[PC] Battlefield 2 - deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:26:
[...]

Jazeker: als ranked server aanbieder wordt je verzocht minimaal 10 ranked servers te plaatsen en per 10 betaalde ranked servers ook nog één extra gratis ranked public.
Aangezien wij direct 20 ranked publics online (betaald door clans) brengen heb je meteen dus ook 12 gratis public ranked servers online
Bij 10 1 gratis server, dus bij 20 2 gratis servers, en niet 12 :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Cyber Spy schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:12:
De ene na de andere negatieve reactie van Bor de Wollef... ongelofelijk.
Zucht.... Wat is er nu weer negatief of wat begrijp je nu weer niet? Dit soort posts dragen totaal niets bij aan het topic (net als deze helaas). Post gewoon niets als je niets te vertellen hebt.

Ik heb net een speurtoch gedaan naar nieuws / roddels over uitbreidingssets maar helaas niets gevonden. Is er iemand die hier al wat over heeft gehoord? Komen er uitbreidingssets / welke thema's?

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 11-07-2005 19:23 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:17:
[...]

Bij 10 1 gratis server, dus bij 20 2 gratis servers, en niet 12 :?
+ de 10 die je sowieso moet aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:53:

[...]

Eigenlijk totaal niet. Veel informatie geef je zelf ook niet dus de toegevoegde waarde vind ik nogal vaag behalve dat je wellicht op voorhand wat klantjes wilt winnen? Als het om info gaat kun je beter of gewoon alles vertellen of het gewoon stilhouden tot het tijdstip dat je meer "mag" vertellen. Maar goed, dit gaat offtopic zo.
Laat hem nou blij zijn dat ze als enige in de benelux ranked servers kunnen hosten. Ik zou het ook doen, jij waarschijnlijk ook.
En hoezo zou hij klanten willen winnen? Hij zegt toch dat ze al door clans zijn betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Area schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:27:
[...]

Laat hem nou blij zijn dat ze als enige in de benelux ranked servers kunnen hosten. Ik zou het ook doen, jij waarschijnlijk ook.
En hoezo zou hij klanten willen winnen? Hij zegt toch dat ze al door clans zijn betaald?
Hmm, wellicht mis ik iets maar waarom zouden zij als enige in de benelux kunnen ranked kunnen hosten? Volgens mij is die optie er voor iedereen die maar aan de voorwaarden van EA wil / kan voldoen. Of zie ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
De enige vraag die ik aan DaMorpheus wil stellen, is wie er admins worden op die door jullie gesponsorde public ranked servers dan :) En hoe worden deze mensen gekozen of gecontroleerd, want voor een stuk of 12 servers word het vrij lastig om te zorgen dat er voldoende admins zijn :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Morax schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:37:
De enige vraag die ik aan DaMorpheus wil stellen, is wie er admins worden op die door jullie gesponsorde public ranked servers dan :) En hoe worden deze mensen gekozen of gecontroleerd, want voor een stuk of 12 servers word het vrij lastig om te zorgen dat er voldoende admins zijn :)
Ik neem aan dat de betalende clans admin worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ja, voor hun eigen server wel. Maar DaMorpheus zei dat de hoster zelf ook 10 servers on-line moeten gooien om alleen al een trustee te worden, en voor elke 10 servers nog eens 1. Wie gaat die extra servers op naam van de hoster beheren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
Morax schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:37:
offtopic
oftewel jij wil admin worden op een van die servers lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
thebrothers schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:41:
[...]

offtopic
oftewel jij wil admin worden op een van die servers lol :)
Ik geef toe dat ik het niet erg zou vinden, maar eigenlijk is de vraag gewoon wie dat gaan worden en hoe deze gecontroleerd gaan worden. Ik ben helaas al zat server admins tegengekomen die ik nou niet correct vond handelen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Morax schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:40:
Ja, voor hun eigen server wel. Maar DaMorpheus zei dat de hoster zelf ook 10 servers on-line moeten gooien om alleen al een trustee te worden, en voor elke 10 servers nog eens 1. Wie gaat die extra servers op naam van de hoster beheren dan?
Waar zijn die EA "rules"voor de ranked servers eigenlijk te vinden? Bij EA loopt het spoor zowat dood namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Morax schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:40:
Selectie en werving gaat gewoon via onze eigen website zodra alle contracten geheel rond zijn
Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:34:
[...]

Hmm, wellicht mis ik iets maar waarom zouden zij als enige in de benelux kunnen ranked kunnen hosten? Volgens mij is die optie er voor iedereen die maar aan de voorwaarden van EA wil / kan voldoen. Of zie ik het nu verkeerd?
Je ziet het verkeerd. Er zijn enkele partijen uitgenodigd door EA, daaruit wordt de selectie gemaakt, en uiteindelijk zullen er enkele (plusminus 3) gamehosters de benelux gaan voorzien van servers, mits die dan ook echt kunnen voldoen aan de voorwaarden.

Je krijgt dan minstens 30 public servers online (10 per gamehoster), en daarbij komen nog de ranked publics die door clans gehuurd worden en de ranked publics die de gamehosters per x betalende klanten online moet plaatsen. Op korte termijn krijg je zo tientallen extra public ranked servers online.
Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:43:
[...]

Waar zijn die EA "rules"voor de ranked servers eigenlijk te vinden? Bij EA loopt het spoor zowat dood namelijk.
Als je nu nog wilt aanmelden bij EA om ranked servers te hosten ben je al te laat. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 11-07-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:46:
[...]
[...]

Als je nu nog wilt aanmelden bij EA om ranked servers te hosten ben je al te laat. :)
Dat was niet mijn intentie hoor :) Ik vind het wel een vreemde aanpak eigenlijk. Op deze manier (beperkte inschrijving) zorgt EA er juist voor dat er maar een beperkt aantal ranked servers in de benelux zullen zijn. Waar kunnen we meer informatie lezen (bron?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DaMorpheus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:46:
Selectie en werving gaat gewoon via onze eigen website zodra alle contracten geheel rond zijn
En kan iedereen zich zomaar aanmelden, of moet je daarvoor een betalende klant zijn of speciale eisen hebben? :)
En zijn er al genoeg aanmeldingen, of maak je ook nog echt kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:49:
[...]

Dat was niet mijn intentie hoor :) Ik vind het wel een vreemde aanpak eigenlijk. Op deze manier (beperkte inschrijving) zorgt EA er juist voor dat er maar een beperkt aantal ranked servers in de benelux zullen zijn. Waar kunnen we meer informatie lezen (bron?)?
Je wilt kopietjes van het contract zien of hoe moet ik dat zien? 8)7

Maar EA heeft ook een dillemma: kies je voor een publiek systeem? Dan kan je ervan uitgaan dat er snel iemand 'fake' rapporten naar de statistieken servers stuurt. Kies je voor een gesloten systeem, dan krijg je kritiek, maar heb je wél invloed op de kwaliteit en kwantiteit.
In principe mogen de trusted partners dan ook onbeperkt aantal ranked servers opzetten, in de praktijk zal niemand dat doen vanwege de hoge kosten.
Reken maar uit hoeveel het kost om minimaal 10 ranked servers online te plaatsen. Dat is zowel in dataverkeer, hardware als in support erg duur. :)

Wat EA ook wilt voorkomen is dat elke knutsel-gamehoster (het is weer zomervakantie dus dan komen er weer veel knutsel-gamehosters de markt op) een ranked server aanbied, waar de kwaliteit gewoon niet te garanderen is. Lag, hoge kosten dus niet lang online, slechte support, you name it.
Morax schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:51:
[...]

En kan iedereen zich zomaar aanmelden, of moet je daarvoor een betalende klant zijn of speciale eisen hebben? :)
En zijn er al genoeg aanmeldingen, of maak je ook nog echt kans :P
Pffft, moeten we allemaal nog gaan bekijken 7(8)7
Maar goede serveradmins zijn denk ik altijd welkom om de server voor iedereen leuk te houden

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 11-07-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:49:
[...]

En houd EA dus het overzicht, als er klachten zijn, zijn die paar providers zo afgesloten. Ze bedenken zich wel 2 maal om de servers niet goed bij te houden. En beperkt aantal servers -> zo'n provider heeft dus een half soort monopolie -> dus verzekerd van inkomsten -> kan speciaal hardware kopen/relocaten voor BF2.

Best goede actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DaMorpheus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:54:

Maar goede serveradmins zijn denk ik altijd welkom om de server voor iedereen leuk te houden
Ik zit te kijken op jullie site, maar ik kan nou niet echt vinden waar ik me aan kan melden. Ik heb sowieso altijd tijd teveel, dus ik zou zeker wel willen helpen :)

Edit:
Tijd teveel, daar bedoel ik mee dat ik op de Hogeschool Rotterdam meestal maar 3, hooguit 4 dagen les per week heb :P

[ Voor 14% gewijzigd door Morax op 11-07-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:34
Ik weet niet of ik de enigste ben, maar ik zit nog steeds met de patch, en het werkt hier wel gewoon goed (1 gb geheugen dus merk nie veel van mem leak, bovendien ben ik ook niet megalang bezig)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Je wilt kopietjes van het contract zien of hoe moet ik dat zien? 8)7
Ik neem aan dat EA de opbouw van dit hele systeem wel ergens beschreven heeft? Een contract vind ik niet interessant omdat dat veel te specifiek is. Ik kan uberhaubt niets tot weinig vinden over het hele ranked gebeuren, voorwaarden om ranked te mogen hosten, opbouw van het ranked netwerk, stats verzamelen etc. Wat ik interessant vind is de eisen die EA stelt en de technische opbouw.

Hoe ben je bijvoorbeeld zelf bij EA terecht gekomen?
T4F.nl_Muad schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:56:
[...]

En houd EA dus het overzicht, als er klachten zijn, zijn die paar providers zo afgesloten. Ze bedenken zich wel 2 maal om de servers niet goed bij te houden. En beperkt aantal servers -> zo'n provider heeft dus een half soort monopolie -> dus verzekerd van inkomsten -> kan speciaal hardware kopen/relocaten voor BF2.

Best goede actie!
Dezelfde voordelen zou je ook hebben met bv 20 hosters of meer. Voor de games heeft dat alleen maar voordelen omdat de prijzen dan meer onder druk staat (die vaak kunstmatig hoog worden gehouden door de "min of meer"monopolie die de hosters hebben. Daarnaast zullen er in dat geval gewoon meer ranked servers zijn om op te spelen.

Ik vind het bv vreemd dat EA vrij grondig is in de eisen voor ranked hosters maar weer totaal onduidelijk is richting de eindgebruikers mbt klachten / vragen etc.

[ Voor 46% gewijzigd door Bor op 11-07-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
djmantri schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:59:
Ik weet niet of ik de enigste ben, maar ik zit nog steeds met de patch, en het werkt hier wel gewoon goed (1 gb geheugen dus merk nie veel van mem leak, bovendien ben ik ook niet megalang bezig)
De leak treed lang niet altijd op. Het schijnt dat je configuratie van je PC er te maken mee heeft, en dat het daarnaast veel vaker bij de servers voorkomt dan de clients. Zo game ik ook al sinds 1.01 zonder problemen van een memleak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
sain onez schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:44:
het lijkt me dat de 6600gt net niet krachtig genoeg is om hoger dan 1024x768 alles HIGH in te stellen ( met daarbij dus lightning op MED) met die settings zal je met 1GB voldoende RAM hebben, terwijl alles op HIGH hoger dan 1280x960/1024 waarschijnlijk met de 1GB zal gaan swappen. 1280x... op med is ook te doen op 1GB

Waarschijnlijk is het dus wat overkill.....
sorry voor de late quote, maar deze post stond boven aan me pagina:

wat een onzin (nogmaals) 1gb is meer dan voldoende, bij mij swapt het echt_niet_! ik speel op 1280*960 alles high behalve dus die lighning en nog zo'n 1tje... ook 2x aa aan! ik heb 1gb ram een 6800 LE @ GT..noway dat bij mij de game swapt, het draait 'vloeiend!'!! dus de mensen die mer geheugen gaan kopen kunnen beter voor nieuwe vidkaart kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kijk, ik wil best een hoop informatie delen zodat alle gamers (en vooral alle gotters) gewoon uptodate zijn, maar ik ga geen contacten hier neerzetten of andere EA specifieke privee danwel non-disclosure informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Saitek Cyborg Evo icm Battlefield 2? Afbeeldingslocatie: http://www.saitek.com/uk/images/product/pcp/cyborg_evo2.jpg
/zal wel leuk staan bij mijn Zboard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:06:
[...]

Kijk, ik wil best een hoop informatie delen zodat alle gamers (en vooral alle gotters) gewoon uptodate zijn, maar ik ga geen contacten hier neerzetten of andere EA specifieke privee danwel non-disclosure informatie :)
En dat is dus ook niet waar ik om vraag. Ik vraag gewoon een bronvermelding zodat we het een en ander zelf nog eens rustig na kunnen lezen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 11-07-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:11:
[...]

En dat is dus ook niet waar ik om vraag. Ik vraag gewoon een bronvermelding zodat we het een en ander zelf nog eens rustig na kunnen lezen :)
Zie mijn antwoord, dat is de bron :)
Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:19:
[...]

Ik begrijp dus dat je geen bronvermelding voor ons hebt die iedereen zelf na kan lezen?
Dat klopt :)
Ik ga geen contracten verspreiden en ook geen contactgegevens van personen vermelden die hier helemaal niet mee lastig gevallen willen worden :>

[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 11-07-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:14:
[...]

Zie mijn antwoord, dat is de bron :)
Ik begrijp dus dat je geen bronvermelding voor ons hebt die iedereen zelf na kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Wanneer iemand om een medic roept, hoe kun je dan te weten komen waar die persoon zich bevind? Het lijkt mij op de minimap, maar waar moet ik precies op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Benotti schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:38:
Wanneer iemand om een medic roept, hoe kun je dan te weten komen waar die persoon zich bevind? Het lijkt mij op de minimap, maar waar moet ik precies op letten?
Als het goed is zie je de bij de status van de speler een diep rode statusbar (die zijn health status aangeeft).
En als je om de medic roept zie je links en rechts in je beeld medic symbooltjes met pijltjes in de richting van de medic, dan kan je dus ook nog naar ze toelopen :)
Onderbouwing? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 11-07-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 19:34
Mister_X schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:04:
[...]

sorry voor de late quote, maar deze post stond boven aan me pagina:

wat een onzin (nogmaals) 1gb is meer dan voldoende, bij mij swapt het echt_niet_! ik speel op 1280*960 alles high behalve dus die lighning en nog zo'n 1tje... ook 2x aa aan! ik heb 1gb ram een 6800 LE @ GT..noway dat bij mij de game swapt, het draait 'vloeiend!'!! dus de mensen die mer geheugen gaan kopen kunnen beter voor nieuwe vidkaart kijken...
Vreemd ik heb ook een 6800 LE met 16*1/6vp @ 350/800 en bij mij haal ik op 1024*768 met alles op medium rond de 30 fps :|
Ook 1 gb geheugen, maar zal waarschijnlijk aan mn processor liggen: celeron 2,6 ghz...alleen vind ik het verschil wel erg groot; zo cpu afhankelijk is BF2 toch niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

BlackLabel01 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:13:
[...]

Vreemd ik heb ook een 6800 LE met 16*1/6vp @ 350/800 en bij mij haal ik op 1024*768 met alles op medium rond de 30 fps :|
Ook 1 gb geheugen, maar zal waarschijnlijk aan mn processor liggen: celeron 2,6 ghz...alleen vind ik het verschil wel erg groot; zo cpu afhankelijk is BF2 toch niet? 8)7
Met een celeron is alles CPU afhankelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Laatst online: 14-09 19:34
DaMorpheus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:14:
[...]

Met een celeron is alles CPU afhankelijk :X
Hahah jah zit wat in, najah over een maand komt er een Athlon 64 3500+ in, dus zo`n groot probleem is het niet, maar ik vroeg me gewoon af of dat verschil echt zo groot kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begin moe te worden van die vote abuse in BF2.. elke loser start een willekeurige vote, en hop weer uit de server gekickt om niets.. trieste gedoe.. snap echt niet waarom er niet ff 1x normaal gespeeld kan worden door die takkie kleuters :X
gelijk mijn punten en nieuwe badge kwijt, lijkt wel een of andere bug als je wordt gekickt krijg je geen ruk aan punten.. dat is iig bij mij zo.
sad... sad.. :/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev

....
[...]

Count me in! Genoeg vrije tijd om een server cheat/lame vrij te houden en misschien besteed ik me tijd dan nog is een keer nuttig. :+

Ik hou jullie site wel in de gaten voor inschrijvingen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Misschien kijk er hier overheen hoor, maar ik heb het spel vd week gekocht speciaal voor Drome. Daar geen problemen met spelen. Nu wil ik dat online gaan doen. De nickname die ik gebruikte in de demo is dus al vergeven, aan mij in de demo. Daar kan ik blijkbaar niet op inloggen :? Dus nieuw account, nu blijft ie al 15 mins hangen op "account aanmaken". Ik BF 2 opnieuw opgestart. Ander mail adres en nickname nadat ik al tig meldingen kreeg dat de nickname in gebruik was. En weer hangen.

Wat moet ik in godsnaam doen, om dit spel te spelen :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Tekn0z schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:02:
Misschien kijk er hier overheen hoor, maar ik heb het spel vd week gekocht speciaal voor Drome. Daar geen problemen met spelen. Nu wil ik dat online gaan doen. De nickname die ik gebruikte in de demo is dus al vergeven, aan mij in de demo. Daar kan ik blijkbaar niet op inloggen :? Dus nieuw account, nu blijft ie al 15 mins hangen op "account aanmaken". Ik BF 2 opnieuw opgestart. Ander mail adres en nickname nadat ik al tig meldingen kreeg dat de nickname in gebruik was. En weer hangen.

Ik zou 't niet precies weten, maar mss is het een optie om naar www.gamespy.com te gaan en daar je account te verwijderen. (die je in de demo gebruikte) Om hem vervolgens weer in BF2 aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Tekn0z schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:02:

Ik gebruik de nick die ik in demo had en toen ik het hele spel installde koos ik voor de optie retrieve account (by email) wellicht dat je dit nog kunt doen?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ROFLASTC schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:16:
[...]

Ik gebruik de nick die ik in demo had en toen ik het hele spel installde koos ik voor de optie retrieve account (by email) wellicht dat je dit nog kunt doen?
Klopt, de demo account kan je namelijk gewoon gebruiken in de full version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
"retrieve account" om je demo account the gebruiken...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Weet iemand misschien waarom alle EA Europe Official Ranked servers offline zijn gehaald? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:17
Epitome schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:59:
Weet iemand misschien waarom alle EA Europe Official Ranked servers offline zijn gehaald? :?
Geen idee, baal er ook van. Zijn zo weinig servers (ranked) die nu nog beschikbaar zijn + een goeie ping hebben ... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:59:
Kan het zijn dat die een andere patch hebben geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:10:
[...]

Kan het zijn dat die een andere patch hebben geïnstalleerd?
Dan krijg je zo rood in je lijst te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toenet blies iemand zich op met C4 en vloog door de lucht en ging niet dood. Gebruikte parachute nog om veilig te landen. Hoe kan dat zonder dood te gaan?
Friendly Fire stond aan dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het te maken hebben met het feit dat ik veel om me heen hoor dat de niet-kopers er niet meer inkomen met hun zelf gegenereerde key? (ik heb hem gekocht hoor :))

Die konden alleen goed spelen in die officials al klinkt dat vreemd..

Enneh.. Daar was EA dus mee bezig. alle illegalen bannen ipv een goede patch maken. Lijkt wel of ze ook nog geld willen verdienen. (just kidding >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Omg... ze moeten echt iets aan die "red name tag bug" doen... Net stond ik op 20 punten, voordat ik het wist opeens 2 punten :X. Ik hoop dat dit wordt verbeterd met de volgende patch.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een baalpunt naar teamkill toe ... lig ik lekker op mijn buik in het gras wat rijtjes af te schieten naar de vijand als er plots ééntje van mijn team doodleuk in mijn line-of-fire komt lopen ... vanzelfsprekend teamkill aan mijn been ... dit is niet de eerste keer ...

Btw: dan toch maar de game-guide aangekocht ... waarlijk een knap stukje lectuur, ligt alvast op mijn nachttafel :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:19:
Toenet blies iemand zich op met C4 en vloog door de lucht en ging niet dood. Gebruikte parachute nog om veilig te landen. Hoe kan dat zonder dood te gaan?
Friendly Fire stond aan dus daar kan het niet aan liggen.
als je niet direct op de c4 staat kan je het wel overleven.. ook een aantal x gehad.. was alleen te traag met parachute dus ik crashte wel flink hard neer :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Net ook weer iets vreemds ik loop samen met me squad naar een vlag toe, dus ik denk weet je wat ik gooi ff een smoke granat tussen ons in zodat niemand ons ziet. blijkt dus dat die granat licht tegen een team maat aan stuitert. Dus gelijk weer een puntje in de min.

Dit soort dingen maken het spel plezier echt een stuk minder, niet dat ik alleen naar de punten kijk ofzo maar het slaat gewoon helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had ie ook niet zien aan te komen ... parachute-drop uit heli en anti-tank wapen even bovenhalen :p

[img]http//users.pandora.be/webwiper/nice4_klein.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:26:
begin moe te worden van die vote abuse in BF2.. elke loser start een willekeurige vote, en hop weer uit de server gekickt om niets.. trieste gedoe.. snap echt niet waarom er niet ff 1x normaal gespeeld kan worden door die takkie kleuters :X
gelijk mijn punten en nieuwe badge kwijt, lijkt wel een of andere bug als je wordt gekickt krijg je geen ruk aan punten.. dat is iig bij mij zo.
sad... sad.. :/
Ja daar word ik ook gek van, hoe vaak er niet een vote wordt gestart om mij weg te stemmen als ik commander ben, wil er weer zo'n n00b commander zijn en start dan maar een vote om mij te kicken :X Gelukkig is het ze nog nooit gelukt.

BTW ik neem aan dat je je X800XT PE watergekoeld hebt aangezien je 580/620 draait?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat deed ie op aircooling, met extra fans erop. aleen nu in een barebone gaat dat niet meer. dus nu heb ik hem op standaard gezet. 526/573
moet me sig weer ff aanpassen:)

tis irri als ze een kickvote starten om niets.. ze mogen dat wel uit BF2 locken en aan een admin van de server over laten.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 08:28 . Reden: extra info :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Laatst online: 30-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 03:33:
Dit had ie ook niet zien aan te komen ... parachute-drop uit heli en anti-tank wapen even bovenhalen :p

[afbeelding]
aaaaaaaahahaha geweldige screen!! knap werk soldier!

ik heb alles in het engels, vin ik veel leuker: zijn jou taunts ook in het nederlands?

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

IJnte schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:02:
[...]

Wat heb jij dan voor een laadtijd @ strike at karkand :? Singleplayer, vanaf het punt dat je dubbelclickt en dus de ronde start tot aan Join :?
Zonder enige tweaks aan mijn systeem en zonder opruimen van temp-files zat ik gisteren op 36.4 seconden... })

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 02-09 15:32
FnF schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:46:
[...]

Dat is ook de bedoeling, er is een apart subforum voor problemen, en daar is deze thread niet voor bedoeld :Y)
't Kon zijn dat iemand hier deze ervaring deelde. Het is nl. niet echt een mega probleem.

[ Voor 43% gewijzigd door WOrange op 12-07-2005 08:58 . Reden: linkje gemaakt ]

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

na het doorspitten van dit topics ga ik vandaag ook maar eens een copy ophalen :P

ik koop eigenlijk bijna geen spellen, maar dit lijkt me zijn geld wel waard! Sinds ik gestopt ben met clanwars spelen in UT ben ik uit de running geweest, maar gisteren de demo geinstalleerd en eigenlijk meteen verkocht! :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 dag niet kunnen spelen en meteen heb ik het probleem als ik wil inloggen: Server has refused the connection.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Ik ben er sinds Vrijdag mee gestopt. Ik baal gewoon van de te grote maps. Ik vind dat gevechten vaak ergens zijn, je probeert daar heen te gaan maar omdat je nog zon afstand moet ben je te laat uiteindelijk.

Jammer van mijn 45 Euro though :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 09:31:
Ik heb 1 dag niet kunnen spelen en meteen heb ik het probleem als ik wil inloggen: Server has refused the connection.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? :?
Fijn, nu doet die het wel maar zie ik geen servers meer.

Rotspel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:09
Kaap schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 09:35:
Ik ben er sinds Vrijdag mee gestopt. Ik baal gewoon van de te grote maps. Ik vind dat gevechten vaak ergens zijn, je probeert daar heen te gaan maar omdat je nog zon afstand moet ben je te laat uiteindelijk.

:/ Kvindt et wel meevallen qua grootte iig.. Ik voor vliegtuigen zijn sommige maps zelfs te klein, maar idd als je veel moet lopen om ergens bij een gevecht te komen is dat natuurlijk irritant. Het is ook veel leuker om een squad te joinen en dan met je squad een plek aan et vallen ;) Dat is juist het leuke van BF2.

Iets anders: Ik heb samen met een vriend van me die battlerecorder gebruikt. Echt super gewoon. We hebben een beetje lopen dollen en hele leuke acties uitgehaald en daarna nog een x de "film" bekeken. Je kan heel erg gemakkelijk mooie screenshots maken.

Aantal dingen mis ik wel aan die battlerecorder:
  • Je kan niet terugspelen.
  • Alle dingen zoals Teamkills e.d. blijven staan en gaan niet weg.
  • In en uitzoemen in player mode is traag.
Verder echt _/-\o_

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...ik vind die grote maps juist geweldig omdat de gevechten zich nu niet over de hele map spreiden, maar op sommige plekken plaatsvinden. Dan kan je dus kiezen voor respawnen bij een gevecht of respawnen op een 'stille' plek om een vlag te pakken waar niet wordt gevochten.
Overigens zijn er voldoende mogelijkheden om naar een gevecht te gaan. 't Vergt alleen wat handigheid of inzicht. Je kunt een jeep pakken (die slingeren altijd overal rond), of in een squad gaan van een goede squadleader. Dat zijn meestal de spelers die te vinden zijn bij die gevechten en dan kan je bij hem respawnen.

Overigens heb ik wel meer een haat-liefde verhouding met BF2 dan met BF42 en BFVN.... Een paar frustratie-momenten van de afgelopen dagen:

1. het punish-systeem is gewoon te gevoelig en iedereen punisht bijna uit gewoonte. Ik betrap mezelf er ook op dat ik in negen van de tien gevallen punish. Maar gisteren weer een enorme frustratie-punish aan m'n broek gekregen: ik stond met een jeep bij een vlag; ik zet de vlag op wit; komt er een attack-chopper van mijn team als een idioot aanvliegen om even de capture mee te pakken en ze vliegen vol in mijn jeep. Door de botsing word ik aangewezen als teamkiller en de beide chopper-jocks geven me alletwee een punish. Echt waardeloos om je eigen cr@p-vliegen zo op een ander af te reageren....

2. over cr@p-vliegen gesproken. Ik zit regelmatig voorin bij chopper-vliegers die de beheersing missen voor goed heli-vliegen en met de attackheli rondvliegen alsof het een jet is: laag rondscheurend, scherpe bochten makend en door de ongecontroleerdheid in een soort 'schommelbeweging' gerakend totdat we tegen een boom of een muur knallen. De TV-guided missle is een 1-hit 1-kill (ook voor de piloot), maar ik moet de eerste piloot nog tegenkomen die de heli netjes laat zweven zodat ik die kill voor ons kan maken. En met het machinegeweer veeg je alleen maar in de rondte door het ongecontroleerd tollen van die heli. Er moet echt een VOIP-knop komen om mensen in je voertuig toe te spreken (hoewel: misschien maar goed dat dit niet kan ;-)

3. uber-frustrerend: afgelopen weekend speel ik als commander aan de Chinese kant en mijn team is aan de winnende hand. Ik sta in onze thuisbasis achter een huisje omdat ik me alleen bezig houd met de top-down map en de support voor de andere spelers en ik ben nog geen enkele keer dood geweest. Qua punten ga ik een gouden ster verdienen als ik de bonus voor de 'win' binnen sleep. Plots word ik door een trigger-happy menneke uit mijn eigen team neergemaaid en gelijk word ik SWITCHED TO THE OTHER TEAM BY THE SERVER.... WTF? Teambalance als je al de hele ronde als commander speelt? Da's wel echt zuur. Ranked server, maar daar gaat m'n bonus.

Verder een top-spel, maar ik heb momenten dat het voor geen meter gaat.... Ben nu LanceCorporal met bijna 2900 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die niet kunnen connecten met de account server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:08:Zijn er mensen die ervaring hebben met de Saitek Cyborg Evo icm Battlefield 2? [afbeelding]
/zal wel leuk staan bij mijn Zboard :*)
Jep, ik heb bijna dezelfde (alleen dan een versie zonder die knoppen op het voetstuk). Het vliegt heerlijk, vooral in de jets. Genoeg knoppen om toe te kennen aan alle belangrijke commands (wapenselectie, afvuren wapen, gun, flares, afterburner, etc.)
Met de helikopters moet ik nog oefenen, want daar ben ik gewoon nog niet goed in. Als ik eenmaal voor- of achteruit ga, lukt het me niet meer om 'm stil in de lucht te laten hangen... |:(
Maar het feit dat je met deze Saitek een derde as hebt waarmee je met de chopper om je z-as kunt draaien is echt ideaal. (Bijv. snel een 180 graden draai zodat je iemand achter je kunt beschieten)
Ook voor de jets is dit handig, je hebt zo nog meer controle.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:04:
Meer mensen die niet kunnen connecten met de account server?
Ja is mij ook nog niet gelukt zal er wel uit liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd, de eerste keer vanmorgen dat ik opstarte bleef die connecten met server dus opnieuw opgestart en nu ben ik ingelogd en staan er geensrever in de serverlist :s ik heb btw de demo nog meer mensen met dit probleem

edit aan amerikaan gevraagd via xfire hij heeft ook 0 servers }:O

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel inloggen, maar er is geen server te bekennen .... daar gaan we weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Jeps, hier ook, en op het BF2 mirc channel van Tweakers ook, veel mensen die "connection refused" error krijgen bij het starten van BF2 vandaag, en gister midag zijn mijn 3 medailles niet opgeslagen :( allemaal binnen een uur :(

hoop''t op een fix!!!

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

therat10430 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:22:
Jeps, hier ook, en op het BF2 mirc channel van Tweakers ook, veel mensen die "connection refused" error krijgen bij het starten van BF2 vandaag, en gister midag zijn mijn 3 medailles niet opgeslagen :( allemaal binnen een uur :(

hoop''t op een fix!!!
wast het BF2 mirc channel van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Connect to IP werkt gewoon met de demo....

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:24:
[...]
wast het BF2 mirc channel van Tweakers?
GoT'Some ..

oh nee bf2 :9

[ Voor 3% gewijzigd door WOrange op 12-07-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:02:
2. over cr@p-vliegen gesproken. Ik zit regelmatig voorin bij chopper-vliegers die de beheersing missen voor goed heli-vliegen en met de attackheli rondvliegen alsof het een jet is: laag rondscheurend, scherpe bochten makend en door de ongecontroleerdheid in een soort 'schommelbeweging' gerakend totdat we tegen een boom of een muur knallen. De TV-guided missle is een 1-hit 1-kill (ook voor de piloot), maar ik moet de eerste piloot nog tegenkomen die de heli netjes laat zweven zodat ik die kill voor ons kan maken. En met het machinegeweer veeg je alleen maar in de rondte door het ongecontroleerd tollen van die heli. Er moet echt een VOIP-knop komen om mensen in je voertuig toe te spreken (hoewel: misschien maar goed dat dit niet kan ;-)
Ach, zo ben ik regelmatig piloot in een cobra... dan neem ik een gunner mee... ik zie een tank, ik ga wat hoger vliegen op een veilige afstand zodat de gunner een raketje bij die tank in zijn hol kan duwen... en vervolgens doet de gunner NIETS! Perfecte situatie om die tank omzeep te helpen maar ze doen niks. Ze snappen gewoon niet dat ze een raket kunnen afvuren. Dus ja, dan blijf ik ook maar vaak laag rond vliegen en mijn eigen raketjes afvuren... Want iets hoger vliegen is namelijk erg gevaarlijk! (je wordt dan zo uit de lucht geknald namelijk)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:33:
[...]

Ach, zo ben ik regelmatig piloot in een cobra... dan neem ik een gunner mee... ik zie een tank, ik ga wat hoger vliegen op een veilige afstand zodat de gunner een raketje bij die tank in zijn hol kan duwen... en vervolgens doet de gunner NIETS! Perfecte situatie om die tank omzeep te helpen maar ze doen niks. Ze snappen gewoon niet dat ze een raket kunnen afvuren. Dus ja, dan blijf ik ook maar vaak laag rond vliegen en mijn eigen raketjes afvuren... Want iets hoger vliegen is namelijk erg gevaarlijk! (je wordt dan zo uit de lucht geknald namelijk)
Ja klopt, veel gunners weten volgens mij niet dat ze in de gunner positie een raket kunnen afvuren.
Ik vlieg dan ook liever de heli dan op de gunnerpositie, omdat ze toch geen rekening met je houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55
Dat komt misschien ook omdat het andersom vaak (meestal?) ook zo is?
Piloten houden totaal geen rekening met de gunners....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:19:
[...]

Geloof hem nou, doe nou niet zo verschrikkelijke moeilijk, ongelovelijk...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:40:
[...]

Ja klopt, veel gunners weten volgens mij niet dat ze in de gunner positie een raket kunnen afvuren.
Ik vlieg dan ook liever de heli dan op de gunnerpositie, omdat ze toch geen rekening met je houden.
...je kan maar 1 ding tegelijk: of het machinegeweer (of 't is volgens mij een snelvuurkanon) of die TV-guided missle. Als iemand niet schiet, is ie vast druk bezig met het verkeerde wapen, of hij probeert wanhopig te richten vanuit die heen-en-weer zwiepende helicopter ;-)
Maar de reacties hierboven geven al aan waar 't 'm knelt: er moet gewoon een VOIP-knop komen om met de spelers in hetzelfde voertuig te kunnen communiceren.
Schiet me trouwens nog een geintje te binnen wat ik nu al een paar keer heb meegemaakt: iemand pakt de Blackhawk en gebruikt 'm als taxi. De eerste keer dacht ik nog 'weer een cr@p-flyer' voordat we de bergen in knalden, maar nu houd ik een oog op de speler-posities en zodra de piloot eruit springt, pak ik zelf snel met F1 de besturing over.
En dan heb je nog de Blackhawk-piloten die met twee gunners nog steeds RECHTUIT aanvallen of op een ground-air turret aanvliegen, zodat zowel de linker als de rechter gunner niets kan uitrichten.
Ik vind de titel 'noobs' geen recht doen aan deze spelers. Ik noem ze altijd CLOWNS ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
tja, maar als niemand die gasten verteld hoe of wat, blijven het clowns...geef die gasten tips etc etc. Ik moet bv nog veel leren als heli piloot, als mn boordschutter me tips geeft hoe dingen aan te pakken (vlieg hoger, hang stil, etc etc) ga je dingen toch anders aanpakken. Leren doe je niet in je eentje, daar is de hulp van mensen die het wel weten erg nuttig voor. Tuurlijk zullen er ook gasten rondlopen die zoiets hebben van: flikker op, ik doe wat ik wil. Maar er zijn er zat die wel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autodidact schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 08:37:
[...]

aaaaaaaahahaha geweldige screen!! knap werk soldier!

ik heb alles in het engels, vin ik veel leuker: zijn jou taunts ook in het nederlands?
Jups ... foutje bij install, maar nu het spel zelf lekker draait (na patch) durf ik 'm niet opnieuw te installeren ... ff in het nederlands verder dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:00:
[...]

Jups ... foutje bij install, maar nu het spel zelf lekker draait (na patch) durf ik 'm niet opnieuw te installeren ... ff in het nederlands verder dus ...
bij welk punt moet je dat instellen bij de install, want ik ga hem vanavond installeren en wil alles in het engels hebben...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 09:58
direct bij het begin van de installatie kun je de taal kiezen.
kies je daar Engels dan zit je goed :)

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
gewoon als er bij het starten vand e setup staat kies setup taal, klik dan op engels (jeweet wel dat wat elke installer vraagt)

dan is hij gewoon normaal in het engels :D

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FnF schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:03:
[...]

Geloof hem nou, doe nou niet zo verschrikkelijke moeilijk, ongelovelijk...
Zucht, het zijn ook altijd dezelfde he, ongelovelijk... Lezen blijkt moeilijk voor je? Ik geloof hem best wel maar wil zelf wel wat meer lezen (zoals ik reeds gepost heb). Ik vind het best interessant om te lezen hoe het allemaal in elkaar steeks en waarom juist op die manier. Dat is de reden waarom ik om een bron vroeg.Bovendien loopt DaMorph hier al langer rond, geen reden voor mij om hem niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Bor de Wollef schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Zucht, het zijn ook altijd dezelfde he, ongelovelijk... Lezen blijkt moeilijk voor je? Ik geloof hem best wel maar wil zelf wel wat meer lezen (zoals ik reeds gepost heb). Ik vind het best interessant om te lezen hoe het allemaal in elkaar steeks en waarom juist op die manier. Dat is de reden waarom ik om een bron vroeg.Bovendien loopt DaMorph hier al langer rond, geen reden voor mij om hem niet te geloven.
Idd ik wil er ook wel wat meer van weten :Y) Hij moet ook toch ergens zijn info vandaan hebben lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jij moet 64 player servers joinen waar ze medium mappen draaien. Fun gegarandeerd
IJnte schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:48:
[...]

Idd ik wil er ook wel wat meer van weten :Y) Hij moet ook toch ergens zijn info vandaan hebben lijkt me ;)
Ben op schiphol-rijk op het EA kantoor langsgeweest ;)
Niet gewoon naar binnen gelopen - maar een zakelijke afspraak met vervolg

[ Voor 31% gewijzigd door Stewie! op 12-07-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
DaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:50:
[...]

Jij moet 64 player servers joinen waar ze medium mappen draaien. Fun gegarandeerd

[...]

Ben op schiphol-rijk op het EA kantoor langsgeweest ;)
B) lol tja dan heb ie idd info die je niet effe kan delen (papier dan). Mmm laat EA maar es met wat meer Info komen dan ;) Aan de andere kant, als EA dadelijk voldoende dekking heeft in heel europa (en dus zeker nederland) dan doen ze het goed. Maar het zal wel goed druk worden op die NL ranked servers. Als dat er dus maar euh :? 20-25 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

IJnte schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:53:
[...]

B) lol tja dan heb ie idd info die je niet effe kan delen (papier dan). Mmm laat EA maar es met wat meer Info komen dan ;) Aan de andere kant, als EA dadelijk voldoende dekking heeft in heel europa (en dus zeker nederland) dan doen ze het goed. Maar het zal wel goed druk worden op die NL ranked servers. Als dat er dus maar euh :? 20-25 zijn :)
Alleen i3d zal in het begin al 32 online hebben (12 gratis/sponsored en 20 betalende klanten). En de meeste zijn 32 public, dus genoeg plek hopelijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 12-07-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:05:
[...]

...je kan maar 1 ding tegelijk: of het machinegeweer (of 't is volgens mij een snelvuurkanon) of die TV-guided missle. Als iemand niet schiet, is ie vast druk bezig met het verkeerde wapen, of hij probeert wanhopig te richten vanuit die heen-en-weer zwiepende helicopter ;-)
Maar de reacties hierboven geven al aan waar 't 'm knelt: er moet gewoon een VOIP-knop komen om met de spelers in hetzelfde voertuig te kunnen communiceren.
Schiet me trouwens nog een geintje te binnen wat ik nu al een paar keer heb meegemaakt: iemand pakt de Blackhawk en gebruikt 'm als taxi. De eerste keer dacht ik nog 'weer een cr@p-flyer' voordat we de bergen in knalden, maar nu houd ik een oog op de speler-posities en zodra de piloot eruit springt, pak ik zelf snel met F1 de besturing over.
En dan heb je nog de Blackhawk-piloten die met twee gunners nog steeds RECHTUIT aanvallen of op een ground-air turret aanvliegen, zodat zowel de linker als de rechter gunner niets kan uitrichten.
Ik vind de titel 'noobs' geen recht doen aan deze spelers. Ik noem ze altijd CLOWNS ;-)
Ja precies, een optie om alleen met de mensen in het voertuig te communiceren.
In joint operations kon je dit ook doen door een aparte chatknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:05:
Ik gebruik ze zelf ook wel eens als taxi wanneer ik niet meer kan spawnen op een plek waar ik in gevecht was en daar weer snel naartoe wil maar niet met de heli wil spelen. Zit er iemand bij mij in de heli, dan roep ik "Bail out" via Q zodat men weet dat ze eruit moeten. Meestal ga ik ook hoger vliegen, ben je wel wat meer sitting flying duck, maar mensen die erbij zitten hebben dan wat reactietijd, ipv gelijk in een bergwand te boren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou ik weet zeker dat Planet Combat een aantal ranked servers gaat plaatsen in nederland. Hoeveel weet ik nie, maar heb mij al opgegeven als admin van 1 van de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

beany schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:33:
[...]

Nou ik vlieg al tijden met een vaste persoon als piloot, Ik ben dan de gunner.

We spreken elkaar via ts en dan zegt hij tank op 12 uur. Dan ga ik op missle mode en dan gaat hij hoger hoeveren. Hij roept dan clean shot.. Ik shiet hem af en go en dat vliegt hij gelijk weer lager en verder. Werkt perfect.. Zodra ik op machine gun mode moet geeft hij dat aan.... (voor een heli in de buurt of het neer maaien van mannetjes in een flag area) Zelf ben ik support of Engeneer en kan dus zo als we effe kort landen de bird repareren of bevoorraden eheh :)

Goede communicatie is vereist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stronkie schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:15:
Nou ik weet zeker dat Planet Combat een aantal ranked servers gaat plaatsen in nederland. Hoeveel weet ik nie, maar heb mij al opgegeven als admin van 1 van de servers.
Voor mensen die een EA server willen adminnen:
http://www.bf2rankedservers.com/index.htm
(site is nog niet af :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zow nieuw projectje: een potd optie inclusief voten :)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/potd.php
Voten en plaatjes submitten kan hier: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/index.php

Suggesties voor verbeteringen/veranderingen etc zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

DaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:23:
[...]

Voor mensen die een EA server willen adminnen:
http://www.bf2rankedservers.com/index.htm
(site is nog niet af :> )
EHHH Dude . Die bedoel ik . Dat is van planet combat :)......

Hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:27:
Zow nieuw projectje: een potd optie inclusief voten :)

[afbeelding]
Voten en plaatjes submitten kan hier: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/index.php

Suggesties voor verbeteringen/veranderingen etc zijn welkom.
Gaaf!
Ik neem aan dat je alleen screenshots van BF2, van jezelf mag posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ifo4 weet exact mijn frustraties met BF2 te verwoorden. Hij noemt echt exact de dingen waar ik mij ook gigantisch aan erger. Het blijft een tof spel... het zijn meer de spelers die het regelmatig vergallen. Een patch waarin alle bugs zouden zijn opgelost is imho dan ook maar een druppel op een gloeiende plaat. De mentaliteit van de gemiddelde speler zou eens moeten veranderen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:39:
Ifo4 weet exact mijn frustraties met BF2 te verwoorden. Hij noemt echt exact de dingen waar ik mij ook gigantisch aan erger. Het blijft een tof spel... het zijn meer de spelers die het regelmatig vergallen. Een patch waarin alle bugs zouden zijn opgelost is imho dan ook maar een druppel op een gloeiende plaat. De mentaliteit van de gemiddelde speler zou eens moeten veranderen.
Jij vraagt het onmogelijke :P
Het beste zou een serveradmin dit soort spelers structureel moeten bannen van de server, dan heb je na een tijdje een goede server die bij goede spelers ook bekend staat dat er alleen serieuze en goede gamers op zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

DaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:41:
[...]
Het beste zou een serveradmin dit soort spelers structureel moeten bannen van de server, dan heb je na een tijdje een goede server die bij goede spelers ook bekend staat dat er alleen serieuze en goede gamers op zitten
Nou... wat let je? :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

jagermeister schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:39:
je zou eigenlijk gewoon een clan moeten joinen en dan alleen clan wars moeten spelen.. tis namelijk bij elk online spel zo dat de gemiddelde speler een mentaliteit heeft van likmevestje.. in een clan is het een stuk leuker om te spelen en heeft ht ook een uitdaging

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:41:
[...]
...onmogelijk, misschien wel. Maar met een paar oplossingen (teamkill/punish aanpassen; VOIP-per-voertuig toevoegen; geen auto-balance voor squadleaders en commanders) komen we alweer iets verder.
En tenslotte hoop ik dat would-be piloten eerst even offline in single-play oefenen met het laten zweven van hun choppers. Op die manier heb ik zelf ook ooit aangeleerd hoe ik in BFVN een tank moest optakelen.
Overigens vind ik de heli's in BF2 uitermate makkelijk te besturen, maar ik was door BFVN behoorlijk getraind, natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:45:
[...]
Overigens vind ik de heli's in BF2 uitermate makkelijk te besturen, maar ik was door BFVN behoorlijk getraind, natuurlijk!
Helaas wel ja. Het zou veel moeilijker moeten zijn.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:45:
[...]

; geen auto-balance voor squadleaders en commanders) komen we alweer iets verder.
!
En natuurlijk squadmates ook niet. Anders is opeens je medic weg, terwijl bij de hopeloze squad-loze brei uit je team nooit iemand weggaat. Laat de non-teamplayers maar lekker van teamswappen :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.