Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.590 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

leuk, aleen de procs kan wel onhanidg zijn, bvb UBRS instance, 1sapped en 1sheeped, als die shield proct can zijn die dmg-ed, en ja dan zijn ze niet meer sheeped/sapped!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Crowmeister schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:19:
[...]

Mja is een beetje een butt-shield. Gaat zo snel kapot als je een avondje een in instance zit. Stond ergens (misschien wel op Thott) uitgelegd, berekend, hoe snel dat shield naar zijn grootje ging. En dat was veel te snel.
Hij gaat erg snel kapot ja, een pala uit de guild heeft em en die zei dat al
Ik ga zelf dan ook voor de Drillborer Disk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:10

MaDLiVe

.-Observer-.

"snik" heb woensdag de game gekocht maar het loopt echt uit op een teleurstelling. Er zijn echt ontzettend weinig low lvl characters waarmee je samen kunt questen. Al mijn 'vrienden' zitten al op lvl 50/60 en willen/kunnen me niet helpen met quests. Ik loop echt uren te zoeken en te wandelen. Een dag of 2 is dat leuk maar op een begeven moment begint dat te vervelen.

Wat ik ook jammer vind is dat in quest slecht is aangegeven waar je naartoe moet. Soms staat dat vermeld maar vaak ook niet. Dan ben je lang bezig met zoeken en heen en weer lopen. (als je quest completed is moet je ook maar weten naar wie je terug moest, en als je dan in de buurt komt wordt het aangegeven met een goude stip op je map). Dat had beter gekund.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Moet het allemaal voorgekauwd worden dan ?? Ik zou zeggen zoek naar iemad van gelijk level, en whisper gewoon of je samen kunt questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:10

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 61797 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:54:
Moet het allemaal voorgekauwd worden dan ?? Ik zou zeggen zoek naar iemad van gelijk level, en whisper gewoon of je samen kunt questen.
Voorgekauwd is overdreven maar wat directer in de richting is prima. Verder zijn er weinig mensen van mijn lvl, dus is het samen questen wat lastig.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 20:41
typ /who dan zoekt hij rond jou level en dan vragen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:27

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:07:
[...]

Jammer dat ik niet mee kon :(

WIE heeft die formula :D Dat is een van de dikste enchants die er zijn :D. Heb jij hem? :) Grats iig!
Priest genaamd Regatta die mee was (NC-member) won de enchant :(
Maar die heeft nu ook al gelijk 25 bestelling geloof ik :D Alle druids, paladins en priests gilden gelijk dat regatta mag beginnen met enchanten :p

Ik wil er iig wel eentje hebben op me Gift of the elven Mage (alstie ooit nog voor me dropt :P )

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaDLiVe schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:00:
[...]

Voorgekauwd is overdreven maar wat directer in de richting is prima. Verder zijn er weinig mensen van mijn lvl, dus is het samen questen wat lastig.
www.thottbot.com staat van elke quest exact waar het is, en ik kan me niet voorstellen dat je niet 1 of 2 mensen kunt vinden om mee samen te spelen, of je zit op een lege realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Vreemd, ik probeer een vraag te sutren via Blizzard, maar hij blijft hangen op mijn mail-adres, die echt wel klopt. 'Can't submit' bla bla bla.

Anyways, ik wil 2 maanden stoppen, vanwege vakantie en de hitte (die ongetwijfeld weer gaat komen) ..... gewoon cancel account en over 2 maanden weer enabelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:16
Net mijn eerste epic ooit : )

http://www.thottbot.com/?i=5958

op bloodscalp btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 19:02
Best netjes :)
Ik ben nu ook een warrior begonnen, maar ik ehb het nog niet helemaal onder controle denk ik, aggro houden lukt mij echt voor geen meter. Nu heb ik al wel die defensive stance, ben bijna lvl 13.

Het komt misschien nog wel, maar ik vind warrior nu al veel ingewikkelder dan mage/paladin.
Ik lvl em eigelijk puur voor de proffessions, dat gaat nu ook al redelijk goed.

Ik heb het een paar dagen geleden ook gevraagd maar: Weet iemand een goede richtlijn hoe je prijzen vast kan stellen voor enchants? Ik zie veel enchanters met de dezelfde enchants, en die prijzen verschillen echt enorm, hoe dat zo?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aflevering 7gaat over wow, echt fun _/-\o_

http://www.purepwnage.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Haha, hij is erg lache! :D _O_

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:46

DinX

Motormuis

Op Burning Legion wil er precies iemand een statement maken :p

http://users.skynet.be/DinX/lol.avi :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
DinX schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:01:
Op Burning Legion wil er precies iemand een statement maken :p

http://users.skynet.be/DinX/lol.avi :+
Duurde ff voordat ik hem door had. Hij is echt grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 08-06 15:46

DinX

Motormuis

DarkJedi schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:06:
[...]

Duurde ff voordat ik hem door had. Hij is echt grappig :)
Ik snapte hem ook niet in het begin. Ben er al een paar keer voorbij gelopen maar nooit echt op gelet. Heb hem/ze hetook zien maken. Springen ze van de toren af. Maar nu er veel meer lagen mooi op een rijtje zag ik het 8)7

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MaDLiVe schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:49:
"snik" heb woensdag de game gekocht maar het loopt echt uit op een teleurstelling. Er zijn echt ontzettend weinig low lvl characters waarmee je samen kunt questen. Al mijn 'vrienden' zitten al op lvl 50/60 en willen/kunnen me niet helpen met quests. Ik loop echt uren te zoeken en te wandelen. Een dag of 2 is dat leuk maar op een begeven moment begint dat te vervelen.

Wat ik ook jammer vind is dat in quest slecht is aangegeven waar je naartoe moet. Soms staat dat vermeld maar vaak ook niet. Dan ben je lang bezig met zoeken en heen en weer lopen. (als je quest completed is moet je ook maar weten naar wie je terug moest, en als je dan in de buurt komt wordt het aangegeven met een goude stip op je map). Dat had beter gekund.
slecht aangegeven in quests waar je naartoe moet? bijna altijd staat gewoon heel duidelijk in welke richting je moet zoeken (noordwesten van x bijvoorbeeld) en al helemaal in het begin. zou niet weten hoe ze het makkelijker zouden kunnen beschrijven :?. als je nu al moeite heb met het vinden van de juiste plek krijg je het later nog lastiger denk ik dan krijg je toch wat meer 'vage' quests.

had vandaag echt een geweldige run in maradaudon. lvl 53 warrior, 50 mage, 52 mage, 50 hunter en ik (51 druid). we gingen er echt als een mes door de boter doorheen. had nog 3 quests over en allemaal gefinished. 2 mooie rare items voor mij en voor de rest landslide, princess en die croco boss gekilled en maar 1 keer dat de hele party uitgemoord was. de warrior kende maraudon en alle quests op zn duimpje en als iedereen dan ook gewoon goed luistert naar één persoon gaat het gewoon perfect. denk trouwens ook dat de samenstelling van een party veel belangrijker is dan de lvls. was al eens eerder geweest met een lvl 60 rogue en 55 hunter en werden toen gewoon paar keer gewiped op onze weg naar de princess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hehe vanavond weer een leuk geintje uitgehaald..
Een servant of alistarj helemaal naar SW gepulled. Deze mobs kan je alleen op een speciale manier doodmaken (door een kristal te slopen als ze low on HP zijn). Anyway, die mob dus helemaal naar de king's room getrained.. resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/servant_lol.jpg

Nu hoorde ik alleen dat je er gebanned voor kan worden :(
Hopen dat ik morgen nog kan inloggen dus... ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op zondag 10 juli 2005 @ 02:19:
Een servant of alistarj helemaal naar SW gepulled. Deze mobs kan je alleen op een speciale manier doodmaken (door een kristal te slopen als ze low on HP zijn). Anyway, die mob dus helemaal naar de king's room getrained.. resultaat:

[afbeelding]

Moet je maar niet zo stom zijn. :+
Eindelijk me Whitemane's chapeau uit SM, 8 runs voor gedaan, zucht.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?134326
3 Blue items uit SM, tis wel mooi geweest. Ik ga morgen(vandaag eigelijk) even een groepje zoeken voor razorfen downs, een belt die daar dropped is ook wel :9~
http://www.thottbot.com/?i=6247

Hopen dat ik wat lvl 60's mee kan krijgen, heb ik met sm ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

kEv4h schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:43:
[...]

Hij gaat erg snel kapot ja, een pala uit de guild heeft em en die zei dat al
Ik ga zelf dan ook voor de Drillborer Disk :P
kans dat je die krijgt is wel klein ;)

dit shield is redelijk makkelijk te halen en is best goed voor een non epic tank shield (als het niet het beste tank shield is voor een warrior, naast alle epic zooi)
[Barrier Shield]

en op dezelfde plek haal je ook deze (die er erg vet uit ziet btw :9~) die erg goed is voor een paladin als die veel healt.
[Observer Shield]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 21:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

YES!! Eindelijk level 60 :D

Nu maar beginnen met eindeloos grinden en epics farmen... hopen dat het leven na 60 een beetje leuk blijft.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wiebbe schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:11:
[...]

kans dat je die krijgt is wel klein ;)

dit shield is redelijk makkelijk te halen en is best goed voor een non epic tank shield (als het niet het beste tank shield is voor een warrior, naast alle epic zooi)
[Barrier Shield]

en op dezelfde plek haal je ook deze (die er erg vet uit ziet btw :9~) die erg goed is voor een paladin als die veel healt.
[Observer Shield]
Mwhoah valt best mee, 2 tanks van de guild hebben hem al en ik ben next in line ;)
Draconian Deflector is trouwens beter dan Barrier shield IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:25

GG85

.......

Het is zeker niet mogenlijk om tussen verschillende servers te mailen?
Ik ben namelijk een aantal weken geleden begonnen op een duitse RP server met een paladin maar ben gisteren toch maar op Bloodfeather (ENG PVP) met een Nightelf (Mirrorman voor degenen die me willen spreken ingame :)) begonnen.
Grootste probleem is niet eens zozeer de geldnood maar vooral de bagage ruimte! benje net lekker bezig is je inventory vol, ik wil gewoon wat bags van de ene naar de andere server mailen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2024

Hastur

I stink, therefore I am

Als je niet bij ons komt spelen, moet je ook niet zeuren. :P Zowel op Emerald Dream als op Kor'gall worden er low lvl secondaries gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wiebbe schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:11:
[Observer Shield]
Ziet er idd erg koel uit, maar voor een healerdin is imo Rhombeard Protector of Gizlock's Hypertech Buckler beter. De eerste heeft meer int & meer spirit, de 2e minder int & geen spirit, maar die 4m/5s is wel zo prettig bij erg lange boss encounters waar een paladin continu healt. Itt spirit werkt dat namelijk wel tijdens casten. En dan nog een spirit enchant er op gooien. Als je 5 mins in combat bent geeft die regen je 120 mana extra, dat is dus beter dan de intellect extra die de andere shields je geven. En als je volcontinu healt, dan helpt je spirit weinig. Nu is 120 mana niet echt veel, maar toch weer een extra flash heal ;) En ik heb wat andere mana regen gear, Ring of Demonic Guile (, kga binnenkort nog een 2e halen) en Chitinous Plate Legguards. Erg prettig imo :)

Ik vind het btw hoogst irritant dat sommige enchants gewoon niet bestaan :P Ik wil gewoon overal +mana regen of +healing of +int of +sp opi kunnen plakken :+

Voor PvP & solo-werk is imo Sacred Protector met een sta enchant het best. Maarja, ligt allemaal nogal aan je build natuurlijk. Sommige paladins gebruiken geen schild. Er zijn maar weinig redenen die ik daar goed genoeg voor acht, maar een is de Hammer of the Grand Crusader. Zeker met een healing enchant is dat echt een mooi ding! Die stats haal je niet eens met schild en weap. Maarja, ik wil mana regen, dus ik gebruik wel m'n Hypertech Buckler + spirit samen met een Hammer of Grace met int enchant of healing enchant.

Ik heb hier btw epix buiten beschouwing gelaten, maar ik hoop dat Ragnaros binnenkort mij teh epix giev ^^ en dan wel Mallistar's Defender.

Wat een helm betreft... Ik zit nogal te twijfelen tussen m'n Lightforge Helm, m'n Helm of Exile (boeiend dat het mail is met weinig armor, de stats zijn handig :P) of m'n Whitesoul Helm :'( Iemand raad? Ze hebben zo allemaal hun handigheidjes.

Als ik verder foutjes maak in m'n verhaaltje, please tell me ^^ Nooit te highlvl om noob te zijn :+

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 10-07-2005 11:55 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 15:25

Had je beter op een andere server kunnen beginnen mayb, zoals low populated waar nog meer mensen op moeten beginnen. Sowieso zijn er genoeg mensen die ook nu nog beginnen of overnieuw een character maken, ik zie bijv genoeg mensen van mijn lvl? En ik ben slechts lvl 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110540

Anoniem: 110540 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:38:
[...]

firmware update heb ik ook al gedaan, ik heb zelfs de nieuwe erop gezet die nog niet op de site staat maar wel op hun ftp server.

niemand die toevallig een hacked firmware weet voor de WAG54G ver. 1?
Voor degene die ook een WAG54G ver.1 hebben en regelmatig disconnects en connection problems hebben in spelen als WoW en Battlefield 2, upgrade de firmware naar 1.03 beta 4. Hier te vinden, je moet je wel even registreren.

ik dacht laat het even weten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 110540 op 10-07-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50

BrZ

Ryceck schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 11:33:
* Dikke tank ring (200 armor, +20 stam, +15 defense)
Niet overdrijven, het is maar 110 armor en 8 defense ;)

(ja, ik heb 'm zelf ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even ee vraagje tussedoor btw, ik zit nu i een guild dat heel leuk is om te levelen, maar als je bv een groep of raid nodig hebt om instace te doen zijn er gewoon te weinig (active + gelijjke lvl) membes online. Nu is het gewoon niet mogenlijk om ee goede guild te vinden als low level, maar wat zal ik nu doen ?? Ik ben nu lvl 37 en kan de istances dus niet met mijn guild doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Stond op warcraftmovies.com een nieuwe pvp warrior vid. Deze is echt lachen ben hem even aan het uploaden want je kunt hem alleen via premium downloaden. Ik post zo wel de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 61797 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:01:
Nog even ee vraagje tussedoor btw, ik zit nu i een guild dat heel leuk is om te levelen, maar als je bv een groep of raid nodig hebt om instace te doen zijn er gewoon te weinig (active + gelijjke lvl) membes online. Nu is het gewoon niet mogenlijk om ee goede guild te vinden als low level, maar wat zal ik nu doen ?? Ik ben nu lvl 37 en kan de istances dus niet met mijn guild doen.
Wie zegt dat je altijd alle instances met je guild moet doen?
Die /4 LFG channel hebben ze niet voor niets..

Ok, je doet het minder snel, je vertrouwd je guild, en met /4 heb je kans op mensen die er nog geen reet van snappen enzo. Gelukkig zit er in onze guild 1 iemand die wil altijd meehelpen met alles, da's wel handig.

Vraagje, kan je als warrior in instances(lowlvl dan) gewoon met een 2h weapon spelen? Ik ben al vanaf lvl1 met een 1h en shield bezig, maar dat begint te vervelen, dmg is nog niet zo heel hoog. MAar het punt is dat ik gewoon geen aggro kan houden :(.
Gister ook, in loch modan. Een lvl 11 priest uit me guild moest dezelfde quest als ik doen, dus hij healde me enzo, gaat hij een heeltijd van die shields casten om mij heen, en dan vind ie het gek dat ie doodgaat.. Hij zei nog dat ie dmg wou doen. Reroll jij eens even... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Okyah schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:53:
[...]

Ziet er idd erg koel uit, maar voor een healerdin is imo Rhombeard Protector of Gizlock's Hypertech Buckler beter. De eerste heeft meer int & meer spirit, de 2e minder int & geen spirit, maar die 4m/5s is wel zo prettig bij erg lange boss encounters waar een paladin continu healt. Itt spirit werkt dat namelijk wel tijdens casten. En dan nog een spirit enchant er op gooien. Als je 5 mins in combat bent geeft die regen je 120 mana extra, dat is dus beter dan de intellect extra die de andere shields je geven. En als je volcontinu healt, dan helpt je spirit weinig. Nu is 120 mana niet echt veel, maar toch weer een extra flash heal ;) En ik heb wat andere mana regen gear, Ring of Demonic Guile (, kga binnenkort nog een 2e halen) en Chitinous Plate Legguards. Erg prettig imo :)

Ik vind het btw hoogst irritant dat sommige enchants gewoon niet bestaan :P Ik wil gewoon overal +mana regen of +healing of +int of +sp opi kunnen plakken :+

Voor PvP & solo-werk is imo Sacred Protector met een sta enchant het best. Maarja, ligt allemaal nogal aan je build natuurlijk. Sommige paladins gebruiken geen schild. Er zijn maar weinig redenen die ik daar goed genoeg voor acht, maar een is de Hammer of the Grand Crusader. Zeker met een healing enchant is dat echt een mooi ding! Die stats haal je niet eens met schild en weap. Maarja, ik wil mana regen, dus ik gebruik wel m'n Hypertech Buckler + spirit samen met een Hammer of Grace met int enchant of healing enchant.

Ik heb hier btw epix buiten beschouwing gelaten, maar ik hoop dat Ragnaros binnenkort mij teh epix giev ^^ en dan wel Mallistar's Defender.

Wat een helm betreft... Ik zit nogal te twijfelen tussen m'n Lightforge Helm, m'n Helm of Exile (boeiend dat het mail is met weinig armor, de stats zijn handig :P) of m'n Whitesoul Helm :'( Iemand raad? Ze hebben zo allemaal hun handigheidjes.

Als ik verder foutjes maak in m'n verhaaltje, please tell me ^^ Nooit te highlvl om noob te zijn :+
Die Rombeard protector is leuk maar die Hypertech buckler vind ik echt niks, weinig stats en die 4 mana per 5 seconde is niks vergeleken met je Blessing of wisdom :P

Op dit moment draag ik eigelijk alleen int+stam items en ben zo goed als niet zoo spirit aan het gaan. Een healer paladin moet het in mijn ogen vooral hebben van zijn crit heals die daarna helemaal gratis worden, en aangezien je ontzettend veel flash of light spammed komt dat vaak voor.

Ik zit erg te twijfelen tussen of +crit items of +healing stuff. Ik heb op mijn observer shield nu dus ook een spirit enchant zitten (14g :>) en loop met dit zwaard aan: Inventor's Local Sword. Verder een Whitesoul helmpje aan, en moet ik nog ff gaan runnen voor die HELE mooie broek :D

Healing enchant is leuk, maar heeft bijna geen invloed op Flash of Light. Hierdoor word het eigelijk redelijk nutteloos, want de enige keer waarop ik een grote heal spam is meestal alleen met devine favor aan en dan word het al een 2800+ heal. Ik denk eigelijk dat je beter voor +int en +crit kan gaan.

Maar wat wel leuk is in 1.6 komen er meer enchants bij, onder andere +mana regen, en +hp regen :P
precies wat jij zoekt ;)

Trouwens, met die Kite zou je mij NOOIT zien rondlopen :P
kEv4h schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:13:
[...]

Mwhoah valt best mee, 2 tanks van de guild hebben hem al en ik ben next in line ;)
Draconian Deflector is trouwens beter dan Barrier shield IMO
mjah, het is eigelijk een wisselwerking he ? :P
of je gaat voor de dikke +15 defense of je neemt de extra block % mee. maar ja, voor tegen crits is die defense wel handig uiteraard.

Maar als je al rond de 380 defense zit bijv, neem je dan nog nets iets meer defense of toch die 2% meer block? :P

(ben geen warrior dus ik zou het niet weten ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Wiebbe op 10-07-2005 13:55 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 13:50

BrZ

Wiebbe schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:52:
mjah, het is eigelijk een wisselwerking he ? :P
of je gaat voor de dikke +15 defense of je neemt de extra block % mee. maar ja, voor tegen crits is die defense wel handig uiteraard.

Maar als je al rond de 380 defense zit bijv, neem je dan nog nets iets meer defense of toch die 2% meer block? :P

(ben geen warrior dus ik zou het niet weten ;) )
15 defense = 0.6% parry, 0.6% dodge en 0.6% block. Daarnaast zorgt defense voor verminderde kans op crits. En aangezien parry en dodge echt enorm veel beter zijn dan block, gaat mijn voorkeur zonder twijfel uit naar defense. Het schijnt dat je boven 420 defense echter beter vaste parry en dodge bonussen kan nemen, aangezien je op 420 de critkans van mobs tot 0 gereduceerd hebt. Ik heb zelf nu max 429 defense, en ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit meer gecrit wordt ;) (maar loop nu meestal met iets andere equipment rond zodat ik op 419 kom, maar meer parry heb)
jarnotjuh schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:52:
Vraagje, kan je als warrior in instances(lowlvl dan) gewoon met een 2h weapon spelen? Ik ben al vanaf lvl1 met een 1h en shield bezig, maar dat begint te vervelen, dmg is nog niet zo heel hoog. MAar het punt is dat ik gewoon geen aggro kan houden :(.
Enige waar ik een shield gebruik is in molten core, laatste stukje in UBRS, DM north/west en bij sommige bosses... ;) Verder heb ik voor ik level 60 was nooit een schild gebruikt :P (nou ja, de 1e paar levels wel, daar begon ik mee :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:23
Garr moet DOOD! :P Ik wil me Gutgore Ripper.... Als Garr vanavond dood gaat EN het wapen dropt ben ik 100% winnaar, tenzij Kadoter toch besluit om een goeie dagger te nemen op z'n rogue (die hij over een paar weken omwisseld voor z'n bijna lvl 60 priest) dan wordt het knokken tussen ons twee! (Ik moet die dagger gewoon.. :P) Maar waarschijnlijk doet hij dat niet en laat hij al z'n DKP staan voor z'n priest zodat hij daar gelijk wat voor heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door sn0x0r op 10-07-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BrZ schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:25:
[...]

15 defense = 0.6% parry, 0.6% dodge en 0.6% block. Daarnaast zorgt defense voor verminderde kans op crits. En aangezien parry en dodge echt enorm veel beter zijn dan block, gaat mijn voorkeur zonder twijfel uit naar defense. Het schijnt dat je boven 420 defense echter beter vaste parry en dodge bonussen kan nemen, aangezien je op 420 de critkans van mobs tot 0 gereduceerd hebt. Ik heb zelf nu max 429 defense, en ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit meer gecrit wordt ;) (maar loop nu meestal met iets andere equipment rond zodat ik op 419 kom, maar meer parry heb)

[...]

Enige waar ik een shield gebruik is in molten core, laatste stukje in UBRS, DM north/west en bij sommige bosses... ;) Verder heb ik voor ik level 60 was nooit een schild gebruikt :P (nou ja, de 1e paar levels wel, daar begon ik mee :P)
nee en de healer maar als een mafkees healen :+
zijn jullie al MC in btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Foror's Compendium of the Dragonslaying dropt net voor me en vanavond ony reset hahahaha omg ik ben blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

kEv4h schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:08:
Foror's Compendium of the Dragonslaying dropt net voor me en vanavond ony reset hahahaha omg ik ben blij
Grats :D Kzit er zelf ook op te azen. Wie heb je er voor omgelegd? Ik doe wanneer er wat guildies bij DM zijn en ik daar farm/ben ieg altijd een paar runs op Warpwood (in west), aangezien je daar binnen een minuut bent en hem in een minuut omlegt ofzo. Kga nu ook nog east runnen voor een 2e Ring of Demonic Guile, dus daar maak ik ook nog een kans :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Okyah schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:32:
[...]

Grats :D Kzit er zelf ook op te azen. Wie heb je er voor omgelegd? Ik doe wanneer er wat guildies bij DM zijn en ik daar farm/ben ieg altijd een paar runs op Warpwood (in west), aangezien je daar binnen een minuut bent en hem in een minuut omlegt ofzo. Kga nu ook nog east runnen voor een 2e Ring of Demonic Guile, dus daar maak ik ook nog een kans :P
Die baas vlakbij warpwood was 't :)
weet de naam niet precies, 't is een caster undead gastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan een frostmage hier ff vertellen hoe hun pvpen ? heb namenljik het idee dat ik er erg slecht in ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 13:27
Hey allemaal,
is het mogelijk om bv. het ironforge chatchannel te joinen terwijl je in een ander gebied bent? Want ik doe wel eens questen in een gebied wat er ver vandaag ligt en als ik dan een group wil vinden voor instance dan kan ik dat lekker op mijn gemak vanuit die andere plek doen, ipv half uur lang op zoek naar groep en wachten in ironforge. Ik denk dat zoiets mogelijk moet zijn, maar hoe doe je dat?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/quel.jpg
daar is die dan :D
* Anoniem: 94890 is a happy warrior ^^

't is een Quel'Serrar trouwens voor de mensen die em niet herkennen ^^

[ Voor 52% gewijzigd door bcd87 op 11-07-2005 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 14:01

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

kEv4h schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:04:
[afbeelding]

Nice, ik wil em in-game wel eens komen bewonderen, ingame nick=Thunderman met een beer genaamd Poes :P (lvl 53,5 dwarf hunter,guild: Pride)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Laatst online: 19-04 10:52
Anoniem: 110540 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:59:
[...]

Ik speel ook al een tijdje WoW en heb dezelfde problemen, lag, pauzes en disconnects.
Maar ik heb een WAG54G versie 1, die ik niet meer ruilen kan, en de usb adapter.
Is hier ook aangepaste firmware voor of andere tweaks? Of kan het aan de usb adapter liggen?

Ik heb de firewalls uitstaan (windows en router), wep uitgeschakeld, ervoor gezorgd dat het bereik optimaal is. Bedraad doet ie het wel goed.

Ik hoop dat iemand mischien een oplossing heeft, want ik heb in meerdere spellen hier last van.
Dank u _/-\o_
Ik neem aan dat dit ook voor andere linksys spullen geldt? If not, dan zou ik raag een oplossing horen, want ik heb een WAP11 v1.2 met zo'n PCI kaartje van linksys, bij behorend bij router. Firmware is ook up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

kEv4h schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:08:
Nou gefeliciteerd met je uber warrior sword Dethecus, nu hopen dat ik ook een uber item mag winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

kEv4h schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:04:
[afbeelding]

gewoon dual wielden met shadowform dat ding :>

http://img117.imageshack.us/img117/688/dualquel5ck.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

* Anoniem: 143011 heeft zojuist ontdekt dat Blessing of Light stacked.

In ieder geval 2 keer. Wat zeer handig is.

offtopic:
trap vast een open deur in, maarja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
kEv4h schreef op zondag 10 juli 2005 @ 02:19:

[afbeelding]

Gatekeepers ook altijd weer van die dingen. _/-\o_
Jammer dat ik er niet was vandaag zou ik wel even gaan meehelpen. ;)
Ik zit nu btw bij Circle of Blades, puur omdat we daar met al mn vriendin inkonden.
Maar waar is die servant eigenlijk normaal?

[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 10-07-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 23:22

On_E

Housemusic

Undead Warlock Pimps for the win.

Afbeeldingslocatie: http://img188.imageshack.us/img188/2387/pimp1kl.th.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Illegale private server.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 11 juli 2005 @ 02:01:
[...]

Illegale private server.
Hoe of wat bedoel je?

Edit: ik denk dat ik weet wat je bedoelt, dat is een unique. Daarvan kan je er maar één bezitten, dus als je er twee hebt is er iets niet in de haak

[ Voor 32% gewijzigd door jevn op 11-07-2005 02:37 . Reden: antwoord al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiQu1D
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 20:12
Spelen er nog mensen op Al'Akir ??

ik heb daar een alliance druid lvl 60 op lopen, af en toe MC/Onyxia/Kazzak enzo, alleen Ragnaros is lelijk met z'n sons of flames.. Moet je weer zoveel Fire resistance gear voor hebben om genoeg "grotere" fire attacks te resisten zeg maar..
Anywayz we kregen hem op 33% tot nu toe nog een record op deze server van alliance.. Toch wel blij mee.. :D

Geloof dat horde ehm al dood heeft.. :'( Nja, opzich grappig dit allemaal, ik wil wel eens weten wanneer die nieuwe instance patch nou eens komt. Eindelijk tijd voor een complete tier 3 set :D

Btw, die nieuwe druid set looks he. Gaat dat echt door!? nja, ff afwachten dan maar :D 8)

Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 13:23
jevn schreef op maandag 11 juli 2005 @ 02:35:
[...]

Hoe of wat bedoel je?

Edit: ik denk dat ik weet wat je bedoelt, dat is een unique. Daarvan kan je er maar één bezitten, dus als je er twee hebt is er iets niet in de haak
Mwah, laten we het erop houden dat het een main-hand wapen is en dat het niet in een off-hand KAN :P Ook op het unique gebied heb je gelijk en dan nog afgezien van het feit dat meneer wel 2x zo'n boek gevonden moet hebben wil hij 2x een serrar kunnen maken, echter krijg ik het idee dat het boek niet BoP is, dus hij zou ook een 2de gekocht kunnen hebben, maar goed, hij's unique en main hand only, dus dit is een private server, zoiezo zal horde op geen enkele retail server rustig in IF een screenie kunnen maken waarbij hij ff z'n nieuwe wapen laat zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110540

SiLaTroN schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:26:
[...]

Ik neem aan dat dit ook voor andere linksys spullen geldt? If not, dan zou ik raag een oplossing horen, want ik heb een WAP11 v1.2 met zo'n PCI kaartje van linksys, bij behorend bij router. Firmware is ook up to date
Voozover ik weet zijn er alleen veel met de WAG54G versie 1, met versie 2 weer niet.
Als jij wel problemen hebt zou ik eens kijken op linksysinfo, daar staat vast wel een firmware of een tweaked firmware op.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 21:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

sn0x0r schreef op maandag 11 juli 2005 @ 04:00:
..., maar goed, hij's unique en main hand only, dus dit is een private server, zoiezo zal horde op geen enkele retail server rustig in IF een screenie kunnen maken waarbij hij ff z'n nieuwe wapen laat zien :P
En meerdere horde zo te zien, want ik zie meerdere groene naampjes en maar 1 rooie in de verte.

Dat mensen dat leuk vinden op illegale servers. Buggy, open voor exploits zoals deze, zeer low pop en continuiteit is altijd onzeker. Dan betaal ik toch echt liever 15e/m

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:38:
[...]

En meerdere horde zo te zien, want ik zie meerdere groene naampjes en maar 1 rooie in de verte.

Dat mensen dat leuk vinden op illegale servers. Buggy, open voor exploits zoals deze, zeer low pop en continuiteit is altijd onzeker. Dan betaal ik toch echt liever 15e/m
Ze doen 't meer om aan te kloten, en sommige mensen spelen er nou juist op om lekker rustig een beetje kunnen exploiten zonder andere mensen er lastig mee te vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Zou de TS zo vriendelijk willen zijn en de nieuwe guild Serenity in de startpost te plaatsen?

Serenity is een guild die gaat bestaan uit lvl 55+ spelers die het klappen van de zweep al een beetje kennen. Een guild zonder verwarring, (Say N or G before you roll FFS!) Duidelijke richtlijnen, en hulp op afroep..

Realm: Zenerdar (PvP)
Side: Alliance

Voordat er iemand roept "het is maar een spel! guild zonder verwarring... duidelijke richtlijnen... get a life.."

Een leven heb ik :9 maar de tijd die ik steek in het spel (en dat is best wel wat) zie ik wel graag beloond en gestructureerd B)

er is niets erger dan 30 min. zoeken voor een Strat/Scholo/URBS.. groep gevonden en aangekomen op bestemming.. na 30 min. whipe en whine , mensen die leaven.. en dus weer een uur vergooid.

Zo ik heb mijn zegje weer gedaan! :p

P.S dit is geen recruitement post, (want dat mag niet, toch?) but if you like what you see... /w Mox of /w Orodreth

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143009 op 11-07-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:57

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Whoppaa, level 35. Én al 55 hk's op mijn naam :') (waarbij ik 2 keer een 38 warrior op vol hp te grazen heb genomen :*) toen ik nog 34 was)

Heb mijn felhunter, en heb de quest voor de Enchanted Gold Blood robe kunnen doen (eindelijk).
+10 sta, +17int en 55 armor, niet slecht voor cloth :P

Ben helemaal kapot gegankt, vooral in STV, waar ze je met 5 man én ganken, én corpsecampen, for no good reason. Level 60 priest (was ?? voor mij, maar het kon niet anders want zijn SW:Pain deed 178 per tick) kwam alle lowbies (20-30) ganken in darkshire, guards konden natuurlijk niks doen. Horde wilde met 60 man Stormwind gaan raiden, maar alliance kwam daar al achter toen ze nog in STV onderweg waren (vraag me niet hoe) waardoor er van de originele raid party nog 8 man over was toen ze SW bereikten :')

Heb wel een tijdje leuk met een gamemaster zitten chatten. Die gaf aan dat hij zelf ook wel eens niet goed word van het ganken, maar ze mogen er echt niet tussenin komen. Vraag hulp, is het officiele antwoord.

Hulp komt altijd te laat :( Vooral als je veel solo speelt ;(

Anywayz was het wel een gezellig gesprek. Ik probeerde nog wat dingen te achterhalen, maar ze houden alles goed geheim :')

Ik weet nu dat gamemasters in staat zijn mee te spelen met andere figuren, ze leven in de batcave, ze gaan doorgaans niet in ghost form door het leven, tenzij batman boos is, en ze zijn in staat iemand on the spot te killen. Ook bekijken ze wel eens iemand terwijl hij speelt. Het is een fulltime baan in frankrijk welke blijkbaar nog best goed verdient, en thuis speelt hij (gratis natuurlijk) ook heel veel wow. Je komt een shitlading te weten over het spel, maar dat schijnt het spelen niet minder leuk te maken.

Op de vraag hoe zo'n realm (servergewijs) nu opgebouwd is, en welk merk ze draaien, kon hij niks zeggen omdat ze hem niet toelaten in de serverruimte :')
Nu mogen jullie adhv bovenstaande antwoorden herleiden wat ik allemaal gevraagd heb :')

Owjah, op de vraag of wij aanstaande woensdag nu eindelijk die 1.6 patch mogen verwachten kwam er een macro-antwoord over de website enzo, bla bla :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gisteren eerst met een man of 15 van ons guild twee draakjes omgelegd in Feralas;
http://thottbot.com/?n=319988
en
http://thottbot.com/?n=507870

Geen drops, maar daar ging het niet om :) Was een knighthood task van een guildmember, en bovendien ERG leuk om te doen.

Vervelende was alleen dat de eerste (Lethlas) ging Evade buggen iedere keer als 'ie iemand 't water in smeet. Al met al hebben we die eerste draak kwa hitpoints 4 keer afgemaakt.

Geen enkele drop verder, maargoed. Daarna nog een UBRS run gedaan, en een leuke +crit% belt gewonnen. Helaast dropte Drak geen Beaststalker maar WEER een lightforge item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 06-06 15:16
sn0x0r schreef op maandag 11 juli 2005 @ 04:00:
[...]

Mwah, laten we het erop houden dat het een main-hand wapen is en dat het niet in een off-hand KAN :P Ook op het unique gebied heb je gelijk en dan nog afgezien van het feit dat meneer wel 2x zo'n boek gevonden moet hebben wil hij 2x een serrar kunnen maken, echter krijg ik het idee dat het boek niet BoP is, dus hij zou ook een 2de gekocht kunnen hebben, maar goed, hij's unique en main hand only, dus dit is een private server, zoiezo zal horde op geen enkele retail server rustig in IF een screenie kunnen maken waarbij hij ff z'n nieuwe wapen laat zien :P
Om er nog op voort te borduren: hij heeft shadow form, dus het is een priest (of niet maar dan weet je het ook al zeker :p) echter kunnen priests ten eerste niet dualwield en al helemaal geen sword :)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Hydra schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:07:

Geen enkele drop verder, maargoed. Daarna nog een UBRS run gedaan, en een leuke +crit% belt gewonnen. Helaast dropte Drak geen Beaststalker maar WEER een lightforge item.
daar is helemaal niets mis mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:18:
[...]

Om er nog op voort te borduren: hij heeft shadow form, dus het is een priest (of niet maar dan weet je het ook al zeker :p) echter kunnen priests ten eerste niet dualwield en al helemaal geen sword :)
En het is een Tauren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Okay bekend verhaal dat iedereen wel eens heeft meegemaakt. Sta met mijn level 43 priest in zul farrak en onze warrior was level 48 (de rest 45 tot 47). Bij de eerste pull van vier trolls sheep en sap dus er waren er nog twee over. Warrior schreeuwt "Iedereen op die ene" midden in zijn charge op een gesheepte en toen wist ik het al... had binnen 30 seconden alle agro omdat niemand aan het tanken was en drie seconden daarna was ik geloof ik redelijk dood samen met de mage. Onze warlock die ook dood was vraagt dan waarom de tank geen taunt gebruikte terwijl onze drie squishies werden neer getikt door de trolls.

Warrior: "But i gotta be in defense for that."
Mage: ".... what were you in then?"
Warrior: "BESERKER!!!!!!!!!"

Gelukkig stond er een level 44 warrior voor de deur te wachten die wel een schild op zijn rug had en we hebben hem toen maar genomen die 90% van de healing hoerde. Vanaf de wissel was het erg te doen, op de pyramide na dan, dat is een lastig stukje als je eigenlijk te laag level bent.

Plus side: Al mijn equipment op mijn riem en schoenen na is nu blauw. Nu wil ik Maraudon leeg looten, maar daarvoor ben ik nog te laag level :p

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

LiQu1D schreef op maandag 11 juli 2005 @ 03:19:

ik heb daar een alliance druid lvl 60 op lopen, af en toe MC/Onyxia/Kazzak enzo, alleen Ragnaros is lelijk met z'n sons of flames.. Moet je weer zoveel Fire resistance gear voor hebben om genoeg "grotere" fire attacks te resisten zeg maar..
Anywayz we kregen hem op 33% tot nu toe nog een record op deze server van alliance.. Toch wel blij mee.. :D

Geloof dat horde ehm al dood heeft.. :'( Nja, opzich grappig dit allemaal, ik wil wel eens weten wanneer die nieuwe instance patch nou eens komt. Eindelijk tijd voor een complete tier 3 set :D

Btw, die nieuwe druid set looks he. Gaat dat echt door!? nja, ff afwachten dan maar :D 8)
Ik zit ook op Al'Akir. Lvl 56 rogue en 40 warrior...
Kadaver en Kwek :P

Gisteren een Julie's Dagger op de kop getikt daar voor 60g :) das een koopje...

Binnenkort gaan we waarschijnlijk beginnen met Dark age of Camelot... is wel ouder mja... schijn leuker te zijn dan WoW.. vooral in groepsverband...

Ben benieuwd... wow blijf ik ook spelen.. dat wordt 2x 12eu/mnd... agja... moet toch wat...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
HTT-Thalan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:55:
Whoppaa, level 35. Én al 55 hk's op mijn naam :') (waarbij ik 2 keer een 38 warrior op vol hp te grazen heb genomen :*) toen ik nog 34 was)
eheheh, hele slechte warrior dan... maar het is inderdaad lekker voor de punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 21:59

RMYuma

The disguise is complete!

Poewee, na 2 weken intensief lezen eindelijk weer bij met alle "Grote World of Warcraft Topic" delen. :)

Afgelopen weekend was echt mijn weekend!

Vrijdagavond kreeg ik http://www.thottbot.com/?i=10597 van mijn guild. :)

Zaterdagavond lootte ik http://www.thottbot.com/?i=12960
terwijl ik Trolls in STV aan het slayen was voor Wildvine.

Zondagochtend lootte ik http://www.thottbot.com/?i=5660 (wel grappig)

Zondagmiddag werd ik door een pickup group gevraagd om tank te komen spelen in BRD.
Looten we daar ineens http://www.thottbot.com/?i=5621 en ik roll het hoogst: 99 :D

Het 1h sword heb ik voor 65g verkocht op de AH
(vond het een erg crappy Epic item, nothing special really).

De staff gebruik ik uiteraard zelf. :P

Server: Hellscream (PvE)
Char: Yuma
Level: 56
Race: Tauren
Class: Druid

[ Voor 8% gewijzigd door RMYuma op 11-07-2005 11:26 ]

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:54:
[...]

eheheh, hele slechte warrior dan... maar het is inderdaad lekker voor de punten :P
Hij had wel net een mob afgemaakt, maar die mob was maar level 31, hij had geen schade. Hij heeft me later nog wel teruggepakt (met hulp van een 41 mage, hoe moeilijk) maar ik wacht netjes met soulstone rezzen tot hij weer terug langs me kwam lopen (toen hij hulp van de mage kreeg voelde hij zich ineens flink genoeg om alles te ganken wat daar rondliep) en hij had toevallig nog maar 1/3 hp over .... en hij verwacht niemand die achter hem resst. *dot dot dot* Fear *wand-autoshoot*

En dat was 3 :')

Daarna maar weer vlug geheartstoned naar menethil, vliegen naar arathi. Het was zeer druk in Darkshire (raid) en stv, ik dacht dat het dan wel rustig zou zijn in arathi. Er was wel horde, maar niks dat ik niet aankon. Mits ik niet half dood ben na een mob fight heb ik een goede kans met mijn blob out tegen rogues, shield omhoog, dotten en fearen. Ik heb me tot 3x van een rogue gank kunnen ontdoen en de rogue doodmaken op die manier. En omdat ik toen toch al in een nijdige killing mood was, heb ik alle horde spelers afgemaakt die ik toen nog in arathi tegenkwam.

Ik voelde me dit weekend behoorlijk genaaid met mijn 'zwakke' warlock, omdat ik keer op keer gecamped werd en niks terug kon doen. Maar dat was veelal 2v1. Een tegen een doe ik het vrij aardig en win nog best vaak ook. Zelfs warriors zijn een koekie als je de jump krijgt :D

- edit -

Overigens, ik heb ontdekt dat ik mobs tot en met 4 levels hoger nog redelijk easy afmaakt, mits ik mijn void aggro laat houden. Hoef hem niet eens te healen! 5 Levels hoger gaat niet meer, omdat mijn 'resist' en 'miss' rates dan te hoog worden.

[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-07-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Thalan welkom in de wereld van de squishy, iedereen ziet free HK boven je hoofd en iedereen is best bereid 10 seconden tijd te besteden aan het jou proberen dood te maken ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Yellow|A op 11-07-2005 11:24 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Gister iets raars meegemaakt.. Ik heb dus een lading Juju Escapes liggen voor gevechten met Rogues en Paladins (ik weet het, niet doen tegen Warriors) en ze werken perfect. Ben dus in Winterspring gaan rondlopen om Rogues te grazen te nemen. Ik was level 58 op m'n Shaman en ik had geen problemen met high-ranked level 60 Rogues.

Totdat ik een level 54 Rogue tegenkwam. Ik ben geen ganker en ik was eigenlijk bezig zijn Yeti's te skinnen (per stack van 10 Rugged Leather toch alweer 1 gold 10 silver) toen hij me aanviel. Ik dacht dus wel een makkelijk gevecht te hebben... Niet dus.
Goed ik had geen potions (en hij wel) en ik pleurde m'n totems pas aan het eind neer... maar hij mepte harder dan de gemiddelde level 60 :(

Moraal van 't verhaal: onderschat je tegenstander nooit. Een groepje level 30-ers kunnen samen een level 60 aan - eigen ervaring :D

Vervelende rogues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Yellow|A schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:23:
Thalan welkom in de wereld van de squishy, iedereen ziet free HK boven je hoofd en iedereen is best bereid 10 seconden tijd te besteden aan het jou proberen dood te maken ;)
Dat zal best :9

Maar met 907 armor, 1770 hp en 2500 mana doe ik het nog niet slecht voor een squishy, toch?

Ik heb ooit eens gehoord over een mod die je toestaat labeltjes aan een speler toe te kennen, zodat je notes over ze kunt maken. Zodat je makkelijk (wanneer je ze tegenkomt) kan zien dat hij of zij je nog geld schuldig is, of die en die horde speler heeft je een keer geholpen en is dus een 'good guy'.

Die mod zou ik graag installeren, dan kan ik al die lame ass gankers markeren en keihard naaien als ik 60 ben. Gezien het feit dat ik probeer vrij snel te levelen en die gasten toch al hun tijd spenderen aan het ganken van lowbies, moet het niet moeilijk zijn snel boven hun leven uit te stijgen en ze mores te leren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

HTT-Thalan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:17:
[...]

Hij had wel net een mob afgemaakt, maar die mob was maar level 31, hij had geen schade. Hij heeft me later nog wel teruggepakt (met hulp van een 41 mage, hoe moeilijk) maar ik wacht netjes met soulstone rezzen tot hij weer terug langs me kwam lopen (toen hij hulp van de mage kreeg voelde hij zich ineens flink genoeg om alles te ganken wat daar rondliep) en hij had toevallig nog maar 1/3 hp over .... en hij verwacht niemand die achter hem resst. *dot dot dot* Fear *wand-autoshoot*

En dat was 3 :')

Daarna maar weer vlug geheartstoned naar menethil, vliegen naar arathi. Het was zeer druk in Darkshire (raid) en stv, ik dacht dat het dan wel rustig zou zijn in arathi. Er was wel horde, maar niks dat ik niet aankon. Mits ik niet half dood ben na een mob fight heb ik een goede kans met mijn blob out tegen rogues, shield omhoog, dotten en fearen. Ik heb me tot 3x van een rogue gank kunnen ontdoen en de rogue doodmaken op die manier. En omdat ik toen toch al in een nijdige killing mood was, heb ik alle horde spelers afgemaakt die ik toen nog in arathi tegenkwam.
Ik kan niet zeggen dat ik dit soort berichten gemist heb Thalan......
En hoeveel mana, hp en armor je hebt is ook niet zo heel interessant.

Kun je niet een apart topic openen genaamd: Thalan's dagboek: WoW-verhalen. :P

Gisteren trouwens voor het eerst ST gedaan (beetje laat op 55), maar was wel erg grappig. Jammer alleen dat er in de hele instance maar 1 caster item dropte, waar ik niets aan had :(.
Nu de quests voor BRD bij elkaar rapen en dan daar maar eens heen gaan. Kan ik ook beginnen met het sparen van mijn devout.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41
Wil iemand nog een level 60 rogue kopen :+ Staat nu wel al een aardige laag stof op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Hoi,

Na heel veel gelezen te hebben, maar eigenlijk niets gevonden te hebben heb ik de volgende vraag:

Ik ben een undead Warlock (lvl28), het valt me op dat een aantal mensen een veel verdere range om te schieten hebben als ik, ik heb wel gezien dat met de talents de range vergroot kan worden, maar 10% van range 30 is maar 3 erbij. Zijn er nog andere manieren mijn range te vergroten voor mijn wapens? Ik hoor het graag want het zou me enorm helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:51:
Wil iemand nog een level 60 rogue kopen :+ Staat nu wel al een aardige laag stof op :o
Ja, 1 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Hoi ik ben nieuw hier :D

Ik speel wow al vanaf de Americaanse Beta. Ik heb vroeger altijd hunter gespeeld op de beta, leuke class maar je bent niet echt betrokken bij het gevecht. In de retail heb ik dus ook gekozen voor een Shaman en maar goed ook ^^. Op dit moment is mijn shaman lvl 60 en ben ik druk aan het sparen voor mijn tier 1 epic set (earthfury),

De server waar ik op speel is Stormscale en speel in de guild "Obliterate" ( Ex- Goes berserk guild, voor de mensen die op Stormscale spelen). We zijn Actief in Molten Core / Onxyia en outdoor raidbosses.

lol -_- Verstuur bericht FTW :/

Komt nog meer aan :D

[ Voor 7% gewijzigd door Arinen op 11-07-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:17:
[...]
Overigens, ik heb ontdekt dat ik mobs tot en met 4 levels hoger nog redelijk easy afmaakt, mits ik mijn void aggro laat houden. Hoef hem niet eens te healen! 5 Levels hoger gaat niet meer, omdat mijn 'resist' en 'miss' rates dan te hoog worden.
Over een tijdje krijg je een curse zodat shadow en arcane resist wordt verlaagd met 60 punten, dan krijg je ook nog 5 lvl's hoger neer.

Overigens gebruik ik een andere tactiek, inplaats van mijn vw te tanken, tank ik zelf zodat mijn sucubes het werk kan doen:

Ik dot de mob volledig (inclusief siphon life => affliction lock) en ga vervoglens over tot dreain health met zo nu en dan een shadowbolt vanuit mijn nighfall tussendoor. Maargoed, dit hangt wel enigszins samen met je tree.

Btw, de blueberry blijft goed om te tanken inderdaad, hij kan nog redelijk agro houden (iig van adds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

tauren warrior in full wrath hoor >:)
ja het is op mn eigen servertje op mn pc, ik heb het om wat te kloten :) zo kan ik dus verschillende grappige combinaties checken

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 132946 op 11-07-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 24-05 14:07
LiQu1D schreef op maandag 11 juli 2005 @ 03:19:

ah, je zit bij midnight reveries...best lame dat jullie healers van andere guilds stelen en ze extra veel RPs beloven enzo....dat doe je toch niet :'(
ik zat laatst nog met protector in een UBRS run, en hij droeg groene shoulders, helm en chest en zei dat hij op lightforge en valor zou rollen. toen ik via thottbot zag dat hij gewoon de volle lightforge had, confronteerde ik hem ermee, en hij was zo pissed off dat hij me vlak voor drakkisath uit de groep kickte |:(
natuurlijk kwam ik em daarna in IF tegen met de volle LF set, en judgement helm |:(
wat een klootzak is dat zeg :|

darkstorm hebben ragnaros een tijdje terug al neer gekregen, als 3e van europa geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148864

Kunnen jullie mij uitleggen of het werkelijk zo is als je in rank omhoog gaat que pvp gaming, je ook andere soort wapens te zien krijgt? of andere spullen?

Ik ben rank 1 momenteel maar heb hier niet echt ooit iets over gelezen.
hoorde het gisteren toevallig van iemand.

En tot welke rank kun je gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nee, dat vond de aanwezige bubbleboy ook niet :) Ik baalde wel, want de enige andere Hunter had dat item al, dus ik had 'em sowieso gehad. Nja, volgende keer beter.

Viel me op trouwens dat UBRS met een 15-man raid bijzonder simpel is. Veel makkelijker dan een 10-man Strat run, daar wil je nog wel 'es vervelende adds krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 17:27
Anoniem: 148864 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:07:
Kunnen jullie mij uitleggen of het werkelijk zo is als je in rank omhoog gaat que pvp gaming, je ook andere soort wapens te zien krijgt? of andere spullen?

Dit staat allemaal heel duidelijk uitgelegt op www.wow-europe.com ik kan er vanaf hier niet bij, maar ergens op de frontpage staat een link naar de uitleg van het honour-systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024

mja, wow site staat alles op.....http://www.wow-europe.com/en/info/basics/honor-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

HTT-Thalan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:28:
[...]

Ik heb ooit eens gehoord over een mod die je toestaat labeltjes aan een speler toe te kennen, zodat je notes over ze kunt maken. Zodat je makkelijk (wanneer je ze tegenkomt) kan zien dat hij of zij je nog geld schuldig is, of die en die horde speler heeft je een keer geholpen en is dus een 'good guy'.

[...]
Ik gebruik daarvoor Opium - kun je spelers taggen als KoS, mochten ze daarna weer in beeld komen, dan krijg je een duidelijke tekst voor je neus en zijn standaard-info-venster is ook gekleurd. Je kan er ook goed vriendelijke spelers mee taggen btw :)

Oh ja, die houdt ook kills/deaths bij, ook wel handig.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 11-07-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de volle anderhalve level rested bonus bij elkaar hebt?

ik ga namelijk twee weken op vakantie en zou het zonde vinden als ik terugkom en ik heb de volle rested experience. Kan natuurlijk altijd mijn broertje vragen om na een week de rested bonus even weg te spelen.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 90928 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:12:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de volle anderhalve level rested bonus bij elkaar hebt?

ik ga namelijk twee weken op vakantie en zou het zonde vinden als ik terugkom en ik heb de volle rested experience. Kan natuurlijk altijd mijn broertje vragen om na een week de rested bonus even weg te spelen.
iemand?
5% rested bonus iedere 8 uur in de inn. Na 10 dagen ben je dus maxed.

Je kan je karakter ook lekker ergens buiten in Elwynn Forest parkeren, dan duurt het 4x zo lang geloof ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tot rank 14.

Op onze server heeft een guild genaamd 'Verve' een alliantie gesloten met een horde clan, hoewel ze alles stelling ontkennen natuurlijk. Wel heel vreemd dat bijna elk member van die clan in Full PVP Armorset, Weaponry en PVP Epic mount ...

Waarmee ze natuurlijk elke avond komen showen in Ironforge.

Hun eigen verklaring is, dat ze puur en alleen een verdrag hebben elkaar _niet_ aan te vallen om zo rustig te kunnen questen. Yeah right, alsof een verdrag met 1 clan wat uitmaakt, ganksgewijs, op een server met misschien wel 2000 man.

Maar ja, bewijs dat maar eens :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 26351 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Ik gebruik daarvoor Opium - kun je spelers taggen als KoS, mochten ze daarna weer in beeld komen, dan krijg je een duidelijke tekst voor je neus en zijn standaard-info-venster is ook gekleurd. Je kan er ook goed vriendelijke spelers mee taggen btw :)

Oh ja, die houdt ook kills/deaths bij, ook wel handig.
Kan ik die gewoon op curse-gaming krijgen?

- edit - Laat maar. Site was even onduidelijk maar ik heb het toch gevonden.

Straks uitproberen :p

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-07-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Azqi schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:16:
[...]

Je kan je karakter ook lekker ergens buiten in Elwynn Forest parkeren, dan duurt het 4x zo lang geloof ik >:)
Ik was 3.5 week op vakantie en ik had 1.5 level (lvl 23 op dat moment) restpoints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iets wat ik me ook nog afvraag, hoe zijn die stats van die pvp armor en weaponns nou iv met de normale epics en rares ?? Veel beter of niet ?? (op de site kan ik de stats niet zien nmlijk, kan aa mijn inet liggen)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 11-07-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

Maegrim schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:03:
[...]

ah, je zit bij midnight reveries...best lame dat jullie healers van andere guilds stelen en ze extra veel RPs beloven enzo....dat doe je toch niet :'(
Is dat de guild Midnight Reveries, die in AO door de GMs opgelost werd ivm constant griefplay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Anoniem: 61797 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:28:
Iets wat ik me ook nog afvraag, hoe zijn die stats van die pvp armor en weaponns nou iv met de normale epics en rares ?? Veel beter of niet ??
Als ik mij niet vergis zijn de PvP rewards meer ook gemaakt om te PvP'en zijn zijn minder goed voor sommige classes als je bijvoorbeeld naar Molten Core gaat.

Shaman gear bijvoorbeeld heeft geen spirit, en in lange gevechten in Molten core is dat tog wel zo aangenaam om te hebben.

Maar overal kan de gear van rank 13 / 14 goed concureren met de gear die je van Molten core krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-06 12:34

Mojo

The Power Within

Meer dan 1,5 kan dan ook niet eh ;)

Gister Azuregos geprobeerd. 3 Pogingen gedaan. Eerste keer 70%, tweede keer 47% en derde keer 65% :(

Jammer dat we een hoop pickups hadden.. veel mensen luisterden niet en lieten de tanks niet even aggro krijgen :(

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 13:47

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 132946 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:00:
[...]

ja het is op mn eigen servertje op mn pc, ik heb het om wat te kloten :) zo kan ik dus verschillende grappige combinaties checken
Lijk mij ook wel handig om te hebben zo eigen servertje, kan je te minste ongestoort items uit proberen. Alleen blizzard heeft aangegeven dat het niet toegestaan is, maar als ik het nu alleen binnenshuis houd dus geen internet naar buiten toe zou het dan mogen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 17:27
we_are_borg schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Lijk mij ook wel handig om te hebben zo eigen servertje, kan je te minste ongestoort items uit proberen. Alleen blizzard heeft aangegeven dat het niet toegestaan is, maar als ik het nu alleen binnenshuis houd dus geen internet naar buiten toe zou het dan mogen.
Dan mag het nog niet, maar dan kan niemand het te weten komen, en zal niemand er dus iets van zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

robbertinho schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:43:
[...]

Ik kan niet zeggen dat ik dit soort berichten gemist heb Thalan......
En hoeveel mana, hp en armor je hebt is ook niet zo heel interessant.

Kun je niet een apart topic openen genaamd: Thalan's dagboek: WoW-verhalen. :P
Man loop eens niet zo te zeuren iedereen verteld toch over zijn "wow avonturen" waarom mag hij dat dan niet!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Mojo schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:41:
Meer dan 1,5 kan dan ook niet eh ;)

Gister Azuregos geprobeerd. 3 Pogingen gedaan. Eerste keer 70%, tweede keer 47% en derde keer 65% :(

Jammer dat we een hoop pickups hadden.. veel mensen luisterden niet en lieten de tanks niet even aggro krijgen :(
Ik weet wat je bedoelt, we hadden ook pech met onze eerste try. Onze MT viel van de berg ( Alliance mind control), je had de mensen op ventrilo moeten horen :D. En de tweede try die we hadden ging echt helemaal verkeerd, ik bedoel locks met Curse of doom op Azuregos willen casten als hij in zijn shining modus staat. resultaat warlock met curse of doom op zich -_- en casters die zichzelf aan het aanvallen zijn.

Altijd een nadeel dat deze outdoor raidbosses op de stomste tijden spawnen en dat er meestal van 2 / 3 guilds gebruik moet worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ReCreator schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:52:
Binnenkort gaan we waarschijnlijk beginnen met Dark age of Camelot... is wel ouder mja... schijn leuker te zijn dan WoW.. vooral in groepsverband...
Hehe. Ik heb tijden DAoC gespeeld. Dat is zo goed als door, en de economie is compleet naar z'n grootje :) DAoC PvP is wel 'beter' dan WoW, maar voordat je in DAoC kwa items e.d. zo ver bent dat je mee kunt komen ben je een jaar verder met alle MLs en Artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:00:
[...]

Hoe doe je dat? Lijkt me ook wel interessant

Natuurlijk niet voor anderen om op te spelen en ik ga hem ook niet online gooien, maar gewoon puur voor eigen gebruik dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Azqi schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:16:
[...]

Dan moet ik mijn broertje dus maar is lief aan gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Hydra schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:55:
[...]
DAoC PvP is wel 'beter' dan WoW, maar voordat je in DAoC kwa items e.d. zo ver bent dat je mee kunt komen ben je een jaar verder met alle MLs en Artifacts.
Nieuwe server(s) zonder MLs en artifacts komen er aan.

De PvP in DaoC is op dit moment beter dan in WoW. Maar er is ook veel langer aan gewerkt. Toen DaoC net was gestart, was de PvP zelfs veel slechter dan WoW nu al is.

Ik zie nog steeds groepen van 30 tot 40 albion spelers perma-stunned worden afgeslacht door midgard. Dat was echt geen fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 08-06 23:22

On_E

Housemusic

Gelukkig is het PvE gebeuren in WoW wel erg leuk, ik zie mezelf niet zo snel stoppen met ''nog een keer UBRS'' enzo. :)

En ik was gisteren nr 1 op de dmg-meter in een 15-mans UBRS met mages en rogues. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.