[PC] Battlefield 2 - deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
ROFL :D

Dat hoor ik er ook altijd in! Wij Nederlanders zijn natuurlijk de enigen die dat zo horen, maar ik moet elke keer zo lachen als ik het weer hoor zeggen. Ik zit het dan altijd hardop te herhalen... Lekkerr werken! :)
(ok, ok, ik weet het, ben een nerd)

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Aaaaah, nog niet eens bij stilgestaan dat de stemmen dan ook nederlands zijn. Damn, mis toch wel wat zo :D Is het niet verwarrend trouwens?? Sommige calls ken je door en door in het engels, en heb geen idee hoe dat in het nederlands moet klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Hier zou ook wel een slotje op kunnen aangezien deel 11 al gemaakt is. Gisteren mij 2e medaille gehaald. :)
Wat ik wel vaak irritant vind als je gedood wordt en je respawnt je soms geen tijd hebt om dekking te zoeken en je gelijk weer dood bent. :(

[ Voor 41% gewijzigd door SPOXER op 13-07-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:28
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:00:
Aaaaah, nog niet eens bij stilgestaan dat de stemmen dan ook nederlands zijn. Damn, mis toch wel wat zo :D Is het niet verwarrend trouwens?? Sommige calls ken je door en door in het engels, en heb geen idee hoe dat in het nederlands moet klinken.
Nee, alle calls zijn altijd in het engels voor USMC, MEC is iets arabisch of zo. Maar 1 zin lijkt erg op Lekkrr werrkken. Dus is niet afhankelijk van de taal die je ingesteld hebt. Dat is volgens mij alleen onscreen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.