Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.603 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Hehe cool, kom allemaal namen tegen van mensen die ik gekilled/corpscamped heb. Wist niet dat er zoveel GoTters alliance op bloodscalp is. :P

edit: nick is Druif, zat Bloodlust nu Core Hounds.

[ Voor 17% gewijzigd door NvE op 06-07-2005 22:38 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat is jouw naam dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 06:59

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Smul ook hier :P

FYI NvE, der was ooit een hele guild met eigenlijk alleen maar gotters (lowlanders)
die is niet meer, Nesferatus is een aantal van lowlanders en andere lvl 55+ (nl) spelers...

ennuh, corpscampen? kwil je nick ook wel hebben eigenlijk, hebbik wat te doen samen met smul :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:54
idd, wil ik dan ook wel weten, kan ik je terug pakken...

@ below: Onzin ik heb op mijn main (Die nu wel kappot is maar toch) er geen problemen mee

[ Voor 46% gewijzigd door Puc van S. op 06-07-2005 22:43 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen en nou las ik een tijdje terug dat wow problemen had met 64bit processoren. Is dit zo of puur onzin?

[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 06-07-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Ik word altijd gepwnd door alliance :(

* MJ85 wijst naar NvE

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

DeepSeven schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:41:
Ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen en nou las ik een tijdje terug dat wow problemen had met 64bit processoren. Is dit zo of puur onzin?
zou je dan een 32bit nemen ipv te wachten op een patch? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

MJ85 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:44:

* NvE wijst naar NvE
* NvE aait het doosje.

Hoe kan dat nou eigelijk als shaman? :p

[ Voor 6% gewijzigd door NvE op 06-07-2005 22:46 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

MJ85 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:44:
Dat komt omdat je in je eentje in IF rondrijdt :+ Althans, ik vermoed dat jij dat was :D Was erg grappig om te zien btw :D Ik heb je echt een minuut of 10 rondjes zien rijden, met tientallen alliance achter je aan. Erg grappig :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
WOW loopt hier als een treintje op Windows XP64 Pro
1600*1200 alle details op hoogste.
Dus denk dat het onzin is.

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47
Draait zonder problemen op mijn systeem onder WinXP 32bit

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Laatst online: 10-06 11:32

Houston3

ole

Okyah schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:53:
[...]

Dat komt omdat je in je eentje in IF rondrijdt :+ Althans, ik vermoed dat jij dat was :D Was erg grappig om te zien btw :D Ik heb je echt een minuut of 10 rondjes zien rijden, met tientallen alliance achter je aan. Erg grappig :)
tuut tuut klik plok zo goed?...okyah :o toch?
mwhaha
ik heb samen met dozer in 2 huisjes gestaan in if op een balkon staan dansen tot druif kwam :(
vervelende alliance

[ Voor 4% gewijzigd door Houston3 op 06-07-2005 23:59 ]

http://www.houston3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:21

Wimo.

Shake and Bake!

NvE schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:46:
[...]

* NvE aait het doosje.

Hoe kan dat nou eigelijk als shaman? :p
Dan doe je het toch fout .. 1 op 1 wint een shaman van de meeste classes met gemak .. Vooral hunters en mages tot 5 lvl's hoger moet nog wel lukken. Vaak zijn ze met meerderen ... gisteren had ik een prachtig gevecht met een lvl 51 (ik was 49) en ik had hem bijna ... tot z'n maten kwamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 11:09

On_E

Housemusic

Vanavond mijn eerste 2 Baron runs in Stratholme gedaan, en gelijk Maleki's Footwraps en Dreadmist Leggings gewonnen. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06 19:16

Boekster

Naimoholic

Dutchpact heeft vanavond Gehennas platgelegd. Ik ben er 2 runs bij geweest, waaronder de laatste. De eerste ging niet goed, omdat de offtanks waarschijnlijk dezelfde add aan het tanken waren, dat ging dus niet lekker. Wipten op ongeveer 55%. Daarna ging ie wel down :) .

Drops:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16826
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18878
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18259

Geen verkeerde run dus :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

Boekster schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 00:58:
Dutchpact heeft vanavond Gehennas platgelegd. Ik ben er 2 runs bij geweest, waaronder de laatste. De eerste ging niet goed, omdat de offtanks waarschijnlijk dezelfde add aan het tanken waren, dat ging dus niet lekker. Wipten op ongeveer 55%. Daarna ging ie wel down :) .

Drops:

man die nightslayerset ziet er zo vet uit :9~
ik zag laatste screenshots nieuwe bloodfang set, maar kan het nergens terug vinden... heeft iemand een linkje?

heb nu eindelijk een guild waarmee ik MC kan gaan doen, we zijn nog niet begonnen dus ikhoop alles vanaf het begin mee te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 21:58

Drops:

Wie heeft die enchanting formula gewonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 19:47
On_E schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 00:27:
Vanavond mijn eerste 2 Baron runs in Stratholme gedaan, en gelijk Maleki's Footwraps en Dreadmist Leggings gewonnen. :D
Gisteren mijn eerste run gedaan, en gelijk dezelfde twee dingen gewonnen :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:23

Mojo

The Power Within

http://www.thottbot.com/?i=36988
Dropte net in Stratholme Scarlet. 3 Priests.. Ganthorm (Ryceck op GoT) won hem. Best leuke robe :9

Hij moet alleen nog wat mooncloth farmen :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 23:54
farmen? zit 4 dagen cooldown op 1 transmute van 2 felcloth naar 1 mooncloth :x

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 07:35
Woo gisteravond nog lvl 40 geworden dus eindelijk een warhorse onder m'n kont. Als ik vanavond thuis kom maar eens gaan kijken voor wat plate items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 18:28
Gisteren voor het eerst echt veel horde gekilled in Stranglehorn Valley. 27 HK's :D :D Zelfs op de terugweg naar Duskwood nog een lvl 36 warrior af kunnen maken in mijn eentje.

Nog een vraag; Wat kun je als mage doen tegen rougues? Ze komen elke keer vanuit het niets (stealth) en raken me dan heel goed, waardoor ik al meer dan 50% van mijn hp kwijt ben :(

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

blink. en dan kiten met frost.
gebruik geen mana shield in combat. dan dropt je mana zo snel dat het niet meer leuk is.

90% van de mages zal blinken en de rogue sheepen,
daarna met frost van je af houden.

Frostbolt rank 1 gebruiken werkt ook erg goed.
frostnova als die te dichtbij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:35
Masch schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:07:
Gisteren voor het eerst echt veel horde gekilled in Stranglehorn Valley. 27 HK's :D :D Zelfs op de terugweg naar Duskwood nog een lvl 36 warrior af kunnen maken in mijn eentje.

Nog een vraag; Wat kun je als mage doen tegen rougues? Ze komen elke keer vanuit het niets (stealth) en raken me dan heel goed, waardoor ik al meer dan 50% van mijn hp kwijt ben :(
Als ze je attacken:

Meteen frost nova, blink.
Dan meteen de meestdmgdoende spell die je hebt, bij mij fireball.
Dan een paar keer scorch, en je kite em gewoon.
Gewoon zorgen dat hij niet in je buurt kan komen, anders ben je gehakt.

Ik wil nogsteeds die chapeau uit sm, dat ding ruled :). Weet een highlvl mage wat beter is:
2h staff met superstats, of een 1h dagger met stats en een held in offhand ding?

Met mijn illusionary rod overtref ik alle stats die ik met een dagger+offhand kan krijgen hoor. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

nu nog wel ;)
heb een lvl 50 mage, maar mijn illu rod kan binnen kort wel is vervangen worden.
Illu rod is dan ook wel ERG goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay! Gister is een armorsmith uit de guild Revered geworden met Thorium Brotherhood. Nu hopen dat we volgende week de patch hebben met de nieuwe Dark Iron armor :D 111 meer fire resistance van die set, dan moeten onze tanks wel op/over de 300 kunnen komen en kunnen we eindelijk eens begonnen met serieuse ragnaros attempts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Gisteren tijdens het runecloth farmen op sorrow Hill kwam ik een UD lvl 60 Frost mage tegen met PvP Rank General... en die heeft hij/zij ZEKER verdient (speelde met mijn lvl 60 rogue)

Goed een eerlijk gevecht gehad wat meer dan 3 minuten heeft geduurd... kat en muis spel maar, heb wel mooi gewonnen :) waarna ik even moest uitblazen door de adranaline kick die ik kreeg :-D

Ik doe met mijn Paladin tegenwoordig de Naam Bubbleboy wel eer aan... naast mijn standaard shields loop ik nu voor de gein rond met een truesilver champoin (natuurlijk crap voor mijn lvl maar gaat om de proc) en een Uther`s strenght trinket, echt grappig om te zien hoe een tegenstander reageert als je minimaal 4-5 keer in 1 gevecht een bubble om je heen hebt :-D gisteren ging er een UD warrior maar gewoon zitten toen mijn zwaard weer eens procte :-D

Goed voor het Pally imago... who cares die was toch al slecht ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 143009 op 07-07-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:49

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik had eigenlijk gedacht dat die 1.6 patch er gisteren ingezet zou zijn. Ik kwam vol verwachting bij de trainer aan, om te zien dat wat ik al vermoedde, waar was, ik had nog geen gratis reset :{

Ik wil mijn nieuwe demon talents :9

Owja, en thank god for underwater breathing :D Met mijn rogue @ 30 had ik echt de grootste moeite, ook met stealth, om veilig en zonder ganks in Booty Bay te komen. Nu was het gewoon *pling* -duik- *plons* en vanaf noord STV bij De uitgang van duskwood, de rivier in, door lake nefertiti, langs de waterval de zee in, en langs de kust naar BB zwemmen :P

Stond vast heel gek voor die mensen toen er middenin de BB haven ineens een drijfnatte Warlock + Pet uit het water kwam zetten :')

Daarna na ratchet, had een 60 priest bij me tegen de onverwachte ganks, en in ratchet die man gesproken voor de felhound quest.

Stuurt hij me terug naar Ironforge :(

Enfin, eerste deel van de tomb of cabal heb ik reeds, moest daarvoor in Southshore zijn.

Over southshore gesproken, wat is daar aan de hand? Ik word de hele tijd aangevallen door 1, 2 en soms 3 NPC's ! Ben ik naga's aan het killen, word ik ineens aangevallen door een Syndicate Rogue! Level 38! Ik maakte geen schijn van kans! En dan maken de guards hem af (als ik daar nog op tijd heen weet te rennen) en 2 minuten later staan er weer 3! Wat is dat voor onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

De twee Nederlandse guilds, de Cult of the Snake en de Cheap Ass Clan zijn gemerged naar Exomna. Exomna was worshipped by the Batavians in the Netherlands, her name means "without
fear"
:)

Verder ben ik de laatste tijd bezig met handelen op het AH... man man man... nog verslavender dan het spel zelf :-) En het levert nog op ook nog... alleen is het nog slechter voor m'n nachtrust dan dat WoW al was... want nu zit ik ook smorgens om 6.00 alweer het AH te checken :+

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Oh ja, in Strat gisteren mijn persoonlijke crit record gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/4775/crit14ct.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
(jarig!)
HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:25:

Over southshore gesproken, wat is daar aan de hand? Ik word de hele tijd aangevallen door 1, 2 en soms 3 NPC's ! Ben ik naga's aan het killen, word ik ineens aangevallen door een Syndicate Rogue! Level 38! Ik maakte geen schijn van kans! En dan maken de guards hem af (als ik daar nog op tijd heen weet te rennen) en 2 minuten later staan er weer 3! Wat is dat voor onzin?
Het zijn er inderdaad 3. Als je mazzel hebt dropped 1 van de 3 een scroll (volgens mij) die een quest start. Moet je een baron killen in Alterac.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

On_E schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:34:
Oh ja, in Strat gisteren mijn persoonlijke crit record gehaald:

[afbeelding]
Even een klein vraagje, hoe krijg je die aantallen in de hp en mana balk van je party members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127721

Ik had eigenlijk gedacht dat die 1.6 patch er gisteren ingezet zou zijn. Ik kwam vol verwachting bij de trainer aan, om te zien dat wat ik al vermoedde, waar was, ik had nog geen gratis reset :{

Ik wil mijn nieuwe demon talents :9

Owja, en thank god for underwater breathing :D Met mijn rogue @ 30 had ik echt de grootste moeite, ook met stealth, om veilig en zonder ganks in Booty Bay te komen. Nu was het gewoon *pling* -duik- *plons* en vanaf noord STV bij De uitgang van duskwood, de rivier in, door lake nefertiti, langs de waterval de zee in, en langs de kust naar BB zwemmen :P

Stond vast heel gek voor die mensen toen er middenin de BB haven ineens een drijfnatte Warlock + Pet uit het water kwam zetten :')

Daarna na ratchet, had een 60 priest bij me tegen de onverwachte ganks, en in ratchet die man gesproken voor de felhound quest.

Stuurt hij me terug naar Ironforge :(

Enfin, eerste deel van de tomb of cabal heb ik reeds, moest daarvoor in Southshore zijn.

Ja die 3 rebels van lvl 38, gewoon doorrennen naar je eigen guards en hopen dat die ze snel afmaken.^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Viper2k1 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:37:
[...]

Het zijn er inderdaad 3. Als je mazzel hebt dropped 1 van de 3 een scroll (volgens mij) die een quest start. Moet je een baron killen in Alterac.
Heb ik, maar ze blijven maar komen! En ze zijn met 3! En level 38! Das niet eerlijk! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:42:
[...]

Heb ik, maar ze blijven maar komen! En ze zijn met 3! En level 38! Das niet eerlijk! ;(
moet de grote sterke warrior de kleine wannabe warlock komen helpen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren weer SM gedaan met alleen maar alts en het ging prima. Werd een keertje geraakt, maar de warrior stond al naast me te taunten voordat ik m'n fade kon indrukken. Ging een keertje mis toen we ineens tegen acht scarlet goons aan het vechten waren in plaats van de drie waarmee we begonnen, maar gelukkig geen enkel probleem.

Holy Nova had een nut als enige AOE spel in de party. Had in een klap alle goons (stonden er nog twee) neer die archivist Doan (geloof dat het die boss is) summoned na zijn dood. Worst AOE ever, maar het werkte.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:44:
[...]

moet de grote sterke warrior de kleine wannabe warlock komen helpen? 8)
Jij bent de eerste die er aan gaat bij die sacred summon, nu weet ik het zeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 84216 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:39:
[...]

Even een klein vraagje, hoe krijg je die aantallen in de hp en mana balk van je party members?
CT_Partyhealth denk ik ?

Ik heb gewoon Ometh mod 5.2, met vanalles erin.

www.ometh.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:53:
[...]

Jij bent de eerste die er aan gaat bij die sacred summon, nu weet ik het zeker 8)
Muhahahah! Het is wel feest bij jullie op de server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:40:
nu nog wel ;)
heb een lvl 50 mage, maar mijn illu rod kan binnen kort wel is vervangen worden.
Ik heb die rod gisteren pas verkocht op level 58 en overgegaan op een +17 sta / +17 int mace. Tot die tijd nooit een (betaalbare) staff tegengekomen met betere stats dan 15 int.

Als feral druid wapen had ik overigens al wel iets beters

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:42:
[...]

Waar zitten die dan? Ik wil ook wel een leuke quest om een Baron te killen. Ten zuiden van Southshore? Weet je toevallig hoe ze heten, die gastjes?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 08-06 23:22
Gisteren was de beste dag uit mijn WoW carriere tot nu toe. Met 2 guildies (lvl41 paladin en lvl45 mage, was zelf lvl42 rogue) de eerste twee delen van SM gedaan.
Als beloning loopt mn rogue nu rond met een mooie dagger http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=8006

Verder in ieder geval 40g (dat bod stond, had vanmorgen geen tijd om te kijken of er nog hoger geboden was) gekregen voor dit trinket @ AH http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2802
Met zo'n 130g in mn backpack, kan ik vanavond mn mount gaan ophalen :)
En toen ik in IF een quest in leverde ook nog eens DING lvl43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Drops:

Feli, maar waarom niet een guildonly raid? Als het vrijdag weer Dutchpact is verlaat ik de guild, heb ik geen zin in

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 84216 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:00:
[...]

Muhahahah! Het is wel feest bij jullie op de server :P
Ik hoorde gisteren van een level 60 speler dat warlocks @ 60 een donders moeilijke quest kunnen krijgen. Hij is bijna ondoenlijk moeilijk, maar de reward is er dan ook naar.

Je krijgt de mogelijkheid een enorm sacred-achtig beest/infernal te summonen, soort enorme demoon. Om die summon mogelijk te maken moet je een party van 5 man hebben.

Eentje zal er overlijden. En uit het lichaam van die persoon zal een demoon rijzen die zo krachtig is dat je een flinke raidgroup nodig hebt om hem af te maken.

Ik ga vandaag eens flink zoeken of ik er iets over terug kan vinden, en lijkt me echt uber om dat te kunnen, heeft echt precies dat donkere warlock tintje wat ik zoek, levens offeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:20:
[...]

Ik hoorde gisteren van een level 60 speler dat warlocks @ 60 een donders moeilijke quest kunnen krijgen. Hij is bijna ondoenlijk moeilijk, maar de reward is er dan ook naar.

Je krijgt de mogelijkheid een enorm sacred-achtig beest/infernal te summonen, soort enorme demoon. Om die summon mogelijk te maken moet je een party van 5 man hebben.

Eentje zal er overlijden. En uit het lichaam van die persoon zal een demoon rijzen die zo krachtig is dat je een flinke raidgroup nodig hebt om hem af te maken.

Ik ga vandaag eens flink zoeken of ik er iets over terug kan vinden, en lijkt me echt uber om dat te kunnen, heeft echt precies dat donkere warlock tintje wat ik zoek, levens offeren :P
Doomguard quest, en is helemaal niet moeilijk als je een goeie party hebt.

En die Doomguard gebruik je 1 keer om te zien, daarna (vrijwel) nooit meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 17:27
On_E schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:22:
[...]

Doomguard quest, en is helemaal niet moeilijk als je een goeie party hebt.

En die Doomguard gebruik je 1 keer om te zien, daarna (vrijwel) nooit meer. :(
En er sterft toch ook niemand? Kan ik me niet herinneren van mn lvl 60 test-warlock...
In een Southshore - Tarren Mill fight is zo'n Doomgaurd leuk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

sebasgrif schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:25:
[...]

En er sterft toch ook niemand? Kan ik me niet herinneren van mn lvl 60 test-warlock...
In een Southshore - Tarren Mill fight is zo'n Doomgaurd leuk hoor :)
Volgens mij wel.

Je kunt een Doomguard spawnen met Curse of Doom, dan hoeft er geen partymember dood te gaan. (maar dan is de spawn kans niet al te groot)

Of je kunt m summonen met Ritual of Doom, en dan moet er wel 1 partymember dood gaan.

Je hebt alleen geen reet aan die Doomguard, alleen zijn Cripple spell is handig, maar het risico is net als bij de Infernal veel te groot, je wilt niet dat je pet ineens je party aan gaat vallen als je net met een boss bezig bent...

Dit is m : Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/games/articles/2004/11/worldofwarcraft/images/shot33.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 07-07-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:40:
nu nog wel ;)
Lol ik heb die tot lvl 56 gehouden zelfs :X Toen dropte mijn elemental mage staff, veel mensen vinden hem klote maar ik ben er tevreden mee :)

Maargoed ik heb nu eindelijk mn epic mount, white gnome mount :D Ziet er erg vet uit, en nu ook mn +9 intellect enchant op mn staff :) Moet nog ff kijken wat ik op mn netherwind hat ga gooien voor enchant, ik heb een libram die +8 aan een stat doet maar +100 health is eigenlijk beter, dus moet ik nog ff kijken...

Nu wel blut overigens, 5g over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:30:
[...]

Volgens mij wel.

Je kunt een Doomguard spawnen met Curse of Doom, dan hoeft er geen partymember dood te gaan. (maar dan is de spawn kans niet al te groot)

Of je kunt m summonen met Ritual of Doom, en dan moet er wel 1 partymember dood gaan.

Je hebt alleen geen reet aan die Doomguard, alleen zijn Cripple spell is handig, maar het risico is net als bij de Infernal veel te groot, je wilt niet dat je pet ineens je party aan gaat vallen als je net met een boss bezig bent...

Dit is m : [afbeelding]
Whoah! Vet! Leuk om in Elwynn Forest te summonen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

PvE is toch moeilijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Ryceck

Constants and Variables

Gisteravond maar weer eens een raidje gedaan met Nightcrawlers (onze raid-clan en mijn guild) en me echt helemaal kapot gelachen daar in Stratholme Scarlet side.
We hadden een party met:
3 priests (allemaal holyspecced)
2 paladin
1 warlock
1 warrior
1 druid
1 rogue
1 hunter

Ofwel: healing overschot en dps-tekort.
Nu was dit gewoon de *beste* party die ik ooit heb gezien :X

Er wordt een pull gedaan binnen de scarlet side met sap/hunter-trap maar nu breekt die rogue zijn stealth (10% met improved sap). Niets aant handje, laat de rogue maar doodgaan en retry, rest van de party heeft toch geen aggro dan. Maar wat doet Ryceck? "cast Shield... f00k" Met als gevolg dat niet alleen de bedoelde groep maar ook de groep daarachter gepulled werd... 8 scarlet crusaders aan onze kont :X

Nahjah, toch maar proberen dus we beginnen te hakken op ze, krijgen er 2 dood, sap breekt en.... neemt de toevallig langslopende patrol mee >> wederom 8 crusaders over. Dankzij snel denkwerk van de druid (battleres op mij toennik doodging) en de healing power van 3 holyspecced priests stond onze tank (Mojo+Arc-Reaper) lekker 4 mobs tegelijk af te handelen terwijl de rest van de party de overige mobs probeerde af te voeren. Na een gevecht van bijna 5 minuten stond iedereen als een dolle rond te kijken waar de rest van de mobs waren... maar ze waren allemaal dood :o
We hebben daar dus met een 10mans party ff 10 lvl60 elites weggevaagd :D Om je voor te stellen... in een pickup party gaan we daar al dood tegen 4 lvl60 elites :X

Gevolg van de hele actie: complete gang in 1x weggevaagd :Y) :Y)
Strat scarlet is nog nooit zo snel gegaan :P

Uiteindelijk was Balnazzar mij ook nog gunstig gezind:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14512 O+ O+
Duussuuuhhh als er iemand @ Stormrage nog Righteous Orbs, Ghost Dye, Mooncloth of Golden Pearls over heeft. /donate Ryceck aub :+
(ff serieus: ben bereid er goed voor te betalen... hoe eerder ik deze robe kan maken hoe liever :) )

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 03-06 14:21
HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:20:
:+

Raidgroup, teehee :D

Doomguards zijn stoer hoor, maar net zoals Infernals nogal tricky omdat ze zich na een tijdje tegen je keren. Het is inderdaad stoer om zo'n beest te summonen, maar in instances ofzo gebruik je 'em nooit.

Gister trouwens een erg grappige duel gedaan, mijn level 20 mage tegen een complete n00b lvl 23 warrior. Die gozer speelde volgens mij met z'n pijltjestoetsen want alleen omdraaien als ik door 'em heen blinkte duurde eeuwen. Ik ben 'em eerst een beetje gaan dollen met FN, Blink en Poly, toen met Evoc m'n mana geregenned, en 'em alsnog afgemaakt. Gelukkig vatte 'ie het sportief op, en bovendien stop ik iemand die me duelled vol met conjured food / water (en in 't geval van Warriors natuurlijk de AI buff ;)).
Ryceck schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:38:
We hebben daar dus met een 10mans party ff 10 lvl60 elites weggevaagd :D Om je voor te stellen... in een pickup party gaan we daar al dood tegen 4 lvl60 elites :X
Ook een keer iets dergelijks meegemaakt. Toen er gepulled werd en er perongeluk nog een groep van 4 meekwam + nog zo'n fearende vleermuis beest (dus totaal 9 mobs) dacht ik ook van 'okay, that's it', maar wonder boven wonder haalden we het. Koste iedereen wel een potion en een zwik 10 / 30 min timers, was even schrikken, maar we hebben 't gered.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 07-07-2005 10:49 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:44:
[...]

Gister trouwens een erg grappige duel gedaan, mijn level 20 mage tegen een complete n00b lvl 23 warrior. Die gozer speelde volgens mij met z'n pijltjestoetsen want alleen omdraaien als ik door 'em heen blinkte duurde eeuwen.
Dat bleek mijn broer ook te doen, met de pijltjestoetsen draaien. Ik dacht al wat vecht ie onhandig. Toen vertelde ik maar hoe je met de muis kan draaien/mouselooken. Wist ie niet :D lvl 13 :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jeuj, server restart. :/

Wil je uitloggen: Can't log-out now. Oki: alt-f4 :P
Gister ook nog een duel gedaan met mn lvl30 warrior, tegen een lvl30 rogue. Hij daagt mij uit, hij zet evasion aan en op iedere dodge krijgt ie een overpower over zich heen. Hij verliest dus, en dan noemt ie mij een noob. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:44:
[...]
Ook een keer iets dergelijks meegemaakt. Toen er gepulled werd en er perongeluk nog een groep van 4 meekwam + nog zo'n fearende vleermuis beest (dus totaal 9 mobs) dacht ik ook van 'okay, that's it', maar wonder boven wonder haalden we het. Koste iedereen wel een potion en een zwik 10 / 30 min timers, was even schrikken, maar we hebben 't gered.
Dat soort gevechten zijn 't mooist :P Niets zo mooi als een gevecht hebben waarbij je denk 'kut.. whipe' en dan je 't dan wonder boven wonder red :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Heb ik ook een keer gehad in scholo met 5mans groep bij die summoners. De eerste 3 groepjes waren al dood, dus het 4de groepje moest eraan geloven maar die summoner rende direct naar de andere groep, die groep triggerde de 2 guards achterin en groep 6 kwam er ook bij, wonder boven wonder hebben we het toch geredt, vraag me niet hoe maar het geluk was met ons....

Ik vind de hectische gevechten inderdaad het leukst, living on the edge zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

mooiste gevechten vind ik altijd die met de druids

Als die alles uit de kast trekken whoah

Battle ress
en die area heal :9~

geweldig ziet dat eruit

[ Voor 45% gewijzigd door Tpn op 07-07-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Tpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:20:
mooiste gevechten vind ik altijd die met de druids

Als die alles uit de kast trekken whoah

Battle ress
en die area heal :9~

geweldig ziet dat eruit
True, het ziet er vetjez uit :)
maar gezien het feit dat die Area heal channeled is zuigtie een beetje :x
Ben blij dat me priest gewoon een 3sec cast prayer of heal heeft welke gewoon voor 780 mana overal 1k Hp bijtelt :) ipv 300hp elke 2 seconden voor 10 seconden en 1300 mana :X
Ja ik heb me erin verdiept :P

En battle ress is gewoon te dik voor woorden :D jammer alleen dat het *en* een reagent kost *en* maar eens per 30mins kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi, er komt dus nog een area heal aan voor mij :-) Heel fijn.
Moet zeggen dat die mana regenerate spell ook heel koel eruit ziet zeg. Al die.. lichtstraaltjes die uit de grond komen:P Stoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

moet ook zeggen dat ik de druid ook alleen maar bij de nightelves vind passen.
Gewoon dat mystieke zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind ik eigenlijk ook...

1 groot nadeel = alliance... das dan weer jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Ryceck schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:28:
[...]

True, het ziet er vetjez uit :)
maar gezien het feit dat die Area heal channeled is zuigtie een beetje :x
Ben blij dat me priest gewoon een 3sec cast prayer of heal heeft welke gewoon voor 780 mana overal 1k Hp bijtelt :) ipv 300hp elke 2 seconden voor 10 seconden en 1300 mana :X
Ja ik heb me erin verdiept :P

En battle ress is gewoon te dik voor woorden :D jammer alleen dat het *en* een reagent kost *en* maar eens per 30mins kan :(
Vraagje, healed die Area heal druid spell een hele raid of is het alleen goed voor je party. Als het 't eerste is dan is het wel een leuke spell voor 1300 mana, maar als het echt maar voor vijf mensen is dan is het inderdaad geen prayer of healing. Battleres is inderdaad erg fijn van druids ja. Tank down, tank up.

Een koe als druid kan ook prima, zolang ze maar niet gaan dansen ofzo :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yellow|A op 07-07-2005 11:41 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen koe. Een Tauren ja.. pas op he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ryceck schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:28:
[...]

Tja, wel begrijpelijk natuurlijk :)
Als 't geen cooldown zou hebben zou je gevechten zo lang door kunnen laten gaan als je wilt, dan is er bijna geen eind aan :P
/point
/moo

[ Voor 18% gewijzigd door bcd87 op 07-07-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

/moo

Are you happy now :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Als ik een tauren selecteer zie ik onder type of creature gewoon "cow people" staan hoor. Tauren zijn gewoon speciale koeien :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Anoniem: 84216 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:32:
Mooi, er komt dus nog een area heal aan voor mij :-) Heel fijn.
Moet zeggen dat die mana regenerate spell ook heel koel eruit ziet zeg. Al die.. lichtstraaltjes die uit de grond komen:P Stoer!
tis een regen die vanuit de lucht komt :P (daar is het een druid voor :P)

Maar weet iemand wat voor aoe heal een druid er bij krijgt? want op dit moment is dat eigelijk het enige wat een priest van een druid laat verschillen qua healing..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, laten we het bij een speciale koe houden dan ? Sta niet te grazen in het weiland:P
en ja, ik moo wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:00:
[...]

tis een regen die vanuit de lucht komt :P (daar is het een druid voor :P)

Maar weet iemand wat voor aoe heal een druid er bij krijgt? want op dit moment is dat eigelijk het enige wat een priest van een druid laat verschillen qua healing..
Volgens mij komt het toch echt uit de grond zetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
jarnotjuh schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:38:
[...]

Als ze je attacken:

Meteen frost nova, blink.
Dan meteen de meestdmgdoende spell die je hebt, bij mij fireball.
Dan een paar keer scorch, en je kite em gewoon.
Gewoon zorgen dat hij niet in je buurt kan komen, anders ben je gehakt.

Ik wil nogsteeds die chapeau uit sm, dat ding ruled :). Weet een highlvl mage wat beter is:
2h staff met superstats, of een 1h dagger met stats en een held in offhand ding?

Met mijn illusionary rod overtref ik alle stats die ik met een dagger+offhand kan krijgen hoor. :)
http://www.thottbot.com/?i=3934
+
http://www.thottbot.com/?i=18069

Dit en een enchant die hem rood laat gloeien gebruik ik atm.
Vind ik cooler staan dan die rod op me rug (had ik na 11lvls met de emberstone staff ook wel gezien).
Tuurlijk zijn de staff stats beter (+5 int) maar ik heb liever iets meer stam (+2) op het zwaard.
Spirit is voor mij geen criterium om items op te selecteren.
Zowieso ben ik momenteel meer met +dmg gear aan het testen.
Gisteravond middag btw lvl40 getikt, mount had ik al dus even wezen zoeken waar ik riding skills kon kopen.

Ook eerst poging gedaan voor ulda, rampzalige groep (kon de PL ook niets aan doen). Tot 3maal toe ging de tank pleite, waarbij de laatste een leroy pulde in een kamer met 2x44+ elementals en een zooitje adds....

Na die wipe was het ress@ SH, teleport to IF, uitloggen....
wat een ruk avond.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Wiebbe schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:00:
Tranquility (Rank 4) Cooldown 10.0 minutes
Regenerates all nearby group members for 294 every 2 seconds for 10 sec. Druid must channel to maintain the spell.
http://www.thottbot.com/?sp=9863

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
offtopic:
't gaat aardig los in londen geloof ik O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16:43
Cthulhu schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:16:
[...]

Feli, maar waarom niet een guildonly raid? Als het vrijdag weer Dutchpact is verlaat ik de guild, heb ik geen zin in
ik neem aan dat je van Blackraven ben? zoja heb je uberhaubt OOIT op de forums gekeken waarom er nu nog met Dutchpact geraid wordt? nee? ga dan eens verdomd snel kijken en beantwoord zelf je vragen.

http://www.blackraven.nl dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Yellow|A schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:40:
[...]

Vraagje, healed die Area heal druid spell een hele raid of is het alleen goed voor je party. Als het 't eerste is dan is het wel een leuke spell voor 1300 mana, maar als het echt maar voor vijf mensen is dan is het inderdaad geen prayer of healing. Battleres is inderdaad erg fijn van druids ja. Tank down, tank up.

Een koe als druid kan ook prima, zolang ze maar niet gaan dansen ofzo :)
Alleen eigen party :)
En het nadeel van zulke spells is dat je heel snel aggro trekt (5x300hp === 1500hp per 2secs == aggrobomb) waardoor je vaak na 4-6 seconden 1 of 2 mobs aan je kont hebt welke de rest van je channelling vernaggelen :)
Doe mij dus maar gewoon prayer of healing gevolgd door een fade if necessary ;)

En inderdaad: innervate rocks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Yellow|A schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Tranquility (Rank 4) Cooldown 10.0 minutes
Regenerates all nearby group members for 294 every 2 seconds for 10 sec. Druid must channel to maintain the spell.
http://www.thottbot.com/?sp=9863
/sigh

lezen plz ;)
ik zeg welke hij erbij krijgt :P
Ik mag toch wel hopen dat ik op 2 characters op level 60 weet welke heals een drooid heeft ;)

Ik vatte deze zin: "Mooi, er komt dus nog een area heal aan voor mij :-) Heel fijn." op dat je er NOG een aoe heal bij kreeg als druid zijnde, dus daarom vroeg ik welke je erbij kreeg :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:28:
[...]

/sigh

lezen plz ;)
ik zeg welke hij erbij krijgt :P
Ik mag toch wel hopen dat ik op 2 characters op level 60 weet welke heals een drooid heeft ;)

Ik vatte deze zin: "Mooi, er komt dus nog een area heal aan voor mij :-) Heel fijn." op dat je er NOG een aoe heal bij kreeg als druid zijnde, dus daarom vroeg ik welke je erbij kreeg :P
Aha.. ik bedoelde bij de al aanwezige "normale' heal spells....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

hoe komen die mages aan die crits van 3k dmg dan :| als ik frostbolt heb ik 200 dmg en met een crit 300 offzo (lvl 36)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 14:08

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik zit op Spinebreaker, maar echt iedereen spreekt spaans op die server, in general/trade/lfg maar ook in partychat. Het is dan ook supermoeilijk als je instances gaat doen en je wil een party vinden. Ik heb dit bij een GM gemeld, maar dit mag dus gewoon. Ze zeggen dan dat het geen engelse server is maar een server waar de ondersteuning in het engels is. Kan ik een char move of zoiets aanvragen want dit is gewoon niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 61797 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:36:
hoe komen die mages aan die crits van 3k dmg dan :| als ik frostbolt heb ik 200 dmg en met een crit 300 offzo (lvl 36)
Talent points en +dmg gear met name :)
Talent points kan je de base dmg vna je frost spells verhogen en ervoor zorgen dat crits 100% extra ipv 50% extra dmg leveren. Tel dit door naar een 800dmg frostbolt @ lvl60 met wat +dmg gear komt al gauw terecht op basiscrits van 1600-2000. Hiernaast heb je altijd de kans dat je een crit op een crit krijgt waardoor je al snel in de richting van de 3k komt :)

Tadaaaaa :P

3k crits komen dus echt NIET vaak voor, maar ze zijn mogelijk. Je zal vaker met de juiste talentpoints rond de 1500-2000 uitkomen met crits, wat nog niet slecht is natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Heb eens nagedacht over warlock build. Het is voor pvp bedoeld en ik gebruik dan ook succubus tegen alliance :P .
Destruction Mastery
Improved Shadow Bolt Rank 5
Aftermath Rank 5
Devastation Rank 5
Shadowburn Rank 1
Destructive Reach Rank 2
Improved Searing Pain Rank 2
Destruction Total: 20
Affliction Mastery
Improved Corruption Rank 5
Improved Drain Soul Rank 2
Improved Life Tap Rank 2
Improved Drain Life Rank 5
Amplify Curse Rank 1
Grim Reach Rank 2
Nightfall Rank 2
Improved Drain Mana Rank 1
Siphon Life Rank 1
Curse of Exhaustion Rank 1
Improved Curse of Exhaustion Rank 4
Affliction Total: 26
Demonology Mastery
Improved Healthstone Rank 2
Improved Imp Rank 3
Demonology Total: 5

Is dit een beetje goeie build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EXCalibur_EeK schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:45:
Ik zit op Spinebreaker, maar echt iedereen spreekt spaans op die server, in general/trade/lfg maar ook in partychat. Het is dan ook supermoeilijk als je instances gaat doen en je wil een party vinden. Ik heb dit bij een GM gemeld, maar dit mag dus gewoon. Ze zeggen dan dat het geen engelse server is maar een server waar de ondersteuning in het engels is. Kan ik een char move of zoiets aanvragen want dit is gewoon niet te doen?
Dat is echt minder ja... ik weet dat er geen character moves worden gedaan vanaf die server naar een andere... Misschien kun je een GM inschakelen en het verhaal uitleggen, zij hebben namelijk wel de mogelijkheid om je character te moven (al zul je wel met sterke argumenten komen, en die heb je naar mijn mening)

Misschien het proberen waard dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Bij ons op Warsong is er al een geruime tijd een invasie van russen.
die gasten verdommen het ook om engels te praten.
Ik word zelfs uit party´s gekicked omdat ik geen russisch praat :S

voor de rest zijn het bulgaren. Baal daar best wel een beetje van. maar heb ook niet veel zin om mijn lvl60 pala + lvl 51 mage weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Af en toe openen ze de character transfers van bepaalde servers naar andere servers. Agamaggan was ook compleet Spaans, die mensen hebben toen de kans gehad om te moven. Gevolg was dat alle Spanjaarden ook meegingen waardoor Agamaggan compleet leeg liep en je met 2 verziekte servers zat ipv 1. Ik ben ook begonnen op Spinebreaker maar ik zou er niet op rekenen dat je snel kan moven. Op een andere server beginnen dus en van tevoren goed rondkijken welke je kiest, je hebt dan de kans dat je hetzelfde krijgt maar dan met bv de Russen op Warsong.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Anoniem: 143009 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:50:
isschien kun je een GM inschakelen en het verhaal uitleggen, zij hebben namelijk wel de mogelijkheid om je character te moven (al zul je wel met sterke argumenten komen, en die heb je naar mijn mening)
Daar hoef je echt niet op te rekenen, want dan kunnen ze de helft van de server gaan verplaatsen. Feit is gewoon dat je in elke taal mag praten die je wil. Als er dan veel van dezelfde nationaliteit op 1 server zit kunnen die het gaan verzieken voor de rest.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

lvl 60 zijn helpt Zaren.

Oh btw heb eindelijk mijn tanking gear bij elkaar gefarmed!!

http://thottbot.com/?i=37364
http://thottbot.com/?i=37691

samen met dit Armor

http://thottbot.com/?i=17848

FOKKING dure hobby!! Ben wel blut nu maar goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
ik moest net wel lachen op skullcrusher. Een stuk of 5-10 personen van maximaal lvl 30 wilden stormwind gaan raiden. Ik hoorde het eerst, dus kwam ff kijken(ben lvl 50 dus kan net) ik denk ik ga wel ff mee just for fun, zie ik 5-10 man staan. en maar zeggen maak raid group. Ik zeg ik wil best mee, maar toch mistens 1,5 raid group en veel lvl 60'ers dan kan het wel. Maar dit zou gewoon slachtpartij worden :P.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 10-06 10:48
Bloodscalp ftw. Perfecte Alliance/Horde ratio en veel nederlanders en zweden, die allemaal engels praten.
Muppet schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:54:
Oh btw heb eindelijk mijn tanking gear bij elkaar gefarmed!!

http://thottbot.com/?i=37364
http://thottbot.com/?i=37691

samen met dit Armor

http://thottbot.com/?i=17848

FOKKING dure hobby!! Ben wel blut nu maar goed :D
Need!

Heb de quest voor dat schilderij gisteren pas opgehaald, dus dat duurt nog wel ff.

Wat was je kwijt voor die enchanted thorium dingen?

[ Voor 72% gewijzigd door Mior op 07-07-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ryceck schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:48:
[...]

Talent points en +dmg gear met name :)
Talent points kan je de base dmg vna je frost spells verhogen en ervoor zorgen dat crits 100% extra ipv 50% extra dmg leveren. Tel dit door naar een 800dmg frostbolt @ lvl60 met wat +dmg gear komt al gauw terecht op basiscrits van 1600-2000. Hiernaast heb je altijd de kans dat je een crit op een crit krijgt waardoor je al snel in de richting van de 3k komt :)

Tadaaaaa :P

3k crits komen dus echt NIET vaak voor, maar ze zijn mogelijk. Je zal vaker met de juiste talentpoints rond de 1500-2000 uitkomen met crits, wat nog niet slecht is natuurlijk :Y)
wat zou de gemiddelde dmg moeten zijn van een frostbold op hogere levels ?? en met welke talents ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrData schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:54:
[...]

Daar hoef je echt niet op te rekenen, want dan kunnen ze de helft van de server gaan verplaatsen. Feit is gewoon dat je in elke taal mag praten die je wil. Als er dan veel van dezelfde nationaliteit op 1 server zit kunnen die het gaan verzieken voor de rest.
ik dacht dat in /1 alleen engels was toegestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Phantom schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:55:
Bloodscalp ftw. Perfecte Alliance/Horde ratio en veel nederlanders en zweden, die allemaal engels praten.

[...]

Need!

Heb de quest voor de breatplate gisteren pas opgehaald, dus dat duurt nog wel ff.

Wat was je kwijt voor die enchanted thorium dingen?
Zorg gewoon dat je Dreamdust koopt voor 5g per 10 en zelf thorium mined! :D Ook veel runecloth farmen helpt en iemand kennen met enchanting en tailoring. Normaal ben je 2,5g per bar kwijt maar koste mij iets van 20g voor 36.

Arcane bars a 30g ps hakt er nogal in!!

In totaal iets van 500g kwijt geweest voor beide, valt best wel mee vind ik. Nu nog farmen voor Epic mount en AR :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 86561 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:48:
Heb eens nagedacht over warlock build. Het is voor pvp bedoeld en ik gebruik dan ook succubus tegen alliance :P .
Destruction Mastery
Improved Shadow Bolt Rank 5
Aftermath Rank 5
Devastation Rank 5
Shadowburn Rank 1
Destructive Reach Rank 2
Improved Searing Pain Rank 2
Destruction Total: 20
Affliction Mastery
Improved Corruption Rank 5
Improved Drain Soul Rank 2
Improved Life Tap Rank 2
Improved Drain Life Rank 5
Amplify Curse Rank 1
Grim Reach Rank 2
Nightfall Rank 2
Improved Drain Mana Rank 1
Siphon Life Rank 1
Curse of Exhaustion Rank 1
Improved Curse of Exhaustion Rank 4
Affliction Total: 26
Demonology Mastery
Improved Healthstone Rank 2
Improved Imp Rank 3
Demonology Total: 5

Is dit een beetje goeie build?
IMO : Geen Ruin = kut-build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ja tis op sommige servers een drama soms op sunstrider (horde) word je ook gek van de scandinaven die blijven maar lullen en vooral in /1
Das inderdaad vrij irritant maar niks aan te doen.
Ik zit op turalyon en daar gebeurt het nog wel eens omgekeerd veel nederlands / belgisch op de /1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

On_E schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:07:
[...]

IMO : Geen Ruin = kut-build.
_/-\o_ voor je onderbouwing :/

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook voor ruin en Shadow Mastery zou gaan ipv Imp Healthstone en Imp imp, maar hij moet het toch zelf weten :X

Gezien het feit dat je al 20 punten in Destruction heb zitten zou ik iig dat ene puntje in Ruin er ook wel indouwen. Tenzij je dat echt niet wilt, maar dan zou ik iig 5 punten in Affliction/Shadowmastery proppen. Je doet nu eigenlijk te weinig damage denk ik om snel in pvp door te raggen :)

[ Voor 63% gewijzigd door Ryceck op 07-07-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 10-06 10:48
Muppet schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:07:
[...]

Zorg gewoon dat je Dreamdust koopt voor 5g per 10 en zelf thorium mined! :D Ook veel runecloth farmen helpt en iemand kennen met enchanting en tailoring. Normaal ben je 2,5g per bar kwijt maar koste mij iets van 20g voor 36.
Hm.. Dreamdust, Runecloth? Hoezo heb je die daarvoor nodig? Op thottbot staan die er niet bij n.l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sorry hoor :>

Ruin = 100% crit dmg increase = NODIG voor PvP

Dank U. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Laatst online: 09-12-2022
De gemiddelde crit van een frostbolt met talents in frost zonder +dmg gear ligt rond de 900-1000. Niet zo heel erg boeiend dus.
Ben sowieso niet erg onder de indruk van de crits van mages..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Toevallig hebben wij onze MT in de guild ook aan deze spulletjes geholpen. Je hebt dream dust nodig om van de thorium bars (en daar heb je er veel van nodig) enchanted thorium te maken. Ik heb ff (gratis uiteraard) 45 van die bars enchant, kostte me 135 dream dust (aardig dure hobby dus), maar hij heeft nu wel alle bars geenchant.

Voorderest is de hele guild voor hem aan het transmuten. Nog heel ff en hij heeft alle 3 de thorium gear (legs, helm and chest) voor nog geen 100g (aan kosten voor hem).

Love my guild. Door hen had ik mijn enchanting al op 300 ronde lvl 48.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Cutthroat schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:16:
De gemiddelde crit van een frostbolt met talents in frost zonder +dmg gear ligt rond de 900-1000. Niet zo heel erg boeiend dus.
Ben sowieso niet erg onder de indruk van de crits van mages..
Ik ook niet, maar zeg het maar niet te hard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Phantom schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:12:
[...]

Hm.. Dreamdust, Runecloth? Hoezo heb je die daarvoor nodig? Op thottbot staan die er niet bij n.l.
Dust etc heb je nodig voor je _enchanted_ thorium bars afaik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Laatst online: 09-12-2022
On_E schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:19:
[...]

Ik ook niet, maar zeg het maar niet te hard. :+
NERF TEH WARLOCKS! :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.