Ik had eigenlijk gedacht dat die 1.6 patch er gisteren ingezet zou zijn. Ik kwam vol verwachting bij de trainer aan, om te zien dat wat ik al vermoedde, waar was, ik had nog geen gratis reset
Ik wil mijn nieuwe demon talents
Owja, en thank god for underwater breathing

Met mijn rogue @ 30 had ik echt de grootste moeite, ook met stealth, om veilig en zonder ganks in Booty Bay te komen. Nu was het gewoon *pling* -duik- *plons* en vanaf noord STV bij De uitgang van duskwood, de rivier in, door lake nefertiti, langs de waterval de zee in, en langs de kust naar BB zwemmen
Stond vast heel gek voor die mensen toen er middenin de BB haven ineens een drijfnatte Warlock + Pet uit het water kwam zetten
Daarna na ratchet, had een 60 priest bij me tegen de onverwachte ganks, en in ratchet die man gesproken voor de felhound quest.
Stuurt hij me terug naar Ironforge
Enfin, eerste deel van de tomb of cabal heb ik reeds, moest daarvoor in Southshore zijn.
Over southshore gesproken, wat is daar aan de hand? Ik word de hele tijd aangevallen door 1, 2 en soms 3 NPC's ! Ben ik naga's aan het killen, word ik ineens aangevallen door een Syndicate Rogue! Level 38! Ik maakte geen schijn van kans! En dan maken de guards hem af (als ik daar nog op tijd heen weet te rennen) en 2 minuten later staan er weer 3! Wat is dat voor onzin?