[PC MMORPG] ROSE Online - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.161 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, geen hackers op tz eerder dupers toen het nog kon lol..maar het is zo dat die mods irri waren :/
dus gingen we irri terug doen..naja..hun hebben ''gewonnen'' |:(

ik denk niet dat er een skill patch komt :| dat zou een beetje vaag zijn of bedoel je dat sommige skills het neit doen als je bv netgenoeg mp hebt?

ik vind jullie reactie over hackers en dupers een beetje flauw btw, want als je nu zoiets zegt heb je het tegen de hele iRose community als je snapt wat ik bedoel..zeg nou zelf hebben jullie geen G7 gem of nice refined armor? etc, etc

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacking is hacking, en tegen hackers kan je nooit flauw doen. Je moet gewoon spelen zoals het spel bedoeld is. 'Anderen doen het ook' is geen excuus, gewoon zelf normaal doen. Meer wordt er niet gevraagd van ieder persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:38:
Hacking is hacking, en tegen hackers kan je nooit flauw doen. Je moet gewoon spelen zoals het spel bedoeld is. 'Anderen doen het ook' is geen excuus, gewoon zelf normaal doen. Meer wordt er niet gevraagd van ieder persoon.
als jij dat wilt doet je dat toch lekker braverik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:17:
nee, geen hackers op tz eerder dupers toen het nog kon lol..maar het is zo dat die mods irri waren :/
dus gingen we irri terug doen..naja..hun hebben ''gewonnen'' |:(

ik denk niet dat er een skill patch komt :| dat zou een beetje vaag zijn of bedoel je dat sommige skills het neit doen als je bv netgenoeg mp hebt?

ik vind jullie reactie over hackers en dupers een beetje flauw btw, want als je nu zoiets zegt heb je het tegen de hele iRose community als je snapt wat ik bedoel..zeg nou zelf hebben jullie geen G7 gem of nice refined armor? etc, etc
zo staan wij zo een beetje allemaal tegenover hackers en bug misbruikers :+

nee een hoop zijn om die reden alleen gestopt. en als zou een een g7 dropper langs lopen zullen de meeste van ons nog liever doorlopen dan het op te pakken. ik heb het al gezegt idd, er zijn in Irose meer mensen die het met gehack, DeeBee, gedup en weet ik het wat zoals het nu is leuker en beter vinden. dan er mensen zijn die eerlijke rose willen, helaas.

Ger, ik weet nog niet wat ik doe met Erose. maar ik wil eerst kijken hoe het er aantoegaat en wat GR met Gravity er zelf over hebben te zeggen, misschien krijgen we meer info over beta test enz.
als je een cleric wilt zou ik gewoon voor een meer attack muse gaan tot second job. cleric blijft denk ik cleric bij second job, je kan je skills zo vaak je wilt resetten. kost je 1k + de kosten van alle skills opnieuw levelen. op lv 100 als je alle sp in 1x wilt opmaken kost het je dus een goede 200k-500k :o
ik weet niet precies of cleric weer echte cleric buffs krijgt, maar ik vermoed van wel. skills kun je nog resetten, job niet.
als support is muse niet top meer, je hebt wel buffs als crit up+dodge up, haste. maar meer attack gericht denk ik. verder zijn alle jobs opzich wel ok, alleen moet je de goede richting kiezen.
zo heeft hawker een dik voorkeur dan bow in het begin naar mijn mening.
en heeft knight (iets+schild) ook voordeel denk ik.

maar een jobs gouden regel is, neem wat je het beste ligt ;) laat je niet te veel wijsmaken wat andere zeggen :p

@Born, jawel maar niet veel nlers meer. het is namenlijk ook Prose en is daar in de fillipijnen bekend gemaakt dat het er zou komen, en niet hier omdat het niet voor ons en andere landen is ;)
hun kennen het woord Erose ook niet. iig ga ik weer af en toe spelen was ook een lv 42 bow hawker. maar heb vandaag skill reset gedaan naar katar, gezien ik mekrte dat katar toch sterker is dan bow in deze versie van rose, als ik speed shot kan (lv80) reset ik weer naar bow. ik denk als ik Erose ga doen dat ik het zelfde doe, beginnend als katar that is geen kosten aan pijlen ed.
Verder speelt Evo hier ooknogwel, DeHollander heet hij ingame

owjah @ gravityX, laat dat soort posts als
als jij dat wilt doet je dat toch lekker braverik ;)
maar weg hier, it's for the best.

hierbij sluit ik het onderdeel TZ&hackers/dupers ook af. voor dit op geflame eindigd

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 22-07-2005 21:19 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begon er niet mee..maar sommige mensen snappen niet dat je zulke dinge weg moet laten en mensen nieuwe kansen moet geven op nieuwe fora..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz grav dit is opzich een best gereformeerd forum :P om het maar zoe te zeggen hahah, maar ik heb hier ook al cometaar gehad omdat ik aant leeshen deed met wat filipijnen en dat vonden ze rasistisch maar verders is het hier beter volk als op TZ of FOK of zow vertrouw me daar op, dit is een forum waar je daadwerkelijk wijzer van word en hier zin ook mensen waar je ingame wat aan hebt dus laat dat hack verhalen maar zitten, daar doen we geen van alle aan en er zijn er zelfs nog maar weinig die Irsoe spelen.

En was dat nou born nu heb ik ingame de neem DeHollander (alle nederlanders in de game komen naar me toe) en jij ziet me weer niet hahaha ik ben het middelpunt van alle nlers die daar spelen hahaha :P LOL

owja daves ik zat ff die links te checken in de startpost (nog nooit gedaan :P) 7 hearts werkt niet meer en die link van wie er van GOTrose speelt kan er denk wel af haha

En verders ga ik denk ckers weten Erose spelen, alleen nog iemand fixen met een credit card

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
die link met gotters die spelen heb ik gelaten omdat erose straks komt en er aardig wat over dneken dat te gaan spelen ;)

7 hearts heb ik gelaten omdat het weer online zou komen, hoewel ik daar ook weinig vertrouwen meer in heb (wel jammer). als erose komt haal ik alle links die niet meer van toepassing zijn echt weg.;)
als ik dan nog de TS ben. opmerkingen en aanmerkingen over wat jullie nog missen of vinden dat moet veranderen mailen naar *knip*. we hoeven geeen TS spam ;)

Prose is solo nogsteeds gevaarlijk, die mobs schoppen je kont elke keer maar, vandaar dat ik ook zo weinig "sit" :9 (als j begrijpt wat ik bedoel). maar je krijgt niet voor niets tonnen hp :D
nog 9 sp over en geld ook. skills maxen is gewoon een te dure grap na skill reset :p

[ Voor 1% gewijzigd door moto-moi op 24-08-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger190
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik heb het ff gespeeld, vond het wel leuk maar.. ik krijg het gevoel alsof 90% van alle rose spelers 12 jaar zijn, of zich gewoon supersimpel/onvolwassen gedragen :/
En wat me ook opvalt.. al drop je 1 (zupei ofzo? hoe heet dat geld?) op de grond.. komen er gelijk 20 spelers op af om het op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Zullie heet het en vreoger zuly.

Irose of Prose? zit nml een groot verschil in spelers gedrag. Irose is gewoon heel erg triest, mensen zijn "droppers"gewend daar. hackers ed die toenne geld dropte en dan een hele rits. verder, geld blijft geld. mensen zullen altijd alles pakken wat er gedropt wordhelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff tussen door trouwens voor mensen die het niet weten.
gebruik een proxy server voor Prose , en je kan het altyd blijven spelen _/-\o_
Dan surf je altyd met een ander IP address.

ik weet hem alleen voor planet internet
dat is : ga naar lan instellingen adres: proxy.planet.nl poort: 8080

Als je een ander server heb zoek dan daar ff op de site.
BornToHawker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:19:
ff tussen door trouwens voor mensen die het niet weten.
gebruik een proxy server voor Prose , en je kan het altyd blijven spelen _/-\o_
Dan surf je altyd met een ander IP address.

ik weet hem alleen voor planet internet
dat is : ga naar lan instellingen adres: proxy.planet.nl poort: 8080

Als je een ander server heb zoek dan daar ff op de site.
BornToHawker
En dan krijg je een filipijns ip?
Lijkt me niet hoor. Werken met een proxy kan een oplossing zijn, maar niet een planet proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol volgens heb je dan nog steeds een NL ip...
kan je beter deze gebruiken:

code:
1
202.57.100.83 80 high anonymity Philippines 22.07.2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol het gaat er alleen om dat je iedere x een ander ip hebt 8)7
Maakt nie uit uit welk land dat ip is/ als je maar iedere x een ander hebt :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:05:
het maakt zeker wel uit uit welk land je ip komt, ze blocken je ip niet als ze het in het spel zien maar ze blokken alles behalve filipijnse landen, dus als de block er is moe tje perse en filipijns adres vinden en aangezien daar vele mensen naar opzoek gaan is het melijk om een adres te vinden dat nog niet in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:05:
Oh mijn god. Denk je dat nou echt?
Noem eens 1 reden waarom ze dat zouden doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het altyd wel humor dat sommige het zo persoonlijk opvatten.
Ik zou zeggen praat is met een GM :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:34:
Vind het altyd wel humor dat sommige het zo persoonlijk opvatten.
Ik zou zeggen praat is met een GM :Z
Persoonlijk opvatten? Ik snap gewoon niet dat je dat zegt met die dynamische ip's. Ik vraag je om 1 reden, die geef je niet.

Maar als je logisch nadenkt: Ze blocken alle niet-filipijnse ip's -> DUS moet je aan een filipijns-adres zien te komen. Een dynamisch ip heeft daar toch niks mee te maken? Dus jij denkt dat ze iedereen gaan blocken die een vast ip heeft. Waarom zouden ze dat doen dan?

Sorry hoor, maar ik snap jouw logica gewoon niet. Dat wil niet zeggen dat je het niet uit mag leggen.
Dus ga je gang. Ik was gewoon erg verbaasd, was niet persoonlijk bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:19:
[...]

het maakt zeker wel uit uit welk land je ip komt, ze blocken je ip niet als ze het in het spel zien maar ze blokken alles behalve filipijnse landen, dus als de block er is moe tje perse en filipijns adres vinden en aangezien daar vele mensen naar opzoek gaan is het melijk om een adres te vinden dat nog niet in gebruik is.
al verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Dutch-Hane schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:32:
[...]
(Btw, ik heb een programma draaien, een proxy, eerst gaf hij een Japans ip en nu een Filipijns :Y), ik zou dus kunnen spelen na de IP block denk ik >:) )
Hmm... als ik een site als mijnip.nl ofzo pak laat hij gewoon m'n normale ip zien 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:34:
En Dutch-Hane , je ip word op internet gezet door je isp, dus alsje de ip van je computer verandert haalt alleen wat uit voor je thuis netwerk en hoe de switch/router het ziet
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:39:
[...]
En dan krijg je een filipijns ip?
Lijkt me niet hoor. Werken met een proxy kan een oplossing zijn, maar niet een planet proxy.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:19:
[...]
Sorry dat ik nogal wat quote hier, maar dit snap ik niet helemaal 8)7
Ohja evo die laatste reactie is behoorlijk nutteloos, we zien dat toch zelf ook wel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er zoveel mensen overstappen op pRose wordt het daar nogal druk, terwijl het alleen voor de Filipijnen bedoeld is. Daarom gaan ze alle ip's blocken die niet uit de Filipijnen komen.

Er is een manier om vanuit Nederland (of elk ander land) aan een Filipijns (of ander land) IP te komen. Je kan verbinding maken met een proxy, dat is een server waar je mee kan connecten, waardoor je het internet op kan met het IP van die proxy. Als je dus een proxy in de Filipijnen kan vinden, kan je dus gewoon pRose blijven spelen met dat IP, omdat ze die niet blocken.

Born zegt echter dat ze alle statische IP's gaan blocken, dus eigenlijk iedereen met een vaste breedbandverbinding.
Daarom moet je volgens hem met de proxy van Planet connecten, omdat je dan een ander ip krijgt. (Heb zelf geen verstand van proxy's, gebruik er nooit een, dus geen idee of dat zo is).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ja, nu snap ik het begrip proxy, bedankt daarvoor, maar lees aub m'n eerste quote..

Dit gaat een beetje erg offtopig :X

Je hoeft mij pRose ook niet uit te gaan leggen, lees maar eens terug wie de 'hype' op GoT is gestart :P

[ Voor 39% gewijzigd door Rooster op 23-07-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
het heet een "IP range block"
anders gezegd, de meeste van ons zijn niet geblokt en er is nog geen grote ip blok geweest. ze hebben alleen alle niet fillipijnse ip's 48 u in de gaten gehouden en er een aantal van geblokt om mensen af te schrikken.

de echte ip block komt nog, in de meeste landen zijn IP's anders op gesteld. ze zijn bezig met het uitzoeken welke "range" van IP's in de fillipijnen word gebruikt, als ze genoeg weten stellen ze de servers zo in dat IPs zonder die connectie gewoon niet kunnen verbinden.

Hierbij sluit ik ook het deel Prose en IP blocks, wel niet werkend gedoe af.
anders, rond het eventjes af mensen. word het met elkaar eens of iets. want anders gaat eht nergends heen
mensen die eht hier nog over willen hebben komen massaal maar naar het IRC kanaal. daar issie voor, dit kost te veel posts en niemand word het eens. verder gaat het niet echt over rose ;)

offtopic:
welles
nietes
welles
nietes
dat idee

/me Prose
Drop rate lijkt weer iets lager te zijn gemaakt, maar equip drops weer meer. :9 forest is opzich wel te soloen op lv 42. zolang je maar op een iet al te rustige plek hunt waar je alle mobs in je rug krijgt of te veel clowns tegen komt, want die doen pijn :'(. iemand al guardian tree's of grunter kings gezien?

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 23-07-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:07:
Ja, nu snap ik het begrip proxy, bedankt daarvoor, maar lees aub m'n eerste quote..

Dit gaat een beetje erg offtopig :X

Je hoeft mij pRose ook niet uit te gaan leggen, lees maar eens terug wie de 'hype' op GoT is gestart :P
Gaat idd offtopic, ik stop nu ook. Maar ik snapte niet echt wat je bedoelde met die quotes, en waarom je mij ook gequoted hebt. Ik antwoordde op Born, niet op jou.

Maar ontopic dus: Ben weekje geleden ofzo gestopt bij lvl 21 ofzo omdat de main-quest vanaf daar nog niet af was. pRose was wel ok, maar als het 12 euro per maand wordt, zoals nu ergens gezegd is, dat vind ik teveel. Ben nu klaar met mn studie ook, dus krijg straks een full-time baan. Niet handig om dan aan een MMORPG te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
daves2hd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:22:
*veel*

/me Prose
Drop rate lijkt weer iets lager te zijn gemaakt, maar equip drops weer meer. :9 forest is opzich wel te soloen op lv 42. zolang je maar op een iet al te rustige plek hunt waar je alle mobs in je rug krijgt of te veel clowns tegen komt, want die doen pijn :'(. iemand al guardian tree's of grunter kings gezien?
Jaa, ik heb 4 of 5 Tree's gezien, allemaal bij elkaar, dat was echt niet normaal :+
Ze waren bezig bij de spawn waar je bij Irose komt als je N-W doodgaat, hoop dat je snapt wat ik bedoel. Dat ik ze zag was nog voor ons Drop-event. Daarna niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
:9 net hoe je het bekijkt, zo lang je niet onder werk uren speelt nog goed te doen :p

ik weet niet of het 12 euro per maand word. andere game van GR kost 8 euro poer maand ofzo.
ik blijf nogsteeds rustig wachten tot gamesrouer zelf met prijzen of iets komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Waarom gebruiken(jatten) ze niet gewoon het idee van Areanet, die het spel Guild Wars uitgeeft :'( . Je betaald 50 euro (mag van mij best nog wat meer zijn voor een MMO) en hoppa je kan zo lang spelen als je wilt. Areanet geeft aan dat er nog een soort van add-ons komen op het spel dus zonder geld zullen ze ook niet zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gardiun tree midden boven /lnks van die bruine streep (gebergtu) van forrest map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
hier is een lijstje met wat filipijnse proxy's

IP:porttypeSSL supportcountry
203.177.182.88:3128elite proxy+Philippines
202.84.106.146:8080anonymous+Philippines
202.175.234.163:8080elite proxy Philippines
203.160.171.181:80elite proxy Philippines
203.215.77.161:80anonymous Philippines
203.215.77.163:80anonymous Philippines
203.215.77.165:80anonymous Philippines
202.8.254.54:80anonymous Philippines
203.215.77.164:80anonymous Philippines
203.215.77.162:80anonymous Philippines
202.57.100.83:80anonymous Philippines
203.131.185.146:8080anonymous Philippines

Ja, ik weet het, de tabel ziet er niet uit maar ik heb er een hele tijd aan zitten knoeien :D

Edit:
daves2hd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:22:
Hierbij sluit ik ook het deel Prose en IP blocks, wel niet werkend gedoe af.
Ik was zelfs zo lang bezig dat ik dit niet heb gelezen 8)7
Euuj :D

[ Voor 14% gewijzigd door Volvados op 23-07-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brr ben wel vaak in beeld.
Hij is netjus hor Yv3z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer ka je ook niet doen he, maar ik ga nou maar weeres bij de filipijnen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Nou lui, veel plezier nog met de proxy's ik ben morgen naar Corsica. Over 3 weken terug :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:06:
Nou lui, veel plezier nog met de proxy's ik ben morgen naar Corsica. Over 3 weken terug :Y)
jij hebt het echt goed bekeken, vele plezier nog, en hou ook vakantie niet als de rest van die gekken die sdit forum gaat checken hahah :P

Kan er iemand mij vertellen waar je skills kunt resetten naar lvl 30 en krijg je dan het geld terug dat het je gekost hebt om de skills te maxen, ???

En wat is dat stanima eignelijk als je bij character eigenschappen (ALT - a) kijkt

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je krijgt je geld niet terug dus het zal je een bedrag kosten
ik ben btw terug maar niet actief ingame op t moment
Stamina... Gebruik je om een monster te summonen of charm ofzo te gebruiken
heeft iemand al charms in prose gzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
/me Prose
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:37:
[...]

Kan er iemand mij vertellen waar je skills kunt resetten naar lvl 30 en krijg je dan het geld terug dat het je gekost hebt om de skills te maxen, ???

En wat is dat stanima eignelijk als je bij character eigenschappen (ALT - a) kijkt
Skills kun je Ressetten op de Zelfde plek als je stats kunt Resetten in Zant (die cornel ofzo naasr warren).

Zoals die gozer zelf zegt, is dat hij niets kan vergoeden wat de skills je hebben gekost om te levelen of de boeken van de skills kan vergoeden (je gooit dus een hoop geld de lucht in).
verder kost het je 1k om de skill reset te laten gebeuren.

Staminia is een Irose iets en je had idd charms (bloodcharm, icecharm, sparklecharm). die een soort AOE skills zijn die je eenmalig kan gebruiken. en je gebruikt het idd ook om beesten te summonen.

In Prose is nog niets hiervan toegevoegd, en het is nog niet bekend of het komen gaat. ik voorspel charms nu veel nuttiger en dus second job (lv100+) spul. want Iros had je niet voor niets op het begin 20k staminia, omdat je op lv 1xx toch al weinig meer aan die dingen had zou je er dus meer kunnen gebruiken achter elkaar. helaas was het heerlijk om te lvlen alslv 30 met 4 charms @ aqua. zo 3 lvl's up met beetje luc ken kings. dus toen maakte ze het 5k staminia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ben je toch wijs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:36:
[...]

Uhm, op het stand met je laptop en wifi rose spelen, en 'ingame' een paar meiden proberen op te pikken? :)
Nou zo erg ben ik nou ook weer niet. 8)7
Lekker gameboyen op het strand :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat was het einde van Prose, de block zit erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het niet meer, maar ff getest en ik kom er nog op. Zonder proxy enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:59:
Ik speel het niet meer, maar ff getest en ik kom er nog op. Zonder proxy enzo.
Vreemd ik nu ook ineens en daarnet werd ik erafgegegooid en bij opnieuw proberen kreeg ik de melding Latest version could not be checked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow wat is het stil hier~!
trouwens: mijn ip is niet geblockt maar mn account is denk ik gewoon verwijdert want hij zegt dat mn account niet bestaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vraag me toch een keer af wanneer Erose dan eraan komt. Ook niks geen verwachting...?? Vind weer beetje vaag allemaal. Tis toch echt in Juni al bekend gemaakt dat ze hier mee zouden komen maar ze laten iedereen weer (te lang) wachten.

en idd het is stil hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ze verwijderen idd ook je account ;) de IP blok duurt nogwel ff denk ik.

erose komt volgende maand, meer is nog niet bekend.
tja lang wachten, het is een net startend bedrijf. waarschijnlijk is de versie die erose krijgt al bekend toen de deal werd gesloten.
maar gamesrouter wilt geld zien. en niet beta testen, dus ze wachten rustig tot de game iets verder af is en dus betalen waard word. dan een korte beta test om mensen te trekken, servers testen.
en maar vangen, waarschijnlijk ook geen actieve GM's daar.

Ik kwam dit laast nog tegen in Prose
zie de chat bovenaan, wat de GM zegt
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/screen039.jpg

Ben zelf nu eens begonnen met MapelStory. opzich wel geinig spelletjes maar het 2d zorgt voor veel nadelen soms. maar als het goed is komt je later met skills die er wel opgebouwd zijn om groepen enz te raken :p
lv 11 Bowman nu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

daves2hd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:13:
waarschijnlijk ook geen actieve GM's daar.
Uhh waar haal je die info nou weer vandaan. Dit is er namelijk in dat interview gezegd:

RoseGuru.com: Will there ever be any form of 'Player GMs' or will GMs strictly be GamesRouter staff members?

GamesRouter: The GM team will be entirely made up of GamesRouter staff, and will also have two of the Korean developers working with us in the GamesRouter offices to help run and maintain the game.

Dus ja er komen GM's en ik verwacht ervan dat die echt wel een stuk actiever zullen zijn dan de GM's van IRose.
daves2hd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:59:
ik zeg toch ook niet dat er geen enkele GM komt,.... lees toch eens :o

ik zeg alleen dat die GM's waarschijnlijk niet actief zullen zijn, en nee daar bedoel ik niet mee dat je ze nooit ingame zult zien. en die interview is nogsteeds niet echt.
verder is het wat ik tot nu van gamesrouter denk dat het worden zal... (daarom staat er ook waarschijnlijk)
Aha op zo'n manier.. Nouja tis alleen kwestie van afwachten dus we kunnen er allemaal nog niks over zeggen.. Ik verwacht dat ze wel behoorlijk actief zullen zijn aagezien ze daar ook mede voor worden betaald.

Dat interview.. Tja tis nog steeds niet ontkend of geconfimeerd dat het echt is door Gravity of Gamesrouter. Ik denk zelf eigenlijk van wel aangezien ruseguru nou niet echt bekend staat om geruchten zomaar de wereld in te helpen.

Btw er is een topic geplaatst op het forum van gamesrouter waar ze om de paar dagen antwoorden geven op vragen KLIK.

[ Voor 51% gewijzigd door William/Ax3 op 25-07-2005 17:27 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Activer zijn als Irose is neit zo moeilijk :P en i kdenk dat ze inderdaad ook wel ergens verplicht zijn gm's te hebben het hoort gewoon bij dit spel. En opzich is gamesrouter een professioneel bedrijf dus ik denk ook wel dat ze hun best doen voor dit spel, zeker omdat het nu al wel duidleijk is dat het groter als MIR word, wat ook onder gamesrouter valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ik zeg toch ook niet dat er geen enkele GM komt,.... lees toch eens :o

ik zeg alleen dat die GM's waarschijnlijk niet actief zullen zijn, en nee daar bedoel ik niet mee dat je ze nooit ingame zult zien. en die interview is nogsteeds niet echt.
verder is het wat ik tot nu van gamesrouter denk dat het worden zal... (daarom staat er ook waarschijnlijk)
en ik heb het invergelijking gesteld met de GM's van Prose. die hebben een eigen message boards op gezet. en zijn daar actief als in de game, puur voor de lol. (en dus niet alleen bij events, ed)

Irose GM's waren wel degenlijk actief, elke week kwam je er vroeger wel een tegen. ze zijn allang niet meer actief om hele andere redenen. Prose bv. en nog veel meer als je eventjes goed rondkijkt en denkt.

[ Voor 20% gewijzigd door daves2hd op 25-07-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de gm's van irose zijn niet met prose beezg hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze op de meeste vragen antwoor dgeven op dat gamesrouter forum, ALS ze inderdaad op alles antwoord gaan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:05:
nog ff een screen van de junion aqua voor de gene diehem nog neit waren tegegekomen

[afbeelding]
hoe the fuk heb je die skill van lvl 70 gekregen?!?!?, hack?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je Irose gewent bent? :P
Uitleg: Evo speelt Prose, Dat is zeg amar een andere versie van Irose wat jij speelt en kun je dus sommige skills eerder. Duidelijk? :*)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:01:
[...]

hoe the fuk heb je die skill van lvl 70 gekregen?!?!?, hack?!?!?!
Dit is geen Irose idd Prose zit heel anders in elkaar qua skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ik las ergens dat die block er al is,vaag kan het nog steeds spelen.
Latest version could not be checked tja heb ik ook wel is last van, start rose opnieuw en je speelt het weer
Zijn jullie ook actiev op gamerzplanet?/

damm was net weer ffys op irose ?/ damm ts egt verneukt verneukt.
ffys al mn items droppen, en dan maar wachten tot je prose weer op kan
VAARWEL irose g3 clan ;( 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Block is er inderdaad nog niet, ook al zijn ze vandaag al wel heel de dag aan de servers bezig

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

OK de eerste vragen en antwoorden zijn gegeven hier dus klik.

Hier is de copy paste:

Q1 - How will cheaters be dealt with? There is ALOT of cheating happening in iROSE and NOTHING has been done.
A1 - GameGuard / NProtect and round the clock GM monitoring, we will do everything in our power to keep ERose free from cheats, we will also have in place a 24/7 support system (phone and email) with which you can contact us, if you suspect any form of foul play a GM will be there in minutes to investigate!

Q2 - How will you deal with the "hackers". The no-lifers that use a bug to give themselves GM powers. How will you prevent this?
A2 - See A1

Q3 - Do you have a date (even a tentative one) for Erose going online?
A3 - Mid August.

Q4 - Is Irose going to close? If so, will it close permanently for ALL players (not just, for example, blocking European IP's).
A4 - Yes, IRose will completely shut down for all players.

Q5 - Who will be able to play Erose?
A5 - Anyone with a suitable PC, an Internet connection and an active account

Q6 - Will the skill system be like Irose or Prose?
A6 - ERose will be a mirror version of IRose.

Q7 - How much ingame monitoring, gm activity etc will there be? (We want Erose to be clean and fair for everyone).
A7 - We will have GM's in-game 24 hours a day, 7 days a week, if anything escapes our GM's we will also have a 24/7 support line so you can call us at any time, character names will be censored, and a swear filter will be put in place.

Q8 - How long will the free trail be?
A8 - The free trial will be for 14 days.

Q9 - Will none europeans IP be banned
A9 - We will not ban any IP's, but we do recommend that if your have a local server, you play your local server.

Q10 - Will p2p items such as Seraph Wings, different hair styles and faces, etc. be available?
A10 - Unknown at this time.

Q11 - Will iRose "shutdown" or will countries with access to eRose be banned from iRose?
A11 - IRose will shutdown.

Q12 - Gravity states that the following 17 European nations, England, Norway, Sweden, Finland, Holland, Iceland, Gibraltar, Greece, Turkey, Cypress, Malta, Poland, Denmark, France, Belgium, Switzerland and Luxemburg, will be given access to eRose.
In the interview between Games Router and RoseGuru (a ROSE fansite) it was said that US ip's will be allowed onto eRose.
Can you clarify which of the above statements is true?
A12 - Anyone can play ERose from anywhere, however, we can only advertise in the 17 European countries you have mentioned above.

Q13 - will all currently known bugs/hacks be fixed in ERose (there are still massively bugs around, GUI ones and many other not very critical stats/etc hacks) ?
A13 - We hope so we will have 2 korean techies from Gravity living and working with us from the begining, so communication beween ourselves and Gravity will be excellent, we will also be implementing the NProtect anti-hack mechanism to help secure our service against most of the exploits and hacks available for Rose at this time.

Q14 - Will Gamesrouter give some warranty that if game is going to be p2p - users gets some warranty on reaction times and bugfixes?
A14 - Any and all bugs will be fixed in the shortest timeframe possible, we'd love to be able to say that all bugs will be fixed in under an hour, but we cant, each bug presents its own set of problems and because of that the 'fix time' will differ.

Q15 - How many planets will be released in eROSE?
A15 - 3

Q16 - Can play people from Czech Republic and Slovakia?
A16 - Yup

Q17 - Will be possible after p2p system comes to pay via Paypal?
A17 - No, we have no plans to allow payment via paypal in the foreseeable future, other payment options such as 'pay by cash' are being looked into.

Q18 - Each version for each country will be translated?
A18 - We will start with an English version of the game with other languages possibly introduced at a later stage, support will be multi-lingual.

Q19 - Do we have any warranty, if we start to play before p2p, you will don't delete our characters when eROSE comes p2p?
A19 - There will be no wipe from open beta - P2P unless a major bug / problem is found during that time,

Q20 - Will there be any in game playing mods who will kick people for flaming upon other players?
A20 - We will have GM's monitoring the game 24/7

Q21 - do you think there be anyway to link clan chat ingame to irc (internet relay chat)?
A21 - No.

Q22 - Im not from europe (not even near ) and i want to know if i will be able to play Erose . Right now i can only play to irose (Im from canada).
A22 - Yes, you can play ERose.

Q23 - When i play Irose , i play whit 2 computer at same time ... i will be able to do the same thing whit erose ... if yes , i will need to pay 2 time ??
A23 - 1 character per account online at any one time, if you want to play on 2 computers at the same time you will need 2 accounts.

Q24 - I want to know if there will be more GM presence (in game)and i also want to know if there will be more event ( xp event , quest event ... item )
A24 - Yup, we will have GM's in-game ALL the time,

Q25 - Can play people from Spanish?
A25 - Yes.

Q26 - Is iRose SHUTTING DOWN COMPLETELY FOREVER?
A26 - Yes.

Q27 - Will Castle gear be implemented?
Are there new items?
Will there be New and/or edited Quests?
Will 3rd job classes be introduced?
Are the currently missing skills implemented? (for example, "Butterfly" for Muses)
Is it possible to get your clan grade higher than 3?
Are the emoticons implemented?
A27 - These questions i will get answered for you at a later date, as of now it is unknown.

Q28 - I am a Singaporean. I was wondering if i would be able to play EROSE? Or would my IP be blocked even though i am willing to pay the required amount?
A28 - Yes, you can play

More questions and answers comming soon!

Dus JA mensen mid augustus gaat het beginnen.. Skill system een mirror van IROSE _/-\o_. Dus dan ga ik mooi voor wederom mage.

En ja Irose stopt dus definitief.

En de GM's zullen dus 24/7 bezig zijn :*)

Dus kennelijk zoals ik al dacht was het interview van roseguru dus waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GameGuard / NProtect and round the clock GM monitoring, we will do everything in our power to keep ERose free from cheats, we will also have in place a 24/7 support system (phone and email) with which you can contact us, if you suspect any form of foul play a GM will be there in minutes to investigate/
dat is op zig wel aardig dat game gaurd maar hacker maken tog wel een bypass.(zullen ze wel ff mee bezig zijn)

A8 - The free trial will be for 14 days <----what the fuck dat word betalen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:37:
dat is op zig wel aardig dat game gaurd maar hacker maken tog wel een bypass.(zullen ze wel ff mee bezig zijn)
Ach vast wel maar zoals je ziet staan door de actieve bijdrage van GM's en gebruikers kunnen mailen als ze denken dat er vals spel word gespeeld dan doen ze alsnog er wat aan. Ik geef ze de voordeel van de twijfel.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:37:

A8 - The free trial will be for 14 days <----what the fuck dat word betalen
Ja dat was al wel duidelijk natuurlijk. Niet meer dan logisch toch? De wereld draaid om geld. Waar ik wel benieuwd naar ben is of dat geld voor iedereen dus ook als je zeg maar pas later gaat spelen. Ik denk dat ze dat ermee bedoelen en niet dat de Beta 14 dagen gaat duren.. Wat echter natuurlijk ook het geval kan zijn. Maar mij lijkt het logisch dat nieuwe spelers ook al beginnen ze over 1 jaar dat ze een free trial eerst kunnen spelen.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:39:

Overal waar ik kijk staat: Currently Active Users Viewing This Thread: Ax3

p.s: wat was de site van Erose ook al weer ik kan hem niet terug vinden.
Hehe dat komt omdat ik die threads gewoon steeds open heb staan en soms ff refresh doe.

site klikerdeklik

[ Voor 19% gewijzigd door William/Ax3 op 27-07-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen inderdaad een trial versie dus dat is mee dat je het spel voor het eerst start en dan begint de teller, geen beta.

ookal zeggen ze hier weer van wel :S

Q19 - Do we have any warranty, if we start to play before p2p, you will don't delete our characters when eROSE comes p2p?
A19 - There will be no wipe from open beta - P2P unless a major bug / problem is found during that time

Ik ben een Prose speler en ik baal ook wel dat ik er tussen lees dat Erose op Irose gebasseert word en niet op Prose, vink jammer :P

Ik heb trowuens heel dat interview gelzeen en het komt echt 10x voorbij dat echt iedereen kan spelen, zelfs iemand die vroeg dat ij vanuit spanje kon spelen :S dat is EUROPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Jammer dat ze Irose gebruiken en niet Prose. ondanks een hoop nog niet goed uitgewerkte dingen in Prose, zoals een aantal skills. hun lvl, effecten of bugs erin.

Vind ik het beter, balanced het toch meer dan Irose.

Ik ga denk ik de 14 dagen trail doen, als een goodbye voor rose. voorlopig iig, heb het wel gezien eventjes met opnieuw starten en opbouwen.

Verder blijf ik GR als een te "we want cash" bedrijf zien, zoals geen IP block. betekend dat heel de wereld die geen local hebben (heel azie heeft local) moeten naar Erose.
ik mis luna wel een betje, Yeti sport heel de dag.
of een GMG op m'n neus aan het rond jumpen, maar toch ik denk dat ik na 14 dagen trail voor gezien hou :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb net ff gepost op gr met onder andere wat dingen dat jij ook zei dave,

en ja wat ersoe betreft het spel lijkt me echt wel vet zo en opzich ziet het er naar uit dat je nu wel goed kan door levelen en niet sne leen reset tegenkomt, voglens mij hebben ze dit spel wel goed onder de knie (In theorie dan)

Maar het licht natuurlijk ook aan het volk, vooral van dit forum denk ik van hoeveel er doorgaan, je moet tenslotte wel een leuk groepje overhouden.

Ik stop nu troweuns wel met Prose aangezien het toch niet die versie word

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik ga zowiezo die 14 dagen vol maken :)

Betalen ga ik er niet voor doen, tenzij het spel me in die 14 dagen het complete oude gevoel terug geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOOOOh Yes ik vind Irose versie stukken leuker man ik ga zeker betalen >:) :*) >:)

Ik heb er weer helemaal zin in :P

Overal waar ik kijk staat: Currently Active Users Viewing This Thread: Ax3

p.s: wat was de site van Erose ook al weer ik kan hem niet terug vinden.
ty Ax3

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag jeer inerdaad oo ktussen ja met je berichtjes, maar ik dnek er ook inderdaad voor te gaan betalen maar ik wil meer mensen MEER MEER MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 01:07:
IK heb net ff gepost op gr met onder andere wat dingen dat jij ook zei dave,

en ja wat ersoe betreft het spel lijkt me echt wel vet zo en opzich ziet het er naar uit dat je nu wel goed kan door levelen en niet sne leen reset tegenkomt, voglens mij hebben ze dit spel wel goed onder de knie (In theorie dan)

Maar het licht natuurlijk ook aan het volk, vooral van dit forum denk ik van hoeveel er doorgaan, je moet tenslotte wel een leuk groepje overhouden.

Ik stop nu troweuns wel met Prose aangezien het toch niet die versie word
even offtopic, maar zou je op je spelling kunnen letten? ik kijk helemaal scheel van je berichten 8)7

verder: ik denk dat ik niet ga betalen voor rose, ik hou er niet van te moeten betalen voor een online game waar vooralsnog zo veel aan gesleuteld moet worden, en ze moeten hun updates wel wat vaker doen dan Irose dat nu doet, elke keer als er zich een probleem voor doet dan duurt het weken tot zelfs maanden totdat er een oplossing gegeven word, tevens word er op de site zelf absoluut nergens op gereageert, ook niet op de velen bugreports die ik heb gedaan, zolang dat niet verandert ga ik ook niet betalen voor me spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk word de service stukken beter en komen er dus ook sneller updates enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:44

Haan

dotnetter

Goed nieuws over Erose! Ik zal in ieder geval de free trial gaan doen :p, maar ik weet nog niet of ik veel tijd heb om te spelen vanaf september. Zo ja, dan kom ik zeker meedoen weer!

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet SythAdmin en voor andere mensen die hetzelfde denken dat het nu geen beta meer is maar een echt spel dus als hun zeggen dat ze de eerste 3 planeten verrewel af hebben geloof ik dat ook. Ook al zin er de laatste tijd geen updates voor Irose geweest ik denk echt wel dat ze er goed mee bezig zijn geweest en voor het bedrag van 12 euro per maand vind ik dit echt wel een goed spel WoW is 15 euro en daar ben je serieus al binnen een paar maanden mee klaar van wat ik hoor.

In andere woorden ik verwacht goede service, een goed spel en een snelle oplossing van huidige bugs die nog in de game zitten. (Je kan overigens niet verwachten dat het spel zonder bugs op de markt zal komen omdat de meeste toch pas zichbaar worden als je het spel speelt.) Ik zie er dus echt naar uit om Erose is goed te gaan spelen en zonder de gedachten in me achter hoofd dat er een block komt of een reset of zo net als bij de andere roses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:58:
Vergeet niet SythAdmin en voor andere mensen die hetzelfde denken dat het nu geen beta meer is maar een echt spel dus als hun zeggen dat ze de eerste 3 planeten verrewel af hebben geloof ik dat ook. Ook al zin er de laatste tijd geen updates voor Irose geweest ik denk echt wel dat ze er goed mee bezig zijn geweest en voor het bedrag van 12 euro per maand vind ik dit echt wel een goed spel WoW is 15 euro en daar ben je serieus al binnen een paar maanden mee klaar van wat ik hoor.

In andere woorden ik verwacht goede service, een goed spel en een snelle oplossing van huidige bugs die nog in de game zitten. (Je kan overigens niet verwachten dat het spel zonder bugs op de markt zal komen omdat de meeste toch pas zichbaar worden als je het spel speelt.) Ik zie er dus echt naar uit om Erose is goed te gaan spelen en zonder de gedachten in me achter hoofd dat er een block komt of een reset of zo net als bij de andere roses
Hebben ze gezegt dat het 12 euro per maand is?
Owww het intervieuw van guru is waar :P

ja evo we weten nu wel dat jij denkt dat het waar is

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in tegenstelling dat andere mensen op dit forum geloof ik inderdaad dat het waar is ze hebben geen reden om valse informatie te geven toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
nee hoeft nogsteeds niet waar te zijn, meeste van die info was al te vinden op andere sites en dingen. over geld is gewoon nog niets gezegd dus :9 ik geloof pas iets als het op erose of gr site zelf staat :Y) en op GR staat not TBA.
btw het is een engels bedrijf en het is 12 POND. als nog 15 euro ;)
tenzij het 8 pond is dan wel 12 euro
teminste op GR site zie ik een pond tekentje

SythAdmin weet niet hoelang je speelt. maar over dat GM's niet reageren of er weinig word gepatched is een grote reden voor. Erose zal net als de oude Irose elke week een patch krijgen als mogenlijk en een server onderhoud.

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 27-07-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klinkt al een stuk vertrouwender eigenlijk. Ga zeker deze 14 dagen benutten daarna alsnog even kijken of ik er voor wil betalen. We weten wat we kunnen verwachten nu. Aangezien de meesten wel Irose veel gespeeld hebben.

Hangt voor mij ook grotendeels af wie er dit allemaal spelen. Vooral benieuwd wat de mensen doen waar ik destijds mee speelde. Localhost al gister even gesproken. Maar luitjes zoals Dub,4th, haantje enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was idd 8 pond op die site dan vind ik 12 euro ongeveer :P maar toch ik geloof het we zullen zien hoe het word meer kun je toch niet doen

ik g anu ff die p2p q's op gr lezen ik geef zo wel weer cometaar

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:16:
was idd 8 pond op die site dan vind ik 12 euro ongeveer :P maar toch ik geloof het we zullen zien hoe het word meer kun je toch niet doen

ik g anu ff die p2p q's op gr lezen ik geef zo wel weer cometaar
Man, lees je post eens door voor je submit. Klinkt misschien wat zeikerig, maar zo onwijs veel fouten iedere keer, leest gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:14:
ik zag jeer inerdaad oo ktussen ja met je berichtjes, maar ik dnek er ook inderdaad voor te gaan betalen maar ik wil meer mensen MEER MEER MEER
Evo ff op je spelling letten inderdaad..

Maar ter reactie hierop. Als er iemand nou een lijstje maakt in PHP (ben der niet handig in ;) ) zodat wie er naar Erose gaan daar zich ff kunnen inschrijven dan is dat ook duidelijk, met daarbij of je gaat betalen of alleen eerst de trial doet en daarna wel verder ziet.

[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 27-07-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
doe dat nogmaar niet :+ beter te wachten tot het zo ver is. misschien tegen die tijd meer mensen of misschien minder. anders blijven de quoten en posten en aanvullen ;)

die typo's komen vanzelf wel goed :p maak ze zelf ook veel, dus lees er zo overheen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we nou nog moeilijk doen denk ik, een lijstje maken, pas ergens halverwege die 14 dagen trial, omdat de meeste toch met tegenzin overnieuw beginnen en eigenlijk weer op zoek zijn naar het oude Rose feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kunnen we die lijst wat we eerder voor Irose gebruikte met lvl en job enzo weer gebruiken.
http://rose.azwart.nl/ as de site als goed is (kan eht niet controleren, zit achter een proxy block op werk ;))
Weet niet meer wie voor deze site de verantwoordelijke was. Misschien dan met kleine toevoeging of je op Erose wel of niet doorgaat p2p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zet je naam erin en (erose) erachter gewoon lvl 0 en dan wat je waarschijnlijk gaat worden :)
ik ga al een beetje kijken hoe ik mn skills ga doen

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand mij die files kan geven wil ik hem wel aanpassen, ik heb alleen gene zin om vanaf 0 af een php systeem op te bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet alleen nog dat het van iemand was die uiteindelijk naar WoW overstapte. Maar als je dat dan kan aanpassen zou natuurlijk mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik ga de trial proberen en als het bevalt ga ik mischien ook nog betalen.
Maar ik hoop stiekem dat het lvl systeem van voor de eerste reset in IRose wordt gebruikt.
Ik vond het het mijn dealer inelkgeval hopeloos saai worden,dus denk aan een Scout of een PvP Mage. Snel lvlen en sterk in PvP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
op de site staat letterlijk: Door OkkE
meer zeg ik niet xD

hoop idd dat ze weer naar het sneller lvl systeem overstappen. rose is gemaakt om snel te lvlen, anders haal je die lv 200 nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraekje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-08-2024
Mensen, weten jullie wanneer ERose komt?, en denken jullie dat er hetzelfde gaat gebeuren als na de reset bij Irose? (dat hacken enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:44

Haan

dotnetter

Fraekje schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:50:
Mensen, weten jullie wanneer ERose komt?, en denken jullie dat er hetzelfde gaat gebeuren als na de reset bij Irose? (dat hacken enz)
Dit is toch geen serieuze vraag hè? 8)7 Heb je de afgelopen 100 posts gemist?

Kijk hier eens: [rml]William/Ax3 in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 10"[/rml]

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 28-07-2005 09:04 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubst4r schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:04:
Ik ga de trial proberen en als het bevalt ga ik mischien ook nog betalen.
Maar ik hoop stiekem dat het lvl systeem van voor de eerste reset in IRose wordt gebruikt.
Ik vond het het mijn dealer inelkgeval hopeloos saai worden,dus denk aan een Scout of een PvP Mage. Snel lvlen en sterk in PvP :)
Haha het leeft gewoon nog ;-) Billie dat wordt straks toevoegen en samen eens snel lvlen ;-) Alleen nog in dubio welke class ik ga nemen :S

Ben idd ook best blij dat oude systeem er weer komt. Heb kort prose geprobeerd maar oude systeem ben ik meer gewend en weet ik wat er te wachten staat.

ps. waar blijft 4th? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraekje schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:50:
Of kijk hier is de Q &A op GR forum
http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=101

en 4th ging toch op vakantie laastte x dat we hem hier en in game zagen, volgensmi hoor weet ook neit ckers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:01:
Misschien kunnen we die lijst wat we eerder voor Irose gebruikte met lvl en job enzo weer gebruiken.
http://rose.azwart.nl/ as de site als goed is (kan eht niet controleren, zit achter een proxy block op werk ;))
Weet niet meer wie voor deze site de verantwoordelijke was. Misschien dan met kleine toevoeging of je op Erose wel of niet doorgaat p2p.
Nah Okke heeft die pagina gemaakt.
Ik heb het plan om (samen met Rakkerzero en jullie input en feedback) een nieuwe lijst te maken. Echter wacht ik nog even, tot al deze shit voorbij is, en we (waarschijnlijk) allemaal op eROSE spelen... :)

Verder heb ik zelf ook nog niet zo veel kunnen doen, aangezien ik het superdruk heb de laatste tijd,
heb ik er nog totaal geen tijd voor gehad.
Ik hoop dit in de toekomst te kunnen veranderen, en een nieuwe lijst te maken... :)

Zaterdag ga ik voor een week op vakantie, dus dan ben ik er sowieso weinig. En na die week, kan ik ook niet zeggen wanneer ik tijd heb om aan de slag te kunnen aan de (nieuwe) lijst
Sorry, maar ik denk niet dat het betrouwbaar is. GamesRouter is een Engels bedrijf, en als je dan het bericht van de topicstarter leest, kom je superveel fouten tegen... Je zou toch zeggen van een Engelsman (aangezien het een Engels bedrijf betreft) dat de Engelse taal dan goed beheerst word? :? ;)

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 28-07-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Er is echt geen nieuwe lijst nodig vind ik :o gewoon bovenaan op Okee klikken enm um een mailtje sturen als Erose begint, fotie het reset en de clasn weghaalt. en als we emaal clans hebben de clans weer toevoegd.

mjah ik geloof prijzen en alles pas 100% als het gewoon lettertlijk op GR en Erose site staat. waar het hoort. ik denk dat het beste is Erose te laten zoals het is, tot het er echt is. want lijkt me sterk dat heel Gravity aan een nieuwe rose versie gewerkt heeft (de Prose versie) en het alleen voor Prose gebruikt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

GJ-tje schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:36:
Sorry, maar ik denk niet dat het betrouwbaar is. GamesRouter is een Engels bedrijf, en als je dan het bericht van de topicstarter leest, kom je superveel fouten tegen... Je zou toch zeggen van een Engelsman (aangezien het een Engels bedrijf betreft) dat de Engelse taal dan goed beheerst word? :? ;)
Lol ik zie eigenlijk alleen fouten in de vragen.. Die vragen zijn dus eerder door forum bezoekers letterlijk gesteld. In de antwoorden zie ik nergens eigenlijk een fout.
GJ-tje schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:36:
Nah Okke heeft die pagina gemaakt.
Ik heb het plan om (samen met Rakkerzero en jullie input en feedback) een nieuwe lijst te maken. Echter wacht ik nog even, tot al deze shit voorbij is, en we (waarschijnlijk) allemaal op eROSE spelen... :)

Verder heb ik zelf ook nog niet zo veel kunnen doen, aangezien ik het superdruk heb de laatste tijd,
heb ik er nog totaal geen tijd voor gehad.
Ik hoop dit in de toekomst te kunnen veranderen, en een nieuwe lijst te maken... :)

Zaterdag ga ik voor een week op vakantie, dus dan ben ik er sowieso weinig. En na die week, kan ik ook niet zeggen wanneer ik tijd heb om aan de slag te kunnen aan de (nieuwe) lijst
Ok dan das relax.. Ik denk dat bijvoorbeeld een filter waar je op job/2nd job kan filteren ook wel welkom zal zijn.

Misschien kunnen de filters per GOT clan er gewoon uit en vervangen worden door 1 die alle clans op naam sorteert. En dat mensen hun eigen clan bijvoorbeeld ook gewoon in kunnen vullen in plaats van anders want dat zegt nog niet veel natuurlijk.

Nouja ik loop dus ff beetje vooruit we zien het wel eigenlijk allemaal. Prettige vakantie alvast ;)

[ Voor 54% gewijzigd door William/Ax3 op 28-07-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo volgens mij is dit nu egt het einde van prose :r
kryg nog steeds dat eenu schermpju te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die japaners/koreanen sporen ook echt niet hoor af en toe, check dit dan:

http://www.roseonline.co.kr/pds/tvmovie.asp

Soort van how to play rose verhaal, en aan het eind van elk deel hebben ze er zelfs een soap van gemaakt of korte film hoe je het wilt noemen.

ongamenet_041018.wmv, (2de filmpje) is trouwens wel waard om te downloaden, laten ze alle skills van 2de job in actie zien, beeldkwaliteit zuigt echt, maar ik had sommige dingen nog nooit gezien in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
mjah mag ik wel eventjes melden dat dat Krose is. ook weer een andere versie. tenzij jij me bij Irose al die skills kan laten zien ;) nog nooit een hawker gezien met crit up of dodge up. een scouter met blind :p etc :o
die Krose skills zijn wel veel sexyer, zijn de zelfde skills als op irose site zo een beetje :p

niets vreemd, Gravity heeft meer van zulke dingen. ook voor ragnarok, maar je zal maar de presentator zijn xD die soap slaat alles xD

grmbl wrm moes tje met zo iets komen, heerlij kachtergrond muziekje bij soap (1e soap dan van ongamenet_041018) :p nu wil ik rose spelen xD

[ Voor 32% gewijzigd door daves2hd op 29-07-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
dus de zogenaamde interviews zijn nep als voorspeld door velen :Y) hallo Prose versie bij Erose ;)
ik hoop eigenlijk Krose. daar is teminste nog echt over na gedacht. bij de Prose versie is niet helemaal gedacht aan alles, zoals katar krijgt 3 sterke power atks en bow maar 2.
de oudste rose versie is het beste denk ik, want het speelt sneller (fijner).
alle nieuwe versies van Irose/Prose levelen slomer, lopen slomer, krijg je minder exp, heb je meer exp nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de rose voor de rest nooit meegmaakt dus weet niet echt hoe snel je daar levelde maar van mijn mag het wel iets sneller maar ook niet zoals je nou tot lvl 20 zo snel kan levelen, dat maakthet spel toch iets minder uitdagender..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ik heb het over lv 50 in 2/3 dagen (full time spele dagen) is te halen :p rose speelde naar mijn mening een stuk minder lekkerder na de reset. het mist gewoon een bepaalde speed, ook dat skills langzamer rechargen. bij Prose kan ik er nog wel wat van begrijpen gezien skills daar al veel sneller meer dmg doen.

owja, voor iedereen. laat Erose nieuws en zogenaamde Q&A/interviews zitten, niet posten. je kan de betrouwbaarheid alwel zien met dat eene dingetje. pas als het officieel op de site staat als officieel nieuws kunnen we ernaar gaan kijken :9

offtopic:
zijn er nog mensen die iets aan de start post willen? iets erbij, verandert of eraf :? zo ja, meld het me eventjes via mail. wat er bij/af/anders moet hoe (bv iets moet verandert worden, meld dan ook hoe je het zou willen zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Hmm beetje vaag dat gedoe.. Irose is toch nog steeds en zal totaal nog steeds verrot zijn en blijven.. Die Q/A op dat gamesrouter forum geloof ik echter verder (na dat sluiten) nog steeds wel.. We wachten het nu maar gewoon geduldig af en zien wel wat er komen gaat.

Die skills van Krose.. Tja zien er wel lollig uit maar vind wel dat Cleric job dan eigenlijk meer nutteloos is vergeleken met Irose.
Mhaona schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:51:
weet een van jullie ook waar je de p2p hair face en body kan downen ?

alvast bedankt
Nope mag je hier ook niet vragen btw tis een hack.

[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 30-07-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25

Mhaona

hehe

weet een van jullie ook waar je de p2p hair face en body kan downen ?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag pROSE spelen maar ik kan het nergens downloaden

Kan iemand hier een linkie neerzetten (die het doet)

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben je ongeveer een half weekje te laat mee, Prose is geblokct voor alles buiten de filipijnen

en in 3 dagen zeg maar 36 uur spelen lvl 50 halen lijkt me echt niks dan zit je ruim genomen naar 2 weken al op 250, neej man dan is het spel helemaal niet meer leuk.'Dat is nu trouwens dan tot lvl 20 dat vind ik dan wel lekker omdat je dan begint zegmaar.

maar voor naar lvl 20 vind ik zo een uur of ander half voor een lvl hoger wel een redelijk tempo en dan ook contant houden tot lvl 100 en daarna weer iets trager of zo. (licht er wel aan wat je doet in dat ande rhalf uur dan :P voor de wijsneusen.)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:03:
ben je ongeveer een half weekje te laat mee, Prose is geblokct voor alles buiten de filipijnen

en in 3 dagen zeg maar 36 uur spelen lvl 50 halen lijkt me echt niks dan zit je ruim genomen naar 2 weken al op 250, neej man dan is het spel helemaal niet meer leuk.'Dat is nu trouwens dan tot lvl 20 dat vind ik dan wel lekker omdat je dan begint zegmaar.

maar voor naar lvl 20 vind ik zo een uur of ander half voor een lvl hoger wel een redelijk tempo en dan ook contant houden tot lvl 100 en daarna weer iets trager of zo. (licht er wel aan wat je doet in dat ande rhalf uur dan :P voor de wijsneusen.)
nee hoor want na 2 weken ben je lv 70+ net. dat is ut um juist. het was juist balanced en goed, het is niet alsof levelen zo snel blijft. maar nu hebben ze het begin zo benadeelt. dat je net te lang laag blijft vind ik, vooral bij Prose ed is dit irrie want je loopt toch al zo sloom en unions zijn er nog niet of komen pas lv 50 :p vraag maar aan alle old school Irosers, de oude rose is gewoon beter ;)

Yup ik kom ook niet meer in Prose. helaas, wachten op Erose op nog eventjes jezelf vervelen met Irose. downloadlinkjes staan in de startpost mocht je het toch een poging willen geven, maar 90% kans op no chance denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nou jammer

Ik las het vandaag op dit forum

Dus ik zie dat er dat je snel lvl up gaat dus het lijk me wel iets

Is alles geblockt buiten hun land :(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.