[PC] Battlefield 2 - deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.997 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

spydrone schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:15:
Check deze coole BFII Movie gemaakt met de BF2-Recorder.
Een heel gedoe geweest maar dit is er uiteindelijk van gekomen.

--[Title: BTII-Movie-Spydrone]--
--[Size: 30.211kb ]--
--[Format: WMV ]--

[afbeelding] http://members.home.nl/co...f/BTII-Movie-Spydrone.wmv
de 10 seconden die ik wel gekeken heb zag er wel ok uit. verders als ik statische ruis wil horen dan draai ik de radio wel niet op een zender. man man. dacht ff dat m'n soundblaster stuk was :)

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

iH8 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:15:
* iH8 zucht. als jullie nu eens gewoon ff geduld hebben met jullie accountservertje down en jullie o zo kostbare puntjes. post na post erover gaan lopen spammen schiet niemand iets mee op. we weten het nu wel zo onderhand.
Aangezien wij allemaal onze €50 euro neergelegd hebben voor dit spel vind ik dat er best geklaagd mag worden |:(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

IJnte schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:38:
[...]

Jah als je er op click ;) Dan krijg je de full screen versie :) Daarom zijn ze ook geresized:)
Oke, ff niet op gelet :Y)
Maar nu krijg ik dit:
Error 403
toegang geweigerd

De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
Volgens mij was wat minder groot toch beter geweest :)
Maar gelukkig bestaat imageshack nog steeds, en ik ben wel benieuwd naar die ene laatste picture :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:09
DenniZ schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:46:
[...]

Aangezien wij allemaal onze €50 euro neergelegd hebben voor dit spel vind ik dat er best geklaagd mag worden |:(
Massaal hier gaan zitten klagen en zeuren komen we ook niet verder mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

^^ Precies. Het beste wat je kan doen is een nette, correct geformuleerde brief na EA / DICE in zowel Europa en Amerika sturen. Op internet zijn er genoeg voorbeelden te vinden van klachtenbrieven uit verschillende landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DenniZ schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:46:
[...]

Vooral omdat het op GoT stikt van de EA/DICE-mensen |:(
Als een paar minuten de stats niet geupdate zijn, wat een bekend probleem is, hoef je niet meteen te posten 'dat al je stats verloren zijn gegaan :'( '.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:55:
^^ Precies. Het beste wat je kan doen is een nette, correct geformuleerde brief na EA / DICE in zowel Europa en Amerika sturen. Op internet zijn er genoeg voorbeelden te vinden van klachtenbrieven uit verschillende landen.
nofi maar zal het ook maar "iets" schelen? Ik denk dat ze bij ea en dice ook wel weten wat er fout is, ze hebben zelf aangegeven dat er momenteel kei en keihard aan een nieuwe patch wordt gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik kom er weer in...

En ik heb al mijn 161 punten nog! :))

[ Voor 51% gewijzigd door Wilfred op 12-07-2005 21:01 ]

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Als het genoeg mensen zijn en evt. een grote actie daaruit voortbloeit: Ja. Het mooiste is als de mainstream media, die zich steeds meer bezighoudt met gamen, het oppikt. Misschien vergezocht, maar alles is beter dan klagen over tijdelijk verloren gegane getalletjes in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

spydrone schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:15:
Check deze coole BFII Movie gemaakt met de BF2-Recorder.
Die vliegtuigjes hebben voor jou geen geheimen meer zie ik. Enne over die muziek ga ik niet zeiken, t is een vrij land (hoop ik)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

ik heb ook 50 euro uitgegeven. elke klant is er eentje die klagen mag dus ik ook. ik deed het niet voor m'n rankings, ribbons, unlocks, die online dingen die nu jammer genoeg zo brak blijken te zijn. ik wilde gewoon mn editor en ai. mooi niet dus. hoe blij ben ik?

maar ik heb dus gewoon keurig een petitie getekend samen met 2500+ mensen die allemaal flippen omdat we vastzitten met 16 bots in een 16 playerveldjes zonder editor. dat laatste al helemaal. omg. ik heb van verveling ook EA/Dice beide gemaild en de mod-coordinator.

ik reageer zo omdat ik deze topic op de voet volg, post voor post, page voor page. en dan weer tien mensen op 1 page zien die allemaal hetzelfde roepen achter elkaar. lezen mensen deze topic wel voordat ze op posten duwen? uiterst vervelend voor de mensen zoals ik om weer te moeten horen dat de accountserver bagger is, dat je BF2 naar desktop knalt etc. 't blijft maar komen. tijd voor een filter hier. ik vind het een schitterende game, als we deze topic nou een beetje informatief houden. ik ben al boos genoeg -as it is-

edit; zoals de mods zeggen. mailtjes schelen ECHT. maar dan wel goede mailtjes, en niets in de trant van wat hier de boventoon voert; daar lachen ze bij EA/Dice om. gewoon netjes zeggen wat er fout is en vragen wanneer ze het opgelost hebben. ze worden wel moe. maak je niet druk

[ Voor 13% gewijzigd door iH8 op 12-07-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 12:19
Is er ergens een plek waar mensen battlefield 2 films kunnen uploaden? Lijkt me erg leuk om eens een volledige match te zien tussen 2 goeie clans.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

pingkiller schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:13:
Is er ergens een plek waar mensen battlefield 2 films kunnen uploaden? Lijkt me erg leuk om eens een volledige match te zien tussen 2 goeie clans.
doorzoek de bf2 sites eens bv ;)

@ de rest

nog even over dat mailen. in de sp community was er iemand vriendelijk genoeg om wat stel regeltjes op te stellen over mailen met bedrijven (voor de lompe mensen onder ons) lees eens door. is interessant. en de volgende keer als de server weer down ligt, schrijf eens een nette brief naar EA/Dice
Some tips when writing to corporations and businesses:

1) Always be polite.

This goes without saying, but the fact is we are voicing a complaint... The game left out CO-OP and a decent SP component... And if you present your complaint in a mature, well thought-out manner, chances are you/we will be taken more seriously than if you just rant and bash EA/DICE like some 12 year old.

2) Be conscise.

It's great if you got a thousand tales of weekends with friends where you'd play BF LAN Co-Op into the wee hours of the morning... But that is irrelevant in terms of what you are trying to accomplish with this single letter/e-mail.

Remember, these people are used to e-mails that are mostly three to four sentences long and "get to the point", so you should adjust your writing style to suit them.

Formulate what you want to say in ONE basic idea, I.E. Dice needs to offer more and perhaps better AI/Singleplayer support because this is why you initially bought BF2, but are now regretting your purchase (see "Cater to the Corporate Ego" below)...

Or, you bought BF2 on the premise it would have better AI/SP support with the modding tools that were going to be released and now that doesn't appear to be the case and you are greatly disappointed.... Etc, etc.

3) Cater to the Corporate Ego

Even if you are writing to PR reps and actual Developers of BF2... These men and women are still working adults and as such, they are representatives of the companies they work for.

You must keep this in mind when writing to them because while they may not have the power to make any of our wishes come true... The people above them most likely DO by authorizing and funding things like improved AI tools (not just Betas) and other projects of that nature...

And what allows the people at the corporate level to make decisions like this is CONTINUED SALES of their products, BF2 in this case.

Conversely, it is even more effective to politely say you will NOT buy any more BF products from either EA, or DICE (if they are involved) unless you see improved AI/SP/Co-OP support in future releases.

In fact, enough threats of a consumer not buying a game is far more effective and attention-getting than simply commenting on how great the game currenly is and asking if they can make it better.

Be fair, but be firm is the key to effective assertiveness.

These are the three "big picture" tips to keep in mind when writing to any business/corporate entity.

Also, here are some smaller ones to keep in mind as well:

-Don't mention the word "hack" in a letter to a computer firm like DICE/EA.

Hacking has the unfortunate negative connotation of illegal activity and is viewed as such. Don't try and argue the "realities" of what hacking (reverse engineering) can do as you will immediately lose all credibility and validity of any legitimate points you make because "hacking" falls under violation of Intellectual Copyright and to a computer firm like EA it will detract from the points you want to make.

-Don't ever say the product "sucks".

It may very well be bad... But saying this turns off the reader... Especially, a DICE developer who coded the game... Because regardless of any legit gripes you may have, they are immediately thrown aside since you've unintentionally insulted the developer's work and his ego (to be blunt).

-Don't try and promote the "community" -- any community -- Over what you want EA and DICE to do.

In other words, if you are going to cite the BFSP Community, give them a link to the Planetbattlefield BFSP Main page and NOT the forums.

The main page should be enough for them to realize there is a large SP community and should THEY choose to look at the forums, they have the option to. But don't "force" them to by deep linking a partciular thread that is bound to have a few OT (Off Topic) posts that will confuse them more.
't is over SP en in 't engels maar misschien helpt 't iemand. mailen mensen the more the better.

[ Voor 101% gewijzigd door iH8 op 12-07-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 02-06 17:42
Tsja.... ik kan dan ook nog wel gaan klagen ook al heeft het geen nut, het is gewoon nuttig en lekker dat je je verhaal kwijt kan hier.

- We weten inmiddels dat de servers eruit liggen, ik ook helaas
- Zelf nog maar 15 mins speeltijd gehad doordat de Omega drivers niet lkkr werken met mijn X800XT :?, artifacts, rare witte vlakken. In geen enkele andere game gehad dan BF2
- Patch is niet optimaal

Ach..... die 44 euro haal je er wel uit op den duur. Nu zitten ze met de problemen maar na vele patches is een spel als dit pas echt goed. Dat zag je ook met 1942 b.v.

En gamen komt niet op 1 dag aan hoor, ik heb liever dat ze het rustig oplossen dan dat ze alles snel, snel doen. Komt de game en de gameplay alleen maar ten goede, d8 k zo!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FnF schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:02:
[...]

Probeer eens een ander programma dan SpeedDisk.
offtopic:
Ik vind PerfectDisc en O&O Defrag erg goed, en die gaan een stuk sneller met defragmenteren, en die zijn nog beter ook dan SpeedDisc :)
En anders bestaat er nog zoiets als NTFS; scheelt sowieso enorm qua defragmentatie...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Tekn0z schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:19:
Ach..... die 44 euro haal je er wel uit op den duur.

En gamen komt niet op 1 dag aan hoor, ik heb liever dat ze het rustig oplossen dan dat ze alles snel, snel doen. Komt de game en de gameplay alleen maar ten goede, d8 k zo!
ooit gedacht aan de mensen die de game gekocht hebben én een dedicated server draaien vanaf dag één? ik heb nog nooit zoveel pissed people meegemaakt. schandaal dit. echt. met hun voel ik mee, en de modders, die al eeuwen zitten te wachten om die models te converten naar meshes. want de editor zou er toch ruimschoots van te voren zijn? 90% van SP mode is geschrapt zowat. ze wisten ook in één keer niet meer of er wel AI tools bij de editor zouden zitten. ik kan nog wel ff door hoor.

die ranks en lag en ctd's van mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn interesseren me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ze zijn alweer een tijdje up hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MAX3400 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:34:
[...]

En anders bestaat er nog zoiets als NTFS; scheelt sowieso enorm qua defragmentatie...
Denk je dat ik een schijf van 250GB als FAT32 geformatteerd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 00:16
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het probleem heeft dat het zwaar bagger loopt op sommige ati kaarten.
Damn het hikkelt en het hakt niet normaal, en het niet werken van de AA en de AF op de gewone manier.
Hoop dat er snel een oplossing ervoor kom want op deze manier kan ik bf2 niet normaal spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

er moet deze week een ati driver komen weer.. duurt al wat langer dan normaal dus verwacht er wel BF2 fixes/optimalisaties in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 02-06 17:42
Nou... ik heb een hele mooie legale versie, en ondanks dat de accountserver "up" is, kan ik niet spelen :( Hij blijft hangen en hangen bij het connecten.....

Gister deed ie dit ook al, alleen kon ik na de game 3x!!! te hebben gerestart eindelijk mijn eerste potje online spelen. Voor 15 mins :(

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Hangen bij het connecten naar de accountserver? Heb ik op dit moment ook, hij doet niets en aan het eind loopt ie vast en dan kan je het alleen via CTRL-ALT-DEL afsluiten.
Fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 22:59
Mooi spel dit hoor, zeker de 38 dollar van de walmart waard! 8) Duurde ff voor het draaiende was, moest net als in 1942 zelf gaan hacken in de profile om dat mogelijk te maken :7

Het enige waar ik me persoonlijk aan stoor is dat op volle servers je IR raketten erg snel naar friendly targets gaan ipv die helikopter of F-35 die je op het oog hebt...Erg realistisch is het wel gezien de perikelen in Iraqi Freedom >:)

Ik hoop eigenlijk op een snelle ontwikkeling van de Forgotten Hope mod in deze engine. Ik kan niet wachten op een Kingtiger op een 64 player Kharkov Outskirts-lookalike _O_

Ook kan ik iedereen 2GB aan geheugen aanraden als het hakkelt en hapert. Al is je videokaart en CPU nog zo goed, BF2 heeft gewoon 1,4GB aan RAM nodig als je alles vol open zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Laatst online: 05-05 00:16
LosserNL schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:08:
Mooi spel dit hoor, zeker de 38 dollar van de walmart waard! 8) Duurde ff voor het draaiende was, moest net als in 1942 zelf gaan hacken in de profile om dat mogelijk te maken :7

Het enige waar ik me persoonlijk aan stoor is dat op volle servers je IR raketten erg snel naar friendly targets gaan ipv die helikopter of F-35 die je op het oog hebt...Erg realistisch is het wel gezien de perikelen in Iraqi Freedom >:)

Ik hoop eigenlijk op een snelle ontwikkeling van de Forgotten Hope mod in deze engine. Ik kan niet wachten op een Kingtiger op een 64 player Kharkov Outskirts-lookalike _O_

Ook kan ik iedereen 2GB aan geheugen aanraden als het hakkelt en hapert. Al is je videokaart en CPU nog zo goed, BF2 heeft gewoon 1,4GB aan RAM nodig als je alles vol open zet!
Nou dat wordt weer sparen voor meer geheugen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 11:43
pingkiller schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:13:
Hoe kan je die maken dan. Lijkt mij wel leuk om een keertje te doen. Kan je laten zien aan andere hoe jij zelf speelt. Kun je een beetje taktieks uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SlideR NL schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:10:
[...]

Hoe kan je die maken dan. Lijkt mij wel leuk om een keertje te doen. Kan je laten zien aan andere hoe jij zelf speelt. Kun je een beetje taktieks uitwisselen.
Battlerecorder heet het volgens mij, als dat aan staat op een server kan je daarna via community dat bestand downloaden. Zelf nog niet geprobeert.

Weet iemand misschien een linkje waar staat wat je moet doen voor badges/medals/ribbons, hoeveel kills/hoeveel heal punten e.d. "Awarded to spec ops personnel who have proven themselves during any period the unit was engaged in active combat." zegt mij niet zo veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Het connecten duurt echt iets van 4/5 minuten. En dan crasht ie gewoon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 11:43
fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:19:
[...]

Battlerecorder heet het volgens mij, als dat aan staat op een server kan je daarna via community dat bestand downloaden. Zelf nog niet geprobeert.

Weet iemand misschien een linkje waar staat wat je moet doen voor badges/medals/ribbons, hoeveel kills/hoeveel heal punten e.d. "Awarded to spec ops personnel who have proven themselves during any period the unit was engaged in active combat." zegt mij niet zo veel :P
Je kunt je aanmelden op www.bf2tracker.com . Die houd al je stats bij enzo.Best wel grappig. Heb ik ook namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SlideR NL schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:25:
[...]

Je kunt je aanmelden op www.bf2tracker.com . Die houd al je stats bij enzo.Best wel grappig. Heb ik ook namelijk.
Heb ik ook gedaan, ookal vind ik de stats die http://www.bf2s.com uitspuugt mooier :P .
Maar bij mij doet bf2tracker.com het niet en mijn vraag heeft ier ook weinig mee te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

ROFLASTC schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:06:
[...]

Die vliegtuigjes hebben voor jou geen geheimen meer zie ik. Enne over die muziek ga ik niet zeiken, t is een vrij land (hoop ik)
Ja tis een vrij land maar er zijn grenzen, omfg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Iemand een idee wat er loos is? Hij blijft hangen bij 'Connecting to account server' :(
Uur geleden nog gespeeld...

nevermind... doet het ineens weer

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 85748 op 12-07-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:13
fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:33:
[...]

Heb ik ook gedaan, ookal vind ik de stats die http://www.bf2s.com uitspuugt mooier :P .
Maar bij mij doet bf2tracker.com het niet en mijn vraag heeft ier ook weinig mee te maken :P
Is dat niet zonder www?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Oh ja, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:33:
[...]

Gelukkig is jouw vraag pas 500x beantwoord

offtopic:
Helemaal eens met dit stukje over posten & lezen

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 12-07-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:58

Spleasure

Ik hier?

Leuk artikel, link gekregen via de BF server mailinglist:
http://games.slashdot.org...l?sid=155502&cid=13036831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tja, ligt eraan hoe je het bekijkt. EA is natuurlijk een bedrijf wat al jaren en jaren ervaring heeft met het (uitbesteden van) coderen en publiceren. En EA is een van de weinigen die zelfstandig een PDF-jaarverslag online hebben staan. Daaruit blijkt dat ze jaarlijks een half miljard dollar spenderen aan development en investeringen (opleiding, software, hardware, onderkomen etc).

Alhoewel in het artikel dus een paar waarheden zitten, denk ik dat niet alles opgaat voor een mega-bedrijf als EA (en haar gelieerde partners voor software-uitgaven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146086

Anoniem: 85748 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:35:
Iemand een idee wat er loos is? Hij blijft hangen bij 'Connecting to account server' :(
Uur geleden nog gespeeld...

nevermind... doet het ineens weer
Hier crasht het nog steeds :'(
Is er geen pagina waar ik de status van de account server kan zien, zodat ik niet elke keer zelf moet uitvinden om vervolgens weer op het reset knopje te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 146086 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:06:
[...]

Hier crasht het nog steeds :'(
Is er geen pagina waar ik de status van de account server kan zien, zodat ik niet elke keer zelf moet uitvinden om vervolgens weer op het reset knopje te drukken?
Ik wil niet heel veel zeggen, maar je kan ervanuit gaan dat als een goed aandeel van de 600.000 accounts weer in willen loggen, dat ie wel eens kan hangen. En ja, ik heb hetzelfde probleem maar gelukkig pas bij het uitloggen. Heb net heerlijk tevreden zitten spelen op een EU-server. Maar ja, misschien helpt de snelheid van je lijn ook wel waarmee je probeert te connecten; zelfs met mijn 12Mbit ging het een stuk langzamer dan normaal.

Andersom; zoals ik sommige posts hier zie lijkt het wel alsof de schoolvakantie begonnen is en bijna geheel twaalf-jarig Nederland eindelijk kan zeiken omdat ze te beroerd zijn om te genieten van het weer, tijd met familie of vrienden en andere geneugten in het leven.

offtopic:
En gezien de ervaring (helaas) van "Zandaa-ij", blijkt ook hiervoor een FAQ/Etiquette geschreven te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 12-07-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

MAX3400 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:09:
[...]

...
Andersom; zoals ik sommige posts hier zie lijkt het wel alsof de schoolvakantie begonnen is en bijna geheel twaalf-jarig Nederland eindelijk kan zeiken omdat ze te beroerd zijn om te genieten van het weer, tijd met familie of vrienden en andere geneugten in het leven.

offtopic:
En gezien de ervaring (helaas) van "Zandaa-ij", blijkt ook hiervoor een FAQ/Etiquette geschreven te zijn.
12 ben ik niet meer... en van het weer genieten heb ik de hele dag al gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05 22:17
Ik heb een vraag over BF2 en heb hier nergens een goed antwoord op kunnen vinden. (er zijn te veel topics die diep op het spel ingaan)
Het is denk ik een redelijke basis vraag:
Hoe kan ik verbinding maken met een BF2 private server? Dus niet via de EA site, maar gewoon multiplay via internet?

een regel uitvoeren als: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +joinServer 194.106.115.90:20100 werkt helaas niet.

wie weet het antwoord op deze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 85748 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:11:
[...]

12 ben ik niet meer... en van het weer genieten heb ik de hele dag al gedaan ;)
Volgens mij deed ie het bij jou weer? :+

Nee, maar er is even een hikje qua connecten en meteen zie ik 3 pagina's vol met algemene $^(*%^#-opmerkingen staan over wat er aan de hand is, waarom, waar en hoe. Misschien heel simpel gedacht, maar als half internet ineens met hetzelfde probleem kampt, heeft het dan nog zin om in 3 woorden hier te posten dat je het ook hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

HardinxCore schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:12:
Ik heb een vraag over BF2 en heb hier nergens een goed antwoord op kunnen vinden. (er zijn te veel topics die diep op het spel ingaan)
Het is denk ik een redelijke basis vraag:
Hoe kan ik verbinding maken met een BF2 private server? Dus niet via de EA site, maar gewoon multiplay via internet?

een regel uitvoeren als: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +joinServer 194.106.115.90:20100 werkt helaas niet.

wie weet het antwoord op deze vraag?
+menu komt me in ieder geval niet bekend voor.

Start het spel wel en geeft ie dan een error of start ie helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146086

MAX3400 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:09:
[...]

Ik wil niet heel veel zeggen, maar je kan ervanuit gaan dat als een goed aandeel van de 600.000 accounts weer in willen loggen, dat ie wel eens kan hangen. En ja, ik heb hetzelfde probleem maar gelukkig pas bij het uitloggen. Heb net heerlijk tevreden zitten spelen op een EU-server. Maar ja, misschien helpt de snelheid van je lijn ook wel waarmee je probeert te connecten; zelfs met mijn 12Mbit ging het een stuk langzamer dan normaal.

offtopic:
Jij kan maar beter niet inloggen zo te lezen, je wordt er flink gefrustreerd van.
Misschien een bezoekje doen aan je familie? Nu het toch vakantie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 146086 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:17:
[...]

Jij kan maar beter niet inloggen zo te lezen, je wordt er flink gefrustreerd van.
Misschien een bezoekje doen aan je familie? Nu het toch vakantie is.
Mwhoa... Gelukkig werk ik 220 uur per maand, dus vakantie hoef ik even niet aan te denken, mijn familie is wel op vakantie en die 50 euro (of iets dergelijks) voor het spel zullen me worst wezen. Desondanks, bedankt voor je feedback en common sense voor het lezen van de afgelopen 3 pagina's met connectie-problemen.

Dus die paar antwoorden die ik plaats, probeer ik nuttig te laten zijn en binnen de FAQ die Tweakers heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 12-07-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Oh, mijn fout, ik heb tot nu toe alle Bf2 topics vanaf deeltje 3 gevolgd maar alle posts waarin het antwoord staat op mijn vraag schijnbaar overgeslagen ofzo |:( Volgens mij begrijp je mijn vraag niet echt goed, de enige post die een beetje antwoord erop gaf was van iemand die vertelde over hoeveel knife kills je in totaal moest hebben en hoeveel je er in 1 ronde moest hebben. Dus beter lezen klopt wel ja. En wat die post waar je naar linkt hiermee te maken heeft weet ik ook niet echt. Nogal een vage post, geen idee wat ie nou wil zeggen en nogal kut om te lezen omdat wegens het gebrek aan hoofdletters e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Is het afgelopen met het offtopic gezeik? Het is gewoon inherent aan een forum dat mensen niet lezen. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 12-07-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05 22:17
in het kort mijn vraag: hoe connect ik een private server met BF2 zodat ik hierop kan gamen met andere gamerz op het grote boze web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:21:
[...]

Oh, mijn fout, ik heb tot nu toe alle Bf2 topics vanaf deeltje 3 gevolgd maar alle posts waarin het antwoord staat op mijn vraag schijnbaar overgeslagen ofzo |:( Volgens mij begrijp je mijn vraag niet echt goed, de enige post die een beetje antwoord erop gaf was van iemand die vertelde over hoeveel knife kills je in totaal moest hebben en hoeveel je er in 1 ronde moest hebben. Dus beter lezen klopt wel ja. En wat die post waar je naar linkt hiermee te maken heeft weet ik ook niet echt. Nogal een vage post, geen idee wat ie nou wil zeggen en nogal kut om te lezen omdat wegens het gebrek aan hoofdletters e.d.
Je vraag is me duidelijk hoor; je wil graag weten welke badges je krijgt voor welke prestatie. Mogelijkerwijs welke rank je krijgt bij welk puntenaantal en wanneer je een wapen mag unlocken en wat dan een goede keuze is.

http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/awards/

En die link heb ik uit de BF2-threads van GoT gehaald. Misschien staat niet alles erin, maar ken je al iemand die de hoogste rang heeft en alles heeft gedocumenteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

HardinxCore schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:24:
in het kort mijn vraag: hoe connect ik een private server met BF2 zodat ik hierop kan gamen met andere gamerz op het grote boze web
Geen idee.

Kunnen kennissen/vrienden van je het wel met een commandline-toevoeging? Zo ja, is die dezelfde als bij jou? Heb je bepaalde rare dingen in je firewall? Is het poortnummer wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MAX3400 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:25:
[...]

Je vraag is me duidelijk hoor; je wil graag weten welke badges je krijgt voor welke prestatie. Mogelijkerwijs welke rank je krijgt bij welk puntenaantal en wanneer je een wapen mag unlocken en wat dan een goede keuze is.

http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/awards/

En die link heb ik uit de BF2-threads van GoT gehaald. Misschien staat niet alles erin, maar ken je al iemand die de hoogste rang heeft en alles heeft gedocumenteerd?
Welke punten bij welke rank horen vroeg ik niet, dat staat ook in een startpost. Wanneer je een wapen mag unlocken ook.
En zoals ik in mijn post shrijf heb ik niet veel aan omschrijvingen van die badges als "The Veteran Medic Combat Badge is awarded to medical personnel who distinguished themselves during any period the unit was engaged in active combat.", zoals ze dus in die link van jou staan. Ik ben dus meer op zoek naar harde cijfers :Y) . Dus voor die en die badge moet je in totaal zoveel kills hebben met dat kit, en minimaal zoveel kills met een kit in 1 ronde.

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 12-07-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

fsfikke schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:29:
[...]

Welke punten bij welke rank horen vroeg ik niet, dat staat ook in een startpost. Wanneer je een wapen mag unlocken ook.
En zoals ik in mijn post shrijf heb ik niet veel aan omschrijvingen van die badges als "The Veteran Medic Combat Badge is awarded to medical personnel who distinguished themselves during any period the unit was engaged in active combat." Ik ben dus meer op zoek naar harde cijfers :P . Dus voor die en die badge moet je in totaal zoveel kills hebben met dat kit, en minimaal zoveel kills met een kit in 1 ronde.
Die zijn redelijk dun gezaaid. Weet bijvoorbeeld wel dat je voor een Purple Heart in 1 ronde 20x dood moet gaan en 5x een kill moet hebben. Of 60x dood en 15 kills (zeg maar: 4 tegen 1 verhouding).

Als ik m tegenkom zal ik m posten maar mijn history wordt niet al te lang bijgehouden ivm performance (onder andere voor BF2).

*edit*
Staat helaas niet in mijn history... Misschien een gerichte zoek-opdracht bij Google of een mede-GoT'er die het nog heeft/weet... :'(
*end edit*

*edit2*
http://www.broadbandreports.com/forum/remark,13762741

Hiermee kom je al iets verder, hoop ik
*end edit2*
Ja, dat was 'm inderdaad... Maar niet meer in mijn history... _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 12-07-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39922

Lees voor de grap de laatste paar pagina's eens door.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-07-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MAX3400 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:31:
[...]

Die zijn redelijk dun gezaaid. Weet bijvoorbeeld wel dat je voor een Purple Heart in 1 ronde 20x dood moet gaan en 5x een kill moet hebben. Of 60x dood en 15 kills (zeg maar: 4 tegen 1 verhouding).

Als ik m tegenkom zal ik m posten maar mijn history wordt niet al te lang bijgehouden ivm performance (onder andere voor BF2).

*edit*
Staat helaas niet in mijn history... Misschien een gerichte zoek-opdracht bij Google of een mede-GoT'er die het nog heeft/weet... :'(
*end edit*

*edit2*
http://www.broadbandreports.com/forum/remark,13762741

Hiermee kom je al iets verder, hoop ik
*end edit2*

[...]

Ja, dat was 'm inderdaad... Maar niet meer in mijn history... _/-\o_
Dat is inderdaat wat ik zoek, thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

EAUK_Protagonist - Site Admin - Posted: Tue Jul 12, 2005 1:09 pm - Post subject:

We don't currently have an ETA on the revised server patch, nor news on whether the client patch is being retooled at the same time.

All we know for certain right now is that it is being worked on as a high priority.

I apologise for the inconvenience during the wait, we'll spread the word once we have more news.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:57
Volgens mij is de bug waardoor het spel naar de desktop crashed ook nog niet verholpen, want het is vandaag alweer 2 keer gebeurd :/ Ik dacht dat dat met deze patch verholpen zou worden (de nieuwe linux build iig) :?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Morax schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:35:
Volgens mij is de bug waardoor het spel naar de desktop crashed ook nog niet verholpen, want het is vandaag alweer 2 keer gebeurd :/ Ik dacht dat dat met deze patch verholpen zou worden (de nieuwe linux build iig) :?
:o onder welke steen heb jij gezeten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
iH8 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:44:
[...]

:o onder welke steen heb jij gezeten? :D
Sorry hoor, ik meende echt gelezen te hebben dat dit in de eerstvolgende linux build gefixed zou worden (aangezien het probleem ook alleen op linux servers voordoet). En ja, ik ben iemand die gewoon patch 1.01 speelt ondanks alle problemen (heb er nog geeneen keer last van gehad), dus mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Morax schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:47:
[...]

Sorry hoor, ik meende echt gelezen te hebben dat dit in de eerstvolgende linux build gefixed zou worden (aangezien het probleem ook alleen op linux servers voordoet). En ja, ik ben iemand die gewoon patch 1.01 speelt ondanks alle problemen (heb er nog geeneen keer last van gehad), dus mis ik hier iets?
als je even ook maar ergens gelezen had, dan had je allang gelezen dat mensen met of zonder patch nog allerlei problemen hebben, met 1.01 zelfs een paar nieuwe problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Morax schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:47:
[...]

Jij haalt twee bugs door elkaar
1) crashes gewoon voor de fun 8)7
2) crahses serverside zodra de stats berekend worden

Laatste is gefixed

Reden dat de accountserver zo traag is
Gamespy heeft "een beetje" last van een zware DDOS aanval op de account servers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DaMorpheus schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:52:
[...]

Jij haalt twee bugs door elkaar
1) crashes gewoon voor de fun 8)7
2) crahses serverside zodra de stats berekend worden

Laatste is gefixed

Gamespy heeft "een beetje" last van een zware DDOS aanval op de account servers :/
Ow sorry, ik dacht dus dat het om de ingame crash ging bij de client op linux servers. Maar de fix ging over een serverside crash, dan heb ik het verkeerd begrepen. Thnx voor de info iig :)

Maar overigens valt het me dus wel op dat deze crash naar desktop zich echt alleen voordoet als ik op een linux server speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:46

TDG

Maar ondertussen testen ze ook de xpack. Ik zie ze liever de patch wat beter testen.

Afbeeldingslocatie: http://img314.imageshack.us/img314/3244/xpack4sa.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

TDG schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:55:
[...]

Maar ondertussen testen ze ook de xpack. Ik zie ze liever de patch wat beter testen.

[afbeelding]
De nieuwe patch draait nu al op de test-servers van dice. Dus ik gok dat die deze week wordt gereleased :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

DaMorpheus schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:52:

mooie gecoordineerde actie van pissed off EA/Dice klanten. _/-\o_ ik zei nog zeggen dat mailtjes wel helpen zouden. kun je nagaan hoe pissed sommigen inmiddels zijn. ik voorzie een statement eerdaags dat iedereen die wil z'n centen terugkrijgen kan en anders braaf wachten tot sint jutemis op een patch. 't zal wel heet onder sommigen mensen voeten worden daar bij EA/Dice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Speel BF2 nu al een tijdje maar het blijft trage troep :( met inloggen en zo.

Ik hoop echt dat ze dit gaan fixen want ik wil gamen en niet uren wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

01:01u

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 13-07-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

:? Zegt mijn horloge ook :)
Rddr schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:00:
Speel BF2 nu al een tijdje maar het blijft trage troep :( met inloggen en zo.

Ik hoop echt dat ze dit gaan fixen want ik wil gamen en niet uren wachten.
psst, effe refreshen voor je post ;)
ik heb nog nooit een ddos aanval gezien die meerdere dagen succesvol was (behalve bij onze overheid :X ), dus zal snel opgelost zijn :)
Ook voor gamespy staat veel op het spel (geld, reputatie)

[ Voor 62% gewijzigd door Stewie! op 13-07-2005 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

iH8 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:59:
[...]

mooie gecoordineerde actie van pissed off EA/Dice klanten. _/-\o_ ik zei nog zeggen dat mailtjes wel helpen zouden. kun je nagaan hoe pissed sommigen inmiddels zijn. ik voorzie een statement eerdaags dat iedereen die wil z'n centen terugkrijgen kan en anders braaf wachten tot sint jutemis op een patch. 't zal wel heet onder sommigen mensen voeten worden daar bij EA/Dice.
Ik vind het ook geweldig dat mensen na zoveel klachten dat het allemaal niet goed werkt een DDOS aanval openen op hun _/-\o_ Nu zijn alle problemen verholpen _/-\o_

NOT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

fsfikke schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:08:
[...]

Ik vind het ook geweldig dat mensen na zoveel klachten dat het allemaal niet goed werkt een DDOS aanval openen op hun _/-\o_ Nu zijn alle problemen verholpen _/-\o_

NOT :/
wat dacht je van duizenden klanten die allemaal tegelijk hun serverlist aan het hameren zijn? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 01-06 22:27

Nyana

Who?!

Hmm, ik kan op et moment niet inloggen op de account server. hij blijft connecten zeg maar. is dit door die ddos aanval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Skype schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:16:
Hmm, ik kan op et moment niet inloggen op de account server. hij blijft connecten zeg maar. is dit door die ddos aanval ?
Jep
iH8 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:15:
[...]

wat dacht je van duizenden klanten die allemaal tegelijk hun serverlist aan het hameren zijn? |:(
Wat is daarmee? De serverlist is gewoon een klein xml/tekst bestandje dat gedownload wordt door de client. De client zorgt dan zelf voor pingtijden en verdere server informatie :)

Overigens als je de niet gepatchte BF2 speelt, dan zijn er altijd nu ranked servers vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

serverlist/accountserver etc... overbelast die meuk. wordt aangewerkt heb ik begrepen;

Afbeeldingslocatie: http://www.fragyourass.com/images/bf2server.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

iH8 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:22:
serverlist/accountserver etc... overbelast die meuk. wordt aangewerkt heb ik begrepen;

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[afbeelding]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147265

[afbeelding]

Die heb je zeker van http://forum.eagames.co.u...s=0&postorder=asc&start=0 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

GVD! :(
heb ik sinds een week een leuke server gevonden met een goed samenwerkend team, loopt mijn PC vast !! 3 medals weg en 90 point's!

Het moet nog effe zo doorgaan en ik ga weer terug naar DC_Final.
5-10 minuten inloggen op de account server, ik begin een beetje pissed of te worden jegens BF2.
grrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 01-06 22:27

Nyana

Who?!

Anoniem: 141522 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:33:
heb ik sinds een week een leuke server gevonden met een goed samenwerkend team, loopt mijn PC vast !! 3 medals weg en 90 point's!

5-10 minuten inloggen op de account server, ik begin een beetje pissed of te worden jegens BF2.
Je stats staan op de server :O

[ Voor 5% gewijzigd door Nyana op 13-07-2005 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

ik zag um op irc voorbij komen. maar dat forum zit ik ook ja. :) net als op elk ander BF2-forum i can get my hands on :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 141522 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:33:

Zoals Skype al zegt, het is niet zo dat je aan het eind op 'save stats' oid moet drukken |:( de server houdt alles bij en upload het hele zaakje om de zoveel tijd naar EA/Gamespot. Dus maak je geen zorgben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

Ik hoop het want ze zijn nog niet bijgewerkt.
Maarja stap in het autootje, en ga maar weer eens an het werk.
Ik ben benieuwd of het is bijgewerkt als ik vanmiddag thuiskom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iH8 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:59:
[...]

Heb je dan echt het IQ ( nee ik bedoel niet Image Quality ) van een wortel? EA is niet de slachtoffer van de DDOS attacks, dan zijn de BF2 spelers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Anoniem: 45027 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 03:04:
[...]

Heb je dan echt het IQ ( nee ik bedoel niet Image Quality ) van een wortel? EA is niet de slachtoffer van de DDOS attacks, dan zijn de BF2 spelers!!
m'n posts daarna ook nog gelezen? blijkbaar niet. |:( wel een nette flame hoor! :X ik zal m'n posts volgende keer mits noodzakelijk wel tussen [sarcasme] zetten voor de mensen die 't echt niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iH8 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 03:18:
[...]

m'n posts daarna ook nog gelezen? blijkbaar niet. |:( wel een nette flame hoor! :X ik zal m'n posts volgende keer mits noodzakelijk wel tussen [sarcasme] zetten voor de mensen die 't echt niet snappen.
Ja doe dat, want iedere dag kom ik wel users op fora tegen die nog dommere dingen zeggen en het dan WEL menen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

posted @ http://battlefieldhosting.ea.com;
AN UPDATE FOR OUR CUSTOMERS – AND A FREE WEEK OF SERVICE

First of all, we want to thank our customers for their patience during this very trying time. We have tried to keep your servers available to you for play while we seek to recover or restore as much information to our database as possible.

Due to the severity of the issues that we have been addressing, we have decided to go ahead and execute today on a plan of significant facility and hardware upgrades that we were planning to do in late fall. As a result of the move and the hardware upgrades you will see various components of our system, including the game servers, go offline and back online over the next forty-eight hours.

We again apologize for this interruption of service but this facility and hardware upgrade would have been necessary in the near future and we have therefore decided to execute it in conjunction with our database restoration.

We understand the importance of our service to our customers and we will make this upgrade as quickly and painlessly as possible but, in return for this disruption in our web interface and due to the move, we will be crediting each of our customers with a free week of service.

Thank you again for your patience.
in ieder geval worden de ranked server huurders gecompenseerd. da's iig al iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

iH8 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:38:
[...]

ik zag um op irc voorbij komen. maar dat forum zit ik ook ja. :) net als op elk ander BF2-forum i can get my hands on :9
Ik kwam daar ook wat leuks tegen:
REQUESTING AN ARTILLERY STRIKE : GameSpyHQ : OVER
MAX3400 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:34:
[...]

Ik denk dat de gemiddelde tweaker toch wel gebruik maakt van NTFS, en laat FAT32 achterwege...
En dan hebben we het nog niet eens over FAT :+

[ Voor 35% gewijzigd door Phyxion op 13-07-2005 08:32 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:35
Skype schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:36:
[...]

Je stats staan op de server :O
offtopic:
Moest jij toen nog BF2 spelen :Y) DVD was zeker leuk

Mmm waarom halen mensen het in hun hoofd om de account server te DDOS-en.. Meer dan 500.000 mensen maak je daarmee pissed off. Misschien heeft EA het succes van dit spel wel niet helemaal goed ingeschat :9

[ Voor 32% gewijzigd door IJnte op 13-07-2005 08:43 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

gisteren gekocht dus...

mja... hoop alleen dat ze er wat aan gaan doen :/ een half uur laden voor je eindelijk eens kan spelen is echt not done... maar toen ik eenmaal in het spel zat heb ik wel een hoop lol gehad op een 32player server ! gelukkig ook veel spelers die echt teambased speelden en dus ook luisterde als ik om pick-ups vroeg e.d. echt een hele leuke ervaring! (laatste online fps die ik speelde was UT :x )

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
had ik gisteren ook! Teamen liep totaal niet, even nieuwe squad gemaakt en in stats gekeken wie ik moest uitnodigen. Team van 6 man opgesteld, en 2 van die vrachtwagentjes met gun erop (ben naam ff kwijt, voor vervoer personeel
edit:
APC ;))
gepakt. Rijden naar enemy spawn, inpikken, 2 man achterlaten, volgende spawn, inpikken, een zo'n karretje achterlaten, volgend spawn, inpikken en blijven hangen. Team 1 vroeg om supplies, ik aangevraagd bij commander, die geeft direct aan dat het nog niet kan, maar 10 sec later een supply drop _/-\o_

Een map verder, met mn hele squad een enemy spawnpoint aanvallen, vet veel vijanden daar. Team in de aanval, ik met assault gun op wat afstand cover gegeven. Paar man dood -> weer bij mij spawnen en aanvallen. Spawnpoint ingenomen -> gaf een erg lekker gevoel!

DAT is echt heel vet, goed teamen kun je zelf ook voor zorgen!! Scores waren er ook naar, aantal keer van die zilveren en bronzen dingen binnengehaald.

Deze tactiek ga ik vaker toepassen, is echt heel cool. Gewoon zelf team samenstellen!

[ Voor 5% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 13-07-2005 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

strak plan! maar ff over die supplie crates... hoe werkt dat precies? moet je daar gewoon tegenaan staan of is die alleen voor zo'n ammo-mannetje?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 10:21
beschuitfluiter schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:37:
[..]moet je daar gewoon tegenaan staan [..]
Jep

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Laatst online: 02-06 23:04
Ik denk dat ik nog de enige ben die gelukkig is met zijn aankoop van BF2 :P. Ik heb echt niets last van crashes of andere dingen. Gisteren had ik de indruk dat de stats server wat traag ging, maar werkte nog wel. Heb gisteren zelfs nog in een een leuke squad gespeeld waar iedereen zijn micro gebruikte.
Ik had gisteren wel last met een goede server te vinden. Maar sinds die 1.01 gaat het refreshen toch weer een stuk vlotter (ja, ik ben nog 1 vd enigen die niet terug hebben gedowngrade, zolang dat het nog goed werkt, heb ik er geen zin voor om dat te doen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Zeg mensen, een medal is niet hetzelfde als een onderscheiding of zo een lintje. :)

En die purple heart zal wel nooit krijgen, 20 deaths in een ronde is veel te veel. :|

Mijn ratio ligt altijd op kill/death: 2:1 of 3:1 niet op 1:4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Loop een paar keer onder een artillery strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 113257 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:03:
En die purple heart zal wel nooit krijgen, 20 deaths in een ronde is veel te veel. :|

Mij is dat dus al wel gelukt :Y)

Maarja, ook niet moeilijk als ze je al 8 keer achter elkaar killen bij spawnpunt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Zeg mensen, een medal is niet hetzelfde als een onderscheiding of zo een lintje. :)

Kun je toch voor spelen??? Gewoon niet terug schieten maar je af laten knallen. Dit lijkt me een van de makkelijkste waar je voor kun spelen (of je moet al moeite hebben de 1:4 ratio te halen :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 31-05 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

nee, je moet het wapen selecteren dat je wilt resupplien anders doet ie weinig, alleen health gaat auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lol... Je kan toch in de eerste paar minuten een aantal mensen afschieten en daarna "opzettelijk" doodgaan (als je inderdaad een Purple Heart wil hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Ging in het begin vrij veel dood, maar heb nog geen purple heart gekregen, gelukkgi maar want dat is wel een beetje de medal die je nou juist niet wil, is meer de award van:: Congrats you were pwned! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Nieuw topic: [rml][ PC] Battlefield 2 - deel XI[/rml]

//edit: eens een keer op tijd :P

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 13-07-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 128025 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:32:
Ging in het begin vrij veel dood, maar heb nog geen purple heart gekregen, gelukkgi maar want dat is wel een beetje de medal die je nou juist niet wil, is meer de award van:: Congrats you were pwned! ;)
Kben der toch trots op ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.