Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.706 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:07:
[...]

Nog 5 levels en dan heb ik IAE ;) En dank je!
Daar wilde ik ook naartoe werken, helaas kon ik me er niet toe zetten mn Mage nog tot 5 lvls hoger te krijgen. Ik heb m nog steeds in mn char lijst staan, er kunnen geen rechten ontleend worden uit mijn posts wanneer mijn standpunt tov mn mage verandert :P

offtopic:
De geluidjes en kleurtjes van de spells zijn zo mooi :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dilemma...
Eergisteren is mijn account "verlopen" Hoe je het ook zegt iig kan niet spelen ;)
Dus je zal denken ff CC pakken en weer verlengen...
Maar ga over 3 dagen weg (moet ook nog 3 dagen werken) om 2 weken te kunnen genieten in Turkieland 8)
Om vervolgens hier in Nederland 6 dagen te werken en 2 dagen vrij te hebben.
En dan alweer in het vliegtuig te stappen om lekker 2 weekjes Spanje onveilig te maken :Y)

Maar ik wil nu wel erg graag WoW spelen ;( Maar aan de andere kant vind ik het niet waard om mijn account te verlengen nu. Want ik speel toch dan amper, zonde van het geld toch??

Wat zouden jullie doen? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het geluid van een clearcast blijft het mooist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
Ik heb een vraag een hele dom vraag maar ik heb het spel dan nog niet.

Je hebt dus BoP en BoE items maar die kan je toch wel verkopen aan een vendor verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captein schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:49:

Je hebt dus BoP en BoE items maar die kan je toch wel verkopen aan een vendor verkopen?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:45:
Hmm dilemma...
Eergisteren is mijn account "verlopen" Hoe je het ook zegt iig kan niet spelen ;)
Dus je zal denken ff CC pakken en weer verlengen...
Maar ga over 3 dagen weg (moet ook nog 3 dagen werken) om 2 weken te kunnen genieten in Turkieland 8)
Om vervolgens hier in Nederland 6 dagen te werken en 2 dagen vrij te hebben.
En dan alweer in het vliegtuig te stappen om lekker 2 weekjes Spanje onveilig te maken :Y)

Maar ik wil nu wel erg graag WoW spelen ;( Maar aan de andere kant vind ik het niet waard om mijn account te verlengen nu. Want ik speel toch dan amper, zonde van het geld toch??

Wat zouden jullie doen? ;)
Ik zou met het account van mn guildie (waarvan ik de login weet) inloggen en leuk n nieuw character uitproberen. Wanneer je er niet uitgekicked wil worden als hij zelf inlogged verander je gewoon zn user + pass via www.wow-europe.com })
Captein schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:49:

BoP en BoE kan je altijd aan vendor verkopen, alleen BoE ook aan andere spelers via Auction house. BoP (Bind on Pickup) betekend dat je aan het item gebonden zit zodra je het loot. BoE (Bind on Equip) is te traden totdat iemand hem aantrekt / in gebruik neemt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
streafer schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:48:
OM het ff op een adnere boeg te gooien, wie vind dat dit spel gewoon eigenlijk slecht gemaakt is?
IK wel op moment, en natuurlijk heb ik het hier over een bepaald soort speler.
waarom?
1. pvp is ronduit slecht, dit heeft meerdere redenen
- verhoudingen allinace en horde is ronduit slecht geregeld, en daarom vaak niet leuk.
true
- je verliest niets als je dood gaat, dus zelfmoord actie's zijn iets constants.
true
- je krijgt niet veel van kills, nu dan wel wat meer door het honor system, maar dan moet je wel massaal killen, een enkele kill leverd weinig op.
Wat ik niet snap is dat je objecties verder op hebt tegen het snelle levelen, en hier moet het wel weer makkelijk gaan... ik vind het juist mooi dat het niet zo snel gaat anders liep elke rogue met die idioot sterke dagger rond.
- classes bepalen vaak, hoe snel je cp krijgt, niet de skills. ( srry mages ) word een mages en je weet gewoon dat je belachelijk snel punten krijgt. hiervoor zijn weinig skills bij nodig.
true

2. Battlegrounds zijn zo slecht bedacht.

- pve missies in een pvp plaats.
true
- wachttijden zijn gewoon veel te lang , dit komt mede doordat de verhouding allinace horde niet kloppen.
true
- AV is hersenloos zergen en sommige classes worden hier dus ook totaal van buitengesloten.
true
- WG is wel een bg waarbij je skills voor nodig hebt, alleen moet je hier dus 1 uur voor wachten en is het vaak binnen 15 min gedaan, kan je weer een uur gaan wachten.
true, en daarnaast dankzij de kut ratio h:a is het meestal zo dat degene waar het meest van is (in ons geval op twilight's hammer alliance) een stelletje bij elkaar geraapte lvl 51 dorks zijn tegen een goed geoliede horde guild met healers die daadwerkelijk healen...

3. levelen er is geen vreugde op lvl 60 zelf.
- Juist het levelen geeft voldoening temisnste bij mij dan, ik ben blij elke keer dat mijn character levelt, alleen die voldoening is van weinig waarde omdat je zo snel levelt. daardoor gaat de fun van levelen er snel uit. toch doe ik het nog steeds graag, had het wel fijner gevonden als het stuk moeilijker was om lvl 60 te worden.
Er is nog zoveel te doen als je eenmaal lvl 60 bent, pvp dus, en high lvl instances zoals molten core/onyxia, en in de toekomst nog meer highlvl instances, duurt niet meer lang

4. Spel is te makkelijk
- dit spel is zo simpel dat een 4 jarige kleuter het ook kan spelen, dit is vast de bedoeling van bliz geweest, maar dat maakt het spel niet echt leuker.
Je merkt het verschil echt wel als je een goede speler tegen een slechte speler laat spelen, maakt niet uit welke class ie is...
- veel classes zijn zo simpel en worden dan ook door simpele ( nee niet iedereen die die class speelt is simpel maar vaak is het wel een bepaald soort persoon die die class speeld) personen gespeeld, zoals bv. paladin.
Gewoon niet waar.. hoe moeten simpele personen weten welke classe het simpelst is zonder ze te hebben gespeeld?
- instances zijn makkelijk alleen 5 man scholo, strat runs zijn lastig en meteen ook erg saai.
true, behalve MC etc, maar dit zie ik meer als een voordeel aangezien de meeste spelers newbs zijn
- je levelt te makkelijk en als je dood gaat verlies je te weinig.
Geen nadeel imo
- alle objectives zijn makkelijk te halen met klein beetje inzet.
Geen nadeel imo
- bosses gaan veel te makkelijk neer, ja misschien zijn de spelers wel te goed, maar ter vergelijking, castle aden in l2 viel pas na jaar spelen ( in ieder geval lang ) zo lastig was het, maar tegenwoordig valt ook ragnaros bij bosjes.
Geen nadeel imo, daarnaast komen er veel moeilijkere instances binnenkort

5. class opties/skills
- alles staat al vast, alleen met talents kan je nog een beetje verschillen met je mede shaman, dit is natuurlijk jammer, aangezien het veel toffer zou zijn uit een bepaalde lijst van bv. spells te kunnen kiezen.
Shadow priest vs Holy priest maakt een wereld van verschil, zelfde geld voor een sword rogue of een dagger rogue. Met talents kan je compleet verschillende chars maken. Dmv talents kryg je ook nieuwe spells (denk aan coldblood, arcane power, silence, vampiric emprace etc.)
- er zijn redelijk weinig classes, of gewoon weg te weinig mogelijkheden bv. skills etc.
Vind een andere MMO die zo uitgebreid en doordacht is als WoW..
- er is geen handel, of te weinig, het auction house is gewoon weg te klein schalig. ik zou het leuker vinden dat je bijna niks bij handelaren kan kopen en alles gemaakt moet worden, zodoende een echte economy opbouwen etc.
Ook niet waar

6. wereld is te klein.
- wie van de lvl 60 is niet overal geweest?
Vind een andere MMO die zo uitgebreid is als WoW..

ik wil hiermee gewoon een discussie starten, want ik vind dat de mogelijkheden en pvp gewoon slecht zijn in wow.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ehb nog wat tips nodig, ben nu lvl 35 e heb nog maar net 36 G, hoe kom ik aan de 100 rond de lvl 40 ?? Iemand goede tips ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:06:
ik ehb nog wat tips nodig, ben nu lvl 35 e heb nog maar net 36 G, hoe kom ik aan de 100 rond de lvl 40 ?? Iemand goede tips ??
Je hebt 90g nodig voor je mount (ervanuit gaande dat je hierop doelt). Met mijn main character begon ik pas op lvl 35 te sparen en zat ik op lvl 40 op de 75g. Rond lvl 41 heb ik mijn mount kunnen kopen door wat te lenen bij een guildie.

Tip: Koop vanaf lvl 35 geen skills / wapens / gear meer als je helemaal voor je mount wil gaan.

Ik heb nu gelukkis n lvl 60 die mooi voor mijn soon-to-be lvl 40 priest zijn mount gaat betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OM het ff op een adnere boeg te gooien, wie vind dat dit spel gewoon eigenlijk slecht gemaakt is?
waarom?
Ik vind het zelf heel erg jammer dat de wereld zo statisch is. je hebt geen weersverandering (behalve van die fogzones) en zelfs geen wolken die langs de hemel gaan, spullen kan je niet op de grond gooien en de day/night cycle is realtime (of verschilt this per server?). Ik vond het er zelf heel erg :O door worden en door die day/night cycle liep ik altijd in het donker rond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:06:
Even lekker grinden in The Stockades?
1 tot 7 silver per kill, en ik kan je vertellen dat dat lekker weg killed hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:13:
[...]

Ik vind het zelf heel erg jammer dat de wereld zo statisch is. je hebt geen weersverandering (behalve van die fogzones) en zelfs geen wolken die langs de hemel gaan, spullen kan je niet op de grond gooien en de day/night cycle is realtime (of verschilt this per server?). Ik vond het er zelf heel erg :O door worden en door die day/night cycle liep ik altijd in het donker rond 8)7
Ik vind die cycle juist wel leuk! Altijd licht of donker, of om het uur licht of donker wordt ook zo irritant :P Het enige vervelende vind ik wel dat als het in WoW donker wordt, dat het ook laat begint te worden en ik direct weer niet meer zo heel lang door te kunnen spelen :P

Maar verder ben ik het met je eens, de wereld is erg statisch, ik zou graag wat meer ineractie zien zoals npc's die hun ding doen (bomen omhakken oid) verschil in begroeiing over een lange periode (maand ofzo), langblijvende kraters waar grote gevechten zijn geweest (worms omgeving :D )... Helaas zal dit allemaal te veel bandbreedte of misschien zelfs NOG meer RAM geheugen eisen om helemaal uit te kunnen voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop nooit wapens of armor, dat krijg ik van guildies :) Maar geen spells, mjah, dan ga je het wel moeilik krijgen met questen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
Dat grinden is wel goed dus als je 4 silver per monster krijgt moet je om 1 gold te krijgen 100/4=25 monsters vermoorden voor 1 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:16:
Ik koop nooit wapens of armor, dat krijg ik van guildies :) Maar geen spells, mjah, dan ga je het wel moeilik krijgen met questen denk ik :)
Als caster: Ja. Als melee: Valt mee :P Wanneer je een caster bent, koop dan alleen de skills waar de aanvallen die je het vaakst gebruikt baat bij hebben. De skills kosten vanaf lvl 35 vrijwel altijd mer dan 1g, dus een grote moneysink op dat lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheh ik ben mage dus :P moet hetvanmijn casts hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:28:
heheh ik ben mage dus :P moet hetvanmijn casts hebben :D
Ik zou als je fire specced bent dan alleen fire skill-ups kopen, als frost alleen frost skills etc.. anders verlies je te veel geld om op lvl 40 met 90g uit te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 13:12
Heeft iemand een idee waarom ik soms lagspikes heb van 2sec en heel soms lag van 2 minuten?
Dit heeft mij al 4 parties gekost voor SM... En nu begint 't een beetje irritant te worden. (En ook al iets richting de 12 deaths..)

[ Voor 12% gewijzigd door carefish op 05-07-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

SiLaTroN schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:42:
Heeft iemand een idee waarom ik soms lagspikes heb van 2sec en heel soms lag van 2 minuten?
Dit heeft mij al 4 parties gekost voor SM... En nu begint 't een beetje irritant te worden. (En ook al iets richting de 12 deaths..)
Zonder enige specs van je computer kunnen we niets zinnigs zeggen. Maar WoW houd wel van 1024Mb om lekker te kunnen spelen, ook defragmenteren help heel goed.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 13:12
Oh.. sorry vergeten te posten..

P4V800X
P4 2,8Ghz
1024 MB RAM
80GB HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
waarom?
- verhoudingen allinace en horde is ronduit slecht geregeld, en daarom vaak niet leuk.
dit ligt aan de spelers.. wat kan blizzard hier aan doen?
- je verliest niets als je dood gaat, dus zelfmoord actie's zijn iets constants.
blij toe, leuk als je geganked word... (30x per dag)
- je krijgt niet veel van kills, nu dan wel wat meer door het honor system, maar dan moet je wel massaal killen, een enkele kill leverd weinig op.
hint: PvP meer
- classes bepalen vaak, hoe snel je cp krijgt, niet de skills. ( srry mages ) word een mages en je weet gewoon dat je belachelijk snel punten krijgt. hiervoor zijn weinig skills bij nodig.
FOUT!! kijk lijstje @ site maar na: nr1 alliance @ bloodscalp is shadowpriest (Loki) nr1 @ horde is rogue (Keen) en nee dit is geen uitzondering:http://wow-europe.com/en/contests/test-of-honor/index.html

brengt wat tackiek mee, doe die missies maar een met een paar man en zie de NPC backup komen.
- wachttijden zijn gewoon veel te lang , dit komt mede doordat de verhouding allinace horde niet kloppen.
ligt wederom aan de spelers en niet aan blizzard
- AV is hersenloos zergen en sommige classes worden hier dus ook totaal van buitengesloten.
ligt wederom aan de spelers en niet aan blizzard, neem een party van 5 rogues oid en ga een graveyard afpakken of die quests doen.
- WG is wel een bg waarbij je skills voor nodig hebt, alleen moet je hier dus 1 uur voor wachten en is het vaak binnen 15 min gedaan, kan je weer een uur gaan wachten.
nog nooit langer dan 5 minuten moeten wachten

- Juist het levelen geeft voldoening temisnste bij mij dan, ik ben blij elke keer dat mijn character levelt, alleen die voldoening is van weinig waarde omdat je zo snel levelt. daardoor gaat de fun van levelen er snel uit. toch doe ik het nog steeds graag, had het wel fijner gevonden als het stuk moeilijker was om lvl 60 te worden.
pak een alt.

4. Spel is te makkelijk
- dit spel is zo simpel dat een 4 jarige kleuter het ook kan spelen, dit is vast de bedoeling van bliz geweest, maar dat maakt het spel niet echt leuker.
zo simpel is het nu ook weer niet hoor (vin ik iig) maar het is idd niet moelijk.
- veel classes zijn zo simpel en worden dan ook door simpele ( nee niet iedereen die die class speelt is simpel maar vaak is het wel een bepaald soort persoon die die class speeld) personen gespeeld, zoals bv. paladin.speel je pally? zo te zien niet tis namelijk een van de lastigste classes @ 60 zeker mbt pvp (je doet niet veel dmg)
- instances zijn makkelijk alleen 5 man scholo, strat runs zijn lastig en meteen ook erg saai.
probeer ony/mc, of probeer ubrs eens met 8 of minder
je valt in de herhaling
alweer
- bosses gaan veel te makkelijk neer, ja misschien zijn de spelers wel te goed, maar ter vergelijking, castle aden in l2 viel pas na jaar spelen ( in ieder geval lang ) zo lastig was het, maar tegenwoordig valt ook ragnaros bij bosjes.
jaar spelen: we zitten nu op 8 maanden d8 ik (us moet je er bij nemen he), en ragna word nu pas echt verslagen (na de vorige patch moesten alle tactieken weer bijgesteld worden) en hij valt nu ook niet bij bosjes.
(waarom us erbij? je weet wel als er 1 goede tackiek is wordt die vaak overgenomen)

5. class opties/skills
- alles staat al vast, alleen met talents kan je nog een beetje verschillen met je mede shaman, dit is natuurlijk jammer, aangezien het veel toffer zou zijn uit een bepaalde lijst van bv. spells te kunnen kiezen.
kom laten we een pally maken met de dmg van een mage
- er zijn redelijk weinig classes, of gewoon weg te weinig mogelijkheden bv. skills etc.
als mage zijn er al 8 (goed)gebruikte mogelijkheden: full frost(alles in frost), deep frost(20/31), PoM Frost (21/30), zelfde 3 ook voor fire en dan heb je ook nog AP fire of AP frost
- er is geen handel, of te weinig, het auction house is gewoon weg te klein schalig. ik zou het leuker vinden dat je bijna niks bij handelaren kan kopen en alles gemaakt moet worden, zodoende een echte economy opbouwen etc.
[b]wat kan je dan kopen @ handelaar?[b]

6. wereld is te klein.
ik

ik wil hiermee gewoon een discussie starten, want ik vind dat de mogelijkheden en pvp gewoon slecht zijn in wow.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
SiLaTroN schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:42:
Hoort eigenlijk in het "vraag en antwoord" deel van het tweakers forum. Ik zou het zelf zoeken in: firewall instellingen (poorten), router (zelfde als firewall instellingen) of je internet provider. En natuurlijk programma's op de achtergrond zoals peerguardian. Op de www.worldofwarcraft.com kun je vinden welke poorten door WoW worden gebruikt.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
M1lamb3r schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:23:streafer schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:48:
waarom?

Nou van alles, limieten opstellen dat players wel 1 kant moeten joinen etc, er zijn genoeg oplossingen.

Ja misschien moet je dan wel wat meer veranderen?
zodat je misschien wel moet groepen om te blijven leven?
in wow hoef je bijna niet te groepen, zeker niet voor grinden en dat vind ik persoonlijk jammer.

Hint: je begrijpt me niet, ik kan makkelijk 1000 kills op dag halen, maar het gevoel dat ik van een kill iets krijg is er niet.
vooral niet in AV daar krijg je kills bij het leven maar echt gevoel dat je blij bent dat ik iemand dood heb niet. ( tuurlijk wel in aparte situatie's )

FOUT!! kijk lijstje @ site maar na: nr1 alliance @ bloodscalp is shadowpriest (Loki) nr1 @ horde is rogue (Keen) en nee dit is geen uitzondering:http://wow-europe.com/en/contests/test-of-honor/index.html

FOUT, kijk ff naar bijvoorbeeld een warrior , hoe hoog die staan, shadow priest kan nog aardig damage doen, rogues zijn ook mega cp verdieners, ik stel hier mage als voorbeeld er zijn genoeg classes die gewoon bijna niks krijgen, denk maar eens aan holy priest.

brengt wat tackiek mee, doe die missies maar een met een paar man en zie de NPC backup komen.

ja leuk als 20 man zitten te questen , de andere 20 moeten dus tegenover de 40 vechten, en aangezien het bijna nooit gecoordineerd is, ( niemand gaat in raid omdat je dan zo weinig cp krijgt ) loopt het vaak voor geen meter.

Bliz had een cap kunnen stellen zodat verhouding binnen de perken bleef ( dit is weer een voorbeeld )

ligt wederom aan de spelers en niet aan blizzard, neem een party van 5 rogues oid en ga een graveyard afpakken of die quests doen.

Ligt zeker aan blizzard zij maken een 40 vs 40 map, waarbij je constant tegen me kaar staat, en met snelle respawn tijd dus bijna altijd met volle bezetting bent.
Bliz maakt een BG waarbij de bedoeling gewoon eigenlijk is om te zergen, dit hadden ze heus wel kunnen voorzien. En ik vind het jammer om gewoon hersenloos te spelen.

mazzelaar, join maar onze server en je zult het wel merken. ( ravencrest horde )

pak een alt.

en als ik al 3 lvl 60's heb, want is het nut hiervan? hoe snel ik ze kan levelen? nee onzin om een nieuwe char te moeten pakken omdat ze snel levelen.

4. Spel is te makkelijk
zo simpel is het nu ook weer niet hoor (vin ik iig) maar het is idd niet moelijk.

- veel classes zijn zo simpel en worden dan ook door simpele ( nee niet iedereen die die class speelt is simpel maar vaak is het wel een bepaald soort persoon die die class speeld) personen gespeeld, zoals bv. paladin.speel je pally? zo te zien niet tis namelijk een van de lastigste classes @ 60 zeker mbt pvp (je doet niet veel dmg)

paladin zuigt zowiezo in pvp, dat weten ze zelf ook, alleen zijn ze gewoon irritant te killen.
maar dat weet je dus bij voorbaat als je die class pakt. en gewoon weg toe gegeven, ik speel dus priest, shadow, en heb dus redelijk veel optie's toch zou ik mijn neefje van 12 binnen 1 dag redelijk tot goed shadow priest kunnen leren spelen, want zo moeilijk zijn de classes niet.

mc en ony vaak zat gedaan, mc is eigenlijk nog redelijk lastig, maar niet zo lastig dat ik zeg WTF DIE KRIJG JE NOOIT DOOD. en dat mis ik dus meteen ook. Ik wil doelen hebben die niet te halen zijn ( denk je dan )

je valt in de herhaling
alweer
jaar spelen: we zitten nu op 8 maanden d8 ik (us moet je er bij nemen he), en ragna word nu pas echt verslagen (na de vorige patch moesten alle tactieken weer bijgesteld worden) en hij valt nu ook niet bij bosjes.
(waarom us erbij? je weet wel als er 1 goede tackiek is wordt die vaak overgenomen)

dan duurde het voor mijn part 2 jaar, het is maar een indicatie over hoe lang het zou moeten duren imo, en hij valt zeker wel in bosjes, als hij al 3 x door 1 guild op onze server ( van wat ik weet ( horde ) is gekilled )
En dat het op moment gewoon nog te makkelijk is.

5. class opties/skills

goh laten we een priest maken met plate armor, zucht ik hoop dat je me hier weer niet in snapt, want anders is het antwoord gewoon dom.

als mage zijn er al 8 (goed)gebruikte mogelijkheden: full frost(alles in frost), deep frost(20/31), PoM Frost (21/30), zelfde 3 ook voor fire en dan heb je ook nog AP fire of AP frost

en uiteindelijk verschillen ze maar steeds een klein beetje.

]wat kan je dan kopen @ handelaar?

reagents , arrows, bullets etc etc etc.

6. wereld is te klein.
ik

Misschien wat meer reizen? :)

[...]
[n]Ik mis ook nog eens een dynamische omgeving, een stad die je kan in nemen door bepaalde punten te controleren, en zodoende jij wel daar handel kan drijven en andere partij niet. etc etc bedenk maar mee [/b]

[ Voor 5% gewijzigd door streafer op 05-07-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Yay, lvl 60.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Gister weer eens geluk gehad in UBRS :P

Guild run aan het doen, komen we bij rend... Droppen dus beide zwaarden in zelfde drop, ik ben rogue en was samen met 1 andere rogue in het team.. Ik geluk dat ik offhand al had dus pak ik mainhand, en me guildie offhand. Komen we later bij drakki, dropped ie SC chest aangezien andere rogue em had kon ik er mee naar huis

Dus heb nu beide rendsm 2x Skullforge Reaver... 7 parts SC ( helm wil ik niet :p ) heartseeker + distracting dagger... En 31 guildpoints te besteden in ubrs, waaraan? Niets eigenlijk :/

Denk dat ik maar wat DireMaul ga runnen totdat onze guild naar MC kan.. Gister gingen ze erheen, gaan ze dood bij eerste mobs.. Iemand hier ervaring met MC, en die misschien even een lijstje kan posten van welke classes je het beste mee kunt nemen? Hoeveel pala's / priests / hunters etc?

[ Voor 17% gewijzigd door paradoXical op 06-07-2005 00:16 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:55:
[...]

Hoe gaat het trouwens met jullie MC-campagne? :)
Slecht. Afgelopen keerd konden zowel Ryceck als ik niet mee :P Dit weekend Ryceck wel, ik misschien. De laatste en tevens onze eerste run had een keiharde wipe op lucifron. Maar veel geleerd :) We komen er wel.

En ik heb met mijn mage mijn eerste filmpje gemaakt :P Gewoon wat aangeklooid met monteren, maar het is toch best aardig gelukt.

Area of Effect Grinden in Maraudon.. een mage wat comments erop? :P (Behalve dat ik wat voorzichtiger moet zijn en een betere mirror moet hebben :P)

http://files.filefront.co...ng;3927109;/fileinfo.html

[ Voor 33% gewijzigd door Mojo op 06-07-2005 00:43 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Dag andere spelers :D

Ik ben voor mijn opleiding bezig met een scriptie over MMORPG, eigenlijk vooral over WoW, en hoe ik geloof dat dit een nieuwe manier is waarop mensen sociale contacten kunnen leggen en onderhouden.

Hiervoor wil ik vragen of ervaren spelers misschien 5 minuten tijd hebben om een kleine enquete in te vullen op http://www.razorfist.nl/wow/

Bedankt! En speel ze :P

ps ik moet hem over 2 dagen al inleveren, ben een beeeeeetje laat uiteraard O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Razorfist schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:59:

Ik ben voor mijn opleiding bezig met een scriptie over MMORPG, eigenlijk vooral over WoW, en hoe ik geloof dat dit een nieuwe manier is waarop mensen sociale contacten kunnen leggen en onderhouden.

Hiervoor wil ik vragen of ervaren spelers misschien 5 minuten tijd hebben om een kleine enquete in te vullen op http://www.razorfist.nl/wow/

Ik hem 'em dus helemaal ingevuld, blijkt het een mail-form te zijn |:(

Veel mail clients accepteren maar een max aantal tekens. Waarom gebruik je niet gewoon een webform? Die dingen kun je gratis opzetten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Ik snap niet hoe dat werkt met pop3 en mailservers enzo..
Als je mn antwoorden moet hebben dan moet je even je email geven dan stuur ik het wel op de 'normale manier' op.. :)

of stuur me een mailtje: mr punt guus apenstaartje gmail punt com

[ Voor 99% gewijzigd door Cutthroat op 06-07-2005 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Razorfist schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:59:

heb hem ook maar even voor je ingevuld, en nu naar bed :z

@Cutthroat:
z'n mailadres kun je gewoon uit de page source plukken hoor, zo heb ik het ook opgelost

[ Voor 8% gewijzigd door Balkz op 06-07-2005 03:59 ]

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:41:
[...]

Slecht. Afgelopen keerd konden zowel Ryceck als ik niet mee :P Dit weekend Ryceck wel, ik misschien. De laatste en tevens onze eerste run had een keiharde wipe op lucifron. Maar veel geleerd :) We komen er wel.
Wij hebben gister voor t eerst Garr neergelegd /cheer !
Donderdag gaan we voor Geddon en Shazzrah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:22
Gister de 39 gehaald met me mage, ik ga veel sm runs doen, ik zal en moet die whitemane's chapeau hebben.

Gister 3 runs ervoor gedaan, 1x gedropt, wint iemand de roll :/.
Ik hoop dat vandaag weer wat lvl 60's me mee willen helpen, want met een groep van 40's schiet dat niet op.
Mountgeld schiet ook nog niet echt op, 40g nu, nog 50 te gaan.. Ik hoop echt nog dat ik wat blue items in SM vind die ik voor wat kan verkopen, anders schiet het echt niet op.
Inmiddels met mijn warrior ook lvl 6, eerst tot de 10 en dan zien we wel verder met enchanting/tailoring. Weet iemand die indeling van lvl/skill?
5: start proff tot 50
10: 50 - 150
*: 150 - 225
35: 225 - 300

Tot 225 duurt redelijk lang al, dus als dat sterretje niet te hoog is lvl ik daar gewoon naartoe.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:37:
Gister de 39 gehaald met me mage, ik ga veel sm runs doen, ik zal en moet die whitemane's chapeau hebben.

Ik hoop dat vandaag weer wat lvl 60's me mee willen helpen, want met een groep van 40's schiet dat niet op.
Mountgeld schiet ook nog niet echt op, 40g nu, nog 50 te gaan.. Ik hoop echt nog dat ik wat blue items in SM vind die ik voor wat kan verkopen, anders schiet het echt niet op.
Inmiddels met mijn warrior ook lvl 6, eerst tot de 10 en dan zien we wel verder met enchanting/tailoring. Weet iemand die indeling van lvl/skill?
5: start proff tot 50
10: 50 - 150
*: 150 - 225
35: 225 - 300

Tot 225 duurt redelijk lang al, dus als dat sterretje niet te hoog is lvl ik daar gewoon naartoe.
je sterretje is 20 :)

mijn priest heeft nu skill lvl 217 tailoring en is lvl 22 :/ meot dus even rap 13 lvls erbij halen om artsan te leren

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 06-07-2005 08:44 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:28:
[...]

Shazzrah is echt irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Whehe, 29 en een half 8)

Nog 16k naar de 30 met maar 2 goud over na de aanschaf van wat kleding en een nieuwe wand :9

Dat word al grindend naar de 30 om skills te kunnen betalen :')

En ik vind het ironisch, dat de class, waar ik als rogue de meeste moeite mee had (warrior) nu het grootste eitje van hun leger is. Je kan ze afmaken zonder dat ze ooit in de buurt komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:53:
Whehe, 29 en een half 8)

Nog 16k naar de 30 met maar 2 goud over na de aanschaf van wat kleding en een nieuwe wand :9

Dat word al grindend naar de 30 om skills te kunnen betalen :')

En ik vind het ironisch, dat de class, waar ik als rogue de meeste moeite mee had (warrior) nu het grootste eitje van hun leger is. Je kan ze afmaken zonder dat ze ooit in de buurt komen :9
dan doen ze iets niet goed, zo simpel is 't :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hmmm onze guild wilt gaan 'mergen' met een andere guild om zo genoeg members te krijgen voor MC/Onyxia etc. Op een of andere manier heb ik het nooit zo op samenvoegingen... gisteren voor het eerst BRD gedaan, opzich wel leuke instance. Word tijd om eens de Barman Shanker te gaan farmen daar ;) Ook al is hij maar net iets beter dan mn huidige..

We hadden ook een rare bugf in BRD op het einde, wij zijn een mob aan het hakken, krijgen we opeens allemaal 2 secs lag. Daarna ging de actie even door waarna opeens alles stopte. Dus ik dacht "fuck server ligt er weer eens uit, handig!" maar we konden gewoon doorchatten in party en guild en zelfs bewegen. Alleen de rest van de instance reageerde nergens op. Loggen en Exit en Heartstone werkte ook allemaal niet, dus dat werd en ALT-F4... nog nooit meegemaakt :)

[ Voor 42% gewijzigd door RaseriaN op 06-07-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:06:
Hmmm onze guild wilt gaan 'mergen' met een andere guild om zo genoeg members te krijgen voor MC/Onyxia etc. Op een of andere manier heb ik het nooit zo op samenvoegingen... gisteren voor het eerst BRD gedaan, opzich wel leuke instance. Word tijd om eens de Barman Shanker te gaan farmen daar ;) Ook al is hij maar net iets beter dan mn huidige..

We hadden ook een rare bugf in BRD op het einde, wij zijn een mob aan het hakken, krijgen we opeens allemaal 2 secs lag. Daarna ging de actie even door waarna opeens alles stopte. Dus ik dacht "fuck server ligt er weer eens uit, handig!" maar we konden gewoon doorchatten in party en guild en zelfs bewegen. Alleen de rest van de instance reageerde nergens op. Loggen en Exit en Heartstone werkte ook allemaal niet, dus dat werd en ALT-F4... nog nooit meegemaakt :)
niets mis met mergen hoor :)

het is wennen en aanpassen, maar het is of het een of het ander

wij zijn ook gemerged en op zich heb ik er geen last van
maar dan kan ook komen omdat ik veel gasten van de andere guild al kende, zowel van ingame als van hier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:55:
[...]

dan doen ze iets niet goed, zo simpel is 't :)
Als je seducet, hebben ze niks geen kans om wat te doen terwijl jij 30 yards afstand neemt en imolate 'opstart'. Als die onderweg is, ram je er gelijk 2 instadots uit en een fear. Dat kun je allemaal doen voor hij bij je is omdat je seduce zorgt dat je die castingtijd van imolate nog veilig bent.

En dan is het een kwestie van fearkiten. Zelfs met een limiet op 3 is dat genoeg om de dots hun werk te laten doen. En op level 27 hebben ze nog geen antifeartrinket :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:12:
[...]
niets mis met mergen hoor :)

het is wennen en aanpassen, maar het is of het een of het ander

wij zijn ook gemerged en op zich heb ik er geen last van
maar dan kan ook komen omdat ik veel gasten van de andere guild al kende, zowel van ingame als van hier ^^
Op een of andere manier heb ik altijd een rotte smaak bij een merge :)
Aanpassen zal wel lukken, ik zit meer over hun in, wij zelf hebben een hele Guild Crafter en Guild Harvester systeem in elkaar zitten. Daardoor gaan de prijzen voor high end crafting spullen in de guild ERG naar beneden en zijn alle resources in overvloed aanwezig. Ikweet dat hun dat niet hebben dus dat word weer een leuk punt.

Ben benieuwd wat het word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:15:
[...]

Als je seducet, hebben ze niks geen kans om wat te doen terwijl jij 30 yards afstand neemt en imolate 'opstart'. Als die onderweg is, ram je er gelijk 2 instadots uit en een fear. Dat kun je allemaal doen voor hij bij je is omdat je seduce zorgt dat je die castingtijd van imolate nog veilig bent.

En dan is het een kwestie van fearkiten. Zelfs met een limiet op 3 is dat genoeg om de dots hun werk te laten doen. En op level 27 hebben ze nog geen antifeartrinket :9
Enjoy it while you can !

Warriors zijn zometeen onverslaanbaar voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh zou iemand onze guild ook kunnen toevoegen op de Nederlandse Guilds lijst in de front-post

het gaat om :

Cantonium Elites
http:\\www.cantonium-elites.nl
Side : Alliance
Members : 150+ Active members
Server : Aszune
Min lvl voor join : 15

Dus als je nog een WoW character op wilt starten of je zit al op de Azune server zoek ons dan maar even op als je het interesant vind.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die lvlen makkelijk vinden roll een healing priest vanaf lvl 1 plz

HF at lvl 40+ dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:23:
[...]

Enjoy it while you can !

Warriors zijn zometeen onverslaanbaar voor je...
:P

Ik ga voor de full demonoligy build, tot en met soul link. Dus ik zal iig een flinke kluif zijn, ik ga zo veel mogelijk voor stamina build qua gear, en alle talenten voorzover mogelijk om je pet te boosten vul ik ook in, dus we hebben straks samen een berg hp om weg te werken. Dit moet genoeg zijn om flink wat schade te berokkenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:15:
[...]

Een warrior heeft dan ook geen anti-fear trinket nodig om uit fear te komen :)
En ja, seduce is erg vervelend.. maar op 't moment dat ik die ene seconde wat kan doen is 't meteen zerker stance+intercept en heb je weer een paar klappen op je hoofd die wel erg pijn doen met je cloth :P
Sure, een lock is moeilijk 1 op 1, maar een warrior die niet bij je in de buurt kan komen weet imo niet echt waar die mee bezig is (wat kan kloppen op dat level nog :))

Oh ik bedenk me net dat zerker stance pas op lv30 is.. :P
My bad ;) Nou verwacht dan iig vanaf lv30 iets meer moeite te gaan krijgen met warriors(als ze dus weten wat ze doen ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:24:
Oeh zou iemand onze guild ook kunnen toevoegen op de Nederlandse Guilds lijst in de front-post
Wie moet er gewhispered worden? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

M1lamb3r schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:23:streafer schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:48:
waarom?

Nou van alles, limieten opstellen dat players wel 1 kant moeten joinen etc, er zijn genoeg oplossingen.

hiermee spelers beperkend in hun keuzevrijheid wat uiteindelijk leidt tot zeer lege servers of mensen die gefrustreerd weken achtereen proberen een horde char aan te maken op 1 bepaalde server omdat hun vrienden daar ook zitten... geen optie imo.

Ja misschien moet je dan wel wat meer veranderen?
zodat je misschien wel moet groepen om te blijven leven?
in wow hoef je bijna niet te groepen, zeker niet voor grinden en dat vind ik persoonlijk jammer.

Zodra je dit soort wijzigingen door gaat voeren krijg je het MC-syndroom in mijn ogen. Dan *moet* je dus groepen hebben om te spelen, maar wat nu als er geen groepen voor handen zijn? Dan kan je dus niet spelen... Ik vindt het best zoals het is nu, je kan solo doen maar ook partied, eigen keus met alle gevolgen van dien. Maar wel beiden haalbare keuzes. En het verlies van bijvoorbeeld experience als je doodgaat (want ik denk dat je dat suggereert) heeft te veel gevolgen voor bepaalde classes. Bijvoorbeeld een paladin kan met zijn bubble/HS voorkomen dat hij exp verliest, maar bijvoorbeeld een warlock heeft deze optie niet waardoor deze dus benadeeld wordt in mijn ogen

Hint: je begrijpt me niet, ik kan makkelijk 1000 kills op dag halen, maar het gevoel dat ik van een kill iets krijg is er niet.
vooral niet in AV daar krijg je kills bij het leven maar echt gevoel dat je blij bent dat ik iemand dood heb niet. ( tuurlijk wel in aparte situatie's )
Tsjah hier kan blizzard ook weinig aan doen natuurlijk... Dat jij geen voldoening krijgt van PvP is niet de schuld van blizzard. Je geeft overigens ook niet aan wat je dan wel nodig hebt om voldoening te krijgen.

FOUT, kijk ff naar bijvoorbeeld een warrior , hoe hoog die staan, shadow priest kan nog aardig damage doen, rogues zijn ook mega cp verdieners, ik stel hier mage als voorbeeld er zijn genoeg classes die gewoon bijna niks krijgen, denk maar eens aan holy priest.
Zoals al eerder in VEEL discussies aangehaald zijn er verschillende classes/builds met verschillende doelen. Holy priest is een Instance-spec en dus minder geschikt voor PvP, net zoals een shadowpriest-spec PvP gericht is en dus minder geschikt voor instances (als healer dan). Zo heb je voor verschillende classes verschillende builds met verschillende doelen, en iedere class heeft zo zijn eigen voordelen en nadelen.

ja leuk als 20 man zitten te questen , de andere 20 moeten dus tegenover de 40 vechten, en aangezien het bijna nooit gecoordineerd is, ( niemand gaat in raid omdat je dan zo weinig cp krijgt ) loopt het vaak voor geen meter.
Probleem ligt aan de spelers, niet aan Blizzard imo. Zet er een guild neer van 40 man en ze ownen heel BG, zet 40man in een pickup neer en je krijgt dit soort problemen

Bliz had een cap kunnen stellen zodat verhouding binnen de perken bleef ( dit is weer een voorbeeld )
Weer die cap van eerder? Dus je wilt dat blizzard gaat bepalen hoeveel alliance/horde er op een server zit, maar ook hoeveel alliance/horde BG spelen? Dat kunnen ze toch nooit regelen...

Ligt zeker aan blizzard zij maken een 40 vs 40 map, waarbij je constant tegen me kaar staat, en met snelle respawn tijd dus bijna altijd met volle bezetting bent.
Bliz maakt een BG waarbij de bedoeling gewoon eigenlijk is om te zergen, dit hadden ze heus wel kunnen voorzien. En ik vind het jammer om gewoon hersenloos te spelen.
Geen direct commentaar op omdat ik de BG nog niet ben ingeweest :o

mazzelaar, join maar onze server en je zult het wel merken. ( ravencrest horde )
Tsjah, das het risico van het joinen van een High-populated server of niet dan?

pak een alt.

en als ik al 3 lvl 60's heb, want is het nut hiervan? hoe snel ik ze kan levelen? nee onzin om een nieuwe char te moeten pakken omdat ze snel levelen.
Ergens moet er toch een cap worden gesteld? Ze kunnen niet mensen oneindig laten levelen want dan worden de verschillen gewoon *te* groot. En hoe snel je 60 kan bereiken, tsjah ik heb er geen bezwaar tegen. Ik ben 3 maanden bezig geweest (20 dagen /played) met me eerst char om de 60 te bereiken, en heb nu (bijna 5 maanden na aankoop) mijn 2e char pas op lvl30. Ik zie verder het probleem dus niet zo

4. Spel is te makkelijk

paladin zuigt zowiezo in pvp, dat weten ze zelf ook, alleen zijn ze gewoon irritant te killen.
maar dat weet je dus bij voorbaat als je die class pakt. en gewoon weg toe gegeven, ik speel dus priest, shadow, en heb dus redelijk veel optie's toch zou ik mijn neefje van 12 binnen 1 dag redelijk tot goed shadow priest kunnen leren spelen, want zo moeilijk zijn de classes niet.
Nou noem je ook wel een van de andere point'n'click classes op hoor... Ik heb zelf shadowpriest gespeeld en dat is dus ook totaal geen moeilijke build om te leren. Leer je neefje eens goed spelen met een holy priest of met een druid. Maar dan wel zo dat hij ook zijn plaats en rol weet binnen een groep, dan pas kan je je character beheersen in mijn ogen. En je zal zien dat jou neefje van 12 uiteindelijk in de endgame instances als strat en scholo veel meer moeite zal hebben om mee te komen omdat hij niet het besef heeft van zijn specifiek rol in een party.

mc en ony vaak zat gedaan, mc is eigenlijk nog redelijk lastig, maar niet zo lastig dat ik zeg WTF DIE KRIJG JE NOOIT DOOD. en dat mis ik dus meteen ook. Ik wil doelen hebben die niet te halen zijn ( denk je dan )
[b]Onze guild is nu net begonnen met MC en nadat ik het eerste filmpje van ons van Luci heb gezien (kon er zelf niet bij zijn :( ) heb ik wel een gevoel van "WTF!!!!!". In mijn ogen is Luci al onmogelijk, laat staan Ragnaros...
Je moet hier niet vergeten dat routine makkelijk maakt he. Alles de eerste keer is moeilijk waarna het vanzelf makkelijker wordt. BWL wat binnenkort komt zal de eerste paar weken totaal onmogelijk lijken, maar uiteindelijk zal ook die instance eraan moeten geloven. *Niets* is onmogelijk namelijk, zolang je maar genoeg probeert :)"

je valt in de herhaling
alweer

dan duurde het voor mijn part 2 jaar, het is maar een indicatie over hoe lang het zou moeten duren imo, en hij valt zeker wel in bosjes, als hij al 3 x door 1 guild op onze server ( van wat ik weet ( horde ) is gekilled )
En dat het op moment gewoon nog te makkelijk is.
Zie hierboven: Routine maakt makkelijk. Als je iedere avond Ragnaros probeert en iedere avond nieuwe tactieken toepast vindt je uiteindelijk een werkende tactiek waarmee je hem neerkrijgt. Herhaal dit recept en het wordt steeds gemakkelijker om hem neer te halen. Zoals gezegd: niets is onmogelijk, zolang je het maar vaak genoeg probeert.

5. class opties/skills

goh laten we een priest maken met plate armor, zucht ik hoop dat je me hier weer niet in snapt, want anders is het antwoord gewoon dom.
Blizzard heeft 8 verschillende classes met elk 3 verschillende talent trees met daarin (globaal) 30 spells per tree, met ook nog eens talent points voor specifications. En jij zegt dat het niet uitgebreid genoeg is en je niet genoeg keuze hebt? Wat jij wilt is volledig configureerbare characters waar je alles zelf kan kiezen etcetc. Iets wat imo niet kan en niet past binnen dit spel. Het kost veel te veel tijd om te ontwikkelen en het biedt in mijn ogen niet de structuur om het spel leuk te houden

en uiteindelijk verschillen ze maar steeds een klein beetje.
Zie hierboven ook. Wat wil je nu precies? Je kiest mage en je weet van tevoren wat je krijgt, fire/frost/arcane. Bevalt het je niet moet je iets anders kiezen... Wat is nu je probleem precies? Dat de classes te beknopt zijn? Of dat ze niet bevatten wat jij wilt?

wat kan je dan kopen @ handelaar?

reagents , arrows, bullets etc etc etc.
Tsjah, leuk idee maar daarmee ben je weer volledig afhankelijk van je medemensen, iets waarvan ik al eerder heb aangegeven dat dat niet is wat je wilt. Stel datje arrows nodig hebt maar er om 4 uur snachts niemand in de badlands te vinden is die arrows voor je kan maken...

6. wereld is te klein.
ik

Misschien wat meer reizen? :)
Ik ben ook 60 en heb ook nog niet alles gezien, dit omdat ik geen zin heb om met mijn lvl60 NE priest bijvoorbeeld rond te gaan struinen in de startersarea van taurens. Dat zijn gebieden en zaken welke ik wel aanpak met alts, zo blijft het voor mij ook leuk om met een alt zaken te verkennen.
In mijn ogen even tussendoor is de wereld dus niet te klein he :) Zolang er gebieden zijn die ik nog niet heb gezien na 5 maanden is die wereld in mijn ogen verdomd groot.

Ik mis ook nog eens een dynamische omgeving, een stad die je kan in nemen door bepaalde punten te controleren, en zodoende jij wel daar handel kan drijven en andere partij niet. etc etc bedenk maar mee

Is dat niet iets waar sprake van is voor een volgende BG? (kan ik fout hebben maar heb zoiets gehoord hoor...)
Zoals ik je hele post zie vergeet jij 1 aspect van het hele spel, de breedte van het publiek waar het op gericht is. Blizzard heeft het voor elkaar gekregen om een spel te ontwikkelen wat:
* aantrekkelijk is voor de ietwat jongere generatie (geen overdreven gore, wel aantrekkelijke graphics)
* aantrekkelijk is voor de oudere generatie (mystieke sfeer, moeilijke uitdagingen)
* aantrekkelijk is voor de casual gamer (solo-grinden kan gewoon, gebruik van pickups voor raids/pvp/instances middels party-stones)
* aantrekkelijk is voor de hardcore gamer (End-game instances met zeer veel tactiek (probeer maar eens een 5-man baron run, je moet echt weten waar je mee bezig bent))

Deze combinatie is er eentje welke in mijn ogen ZEER knap is en zeer veel respect verdiend omdat het ze ook is gelukt. Het enige nadeel hieraan is dat het spel niet 100% 1 van bovenstaande dingen is waardoor een hardcore gamer zich zal ergeren aan de casual aspecten en een casual gamer zich ergert aan het feit dattie MC nooit inkomt. Zo blijf je altijd wat houden.

Mijn uiteindelijke mening: _/-\o_ Blizzard _/-\o_ en ga zo door :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:26:
[...]

:P

Ik ga voor de full demonoligy build, tot en met soul link. Dus ik zal iig een flinke kluif zijn, ik ga zo veel mogelijk voor stamina build qua gear, en alle talenten voorzover mogelijk om je pet te boosten vul ik ook in, dus we hebben straks samen een berg hp om weg te werken. Dit moet genoeg zijn om flink wat schade te berokkenen :9
Als clothwearer... :P

Tsja, Soul Link build ligt mij helemaal niet, te defensief en SL is dispellable !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Drie SM runs gedaan met mijn Priest en ik heb... Whitemane's chapeau (leuk), Illusionary Staff (dubbel leuk) en de boss dropte de laatste keer ook nog een plus int spi en sta necklace. Drie blauwe items in drie keer, ga nooit meer terug naar SM nu.

Laatste keer had ik als priest mijn eerste echt /ignore list warrior. Hij kwam halverwege in de party omdat iemand wegmoest. Het type warrior, mana breaks doen we niet aan en een schild ken ik niet, want ik heb een grote twohander die meer damage doet. Toen hij Herod pullde terwijl ik twee gangen terug nog zat te drinken met de mage ben ik maar terug naar IF gegaan via zijn portal.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:25:
mensen die lvlen makkelijk vinden roll een healing priest vanaf lvl 1 plz

HF at lvl 40+ dan :D
nofi maar welk prutser leveled er dan ook een full healing priest?

sorry hoor als priest weet je dat je pas full holy HOEFT te gaan op lvl 60

voor de rest gewoon pure shadow => prima healer voor de "normale" instances en perfect om solo te grinden

vanaf lvl 1 pure holy speccen is gewoon dom, imo

dat is hetzelfde om al je talentpoints op te sparen tot lvl 40 :X en op je rank 1 spells/skills levellen tot je alles in 1x kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Moest trouwens gisteravond 2 quests ophalen in Tainted Scar in Blasted Lands voor mijn Doomguard summon, lopen daar bij die questgiver een stuk of 30 lvl 60-61 elite demons rond….

Heb al mijn armor met durability uitgetrokken, en ben gaan rennen, uiteindelijk maar 3 keer doodgegaan, viel mee.

Voor quest 1 moest ik in Darkwhisper Gorge demons gaan slachten (58-60 elites), en met een full party (3 x 60, 58 en 57) werden we nog 3 keer gewiped omdat die pokkedingen nogal snel respawnden..

Nu hopelijk vanavond DM East in voor blood van Satyrs, dan kan ik later de Doomguard op gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:37:
[...]

Tsja, Soul Link build ligt mij helemaal niet, te defensief en SL is dispellable !
Ach joh, als rogue was hij in theorie al onverslaanbaar en nu als warlock weer. Beef en huiver mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:28:
[...]

Wij hebben gisteren voor de 2e keer Lucifron neergelegd en direct er achteraan Magmadar voor de 1e keer :) Dus van die vervelende hondjes zijn we verlost voor de komende week. Alleen bij Magmaddar was ik er niet meer bij, vanwege tijdsgebrek vroeg opstaan enzo. Dus ik ben wel eens benieuwd wat hij gedropt heeft :P

Dit dropte Luci gisteren: wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16800
wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18875 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Gisteren in duel toch een lvl 40 Warlock verslagen met m'n lvl 38 pally ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:54:
[...]

Wij hebben gisteren voor de 2e keer Lucifron neergelegd en direct er achteraan Magmadar voor de 1e keer :) Dus van die vervelende hondjes zijn we verlost voor de komende week. Alleen bij Magmaddar was ik er niet meer bij, vanwege tijdsgebrek vroeg opstaan enzo. Dus ik ben wel eens benieuwd wat hij gedropt heeft :P

Hehe gratz man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:54:
[...]

En je hebt weer een lekkere wipe veroorzaakt hoorde ik? :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:52:
[...]

Ach joh, als rogue was hij in theorie al onverslaanbaar en nu als warlock weer. Beef en huiver mensen.
Ah het "bash-thalan-omdat-hij-leuk-kan-dromen"-seizoen is weer geopend? :z

Laat die gast toch gewoon... net als met ze rogue: hij wil hem zo spelen. Wie zijn wij om daar wat van te melden? En zoals eerder gezegd: als je je er aan ergert lees dan zijn posts gewoon niet :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:57:
[...]

wat? vertel vertel

sappige verhalen :P

hoorde inderdaad van Savanno dat er een paar onnodige 'rare' wipes waren :P

gisteren met een lvl 51 mage en 10 a 15 lvl < 20 gasten 2x lvl 60 ers (priest + mage) gemolled die in de crossroads aan het rellen waren :P

eerst probeerde de lvl 10-15 gastjes het solo, heb het even aangekeken samen met een lvl 51 mage
toen kreeg ik een whisper dat zij de priest zou sheepen

ik /r sure lets hit it

ik equipde mijn trouwe Fist of Omokk, windfury erop, lgithning shield aan

toen zagen de 2 alliance gasten dat het zou gaan gebeuren :P en begonnen zich langzaam terug te trekken :P

grounding en earhtbind neer, => sheep en hakken :D

heb niet veel dmg gedaan, meer flee control, zodat de lvl 10-20 zerg los kon :P

[ Voor 53% gewijzigd door Bokkie op 06-07-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Naja bij Luci is het de bedoeling dat je bij die entrance cave weg blijft vanwege die vervelende Imps..
Puyol kwam iets te dichtbij zeg maar :P althans hoorde ik..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:37:

Heb je op de graveyard die ghosts al geprobeerd ?
Vriend heeft daar afgelopen zaterdag 60 gold mee gemaakt.
-> ze droppen 2.5 - 6 silver per mob en groene spullen. Verder hebben ze hp/armor van niks, dus zijn zeer vlug dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:57:
[...]

Klopt ik was oom dus, dus om mana te restoren probeerde ik uit Lucifrons aggro range te blijven. en in de hitte van de strijd en spanning liep ik per ongeluk de verkeerde kant achter uit. Maar gelukkig is het de 2e keer in 1 keer goed gegaan en bleef ik bij de MT in de buurt staan :)

Doet me denken aan die truuk in SM 4 de eerste keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Gz met Luci, wa er gister niet bij, dropt er Mage spul :/
Volgende keer graag alleen guildmembers mee :X

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:20:
Gz met Luci, wa er gister niet bij, dropt er Mage spul :/
Volgende keer graag alleen guildmembers mee :X
Ja de Arcanist Boots, gewonnen door McDaddy :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zitten nu bij Raggie, onyxia, kazzak en azuregos zijn helemaal geen probleem meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:26:
[...]

Ja de Arcanist Boots, gewonnen door McDaddy :Y)
Bij magma iets van de giantstalker set geloof ik :) - Ik zat in strat toen ik hoorde dat ie down was en wat er dropte

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Vanavond ga ik wel mee, dan is het toch wel guildonly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:45:
Moest trouwens gisteravond 2 quests ophalen in Tainted Scar in Blasted Lands voor mijn Doomguard summon, lopen daar bij die questgiver een stuk of 30 lvl 60-61 elite demons rond….

Heb al mijn armor met durability uitgetrokken, en ben gaan rennen, uiteindelijk maar 3 keer doodgegaan, viel mee.

Voor quest 1 moest ik in Darkwhisper Gorge demons gaan slachten (58-60 elites), en met een full party (3 x 60, 58 en 57) werden we nog 3 keer gewiped omdat die pokkedingen nogal snel respawnden..

Nu hopelijk vanavond DM East in voor blood van Satyrs, dan kan ik later de Doomguard op gaan halen.
Kun je me eens een link geven waar die questchain begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Cthulhu schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:32:
:/

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:30:
Wij zitten nu bij Raggie, onyxia, kazzak en azuregos zijn helemaal geen probleem meer :).
Same, alhoewel we 2 weken hebben moeten whipen op Onyxia door rare aggro enzo.
MT die niet kon auto-attacken op onyxia in phase3, allemaal dat soort vage dingen.
Maargoed over 4 dagen weer een reset dus hopen dat ze weer in haar normale status is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:32:
[...]

Kun je me eens een link geven waar die questchain begint?
Je moet naar Tainted Scar, zuidelijk gedeelte van Blasted Lands.

Als je daar bent gelijk naar rechts gaan tot je 3 torens en een altaar ziet, daar staat de questgiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:37:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar voor mijn gevoel is het helemaal niet zo slecht om defensief te spelen aangezien je als squishy natuurlijk zowieso al heel vatbaar bent voor schade.

De affliction build gaat mij gewoon niet ver genoeg (lees: niet gaaf genoeg) en met destruction ben ik bang dat mijn crits&hits de spuigaten uitlopen, en het laatste wat ik wil is aggro trekken van mijn beest of de party MT. Vandaar de keuze voor wat meer durability :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Cthulhu schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:32:
lees de guildforums :)

ik hoop dat ik er kan zijn vanavond
denk eignelijk dat ik net te laat thuis ben :/ half 9 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik ben zojuist begonnen aan wow en ben nu met mijn mage lvl 6. In mijn skill tree die op internet staat:

linkje

Staat "improved frostbolt" onder het tabje frost, alleen als ik naar een trainer toe ga kan ik met 1 zilverstuk en nog wat bronze een frostbolt trainen bij lvl 5....verder zie ik ook geen "imporved frostbolt" erin staan. Hoe zit dit.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:45:
[...]

lees de guildforums :)

ik hoop dat ik er kan zijn vanavond
denk eignelijk dat ik net te laat thuis ben :/ half 9 ofzo
Ja, las het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:48:
Vraagje, ik ben zojuist begonnen aan wow en ben nu met mijn mage lvl 6. In mijn skill tree die op internet staat:

linkje

Staat "improved frostbolt" onder het tabje frost, alleen als ik naar een trainer toe ga kan ik met 1 zilverstuk en nog wat bronze een frostbolt trainen bij lvl 5....verder zie ik ook geen "imporved frostbolt" erin staan. Hoe zit dit.

thnx
Dit is een talent geloof ik. Vanaf lv10 krijg je talentpunten elke keer dat je levelt, die kan je in bepaalde dingen in je talent-tree gooien om skills te verbeteren en meer van dat soort dingen.
Je talent-tree krijg je ook pas te zien vanaf lv10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:48:

linkje

thnx
die talent punten kun je pas verdelen vanaf lvl10, en hoef je ook niet bij een trainer te doen, daar train je alleen de 'normale' skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:51:
[...]

Dit is een talent geloof ik. Vanaf lv10 krijg je talentpunten elke keer dat je levelt, die kan je in bepaalde dingen in je talent-tree gooien om skills te verbeteren en meer van dat soort dingen.
Je talent-tree krijg je ook pas te zien vanaf lv10 :)
ah nice, dus ik kan me geld gwoon uitgeven aan frostbolt te improven en als ik lvl 10 ben een talent point toekennen, ik d8 namelijk dat dat je talten point waren. Vond het al vreemd sinds ik diablo gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:42:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar voor mijn gevoel is het helemaal niet zo slecht om defensief te spelen aangezien je als squishy natuurlijk zowieso al heel vatbaar bent voor schade.

De affliction build gaat mij gewoon niet ver genoeg (lees: niet gaaf genoeg) en met destruction ben ik bang dat mijn crits&hits de spuigaten uitlopen, en het laatste wat ik wil is aggro trekken van mijn beest of de party MT. Vandaar de keuze voor wat meer durability :)
"Probleem" alleen wat je jezelf op de hals haalt is dat je afhankelijk wordt van je pet :) Zonder pet ben je nog maar een halve warlock met eigenlijk te weinig damage om gevechten snel te beslechten, en te weinig balancing uit je affliction om gevechten lang vol te houden.
Plus dat zoals gezegd soullink dispellable is zorgt ervoor dat het mij in ieder geval al niet trekt :)
Doe mij maar dikke crits en vette DoTs, die pet van me hoeft momenteel toch alleen de eerste paar seconden aggro te houden:
* Zie mob
* cast Curse of agony en gooi pet er naartoe (aggro op pet)
* cast immolate (aggro no steeds op pet)
* cast corruption (nog niet instant, ben eerst voor ruin gegaan) (aggro nog steeds op pet)
* cast shadowbolt (most likely aggro van pet af, mob 2/3 over, 1/2 over in geval van crit)
* terwijl mob naar mij toerent, cast 2e shadowbolt (mob 1/3 over, of in geval van crit mob bijna dood)
* kijk hoe de mob ten onder gaat aan pet en DoT

Te simpel maar werkt als een trein :)
Gebruikte pet is overigens een Succubus omdat deze de enige is die in deze tactiek werkt, aggro houden met een void lukt me toch niet alsik crit en me imp is helemaal niet bruikbaar behalve in parties :)
Point is, met een succ moet je wel aggro eraf trekken anders gaat ze zo snel dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:54:
[...]

ah nice, dus ik kan me geld gwoon uitgeven aan frostbolt te improven en als ik lvl 10 ben een talent point toekennen, ik d8 namelijk dat dat je talten point waren. Vond het al vreemd sinds ik diablo gewend ben.
Ja vanaf lvl10, dan ktijg je ook een extra icon onderin waar je je talentpoints kunt investeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:42:
Dat gaat je als 'lock niet zo heel snel gebeuren hoor. Anyhow, 'locks staan er niet om bekend erg goeie PvP chars te zijn, Met m'n Hunter kon ik ze meestal prima aan, en Hunters zijn sowieso niet bepaald de beste 1on1 PvPers.

Gister trouwens flink aan het Duellen geweest in Goldshire met m'n lvl 20 Mage. Fun! Ik heb alleen het eerste duel tegen een lvl 17 Hunter verloren, maar dat was omdat ik maar 1 hand kon gebruiken. Van een lvl 17 pally, lvl 19 mage en level 20 en 21 rogues ruimschoots gewonnen. Mages hebben gewoon super goede CC, en als je dan ook nog eens blink hebt, wordt het behoorlijk makkelijk bij iemand uit de buurt te blijven. Die level 17 Hunter verloor de eerste keer van die level 17 pally. Heb em uitgelegd dat hij de paladin moest blijven kiten, en toen won 'ie het ruimschoots :)

Oh, en een level 5 rogue invite me ook voor een duel, maar geaccepteerd. Arm ventje, heb 'em maar flink wat Conjured Bread toegestopt om 'em te laten bekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:00:
[...]

Dat gaat je als 'lock niet zo heel snel gebeuren hoor. Anyhow, 'locks staan er niet om bekend erg goeie PvP chars te zijn, Met m'n Hunter kon ik ze meestal prima aan, en Hunters zijn sowieso niet bepaald de beste 1on1 PvPers.
''Your shadowbolt crits Darkmaster Ghandling for 3286 dmg''

Reken maar dat ie dan komt...

En Hunters zijn easy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:54:
Ik zou trouwens eerst Arcane opbouwen. Imp. Arcane Missiles 5/5 is ideaal omdat ze niet meer interruptable zijn. Imp. Counterspell is ook erg fijn in PvE, ik heb de meeste moeite met caster mobs, die doen nogal veel schade en erg veel hitpoint heb ik niet, Evocation is ook ideaal in noodgevallen. En IAE is ook erg handig in instances.
On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:05:

En Hunters zijn easy ;)
Netjes! Misscien dat ik geen goeie 'locks tegen ben gekomen dan ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 06-07-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19
Even een vraagje:

Ik heb me nooit zo verdiept in dat ranking systeem van WoW (HK's etc) maar nu ik zo goed als lvl 60 ben wil ik me wat vaker op de BG's gaan begeven. Nu lees ik hier van iedereen dat ze zien op welke rang/stand ze staan op hun server. Waar zie je dat? Ik zie in WoW zelf alleen maar het aantal HK's dat ik heb.
Is er een website waar je dit kan zien? Kan er namelijk niks over vinden op de website van WoW. Alleen de uitleg over ranking staat er beschreven.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulligan op 06-07-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hooli-gan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:11:
Even een vraagje:

Ik heb me nooit zo verdiept in dat ranking systeem van WoW (HK's etc) maar nu ik zo goed als lvl 60 ben wil ik me wat vaker op de BG's gaan begeven. Nu lees ik hier van iedereen dat ze zien op welke rang/stand ze staan op hun server. Waar zie je dat? Ik zie in WoW zelf alleen maar het aantal HK's dat ik heb.
Is er een website waar je dit kan zien? Kan er namelijk niks over vinden op de website van WoW. Alleen de uitleg over ranking staat er beschreven.
Ram op de 'H', en je ziet alles :P
HK's.DK's, Standing en Rank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:00:
[...]

Gister trouwens flink aan het Duellen geweest in Goldshire met m'n lvl 20 Mage. Fun! Ik heb alleen het eerste duel tegen een lvl 17 Hunter verloren, maar dat was omdat ik maar 1 hand kon gebruiken. Van een lvl 17 pally, lvl 19 mage en level 20 en 21 rogues ruimschoots gewonnen. Mages hebben gewoon super goede CC, en als je dan ook nog eens blink hebt, wordt het behoorlijk makkelijk bij iemand uit de buurt te blijven. Die level 17 Hunter verloor de eerste keer van die level 17 pally. Heb em uitgelegd dat hij de paladin moest blijven kiten, en toen won 'ie het ruimschoots :)

Oh, en een level 5 rogue invite me ook voor een duel, maar geaccepteerd. Arm ventje, heb 'em maar flink wat Conjured Bread toegestopt om 'em te laten bekomen.
probeer het maar eens tegen mn priest kijken hoe lang je het volhoud.
en een rogue zou opzich best moeten kunnen winnen als ze het goed doen ff lekker in stealth en dan raakt ie je 2 / 3 keer ben je dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ryceck schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:55:
[...]

"Probleem" alleen wat je jezelf op de hals haalt is dat je afhankelijk wordt van je pet :) Zonder pet ben je nog maar een halve warlock met eigenlijk te weinig damage om gevechten snel te beslechten, en te weinig balancing uit je affliction om gevechten lang vol te houden.
Plus dat zoals gezegd soullink dispellable is zorgt ervoor dat het mij in ieder geval al niet trekt :)
Doe mij maar dikke crits en vette DoTs, die pet van me hoeft momenteel toch alleen de eerste paar seconden aggro te houden:
* Zie mob
* cast Curse of agony en gooi pet er naartoe (aggro op pet)
* cast immolate (aggro no steeds op pet)
* cast corruption (nog niet instant, ben eerst voor ruin gegaan) (aggro nog steeds op pet)
* cast shadowbolt (most likely aggro van pet af, mob 2/3 over, 1/2 over in geval van crit)
* terwijl mob naar mij toerent, cast 2e shadowbolt (mob 1/3 over, of in geval van crit mob bijna dood)
* kijk hoe de mob ten onder gaat aan pet en DoT

Te simpel maar werkt als een trein :)
Gebruikte pet is overigens een Succubus omdat deze de enige is die in deze tactiek werkt, aggro houden met een void lukt me toch niet alsik crit en me imp is helemaal niet bruikbaar behalve in parties :)
Point is, met een succ moet je wel aggro eraf trekken anders gaat ze zo snel dood :)
Ik probeer juist altijd de aggro op mijn void te houden! :P

Ik let altijd op de torment counter, om de 5 sec een nieuwe (autocast) en probeer mijn bolts en spells zo te timen dat ze landen ná een nieuwe torment. Zo maak ik beesten af zonder dat ze ooit van de void weglopen. Zijn het er meer, dan gebruik ik suffering, en dot ik ze allemaal. Krijg ik nog een extra add, dan kan ik die snel afmaken met fear, dot en searing pain, en hoef ik niet bang te zijn dat mijn blob dood is als ik daarmee klaar ben. Ik gebruik mijn succubus alleen in pvp vanwege seduce, in pve is het blob ftw voor mij.

Aggro van mijn pet trekken doe ik alleen als hij het te zwaar krijgt. Mocht hij bijna dood zijn, kan ik sacrifice doen en dan maak ik de mobs verder alleen af, dat is meestal niet meer zo veel werk.

Op die manier pak ik meestal met gemak 3 of 4 mobs tegelijk (natuurlijk wel 3 levels onder mij).
Bij gelijke levels is 2 mobs goed te doen, 3 word lastig, ligt er een beetje aan welke het zijn.

Die blob kan zichzelf toch wel healen, dus dat hij flink klappen krijgt is niet erg. Als je met de succi vecht moet je idd wel aggro van haar af halen want ze gaat zo dood. Dat hoef je btw niet zelf te doen, want daar zorgt soothing kiss wel voor. Bij PvE tegen een single mob ben jij de enige die de mob kan aanvallen als ze soothing kiss gebruikt ... en zo geweldig is haar dps nou ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:05:
[...]

En Hunters zijn easy ;)
Gebeurde volgens mij gisteren nog bij Onyxia, een warlock trok aggro.
"Reken maar dat ie ze dan komt" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:37:
[...]

Ik probeer juist altijd de aggro op mijn void te houden! :P

Ik let altijd op de torment counter, om de 5 sec een nieuwe (autocast) en probeer mijn bolts en spells zo te timen dat ze landen ná een nieuwe torment. Zo maak ik beesten af zonder dat ze ooit van de void weglopen. Zijn het er meer, dan gebruik ik suffering, en dot ik ze allemaal. Krijg ik nog een extra add, dan kan ik die snel afmaken met fear, dot en searing pain, en hoef ik niet bang te zijn dat mijn blob dood is als ik daarmee klaar ben. Ik gebruik mijn succubus alleen in pvp vanwege seduce, in pve is het blob ftw voor mij.

Aggro van mijn pet trekken doe ik alleen als hij het te zwaar krijgt. Mocht hij bijna dood zijn, kan ik sacrifice doen en dan maak ik de mobs verder alleen af, dat is meestal niet meer zo veel werk.

Op die manier pak ik meestal met gemak 3 of 4 mobs tegelijk (natuurlijk wel 3 levels onder mij).
Bij gelijke levels is 2 mobs goed te doen, 3 word lastig, ligt er een beetje aan welke het zijn.

Die blob kan zichzelf toch wel healen, dus dat hij flink klappen krijgt is niet erg. Als je met de succi vecht moet je idd wel aggro van haar af halen want ze gaat zo dood. Dat hoef je btw niet zelf te doen, want daar zorgt soothing kiss wel voor. Bij PvE tegen een single mob ben jij de enige die de mob kan aanvallen als ze soothing kiss gebruikt ... en zo geweldig is haar dps nou ook weer niet :P
Soothing Kiss heb ik GELIJK uitgezet, ik wil natuurlijk niet dat mobs ineens MIJ gaan aanvallen.

Snap echt niet dat je kan spelen met die blob, aggro houden kan ie totaal niet, en zijn DPS is zo ontzettend laag dat het niet echt opschiet...

Nee, Succy for the win :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn combat log terug kan krijgen? Is spoortloos verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:25:
probeer het maar eens tegen mn priest kijken hoe lang je het volhoud.
Je onderschat m'n damage ;) Shadow specced priest zijn ongeveer de beste 1v1, weet iedereen. Ik verwacht echt niet altijd te winnen hoor, maar het gaat al stukken beter dan met m'n Hunter (shadow priest = dooie Hunter). En wat betreft rogues; in een duel weet je dat ze er zijn, en elke vorm van damage breekt stealth. Een stunlock is nooit waterdicht, en als ik 'm nova en sheep, is 'ie daarna gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:47:
[...]

Je onderschat m'n damage ;) Shadow specced priest zijn ongeveer de beste 1v1, weet iedereen. Ik verwacht echt niet altijd te winnen hoor, maar het gaat al stukken beter dan met m'n Hunter (shadow priest = dooie Hunter). En wat betreft rogues; in een duel weet je dat ze er zijn, en elke vorm van damage breekt stealth. Een stunlock is nooit waterdicht, en als ik 'm nova en sheep, is 'ie daarna gewoon dood.
Een stunlock kan meen ik net wel sluitend zijn met de juiste build. Maar dan mag niks missen, en mag de lag je niet hinderen. Dan nog, de dmg is dan bedroevend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik vind (goede) warlocks ook altijd vervelend als Druid. Is altijd een lastig gevecht waarin ik geen fouten mag maken. Voordeel is dat ik na elke fear weer met een volle healthbalk terugkom, de curses kan dispellen en hun DoTs met HoTs enigszins kan counteren. Uiteindelijk leggen ze wel vaker het loodje dan ik (12-5 ofzo in mijn voordeel, maar dat hou ik al bij sinds lvl 20 en endgame warlocks zijn veel beter dan endgame druids volgens mij), maar die dps bursts van shadowbolt crits kunnen fataal zijn.

Shadowpriests hoef ik niet aan te beginnen. Dat zijn net warlocks die zichzelf kunnen shielden en healen.

[ Voor 22% gewijzigd door FunkyTrip op 06-07-2005 11:53 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purechaos schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:37:
[...]

Gebeurde volgens mij gisteren nog bij Onyxia, een warlock trok aggro.
"Reken maar dat ie ze dan komt" :+
Onyxia is sowieso wat random met aggro hoor vooral in fase 3, maar idd met een 3k crit trek je wel de aandacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren duel gedaan tegen een lvl59 priest met me 53 war. Ik gebruikte meteen recklesness en had hem 1 sec eerder dood dan hij mij. Helaas scheelde het zo weinig dat toen ik gewonnen had ik 1 sec later nog ff dood ging door shadow word :< opzich wel grappig :) Die priest wist ook niet hoe snel die weg moest komen toen ik hem verslagen had, zag hem daarna in een hoekje in ogrim. Zal zich wel aant schamen zijn :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:45:
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn combat log terug kan krijgen? Is spoortloos verdwenen :/
Rechtermuisknop op je chat window tabje > Create new window.

In het nieuwe window ook rechtermuisknop op dat tabje, en daar vind je alles aan wat jij in je combarlog wilt zien! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:47:
[...]

ik onderschat jou damage niet, jij onderschat mn heal ;)
en ieder class heeft zijn eigen tegenstanders he. Rogues weet je dat ze er zijn maar niet waar en als jij hem niet kan targetten kan je hem ook niet raken of je moet aoe doen maar als ie ver genoeg weg is is het een verspilling van je mana. en als ie je backstabbed ben je al half dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:41:
[...]

Soothing Kiss heb ik GELIJK uitgezet, ik wil natuurlijk niet dat mobs ineens MIJ gaan aanvallen.

Snap echt niet dat je kan spelen met die blob, aggro houden kan ie totaal niet, en zijn DPS is zo ontzettend laag dat het niet echt opschiet...

Nee, Succy for the win :D
Tuurlijk wel :D hij kan megaveel schade hebben voor hij eindelijk eens doodgaat, met imp void heeft dat beest bijna 1800 armor en 1100 hp :P Er moet heel wat gebeuren wil die het begeven :P

Tuurlijk, succi doet 2x zijn schade, maar heeft minder dan 2x zijn duurzaamheid. Die 20dps die succi extra kan toedienen overtref ik makkelijk door een extra sb te casten of mijn wand te gebruiken, die heeft 60dmg bij 1.40speed.

Als ik een single mob aanval, is het:

Humanoid: Recklessness, Other: Agony
Pet erin >
Corruption
Immolate
*wacht* 1 a 2 sec
shadowbolt
wand op autoshoot
mob bijna dood > souldrain

Mocht het een mob zijn met mana en ik ben oom (wat weinig voorkomt) is het gewoon void tanken en ik blijf drainen. Zelfde geld voor hp.

Zijn er meerdere mobs, dan is het met suffering zaak ze allemaal op de void te houden, en ik pik ze 1 voor 1 af met searing pain en wat dots.

Gaat al tijden goed, al kan ik natuurlijk niet weten of dit >level 30 ook nog zo makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:02
Gisteren tussen de rock elementals in de badlands op zoek naar leuke drops.
Uiteindelijk dropte deze : http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2802

Ik dacht, ha leuk een blue item kan ik wat gold aan verdienen. Toen keek ik op bovenstaande link en schrok toch wel even van de verkoopprijzen. Is dat ding echt zoveel goud waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Sleepie schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:00:
Gisteren tussen de rock elementals in de badlands op zoek naar leuke drops.
Uiteindelijk dropte deze : http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2802

Ik dacht, ha leuk een blue item kan ik wat gold aan verdienen. Toen keek ik op bovenstaande link en schrok toch wel even van de verkoopprijzen. Is dat ding echt zoveel goud waard ?
das een leuke voor molten core he als er een lvl 60 opzoek naar is die alles al heeft word er vast aardig geld voor neergelegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:31:
[...]

Wie moet er gewhispered worden? :P
De manier om je aan te melden in onze guild, is door een verzoek te plaatsen op ons forum op http://www.cantonium-elites.nl op deze site staan ook de gedrag regels omschreven, als je dan een post hebt geplaatst en het word accoord gegeven door een van de leden van de TC (Toelatings Commisie) kan je ingame een /w geven naar de desbetreffende TC.

Hopenlijk, zie ik je ingame !!

Als je 55+ bent en je zit op Azune, heb je nu ook een leuke kans om mee te gaan naar Onyxia, we zijn nu bezig om de 55+'ers Allemaal te voorzien van een Drakefire Amulet (Key to Onyxia)
Hiervoor zijn we de hele week Raids in BRD aan het doen om de quests af te maken, en vervolgens 2 weken lang BRS, om iedereen van Gear te voorzien en de vervolg quests te doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 12:17 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.