Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.707 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:41:
[...]

Soothing Kiss heb ik GELIJK uitgezet, ik wil natuurlijk niet dat mobs ineens MIJ gaan aanvallen.

Snap echt niet dat je kan spelen met die blob, aggro houden kan ie totaal niet, en zijn DPS is zo ontzettend laag dat het niet echt opschiet...

Nee, Succy for the win :D
^^ met stom :)

En 20dps... op lvl30 doet mijn succy met improved lash of pain binne 3 seconden (nadat ik haar op een mobs afstuur) 100+dmg, en gaat lekker met 30-40 dps verder staan hakken.
Ik heb persoonlijk een mob het liefste snel dood dan dat ik hem ergens bij een blob laat staan terwijl ik hem langzaam af moet maken.

En ook ik pull 2-3 mobs tegelijk (1-2 lvls onder me eigen lvl), wordt het me teveel dan seduce ik er eentje. Nog teveel? dan fear ik er eentje. En in 15seconden kan ik 1 mob totaal wegblazen met me bolts, refear en nog s :p

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sleepie schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:00:
Gisteren tussen de rock elementals in de badlands op zoek naar leuke drops.
Uiteindelijk dropte deze : http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2802

Ik dacht, ha leuk een blue item kan ik wat gold aan verdienen. Toen keek ik op bovenstaande link en schrok toch wel even van de verkoopprijzen. Is dat ding echt zoveel goud waard ?
ja

dat ding geeft super fire resist
je wil niet weten wat dat ding kan doen in Pvp tegen fire mages

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:19
MantaMania schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:07:
das een leuke voor molten core he als er een lvl 60 opzoek naar is die alles al heeft word er vast aardig geld voor neergelegt
Inderdaad, ik zit net even verder te lezen (al zou ik eigenlijk moeten werken nu :+ ) en het is een MC item. Nou dan kannie voor een flinke prijs naar AH en dan maar hopen dat er een lvl60 op zoek is naar deze trinket, omdat hij op weg is naar MC. Ik heb de allakhazam prijs aangehouden, dus in ieder geval verkoop ik hem niet te goedkoop ;)

Alleen ga je je dan weer afvragen, zal ik hem maar houden voor mezelf (ik hoop toch ook nog wel eens in MC terecht te komen). Aan de andere kant heb ik het goud hard nodig .... keuzes maken blijft lastig :(

[ Voor 25% gewijzigd door Sleepie op 06-07-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:45:
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn combat log terug kan krijgen? Is spoortloos verdwenen :/
Escape (Options) -> Interface Options > Simple Chat even aanvinken. Of je maakt zelf een nieuwe window, zoals hierboven ergens genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:12:
[...]

ja

dat ding geeft super fire resist
je wil niet weten wat dat ding kan doen in Pvp tegen fire mages
Na de update kunnen warlocks hun felhound opeten voor +60 resistances op alle soorten magic ... tel dat op bij de 'normale' resistances die je al opbouwt (+10 arcane ook nog, want gnome) en de mages schrikken zich rot als ze zien dat hun dps meer dan gehalveerd word.

Ik heb op de wow fora al verhalen gelezen waarin gesproken word over 200+ resistances op alle schools, en je felhound kan zelfs tot 250+ resistance komen. Lijkt me heerlijk om in een raid eens flink mages te gaan pesten met dat beest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theoretisch gebabbel - zou zeggen eerst testen en daarna conclusies trekken.

on op die Wow fora zitten bijna alleen maar 12 jarigen die alles groter en beter maken dan het werkelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:18:
[...]

Na de update kunnen warlocks hun felhound opeten voor +60 resistances op alle soorten magic ... tel dat op bij de 'normale' resistances die je al opbouwt (+10 arcane ook nog, want gnome) en de mages schrikken zich rot als ze zien dat hun dps meer dan gehalveerd word.

Ik heb op de wow fora al verhalen gelezen waarin gesproken word over 200+ resistances op alle schools, en je felhound kan zelfs tot 250+ resistance komen. Lijkt me heerlijk om in een raid eens flink mages te gaan pesten met dat beest :D
Je hoeft m niet op te eten, als je m bij je hebt gaat die +60 resistance al in.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

zal hooguit in een 1 on 1 pvp match lukken, gezien in een raid
de mages voornamelijk voor de high armor classes gaan, en de melee's zich met de casters zullen bezighouden, dus voordat je je uberhaupt met een mage zal bezighouden in een raid, heb je al of een ar in je strot geschoven gekregen of wordt gecrit door een lekkere backstab :P

edit:

en inderdaad, de us wow forums blinken niet uit in betrouwbaarheid

ik heb p de us wow forums gelezen dat ik met elke frosthshock gegarandeerd een 2K crit doe zonder cooldown

moet toch maar eens kijken wat voot talentbuild dat dan is :P :+

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 06-07-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de meest fucked up priest op onze server, tis namelijk een armor based survival build priest.
puur gemaakt op overleven terwijl je je part healed en levend houd, dus puur support. ik heb atm 3100 armor met alleen inner fire en dat is al 34% reduction tegen alle damage. rogues doen nu al 400 damage minder met backstab crits en ik lach me rot als een warrior me aanvalt met een reaper :d

tis fun sterk en uniek :D
vooral als je met warden staff en cloak of the warding rondrent in IF met een aantal MC epics aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Screenshot? Ik wil wel eens weten hoe dat eruit ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:25:
[...]

Je hoeft m niet op te eten, als je m bij je hebt gaat die +60 resistance al in.
Nog beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:29:
ik heb de meest fucked up priest op onze server, tis namelijk een armor based survival build priest.
puur gemaakt op overleven terwijl je je part healed en levend houd, dus puur support. ik heb atm 3100 armor met alleen inner fire en dat is al 34% reduction tegen alle damage. rogues doen nu al 400 damage minder met backstab crits en ik lach me rot als een warrior me aanvalt met een reaper :d
w00t! _/-\o_

ik wist niet dat je zo hoog kon komen met alleen cloth.. mijn lvl 60 pally heeft nu 4600 armor... en dat is plate! (oke de gear is nog niet wat het zijn moet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Yep. :)

Al denk ik dat ik voorlopig nog even SM/Ruin specced blijf, wacht eerst wel af hoe Master Demonologist in de praktijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, kheb het nog niet zien langskomen, maar schop me niet als het toch al is langsgekomen >

http://www.sub.se/wowstrip/

Ik lig steeds als ik kijk weer dubbel :P De spelling is erger dan in purepwnage :D

Die 3e.....
"boss giev teh epix.... giev plx"
*FIREH* *FORST*

Bij ons op ventrilo hoor je tijdens MC ook continu uitspraken uit deze serie nu, over het droppen van epics XD Tja, running gag :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Okyah schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:45:
Mhm, kheb het nog niet zien langskomen, maar schop me niet als het toch al is langsgekomen >

Ik lig steeds als ik kijk weer dubbel :P De spelling is erger dan in purepwnage :D

Die 3e.....
*FIREH* *FORST*

Bij ons op ventrilo hoor je tijdens MC ook continu uitspraken uit deze serie nu, over het droppen van epics XD Tja, running gag :P
nref paaladin

*nefr

*nfref

*nref

kk
_/-\o_ tis echt zo onlelovelijk droog :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 3e.....
*FIREH* *FORST*

Geweldig die strips :D Aan de andere kant, best wel triest dat t waar is :P Maar die strips zijn super..vooral die strip over die mount... need muont..giev mnoey plx *sheep* :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixxx schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:56:
[...]

ben toch wel nieuwsgierig of dit echt werkt
Ik ook , heb het naar Blizz gestuurd laat die maar kijken of ze er wat mee kunnen :) (NSB ja , maar kom uit D2 en dat wil ik niet weer mee maken..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Die 3e.....
*FIREH* *FORST*

"Nerf teh Palydan!!111!!"
"Nefr..."
"Nref..."
"Nrerf..."
"Rez plx :D"

_/-\o_

[.edit]
:'( EvilCuber was eerder :(

[ Voor 10% gewijzigd door Ryceck op 06-07-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

vind die laatste geweldig :D

laelaelaelael

laelaelaelael ^^

lag helemaal in een deuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Die 3e.....
*FIREH* *FORST*

ROFL
the lolpatrol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RaseriaN schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:50:
Een stunlock kan meen ik net wel sluitend zijn met de juiste build. Maar dan mag niks missen, en mag de lag je niet hinderen. Dan nog, de dmg is dan bedroevend ;)
Kun je uit een stun niet wegblinken trouwens? Ben nog maar lvl 20, en heb tot dusverre geen echte stunlock rogue bevochten. Rogues zijn wel typische cloth-killers, maar vooralsnog heb ik geen problemen met ze gehad. Frost-nova + poly en ik heb rustig de tijd om op adem te komen.
MantaMania schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:57:
en ieder class heeft zijn eigen tegenstanders he. Rogues weet je dat ze er zijn maar niet waar en als jij hem niet kan targetten kan je hem ook niet raken of je moet aoe doen maar als ie ver genoeg weg is is het een verspilling van je mana. en als ie je backstabbed ben je al half dood ;)
Als 'ie me backstabbed ben ik half dood, en is hij een schaap ;) Z'n beste kans is me in een stunlock te houden; doet 'ie dat niet dan poly ik 'em, en heb ik alle tijd mezelf te bandagen.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 06-07-2005 13:12 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
fixxx schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:56:
[...]

ben toch wel nieuwsgierig of dit echt werkt
't Zal hoogstwaarschijnlijk werken ja. Dit soort bots kan je ook gratis downloaden. Alleen 't is illegaal, en uberlame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:09:
't Zal hoogstwaarschijnlijk werken ja. Dit soort bots kan je ook gratis downloaden. Alleen 't is illegaal, en uberlame :)
En bovendien raak je je account na een tijdje gewoon kwijt. In DAoC heeft Mythic in een korte tijd ook een paar duizend accounts gebanned (zonder waarschuwing, die 3 lvl 50 chars zijn gewoon weg) omdat mensen radar gebruiken.

Ik ken een paar sites waar je die bots gratis kunt krijgen (die wealthq site is gewoon een ripoff), en dan zie je overal threads met "vorige week deed 'ie het nog maar nu ben ik gebanned /cry" posts 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 06-07-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb onze application voor Blackraven stop gezet. Zijn op het moment bezig met een merge met Cult of the Snake en hopelijk nog meer kleinere guilds.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:30:
Wij zitten nu bij Raggie, onyxia, kazzak en azuregos zijn helemaal geen probleem meer :).
Bevalt het bij MH ? Waarom is Vanquish eigenlijk gemerged (ik dacht met Mighty Sissy?) ?

Onyxia geen probleem meer ? Hebben jullie d'r al meerdere keren gechopt dan ? Nice :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

[...]

euhm resistance werkt hier niet zo :P
Resistance in wow werkt altijd dat je het alleen resist en dat er minder kans is op crits. Dus als jij rond loopt met 250 fire resistance dan resist je misschien 25% van al zijn fire spells ofzo, maar critten doet die echt niet meer :P

Het werkt een beetje ala de defense skill ipv ala diablo :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:21:
[...]

En bovendien raak je je account na een tijdje gewoon kwijt. In DAoC heeft Mythic in een korte tijd ook een paar duizend accounts gebanned (zonder waarschuwing, die 3 lvl 50 chars zijn gewoon weg) omdat mensen radar gebruiken.

Ik ken een paar sites waar je die bots gratis kunt krijgen (die wealthq site is gewoon een ripoff), en dan zie je overal threads met "vorige week deed 'ie het nog maar nu ben ik gebanned /cry" posts 8)
Tja, ach dit hoeft niet natuurlijk. Vooralsnog checken GM vaak alleen maar of iemand reageert op PM's met bv:
"Hi there, could you tell me how much 7+4 is?"
Dit soort berichten zodat bots daar niet makkelijk op kunnen auto-replyen. Maar een beetje bot-programma heeft een ingebouwd alarm dat je krijgt als je door een GM gepm't wordt zodat je snel naar je pc kan lopen om te replyen.

(nee, ik heb 't zelf nooit gedaan, maar ik lees graag op forums die over dit soort dingen gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Wel apart allemaal, want op onze server is alleen nog die lucy gast gekilled (horde).

We zijn medium populated maar onyxia is nog niet gekilled :O (sunstrider btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:07:
[...]

Kun je uit een stun niet wegblinken trouwens? Ben nog maar lvl 20, en heb tot dusverre geen echte stunlock rogue bevochten. Rogues zijn wel typische cloth-killers, maar vooralsnog heb ik geen problemen met ze gehad. Frost-nova + poly en ik heb rustig de tijd om op adem te komen.

[...]

Als 'ie me backstabbed ben ik half dood, en is hij een schaap ;) Z'n beste kans is me in een stunlock te houden; doet 'ie dat niet dan poly ik 'em, en heb ik alle tijd mezelf te bandagen.
Ja het is mogelijk om uit een stun te blinken. Daarom zal een rogue nooit met een Cheapshot openen op een Mage. Beste is dus Ambush als opener...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Domme vraag misschien, maar waar kun je zien wat er op welke server al wel/nog niet is gekilled ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Sleepie schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:32:
Domme vraag misschien, maar waar kun je zien wat er op welke server al wel/nog niet is gekilled ?
Daar is geen website voor ofzo, gewoon een beetje weten wat de verschillende guilds op je server doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:28:
(nee, ik heb 't zelf nooit gedaan, maar ik lees graag op forums die over dit soort dingen gaan)
Idem :) In clients zit vaak bot-detection spul ingebouwd, en ik weet vrij zeker dat er bij blizzard iemand belast is met het checken van dit soort dingen. De wow client kan bijvoorbeeld checken of er bekende bot porcessen draaien, DAoC doet dat ook. Punkbuster doet hetzelfde.
RaseriaN schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:32:
Ja het is mogelijk om uit een stun te blinken. Daarom zal een rogue nooit met een Cheapshot openen op een Mage. Beste is dus Ambush als opener...
Ah, cool, goed om te weten. Maar hoe counter je een frost-nova + sheep?

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 06-07-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:42:
[...]

Idem :) In clients zit vaak bot-detection spul ingebouwd, en ik weet vrij zeker dat er bij blizzard iemand belast is met het checken van dit soort dingen. De wow client kan bijvoorbeeld checken of er bekende bot porcessen draaien, DAoC doet dat ook. Punkbuster doet hetzelfde.
Ja true, maar dan weet je vast ook wel dat er al clientless bots zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:32:
[...]
.. en het liefst nog met cold blood en een barmanshanker + lvl 2 crippling 8)

Als je helemaal uit je dak wilt gaan -> premed -> ambush -> CB -> evis.

En dan regent het stukjes mage :')

al weet ik niet of je CB en premed kan halen in 1 build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

[...]

Trinket - Vanish - Sprint en dan gauw achterom de mage lopen voor en 2e ambush + evis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:59:
Geweldig die strips :D Aan de andere kant, best wel triest dat t waar is :P Maar die strips zijn super..vooral die strip over die mount... need muont..giev mnoey plx *sheep* :+ :D
He, dat van paladins is niet waar :P Niet meer nerfs, plx :+
Maar dat over die mensen die bedelen, ja, das best waar idd.... :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

[...]

[...]

Gewoon bijna niet, enige wat je kan is sprinten en trinket gebruiken... duel zelf eigenlijk te weinig tegen mage's puur omdat iedereen frost specced is en ik op een of andere manier niet van kan winnen :P

Hou een rogue op afstand met Frost en hij is hartstikke plat :)

@Thalan - En dan spammed hij IAE .. daag stealth ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 06-07-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

[...]

als je slim bent met een bot programmeren, dan kan je ook wel er voor zorgen dat de process naam elke keer anders is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Razorfist schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:59:
Dag andere spelers :D

Ik ben voor mijn opleiding bezig met een scriptie over MMORPG, eigenlijk vooral over WoW, en hoe ik geloof dat dit een nieuwe manier is waarop mensen sociale contacten kunnen leggen en onderhouden.

Hiervoor wil ik vragen of ervaren spelers misschien 5 minuten tijd hebben om een kleine enquete in te vullen op http://www.razorfist.nl/wow/

Bedankt! En speel ze :P

ps ik moet hem over 2 dagen al inleveren, ben een beeeeeetje laat uiteraard O-)
Ingevuld en opgestuurd, veel suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:48:
[...]

Trinket - Vanish - Sprint en dan gauw achterom de mage lopen voor en 2e ambush + evis.
Gelukkig blijft die mage dan ook staan en doet hij helemaal niets om uit te zoeken waar jij staat enzo :)
Ik denk overigens dat een mage ook wel ff iets van een DoT op je gooit om je stun te voorkomen of niet? Doe ik als priest/lock iig wel zsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Tijdje terug nog een dik grappig stukje op het forum gelezen. (kan trouwens ook wel hier zijn geweest, dat weet ik zo niet meer) schoot me net weer even te binnen.

Ik las dat:

Een rogue /yell in ironforge deed van "I´m taking on ALL players with my new 2 hander"

Wanneer er gelijk van die gasten reageerde van: "you cant even use a 2 hander"
Naja, na een beetje welles nietus spelletje tussen die rogue en die andere heeft die rogue die ander voor een 5 gold duel uitgenodigd.

degene die gelijk had kreeg 5g.
duel start rogue vanished en sapped hem.
wanneer die doodleuk zijn vishengel eruit haalt en op de gast begint te meppen :D

hoppa owned!
iedereen daar in een deuk en de rogue met 5 gold zwaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Okyah schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:48:
[...]
He, dat van paladins is niet waar :P Niet meer nerfs, plx :+
Maar dat over die mensen die bedelen, ja, das best waar idd.... :/
Idd gisteravond alleen al 3 keer aan me hoofd gezeurd, "you get a free mount anyway" hoor je dan ook vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tpn schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:01:
Tijdje terug nog een dik grappig stukje op het forum gelezen. (kan trouwens ook wel hier zijn geweest, dat weet ik zo niet meer) schoot me net weer even te binnen.

Ik las dat:

Een rogue /yell in ironforge deed van "I´m taking on ALL players with my new 2 hander"

Naja, na een beetje welles nietus spelletje tussen die rogue en die andere heeft die rogue die ander voor een 5 gold duel uitgenodigd.

wanneer die doodleuk zijn vishengel eruit haalt en op de gast begint te meppen :D

hoppa owned!
hahaha das inderdaad dikke ownage :D

zeker met die 38 dps hengel }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol Tpn, dan voel je je genaaid =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:26:
[...]

euhm resistance werkt hier niet zo :P
Resistance in wow werkt altijd dat je het alleen resist en dat er minder kans is op crits. Dus als jij rond loopt met 250 fire resistance dan resist je misschien 25% van al zijn fire spells ofzo, maar critten doet die echt niet meer :P

Het werkt een beetje ala de defense skill ipv ala diablo :P
Euh, nee. Hogere resistances werken wel degelijk zo dat je meer kans op een resist krijgt. Wij hebben niet voor niets een MT met 300 FR die veel Wrath of Ragnarosjes resist.

Kan je vertellen dat het leuk voelt als je 3x Flamebreath resist tijdens een Onyxia gevecht hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Moest ook best hard lachen toen ik dat las :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:01:

Ik las dat:

hoppa owned!
LOL! Die onthoud ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:17:
[...]

Euh, nee. Hogere resistances werken wel degelijk zo dat je meer kans op een resist krijgt. Wij hebben niet voor niets een MT met 300 FR die veel Wrath of Ragnarosjes resist.

Kan je vertellen dat het leuk voelt als je 3x Flamebreath resist tijdens een Onyxia gevecht hoor :)
dat is toch wat ik zeg?
Wat ik opvatte wat thalan zei is dat hij dacht dat de damage minder werd zodra je meer fire resist hebt. Dit is zoals het in Diablo2 werkte en veel mensen denken dat het ook zo werkt in wow.
Wat ik even vergeet is dat hij zei dat de DPS van de mage gehalveert werd, terwijl dat met resist ook zo is natuurlijk.

Maar ik zei precies wat jij net zei hoor, het resist meer en minder kans op crits niet damage vermindering ;)

die 25% was een voorbeeld want volgens mij weet niemand hoeveel FR hoeveel % is :P (naast blizz dan)

[ Voor 15% gewijzigd door Wiebbe op 06-07-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:48:
[...]

dat is toch wat ik zeg?
Wat ik opvatte wat thalan zei is dat hij dacht dat de damage minder werd zodra je meer fire resist hebt. Dit is zoals het in Diablo2 werkte en veel mensen denken dat het ook zo werkt in wow.
Wat ik even vergeet is dat hij zei dat de DPS van de mage gehalveert werd, terwijl dat met resist ook zo is natuurlijk.

Maar ik zei precies wat jij net zei hoor, het resist meer en minder kans op crits niet damage vermindering ;)

die 25% was een voorbeeld want volgens mij weet niemand hoeveel FR hoeveel % is :P (naast blizz dan)
is ooit een blauwe post van geweest op de US forums

dacht dat je op lvl 60 met iets van 300 resist rond de 70/75% had op een resist van een gelijk lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

das wel sick dan :D
kom maar op mages :P

Maar raggie is ?? dus hoe zit dat dan met een boss? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Wiebbe schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:56:

Oke frost mage comming your way
ga je dan met je + fire res :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:56:

dat is dus de grote vraag :) hoeveel res heb je nodig voor bijv 90% res tegen raggie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:02:
[...]

dat is dus de grote vraag :) hoeveel res heb je nodig voor bijv 90% res tegen raggie :D
en de volgende vraag, hoe kom je aan zo'n hoge resist :P

hoogste wat ik tot nu to heb (met buffs) is 75 voor alles.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:04:
[...]

Warlock met 8/8 Felheart set : 150 resist to all
Felhunter erbij : 210 resist to all
Buffs : 300 resist to all

dag casters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Met de Thorium Brotherhood plans :) Flarecore, Dark iron etc gear
zit allemaal vrij hoge FR op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Nou, de felhunter schijnt een hoop te gaan helpen. Volgens wow fora (ok, volgens jullie onbetrouwbaar, maar het klinkt plausibel) zouden resist rates van 250 per school mogelijk moeten gaan zijn.

Ik vraag me af: Als je in pvp een mage tegenkomt, die jou aanvalt, en die vervolgens merkt dat je áchtereen én een arcane, én een frost, én een fire aanval 'resist', zou hij het dan nog blijven proberen of zou hij hard wegrennen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:10:
[...]

Warlock met 8/8 Felheart set : 150 resist to all
Felhunter erbij : 210 resist to all
Buffs : 300 resist to all

dag casters ;)
Felheart FTW dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:12:
[...]

Ik vraag me af: Als je in pvp een mage tegenkomt, die jou aanvalt, en die vervolgens merkt dat je áchtereen én een arcane, én een frost, én een fire aanval 'resist', zou hij het dan nog blijven proberen of zou hij hard wegrennen? :P
Dan zou ik je sheepen en rennen, swiftness potion... en GM report >:)

Of misschien die vishengel proberen van eerder in dit topic... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

"Nref the wralok!!!11"
"Nefr"
"Nfre"
"Nrefr"
"rezz plx :D:D"

[ Voor 61% gewijzigd door Tpn op 06-07-2005 15:24 . Reden: politieke correctheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:19:
"Nref"
"Nefr"
"Nrefr"
"rezz plx!1"
Hij's leuk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Wat ook vaak érg komisch overkomt, is als er teammembers tegen je praten die al dood zijn.

Ik laat party chat altijd in bubbles zien, dan hoef ik niet de hele tijd mijn chat rechtsonder in de gaten te houden. Als er dan iemand dood is, zie je een lijk op de grond liggen met een bubbleltje erboven: 'Ress me please'

Pratende lijken zijn ok :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:23:
Wat ook vaak érg komisch overkomt, is als er teammembers tegen je praten die al dood zijn.

Ik laat party chat altijd in bubbles zien, dan hoef ik niet de hele tijd mijn chat rechtsonder in de gaten te houden. Als er dan iemand dood is, zie je een lijk op de grond liggen met een bubbleltje erboven: 'Ress me please'

Pratende lijken zijn ok :')
Posts editten ook ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sebasgrif op 06-07-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

hmmz na wat zoeken

34 earthfury
15 Drakefire amu
10 Royal Seal of Eldre'Thalas
15 Onyxia Blood talisman
18 Ragnaros Core
6 Seal of the Archmagus
5 Cloak enchant
16 Onyxia cloak
5 Chromatic mantle of the dawn (weet nog steeds niet of deze stacken)
60 totem

184 fire

dat is mits je al die shit bijelkaar krijgt :D puur fire res dit

maar volgens mij zijn er ook dikke mail items die beter resist geven dan full earthfury

dus dat is niet veel voor een shammie helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Net na wel 30 min. farmen de Tiny Crimson Whelpling gevonden. Wat is die nou waard denken jullie?
Ik zit op Argent Dawn en heb em voor 60G 150G Buyout op de AH gezet. Dat is misschien wel iets te veel of niet?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Crowmeister schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:38:
Net na wel 30 min. farmen de Tiny Crimson Whelpling gevonden. Wat is die nou waard denken jullie?
Ik zit op Argent Dawn en heb em voor 60G 150G Buyout op de AH gezet. Dat is misschien wel iets te veel of niet?
Gister op Turalyon yellde er opeens iemand keihard een bedankje door IF voor "degene die dit voor ik meen 1s50c op AH had gezet" 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Sleepie op 06-07-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 13:33
Gister (weer) een Scarlet Monastery run gedaan, dus groep bij elkaar gezocht. Uiteindelijk hadden we een groep met een mage, priest, hunter, warrior en ik (warlock)... Nou ging het opzich wel goed in de instance, maar de warrior was zwaar waardeloos. Hij rolde niet voor kisten, maar opende ze meteen, hij rolde zo onderhand voor elk voorwerp waar hij niets aan had, hij viel alweer aan terwijl wij (mage, priest en ik) nog geen mana hadden, waardoor hij dus niet geheald kon worden en we allen dood gingen. We hebben uiteindelijk de hele armory gedaan, toen hebben we hem uit de groep geflikkerd en als antwoord daarop begon hij maar te schelden... Lekkere Tank dus weer :S

Zelf ben ik bijna 40 :) kan ik eindelijk een Felsteed summonen :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:38:
Heb er een paar dagen geleden ook één gevonden, een Dark Whelpling weliswaar. Puur toeval. Scalding Whelp zat me in de weg bij het minen. Volgens mij is 60G niet teveel, schijnen erg gewild te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Ophidian schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:03:
Gister (weer) een Scarlet Monastery run gedaan, dus groep bij elkaar gezocht. Uiteindelijk hadden we een groep met een mage, priest, hunter, warrior en ik (warlock)... Nou ging het opzich wel goed in de instance, maar de warrior was zwaar waardeloos. Hij rolde niet voor kisten, maar opende ze meteen, hij rolde zo onderhand voor elk voorwerp waar hij niets aan had, hij viel alweer aan terwijl wij (mage, priest en ik) nog geen mana hadden, waardoor hij dus niet geheald kon worden en we allen dood gingen. We hebben uiteindelijk de hele armory gedaan, toen hebben we hem uit de groep geflikkerd en als antwoord daarop begon hij maar te schelden... Lekkere Tank dus weer :S

Zelf ben ik bijna 40 :) kan ik eindelijk een Felsteed summonen :P
Ik snap niet dat je uberhaupt verdergaat met zo'n speler.
Zulke zijn van die randdebielen die overal op rollen waardoor ik me mooie loot in die instance kan mislopen. Zodra dit 1x gebeurt bij mij dat ze iets looten zonder vragen (kist of boe) en ze reageren niet zeg ik een 2e keer wat. reageren ze dan nog niet dan meld ik de rest van de party dat ze hem kennen kicken of dat ik zelf wegben.
Vaak is de rest van hetzelfde kaliber noobs waardoor ik een nieuwe party kan zoeken majah :P
Ik ben niet van plan 2 uur tijd te investeren in het vechten naar me mooie illusionary rod om vervolgens een warrior met die staff er vandoor te zien gaan.

Is me een keer gebeurt in Blackfathom met een hunter. Die rollde op Rod of de Sleepwalker, de 6e keer dak in die instance was voor die staff. Die heeft het geweten ook.... ik heb alle candles aangezet en ben weggeHSsd. Payback heet dat :)

Dit is overigens met me 30 warlock, niet met me 60 priest. Me priest doet alleen maar guild-raids en die gaan altijd goed qua loot uiteraard ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Ryceck op 06-07-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie tegenwoordig vaak termen voorbij komenalsAe en Aoe wat betekend dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

dat is echt het grote nadeel van een alt maken. Je begint weer bij 0 en moet vaak met noobs weer die instances in terwijl je zelf alle regels kan dromen passen op bop enzo maar dat snappen ze echt niet, kan je ze niet helemaal kwalijk nemen ik was zelf ook ooit zo een noob ;)
Helaas zijn warrior bijna allemaal hardlopende sukkels die niet luisteren of wachten, tis ook lastig als je zelf een lvl 60 heb waar je de nodige ervaring me hebt dat je dat dan ook verwacht van iemand met een lvl 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:27:
Ik zie tegenwoordig vaak termen voorbij komenalsAe en Aoe wat betekend dit ?
ae ken ik niet maar aoe = area of effect (spells)
dat zijn dus spells die bv damage doen in een bepaalde range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:28:
[...]

ae ken ik niet maar aoe = area of effect (spells)
dat zijn dus spells die bv damage doen in een bepaalde range.
Ae is van IAE. Instant Arcane Explosion. (Wanneer je daar 5 talent points in hebt gestopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:27:
dat is echt het grote nadeel van een alt maken. Je begint weer bij 0 en moet vaak met noobs weer die instances in terwijl je zelf alle regels kan dromen passen op bop enzo maar dat snappen ze echt niet, kan je ze niet helemaal kwalijk nemen ik was zelf ook ooit zo een noob ;)
Helaas zijn warrior bijna allemaal hardlopende sukkels die niet luisteren of wachten, tis ook lastig als je zelf een lvl 60 heb waar je de nodige ervaring me hebt dat je dat dan ook verwacht van iemand met een lvl 20.
Helemaal mee eensch :D Meermaals abandoned door een warrior wanneer ik met mn priest een low(er) lvl pickup instance deed... Gelukkig zijn er helpende lvl 60 guildies zodat je geen group nodig hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

dat is bij ons ook zo in mn guild zitten er meer dan genoeg die willen helpen maar ik vind het niet leuk om geholpen te worden door een lvl 60 net als een berg geld van je alt, maakt het toch allemaal minder vind ik. Een instance met een lvl 60 terwijl jij op lvl 20 totaal geen toegevoegde waarde bent.
Nee ik vind het leuker als je echt wat moet doen in een instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:39:
dat is bij ons ook zo in mn guild zitten er meer dan genoeg die willen helpen maar ik vind het niet leuk om geholpen te worden door een lvl 60 net als een berg geld van je alt, maakt het toch allemaal minder vind ik. Een instance met een lvl 60 terwijl jij op lvl 20 totaal geen toegevoegde waarde bent.
Ik heb wel al het geld en de niet-soulbound tassen van mijn rogue naar mijn alt gemaild, maar krijg voor de rest geen high level help bij mijn quests. Heb gisteren wel mijn vriendin geholpen (nu level 24) terwijl ik zelf 29 ben, tesamen met dalord, 57 warrior. Ze moest die succy quest doen en het wemelde van de horde in ashenvale. Wel zo fijn om een bodyguard te hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
Weet iemand van een bug waarmee je in Hyal kan komen? Ik was gisteren in IF aan het rondsneaken, tot ik uiteindelijk na een totale suicideaanval voor de bank (1 vs 80 ofzo) doodging, en uitkwam op de graveyard van de Wetlands. Ik rez en HS naar Ogri, maar kom niet in Ogri maar in Hyal terecht. Ik vall vervolgens een minuut of wat lang door de wereld heen, om vervolgens natuurlijk dood te vallen, en ineens in Ashenvale (?) op de graveyard terecht te komen. Iemand dit wel eens gezien/meegemaakt?

2x Spirit healer rez = $$$ repairs :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:39:
Het vernaggelt ook je te verdienen XP. Je kan beter proberen een guild/friend only group te vormen in dezelfde level range. Meer uitdaging en betere xp. In een aantal instances(Uldaman, Zul Farrak, RFD doe je rested dan toch 40 a 50 % van je level excl. quest bonussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Azqi schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:45:
[...]

Het vernaggelt ook je te verdienen XP. Je kan beter proberen een guild/friend only group te vormen in dezelfde level range. Meer uitdaging en betere xp. In een aantal instances(Uldaman, Zul Farrak, RFD doe je rested dan toch 40 a 50 % van je level excl. quest bonussen)
Wat ook een goede hint was/is, ontdekte ik pas, is zorgen dat ze allemaal net een leveltje hoger zijn, en dan 1 persoon minder meenemen. Stockade is goed te doen met 4 man rond de 24, en levert gelijk weer wat meer xp op, plus 1 minder om de loot mee te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:43:
[...]

Ik heb wel al het geld en de niet-soulbound tassen van mijn rogue naar mijn alt gemaild, maar krijg voor de rest geen high level help bij mijn quests. Heb gisteren wel mijn vriendin geholpen (nu level 24) terwijl ik zelf 29 ben, tesamen met dalord, 57 warrior. Ze moest die succy quest doen en het wemelde van de horde in ashenvale. Wel zo fijn om een bodyguard te hebben 8)
geld vind ik het toch minder maken vind het wel leuk als je zelf wat moet verdienen oke het moet niet doelloos grinden worden das saai!
en een bodyguard in bepaalde plaatsen is wel leuk best is een stealthed rogue natuurlijk lol.
Sommige mensen zijn zo triest die blijven je ganken ik moet zeggen pvp valt me nog wel wat tegen tis wel geinig maar af en toe behoorlijk irritant. Had gisteren ook zo een alles wat ik zie moet dood dag. Ging gelukkig aardig goed moest 1 keer hard rennen voor een groepje van 3 maar dat maakt het alleen maar spannender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:50:
[...]

geld vind ik het toch minder maken vind het wel leuk als je zelf wat moet verdienen oke het moet niet doelloos grinden worden das saai!
en een bodyguard in bepaalde plaatsen is wel leuk best is een stealthed rogue natuurlijk lol.
Sommige mensen zijn zo triest die blijven je ganken ik moet zeggen pvp valt me nog wel wat tegen tis wel geinig maar af en toe behoorlijk irritant. Had gisteren ook zo een alles wat ik zie moet dood dag. Ging gelukkig aardig goed moest 1 keer hard rennen voor een groepje van 3 maar dat maakt het alleen maar spannender
Ik heb met mijn rogue heel vaak mensen expres niet aangevallen, ook al kon ik het makkelijk winnen. Soms zelfs geholpen. Maar toch werd je altijd geganked en ge/spit, want ja, je bent rogue.

Nu met mijn warlock heb ik dat ook, er zijn genoeg lamers die je ganken en blijven corpsecampen, en ik ben dat ook wel een beetje zat, dus als het aan mij ligt en ik kan het helpen, dan gaat die orc eraan. Ik hoef me daar nu niet meer lame of schuldig over te voelen, want ik ben geen sneaky killer meer waartegen niemand een kans maakt. Ik ben een squishy, een cloth wearer, een free hk, dus ik mag ganken en niemand mag er wat van zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17
Hmm, beetje jammer dat er gisteren iemand het leuk vond om in mijn raidgroup expres civilians aan te vallen. Tegen de tijd dat we doorkregen wie dat deed, weer 8 DK's op mijn naam staan :(

Ik wil echt snel lvl51 halen, zodat ik de BG's in kan (ben nu lvl47). Iemand een goede tip waar het snel lvl-en is?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

I.R. Butcher schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:04:
Hmm, beetje jammer dat er gisteren iemand het leuk vond om in mijn raidgroup expres civilians aan te vallen. Tegen de tijd dat we doorkregen wie dat deed, weer 8 DK's op mijn naam staan :(

Ik wil echt snel lvl51 halen, zodat ik de BG's in kan (ben nu lvl47). Iemand een goede tip waar het snel lvl-en is?
Dunemaul Ogres grinden in Tanaris ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

En wat boeit dat? Ik heb voor de grap ook eens lopen rellen in die Alliance outposts in Ashenvale en Darkshore, dus ook wat DKs gehaald. Je krijgt er iig geen minpunten voor...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

in Zul'Farrak stijg je op jouw niveau een halve level per run ;) Tegen 50 kan je aan mauradon beginnen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

porn schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:22:
[...]

En wat boeit dat? Ik heb voor de grap ook eens lopen rellen in die Alliance outposts in Ashenvale en Darkshore, dus ook wat DKs gehaald. Je krijgt er iig geen minpunten voor...
Sinds de laatste patch wel!

http://www.worldofwar.net/patches/1-5-0.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ah gelukkig was dat nog voor de patch :+

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 06-07-2005 17:35 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Geld ook alleen voor NPC's (Civilians)

[ Voor 28% gewijzigd door Muppet op 06-07-2005 17:38 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:48:
Euh, en jij denkt dat ik jou achter me laat komen? Ik IAE of Blizzard je gewoon je stealth uit. In een duel cast ik meestal een blizzard tussen waar de rogue verdween en mijn huidige locatie. "Goh buurman, ik hier?".

Ik krijg je echt wel een keer in m'n FN, en dan is het "Baaaah", bandagen en een dooie rogue. Melee classes zijn geen oppositie voor een Frost/Arc mage.
HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:12:
Nou, de felhunter schijnt een hoop te gaan helpen. Volgens wow fora (ok, volgens jullie onbetrouwbaar, maar het klinkt plausibel) zouden resist rates van 250 per school mogelijk moeten gaan zijn.

Grappig. Denk je nou echt dat mensen de hele tijd met dergelijke resist gear gaan lopen? Bovendien zijn PvP resists afgezwakt, net zoals dat een lvl 30 een lvl 60 wel gewoon raakt. Je zou van geluk mogen spreken als je 25% van de spells resist, 100% kun je vergeten.

Oh en Thalan, ik zou echt eens stoppen met dagdromen. Je hebt een iets te hoge pet op van je class/persoonlijke skills. Uiteindelijk zijn classes redelijk gebalanceerd, en komt het vooral op je persoonlijke skills aan. En ja, dat was gewoon een tip, geen flame.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 06-07-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 13:33
Ryceck schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:16:
[...]

Ik snap niet dat je uberhaupt verdergaat met zo'n speler.
Ikzelf en een guildmedegenoot weten ook niet waarom(:P), maar we hadden al lang zat zitten zoeken en hadden geen zin om opnieuw zolang naar een warrior te zoeken\vinden. Na die instance moesten we toch weg, dus maakte het niet zoveel meer uit. Ik ging iig alleen voor de XP en het geld...

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:56
Wat is de Krol blade nou waard? Ik zie op http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=2244 een aantal hoge bedragen staan maar kun je dit er nou echt verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ophidian schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:50:
Ikzelf en een guildmedegenoot weten ook niet waarom(:P), maar we hadden al lang zat zitten zoeken en hadden geen zin om opnieuw zolang naar een warrior te zoeken\vinden. Na die instance moesten we toch weg, dus maakte het niet zoveel meer uit. Ik ging iig alleen voor de XP en het geld...
Ik vertik het gewoon met dergelijke types samen te werken, te frustrerend. Murphy zorgt er wel voor dat die types de goeie drops krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Woei, ging met me 35 mage voor eerste keer naar SM Library, gelijk Ilusionary Rod en die robe, daar ook weer klaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 23:38

Lekker boeiend zou ik zeggen die 8 DK's. Zeker als die ook nog verdeelt wordt over 20-40 mensen wordt verdeeld. (Weer niet hoeveel er in de raid waren)

In dorpen is het zelfs handig om de civilians te killen omdat je dan een guard zerg kan tegen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op de vorige pagina weer wat over resistances. De formule is 0.15xn/a
Stel een lvl 60 warrior heeft een fire res van 120 en een ;v; 60 mage cast een firebolt.
De damagereduction is dan 0.15x120/60=0.3=30%. Dit is over een gemiddelde genomen, dus niet bij een aanval maar over een enorm aantal. En ja, negatieve resistance bestaat ook, en ja, de damage van de spell neemt dan dus ook toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:10
echt FUCKING KUT, onyxia whipe @ 1%... alleen een pally was nog over.

btw ulti met resist is het bij frost full resist of niet een geen extra dmg door negatieve resist.
Bij fire is het 100%/50%/25%/resist en wel extra dmg bij negatieve resist.

alleen blizzard doet extra dmg bij negatieve resist.

* Puc van S. zwaait naar gaharay :p

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 06-07-2005 21:37 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

NEEEEEEEEEEEEE
hoe hoerig! (pardon my french, maar...)

Net ony run gedaan, 1e poging 33%
2e poging...

1%.. (zeg maar rustig half procent...)

check: http://img237.imageshack....ow20050706212715175is.jpg

ehct niet leuk meer...

[edit] * TepelStreeltje zwaait naar Sikklebel hierboven :P

[ Voor 9% gewijzigd door TepelStreeltje op 06-07-2005 21:35 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Ik kon er gvd net een keer niet bij zijn maar ik sta er wel vernoemd .. [Sinistrad] has come online :)

Komt goed jongens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Nu online
Eerst een wipe @ 1% en dan nu weer op 33% ofzo... hoe krijgen wij het toch altijd weer voor elkaar :(

(Ik ben ayana voor degene die het niet weten, degene die de 1% nog BIJNA weg had geslagen :P)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.