Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
dat is alleen als je ook CTRA erop hebt staan hoorMuppet schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:00:
en de tijd die je nog hebt voordat hij reset ......
Oh noes.. No more TreinTijden :(
heb hem inderdaad gescaled, maar bij 15man raid (UBRS) stoort het me al, laat staan strax met 40 manYellow|A schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:29:
[...]
Kan volgens mij niet. Zou handig zijn als je wow in een window kon draaien met dan je addons op je tweede scherm, maar volgens mij kan het niet. Je kan raid assist wel scalen, ziet het er minder lomp uit.
hhhhmmm ik ga maar eens even verder zoeken voor een oplossing, ik las wel dat die raidassist er bij 1.6 patch er weer af kan aangezien bliz dit zelf er nu ook in stopt
Verwijderd
Is dit in wow ook zo, of heb je op hoge levels ook nog wat aan je creatures
Ik zit ook op Turalyon en ik vind het wel meevallen hoor. Soms gebeurt het inderdaad zoals je zegt, aan de andere kant, ik heb ook al een paar keer met veel plezier wat hulp gehad van een high lvl als we met een groepje ergens in een cave iets te enthousiast geworden zijn.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:05:
Trouwens wel apart .... ik zit op Tyralyon .... geen idee hoe het bij andere servers is ..... maar nu heeft iedereen zo'n beetje een high level karakter .... gaan ze net als in Diablo II .... hoog levels vragen om ff quests voor ze te doen ..... een beetje moe word je er wel van. Het vervelende is namelijk ook dat je dan:
1) moeilijker mensen vindt voor instances
2) als je al een groep vind, de kans steeds groter wordt, dat er een level 50-60 in zit
3) bij normale quests 'in the land' .... ze eventjes een heel kamp tegenstanders zomaar voor je neervagen .... loopt een level 15 in bijvoorbeeld Redridge Mountains .... met een level 60 .... leg je net je eerste Blackrock Orc neer, legt hij de volgende 9 neer, kun je weer naar een volgende spawn zoeken, als íe die niet ook al ff pakt.
Vervelende situatie in ieder geval. Als het daluk weer net als Diablo II wordt .... gelukkig hebben ze qua experience er niet zo veel aan, maar ja, die quest exp. hebben ze wel, en voor de rest gaan ze gewoon grinden. Dus we zitten weer in het 'zo snel en simpel mogelijk naar level 60'-tijdperk?
Ik speel zelf heel vaak met dezelfde party (ze zijn intussen ook allemaal guild-members van 'mijn' guild geworden). Dan ken je elkaars zwakheden en mogelijkheden en dat speelt gewoon een stuk lekkerder dan elke keer maar gokken wat voor party je nu weer joined.
Kan me nog herinneren dat ik 3 keer Gnomeregan heb gedaan zonder enig resultaat. Partymembers die onaangekondigd de party verlaten, totaal geen overleg, dat soort dingen.
Ik vraag juist geen high lvl guildies mee naar de instances, juist omdat ik er toch nog wel wat XP aan over wil houden, dat doe ik dus liever met mn vaste party die allemaal rond mijn lvl (42 momenteel) zitten.
Je hebt er zeker nog wat aan ja, alleen je endgame pets zijn waardeloos. (infernal & doomguard)Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:39:
Nu ik hier toch ben h eb ik een vraag over een warlock, ik ben een diablo 2 speler geweest en daar kon je ook creaters summonen zoals de warlock dit ook kan in wow. Maar in diablo 2 waren de summoned creatures wel aardig in het begin maar bij hogere levels ( voor zowel jezelf als het creature ) stlede ze neits voor en waren ze binnen 2 slagen weg.
Is dit in wow ook zo, of heb je op hoge levels ook nog wat aan je creatures
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
welke quest is datOn_E schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:33:
Waar begint voor Horde de Onyxia key quest eigenlijk ?
Kargath ?
Ben nu nog maar level 35
|{ brrr }] |
Warlords CommandCyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:48:
[...]
welke quest is datzit ff te zoeken maar kan er niks over vinden op allakazam
have fun 5 manningn LBRS 4 uur voor het heen en weer rennen voor de document voor je hele party

edit:
hoe weet je wanneer iemand gold teveel heeft
http://home.earthlink.net/~dwscheer/uberDagger.jpg
wel hard voor je lvl 1 rogue
edit2:
hmmz toch maar even exhalted worden met thorium brotherhoos

http://filebox.vt.edu/~andesha/images/omggloves.jpg
Pure pwnage
[ Voor 46% gewijzigd door Bokkie op 05-07-2005 11:12 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
call me stupid, maar dit is niet de onyxia keyquest, ik heb die hele quest line gevolgd, maar geen key.....-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:54:
[...]
Warlords Command
have fun 5 manningn LBRS 4 uur voor het heen en weer rennen voor de document voor je hele party
Verwijderd
Haha, ja dat ben ik en nee, helaas geen Kazzak gister. Union was m eerst aan het proberen en daar staken wij natuurlijk een stokje voor, daarna was Succession er eerst met genoeg man dus die mochten hem proberen voor ons maar ja wat Union restanten werkten dat tegen. Na een half uurtje gedol met elkaar knalde de server eruit en was Kazzak despawnedImodium schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 02:30:
Trouwens zoneseeker, ik zag je pas nog. Jij bent toch Rak op bladefist? Affliction dacht ik. Jullie hebben gister ofzo Kazzak gepakt he? Naja, als ik je nog eens zie zal ik zwaaien (Vertex, NE rogue van Craftwerk), niet slaan he.
Voor Horde wel, Alliance is meer in BRD rommelen geloof ik...Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:06:
[...]
call me stupid, maar dit is niet de onyxia keyquest, ik heb die hele quest line gevolgd, maar geen key.....
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 11:13 ]
De quests bij booty bay zijn voor mij nog allemaal rood en dus bijna niet te doen.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=4903Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:06:
[...]
call me stupid, maar dit is niet de onyxia keyquest, ik heb die hele quest line gevolgd, maar geen key.....
en volg de questline
1x LBRS 5 man voor documents en de 3 kills
1x UBRS voor rend
1x UBRS voor eyes
paar keer Rexxar opzoeken
paar Elite draken killen voor hun hoofd in Winterspring, Swamp Of Sorrows, Tanaris en dustwallow marsh
nog een keer ubrs voor drakkisaths blood
en voila, Drakefire Amulet, oftewel de Onyxia key
StupidCyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:06:
[...]
Wel waar
Daarna moet je in UBRS rend killen for the Horde! quest - krijg je een 2% crit trinket ofzo
Dan eh Rexxar ofzo zoeken in Desolace geloof ik , terug naar UBRS voor bloed van drakkisath
en er komen nog meer quests achteraan
[Edit]
Ok de post hierboven omschrijft het hele verhaal iets duidelijker
[ Voor 9% gewijzigd door Optical op 05-07-2005 11:22 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
bij lvl 33 ben ik begonnen in Desolace en Arathi Highlands.Masch schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:17:
Weet iemand een goede plek om te questen voor een lvl32 mage? Ik heb duskwood en de wetlands (muv die dwarf elite missies) al gehad.De quests bij booty bay zijn voor mij nog allemaal rood en dus bijna niet te doen.
In het begin als je stv binnenkomt zit er gelijk een paadje naar rechts, dat is het Rebel Camp volgens mij, daar zijn al een stuk of wat quests voor je.Masch schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:17:
Gisteren ben ik voor het eerst naar Booty Bay geweest (nadat ik onderweg 5 x werd gegankt) en ik moet zeggen dat ik het wel heel cool vind om in een stadje te zijn, waar zowel horde als alliance zijn. Ik heb nu alleen geen echt goede plek meer om te questen. Weet iemand een goede plek om te questen voor een lvl32 mage? Ik heb duskwood en de wetlands (muv die dwarf elite missies) al gehad.
De quests bij booty bay zijn voor mij nog allemaal rood en dus bijna niet te doen.
iets verder stv in, als je over de eerste brug loopt, ga je rechts de berg af. aan de zijkant van het meertje zit daar ook een campje met een boel lvl 32 quests
hehe, im stupid dus-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:18:
[...]
en voila, Drakefire Amulet, oftewel de Onyxia key
mogen ze er wel bij zetten dat het onyxia key is
In het noorden van stranglethorn zijn 2 kampjes met leuke quests voor lvl 32. Ook kan je questen in desolace, arathi, alterac (quests halen in southshore, hillsbrad), dustwallow marsh en shimmering flats (1k needles)Masch schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:17:
Gisteren ben ik voor het eerst naar Booty Bay geweest (nadat ik onderweg 5 x werd gegankt) en ik moet zeggen dat ik het wel heel cool vind om in een stadje te zijn, waar zowel horde als alliance zijn. Ik heb nu alleen geen echt goede plek meer om te questen. Weet iemand een goede plek om te questen voor een lvl32 mage? Ik heb duskwood en de wetlands (muv die dwarf elite missies) al gehad.
Verwijderd
lvl 30 ~ 34 is echt een klote stuk wat mij betreft. Niet echt een goede plek om te lvlen.. vanaf 34 gaat het beter (desolace).Masch schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:17:
Arathi highlands en shimmering flats zijn goede plekkies om nar de 34 door te stomen.
Die heb ik al gedaan.Tpn schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:25:
[...]
In het begin als je stv binnenkomt zit er gelijk een paadje naar rechts, dat is het Rebel Camp volgens mij, daar zijn al een stuk of wat quests voor je.
Deze niet! Bedankt! Ik zal vanavond gelijk eens kijken!iets verder stv in, als je over de eerste brug loopt, ga je rechts de berg af. aan de zijkant van het meertje zit daar ook een campje met een boel lvl 32 quests
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
hopelijk niet zo stupid dat je dat ding gevendortrashed hebt of gedisenchantCyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:25:
[...]
hehe, im stupid dus
mogen ze er wel bij zetten dat het onyxia key is
als het goed is staat in de questlog verhaaltjes waarvoor ze nodig zijn, of ben je er zo een die gewoon steeds accept klikt enzo
Heheh herkenbaar verhaal - alleen ik lees de teksten wel vaak als de rest niet staat te trappelen van ongeduld-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:28:
[...]
hopelijk niet zo stupid dat je dat ding gevendortrashed hebt of gedisenchant![]()
![]()
als het goed is staat in de questlog verhaaltjes waarvoor ze nodig zijn, of ben je er zo een die gewoon steeds accept klikt enzo(zoals ik
)
Zijn er bij jullie nog die niet MC gaan vanavond en ook nog Warlord's Command niet afhebben dat je weet ?
Ik moet nog steeds de docs ....
Athaeusals ik mag vragen: wie ben jij daar
De DKP systemen verschillen onderling ook nogHet is zoiezo niet dat iemand met de meeste DKP punten het meeste recht heeft. Als mensen dat denken dan snap je het niet. Als 2 mensen genoeg DKP punten hebben voor het item en het allebei willen. Dan word er gewoon een /rand gedaan. Maar als een item 20 punten kost en de Die-Hard gamer heeft 40 punten en de casual maar 5 . . ja dan is het niet zo moeilijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Thralas op 05-07-2005 11:41 ]
Verwijderd
De questlijn ziet er als volgt uit:Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:06:
[...]
Start: Warlord Goretooth in de toren bij Kargath, je moet wat met 'm ouwehoeren en dan krijg je een brief van 'm, die je kunt lezen en dan krijg je een quest die je kunt accepten:
(lvl61+)
1. Warlord's Command:
In LBRS moet je Highlord Omokk, War Master Voone en Overlord Wyrmthalak mollen en Important Blackrock Documents bemachtigen.
Na van het kastje naar de muur gestuurd te worden krijg je:
(vanaf hier lvl63+)
2. For The Horde!
In UBRS moet je Warchief Rend Blackhand afmaken en z'n hoofd bij Thrall inleveren. Heel orgri krijgt dan die leuke buff en je krijgt een leuke trinket als questreward.
Nu moet je onze grote vriend Rexxar opzoeken, die van je verlangt dat je postbode voor 'm gaat spelen. Hij wil namelijk dat je zijn testament naar Myranda the Hag in de westerlijke plaaglanden brengt.
Van Myranda krijg je dan weer een quest:
3. Oculus Illusions
Je moet 20 Black Dragonspawn Eyes verzamelen in UBRS. Deze droppen natuurlijk van de Dragonkin.
Als je de quest bij 'r inlevert krijg je een nieuwe en een Amulet of Draconic Subversion:
4. Emberstrife
Die amulet die je gekregen hebt die vermomt je als een Black Scalebane. Niet zo sexy als een undead vrouwtje, maar het moet maar genoeg zijn.
Als je bij zijn Den in Dustwallow Marsh bent krijg je wat quest van hem:
5. The Test of Skulls, Scryer
Mol Scryer die in de grot in Maztorhil in Winterspring rondhangt en neem z'n hoofd mee.
6. The Test of Skulls, Somnus
Mol Somnus die in the Swamp of Sorrows aan de oostkant (dacht ik) van de ingang naar ST rondhangt en neem z'n hoofd mee.
7. The Test of Skulls, Chronalis
Mol Chronalis die in het oosten van Tanaris bij de Caverns of Time rondhangt en neem z'n hoofd mee.
Als je de drie hoofdjes weer bij Emberstrife inlevert krijg je weer een quest:
8. The Test of Skulls, Axtroz
In de wetlands is aan de oostkant een stukje met een hoop dragonkin waar ik op level40 eens per ongeluk in ben gelopen: Grim Batol (Dragonmaw Gates?). Daar zul je Axtroz vinden en guess what? Mol 'm en lever zn hoofd weer in bij Emberstrife (is die gast concurrentie aan 't uitschakelen ofzo?)
Als je z'n hoofd ingeleverd hebt stuurt hij je terug naar Rexxar en van hem krijg je de laatste quest:
9. Blood of the Black Dragon Champion
Mol Drakkisath in UBRS en neem wat bloed van hem mee. Van Rexxar krijg je dan de Drakefire Amulet, welke de key is voor Onyxia's Lair
Ok heb dit je dit allemaal gedaan of speel je toevallig Aliance
Ik neem die moeite ook vaak niet, maar gisteren toch even dat boek doorgelezen in de questlijn voor morbent fel, over de moord op sven's vrouw en kinderen en het shady figuur bij zijn farm.Optical schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:34:
[...]
Heheh herkenbaar verhaal - alleen ik lees de teksten wel vaak als de rest niet staat te trappelen van ongeduld
Zijn er bij jullie nog die niet MC gaan vanavond en ook nog Warlord's Command niet afhebben dat je weet ?
Klopt dat wisten we, maar kennelijk was er toen door die lag oid (was vrijdag en een hoop man kregen meteen na de kill een D/C) iets fucked up, want de hondjes kwamen tijdens de eerste poging al, en dat was een verschil van +-45 minuten met eerste kill van de eerste pack.Wiebbe schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:50:
[...]
de hondjes spawnen altijd na 60 minuten, dus het is wel heel erg slordig dat jullie er voor verrast werden
Laat je guildleader/raidleader een mod gebruiken als Timers, hiermee kan je een timer instellen als een mob dood gaat zodat je precies weet wanneer ze respawnen.
geen idee ik kan vanavond niet, maar ik moet zelf ook nog de docsOptical schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:34:
[...]
Heheh herkenbaar verhaal - alleen ik lees de teksten wel vaak als de rest niet staat te trappelen van ongeduld
en er zijn er nog wel die ook de docs moeten weet ik, maar ik weet niet of die MC ingaan vanavond
Ook nog even Majordomo geprobeerd die knap lastig bleek maar met wat taktische aanpassingen en wat oefening moet dat lukken
Onyxia zal vroeg of laat ook vallen. De beste attempt tot nu toe was rond de 18%
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
laat me radenTr!gger schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:24:
Het gaat bij ons lekker in MC de laatste tijd. Hadden we eerst nog moeite met Magmadar een paar weekjes terug, nu lag gisteren Golemagg na de 1ste try al op zn rug. Alleen jammer dat de mensen die de shaman en priest robe hadden gewonnen niet selecteerbaar waren dankzei een gebugde masterlooter helaas.
Ook nog even Majordomo geprobeerd die knap lastig bleek maar met wat taktische aanpassingen en wat oefening moet dat lukken. Zn 4 elite guards waren iig al dood nu nog de healers.
Onyxia zal vroeg of laat ook vallen. De beste attempt tot nu toe was rond de 18%
ou of combat ressers ?
hehe ik moet ze nog doen... ik lees inderdaad die quests niet-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:28:
[...]
hopelijk niet zo stupid dat je dat ding gevendortrashed hebt of gedisenchant![]()
![]()
als het goed is staat in de questlog verhaaltjes waarvoor ze nodig zijn, of ben je er zo een die gewoon steeds accept klikt enzo(zoals ik
)
Verwijderd
Hier nog zo 1. In de beta deed ik het wel, maar gaat gewoon teveel tijd in zitten, als ik onderweg naar het gebied loop waar de quest is, dan lees ik em welCyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:31:
[...]
hehe ik moet ze nog doen... ik lees inderdaad die quests niet
Meestal lees ik alleen wat ik moet doen, is wel zo handig
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
4. Select Game Card as your payment method, then click continue
Maar deze optie zit er bij mij helemaal niet bij? Alleen visa Electron - Visa JCB Mastercard en American Express
Verwijderd
Ik zal je vast een gedeelte verklappen: beginnen met alle 4 de elites is niet zo'n heel handig idee.Tr!gger schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:24:
Het gaat bij ons lekker in MC de laatste tijd. Hadden we eerst nog moeite met Magmadar een paar weekjes terug, nu lag gisteren Golemagg na de 1ste try al op zn rug. Alleen jammer dat de mensen die de shaman en priest robe hadden gewonnen niet selecteerbaar waren dankzei een gebugde masterlooter helaas.
Ook nog even Majordomo geprobeerd die knap lastig bleek maar met wat taktische aanpassingen en wat oefening moet dat lukken. Zn 4 elite guards waren iig al dood nu nog de healers.
Wat kunnen ze niet meer als ze dood zijn?............Juist.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Verwijderd
O ja, hoeveel keer hebben jullie nodig gehad on die andere bosses te killenVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:36:
Ik zit zelf op Burning Legion en we hebben nu al 2 keer ragnaros doodhijs toch vrij lastig maar de rest van MC is echt te makkelijk hoor
, ik ben bij als blackwinglair er is.

Verwijderd
we doen luci magma gehen garr geddon en shazz in 1 avond das ongeveer 2/3 uur en dan op andere avond de rest.
t scheeld ook dat iedereen full epic bijna is(onze mage heeft BV +12% crit spells van ze epic items)
Dragonkin Menace
The True Masters (part 1, Redridge)
The True Masters (part 2, SW)
The True Masters (part 3, back to Redridge)
The True Masters (part 4, back to Morgan's Vigil in Burning Steppes)
talk to Ragged John
talk to marshal Maxwell
Marshall Windsor
Abandoned Hope
Next step begins when you find a Crumpled Note off random drop in BRD
Take it back to Marshall Windsor and get A Shred of Hope
Jail Break
Stormwind Rendevous
The Great Masquerade
and you then get the key to Onyxia's Lair!
en jullie mogen nog met rexxar praten ook
en nog een tip: neem genoeg mages meeVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:44:
[...]
Ik zal je vast een gedeelte verklappen: beginnen met alle 4 de elites is niet zo'n heel handig idee.
[ Voor 15% gewijzigd door Wiebbe op 05-07-2005 12:55 ]
*zucht
[ Voor 94% gewijzigd door Wiebbe op 05-07-2005 12:55 ]
Uh, nee.. dan krijg je hem nog niet.
Zoals ik ook al op thottbot schreef:
Dan terug naar Haleh, en zij geeft je de key.You need to go to winterspring and talk to Haleh. She will give you the quest Drakefire Amulet, which means you have to get the blood from General Drakkisath in UBRS (2-4 blood drops every kill).
[ Voor 19% gewijzigd door Mior op 05-07-2005 13:01 ]
Whitemane's Chapeau
Binds when picked up
Head Cloth
52 Armor
+9 Stamina
+14 Intellect
+14 Spirit
Durability 50 / 50
Requires Level 39
Sells for 53 Silver 56 Copper to vendors
Item Level 44
Robes of the Lich
Binds when picked up
Chest Cloth
64 Armor
+20 Stamina
+10 Intellect
Durability 80 / 80
Requires Level 39
Sells for 69 Silver 3 Copper to vendors
Item Level 44
Source: Drop
Damn, die zijn echt super. Ik vraag wel 2 lvl 60's mee, dan is dat zo gepiept. Ik draag nu nog beguilar robe uit SM. ook leuk dingetje.
dat is trouwens het lameste stukje uit de hele chain, "Find a dragonkin that is willing to repair the amulet". hoe de fock moet ik weten dat ze helemaal verstopt staat bovenop een berg in winterspring
trouwens, volgens mij is die vrouw bij de king helemaal onyxia niet, er staat iets van: Onyxia's .... (weet niet meer precies, maar niet Onyxia zelf)
[ Voor 24% gewijzigd door Wiebbe op 05-07-2005 13:03 ]
Als je hulp nodig hebt, whisper me maar ingame.. ik ben Mior (sprak je laatst op ircjarnotjuh schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:01:
Damn, die zijn echt super. Ik vraag wel 2 lvl 60's mee, dan is dat zo gepiept. Ik draag nu nog beguilar robe uit SM. ook leuk dingetje.
Graag ja. Zou handig zijn. Ik whisper je wel.Phantom schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:02:
[...]
Als je hulp nodig hebt, whisper me maar ingame.. ik ben Mior (sprak je laatst op irc).
Welke wil je doen dan, die SM of RFD?
RFD ben ik te laag voor, maar we zien wel.
edit, heet je nogsteeds phantom ingame, of wie ben je dan? Mior komt me niet bekend voor...
[ Voor 13% gewijzigd door enira op 05-07-2005 13:04 ]
Maakt me niet uit, niet alsof ik er nog iets uit ga halen (60 warrior)jarnotjuh schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:03:
[...]
Graag ja. Zou handig zijn. Ik whisper je wel.
Welke wil je doen dan, die SM of RFD?
RFD ben ik te laag voor, maar we zien wel.
Als je SM ingaat heb ik nog wel een vriend van een guildie die ook mee wil.. is een druid en die wil een of ander amulet hebben. Gisteren even met z'n 3en de cathedral gecleared in 15 min (60 warrior, 60 rogue, 40 druid).. maar amulet dropte niet.
Nee, Mior.. ik sprak je een tijdje geleden op het bloodscalp irc channel, toen zei ik dat ik als Phantom vroeger samen met je in the Lowlanders zat, maar dat herinnerde je je ook al niet meeredit, heet je nogsteeds phantom ingame, of wie ben je dan? Mior komt me niet bekend voor...
[ Voor 21% gewijzigd door Mior op 05-07-2005 13:12 ]
Afgelopen zondag ook voor het eerst SM gedaan samen met 2 guildies (rogues lvl 54 rn 56) ben ze weer zeer dankbaar best leuke opbrengstjarnotjuh schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:01:Damn, die zijn echt super. Ik vraag wel 2 lvl 60's mee, dan is dat zo gepiept. Ik draag nu nog beguilar robe uit SM. ook leuk dingetje.
Aegis of the Scarlet Commander
Herod's Shoulders
Triune Amulet
en quest In the name of the light ook gelijk gecomplete dus ook een
Bonebiter
lang, ja, maar nog steeds een walk in the park vergeleken met de horde questWiebbe schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:54:
de alliance kant van de quest is anders ook pokke lang
Dragonkin Menace
The True Masters (part 1, Redridge)
The True Masters (part 2, SW)
The True Masters (part 3, back to Redridge)
The True Masters (part 4, back to Morgan's Vigil in Burning Steppes)
talk to Ragged John
talk to marshal Maxwell
Marshall Windsor
Abandoned Hope
Next step begins when you find a Crumpled Note off random drop in BRD
Take it back to Marshall Windsor and get A Shred of Hope
Jail Break
Stormwind Rendevous
The Great Masquerade
and you then get the key to Onyxia's Lair!
en jullie mogen nog met rexxar praten ook
[...]
maar de horde quest is wel leuker vind ik
Als iemand trouwens op bloodscalp alliance kant nog Dawn's Edge wil hebben, ik maak ze gratis mits je de materialen aanlevert. Whisper Mior als je interesse hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Mior op 05-07-2005 13:17 ]
Verwijderd
Wij doen alles behalve Rag in een zondagavondVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:54:
ehh we zijn ongeveer 2 maand in MC nu. maar tis vrij makkelijk na een aantal kills.
we doen luci magma gehen garr geddon en shazz in 1 avond das ongeveer 2/3 uur en dan op andere avond de rest.
t scheeld ook dat iedereen full epic bijna is(onze mage heeft BV +12% crit spells van ze epic items)
Nope gewoon 0 deads, we hadden de taktiek al goed vorige keer maar nu gewoon wat aangescherpt
En over die mages bij majordomo, ja wij sheepen alle 4 de healers, daarna willen we 3 elites killen (1 overlaten) dan de 4 healers en de laatste elite maar taktiek niet te stroef. Maar goed 1ste attempt volgende keer beter dan maar
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
nee ik doelde op de gasten die niet in de loot table staan van de master looterTr!gger schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:22:
[...]
Nope gewoon 0 deads, we hadden de taktiek al goed vorige keer maar nu gewoon wat aangescherpt
En over die mages bij majordomo, ja wij sheepen alle 4 de healers, daarna willen we 3 elites killen (1 overlaten) dan de 4 healers en de laatste elite maar taktiek niet te stroef. Maar goed 1ste attempt volgende keer beter dan maar
als je met out of combat ressers werkt, moeten die combat ressers minimaal 1x een hit doen op het target, anders staan ze niet in de lootlijst
Verwijderd
Heartseeker
Binds when equipped
Unique
One-Hand Dagger
49 - 92 Damage Speed 1.70
(41.5 damage per second)
+4 Strength
Durability 65 / 65
Requires Level 58
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Heeft me 300gold gekocht ongeveer.
en gister
Eye of Rend
Binds when picked up
Head Leather
143 Armor
+13 Strength
+7 Stamina
Durability 60 / 60
Requires Level 58
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%.
Nu ubrs verder doen voor shadowcraft armor
En morgen first sergeant of stone guard 2 weken geleden was ik nog scout
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 13:31 ]
en toen dropte op de eerste run Dal Rends setVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:27:
Eindelijk me
Heartseeker
Binds when equipped
Unique
One-Hand Dagger
49 - 92 Damage Speed 1.70
(41.5 damage per second)
+4 Strength
Durability 65 / 65
Requires Level 58
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Heeft me 300gold gekocht ongeveer.
en gister
Nu ubrs verder doen voor shadowcraft armor

Verwijderd
En toen was Dal rend een sword en geen dagger-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:31:
[...]
en toen dropte op de eerste run Dal Rends set(of iig 1 van de 2)

Eergister dropte beide dal rends en toen werden ze geninjaad. Ik zat niet in die raid btw wel paar mensen van mijn guild. Weer reden om alleen met guild raids te doen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 13:37 ]
Die proc die erop zit schijnt een pain-in-the-ass te zijn.. Felstiker is ook een leuke dagger maarja is erg end-game en rare.. Er schijnt een nog betere te zijn, even zoeken..Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:35:
[...]
En toen was Dal rend een sword en geen daggerBarmans Shanker ook een cheapass ding
Ah deze dus : http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19324
[ Voor 15% gewijzigd door RaseriaN op 05-07-2005 13:37 ]
Verwijderd
Alterac reward is wel nice (http://www.thottbot.com/?i=40555) enRaseriaN schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:36:
[...]
Die proc die erop zit schijnt een pain-in-the-ass te zijn.. Felstiker is ook een leuke dagger maarja is erg end-game en rare.. Er schijnt een nog betere te zijn, even zoeken..
Ah deze dus : http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19324
Perdition's Blade 73 - 137 Damage (58.3 damage per second) auw
hmmz sjips ja, sword, sorryVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:35:
[...]
En toen was Dal rend een sword en geen daggerBarmans Shanker ook een cheapass ding
btw shadowcraft dropt vaak

naja nog genoeg andere leuke drops te halen. Vind trouwens qua drops UBRS een van de betere instances dus ook qua drops die meerdere classes goed kunnen gebruiken
hoewel de droprate af en toe wel zwaar bedroevend is, ze mogen van mij die rare sets best door meerdere bosses laten droppen, ipv 1 boss alle chests, andere alle boots, etc etc
Verwijderd
minimaal 50.000cp per dag krijgen ofzo
Ik begon al met hkillen op mijn leveltje 20. Head start enzoVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:45:
Die high warlords reward wapens zijn insane, maar ja als je die ooit wil krijgen moet je al 24/7 pvp-en
Heb ondertussen al 20 hk's op mijn naam
Dat zou idd wel fijn zijn - hoef je niet perse DIE instance te doen om bijvoorbeeld je chest te krijgen
De droprates zijn imo bedroevend slecht idd.
Ik heb in de strat en ubrs raids die ik tot nu toe gedaan heb nog geen een beaststalker item zien vallen
Gewoon pech denk ik
wij hebben op onze server al een rank13 horde speler, terwijl de hoogste alliance nog 11/12 is.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:45:
Die high warlords reward wapens zijn insane, maar ja als je die ooit wil krijgen moet je al 24/7 pvp-en
Is ook onze grootste nachtmerrie om hem tegen te komen op warsong
En vanaf de volgende patch hoef je maar 1x 14 te worden en de rewards mag je altijd blijven houden!
Verwijderd
Goh? ik 2230HTT-Thalan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:49:
[...]
Ik begon al met hkillen op mijn leveltje 20. Head start enzo
Wacht maar tot ik kan gaan farmen bij TM/SS met mijn rain of fire
Sinds de Battlegrounds live zijn gegaan, heb ik niets meer gepvpd. Echt 0 hk's.Wiebbe schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:55:
[...]
En vanaf de volgende patch hoef je maar 1x 14 te worden en de rewards mag je altijd blijven houden!
En heb mijn rang met bijbehorende emolumenten
Spelers uit mijn guild, die 1 of 2 hele avonden uittrokken om te pvpen zakten wel in rang.
Dus volgens mij zit er iets niet helemaal lekker. Zolang je maar onder de minimale 25 hk's per week(welke je een ranking geven) blijft, kan je nu je rang behouden.
eigelijk gebeurt daar tegenwoordig echt niks meerHTT-Thalan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:04:
[...]
Wacht maar tot ik kan gaan farmen bij TM/SS met mijn rain of fire
vroeger stonden er rustig 200 horde maar sinds de BG is het er echt hardstikke rustig (alleen de level 25/30 spelers voor quests)
ja de lage levels misschien, maar we hadden een rank 12 alliance bij ons, die had 1 week iets minder gepvped (en dan noem ik iets minder 250 kills ofzo) en die was een rank gedaalt ;0Azqi schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:06:
[...]
Sinds de Battlegrounds live zijn gegaan, heb ik niets meer gepvpd. Echt 0 hk's.
En heb mijn rang met bijbehorende emolumentengewoon gehouden.
Spelers uit mijn guild, die 1 of 2 hele avonden uittrokken om te pvpen zakten wel in rang.
Dus volgens mij zit er iets niet helemaal lekker. Zolang je maar onder de minimale 25 hk's per week(welke je een ranking geven) blijft, kan je nu je rang behouden.
dus 25 kills om je rank te houden voor rank 1-6 misschien, maar daarna denk ik het niet
[ Voor 52% gewijzigd door Wiebbe op 05-07-2005 14:08 ]
Dat doe je idd erg snel. Ik heb er pas 3HTT-Thalan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:49:
[...]
Ik begon al met hkillen op mijn leveltje 20. Head start enzo
en je wilt niet weten hoe vaak ik al ben geganked.
Gisteren trouwens deze gekregen!! http://www.thottbot.com/?i=3688 Wel handig als je een jonger broertje hebt die erg veel tijd heeft en dit soort dingen graag aan je geeft
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Je leest niet goed... Of ik schrijf onduidelijk... Als je geen 25 kills haalt(dus niet iets minder dan 250?), draai je niet eens mee met de cp berekeningen in het woensdagonderhoud. Daal je dus ook niet.Wiebbe schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:06:
ja de lage levels misschien, maar we hadden een rank 12 alliance bij ons, die had 1 week iets minder gepvped (en dan noem ik iets minder 250 kills ofzo) en die was een rank gedaalt ;0
dus 25 kills om je rank te houden voor rank 1-6 misschien, maar daarna denk ik het niet
Als je dus ipv 250 kills er opeens maar 50 hebt, ben je inderdaad wel de sjaak.
[ Voor 1% gewijzigd door Azqi op 05-07-2005 14:12 . Reden: interpunctie ]
Laatste keer dat ik er was, was het anders goed raakWiebbe schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:06:
[...]
eigelijk gebeurt daar tegenwoordig echt niks meer
vroeger stonden er rustig 200 horde maar sinds de BG is het er echt hardstikke rustig (alleen de level 25/30 spelers voor quests)
[...]
ja de lage levels misschien, maar we hadden een rank 12 alliance bij ons, die had 1 week iets minder gepvped (en dan noem ik iets minder 250 kills ofzo) en die was een rank gedaalt ;0

Tis altijd een bunch met mages > AoE en Hunters met sterke ranged attack. Veel andere figuren zie je niet middenin de battles. Ja, behalve dan een paar level 60 horde kneusjes die zichzelf maar wat stoer vinden middenin het level 30 gepeupel door met 1 arcane blast 5 newbies op te blazen á la WotW.
Verwijderd
http://www.thottbot.com/?i=37012
en als je denkt dat dat goed is...
valt in het niet bij deze http://www.thottbot.com/?i=38235
ik denk dat die via private servers zijn geupload.
volgens mij kan je MC soloen als je die god's needle hebt
Oh, het was meerdendeel geluk hoor, gewoon tegenkomen tijdens het questen. Ik werd gisteren (zie edit hier even terug) geganked door zo'n zielig figuur van de horde, 37 shaman, terwijl ik notabene op doorreis was en hij aan het grinden. Gelukkig heb ik altijd soulstones op me, dus de eerste gank scheelt me dat me een corpserun.Masch schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:11:
[...]
Dat doe je idd erg snel. Ik heb er pas 3![]()
en je wilt niet weten hoe vaak ik al ben geganked.
Gisteren trouwens deze gekregen!! http://www.thottbot.com/?i=3688 Wel handig als je een jonger broertje hebt die erg veel tijd heeft en dit soort dingen graag aan je geeft(ik geef hem dan wel bijna al mijn silk cloth, maar dat staat in geen verhouding)
Gisteren in darkshire werd ik uitgenodigd tot een duel met een level 31 druid. Dat was een taaie! Ik begon met een seduce (had toevallig succ uit, heb ik normaal nooit) en had dus de tijd voor een imolate, gevolgd door 2 instadots. Hij reageerde daarop met een directe heal
Tis best een lang gevecht geweest waarbij ik een healthstone moest gebruiken en constant mijn dots opnieuw moest casten. Hij heeft 3 of 4 keer geheald tijdens het gevecht. Ik kon op het nippertje winnen met nog 200hp over door hem te fearen en vlug mijn wand te spammen, de laatste tik kwam van een CoA die net aan begon te sterken.
Close en btje lucky fight, maar wel vet
Verwijderd
Staat daar een lvl 17 pvp flagged en zie een lvl 37 rogue er naar toe stealthen om hem te killen.
Slecht idee van hem, sprint er naar toe in stealh net 1 seconden voordat hij kon aanvallen ambush ik hem voor 1500 dmg dood ghehe ./no op hem
Verwijderd
En jullie zijn gewoon met een vaste groep bezig neem ik aan of wisselt het nog wel eens van personen. Want dan moet je toch al aardig wat MC runs hebben gedaan om al bijna members te hebben met full epic set itemsVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:54:
ehh we zijn ongeveer 2 maand in MC nu. maar tis vrij makkelijk na een aantal kills.
Verwijderd
Vaste groep is zeker het beste.. ben je goed op elkaar afgestemd weet je wat je moet doen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:43:
[...]
En jullie zijn gewoon met een vaste groep bezig neem ik aan of wisselt het nog wel eens van personen. Want dan moet je toch al aardig wat MC runs hebben gedaan om al bijna members te met full epic set items
En minder jast van ninja's. MC met 40 mensen moet je de instance toch wel vaak runnen ja hehe
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 14:46 ]
Verwijderd
och, .kill doet wonderenVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:14:
dit zijn nog eens wapens
ah en de lvl60 alliance kneusjes die de hele dag bij XR aanwezig zijn is wel stoer?HTT-Thalan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:12:
[...]
Tis altijd een bunch met mages > AoE en Hunters met sterke ranged attack. Veel andere figuren zie je niet middenin de battles. Ja, behalve dan een paar level 60 horde kneusjes die zichzelf maar wat stoer vinden middenin het level 30 gepeupel door met 1 arcane blast 5 newbies op te blazen á la WotW.
Ach ja, op warsong bakt alliance er totaal niks van dat zegt al genoeg
Verwijderd
mwoaw, op onze server worden ze veelal op warsong dik geowntCyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:20:
[...]
ah en de lvl60 alliance kneusjes die de hele dag bij XR aanwezig zijn is wel stoer?
Ach ja, op warsong bakt alliance er totaal niks van dat zegt al genoeg
de horde dan
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 15:22 ]
zo zie je maar, de ene server is de andere nietVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:21:
[...]
mwoaw, op onze server worden ze veelal op warsong dik geownt
de horde dan
Verwijderd
Toen d8 ik nah laat ik mediamakrt maar gokken en jahoor ze hebben er nog 6 in het magazijn liggen! moooooooi kan ik reserveren......nee dat kan niet
Maar het mooi is dat ze vandaag neit meer gaan aanvullen dus duim voor me zodat ik na mijn stage even een versie op kan pikken

*zucht* gelukkig zijn ze ook niet fake ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:14:
dit zijn nog eens wapens

denk nou s na
Die dingen zijn niet noodzakelijk via private servers geupload, kan ook via een bugje in het thottbot item-registration systeem erin zijn geslopen. Iets wat @ allakhazam ook continue gebeurt, alleen ruimen ze daar de items ook nog een beetje op af en toe
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Had zo eentje gisteren als teamleader - midden in SM armory (nou ja 2 bochten voor Herod) kickt hij een member omdat een van zijn buddies meewilde en hij "dacht" dat die member afk was.
nou ja - die teamleader zit nu dus op de ignore list van 4 spelers (waarvan 2 uit zijn eigen guild, dus ik betwijfel dat hij daar nog lang mag blijve)
Verwijderd
Ik heb met mn lvl 37 alt priest nu ook weer wat SM runs gedaan, maar ik werd echt gestoord van die pickup parties! De meesten doen maar wat, weten niet wat hun class zijn taak is in n instance etc.. Ik realiseer me dat ik waarschijnlijk ook zo gehandeld heb toen ik met mn main rond dat lvl zat, maar nu ik MC etc gewend ben hou ik dat echt niet meerVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:37:
overeenkomst is toch dat je op alle servers zielige losers hebt.
Had zo eentje gisteren als teamleader - midden in SM armory (nou ja 2 bochten voor Herod) kickt hij een member omdat een van zijn buddies meewilde en hij "dacht" dat die member afk was.
nou ja - die teamleader zit nu dus op de ignore list van 4 spelers (waarvan 2 uit zijn eigen guild, dus ik betwijfel dat hij daar nog lang mag blijve)
Ik heb maar een paar keer een lvl 60 guildie gevraagd om me te helpen mn loot van de bosses te krijgen en mn quests te doen in return voor help van mijn lvl 60 voor hun alt
Verwijderd
de complete versie van wow
en de aanvulling van wow
wou je zeggen dat er nu al een aanvulling uit is
Verwijderd
uhm.. huh.. nou het verschil is dat de complete versie compleet is en de aanvulling een ..err. . aanvulling is...Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:03:
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen
en de aanvulling van wow
Verwijderd
Wie heeft het hier over een aanvulling dan?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:03:
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen
en de aanvulling van wow
Ze voegen elke keer nieuwe content toe. Nieuwe dungeons, nieuwe loot, bugfixes. Er gaan geruchten dat er zelfs nieuwe gebieden bij gaan komen, naast de bestaanden continenten en area's.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:11:
[...]
uhm.. huh.. nou het verschil is dat de complete versie compleet is en de aanvulling een ..err. . aanvulling is...
Nieuwe areas lijkt me logischHTT-Thalan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:13:
[...]
Ze voegen elke keer nieuwe content toe. Nieuwe dungeons, nieuwe loot, bugfixes. Er gaan geruchten dat er zelfs nieuwe gebieden bij gaan komen, naast de bestaanden continenten en area's.
Doe maar s "M" ingame en ga maar s met je muis over alle gebieden heen, er zitten gebieden tussen welke gewoon nog niet ingericht zijn (Northern Plague for example) Dus er zitten echt nog nieuwe gebieden aan te komen
En nieuwe continenten.... tsjah, Northrend ligt erg voor de hand he
Voordeel is: er is straks nog genoeg te verkennen
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Verwijderd
Misschien bedoelen ze special edition of normaal? Of zijn er al exemplaren waar bepaalde patches al op de CD staan? Ik heb verder nooit gehoord over een upgradeVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:47:
Toen ik het spel wilde aanschaffen vroegen ze me of ik de upgrade wou of de complete versie... is een upgrade dan zo'n warcraft gamecard of...
(misschien willen ze je afzetten?
Verwijderd
Special Editions heb je dus echt niet meer in de winkel. Ik denk dattie gewoon een idioot achter kassa had die WoW met Warcraft 3 + expansion verwarde.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:59:
[...]
Misschien bedoelen ze special edition of normaal? Of zijn er al exemplaren waar bepaalde patches al op de CD staan? Ik heb verder nooit gehoord over een upgrade
(misschien willen ze je afzetten?)
Je hebt wel de goeie cd toch?
IK wel op moment, en natuurlijk heb ik het hier over een bepaald soort speler.
waarom?
1. pvp is ronduit slecht, dit heeft meerdere redenen
- verhoudingen allinace en horde is ronduit slecht geregeld, en daarom vaak niet leuk.
- je verliest niets als je dood gaat, dus zelfmoord actie's zijn iets constants.
- je krijgt niet veel van kills, nu dan wel wat meer door het honor system, maar dan moet je wel massaal killen, een enkele kill leverd weinig op.
- classes bepalen vaak, hoe snel je cp krijgt, niet de skills. ( srry mages ) word een mages en je weet gewoon dat je belachelijk snel punten krijgt. hiervoor zijn weinig skills bij nodig.
2. Battlegrounds zijn zo slecht bedacht.
- pve missies in een pvp plaats.
- wachttijden zijn gewoon veel te lang , dit komt mede doordat de verhouding allinace horde niet kloppen.
- AV is hersenloos zergen en sommige classes worden hier dus ook totaal van buitengesloten.
- WG is wel een bg waarbij je skills voor nodig hebt, alleen moet je hier dus 1 uur voor wachten en is het vaak binnen 15 min gedaan, kan je weer een uur gaan wachten.
3. levelen er is geen vreugde op lvl 60 zelf.
- Juist het levelen geeft voldoening temisnste bij mij dan, ik ben blij elke keer dat mijn character levelt, alleen die voldoening is van weinig waarde omdat je zo snel levelt. daardoor gaat de fun van levelen er snel uit. toch doe ik het nog steeds graag, had het wel fijner gevonden als het stuk moeilijker was om lvl 60 te worden.
4. Spel is te makkelijk
- dit spel is zo simpel dat een 4 jarige kleuter het ook kan spelen, dit is vast de bedoeling van bliz geweest, maar dat maakt het spel niet echt leuker.
- veel classes zijn zo simpel en worden dan ook door simpele ( nee niet iedereen die die class speelt is simpel maar vaak is het wel een bepaald soort persoon die die class speeld) personen gespeeld, zoals bv. paladin.
- instances zijn makkelijk alleen 5 man scholo, strat runs zijn lastig en meteen ook erg saai.
- je levelt te makkelijk en als je dood gaat verlies je te weinig.
- alle objectives zijn makkelijk te halen met klein beetje inzet.
- bosses gaan veel te makkelijk neer, ja misschien zijn de spelers wel te goed, maar ter vergelijking, castle aden in l2 viel pas na jaar spelen ( in ieder geval lang ) zo lastig was het, maar tegenwoordig valt ook ragnaros bij bosjes.
5. class opties/skills
- alles staat al vast, alleen met talents kan je nog een beetje verschillen met je mede shaman, dit is natuurlijk jammer, aangezien het veel toffer zou zijn uit een bepaalde lijst van bv. spells te kunnen kiezen.
- er zijn redelijk weinig classes, of gewoon weg te weinig mogelijkheden bv. skills etc.
- er is geen handel, of te weinig, het auction house is gewoon weg te klein schalig. ik zou het leuker vinden dat je bijna niks bij handelaren kan kopen en alles gemaakt moet worden, zodoende een echte economy opbouwen etc.
6. wereld is te klein.
- wie van de lvl 60 is niet overal geweest?
ik wil hiermee gewoon een discussie starten, want ik vind dat de mogelijkheden en pvp gewoon slecht zijn in wow.
Verwijderd
Dat zou voor onze WoW aankopende GoTer erg vervelend zijn, want dat betekend dat ze alleen nog Warcraft 3 op voorraad hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:22:
[...]
Special Editions heb je dus echt niet meer in de winkel. Ik denk dattie gewoon een idioot achter kassa had die WoW met Warcraft 3 + expansion verwarde.
Je hebt wel de goeie cd toch?
Verwijderd
OM het ff op een adnere boeg te gooien, wie vind dat dit spel gewoon eigenlijk slecht gemaakt is?
IK wel op moment, en natuurlijk heb ik het hier over een bepaald soort speler.
waarom?
1. pvp is ronduit slecht, dit heeft meerdere redenen
- verhoudingen allinace en horde is ronduit slecht geregeld, en daarom vaak niet leuk.
Motivering?
- je verliest niets als je dood gaat, dus zelfmoord actie's zijn iets constants.
Ganks zouden er niet leuker op worden als je na 10x 100% dur loss hebt, of 50k exp loss.
- je krijgt niet veel van kills, nu dan wel wat meer door het honor system, maar dan moet je wel massaal killen, een enkele kill leverd weinig op.
Straks loopt iedereen meet champ set rond, spreekt je commentaar op eenduidigheid can characters tegen
- classes bepalen vaak, hoe snel je cp krijgt, niet de skills. ( srry mages ) word een mages en je weet gewoon dat je belachelijk snel punten krijgt. hiervoor zijn weinig skills bij nodig.
CP berekening gaat niet alleen over het aanraken van vijanden, ook over hoeveel dmg je doet. 1 mage kan nooit 5 gelijke lvls aan alliance dood AoE-en. heeft wellicht meer kans op snelle cp, maar je suggereert hier dat het wel erg uit balans is.
2. Battlegrounds zijn zo slecht bedacht.
- pve missies in een pvp plaats.
Bedenk eens een leuke PvP missie ipv: Maak 5 alliance dood.
- wachttijden zijn gewoon veel te lang , dit komt mede doordat de verhouding allinace horde niet kloppen.
Er komen nieuwe arena's, dus meer kleinere rijen, het is in startpositie.
- AV is hersenloos zergen en sommige classes worden hier dus ook totaal van buitengesloten.
- WG is wel een bg waarbij je skills voor nodig hebt, alleen moet je hier dus 1 uur voor wachten en is het vaak binnen 15 min gedaan, kan je weer een uur gaan wachten.
3. levelen er is geen vreugde op lvl 60 zelf.
- Juist het levelen geeft voldoening temisnste bij mij dan, ik ben blij elke keer dat mijn character levelt, alleen die voldoening is van weinig waarde omdat je zo snel levelt. daardoor gaat de fun van levelen er snel uit. toch doe ik het nog steeds graag, had het wel fijner gevonden als het stuk moeilijker was om lvl 60 te worden.
In de toekomst kan je verder lvlen, vind je het te makkelijk dan heb je het verkeerde spel. WoW is
geen hardcore MMORPG, WoW is voor het brede publiek toegankelijk gemaakt.
4. Spel is te makkelijk
- dit spel is zo simpel dat een 4 jarige kleuter het ook kan spelen, dit is vast de bedoeling van bliz geweest, maar dat maakt het spel niet echt leuker.
Zie mijn punt hierboven
- veel classes zijn zo simpel en worden dan ook door simpele ( nee niet iedereen die die class speelt is simpel maar vaak is het wel een bepaald soort persoon die die class speeld) personen gespeeld, zoals bv. paladin.
Eerder een discussie over geweest
- instances zijn makkelijk alleen 5 man scholo, strat runs zijn lastig en meteen ook erg saai.
- je levelt te makkelijk en als je dood gaat verlies je te weinig.
2x doodgaan in n instance kost mij ongeever 3g. Reken uit wat je kwijt bent per week in verhouding met wat je moet/wil kopen
- alle objectives zijn makkelijk te halen met klein beetje inzet.
laag lvl: Ja. High lvl: nee.
- bosses gaan veel te makkelijk neer, ja misschien zijn de spelers wel te goed, maar ter vergelijking, castle aden in l2 viel pas na jaar spelen ( in ieder geval lang ) zo lastig was het, maar tegenwoordig valt ook ragnaros bij bosjes.
Ik vind de MC bosses en outdoor raid bosses moeilijk zat, heb weinig ervaring met andere MMORPG bosses.
5. class opties/skills
- alles staat al vast, alleen met talents kan je nog een beetje verschillen met je mede shaman, dit is natuurlijk jammer, aangezien het veel toffer zou zijn uit een bepaalde lijst van bv. spells te kunnen kiezen.
Eens, ik vind dat de classes er te vaak hetzelfde uitzien / skills gebruiken. Neemt persoonlijkheid van je char weg, helaas.
- er zijn redelijk weinig classes, of gewoon weg te weinig mogelijkheden bv. skills etc.
- er is geen handel, of te weinig, het auction house is gewoon weg te klein schalig. ik zou het leuker vinden dat je bijna niks bij handelaren kan kopen en alles gemaakt moet worden, zodoende een echte economy opbouwen etc.
Handel mis ik ook, dat was b.v. erg leuk in Diablo, het BoP / BoE systeem zorgt ervoor dat dit in mindere mate nodig is, maar ook dat niet iedereen snel aan zijn items kan komen.
6. wereld is te klein.
- wie van de lvl 60 is niet overal geweest?
Ik kom regelmatig op plekken die ik nog niet eerder gezien heb, maar ik kijk ook uit naar uitbreidingen van de wereld omdat ik inderdaad in vrijwel alle areas al ben geweest.
ik wil hiermee gewoon een discussie starten, want ik vind dat de mogelijkheden en pvp gewoon slecht zijn in wow.
Beetje klote van dat gebroken sleutelbeen
[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 05-07-2005 18:26 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Ik vond mijn mage op lvl 20 saaiHydra schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:26:
Yay! Level 20 met m'n mage alt, kan nu blink en teleporten! Mage speelt wel erg leuk moet ik zeggen, binnenkort maar eens de deadmines in!
offtopic:
Beetje klote van dat gebroken sleutelbeen
Beterschap
Verwijderd
Hoe gaat het trouwens met jullie MC-campagne?Ryceck schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:36:
[...]
Nieuwe areas lijkt me logisch
Doe maar s "M" ingame en ga maar s met je muis over alle gebieden heen, er zitten gebieden tussen welke gewoon nog niet ingericht zijn (Northern Plague for example) Dus er zitten echt nog nieuwe gebieden aan te komen
En nieuwe continenten.... tsjah, Northrend ligt erg voor de hand he
Voordeel is: er is straks nog genoeg te verkennen
Nog 5 levels en dan heb ik IAEVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:27:
Ik vond mijn mage op lvl 20 saaiMaar ik heb dan ook geen gebroken sleutelbeen!
![]()
![]()
offtopic:
Beterschap
https://niels.nu
Dit topic is gesloten.