[PC MMORPG] ROSE Online - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep alles, zelfs nog een paar filiijnse ip's las ik op hun forum, naja dacht ik te lezen :P me filipijns is neit zo sterk maar ze lullen veel engels :P

maar toch als je rose nog nooit hebt gespeeld kan je wel met Irose beginnen, daar is het tot ongeveer lvl 50 of zo denk ik nog wel leuk om te spelen, het is alleen wel super druk, in shopje vragen ze veel geld voor de simpelste spullen dus je moet echt bij een npc zijn wil je het kopen eik en je ziet echt heel veel hoge lvls rond lopen wat storend voor je kan zijn.

Maarja de quest doen het, monsters is niks aan verandert en je kan nog steeds goed levlen, dus opzcih de moeite waard om het spel als nog te leren kennen

En daves van dat levelen ik kan je moelijk tegenspreken he hahaha :P maar toch we zien het allemaal wel, wie weet hoe lang het ECHT nog duurt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25

Mhaona

hehe

weet iemand ook waar je de p2p face hair en body enz kan downloaden

alvast bedank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhaona schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:26:
weet iemand ook waar je de p2p face hair en body enz kan downloaden

alvast bedank :D
Is al beantwoord tot ax3 paar posts terug, en weinig mensen spelen hier nog irose en wij doen ckers neit aan hacken dus vraag het is op tz als die nog open is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona

Mhaona

hehe

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:30:
[...]

Is al beantwoord tot ax3 paar posts terug, en weinig mensen spelen hier nog irose en wij doen ckers neit aan hacken dus vraag het is op tz als die nog open is :P
ok hier snap ik niks van 8)7 wat is ax3 paar posts terug ?? en wat is tz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47

Haan

dotnetter

Mhaona schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:41:
[...]

ok hier snap ik niks van 8)7 wat is ax3 paar posts terug ?? en wat is tz ?
Je stelde exact dezelfde vraag een paar posts terug, en user Ax3 antwoordde daarop. (kijk maar even boven die post van je ;) ) En tz is een ander forum..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona

Mhaona

hehe

lol srry ik zie het maar heb je de link van tz dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhaona schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:48:
lol srry ik zie het maar heb je de link van tz dan ? :)
tz = tweakzone, forum waar bijna alle nl hackers zitten link kan je via google vast wel vinden
, maar voglens mij was dat forum dichtgegooid moe tje maar ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona

Mhaona

hehe

hijs nog gewoon open hoor ;) maar bedankt ik zal het daar ff vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:00:
[...]

tz = tweakzone, forum waar bijna alle nl hackers zitten link kan je via google vast wel vinden
, maar voglens mij was dat forum dichtgegooid moe tje maar ff kijken
Hehe volgnes mij zijn er op tweakzone meer leechers dan hackers.
Als ze IRose willen openhouden moeten ze er wel echt wat meer tijd insteken(de GM's). En al die Fake GM's er tenminste uitschoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
mjah, die GMs zijn echt wel bezig met hard werken ondertussen. denk je echt dat Gravitity zo iets toelaat voro een half jaar zonder iets te doen? zie wel dat het geen nu heeft op het moment iets te doen. reset niet want er zijn nog zat hackers ed en geen anti hack spullen, die fake GM's schoppen lukt ook niet zomaar want er zijn zat truckjes een fake ip te krijgen.

ik raad Mhaona wel af gehackte spullen te nemen, ik denk nml niet dat de GM's spontaan actief worden. maar dat er nogwel eens een reset komt met n-protect en een heel ander syssteem hoe GM's gaan werken ed, die nog lastiger te kraken is. als mensen na die reset nog worden beptrapt op hacks worden ze wel geblokt denk ik. maar ik hoop iig dat dat allemaal gaat gebeuren, de GMs doen iig niet niets onmogenlijk gewoon :9

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irose komt nooit meer goed denk ik hoor, hij gaat echt volledig dicht, op GR forums hebben members er over dat zelfs dat bericht van roseon er door hackers was ingezet, omdat al eerder was gebleken dat ze de site kunnen bewerken.

En het bericht klopt ook gewoon niet op sommige stukken met hun gebruikelijke manier van notice posten.

Dus ik denk zeker naar aug. is er alleen nog Erose, waarom zouden ze anders Erose p2p maken als irose gratis online blijft en ook nog protectie krijgt vogens jou :S zou er toch niemand naar erose komen.

En LOL gebufte NPC :P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen001.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
mjah bekijk het uit het standpunt als dat gedoe over mid augustes fake is is zo snel P2P ook fake ;) dus hebben ze gewoon 2 beta's draaiend.

verder betwijfel ik dat het bericht dan niet word weggehaald als het fake is, ze kunnen lullen wat ze willen op GR forum. maar zoals ik al zei alleen wat als officieel bericht is posten, i snog altijd betrouwbaarder dan de eeurige geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
het verschil zou kunnen zijn dat oudere berichten hebben:
Hello Irose users,
(.....)
IROSE GM Team
Gravity

en nieuwe berichten:
Dear IROSE users,
(.........)
IROSE GM Team.

maar alwel meer berichten hebben dear en geen Geavity onderaan. doe maar geen Q&A, geruchten of iets lijst meer. hoogstends een linkje erna :p echt officiele meldingen komen nog weinig, maar ik denk dat we voorlopig nog niets echt te horen gaan krijgen zoals we van Grav zijn gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W8 nou maar gewoon af ;)
Btw, waar staat dat www.roseeurope.com officieel is? als je goed kijkt zie je ook dat het gewoon met een screenie is overgenomen, en waar staat dat Erose wel gaat komen? :)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check wawt deebee zegt
(hij is trowuens nog meer aant lullen i kzal kijken of ik tijd heb om een beetje te photoshopppen om alles bij elkaar te krigjen , maja verwel onzin wat hij allemaal zegt denk, hij is 12 jaar en zow :S

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen002.jpg
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 15:00:
W8 nou maar gewoon af ;)
Btw, waar staat dat www.roseeurope.com officieel is? als je goed kijkt zie je ook dat het gewoon met een screenie is overgenomen, en waar staat dat Erose wel gaat komen? :)
hahah ji jmaakt het helemaal mooi :P maar je hebt wel gelijk met je sarcasme we zeuren veel te veel over wat waar en niet waar is.

Ik ben nu trowuens bezig een walkthourgh te maken voor soldier vanaf 0 :P die van roseguru vond ik niet zo opschieten ook wel handig voor Erose schiet het daar tenminste beetje op in het begin, Erose word wel iets anders dan irose denk maar je hebt er vast wel wa aan als tie af is :P

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 15:00:
W8 nou maar gewoon af ;)
ik zeg dat, en ga maar eens naar http://www.gamesrouter.com/ en klik op rose plaatje ;)

mjah dat zou het verhaal van DeeBee zijn idd, heb het al vaker gelezen maar ik geloof er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo he zijn jullie allemaal een comunity met elkaar ik bdoel zitten jullie met elkaar op ventrilo of teamspeak onder ROSE zou wel cool zijn ik speel namelijk ook soms rose :) en word rose echt p2p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
ff een vraagje :D
Ik zit nog lekker even te stuntelen in IRose en ik heb een leuke garnet5 weten te bemachtigen maar hoe krijg ik die in een zo'n socket ring?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

klaasbram schreef op zondag 31 juli 2005 @ 08:01:
ff een vraagje :D
Ik zit nog lekker even te stuntelen in IRose en ik heb een leuke garnet5 weten te bemachtigen maar hoe krijg ik die in een zo'n socket ring?
Doe je socket ring aan, en sleep de garnet naar de ring. Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 07:11:
hallo he zijn jullie allemaal een comunity met elkaar ik bdoel zitten jullie met elkaar op ventrilo of teamspeak onder ROSE zou wel cool zijn ik speel namelijk ook soms rose :) en word rose echt p2p?
Ik den kdat veel een beejte voor ons zelf aan kloten zijn in rose nu, wa verschillende dignen proberen en zo, verders spreken we elkaar alleen hier, en voglens mij had ik ook een alias in me freinds list ben jij dat toevallig.

In irose was ik tot een paar weken terug altijd ove van republic clan, herken je de naam???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 07:11:
Jawel er is ooit een TeamSpeak geweest, ook gemaakt de dag van de reset (toen ook #rose vol zat O+ ) maar iig, ip= 194.146.194.83:9618 voor de mensen die willen. je zult er alleen niemand vinden :p
tenzij iedereen die dit leest joined en blijft wachten tot er meer mensen joinen, wie weet :9
ik geloof dat er een max van 8 mensen op zat ofzo en daarom niet echt actief werd gebruikt :p

Ja uiteindelijk word rose echt P2P de datum weten we nog niet, niet van Erose nog Irose. (alleen geruchten, dat Irose mid augustes sluit en Erose gelijk betaald word maar je kan een 14 day trail krijgen. hier is geen officieel nieuws over en Irose heeft al gemeld dat ze niet sluiten)

offtopic:
Evo, zet er de reden neer van de foute post niet een . ;) is wat duidelijker :P

[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 31-07-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we officeel nieuws Gr is een pro bedrijf en hun hebben een Q&A op hun forum, wat ckers wel geloofwaardig is.

En irose melden dat ze niet mid august zouden sluiten, niks over dat ze nooit zullen sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 14:52:
we officeel nieuws Gr is een pro bedrijf en hun hebben een Q&A op hun forum, wat ckers wel geloofwaardig is.

En irose melden dat ze niet mid august zouden sluiten, niks over dat ze nooit zullen sluiten
mij niet horen zeggen dat Irose nooit sluit hoor :o

verder is het niet geloofwaardig want het is geen officieel nieuws. op elke forum of boards van games zie je topics die zogenaamd "echt"nieuws hebben. zo komt er voor GuildWars ook een expansion aan, en staat er op de boards ook een hoop onzin wat er zogenaamd zou komen. het is GEEN officieel nieuws want GR heeft het zelf niet gepost, pas het er nieuws door GR of Erose/Irose zelf word gemeld is het officieel, niet eerder ;)

Edit: dat gelul dat GR een "pro"bedrijf is is ook lulkoek, ze zijn een startend bedrijf en gaan proberen hun best te doen lijkt me, dan ben je nog niet gelijk "pro". het is gewoon een bedrijf, net als Gravity, net als Levelup, net als EA (alleen dat ziin prutsers).

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 31-07-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Q&A antwoorden zijn geven door een Internal Moderator van GR aangezien het een officieel GR forum is en een officiele werknemer van GR antwoord gaf zijn de antwoorden ook OFFICIEEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga dat maar ff ergens anders uitvechten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
nee, zoals eerder gemeld, het is pas officieel bericht als het bij official news staat op europerose site of gamesrouter site als nieuws.
dit is geen officieel bericht, dat gamesrouter het ziet als iets om te posten mogen ze zelf weten. verder staat het niet in Rose forum deel, maar in algmeen iets. die forum mod heeft helemaal geen eene bal met een rose te maken waarschijnlijk. of het nu wel of niet echt is boeit me geen bal. het is alsnog geen offcieel nieuws, maar gewoon een topic. deze discussie heeft verder geen nut, de een vind het wel betrouwbaar de ander niet. het is geen officieel niews en wat niet officieel op de site staat als news bij erose of GR site zouden we niet meer posten :9
(btw, als een modje iets loslaat is het niet altijd goed/kloppend. ik ben nml bw2 al sinds maar aan het volgen en als je eens kijkt daar op de boards hoevaak modjes iets loslieten of dachten dat het zo worden ging en het toch niet mocht, of anders was kun je niet op 2 handen meer tellen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch vind ik het officieel :P

ne emaar okay zonder dollen ik zal ook ophouden met ove rhet forum zeuren van Gamesrouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even weer een echte game vraag: heeft er hier iemand welles die ghost hunt quest gehaald van connell die je kunt doen als je zo'n lvl of 18 ben??

en waar is een goede plaats om veel ghosts te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:59:
even weer een echte game vraag: heeft er hier iemand welles die ghost hunt quest gehaald van connell die je kunt doen als je zo'n lvl of 18 ben??

en waar is een goede plaats om veel ghosts te verwachten.
Die quest kan je op ieder lvl doen.. Er schijnt zelf een gerucht te zijn dat als je de eerste bent en een snelle tijd neerzet je Mana Jams kan krijgen. Beste plek natuurlijk zijn de caves aangezien daar altijd eigenlijk ghost zijn. Anders moet je wachten tot het donker is. Zorg er wel voor dat je Ghost pakt die geel rood paars zijn bij blauw grijs krijg je namelijk de drop nooit.

[ Voor 10% gewijzigd door William/Ax3 op 01-08-2005 15:48 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is nou vers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Zo dan das echt wel :9~

I wanna have *** on the beach zeg maar lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.vankuilenburg/download.JPG

normale link werkt wel goed zolang je maar DAP gebruikt :)
ziet er cool uit het spel btw !

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://home.wanadoo.nl/ac...E%20game%20beginning1.doc
Ik heb een beetje opzet gemaakt hoe zonder hacks of andere manieren om te cheaten snel kunt lvlen en oko nog genoeg geld bij elkaar kan rapen. tot lvl 10 is het algemeen en daarna is het tot lvl 22 voor soldier, inclusief alle quests die je kunt doen.

Je moet wel een beetje beginners ervaring hebben en de basic skills onder de knie hebbben.

en ik wist dat ze die regel hadden overtreden om binnen 10 m bij een npc shop op te zetten maar dit is wel heel overdreven :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen006.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Hehe leuk van je dat je een guide schrijft maar als tip kan je het beste wel even alle soldier skills beschrijven met de voor en nadelen.. Ik zag bijvoorbeeld dat jij ging voor double atk.. Ik zelf vind dat zonde je kan veel beter blood hebben dit zuigt immers hp erbij en zorgt er echt voor dat je veel minder hp pots nodig hebt.. Het is natuurlijk maar net waar je je build op baseert maar ik blijf blood stukken beter vinden als double en ook heavy. Kan je beter gewoon leap en blood hebben. Daarnaast moet je ook aangeven naar wat voor 2nd job je toebouwd en welke skills je beter kan nemen voor de verschillende classes. Bijvoorbeeld dat als je voor knight gaat je absoluut endure moet hebben.

Zijn maar paar tips doe (of niet) ermee wat jezelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx zijn wel handige tips ja van de skill info en het 2nd job verhaal.

Maar opzich voor in het begin vind ik double atk, en heavy atk beter omdat je niet zoveel mp hebt kan je die toch redelijk regelmatig inzetten in het begin is dat veel makkelijker om goed omhoog te komen, maarja meningen zijn er natuurlijk altijd.

En tot lvl 30 ongeveer hoef je neit echt rekening te houdn met skills toch lijkt mij, ik bedoel alle skills die je tot dan aan kan schaffen kunnen bij beide jobs gebruikt worden en upgegrade of heeft iemand hier een beter argument voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:56:
Thanx zijn wel handige tips ja van de skill info en het 2nd job verhaal.

Maar opzich voor in het begin vind ik double atk, en heavy atk beter omdat je niet zoveel mp hebt kan je die toch redelijk regelmatig inzetten in het begin is dat veel makkelijker om goed omhoog te komen, maarja meningen zijn er natuurlijk altijd.

En tot lvl 30 ongeveer hoef je neit echt rekening te houdn met skills toch lijkt mij, ik bedoel alle skills die je tot dan aan kan schaffen kunnen bij beide jobs gebruikt worden en upgegrade of heeft iemand hier een beter argument voor.
Double attack is meer voor party, heavy attack is meer voor solo, tenzij je veel sen neemt.
Ik heb zelf triple attack, omdat ik alleen maar party, triple attack geeft meeste dmg van alle skills met crit buff.
triple attack geeft 1700dmg op elder mammoot met buff en heavy doet denk ik iets van 1100 dmg denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ach ja tis maar net wat jezelf wil. Maar als je 100% een goede build wil (dus geen sp verspilen) dan zou ik aanraden om heavy in plaats van double te nemen das dan mijn eigen ervaring (liever zelfs hellemaal niet als champ zijnde). Want heavy is alleen nodig voor space atk en daar was ik ook niet echt van onder de indruk. Als champ was eigenlijk de combo leap,champ,blood al voldoende qua passives daarnaast had ik wel nog spin atk en 1 lvl divince genomen dit laatste was vooral handig voor 1st hits. Actives zijn eigenlijk eerst het belangrijkste om te maxen maar dat geld bij alle classes eigenlijk wel.

Knight is natuurlijk weer ander verhaal. Daar is Heavy belangrijk om Lightning te krijgen. Skills daarnaast. Leap (voor 2e faint atk) Endure en wat Blood.

Cl vergeet niet even te melden dat je Double van de Hawker class bedoeld. Denk dat er wel klein verschil zal zijn tussen de double van Hawker en van Soldier.

Hmmzz ok als jij dat zegt cl dan zal der wel geen verschil tussen zitten. En ja kep ook zowel heavy als double gebruikt beide zelf op lvl 10 en naar mijn idee is heavy beter.. Maar die is dan vind ik weer slechter als Leap, Blood en Champ. Maar tis en blijft een persoonlijke voorkeursbehandeling natuurlijk.

[ Voor 38% gewijzigd door William/Ax3 op 02-08-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:09:
Ach ja tis maar net wat jezelf wil. Maar als je 100% een goede build wil (dus geen sp verspilen) dan zou ik aanraden om heavy in plaats van double te nemen das dan mijn eigen ervaring (liever zelfs hellemaal niet als champ zijnde). Want heavy is alleen nodig voor space atk en daar was ik ook niet echt van onder de indruk. Als champ was eigenlijk de combo leap,champ,blood al voldoende qua passives daarnaast had ik wel nog spin atk en 1 lvl divince genomen dit laatste was vooral handig voor 1st hits. Actives zijn eigenlijk eerst het belangrijkste om te maxen maar dat geld bij alle classes eigenlijk wel.

Knight is natuurlijk weer ander verhaal. Daar is Heavy belangrijk om Lightning te krijgen. Skills daarnaast. Leap (voor 2e faint atk) Endure en wat Blood.

Cl vergeet niet even te melden dat je Double van de Hawker class bedoeld. Denk dat er wel klein verschil zal zijn tussen de double van Hawker en van Soldier.
nee hoor verschil blijft gewoon hetzelfde double attack is egwoon weak zonder sen, daarom moet je sen pompen als je 100% gebruik wilt maken van double attack, zo niet neem dan gewoon heavy.

Als je het echt niet meer weet kan je het beste aan flyindutch vragen want hij heeft ze beide getest. op lvl 104 dacht ik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht ik verlang naar erose want ik verveel me echt dood k'loop nu maar beetje te csen
dan nog maar voor de 100ste keer kijken welke skills ik wil nemen en mischien wel soldier in plaats van dealer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
eeej jongensssssssssss en vrouwen?

Hoe is het hier

Afgelopen dagen weer effe rose gedaan en krijg er zin in
1 goodie van CL geleend :P unique bow die ik met visitor op lvl 6 kan gebruiken en buffs van me cleric whahaah 500 damage 190 atk speed :D lake ownen uurtje lvl 25.

Ik ben van plan om een Knight te worden op Erose welke skills ik moet doen zie ik nog wel :D effe rond kijken. Zover ik weet zijn de volgende chars voor erose aanwezig

Gerwin = Knight
Ax3 = Mage
CL = Cleric, Mage, Raider?
Fly = Raider of Mage (dacht ik)

Clerics zijn welkom en paar raiders :P

Iemand nog wat aanraders voor knights :P en maybe screenshots kank vast effe rondkijken.

Gerwin

Btw weet iemand nog die site waa rje kan zien wat je van alle etc dingen kan crafte niet rosegure maar was nog een andere hele kleine

[ Voor 10% gewijzigd door gerwingood op 02-08-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je Craft database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even o ver cl en Ax3 verhala van night of champ, ik ben het wel met jullie beide eens opzich heavy attack gebruik ik gewoon zelf ook graag, en double attack ja het word pas echt goed als het triplle word. dus opzich zou je die pas hoeven kopen als je hem gelijk naar tripple kan zetten je moet dan alleen wel rekening houden met je sp die je over houdt.

En i kdenk dat ik persoonlijk toch weer leiver voor champ ga aangezien dat voor mijzelf toch wel de meest relaxte char is.

Tijdje terug werd er ook wa over 3th job gefluisterd iemand daar toevallig al wat over gehoord of zal het een gerucht zijn.

En bij erose ben ik ook ckers wel van de partij als de 14 day trial bevalt en irose speel ik nu nog dan voor me guide af te maken. (Waarvan ik voergens heb besloten meer op champ in te gaan dan op knight omdat ik dat pad ga volgen denk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haat hackers :( :( :( :(
ze hebben vandaag mijn account gehackt,ben nu alles kwijt geld,items. :( :( :( :(
en nog iets,waarom kan ik geen whisper?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
kun je wel maar misschien doe je het fout?
het is bijvoorbeeld: @evo18 heyz, blaat bl44t
en over dat hacken, tja het is al langer bekend :p

owjah over 3th job is nog weinig bekend, alleen dat hij er is. er kwamen na de reset een aantal zinnetjes in de game met 3th job, maar die zijn ook weer weg gehaald. er komt iig een 3th job ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dit op de roseon site
Dear Users,

iROSE will not be closing on mid-august as being said.

We thank you for your patience and know we're working to fix game bugs.

IROSE GM Team
Kan natuurlijk door hackers zijn maar dan verwijderen ze het wel toch?
(ps is waarschijnlijk al gepost, maar hou het topic niet echt meer in de gaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ja het is gepost en had ik toen ookal gezegd dat al het door hackers gezet zou zijn dat eht wel weggehaald zou wordne ;)

maar niemand wilt me geloven, ze geloven allemaal heilig in een Q&A. ach ja. over 2 weken zien we wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op whisper klik dan staat er geen @-teken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 07:32:
als ik op whisper klik dan staat er geen @-teken
Je moet zelf @ teken intikken... probeer maar eens.

Wat Dave zegt... We moeten gewoon afwachten wanneer Erose komt. Kweste van tijd. Speculeren heeft weinig zin met al die hackers enzo.

Have a nice day all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:44:
[...]

Haha het leeft gewoon nog ;-) Billie dat wordt straks toevoegen en samen eens snel lvlen ;-) Alleen nog in dubio welke class ik ga nemen :S

Ben idd ook best blij dat oude systeem er weer komt. Heb kort prose geprobeerd maar oude systeem ben ik meer gewend en weet ik wat er te wachten staat.

ps. waar blijft 4th? :P
4th is back :P

maareh, ik ga de trial zeker spelen, alleen zou wel graag iets horen de dag dat het verschijnt, kijk niet elke dag naar de site of dit topic, kan op het moment maar iets van 3-5uur per dag spelen tot aan eind augustus, en dacht dat de trial half augustus zou beginnen, tenminste was het laatste dat ik had gehoord, B&B, me msn is just_4th@hotmail.com btw, voeg me maar toe

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal je toevoegen Tom (4th) Good to have ya back.

Al keuze gemaakt welke job je gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz 4th welkom terug :P en zeg je nou MAAR 3 a 5 uur per dag, ik doe nooit meer eik. hahah dan begint het me echt wel weer te vervelen

Hoe zit dat trowuens met verschillende quest tegelijk aannemen, want ik zit nu achter die crystal key aan, silver gathering voor zant en life as a soldier voor de 3de opdracht.

Ik heb die king al paar x dood ook ckers weten misntends 5 eerste klappen af en toe en ckers wel de eerste maar hij geeft die key gewoon neit meer, zou dat door te veel quest open hebben staan komen of zow.

Kan me ei kniet herinnern hoe ik dat de eerste x had gedaan.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:06:
eyz 4th welkom terug :P en zeg je nou MAAR 3 a 5 uur per dag, ik doe nooit meer eik. hahah dan begint het me echt wel weer te vervelen

Hoe zit dat trowuens met verschillende quest tegelijk aannemen, want ik zit nu achter die crystal key aan, silver gathering voor zant en life as a soldier voor de 3de opdracht.

Ik heb die king al paar x dood ook ckers weten misntends 5 eerste klappen af en toe en ckers wel de eerste maar hij geeft die key gewoon neit meer, zou dat door te veel quest open hebben staan komen of zow.

Kan me ei kniet herinnern hoe ik dat de eerste x had gedaan.
Nee het maakt niet uit hoeveel quest je open hebt staan. Het is gewoon een rot quest om te halen. Soms krijg je hem na de 1 bijvoorbeeld al en soms pas na 20. Ik zorg er wel altijd voor dat na mijn eerste hit ik ook de laaste klap zo hard mogelijk uitdeel (overkill dus) dat schijnt wel is te willen helpen.

Voor diegene die het intressant vinden er zijn weer wat nieuwe vragen op dat gamesrouterforum beantwoord. Ik zal ze hier niet posten aangezien er al gezegd is dat de meesten het nog speculatie vinden. KLIK

[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 03-08-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer vragen beantwoord door gr voor mensen die wel in het forum gelvoen dan natuurlijk:

http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=126

check deze site trowuens:

http://www.roseon-fr.com/forums/mod_database.php

Ik heb serieus nog nooit een rose site gezien met zoveel informatie, dacht eerst bij mezelf lukt me ook wel want nl heeft nog niet zo'n site, maare deze is echt zeer uitgebreid alles staat erin.

Het is frans engels combi maar je snapt het wel.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ik zeg maar zo ik zeg maar niets weinig
GR spreekt zichzelf hier en daar half tegen. maar geen zin weer deze discussie te hebben, nog 2 weekjes en we zien wel xD

ik heb ooit iemand gesproken die de ghots quest had gehaald, weet niet meer wat je kreeg. maar weet nogwel dat hij ut um niet waard was, vond die persoon iig :9

was laast weer eventjes aan het googlen over rose hacks, gewoon eventjes kijken hoeveel hits ik kreeg. erg genoeg kwam ik zelfs al requests voor Prose hacks tegen, enz. echt te erg, ook forums met topics als "Leave DeeBEe allone, he diddent mess up rose" of "Stop bothering DeeBee you noobs". erg triest gewoon speed hacks, money, gather, exp, stat, skill, item. overal heb je een hack voor :r :r
GameGuard/N-protect zal dik worden betaald en ik hoop op een mega patch elke week met anti hack als Erose er is en ik ga spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 04-08-2005 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Hey allemaal.
Ik speel irose nog niet zo lang, net een weekje en ben een lvl 12 bow hawker (ik ben op irose chars aan het proberen om te zien welke char ik het leukste vind als ik ooit erose ga spelen)
Ik heb van de hacks ingame zelf nog niet veel meegekregen, ik heb er wel veel over gelezen en dus ook meegekregen dat het er heel erg slecht met irose voorstaat.

Als erose p2p wordt zullen er denk ik minder hackers zijn, als ze geband worden op een account voor een hack moeten ze steeds weer opnieuw betalen voor een nieuwe account en daarom denk ik dat er minder gehackt gaat worden.
Ik hoop dat er voor erose betere admins zijn en dat de hackers/dupers etc. daar niet zullen zijn of zo snel mogelijk geband worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

nightwishXXX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:22:
Hey allemaal.
Ik speel irose nog niet zo lang, net een weekje en ben een lvl 12 bow hawker (ik ben op irose chars aan het proberen om te zien welke char ik het leukste vind als ik ooit erose ga spelen)
Hehe leuk een nieuwe erbij.. Have fun zou ik zeggen.. De enigste tip die ik je wel alvast zou geven is als het inderdaad is om te testen.. Speel dan zonder G7's om erachter te komen welke char jou echt het beste bevalt zonder de hacks zeg maar. Ik zeg dit omdat sommige classes veel meer voordeel hebben met G7's dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallow ik heb me net op dit forum geregistreert
=> speel rose( elemental00 muse lvl52 => wil cleric worden)
als iemand zoekt om mee gaan te trainen je kan me altijd toevoegen ;D
ben meestal wel online
ik zit in een clan maar dat is maar tijdelijk ( zoek een beter ) met toffe mensen :D

dat is het zo wat over me zelf maar ik wil nog graag iets vragen

Wat is het vershil tussen Erose Irose en zo?

cheerzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irose is een beta versie die Internationaal is en vanuit waar rose eignelijk word opgebouwd, volgens geruchten zal deze in augustus nog vervallen.

Erose word een Europese versie van Rose, (Ookal kan de hele wereld er wel op gaan spelen) deze versie zal in europa gehost worden door Gamesrouter, ze beginnen met een closed beta Half augustus en daarna word het opgevolgd door een 14 dagen trial, hiernaar word het p2p, betalen dus om rose te spelen dus (8 pond/12 euro per maand.

Dus binnenkort kun je alleen nog rose spelen door te betalen.

Voor info over ErGamesrouter forums kunnen checken,
http://www.gamesrouter.com/forum/forumdisplay.php?f=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:56:
Dus binnenkort kun je alleen nog rose spelen door te betalen.
En terecht.
Al dat gratis spelen is leuk, maar trekt een hoop ongedierte met zich. Zo is gebleken in Irose.

offtopic:
Heb er weer 3 weken spanje op zitten :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik ga toch niet 15 euro betalen om rose te spelen warsch is er dan weer een reset ben je nogis alles kwijt ook :s dus kan je beter world of warcraft of guildwars kopen en spelen dat is dan beter vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:04:
maar ik ga toch niet 15 euro betalen om rose te spelen warsch is er dan weer een reset ben je nogis alles kwijt ook :s dus kan je beter world of warcraft of guildwars kopen en spelen dat is dan beter vind ik
Zodra het p2p is dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. En ja je zult weer opnieuw moeten beginnen in eROSE das natuurlijk logisch. In het ergste geval doen ze dan alleen nog aan rollbacks en thats all. WOW na een paar maanden ben je daar klaar mee aangezien de lvl cap op 60 zit en dan heb je alles ook wel gezien zonde dus.. Guildwars.. niet mijn game.

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 05-08-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar volgens mij wordt rose dan saai ik ben nu al 5 dagen op de zelfde beesten aan het trainen wat moet dat dan zijn als ik 70 ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:36:
maar volgens mij wordt rose dan saai ik ben nu al 5 dagen op de zelfde beesten aan het trainen wat moet dat dan zijn als ik 70 ben ?
Het spel is nu zo snel saai omdat iedereen gelijk verwacht naar het hoogste lvl te kunnen in 3 dagen, daarnet op tz forum was ook ene gast was lvl 20 had 250k vond dat weinig :S hij verwacht gleijk een mil.

en 5 dagen op dezelfde monsters :S ik denk wel dat je wel iets verder kan nu hoor :P. opzich is het gewoon een questie van op latere lvl een goede party zoeken, anders kan je echt 5 uur bezig zijn voor 1 lvl hoger.

En dan komt er nog bij dat het gewoon veel te druk is op de meeste goeie plekken je kunt amper meer een mob killen in je eentje en de volledige exp hebben.

wat mijn betreft zitten er alleen voordelen ana ersoe ten opzichte van Irose

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Ben net maar weer begonnen, weer een hawker :). Zit nu met een uurtje of 5 spelen op lvl 14 (heb het rustig aan gedaan). Welke kant ik op ga weet ik nog niet, ik zie het wel. Alleen valt me het gigantische aanbod/de gigantische vraag naar +5/+2/+1 vitals wel op. Ik heb atm een 2 tal +5 geloof ik, die kennelijkk te verkopen vallen voor 100+k. Nog niets gedaan, vind het iets té makkelijk verdienen. Zit toch al op een 80k met een flinke outfit, heb wat troep verkocht voor debiele prijzen aan iemand die het kennelijk nogal nodig had. Iemand een goede standaard "build" voor een Hawker-Raider btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

heb je later veel van die jams nodig? ik zat eraan te denken om ze te verkopen om een beetje geld te verdienen voor items en gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoB_HenK schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:33:
Ben net maar weer begonnen, weer een hawker :). Zit nu met een uurtje of 5 spelen op lvl 14 (heb het rustig aan gedaan). Welke kant ik op ga weet ik nog niet, ik zie het wel. Alleen valt me het gigantische aanbod/de gigantische vraag naar +5/+2/+1 vitals wel op. Ik heb atm een 2 tal +5 geloof ik, die kennelijkk te verkopen vallen voor 100+k. Nog niets gedaan, vind het iets té makkelijk verdienen. Zit toch al op een 80k met een flinke outfit, heb wat troep verkocht voor debiele prijzen aan iemand die het kennelijk nogal nodig had. Iemand een goede standaard "build" voor een Hawker-Raider btw?
Hehe ja die vraag naar vitals komt omdat je daar stamina van krijgt en van stamina kun je charms gebruiken en dan kun je heel snel lvlen maar ik zou ze verkopen
Standaart build? is denk ik wel te vinden op Roseguru mar als iemand er hier 1 heeft :)
en dit: 3rd job armor goed te zien :)
kijk dit ook maar
lvl 300 =D
Kerstmis

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
wow die 3rd armor is echt vet :P
Jammer dat ik dat waarschijnlijk nooit zal halen :'(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spaar die vitals idd altijd op. Komen soms wel van pas als ik een keer solo die charms wil gebruiken idd. Tis altijd een beetje voorkeur. Met een normale economie zijn die dingen niet zoveel waard overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
hack
hack
hack
hack
:(
ken die kertbomen al, een GM summonde ze ooit. wel een grappig iets :p iedereen dat ding healen zodattie bleef.
3th job = hack :p want dat zit nog niet officieel in game :o
lv 300 is ook hack want 200 is de max voro ons en de echte GM's zijnn lv 250.

helaas zijn er weinig echt stoere mensen te zien ingame, die echt zelf zo lang en hard getrained hebben om hoog te worden en niet vanaf lv 30 met een berg g7's rond liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
true,
Nu ik terug ben van mn vakantie zit ik te twijfelen of ik nog wel ROSE wil spelen.
Dilemma :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:06:
Het spel is nu zo snel saai omdat iedereen gelijk verwacht naar het hoogste lvl te kunnen in 3 dagen, daarnet op tz forum was ook ene gast was lvl 20 had 250k vond dat weinig :S hij verwacht gleijk een mil.
Wat mij opvalt bij dat forum dat ze veel zitten te zeuren over private server (kep ff topic wat doorgelezen daar). Ik geloof der geen zak van dat ze dat nu al kunnen draaien. Hoorde laatst van iemand dat deebee weer had gezegt dat er dus echt nog geen 1 is aangezien dat heel veel tijd kost om te maken. Als ze dat gaan doen zal dat nog maanden/jaren duren ofzo.

Kep het al gevonden.. Stukje van deebee..

making a private server for rose is as hard as making one for lineage or wow
of course, if enough people worked in it, they could make some progresses

but what would it take for a full private server? a year? two? more?

[ Voor 19% gewijzigd door William/Ax3 op 05-08-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
offtopic:
gelukkig gaan en mogen we het hier niet hebben over private servers omdat deze over het algemeen illegaal zijn. jammer dat bij TZ het rose topic nogsteeds door een aantal mensen word verpest voor een aantal mensen.

ik was lv 5x toen ik 250k had met me 2e char, ik heb bij Irose nogwat vitals ed. genoeg om 500k op te halen binnen ene half uur met vitals :(. bij Erose zegt GR wel heel mooi dat de economie in Irose door hack&dup verprutst is. maar dat is niet de enige reden, er moet gewoon een iets komen wat de economie in bedwang houd op een manier. want mensen zeggen wel dat alleen na de reset (nu dus) een slechte economie is. maar voor de reset dus ookal koreanen, jappaners, ed. daar kan een volledig vrije markt wel mee, die mensen spelen om fun niet om de rijkste speler te worden.
eu en amerika, bah scam scam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen op vakantie voor 2 weken dus kzal jullie daarna wel weer zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

[b][message=23918367,noline]daves2hd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:02

bij Erose zegt GR wel heel mooi dat de economie in Irose door hack&dup verprutst is. maar dat is niet de enige reden, er moet gewoon een iets komen wat de economie in bedwang houd op een manier. want mensen zeggen wel dat alleen na de reset (nu dus) een slechte economie is. maar voor de reset dus ookal koreanen, jappaners, ed. daar kan een volledig vrije markt wel mee, die mensen spelen om fun niet om de rijkste speler te worden.
eu en amerika, bah scam scam :9
Ach dat komt vanzelf wel goed. De economie draaid immers hoe het op dat moment dan gaat. En tja dat sommigen dan nog steeds idiote prijzen gaan vragen, die verkopen de boel dan gewoon never nooit niet. Na de reset was de economie ook een tijdje even normaal totdat eigenlijk de grote g7 drops begonnen en het dupen massaal gebeurde. Kep er in ieder geval wel het vertrouwen in.

Star fijne vakantie. Alvast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Rakkerzero schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:56:
true,
Nu ik terug ben van mn vakantie zit ik te twijfelen of ik nog wel ROSE wil spelen.
Dilemma :'(
eej :) gewoon doen

ik ben deze week ook weer begonnen ook al heb ik alles garnet 7 is het toch nog leuk om te spelen :) je ziet een hoop gekke ingame. Vandaag met meknight en cleric in cave zit ik daar lekker te vechten komt er opeens een mage aan. Totaal heeft ie 87 keer gevraagd om buff :S maar whahah niet gegeven :P heel de cave werd gek :D en rustig alle andere mensen buffe :D

Ik vind knight wel chill als de server nog maandje door gaat is me test knight ook 70 nu 55.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat forum op tz ook wel leuk om te lezen hoor :p wel humor, zo heeft die gast die die private server beloofde nog gezegd dat het werkt en daarna niet en nu laat hij nyx meer van zich horen :P iedereen op dat forum gelijk tegen hem ja das lol

En daves kom op man we weten allemaal dat het bulshit is en dat 3th job nog in ontwikkeling is en dus nooit echt kan zijn, maar je hoeft echt niet bij elk dingetje te zeggen dat het illigaal is of ene hack is, doe neit zo serieus het is juist allemaal voor de lol om het erover te hebben.
Btw ik zag dat je in breda woonde, bijna naast mijn man, minder relaxt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 00:34:
bijna naast mijn man, minder relaxt :P
Goh wist niet dat je getrouwd was ;)

Gisteren trouwens een vreemd vooral op server 3. Stond ene Onigod met een winkeltje bij de mayor in junion. Daar stonden in de buy list manajams +10 gevraagd voor 14 milj per stuk. Ene gravity van desperadogods had er een berg verkocht (voor 4 bilj) maar geen cent gekregen. Oftewel weer een of andere nieuwe tradehack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Je moet zowiezo oppassen voor die clan waar die Onigod in zit.. Das dus de SYNDICATE ORDER clan. Die kunnen ook mensen pvp'en in gebieden waar het normaal niet kan dus dat zegt ook wel weer genoeg.

Van die scam''s ja het is inderdaad goed oppassen. Ik doe gewoon zo van, nooit meer 1 als eerste kopen/verkopen van iets zodat je kan kijken of je niet genaaid word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:51:
[...]

Goh wist niet dat je getrouwd was ;)

Gisteren trouwens een vreemd vooral op server 3. Stond ene Onigod met een winkeltje bij de mayor in junion. Daar stonden in de buy list manajams +10 gevraagd voor 14 milj per stuk. Ene gravity van desperadogods had er een berg verkocht (voor 4 bilj) maar geen cent gekregen. Oftewel weer een of andere nieuwe tradehack.
geen idee hoe je dat eruit haalt maar toch.lol

en die gravity gast is nl trowuens, scams komen inderdaad op steeds meer manieren vol.
Op adventure plain zijn ze trowuens allemaal wel aardig tegen nieuwelingen, ik was dan opnieuw begonnen om die guide te maken en ik krijg van alle kanten geld toegeworpen en word gebuft, meestal neem ik het dan niet aan of wacht tot ene buf is uitgewwerkt want anders klopte me guide niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hij dat eruit haalt?
Kijk:
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 00:34:

[...]

Btw ik zag dat je in breda woonde, bijna naast mijn man, minder relaxt :P
Je bent: of gay, of vrouw, of je spelling is weer eens beroerd.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:12:
Hoe hij dat eruit haalt?
Kijk:

[...]

Zal dat laatste wel zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
wel mooi gevonden :Y)

maar je kan ook tegen die scam aankijken als niemand eerst sellt door er zelf eerst eentje te sellen, als je niets krijgt weet je genoeg :p spam tijd dat het shopje een hack is en volgende shopje zoeken :9 dat je geld toegeworpen krijgt in het begin vind ik ook niet gek meer, toch niet alsof je het tekort komt na een paar vitals ed :9
vind het ergste dat muses helemaal sterk moeten zijn nu met al die g7's. ze waren al best sterk tot de sterkste en nu helemaal, vooral de DEX muses :|. muse heeft ook meeste mogenlijkheden in builds, de str build (van isp), dex build, mage build, cleric build, con/sen build. eigenlijk alle andere classes. alleen dan met self buffs ipv power shots van die classes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:12:
Hoe hij dat eruit haalt?
Kijk:

[...]

Ik zal inderdaad weeres op me typ kwaliteten letten ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

daves2hd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:07:
wel mooi gevonden :Y)

maar je kan ook tegen die scam aankijken als niemand eerst sellt door er zelf eerst eentje te sellen, als je niets krijgt weet je genoeg :p spam tijd dat het shopje een hack is en volgende shopje zoeken :9 dat je geld toegeworpen krijgt in het begin vind ik ook niet gek meer, toch niet alsof je het tekort komt na een paar vitals ed :9
vind het ergste dat muses helemaal sterk moeten zijn nu met al die g7's. ze waren al best sterk tot de sterkste en nu helemaal, vooral de DEX muses :|. muse heeft ook meeste mogenlijkheden in builds, de str build (van isp), dex build, mage build, cleric build, con/sen build. eigenlijk alle andere classes. alleen dan met self buffs ipv power shots van die classes :o
Mwahh ik vind juist dat de dex classes,. Dex Cleric Raider en Scout tot op het moment dat de hitrate van de stun classes (Mage Knight) hoger is die de betere (hellemaal nu met die g7's). Daarna vind ik Mage en Knight weer beter. Dex Cleric's zijn voor een mage met goede build best te verslaan. Gewoon stun, skil spawen nog een maal stun en skills dan bats zijn ze dood. Dex cleric heeft 1 groot nadeel dat ze veel minder int hebben en dat daardoor hun bufs niet uber zijn zeg maar. En omdat ze geraakt worden door hooge hitrate hebben en ze vaak minder def en mdef dus hebben worden ze gepakt. Str cleric heb ik niet zo veel ervaring mee maar van wat ik gehoord heb zijn die best moeilijk te verslaan. Ze kunnen immers door hun def en hoeveelheid HP de stun periodes overbruggen en dan kunnen ze weer healen. Stun hoeft maar 1 maal mis te zijn. Ik denk ook wel dat deze het langste duurt om op te bouwen todat ze echt goed gaan worden zeg maar.

Maar ben wel met je eens dat de muse classes verrreweg de meeste mogelijkheden bied tot verschillende builds.

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 06-08-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ben ik de enige die op dit moment maar 2 channels ziet? Krijg het nog niet echt voor elkaar om te connecten, zo die exceededhelpers maar is proberen :)

Werkt hier dus niet :(

Te vroeg geroepen, werkt wel alleen blijven de servers exceeded, probeer het later nog wel een keer :)

[ Voor 35% gewijzigd door BoB_HenK op 06-08-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:41:
[...]

Mwahh ik vind juist dat de dex classes,. Dex Cleric Raider en Scout tot op het moment dat de hitrate van de stun classes (Mage Knight) hoger is die de betere (hellemaal nu met die g7's). Daarna vind ik Mage en Knight weer beter. Dex Cleric's zijn voor een mage met goede build best te verslaan. Gewoon stun, skil spawen nog een maal stun en skills dan bats zijn ze dood. Dex cleric heeft 1 groot nadeel dat ze veel minder int hebben en dat daardoor hun bufs niet uber zijn zeg maar. En omdat ze geraakt worden door hooge hitrate hebben en ze vaak minder def en mdef dus hebben worden ze gepakt. Str cleric heb ik niet zo veel ervaring mee maar van wat ik gehoord heb zijn die best moeilijk te verslaan. Ze kunnen immers door hun def en hoeveelheid HP de stun periodes overbruggen en dan kunnen ze weer healen. Stun hoeft maar 1 maal mis te zijn. Ik denk ook wel dat deze het langste duurt om op te bouwen todat ze echt goed gaan worden zeg maar.

Maar ben wel met je eens dat de muse classes verrreweg de meeste mogelijkheden bied tot verschillende builds.
Alle sterkste build is gewoon full support cleric, gewoon garnets dragen.
Daarnaast kan een mage nooit winnen van fs cleric, omdat ze op hoge levels veel m-def hebben, dus die skills doen weinig pijn en niet vergeten dat fscleric meeste max HP heeft.
Fscleric doet veel dmg met crit, add dmg en dexcleric heeft minder sterke buff, doordat ze weinig int hebben.
Wat een FScleric kan doen is tijdens het buffen topaz gebruiken en na het buffen gelijk een garnet of ruby draagt :9.
Omdat een member van onze clan ook fscleric en heeft alle classes verslagen, alhoewel hij lvl 145 is

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruby is dan nog interessanter dan garnets ;)
STR cleric werkt ook als full support cleric waar je 1 a 2 attacks maxed.
Dit bleek voor mij een ideale combo.
Dan moet je nog nadenken of het interessant is een wand of staff te gebruiken, bij die build kwam ik erachter dat het pas op veel latere lvl's eigenlijk interessant is een wand te gebruiken omdat je veel inleverd op attack speed anders, heel veel...
Met muses kun je erg leuke dingen doen, heel erg leuke dingen.
In de situatie van prose werkt dit alleen niet meer, want je bent als muse je buffs kwijt, plus healen gaat sloom, zodat je automatich een soort van mage build wordt :|
Naja ik hoop nog steeds op eRose of een nieuwe reset van iRose :)
Ook dan weer ga ik voor een str cleric, want dat zijn toch als je weet hoe je dat bespeeld erg fijne chars.
Zoals een stukje terug werd gezegd het duurt idd lang voordat je een beetje fijne build hebt, maar je hebt er op latere lvl's veel profeit van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer te foum toch beejte in leven te houden hoor:

maar i kwil ff reactie over KNight of Champ en waarom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 00:16:
ik probeer te foum toch beejte in leven te houden hoor:

maar i kwil ff reactie over KNight of Champ en waarom???
knight is meer fun en ook sterker in pvp, alleen nadeel van knight is dat zo to traag zijn :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 03:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:55:
[...]

Alle sterkste build is gewoon full support cleric, gewoon garnets dragen.
Daarnaast kan een mage nooit winnen van fs cleric, omdat ze op hoge levels veel m-def hebben, dus die skills doen weinig pijn en niet vergeten dat fscleric meeste max HP heeft.
Fscleric doet veel dmg met crit, add dmg en dexcleric heeft minder sterke buff, doordat ze weinig int hebben.
Wat een FScleric kan doen is tijdens het buffen topaz gebruiken en na het buffen gelijk een garnet of ruby draagt :9.
Omdat een member van onze clan ook fscleric en heeft alle classes verslagen, alhoewel hij lvl 145 is
Al dragen ze eerst garnets ze moeten toch of op int of op dex inleveren ergens met de stats verdeling. Daar zit bij hun juist het probleem. Tel dit op met een hoge hit rate van een andere class en dex cleric is gewoon het bokje. Zoals Iruja al zegt ik denk dat hij gelijk heeft met dat str cleric op het einde de betere van alle muse builds is. Maar het gaat er daarnaast natuurlijk om wat ieder het leukste vind om te spelen. Ik hou persoonlijk niet zo van alleen maar buffen ect in party's (op de lagere lvl's) de hele tijd.. Ik wil gelijk mollen zeg maar vandaar dat mage mij zo bevalt.

Als ik mijn champ vergelijk met mijn mage dan zie ik dat het moeilijker lvl'en is tot in ieder geval rond de 70. Maar je hebt er veel meer fun mee omdat het uitdagender is en uiteindelijk ook sterker is.

[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 07-08-2005 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 01:52:
[...]

knight is meer fun en ook sterker in pvp, alleen nadeel van knight is dat zo to traag zijn :9
knight sterker, ik vind dat juist niet eingelijk, qua hitrate en dan zijn crosbow aanvallen kan hij wel sneller en eerder aanvallen maar uiteindelijk is een champ toch wel sterker hoor in pvp en op het veld, omdat die klappen met 2handed en zeker met champ hit zoveel harder aankomen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:02:
[...]

Ik zal inderdaad weeresweer eens op memijn typ kwalitetenkwaliteiten letten ja :P
dusss.. ;)

Ik heb wel weer zin om met eRose te gaan beginnen, ik zit nog te twijfelen wat ik ga worden, maar waarschijnlijk kies ik weer voor de good ol' Bourgeois _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
William/Ax3 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 05:16:
[...]

Al dragen ze eerst garnets ze moeten toch of op int of op dex inleveren ergens met de stats verdeling. Daar zit bij hun juist het probleem. Tel dit op met een hoge hit rate van een andere class en dex cleric is gewoon het bokje. Zoals Iruja al zegt ik denk dat hij gelijk heeft met dat str cleric op het einde de betere van alle muse builds is. Maar het gaat er daarnaast natuurlijk om wat ieder het leukste vind om te spelen. Ik hou persoonlijk niet zo van alleen maar buffen ect in party's (op de lagere lvl's) de hele tijd.. Ik wil gelijk mollen zeg maar vandaar dat mage mij zo bevalt.

Als ik mijn champ vergelijk met mijn mage dan zie ik dat het moeilijker lvl'en is tot in ieder geval rond de 70. Maar je hebt er veel meer fun mee omdat het uitdagender is en uiteindelijk ook sterker is.
vergeet niet dat een cleric voor alles een buff heeft, ik denk juist dat dex/garnet beter is. omdat ze dan al een aardige dodge hebben en dan nog een dodge up buff hebben. verder hebben ze hitrate,crit, dmg, + dmg, speed, def, magic res, atk speed, ed allemaal buffs die genoeg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

knight sterker, ik vind dat juist niet eingelijk, qua hitrate en dan zijn crosbow aanvallen kan hij wel sneller en eerder aanvallen maar uiteindelijk is een champ toch wel sterker hoor in pvp en op het veld, omdat die klappen met 2handed en zeker met champ hit zoveel harder aankomen
praat je nu over high levels of low levels knight, want 120+ knight zijn bijna niet te verslaan.
kijk,je kan wel meerdere dingen zeggen wat voordelen en nadelen zijn, maar je moet het ook met je eigen ogen zien. Meestal ligt het ook puur aan de equipment etc die je draagt en daarnaast is het ook belangerijk welke stats je neemt, want die ik ken, pompt veel con en kan een raider makkelijk raken van 550+ dodge en natuurlijk was ze voor de reset ook knight, dus weetie eigenlijk precies wat ze moet doen.

En voor mensen die raider willen worden hier zijn mn stats.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen340.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:32:
[...]

praat je nu over high levels of low levels knight, want 120+ knight zijn bijna niet te verslaan.
kijk,je kan wel meerdere dingen zeggen wat voordelen en nadelen zijn, maar je moet het ook met je eigen ogen zien. Meestal ligt het ook puur aan de equipment etc die je draagt en daarnaast is het ook belangerijk welke stats je neemt, want die ik ken, pompt veel con en kan een raider makkelijk raken van 550+ dodge en natuurlijk was ze voor de reset ook knight, dus weetie eigenlijk precies wat ze moet doen.

En voor mensen die raider willen worden hier zijn mn stats.
[afbeelding]
Ik ben nooit verder dan lvl 100 geweest of van andere mensen gehoord ei hoger waren , maar knight kan inderdaad ook al op lvl 80 (ik noem ff een lvl) al wel goed sterk zijn, qua aanval nooit sterker als een champ maa rik had de defense van een knight nog niet meegerekend zeg maar en dat telt juist wel heel veel mee. dus opzich blijft het gewoon een menings verschil en van smaak natuurlijk.

P.S. ziet er zeer strak uit je char :P iets om naar toe te werken hahaha. maar zijn dat allemaal nog 2nd job items ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:01:
[...]

Ik ben nooit verder dan lvl 100 geweest of van andere mensen gehoord ei hoger waren , maar knight kan inderdaad ook al op lvl 80 (ik noem ff een lvl) al wel goed sterk zijn, qua aanval nooit sterker als een champ maa rik had de defense van een knight nog niet meegerekend zeg maar en dat telt juist wel heel veel mee. dus opzich blijft het gewoon een menings verschil en van smaak natuurlijk.

P.S. ziet er zeer strak uit je char :P iets om naar toe te werken hahaha. maar zijn dat allemaal nog 2nd job items ;)
Wat jij een beetje ook vergeet is dat een champ maar 1 stun atk heeft en een knight 2. Het is gewoon algemeen bekend dat knight een champ gewoon owned. Ik kon met mijn lvl 82 champ echt niet tegen een knight op, hoeveek atk je ook meer hebt. Knight kan gewoon veel meer stunnen en heeft inderdaad veel meer def. Je wordt echt de pan in gehakt geloof me maar. En de meeste knight zijn gewoon met shield en 1hnd sword hoor. Ik zie eigenlijk bijna nooit 1'tje met crossbow. Knight is niet echt een ranged class daar hebben we bourgh en scouts voor.
daves2hd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:59:
[...]

vergeet niet dat een cleric voor alles een buff heeft, ik denk juist dat dex/garnet beter is. omdat ze dan al een aardige dodge hebben en dan nog een dodge up buff hebben. verder hebben ze hitrate,crit, dmg, + dmg, speed, def, magic res, atk speed, ed allemaal buffs die genoeg helpen.
Tja ze hebben voor alles een buff maar dat heeft de str cleric gewoon ook. Als je ze tegen elkaar zet op high lvl dan kan de str cleric dankzij wat con en hit rate up de dex cleric gewoon raken. Dex cleric heeft zowiezo al minder dodge als een raider mischien gelijk met die dogde up maar nooit veel meer lijkt mij. Vandaar dat ik gewoon het eens ben met Iruja dat str cleric gewoon de betere van de twee is. Zie ook het stukje van Cl die ook gewoon zegt dat dat waneer de dodge word doorbroken door hitrate dan zijn ze gewoon de bok.

[ Voor 39% gewijzigd door William/Ax3 op 07-08-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

* Local Host kan niet wachten tot e-rose komt :)

ik ga iig die 14 dagen zover mogelijk zien te komen en dan beslis ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Local Host schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:32:
* Local Host kan niet wachten tot e-rose komt :)

ik ga iig die 14 dagen zover mogelijk zien te komen en dan beslis ik nog.
Wat is de precieze reset date? En het is dan 100% zeker dat een pay to play wordt :( ?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.