Verrek! Je hebt helemaal gelijk ;-) Is gelijk een goede optie om mensen in een squad te krijgen. Enige nadeeltje is dat er wel gebalanced moet kunnen worden, _ook_ als iedereen in een squad zit. Maar in dat geval zou je de laagste scores kunnen gebruiken om te swappen.DaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:48:
[...]
En natuurlijk squadmates ook niet. Anders is opeens je medic weg, terwijl bij de hopeloze squad-loze brei uit je team nooit iemand weggaat. Laat de non-teamplayers maar lekker van teamswappen
Nou Volledig ongetraind is het echt niet te doen om zo'n chopper te besturen.. Ik hoop altijd maar dat er niemand met me mee vliegt of ik wacht tot iemand anders instapt.
Waar ik me vooral aan erger is de sniper van de VS. Dat ding lijkt meer op een blaaspijp dan een sniper rifle imho en dan komt daar nog de doorlaad tijd bij.. Dan staan die gasten inmiddels voor je neus en maken ze je af met watjes. Daar is genoeg tijd voor.
Ik speelde in het begin over WiFi maar dan is de verbinding niet goed genoeg. Ik heb nu maar weer mijn lange kabels uit de doos getrokken.
Op helikopters kan je ook blijven schieten en dan gebeurt er niets. Je hebt een aantal wapens waarmee dat wel lukt maar verder is het vrij kansloos. Ik denk dat er nog heel wat fine-tuning moet gebeuren.
Waar ik me vooral aan erger is de sniper van de VS. Dat ding lijkt meer op een blaaspijp dan een sniper rifle imho en dan komt daar nog de doorlaad tijd bij.. Dan staan die gasten inmiddels voor je neus en maken ze je af met watjes. Daar is genoeg tijd voor.
Ik speelde in het begin over WiFi maar dan is de verbinding niet goed genoeg. Ik heb nu maar weer mijn lange kabels uit de doos getrokken.
Op helikopters kan je ook blijven schieten en dan gebeurt er niets. Je hebt een aantal wapens waarmee dat wel lukt maar verder is het vrij kansloos. Ik denk dat er nog heel wat fine-tuning moet gebeuren.
Sign of my Time
en wat als nu iedereen in een squad zit... dan blijven de teams dus fijn ongelijkDaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:48:
[...]
En natuurlijk squadmates ook niet. Anders is opeens je medic weg, terwijl bij de hopeloze squad-loze brei uit je team nooit iemand weggaat. Laat de non-teamplayers maar lekker van teamswappen
tis gewoon altijd een dilemma wat je bij auto teambalance doet.. zet je een goede speler over (want meestal is het kleinere team aan het verliezen) of een slechte speler...
blup
sniper is idd een beetje underpowered, maar ansich gaat het wel.. 2x raken = kill, je moet gewoon sneller schietenWilfred schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:58:
Nou Volledig ongetraind is het echt niet te doen om zo'n chopper te besturen.. Ik hoop altijd maar dat er niemand met me mee vliegt of ik wacht tot iemand anders instapt.
en heli's zijn idd lastig uit de lucht te schieten, maar dat is toch logisch... jij gaat toch ook niet proberen een tankje overhoop te schieten met je pistool?
blup
hehe, straks 2 heli's met C4 uit de lucht gehaald 
Ze kwamen met z'n 2en de vlag pakken, ik in het midden zonder dat ze me zagen, C4 d'r op, weggerend. Toen hadden ze de vlag te pakken, vlogen weg en toen 'klik'! Een mooi vuurwerkspectakel!
Ze kwamen met z'n 2en de vlag pakken, ik in het midden zonder dat ze me zagen, C4 d'r op, weggerend. Toen hadden ze de vlag te pakken, vlogen weg en toen 'klik'! Een mooi vuurwerkspectakel!
*insert signature here
Nee die tanks is ook weer zoiets.. Dat anti tankwapen doet er ook 2 a 3 keer over om een tank te killen. Dan moet je na de eerste keer ook zo lang herladen dat die tank al lang dat blote bastje van je in gruzelementen heeft geschoten.
Als ik in het echt een keer of 40 op een apache heb geschoten denk ik dat dat ding (ligt aan het kaliber wapen natuurlijk) redelijk op een zeef begint te lijken.
Het wapen van de elite troupen vind ik dan wel weer lekker in de hand liggen en de buggys zijn ook echt super!
Als ik in het echt een keer of 40 op een apache heb geschoten denk ik dat dat ding (ligt aan het kaliber wapen natuurlijk) redelijk op een zeef begint te lijken.
Het wapen van de elite troupen vind ik dan wel weer lekker in de hand liggen en de buggys zijn ook echt super!
Sign of my Time
Daar heb ik dus geen tijd voor. Ik wil dus een goed potje gamen wanneer ik daar zelf zin in heb.eendje schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:44:
[...]
je zou eigenlijk gewoon een clan moeten joinen en dan alleen clan wars moeten spelen.. tis namelijk bij elk online spel zo dat de gemiddelde speler een mentaliteit heeft van likmevestje.. in een clan is het een stuk leuker om te spelen en heeft ht ook een uitdaging
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Is dat ook voor de servers van jullie, of komt daar nog iets voor. Ik zie het namelijk al helemaal voor me dat de mensen die al jaren lid zijn van 1 van de sites die je aan kan vinken allemaal voorrang krijgenDaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:23:
[...]
Voor mensen die een EA server willen adminnen:
http://www.bf2rankedservers.com/index.htm
(site is nog niet af)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Nee dat is een site van het marketing buro van EA (planet combat)Morax schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:33:
[...]
Is dat ook voor de servers van jullie, of komt daar nog iets voor. Ik zie het namelijk al helemaal voor me dat de mensen die al jaren lid zijn van 1 van de sites die je aan kan vinken allemaal voorrang krijgen
Dus met twee anti-tank ventjes ben je de grootste angst van een tankbestuurder, en dat terwijl een echte M1A2 of T-80 flink wat kan hebben..ik vind de balance eigenlijk wel goed zo.Wilfred schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:17:
Nee die tanks is ook weer zoiets.. Dat anti tankwapen doet er ook 2 a 3 keer over om een tank te killen. Dan moet je na de eerste keer ook zo lang herladen dat die tank al lang dat blote bastje van je in gruzelementen heeft geschoten.
Apache's zijn gepantserd (ook de cockpit) dus de kogels van een standaardwapen ketsen gewoon afAls ik in het echt een keer of 40 op een apache heb geschoten denk ik dat dat ding (ligt aan het kaliber wapen natuurlijk) redelijk op een zeef begint te lijken.
Niets...
wel toevallig dat die site net zoals de game, de patch en de editor niet af is... man wat een rampDaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:35:
[...]
Nee dat is een site van het marketing buro van EA (planet combat)
Aunt bunny is coming to get me!
iemand enig idee waar je het beste C4 kunt plakken op een tank of heli/jet? En hoeveel van die krengen moet je erop plakken? Er van uitgaande dat de 'health' nog op 100% is. Voor de artillerie/radar/rare wagentje van de commander heb je er best wat nodig. Artillerie 2 stuks C4, of doe ik wat verkeerd??
volgens mij voor alles 2... en tank 3 dacht ik.. maar ik mik er altijd 1tje extra op voor de zekerheidT4F.nl_Muad schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:49:
iemand enig idee waar je het beste C4 kunt plakken op een tank of heli/jet? En hoeveel van die krengen moet je erop plakken? Er van uitgaande dat de 'health' nog op 100% is. Voor de artillerie/radar/rare wagentje van de commander heb je er best wat nodig. Artillerie 2 stuks C4, of doe ik wat verkeerd??
blup
tank/apc: 2, maakt niet uit waarT4F.nl_Muad schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:49:
buggy/jeep: 1
heli: 1 (niet op de staart)
plane: 1
artillery: 2
UAV trailer: 3
Radar station: 2
ja, ik flikker er meestal voor de zekerheid ook vanalles tegenaan, maar maakt het ook uit waar tegen je ze plakt? Heeft een tank een zwakke plek, of is ie overal even sterk? Zelfde geld voor chopper/jet.
Op welke afstand gaat de C4 nog af als je de trigger indrukt?
Wordt vanavond maar weer eens een singpleplayer starten
Edit: RocketKoen, da's nuttige info! Thx!
Op welke afstand gaat de C4 nog af als je de trigger indrukt?
Wordt vanavond maar weer eens een singpleplayer starten
Edit: RocketKoen, da's nuttige info! Thx!
[ Voor 7% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 12-07-2005 14:55 ]
http://www.highwaydevil.nl/GoT/dvx_bf2_guide.pdf pagina 18, daar staat voor wat je hoeveel C4 moet gebruikenT4F.nl_Muad schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:49:
edit:
RocketKoen heeft het al verteld
[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 12-07-2005 14:58 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik vind trouwens dat je bar weinig punten krijgt voor het opblazen van artillerie kanonnen en radar etc. als special ops. Ben je daar je leven aan het wagen op de basis van de tegenstander, heb je A te weinig van die C4 pakjes en B krijg je voor de dingen die je opblaast bijna geen punten. Beetje jammer...
Sterker nog, je krijgt helemaal geen punten voor het opblazen van radar, commandopost en artillerie. Waarschijnlijk hebben ze dit gedaan omdat anders de commander zelden nog de beschikking zou hebben over z'n hulpmiddelen (nu worden radar e.d ook al vaak zat gesloopt ook al geeft het geen punten). Ik ben zelf 90% van de tijd spec ops en ik vind het dus ook wel jammer maar het is ook wel weer te begrijpen.Oakley schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:58:
Ik vind trouwens dat je bar weinig punten krijgt voor het opblazen van artillerie kanonnen en radar etc. als special ops. Ben je daar je leven aan het wagen op de basis van de tegenstander, heb je A te weinig van die C4 pakjes en B krijg je voor de dingen die je opblaast bijna geen punten. Beetje jammer...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Of je checkt mijn sig...fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:57:
[...]
http://www.highwaydevil.nl/GoT/dvx_bf2_guide.pdf pagina 18, daar staat voor wat je hoeveel C4 moet gebruiken
edit:
Trouwens, bepaalde spawnpoints kan je ook mooi volleggen met 5x C4. Komt dan de enemy met een tankje of 2 en een paar infantry => kaboem!!!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Helemaal NIET zelfs.. dat wist ik niet, thanks! Beetje lullig dat een medic dik punten kan scoren met dat healen en wij (de special ops) eigenlijk praktisch niets.. Ja, tanks opblazen met je C4.. Maar dan moet je weer je leven wagen door er dicht naartoe te sluipen.
Wel leuk trouwens om naar de basis van de tegenstander te rushen dan stiekem zo'n transport helicopter vol plakken, wachten tot ie vol zit met enemy's en dan KLIK...
Wel leuk trouwens om naar de basis van de tegenstander te rushen dan stiekem zo'n transport helicopter vol plakken, wachten tot ie vol zit met enemy's en dan KLIK...
Anoniem: 68393
Nog een reden is dat ze willen voorkomen dat mensen massaal de squads verlaten en als lonewolf commander speeltjes gaan opblazen. Dat zou het hele doel van het spel verknallen.twit schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:08:
[...]
Sterker nog, je krijgt helemaal geen punten voor het opblazen van radar, commandopost en artillerie. Waarschijnlijk hebben ze dit gedaan omdat anders de commander zelden nog de beschikking zou hebben over z'n hulpmiddelen (nu worden radar e.d ook al vaak zat gesloopt ook al geeft het geen punten). Ik ben zelf 90% van de tijd spec ops en ik vind het dus ook wel jammer maar het is ook wel weer te begrijpen.
volle blackhawk is nog het meet efficiente gebruik van C4MAX3400 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:10:
[...]
Of je checkt mijn sig...![]()
Trouwens, bepaalde spawnpoints kan je ook mooi volleggen met 5x C4. Komt dan de enemy met een tankje of 2 en een paar infantry => kaboem!!!
6 kills met 1 pakje
Dat gebeurd helaas wel vaker, altijd wanneer ik dan net bij zo'n vlag sta denk ik, 'wat ligt daar? Oh shit...' BOEMMAX3400 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:10:
[...]
Of je checkt mijn sig...![]()
Of je verandert twee dingen in het rigisterBlacksnak schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:33:
[...]
Daar lijkt het wel op ja
Mocht BF² mij ooit gaan vervelen installeer ik het opnieuw in't Nederlands. Dikke fun gegarandeerdLig ik gegarandeerd de helft van de tijd plat van't lachen
[ Voor 41% gewijzigd door fsfikke op 12-07-2005 15:18 ]
Maar daar ben je toch special ops voor? Of heb ik het weer verkeerd begrepen?Nog een reden is dat ze willen voorkomen dat mensen massaal de squads verlaten en als lonewolf commander speeltjes gaan opblazen. Dat zou het hele doel van het spel verknallen.
Anoniem: 68393
Ja tuurlijk, maar ik bedoel te zeggen dat dat nog een reden is om er geen punten aan toe te kennen. Om te voorkomen dat iedereen op de anders mainbase gaat zitten. Tuurlijk moet het wel gebeuren, maar als het veel oplevert gaan teveel mensen dat doen, en dat bederft het spelelement. Dat zal de reden van DICE o.a. zijn geweest er geen punten aan te geven. Persoonlijk vind ik het juist prima als 1 of 2 SpecOps die artillery weghalen.Oakley schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:16:
[...]
Maar daar ben je toch special ops voor? Of heb ik het weer verkeerd begrepen?
2 op de uav trailer werkt bij mij ook altijd primaRocketKoen schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:53:
[...]
tank/apc: 2, maakt niet uit waar
buggy/jeep: 1
heli: 1 (niet op de staart)
plane: 1
artillery: 2
UAV trailer: 3
Radar station: 2
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Uhm jaw_beens schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:32:
[...]
Gaaf!
Ik neem aan dat je alleen screenshots van BF2, van jezelf mag posten?
Kzal vanaf effe een paar screenshots posten die gemaakt zijn i.c.m. de BattlerecorderAnoniem: 26235 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:31:
[...]
Uhm jaof het moet met de bf2 game te maken hebben iig.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Weet iemand of je de Battlefield 2 map die Bf2 aanmaakt in de 'My Documents'-map ook op een andere plek in te stellen is? Ik heb de locatie van de 'My Documents'-map namelijk op mijn tweede HD ingesteld, maar deze HD is nogal gefragmenteerd (80%
) het liefst wil ik die Battlefield map op m'n derde HD zetten, zonder de 'My Documents'-map te veranderen in m'n derde HD. In het register heb ik dit niet kunnen vinden.

offtopic:
En defragmenteren van een 250GB HD duurt dagen met SpeedDisk (Na 24 uur op 45%)

[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 12-07-2005 15:37 ]
Nou, lijkt me niet dat iedereen op de ander zijn base gaat zitten, als die artillerie kanonnen, UAV & radar kapot zijn dan kun je gaan. Dan hebben die engineers van de enemy ook weer wat te doen.Ja tuurlijk, maar ik bedoel te zeggen dat dat nog een reden is om er geen punten aan toe te kennen. Om te voorkomen dat iedereen op de anders mainbase gaat zitten. Tuurlijk moet het wel gebeuren, maar als het veel oplevert gaan teveel mensen dat doen, en dat bederft het spelelement. Dat zal de reden van DICE o.a. zijn geweest er geen punten aan te geven. Persoonlijk vind ik het juist prima als 1 of 2 SpecOps die artillery weghalen.
Nee, ik vind het raar dat special ops (of Special Forces) daar geen punten voor krijgen.
Marketing buro??????DaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:35:
[...]
Nee dat is een site van het marketing buro van EA (planet combat)
Echt niet..
Kijk maar eens op www.planetcombat.net
Het is een network die allerei zaken aanbied. Ik ken de oprichters personelijk. Ik ben een van de forum admins daar. (ranked servers , www.bf2combat.net en www.bf2news.nl en tot voor kort www.vietnamcombat.net)
Het is een bedrijf die een partner is geworden met EA , Nvidia Zboards en zo dingen organiseren. Zij waren het ook die de launch party's mede organiseerden. Ik heb zelf dat filmpje gemaakt dat ze daar lieten zien (samen met AlfFx) Ze organiseren dus veel meer ... en zijn dus geen marketing buro.
Anoniem: 135756
Zelfs het glas ja. kom je niet doorheen. behalve met de .50 (staat in het verhaaltje iig van het wapen in het menu)mdhsoftware schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:40:
[...]
Dus met twee anti-tank ventjes ben je de grootste angst van een tankbestuurder, en dat terwijl een echte M1A2 of T-80 flink wat kan hebben..ik vind de balance eigenlijk wel goed zo.
[...]
Apache's zijn gepantserd (ook de cockpit) dus de kogels van een standaardwapen ketsen gewoon afEr zit trouwens geen apache in het spel toch? (ik heb alleen cobra's en blackhawks/seahawks gezien)
Is er een tool om te connecten naar een server zodat je daar instellingen kan wijzigen. Ik heb het geprobeerd met de tool van www.bfcc.com maar daarmee kom ik niet op de server...
Anoniem: 45027
Maar 9 van de 10 spelers blazen liever dingen op dan een beetje rondrennen met een moersleutel op de basisOakley schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:36:
[...]
Nou, lijkt me niet dat iedereen op de ander zijn base gaat zitten, als die artillerie kanonnen, UAV & radar kapot zijn dan kun je gaan. Dan hebben die engineers van de enemy ook weer wat te doen.
Nee, ik vind het raar dat special ops (of Special Forces) daar geen punten voor krijgen.
Je krijgt een 2x bonus als je een ronde wint en als je artillerie en uav en scanner opblaast is de kans groot dat je team wint, je maakt hun leger blind, alleen eye-sight hebben ze dan en commander is nutteloos.Oakley schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:58:
Je commander als hij goed is (zoals ik...kuch...kuch) hoort supplies te droppen bij spec. forces in vijandelijk gebied. de spec. forces hoort ook niet meteen alles op te blazen. eerst c4 2x2 bij artillerie, dan 3x op UAV en 3x op scan na supplies en dan pas boem en weer verstoppen.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Anoniem: 91271
...als ik als commander speel, hang ik altijd rond in m'n eigen basis. Zodra de boel de lucht in vliegt, ben ik er gelijk bij met m'n moersleutel en krik-krik-krik heb ik m'n speeltjes snel weer in de lucht. Meestal scoor ik ook nog 1 repair point per te-repareren geval, dus ik vind het wel best zo. Maar 'nutteloos' ben ik als commander nooit. Ik denk dat de spelers in m'n team niet eens merken dat de UAV 't een minuutje niet doet.Sm0k3r schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:02:
[...]
Je krijgt een 2x bonus als je een ronde wint en als je artillerie en uav en scanner opblaast is de kans groot dat je team wint, je maakt hun leger blind, alleen eye-sight hebben ze dan en commander is nutteloos.
De commander zelf kan ook gewoon een supply drop doen bij artillery. Dan wordt deze vanzelf weer gerepareerd...Oakley schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:36:
[...]
Nou, lijkt me niet dat iedereen op de ander zijn base gaat zitten, als die artillerie kanonnen, UAV & radar kapot zijn dan kun je gaan. Dan hebben die engineers van de enemy ook weer wat te doen.
Als engineer kan je ook in een tank ernaar toe rijden. Je kan dan mooi blijven zitten terwijl de installaties gerepareerd worden.
Gisteren m'n eerste wapen kunnen unlocken. Heb gekozen voor nieuwe speeltje van Medic. Jongens, wat een zalig ding
Ben ik nog meer verslaafd aan spelleke.
Daarvoor altijd Anti-tank gespeeld maar nu sinds een paar dagen volop aan't mediccen. Had het nog nooit gedaan maar het bevalt me enorm. Zeker met nieuwe wapen derbij nu! Gewoon zalig om tussen de kogels door snel iemand uit coma halen en als ne gek verder te lopen
Daarvoor altijd Anti-tank gespeeld maar nu sinds een paar dagen volop aan't mediccen. Had het nog nooit gedaan maar het bevalt me enorm. Zeker met nieuwe wapen derbij nu! Gewoon zalig om tussen de kogels door snel iemand uit coma halen en als ne gek verder te lopen
Je noemt toch alleen pure marketing voor het BF-product op?Stronkie schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:39:
[...]
Marketing buro??????
Echt niet..
Kijk maar eens op www.planetcombat.net
Het is een network die allerei zaken aanbied. Ik ken de oprichters personelijk. Ik ben een van de forum admins daar. (ranked servers , www.bf2combat.net en www.bf2news.nl en tot voor kort www.vietnamcombat.net)
Het is een bedrijf die een partner is geworden met EA , Nvidia Zboards en zo dingen organiseren. Zij waren het ook die de launch party's mede organiseerden. Ik heb zelf dat filmpje gemaakt dat ze daar lieten zien (samen met AlfFx) Ze organiseren dus veel meer ... en zijn dus geen marketing buro.

Of bieden ze nog meer aan?
jah via één of andere maffe constructie (pay2play) proberen dat stelletje webbers wat centen over te houden aan een community die ook best zonder die centenkloppers kan. dat ze zichzelf eens eerst mee inzetten voor een goed product ipv iets aan te bieden waar momenteel niemand niets aan heeft. 36 dollar per jaar mag je wekelijks 2x10uur spelen.DaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:39:
[...]
Je noemt toch alleen pure marketing voor het BF-product op?![]()
Of bieden ze nog meer aan?
lmao. ik zou me kapotschamen.
Die servers van dat stelletje centenkloppers moeten natuurlijk ook bekostigd worden. Vietnamcombat moest het van donaties hebben (als ik me niet vergis) ... ik ga er dan vanuit dat dit niet altijd even goed is bevallen en dat men voor een andere aanpak heeft gekozen. Dat er nu dan wat voor betaald moet worden vind ik niet vreemd, alhoewel het bedrag ietwat aan de hoge kant is imho.iH8 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:45:
[...]
jah via één of andere maffe constructie (pay2play) proberen dat stelletje webbers wat centen over te houden aan een community die ook best zonder die centenkloppers kan. dat ze zichzelf eens eerst mee inzetten voor een goed product ipv iets aan te bieden waar momenteel niemand niets aan heeft. 36 dollar per jaar mag je wekelijks 2x10uur spelen.
lmao. ik zou me kapotschamen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
pff, ik wordt er echt gek van, heb een aantal weken lekker kunnen spelen, en vanaf vandaag welke server ik ook join, na een tijdje spelen krijg ik extreme lag om de 5min. terwijl mijn ping rond de 20 is. en plots verlies ik de conetie. gebeurt telkens weer! zijn er meer mensen die vorheen nergens last van hadden en nu geen fatsoenlijk potje meer kunnen spelen ?
p.s patch niet geinstalleerd.
p.s2. waar zijn de E.U servers ?
p.s patch niet geinstalleerd.
p.s2. waar zijn de E.U servers ?
Net weer 2 uur gespeelt,damn wat een vet spel is dit toch!
Wat me wel opviel is dat ik totaal niks aan mijn squad heb. Niemand spawned bijelkaar en veel zijn er solo bezig. Het enige handige is eigenlijk dat je weet waar je aan moet vallen en dan je artilery aan kan vragen.
Wat me ook irriteerd aan de meeste mensen is dat ze niet echt opschieten. Val je een basis aan,gaat de 90 % van je team ergens liggen en snipen,zo caputure je geen vlag! Je kijkt om je heen,je ziet niks,hup meteen dichter naar de vlag moven. Dat doe je een paar keer totdat je bij de vlag bent. En dan ga je een beetje tactisch bij de vlag staan zodat je hem overneemd.Als je alleen aan de buitenkant van de basis blijft pielen gebeurd er niks,want ze blijven toch terugkomen.
Wat me wel opviel is dat ik totaal niks aan mijn squad heb. Niemand spawned bijelkaar en veel zijn er solo bezig. Het enige handige is eigenlijk dat je weet waar je aan moet vallen en dan je artilery aan kan vragen.
Wat me ook irriteerd aan de meeste mensen is dat ze niet echt opschieten. Val je een basis aan,gaat de 90 % van je team ergens liggen en snipen,zo caputure je geen vlag! Je kijkt om je heen,je ziet niks,hup meteen dichter naar de vlag moven. Dat doe je een paar keer totdat je bij de vlag bent. En dan ga je een beetje tactisch bij de vlag staan zodat je hem overneemd.Als je alleen aan de buitenkant van de basis blijft pielen gebeurd er niks,want ze blijven toch terugkomen.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Anoniem: 104748
Wat leunt deze game toch zwaar op teamplay, als je tenminste leuk wil gamen. Waarom gaan al die egoisten niet gewoon deathmatch spelen van een andere game??? Het ene potje stond ik boven aan, het potje ernaar, -8.... Vliegtuigstorte meer op teammate, bestuurder was net optijd eruitgesprongen. En jahoor ik kreeg straf. Deze game kan zo leuk zijn, maar ook zo kut zijn. Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk aan is om zo snel mogelijk alleen in een autotje ervandoor te gaan? Deze game is toch het leukste met een teamged88? In deze game scoor je tevens beter in teamverband, maar toch zie je zoveel het tegenovergestelde.
Voor al deze "alles in me 1tje op proberen op te knappen gamers" wil ik dan ook graag de info geven dat er genoeg games zijn met deathmatch. Zo, nu dit probleem is opgelost kunnen degene die wel willen, lkkr gezellig verder spelen!
...
Voor al deze "alles in me 1tje op proberen op te knappen gamers" wil ik dan ook graag de info geven dat er genoeg games zijn met deathmatch. Zo, nu dit probleem is opgelost kunnen degene die wel willen, lkkr gezellig verder spelen!
Anoniem: 113257
Lekker boeiend.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:20:
Wat leunt deze game toch zwaar op teamplay, als je tenminste leuk wil gamen. Waarom gaan al die egoisten niet gewoon deathmatch spelen van een andere game??? Het ene potje stond ik boven aan, het potje ernaar, -8.... Vliegtuigstorte meer op teammate, bestuurder was net optijd eruitgesprongen. En jahoor ik kreeg straf. Deze game kan zo leuk zijn, maar ook zo kut zijn. Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk aan is om zo snel mogelijk alleen in een autotje ervandoor te gaan? Deze game is toch het leukste met een teamged88? In deze game scoor je tevens beter in teamverband, maar toch zie je zoveel het tegenovergestelde.
Voor al deze "alles in me 1tje op proberen op te knappen gamers" wil ik dan ook graag de info geven dat er genoeg games zijn met deathmatch. Zo, nu dit probleem is opgelost kunnen degene die wel willen, lkkr gezellig verder spelen!...
Soms ga ik solo'en omdat me eigen squad members me TK'en, me overrijden etc.
Sommige zijn echt domme noob idioten.
Anoniem: 147648
Ik denk dat het team-based concept (om het zo maar even te noemen) nog niet echt is doorgedrongen tot de meeste gamers. Dat is jammer.
Ik heb afgelopen week in een squad gezeten waarin veel met elkaar overlegt werd. Dat speelt het mooiste en de punten schieten de lucht in.
Ik denk dat deze gameplay toch nog wat tijd nodig zal hebben om tot het grote publiek door te dringen.
Tijd zal het uitwijzen.
Ik heb afgelopen week in een squad gezeten waarin veel met elkaar overlegt werd. Dat speelt het mooiste en de punten schieten de lucht in.
Ik denk dat deze gameplay toch nog wat tijd nodig zal hebben om tot het grote publiek door te dringen.
Tijd zal het uitwijzen.
Opzich vind ik lone wolf spelen wel leuk hoor. Maar niet te vaak. Af en toe ff puntjes halen. Maar het liefst speel ik wel in squads. Dat is ook meer de echte Battlefield 2 stijl.
Jah, maar ieder z'n eigen stijl van gamen he.
Maar ik word wel gek van dat punish systeem van BF2. Sta je bovenaan. Rijd je per ongeluk eentje over sta je gelijk weer meteen onderaan. Dat is zooooo vervelend.
Maar ik word wel gek van dat punish systeem van BF2. Sta je bovenaan. Rijd je per ongeluk eentje over sta je gelijk weer meteen onderaan. Dat is zooooo vervelend.
Net bij mij ook weer gebeurdSlideR NL schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:37:
Opzich vind ik lone wolf spelen wel leuk hoor. Maar niet te vaak. Af en toe ff puntjes halen. Maar het liefst speel ik wel in squads. Dat is ook meer de echte Battlefield 2 stijl.
Anoniem: 147648
Helemaal mee eens.Bij mijnen net zo. Leg je ergens mijnen neer en opeens lopen er 20 teamgenoten door jouw mijnenveld heen en wordt jij gepunished terwijl het toch redelijk goed aangegeven is waar je vriendelijke mijnen liggen dacht ik zo.SlideR NL schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:37:
Er is nix mis met lonewolf spelen, maar dat kan ook zonder over de rug gaan van je teammate. Het is zeker zo dat je lkkr moet spelen hoe je wil spelen, maar wat is het nut om totaal niet samen te spelen in een game waarin 2 teams het tegen over mekaar opnemen?SlideR NL schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:37:
Dat punnish systeem is idd klote, ik persoonlijk zou liever hebben dat als je je teammate raakt het je eigen leven kost. Dit is klote op deze manier. Zeker als je goed speelde lijkt het wel dat ze je graag straffen zodat je niet te hoog staat....
Nu we toch bezig zijn, waarom kunnen ze er niet voor zorgen dat zodra je in de buurt van je teammate kijkt, je METEEN de kleur erboven ziet? Soms zie je wat in de vertte en moet je direct reageren om hem te kunnen slopen, en w88 op het verlossende naampje boven zijn hoofd is dan echt leuk....
helemaal mee eens, het klopt ook dat je in teamverband veel beter scoort. Ik zat in een server, in een squad, met verschillende classes, en elk lid gebruikte de leader als spawnpunt. Ging echt lekker, veel kills en captures gemaakt, en nog een paar mensen gehealed met de medic kit van onze medic, die ook dood was (hij natuurlijk als eerste gehealed). Toen stond ik ook bovenaan met 49 combat punten. We verloren jammergenoeg, want de rest van de squads deed echt geen hol! Zo ook de gasten die niet in een squad zaten, die deden misschien nog minder, beetje rondrijden en vliegen..Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:20:
Voor al deze "alles in me 1tje op proberen op te knappen gamers" wil ik dan ook graag de info geven dat er genoeg games zijn met deathmatch. Zo, nu dit probleem is opgelost kunnen degene die wel willen, lkkr gezellig verder spelen!...
Mgoed volgende map, paar mensen van ons squad gingen weg, paar 'vreemden' kwamen erbij. Stelde niks meer voor, er spawnde niemand meer bij de leader behalve ik, en na een stuk of 10 minuten hield ik het maar voor gezien. Met moeite 10 punten, bijna altijd zonder een squadmember in de buurt..
heerlijk, die teamplay als het goed gaat
in het echt moet je ook eerst kijken, en dan constateren dat het de vijand is. Het is als je het zo bekijkt wel realistisch te noemen.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:49:
[...]
Nu we toch bezig zijn, waarom kunnen ze er niet voor zorgen dat zodra je in de buurt van je teammate kijkt, je METEEN de kleur erboven ziet? Soms zie je wat in de vertte en moet je direct reageren om hem te kunnen slopen, en w88 op het verlossende naampje boven zijn hoofd is dan echt leuk....
[ Voor 14% gewijzigd door Schuey op 12-07-2005 17:55 ]
Battlefield 2 is ook zo realistisch he 
Het punnish systeem veranderen naar de manier die ik net noemde (je verliest zelf stukje leven bij ieder schot), zou denk ik de beste oplossing zijn.
Het punnish systeem veranderen naar de manier die ik net noemde (je verliest zelf stukje leven bij ieder schot), zou denk ik de beste oplossing zijn.
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 12-07-2005 17:59 ]
Heeft nix met het punishsysteem te maken, je krijgt -4 voor een teamkill of je nu een punish krijgt of niet!SlideR NL schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:37:
Ik punish altijd, tenzij het mijn eigen fout is of de teammate meteen sorry zegt of er niets aan kon doen!fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:40:
[...]
Net bij mij ook weer gebeurdDie kl*****en moeten niet punishen omdat je kan punishen, maar alleen als je naast elkaar staat en de een begint opeens op de ander te schieten, niet als iemand met een auto je probeert te ontwijken maar toch nog raakt
Maar verder is het zo'n tof spel
Als je (per ongeluk) een keer op de Alt-toets hebt gedrukt, is het helemaal niet meer goed aangegeven!Anoniem: 147648 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:44:
[...]
Helemaal mee eens.Bij mijnen net zo. Leg je ergens mijnen neer en opeens lopen er 20 teamgenoten door jouw mijnenveld heen en wordt jij gepunished terwijl het toch redelijk goed aangegeven is waar je vriendelijke mijnen liggen dacht ik zo.
Met TeamDeathMatch/CTF/objective based in welke game dan ook, wordt zeker wel samengewerkt?Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:49:
[...]
Er is nix mis met lonewolf spelen, maar dat kan ook zonder over de rug gaan van je teammate. Het is zeker zo dat je lkkr moet spelen hoe je wil spelen, maar wat is het nut om totaal niet samen te spelen in een game waarin 2 teams het tegen over mekaar opnemen?
Je merkt zo, wie vanaf Battlefield 1942 speelt en wie niet, er is een reden voor elke feature in deze game!Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:49:
Dat punnish systeem is idd klote, ik persoonlijk zou liever hebben dat als je je teammate raakt het je eigen leven kost. Dit is klote op deze manier. Zeker als je goed speelde lijkt het wel dat ze je graag straffen zodat je niet te hoog staat....
Anoniem: 52352
En toch werkt die prima, Tis wel even goed lezen wat precies de bedoeling is. Heb je de scripts geinstalleerd op de server?bassio schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:48:
Is er een tool om te connecten naar een server zodat je daar instellingen kan wijzigen. Ik heb het geprobeerd met de tool van www.bfcc.com maar daarmee kom ik niet op de server...
Nog meer mensen die niet kunnen connecten met de account server?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Jep, hier nog 1.DenniZ schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:38:
Nog meer mensen die niet kunnen connecten met de account server?
En heb het al van meer mensen gehoord, dus die server ligt er gewoon uit :\
Ik betaal ook eens voor een spel
(Ik kan dus ook weer eens niet connecten)
Anoniem: 146324
....ik kom er ook niet in (18:35 uur)... Moest mijn hele bak resetten...vassago schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:40:
Ik betaal ook eens voor een spel![]()
Nog meer mensen die last hebben? De hack-brigade zal de master server wel ontdekt hebben ofzo ;-)
Gelukkig zijn er bij WoW of -insert ander spel met account servers- ook noooooit problemen, en hoeven ze ook nooit serveronderhoud uit te voeren 
Heb gewoon geduld en probeer het na een (half) uur nog een keer

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
joepie ik kan ook al niet inloggen...
ik word af en toe een beetje gek van dit spel...
ik word af en toe een beetje gek van dit spel...

Zou wel zo sociaal zijn om dan even een melding ofzo tevoorschijn te laten komen, of op zijn minst dit soort dingen van te voren melden op de officieële site bijvoorbeeldMorax schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:42:
Gelukkig zijn er bij WoW of -insert ander spel met account servers- ook noooooit problemen, en hoeven ze ook nooit serveronderhoud uit te voeren

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
ach,
volgende spel van EA wordt een MMORPG waar je zelf de servers voor moet hosten
volgende spel van EA wordt een MMORPG waar je zelf de servers voor moet hosten
Anoniem: 127429
Idem hier ???Petok schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:42:
joepie ik kan ook al niet inloggen...
ik word af en toe een beetje gek van dit spel...![]()
Als ik door hun toedoen weer alle punten van de laatste vier rondes kwijt ben gooi ik de game in de haard ... Net zo'n kleine 200 punten verzameld + 1 gold + 1 batdge ...

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 12-07-2005 18:58 ]
Hij bedoelt dat mensen die in hun eentje mensen willen killen en niet in team verband willen spelen maar first person shooter spellen moeten gaan spelen.Epitome schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:02:
[...]
Met TeamDeathMatch/CTF/objective based in welke game dan ook, wordt zeker wel samengewerkt?
Probeer eens een ander programma dan SpeedDisk.fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:36:
Weet iemand of je de Battlefield 2 map die Bf2 aanmaakt in de 'My Documents'-map ook op een andere plek in te stellen is? Ik heb de locatie van de 'My Documents'-map namelijk op mijn tweede HD ingesteld, maar deze HD is nogal gefragmenteerd (80%) het liefst wil ik die Battlefield map op m'n derde HD zetten, zonder de 'My Documents'-map te veranderen in m'n derde HD. In het register heb ik dit niet kunnen vinden.
offtopic:
offtopic:
Ik vind PerfectDisc en O&O Defrag erg goed, en die gaan een stuk sneller met defragmenteren, en die zijn nog beter ook dan SpeedDisc
Ik vind PerfectDisc en O&O Defrag erg goed, en die gaan een stuk sneller met defragmenteren, en die zijn nog beter ook dan SpeedDisc
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 12-07-2005 19:03 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
En onder welke categorie wilde je Battlefield dan scharen?!?fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:57:
[...]
Hij bedoelt dat mensen die in hun eentje mensen willen killen en niet in team verband willen spelen maar first person shooter spellen moeten gaan spelen.
Anoniem: 88352
Ook met gebruik van de quicksearch kom ik niet veel verder dan deze post. Mijn vraag is dan ook nogmaals: is het mogelijk om als single-player de grote maps te spelen? Er schijnen truucjes voor te zijn, die te vinden zijn als je de search gebruikt... maar daar ben ik de afgelopen twee dagen dus mee bezig geweest, helaas zonder resultaat. Kan iemand mij alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft een tipje van de sluiter geven over hoe ik in een single-player game de 'uitgebreide' versie van de maps kan spelen?
Kan er ook niet op.... :(((((((
Niemand enig idee?
Niemand enig idee?
Sign of my Time
Anoniem: 46247
Het punish systeem moet inderdaad veranderd worden.
Laatst ook weer zo'n idiote actie.
Rijdt er iemand in een buggy en ik ben de .50 gunner. Vervolgens rijdt mijn chauffeur tegen een vijandelijke auto aan en beide auto's exploderen, waarna ik mijn teammate (die dus het ongeluk veroorzaakt heeft) ge-teamkilt zou hebben. Sterker nog, hij punished me er ook nog voor.
Rijdt er iemand in een buggy en ik ben de .50 gunner. Vervolgens rijdt mijn chauffeur tegen een vijandelijke auto aan en beide auto's exploderen, waarna ik mijn teammate (die dus het ongeluk veroorzaakt heeft) ge-teamkilt zou hebben. Sterker nog, hij punished me er ook nog voor.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 46247 op 12-07-2005 19:10 ]
Paar plaatjes
[edit] Geen plaatjes
Kk datalimiet van Wanadoo
[edit] Geen plaatjes

[ Voor 93% gewijzigd door IJnte op 12-07-2005 20:29 ]
Zelfde als met artillery waarbij die gasten te stom zijn om even weg te lopenAnoniem: 46247 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:09:
Het punish systeem moet inderdaad veranderd worden.

Overigens is het weer bar slecht gesteld bij EA zeg. Een patch met een grote fout, servers die eruit liggen... Je kan gewoon helemaal niks met je game nu.
je kunt wel 32/64 bots in een 16map gooien. je kan ook de maps vergroten naar 32/64 maar da's no fun want de bots kunnen geen gebruik maken van de ruimte buiten 't 16 gebied. er zitten geen vehicle en bot pathmaps bij voor 32/64 maps. bots spawnen en vallen gewoon dood neer. ik ben hier al meebezig vanaf dag één. alles lukt behalve het creeeren van een grotere pathmap. daar heb je echt jammer genoeg de editor voor nodig.Anoniem: 88352 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:06:
Ook met gebruik van de quicksearch kom ik niet veel verder dan deze post. Mijn vraag is dan ook nogmaals: is het mogelijk om als single-player de grote maps te spelen? Er schijnen truucjes voor te zijn, die te vinden zijn als je de search gebruikt... maar daar ben ik de afgelopen twee dagen dus mee bezig geweest, helaas zonder resultaat. Kan iemand mij alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft een tipje van de sluiter geven over hoe ik in een single-player game de 'uitgebreide' versie van de maps kan spelen?
hier extra waypoints buiten de 16 area. bot erheen gereden. zo snel als ie zelf moet pathfinden dan valt ie dood neer. zonder die pathmaps we're dead in the water (buggy

In het begin lag Steam ook af en toe plat, en nu is het gewoon een goed systeem. Ze hebben denkik wat onvoorziene aanloopproblemen, en ik neem aan dat het vast goed komt.
Doet het weer.
Alle scores staan wel weer op 0
Alle scores staan wel weer op 0

Pfff ook ik kan niet inloggen
En dat terwijl ik morgen op vak. ga en 3 weken niet kan spelen
Doet het weer...GVD AL ME PUNTEN OP 0 !!!!!
En weer er uit...i kword er gek van
Iemand nog zoiets? Met alles weer op 0? Ik had net zoon mooie 2500 punten
En idd, ze hadden het wel "ff" ergens mogen melden, wat er ook gaande is.
Laatst weer een voorbeeld van"lekker voor de gein punishen omdat dat lollig is". Ik in een heli..die hele neergehaald. TK...Iemand ziet mij aankomen zegt hey i need a ride, ik stop..hij stapt weer uit..nou oke. Ik weer achteruit, splut....
Of als commander ergens artilery neergooien en dan zie je ze er gewoon (Bewust) inlopen.
Daarvan word ik best wel ziek, verdererst is 't een topspel.
Doet het weer...GVD AL ME PUNTEN OP 0 !!!!!
En weer er uit...i kword er gek van
Iemand nog zoiets? Met alles weer op 0? Ik had net zoon mooie 2500 punten
En idd, ze hadden het wel "ff" ergens mogen melden, wat er ook gaande is.
Laatst weer een voorbeeld van"lekker voor de gein punishen omdat dat lollig is". Ik in een heli..die hele neergehaald. TK...Iemand ziet mij aankomen zegt hey i need a ride, ik stop..hij stapt weer uit..nou oke. Ik weer achteruit, splut....
Of als commander ergens artilery neergooien en dan zie je ze er gewoon (Bewust) inlopen.
Daarvan word ik best wel ziek, verdererst is 't een topspel.
[ Voor 21% gewijzigd door link_mario op 12-07-2005 19:27 ]
Misschien is even resizen en wat betere compressie wat beter, want 6x1.5MB is niet echt lekker om in te ladenIJnte schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:09:
Paar plaatjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn d.m.v. de battlerecorder gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn toch geresizedFnF schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:18:
[...]
Misschien is even resizen en wat betere compressie wat beter, want 6x1.5MB is niet echt lekker om in te laden
Nog een vette die ik jullie moet laten zien
Dat is nu niet bepaald netjes resizen
[ Voor 49% gewijzigd door Crash op 12-07-2005 20:51 ]
Anoniem: 49591
Lekker hoor.
1. Het begon al met een slechte ingame-server browser
2. Patch 1.01 is slecht en heeft een dikke memory leak, EA stelt zelfs voor om BF2 maar opnieuw te installeren !
3. Account server ligt er om de haverklap uit.
EA begint iets te nonchalant te worden naar mijn mening.
2. Patch 1.01 is slecht en heeft een dikke memory leak, EA stelt zelfs voor om BF2 maar opnieuw te installeren !
Gaaf!IJnte schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:09:
Paar plaatjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn d.m.v. de battlerecorder gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die laatste
Misschien een idee voor POTD van Snow King?
jah en om nog maar eventjes niet over m'n EDITOR te beginnen.Anoniem: 49591 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:23:
Lekker hoor.
363kb, welke dan? Want ze zitten hier allemaal op ~1.25MB.IJnte schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:20:
[...]
Zijn toch geresized364 kb
Nog een vette die ik jullie moet laten zien
[afbeelding]
Verder wel nice screens
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 12-07-2005 19:34 ]
Jah als je er op clickFnF schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:33:
[...]
363kb, welke dan? Want ze zitten hier allemaal op ~1.25MB.
Verder wel nice screens
Anoniem: 118829
Dat connect probleem zal wel onderhoud zijn, alleen dat van de Rankings vind ik een beetje verdacht.. Ik heb laatst wel al op de officiele site gelezen dat er problemen waren met het uploaden en weergeven maar er stond ook bij dat ze extra backups maken van de rankingslijsten..
Ik weet uit andere EA games (bijv. Burnout3) die met rankings werken dat ze een keer in de zoveel tijd het rankingsystem resetten en pas weer geactiveerd wordt nadat users een potje spelen zodat de onactieve accounts eruit gefilterd worden.. misschien dat het ook hier het geval is..
Ik weet uit andere EA games (bijv. Burnout3) die met rankings werken dat ze een keer in de zoveel tijd het rankingsystem resetten en pas weer geactiveerd wordt nadat users een potje spelen zodat de onactieve accounts eruit gefilterd worden.. misschien dat het ook hier het geval is..
Blijft bij mij hangen op het verbinding maken met accountserver...
Heb dat nog nooit eerder meegemaakt. Wat is dat voor shit?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Same shit als hier. Dat eerste plaatje van IJNTE laat zien waar ik met me parachute uitgerekend een keer in ben gevallen.
Wat een sufkutterij iedere keer zeg met deze game, het menu, de patch, server problemen....gewoon erg slecht allemaal.
Wat een sufkutterij iedere keer zeg met deze game, het menu, de patch, server problemen....gewoon erg slecht allemaal.
Dan deed hij het zeker maar heel even?
Kom er nu iig nogsteeds niet op.
Het vervelende is dat je als hij aan het connecten is ook niet terug kan keren naar het hoofdmenu.
Of weet ik gewoon nog niet hoe dat moet?
Kom er nu iig nogsteeds niet op.
Het vervelende is dat je als hij aan het connecten is ook niet terug kan keren naar het hoofdmenu.
Of weet ik gewoon nog niet hoe dat moet?
[ Voor 51% gewijzigd door Wilfred op 12-07-2005 19:50 ]
Sign of my Time
Lijkt me sterk, we zitten nog relatief vroeg na de release.Anoniem: 118829 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:41:
Het is wel balen ja... zeker als je net een lekker potje wilt spelen nadat je de hele dag op school / werk gezeten hebt. Maar ik ga er vanuit dat ze onderhoud aan het doen zijn op de servers o.i.d. waardoor het erna allemaal beter wordt. Een beetje krediet hebben ze wel verdiend... we zijn het er allemaal over eens dat het wel een top spel is toch?Crusader schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:42:
Blijft bij mij hangen op het verbinding maken met accountserver...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Jah ze maken er wel elke keer weer een zooitje van.. Voor ik ooit BF:Vietnam gespeeld had besefte ik niet hoe belangrijk een goed werkend menu is... en wat ik gewoon helemaal niet vat is.. je maakt een hele game.. BATTLEFIELD franchise notebene.. hoe moeilijk is een goedwerkend menu maken dan??
Games als CS:Source wat honderd maal simpeler is dan BF qwa mogelijkheden hebben veel betere zoek en sorteer mogelijkheden
.. EA & Dice slapen een beetje...

Je zou toch op de EA pagina een berichtje verwachten met een melding.. Of zijn er misschien fora waar mensen connecties hebben met de techies van EA...??
Vind het erg jammer want ik had vanavond speciaal vrij gehouden om eens goed dat vliegen onder de knie te krijgen...
Vind het erg jammer want ik had vanavond speciaal vrij gehouden om eens goed dat vliegen onder de knie te krijgen...
Sign of my Time
Tjah maar vergeet niet dat dit een dikke hit is wereldwijd en er ook veel mensen zijn die nieuwe accounts aanmaken, want zover ik weet is het veranderen van je game naam niet mogelijk toch?? Je zou dan een hele nieuwe account moeten aanmaken om van naam te veranderen.. en aangezien er ook veel clan vorming is heb je heel snel dubbele accounts.. het ranking system bestond 4 dagen na de release al uit 600.000 accountsXrenity schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:48:
[...]
Lijkt me sterk, we zitten nog relatief vroeg na de release.

Je snapt wel wat ik bedoelEpitome schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:05:
[...]
En onder welke categorie wilde je Battlefield dan scharen?!?
Anoniem: 107558
kom wel op de servers maar de punten worden weer niet begeschreven, straks krijgen we nog een tegoed bon van EA voor de verloren punten
Ik ben volgens mij al mij punten en medailles kwijt.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1052588SPOXER schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:11:
Ik ben volgens mij al mij punten en medailles kwijt.
Check deze coole BFII Movie gemaakt met de BF2-Recorder.
Een heel gedoe geweest maar dit is er uiteindelijk van gekomen.
--[Title: BTII-Movie-Spydrone]--
--[Size: 30.211kb ]--
--[Format: WMV ]--
http://members.home.nl/co...f/BTII-Movie-Spydrone.wmv

[ Voor 8% gewijzigd door spydrone op 12-07-2005 20:30 ]
Bedankt, zal wel bij het onderhoud horen van een server ofso.
* iH8 zucht. als jullie nu eens gewoon ff geduld hebben met jullie accountservertje down en jullie o zo kostbare puntjes. post na post erover gaan lopen spammen schiet niemand iets mee op. we weten het nu wel zo onderhand.
[ Voor 5% gewijzigd door iH8 op 12-07-2005 20:17 ]
spydrone schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:15:
Check deze coole BFII Movie gemaakt met de BF2-Recorder.
[afbeelding] http://members.home.nl/co...f/BTII-Movie-Spydrone.wmv

offtopic:
* IJnte gaat verder met Asot 204 luisteren
* IJnte gaat verder met Asot 204 luisteren
Dit topic is gesloten.