Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
De Q&A klopt nog helemaal hoor, ze kunnen deze week indd begonnen zijn met een closed beta, dus wil niet zeggen dat jij of ik er van af komen te weten, en dan doen ze ff open beta en dan p2p staat allemaal in de Q&A.daves2hd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:35:
voor mij heeft die Q&A lijst zich nu mooi bewezen, september. dus heel de beta was nep, de pijzen, de closed beta, alles. zo zie ik het nu iig. het blijven allemaal geruchten, er is een contract opgesteld en getekend door zowel Graven GR. en daar staat in vanaf waneer wat zal gebeuren en het p2p word. een closed beta geloof ik zoiezo niets van, want Graity wilt altijd open beta's doen. wrm closed als je servers open aan kunnen.
al die geruchten is gewoon de beta tijd van WoW en de andere game die GR draait Mir3, gemixt in een rose Q&A in mijn ogenwe w8en dus nog maar een half maandje
-_-;;
Ik heb eigenlijk tijdens het lvl-en helemaal geen last van mensen die je lopen te pvp-en en droppers enzo, het is eigenlijk alleen te merken in Junon / Zant .
Ik lvl nu momenteel in Gorge en alles begint geel te worden
Verwijderd
persoonlijke keuze LocalLocal Host schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:52:
nou ik heb de smaak weer een beetje te pakken ben inmiddels 67
Ik heb eigenlijk tijdens het lvl-en helemaal geen last van mensen die je lopen te pvp-en en droppers enzo, het is eigenlijk alleen te merken in Junon / Zant .
Ik lvl nu momenteel in Gorge en alles begint geel te worden, tijd om naar Luna / B3 te verhuizen , of nog ff op Gorge blijven tot na second job ?
dat viel mij ook al op de laatste paar dagenVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:18:
is het tegenwoodig standaard of zow dat er maar 2 channels zijn tot in de late middag??
de meeste zijn in zant en adventure plains. het is lastig om in adventure plains rond te lopen zonder gekilld te worden en in zant killen ze meestal op de respawn plaats. ik ben nog niet in junon geweest dus ik weet niet hoe het daar is.Ik heb eigenlijk tijdens het lvl-en helemaal geen last van mensen die je lopen te pvp-en en droppers enzo, het is eigenlijk alleen te merken in Junon / Zant .
Verwijderd
voor een closed beta heb je ook mensen nodig? nergends een werving gezien -_-;;Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:16:
[...]
De Q&A klopt nog helemaal hoor, ze kunnen deze week indd begonnen zijn met een closed beta, dus wil niet zeggen dat jij of ik er van af komen te weten, en dan doen ze ff open beta en dan p2p staat allemaal in de Q&A.
geloof er niets van
lv 67 is Beach nog het snelst crawfi en kings. tot een paar lvls na je job zelfs, iig zo heb ik het altijd ervaren. Doonga's zijn slechte exp, gorge is wel lekker om golems en dan vooral master, grand master of master stone.
kan me nog de tijd herrinderen waar ik hele avonden in gorge heerlijk GMG's aan het pwnen was
want overdag werd ik alleen gekssed
[ Voor 29% gewijzigd door daves2hd op 15-08-2005 16:21 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Uhm, waarom nietVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:10:
eyz mensen kan je slotted wapens laten refinen??
Enige verschil is dat je er een edelsteen (gem) in kan douwen waardoor de stats van je Char omhoog gaan
Verwijderd
Dat licht niet geheel aan je pc, het is sinds kort in de steden zant en junion, ik weet het het is echt zonde van het spel in junion is het bijna zo erg dat je amper kan klikken waar je heen wilt. Als Erose er is zal je gewoon rustig kunnen gaan spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:12:
ligt vast wel aan mij maar altijd als ik in zant bijv zit is het er heel erg druk en dan ngaat me beelscherm zo traagwel klote
maarja ligt wel aan mn pc denk maar dat vind ik wel klote dat er opeens 100 man voor je loopt enzo best wel erg druk spel.
Ik weet wat socket is maar dealers kunnen weapons refinen maar kan dat ook nog als je een socket weapon hebt???Dutch-Hane schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:14:
[...]
Uhm, waarom niet![]()
Enige verschil is dat je er een edelsteen (gem) in kan douwen waardoor de stats van je Char omhoog gaan
Ja je kunt die gewoon refinen net zoals normaal. En dealers kunnen het btw niet, dan moet je toch een een artisan hebben. Maar er zijn ook 2 NPC die het kunnen doen. Eentje in Junon in Breeze Hills. En eentje op Luna gewoon in de stad.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:00:
Ik weet wat socket is maar dealers kunnen weapons refinen maar kan dat ook nog als je een socket weapon hebt???
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Idd, ik snap niet helemaal wat er zo anders aan het wapen is wanneer er een slot in zit, je kan er een gem inproppen, voor de rest is het identiek aan een non slotted itemWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:20:
[...]
Ja je kunt die gewoon refinen net zoals normaal. En dealers kunnen het btw niet, dan moet je toch een een artisan hebben. Maar er zijn ook 2 NPC die het kunnen doen. Eentje in Junon in Breeze Hills. En eentje op Luna gewoon in de stad.
Erose op 5 september mm had gehoopt dat deze week was maarnee. Sorry jongens reken maa rop dat ik niet aan Erose ga deelnemen geen tijd in september ook al was knight leuk om te spelen. Als iemand clerc nodig heeft om je char te buffen zeg het dan mag je mijnes lenen heeft alle skills
Ga weer verder met pristontale lvl 85 of 90 daar worden wens jullie succes in Irose
Gr Gerwin
Verwijderd
dat is het nou juist dat slot en dat je er een steen in kan stoppenDutch-Hane schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:11:
[...]
Idd, ik snap niet helemaal wat er zo anders aan het wapen is wanneer er een slot in zit, je kan er een gem inproppen, voor de rest is het identiek aan een non slotted item
Welke mensen gaan hier ckers te weten door als de gratis weken van het spel bevallen????
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 17:12 ]
Ik kan het wel betalen, zo'n sloeber ben ik niet, maar geef het nu liever aan andere dingen uit
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ligt eraan hoe leuk het spel is/blijft en vooral of er minder hacks zijn en wat de prijs als het p2p wordt gaat worden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:10:
[...]
Welke mensen gaan hier ckers te weten door als de gratis weken van het spel bevallen????
ik heb daar pas een break genomen, het is niet meer zo interessant als eerst. En bless castle wat pas geadd is is stukken slechter als verwacht, om 1 iemand daar te killen heb je 5 tot 10 man nodig =/gerwingood schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:15:
Ga weer verder met pristontale lvl 85 of 90 daar worden wens jullie succes in Irose
Gr Gerwin
:)voor jou is die updat emisschien niet leuk maar als je zelf bij de winners zit wel endaarom ga ik door. Heb geen tijd om met rose 104 te worden wat altijd wou dus ga rustig verder met pristontale.nightwishXXX schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:41:
ik heb daar pas een break genomen, het is niet meer zo interessant als eerst. En bless castle wat pas geadd is is stukken slechter als verwacht, om 1 iemand daar te killen heb je 5 tot 10 man nodig =/
Gerwin
Lijkt me wel weer leuk om een keer (hopelijk) cheatloos te spelen in een sociale wereld dat ik hoop dat Erose wordt.
Trouwens EVo. Als je je guide foutloos wil houden moet je de prijzen van de items uit je guide halen. Die veranderen namelijk zeer veel. En 5k voor veren is niet een super normale prijs... Verder zijn guides altijd leuk
offtopic: dank je Haantje, altijd leuk oude bekenden te zien. Ben hopelijk ook ergens ooit weer ingame te vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 18-08-2005 09:40 ]
Verwijderd
okay gedaanAmafi schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:04:
Trouwens EVo. Als je je guide foutloos wil houden moet je de prijzen van de items uit je guide halen. Die veranderen namelijk zeer veel. En 5k voor veren is niet een super normale prijs... Verder zijn guides altijd leuk
Jeetje, je moet het maar even doen, complimenten! (ookal heb ik hem niet inhoudelijk bekeken)Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:23:
Mijn verbeterde en nu foutloze Visitor-soldier-knight Guide
Wat ik niet helemaal snap is een regel die ik toevallig las
Crossbow sucks tot lvl 80
Noem eens vijf "pro's" van lvl 100 ongeveer met een crossbow, gaat lastig worden denk
Kan nu anders zijn maar ik heb zelden Crossbows gezien in R.O.S.E.
En gooi even de spellings controle van MS Word erover heen wil je
Foutloos zou ik niet zeggen, maar niet verkeerdDeze walkthrough is niet geschreven op snel lvlen maar op geld maken en redelijk tempo lvlen.
Je moet wel een bijtjebeetje het inzicht van het spel onder die knie hebben, voornamelijk hoe de basis werkt.
Vragen kan op erikvoosterhout@gmail.com of [rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 10[/rml] nick EvO
IGN waarmee deze walkthrough is gemakatgemaakt en nog steeds bezig is: kampasa
welkom terug amafi
[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 17-08-2005 14:34 ]
Verwijderd
en naja ben nooit goed geweest in nl, rare taal
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 15:57 ]
Ik heb me er niet echt in verdiept, in principe kan het erg sterk zijn lijkt me. Vooral met die dure arrows wordt je attack enorm, bow is daardoor ook sterker dan katar (heb het over de wapens, niet de class),Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:50: maar ik haal hier dus uit dat crossbow eignelijk nooit goed is dan als Knight zijnde????
Maar niemand loopt er mee, eigenlijk voor mij ook wel een beetje een raadsel
waar is iedereen

[ Voor 5% gewijzigd door Rooster op 18-08-2005 23:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Knightbow is erg sloom, levelen gaat dan ook veel trager.
Verwijderd
Verwijderd
Ff stukje wat ik al eerder had getyped in dit topicVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:50:
ben boven 80 geweest dus weet niet of op lvl 100 crossbow goed ismaar ik haal hier dus uit dat crossbow eignelijk nooit goed is dan als Knight zijnde????
En de meeste knight zijn gewoon met shield en 1hnd sword hoor. Ik zie eigenlijk bijna nooit 1'tje met crossbow. Knight is niet echt een ranged class daar hebben we bourgh en scouts voor.
Lijkt mij genoeg voor je om te weten. Als je ook naar de skills gaat kijken dan zie je gewoon dat een knight een 1hnd sword + Shield behoort te hebben (lighting enzo moet je btw volgens mij zowiezo dichtbij staan bij de vijand en moet je een sword hebben). Crossbow is zoals eerder gezegd gewoon een extra'tje voor 1st hits.
[ Voor 10% gewijzigd door William/Ax3 op 19-08-2005 22:06 ]
In R.O.S.E. kan je maar op 1 map per planeet PvP'en. Dat is [naam planeet] Clanfield. Je kan hier, zoals de naam al een beetje zegt, alleen komen als je in een Clan zit. PvP is alleen maar om te kijken wie van de 2 de sterkste is, er gaat namelijk geen 3% van je exp. balk af. Ook win je geen exp. items enzo als je wint. Wat je wel krijgt is respect
*als ik het goed doorgekregen hebt zijn er nu hacks dat je zo ongeveer overal aangevallen kan worden, maar dat is dus niet normaal

Verwijderd
Lees anders eerst ff de startpost of een aantal posts hier voorVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:46:
maar word de volgende rose gratis of nie?

Het antwoord is: Nee!
Verwijderd
Nee dat er wordt nu weing gepked in junoncity, maar waar je ook nog kan PvPen is in luna clanfield en temple waarbij je steentjes moet gaan verzamelenDutch-Hane schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:32:
"Normaal" heb je bij een (mmo)role playing game, dat je vecht tegen monsters (ook wel mobs genoemd) die door de computer zijn neergezet, je speelt dus tegen de computer. Echter is er nu met het internet de mogelijkheid om te vechten tegen mensen. Dit heet Player vs Player.
In R.O.S.E. kan je maar op 1 map per planeet PvP'en. Dat is [naam planeet] Clanfield. Je kan hier, zoals de naam al een beetje zegt, alleen komen als je in een Clan zit. PvP is alleen maar om te kijken wie van de 2 de sterkste is, er gaat namelijk geen 3% van je exp. balk af. Ook win je geen exp. items enzo als je wint. Wat je wel krijgt is respect. (heb het hier over eerlijke gevechten, als iemand een mob aan he tanken is en er komt lekker een Player op hem inhakken, tja das een ander verhaal
)
*als ik het goed doorgekregen hebt zijn er nu hacks dat je zo ongeveer overal aangevallen kan worden, maar dat is dus niet normaal.
Verwijderd
Rightious knights Training grounds - gemaakt voor PvP's
Union Battle - 4 unions, waarbij er 2 bij elkaar gaan, 2 groepen dus. een soort groeps gevecht tegen andere spelers, met een doel Defending of attacking
Clan Field - ik vind dit de minste plek om te PvPen, alleen als je toch met z'n allen op een spawn wacht. helaas zullen de meeste clans die in groep zijn en jij met z'n 2/3e je aanvalen en rustig de spawn stelen.
Zoals Clmann al zei, Luna heeft nogmaar 1 mogenlijkheid voor PvP. en dat is de Lunar clan field, waar ik als ik jou was niet voor lv 120 zou komen
ik weet niet hoelang dit deeltje nog houd, maar is de start post goed zo? zo nee wat dan niet en hoe moet het wel
Wat bedoel je hiermee Clmann? Die clan points oid, ik heb ze iig nooit steentjes genoemdVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:05:
[...]
Nee dat er wordt nu weing gepked in junoncity, maar waar je ook nog kan PvPen is in luna clanfield en temple waarbij je steentjes moet gaan verzamelen
Je kent meVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:22:
nounou gedtaileerde beschrijving hoor haantje
[ Voor 88% gewijzigd door Rooster op 20-08-2005 17:53 ]
Verwijderd
Je vergeet temple op lunadaves2hd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:18:
Zoals Clmann al zei, Luna heeft nogmaar 1 mogenlijkheid voor PvP. en dat is de Lunar clan field, waar ik als ik jou was niet voor lv 120 zou komen
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 18:09 ]
ik eis (als ik voor Erose ga betalen that is) wel in Desert of dead person kan. na een half jaar wil ik die toch echt wel eens zien
Verwijderd
Ik bedoel daarmee dat je stones kan verzamelen in temple , zodat je awards krijgt zoals AL en heartsDutch-Hane schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:39:
Oeps, ja ik heb alleen aan de Clan Fields gedacht. Bedankt voor je aanvulling daves
[...]
Wat bedoel je hiermee Clmann? Die clan points oid, ik heb ze iig nooit steentjes genoemd
[...]
Je kent me(of niet)
Verwijderd
erm.. de start post is sinds het nieuws van Erose nog nooit aangepast hoor...Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:47:
[...]
Lees anders eerst ff de startpost of een aantal posts hier voor![]()
Het antwoord is: Nee!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
niet vorige deel ging ookal over Erose, was het al bekend. lees deze start post en die van de voirge maar eventjes goed door... kom dan terug,...Sinergy schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 01:41:
[...]
erm.. de start post is sinds het nieuws van Erose nog nooit aangepast hoor...
alleen tempel duurt het zo lang voor je eindelijk genoeg steentjes hebt, veel leuker mensen te killen, krijg je meer voor ?
Verwijderd
Bijvoorbeeld door clanquests toe te voegen. Dat bijvoorbeeld een opdracht krijgt een gelijkwaardige clan in te maken (die clan is dan enige mensen die je dan kan pvpen in de gewone wereld). Je zou dan die clan moeten gaan zoeken waar ze zich bevinden. En als de opdracht succesvol is uitgevoerd krijg je er clan points voor.
@starofhell
Welcome back
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 21-08-2005 15:24 ]
Verwijderd
edit: ty rakker
ik ben ook weer up2date nu
kom in mirc?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 15:54 ]
Verwijderd
NO RECORD IN TABLE T1
/member/join_reg.asp, line 135
krijg ik als ik een acc wil aanmaken
Verwijderd
en staroffhell, die melding is ook nieuw voor mij maar er is qua account en het spel zelf laaste tijd wel meer aan de hand, vanochtend kon ik wel in een channel komen maar zag alleen mezelf en kon niet bewegen. dus weet het allemaal ook niet hoor wat ze doen (of wie het doet)
Aha dat is je geheimVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:29:
ZO eindelijk 95, heb mooie dragon wings, mooi wapon en zo zal binnenkort wel effe screen op got gooien
, trouwens spelen met 2 pc is echt handig op de ene High lvl cleric waar mee je je zelf bufft af en zo en met de andere lvllen als een gek
Verwijderd
In het 2de deel van de temple is het minder druk dus heb je zo veel stenen had er laast meer als 40daves2hd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 03:39:
[...]
alleen tempel duurt het zo lang voor je eindelijk genoeg steentjes hebt, veel leuker mensen te killen, krijg je meer voor ?hoewel ik rose niet echt een PvP game vind, naast dingen zoals union battle. die vind ik wel leuk, maar training grounds van knights. blegh
Omdat ik ook gewoon werk en dus niet zo veel tijd heb is het wel lekker dat ik de tijd die ik kan spelen meteen lekker door lvl, maar als jein de buurt bent buff ik jou wel mee hoorluckyjan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 02:28:
[...]
Aha dat is je geheimZat al te kijken hoe je zo sterk kon zijn. Volgende keer mij ook buffen hé
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 08:50 ]
Verwijderd
Dus tempel is nog iets waar ik op kan verheugen
Verwijderd
je moet stenen killen als je er genoeg hebt krijg je licents heart en 80 of 120k en per kill 3k, dik zijn tegenwoordig kleine bedragen maar voor de hacker zooi was dit vrij goed betaalt, ik krijg nu 10 licents PB en green heart en 120K is toch best aardig.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:03:
Ben nooit doorgegaan na lvltje 70 eigenlijk
Dus tempel is nog iets waar ik op kan verheugenMaar mocht je daar dood gaan door PvP gaat er dan ook xp af? En als je iemand kilt krijg je 3000z?
En niet verder gegaan als 70, na 70 krijg je nieuwe skills dan word het weeer echt leuk,
PS als je ooit door een andere speler gekilt word dan kost dat nooit exp.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 09:13 ]
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 08:48:
[...],,,,, en je krijgt dacht 3000Zuly per perzoon wat je daar kilt dus ook dat is wel grapig.

1. Ga met 2 'maten' naar de spawn van Temple
2. Nummer 1 killt nummer 2, hoppa 3k rijker.
3. Nummer 2 respawnt, herhaal punt 2.
Met een beetje snelle pc duurt dat respawnen echt niet lang, hallo geld!
Tja nadelen zijn er ook,
1. Geen (refine) items
2. Geen exp.
[ Voor 10% gewijzigd door Rooster op 22-08-2005 10:13 ]
Tnx, vanaf volgende week moet ik ook weer werken dus dan zal je me ook een stuk minder zienVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 08:48:
[...]
Omdat ik ook gewoon werk en dus niet zo veel tijd heb is het wel lekker dat ik de tijd die ik kan spelen meteen lekker door lvl, maar als jein de buurt bent buff ik jou wel mee hoor
Die temple kan aardig wat opleveren. Gisteren 4 low entritics (ofzoiets). Leverde toch in de verkoop 100 milj op. Probleem is vaak dat het er te druk is en je dus moet wachten totdat er iets respawned. Als je alleen bent kan je daar lekker door blijven knallen. Volgens mij is het dat hoe meer stenen je pakt des te groter de beloning zal zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door luckyjan op 22-08-2005 10:46 ]
Verwijderd
klopt bij weinig krijg je alleen geld bij meer krijg je licents er bij en bij nog meer steentjes ook nog een heartluckyjan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:44:
[...]
. Volgens mij is het dat hoe meer stenen je pakt des te groter de beloning zal zijn.
Verwijderd
Rose is een beetje buggy atm, maar ik heb die ook wel eens gehad, maar als ik dat nog eens probeer dan doet hij het gewoon, denk niet dat het een driver probleem wan ddan krijg je zoon error scherm waar allemaal onduidlijke codes en versie nummer in staan.Dutch-Hane schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:50:
Ah nee he, ik denk laat ik iROSE dan toch maar weer eens installen. Kijken of het speelbaar is, ondanks de economie. Krijg ik een error. Ik start het spel op, krijg dat update scherm, klik op Play Roseonline en dan komt hij. Nog voor het Triggersoft scherm.
Nieuwste Nvidia drivers helpen niet![]()
[afbeelding]
Ik probeer het vanavond nog wel, ben straks weg.
Zou het aan m'n (nieuwe) router kunnen liggen? Zo ja welke poorten moeten openstaan
Verwijderd
Voor de reset was ik dus net lvl 70 toen kwam er de reset dus aanVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:13:
[...]
je moet stenen killen als je er genoeg hebt krijg je licents heart en 80 of 120k en per kill 3k, dik zijn tegenwoordig kleine bedragen maar voor de hacker zooi was dit vrij goed betaalt, ik krijg nu 10 licents PB en green heart en 120K is toch best aardig.
En niet verder gegaan als 70, na 70 krijg je nieuwe skills dan word het weeer echt leuk,
PS als je ooit door een andere speler gekilt word dan kost dat nooit exp.
Na de reset was ik dus in de 60 ergens en kwam die hacker bende
@ Haantje. Van weekend ook ff geinstalled en alles werkte meteen vrijwel goed. Maar had totaal geen spullen meer en geen geld dus viel weinig te doen
Verwijderd
Als je geen spullen meer hebt geen je maar een gil hoor, koop ik wel een standaart outfit en een wapontje voor je hoor, IGN vliegjeVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:48:
[...]
Voor de reset was ik dus net lvl 70 toen kwam er de reset dus aan
Na de reset was ik dus in de 60 ergens en kwam die hacker bendeDus was reden genoeg om er dan mee te kappen helaas. Maar dus geen exp verlies dat is dan wel weer relax
@ Haantje. Van weekend ook ff geinstalled en alles werkte meteen vrijwel goed. Maar had totaal geen spullen meer en geen geld dus viel weinig te doenBeetje moldies killen met blote handen verveelde ook snel
Verwijderd
Geen flau idee welke poort als ik thuis ben kan wel efe via een poort check krijgen. Ps ik wet ook weer waneer ik die melding kreeg, ik krijg die altijd als ik geprongelijk 2 rose clients op de zelfde pc opstartDutch-Hane schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:01:
Zou het aan m'n (nieuwe) router kunnen liggen? Zo ja welke poorten moeten openstaan![]()
Verwijderd
Iemand nog tips voor de sec job quest ?
Ik ben vanaaf rond een uur of 7 weer online en ga ik mezelf iig ff naar lvl 70 pompen
Verwijderd
Die stenen vechten niet terug hoorVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:32:
welk lvl moet je ongeveer zijn om die steentjes aan te kunnen en het in temple te overleven?? ben er namelijk ook nog nooit geweest.
lv 75+ kun je op het begin wel soloen, helemaal als je nu van die stinkende g7's hebt. alleenmoet je niet ver doorlopen, vlak bij het begin zullen de mobs nog oranje net geel zijn. en als het niet druk is af entoe en steentje inpikken, nadeel is dat er waarschijnlijk 3/7 mobs dan op je afkomenVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:32:
welk lvl moet je ongeveer zijn om die steentjes aan te kunnen en het in temple te overleven?? ben er namelijk ook nog nooit geweest.
Verwijderd
Verwijderd
Er zit een limiet aan, refine spul verkopen is aantrekkelijkerDutch-Hane schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:10:
[...]
Dit is toch een goudmijn of ligt het aan mij
![]()
1. Ga met 2 'maten' naar de spawn van Temple
2. Nummer 1 killt nummer 2, hoppa 3k rijker.
3. Nummer 2 respawnt, herhaal punt 2.
Met een beetje snelle pc duurt dat respawnen echt niet lang, hallo geld!
Tja nadelen zijn er ook,
1. Geen (refine) items
2. Geen exp.
ign: 4th
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Bah baal nu wel een beetje, wil Rose spelen
Nog een ruime week en het is Oktober

Ah nee he ik lees dat topic van tz even door, is m'n zin in ROSE weer bijna helemaal verdwenen. Je kan weer dupen mensen, have fun

[ Voor 31% gewijzigd door Rooster op 23-08-2005 12:55 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Gr begint nu actief te wordne om GR forums, ze zeggen mid septDutch-Hane schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:23:
offtopic:
Bah baal nu wel een beetje, wil Rose spelen. Mja geen zin om nu alle mogelijke opties te proberen. Als het nieuwe spul binnen is komt er een format, hoop dat de problemen dan weg zijn
Nog een ruime week en het is Oktober, ondertussen nog niets van Games Router. Wat moeten we hier van vinden. M'n vertrouwen in GR is bijna 0.
Ah nee he ik lees dat topic van tz even door, is m'n zin in ROSE weer bijna helemaal verdwenen. Je kan weer dupen mensen, have fun. Die kleuters hebben gewoon respect voor elkaar, je krijgt aanzien naarmate je duped lijkt het wel
Ze hebben zelfs een clan daar aangemaakt, met als bedoeling directe riveel van GOT (legionof tweakers)
Jusit lachen joh nu opnieuw beginnen het spel is in het begin leuker dan later, en je ging toch ook Erose spelen maak je perfecte opbouw zou i kzeggen hahah4th schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:55:
nou helemaal leuk, me char is weg... useracc does not exist... naja, da was me lvl64 char... geen zin meer om nieuwe te starte
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 22:23 ]
Verwijderd
Het topic op tz was bijna dood en de enige die er nog wat posten was een stel kleuters die steeds weer met de zelfde vragen kwamen: Is dit gratis, Wat is Prose, welke rose spelen jullie enz.Dutch-Hane schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:23:
Ah nee he ik lees dat topic van tz even door, is m'n zin in ROSE weer bijna helemaal verdwenen. Je kan weer dupen mensen, have fun. Die kleuters hebben gewoon respect voor elkaar, je krijgt aanzien naarmate je duped lijkt het wel
Dus hadden we het topic maar ff wat leven in geblazen
En nee ik heb geen respect voor mensen die veel dupde (ik geef toe ik heb zelf ook geduped)
Maar ik vind het tog wel vet om iemand te zien met cart gun enzo
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 22:53 ]
Verwijderd
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
NO RECORD IN TABLE T1
/Member/join_reg.asp, line 135
wat is dat? en is dat bij iedereen zo?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 22:56 ]
Verwijderd
starofhell had laatst hetzelfde kweet niet of hij verder is gekomenVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:56:
register new user geeft deze fout:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
NO RECORD IN TABLE T1
/Member/join_reg.asp, line 135
wat is dat? en is dat bij iedereen zo?
Volgens mij wordt het btw SeptemberDutch-Hane schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:23:
Nog een ruime week en het is Oktober, ondertussen nog niets van Games Router. Wat moeten we hier van vinden. M'n vertrouwen in GR is bijna 0.
Status is nu dat ze de serverclusters eigenlijk af hebben en gravity nu de zooi moeten gaan instaleren, stress testen bug testen, fixen ect. Ze zouden vanaf nu de status laten weten. Schijnt dat inschrijvingen binnenkort gaan starten en ze van plan zijn nu mid september te starten. Maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen mits er dingen fout gaan enzovoorts.
Ikzelf blijf wel nog ff wat in iROSE maar ff niet te vaak aangezien ik ff wat andere bezigheden heb is ff niks aan te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 22-08-2005 23:48 ]
Tot nu toe heb ik wel veel geld gehad, maar geen G7's tot vandaag, ik had er 1 gekocht om te zien of je gelijk verbetering kan zien, dodge rate is stukken beter en ook veel meer atk power en dan te bedenken als je er 3/4 of 5 van hebt, maar in erose zal dat maar zelden voorkomen =P, daarom lvlde ik ook op de normale manier.
Misschien koop ik er meer alleen om snel te lvlen en om te zien of de class echt iets voor mij is, de classes die ik uittest zijn bow hawker en dex muse. lvl 34 en 22 nu
Zijn de prijzen (jams, high lvl gear, goede items, uniques, gems niet meegeteld) veel duurder geworden dan eerst? toen ik net begon was een fairy wing ongeveer 250k en nu minstens 2/3 mill en meestal nog slecht ook. Hetzelfde voor de andere wings en items
Verwijderd

Verwijderd
Tja als je je bedenkt dat het vroegah zo'n 40k was, en daar moest ik al geld voor opzij zetten. Die goede oude tijdnightwishXXX schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:16:
Zijn de prijzen (jams, high lvl gear, goede items, uniques, gems niet meegeteld) veel duurder geworden dan eerst? toen ik net begon was een fairy wing ongeveer 250k en nu minstens 2/3 mill en meestal nog slecht ook. Hetzelfde voor de andere wings en items
Ik ga waarschijnlijk over een week beginnen, krijg nu dus zo'n error die ik niet kan verhelpen. Hoop dat het na de format gefixt isVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:07:
Mensen die weer willen beginnen, Dan ook echt beetje fanatiek moeten maar en gil geven, die wil ik financieel wel even een beetje op pat hebben, en oud LoTers kunnen ook weer back in LoTgeef maar een gil, IGN vliegje
Verwijderd
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

zijn die mana jams wel officeel? +10/+20 skill points erbij
Lijkt mij wel humor. En wat boeit het. iROSE is toch verneukt.
Verwijderd
Ik vind het zelfs nu nog steeds leuker lvlen zonder een ruby (7) in me kond eik, en ja vind ik juist geweldig om te zien eik dat als erose er is en je ziet al die mensen gelijk op lvl 5 naar valley rennen om dat ze denken dat ze dat nog steeds aankunnenSinergy schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:22:
ik vraag me af wat voor impact dit "cheat/exploit/hack" zooi in Irose op Erose zal hebben. Verwacht toch dat vele natuurlijk hun Gem7 items gaan missen en ook de wings, moeten ze opeens zonder dat lvl'en.. zullen ze erg fijn vinden
En die inpakt die Irose zal hebben om Erose is denk ik wel groot, ook qua dingen in shops verkopen, omdat de mensen gewoon niet beter weten blijven ze denk ik vital jam voor 100 k verkopen, ckers in het begin. Als ze nyx ervan verkopen begint het denk ik wel door te dringen dat men niet zoveel geld meer heeft om zo hoog in te kopen.
Dus F-wings voor 40k, Lil A.Wings voor 100k enz enz..
Nu is het echt bullshit met de markt. Komop zeg het meestr simpelste dingetje wordt nog voor 5 miljoen verkocht.
Iedereen is zo aan die hoge prijzen gewend dat het de eerste dagen (weken?) niet leuk is met die prijzen.

Meteen betaald, komen alleen de mensen die _echt_ willen spelen, niet die kanloze 14jarige scriptkiddie duppers (nofi naar onze jeugdige spelers
btw rakker, lil angel wings waren 75k eerder
heb een lv 46 char, meer het idee als ik nu 5 g7 ruby's en 1/2 peri's
neem dat ik luna bijna aankan -_-;;. nogsteeds doodzone om te zien wat rose geworden is als je het vergelijkt met dat geweldige moment toen we het voor het eerst opstarte en je geen hol van spel kende of snapte, we want rose Gravity!
ik vind dat erose minstends 3 maanden gratis moet zijn, we hebben 3 maanden niet fatsoenlijk kunnen beta testen met al dat gehack enz
Die komt er ook zowiezo zeker. Ze hebben nog geen flauw idee hoe lang dit zal duren.Dutch-Hane schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:19:
Juist hierom is het eigenlijk belangrijk dat er een korte beta komt.
Iedereen is zo aan die hoge prijzen gewend dat het de eerste dagen (weken?) niet leuk is met die prijzen.
En met die prijzen. Tja als er mensen zijn die te veel vragen, verkopen ze de boel gewoon niet das gewoon een logische gevolg van de economie. Je gaat immers ook geen biertje drinken in een kroeg waar ze 20euro voor een fluitje vragen.
Maar ik weet inderdaad zeker dat er veel kids in de probelemen gaan komen zonder de g7's dat word echt een zooitje. Zo van WHERE ARE THE G7's? Can someone PLZ give me bladiebla. Tot beta afgelopen is natuurlijk dan zal je zien dat de meeste van die lui weg zijn en alleen de echte serieuze spelers overblijven
Verwijderd
Verwijderd

Ik ben opzich wel blij dat het grotendeels alleen in Europa gepromoot wordt, dat betkent toch iets minder amerikanen en betkent dat de tijdlijn verwel gelijk is voor de meeste spelers, dus das naar 12 uur snachts lekker rustig spelen :D:D
Dit topic is gesloten.