Ik ben van plan om het spel ook te gaan kopen (maar ga dan gebruik maken van die prepaid kaarten). Nu had ik een vraagje over dat berijden van dieren. Kan dit sowieso en zoja, welk race/class moet je dan zijn om dit te kunnen doen? Heeft dit verder trouwens nog voordelen behalve het sneller op een plek kunnen zijn?
Elke race/class kan het en kan vanaf LvL40, geen extra nut buiten snelheid omDekay schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:38:
Ik ben van plan om het spel ook te gaan kopen (maar ga dan gebruik maken van die prepaid kaarten). Nu had ik een vraagje over dat berijden van dieren. Kan dit sowieso en zoja, welk race/class moet je dan zijn om dit te kunnen doen? Heeft dit verder trouwens nog voordelen behalve het sneller op een plek kunnen zijn?
DM is echt mijn favoriete instance, hoe vaak ik em ook runCyrus-The-Virus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:22:
[...]
/kick /ignore
gister ook DM in geweest, voor die epic horse van de warlock.
we waren met 3 locks een priest en warrior (ik)...
alles liep redelijk soepel, 3x bijna een wipe.... na die summoning ritual dat paard opgeroepen en afgeslacht. Toen waren we nog met zijn 3en over, 1lock de priest en ik om die eigenaar van dat paard af te maken....
we hebben het net op tijd geredt, priest was OOM, lock was dood en ik nog 53hp left.... echt een spannend gevecht zeg.....
daarna gingen we die prince nog "even" afslachten..... total whipe doordat een lock te dicht bij stond... gebruikt de priest de SS te vroeg dus die ging weer dood..... als een gek gaan rennen.... we hebben hem daarna wel dood gekregen en hij dropte http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18380
toch nog iets uit DMverder dropte er caster stuff...
DM East kan je heerlijk farmen voor boeken, 18 minuten en je heb 5 bazen van East gesloopt door wat shortcuts te nemen.
DM west vind ik iets minder, maarja die moet k nog wel steeds doen voor m'n Timeworn Mace
Anoniem: 143009
Inderdaad kan elk Ras (zoals hierboven word verteld) op lvl 40 een beest gaan berijden, echter, Het soort beest wat je kunt berijden is gebonden aan je Ras.Dekay schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:38:
Dit kun je eventueel veranderen door exalted(dat kost je een hoop tijd en geld) te worden bij een Faction. Waarna je er voor kunt kiezen om bijvoorbeeld als Human op een tijger rond te gaan rijden ipv een paard.
Er zijn 2 classes die een *gratis* mount krijgen op lvl 40 namelijk: De Paladin en de Warlock.
yup ik vind DM ook een heerlijke instance, north heb ik nog niet gedaan, die gaan we vanavond doen.... ik moet ook dat boek hebbenkEv4h schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:46:
[...]
DM is echt mijn favoriete instance, hoe vaak ik em ook runWe hebben regelmatig DM north runs die we soms wel 4 of 5 keer achter elkaar doen (hopend op m'n Compendium natuurlijk
)
DM East kan je heerlijk farmen voor boeken, 18 minuten en je heb 5 bazen van East gesloopt door wat shortcuts te nemen.
DM west vind ik iets minder, maarja die moet k nog wel steeds doen voor m'n Timeworn Mace
Woensdagavond heb ik deze voor het eerst (niet eens helemaal) gedaan en ruim 2 uur over gedaan. 2 pala's, 2 locks en 1 mage.(waarvan 1 pala lvl 60) Uiteindelijk gewhiped bij Thornhoof.(3 pogingen) Moeten dus nog wat oefenen als ik 18 minuten hoor.kEv4h schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:46:
[...]
Wel toilet breaks ertussen door.
Vanaf lvl40 kun je een mount kopen en classes als Warlock en Paladin kunnen leren om een Mount te summonen. Hoe dit precies werkt weet ik niet want ik speel beide classes niet. Naast het sneller reizen is het vooral een status symboolDekay schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:38:
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Tja, je neemt dan ook niet de gebruikelijke wegAzqi schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:54:
[...]
Woensdagavond heb ik deze voor het eerst (niet eens helemaal) gedaan en ruim 2 uur over gedaan. 2 pala's, 2 locks en 1 mage.(waarvan 1 pala lvl 60) Uiteindelijk gewhiped bij Thornhoof.(3 pogingen) Moeten dus nog wat oefenen als ik 18 minuten hoor.
Wel toilet breaks ertussen door.
Op 't moment dat je binnenkomt ga je naar links ipv rechts en spring je naarbeneden, dan kom je op een richel terecht in de kamer waar die grote treant staat die de deur uiteindelijk voor je breekt.
Dan ga je naar de ingang van die kamer, en is de eerste baas die je tegenkomt 'Hydrospawn', daarna die vrouw met een Imp geloof ik, dan die vent die je sacrificed en daarna de eindbaas. Als je 't goed doet moet je in totaal iets van 3 of 4 groepjes trashmobs slopen
Ik heb ook een beetje het idee dat dit totaal niet 'Working as Intended' is, weet iemand of je nou gesuspend/gebanned kan worden voor op deze manier een instance te doen??
[ Voor 11% gewijzigd door bcd87 op 08-07-2005 13:04 ]
Gouden tip, dat ga ik morgen ook proberen. Het lijkt me niet dat je daarvoor geband kan worden.kEv4h schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:02:
[...]
Tja, je neemt dan ook niet de gebruikelijke weg
Op 't moment dat je binnenkomt ga je naar links ipv rechts en spring je naarbeneden, dan kom je op een richel terecht in de kamer waar die grote treant staat die de deur uiteindelijk voor je breekt.
Dan ga je naar de ingang van die kamer, en is de eerste baas die je tegenkomt 'Hydrospawn', daarna die vrouw met een Imp geloof ik, dan die vent die je sacrificed en daarna de eindbaas. Als je 't goed doet moet je in totaal iets van 3 of 4 groepjes trashmobs slopen
Ik heb ook een beetje het idee dat dit totaal niet 'Working as Intended' is, weet iemand of je nou gesuspend/gebanned kan worden voor op deze manier een instance te doen??
Die vent die je sacrificed is trouwens Thornhoof. Ik lag daar ook opeens heel braaf op het altaar.
daar word je niet voor gebanned, je gebruikt geen hacks ofzo, je kan er gewoon overheen springen... als Bliz dat niet had gewild hadden ze de muur wel hoger gemaakt....kEv4h schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:02:
[...]
Zo mis je wel die Puschilin (Imp Boss) toch ?kEv4h schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:02:
[...]
Tja, je neemt dan ook niet de gebruikelijke weg
wij hebben het nml. gisteren precies zoals jij gedaan, maar toen stond de Imp Boss niet waar ie zou moeten staan...
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 08-07-2005 13:26 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
die imp boss staat aan 1 van de 2 kanten op die richel ik heb hem elke keer aan een andere kant zien staan.... ik heb hem ook een keer helemaal niet gezienOn_E schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:24:
[...]
Zo mis je wel die Puschilin (Imp Boss) toch ?
wij hebben het nml. gisteren precies zoals jij gedaan, maar toen stond de Imp Boss niet waar ie zou moeten staan...
jongelui (
)
ik ben nu lvl 55 warrior (full defense 7/6/33) (op randje van 56) en ik vroeg me af wanneer ik een beetje high lvl instances kan doen.. en welke.. ik ben nog beetje felwood quests aan het doen, en beetje aan het rommelen in moonglade, maar die timbermaw mobs vinden mij niet zo tof toen ik daar door hun heen vocht ipv netjes neutral van ze te worden.... wanneer kan ik dus beetje nuttige dingen doen.? ST heb ik nu inmiddels 6x doorlopen ofzo. weinig spannends qua loot.. 1x khan the decapitator, maar die rollde ik helaas net niet
tips..?
ik ben nu lvl 55 warrior (full defense 7/6/33) (op randje van 56) en ik vroeg me af wanneer ik een beetje high lvl instances kan doen.. en welke.. ik ben nog beetje felwood quests aan het doen, en beetje aan het rommelen in moonglade, maar die timbermaw mobs vinden mij niet zo tof toen ik daar door hun heen vocht ipv netjes neutral van ze te worden.... wanneer kan ik dus beetje nuttige dingen doen.? ST heb ik nu inmiddels 6x doorlopen ofzo. weinig spannends qua loot.. 1x khan the decapitator, maar die rollde ik helaas net niet
tips..?
winterspring, west & eastern plague landsBootVluchteling schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:38:
jongelui ()
tips..?
blackrockdown is eigenlijk lvl 57 vind ik maar misschien met een goeie groep.
En misschien kan je eens in een raid groep mee naar anders instances undead strat is redelijk makkelijk in een raid maar ik ben bang dat je op lvl 56 niet echt waarde toevoegd eerder een agro magneet bent.
En misschien kan je eens in een raid groep mee naar anders instances undead strat is redelijk makkelijk in een raid maar ik ben bang dat je op lvl 56 niet echt waarde toevoegd eerder een agro magneet bent.
ff een vraagje, ik hoor mensen wel eens over +3 to all stats enchant op chestpiece....
Is dit nou +3 op de stats die op die chestpiece zitten (bijv. +22sta, 12str word +25sta, 15str)
of is diet +3 op alle stats die je hebt, dus sta, agi, str, spi, int?
Is dit nou +3 op de stats die op die chestpiece zitten (bijv. +22sta, 12str word +25sta, 15str)
Als je het spel niet hebt gespeeld denk je ook van 'nou daar heb je ook niet veel aan'RaseriaN schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:43:
[...]
Elke race/class kan het en kan vanaf LvL40, geen extra nut buiten snelheid om
Maar lopen doe je zooooveeeel en zooooooooo lang,...
vanaf 57/58 kan je denk ik wel mee als offtank naar UBRS/strat/scholo en op 60 kan je als maintank je ding gaan proberen te doen
Ik heb deze al een aantal keren geenchant voor mensen en het is gewoon +3 op alle stats volgens mij.Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:51:
ff een vraagje, ik hoor mensen wel eens over +3 to all stats enchant op chestpiece....
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Volgens mij moet je eerst aan het begin van de instance iets triggeren voordat ie er is.Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:28:
[...]
die imp boss staat aan 1 van de 2 kanten op die richel ik heb hem elke keer aan een andere kant zien staan.... ik heb hem ook een keer helemaal niet gezien
Ik had trouwens dat Rogue boek gewonnen, en volgens allakhazam is ie 75g waard, zou een lvl 53 rogue dat ervoor over hebben denken jullie ?
Pff, dan moet je 'es DAoC gaan spelenSCIxX schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:51:
Als je het spel niet hebt gespeeld denk je ook van 'nou daar heb je ook niet veel aan'
https://niels.nu
ik zei instancesCyrus-The-Virus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:48:
[...]
winterspring, west & eastern plague lands
Je moet gewoon op 't begin met hem praten, daarna kom je hem steeds tegen tot op 't stuk waar je tegen hem moet vechtenOn_E schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:55:
[...]
Volgens mij moet je eerst aan het begin van de instance iets triggeren voordat ie er is.
Ik had trouwens dat Rogue boek gewonnen, en volgens allakhazam is ie 75g waard, zou een lvl 53 rogue dat ervoor over hebben denken jullie ?
Anoniem: 38022
Even een late quote waar toch even een opmerking bij hoort. Je stappen plan is verder ook, behalve je laatste zin. Bij een pvp is dit niet zo heel erg makkelijk omdat je maar 1 soort char kan aanmaken op zo'n server. Dus geen horde en een ally op een pvp server. Het is dus 1 van de 2. Als je dus ally bent en wilt je geld over brengen naar horde, moet je hetzelfde doen als hier boven, maar moet je daarna je char deleten en snel een horde aanmaken en dan weer het geld claimen met wie je die trade hebt gedaan.Routed schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 08:22:
[...]
stappenplan:
- Verkoop al je zooi als ally zodat je alleen nog maar je onderbroek aan hebt..
- Zorg dat je bij de ah in gadzet staat.
- Vraag aan een friend of hij bv 1 copperbar op de ah zet tegen een BO prijs die gelijk is aan wat jij aan money heb.
- BO dat item (je vriend heeft nu al jouw geld minus de AH fee..)
- Log in als je horde char
- Vriend geeft geld aan jouw.
- Voila.
Enige is dat je degene waarmee je dit doet 100% vertrouwt dat hij jouw ook daadwerkelijk je Geld allemaal terug geeft.
Dit is tevens toepasbaar op een PVP server maar wat trikkier vanwege voor de hand liggede reden..
Dit is niet van toepassing als jij met de laatste zin bedoelt dat je geen horde en ally kan maken op pvp en als dat dan de voor de hand liggende reden is
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 08-07-2005 14:01 ]
lolkEv4h schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:57:
[...]
Je moet gewoon op 't begin met hem praten, daarna kom je hem steeds tegen tot op 't stuk waar je tegen hem moet vechten
dan waren we dus vergeten met m te praten voor we naar beneden sprongen.
Gisteravond 2maal RFD gerunt voor m'n robes of the lich.. helaas dropte die niet.
Had wel een uber party (60hunter, 57lock en een 51lock) meegenomen
koste 2x30 min oid (minus reistijd/ouwehoer tijd)...
Ze lieten alle drops voor me liggen, had tassen vol met blauwe vendortrash/AH zut bij me.
Begon de avond met 10G, eindigde de avond met 13G, heb nog wel een vette demonslaying (nut=0 op mijn lvl, coolness=10
) enchant gekocht voor een 8G.
Hopenlijk gaat de robe nog een keer droppen als ik ze zover heb voor een nieuwe poging:)
@dadonator:
Was niet echt waar ik op doelde met tricky..
Meer dat als je in je onderbroek in GZstan gaat staan je binnen notime een dolk in je rug hebt van de oposite side
Maar je hebt wel een punt van het of een switchen van side op een PVP server, had ik even in het stappenplan moeten opnemen
Had wel een uber party (60hunter, 57lock en een 51lock) meegenomen
Ze lieten alle drops voor me liggen, had tassen vol met blauwe vendortrash/AH zut bij me.
Begon de avond met 10G, eindigde de avond met 13G, heb nog wel een vette demonslaying (nut=0 op mijn lvl, coolness=10
Hopenlijk gaat de robe nog een keer droppen als ik ze zover heb voor een nieuwe poging:)
@dadonator:
Was niet echt waar ik op doelde met tricky..
Meer dat als je in je onderbroek in GZstan gaat staan je binnen notime een dolk in je rug hebt van de oposite side
Maar je hebt wel een punt van het of een switchen van side op een PVP server, had ik even in het stappenplan moeten opnemen
[ Voor 23% gewijzigd door Routed op 08-07-2005 14:23 ]
Nah je moet meerdere keren met hem praten, telkens op een ander stuk. Dus op 't begin met hem praten en dan naar beneden springen gaat niet werkenOn_E schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:08:
[...]
lol
dan waren we dus vergeten met m te praten voor we naar beneden sprongen.
geen dan... in raid kan je mee maar krijg je niks tot weinig xp, kan je beter 2lvl's in WS en PL lopen
ik heb lvl57 tm 60 in WS gedaan, yettis rammen....
was "te hoog" voor sunken en te laag voor DM, BRD enz...(5 mans groepen dan) in een raid maakt het niet veel uit...
Op 57 is DM east best te doen hoorCyrus-The-Virus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:21:
[...]
geen dan... in raid kan je mee maar krijg je niks tot weinig xp, kan je beter 2lvl's in WS en PL lopen
ik heb lvl57 tm 60 in WS gedaan, yettis rammen....
was "te hoog" voor sunken en te laag voor DM, BRD enz...(5 mans groepen dan) in een raid maakt het niet veel uit...

Nu issie mine
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
grats
hoeveel cloth/iets anders heeft dat je gekost ?
Hmm, ik was 50% honored.. Revered > Exalted is ongeveer 8k cloth.. Dus ik gok rond de 12k runecloth.. Had geluk dat ik 3 gasten had die me elke dag een hoop stuurden.. Bovendien AH prijzen waren lekker laag en hele guild die stacks stuurd voor 1g cod wil ook wel helpenOn_E schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:32:
[...]
grats
hoeveel cloth/iets anders heeft dat je gekost ?
2x epic mount

edit:
als je veel geld wilt, minen... arcane crystals sellen lekker voor ~30g per stuk
als je veel geld wilt, minen... arcane crystals sellen lekker voor ~30g per stuk
[ Voor 11% gewijzigd door Keesr op 08-07-2005 14:40 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Anoniem: 101760
Hoi,
is het geoorloofd om hier (technische) zeur verhalen over WoW lag-issues te posten?
of heeft dat geen zin?
(heb sinds kort wat problemen daarmee en wil het graag delen op GoT)
M.
is het geoorloofd om hier (technische) zeur verhalen over WoW lag-issues te posten?
of heeft dat geen zin?
(heb sinds kort wat problemen daarmee en wil het graag delen op GoT)
M.
ok thanks :-)
....
Sinds kort heb ik extreme lag issues met WoW. Tenminste ik denk dat het lag is. Wat er gebeurd is onder anderen het volgende:
Het inloggen bij wow loopt niet lekker, soms blijft het scherm extreem lang op 'Succes' staan er gebeurt dan helemaal niets. Naar een paar keer opnieuw proberen lukt het uiteindelijk wel en soms zijn er ook helemaal geen problemen en lukt het meteen.
Met 1 char heb ik een tijd gehad dat ik in de Wetlands wel kon inloggen maar het leek er op dat ik helemaal geen contact had met de wow-server. Wanneer ik een '/say doe verschijnt deze niet, wanneer ik op een npc klik kan ik er niet mee praten.
pc's lopen als maar rechtdoor of draaien een rondje. Maar, mijn latency bar is wel groen en geeft een lag aan van 32ms.
Wanneer ik dan wil reloggen blijkt het /camp commando niets te doen en de 'exit' knop doet ook niets.
Om dit op te lossen heb ik maar besloten om wow opnieuw te installeren.
Dit leek een aantal problemen op te lossen, ik kan nu weer met mijn char in de wetlands 'spelen'. Echter, de lag wisselt van rond de 300 ms tot dik over de 1000 - 2000 ms. Dit geldt niet alleen voor dit ene char maar ook voor andere chars op dezelfde server (Azune).
Ik moet wel zeggen dat wanneer ik een /who all (oid) doe, dat het er op lijkt dat er 49 mensen in de zone zijn. (volgens mij is 49 het maximum aantal dat ie kan aangeven dus dat zullen er meer zijn), misschien dat 'zoveel' mensen een probleem is?
maar goed:
vraag, zijn er meer mensen met onverklaarbare lag issues? ik vraag me namelijk af of het aan mijn internetverbinding ligt (en dat ik misschien mn abo moet upgraden) of aan de wow-servers die het misschien een beetje te druk hebben laatste tijd. En misschien heeft iemand nog tips? Heeft het bijvoorbeeld zin op het wow forum een call aan te maken?
ik zal nog heel even wat systeem specs dumpen:
amd64, 3200
1 GB geheugen
GForce 5700XT (oid)
isp: tiscali adsl en dan volgens mij het 'start' abonnement. (ik haal snelheden van rond de 50 KB/s)
....
Sinds kort heb ik extreme lag issues met WoW. Tenminste ik denk dat het lag is. Wat er gebeurd is onder anderen het volgende:
Het inloggen bij wow loopt niet lekker, soms blijft het scherm extreem lang op 'Succes' staan er gebeurt dan helemaal niets. Naar een paar keer opnieuw proberen lukt het uiteindelijk wel en soms zijn er ook helemaal geen problemen en lukt het meteen.
Met 1 char heb ik een tijd gehad dat ik in de Wetlands wel kon inloggen maar het leek er op dat ik helemaal geen contact had met de wow-server. Wanneer ik een '/say doe verschijnt deze niet, wanneer ik op een npc klik kan ik er niet mee praten.
pc's lopen als maar rechtdoor of draaien een rondje. Maar, mijn latency bar is wel groen en geeft een lag aan van 32ms.
Wanneer ik dan wil reloggen blijkt het /camp commando niets te doen en de 'exit' knop doet ook niets.
Om dit op te lossen heb ik maar besloten om wow opnieuw te installeren.
Dit leek een aantal problemen op te lossen, ik kan nu weer met mijn char in de wetlands 'spelen'. Echter, de lag wisselt van rond de 300 ms tot dik over de 1000 - 2000 ms. Dit geldt niet alleen voor dit ene char maar ook voor andere chars op dezelfde server (Azune).
Ik moet wel zeggen dat wanneer ik een /who all (oid) doe, dat het er op lijkt dat er 49 mensen in de zone zijn. (volgens mij is 49 het maximum aantal dat ie kan aangeven dus dat zullen er meer zijn), misschien dat 'zoveel' mensen een probleem is?
maar goed:
vraag, zijn er meer mensen met onverklaarbare lag issues? ik vraag me namelijk af of het aan mijn internetverbinding ligt (en dat ik misschien mn abo moet upgraden) of aan de wow-servers die het misschien een beetje te druk hebben laatste tijd. En misschien heeft iemand nog tips? Heeft het bijvoorbeeld zin op het wow forum een call aan te maken?
ik zal nog heel even wat systeem specs dumpen:
amd64, 3200
1 GB geheugen
GForce 5700XT (oid)
isp: tiscali adsl en dan volgens mij het 'start' abonnement. (ik haal snelheden van rond de 50 KB/s)
Ghe ghe... het spel heet toch niet voor niets World of Walkcraft :-)SCIxX schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:51:
[...]
Als je het spel niet hebt gespeeld denk je ook van 'nou daar heb je ook niet veel aan'
Less = more
Anoniem: 61797
ik ben nog steeds ergens benieuwd naar, ik ben human, maar een tijger is veel cooler ntuuk dan een paard, hoe kan ik nu zo een tijger krijgen als mount ??
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 08-07-2005 15:16 ]
stoer hoor misschien toch ook maar eens gaan kijken!Keesr schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:40:
[...]
Hmm, ik was 50% honored.. Revered > Exalted is ongeveer 8k cloth.. Dus ik gok rond de 12k runecloth.. Had geluk dat ik 3 gasten had die me elke dag een hoop stuurden.. Bovendien AH prijzen waren lekker laag en hele guild die stacks stuurd voor 1g cod wil ook wel helpen![]()
2x epic mountStrider kan me bank in.
edit:
als je veel geld wilt, minen... arcane crystals sellen lekker voor ~30g per stuk![]()
en minen naar arcane crystals is leuk maar ze droppen amper ik mine al ff maar heb er nog niet 1
Anoniem: 86561
Probeer eens te vragen aan de tech bot in het forum. Als je router hebt genaamd WRT54GS of WRT54G moet je even hier kijken : http://forums.worldofwarc...9699&p=1&tmp=1#post369699Anoniem: 101760 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:52:
Blablabla lang lag verhaal
http://forums.worldofwarc...4985&p=1&tmp=1#post274985 Dit topic kan je mischien ook helpen.
http://forums-en.wow-euro...14289&p=1&tmp=1#post14289 Ook nog een
Het kan ook mogelijk zijn dat de server zelf problemen heeft
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 08-07-2005 15:34 ]
Ik kom al een weekje of 2 een gast (toen nog lvl 1 en nu lvl 2) tegen in Tanaris en elke keer loop hij van de mailbox naar de AH in Tanaris.
Ik heb hem paar keer proberen aan te spreken, over wat hij hier doet als lvl 1 enzo... zegt dus niks. Nu wanneer hij me ziet logt hij direct uit.
Dus ik vind hem vrij verdacht. Gisteravond was hij samen met een andere gast (ook lvl 2) bij de AH in Tanaris.
Lopend zou hij dat nooit gered hebben, misschien dat iemand hem hiernatoe heeft ge-summonned, maarjah wat moet hij als lvl 1 of lvl 2 in Tanaris doen.
Waar kan ik dit soort verdachte zaken melden bij blizzard, gewoon bij Game Master melden of een mail sturen naar Blizzard?
Het gaat om een lvl 2 night Elf warrior en lvl 2 Night Elf roque.
Ik heb hem paar keer proberen aan te spreken, over wat hij hier doet als lvl 1 enzo... zegt dus niks. Nu wanneer hij me ziet logt hij direct uit.
Dus ik vind hem vrij verdacht. Gisteravond was hij samen met een andere gast (ook lvl 2) bij de AH in Tanaris.
Lopend zou hij dat nooit gered hebben, misschien dat iemand hem hiernatoe heeft ge-summonned, maarjah wat moet hij als lvl 1 of lvl 2 in Tanaris doen.
Waar kan ik dit soort verdachte zaken melden bij blizzard, gewoon bij Game Master melden of een mail sturen naar Blizzard?
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Dat zullen wel alts van iemand zijn (of van een guild) die gebruikt worden om spullen op Neutral AH te zetten lijkt me zo.Lord_Salo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:38:
Ik kom al een weekje of 2 een gast (toen nog lvl 1 en nu lvl 2) tegen in Tanaris en elke keer loop hij van de mailbox naar de AH in Tanaris.
En die zullen daar echt niet zelf heengewandeld zijn nee
Gewoon AH alts. LMD.Lord_Salo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:38:
Anoniem: 90928
Gewoon iemand die een lvl 1 char naast de AH in tanaris heeft staan om daar snel te kunnen kijken of er iets interessants te koop is. Ik heb er zelf ook 1, alleen dan in Orgri, puur en alleen omdat ik niet altijd de mogelijkheid of de zin heb om met mijn main terug naar orgri te gaan.Lord_Salo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:38:
lijkt me dus niks mis mee.
Of je stuurt als whisper iets als "ni hao" naar em toe. als ie reageert is het een chinees, en hoogstwaarschijnlijk een chinese goldfarmer
waarom zou je zelfs zoiets willen melden??Lord_Salo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:38:
maar inderdaad ik wil zelf ook een alt in tanaris zodat ik niet daarheen hoef om de ah te checken gewoon lekker makkelijk om ff te kijken.
En inderdaad laten summonen door een warlock anders redt je dat nooit.
Dat kan..... maar vind ze nog steeds verdacht.
Ik zal ze in de gaten houden....
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Je doet maar, als je d'r maar geen GMs mee lastig gaat vallen, die hebben 't al druk zat.Lord_Salo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:49:
Dat kan..... maar vind ze nog steeds verdacht.![]()
Ik zal ze in de gaten houden....![]()
![]()
hahahah onze in game detective, net alsof ie echt om jou gaaat uitloggen.Lord_Salo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:49:
[...]
Dat kan..... maar vind ze nog steeds verdacht.![]()
Ik zal ze in de gaten houden....![]()
![]()
Ik zie jou trouwens ook al staan in gadzetzan lopen te wachten totdat jou lvl 2 vriend weer opduikt en je hem bestookt met whispers. Waarschijnlijk ook nog mensen in de buurt aanspreekt zo van: kijk eens wat vreemd een lvl 2 die hier al een aantal dagen is"
pas maar op zometeen report iemand jou, er staat een lvl 20 (?) in gadzet continue beetje heen en weer te lopen en te wachten
Anoniem: 110540
Ik speel ook al een tijdje WoW en heb dezelfde problemen, lag, pauzes en disconnects.Anoniem: 86561 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:33:
[...]
Probeer eens te vragen aan de tech bot in het forum. Als je router hebt genaamd WRT54GS of WRT54G moet je even hier kijken : http://forums.worldofwarc...9699&p=1&tmp=1#post369699
http://forums.worldofwarc...4985&p=1&tmp=1#post274985 Dit topic kan je mischien ook helpen.
Maar ik heb een WAG54G versie 1, die ik niet meer ruilen kan, en de usb adapter.
Is hier ook aangepaste firmware voor of andere tweaks? Of kan het aan de usb adapter liggen?
Ik heb de firewalls uitstaan (windows en router), wep uitgeschakeld, ervoor gezorgd dat het bereik optimaal is. Bedraad doet ie het wel goed.
Ik hoop dat iemand mischien een oplossing heeft, want ik heb in meerdere spellen hier last van.
Dank u
voor alliance is het erg makkelijk om daar te komen als je weet hoeMantaMania schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:49:
En inderdaad laten summonen door een warlock anders redt je dat nooit.
BV een nightelf, die gaat naar darnassus -> darkshore -> boot naar menethil -> boot naar theramore -> zwem zuid naar tanaris
erg simpel, van de exp die je krijgt word je wel level 2
[ Voor 5% gewijzigd door Maegrim op 08-07-2005 16:03 ]
ok, bedankt! de problemen die in forum worden beschreven heb ik ook. . ik zal er eens in duiken!Anoniem: 86561 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:33:
[...]
Probeer eens te vragen aan de tech bot in het forum. Als je router hebt genaamd WRT54GS of WRT54G moet je even hier kijken : http://forums.worldofwarc...9699&p=1&tmp=1#post369699
en excuses voor het lange bla bla verhaal
Anoniem: 26351
Hoe groot is die aggro cirkel van de lvl4x mobs die daar in de buurt lopen? Ik ben een tijdje met een lvl1 night elf naar IF gelopen, lekker stukje door de wetlands...de spinnen kwamen van mijlen ver al op me af en die waren nog maar lvl2x.Maegrim schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:02:
[...]
voor alliance is het erg makkelijk om daar te komen als je weet hoe
BV een nightelf, die gaat naar darnassus -> darkshore -> boot naar menethil -> boot naar theramore -> zwem zuid naar tanaris
erg simpel, van de exp die je krijgt word je wel level 2
Mjah.. ik kreeg 275 mining ( nadat ik me heartseeker klaar hadMantaMania schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:17:
[...]
stoer hoor misschien toch ook maar eens gaan kijken!
en minen naar arcane crystals is leuk maar ze droppen amper ik mine al ff maar heb er nog niet 1
Als het een warlock ipv een mage geweest was, dan was ie leuk.
Want nu had er moeten staan : ''blink'', ''iceblock'' etc
Anoniem: 148864
Hoi,
Ik ben sinds een tijdje verslaafd aan Wow
Ik ben Hunter lvl 51 en heb een paladin lvl 6 (laatste ben ik ook net mee bezig)
Nu heb ik een vraag: waar hebben jullie de meeste drops in blue/epic weapons? In jullie ervaring, want thottbot ken ik wel alleen klopt soms ook niks van!
Waar hebben jullie ongeveer zulke wapens gevonden in drops zowel Epic als blue in wow? van lvl 50+?
Ik slacht me eigen een gek af maar vind weinig tot niets que blue wapen!
Waar hebben jullie ongeveer een mooi Blue of Epic wapen gevonden tijdens het killen? Ik bedoel daarmee geen quest maar gewoon grinden.
En wat voor beesten/Humanoids?
Ik ben Hunter lvl 51 en heb een paladin lvl 6 (laatste ben ik ook net mee bezig)
Nu heb ik een vraag: waar hebben jullie de meeste drops in blue/epic weapons? In jullie ervaring, want thottbot ken ik wel alleen klopt soms ook niks van!
Waar hebben jullie ongeveer zulke wapens gevonden in drops zowel Epic als blue in wow? van lvl 50+?
Waar hebben jullie ongeveer een mooi Blue of Epic wapen gevonden tijdens het killen? Ik bedoel daarmee geen quest maar gewoon grinden.
Er zit een max aan de aggro radius van beesten op rood+ niveau, bovendien kun je corpse jumpen natuurlijkAnoniem: 26351 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:23:
Hoe groot is die aggro cirkel van de lvl4x mobs die daar in de buurt lopen?
een blauw of epic wapen als random drop kom je niet vaak tegen. Blauwe drops vind je bv in instances van bosses en epics in molten core.Anoniem: 148864 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:59:
Hoi,
Heel af en toe dropt er wel eens wat maar das dus zeldzaam zeker epics. Thottbot klopt heel behoorlijk maar je moet wel naar de % kijken. als jij een mooi wapen ziet op thott en je ziet dat het van een skelet in plaguelands dropt bv moet je wel kijken waarschijnlijk is de kans 0.01% dus das niet veel
Anoniem: 148864
Nou zoals in Tanaris is er een Epic Sword drop van 14%
Er zijn mensen geweest die daar dagen hebben slijten aan die hyena's
Net als ik gedaan heb maar mooi niks gevonden!
Maar goed instances zijn voor goede Blue weapons!, Weet iemand een leuke lvl 40+ instance?
Ben nog niet overal geweest hehe
Net als ik gedaan heb maar mooi niks gevonden!
Maar goed instances zijn voor goede Blue weapons!, Weet iemand een leuke lvl 40+ instance?
Sorry je moet maar even zelf kijken. Ben niet zo'n techie voor internet foutenAnoniem: 110540 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:59:
[...]
Ik speel ook al een tijdje WoW en heb dezelfde problemen, lag, pauzes en disconnects.
Maar ik heb een WAG54G versie 1, die ik niet meer ruilen kan, en de usb adapter.
Is hier ook aangepaste firmware voor of andere tweaks? Of kan het aan de usb adapter liggen?
Ik heb de firewalls uitstaan (windows en router), wep uitgeschakeld, ervoor gezorgd dat het bereik optimaal is. Bedraad doet ie het wel goed.
Ik hoop dat iemand mischien een oplossing heeft, want ik heb in meerdere spellen hier last van.
Dank u
/offtopic
En eindelijk een telefoontje gehad van dynafix ! Pc word maandag afgeleverd kan ik toch nog heel even test server spelen en dan weer verder met me warlock
Oja harde schijven van 200 gb zijn meestal 7400 rpm toch? Hogere rpm > Sneller laden of heb ik het verkeerd? Mijn oude was namelijk 5400 volgens mij en pc flipte altijd in Ironforge of in raids.
Silverwind: Zul'furrak (Tanaris) Scarlet Monastary (Tirisfal glades) Uldaman (Bad lands) en Sunken temple (Swamp of sorrows ofzo
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 08-07-2005 17:41 ]
Ik heb in 33 dagen /played nog geen enkele epic worlddrop zien langskomen, en ik heb denk ik 4 of 5 blue worlddrops langs zien komen. Drop% in instances zijn sowieso hoger dan in de normale gebieden, dus als je echt blues wilt farmen zul je echt de instances moeten gaan leegbeuken. Jammergenoeg is het weer zo dat wanneer je een instance in je eentje kunt leegbeuken de drops niet echt meer toereikend zijn voor je lvl, maar smijt ze het AH op en je kunt er wel een leuk bedragje uithalen
ja, je kan epics en blauwe items niet farmen buiten een instance om.
Epics en worlddrop blauwe items droppen gewoon random, en kunnen van ELK beestje droppen van dat level. Dus het heeft gewoon geen zin om buiten items te gaan farmen voor een epic of een blauwe item
In instances is het een ander verhaal, daar hebben bazen en soms ook gewoon monsters een loot table met welke items daar zeker weten droppen. Maar helaas zijn dat soort items ook heel erg vaak Bind on Pickup ipv Bind on Equip.
De enige plaatsen waar je Epics kan farmen zijn MC en Onyxia's Lair.
Epics en worlddrop blauwe items droppen gewoon random, en kunnen van ELK beestje droppen van dat level. Dus het heeft gewoon geen zin om buiten items te gaan farmen voor een epic of een blauwe item
In instances is het een ander verhaal, daar hebben bazen en soms ook gewoon monsters een loot table met welke items daar zeker weten droppen. Maar helaas zijn dat soort items ook heel erg vaak Bind on Pickup ipv Bind on Equip.
De enige plaatsen waar je Epics kan farmen zijn MC en Onyxia's Lair.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik heb dan wel geen WAG54, maar een Sitecom WL-108 en bij mij doet het bedraad ook goed. Ik ga later nog eens een firmware upgrade proberen en misschien lost dat mijn problemen op.Anoniem: 110540 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:59:
[...]
Ik speel ook al een tijdje WoW en heb dezelfde problemen, lag, pauzes en disconnects.
Dank u
volgens deze link geeft een firmware upgrade (soms) een oplossing voor de WAG54GS misschien dat het ook voor die van jou werkt.
http://forums.worldofwarcraft.com.....#post369699
Anoniem: 61797
Weet iemand trouwens ut zijn hoofd hoe die addon heet die de hoogste dmg van je verschillende attacks bijhoudt ?? Vlgs mij was het niet DMG meter en Combatstatsook niet, hij zit standaard in de Insomniax recomp geloof ik
Die link had ik al gepost daarom quotte hij eropAnoniem: 101760 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:57:
[...]
Ik heb dan wel geen WAG54, maar een Sitecom WL-108 en bij mij doet het bedraad ook goed. Ik ga later nog eens een firmware upgrade proberen en misschien lost dat mijn problemen op.
volgens deze link geeft een firmware upgrade (soms) een oplossing voor de WAG54GS misschien dat het ook voor die van jou werkt.
Anoniem: 101975
Ik heb met mijn inmiddels lvl 60 hunter 2 epic world drops gehad, beide in de zelfde week. Het was een one-handed zwaard Bloodrazor en een mace die geloof ik Hammer of the Northern Wind heette.
Voor de rest heb ik een keer een epic regent oid van Rend zien droppen, bleek voor hunters te zijn maar dat wist ik toen niet
Heb mijn roll dus gemist.
http://members.home.nl/paul.nijpels/Elessar.JPG
Doe in het vervolg eens netjes resizen
6/8 Beaststalker
Shoulders of Elements
Axe of the Deepwoods / Rends Tribal Guardian / Dwarven Hand Cannon
Ben net bij Clarity
verklaart m'n titel daar.
Voor de rest heb ik een keer een epic regent oid van Rend zien droppen, bleek voor hunters te zijn maar dat wist ik toen niet
6/8 Beaststalker
Shoulders of Elements
Ben net bij Clarity
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 08-07-2005 22:38 ]
nais die equipmentAnoniem: 101975 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:42:
Ik heb met mijn inmiddels lvl 60 hunter 2 epic world drops gehad, beide in de zelfde week. Het was een one-handed zwaard Bloodrazor en een mace die geloof ik Hammer of the Northern Wind heette.
Voor de rest heb ik een keer een epic regent oid van Rend zien droppen, bleek voor hunters te zijn maar dat wist ik toen nietHeb mijn roll dus gemist.
[afbeelding]
6/8 Beaststalker
Shoulders of Elements
Ben net bij Clarityverklaart m'n titel daar.
ik heb in mijn hele WoW loopbaan 1x een epic zien droppen en dat was die Runeblade of the baron die ik eigelijk niet echt kon gebruiken. Verder heb ik met mijn paladin een Sinew of the Blue dragon ofzo (hunter epic reagent) van een draakje in winterspring
Maar aangezien ik daar niks mee kan en het volgens de hunters op mijn server 100% drop is bij azuregos als je de quest zelf hebt wil niemand het kopen
(offtopic, check de nieuwe knop check images even als je een bericht met plaatje post
Anoniem: 132946
Clarity op Bladefist toevallig?Anoniem: 101975 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:42:
Voor de rest heb ik een keer een epic regent oid van Rend zien droppen, bleek voor hunters te zijn maar dat wist ik toen nietHeb mijn roll dus gemist.
6/8 Beaststalker
Shoulders of Elements
Ben net bij Clarityverklaart m'n titel daar.
Volgens mij is het geen 100% drop, en daarnaast heb je nog een Ancient Petrified Leaf van Majordomo (Molten Core) en ik dacht een Mature Black Dragon Sinew van Onyxia nodig.Wiebbe schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:18:
[...]
Verder heb ik met mijn paladin een Sinew of the Blue dragon ofzo (hunter epic reagent) van een draakje in winterspring
Maar aangezien ik daar niks mee kan en het volgens de hunters op mijn server 100% drop is bij azuregos als je de quest zelf hebt wil niemand het kopen
ja, sorry Tsukasa, ik wees hm er alleen nog even extra op *blush* . Heeft mij namelijkbehoorlijk geholpen, nog bedanktAnoniem: 86561 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:10:
[...]
Die link had ik al gepost daarom quotte hij erop
Beter, heb dat rogue quest boek wat ik in DM East had gevonden voor 80g verkocht.
joehoe. lvl60 eindelijk, maar dat is wel nodig als je guild master bent 
Nu me mage 60 maken!!!
Nu me mage 60 maken!!!
Rogue quest boek? Wat is dat dan?On_E schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:02:
Beter, heb dat rogue quest boek wat ik in DM East had gevonden voor 80g verkocht.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18356
en dan krijg je
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18465
ja duh heb je die leaf nodigPurechaos schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:55:
[...]
Volgens mij is het geen 100% drop, en daarnaast heb je nog een Ancient Petrified Leaf van Majordomo (Molten Core) en ik dacht een Mature Black Dragon Sinew van Onyxia nodig.
Maar met de volgende patch is het daaro gelukkig 100% class quest drop ipv de gare drop % op dit moment soms.
De twee sinews droppen volgens de fora die ik heb gelezen altijd 100% als je Azuregos en Onyxia killed en een hunter de quest heeft. Op thottbot is het nogal logisch dat er geen 100% staat aangezien de hunters die de quest doen nog laag in aantal zijn vergeleken met de kills op ony en azuregos
past die link dan even wat ik denk toch echt dat je in de war bentAnoniem: 148864 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:23:
Nou zoals in Tanaris is er een Epic Sword drop van 14%
Net als ik gedaan heb maar mooi niks gevonden!![]()
Ben nogsteeds op zoek naar Felstriker 
Heb wat runs achter de rug zitten maar heb em niet niet zien droppen... Scarlet Kris wil ook maar niet opduiken dus zit ik hier met me keris en heartseeker
Heb wat runs achter de rug zitten maar heb em niet niet zien droppen... Scarlet Kris wil ook maar niet opduiken dus zit ik hier met me keris en heartseeker
Hoe kom ik veilig als lvl 33 undead warrior naar Swamp of Sorrows via Hillsbrad?
mobs killenAnoniem: 86561 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:00:
Wat is de snelste manier om level 20 te worden als horde?
There is no art to find the minds construction in the face
[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 09-07-2005 11:25 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Even een leuke tussendoor voor de mensen die ook graag IRL shaman willen spelen
http://img.photobucket.co...01/mrbiscuit/DSCF0024.jpg
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
DinX schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 11:11:

Een weer zijn de aanwijzingen die wijzen op een totaal gebrek aan sociaal leven zeer duidelijk aanwezigDinX schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 11:11:
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Felstriker dropt heel weinig, en zelfs dan heb je kans dat andere classes er ook op gaan rollen. En dat terwijl barman shanker maar net iets slechter is en 1000x makkelijker te verkrijgen. Ik neem aan dat je een ambush/backstab rogue bent? Dan moet je de shanker hebben.Keesr schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 09:45:
Ben nogsteeds op zoek naar Felstriker
Luci dood en magmadar was een groot wipe-feest
Wel gaaf, de trashmobs krijgen we nu al redelijk onder de knie en de core-packs waren eigenlijk (na 2 wipes) een makkie als je maar doorhebt hoe en wat
Wel vette instance hoor
Loot btw was:
* paladin epic boots
* Dikke tank ring (200 armor, +20 stam, +15 defense)
* Formula: Enchanting Healing Power
* Tranquility shot tome
Verder gewoon vette lol gehad daar
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Anoniem: 101975
Nope, zit op Stormscale met alliance. Heb een lvl 22 ud priest op Sunstrider.
Zijn er nog mensen die ook op Stormscale spelen?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 09-07-2005 11:45 ]
Sinds gisteren doet mijn WoW vreemd. Voor het eerst in searing gorge en af en toe geeft mijn videokaart (Sapphire Radeon 9800 pro) de melding van een VPU recvory. Het gaat gepaard maar een freeze van een paar seconden en daarna kan ik rustig door spelen.
De windows resolutie is terug gegaan in welke resolutie ik WoW speel en ik krijg zo'n mooi berichtje of Micrsoft over dit probleem wil vertellen.
Ik speel al 3 maanden WoW en nog nooit eerder dit probleem gehad. Iemand anders ook dit probleem?
De drivers die ik gebruik zijn 5.6 van de ati website
De windows resolutie is terug gegaan in welke resolutie ik WoW speel en ik krijg zo'n mooi berichtje of Micrsoft over dit probleem wil vertellen.
Ik speel al 3 maanden WoW en nog nooit eerder dit probleem gehad. Iemand anders ook dit probleem?
Anoniem: 141733
Wat dacht je van The Barrens... dan zit je niet in contested area en kun je je goed focussen op XP halen, er zijn meer dan genoeg quests te krijgen en je kunt een paar keer WC (niet het toilet, maar de Wailing Caverns instance) runnen.Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 11:07:
[...]
Ja ehh duhik bedoel als quests/gebied enz.
@ Thalan:
Ik ben ff weg geweest op vakantie en heb het topic niet gevolgd aldaar (ook wel lekker een keer 16 dagen zonder pc en dus zonder WoW!), maar ik zag dat je geswitched bent... Geen stalkende stealthende rogue meer?!?!? Vanwaar de wijziging, ik ben daar wel benieuwd naar. Jij leek mij een zeer fanatieke rogue-player...
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 141733 op 09-07-2005 12:22 ]
Anoniem: 110540
firmware update heb ik ook al gedaan, ik heb zelfs de nieuwe erop gezet die nog niet op de site staat maar wel op hun ftp server.Anoniem: 101760 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:57:
[...]
Ik heb dan wel geen WAG54, maar een Sitecom WL-108 en bij mij doet het bedraad ook goed. Ik ga later nog eens een firmware upgrade proberen en misschien lost dat mijn problemen op.
niemand die toevallig een hacked firmware weet voor de WAG54G ver. 1?
Jammer dat ik niet mee konRyceck schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 11:33:
[...]
Luci dood en magmadar was een groot wipe-feest
Wel gaaf, de trashmobs krijgen we nu al redelijk onder de knie en de core-packs waren eigenlijk (na 2 wipes) een makkie als je maar doorhebt hoe en wat
Wel vette instance hoor
Loot btw was:
* paladin epic boots
* Dikke tank ring (200 armor, +20 stam, +15 defense)
/* Formula: Enchanting Healing Power
* Tranquility shot tome
Verder gewoon vette lol gehad daar
WIE heeft die formula
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Force Reactive Disk kan ik nu craften op Bloodhoof
Mja is een beetje een butt-shield. Gaat zo snel kapot als je een avondje een in instance zit. Stond ergens (misschien wel op Thott) uitgelegd, berekend, hoe snel dat shield naar zijn grootje ging. En dat was veel te snel.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ik en nog een stuk of 5 mensen in mijn guild hadden hetzelfde probleem. Elke keer wanneer we door de tunnel van Loch Modan naar Searing Gorge gingen kregen we een VPU recovery.DarkJedi schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:15:
Sinds gisteren doet mijn WoW vreemd. Voor het eerst in searing gorge en af en toe geeft mijn videokaart (Sapphire Radeon 9800 pro) de melding van een VPU recvory. Het gaat gepaard maar een freeze van een paar seconden en daarna kan ik rustig door spelen.
Oplossing is om VPU Recovery uit te schakelen dit staat onder een tab van je Ati drivers.
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Dit topic is gesloten.