denken om weer in rose te komen als p2p is.
Maar mijn vraag is. Cl ax3 dave en de andere gaan jullie door en welke char. Fly natuurlijk jouw niet vergeten. Ik wil wel weer een cleric maken maar als door nieuwe skill systeem niks meer is dan doe ik dat niet en welke is dan goed?

Gerwin tot straks maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook als jonge goter geef ik maar antwoord :P geen idee welke straks beter worden nu is het kater en soldier maar hoop dat er nog veel aan skills zullen werken, alleen soldier lijkt verre wel 1th job af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

gerwingood schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:02:
Goede dag allemaal

ouwe gotters :) en jonge natuurlijk

hoe gaat het

Heb me doel bereikt in Pristontale zit over te denken om weer in rose te komen als p2p is.
Maar mijn vraag is. Cl ax3 dave en de andere gaan jullie door en welke char. Fly natuurlijk jouw niet vergeten. Ik wil wel weer een cleric maken maar als door nieuwe skill systeem niks meer is dan doe ik dat niet en welke is dan goed?

Gerwin tot straks maybe
Ik ga door zoals je weet :P.. Als wat als ze niet teveel van mage skills gaan rommelen doe ik dat.. Als ik wat anders doe dan zal dat knight zijn.. Maar vooralsnog is mage wel grappig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb ff een vraag zijn er nog veel hollander op Prose/
En is er al een nederlandse clan ?
Ik kom namelijk nooit een andere hollander tegen.
Enu kan nergens meer een main quest vinden/
BornToHawker lv 43
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.