"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
Aaaaah, nog niet eens bij stilgestaan dat de stemmen dan ook nederlands zijn. Damn, mis toch wel wat zo
Is het niet verwarrend trouwens?? Sommige calls ken je door en door in het engels, en heb geen idee hoe dat in het nederlands moet klinken.
Hier zou ook wel een slotje op kunnen aangezien deel 11 al gemaakt is. Gisteren mij 2e medaille gehaald. 
Wat ik wel vaak irritant vind als je gedood wordt en je respawnt je soms geen tijd hebt om dekking te zoeken en je gelijk weer dood bent.
Wat ik wel vaak irritant vind als je gedood wordt en je respawnt je soms geen tijd hebt om dekking te zoeken en je gelijk weer dood bent.
[ Voor 41% gewijzigd door SPOXER op 13-07-2005 11:02 ]
Nee, alle calls zijn altijd in het engels voor USMC, MEC is iets arabisch of zo. Maar 1 zin lijkt erg op Lekkrr werrkken. Dus is niet afhankelijk van de taal die je ingesteld hebt. Dat is volgens mij alleen onscreen.T4F.nl_Muad schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:00:
Aaaaah, nog niet eens bij stilgestaan dat de stemmen dan ook nederlands zijn. Damn, mis toch wel wat zoIs het niet verwarrend trouwens?? Sommige calls ken je door en door in het engels, en heb geen idee hoe dat in het nederlands moet klinken.
Dit topic is gesloten.