Is er misschien iemand die mij zou kunnen vertellen hoe ik mijn rep. bij de thorium brotherhood wat kan verhogen? kan niet op allakhazam of op thott komen hier op mijn werk...
Hongaren kom je ook veel tegen, maar allemaal netjes engels praten.Phantom schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:55:
Bloodscalp ftw. Perfecte Alliance/Horde ratio en veel nederlanders en zweden, die allemaal engels praten.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 135104
Hey, ik zit er ook over te denken om wow aan te schaffen. Maar een vraagje:
Ik ben nog geen 18 en heb dus geen cc. Wel heb ik gelezen dat je ook prepaid cards kan kopen.
Maar heb je creditcard gegevens nodig als je een nieuw account aan maakt? Of kan je gewoon use prepaid card o.i.d aanklikken.
En iemand nog een tip om ZEKER wow aan te schaffen?
Ik ben nog geen 18 en heb dus geen cc. Wel heb ik gelezen dat je ook prepaid cards kan kopen.
Maar heb je creditcard gegevens nodig als je een nieuw account aan maakt? Of kan je gewoon use prepaid card o.i.d aanklikken.
Anoniem: 86561
Volgens mij moet je van die dwergen killen rond die krater weet de naam van ze niet meerAnoniem: 143009 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:31:
Is er misschien iemand die mij zou kunnen vertellen hoe ik mijn rep. bij de thorium brotherhood wat kan verhogen? kan niet op allakhazam of op thott komen hier op mijn werk...
@Yoshi : Je kan volgens mij geen nep nummer meer opgeven dus je zal via je gamecard moeten registreren. Ik weet het niet zeker hoor iemand anders weet het mischien zeker
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 07-07-2005 13:41 ]
Je kan tijdens het aanmaken van een account idd kiezen voor "gamecard" die moet je dan ook wel gelijk hebben want je moet dan het nummer van die GC invullen.Anoniem: 135104 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:40:
Hey, ik zit er ook over te denken om wow aan te schaffen. Maar een vraagje:
Als je geen GC hebt dan moet je dus een CC nummer invullen.
Ow en idd Bloodscalp FTW, alleen spreken niet al die hongaren netjes engels en 8/10 denken dat ze rambo zijn...
Zou wel grappig zijn als Tauren onder 'critters' vielen i.p.v. humanoidYellow|A schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:58:
Als ik een tauren selecteer zie ik onder type of creature gewoon "cow people" staan hoor. Tauren zijn gewoon speciale koeien
Euh, nee? In publieke kanalen is het de bedoeling dat je je aan de server language houdt. Dit is een Blizzard regel.MrData schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:54:
Daar hoef je echt niet op te rekenen, want dan kunnen ze de helft van de server gaan verplaatsen. Feit is gewoon dat je in elke taal mag praten die je wil. Als er dan veel van dezelfde nationaliteit op 1 server zit kunnen die het gaan verzieken voor de rest.
[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 07-07-2005 13:54 ]
https://niels.nu
In en rond Blackrock Depths dwergen doodmaken voor Dark Iron Residue, en dat inleveren bij de brotherhood.Anoniem: 143009 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:31:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Met verschillende dingen.. 't snelst is gewoon fiery cores, lava cores, blood of mountain etc te gebruiken (niet voor neutral->friendly enzo tho, das zonde.. gewoon voor honored->revered) Nadeel hiervan is wel dat je guild je er mee moet helpenAnoniem: 143009 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:31:
Dark Iron etc kan je weer wel zelf doen maar dan duurt t wel ff.
Lees de post van een van de medewerkers met het officiële statement op het forum er maar op na, je mag gewoon in /1 kletsen wat je wil in welke taal dan ook.Hydra schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:51:
[...]
[...]
Euh, nee? In publieke kanalen is het de bedoeling dat je je aan de server language houdt. Dit is een Blizzard regel.
Ik vind dat ze de gesproken taal per server moeten hanteren, in general en raid/party chat.
En ik vind ook dat ze een waarschuwing op de doos moeten zetten, zorg dat je tot in redelijke tot behoorlijke mate de gesproken taal beheerst voor je aanschaft en gaat spelen!
Ik word af en toe echt pisnijdig op mensen die echt absoluut geen woord engels spreken en dus niet met je party kunnen overleggen. Ze doen maar wat, luisteren voor geen meter en verwachten dus blijkbaar dat wij hun taal wel spreken.
In whisper en guild moet je zelf weten wat je doet, maar ik vind het onbehoorlijk en ronduit grof als je weigert verwacht dat wij je wel verstaan
Spreek gewoon engels, frans of duits, en anders speel je maar niet
En ik vind ook dat ze een waarschuwing op de doos moeten zetten, zorg dat je tot in redelijke tot behoorlijke mate de gesproken taal beheerst voor je aanschaft en gaat spelen!
Ik word af en toe echt pisnijdig op mensen die echt absoluut geen woord engels spreken en dus niet met je party kunnen overleggen. Ze doen maar wat, luisteren voor geen meter en verwachten dus blijkbaar dat wij hun taal wel spreken.
In whisper en guild moet je zelf weten wat je doet, maar ik vind het onbehoorlijk en ronduit grof als je weigert verwacht dat wij je wel verstaan

Spreek gewoon engels, frans of duits, en anders speel je maar niet
En hoe makkelijk is het voor jou om met je party in het zweeds of hongaars/russisch te communiceren? Ik spreek het niet hoor! Het is asociaal! Tis een engelse server, en niet anders.johnnyv.nl schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:59:
[...]
Lees de post van een van de medewerkers met het officiële statement op het forum er maar op na, je mag gewoon in /1 kletsen wat je wil in welke taal dan ook.
Ik heb een probleem met WOW
Kan geen enkele form van communicatie zien >_<
/party
/guild
/say
* BraX /1
Bij say zie ik wel een chat bubble, Maar ik zie niks in me chatlog, alleen de addons die geladen zijn.
Gister was alles nog normaal
Kan geen enkele form van communicatie zien >_<

/party
/guild
/say
* BraX /1
Bij say zie ik wel een chat bubble, Maar ik zie niks in me chatlog, alleen de addons die geladen zijn.

idd Enchanted Thorium Bars vind je niet op de grond ergens of zo. Kunnen enchanters met 3 Dreamdust en een Thorium Bar.kEv4h schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:21:
[...]
Dust etc heb je nodig voor je _enchanted_ thorium bars afaik
There is no art to find the minds construction in the face
op emerald dream zijn btw ook érg veel nederlanders en engels sprekenden mensen.. tip hoor
Zoals ik al zei inderdaad.Muppet schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:08:
[...]
idd Enchanted Thorium Bars vind je niet op de grond ergens of zo. Kunnen enchanters met 3 Dreamdust en een Thorium Bar.
Anoniem: 84216
tsja, ben het wel eens met Thalan... Je weet dat het een engelse server is.
En als je geen engels kan.. dan is dat heel vervelend voor je, maar dan hoef je niet te beginnen aan wow. Je begrijpt er toch niets van. Het hele spel is immers in het engels....
En als je geen engels kan.. dan is dat heel vervelend voor je, maar dan hoef je niet te beginnen aan wow. Je begrijpt er toch niets van. Het hele spel is immers in het engels....
Dit had ik gister ook, opgelost door de WTF en WDB mappen leeg te gooien.BraX schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:07:
Ik heb een probleem met WOW
Kan geen enkele form van communicatie zien >_<![]()
/party
/guild
/say
* BraX /1
Een engelse server betekent gewoon dat alle quests, npc's etc de engelse taal gebruiken, er is dan ook nergens gezegd dat er op engelse servers engels gesproken dient te worden door de spelers. Dus het kan dan wel een engelse server zijn, maar wat ze doen mag gewoon.HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:04:
[...]
En hoe makkelijk is het voor jou om met je party in het zweeds of hongaars/russisch te communiceren? Ik spreek het niet hoor! Het is asociaal! Tis een engelse server, en niet anders.
Niet dat ze daar minder om hoeven op te rotten wat mij betreft, maargoed.
Laatst voor de grap 2 dagen lang iedereen op ignore gezet die niet engels praatte in /yell /say /1
zat binnen 2 dagen al op 245 mensen
zijn nu allemaal wel weer van ignore. maar ik bedoel maar.
paar vrienden van mij zijn allemaal een horde character begonnen op al´akir.
en hebben dus Warsong definitief verlaten.
Was een undead priest begonnen. maar half verotte lijkjes die rondlopen zijn niet mijn ding.
Die moet je doodmaken
een koe hoef ik ook niet te spelen, en ik vind trolls en orc lelijk.
Blijft voor mij de alience over.
dus geen al´akir voor mij
Was een undead priest begonnen. maar half verotte lijkjes die rondlopen zijn niet mijn ding.
Die moet je doodmaken
[ Voor 5% gewijzigd door Tpn op 07-07-2005 14:18 ]
Anoniem: 143011
wtf!!Tpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:17:
L
Die moet je doodmaken

Ik ben redelijk geschoktTpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:17:
Dat is juist het probleem, dat stadia zijn ze al gepasseerdTpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:17:
Laatst voor de grap 2 dagen lang iedereen op ignore gezet die niet engels praatte in /yell /say /1
Die moet je doodmaken
Die horen in Elwynn forest thuis, bij hun familie om en nabij goldshire!een koe hoef ik ook niet te spelen,
Dat hoef je niet te vinden, ze zíjn het gewoonen ik vind trolls en orc lelijk.
Wees blij, wij hebben mooie night elves en schattige gnomesBlijft voor mij de alience over.
Alleen die dikke dwarves hadden ze van mij weg mogen laten
Ik ben gisteren trouwens een alt begonnen. Het is een rogue geworden (daar hebben we er nog niet genoeg van
)
Level 12 pas, maar een erg leuke klasse om mee te spelen.
Level 12 pas, maar een erg leuke klasse om mee te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 07-07-2005 14:26 ]
ow, sorry dit was niet bedoeld om een flamewar uit te lokken.
Dit was echter en alleen een weerspiegeling van eigen gevoel
[ Voor 29% gewijzigd door Tpn op 07-07-2005 14:26 ]
Dat mag ook....Tpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:25:
ow, sorry dit was niet bedoeld om een flamewar uit te lokken.
*snik*
Zegt iemand die zowel Shadow Mastery als Ruin niet in zijn eigen build heeft zitten (according to allakhazam profile)....
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Anoniem: 36290
Profiel is verouderd.. Moet nieuwe versie wow-reader installeren.Ryceck schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:50:
[...]
Zegt iemand die zowel Shadow Mastery als Ruin niet in zijn eigen build heeft zitten (according to allakhazam profile)....
edit: moet echt beter leren lezen

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 36290 op 07-07-2005 15:00 ]
Anoniem: 14383
Hoe kan dat dan? Mijn ignorelijst was laatst vol er daar zaten echt niet zoveel mensen in.Tpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:17:
Dus, dus, als ik de hele server zou will ignoren, dan KAN dat niet eens?Anoniem: 14383 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:13:
[...]
Hoe kan dat dan? Mijn ignorelijst was laatst vol er daar zaten echt niet zoveel mensen in.
Anoniem: 14383
Helaas, ik heb al een poging gedaanHTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:15:
[...]
Dus, dus, als ik de hele server zou will ignoren, dan KAN dat niet eens?
Alle channels leaven helpt al iets
There is no art to find the minds construction in the face
/grapjes modus
der valt niks te ignoren als je zelf al wordt geignored door de hele server , Thalan
/grapjes modus
der valt niks te ignoren als je zelf al wordt geignored door de hele server , Thalan
/grapjes modus
Als je even de link post...johnnyv.nl schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:59:
Lees de post van een van de medewerkers met het officiële statement op het forum er maar op na, je mag gewoon in /1 kletsen wat je wil in welke taal dan ook.
Anoniem: 84216 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:18:
/grapjes modus
/grapjes modus
Af en toe zou dat wel prettig zijn ja
Nou kan je nog legitiem aan een andere lock vragen of hij vaak stoned rondloopt
Wel doen, maar een ally aanmaken...Tpn schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:17:
Die moet je doodmaken
Niets is zo leuk als rl friends ganken:)
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1638HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:24:
[...]
Af en toe zou dat wel prettig zijn jaIk word de hele tijd gewhispered of ik wil summonen, of ik geld voor ze heb, en of ik niet even iedereen kan soulstonen
Owja, en het schijnt ook egoistisch te zijn jezelf te soulstonen als je stockade ingaat. (ik was al s.stoned voor ik de party joinde)
Nou kan je nog legitiem aan een andere lock vragen of hij vaak stoned rondloopt
Told yaHTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:24:
[...]
Af en toe zou dat wel prettig zijn jaIk word de hele tijd gewhispered of ik wil summonen, of ik geld voor ze heb, en of ik niet even iedereen kan soulstonen
Owja, en het schijnt ook egoistisch te zijn jezelf te soulstonen als je stockade ingaat. (ik was al s.stoned voor ik de party joinde)
Whehehehe. Als hij nou ook nog een flame terug zou geven zou het écht áf zijn
Nouja, als je in een party iemand moet soulstonen, kies je natuurlijk voor een rezzer.HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:24:
HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:42:
[...]
Whehehehe. Als hij nou ook nog een flame terug zou geven zou het écht áf zijn
Meestal zeg ik dat ik ergens in m'n eentje ben en geen mensen om me heen zie die kunnen helpen ofzo. Maar wellicht is dit ook wel een goeie
vraag je tussen door als warlock kan je alle lvls overal heen summonen?? want ik wil eigenlijk nog wel een char die continue bij de ah in gadzetzan staan maar ja om daar te komen met een nieuwe char
Mjah maar dr moeten 2 andere mensen aanwezig zijn om de portal te rechtermuisklikken ;pMantaMania schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:56:
vraag je tussen door als warlock kan je alle lvls overal heen summonen?? want ik wil eigenlijk nog wel een char die continue bij de ah in gadzetzan staan maar ja om daar te komen met een nieuwe char
Ik zeg altijd gewoon : ''nope''Anoniem: 36290 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:47:
[...]
Meestal zeg ik dat ik ergens in m'n eentje ben en geen mensen om me heen zie die kunnen helpen ofzo. Maar wellicht is dit ook wel een goeie
Voor 5 g wil ik best even klikken hoor...kEv4h schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:04:
[...]
Mjah maar dr moeten 2 andere mensen aanwezig zijn om de portal te rechtermuisklikken ;p
Kan. Maar je hebt van die knurften die daarna met je in discussie willen over waaróm je ze niet wil summonen enz enz enz

Kost allemaal veel (te veel) energie.
Daar ga ik gewoon niet op in.Anoniem: 36290 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:10:
[...]
Kan. Maar je hebt van die knurften die daarna met je in discussie willen over waaróm je ze niet wil summonen enz enz enz![]()
Kost allemaal veel (te veel) energie.
Partymembers summon ik wel altijd trouwens..
Tuurlijk, maar da's logisch. Kan je ook sneller beginnen met de instance of questOn_E schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:13:
[...]
Daar ga ik gewoon niet op in.
Partymembers summon ik wel altijd trouwens..
En vrienden of guildmates ook.
Ben de guild uit, heb geen zin meer in dat MC gelul
Kan het niet op het forum melden, kan daar nog steeds niet inloggen
Mn account loopt ook af eind van de maand, en ga denk ik niet meer verlengen, ga die laatste paar weken pvp'en
Kan het niet op het forum melden, kan daar nog steeds niet inloggen

Mn account loopt ook af eind van de maand, en ga denk ik niet meer verlengen, ga die laatste paar weken pvp'en
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik moet trouwens toegeven dat ik er zelf wel om gevraagd (en gekregen heb) vorige week. Ik wilde naar Southshore toe, maar upper wetlands waren 'under attack' en er was ook raid boven southshore aan de gang, en ik was er nog niet geweest, dus geen flight point.
Ik heb toen een 45 warlock gewhispered daaro, en uitgelegd dat ik geen moeite heb met lopen, maar wel bang ben dat ik onderweg veel geganked zal worden. Toen ik halverwege de wetlands was (ging er wel vanuit dat ik moest lopen, dus ik begon maar alvast) kreeg ik een invite en niet lang daarna de summon.
Warlocks onder elkaar
Ik heb toen een 45 warlock gewhispered daaro, en uitgelegd dat ik geen moeite heb met lopen, maar wel bang ben dat ik onderweg veel geganked zal worden. Toen ik halverwege de wetlands was (ging er wel vanuit dat ik moest lopen, dus ik begon maar alvast) kreeg ik een invite en niet lang daarna de summon.
Warlocks onder elkaar
Ik /salute Alliance Warlocks altijd...................... waarna ik ze afschiet.HTT-Thalan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:16:
Ik moet trouwens toegeven dat ik er zelf wel om gevraagd (en gekregen heb) vorige week. Ik wilde naar Southshore toe, maar upper wetlands waren 'under attack' en er was ook raid boven southshore aan de gang, en ik was er nog niet geweest, dus geen flight point.
Warlocks onder elkaar
Ik ben zelf of een PvE server begonnen met een alliance char, nu zijn vrienden later op dezelfde server met een horde char begonnen en heb ik er daar ook ene gestart. Daardoor speel ik mijn alliance char niet veel meer en nu vroeg ik me af of het mogelijk is om op een PvE server geld/items van de alliance kant naar de horde kant te krijgen?
Ik weet dat mailen niet kan maar ik had gehoopt dat de AH misschien voor Alliance en Horde gelijk was maar nu is deze toch ook kant afhankelijk, toch??? En kun je als horde toch alleen maar items zien die er door de horde op zijn gezet.
Ik hoop dat ik wat over het hoofd heb gezien en dat het toch op een of andere manier kan
Ik weet dat mailen niet kan maar ik had gehoopt dat de AH misschien voor Alliance en Horde gelijk was maar nu is deze toch ook kant afhankelijk, toch??? En kun je als horde toch alleen maar items zien die er door de horde op zijn gezet.
Ik hoop dat ik wat over het hoofd heb gezien en dat het toch op een of andere manier kan
In Gadgetzan is er een AH die door alle 2 de factions gebruikt kan worden. Zet met je nieuwe char even een grey op de AH voor X gold buyout, en buyout 'm dan met je alliance char.
Even een vraagje, ik heb net de Missing Diplomat quest gedaan alleen na het killen van de soldaat en het krijgen van een ring en wat geld krijg ik geen nieuwe quest meer. Als excuus krijg ik dat het ondervragen erg langzaam gaat en ik na een poosje vanzelf bericht krijg. Iemand enig idee hoelang dat duurt?
Ik ben ondertussen lvl 54 en kan nog steeds geen vervolg quest krijgen.GG85 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:13:
Even een vraagje, ik heb net de Missing Diplomat quest gedaan alleen na het killen van de soldaat en het krijgen van een ring en wat geld krijg ik geen nieuwe quest meer. Als excuus krijg ik dat het ondervragen erg langzaam gaat en ik na een poosje vanzelf bericht krijg. Iemand enig idee hoelang dat duurt?
Jouw verhaal kan helemaal niet. Je kan geen alliance en horde char op dezelfde server hebben. Mailen is dus ook niet mogelijk. Je hebt óf alleen horde chars óf alleen alliance chars op een server.Killua schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 17:59:
Ik ben zelf of een PvE server begonnen met een alliance char, nu zijn vrienden later op dezelfde server met een horde char begonnen en heb ik er daar ook ene gestart. Daardoor speel ik mijn alliance char niet veel meer en nu vroeg ik me af of het mogelijk is om op een PvE server geld/items van de alliance kant naar de horde kant te krijgen?
[ Voor 20% gewijzigd door UltraR-pc op 07-07-2005 18:35 ]
Anoniem: 143011
Op een PvE server kan het wel.UltraR-pc schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:34:
[...]
Jouw verhaal kan helemaal niet. Je kan geen alliance en horde char op dezelfde server hebben. Mailen is dus ook niet mogelijk. Je hebt óf alleen horde chars óf alleen alliance chars op een server.
Anoniem: 61797
Vandaag tijdens 1 sm run dropte dit:
http://www.thottbot.com/index.cgi?n=47276
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3688
en nog een rare warrior armor
toch niet slecht
edit: en morgen eindelijk me nieuwe geheugen
en nog een rare warrior armor
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 07-07-2005 20:04 ]
SM heerscht voor castersAnoniem: 61797 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:51:
Vandaag tijdens 1 sm run dropte dit:
en nog een rare warrior armortoch niet slecht
Dropt daar ook: http://thottbot.com/?i=3491
En natuurlijk: http://thottbot.com/?i=12448
Trouwens laatst in Zul deze gekregen voor mn mage: http://thottbot.com/?i=35600
Nu lekker questen in Un'Goro (bijna lvl52 inmiddels
wie was je dan? en op welke forum keek je? want het nieuwe blackraven forum is top en heeft niet de problemen van de oude Ravenblood forumCthulhu schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:15:
Ben de guild uit, heb geen zin meer in dat MC gelul
Kan het niet op het forum melden, kan daar nog steeds niet inloggen![]()
Het kan op 2 manieren: mind control of de auction house in GadgetzanKillua schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 17:59:
WEBN & chill (@IBKR)
gooi altijd barkskin aan als je die gaat channelenRyceck schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:26:
[...]
Alleen eigen party
En het nadeel van zulke spells is dat je heel snel aggro trekt (5x300hp === 1500hp per 2secs == aggrobomb) waardoor je vaak na 4-6 seconden 1 of 2 mobs aan je kont hebt welke de rest van je channelling vernaggelen
Doe mij dus maar gewoon prayer of healing gevolgd door een fade if necessary
En inderdaad: innervate rocks
stappenplan:Killua schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 17:59:
- Verkoop al je zooi als ally zodat je alleen nog maar je onderbroek aan hebt..
- Zorg dat je bij de ah in gadzet staat.
- Vraag aan een friend of hij bv 1 copperbar op de ah zet tegen een BO prijs die gelijk is aan wat jij aan money heb.
- BO dat item (je vriend heeft nu al jouw geld minus de AH fee..)
- Log in als je horde char
- Vriend geeft geld aan jouw.
- Voila.
Enige is dat je degene waarmee je dit doet 100% vertrouwt dat hij jouw ook daadwerkelijk je Geld allemaal terug geeft.
Dit is tevens toepasbaar op een PVP server maar wat trikkier vanwege voor de hand liggede reden..
Gisteravond een staaltje samenwerking gezien waar ik ff een traantje van moest wegpinken

2 dagen geleden tijdens een Stratholme Scarlet run dropte het pattern voor deze robe:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14154
Nu wilde ik dit ding zsm hebben maar de ingredients:
* 4 golden pearl
* 4 righteous orb
* 10 mooncloth
* 10 ghost dye
waren nu om te zeggen niet al te makkelijk te scoren leek mij
Nu ben ik aangesloten bij een guildje (niet al te groot) maar ook bij een interguild-raid-initiative (zoals Nightcrawlers zich graag noemt). Dus ik daar op het forum neergegooid van "jongens hebben jullie die spullen? ik wil ze best overkopen". Ik ben de halve avond bezig geweest met ruzien met de mensen omdat ze niet wilden dat ik betaalde voor de righteous orbs en golden pearls want dat vonden ze nutteloos
Ik heb gewoon driekwart van de supplies gehad van die gasten 
De overige dingen heb ik ff snel aangeschaft waardoor de hele robe mij uiteindelijk welgeteld 40g heeft gekost in plaats van de eerst berekende 300
In ieder geval respect aan diegenen die me hebben geholpen die robe te bouwen (grayteeth, ethrioz, smertha, burgener en hyperion met name). Mocht iemand deze @ Stormrage tegenkomen, /salute ze dan ffkes, ze verdienen het
--==--
Om het feest gisteravond dan maar ff compleet te maken zijn we maar ff Stratholme Scarlet ingedoken met een 5man party om de archivist af te maken. Wonderbaarlijk gewoon dat het met raids 90% van de tijd dikke wipes zijn in die hoek van de instance, en dat je met een 5man gewoon veel beter rondkomt daar. Op 2 mislukte pulls na eigenlijk geen problemen gehad en uiteindelijk zonder veel moeite de archivist afgemaakt. Maar toen kwam balnazzar
Eerste form ging goed, tottie naar demonform ging en gekke dingen ging doen... Gekke dingen zoals de priest (mij) mindcontrollen terwijl hij de MT stond te bashen, en ik onder invloed van mindcontrol de MT ging staan smiten
Not to mention, dat gevecht was snel voorbij... in ons nadeel
Daarna niets meer kunnen doen vanwege de respawn
Volgende run maar ff de archivist-quest inleveren en dan zijn we weer een stapje dichter bij de Argent Crusader
2 dagen geleden tijdens een Stratholme Scarlet run dropte het pattern voor deze robe:
* 4 golden pearl
* 4 righteous orb
* 10 mooncloth
* 10 ghost dye
Nu ben ik aangesloten bij een guildje (niet al te groot) maar ook bij een interguild-raid-initiative (zoals Nightcrawlers zich graag noemt). Dus ik daar op het forum neergegooid van "jongens hebben jullie die spullen? ik wil ze best overkopen". Ik ben de halve avond bezig geweest met ruzien met de mensen omdat ze niet wilden dat ik betaalde voor de righteous orbs en golden pearls want dat vonden ze nutteloos

De overige dingen heb ik ff snel aangeschaft waardoor de hele robe mij uiteindelijk welgeteld 40g heeft gekost in plaats van de eerst berekende 300

In ieder geval respect aan diegenen die me hebben geholpen die robe te bouwen (grayteeth, ethrioz, smertha, burgener en hyperion met name). Mocht iemand deze @ Stormrage tegenkomen, /salute ze dan ffkes, ze verdienen het
--==--
Om het feest gisteravond dan maar ff compleet te maken zijn we maar ff Stratholme Scarlet ingedoken met een 5man party om de archivist af te maken. Wonderbaarlijk gewoon dat het met raids 90% van de tijd dikke wipes zijn in die hoek van de instance, en dat je met een 5man gewoon veel beter rondkomt daar. Op 2 mislukte pulls na eigenlijk geen problemen gehad en uiteindelijk zonder veel moeite de archivist afgemaakt. Maar toen kwam balnazzar

Gisteravond DM East en een stuk North gedaan, en ongeveer zo'n 6 keer gewiped....
Hadden een pickup warrior erbij met epic axe en grote verhalen, maar die had waarschijnlijk zijn account gekocht op ebay ofzo.
Alles en iedereen aanvallen (dual-wielding), ook als er mana breaks waren, en het toppunt was nog wel toen we een plan aan het bespreken waren voor een boss, ik m ineens recht op die boss af zag stormen, hij m aanviel, en toen in de partychat zei dat ie aggro kreeg....
Toen we klaar waren met East en met North wilden gaan beginnen, begon ie te zeuren dat het lang duurde, en HSte ie naar Orgrimmar zonder wat te zeggen.
Echt 5 minuten niets gehoord van m, en aangezien we m toch al zat waren kicken we m dus en vervangen m met een guildie.
Begint ie ineens te whisperen dat ie in Org staat, en dat ie gaat roepen dat onze guild klootzakken zijn omdat we zomaar hem gekicked hadden, en hij zou wel eventjes aan zijn guild vertellen hoe wij waren enzo....
Uiteindelijk maar ge-reinvite, en toen express een paar keer gewiped...
Die gast gaat iig nooit meer mee !
(voor Deathwing Horde spelers, group nooit met Bullgrim !)
Hadden een pickup warrior erbij met epic axe en grote verhalen, maar die had waarschijnlijk zijn account gekocht op ebay ofzo.
Alles en iedereen aanvallen (dual-wielding), ook als er mana breaks waren, en het toppunt was nog wel toen we een plan aan het bespreken waren voor een boss, ik m ineens recht op die boss af zag stormen, hij m aanviel, en toen in de partychat zei dat ie aggro kreeg....
Toen we klaar waren met East en met North wilden gaan beginnen, begon ie te zeuren dat het lang duurde, en HSte ie naar Orgrimmar zonder wat te zeggen.
Echt 5 minuten niets gehoord van m, en aangezien we m toch al zat waren kicken we m dus en vervangen m met een guildie.
Begint ie ineens te whisperen dat ie in Org staat, en dat ie gaat roepen dat onze guild klootzakken zijn omdat we zomaar hem gekicked hadden, en hij zou wel eventjes aan zijn guild vertellen hoe wij waren enzo....
Die gast gaat iig nooit meer mee !
Je hebt hem nog gereinvite ookOn_E schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:21:
<<lang typisch pickup player verhaal>>

Sorry hoor maar zo eentje komt er bij mij echt niet meer in

En 1 zo'n (excuse me)randmongool zal echt niemand interesseren alstie staat te gillen dattie gekicked is. Zulke vallen vanzelf wel door de mand, duurt meestal ffkes maar uiteindelijk invite niemand ze meer
edit:
muwahahahhha post nummer 666 van dit topic
muwahahahhha post nummer 666 van dit topic
[ Voor 7% gewijzigd door Ryceck op 08-07-2005 09:26 ]
Anoniem: 21889
[off topic]
Beetje off topic, zitten er hier nog mensen bij de Horde op de realm Vashj?
[/off topic]
Beetje off topic, zitten er hier nog mensen bij de Horde op de realm Vashj?
[/off topic]
Ik wilde m ook niet terug, maar andere partymembers vonden het verstandiger m maar terug te nemen...Ryceck schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:25:
[...]
Je hebt hem nog gereinvite ook
Sorry hoor maar zo eentje komt er bij mij echt niet meer inLaat hem maar lekker gillen in Oggri dan, de mensen die mij kennen die weten toch wel hoe ik speel en die besteden er toch geen aandacht aan.
En 1 zo'n (excuse me)randmongool zal echt niemand interesseren alstie staat te gillen dattie gekicked is. Zulke vallen vanzelf wel door de mand, duurt meestal ffkes maar uiteindelijk invite niemand ze meer
edit:
muwahahahhha post nummer 666 van dit topic![]()
![]()
![]()

Anoniem: 124693
Weet iemand welke lvl die boss in uldaman map room is?
gisteren met z'n 3en tegengekomen en met lvl 43 zag ik allen maar een doodshoofd ...
gisteren met z'n 3en tegengekomen en met lvl 43 zag ik allen maar een doodshoofd ...
Gisteravond in Astranaar maar een dungeon gelopen.
Ik (lvl 29 human mage), een lvl 27 human mage, lvl 23 elf druid, lvl 24 gnome warlock en een lvl 23 human palladin.
Als eerste ga ik de dungeon binnen en valt me geluid ineens weg.
Geen idee waar dat door veroorzaakt werd.. Maar dat gaat het niet over.
De lvl 23 pala wou persé als main tank gaan lopen spelen. Ok, dat mag, laat hem maar doen, komt-ie snel genoeg van terug als drie lvl 24 elites op 'm staan in te hakken.
Na lange tijd was de mana van mij en die andere mage op. Dus wij beiden voeren een /oom commando uit roepen ook in de party chat dat we mana moet regennen. Gaat die gozer gewoon keihard door op de overige elites die er nog rondlopen.
Dus die warlock en die druid lopen met hem mee, en het gevolg -> druid en pala zo dood als een pier. Wij mages konden gewoon helemaal niets doen, omdat we totaal geen mana hebben. Ik kan er met me staff of westfall wel in lopen hakken, maar dat schiet ook niet echt op.
Het laatste gevolg was dat iedereen pissed off was op de pala. Komt die gozer nog met de opmerking; "zouden jullie niet eens helpen als ik ga aanvallen"
Waar haalt die gozer het lef vandaan ? Als wij nog niet duidelijk hebben gemaakt dat onze mana op is door het /oom commando en in de party chat roepen dat onze mana op is en dat we moeten regennen....
Dus de mages besloten om maar weg te HS naar Astranaar. Komt er daarna een /w of we niet ajb nog een keer die dungeon kunnen proberen en dat hij voortaan zal letten op de rest van de party. Ok, ik doe nog wel een keer mee, er staat een leuke staff te wachten als ik de quest terug inlever.
Iedereen kwam dus weer terug naar die dungeon entrance en we begonnen opnieuw. In het begin gaat het goed.. En jawel hoor, op een gegeven moment het /oom commando en in de party chat dat onze mana ver op is. Gaat-ie weer gewoon verder inhakken op lvl 24 elites terwijl hij roept dat wij NIET mogen rollen op blauwe cloth items die in de dungeon vallen
HIJ IS VERDOMME EEN PALA.. DIE KUNNEN NIET EENS CLOTH GEBRUIKEN !! Hij wou het gaan verzamelen voor zijn alt char -> lvl 5 mage..
Ok, beide mages zijn dus gelijk weggegaan. Ik heb een portal geopend naar Stormwind en ben dus even wat nieuwe spells gaan leren omdat ik ondertussen lvl 30 was geworden.
Klein beetje navraag blijkt dat de betreffende pala dit dus ieder keer bij een groep doet. Alleen maar aan z'n eigen denken en vertellen dat niemand mag rollen op blauwe items...
Die gozer heb ik dus direct op me ignore list gezet. Met de rest van de groep ga ik vanavond maar eens Warsong Gulch proberen opnieuw te winnen. En die pala mag niet mee !!!
Enne, me geluid doet het ondertussen weer. Wss kleine storing
Ik (lvl 29 human mage), een lvl 27 human mage, lvl 23 elf druid, lvl 24 gnome warlock en een lvl 23 human palladin.
Als eerste ga ik de dungeon binnen en valt me geluid ineens weg.

De lvl 23 pala wou persé als main tank gaan lopen spelen. Ok, dat mag, laat hem maar doen, komt-ie snel genoeg van terug als drie lvl 24 elites op 'm staan in te hakken.
Na lange tijd was de mana van mij en die andere mage op. Dus wij beiden voeren een /oom commando uit roepen ook in de party chat dat we mana moet regennen. Gaat die gozer gewoon keihard door op de overige elites die er nog rondlopen.
Dus die warlock en die druid lopen met hem mee, en het gevolg -> druid en pala zo dood als een pier. Wij mages konden gewoon helemaal niets doen, omdat we totaal geen mana hebben. Ik kan er met me staff of westfall wel in lopen hakken, maar dat schiet ook niet echt op.
Het laatste gevolg was dat iedereen pissed off was op de pala. Komt die gozer nog met de opmerking; "zouden jullie niet eens helpen als ik ga aanvallen"
Waar haalt die gozer het lef vandaan ? Als wij nog niet duidelijk hebben gemaakt dat onze mana op is door het /oom commando en in de party chat roepen dat onze mana op is en dat we moeten regennen....
Dus de mages besloten om maar weg te HS naar Astranaar. Komt er daarna een /w of we niet ajb nog een keer die dungeon kunnen proberen en dat hij voortaan zal letten op de rest van de party. Ok, ik doe nog wel een keer mee, er staat een leuke staff te wachten als ik de quest terug inlever.
Iedereen kwam dus weer terug naar die dungeon entrance en we begonnen opnieuw. In het begin gaat het goed.. En jawel hoor, op een gegeven moment het /oom commando en in de party chat dat onze mana ver op is. Gaat-ie weer gewoon verder inhakken op lvl 24 elites terwijl hij roept dat wij NIET mogen rollen op blauwe cloth items die in de dungeon vallen

Ok, beide mages zijn dus gelijk weggegaan. Ik heb een portal geopend naar Stormwind en ben dus even wat nieuwe spells gaan leren omdat ik ondertussen lvl 30 was geworden.
Klein beetje navraag blijkt dat de betreffende pala dit dus ieder keer bij een groep doet. Alleen maar aan z'n eigen denken en vertellen dat niemand mag rollen op blauwe items...
Die gozer heb ik dus direct op me ignore list gezet. Met de rest van de groep ga ik vanavond maar eens Warsong Gulch proberen opnieuw te winnen. En die pala mag niet mee !!!
Enne, me geluid doet het ondertussen weer. Wss kleine storing
Tip van de week: Zoek een guild waar het vanzelfsprekend is dat je die rommel krijgt als 1 van je andere guildies een deel van de benodigde materialen heeft.Ryceck schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:14:
Gisteravond een staaltje samenwerking gezien waar ik ff een traantje van moest wegpinken![]()
* 4 golden pearl
* 4 righteous orb
* 10 mooncloth
* 10 ghost dye
Nu ben ik aangesloten bij een guildje (niet al te groot) maar ook bij een interguild-raid-initiative (zoals Nightcrawlers zich graag noemt). Dus ik daar op het forum neergegooid van "jongens hebben jullie die spullen? ik wil ze best overkopen". Ik ben de halve avond bezig geweest met ruzien met de mensen omdat ze niet wilden dat ik betaalde voor de righteous orbs en golden pearls want dat vonden ze nutteloosIk heb gewoon driekwart van de supplies gehad van die gasten
--==--
Om het feest gisteravond dan maar ff compleet te maken zijn we maar ff Stratholme Scarlet ingedoken met een 5man party om de archivist af te maken. Wonderbaarlijk gewoon dat het met raids 90% van de tijd dikke wipes zijn in die hoek van de instance, en dat je met een 5man gewoon veel beter rondkomt daar. Op 2 mislukte pulls na eigenlijk geen problemen gehad en uiteindelijk zonder veel moeite de archivist afgemaakt. Maar toen kwam balnazzarEerste form ging goed, tottie naar demonform ging en gekke dingen ging doen... Gekke dingen zoals de priest (mij) mindcontrollen terwijl hij de MT stond te bashen, en ik onder invloed van mindcontrol de MT ging staan smiten
Not to mention, dat gevecht was snel voorbij... in ons nadeel
Daarna niets meer kunnen doen vanwege de respawn
Volgende run maar ff de archivist-quest inleveren en dan zijn we weer een stapje dichter bij de Argent Crusader
Wij hebben van de week onze MT aan de thorium helmet, leggings en chest geholpen. Daar heb je ook een shitload aan dure materialen voor nodig. Het heeft hem welgeteld 10g gekost, omdat hij de helmet en leggings moest laten maken door een niet guildie die 5g vroeg per gearpiece (overigens ook niet echt duur).
Dus nu heeft hij voor 10g: Deze, deze en deze!
Hij blij, wij blij! MC here we come. Nu nog wat fire resist opbouwen en hij's klaar. Wij gaan de 1e alliance guild (die niet is opgericht uit allemaal lvl 60's van andere guilds die samengingen en zo veel guilds ten dode opschreven) die MC en Onyxia guild only gaat raiden (op onze server uiteraard). Gaat nog wel heel even duren, maar I can't wait. Ze doen het al icm met een paar andere guilds, maar guild only ftw!
[ Voor 6% gewijzigd door robbertinho op 08-07-2005 09:49 ]
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Antwoord van de week: zie maar s zo'n guild te vinden op onze servertrobbertinho schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:45:
[...]
Tip van de week: Zoek een guild waar het vanzelfsprekend is dat je die rommel krijgt als 1 van je andere guildies een deel van de benodigde materialen heeft.

De grootste guilds waar zulke zaken enigszins vanzelfsprekend zijn bestaan uit 150+ man en is niet in te komen. En de guild waar ik nu bij zit is een vertakking van Nightcrawlers waardoor de beste mensen uit NC-raids eigenlijk de guild nu aan het opbouwen zijn. Ofwel uiteindelijk komt het wel goed
Ik had het alleen in mijn speeltijd van bijna 5 maanden ondertussen nog niet meegemaakt zo
Idd zegAnoniem: 61797 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:48:
wow 512 of 1025 mb is echt een wereld van verschil![]()
![]()
ff kijken offik van 1024 naar 1025 kan upgraden
(serieus: maakt idd verschil, en speelt stukken beter in drukkere gebieden
[ Voor 21% gewijzigd door Ryceck op 08-07-2005 09:53 ]
Anoniem: 124693
en 2Gb is nog iets beterAnoniem: 61797 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:48:
wow 512 of 1025 mb is echt een wereld van verschil![]()
![]()
Serieus? Dan zal ik nog even 1024 extra kopen voor mijn laptopje dan
Als ik dat hier zo lees kom ik allemaal bekende namen tegen, it's a small world. Ik had gisteren probleem met die spanjaarden op Spinebreaker. Heb nu maar een nieuwe char aangemaakt op de Stormrage server waar ik al een lvl 60 mage had (Honato).
Ik heb het idee dat er maar weinig players zijn die vaak naar DM (tribute run/razza) gaan. Terwijl er toch goed te looten is.
Ik heb het idee dat er maar weinig players zijn die vaak naar DM (tribute run/razza) gaan. Terwijl er toch goed te looten is.
Thx voor de info... ik speel ook daaro... zoek maar op guild 'Dark Guard' of mezelf: 'Dreathna' als je een keer leuk wilt spelen en groupenOn_E schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:21:
Gisteravond DM East en een stuk North gedaan, en ongeveer zo'n 6 keer gewiped....
......
DM East gedaan met guild: druid voor MT, 2 shammy, priest en mage en 0 wipes... totaal 2 doden: ze sprongen naar beneden en vergaten dat ze daardoor veel hp verloren... en toen kwam een patrol langs
Als iemand vanavond een high lvl instance wilt, zoek me op, waarschijnlijk zijn er vanavond niet genoeg van DG guild aanwezig om met guild-only group te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 08-07-2005 10:35 ]
Omg... ben jij Honato?EXCalibur_EeK schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:29:
Als ik dat hier zo lees kom ik allemaal bekende namen tegen, it's a small world. Ik had gisteren probleem met die spanjaarden op Spinebreaker. Heb nu maar een nieuwe char aangemaakt op de Stormrage server waar ik al een lvl 60 mage had (Honato).

Aangenaam, Ganthorm
Ik denk btw dak een char genaamd "GoTHenk" aan ga maken en daarmee een uur per dag door IF ga rondlopen. Al is het alleen maar om te kijken hoeveel GoTTers er @ Stormrage zitten
[ Voor 15% gewijzigd door Ryceck op 08-07-2005 10:50 ]
zelf ben je dus ook niet echt handig je gaat meteen hs weg en als ze dan vragen of je toch nog wilt ga je weer terug, je overlegt toch even voor je weggaat. Net als met rollen wij maken voor we beginnen duidelijke afspraken dan heb je dit soort vaag gedoe niet tenmisnte.nextware schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:44:
De lvl 23 pala wou persé als main tank gaan lopen spelen. Ok, dat mag, laat hem maar doen, komt-ie snel genoeg van terug als drie lvl 24 elites op 'm staan in te hakken.![]()
hij roept dat wij NIET mogen rollen op blauwe cloth items die in de dungeon vallen![]()
HIJ IS VERDOMME EEN PALA.. DIE KUNNEN NIET EENS CLOTH GEBRUIKEN !! Hij wou het gaan verzamelen voor zijn alt char -> lvl 5 mage..
Ok, beide mages zijn dus gelijk weggegaan.
En wie wilde je dan liever hebben als main tank volgens mij is de pala de enige met mail.
Een warrior schijnt ook te kunnen tankenMantaMania schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:47:
[...]
zelf ben je dus ook niet echt handig je gaat meteen hs weg en als ze dan vragen of je toch nog wilt ga je weer terug, je overlegt toch even voor je weggaat. Net als met rollen wij maken voor we beginnen duidelijke afspraken dan heb je dit soort vaag gedoe niet tenmisnte.
En wie wilde je dan liever hebben als main tank volgens mij is de pala de enige met mail.
Cool !reddevil schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:35:
[...]
Thx voor de info... ik speel ook daaro... zoek maar op guild 'Dark Guard' of mezelf: 'Dreathna' als je een keer leuk wilt spelen en groupen
DM East gedaan met guild: druid voor MT, 2 shammy, priest en mage en 0 wipes... totaal 2 doden: ze sprongen naar beneden en vergaten dat ze daardoor veel hp verloren... en toen kwam een patrol langs
Als iemand vanavond een high lvl instance wilt, zoek me op, waarschijnlijk zijn er vanavond niet genoeg van DG guild aanwezig om met guild-only group te spelen
Vanavond waarschijnlijk pas laat online, maar ga er nachtwerk van maken, Baron Run ?
Ik heb pas stockade gedaan (@27 ofzo) en de tank besloot er vandoor te gaan omdat hij niet wilde wachten op de mana regen van de mage ... hij rende steeds als een malloot naar binnen. Hij vond vervolgens dat wij maar noobs waren, en was ook kwaad dat wij hem niet de quests konden sharen voor deze instance...
Dus toen hebben we het alsnog afgemaakt met mijn blob als tank, ging prima
- edit - Pas ook met een party van 5 man even shadowfang keep gedaan, waarbij wederom de blob als tank mocht optreden bij gebrek aan een pally of een warrior ... en wederom stond hij zijn mannetje
Dit zal waarschijnlijk nog goedgaan tot en met gnom en daarna niet meer natuurlijk, maar is wel ontzettend vet, dat de warlock zo'n stevige pet kan hebben
Ben gisteren in desolace bezig geweest, heb een tijdje met een druid in een party gezeten, niet om te questen maar zo kon hij me makkelijk terugvinden als ik gegankt werd door de horde die daar al tijden rond aan het speuren was naar gankbaar materiaal. Hij vroeg de hele tijd 'kan een warlock dit? of dat?' en de antwoorden die ik gaf (ja, we hebben aoe, en ja, we kunnen onszelf rezzen) maakten de warlock voor hem steeds interessanter zei hij
Ik mis de snelheid en de dps burst van mijn rogue wel, evenals de stealth, maar ben niet rouwig om het feit dat ik geen melee combat meer hoef te bedrijven.
[ Voor 47% gewijzigd door HTT-Thalan op 08-07-2005 11:06 ]
nextware schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:44:
Gisteravond in Astranaar maar een dungeon gelopen.
Die zat niet in de betreffende party. Je had de druid evt in bearform kunnen sturen, maar voor een party met die samenstelling, was de pala het beste(IMO) Laat die druid healen. Pala kan zelf ook
evt ook nog healen.
'k vind alles best... vriendin weekend weg, dus tijd zat zullen we dan maar zeggenOn_E schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:01:
[...]
Cool !
Vanavond waarschijnlijk pas laat online, maar ga er nachtwerk van maken, Baron Run ?
Geef ff de naam van je char, blijf ik ook wel zoeken, aangezien ik misschien tijdelijk met een alt zit.
Nix, lvl 60 UD Warlock.reddevil schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:08:
[...]
'k vind alles best... vriendin weekend weg, dus tijd zat zullen we dan maar zeggen
Geef ff de naam van je char, blijf ik ook wel zoeken, aangezien ik misschien tijdelijk met een alt zit.
EXCalibur_EeK schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:29:

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dit soort antwoorden maakt me alleen maar blijer met mijn guildRyceck schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:51:
[...]
Antwoord van de week: zie maar s zo'n guild te vinden op onze servert
De grootste guilds waar zulke zaken enigszins vanzelfsprekend zijn bestaan uit 150+ man en is niet in te komen. En de guild waar ik nu bij zit is een vertakking van Nightcrawlers waardoor de beste mensen uit NC-raids eigenlijk de guild nu aan het opbouwen zijn. Ofwel uiteindelijk komt het wel goed
Ik had het alleen in mijn speeltijd van bijna 5 maanden ondertussen nog niet meegemaakt zo
Ik heb als priest ook die intellect enchant op mijn staff en de bracers +7 int (rare drops). Gratis uiteraard.
Ik had het voordat ik deze guild joinde wel een ideaalbeeld van een guild (zo dus), maar nooit gedacht dat ik er 1 zou vinden.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Wij hebben ook zon soort systeem.. Guild Harvesters halen alle herbs/mines/leather/gems binnen en sturen die door naar de bijbehorende stocks/stores.. de Guild Crafters hebben daar inloggegevens van en kunnen daar dus bij. Daardoor kun je dus voor erg weinig een item laten maken. Eventuele Patterens/Formula's worden altijd gepost in de Guild chat en gevraagt of iemand die nodig heeft. Zo nee, AH op en dan het gewonnen geld door naar de Guildbank. Dat geld kun je gebruiken voor eventueel tabard aanschijf/wijziging en wie weet kun je later ooit je eigen guildhuis kopenrobbertinho schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:13:
[...]
Dit soort antwoorden maakt me alleen maar blijer met mijn guild. Wij zijn waarschijnlijk wel de guild met de armste high lvl characters in de game, maar dat maakt toch geen zak uit, omdat onze guild tailorer, leatherworker (tribal en elemental), enchanter etc. toch (bijna) alles kunnen maken. Heb ik iets nodig dan vraag ik er gewoon om. We hebben ook een lvl 1 character in IF rondlopen die alle waardevolle gear (rare+) en zeldzame items/recipes etc heeft die in guild gevonden worden en op dat moment geen N hebben. Whisper de guildleader en binnen een dag heb je het item. Ik had op lvl 53 ook meteen mijn devout belt. Ik vraag me af hoeveel priests op dat lvl daarmee rondlopen
.
Ik heb als priest ook die intellect enchant op mijn staff en de bracers +7 int (rare drops). Gratis uiteraard.
Ik had het voordat ik deze guild joinde wel een ideaalbeeld van een guild (zo dus), maar nooit gedacht dat ik er 1 zou vinden.
ff een vraagje, ik wil een beetje aan me UI gaan knutselen maar heb eigenlijk geen zin om elke keer als ik iets toegevoegd heb WoW opnieuw op te starten.
kan ik dmv een command de boel reloaden? (dus dat ie dan alle addons die op dat moment in de interface/addon map staan pakt?
(ik wil dus 1 voor 1 iets toevoegen/weghalen).
kan ik dmv een command de boel reloaden? (dus dat ie dan alle addons die op dat moment in de interface/addon map staan pakt?
ja maar die zat niet in die party he je moet wel lezen!!
Je was me al voor maar bedankt voor de bevestigingAzqi schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:04:
[...]
[...]
Die zat niet in de betreffende party. Je had de druid evt in bearform kunnen sturen, maar voor een party met die samenstelling, was de pala het beste(IMO) Laat die druid healen. Pala kan zelf ook
evt ook nog healen.
[ Voor 56% gewijzigd door MantaMania op 08-07-2005 11:30 ]
/console reloaduiRouted schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:23:
ff een vraagje, ik wil een beetje aan me UI gaan knutselen maar heb eigenlijk geen zin om elke keer als ik iets toegevoegd heb WoW opnieuw op te starten.
Anoniem: 97943
Het naar beneden springen was niet het probleem. Het naar beneden springen in het midden van een patrol wel. Hierbij wil ik wel even gezegd hebben dat ik dat dus niet was.reddevil schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:35:
[...]
Thx voor de info... ik speel ook daaro... zoek maar op guild 'Dark Guard' of mezelf: 'Dreathna' als je een keer leuk wilt spelen en groupen
Ja, zie de "MantaMania schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:28:
[...]
ja maar die zat niet in die party he je moet wel lezen!!
lijkt me niet helemaal terecht dat je guild harversters hebt voor de stock en crafters. Dan moet je als harvester dus continue bezig zijn met verzamelen (wat veel tijd kost) terwijl je als crafter ff snel iets maakt, dan zou ik liever crafter zijn lolRaseriaN schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:16:
[...]
Wij hebben ook zon soort systeem.. Guild Harvesters halen alle herbs/mines/leather/gems binnen en sturen die door naar de bijbehorende stocks/stores.. de Guild Crafters hebben daar inloggegevens van en kunnen daar dus bij. Daardoor kun je dus voor erg weinig een item laten maken. Eventuele Patterens/Formula's worden altijd gepost in de Guild chat en gevraagt of iemand die nodig heeft. Zo nee, AH op en dan het gewonnen geld door naar de Guildbank. Dat geld kun je gebruiken voor eventueel tabard aanschijf/wijziging en wie weet kun je later ooit je eigen guildhuis kopen
offtopic
[quote]HolyCorn schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:34:
[...]
Ja, zie de "
yeah right, als je mn zin goed leest zie je staan:
"wie wilde je dan liever hebben als main tank volgens mij is de pala de enige met mail"
dus nogmaals goed lezen
[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 08-07-2005 11:39 ]
Klopt jij was het niet, wij 2 waren degene die hard aan't lachen warenAnoniem: 97943 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:32:
[...]
Het naar beneden springen was niet het probleem. Het naar beneden springen in het midden van een patrol wel. Hierbij wil ik wel even gezegd hebben dat ik dat dus niet was.
Nou dat valt mee, als je op elke gathering 2 personen hebt staan dan komt het gewoon goed hoor.MantaMania schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:35:
[...]
lijkt me niet helemaal terecht dat je guild harversters hebt voor de stock en crafters. Dan moet je als harvester dus continue bezig zijn met verzamelen (wat veel tijd kost) terwijl je als crafter ff snel iets maakt, dan zou ik liever crafter zijn lol
Normaal skin je ook elke beast en mine je elke mine en pluk je alle bloempjes. Ipv dat je het nu in je bank gooit voor eigen gebruik, doneer je het aan de guild. Je hoeft niet te gaan grinden om eventueel alles te doneren aan de guild. Soms word er wat aan je gevraagt om 'even' te doen en dat is soms 10 minuten werk, maar als je daardoor een paar G kunt verdienen (ie. minder uit hoeft te geven aan volgende item) dan is het toch geen probleem?
Ik sta met mijn wow charakter Sparco in de Panorama!!
Zie weblog voor meer info.
Zie weblog voor meer info.
/kick /ignoreOn_E schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:21:
warrior verhaal
gister ook DM in geweest, voor die epic horse van de warlock.
we waren met 3 locks een priest en warrior (ik)...
alles liep redelijk soepel, 3x bijna een wipe.... na die summoning ritual dat paard opgeroepen en afgeslacht. Toen waren we nog met zijn 3en over, 1lock de priest en ik om die eigenaar van dat paard af te maken....
we hebben het net op tijd geredt, priest was OOM, lock was dood en ik nog 53hp left.... echt een spannend gevecht zeg.....
daarna gingen we die prince nog "even" afslachten..... total whipe doordat een lock te dicht bij stond... gebruikt de priest de SS te vroeg dus die ging weer dood..... als een gek gaan rennen.... we hebben hem daarna wel dood gekregen en hij dropte http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18380
toch nog iets uit DM
Dit topic is gesloten.