had ik gisteren ook! Teamen liep totaal niet, even nieuwe squad gemaakt en in stats gekeken wie ik moest uitnodigen. Team van 6 man opgesteld, en 2 van die vrachtwagentjes met gun erop (ben naam ff kwijt, voor vervoer personeel
edit:
APC

)
gepakt. Rijden naar enemy spawn, inpikken, 2 man achterlaten, volgende spawn, inpikken, een zo'n karretje achterlaten, volgend spawn, inpikken en blijven hangen. Team 1 vroeg om supplies, ik aangevraagd bij commander, die geeft direct aan dat het nog niet kan, maar 10 sec later een supply drop
Een map verder, met mn hele squad een enemy spawnpoint aanvallen, vet veel vijanden daar. Team in de aanval, ik met assault gun op wat afstand cover gegeven. Paar man dood -> weer bij mij spawnen en aanvallen. Spawnpoint ingenomen -> gaf een erg lekker gevoel!
DAT is echt heel vet, goed teamen kun je zelf ook voor zorgen!! Scores waren er ook naar, aantal keer van die zilveren en bronzen dingen binnengehaald.
Deze tactiek ga ik vaker toepassen, is echt heel cool. Gewoon zelf team samenstellen!
[
Voor 5% gewijzigd door
T4F.nl_Muad op 13-07-2005 09:09
]