Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.637 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:03
offtopic:
Is de authentication server plat?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Mojo schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:41:
Meer dan 1,5 kan dan ook niet eh ;)

Gister Azuregos geprobeerd. 3 Pogingen gedaan. Eerste keer 70%, tweede keer 47% en derde keer 65% :(

Jammer dat we een hoop pickups hadden.. veel mensen luisterden niet en lieten de tanks niet even aggro krijgen :(
Ja, tijdje geleden hadden we ook Azeguros geprobeerd te slayen, we hebben hem tot 60% gekregen. Ik hoop dat we binnenkort een nieuwe poging gaan wagen :) Want de items zijn wel interesant die vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Arinen schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:54:
Hoi ik ben nieuw hier :D

Ik speel wow al vanaf de Americaanse Beta. Ik heb vroeger altijd hunter gespeeld op de beta, leuke class maar je bent niet echt betrokken bij het gevecht. In de retail heb ik dus ook gekozen voor een Shaman en maar goed ook ^^. Op dit moment is mijn shaman lvl 60 en ben ik druk aan het sparen voor mijn tier 1 epic set (earthfury),

De server waar ik op speel is Stormscale en speel in de guild "Obliterate" ( Ex- Goes berserk guild, voor de mensen die op Stormscale spelen). We zijn Actief in Molten Core / Onxyia en outdoor raidbosses.

lol -_- Verstuur bericht FTW :/

Komt nog meer aan :D
Yo ik speel ook stormscale, lvl57 troll war. Ben ook nog op zoek naar een goede guild, ik doe wel een paar duels als trail :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb m'n abbo weer geactiveerd. Het is echt zwaar minder druk nu, terwijl mijn realm (bloodscalp) nogwel op 'high' staat. :( Waar is iedereen? :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88473

Anoniem: 143009 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:50:
Zou de TS zo vriendelijk willen zijn en de nieuwe guild Serenity in de startpost te plaatsen?

Serenity is een guild die gaat bestaan uit lvl 55+ spelers die het klappen van de zweep al een beetje kennen. Een guild zonder verwarring, (Say N or G before you roll FFS!) Duidelijke richtlijnen, en hulp op afroep..

Realm: Zenerdar (PvP)
Side: Alliance

Voordat er iemand roept "het is maar een spel! guild zonder verwarring... duidelijke richtlijnen... get a life.."

Een leven heb ik :9 maar de tijd die ik steek in het spel (en dat is best wel wat) zie ik wel graag beloond en gestructureerd B)

er is niets erger dan 30 min. zoeken voor een Strat/Scholo/URBS.. groep gevonden en aangekomen op bestemming.. na 30 min. whipe en whine , mensen die leaven.. en dus weer een uur vergooid.

Zo ik heb mijn zegje weer gedaan! :p

P.S dit is geen recruitement post, (want dat mag niet, toch?) but if you like what you see...
Misschien ga ik jullie terzijner tijd wel joinen (heb nu lvl 57 priest) en heb al in meerdere guilds gezeten maar ik ga er telkens weer uit omdat er van die 'kinderen' zitten te zeuren om items en geld. Wie moet je dan eigenlijk whisperen?..is wel handig om te weten ;)
Webgnome schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:34:
offtopic:
Vermoed het...kan hier ook niet inloggen, blijf bij Authentication hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:40
offtopic:
Volgens mij wel ja, ik komen er ook niet in. Blijft hangen op "authenticating"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 18:28
offtopic:
ik wou het net gaan vragen , Ik gok dat ie dus plat is!

//edit denk dat ie alweer werkt

[ Voor 8% gewijzigd door rico_fxp op 11-07-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

klopt.. ook ik kom er niet meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 17:03
Hoe komt het toch dat het altijd lijkt alsof de horde hun raids / counter attacs altijd veeel beter heeft georganiseerd dan de prutsers van de alliance? Ik ben nu al een aantal keren mee geweest naar Xroads ( ook al ben je lvl 60 ) en elke keer worden we der zwaar ingemaakt door de horde.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

evilpin0 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:39:
[...]

Yo ik speel ook stormscale, lvl57 troll war. Ben ook nog op zoek naar een goede guild, ik doe wel een paar duels als trail :P
duels zegt niet zoveel he, ik zal misschien wel een duel van je verliezen (lvl 60 war) maar ik ben volledig protection specced (dus main tank) das vaak nuttiger dan full damage ;)
Vaak kan je het al gauw zien na 1 instances hoe iemand speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MantaMania schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:43:
[...]

duels zegt niet zoveel he, ik zal misschien wel een duel van je verliezen (lvl 60 war) maar ik ben volledig protection specced (dus main tank) das vaak nuttiger dan full damage ;)
Vaak kan je het al gauw zien na 1 instances hoe iemand speelt
duels zegt niet veel? dus er is totaal geen skill in deze game? ervan uitgaande dat je tegen iemand met pvp build dueld natuurlijk

edit: natuurlijk zie je ook meteen in instances of iemand goed is, maar pvp is natuurlijk waar het (mij) allemaal om gaat :)

[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 11-07-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Webgnome schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:42:
Hoe komt het toch dat het altijd lijkt alsof de horde hun raids / counter attacs altijd veeel beter heeft georganiseerd dan de prutsers van de alliance? Ik ben nu al een aantal keren mee geweest naar Xroads ( ook al ben je lvl 60 ) en elke keer worden we der zwaar ingemaakt door de horde.
ik spreek alleen voor "mijn" server (turalyon) counterattacks van de horde lijken bij ons beter omdat counterattack veel makkelijker is (hulp van alle guard en een veiligere plaats). Raids van horde zijn er bijna niet gisteren probeerde ze eindelijk wat bij redridge maar na 15 minuten sloegen ze massaal op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

evilpin0 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:45:
[...]

duels zegt niet veel? dus er is totaal geen skill in deze game? ervan uitgaande dat je tegen iemand met pvp build dueld natuurlijk
tuurlijk heb je wel skills nodig voor duel maar das heel anders als in een groep samen werken. Maar duel is puur persoonlijk en guild is meer groep werk!.
Hoe vaak heb je niet met een non stop rennende warrior in een groep gezeten of een mage die full damage gaat voor de warrior zelfs maar iets geraakt heeft. Dat kunnen best hele goeie duelisten zijn maar waardeloze teamspelers

als het je alleen om pvp gaat dan heb je niet eens een guild nodig wacht gewoon in if en laat je invite in de raid groep.

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 11-07-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Mojo schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:41:
Meer dan 1,5 kan dan ook niet eh ;)

Gister Azuregos geprobeerd. 3 Pogingen gedaan. Eerste keer 70%, tweede keer 47% en derde keer 65% :(

Jammer dat we een hoop pickups hadden.. veel mensen luisterden niet en lieten de tanks niet even aggro krijgen :(
Wij gisteren voor de 1ste keer azuregos geprobeerd Eerste keer 25 % :(
Maarja vanaaf nog een keer en het zal zeker lukken want we gaan niet slapen voordat hij neer ligt 8)

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Anoniem: 88473 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:41:
[...]

Misschien ga ik jullie terzijner tijd wel joinen (heb nu lvl 57 priest) en heb al in meerdere guilds gezeten maar ik ga er telkens weer uit omdat er van die 'kinderen' zitten te zeuren om items en geld. Wie moet je dan eigenlijk whisperen?..is wel handig om te weten ;)
Wat stom dat ik dat er niet heb ingezet....

Mocht je willen joinen dan whisper dan ff naar "Mox" of "Orodreth" en registreer je even op onze website tegen die tijd. Serenity

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 143009 op 11-07-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MantaMania schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:49:
[...]

tuurlijk heb je wel skills nodig voor duel maar das heel anders als in een groep samen werken. Maar duel is puur persoonlijk en guild is meer groep werk!.
Hoe vaak heb je niet met een non stop rennende warrior in een groep gezeten of een mage die full damage gaat voor de warrior zelfs maar iets geraakt heeft. Dat kunnen best hele goeie duelisten zijn maar waardeloze teamspelers

als het je alleen om pvp gaat dan heb je niet eens een guild nodig wacht gewoon in if en laat je invite in de raid groep.
Ik weet me plaatsje precies in zowel pvp als in instances :) bij instances komt alleen weinig "tackish" vermogen aan de pas, gewoon alle mobs een voor een sunderen en revange spammen en snel intercepten als een caster wordt aangevallen. Het enigste moeilijke is om in te schatten wanneer je retali, shield wall, challiging shout gebruikt.
Pvp gaat veel dieper voor war, vooral tegen casters. Mages en druid zijn me favoriet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
als iemand bij ons een tryout krijgt, gaat hij mee naar Molten core kijken hoe je daar presteerd ;). Imho is dat de beste manier om te kijken of je hebt wat nodig is. Wat wel belangrijk is dat je tog wel met wat "oke" gear aan komt zetten en niet compleet groen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

Gisteren een 5 man Stratholm gerunt, ging best lekker moet ik zeggen.
LvL 60 Priest, Pala, Mage, LvL59 Warrior en ik LvL57 (werd 58 in instance) Rogue.
Geen wipe gehad en ook geen 1 death tot aan de Baron toe.. wij helemaal gebuffed en toen richting die kerel gegaan. Wij stappen in de 'ring' en de warrior charged hem en begint hem met liefde te bewerken.. ik kom eraan en heb een crit op gecritte ambush, meteen keert hij op me 1000 hit en daarna een 2900 crit op mn leren pet. Dat ging erg vlot en was dus ook meteen dood!

Is het uberhaupt te doen met 5 man? Ze hebben hem maar tot 77% gekregen met zijn 4en. Dus lijkt me niet dat ik met mn rogue zoveel extra dmg zou doen die beslissend zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 15:16
Hydra schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:55:
[...]

Hehe. Ik heb tijden DAoC gespeeld. Dat is zo goed als door, en de economie is compleet naar z'n grootje :) DAoC PvP is wel 'beter' dan WoW, maar voordat je in DAoC kwa items e.d. zo ver bent dat je mee kunt komen ben je een jaar verder met alle MLs en Artifacts.
Je kan in DAoC RvR best wel mee zonder al die dingen, al moet je wel beter je doelwitten uitkiezen :-). Het spel is inderdaad wat ouder, maar daardoor zit er ook een pak meer end-game content in, iets dat WoW nog mist. Wie met een groep vrienden samen speelt zal zich in DAoC zeker niet vervelen. Bovendien komen er tegenwoordig ook weer mensen terug van andere MMORPG's en in de starter zones zie je constant volledig nieuwe spelers lopen.

De economie gaat in bijna elke MMORPG om zeep, daar hebben we het in een vorig deel al over gehad :-). Wat betreft de Engelstalige servers is de economie op Prydwen overigens heel stabiel, Excalibur is idd een stuk minder...

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Battlegrounds weer down :\
Dus ging ik maar met een team van 4 man
(1 priest 1 warrior 1 pala 1 mage) tarren mill lastig vallen

Jezus wat spawnnen die gaurds snel we kregen ze elke keer neer
maar we konden niet echt het dorp inkomen.

En dan van die domme civilians die mee gaan vechten :\
4 dk's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Arinen schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:58:
als iemand bij ons een tryout krijgt, gaat hij mee naar Molten core kijken hoe je daar presteerd ;). Imho is dat de beste manier om te kijken of je hebt wat nodig is. Wat wel belangrijk is dat je tog wel met wat "oke" gear aan komt zetten en niet compleet groen. O-)
in dat geval, wat is je ingame nick? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Arinen schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:58:
Een tryout in WOW ? LOL!
Zeker om in een guild te "mogen" komen.....

Wij doen gewoon simpelweg of we je aardig vinden of niet. Al dat fanatieke gelul....

Maw, zit je op stormrage en zoek je mensen die niet lopen te zeuren maar gewoon willen spelen?
Ben je "horde" join the club zou ik zeggen ;)

Trouwens waar zo'n guild voor nodig is.......

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 11-07-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:54

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

R2D3 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:16:
Battlegrounds weer down :\
Dus ging ik maar met een team van 4 man
(1 priest 1 warrior 1 pala 1 mage) tarren mill lastig vallen

Jezus wat spawnnen die gaurds snel we kregen ze elke keer neer
maar we konden niet echt het dorp inkomen.

En dan van die domme civilians die mee gaan vechten :\
4 dk's :(
Is dat geen bug? Jezelf verdedigen tegen een civilian die JOU als eerste aanvalt zou geen DK op mogen leveren :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:28
HTT-Thalan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:23:
[...]

Is dat geen bug? Jezelf verdedigen tegen een civilian die JOU als eerste aanvalt zou geen DK op mogen leveren :{
Zowiezo, sinds wanneer valt een civilian zelf aan, ik was gister met mn paladin in crossroads, en civilians vielen mij niet aan. Ik denk dat iemand iets te enthousiast was met een AoE spell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Muppet schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Man loop eens niet zo te zeuren iedereen verteld toch over zijn "wow avonturen" waarom mag hij dat dan niet!
1.) Waar bemoei je je mee?
2.) Thalan heeft hier geen moeite mee.
3.) Zou hij dat (hoogst onwaarschijnlijk) wel hebben, dan had hij zelf wel gereageerd.
4.) Jij leest dus geen smileys?

Om dit niet compleet off topic te laten worden heb ik ook nog een vraag:

Is die Erenikus (or something) quest die je krijgt nadat je haar verslagen hebt in ST bugged? Als je in Aszhara bent geweest om dat ding bij die kerel te brengen geeft hij 1 of andere cryptische omschrijving, maar verder kan je dan helemaal niets meer.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 6104 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:22:
[...]

Een tryout in WOW ? LOL!

Wij doen gewoon simpelweg of we je aardig vinden of niet. Al dat fanatieke gelul....

Maw, zit je op stormrage en zoek je mensen die niet lopen te zeuren maar gewoon willen spelen?

Hahaha, gelul? Tis gewoon zo, ik vind het jammer dat wij geen 'strengere' regels hebben dan 2 weken trial. Het is gewoon fijn om met mede-fanatieke mensen in een guild te zitten zonder de 'kinderen' die niks beter te doen hebben dan met Sesamstraat praat de guildchat vol te lullen.

En waarvoor een guild? Zou zeggen, doe endgame eens zonder guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Een tryout in WOW ? LOL!

Guild is nodig om endgame instances efficienter te kunnen doen prutser :P
bevalt het nog? toch maar aangescahft om te proberen?

jammer dat je op stormrage zit :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:30:
[...]

Hahaha, gelul? Tis gewoon zo, ik vind het jammer dat wij geen 'strengere' regels hebben dan 2 weken trial. Het is gewoon fijn om met mede-fanatieke mensen in een guild te zitten zonder de 'kinderen' die niks beter te doen hebben dan met Sesamstraat praat de guildchat vol te lullen.

En waarvoor een guild? Zou zeggen, doe endgame eens zonder guild ;)
Dat snap ik wel, maar je moet gewoon niet lulraak mensen in je guild laten... Ik word bijna dagelijks gestalkt door mensen die allemaal lopen te zeiken dat je in hun guild moet komen enzo of allerlei requests... echt fokking irritating... En als je in een group zit zijn het vaak nog domme spelers ook die geen teamplay kunnen. Maw dat guild waar ze inzitten heeft nu niet echt veel bijgedragen aan de spel intelligentie van deze mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:36:
[...]

Guild is nodig om endgame instances efficienter te kunnen doen prutser :P
bevalt het nog? toch maar aangescahft om te proberen?

jammer dat je op stormrage zit :P
Bokkie, jij langharige tekkel !
Het is leuk jah... zelfs een compleet nieuwe PC besteld :P
Ik zit nu in 3 weken op lvl 28, dus het gaat best aardig en ik heb het idd gekocht.
Ik zal es gaan lezen over de endgame (geen idee eigenlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

robbertinho schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:29:
[...]

1.) Waar bemoei je je mee?
2.) Thalan heeft hier geen moeite mee.
3.) Zou hij dat (hoogst onwaarschijnlijk) wel hebben, dan had hij zelf wel gereageerd.
4.) Jij leest dus geen smileys?
Het liefst had ik je een originele, sappige flame toegeworpen om op te kauwen, maar ik besloot dat niet te doen omdat de populatie van dit topic mij dan weer van het stichten van een flamewar zou betichten, zoals al eerder is voorgekomen.

De smiley doet daar niks aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
HellPunk schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:06:
[...]

Je kan in DAoC RvR best wel mee zonder al die dingen, al moet je wel beter je doelwitten uitkiezen :-). Het spel is inderdaad wat ouder, maar daardoor zit er ook een pak meer end-game content in, iets dat WoW nog mist. Wie met een groep vrienden samen speelt zal zich in DAoC zeker niet vervelen. Bovendien komen er tegenwoordig ook weer mensen terug van andere MMORPG's en in de starter zones zie je constant volledig nieuwe spelers lopen.

De economie gaat in bijna elke MMORPG om zeep, daar hebben we het in een vorig deel al over gehad :-). Wat betreft de Engelstalige servers is de economie op Prydwen overigens heel stabiel, Excalibur is idd een stuk minder...
Tuurlijk mist dit in WoW nog, dit komt omdat dit nog in ontwikkeling is en met stappen word ingevoerd. Zoals Blackwing Lair (komend volgende patch) wat weer een stap verder is dan Molten core. Waarin men dus langzaam de Tier2 set kan gaan verwachten en zelfs wat legendary items (terwijl die voor ons zelfs a 1 maal in Molten core is gedropt :P ). Maar zo komen er natuurlijk nog meer, niet alleen qua instances. Er zijn verwachtingen van siege weapons in de battlegrounds (spelen met katapults en blijdes :) ),, maar ook hero classes zijn onderweg (misschien expansion).

al met al is wow echt nog niet aan zijn einde qua uitbreidingen en zal het nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 6104 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:40:
[...]

Bokkie, jij langharige tekkel !
Het is leuk jah... zelfs een compleet nieuwe PC besteld :P
Ik zit nu in 3 weken op lvl 28, dus het gaat best aardig en ik heb het idd gekocht.
Ik zal es gaan lezen over de endgame (geen idee eigenlijk :P)
Mijn vriendin heeft binnen haar 10 dagen trial, level 26 gehaald, en is nu sinds de aanschaf 'doorgeschoten' naar 28. Voorheen moest ze niks van mijn fanaticisme omtrend WoW weten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:55

BHQ

Ik speel ook op al'akir.. maar nog nooit iets hoger dan level 24 gehad :o

Ik speel Alliance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
[...]

Een tryout in WOW ? LOL!

Onze guild is vrij fanatiek en ook bijna elke avond actief in Molten Core, ik weet niet of er wel eens bent geweest maar het is geen "walk in the park". Je kan niet zomaar even verwachten dat je naar binnenkomt om ook maar even epics te leechen. We spelen voor de fun, maar je moet wel iets in huis hebben. Een fout bij een baas kan een wipe betekenen en die kost gemiddeld toch wel zoon 60g in totaal.

Als je lvl 60 voor een lange tijd bent dan heb je na dat je ubrs en alle hoge level instances hebt gedaan het toch wel snel weer gezien en zit je op het einde van je kunnen. Ik denk dat veel mensen blij zijn als ze de kans krijgen om een try out te krijgen in een guild die actief is in Molten Core en zo hun end game te kunnen verleggen.

(Geen flame natuurlijk bedoelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Een tryout in WOW ? LOL!

WOW!! Kijk uit zeg, mensen die WoW op een andere manier spelen dan dat jij met je guild doet! Wat een gelul idd zeg...

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:59:
[...]

WOW!! Kijk uit zeg, mensen die WoW op een andere manier spelen dan dat jij met je guild doet! Wat een gelul idd zeg...

*zucht*
Dat geld hetzelfde dus voor mensen met een andere mening toch?
Overigens zit ik niet eens in een guild, maar wij spelen gewoon met z'n allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Wat is dat nu precies dan die hero classes ik hoor het erg vaak maar weet niet wat dat nu precies gaat worden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Helaas weet niemand hoe de hero classes worden, zelfs Blizzard nog niet. Ze zijn daar nog over aan het brainstormen (volgens de site). Ik will gewoon een nieuw continent (net zo groot als wat er nu in totaal is >:)) en een lvl-cap van 120 ofzo :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 15:16
robobeat schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:43:
[...]
al met al is wow echt nog niet aan zijn einde qua uitbreidingen en zal het nog wel even duren.
Natuurlijk, ik denk ook dat we in WoW nog wel het een en ander gaan zien :). Maar wie ondertussen een nieuwe uitdaging zoekt kan best nog bij een 'oudere' MMORPG zoals DAoC terecht - oud != afgeschreven :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okyah schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:08:
Helaas weet niemand hoe de hero classes worden, zelfs Blizzard nog niet. Ze zijn daar nog over aan het brainstormen (volgens de site). Ik will gewoon een nieuw continent (net zo groot als wat er nu in totaal is >:)) en een lvl-cap van 120 ofzo :P
hmm wordt het ggewoon nog een nieuwe class, of echt iets beters ofzo ? wordt u wel benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Niemand weet het nog dus wij ook niet

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 61797 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:09:
[...]

hmm wordt het ggewoon nog een nieuwe class, of echt iets beters ofzo ? wordt u wel benieuwd :P
't Wordt een uitbreiding op de class die je al speelt.
Bijvoorbeeld een hunter die uiteindelijk de hero-class Dragon-Hunter kan krijgen ofzo. (berust totaal niet op waarheid, 't is om je een idee te geven)

Wordt wel erg vet dus =P
Ik zelf hoop dat we hero-classes krijgen voordat Northrend uit is, en dat Northrend dan Heroes-only wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 18:28
[...]

Ik denk wet dat er classes bijkomen. Ook zullen er races (goblins??? bloodelves???)bijkomen, met een bijbehorend continent (undermine???, northrend???). Ik denk dat de hero classes samen met een hogere lvl-cap geïntroduceerd worden. De talent points die je na lvl 60 krijgt zal je dan in je hero-tree kunnen spenderen.

Wat denken anderen hiervan? altijd leuk om over te discussieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Als ze Illidian een speelbare char maken, re-roll ik nog binnen het uur nadat die patch live is :9

I am blind, not deaf! 8)

[ Voor 19% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-07-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Je kan er de EU en US fora op na slaan > niemand weet het ;) Er wordt druk gespeculeerd, maar meer ook niet. De meesten denken dat je een speciale serie quests moet doen, waarmee je een aparte top-versie van je class wordt met een paar skills extra. Sommigen denken dat je je kan specialiseren in een van de drie trees. Maar niemand weet het :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Ryceck

Constants and Variables

RaseriaN schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:02:
Gisteren een 5 man Stratholm gerunt, ging best lekker moet ik zeggen.
LvL 60 Priest, Pala, Mage, LvL59 Warrior en ik LvL57 (werd 58 in instance) Rogue.
Geen wipe gehad en ook geen 1 death tot aan de Baron toe.. wij helemaal gebuffed en toen richting die kerel gegaan. Wij stappen in de 'ring' en de warrior charged hem en begint hem met liefde te bewerken.. ik kom eraan en heb een crit op gecritte ambush, meteen keert hij op me 1000 hit en daarna een 2900 crit op mn leren pet. Dat ging erg vlot en was dus ook meteen dood!

Is het uberhaupt te doen met 5 man? Ze hebben hem maar tot 77% gekregen met zijn 4en. Dus lijkt me niet dat ik met mn rogue zoveel extra dmg zou doen die beslissend zouden zijn.
Je zou het eens kunnen proberen met een full-60 party in plaats van een 58 rogue en 59 warrior erbij ;)
Verder is het wel mogelijk hoor :)
Je moet gewoon zorgen dat:
* Je warrior goed kan tanken
* Je warrior de kans geven aggro te bouwen (!!!!!)
* Pas na een seconde of 5 de rest erin sturen (rogue+pally)
* Je mage alert houden op de spawnende skellies
* Je mage tussendoor ook dmg laten doen aan de baron
* Je HELE party (rogue, pally, warrior, priest, mage) alert houden op de mana van de mage en indien nodig stratholme holy waters gebruiken om skellies te slopen ipv de mage aoe
* Je priest out of aura range houden om hem goed te laten healen zonder interrupts
* Niet vergeten dat de baron een aura heeft waar je dus uit kan stappen (de tank niet natuurlijk)
* Indien nodig als rogue of paladin uit aura rennen, bandage en teruggaan (scheelt de priest hoop healing)

Met dit recept kom je een heel eind denk ik zo :)
kEv4h schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:13:
[...]

't Wordt een uitbreiding op de class die je al speelt.
Bijvoorbeeld een hunter die uiteindelijk de hero-class Dragon-Hunter kan krijgen ofzo. (berust totaal niet op waarheid, 't is om je een idee te geven)

Wordt wel erg vet dus =P
Ik zelf hoop dat we hero-classes krijgen voordat Northrend uit is, en dat Northrend dan Heroes-only wordt :)
Ik hoop zelf ook dat ze Northrend ofzo hero-only maken (zou wel extreem elite zijn) maar je krijgt daarmee wel weer een ander probleem... Blizzard kan dan het "hero-worden" niet te moeilijk maken anders krijg je cht per server een zeer kleine elite-hardcore-gamer groep die northrend in kan, iets wat uiteraard aan iedereen besteed moet zijn en niet alleen diegenen die xxx uur per week spelen.
Maarjah... de tijd zal het leren :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ryceck op 11-07-2005 15:18 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaah dus je breidt je zelf uit als class zegmaar :d dat is wel cool dus :p hmm _/-\o_

kan iemand met insomniax me vertelle welke addon het is die de dmg records van je verschillende attacks meet ??

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 11-07-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Iedereen heeft een mening, liev zijn voor elkaar hier is handiger en das mijn mening. Leuk meningen, kan beter een mening hebben dan een flame counter flame.

Dat Blackwing lair eraankomt is erg leuk voor 2% van de wow wereld, zelf zou ik ook nog wel wat extra vijf tot tien man endgame instances hebben, in plaats van nog een guild raid spot. Ik snap dat je je hardcore gamers tevreden wilt houden, maar het gros van de mensen doet niet MC, maar doet eerder "normale" level 60 runs in groepjes van vijf tot tien. Strat, Scholo en BRS zijn leuk, maar ik heb liever daar meer toevoegingen dan dat er perse nu al een moltoncore twee aankomt.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
[...]

wat waarschijnlijk gaat worden is (mijn gedachten en ook nog van meerdere denk ik) is dat je een soort van extra tab bij je talents erbij krijgt waar je nog eens een aantal punten in kan stoppen om nog betere en specialere class-specific mogelijkheden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
sebasgrif schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:14:
[...]

Ik denk wet dat er classes bijkomen. Ook zullen er races (goblins??? bloodelves???)bijkomen, met een bijbehorend continent (undermine???, northrend???). Ik denk dat de hero classes samen met een hogere lvl-cap geïntroduceerd worden. De talent points die je na lvl 60 krijgt zal je dan in je hero-tree kunnen spenderen.

Wat denken anderen hiervan? altijd leuk om over te discussieren :)
Tja, wat een probleem wordt met een levelcap raise is dat alle nieuwe lv60-ers zo'n ontieglijk groot voordeel op de oude lv60-ers hebben. Ik heb op t moment al ZOVEEL quests gedaan waar ik exp voor kreeg waar ik niets meer aan had omdat ik al 60 was. Al de nieuwe lv60-ers krijgen dan die exp en hebben er wel wat aan omdat ze toch kunnen doorlevelen tot lvlXX(wat t dan ook wordt)

Daarom denk ik dat Blizzard niet gewoon de cap omhoog gooit, maar dat 't echt hero-classes worden, en dat je dan alleen kan levelen (of hero-talentpoints krijgen, wat dan ook) dmv van speciale quests voor hero's. Op die manier zou 't eerlijk blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Zover ik weet komt er een 20 man instance, karazahn in deathwind pass en ook Caverens of Time in Tanaris. Dus er komt niet alleen 40 man instances :D

[ Voor 14% gewijzigd door Arinen op 11-07-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Arinen schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:26:
Zover ik weet komt er een 20 man instance, karazahn in deathwind pass en ook Caverens of Time in Tanaris. Dus er komt niet alleen 40 man instances :D
Zul'Gurub in STV niet te vergeten, dat is de eerstvolgende nadat BWL geintroduceerd is :)
Wordt ook 20-mans oid, een soort UBRS 2 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Yellow|A schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:16:
Iedereen heeft een mening, liev zijn voor elkaar hier is handiger en das mijn mening. Leuk meningen, kan beter een mening hebben dan een flame counter flame.

Dat Blackwing lair eraankomt is erg leuk voor 2% van de wow wereld, zelf zou ik ook nog wel wat extra vijf tot tien man endgame instances hebben, in plaats van nog een guild raid spot. Ik snap dat je je hardcore gamers tevreden wilt houden, maar het gros van de mensen doet niet MC, maar doet eerder "normale" level 60 runs in groepjes van vijf tot tien. Strat, Scholo en BRS zijn leuk, maar ik heb liever daar meer toevoegingen dan dat er perse nu al een moltoncore twee aankomt.
ook die komen eraan zoals Zul'Gurub bijvoorbeeld.

edit: ik ben te langzaam :(

[ Voor 4% gewijzigd door robobeat op 11-07-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Ik zeg niks meer, moet kennelijk meer tijd besteden aan wow sites afstruinen op zoek naar info. Nieuwe instances, Yellow zeurt niet meer :p

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
in onze guild hebben we ook het probleem, te weinig man om MC enzo te doen... we moeten nog 7 mensen naar de 60 tillen en dan kunnen we UBRS gaan doen met 15 man (eindelijk) ik ben al meerdere malen met andere mensen er geweest en ik vind het een leuke instance....

We doen nu ook veel DM met 5 man.

In het begin had ik ook zo iets van, "een guild... wat heb je eraan???" maar om instances te doen met je guild is toch wel het leukste.... geen gezeik en gezeur.... iedereen weet wie wat moet doen en wat niet natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

kEv4h schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:24:
[...]

Tja, wat een probleem wordt met een levelcap raise is dat alle nieuwe lv60-ers zo'n ontieglijk groot voordeel op de oude lv60-ers hebben. Ik heb op t moment al ZOVEEL quests gedaan waar ik exp voor kreeg waar ik niets meer aan had omdat ik al 60 was. Al de nieuwe lv60-ers krijgen dan die exp en hebben er wel wat aan omdat ze toch kunnen doorlevelen tot lvlXX(wat t dan ook wordt)

Daarom denk ik dat Blizzard niet gewoon de cap omhoog gooit, maar dat 't echt hero-classes worden, en dat je dan alleen kan levelen (of hero-talentpoints krijgen, wat dan ook) dmv van speciale quests voor hero's. Op die manier zou 't eerlijk blijven :)
Ik denk dat dat idee het meest voor de hand ligt, alleen weet je natuurlijk nooit wat Blizzard uit de hoge hoed tovert. Het blijft maar speculeren he :Y)

quote]Yellow schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:16:

Dat Blackwing lair eraankomt is erg leuk voor 2% van de wow wereld, zelf zou ik ook nog wel wat extra vijf tot tien man endgame instances hebben, in plaats van nog een guild raid spot. Ik snap dat je je hardcore gamers tevreden wilt houden, maar het gros van de mensen doet niet MC, maar doet eerder "normale" level 60 runs in groepjes van vijf tot tien. Strat, Scholo en BRS zijn leuk, maar ik heb liever daar meer toevoegingen dan dat er perse nu al een moltoncore twee aankomt.[/quote]

Zowiezo houdt Blizzard ook rekening met spelers die geen MC of BLW kunnen doen, er zijn nog zat instances op de worldmap die gesloten zijn denk o.a. aan Zul'Gurrub 20 man raid instance, Caverns of Time, Grim Batol om er een paar te noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
HTT-Thalan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:42:
[...]

Het liefst had ik je een originele, sappige flame toegeworpen om op te kauwen, maar ik besloot dat niet te doen omdat de populatie van dit topic mij dan weer van het stichten van een flamewar zou betichten, zoals al eerder is voorgekomen.

De smiley doet daar niks aan af.
robberthino (ofzo) heeft wel gelijk Thalan, jij propt beetje heelveel smileys in je berichtjes, en in plaats van dit gewoon als gezonde kritiek op te vatten... ga jij aggresief gedragen.

Ofwel, iets minder smileys graag sommige mensen (ik inclusief) vinden veel smileys in berichtjes irritant, verder, als ik je berichten lees, ben ik blij voor je dat je zoveel plezier beleeft aan World of WarCraft, en ik lees ook met plezier dan je 'verhalen' maar soms pleur je er ook gigantische onzin in, dat ik dat even de grond in boor, soms met andere.
Maar verder, ga je gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Cyrus-The-Virus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:42:
in onze guild hebben we ook het probleem, te weinig man om MC enzo te doen... we moeten nog 7 mensen naar de 60 tillen en dan kunnen we UBRS gaan doen met 15 man (eindelijk) ik ben al meerdere malen met andere mensen er geweest en ik vind het een leuke instance....

We doen nu ook veel DM met 5 man.

In het begin had ik ook zo iets van, "een guild... wat heb je eraan???" maar om instances te doen met je guild is toch wel het leukste.... geen gezeik en gezeur.... iedereen weet wie wat moet doen en wat niet natuurlijk :P
Ook een Voice programma zoals Teamspeak of Ventrilo add veel toe aan teamplay. Maar ik kan je zeggen er is niets zo vet om met een guild onyxia voor de eerste keer af te maken. Kan niet wachten dat we Ragnaros nemen. Majordomo hebben we al verslagen maar we hebben nog nooit een echte "try" gedaan om Ragnaros te verslaan. Ik weet zeker dat er veel word af geschreeuwd als we Ragnaros verslaan.

[ Voor 46% gewijzigd door Arinen op 11-07-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:45:
[...]
Zowiezo houdt Blizzard ook rekening met spelers die geen MC of BLW kunnen doen, er zijn nog zat instances op de worldmap die gesloten zijn denk o.a. aan Zul'Gurrub 20 man raid instance, Caverns of Time, Grim Batol om er een paar te noemen. :)
In Caverns of Time zit de Bronze Aspect, deze draak staat bekend om het verzamelen van krachtige artifacts uit het verleden.. Verwacht dus maar geen casual instance in CoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

SiLaTroN schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:46:
[...]

robberthino (ofzo) heeft wel gelijk Thalan, jij propt beetje heelveel smileys in je berichtjes, en in plaats van dit gewoon als gezonde kritiek op te vatten... ga jij aggresief gedragen.

Ofwel, iets minder smileys graag sommige mensen (ik inclusief) vinden veel smileys in berichtjes irritant, verder, als ik je berichten lees, ben ik blij voor je dat je zoveel plezier beleeft aan World of WarCraft, en ik lees ook met plezier dan je 'verhalen' maar soms pleur je er ook gigantische onzin in, dat ik dat even de grond in boor, soms met andere.
Maar verder, ga je gang.
Bij de één zet een smiley de toon of 'mood' voor een hele post, en die van mij wisselt per zin.

Live with it :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Arinen schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:49:
[...]

Ook een Voice programma zoals Teamspeak of Ventrilo add veel toe aan teamplay. Maar ik kan je zeggen er is niets zo vet om met een guild onyxia voor de eerste keer af te maken. Kan niet wachten dat we Ragnaros nemen. Majordomo hebben we al verslagen maar we hebben nog nooit een echte "try" gedaan om Ragnaros te verslaan. Ik weet zeker dat er veel word af geschreeuwd als we Ragnaros verslaan.
ja, die keer kan ik mij inderdaad nog wel herinneren arinen (wij spelen samen in dezelfde guild, irl 2 zeer goede vrienden ook), ik zat te huilen aan mijn pc toen ze de eerste keer neer ging. EINDELIJK!!! Echt geweldig!!! Iedereen was blij. Hetzelfde met majordomo de eerste keer, blij dat hij neer was. Op naar Ragnaros!!! :P
hetzelfde zal zeer zeker gebeuren bij Ragnaros zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door robobeat op 11-07-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Ryceck

Constants and Variables

kEv4h schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:51:
[...]

In Caverns of Time zit de Bronze Aspect, deze draak staat bekend om het verzamelen van krachtige artifacts uit het verleden.. Verwacht dus maar geen casual instance in CoT ;)
Ik denk niet dat daar een aspect zit om te killen als je een beetje de geschiedenis kent :)
De aspects zijn zo ongeveer de forces die Azeroth bij elkaar houden, neem een aspect weg en de wereld dondert uit elkaar... Net als Blackwing overigens, die je ook nooit tegen zal komen of af kan maken :)

Aspects staan qua kracht boven alles (zelf boven arthas en consorten) dus ben maar niet bang dat je die tegenkomt in CoT :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Anoniem: 97943 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:17:
Ik zie nog steeds groepen van 30 tot 40 albion spelers perma-stunned worden afgeslacht door midgard. Dat was echt geen fun.
Vriend van me speelt nog steeds PvP, ze hebben het wat expansie chars weer voor mekaar. Warlocks zijn belachelijk sterk in PvP omdat ze al hun damage in ongeveer 1 burst doen, en daar nogal veel van kunnen doen. Hij is een Fire wiz, en vind sinds de introductie van Catacombs weinig meer aan PvP, terwijl 'ie dat echt super vond.
HellPunk schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:06:
Zo veel end-game content is er niet. Ik speelde 't al toen Atlantis nog niet uit was, en toen was Caer Sidi de enige end-game content. Ik vond Atlantis leuk hoor, maar niet bijzonder boeiend. Catacombs heb ik nog niet gezien, schijnt leuk te zijn. Ik heb tijden DAoC gespeeld, maar WoW is IMHO buitengewoon veel beter uitgedacht. Kwa WoW is een van de grootste voordelen dat beide kanten dezelfde classes hebben (op 1 na), en PvP veel minder snel ongebalanceerd raakt. Verder vind ik de Quests ook veel leuker, en is een Ice-wiz AC group niet de 'enige' manier om te levelen.

DAoC is compleet leeg gelopen, praktisch m'n hele guild daar speelt nu WoW, zegt ook wel een hoop dat ze nu servers aan het samenvoegen zijn denk ik.

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 11-07-2005 16:10 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
robobeat schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:02:
[...]

ja, die keer kan ik mij inderdaad nog wel herinneren arinen (wij spelen samen in dezelfde guild, irl 2 zeer goede vrienden ook), ik zat te huilen aan mijn pc toen ze de eerste keer neer ging. EINDELIJK!!! Echt geweldig!!! Iedereen was blij. Hetzelfde met majordomo de eerste keer, blij dat hij neer was. Op naar Ragnaros!!! :P
hetzelfde zal zeer zeker gebeuren bij Ragnaros zelf.
ik zit inderdaad op TS met een aantal van de guild, niet iedereen, een hele zooi engelse (en die zitten op vent.), er word ook bijna niks in party/raid chat getypt, we weten allemaal wat we moeten doen... de enige texten die je ziet is als we het anders gaan doen dan normaal... en natuurlijk de loot verdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ryceck schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:03:
[...]

Ik denk niet dat daar een aspect zit om te killen als je een beetje de geschiedenis kent :)
De aspects zijn zo ongeveer de forces die Azeroth bij elkaar houden, neem een aspect weg en de wereld dondert uit elkaar... Net als Blackwing overigens, die je ook nooit tegen zal komen of af kan maken :)

Aspects staan qua kracht boven alles (zelf boven arthas en consorten) dus ben maar niet bang dat je die tegenkomt in CoT :)
Misschien komt die er niet in om te killen, dunno.
De naam van de instance doet natuurlijk wel vermoeden dat de Bronze Aspect er zit. Als je de plek van binnen hebt gezien dan zal je weten dat 't heel erg groot binnen is (makkelijk groot genoeg voor een goede raid)
Al met al zijn er genoeg redenen om te denken dat er iets behoorlijk krachtigs binnen te vinden is, killable of niet.

Maargoed, speculatie FTW ik zal er idd goed naast kunnen zitten :P
Er zijn een hoop discussies over geweest tho en een hoop mensen denken 't zelfde als ik :)

Edit: En dat ze echt wat kracht boven alles staan.. Tja.. Deathwing bv kon Ragnaros niet doodkrijgen, en 't lijkt erop dat 't Blackwing wel gaat lukken.. Terwijl Blackwing geen aspect is en Deathwing wel =P

[ Voor 11% gewijzigd door bcd87 op 11-07-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:24:
Persoonlijk vermoed ik dat het zo iets als het ML systeem in DAoC wordt. Hoop wel dat ze het artifacts deel dan even achterwege laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

euhm, blackwing's lair is toch de lair van de vader van Nefarius wat weer de broer is van onyxia?

Deathwing is volgens mij een hele andere draak? :P

Dus ook al heet het blackwing's lair, het is niet blackwing zelf die daar rond zwerft..

[ Voor 25% gewijzigd door Wiebbe op 11-07-2005 16:16 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:16:
euhm, blackwing's lair is toch de lair van de vader van Nefarius wat weer de broer is van onyxia?

Deathwing is volgens mij een hele andere draak? :P

Dus ook al heet het blackwing's lair, het is niet blackwing zelf die daar rond zwerft..
Deathwing is de vader van Blackwing en Onyxia, Blackwing is dus 't grotere en sterkere broertje van Onyxia.
Als 't goed is hoor, correct me if i'm wrong =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Ik vind twee tot drie uur in een instance meestal meer dan genoeg. Meer tijd heb ik eigenlijk nooit voor WOW op een avond, wat in een zeker opzicht wel jammer is, maarja zo zijn er meer mensen. Instances met meer dan tien mensen kosten dus voor mij echt teveel tijd qua organisatie. In een weekend wil ik nog wel een meesleurd worden naar UBRS, maar MC teveel tijd (DKP anyone). Leuke drops ongetwijfeld, dikke instance, maar niet te doen voor mij qua tijd.

Guilds zijn iederdaad leuk. Voegt alleen maar een groter sociaal aspect toe aan het spel. Afhankelijk van het type guild waar je inzit kun je veel lol hebben. Moet wel een guild hebben die past bij je speelstijl. Kan prima WOW spelen zonder guild, maar met kan ook en is wel iets leuker ;)

Anyhoo, ik moet nog zien of er meer "casual" instances bijkomen, als dat niet zo is, kan ik vast wel weer mijn andere verslavingen terugvinden en daarmee doorgaan.

Een smiley...

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Yellow|A schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:21:
Ik vind twee tot drie uur in een instance meestal meer dan genoeg. Meer tijd heb ik eigenlijk nooit voor WOW op een avond, wat in een zeker opzicht wel jammer is, maarja zo zijn er meer mensen. Instances met meer dan tien mensen kosten dus voor mij echt teveel tijd qua organisatie. In een weekend wil ik nog wel een meesleurd worden naar UBRS, maar MC teveel tijd (DKP anyone). Leuke drops ongetwijfeld, dikke instance, maar niet te doen voor mij qua tijd.

Guilds zijn iederdaad leuk. Voegt alleen maar een groter sociaal aspect toe aan het spel. Afhankelijk van het type guild waar je inzit kun je veel lol hebben. Moet wel een guild hebben die past bij je speelstijl. Kan prima WOW spelen zonder guild, maar met kan ook en is wel iets leuker ;)

Anyhoo, ik moet nog zien of er meer "casual" instances bijkomen, als dat niet zo is, kan ik vast wel weer mijn andere verslavingen terugvinden en daarmee doorgaan.

Een smiley...
Zoek een casual guild :)
Serieus, 2 tot 3 uur per avond kan echt wel genoeg tijd zijn. Sterker nog, met 2 a 3 uur per avond zal je MC gewoon kunnen clearen in de 6 dagen die je hebt voor een reset. 't Zal alleen wat langer duren voordat jullie 't onder de knie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

evilpin0 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:57:
[...]

Ik weet me plaatsje precies in zowel pvp als in instances :) bij instances komt alleen weinig "tackish" vermogen aan de pas, gewoon alle mobs een voor een sunderen en revange spammen en snel intercepten als een caster wordt aangevallen. Het enigste moeilijke is om in te schatten wanneer je retali, shield wall, challiging shout gebruikt.
Pvp gaat veel dieper voor war, vooral tegen casters. Mages en druid zijn me favoriet :)
kan wel merken dat je "pas" 57 bent als jij denkt dat er in instances weinig tactisch vermogen bij komt kijken en veel meer bij pvp. En ik wil jou wel eens tegen een mage zien vechten ;)
En als jij een tryout in moltencore bij een guild wilt doen moet je toch echt wel 60 zijn met een behoorlijke gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ik zet ook mn vraagtekens bij het verhogen vand e lvl caps. Stel je kan lvl 80 oid worden, dan is Molten Core geen enkel probleem meer, de epic boss loot wordt gefarmed en epics zijn ineens niet zo epic meer...

Om de waarde van epic + items hoog te laten zal alleen lvl cap verhogen geen oplossing zijn, dan zullen de min lvl's voor molten core etc ook omhoog moeten, en om je WEER naar molten core te lvlen nadat je er op lvl 60 al geweest bent zit ook niemand op te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
HTT-Thalan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:01:
[...]

Bij de één zet een smiley de toon of 'mood' voor een hele post, en die van mij wisselt per zin.

Live with it :9
Ik leef er ook mee, maar je moet ook begrijpen dat sommige mensen smileys hinderlijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hydra schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:15:
[...]

Persoonlijk vermoed ik dat het zo iets als het ML systeem in DAoC wordt. Hoop wel dat ze het artifacts deel dan even achterwege laten :)
Leuk dat je er over begint :)

vandaag toch nog 2 DaoC Platimun editions USA bemachtigd _/-\o_
Morgen komen ze binnen... ik ga waarschijnlijk overstappen op DaoC vanwege betere PvP systeem... :)

Wow ruled ook en blijft ook...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

SiLaTroN schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:38:
[...]

Ik leef er ook mee, maar je moet ook begrijpen dat sommige mensen smileys hinderlijk vinden.
Duly Noted :')

- edit -

And stricken from the record :')

Het is natuurlijk wel een forum. Smiley's zijn gemeengoed. De één wat meer dan de ander. Zie mijn posts als een bron van levendigheid en een bewijs van de aanwezigheid van een zekere onbalans in mijn dopaminegehalte :P

[ Voor 38% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-07-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
ReCreator schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:44:
[...]

Leuk dat je er over begint :)

vandaag toch nog 2 DaoC Platimun editions USA bemachtigd _/-\o_
Morgen komen ze binnen... ik ga waarschijnlijk overstappen op DaoC vanwege betere PvP systeem... :)

Wow ruled ook en blijft ook...
Keertje flink "zergen" in Altarac Valy is toch ook leuk :P. Ik moet zeggen het is alles wat ik had verwacht. Alleen vind ik het wel heel erg jammer dat er zoveel guards zijn. Ik bedoel dat er een paar zijn geen probleem, maar er zijn soms momenten dat je niet weet tegen wat je aan het vechten bent. Hoop dat ze in de nieuwe patch de guards toch wel iets gaan verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

kEv4h schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:25:

Serieus, 2 tot 3 uur per avond kan echt wel genoeg tijd zijn. Sterker nog, met 2 a 3 uur per avond zal je MC gewoon kunnen clearen in de 6 dagen die je hebt voor een reset. 't Zal alleen wat langer duren voordat jullie 't onder de knie krijgen.
Zit in een casual guild mr.sarcasm (insert vriendelijke smiley) ... maarja met twaalf level 60's kom je er niet en guilds met meer dan 40 level 60's (vier op mijn server) zijn niet echt casual op dit moment. Tenminste ik vind niet dat ze casual zijn. Met een guildmerge gaat het casual er van af en dat willen we niet echt als guild zijnde.

Kijk wel, nog twee en een halve week wachten en ik zit met m'n luie kont op Koh Pha'ngan voor een maandje en wanneer ik terug ben zal de guild helemaal level zestig zijn en me wel meesleuren naar MC of iets leuks dat er dan uit is. Kunnen we kijken of het de eerste keer is zes dagen kunnen schoonvegen ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 51661 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:29:
Ik zet ook mn vraagtekens bij het verhogen vand e lvl caps. Stel je kan lvl 80 oid worden, dan is Molten Core geen enkel probleem meer, de epic boss loot wordt gefarmed en epics zijn ineens niet zo epic meer...

Om de waarde van epic + items hoog te laten zal alleen lvl cap verhogen geen oplossing zijn, dan zullen de min lvl's voor molten core etc ook omhoog moeten, en om je WEER naar molten core te lvlen nadat je er op lvl 60 al geweest bent zit ook niemand op te wachten...
Maar goed er komen dan ook weer hogere level instances, waar je ook hogere level gear mag verwachten. Dus denk dat dat probleem zo verholpen zou kunnen zijn, want er is toch een derde continent, dat zal dan voor 60+ kunnen zijn.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tja, maar op het begin waren blauwe items van lvl zoveel-en-dertig ook heel bruut, maar nu als lvl 60 farm ik ze bij het leven in SM :+

Dat zal je altijd zien, lowlvl items stellen weinig meer voor op hogere lvls. Maarja, het gaat er om dat epics voor hun lvl heel goed zijn, niet dat ze absoluut gezien het beste zijn. Zo heb je ook epics van < lvl 50. Ik heb zelf een epic lvl 42 als weap bijv. Tja, op lvl 60 niet zo koel meer :P Maar als er een hogere lvl cap komt, verwacht ik ook nieuwe gebieden en items. Tja, dan is Lawbringer of Judgement misschien niet meer het beste bij lvl 70, nja, dan komt er toch gewoon een leuke Demonsmite set ofzo :+ Forsaken's Bane set klinkt ook wel bruut voor een paladin :P

Kvind het dus geen argument dat de high end items van nu dat dan niet meer zouden zijn. Jij kan nu toch ook met een groepje lvl 60s Scarlet Monestary farmen, die superior items zijn dan ineens niet zo superior meer ;)

Maar er moeten dus wel nieuwe areas & items komen, wil een hogere lvl cap lukken.

[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 11-07-2005 16:57 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik verwacht eerlijk gezegd dat er een soort wereld wordt toegevoegd, maelstrom, of via de black portal, en dat je daar je level kan verhogen, maar dat dat geen invloed heeft op Azeroth. Zou de enige logische en goede mogelijkheid zijn om de levelcap te verhogen (imo)

Gisteren meer dan 8 uur in MC geweest, onze eerste guild only run. Was in het begin een beetje een zooitje omdat niet iedereen wist wat ze moesten doen (hoop mensen voor het eerst in MC) en we de timers voor de dog's niet helemaal lekker hadden lopen. Maar toch nog Lucifron doodgekregen, en Magma 3 keer geprobeerd. We hadden toen alleen nog maar 35 man over, en maar 2 tranq shots. Volgende keer gaat hij in 1 keer neer. (Onze eerste try was 6 whipes, 2e keer was ie in 1 keer finished). Ik heb ook tranq shot gewonnen :)

/edit

uit verveling ook begonnen met een UD rogue op kor'gall, en ik durf het bijna niet te zeggen maar het is best fun :D heb nu 6 chars, waarvan ik er met 3 aan het levelen ben.

lvl 60 dwarf hunter, lvl 23 gnome warlock, lvl 3 NE druid, lvl 12 UD rogue, lvl 1 orc shaman en een lvl 1 tauren warrior

[ Voor 11% gewijzigd door lex op 11-07-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

fixxx schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:56:
[...]
uit verveling ook begonnen met een UD rogue op kor'gall, en ik durf het bijna niet te zeggen maar het is best fun :D heb nu 6 chars, waarvan ik er met 3 aan het levelen ben.

lvl 60 dwarf hunter, lvl 23 gnome warlock, lvl 3 NE druid, lvl 12 UD rogue, lvl 1 orc shaman en een lvl 1 tauren warrior
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik mijn rogue gear zal vendorren en het geld naar mijn lock sturen. Ik heb echt geen zin meer in de rogue, maar hij kan misschien ooit nog eens van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Waarom in hemelsnaam die level 1's vermelden? Zelfde geldt voor die level 3, dat kost welgeteld 20 minuten ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

HTT-Thalan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:05:
[...]

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik mijn rogue gear zal vendorren en het geld naar mijn lock sturen. Ik heb echt geen zin meer in de rogue, maar hij kan misschien ooit nog eens van pas komen.
Het enige waar ik mijn rogue nog voor gebruik is om af en toe rich thorium veins te farmen voor arcane crystals, het geld dat ik daarmee verdien stuur ik naar mijn priest.

Zonde om je gear te verkopen, denk niet dat je er heel erg veel voor zal krijgen en mocht je ooit je rogue weer willen gebruiken dan is het toch wel handig als je niet weer goede gear bij elkaar hoeft te gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[...]

Ik verwacht eerlijk gezegd dat er een soort wereld wordt toegevoegd, maelstrom, of via de black portal, en dat je daar je level kan verhogen, maar dat dat geen invloed heeft op Azeroth. Zou de enige logische en goede mogelijkheid zijn om de levelcap te verhogen (imo)

...
Ik dacht dat de dark portal voor de expansie was bedoeld... :)

Trouwens ook ooit een filmpje gezien dat iemand op een illegale server door de poort kon en
ook ergens in een mooie wereld uit kwam...

Heel apart...

Maar was dacht ik expansie.. misschien zit er een klein stukje al in...

Trouwens ook pas een Tauren begonnen op Dragonmaw... genaamd "Skinnable" :P
Vond em wel leuk die naam :P

[ Voor 8% gewijzigd door ReCreator op 11-07-2005 17:15 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Daar zul je als je ooit weer een rogue wilt spelen spijt van hebben. Je gear zal tussen de 10 en 20 gold max opleveren? Tien gold kun je met je rogue binnen een paar uur farmen en dan naar je warlock toesturen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Ik heb ook een stuk of 7, 8 chars, maar geeneen onder de lvl 10 en maar 3 boven de lvl 20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Hydra schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:07:
[...]

Waarom in hemelsnaam die level 1's vermelden? Zelfde geldt voor die level 3, dat kost welgeteld 20 minuten ofzo :D
een level 1 heb ik binnen de minuut geleveld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ik ben vrijdag ook een Orc warriortje begonnen, hijs nu toch al fijn lvl 20 na een weekendje doorlevellen. Lachen weer, de newbie party's in Wailing Caverns meemaken. Gelukkig leverde het "ik heb een level 60 verhaal" toch wat respect op dus we zijn redelijk makkelijk door de instance gewandeld. Crash ik natuurlijk 2 seconden voor Serpentis doodgaat en kan ik 'm niet looten, en net voor Cobrahn brak de party op vanwege het faggot <-> gay gescheld dat om de een of andere reden werd uitgevochten tussen de shaman en de druid. Vanavond maar weer es proberen, anders gewoon een van m'n level 60 vriendjes lenen voor een half uurtje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 11-07-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 85278 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:20:
een level 1 heb ik binnen de minuut geleveld :Y)
Dan doe je d'r nogal lang over, ik doe daat precies 0 seconden over. Als ik dat extrapoleer heb ik ook 0 seconden nodig om op level 60 te komen. Hmm :)

Ik zal wel 'es een lijstje met alts posten trouwens, ik heb in totaal zo'n 10 characters en deze zijn volgens mij allemaal hoger dan level 5.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 11-07-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Even een vraagje...

Nav dit:
Additionally, Area of Effect spells will not activate PvP. This means that if a player of the opposing faction with PvP enabled walks into your AoE spell effects while you are fighting monsters, your spell will not damage them and activate PvP for you. If your PvP flag is already on, your AoE spell will damage enemy players (those with PvP enabled) as normal.
Ik was gister met een kameraad de quest "the princess trapped" aan het doen. We moesten wat monstertjes hakken. Wij zijn alliance en stonden gewoon op pve, maar er was een stukken hogere level undead warrior die de hele tijd tussen ons en de monster in ging staan terwijl we aan het hakken waren.
Voorzover ik had begrepen was het onmogelijk voor hem ons aan te vallen (hij was geel btw), dus ik deed gewoon wat ik normaal ook doe, rend, thunderclap etc. Toen opeens viel hij me aan en was ik uiteraard dood.

Ik was gewoon 1 monster aan het aanvallen dus ik klikte niet per ongeluk op die gast ofzo.
Volgens mijn kameraad moest ik hem per ongeluk hebben aangeklikt en dan aangevallen, maar ik weet echt 100% zeker dat dit niet zo was.
Hij was iig bloedirritant door de hele tijd tussen ons en die monsters heen en weer te rennen.
Maar ik ben dus benieuwd of dit door mijn thunderclap kwam en of anderen ook wel eens zoiets hebben gehad.

Vervelende gast was het. :(

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:52
asmoday schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:26:
Even een vraagje...

Nav dit:
[...]

Ik was gister met een kameraad de quest "the princess trapped" aan het doen. We moesten wat monstertjes hakken. Wij zijn alliance en stonden gewoon op pve, maar er was een stukken hogere level undead warrior die de hele tijd tussen ons en de monster in ging staan terwijl we aan het hakken waren.
Voorzover ik had begrepen was het onmogelijk voor hem ons aan te vallen (hij was geel btw), dus ik deed gewoon wat ik normaal ook doe, rend, thunderclap etc. Toen opeens viel hij me aan en was ik uiteraard dood.

Ik was gewoon 1 monster aan het aanvallen dus ik klikte niet per ongeluk op die gast ofzo.
Volgens mijn kameraad moest ik hem per ongeluk hebben aangeklikt en dan aangevallen, maar ik weet echt 100% zeker dat dit niet zo was.
Hij was iig bloedirritant door de hele tijd tussen ons en die monsters heen en weer te rennen.
Maar ik ben dus benieuwd of dit door mijn thunderclap kwam en of anderen ook wel eens zoiets hebben gehad.

Vervelende gast was het. :(
Duidelijk door de thunderclap, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Hydra schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:07:
[...]

hehe, ik heb ze aangemaakt ;) en ben van plan ze nog te gaan levelen, heb een redelijk bewuste keuze gemaakt qua chars. Heb een lvl 15 human mage gehad, die heb ik gedelete, vond haar irritant, net als mn lvl 21 Tauren druid, maar dat was meer omdat ik die server irritant vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

Anoniem: 114195 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:21:
Ik ben vrijdag ook een Orc warriortje begonnen, hijs nu toch al fijn lvl 20 na een weekendje doorlevellen. Lachen weer, de newbie party's in Wailing Caverns meemaken. Gelukkig leverde het "ik heb een level 60 verhaal" toch wat respect op dus we zijn redelijk makkelijk door de instance gewandeld. Crash ik natuurlijk 2 seconden voor Serpentis doodgaat en kan ik 'm niet looten, en net voor Cobrahn brak de party op vanwege het faggot <-> gay gescheld dat om de een of andere reden werd uitgevochten tussen de shaman en de druid. Vanavond maar weer es proberen, anders gewoon een van m'n level 60 vriendjes lenen voor een half uurtje ;)
Je wil gewoon net zo stoer zijn als mijn warrior 8)
Grts Ardy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Laurenzzz schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:35:
Duidelijk door de thunderclap, ja.
Nee, AoE spells doen helemaal niks op PvP enabled personen als je niet zelf PvP enabled bent. Hij zal 'em wel perongeluk getarget hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Laatst online: 21:20
Ik heb WoW geinstalleerd met een fake Credit Card nummer, ik was van plan om Prepaidkaarten te gaan kopen, maar ik vind het echt waanzin om meteen al bij aankoop van het spel zelf nog eens 30 euro extra te moeten neertellen om gebruik te kunnen maken van de gratis 30 dagen die al bij het spel zelf zit.

Maar da's mijn vraag niet. Ik heb het nu een week of 2, en kan ik nu mijn "credit card subscription" stopzetten en dan nog steeds doorgaan met de rest van mijn 30 gratis dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 15:28
mensen,

ik ben begonnen met een priest meisje (genaamd Blondje :> :+ op Emerald Dream)

nu ben ik lvl 11.. en vraag ik me af, wat ik het meest tactische kan doen.. zal ik holy of dark gaan..? ik wil zorgen dat ik de vijanden dood heb, voordat ze mij kunnen bereiken..

ik ga uit van dark.. welke talents moet ik dan gebruiken, en in welke volgorde..? (welke verhogen onder de N dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:30
je kan het beste van level 10 tot 59 shadow-specced zijn, en op level 60 respeccen naar holy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
Waarom geen shadow? Ik heb nog nooit een darkpriest gezien, maar dat is mijn ding.

tot lvl 50+ kan je best shadow gaan, daarna "moet" je gewoon holy gaan...
edit. deel 40 over 2 min :P

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 11-07-2005 20:15 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 00:18
Zo da's een tijd geleden :P

Kan iemand hier een us account/key ruilen voor een eu account/key?

Ik heb hier nog een ongebruikte eu key (met gratis maand) en wil graag een us key. Blizzard wil hem niet omgooien. Van Us naar Eu kan wel, maar andersom niet :(
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.